EXCLUSIV Numele presedintelui Klaus Iohannis, luat in calcul la Bruxelles pentru pozitia de presedinte al Consiliului European

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 2 martie 2018, 12:54 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Administratia Prezidentiala
Numele presedintelui Klaus Iohannis este luat in calcul la Bruxelles pentru pozitia de viitor presedinte al Consiliului European, pozitie ocupata in prezent de Donald Tusk, fost premier al Poloniei, sutin mai multe surse politice consultate de HotNews.ro in ultimele zile. Potrivit acestora, nu este clar daca presedintele Iohannis este interesat de aceasta pozitie, insa in mod cert se bucura de sustinerea oficialilor europeni care au si inceput sa pregateasca terenul acceptarii presedintelui Iohannis pentru pozitia de presedinte al Consiliului.
  • Intrebata care este pozitia presedintelui in legatura cu o eventuala candidatura la presedintia Consiliului European, Administratia Prezidentiala nu a raspuns solicitarii Hotnews.ro
“Daca Michel Barnier, negociatorul sef al Comisiei Europene pentru Brexit, va ajunge seful Comisiei Europene in 2019, cele mai mari sanse la sefia Consiliului European are Klaus Iohannis”, au explicat sursele citate. Aceste doua pozitii sunt de regula negociate politic din timp iar rezultatul final al acestor negocieri politice ar putea fi cunoscut undeva la inceputul anului viitor, au mai explicat pentru HotNews.ro sursele citate.

Evident, conteaza mult rezultatul alegerilor pentru Parlamentul European, dar aici nu se asteapta mari surprize. Este de asteptat ca grupul PPE sa castige teren in fata socialistilor.

Mandatul lui Tusk expira in decembrie 2019. Mandatul presedintelui Consiliului European este de 2 ani jumate cu o prelungire aproape automata pentru al doilea mandat. Donald Tusk este presedinte al Consiliului European din decembrie 2014.

Aceasta pozitie, au explicat pentru HotNews.ro specialisti in probleme europene, este negociata in principal in functie de numele care va ocupa functia de presedinte al Comisiei Europene. Daca viitorul sef al Comisiei provine din vestul Europei, atunci viitorul presedinte al Consiliului merge la una din tarile central sau est europene. Nu este o regula scrisa, ci o cutuma pentru a mentine un echilibru in interiorul UE.

Or, dintre actualii sefi de stat si de guvern din Estul Europei, nu sunt foarte multe nume care s-ar putea califica la presedintia Consiliului. “Printre putinii contracandidati posibili se numara presedinta Lituaniei, Dalia Grybauskaitė, care este foarte cunoscuta si apreciata in Consiliu, fiind prezenta acolo in calitate de sef de stat de aproape zece ani”, au explicat pentru HotNews.ro sursele citate. Lituania este insa o tara mica, iar avantajul presedintelui Klaus Iohannis ar fi ca vorbeste fluent cele trei limbi de baza in UE: germana, franceza si engleza.

Exista o serie de alte indicii care arata o crestere a interesului pentru profilul presedintelui Iohannis. La ultima vizita la Bruxelles efectuata la sfarsitul lunii ianuarie, presedintele Iohannis s-a intalnit cu membrii Colegiului Comisarilor. Potrivit surselor HotNews.ro, se intampla destul de rar ca un sef de stat sau de guvern sa aiba discutii cu acestia.

Tot atunci, dupa o intalnire cu presedintele Consiliului European, Klaus Iohannis s-a pronuntat, chestiune destul de rara, asupra dezbaterii europene referitoare la asa numitul Spitzencandidat in ce priveste modalitatea de desemnare a viitorului presedinte al Comisiei Europene. Iohannis s-a plasat in tabara celor care sustin ca viitorul sef al Comisiei sa fie „cap de lista” (Spitzenkandidat) al grupului politic la viitoarele alegeri pentru PE din vara lui 2019. Aceasta varianta este agreata de actualul presedinte al Comisiei, Jean Claude Junker, care il sustine la randul sau pe Michel Barnier, mai sutin sursele citate.

Potrivit acestora, semnificativ ar fi si faptul ca președintele Comisiei Europene, Jean Claude Juncker, a propus, in septembrie 2017, ca la o zi după ieșirea Marii Britanii din UE să se țină un summit european la Sibiu, pentru a discuta viitorul celor 27 de state membre. Acesta ar fi tot un gest de curtoazie din partea oficialilor europeni, prin care se incearca profilarea lui Klaus Iohannis pentru o eventuala candidatura la Consiliul European.

In fine, Romania ar urma sa preia din ianuarie 2019 presedintia UE, un alt posibil atu in favoarea candidaturii lui Iohannis la sefia Consiliului European.

Problema este ca daca ar accepta pozitia de candidat la presedintia Consiliului European, Klaus Iohannis ar trebui sa reconsidere candidatura la functia de sef al statului in 2019. Presedintii Consiliului European se aleg dintre fostii sefi de stat sau de guvern din UE.

Modalitatea de alegere este una consensuala si negociata politic in prealabil. Exista de regula o singura candidatura agreata la finalul negocierilor care este ulterior votata de membrii Consiliului.

Potrivit site-ului oficial, Consiliul European definește orientarea și prioritățile politice generale ale UE. Nu este una dintre instituțiile cu rol legislativ ale UE; prin urmare nu negociază și nu adoptă legislația UE. În schimb, stabilește agenda politică a UE, în mod tradițional prin intermediul „concluziilor” adoptate în cadrul reuniunilor Consiliului European, care identifică subiectele de interes și măsurile care urmează să fie luate.

Presedintele Consiliului European actioneaza ca un mediator intre cei 27 de presedinti si premieri, rolul lui putand fi determinant pentru gasirea consensului pe cele mai controversate dosare. Si fostul presedinte Traian Basescu a fost in 2014 o varianta discutata la Bruxelles pentru sefia Consiliului European, dar in cele din urma a fost ales Donald Tusk.

Nu e clar in acest moment daca Iohannis ia in calcul sa renunte la candidatura pentru al doilea mandat de presedinte al Romaniei in favoarea postului de la Bruxelles.

Consiliul European reuneste liderii UE de cel putin patru ori pe an.


Citeste mai multe despre   


















28570 vizualizari

  • +68 (92 voturi)    
    cred (Vineri, 2 martie 2018, 13:03)

    nea_caisa [utilizator]

    ca lui dragnea tocmai i-a picat mustata pe jos. cu sasul prezident la CE s-ar putea sa ii cam stea in gat visurile de preamarire.
    • +31 (51 voturi)    
      Valiza e deja facuta , acuma suna disperat (Vineri, 2 martie 2018, 13:28)

      si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

      sa vanda repede " actiunili la purtator " , dar nu ii mai raspunde nimeni , acolo unde nu l-au adaugat deja la Black List " in contactele din telefon ....

