Dubla crima in Bucuresti: Un tanar libian si-a ucis iubita si, ulterior, un vecin de bloc ce a refuzat sa-i dea o tigara

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 25 februarie 2018, 10:51 Actualitate | Esenţial


Un cetatean libian si-a ucis prietena in varsta de 24 de ani, intr-un apartament din Capitala, dupa care a plecat din locuinta si a injunghiat mortal un vecin cu care s-a intalnit pe scara blocului, pe motiv ca a refuzat sa ii dea o tigara. Surse judiciare au declarat, duminica, pentru News.ro, ca barbatul, al carui tata lucreaza in cadrul Ambasadei Libiei la Bucuresti, s-ar fi aflat sub influenta drogurilor.

Tanarul, in varsta de 23 de ani, locuieste cu chirie intr-un apartament din Sectorul 3 al Capitalei, iar sambata seara el si-a injunghiat cu un cutit iubita, in varsta de 24 de ani, apoi a plecat din locuinta. Surse din randul anchetatorilor spun ca pe scara blocului tanarul s-a intalnit cu un vecin, caruia i-a cerut o tigara sau bani pentru tigari, iar pentru ca a refuzat, barbatul a fost injunghiat mortal. Tanarul a fost imobilizat de catre vecinii din bloc, care au chemat Politia, la fata locului ajungand mai multe echipaje.

Conform surselor citate, cand au intrat in locuinta tanarului anchetatorii au descoperit in apartament cadavrul tinerei. Tanarul a fost dus la audieri, unde a refuzat sa dea declaratii. El a fost retinut pentru 24 de ore, urmand sa fie dus la Tribunalul Bucuresti cu propunerea de arestare preventiva.

Tanarul ar fi consumator de droguri, iar la momentul comiterii crimelor s-ar fi aflat in stare de sevraj.

Surse judiciare au declarat pentru News.ro ca tanarul este fiul unui oficial din cadrul Ambasadei Libiei la Bucuresti, care ar urma sa isi incheie mandatul. El a venit in Romania cu tatal sau, inscriindu-se la facultate.

Barbatul ucis avea 64 de ani.



















8364 vizualizari

  • +5 (49 voturi)    
    Diplomatii astia... (Duminică, 25 februarie 2018, 11:09)

    Barcangiul din parcul IOR [utilizator]

    Diplomatii astia... care vin din evul mediu, si isi aduc aici plozii care cred ca pot face ce vor ei.
  • -25 (47 voturi)    
    Oribil! (Duminică, 25 februarie 2018, 11:16)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    Lucrurile astea se intampla in mod normal in Vaslui, nu in Bucuresti! Sa fie imediat pedepsit ca in Libia, dus la piata si vandut ca sclav!
    • -11 (31 voturi)    
      Aferim! (Duminică, 25 februarie 2018, 12:57)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      Aferim! :). Scursura care a facut asa ceva este o fiintă inferioară si nu ar trebui sa i se permita sa se mai amestece cu vreo fata de la noi. Sa fim sriosi, ce fel de urmas ar putea rezulta dintr-o asemenea legatura?
    • -1 (5 voturi)    
      S-o crezi tu... (Duminică, 25 februarie 2018, 19:55)

      Barcangiul din parcul IOR [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      In Vaslui nu-i omora pisica... asta-i diferenta dintre arabi si moldoveni.
  • +18 (22 voturi)    
    Are imunitate diplomatica ? (Duminică, 25 februarie 2018, 11:43)

    Plagarus [utilizator]

    Internat temporar & expulzat. Aferim !
    • +14 (16 voturi)    
      nu cred ca are imunitate (Duminică, 25 februarie 2018, 13:55)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      tac'su poate ca are, el nu
    • +9 (9 voturi)    
      gresesti (Duminică, 25 februarie 2018, 16:04)

      Tulth [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Internat la racoare vreo 30-35 sau 40-50 si dupa expulzat.
      • +1 (3 voturi)    
        dupa legea lor (Duminică, 25 februarie 2018, 21:53)

        Andrei453530 [utilizator] i-a raspuns lui Tulth

        nu e mare lucru. Daca aduc inca 3-4 martori care spun ca fata era rea de musca, si se uita la altii pe sub burca, omul e absolvit de orice vina.
  • +5 (43 voturi)    
    Scapa (Duminică, 25 februarie 2018, 12:05)

