Oficial: Laura Codruta Kovesi va fi audiata, marti, la CSM, dupa ce Toader a cerut revocarea ei din functia de procuror-sef al DNA

de N.O.     HotNews.ro
Luni, 26 februarie 2018, 11:14 Actualitate | Esenţial


Laura Codruta Kovesi
Foto: Agerpres
Procurorul-sef al DNA, Laura Codruta Kovesi, va fi audiata marti, la ora 14.00, la CSM, arata un comunicat al institutiei. Audierea vine dupa ce ministrul Justitiei, Tudorel Toader, a cerut revocarea Laurei Codruta Kovesi.

"In intampinarea interesului general suscitat de avizul consultativ solicitat Consiliului Superior al Magistraturii, Sectia pentru procurori informeaza opinia publica cu privire la faptul ca urmeaza sa ia in discutie solicitarea Ministrului Justitiei privind revocarea din functie a procurorului-sef al Directiei Nationale Anticoruptie in sedinta stabilita pentru ziua de marti, 27 februarie 2018, ora 14.00,  la sediul Consiliului", arata un comunicat al CSM.

Ministerul Justitiei a publicat, vineri, pe pagina de internet a institutiei, raportul privind activitatea manageriala de la Directia Nationala Anticoruptie.

Pe langa raport, Ministerul Justitiei a publicat si 11 anexe care contin rapoarte ale Inspectiei Judiciare, decizii ale Curtii Constitutionale, un aviz si un raport al Comisiei de la Venetia, comunicate de la Inspectia Judiciara, un raport de activitate pe anul 2006 al Ministerului Public si Codul deontologic al judecatorilor si procurorilor.

Consiliul Suprem al Magistraturii (CSM) a primit vineri dupa-amiaza raportul ministrului Justitiei privind motivele revocarii din functia de procuror sef al Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) a Laurei Codruta Kovesi.

Ei au precizat ca pana la acest moment nu au fost dispuse alte masuri, incluzand vreun calendar, iar data sedintei in care va fi emis avizul privind revocarea va fi stabilita dupa analiza documentului. Este aproape exclus, insa, ca sedinta sa aiba loc luni, au mai spus reprezentantii CSM.

Potrivit legii, ministrul Justitiei poate cere revocarea din functie a procurorului sef al DNA, sectia pentru procurori a CSM da un aviz consultativ, urmand ca decizia sa o ia seful statului. 

Presedintele Romaniei poate refuza motivat numirea in functiile de conducere mentionate, aducand la cunostinta publicului motivele refuzului.




















7652 vizualizari

  • +35 (37 voturi)    
    Foarte bine! (Luni, 26 februarie 2018, 11:27)

    Cataleya [utilizator]

    Kovesi va avea ocazia sa le raspunda direct celor din CSM si sa prezinte probe cu care sa se apere in fata acuzelor lui Tudorel.
  • +42 (46 voturi)    
    De fapt, Tudorel a prezentat o revista a presei (Luni, 26 februarie 2018, 11:39)

    CezarN [utilizator]

    Ca ala nu este raport intocmit de un profesor universitar.
    A preluat si el de la antena 3 si Romania TV(ar trebui interzis folosire numelui tarii in astfel de nume de posturi TV sau asemnatoare).
    • +21 (27 voturi)    
      Toader ar trebui demis de urgenta (Luni, 26 februarie 2018, 13:07)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      La ce minciuni a putut sa insiruie, e incredibil ca ramane in functie.