      ::::::::))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      • -48 (82 voturi)    
        Valeu (Vineri, 2 martie 2018, 14:20)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

        Raman rezistontii fara prezident, din moment ce Iohannis e tras pe linie moarta, intr-un rol pur decorativ. De fapt asa cum ii si place lui.
        • +11 (37 voturi)    
          Rol decorativ zici? (Vineri, 2 martie 2018, 15:19)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Acri strugurii, asha e? Cind ai vostri sunt primiti prin ue sau sua doar ca a fie urecheati, chestia asta va pica ca o maciuca in cap. Povesteste acu poporului PSD cum Johannis e neluat in seama la bruxelles, cum e un om rau, etc, etc.
        • +19 (39 voturi)    
          deci... (Vineri, 2 martie 2018, 15:44)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Iohannis votat de 6 mil oameni
          psd votat de 3 mil oameni

          in romanica minoritatea conduce majoritatea....
          si mai se si dau destepti pe net ca ei e multi domne...
          • -14 (28 voturi)    
            Total fals (Vineri, 2 martie 2018, 22:39)

            CalinMircea [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Voturile lui Johannis sunt 2 milioane (cele din primul tur) - obținute la niște alegeri democratice. Turul doi nu are nici o treabă cu alegerile democratice, (nefiind alegeri libere),reprezentând doar o metodă de departajare. Deci nu se pot compara mere cu pere.
            • +4 (14 voturi)    
              6 milioane, invidiosule (Sâmbătă, 3 martie 2018, 9:01)

              cartofil [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

              Sa mori de ciuda, ma. Cred ca ti se zbate tampla de neputinta cand vezi romanii sanatosi si muncitori sunt mai multi decat cei 3 milioane de asistati care au stricat Parlamentul, populandu-l cu hoti mincinosi.
            • +7 (7 voturi)    
              Umblii cu sofisme ! (Sâmbătă, 3 martie 2018, 10:59)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

              Ce vorbesti acolo ca in turul II la Prezidentiale alegerile nu mai sunt libere ?

              Eu am stat acasa in turul 1 al Prezidentialelor din momentul in care am inceput sa votez !

              Cati ca mine nu or fi facut-o ! Cati nu s-au hotarat dupa primul tur abia cu cine sa voteze !

              Gresala majora pe care o faci tu este aceea ca ajungi sa confunzi alegerile prezidentiale cu alegerile parlamentare care sunt niste alegeri de partid. Fortand un pic lucrurile se poate spune ca abia alegerile prezidentiale sunt cu adevarat libere pt ca nu sunt subsumate unor alegatori ideologici cum sunt cele parlamentare.

              Voturile unui Presedinte sunt exact acelea care il fac Presedinte ! Si se poate vedea daca si in ce procent si le-a pastrat in situatia in care candideaza pt un al doilea mandat !

              PS. Metoda de departajare nedemocratica este datul cu banul care era prevazuta acum doua secole in unele tari democratice cand nici dupa balotaj nu putea fi departajat un candidat la alegerile parlamentare !

              PS. O zi buna
            • +4 (4 voturi)    
              pesedeul (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:49)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

              se pare ca e ca un magnet pentru tot felul de oameni "inteligenti", sau paraleli (de aici i s-o trage lui pablito expresia "statul paralel"?)
        • -17 (23 voturi)    
          Hai ca ma sacrific io (Vineri, 2 martie 2018, 17:08)

          Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Io marele zeu Apollo
          am fost 13 ani praetor al marelui consiliu al Atlantiei
          3 ani presedinte al Atlantiei
          si am semnat si facut a patra federatie a Atlantiei unde oamenii si 6000 de specii si rase traiesc 10000 de ani fiece individ

          si io ma sacrific sa fiu io sef al acestei lumi
          am zis io azi marele zeu Apollo
          2 martie 2018
          • +7 (13 voturi)    
            iar zburda asta vesel? (Vineri, 2 martie 2018, 18:10)

            postac15 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

            parca ii taiasera netu' la balamuc
          • +8 (12 voturi)    
            ? (Vineri, 2 martie 2018, 21:57)

            neo13 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

            unde ai gasit iarba pe zapada asta?!
      • +18 (34 voturi)    
        S-ar putea sa-i convina de minune ! (Vineri, 2 martie 2018, 15:18)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

        Vom vedea in perioada imediat urmatoare daca apetitul PSD pt deposedarea de competente a Presedintelui continua sau nu !

        PS. In fond, nu ar fi palpitanta o disputa in turul II al Prezidentialelor intre LCK si Dinti de grebla (acesta invoit din puscarie ca sa participe la alegeri) ?

        PS. Prea va ganditi numai la ce e rau ! ;)))
        • -3 (7 voturi)    
          Pai daca numita LCK va minti cum a (Sâmbătă, 3 martie 2018, 9:57)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          mintit in fata presei si a CSM, sigur o alege lumea, ca asta ne lipsea!
          • +4 (6 voturi)    
            A mintit ? Cand a mintit ? Cine spune asta ? (Sâmbătă, 3 martie 2018, 11:11)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            PS. Cat priveste chestia cu "asta ne lipsea", fii mai prudent si amintesteti de bancul in care Bula ii povesteste dirigintei la scoala cu ce s-a intors soru-sa de la mare si cum a reactionat familia la aflarea vestii !
          • +2 (2 voturi)    
            daca (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:54)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            susti ca a mintit, inseamna ca ai certitudini.
            Daca ai certitudini, acestea se bazeaza pe dovezi.
            Daca ai dovezi si le tii pentru tine, esti complicele Codrutei.
            Daca esti complicele Codrutei, nu poti sustine ca a mintit.
            Esti intr-un cerc viciat si vicios. Intr-un oval paralel pe perpendicularitatea patrulaterului congruent cu bisectoarea cercului vostru de elitisti rusnaco-pesedisto-dragnian.
    • -29 (53 voturi)    
      crezi ? (Vineri, 2 martie 2018, 13:29)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

      Eu cred ca zvonul as de azi e stire falsa...
      • +14 (38 voturi)    
        Sigur... (Vineri, 2 martie 2018, 14:09)

        vio7 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Tu crezi si ca Mos Craciun exista si abia astepti sa vezi ce-ti aduce iepurasul:)))
        • -3 (19 voturi)    
          nu (Vineri, 2 martie 2018, 17:17)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui vio7

          De unde si pana unde on roman, chiar si cu parinti nemti o sa fie pus mare sef la EU , hai sa fim seriosi ...


          Eu astept fluturasul in fiecare luna, nu pe mos craciun, si lucrez la privat, daca asta face vre-o diferenta
          Dar de ce vorbim despre mine ?
      • +8 (22 voturi)    
        clar (Vineri, 2 martie 2018, 15:20)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Cum ar putea un corupt cu 7 case care a vindut copii si alte alea sa fie sef la CE? Imposibil dom'ne. Adevarul e ca asta ar fi lovitura de gratie data PSD de catre UE. Sa moara Gidea de ciuda, sa crape Badea de oftica.
        • -4 (10 voturi)    
          nu la asta ma refeream (Vineri, 2 martie 2018, 17:19)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Ci ca este roman ...
          • +1 (1 vot)    
            A fi roman e o vina ? (Duminică, 4 martie 2018, 22:23)

            Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

            E EUROPEAN, deci are tot dreptul sa fie ales ceva in Europa.
            • -1 (1 vot)    
              a fi roman (Luni, 5 martie 2018, 9:02)

              GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

              Este o calitate, sa fii roman, noi suntem un popor nemaipomenit si ca rezultat avem lideri de teapa celor alesi de noi .

              Noi romaniii ne-am vindut padurile, devalizat spitalele , sistemul de invataman si tot ce are valoare in tarile occidentale.