    BartSimpson [utilizator]

    Arab, ta-su diplomat, in ultima tara din europa .. ca sa nu mai zic ca nu ar fi deloc politically correct sa fie pedepsit, i s-ar nega dreptul la a ucide, un drept din nastere al arabilor.
    • -7 (23 voturi)    
      ha (Duminică, 25 februarie 2018, 16:12)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui BartSimpson

      Pai poate gagica-sa s-a uitat cu ochi dulci la mosu' din bloc si Momo i-a omorat pe amandoi, ca asa scrie la Koran.
      • +9 (11 voturi)    
        La Coran nu scrie sa te droghezi (Duminică, 25 februarie 2018, 17:31)

        tarsic [utilizator] i-a raspuns lui john70

        si sa-ti ucizi iubita si vecinul. Asta numai credincios nu era.
      • +3 (3 voturi)    
        OK OK (Duminică, 25 februarie 2018, 19:57)

        Barcangiul din parcul IOR [utilizator] i-a raspuns lui john70

        ... dar cu pisica ce a avut?
    • +6 (10 voturi)    
      Cazul se va judeca dupa Codul Penal (Duminică, 25 februarie 2018, 17:29)

      tarsic [utilizator] i-a raspuns lui BartSimpson

      si legile internationale, n-are legatura cu corectitudinea politica. Daca e gasit vinovat va executa pedeapsa aici sau va fi expulzat si va executa acolo pedeapsa.
  • -6 (48 voturi)    
    Ca e tanar si libian... (Duminică, 25 februarie 2018, 12:12)

    Prostu' satului [utilizator]

    ... e irelevant. Putea sa aiba 50 de ani si sa fie roman sau american.
    Problema e ca astfel de lucruri se intampla si in numele corectitudinii politice si a unui asa-zis umanism european, preferam sa ne uitam in partea ailalta si s-o dam pe dupa piersic, cand solutia e de fapt simpla.
    Traficant droguri tari -> stadion -> glont ceafa = problema rezolvata.
    • +25 (29 voturi)    
      Ai dreptate (Duminică, 25 februarie 2018, 12:42)

      Teleorwoman [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

      Insa exista o problema: oricine iti poate inscena un "trafic de droguri". E chiar simplu: la aeroport dupa ce predai bagajul cineva iti baga in el un pachet. Fireste, datorita bazelor de date se stie in orice moment bagajul X ca apartine persoanei Y.

      Ei bine, odata ajuns la destinatie cineva binevoitor a informat autoritatile cum ca tu cari ceva in plus. Spune-mi cum iti arati nevinovatia? Juri pe cuvantul tau de pionier?

      Pedeapsa cu moartea nu poate fi anulata sau compensata. Toate celelalte pedepse pot fi mai mult sau mai putin. Eu consider ca inainte ca justitia sa ii condamne pe cei vinovati trebuie sa ii poata apara pe cei nevinovati.

      Cat despre acest tanar, cel mai probabil va fi expluzat in Libia unde... Dumnezeu stie. Familiile diplomatilor au imunitate si deci nu va putea fi judecat aici decat daca Libia accepta acest lucru.
      • -3 (25 voturi)    
        Doar o parere (Duminică, 25 februarie 2018, 13:35)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

        Imi permit sa fac un scurt comenatiu, deoarece am studiat drept penal in facultate. O condamnare trebuie sa bazeze pe probe directe. Nu conteaza doar faptul ca ai un pachet cu droguri in bagaj. S-au gasit amprentele tale sau orice element din care poate fi ”extras” ADN tau? Nu? Atunci s-ar putea sa fii nevinovat. Desigur, exista si ipoteza in care ai purtat manusi atunci cand ti-ai facut bagajul. Tocmai de aceea trebuie culese suficient de multe probe incat sa nu fie o legatura pur circumstantiala: X a zburat cu avionul si am gait in bagajul sau un pachet cu droguri, deci X e penal. Nu spun ca de plano e imposibil de inscenat ceva, ci doar ca un judecator care vrea sa fie corect si are rabdare, poate ”mirosi” daca acuzarea vine doar cu probe circumstantiale.
        • +7 (9 voturi)    
          Corect (Duminică, 25 februarie 2018, 17:33)

          tarsic [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          se judeca dupa mai multe probe, dar au fost cazuri in care s-a descoperit dupa executia unor persoane ca erau nevinovate. Daca faci inchisoare pe viata mai ai o sansa sa fii eliberat daca se dovedeste ca a fost o eroare judiciara.
        • +7 (9 voturi)    
          Ai studiat dreptul aici (Duminică, 25 februarie 2018, 17:39)