      Dar in Romania se poate, doar e tara lichelelor PSD, o mafie cu aspect de partid.
  • +32 (38 voturi)    
    Decanu-rector-prorector unde e? (Luni, 26 februarie 2018, 11:42)

    omezu [utilizator]

    Ar trebui invitat si tovarasul TuDorel, chiar sunt curios cu ce argumente si-ar sustine rechizitoriul...pardon...raportul! Normal ca n-o sa vina, s-ar face de rusine a cata oara?
    • +18 (24 voturi)    
      Sa fie dat afara de la Universitatea din Iasi (Luni, 26 februarie 2018, 13:14)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Studentii si profesorii de la Iasi trebuie sa-l dea afara din Universitate pe ministrul corupt, mincinos si las al justitiei.
      Comisia de la Venetia trebuie sa-l dea afara din acest for pe neispravitul de slugoi al mafiei
    • +18 (24 voturi)    
      Toader la puscarie! (Luni, 26 februarie 2018, 13:24)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Nu se poate sa vina cu un "rechizitoriu" din 1951, demn de troika comunista, sa ne spuna ca LCK e tradatoare, cand Toader si-a vandut sufletul si bruma de reputatie pe o slujba de asistent pentru fiul sau.
  • -41 (57 voturi)    
    le va spune (Luni, 26 februarie 2018, 11:46)

    cucuveauamov [utilizator]

    ca a incalcat constituitia pentru ca asa a vrut ea. CSM-ul (sectia procurori) o va aplauda. Legea e doar pentru "penali".
    • +26 (32 voturi)    
      Asta a spus-o (Luni, 26 februarie 2018, 12:27)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      toar'su cu chelie... purtatorul de gargara pesede.
      Cred ca din mov ai inceput sa ai culoarea... maro, ca ala pe care il mancati voi permanent!
      Pofta mare in continuare!
    • +9 (13 voturi)    
      ahahahaha (Luni, 26 februarie 2018, 13:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      pesedeii tai au pus corpyright pe replia aia...
      nu o poate folosi altcineva... la fel si cu sexu anal!

      serios esti penibil...
      tot te invarti pe siteu asta si tot postezi de dragu de a posta fara sa ai o urma de logica!

      PS: tie chiar ti se pare ok raportu ala?! raportu ala e o glua proasta si in orice tara civilizata zbura MJu pt asa ceva.... cum sa spui in raport "se presupune ca a facut X" pai e justitie tovarase! nu se merge pe presupuneri!
    • +5 (5 voturi)    
      Vezi aici "caliatea profesionala" (Luni, 26 februarie 2018, 15:46)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      a raportului, analizat de profesionisti. Mai curand tudorel a incalcat cu mare "profesionalism" legi, Constitutie, statute de functionare, etc.
      http://www.contributors.ro/editorial/opinie-privind-raportul-ministerului-justitiei-de-revocare-a-sefului-dna/
  • -38 (38 voturi)    
    Audiere??? A-n strada cu noi! (Luni, 26 februarie 2018, 11:46)

    asistat [utilizator]

    Ca santem boi!
    • +19 (21 voturi)    
      Vorbeste (Luni, 26 februarie 2018, 12:28)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      pentru voi!
    • +10 (12 voturi)    
      hei ! (Luni, 26 februarie 2018, 12:39)

      lp [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      invata cand se scrie cu "î" si cand cu " â". abia apoi scrie comentarii
      • +14 (16 voturi)    
        e in ton cu ministrul (Luni, 26 februarie 2018, 13:36)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui lp

        https://b1.ro/stiri/externe/raportul-profesorului-tudorel-toader-61-de-greseli-de-grafie-2-virgule-intre-subiect-si-predicat-si-un-dezacord-de-gen-doar-in-primele-5-pagini-a-gresit-chiar-si-functia-lui-kovesi-foto-213973.html

        Ei intre ei se inteleg si probabil au si impresia ca-s elevati. Si peste 1-2 ani o sa vina ministrul educatiei, din aceeasi categorie cu astia, si-o sa scoata un nou indreptar al gramaticii limbii romane, in acord cu programul de guvernare.
      • +2 (2 voturi)    
        un (Marţi, 27 februarie 2018, 8:32)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui lp

        asistat, deh, ce sa-i faci?
    • +15 (17 voturi)    
      Nu esti numai atat! (Luni, 26 februarie 2018, 12:42)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      Suplimentar esti si analfabet functional (e marca sigura de psd-ist!) (A-n stada!) :-))))
    • +15 (19 voturi)    
      Analfabet (Luni, 26 februarie 2018, 13:10)