              De ce oare presedintele unei asa natii frumoase, destepte si harnica nu ar fi pretuit in Europa ...
          • +1 (1 vot)    
            Si strainii au ceva cu romanii, nu? (Luni, 5 martie 2018, 10:41)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

            Ideea asta ca suntem persecutati pe nedrept de strainii cei rai, desi noi suntem harnici, seriosi si devreme-acasa vine tot de pe vremea comunistilor. Daca te uiti cu atentie la tarile din est, efectiv nu ai pe cine alege. Si cum Ciolos a putut fi un ditamai comisarul european pe agricultura, si inca unul respectat de toata lumea la bruxelles, nu vad de ce Johannis nu s-ar incadra la presedinte CE. Ciolos si Johannis sunt exact tiparul functionarului european. Nu prea se potrivesc ei cu mistocareala romaneasca, asta e altceva. Dar pentru CE sunt foarte buni.
            • -1 (1 vot)    
              sper sa ai dreptate (Luni, 5 martie 2018, 12:03)

              GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              Imi doresc sa ai dreptate
      • +11 (23 voturi)    
        normal... (Vineri, 2 martie 2018, 15:43)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        orice nu convine psdului ori e stire fapsa, ori e de la soros , ori e rau pt toata lumea

        sunteti penibili!
        • +3 (9 voturi)    
          nu sunt PSDist (Vineri, 2 martie 2018, 17:14)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Am stat 8.5 ore ca sa il votez, incerc sa fiu realist doar .
    • +25 (45 voturi)    
      dar madam pandele e fericita.. (Vineri, 2 martie 2018, 13:39)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

      daca Johannis nu mai candideaza, ea are toate sansele sa ajunga prima fufa a tarii.
      • -29 (41 voturi)    
        UE corruption (Vineri, 2 martie 2018, 14:48)

        Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        La ce lobby puternic evreiesc este in UE nu ma mira ca Johannis va ceda pozitia psd-ului..asa a fost sfatuit , pt binele tarii...a mai fost o situatie similara cand a plecat regele.
        • +6 (20 voturi)    
          ahahahahaha (Vineri, 2 martie 2018, 15:45)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

          evideent...
          ue e efreiesc
          si de-a lui soros nu?!
          ca daca erau oameni corecti il propuneau pe dracnea , nu?!
          adica doar un hot adevarat merita sa conduca ue!
          • -2 (6 voturi)    
            vrem nu vrem este (Vineri, 2 martie 2018, 23:03)

            Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Apropo de hoti. Dragnea si Tariceanu ar fi primiti cu bratele intinse si ar primi protectie daca s-ar declara evrei ..de cotizat au cotizat ..tot ce trebuie sa faca e sa ia un bilet dus in Israel (raiul infractorilor)
            • +2 (2 voturi)    
              sistemul (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:57)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

              sanitar nu mai functioneaza bine nici macar la Obregia. Scapa din ce in ce mai multi peste gard.
        • +11 (15 voturi)    
          la voi logica e optionala (Vineri, 2 martie 2018, 17:56)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

          1. pe de o parte acuzati de invazia musulamanilor, pe de alta parte de puternicul lobby evreiesc. Hotariti-va, care din astea doua e minciuna oficiala?
          2. prefer oricind o Romanie "cu puternic lobby evreiesc", dar cu autostrazi, cu servicii medicale si educationale bune, cu o administratie decenta, cu oameni competenti in fruntea statului si nu cu tot felul de secretare si casierite de teleroman.
          3. Un Ciolos candidind din partea dreptei, sustinut puternic de un Johannis proaspat uns presedinte CE ar cistiga flueirind alegerile contra unul PSD caruia economia reala ii va fi dat deja in cap cu programul de guvernare. Dupa care, peste 5 ani, din pozitia de fost prezident CE, ar cistiga iar fluierind alegerile prezidentiale.
          • -5 (9 voturi)    
            Autostrazile n-ar trebui (Vineri, 2 martie 2018, 22:51)

            Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Conditionate de nici un lobby. Sunt si alte alternative.practic traficul de influenta ar trebui interzis astfel n-am mai avea boogie men si atentate.
            • +1 (1 vot)    
              pai nici nu sunt (Luni, 5 martie 2018, 10:43)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

              Autostrazile pur si simplu nu sunt. Pentru ca la noi totul se opreste la faza de studiu de fzabilitate. Cit timp guverneaza ciuma rosie nici nu va fi vro autostrada, de frica sa nu vina strainii cu fabricile lor si sa scada numarul asistatilor cumparabili cu sacosa.
      • -11 (17 voturi)    
        pai (Vineri, 2 martie 2018, 15:32)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        s-a gandit cineva pana acum,ca poate fi o ditamai momeala pt sas???
        nu ca le sta in gat,insa asa...sa scape de unul din cursa.
        cursa in care nu prea vad un concurent mai bazat.
        asa ca pandeloaica are drumul deschis,cararea batatorita de castigarea bucurestilor.
        mai ramane sa preia haturile in partid si e gata aleasa.mai ramane sa-i dea la gioale lui dragnea

        vad pe aici o gramada de visatori,care se umezesc la gandul codrutei presedinte.foarte amuzant,dar gresit!ar avea nevoie de sprijinul unui partid cat de cat cunoscut,la care sa traga ca locomotiva.de unde fratilor partid curat,usr???ma faceti sa rad.
        si la urma urmei ce sa faca acolo,ca nu are nici o putere.deci,mai la vale,lasati femeia unde e ca le face bine
        • +4 (8 voturi)    
          aha, (Vineri, 2 martie 2018, 18:04)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Point

          m-am prins.
          Al dreaq dragnea asta. Ce tare e domle?! Sa bage el (prin Putin binenteles, ca rusu ii e dator opaitului inteligentei teleormanene) fitile sa-l pacaleasca pe Johannis numai sa nu mai candideze el la presedintia Romaniei.
      • +6 (8 voturi)    
        psd nu va avea niciodata presedintia romaniei (Vineri, 2 martie 2018, 21:35)

        Pooky [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Indiferent cine candideaza.
    • +51 (65 voturi)    
      Cum asa? (Vineri, 2 martie 2018, 13:40)

      oopsie_daisy [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

      Incompetentii aia de la Bruxel cum de nu stiu sa il propuna pe adevaratul erou al Romaniei, Dragnea Suleyman de Teleorman?
      Cum de nu la el s-au gindit in locul sasului?
      Mai grav e insa: daca ni-l iau pe Iohannis, cu cine raminem pe cap ca propunere de presedinte in 2019, in contrapartida la Suleyman Erdogan de Belina?
      • +43 (51 voturi)    
        simplu.. (Vineri, 2 martie 2018, 14:18)

        fara imunitate [utilizator] i-a raspuns lui oopsie_daisy

        ...Ciolos
        • +4 (16 voturi)    
          Din pacate... (Vineri, 2 martie 2018, 16:02)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui fara imunitate

          Ciolos nu e perceput corect de foarte multi , urmare a propagandei ciumei rosii , e greu sa castigi votantii psd .
          • +2 (6 voturi)    
            pai si ce Johannis a fost? (Vineri, 2 martie 2018, 18:09)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

            Nu era el contracandidatul ne-roman si Ponta romanul cel mai mindru ca e roman?

            Nu era el ne-ortodoxul pagin pocait contra ortodoxului practicant Ponta?

            Nu era el vinzator de orfani in occident (apropos, in asta inca mai cred multi).

            Nu era el primarul 7 case, insusite cu fals in acte si alte bazaconii?

            Si a cistigat la scor de neprezentare meciul cu Ponta din turul 2.