          Teleorwoman [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Nu vorbi de tarile in care traficul de droguri chiar se pedepseste cu moartea. In multe din ele nu te judeca un judecator laic ci practic un popa.
      • +12 (16 voturi)    
        Pedeapsa cu moartea (Duminică, 25 februarie 2018, 16:08)

        Tulth [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

        Pedeapsa cu moartea este un medievalism, care inca se pratica aparent si in tarile civilizate. Expulzarea si refuzul de a primii in tara diversi indivizi + monitorizarea "anumitor" indivizi + expulzarea, eu zic ca asta ar putea fi o solutie mult mai buna.
    • +11 (17 voturi)    
      cam agresiv (Duminică, 25 februarie 2018, 16:06)

      Tulth [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

      Eu zic ca ar trebui monitorizati majoritatea si expulzati. Sunt multi consumatori de droguri, dar cati ai auzit sa faca chestii de gen? Dupa care, trebuie sa controlam putin influxul de persoane si personaje care intra la noi in tara, si sa mai spunem si stop. Solutia e asa de simpla.... dar PSD.
      • -6 (8 voturi)    
        pardon, nu PSD (Luni, 26 februarie 2018, 1:05)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Tulth

        problema este la UE, care ne interzice apararea in fata acestor primitivi, pe motiv ca umanism, ca solidaritate, ca ce ne-am face fara ei
    • -12 (20 voturi)    
      hei (Duminică, 25 februarie 2018, 16:14)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

      Aoleu, vai, vrei sa ne dea afara din Europa?!?!
      Sa ne puna vize, sa nu mai poata sa plece milioane de romani din patrie?!
      Noi suntem europeni civilizati, nu se poate asa ceva!
    • +7 (9 voturi)    
      Executiile nu vor rezolva problema drogurilor (Duminică, 25 februarie 2018, 19:21)

      kent8 [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

      s-a incercat asa ceva prin America de Sud si a iesit cu si mai mari violente.
  • -3 (47 voturi)    
    Redefinirea migratiei (Duminică, 25 februarie 2018, 12:13)

    Vlad-I [utilizator]

    Se vede clar ca cel mai intelept este sa nu lasam anumite grupuri sa viziteze europa.
    • +19 (37 voturi)    
      Exact (Duminică, 25 februarie 2018, 12:43)

      Teleorwoman [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Sa le interzicem ambasadorilor sa vina. Great mind you have there...
      • -8 (22 voturi)    
        ha (Duminică, 25 februarie 2018, 16:17)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

        Libia are 2 guverne, unul la Tripoli, unul la Benghazi. Acolo e razboi civil. Pana se lamuresc, am putea suspenda relatiile. Pe de alta parte, exista relatii in domeniul petrolier, asa ca...interesu' poarta fesu'.
    • +19 (27 voturi)    
      Drogomanu prajit la creier NU este migrant (Duminică, 25 februarie 2018, 12:59)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Este aceeasi scursura cu descendentii P$D, a lu Madam Placinta, cazaturi de Bac a lu DUamna Gabi...niste humanoizi ce fac umbra pamantului Degeaba
      • +13 (27 voturi)    
        #joslibia (Duminică, 25 februarie 2018, 13:12)

        NoFive [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        E o dubla crima (ba chiar tripla, alte surse scriu ca i-a omorit si pisica femeii), nu are nimic politic, nimic etnic. Se umfla degeaba sovinismul in unii postaci. Ca si cum ai cere in urma acestor crime sa se interzica fumatul in bloc. Sau cutitele in bucatarie.
        • -8 (28 voturi)    
          Nu sunt deacord (Duminică, 25 februarie 2018, 16:33)

          Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

          Dv. ziceti "crima nu are nimic politic, nimic etnic", cum asa ? violurile si crimele islamicilor sunt cu mult peste media europeana.
          • +3 (13 voturi)    
            nedeacord (Duminică, 25 februarie 2018, 19:32)