      traian_mari [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      pesedist=analfabet! Majoritatea nu au terminat 8 clase. Ca sa poti manipula oamenii trebuie sa ii ti cu low IQ! Felicitari prietene iti meriti locul intre ei!!!!!
    • +7 (11 voturi)    
      chiar vreau s-o vad si pe asta (Luni, 26 februarie 2018, 13:34)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      Chiar sunt curios citi asistati ies in strada, pe -15-20 de grade sa protesteze impotriva lui Kovesi.
      Apropos, "a-n strada" arata ca ai aceeasi aleasa educatie in ce priveste folosirea limbii romane ca si nen'tu ministru. Tura viitoare nu mai incerca sa arati ccunostintele despre cratima si baga un simplu "In strada"
    • +5 (7 voturi)    
      santem boi asistati (Luni, 26 februarie 2018, 13:45)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      an-sa stim a scri orce a-n romaneste.
    • +5 (7 voturi)    
      nu sunt sigur (Luni, 26 februarie 2018, 13:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      daca vorbesti intentionat agramat sau chiar esti atat de prost!

      la ce comentarii ai, nu pot exclude nici o varianta!
    • +1 (1 vot)    
      Pa, dupa ortografie zic ca (Marţi, 27 februarie 2018, 10:07)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      sunteti...!
      • +1 (1 vot)    
        Corectare:"Pai" ! (Marţi, 27 februarie 2018, 11:46)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        Imi umbla ''ingerii'' la tastatura, dar nu ma vor dibui pentru ca sunt echipat cu: "Devil's Gate Protection"...!
  • +34 (36 voturi)    
    Oare va avea curaj Dorel... (Luni, 26 februarie 2018, 11:49)

    LLLL [utilizator]

    ..., sa mearga la CSM sa-si sustina "raportul"? Codruta o sa demonstreze ca acesta este un plagiat ordinar din mai multe articole din presa Antenei 3.
    • +8 (10 voturi)    
      Tudorel a anuntat deja... (Luni, 26 februarie 2018, 13:36)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui LLLL

      ...ca va participa la sedinta de maine a CSM.

      Daca acolo vor fi si coana Baltag si slugile PSD-iste Alistar si Chelariu, s-ar putea sa fie problematic pt Kovesi.

      Ar fi de mirare daca L. Kovesi va apuca sa spuna si ea ceva, daca Tudorica se va apuca sa tina discursuri si prelegeri de o ora jumate, fara ca cineva sa aiba curajul sa-l intrerupa sau sa-i taie microfonul!
  • -28 (36 voturi)    
    hei Laura, (Luni, 26 februarie 2018, 11:52)

    Stapanu [utilizator]

    incearca sa nu te prezinti... da-l (da-i) in pm...
    • +6 (10 voturi)    
      poesedist plin de.... (Luni, 26 februarie 2018, 13:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      miere...

      incearca sa faci diferenta intre o comisie a CSM...
      si o comisie parlamentara (Care in mod normal nu are dreptul constitutional sa audieze juristi!)
      • -1 (5 voturi)    
        Daca stia Dracnea, (Luni, 26 februarie 2018, 15:18)

        asistat [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Se facea jurist... ce idiot! Macar a-si loa un consultant “spirt” de pe hn...
        • +2 (2 voturi)    
          voi (Marţi, 27 februarie 2018, 8:33)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          asistatii ati chiulit si de la orele de limba si literatura romana? In special la orele de gramatica?
      • -3 (3 voturi)    
        iti raspunde @Bittick (Luni, 26 februarie 2018, 16:22)

        Stapanu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        mai jos, in locul meu/ eu poesedist?! in niciun caz...
    • -1 (1 vot)    
      Eu zic sa trimita o scrisoare in care (Marţi, 27 februarie 2018, 8:56)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      sa specifice ca nu stie nimic despre cele discutate in raport si cu asta basta, nu stie , e absolivita de orice vina, e curata si spalata!
      • +1 (1 vot)    
        Se vede treaba ca ati inceput s-o (Marţi, 27 februarie 2018, 10:15)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        admirati ca pe Sfanta Preacurata...!