            Iar in turul 2, chiar necandidind in fruntea PNL< va fi in mod sigur sustinut de PNL, care ar avea tot interesul ca PSD sa piarda prezidentialele.
      • +11 (21 voturi)    
        >Dragnea Suleyman (Vineri, 2 martie 2018, 14:34)

        eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui oopsie_daisy

        Suleyman a fost un mare om pe langa mizeria din Teleorman.
        • +4 (12 voturi)    
          Tocmai (Vineri, 2 martie 2018, 15:34)

          oopsie_daisy [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

          De-aia el e Suleyman de Teleorman-Belina, in timp ce alalalt a ramas in istorie. Asta, vorba lui Marx, va merge la inchisoare (sper!), si de acolo la groapa de gunoi a istoriei.
      • -3 (7 voturi)    
        S-ar putea sa fie adevarat acest zvon, (Sâmbătă, 3 martie 2018, 10:01)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui oopsie_daisy

        numai asa se explica atitudinea de ficus a presedintelui in problemele interne, de mult nu mai este mediator si pozitia de mare aparator a anticoruptiei este in ton cu noua pozitie la care ravneste, da Doamne sa scapam de el, exact ca in trecut, daca nu putei scapa de un incompetent, il promovai!
        • -3 (3 voturi)    
          subscriu (Sâmbătă, 3 martie 2018, 11:19)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Subscriu
          • +1 (1 vot)    
            Da, UE vrea "prostii" nostri... (Duminică, 4 martie 2018, 22:28)

            Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

            UE vrea sa-l scape pe Dragnea de contracandidati, si-i propune lui Iohannis ceva.
    • -35 (59 voturi)    
      mai greu va fi cu orele de engleza ale doamnei (Vineri, 2 martie 2018, 13:44)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

      dar sigur se vor gasi solutii.
      • +30 (46 voturi)    
        Da' Olguța? (Vineri, 2 martie 2018, 14:04)

        J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Cu orele de inglesă ale Olguței cum e?
      • +24 (34 voturi)    
        Da... (Vineri, 2 martie 2018, 14:11)

        vio7 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Cainele de drum lung si tu de grija altuia:))
      • -17 (25 voturi)    
        recunosc (Vineri, 2 martie 2018, 15:11)

        vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Respect președintele, nu și nevasta dumnealui care nu a fost în stare să găsească niște ore la bucuresti, ce să mai vorbim pe alte plaiuri nemioritice.
        Insist să cred că l-a tras în jos cu succesiuni discutabile, cu naveta bucuresti - sibiu, cu lipsa susținerii și cu fițe de româncă complexată.
        Dați cu minus, eu sunt ușurată că mi-am spus părerea.
        Vreau să cred că președintele se va gândi și la noi.
      • +1 (7 voturi)    
        Nu, nu, eroare ! Va fi vorba de orele de engleza (Vineri, 2 martie 2018, 15:25)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        ale domnului (pt ca nu prea mai tine minte textele rock pe care le canta in tinerete, adica le batea la tobe !) si locatia in care i se vor preda !

        PS. "Dar sigur se vor gasi solutii" !
      • +3 (5 voturi)    
        pai, (Vineri, 2 martie 2018, 18:07)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        daca Johannis se poarta frumos, o sa accepte volguta sa-in dea ceva meditatii de limba engleza, franceza si teleormaneana.
      • +2 (4 voturi)    
        ca sa vezi (Vineri, 2 martie 2018, 18:27)

        csan [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        asta era problema.
    • +30 (44 voturi)    
      Da? (Vineri, 2 martie 2018, 13:56)

      georgegeorgescu [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

      Atunci Codruta Presedinte!
    • -6 (24 voturi)    
      Crezi? (Vineri, 2 martie 2018, 14:00)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

      Daca este presedinte al CE, nu mai este presedinte al Romaniei. Il incurca mai mult pe Dragnea din postura de presedinte al Romaniei, deci pentru Dragnea e bine....
      • +5 (13 voturi)    
        Esti sigur ca Ar cistiga in fata lui Ciolos ? (Vineri, 2 martie 2018, 15:23)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        Am dat doar un exemplu...

        Dragnea e pe undeva pe la 15%, iar firea spre exemplu, in orice confruntare cu Ciolos, ar sfirsi prin a se umple de ridicol.
        • +2 (2 voturi)    
          Ei DA! (Duminică, 4 martie 2018, 2:45)

          sinx [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Numele Firea si Ciolos nu merita nici macar folosite in aceeasi propozitie. O vagaboanda stirista ajunsa peste noapte stapana Bucurestilor...
          • -1 (1 vot)    
            da dar... (Luni, 5 martie 2018, 10:44)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui sinx

            Ajunsa PRIN VOT. Si asta spune multe despre votantul bucurestean.
        • +2 (2 voturi)    
          Ei DA! (Duminică, 4 martie 2018, 2:45)

          sinx [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Numele Firea si Ciolos nu merita nici macar folosite in aceeasi propozitie. O vagaboanda stirista ajunsa peste noapte stapana Bucurestilor...
    • +5 (17 voturi)    
      Ba, din contra, cred ca de abia de acum incolo (Vineri, 2 martie 2018, 15:13)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

      incepe sa se gandeasca serios sa candideze !

      PS. E adevarat, are un hop, dosarul penal dar poate ca Ciordache, cu Nicolicea si cu Nicio laie vor propune modificarea legii alegerilor prezidentiale, in sensul ca Presedintele Romaniei isi poate indeplini prerogativele prezidentiale si de la Palatul Rahova ! :)
  • -10 (32 voturi)    
    lol. fuge si asta din tara. (Vineri, 2 martie 2018, 13:07)

    ouyang [utilizator]

    grozav
  • -16 (28 voturi)    
    Si Basescu la NATO (Vineri, 2 martie 2018, 13:10)

    Arminius [utilizator]

    inca mai speram (?!?)
    Sursele citate nu sunt de incredere. De cate ori trebuie sa dea chix ca sa va lamuriti?
  • -26 (42 voturi)    
    stire ptr consum intern... (Vineri, 2 martie 2018, 13:10)

    demaGOGU [utilizator]

    ...si semnal prost ptr scorul real al sasului in sondaje daca spin doctorii incearca umflarea (artificiala) a imaginii acestuia.

    la moment G.V. Firea il devanseaza cu cel putin 15 puncte procentuale in cursa ptr 2019.
    • +7 (11 voturi)    
      Ihim (Vineri, 2 martie 2018, 17:16)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      cand o zbura porcul o sa mai aiba pesede presedintele Romaniei, cu doua tururi! A zis si Alin Teodorescu ca cei care voteaza pesede, acei 40%, sunt toti votantii pesede din tara! Chiar daca castiga turul 1 pesedeu', nu are nici o sansa in turul 2! As zice cu oricine! Ma rog, nu mai prindeti voi norocul 2000, ca a murit Vadim!
    • +5 (9 voturi)    
      Firea si (Vineri, 2 martie 2018, 18:10)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      daca alearga singura ajunge pe locul 2 (in cel mai fericit caz).
  • +47 (59 voturi)    
    Iohannis, presedinte al Consiliului European (Vineri, 2 martie 2018, 13:19)

    canavaro [utilizator]

    Ciolos, presedinte al Romaniei !
    • +7 (33 voturi)    
      ... (Vineri, 2 martie 2018, 14:23)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui canavaro