            NoFive [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

            Cind ati facut ultima statistica?
            • -9 (11 voturi)    
              noi nu (Luni, 26 februarie 2018, 1:07)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

              suedezii da, si a iest dezastru; acum au luat masuri aspre, dar s-au trezit acuzati de UE si ONU ca sunt rasisti :)))
              • +2 (2 voturi)    
                O Intrebare fara Patima (Luni, 26 februarie 2018, 10:02)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

                Intre Migranti Musulmani si Invadatori Migranti din URSS ce Au Dreptul Sa Aleaga Tarile Nordice?
              • +2 (2 voturi)    
                In Suedia e dezastru ? (Luni, 26 februarie 2018, 12:23)

                tavu [utilizator] i-a raspuns lui srpc

                hahaha...mai degraba in capul tau.
      • -5 (9 voturi)    
        Aloooooo! (Duminică, 25 februarie 2018, 18:30)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Placinta a fost la pedeleu!
        la ala cu flotaaaaa!
        • +6 (8 voturi)    
          La Tiliorman si Draqnea era pedeleu (Duminică, 25 februarie 2018, 22:33)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

          Nu vad o distinctie intre pedele si P$D
          • -2 (2 voturi)    
            Nu vrei.. (Luni, 26 februarie 2018, 9:46)

            cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Sa o vezi...
    • -4 (32 voturi)    
      Sa viziteze Europa (Duminică, 25 februarie 2018, 13:14)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Eu consider ca aceste lifte pot vizita Europa. Din partea mea sa si ramana acolo. Cred ca mai important e sa nu se abata pe la noi. Sunt niste salbatici si nu cred ca in viata aceasta sau in cea urmatoare sunt in stare sa aduca un plus de valoare culturii romanesti. Pana la urma cu toti aspiram catre acest ideal: triumful culturii romanesti. Eu cred ca un asemenea deziderat nu poate fi atins daca acceptam ca tot felul de fiinte inferioare sa paraziteze societatea autohtona. Sa nu fiu inteles gresit. Nu sunt pentru nedreptatirea acestora, ci doar cred ca nu ar trebui sa li se permita sederea in Romania. Putem fi civilizati cu ei, dar fermi. Nu au ce plus de valoare sa aduca societatii noastre, care in opinia mea este la ani lumina fata de nivelul tribal existent astazi in Libia sau in alte tari de doi lei gauriti din Africa sau Orientul Mijlociu. Intr-o serie de domenii romanii au avut personalitati recunoscute la nivel mondial. Avem motive sa tinem fruntea sus intr-o discutie cu orice strain. Astazi suntem deficitari la capitolul oameni politici. Este adevarat, insa aceasta nu anuleaza realizarile culturale, stiintifice sau sportive ale romanilor. Cred ca ar trebui sa fim mult mai selectivi cand vine vorba de acordat permise de sedere. Cred ca ar trebui acceptate doar valorile. Reintregirea familiei nu mi se pare un argument. Ei se pot intregi foarte bine in state de mana a treia, in Europa sau in alte tari de doi lei (gauriti si aceia, bineinteles). Este doar o parere, dar cred ca ar trebui sa reflectam un pic si poate sa schimbam paradigma.
      • +8 (10 voturi)    
        monitorizare (Duminică, 25 februarie 2018, 16:12)

        Tulth [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        Perfect de acord cu tine, totusi, cunosc cativa care sunt oameni ok, stiu, sunt mica minoritatea, majoritatea experientelor pe care le-am avut cu persoanele de "o anumita religie" au fost ok, dar cu un trecut agresiv, sau actiuni agresive care iese din povestile lor, de asta consider ca nu e o problema daca preluam anumite persoane din aceste medii ( minoritatea cu care am avut experiente ok, oameni de calitate ), care ne-ar putea ajuta societatea, dar ar trebui monitorizati, cel putin 5-10 ani. Restul, ciao!
        • -7 (17 voturi)    
          Se poate (Duminică, 25 februarie 2018, 17:18)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Tulth