        Adevarat e ca are "sange-n instalatie" ?!

        Si cand te gandesti ca e doar o femeie, pentru care frica nu e nici pe departe rusinoasa, ca barbat te apuca pandaliile si te gandesti sa-ti cam dai palme cu...piciorul...!

        Dar nu e bai, vom avem ocazia sa recuperam, curand...!
      • +1 (1 vot)    
        HM (Marţi, 27 februarie 2018, 11:03)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Păi având în vedere prostiile inventate prezente prin raport, nu ar fi de mirare să nu știe nimic despre ce scrie acolo.
  • +21 (23 voturi)    
    ei, sa vedem (Luni, 26 februarie 2018, 11:53)

    Bittick [utilizator]

    Sunt tare curios sa vad ce verdict o sa dea CSM-ul in conditiile in care inteleg ca ciuma rosie l-a cam infiltrat...
    • +8 (10 voturi)    
      Orice verdict ar da, va fi problematic. (Luni, 26 februarie 2018, 12:42)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

      Daca CSM va respinge revocarea, PSD-ALDE va acuza CSM ca e in cardasie cu "statul paralel"

      Daca CSM va aviza revocarea, PSD-ALDE vor avea munitie cu care sa-l puna la zid pe Presedinte, chiar daca avizul CSM este consultativ.
      • +7 (9 voturi)    
        pai depinde cum o face (Luni, 26 februarie 2018, 13:38)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Daca ia aberatiile lui Tudorel si le demonteaza argumentat, punct cu punct, va fi cam greu pentru PSD sa zica mare lucru. Vor veni Mircea Badea si cap de prezervativ si vor mirii ceva, si cu asta basta
        • +5 (5 voturi)    
          Oricum, mare lucru nu o sa aflam. (Luni, 26 februarie 2018, 14:58)

          Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Din cate stiu eu, astfel de audieri nu sunt publice. ( o sa aflam, eventual, ceva "pe surse")
          Si nici nu cred ca CSM va lua maine o hotarare.
          Peste vreo 2-3 saptamani, poate, CSM va anunta decizia oficiala.
      • +2 (4 voturi)    
        va aviza revocarea (Luni, 26 februarie 2018, 15:59)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        CSM este la mana crimei organizate, este infiltrat de Mafie, va aviza revocarea. Si de acolo sunt 2 variante:
        1. Iohannis refuza revocarea si este suspendat. Scarnavia de Tariceanu e uns presedinte pentru cateva luni. Este calea cea rapida catre instaurarea definitiva a Statului Mafiot. Revenirea lui Iohannis la Cotroceni nici nu mai are importanta.
        2. Iohannis o revoca pentru a-si pastra scaunul la Cotroceni, cum face el de obicei si nu opune nicio rezistenta, apoi numeste pe cine ii baga PSD-ALDE -UDMR sub nas, de exemplu pe Voicu, Nicolicea, Serban sau Iordache = desfiintarea de facto a DNA, de jure nu mai conteaza.

        Totusi, mai exista vreun serviciu, vreo institutie care sa nu fi fost acaparata? Mai exista Statul Roman?
  • +20 (26 voturi)    
    O sa raspunda... (Luni, 26 februarie 2018, 11:53)

    vio7 [utilizator]

    Intrebarea este ce ne facem cu Gargamel...cum raspunde el in urma executiei cu public in care a cerut revocarea?Nu ma pricep...insa nu poate nimeni sa ia atitudine impotriva lui...numai declarativ opozitia sau CSM ori presedntele?
  • +31 (31 voturi)    
    de maine ne cam lamurim (Luni, 26 februarie 2018, 12:02)

    revo [utilizator]

    incotro o luam.
    • -7 (9 voturi)    
      Incotro vedem cu ochii! (Luni, 26 februarie 2018, 13:39)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Ca nu scade pibu’ nicio lețcaie fara noi!
      • +1 (1 vot)    
        Asta e vreo dorinta secreta, sau face (Marţi, 27 februarie 2018, 10:17)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        parte din "tezele nepretuite" ale Marelui Lider...?
  • +15 (19 voturi)    
    Kovesi va demonta punct cu punct (Luni, 26 februarie 2018, 12:30)

    tavu [utilizator]

    facatura aia de raport. Slugarel trebuie sa-si dea demisia.
    • +3 (3 voturi)    
      Gargamel (Luni, 26 februarie 2018, 15:32)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui tavu