      Sa faca ce Ciolos ca si presedinte ??Sa taie in principiu frunze la caini cum face acum si Johanis??inca putin si o sa fie doar decorativ acolo dupa ciuntirea prerogativelor de catre ciuma rosie .Ciolos sa isi vada de treaba si sa continue ca PM a demonstrat ca poate.Pe la pensie se poate gandii si la postul relaxant de presedinte.Nu inteleg gandirea asta a romanilor ca cel mai bine vazut in sondaje trebuie neaparat sa candideze la presedentie.Hai sa punem oamenii acolo unde sunt buni, Ciolos PM, Kovesi ministru justitiei si ca presedinte poate sa fie si cineva fara asa notorietate.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Vineri, 2 martie 2018, 18:05)

        lolosaurus [utilizator] i-a raspuns lui /./

        "Nu inteleg gandirea asta a romanilor ca cel mai bine vazut in sondaje trebuie neaparat sa candideze la presedentie" - Nu e gandirea cea mai demna. Dar e gandirea care iti castiga alegerile. Alegeri care in turul 2 sunt destul de echilibrate.
    • +32 (40 voturi)    
      Si Dragnea (Vineri, 2 martie 2018, 14:23)

      nginx [utilizator] i-a raspuns lui canavaro

      la puscarie.
      • +5 (11 voturi)    
        Corect, (Vineri, 2 martie 2018, 16:09)

        BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui nginx

        asta e MUSAI!
    • +6 (18 voturi)    
      da, dar cine il voteaza pe Ciolos? (Vineri, 2 martie 2018, 14:28)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui canavaro

      Prin provincie si prin orasele mici, nu il voteaza mai nimeni.
      • +6 (8 voturi)    
        Nu conteaza (Vineri, 2 martie 2018, 17:22)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ...cu doua tururi, pesedeu' pierde din principiu! Le trebuie adauge si un alt bazin electoral pt a castiga in turul doi! Nu prea au nici o sansa cu Dragnea & co sa faca asta! Prin 2012-2013, incepuse ceva-ceva Ponta, cu masuri liberale, ong-uri, Tony Blair si altele, dar s-a intors repede la origini!
    • -3 (27 voturi)    
      Presedintele Consiliului European este ales (Vineri, 2 martie 2018, 14:48)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui canavaro

      dintre fostii sefi de stat din UE. Iohannis isi termina mandatul la sfarsitul lui 2020. Nu poate parasi functia de presedinte al Romaniei cu un an inainte.
      Constitutia Romaniei: Art. 97 – Vacanţa funcţiei
      (1) Vacanţa funcţiei de Preşedinte al României intervine în caz de demisie, de demitere din funcţie, de imposibilitate definitivă a exercitării atribuţiilor sau de deces.
      Credeti ca aia de la UE l-ar accepta in caz de demisie?

      Singurul care este pregatit si s-ar putea califica pentru pozitia de Presedinte al Consiliului European dintre fostii nostri presedinti este Basescu. Un astfel de presedinte trebuie sa joace pentru interesele UE atat intern (vezi derapajele tot mai dese) cat si extern. Doar la noi naivii si interesatii condamna un presedinte jucator.
      • +5 (21 voturi)    
        bati campii tataie !!!!!!!! (Vineri, 2 martie 2018, 15:03)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Johanis isi termina mandatul la sfarsitul lui 2019 nu in 2020.Base a ajuns un mare JEG , sa ajungi sa lingi unde ai scuipat zice multe despre ce fel de om esti.
        • -3 (11 voturi)    
          u am nici un motiv sa ma indoiesc de inteligenta (Vineri, 2 martie 2018, 15:23)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui /./

          dumnevoastra superioara. Sanatate multa.
          • +1 (5 voturi)    
            Base?! (Vineri, 2 martie 2018, 19:33)

            Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Face naiba sevraj pe acolo :)))...de unde scoti aberatiile astea?..nu ai vazut cum fugeau toti de el reuniunile UE, NATO?!.mai tii cu Sarkozy cand l-a trimis la plimbare fluturand mana?..mai tii minte cu Merkel, cand o tinea de sacou? Mai tii mine cu Obama, cand mergea pe bordura?!
      • 0 (10 voturi)    
        Cu un an mai devreme ! (Vineri, 2 martie 2018, 15:34)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Sfarsitul lui 2019 si asta inseamna ca se incadreaza in termen !

        Ar fi o tradare zic eu pt ca pur si simplu este lasata Romania 100% pe mana PSD iar ce visa Nastase in 2004, "1000 de ani de social democratie in Romania" se va realiza cu o intarziere de 14 ani : "1000 de ani de hotie in Romania " !

        PS. Dar cum in Romania, cu extrem de putine exceptii, politicienii au urmarit interesul personal si mai putin interesul general...
        • -4 (8 voturi)    
          Sa ai afte-n gura,Susuflere:))) (Vineri, 2 martie 2018, 16:31)

          vio7 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          1000 de ani de social democratie???Asta e blestem de ala rau-sa moara Dragnea,daca te mint:))
          • +3 (7 voturi)    
            Tin perfect de bine minte cand Bombonel (Vineri, 2 martie 2018, 17:15)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vio7

            a scapat porumbelul lansand zicerea asta care, cu toata obedienta cvasitotaltatii mass-mediei de la acea vreme, a fost taxata dur, fiindca prea aducea aminte cu lozinca lui Hitler !

            Iar daca Dragnea nu intra la puscarie cam asta ne asteapta !

            PS. Evident ca prin "1000 de ani de social democratie" trebuie inteles o succesiune nepermis de lunga de mandate pt o tara membra a UE ! (Exemplul Germaniei nu se pune) !

            PPS. In alta ordine de idei, sa stii ca daca o sa-mi apara fie si o singura afta in gura iti aflu numele si adresa de la HN si te dau in judecata ca sa-mi platesti tratamentul medical ! Dar in special daune morale !! ;)))
        • +3 (5 voturi)    
          Ai dreptate. Mandatul lui Iohannis (Vineri, 2 martie 2018, 16:38)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          expira in 21.12.2019. Mea culpa.
          Mandatul lui Tusk expira in decembrie 2019.
          Ramn totusi la parera mea anterioara.

          Donald Tusk inainte de a ajuge Presedintele Consiliului European - "În 2007, după o campanie dificilă, a învins partidul de dreapta aflat la conducere și a devenit prim-ministru. A ocupat această funcție vreme de șapte ani, ceea ce îl face prim-ministrul cu cel mai lung mandat al Poloniei democrate și întâiul prim-ministru care a fost reales.

          În cursul mandatului său de șapte ani, Polonia a continuat să își mențină creșterea economică, iar în perioada crizei economia Poloniei a crescut cu aproape 20%, o performanță-record în Europa.

          În 2014 Donald Tusk a fost ales în funcția de președinte al Consiliului European, iar în 2017 a fost reales pentru cel de al doilea mandat de 2 ani și jumătate."
          http://www.consilium.europa.eu/ro/european-council/president/biography/
          • +3 (5 voturi)    
            Biografia lui de pana in 1990 poate (Vineri, 2 martie 2018, 17:24)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

            constitui subiectul unui film de mare succes !

            Despre Tusk se poate spune ca avut o viata exemplara traita pt tara sa, nu pt el !
            • 0 (2 voturi)    
              Am copiat acele randuri despre D Tusk (Vineri, 2 martie 2018, 19:10)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              pentru a vedea ce fel de oameni acced in pozitii de varf ale UE. Putem face comparatii cu cea ce vedem la noi . . .
      • +7 (7 voturi)    
        Greu cu matematica (Vineri, 2 martie 2018, 16:36)

        Cipraen [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Mandatul presedintelui este de 5 ani de zile.

        Klaus Iohannis a inceput la mandatul la 21 decembrie 2014 si se il termina la 20 decembrie 2019.

        Mandatul lui Donald Tusk se termina la 30 November 2019.