          Se poate sa fie si cum spui dumneata. Nu te contrazic, dar aici intervine sarcina cetatii de a selecta bobul de neghina. Vii daca te accept eu, arză-te-ar pe mațe! Glumesc un pic :). Sunt mai hâtru din fire. Ideea e ca daca poti aduce o plus valoare fiind DEJA CALIFICATI, cred ca ar putea sa ramana si la noi. De ce spun asta? Pai e simplu: sa urmam modelul Americii, de la care luam lumina. De ce sa cheltuim pe formarea lor cand ii putem lua moca? Aaa, nu esti inca format, rămâi fratioare in oaza ta, ca doar nu te-am chemat eu. Șezi mumos in Libia ta, bagabontule. Iar pentru cei acceptati, dar inca nenaturalizati ar trebui gandit un sistem inteligent in care daca imi tot incalci regullile, te trimit inapoi in copacul din care te-ai scoborat. Adica, ai comis intr-un interval ”delta t” x contraventii, te execut, adicatelea iti retrag permisul de sedere si te bag in... tara de origine :). Scurt! Bau! Sah mat! Nici n-ar intelege ce l-a lovit. Exemplu: un păgân asupra caruia Statul Român si-a coborât mantia protectoare, face un obicei din a circula cu RATB fara bilet. Omu nu vrea sa intelega ca vorbim despre un serviciu (cu banii inainte ca la....), ca nu-i camila lu ta-su din Desertu Libiei. Asta inseamna ca nu intelegi cultura locala si poate ai cumva vreo capra de crescut si te retinem. Nene, mergi frumos in desertu tau si plimba-te gratuit cat vrei cu camilele tale. E corect ce spun? E de bun simt? Este rezonabil? Eu cred ca da. Eu cred chiar ca sunt surprinzator de tolerant, sa nu-mi fie de deochi!
      • -10 (20 voturi)    
        hei (Duminică, 25 februarie 2018, 16:23)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        Tu chiar crezi ca atunci cand Vestul Europei va fi islamizat (maximum 20 de ani), Romania nu va fi afectata in nici un fel?!
        Vor trebui regandite niste aliante, luate masuri de securitate, etc.

        Si care sunt realizarile romanilor din ultimii 30 de ani????? 6 milioane au plecat din tzara. Uraaaa!
        • -7 (15 voturi)    
          Islamizarea Europei (Duminică, 25 februarie 2018, 17:02)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Islamizarea Europei prezinta un risc si pentru România, deoarece daca acele lifte păgâne vor dobandi cetatenia statelor UE, vor putea calatori si la noi comportându-se aidoma unor primate. Ar exista un risc de atentate si la noi. Din pacate, nu poate fi omisa o asemenea ipoteza.

          Dincolo de romanii care ingrijesc batranii spanioli si italieni, exista si oameni care lucreaza in functii importante si bine remunerate. Ma gandesc aici la medici, la informaticieni. Imi vine in minte de asemenea cazul unei doamne care a fost admisa in Baroul din Londra. Până la urmă, oricine care obtine un venit legal si plateste taxe corecte, aduce un folos comunitatii care l-a acceptat. Nu toti putem fi geniali. Dac-ar fi să fim toți învățați, n-ar mai avea cine să ne tragă ciubotele, spunea marele Creangă.
          • +5 (9 voturi)    
            Lifte, primate... (Duminică, 25 februarie 2018, 23:20)

            veratec [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

            Lasa-ma sa ghicesc. Tocmai ai terminat de citit Mein Kampf.
            • -9 (11 voturi)    
              deloc (Luni, 26 februarie 2018, 1:10)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui veratec

              omul spune doar lucrurilor pe nume, ceea ce neomarxistii sorosisti ca tine nu pot suporta
              • +4 (4 voturi)    
                Dragneo, tu esti? (Luni, 26 februarie 2018, 10:22)

                veratec [utilizator] i-a raspuns lui srpc

                ...
      • +5 (11 voturi)    
        Desigur (Duminică, 25 februarie 2018, 18:45)

        jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        Asemenea crime sînt doar apanajul musulmanilor sălbatici. Românii noștri sînt mult mai civilizați: ei își omoarî nevestele și iubitele la locul de muncă - la coafor, la grădiniță...
  • +15 (15 voturi)    
    Parinti iresponsabili (Duminică, 25 februarie 2018, 15:45)

    Iorgovan [utilizator]