      -
  • -24 (32 voturi)    
    Intr-un stat de drept ar fi fost demisa deja. (Luni, 26 februarie 2018, 12:35)

    gv [utilizator]

    In orice stat cu minime criterii democratice si de stat de drept (nu de "drepti" in fata politiei politice, cum este la noi), sefa politiei politice a statului paralel ar fi fost demisa si judecata pentru abuzurile incalificabile, pentru dosarele fabricate la comanda politica si bazate pe "probe" falsificate in mod grosolan.
    Semnati petitia online pentru demiterea bashetbalistei sefe a politiei politice:
    https://www.petitieonline.com/sint_de_acord_cu_demiterea_lui_kovesi
    • +14 (18 voturi)    
      Pai ce criterii democratice (Luni, 26 februarie 2018, 12:45)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui gv

      cand un infractor condamnat definitiv si irevocabil e seful camerei deputatilor, alti cercetati penali pentru coruptie sunt la guvern si senat si consilierul primului ministru e condamnat pentru coruptie in forma continuata? une si o petitie pentru demiterea hotilor deja condamnati care vor sa distruga justitia si sa conduca ei
    • +14 (18 voturi)    
      Intr-un stat de drept (Luni, 26 februarie 2018, 12:50)

      seby19 [utilizator] i-a raspuns lui gv

      penalii stau la puscarie, nu la conducerea Parlamentului, iar postacii ca tine isi castiga painea cinstit curatind WC-uri, nu mancand rahat pe bani devalizati din bugetul public. Hai sictir !
      • -3 (9 voturi)    
        Mananci exact aia... (Luni, 26 februarie 2018, 13:59)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui seby19

        Intr-un stat de drept nu exista "penali" ci doar nevinovati si vinovati (dupa condamnare definitiva si irevocabila). In acelasi stat de drept oricine poate ajunge la conducerea Parlamentului intrunind doua conditii: sa nu aiba interdictie prin decizie judecatoreasca si sa fie ales in mod democratic.

        Asa ca te rog sa plimbi ursul cu propaganda asta bolsevica in care daca un procuror acuza e suficient pentru ca cineva sa fie scos din viata politica.
        • +1 (1 vot)    
          ... un procur acuză... (Marţi, 27 februarie 2018, 11:10)

          Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Ce bullshit! Pe baza acuzelor unui procuror nu se întâmplă absolut nimic! Un procuror nu poate lua nici un fel de măsuri punitive fără aprobarea unui judecător, istețule!
          Și în principiu, părerea mea e că după o sentință în primă instanță omul poate fi considerat vinovat! Nu știu ce zice legea, dar deja filtrul probelor a fost trecut. Faza cu a 2-a instanță e doar ca să aibă ocazia să mai spele putina.
          Plimbă tu ursul cu prostiile tale cu tot. Mă rog, sper că sunt ale tale, nu ești plătit pentru a scrie idioțeniile astea.
    • +10 (14 voturi)    
      ...alo gv... (Luni, 26 februarie 2018, 12:55)

      mitocanu [utilizator] i-a raspuns lui gv

      ...tu esti plesoianu???...mai gandacel, inteleg ca esti cu coruptii din psd-alde...cat mai vreti sa mai furati???...apropo, cate semnaturi ai strans?...ca noi cei care vrem ca laura sa ramana in functie, avem aproape 100.000....cand ajungi la 10 semnaturi (adica, badea, gadea, savaliuc, ciuvica, tudor, tu, dragnea, tariceanu, chera-fosta grecu si, cu voia sa, cel mai mare infractor din romania, voiculescu) sa ma anunti, ca sa te felicit....
    • +10 (14 voturi)    
      o justitie impartiala eficace, (Luni, 26 februarie 2018, 12:56)