        Pentru 20 de zile cred ca se rezolva.
      • -2 (2 voturi)    
        nu poate! (Vineri, 2 martie 2018, 19:36)

        mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Basescu nu va accepta, caci va trebui sa aiba grija de Nutzi care in 2020 va fi la parnaie!
    • +3 (11 voturi)    
      propun (Vineri, 2 martie 2018, 15:13)

      vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui canavaro

      Kovesi ori Lazăr.
    • -1 (11 voturi)    
      Si Basescu Prim Ministru in Moldova ! (Vineri, 2 martie 2018, 15:28)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui canavaro

      Un cocktail pe cinste ! ;)

      PS. Unde mai pui ca se va infinta si functia de Procuror General European, pe fruntea careia scrie "Codruta" ! ;)))
      • +4 (6 voturi)    
        Evident ca fiind vorba de unionistul Basescu (Vineri, 2 martie 2018, 16:30)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        vorbim de Moldova de dincolo de Prut !
    • -1 (7 voturi)    
      daca n-au un ficus sa-si cumpere la ghiveci (Vineri, 2 martie 2018, 16:42)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui canavaro

      e mai ieftin , iar daca n-au vazut ce inseamna vacante prelungite vor vedea daca-l numesc

      Nu pot sa inteleg cum de infractorii conduc parlamentul, guvernul si un lenes tara
  • +19 (25 voturi)    
    Daca se adevereste mor pesedeii de ciuda. (Vineri, 2 martie 2018, 13:19)

    YorkshireTerrier [utilizator]

    .
  • +29 (37 voturi)    
    Dece nu ? (Vineri, 2 martie 2018, 13:19)

    SRA [utilizator]

    DECE NU ?

    Numele presedintelui Klaus Iohannis este luat in calcul la Bruxelles pentru pozitia de viitor presedinte al Consiliului European, si Laura Codruta KOVESI Presedinta ROMANIEI!!!
  • +19 (29 voturi)    
    Tusk e un tip dur, nu-l vad prea vad pe Iohannis (Vineri, 2 martie 2018, 13:28)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    cel adormit in acelasi rol. Ati vazut ce le-a zis Tusk despre filozofia brexiteasca "have our cake and eat it too", nu-l vad pe Iohannis facand acelasi speech.

    Oricum, e clar ca UE e de partea noastra, a minoritatii democratice din Romania, si apreciez eforturile lor politice.
  • +27 (33 voturi)    
    Adică... (Vineri, 2 martie 2018, 13:30)

    calexe [utilizator]

    Îl vom vota la prezidențiale pe Augustin Lazăr?
    • +15 (25 voturi)    
      Da, de ce nu, (Vineri, 2 martie 2018, 14:13)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui calexe

      nu cred ca va fi intr-adevar Lazar, dar n-are cum sa fie rau.
  • +23 (31 voturi)    
    ha, ha (Vineri, 2 martie 2018, 13:40)

    csan [utilizator]

    psd-istilor corecti si cinstiti, acum sa incepeti sa-l muscati de fund si mai tare. Toate laturile voastre aruncate pana acum au intarit increderea in singurii care mai tin stindardul sus in romania si l-au intarit pe presedintele Iohanis. Si nu este cea mai dura lovitura. Dati-o pe Kovesi jos si va urca mai mult , acolo de unde va arata adevarata voastra fata si unde nu o s-o mai puteti ajuge.. Europenii au invatat din greselile facute cu Polonia si aliata vostra impotriva poporului roman, Ungaria. Atunci sa va vad, neam de idioti,partid de analfabeti, hoti, mincinosi, imbecili. Veti fi haituiti mai rau decat comunistii lui Ceausescu.
  • -24 (38 voturi)    
    Sigur... (Vineri, 2 martie 2018, 13:51)

    lider [utilizator]

    O sa doarma toata UE,adio si nu am cuvinte!
  • +22 (34 voturi)    
    the Romanian dream (Vineri, 2 martie 2018, 14:22)

    elena1234 [utilizator]

    Iohannis - presedinte UE
    Kovesi - presedinte RO
    Ciolos - premier
    sau
    Iohannis - presedinte UE
    Ciolos - presedinte RO
    Kovesi - premier
  • -3 (19 voturi)    
    dreapta trebuie sa inventeze alt candidat (Vineri, 2 martie 2018, 14:48)

    Andrei453530 [utilizator]

    Ciolos nu mai poate fi reincalzit, si este ezitant.
    Daca nu, PSD va castiga si presedintia.
  • -17 (27 voturi)    
    daca in felul asta (Vineri, 2 martie 2018, 14:53)

    cucuveauamov [utilizator]

    nu mai e presedintele Romaniei, il sustin
  • +13 (15 voturi)    
    Vedea-i-as pe pesedei si aldei (Vineri, 2 martie 2018, 15:10)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    cum o sa-l primeasca cu gura pana la urechi ca pe olandezul de ieri.

    Si cand o sa zica Androneasca in direct "Domnul Presedinde a zis..." "Care presedinte? al pesede, al Romaniei sau al Consiliului Europei?" "Aaaa, stati, ca m-am incurcat. Mai repetati intrebarea? :))
  • -2 (8 voturi)    
    Big man (Vineri, 2 martie 2018, 15:30)

    karla2019 [utilizator]

    Well, well, well... acum inteleg eu unele lucruri precum si comportamentul presedintelui in anumite situatii.
  • +3 (11 voturi)    
    De unde se vede ca UE urmareste intr-adevar (Vineri, 2 martie 2018, 15:45)

    Susufler0 [utilizator]

    interesul general in detrimentul interesului particular !

    Oare ii pasa cuiva de la Bruxelles ca astfel Romania este abandonata total Fratiei Penalilor ?

    PS. Pt Comisia Europeana abandonarea unui colt al Uniunii altor interese decat celor de consolidare a democratiei si statului de drept, precumpaneste fata de dobandirea unui politician birokrat vorbitor a trei limbi de circulatie internationala ?

    PPS. Unde mai pui ca exista lituanianka care este brici ! Este adevarat ca nu -i atat de docila precum e neamtul nostru !
  • +5 (11 voturi)    
    Uff (Vineri, 2 martie 2018, 15:45)

    europeanul2 [utilizator]

    Eu credeam ca pentru meritele lui in lupta cu statul paralel Dragnea va fi viitorul presedinte al Consiliului Europei...
    Viata e nedreapta!
  • -2 (6 voturi)    
    De ce nu? (Vineri, 2 martie 2018, 16:28)

    Nairda_isav [utilizator]

    De ce nu rămâne Iohannis pentru un al II-lea mandat și Cioloș președintele Consiliului European? Calificare ca fost premier exista, cu limba franceza și engleza nu cred ca va avea nici el vreo problema. În plus are și experienta europeana.
  • +1 (3 voturi)    
    Si Dragnea ? (Vineri, 2 martie 2018, 16:39)

    Ozmo [utilizator]

    Si Dragnea noul presedinte al Romaniei ??? ������
  • +5 (11 voturi)    
    Nu imi place ce aud! (Vineri, 2 martie 2018, 17:03)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Exista o tara in estul Europei care are mari probleme si aluneca pe panta autoritarismului si a oligarhiei care captureaza statul pe zi ce trece. Singurul politician cu putere (din punct de vedere legal) in momentul de fata, ales democratic de 7 milioane de romani este in carti pentru nu stiu ce functie la UE. Dupa ce un an intreg liderii UE nu au facut nimic pelpabil pentru a stopa ce se intampla in Romania ci numai au marait prin diverse intervederi la acesti demolatori de stat care ne guverneaza, acum decid sa scoata practic din joc singurul politician care s-a opus magariilor.
    Eu nu mi-o imaginez pe Merkel plecand la Bruxelles sa ocupe nu stiu ce functie, renuntand la a mai candida pentru a fi cancelar al Germaniei.
    Un italian Antonio Tajani, presedintele parlamentului european, e in carti pentru functia de premier al Italiei.
    Nu imi place deloc ce aud.
  • +1 (13 voturi)    
    Avem un presedinte de talie mondială, dar în țară (Vineri, 2 martie 2018, 17:22)

    Entiu [utilizator]

    Avem un presedinte de talie mondială, dar în țară batjocorit de scursurile politice....