    Ce fel de tata poti sa fii, ca sa iti lasi ingerasul fara drogurile de toate zilele?! Domnul Tiriac, de exemplu, n-ar fi permis sa se intample asa ceva.
    In fine, bine ca a venit Politia, sa il faca scapat pe tanar, care e doar un copilas speriat si dezorientat, victima a societatii. Si, pana la urma, de unde sa stie el ca e ceva rau sa ucizi? Ca doar nu mai traim in Evul Mediu.
  • +4 (32 voturi)    
    Think about (if you can) (Duminică, 25 februarie 2018, 15:49)

    Rtchj [utilizator]

    Vad multe minti inguste, lipsite de orice urma de toleranta. Gay=bad, arab=bad, rus=bad, diplomat=bad etc. Pana la urma, daca nu esti roman ordodox castorit cu copii si taran neaos... esti bad :)
    Apropos de diplomatii astia din lumea a treia care isi permit orice si care ar trebui izgoniti din Europa. Ce parere aveti de acel diplomat roman din Singapore care s-a imbatat si a calcat un om cu masina, iar apoi a fugit? V-ar conveninsa fie toti romanii etichetati drept betivi si criminali? Eventual dreptul de caltorie in Italia si Spania suspendat. Suntem hotinsi criminali. Asa cum toti cei ce cred in Islam sunt teroristi.
    • -10 (24 voturi)    
      hei (Duminică, 25 februarie 2018, 16:26)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Rtchj

      Pai koranu' spune ca infidelii (cei care nu cred in Islam) si homosexualii trebuie ucisi. Si foarte multi musulmani chiar aplica chestia asta in practica, asa cum vedem zi de zi la stiri.
      Romanii au luptat sute de ani sa-i tzina pe musulmani la distanta, nu cred ca e cazul sa ne bagam acum mortu' in casa.
      • +6 (18 voturi)    
        Si Biblia zice la fel (Duminică, 25 februarie 2018, 17:17)

        telox [utilizator] i-a raspuns lui john70

        dar aici e vorba de crime comise sub influenta drogurilor, nu are legatura cu etnia sau religia cuiva.
        • -5 (7 voturi)    
          ha? (Luni, 26 februarie 2018, 1:11)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui telox

          scrie Noul Testament (ca doar asta ne intereseaza pe noi, crestinii) asa ceva? mai citeste, nu postaci aiurea
          • 0 (4 voturi)    
            "Noi crestinii" (Luni, 26 februarie 2018, 11:53)

            telox [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            De fapt voi nazistii.
    • -9 (13 voturi)    
      xxxxl (Duminică, 25 februarie 2018, 16:41)

      vorbeste lumea [utilizator] i-a raspuns lui Rtchj

      adica toti cei care locuiesc la aceeasi adresa cu dumneata sunt prosti ... sigur ca nu-ti convine, da' logic asa e...
    • -7 (15 voturi)    
      Eu cred ca sunt chestiuni diferite (Duminică, 25 februarie 2018, 16:43)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Rtchj

      Eu cred ca sunt chestiuni diferite. Românul din Singapore nu este un individ emblematic pentru ce inseamna acest popor. Țiganul român Emailat care a violat si ucis o italianca nu este reprezentativ pentru boborul roman. Lifta păgână care a ucis doi romani este cat se poate de reprezentativ daca privim ce inseamna Libia in aceasta era. Acolo sunt in primul rand niste indvizii al caror intelect poate si zic doar un mare ”poate” a depasit cel mult nivelul comunei primitive. Au trasaturi atavice, stimate domn. Hai sa nu ne facem ca nu vedem. Nu este vorba despre rasism, de islamofobie sau mai stiu ce alte aberatii. Este pur si simplu suficient sa analizezi cu obiectivitate ce se intampla pe celalalt mal al Mediteranei. Pe libienii daca ii iei mai repede, nu sunt in stare sa-si gaseasca fundul cu amnele maini deoadata. Ii vezi pe astia asamabland ”panzere” la BMW sau lucrand pentru gigantul Airbus? Serios. Reveniti fratilor cu picioarele pe pamant. Popoarele chiar nu sunt la fel de dezvoltate intelectual. Terminati cu aberatiile astea. Ar mai fi ceasurile Omega ceasuri OMEGA daca ar ajunge sa le produca toti primitivii prin cine stie ce tari de doi lei (gauriți, evident)? Nu. Evident ca nu. Ceasornicaria elvetiana are un nume in lume tocmai pentru ca este organizata in general de niste minti luminate, nu doar elvetiene, dar in primul elvetiene. Esti o lifta din Libia, rămâi dracului în haznaua ta. N-ai ce sa cați în Europa, ca nu esti in stare de nimic. Nu intelegi civiliatia de acolo. Nu ai mentalitatea europeanului. De juma de secol sunt independenti, dar nu au fost in stare sa-si construiasca o societate mai acătării. Tot la nivel de primate au ramas. Voi chiar sunteti orbi? Nu puteti sa judecati un pic in ecuatie? Se poate compara vreodata România cu Libia sau societatile noastre? Ganditi fratilor inainte sa emiteti elucubratii. Faptul ca exista dreptul la liberare exprimare, nu inseamna ca aveti si dreptate. Cică diplomatul român din Singapore. Jesus!
    • -10 (22 voturi)    
      Dubla masura (Duminică, 25 februarie 2018, 16:45)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Rtchj