      ...!?! [utilizator] i-a raspuns lui gv

      demult ar fi trimis in puscarie pe cei care au regizat aceasta asa zis revocare.
    • +10 (14 voturi)    
      Ati strans doar 3600 de semnaturi (Luni, 26 februarie 2018, 12:59)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Asta inseamna ca din 3 milioane de spectatori Antena 3, doar 3600 stiu sa scrie...
      Puneti ma optiune sa citeasca amprentele sa semneze si analfabetii...
      • +5 (7 voturi)    
        m-0am uitat putin la mesaje... (Luni, 26 februarie 2018, 14:02)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Pasarea_PuieMontix

        e clar ca omuletii aia nu pricep cum functioneaza justitia si sunt urmaritori a3....
        • +7 (7 voturi)    
          noi nu pricepem. (Luni, 26 februarie 2018, 15:13)

          Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          nu intelegi ca suntem dezinformati la fel ca ambasadele si Brusseles ul??? Tre' sa ne informam de la guvern...LOL :)
    • +10 (14 voturi)    
      Ce este statul de drept? (Luni, 26 februarie 2018, 13:11)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Este:
      1. Statul in care hotii condamnati stau in puscarie nu in parlament sau la TV
      2. Statul in care MI si MAE extradeaza fugarii condamnati
      3. Statul care nu are neaparat ca obiectiv de tara ridicarea unei catedrale mastodontice
      4. Statul in care demnitarii au studii si alea pe bune nu furaciuni..da o s-o dati p'aia cu 4%. irelevant prin dimensiune. Macar d'ar fi furat PSDul doar 4% din banii pe care I-au avut pe mana. Insa ei fura ca la doctorate: de la 50% in sus
      5. Statul in care vezi ca se face ceva din taxele pe care le platesti
      6. Statul in care nu trebuie sa iesim in frig o data la 2 sap sa-i rugam sa nu fure
      7. Statul care nu "confisca" banii companiilor pe care le controleaza
      8. Statul care nu da afara managerii profesionisti ca sa si aduca lichelele de partid.
      9. Statul care investeste in educatie nu in dezinformare
      10. Statul in care vreau sa ma intorc :)
    • +13 (21 voturi)    
      Demisia ministrului corupt si las (Luni, 26 februarie 2018, 13:12)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Nu exista politie politica.
      Nu exista stat paralel.
      Nu exista abuzuri.
      Nu exista dosare fabricate.
      Toate acestea sunt minciunile sfruntate ale infractorilor, ale mafiei psd si alde si ale cozilor lor de topor.
      In orice stat cu minime criterii democratice si de stat de drept ministrul justitiei nu ar fi facut o asemenea propunere aberanta bazata pe minciuni, calomnii, dezinformari si intoxicari ale infractorilor, sau daca ar fi facut o asemenea propunere nerusinata, ar fi fost imediat demis.
      Si sefa guvrernului mafiei trebuie sa fie demisa pentru ca a apreciat mizeria prezentata de ministrul corupt, mincinos si las al justitiei.
    • +6 (8 voturi)    
      acu depinde ce intelegi prin stat de drept (Luni, 26 februarie 2018, 13:42)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Daca stat de drept e in Turcia, Rusia sau Coreea de nord, ai dreptate. Kovesi ar fi fost arestata pe motiv de puci, otravita sau suita pe o racheta si trimisa-n cosmos.

      daca insa vorbim de tarile imperialiste europene, sau SUA, Canada, atunci din reactiile ambasadorilor pot deduce ca nu s-ar intimpla ever asha ceva. Pentru ca dupa cum vezi, Kovesi are sustinere neconditionata din partea tuturor acestor state, si asta oricit v-ati screme voi sa argumentati cum ca statele respective sunt dezinformate.
    • +6 (8 voturi)    
      Intr-un stat de drept (Luni, 26 februarie 2018, 13:48)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui gv

      slugarel ar fi zburat de multa vreme, imediat dupa asa zisa cuvantaer de partid cu iz comunist.
      • +4 (6 voturi)    
        Intr-un stat de drept... (Luni, 26 februarie 2018, 14:40)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        ...nu s-ar fi ajuns la situatia in care un condamnat penal sa numeasca premieri si ministri.
    • +6 (8 voturi)    
      ba sclav psdist... (Luni, 26 februarie 2018, 13:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui gv

      ce politie politica ma?!
      tu esti in stare sa gandesti si altceva decat se spune la a3?!

      judecatorii condamnam, nu procurorii sclavule!

      este incalificabil de prost!

      ce probe falsificate ma ?! daca spune a3 inseamna ca asa e, nu?!
      atat de duce mintea!

      apropos de criterii democratie... OUG13?! aia a fost ok nu?! vezi ca esti mai prost ca noaptea!
    • +1 (1 vot)    
      "gv'' vine de la ...Guvern...? (Marţi, 27 februarie 2018, 10:31)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui gv

      La automobil pe parbriz. la vedere, nu-i asa ca ai lipit afis cu "parchez unde ''vrea'' muschii mei, Guvernul Romanicai" ?! Treningul preferat e "Puna" iar incaltarile sunt ''abibas"...? Mananci "decat" la "McDonalds'', ca reflex al mult experimentatului "circ al foamei"...?

      Te-am dibuit fratioare, esti chiar "omul nou'' pe care Ceasca s-a chinuit zeci de ani sa-l aduca la ''perfectiune''... !
    • +1 (1 vot)    
      Glumești??? (Marţi, 27 februarie 2018, 11:06)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Într-un stat de drept TT nu ar fi fost nici spălător de vase. Cu atât mai puțin ar fi avut ocazia să ceară(în numele corupților) demisia Procurorului Șef al DNA.
  • +6 (12 voturi)    
    CSMul nu are voie sa se faca de ras.LCK=curata (Luni, 26 februarie 2018, 12:39)

    Plagarus [utilizator]

    Motive doar in capsoarele l/u tuDorel &condamnatul DLN &martorul mincinos Roz Sterling Popescu !
  • +6 (8 voturi)    
    asdd (Luni, 26 februarie 2018, 13:19)

    asddd [utilizator]

    codruta trebuie sa le zica celor de la CSM ca tudorel povestitorul nu a finalizat corect "raportul"; formula corecta ar fi fost: si-am incalecat pe-o sha si v-am spus povestea-asa :DDDD
  • -5 (15 voturi)    
    Intrebarea e (Luni, 26 februarie 2018, 13:43)

    Un cititor [utilizator]

    se va prezenta, sau nu?
  • -5 (9 voturi)    
    Foarte bine Kovesi si Tudorel fata-n fata, (Luni, 26 februarie 2018, 15:18)

    xrogo [utilizator]

    si ce este si mai bine, totul este public!
    • +5 (5 voturi)    
      ...te inseli... (Luni, 26 februarie 2018, 16:32)

      mitocanu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ...nu este publica intrevederea...
    • +4 (6 voturi)    
      daca CCR-ul gaseste procedura urmata de TT (Luni, 26 februarie 2018, 17:29)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      cu celebrul lui raport ca nelegala iar continutul acestuia superficial crezi ca va demisiona ministrul?
  • -1 (3 voturi)    
    Doi procurori de la CSM au plangere (Marţi, 27 februarie 2018, 9:02)

    xrogo [utilizator]

    penala la DNA, sa traiasca incompatibilitatea:https://www.luju.ro/magistrati/dna/doi-procurori-csm-au-dosare-la-dna-procurorii-csm-cristian-ban-si-nicolae-solomon-care-vor-da-aviz-pe-revocarea-laurei-kovesi-au-plangeri-penale-in-lucru-la-dna-cerem-abtinerea-lui-ban-si-solomon-pana-la-clarificarea-situatiei-prezentam-acuzatiile-aduse-c


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version