    Cartarescu: ,,L-am subestimat pe presedintele Iohannis, este un om de stat care cunoaste interesele Romaniei. Trebuie sprijinit acum/ Romanii nu au votat guvernul asta de semi-oligofreni
  • -2 (14 voturi)    
    O sa ii plateasca Consiliul Europei vacantele (Vineri, 2 martie 2018, 18:51)

    adrianhn [utilizator]

    Mai scapam de o capusa. SI asa nu a facut mai nimic, in afara de a se duce in vacanta din 2 in 2 saptamani.
    • 0 (6 voturi)    
      N-a furat ca pesedistii, asa-i (Vineri, 2 martie 2018, 20:46)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      N-a facut nimic interesant pt voi.
      • -1 (1 vot)    
        fiecare (Sâmbătă, 3 martie 2018, 19:41)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        in stil propriu. la furat ma refer.
  • 0 (2 voturi)    
    Basescu e mai potrivit (Vineri, 2 martie 2018, 19:07)

    Brici [utilizator]

    Si e liber, fara obligatii :)
  • +3 (3 voturi)    
    xxxxl (Vineri, 2 martie 2018, 19:12)

    vorbeste lumea [utilizator]

    nici asa nu mai scapam de domnu' ...
  • +1 (3 voturi)    
    intrebare (Vineri, 2 martie 2018, 20:17)

    levierul [utilizator]

    poti sa ajungi presedintele CE daca provi dintr-o tara care sta sa dispara? 3.5 milioane de romani plecati din tara din 2007 si astia se gandesc ca e bine cu Iohannis? Sa va spun eu de ce e in discutie. Pentru ca e cel mai popular lider in social media, pentru ca spre diferenta de strungarii cu 12 clase din fruntea UE, Iohannis vorbeste si se comporta foarte civilizat.
  • 0 (4 voturi)    
    Iohannis la bruxelels (Vineri, 2 martie 2018, 20:55)

    revo [utilizator]

    magistratii la pensie... LARGA SI LIBERA E CALEA!
  • +1 (5 voturi)    
    n-ar fi rau, dar nici nu este neparat de bine. (Vineri, 2 martie 2018, 21:07)

    g01an [utilizator]

    ar fi un semnal pozitiv pentru noi si altii din flancul de Est, dar totul depinde de noi, sa stim sa folosim aceasta situatie in favoarea intereselor noastre: sa ne sporim influenta pe partea de politica externa, sa obtinem sustinerea necesara pe problemele care ne intereseaza pe noi in mod special (cele reale). altfel, o numire prematura poate fi doar o alta sansa pe care nu o vom putea folosi.

    Dalia Grybauskaite mi se pare si mai potrivita si mi se pare ca Lituania este intr-o situatie mult mai buna decat noi sa profite de pe urma unei astfel de numiri. din pacate oportunitatile nu se evit cand esti tu gata, ci cand contextul este potrivit. o responsabilizare a politicienilor romani pentru o cauza comuna ar putea fi un catalizator bun, asa cum a fost si aderarea la UE inainte de 2007.
  • +3 (9 voturi)    
    Cum stiu romanii (Vineri, 2 martie 2018, 23:11)

    paonipao [utilizator]

    sa si-o traga unii altora in loc sa se sustina
    unii pe altii!
    Cum se ridica unu’ care si-a depasit conditia
    si are sansa sa acceada la o functie importanta in afara tarii se ridica unii care daca nu-l pot ajuta(sau sustine) macar sa-i puna piedici si sa-l vorbeasca de rau...
    Imi este atat de cunoscut la poporul nostru...

    Iohanis are si educatia necesara, are si prezenta dar mai ales atitudinea care i-ar permite (fara sa fie ridicol) sa ajunga in pozitia de presedinte al CE.

    Cand psd-istii or avea macar un om politic ...educat care sa vorbeasca fluent 3 limbi straine si fara sa fie corupt, hot sau nemernic....dar asta nu se va intampla vreo data!
    Dar aveti si voi psd-istilor sansa voastra la o pozitie de top in Europa...doar il aveti pe seful vostru Dragnea care va fi obligat sa participe la un “training” de reeducare la Rahova...
    Contati pe el ca se va intoarce de acolo, peste cativa ani, mai pregatit ca nici o data!
    Hai liberare!
    • 0 (6 voturi)    
      Cum stiu unii sa se victimizeze! (Sâmbătă, 3 martie 2018, 12:42)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

      Functia de presedinte sau orice functie politica la nivel inalt, nu este o functie oarecare. Nu te faci presedinte, vii cu un program, promiti marea cu sarea si dupa un timp cand primesti o "oferta mai buna" pleci facand cu mana. Asta nu e functie oarecare la fabrica. Ai intrat in hora asta, joci pana la capat, adica pana cand nu mai esti votat sau iti inchei ambele mandate. Functia pe care o vizeaza acum va fi libera si la sfarsitul celui de-al doilea mandat. Nu mai zic ca momentan este singurul politician din Romania cu putere din punct de vedere legal in care si-au pus speranta vreo 7 milioane de alegatori.
      Eu nu mi-i imaginez pe Merkel sai Macron renuntand la pozitiile pe care le au in tarile lor sau sa renunte sa mai candideze la pozitiile pe care le au pentru a se duce pe un post la Bruxelles. Dupa ce li se incheie carierele politice acasa pot merge si la UE, dar numai dupa aceea.
      • -1 (5 voturi)    
        devine cum ca (Sâmbătă, 3 martie 2018, 13:39)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        da dosu, ca l'a speriat dracnea si lupta de clasa a pesedelei. :-)
        de fapt, el este masura valorica a amploiatilor de la bruksal, pe bani frumosi.
        cel putin o va face fericita pe doamna, care cred ca de data asta va renunta la orele de engleza.
        la bruksal sunt oporutunitati mai pe masura, bruksal nu'i bukale.:-)
      • +3 (3 voturi)    
        Tu si cu tine... (Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:17)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        asta ati inteles?
        Daca cineva spune un adevar (fie si unul care nu place si nu suna bine) inseamna ca se victimizeaza?!
        Asta este realitatea crunta, romanii si-o trag la gioale : daca eu nu pot, de ce sa fie altul mai bun care poate...

        Ce spui despre functia de presedinte...este absolut corect ca nu este una oarecare si nu o poti compara cu un sef de fabrica!
        Dar este un truism!
        Toti stim asta si nu cred ca ar nega cineva...

        Eu nu am spus ca Iohanis trebuie sa plece neaparat sa ocupe postul ala(in cazul in care va fi propus si agreat de toti ce-si reprezinta tarile pe la UE), eu am spus doar ca Iohanis este pregatit (dpvd intelectual) sa faca fata cu succes unei functii ca cea de presedinte al CE.
        Si eu as fi mandru sa le spun colaboratorilor si prietenilor din UE ca sunt conational cu presedintele CE.

        Dar nu crezi ca alegerea este a lui Iohanis?

        Crezi ca are nevoie de chibiti care sa-i spuna
        despre interesul lui major si despre ce ar trebui sa faca si sa nu faca in si cu viata lui?!
        Toti stim cel mai bine ce are de facut altcineva si nu ce avem noi de facut!
        Nici nu s-a pus problema serios (doar s-a vehiculat in presa ideea)ca Iohanis ar putea pleca dupa ce-si incheie mandatul ...si imediat vai ce bun si de neinlocuit a devenit chiar si pentru unii contestatari.
        Daca nu ar mai candida (pentru un al doilea mandat)pur si simplu omul se satura si se intoarce la-si profeseze meseria, atunci ar fi mai bine?!
        Romanii s-ar linistii nu?!

        Si revin acolo de unde am plecat in discutie:
        daca va avea sustinere in tara, Iohanis va ramane sa candideze pentru un nou mandat!

        Singur si fara sustinere (reala din partea opiniei publice si a oamenilor cu mai putina elocinta) nu te poti bate (si sa ai sorti de izbanda) cu hotii si coruptii psd-ului!

        Dar sa speram ca lumea s-a mai desteptat!
  • +5 (7 voturi)    
    pa - pina si presedintele emigreaza (Sâmbătă, 3 martie 2018, 0:46)

    Coco Whistle [utilizator]

    trebuie sa fii dobitoc sa ramii aici. pina si presedintele emigreaza nu? in plus, nu va asteptati la favoruri, nici nu avem nevoie si nici nu ai de la cine. noi nu sintem asistati.
    • +3 (5 voturi)    
      @Coco (Sâmbătă, 3 martie 2018, 12:02)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Cand ai ajuns la un anumit nivel al educatiei (primita poate si prin scolile bune de afara),cand meritele iti sunt recunoscute si chiar esti apreciat poti aplica si obtine un post de top oriunde in lume...
      Dar de la un anumit nivel (cand ai ajuns acolo prin propriile forte prin perfectionare si munca asidua)nu ai nevoie de favoruri ...dar poate fi deosebit de benefic sa ai sustinere (poate din partea propriei organizatii), sa existe cineva care sa doreasca sa transmita(in cunostinta de cauza)un feedback pozitiv in ceeace te priveste!
      Sau macar “sa nu te vorbesca nimeni de rau pe la spate”!
      Nu cred ca este greu de inteles chintesenta a ceeace am postat mai sus...!

      Sa stii ca sunt destui romani care au super job-uri afara si care nu au plecat de aici “ca nu au ce manca”...ci ca puteau mai mult iar aici poate ca nu se puteau “exprima” profesional din cauza unora si altora blazati in incompetenta si neprofesionalism.

      Romanii care pleaca sa lucreze in afara tarii (chiar si cei care o fac pe posturi de top) sunt considerati emigranti!
      In schimb strainii ce vin aici pe posturi super bine platite isi spun expati!
      Te-ai intrebat vreo data de ce romanii (ce muncesc afara si nu numai ) simt “stigmatul “ asta ei insisi dar si strainii fata de ei?
      Eu cred ca totul pleaca de acasa, din tara, de la coruptii si hotii ce se “joaca” cu conducerea tarii, cu destinele oamenilor.

      In rest ....cand se ridica unul care vrea si poate mai mult macar nu-i dati in cap!
      Daca credeti ca puteti mai mult decat el si chiar meritati mai mult, nu-l mai muscati de posterior de pe margine, intrati in joc, candidati, fiti persuasivi , castigati si aratati apoi ce puteti face...
      Daca puteti!?
    • -2 (4 voturi)    
      ai vrea si mata (Sâmbătă, 3 martie 2018, 15:19)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      sa emigrezi pe stat de plata de la bruksal !
      bari cirikli, bari, bari !
      • +2 (2 voturi)    
        Nu tatatule! (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:35)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Nu-i nevoie sa emigrez la Bruxelles...
        Imi vand cunostintele si serviciile de aici din Ro!
      • +1 (1 vot)    
        ! (Sâmbătă, 3 martie 2018, 19:22)

        jaoju [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        fiere...
  • -5 (9 voturi)    
    Foarte bine (Sâmbătă, 3 martie 2018, 9:14)

    CPM1 [utilizator]

    De-abia astept ca in fruntea Europei sa vina Iohanis, sa aiba si Europa un infractor la conducere.
    Concediu placut la UE Iohanis!
    • 0 (4 voturi)    
      Nu cumva in your hood (Sâmbătă, 3 martie 2018, 11:58)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      lumea te striga "gunoi"?!
    • -1 (5 voturi)    
      vezi ca (Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:02)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      la comisia ioropeana e pe pole position madame lagarde, condamnata penala, in prezent sefa fmi.
      sustinuta de frau merkel..
      tot la un job in conducerea ue, este catindat, aspira, un proteje, un proxi al penalului berlusconi, sef de partid de succes in italia. pe pariu ca multi romani din italia voteaza cu berlusconi, caruia ii plac romancele. :-)
      asa ca nu va fi singur. se va simti ca la bukale, sau, dece nu, ca a casa.
      • +3 (3 voturi)    
        a casa....la tine (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:45)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        vrea sa insemne acasa?

        Vai ce cosmopolit esti, nu te deranjeaza condamnatii penali din “curtea ta” care-si permit sa conduca RO, dar nu mai poti dormi de faptul ca ...ai auzit tu ca s-ar putea sa conduca nu stiu ce penal vreo institutie europeana!?

        Pandelica, mai sunteti multi ma?!
        • -2 (2 voturi)    
          iete colea (Duminică, 4 martie 2018, 11:20)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          ai auzit tu....
          nu, am citit io :
          https://www.economist.com/news/leaders/21595904-if-ever-europe-needed-competent-reformer-new-ideas-it-now-lagarde-president
          economist scrie si despre orban, dracnea, vezi un articol mai sus in hn.
          credibil ce zice economist. auzi, recomandata ca competent reformer.
          ceea ce e greu de spus despre kaizer sleepy de la cotrocesti.
          iti recomand sa citesti articolul ca scrie explicit ca frau merkel o sustine pe cristine lagarde, condamnata penal, in prezent sefa de succes a fmi.
          deci, se poate !
          las' ca si herru fura cerecetat penal, ba pierdu si un proces pe fals si uz de fals in doccomente.

          hai ca se poate !
          • +2 (2 voturi)    
            Ai auzit tu (Duminică, 4 martie 2018, 15:09)

            paonipao [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            ca s-ar putea sa conduca...!
            Pai daca este sustinuta de Merkel nu inseamna ca obligatoriu va conduce o institutie europeana.
            De ce crezi ca Merkel ar fi un exemplu pozitiv...?!

            In ceea ce il priveste pe Iohanis de ce considerati voi (sustinatorii penalilor si ai condamnatilor penal) ca daca ai pierdut un proces CIVIL esti in tagma penalilor si condamnatilor...?!
            Atunci cand Iohanis va fi condamnat penal sa emiti borhotul ala...pana atunci ia si citeste!
    • +2 (2 voturi)    
      Schizofrenie! (Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:29)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      De asta trebuie sa suferi atunci cand nu mai poti face diferenta intre realitate si imaginatia-ti bolnava!
  • -3 (3 voturi)    
    O să meargă (Sâmbătă, 3 martie 2018, 19:56)

    justitiaru [utilizator]

    Europa pas la pas până îi ajunge România din urmă. Cu asemenea Preşedinte neimplicat Europa nu va avea şanse să rămână unită. Dar decât să stea aici şi să nu facă nimic poate e mai bine să plece. Dar cât mai repede.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version