      Ne invitat sa fim toleranti cand au loc asfel de crime si duri cu europenii care vor sa ramana europeni.Nu cumva dv sunteti intolerant cu propria comunitate ??? Cumva este obligatoriu sa alegem multiculturalismul ? De ce sunteti ipocrit, cuma va cautati sa cumparati casa intr-un cartier cu minoritati ? aaaa... deci, sunteti tolerant doar in discurs, ca asa da bine si va da senzatia de superioritate. Uite, ba, ce modern si ilustrat sunt eu. De ce nu faceti o vizita turistica prin Libia ? aaaa.. aveti frica sa fiti inconjurat de baieti "buni".
    • 0 (2 voturi)    
      hodoronc-tronc !~ (Duminică, 25 februarie 2018, 17:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Rtchj

      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      no comment.
    • -2 (4 voturi)    
      Pt mintea ta larga, (Duminică, 25 februarie 2018, 17:37)

      Kepler [utilizator] i-a raspuns lui Rtchj

      Koranul spune ca nu trebuie sa te droghezi.
      Deci, tinar libian = very bad (and good for hell).
      Romanii, in loc sa-i taie mina (cea cu cutitul) cum ar face altii, il vor tine cel mult 30 de zile in arest.
  • +11 (15 voturi)    
    Tudorel & PSD (Duminică, 25 februarie 2018, 16:33)

    europeanul2 [utilizator]

    Face Tudorel si PSDul imediat niste legi si scapa si asta!
    • +2 (2 voturi)    
      hahaha ! (Duminică, 25 februarie 2018, 17:04)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

      bine ca omuciderile nu sunt la dna. :-))
  • +6 (16 voturi)    
    Un dement drogat omoara oameni (Duminică, 25 februarie 2018, 17:46)

    gizmo [utilizator]

    prilej cu care unii profita de ocazie ca sa-si manifeste frustrarile si antipatia fata de arabi si musulmani. S-a umflat tarata nationalista in dacii ortodocsi !
  • +6 (10 voturi)    
    Asa e cu strainii (Duminică, 25 februarie 2018, 23:11)

    troncota [utilizator]

    cand fac ceva rau lumea ii judeca mai aspru, cand ai nostri fac la fel zicem ca ne bestelesc strainii prea aspru.
  • +6 (8 voturi)    
    Unde-am auzit de... (Duminică, 25 februarie 2018, 23:34)

    Namaste [utilizator]

    beizadele?!
    In Lybia sau "la Romania, bre!" ?
    Se vede ca a gasit un anturaj potrivit pe plaiul mioritic si, in lipsa lui Gaddafi, s-a "integrat"...
  • +7 (9 voturi)    
    Unde-am auzit de... (Duminică, 25 februarie 2018, 23:34)

    Namaste [utilizator]

    beizadele?!
    In Lybia sau "la Romania, bre!" ?
    Se vede ca a gasit un anturaj potrivit pe plaiul mioritic si, in lipsa lui Gaddafi, s-a "integrat"...
  • -7 (9 voturi)    
    Celebram diversitatea! (Luni, 26 februarie 2018, 9:28)

    un_deget_de_secaturi [utilizator]

    Iata avantajele multiculturalitatii!!

    S multumim din inima lui daddy Dracnea!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică