​​EXCLUSIV Presedintele Comisiei pentru afaceri europene din Bundestag cere Comisiei Europene sa nu ridice MCV si sa declanseze procedura de activare a Articolului 7 in cazul Romaniei in cazul unor noi atacuri asupra justitiei

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 16 februarie 2018, 16:53 Actualitate | Esenţial


Gunther Krichbaum
Foto: Deutsche Welle
Gunther Krichbaum, presedintele Comisiei pentru afaceri europene din Bundestag, ii cere presedintelui Comisiei Europene sa nu suspende aplicarea Mecanismului de Cooperare si Verificare (MCV) privind justitia din Romania. Intr-o scrisoare adresata lui Jean Claude Juncker, Krichbaum - cunoscut pentru pozitiile extrem de dure din trecut la adresa adversarilor justitiei - ii cere sefului Comisiei Europene ca "in cazul unor noi atacuri asupra independenței sistemului judiciar, ar trebui sa se ia în considerare inițierea procedurii de activare a articolului 7 din Tratatul UE".

Activarea Articolului 7 din Tratatul UE, cunoscuta si ca "optiunea nucleara", de ultim resort politic, inseamna suspendarea dreptului de vot in Consiliul UE pentru un stat membru. Initierea acestei proceduri a avut loc anul trecut fata de Polonia tot din cauza masurilor din Justitie, dar Comisia Europeana, statele membre si Varsovia continua negocierile diplomatice pentru a nu se ajunge la activarea efectiva a Articolului 7.

Gunther Krichbaum arata in scrisoarea trimisa sefului Comisiei Europene ca "in ultimele zile au fost facute public înregistrari audio cu scopul de a distruge credibilitatea procurorilor DNA. Autorii acestor înregistrari sunt politicieni care sunt în curs de investigare sau care au fost deja condamnați pentru fapte de corupție". Oficialul german arata realizarile DNA, modelul impus in regiune si sustine ca "Orice atac asupra DNA și asupra Laurei Kövesi este, prin urmare, un atac asupra independenței sistemului judiciar și a luptei împotriva corupției".

Gunther Krichbaum este de zece ani presedintele Comisiei pentru afaceri europene din Bundenstag (Parlamentul german). Membru al CDU, partidul cancelarului Merkel, Krichbaum s-a remarcat in trecut prin cererile maximale adresate institutiilor europene in legatura cu derapajelor anti-justitie din Romania. Anul trecut, imediat dupa adoptarea celebrei OUG 13 de catre Guvernul Grindeanu, Krichbaum i-a cerut presedintelui Comisiei Europene sa "sa il convoace de urgenta" pe Sorin Grindeanu la Bruxelles si sa ii solicite retragerea Ordonantei de modificare a Codurilor penale.

Textul integral al scrisorii adresate de Gunther Krichbaum lui Jean Claude Juncker:

Stimate domnule Președinte,

În calitate de Președinte al Comisiei pentru Afaceri Europene din Parlamentul federal al Germaniei, urmaresc actualele evoluții politice interne din România cu mare îngrijorare. Începând cu alegerile din decembrie 2016 diferitele guverne ale României au lucrat sistematic pentru amnistierea membrilor de partid condamnați pentru fapte de corupție și frauda electorala și pentru a împiedica viitoare investigații de corupție.

În ultimele zile au fost facute public înregistrari audio cu scopul de a distruge credibilitatea procurorilor Direcției Naționale Anticorupție (DNA). Autorii acestor înregistrari sunt politicieni care sunt în curs de investigare sau care au fost deja condamnați pentru fapte de corupție. În urma acestui scandal este ceruta acum demisia șefei DNA, Laura Kövesi.

În ultimii ani, DNA a avut un rol semnificativ, în combaterea eficienta a corupției în România chiar și la cel mai înalt nivel. Independența și marile succese ale DNA sunt vazute ca o mare realizare și în afara granițelor României. În special în societatea civila din țarile din Balcanii de Vest, DNA este prin urmare considerata un model în eforturile proprii de a lupta împotriva corupției. Orice atac asupra DNA și asupra Laurei Kövesi este, prin urmare, un atac asupra independenței sistemului judiciar și a luptei împotriva corupției.

Într-o scrisoare din 2 februarie 2017 am subliniat deja faptul ca, având în vedere evoluțiile politice interne, înlaturarea Mecanismului de Cooperare și Verificare (MCV) pentru România este complet exclusa. Încercarile actuale de a forța înlaturarea procurorului șef DNA din funcția actuala arata, din pacate, faptul ca temerile mele sunt justificate. Tot felul de încercari de a renunța din motive politice la procedura MCV înaintea preluarii de catre România a Președinției Consiliului UE, sunt inutile. Presupun, prin urmare, ca aceasta opțiune nu va fi luata în considerare, iar Comisia își va exprima ferm îngrijorarea fața de guvernul român.

Marile progrese în justiția româneasca au fost posibile doar datorita aderarii la UE și prin sprijinul instituțiilor europene. Cetațenii români pro-europeni, care se opun acțiunilor guvernului, au nevoie urgenta de sprijinul Comisiei. În cazul unor noi atacuri asupra independenței sistemului judiciar, ar trebui, în opinia mea, sa se ia în considerare inițierea procedurii de activare a articolului 7 din Tratatul UE.

Scrisoarea adresata de Gunther Krichbaum lui Jean Claude Juncker, versiunea originala:




Scrisoarea adresata de Gunther Krichbaum lui Jean Claude Juncker, versiunea originala by Victor Cozmei on Scribd




















13507 vizualizari

  • +76 (94 voturi)    
    Logic (Vineri, 16 februarie 2018, 16:55)

    europeanul2 [utilizator]

    Corect!
    • +78 (94 voturi)    
      Acum sa mai zica cineva ca UE nu e informata... (Vineri, 16 februarie 2018, 17:41)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

      toata Europa stie exact ce se intampla in Romania iar acest german cu functie extrem de importanta in Germania a tras o concluzie mai buna decat oricare roman: "in ultimele zile au fost facute public înregistrari audio cu scopul de a distruge credibilitatea procurorilor DNA. Autorii acestor înregistrari sunt politicieni care sunt în curs de investigare sau care au fost deja condamnați pentru fapte de corupție. Orice atac asupra DNA și asupra Laurei Kövesi este, prin urmare, un atac asupra independenței sistemului judiciar și a luptei împotriva corupției".
      • +26 (38 voturi)    
        Poate intelege mai bine romaneste (Vineri, 16 februarie 2018, 17:56)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        decat membrii guvernului de P$Draci
        • -33 (45 voturi)    
          Cineva să tipărească art. 7 și să mi-l dea mie (Vineri, 16 februarie 2018, 20:36)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

          Dar să fie pe hârtie moale.
          • +24 (34 voturi)    
            hai mah ... dc? (Vineri, 16 februarie 2018, 22:43)

            Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            vrei sa stergi la gura dupa ce il pupi pe Dragnea in cur ?
            • +4 (6 voturi)    
              Ha..ha..ha (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 14:13)

              vorbis [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

              Cea mai tare replica! Felicitari!
              • -11 (13 voturi)    
                E replica tare (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 14:19)

                Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui vorbis

                doar daca esti prost :)
          • +16 (26 voturi)    
            Lasa mah, ... (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 8:02)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            .. ca gura ta suporta orice tip de hartie, nu-ti face probleme. La cata iubire ai pentru hoti si hotie si la cat din ala halesti, orice merge la tine.
    • +28 (34 voturi)    
      Noi il avem pe Dragnea (Vineri, 16 februarie 2018, 18:18)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

      care nu se atinge de ce nu poate fura.
    • +36 (46 voturi)    
      intr-un final (Vineri, 16 februarie 2018, 18:19)

      DrPepper [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

      o pozite mai transanta. Sper sa urmeze si altele.
      Una ar fi neprimirea niciunui ministru sau parlamentar PSD in intalniri oficiale UE.
      Si sper ca Dragnea era bine informat: va fi executat in martie.
    • +1 (25 voturi)    
      hm (Vineri, 16 februarie 2018, 18:26)

      vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

      Totuși... Ce vină am eu? Ce vină au românii cinstiți și afacerile lor ce se prăbușesc?
      Plus că penalilor le va convine situația.
      Greșesc?
      • +22 (32 voturi)    
        Nu cred ca ai vre-o vina (Vineri, 16 februarie 2018, 19:49)

        Bazil [utilizator] i-a raspuns lui vax-albina

        dar mare parte din romanii cinstiti au preferat sa nu mearga la vot in Decembrie 2016, girand in mod indirect accederea la putere a psd+alde cu un scor neasteptat nici de ei.
        • +16 (18 voturi)    
          Votul rural in Romania (Vineri, 16 februarie 2018, 21:38)

          Clop [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

          Nu sunt de acord. Romanii comozi si putin informati care, indiferent de manevrele politice ale vremurilor, nu-si dau seama cat conteaza votul intr-o Romania rurala si cu popa/primarul/politistul pe post de agenti electorali.

          Daca nu poti merge la vot o ora din viata ta odata la 4 ani, inseamna ca nu poti avea pretentii. Cei care spun gen "nu pot sa merg sa votez cu nimeni" se arata si lenesi si ne-/dez-informati.
    • +1 (1 vot)    
      Nimic despre Microsoft? (Duminică, 18 februarie 2018, 11:56)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

      Am priceput ca dosarul s-a prescris, dar despre Marele corupator, Microsoft, nici macar un rand, nici macar o vorba?
  • +62 (78 voturi)    
    Asa, da! (Vineri, 16 februarie 2018, 16:58)

    DanTeo [utilizator]

    Daca nu stim sa ne aparam interesele, ni le apara nemtii. Traiasca Europa!
    • +45 (61 voturi)    
      Europa este cu noi tocmai pentru ca vede Romani (Vineri, 16 februarie 2018, 17:48)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      care lupta.
      • -11 (23 voturi)    
        Sorry, (Vineri, 16 februarie 2018, 17:56)

        DanTeo [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        Era la misto...
        • +12 (20 voturi)    
          Nu-i bai. (Vineri, 16 februarie 2018, 20:23)

          Habermas [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

          Ai nimerit-o. Stii cum e cu opera marilor scriitori care scriu intamplator: capata propria viata si merge mai departe ;)
          • -5 (13 voturi)    
            Nu e mai simplu (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 9:57)

            DanTeo [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

            Sa recunosti ca ati pus botu'? Altceva, ai auzit de Oana Harvalia? Este sotia lui Gunther si ex-consiliera Monicai Macovei. Fiti profesionisti, ce dracu'. Stiu, n-ai cu cine, uita-te câte voturi + am primit...
      • +24 (36 voturi)    
        Da, exact! Trebuie sa continuam protestele! (Vineri, 16 februarie 2018, 18:23)

        Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        Nu fiti descurajati, europenii nu sunt prosti si vad adevarul!

        Iesiti in strada! Nu suntem singuri!
        • +16 (24 voturi)    
          In strada ca in strada. E foarte important. (Vineri, 16 februarie 2018, 20:25)

          Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

          Dar inca si mai important este la locul de munca, in familie si in societate. Sa nu lasam impostorii sa se impuna. Ii punem la punct. Fara ezitari si menajamente. Cu impostorii tupeisti nu se lucreaza cu manusi.
        • +6 (14 voturi)    
          Aici suntem in 2018. (Vineri, 16 februarie 2018, 21:46)

          Clop [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

          Cine doreste sa nu stea acasa, eventual in familie sau sa se relaxeze in week end?! Doar acei cetateni care inteleg in mod real pericolul care a aparut peste Romania odata cu 11 decembrie 2016.

          Intre timp, protestele sunt minimalizate de catre penali, cetatenilor care fac efortul ca sa iasa in strada la proteste, li se da cu tifla. Este un efort sistematic din partea cetatenilor si contracaract cu propaganda/dezinformari/manipulari de partid si de stat sus pe scaune in Parlamentul Romaniei.

          PSD-ul este un partid pe faras, plin de baroni si plin de deplinatatea de sine a intaiului lor penal, Liviu Dragnea.
  • -57 (87 voturi)    
    pă surse (Vineri, 16 februarie 2018, 16:59)

    Mazeta [utilizator]

    „.... doamna Harvalia, acum Oana Krichbaum și soția parlamentarului neamț, a fost în trecut consiliera actualului europarlamentar, doamna Monica Macovei, pe vremea când aceasta din urma era ministru al Justiției.”
    • +23 (35 voturi)    
      pă alte surse (Vineri, 16 februarie 2018, 18:15)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Intre timp comisarul european Corina Crețu, numita de PSD (aka "ciuma rosie"), asista neputincioasa la investigatiile OLAF si la incompetenta colegilor de partid care o forteaza sa semneze cererile de returnare a fondurilor fraudate. Macar a avut bunul simt sa nu participe la dezbaterea din Parlamentul European pe tema modificarilor legilor justitiei din Romania.
    • +25 (37 voturi)    
      ha (Vineri, 16 februarie 2018, 18:17)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      mazeto mica pui de securist ce esti tu..... cum le stii tu pe toate dar le tii in tine asa....
      daca esti asa desteapta de ce nu spui ca dl in cauza a fost printre primii care a spus ca RO indeplineste conditiile de aderare la Schengen?
      Sau de ce nu spui ca i-a dat paupcii lui Ponta ca era "prosecuted"?
      Sau ca i-a dat peste bot papagalului de ANtonescu... apropo de papagal.... ce mai face za mazar end za fazar?
      • +4 (6 voturi)    
        mazata-TROTINETA (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 9:42)

        FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui gogu_milogu

        mazeta nu mai are bani de trotinete.
    • +12 (20 voturi)    
      ai ceva (Vineri, 16 februarie 2018, 18:26)

      Lu48 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      inregistrari audio ?
    • +11 (19 voturi)    
      in izba (Vineri, 16 februarie 2018, 18:42)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de la tine din Siberia, de unde-oi fi, poate ca tine sa-i pacalesti pe oameni cu stiri "pa surse" cum zici.
      Aici nu.
      Si apropo, ce-are nuca cu peretele? D-aia se fura in Romania?, D-aia se vor legi, de fapt, anti justitie?
    • +12 (22 voturi)    
      You don't count! (Vineri, 16 februarie 2018, 19:42)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu contezi!
    • +9 (15 voturi)    
      asa si (Vineri, 16 februarie 2018, 19:49)

      pb80tm [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ssp la toti.
    • +11 (19 voturi)    
      hehe (Vineri, 16 februarie 2018, 20:00)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Asa, si care-i problema? Ce Putin face dupa cum ii canta Ludmila?? Fosta gimnasta cracanata l-a pus sa invadeze Crimeea?
    • +5 (7 voturi)    
      Nu-i bai, ... (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 8:04)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...lovehoti o sa-ti dea si tie din hartia aia pe care o s-o foloseasca.
    • +2 (2 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 12:34)

      gti53 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Oare schimba realitatea?
    • +2 (2 voturi)    
      Asta e bine (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 14:28)

      vorbis [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      inseamna ca neamtul s-a informat de la persoane competente si oneste despre asaltul asupra justitiei.
  • +39 (51 voturi)    
    Este Vreo Indoiala ca P$D TREBUIE (Vineri, 16 februarie 2018, 17:01)

    un domn [utilizator]

    Dizolvat ? astia prin ceea ce au facut de la OUG 13, Tzopaiala Fiscala etc..ne aduc GRATIS pe tava URSS !

    In Strada ! Dizolvarea P$D !
  • +34 (44 voturi)    
    meciul este clar (Vineri, 16 februarie 2018, 17:08)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Dragnea impotriva lumii. Oare cine va castiga :))
  • +20 (32 voturi)    
    Intrebare: Cine iubeste mai mult Romania (Vineri, 16 februarie 2018, 17:11)

    Habermas [utilizator]

    si tine la viitorul ei, Gunther Krichbaum sau Silviu Dragnea?

    In fapte fapte. Si iar fapte.
    Raspundeti sincer. Si actionati in consecinta.
    • +19 (27 voturi)    
      referitor la acest aspect, neamtul (Vineri, 16 februarie 2018, 17:48)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      din pacate el nu poate sa-l dea jos pe liviut copilul minune

      tot alegatorii trebuie sa nu-i mai voteze
      • +16 (22 voturi)    
        Alegatorii reflecta starea societatii. (Vineri, 16 februarie 2018, 20:27)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Ce a votat pana acum societatea reflecta delasarea si poate neatentia noastra. Impostorii au profitat si deja au mers prea departe. Trebuie sa schimbam societatea, si noua situatie se va reflecta si la vot. Noi, astia carora ne pasa.
  • +2 (22 voturi)    
    Vielen (Vineri, 16 februarie 2018, 17:15)

    Coco_papagal [utilizator]

    Dank Herr Krichbaum für die Unterstützung!
  • +42 (50 voturi)    
    aha (Vineri, 16 februarie 2018, 17:18)

    ion-ion-ion [utilizator]

    Deci in Germania isi are radacinile statul paralel. Liviutz ne-ai pacalit, ai spus ca Soros e de vina, si am fost in US si nu era el, erau astia din UE.
  • +31 (41 voturi)    
    oops, Dancila, here we come! (Vineri, 16 februarie 2018, 17:18)

    lasa [utilizator]

    Uite ca nemtii nu dorm. O fi Angela prietena cu Klaus , dar branza e pe bani.
    Cred ca daca incep procedurile de Romexit, inecepe un proces de transhumanta, ca am ajuns la nivel de turma.

    Dancila, ia-o pe asta! fara sa-ti sufle Dragnea......
  • +23 (33 voturi)    
    Corect! (Vineri, 16 februarie 2018, 17:20)

    florin_f [utilizator]

    ne salveaza nemti daca noi nu suntem in stare.
    • +11 (13 voturi)    
      Nemtii si noi suntem frati in UE. (Vineri, 16 februarie 2018, 20:32)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui florin_f

      UE ne ajuta. De restul ne ocupam noi.
      Sigur ca suntem in stare. A fost doar ne-atenti ca societate si, tranzitia fiind si ceva mai complicata decat stabilitatea din Europa de Vest, lucrurile au derapat. Ii rupem pe hotii astia, si indreptam lucrurile.

      PS. Discutiile sunt bune, cu conditia ca actiunea sa ramana intotdeauna mai mare decat discutiile. Averm de recuperat actiune. Atat.
      • -6 (14 voturi)    
        Gresit flagrant , (Vineri, 16 februarie 2018, 22:30)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        nemtii sunt frati cu rusii in multe afaceri .
        Ca tot cativa din cei care se exprima pe acest site au obsesia rusilor , care la modul serios nici nu ne iau in seama , cunosc foarte bine ca suntem o colonie de cel mai jos nivel .
        • +7 (9 voturi)    
          Partial (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 8:44)

          sipu [utilizator] i-a raspuns lui A310

          ADEVARAT , Rusia si Germania fac AFACERI si ATAT. Faceau si in timpul razboiului ..................
  • +31 (39 voturi)    
    ce sa zic... (Vineri, 16 februarie 2018, 17:21)

    liviu_ [utilizator]

    are dreptate!

    romania nu poate progresa cat timp este condusa de hoti!
    • +8 (16 voturi)    
      exact (Vineri, 16 februarie 2018, 17:51)

      florinmazilu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      totodata, romania nu are dreptul de a pune mana pe bani europeni, atata timp cat, a-i ei conducatori vor sa-si umple buzunarele cu ei
  • -8 (32 voturi)    
    Articolul 7 este (Vineri, 16 februarie 2018, 17:30)

    Rahan5 [utilizator]

    o idiotenie. Este discriminator sa suspenzi dreptul de vot, Romaniei sau al Poloniei.
    Cel mai bine, trebuie lucrat cu conceptia de excludere din UE la legiferarea de Legi pro-borfasi, pana la restabilirea legislatiei anti-borfasi.
    • +12 (22 voturi)    
      Nu exista alt mecanism in tratatul UE (Vineri, 16 februarie 2018, 17:44)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      lucreaza si ei cu ce au la indemana...pana cand se va modifica tratatul. Si in mod sigur atunci cand se va modifica tratatul atacurile asupra justitie vor fi pedepsite
      • 0 (2 voturi)    
        nu stiu daca se poate modifica (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 13:17)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Cred ca este nevoie de unanimitate pentru astfel de hotarari drastice.
        Rahan are dreptate, Art. 7 este o forma fara fond, practic nu se poate aplica. Ca si rezolutiile ONU cu care Rusia sau China sau vreun stat terorist nu sunt de acord.

        Ma tem ca se va ajunge la "solutia finala" pentru tarile din Est.
        Poate ca UE va lupta pentru Polonia, care a ajuns sa arate ca Elvetia si Austria, nu-mi venea sa cred ce-am vazut acolo, dar pentru ceilalti, in niciun caz.
        UE trebuie sa lase ipocrizia la o parte si sa recunoasca ca este dependenta de gazele rusesti. Iar rusii au nevoie de fostele tari comuniste pur si simplu ca sa-i hraneasca! Si pentru extinderea nestingherita a afacerilor mafiote. Si pentru stapanirea Marii Negre, si pentru... si pentru...
        Rusii au destule motive iar relatiile subterane sau fatise cu conducerile si factorii de influenta proveniti din structurile fostelor partide comuniste si ale securitatilor de sorginte bolsevica sunt vii si nevatamate.

        Pentru Vest, noi nu suntem atat de importanti, suntem o ghiulea legata de picior.
        Nu e bine pentru noi, purceaua sufla greu in cotet.
    • +7 (15 voturi)    
      Ti-ar placea sa iasa Romania din UE? (Vineri, 16 februarie 2018, 18:35)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Lucrezi cumva pentru PSD?

      Numai PSD ar dori asa ceva.
  • +25 (35 voturi)    
    Dragnea (Vineri, 16 februarie 2018, 17:30)

    Grandgousier [utilizator]

    Am nevoie de tine,de cinci minute si de o camera izolata fonic.
    • +17 (27 voturi)    
      Esti egoist (Vineri, 16 februarie 2018, 17:40)

      cristian.o [utilizator] i-a raspuns lui Grandgousier

      Esti egoist, vrem sa auzim si noi.
      • +2 (4 voturi)    
        Hahahahaaaa! (Vineri, 16 februarie 2018, 21:50)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui cristian.o

        Ce giumbușluc! :)
      • -1 (3 voturi)    
        Linistea sufleteasca (Vineri, 16 februarie 2018, 22:11)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui cristian.o

        Ce s-auzim, cum inchide pleoapele spre a medita ? In intimitatea atoatestiintei ?
    • -9 (17 voturi)    
      rambo de tastatura.... (Vineri, 16 februarie 2018, 19:16)

      kingdavid hotel [utilizator] i-a raspuns lui Grandgousier

      ma poti contrazice?
      • +7 (13 voturi)    
        Ai cinci minute? (Vineri, 16 februarie 2018, 19:51)

        Grandgousier [utilizator] i-a raspuns lui kingdavid hotel

        .
        • -8 (16 voturi)    
          am ore... (Vineri, 16 februarie 2018, 19:58)

          kingdavid hotel [utilizator] i-a raspuns lui Grandgousier

          dar ce vei face? Iti vei smulge tastele?
          • +4 (12 voturi)    
            Ti-ai dat singur plus... (Vineri, 16 februarie 2018, 20:44)

            Grandgousier [utilizator] i-a raspuns lui kingdavid hotel

            Nu te iubeste nimeni.
            • +2 (10 voturi)    
              Il iubeste Putin, (Vineri, 16 februarie 2018, 23:18)

              Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Grandgousier

              din cand in cand, fiindca se plictiseste in celula.
  • +16 (28 voturi)    
    noroc de nemti.... (Vineri, 16 februarie 2018, 17:39)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    care ar trebui sa lipeasca Art.7 pe musteata Vioricai.
    • +2 (6 voturi)    
      e na.. (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 9:10)

      Talibanu' cu turban Armani [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      eu zic sa-l tatueze.
    • -1 (7 voturi)    
      Atitudine tipic (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 9:11)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      romaneasca , cand cineva poate sa creada ca un strain iti poate dori binele , doar de-a lungul istoriei s-a mers cu spatele plecat la diferite inalte porti .
  • +16 (24 voturi)    
    replica psd: (Vineri, 16 februarie 2018, 17:41)

    Stapanu [utilizator]

    e clar, omul e dezinformat, iar scrisoarea i-a scris-o altu' (!)
    • -1 (3 voturi)    
      "Probe" (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 0:25)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      Sunt deja filme pe VK cu Hitler care scrie exemplul.
  • +9 (15 voturi)    
    Sperante (Vineri, 16 februarie 2018, 17:54)

    Grasul [utilizator]

    Am ajuns sa ne punem sperantele in straini care sa ne apere de guvernantii Romaniei!
    Doamne, nu-i da romanului cat poate suporta!
  • +10 (22 voturi)    
    România nu are ce câuta in ue (Vineri, 16 februarie 2018, 18:36)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    E o tara bananiera condusa de o grupare infractionala, cu un parlament de hoti. CIUMA ROSIE PSD+ALDE+UDMR au dus tara inapoi cu 25 de ani. Toti din aceste asa-zise partide sunt niste TICALOSI,, hoti sau complici la furt.
    • +10 (14 voturi)    
      Cred ca tregi concluzia gresita. (Vineri, 16 februarie 2018, 20:38)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      ba exact in UE trebuie sa fie Romania. Aici ne este locul, si ar fi trebuit sa fim aici inca si mai devreme, din 2004. In UE se pot rezolva problemele mai usor, pentru ca suntem impreuna cu altii. UE nu este un premiu, ci o comunitate si un fel de incubator de SOLUTII. Stand afara cu UE zicandu-ti fa asta si ca premiu te lasam inaintru nu este calea eficienta, pentru ca nu esti parte a unei comunitati de valori si mecanisme.

      NU conditionalitatile politice rezolva societatea nostra, ci societatea insasi. Pentru ca societatea nu creste de sus in jos ci ... invers. Asa merge treaba.
  • +11 (19 voturi)    
    se poate face mai mult (Vineri, 16 februarie 2018, 18:59)

    optiunea-2 [utilizator]

    in 2018, dupa 28 de ani de la revolutie, in europa trebuiau sa existe legi de a impune sau proteja independenta justitiei la nivel european... ar trebui sa existe niste standarde minime... daca exista asa ceva, acesti politicieni grobieni (voiculescu, vintu, udrea, bica, mazare, ghita, voicu, tariceanu, chiar si basescu, fenechiu, iordache, vilcov si multi altii) n'ar fi existat sau erau de mult scosi in afara legii... unde de fapt au fost tot timpul... europa ar trebui nu doar sa asculte si sa nu faca nimic... trebuie sa se implice, altfel, felul nostru de'a fi, estici+balcanici, ne intoarce in trecut decit sa avansam...
    • +8 (10 voturi)    
      Nu ne va schimba cineva pe noi. (Vineri, 16 februarie 2018, 20:41)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui optiunea-2

      Noi ne schimbam singuri. Cu ajutor, dar nimeni nu poate sa ne primeneasca in locul nostru. De la restul UE ne trebuie sprijin. Si il avem. restul tine de noi. Niste legi dure care sa incerce sa impuna top-down niste valori nu ar face decat sa genereze neintelegere si ostilitate, deci efect opus.
      • +1 (5 voturi)    
        Posibilitati spre zero (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 0:27)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        Iti dai seama ca, daca impui niste valori, dispar 50% dintre angajati cel putin, asta doar la buget.
        Intri direct in faliment, dar de-acolo mai iesi, in timp ce din fecale nu prea.
        Si cine sa le impuna ? Alde acela care sarea cu bâta de baseball la alt sofer ? Alde acela care ia cocaina in toaleta clubului ? Poate medicul care primeste plicul, sau pacientul care da ?
  • -2 (26 voturi)    
    influiente! (Vineri, 16 februarie 2018, 19:07)

    gpavel [utilizator]

    Aflăm din ceea ce scrie ziarul Cotidianul în anul 2012, că parlamentarul german este căsătorit cu doamna Oana Krichbaum, cetățean român care înainte de căsătorie se numea Oana Paraschiva Harvalia, căsătoria cu dumneaei având loc în 5 noiembrie 2010 la … Sibiu, unde primarul care oficia evenimentele de la Starea civilă la acea vreme era actualul președinte al României, dl. Klaus Ioannis.
    • +8 (20 voturi)    
      Asa si ce demonstrezi cu asta? (Vineri, 16 februarie 2018, 19:54)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      Vrei sa spui ca daca nu avea sotie o romanca din Sibiu ar fi devenit fan Daddy?
      • +3 (7 voturi)    
        Saracu' (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 0:30)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

        Munceste nu doar cu gura ci si cu apendicele numite maini, lasa-l bietul.
        Inainte ii bagau la strung, azi ii baga la scris rebuturi.
    • -2 (6 voturi)    
      Gunther & Oana, poze 2011 (Vineri, 16 februarie 2018, 22:47)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      Două poze cu onorabilul Herr Gunther Krichbaum împreună cu focoasa doamnă Oana Krichbaum (fostă Oana Paraschiva Harvalia) din aprilie 2011, la Schloss Mühlhausen, sărbătorind cu cei din Germania nunta care avusese loc cu 5 luni înainte la Sibiu.

      https://www.pz-news.de/cms_media/module_img/678/339066_1_articledetail_339066_1_org_760_008_2516126_Hochzeitsf.jpg

      https://www.pz-news.de/cms_media/module_img/678/339065_1_gallerydetail_339065_1_org_Hochzeitsfeier_Krichbaum_1.jpg
    • +1 (3 voturi)    
      Ceea ce dovedeste ca omul (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 14:22)

      vorbis [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      s-a informat de la oameni care stiu ce se petrece in Romania.
  • -7 (31 voturi)    
    Exemplu clasic de "fake news" (Vineri, 16 februarie 2018, 19:44)

    CalinMircea [utilizator]

    Articolul 7 niciodată nu va putea fi aplicat deoarece presupune unanimitate ceea ce este imposibil de realizat vreodată. Restul e prostia omenească pe care se bazează propaganda. Deja e plictisitor când se repetă.
    • +5 (17 voturi)    
      Serghei (Vineri, 16 februarie 2018, 20:48)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Draga Serghei, cind s-or termina rublele de la nen'tu Putin sa vezi ce-o sa mai lucrezi tu in trei schimburi.
    • +3 (19 voturi)    
      Cine dă minus la afirmaţia despre.... (Vineri, 16 februarie 2018, 21:56)

      Soarele [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      .... inutilitatea Articolului 7, merită să trăiască sub cizma PSD fiindcă nu poate accepta un adevăr care nu-i este comod.
      Serios, Articolul 7 a fost gândit când EU era altceva. În ziua de azi cu certitudine nu se mai poate activa, nici măcar împotriva României, Bulgariei, sau Ciprului. Nu mai zic de Polonia sau Ungaria.
      • +5 (9 voturi)    
        E vorba de o luare de pozitie, (Vineri, 16 februarie 2018, 23:21)

        Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

        nu de eficacitatea articolului 7.

        Nu se asteapta nimeni sa ne scape UE de PSD, dar e un semn incurajator ca europenii nu sunt prosti si ca inteleg bine situatia.

        Intre timp, noi ne putem curata tara de PSD, la vot in 2019 si 2020, toate vor fi importante.

        Protestele ne tin de urat pana atunci.
  • +2 (8 voturi)    
    Nu e bine! (Vineri, 16 februarie 2018, 22:07)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Trebuie sa intelegem toti ca Dracnea e dispus sa distruga orice ii sta in cale nu doar pentru a scapa de puscarie, ci si pentru a deveni liderul maximo al tarii. Si, cu ajutorul Haitei A3, va reusi.
    Numai daca se va gasi o solutie de reducere la tacere a Haitei A3 mai putem spera ca vom scapa de Dracnea.
    • +5 (9 voturi)    
      dracnea e doar parte a problemei (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 8:46)

      drop [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      hidra psd-ista trebuie anihilata, dracnea este doar un cap al hidrei.
  • +7 (11 voturi)    
    Parcurs european cu politruci romani (Vineri, 16 februarie 2018, 23:46)

    revolution2017 [utilizator]

    Avem de-a face cu niste impostori, incompetenti si incapabili de a gestiona destinele tarii.
    Pierdem oportunitati unice in toate domeniile doar pentru ca suntem guvernati de politicieni inconstienti si rau-voitori.
    Suntem sprijiniti de UE, dar cred ca noi, romanii trebuie sa fim mult mai agresivi (in sensul pozitiv al cuvantului) si mult mai
    vocali la adresa tampeniilor pe care acesti vagabonzi le fac zi de zi. Nu putem asculta la infinit argumentele lor lamentabile!
    Ori fac ce trebuie pentru Romania si pentru romani, ori avem alegeri anticipate cat mai repede!
  • -2 (18 voturi)    
    Mai interesați-vă și cine-i nenea ăsta (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 0:04)

    marius v [utilizator]

    Ar fi o greșeală să-l ia cineva în serios pe Gunther Krichbaum. Ăsta-i un fel de Vadim Tudor care vorbește limba germană. Spre exemplu, pe 26 iunie 2016, după votul pe tema Brexit-ului, acest păcălici a spus că „Scoția independentă este binevenită rapid în Uniunea Europeană.“ Nu știu dacă realizați gravitatea acestei afirmații, echivalentă cu o declarație de război.
    Eu nu spun că interlopii din politică, adică 90 % din parlament, ar trebui să scape basma curată, după cum sunt uimit de graba cu care ies din închisoare cei care au ispășit mai puțin de 20 % din pedeapsă. Dar dacă justiția trebuie să fie independentă, mă gândesc că trebuie să fie complet independentă, fără influențe sau intervenții din interior sau din exterior. Nu de alta, dar o afirmație ca aceasta, a lui Krichbaum îi alimentează paranoia lui Tăriceanu, care vorbește de „statul paralel și ilegitim“.
    Și ar mai trebui să-și amintească Gunther Krichbaum de cazul EADS (firma germană care a lucrat la securizarea frontierelor, ca să intrăm în Schengen). În Germania, acest dosar a fost prescris. Așa că lăsați-mă cu „Europa este cu ochii pe noi“. Gunther Krichbaum nu este Europa; cel mult Germania din anii '40.
    • +3 (5 voturi)    
      Tu esti un troll rosu (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 14:19)

      vorbis [utilizator] i-a raspuns lui marius v

      din anii '30.
      • +1 (3 voturi)    
        Remarcabil! (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 16:35)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui vorbis

        În două cuvinte și un număr ai reușit să dovedești lipsa de substanță și penuria de contraargumente. Asta n-ar fi o tragedie dacă tu n-ai fi reprezentativ. La câte prostii, hoții și măgării fac psd-iștii (+ apendicele ALDE) trebuia să fie măturați de mult timp, cu toate procentele acelea obținute în alegeri. Problema este că nu există o alternativă credibilă, integră și competentă. Asta-i o adevărată dramă.
        • -1 (3 voturi)    
          Zise trollul care-l acuza (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 22:46)

          vorbis [utilizator] i-a raspuns lui marius v

          pe neamtul Krichbaum de nazism :)
  • 0 (2 voturi)    
    Junkers vs Juncker (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 0:22)

    ruskimushki [utilizator]

    "Cine-i asta Juncker ?"
    Zice Mitraliera in timp ce un Stuka Junkers isi aprinde sirena deasupra viloacei.

    Neam de neamu' lor n-au invatat astia ceva. Cu atat mai putin acei ce se cred reprezentati de asa ceva. Asta daca se simt. Mai sigur se simt golindu-se dupa o bauta, in acelasi timp cu porcul din cotet, singurul lor tezaur - pe langa patrie si partid.
  • +8 (12 voturi)    
    E groasa treaba (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 1:09)

    batmanss [utilizator]

    Hamsterul e încolțit din toate părțile , mi-e sa nu-l devoreze șoriceii din propriul partid. Dady fa ceva ca nu se mai poate așa , te vor mânca cu mustață cu tot !
  • -6 (14 voturi)    
    Coruptia autohtona vs coruptia autorizata (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 8:26)

    kpopper [utilizator]

    In Romania coruptia trebuie combatuta cu exceptia celei autorizate made in USA sau made in UE ( vezi 'afacerile' Microsoft, Becthel, EADS, HOLZINDUSTRIE SCHWEIGHOFER, banca agricola -> raiffeisen bank ).
  • -3 (15 voturi)    
    agentul lui Macovei (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 8:56)

    Delavale [utilizator]

    Gunther Krichbaum este căsătorit cu fosta consilieră a Monică Macovei
    • +3 (5 voturi)    
      Deci stie de la o sursa credibila (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 14:18)

      vorbis [utilizator] i-a raspuns lui Delavale

      ce se intampla in Romania.
  • +7 (11 voturi)    
    singura solutie (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 9:00)

    jacques [utilizator]

    Meritam cele mai drastice masuri, daca aceasta coalitie continua aceasta lupta inversunata in a distruge bunul mers al justitiei! Singura solutie daca astia continua aceasta nebunie, cele mai dure masuri...,chiar si cea extrema..., sa vedem ce vor face!!!
  • -6 (16 voturi)    
    Murim, luptam ... pe Codruta o aparam (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 9:13)

    Gigi Kent [utilizator]

    Individul acesta este pur si simplu un antiroman din secta Soros-Macovei. Nu il intereseaza daca inregistrarile sunt autentice, daca faptele s-au petrecut sau nu, cat de grave sunt etc. Daca sunt sau nu o practica curenta a DNA. La fel ca si Iohannis, hranit zilnic de consillieri si servicii secrete cu propaganda statului paralel, nici nu a citit stenogramele, nu vrea sa le citeasca si stie el sigur, sigur ca nu sunt autentice. Ca asa i-a zis lui Macovei. Vlad Cozma era bun ca denuntator al lui Ghita. Ca denuntator (cu dovezi audio) al procurorilor DNA a devenit "niste penali care incearca sa scape de justitie". De rasul curcilor.

    Apropo, parca si stenogramele cu "decapatul" nu erau autentice. Apoi s-a inchis dosarul, desi stalinista de Kovesi ar fi vrut prizon pt cel care a indraznit sa o inregistreze.

    Domnul Copacel si ceilalti sorosisti sa aiba macar decenta.sa astepte decizia Inspectiei Judiciare inainte de a cuvanta. Ca altfel ii pute gura a bolsevism.
    • +4 (8 voturi)    
      Trollica (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 14:17)

      vorbis [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      usor cu manipularea pe scari. Expertiza a dovedit ca inregstrarile cu Kovesi erau trucate. Statul paralel nu exista, exista doar justitie pe care coruptii pe care-i sustii vor s-o puna la pamant. Iar procurorii care gresesc platesc conform legii, nimeni nu-i protejeaza.
      • -4 (4 voturi)    
        Minti! (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 16:07)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui vorbis

        Minti cu nerusinare. Dosarul a fost inchis, acuzatiile lui Kovesi ca inregistrarile ar fi fost trucate au fost respinse de PG:

        http://m.mediafax.ro/social/parchetul-general-respinge-sesizarea-lui-kovesi-privind-autenticitatea-inregistrarilor-din-sedinta-dna-dosarul-privind-inregistrarile-a-fost-clasat-16814747
        • +2 (2 voturi)    
          Trollule ia-ti ochelari (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 22:44)

          vorbis [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Dosarul a fost clasat pentru infractiunea de de inducere în eroare a organelor judiciare, nu pentru ca s-ar fi respins acuzatiile lui Kovesi ca inregistrarile au fost trucate.

          De fapt expertiza INEC a dovedit ca acestea au fost trucate dandu-i dreptate lui Kovesi.

          https://www.agerpres.ro/justitie/2018/02/14/kovesi-afirma-ca-inec-a-stabilit-ca-inregistrarea-in-care-ar-fi-dat-ordine-procurorilor-din-subordine-a-fost-editata--55441
  • -7 (13 voturi)    
    justitia romana (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 10:25)

    lianura [utilizator]

    in primul rind trebuie pus accentul pe CEEA CE VREA POPORUL INTREG si nu o minuta de afaceristi care au pus deja intreaga functionare a poporului in pericol - fara pensii, fara conditii de viata cu prima necesitate si si aceea otravita cu fel de fel de substante industriale -calea ABUNDENTEI CE DISTRUGE OMENIREA;
    in primul rind trebuie stiut ce serveste art. 7;
    el este referitor la DREPTUL LA VOT IN COMMISIA EUROPEANA.
    SI APOI MAI TREBUIE STIUT CUI SERVESTE VOTUL ROMANIEI IN ACEASTA COMISIE.
    GERMANIEI SERVESTE NU ROMANIEI. pai atunci este foarte bine ca ne exclude dintr o actiune ce nu aduce nici un beneficiu ROMANIEI SI POPORULUI SAU. SI ATIT. MAI DEPARTE - logica vrea sa gindim in acest fel EUROPEAN/ daca votul Romaniei nu aduce nici un beneficiu Romaniei ci Germaniei, ATUNCI DE CE VOTEAZA ROMANIA??? si ce se ascunde in spatele acestui vot ??? mai mult decit aceasta favoiare ce face ROMANIA GERMANIEI???
    PERTINENTA VA ROG DRAGI ROMANI... PERTINENETA...
    eu sunt pentru o EUROPA IN CARE ROMANIA CARE A DAT ATITEA BOGATII SA AIBE PARTEA EI DE BUNASTARE SI SA AIBE UN CUVINT DE SPUS IN CONDUCEREA SI DISTRIBUIREA SI REDISTRIBUIREA BUNURILOR COMUNE EUROPEI.... ROMANIA A DAT BUNURI CE PUTEAU ACOPERI ZECI DE ANI ECONOMIA EUROPEI INTREGI... sa auzim de bine !
    • +4 (10 voturi)    
      Tovarase (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 14:59)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui lianura

      Ce fumezi ???Romania a dat
      Europei??..fals...Romania a luat vro 30 de miliarde de euro de la Europa.Cand am intrat in UE am semnat niste documente, in documentele acelea exista niste obligatii.Printre obligatiile semnate se numara si statul de drept care nu se negociaza.Tovarasi , timpul vostru s-a scurs.
      • -3 (7 voturi)    
        art 7 UE (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 16:05)

        lianura [utilizator] i-a raspuns lui /./

        TOVARASULUI:

        tovarase HABAR NU AI PE CE LUME TRAIESTI....
        si nici economie nu cunosti...
        vorbesti de 30 miliarde de euro????
        pai nu ai nici o idee la ce valoare se ridica industria ROMANIEI IN 1989...
        de aceea VORBITI PROSTII ...

        imi spunea ''un fost sot''' ca la CARACAL s a rasturnat carul cu prosti...(era un banc intre olteni si se distrau) doar ca astazi ASA SUNTETI TOTI DE SPALATI PE CREIER CA HABAR NU AVETI DE VALOAREA NICI PERSONALA SI NICI DE NEAM SI NICI DE TARA...

        imi pare rau, dar asa simt, ca: ATI PIERDUT NORDUL VIETII SI ADEVARULUI, doar pentru ca o mina de economisti v au inselat odata cu o inflatie de 10.000 la leuul din 89, si dupa aceea ca INCA VA DUCE DE NAS CU LOZINCI CE IN ECONOMIE NICI NU EXISTA...

        ca sa nu se plateasca 28 de ani CASA DE PENSII PENTRU CEI CE MUNCESC IN TARA...
        pentru ca 28 de ani, 5.000.000 DE CETATENI AU PARASIT TARA CA SA MUNCEASCA IN EUROPA ORIUNDE SI UNDE SUNT DISPRETUITI SI SCUIPATI CA ULTIMII DINTRE EUROPENI...
        si mai am si altele... asa ca TOVARASE ... mata mai bine de ai intovarasi cu cine trebuie si cunoaste STIINTA CE SE NUMESTE ECONOMIE CA SA VEZI CU OCHII DUMITALE ADEVARUL... ca asa cum un fierar stie sa indoaie fierul, si un economist TREBUIE SA STIE CE SE INTIMPLA IN TARA... !

        dar sinteti AUTISTI TOTI... tot poporul... caci in loc sa stati si sa ginditi, sa vorbiti ce trebuie ca sa fie bine pentru intreaga tara, veniti sa va insultati si voi intre voi...
        asta a devenit ROMANIA ESTE TARA AUTISTILOR... toti scuipa pe toti, si nimeni nu are toleranta si ascultare la cei ce le spune ce este LEGAL VALABIL SI COMEPTENT... !
      • -4 (4 voturi)    
        art 7 UE (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 16:08)

        lianura [utilizator] i-a raspuns lui /./

        HABAR NU AVETI CE I AIA STAT DE DREPT...
        intr un stat de drept in primul si in primul rind SUNT RESPECTATE TOATE LEGILE... !
        sa nu imi spuneti ca DV DOAMNELOR SI DOMNILOR LIBERALI AI ROMANIEI DIN 2018 RESPECTATI LEGILE ROMANIEI DE 28 DE ANI... !
        caci dragilor SE VEDE SI SIMTE SI INTELEGE CA NU... NU SE RESPECTA LEGILE ROMANIEI !

        AFACERI IN AFARA LEGILOR VENITURI IN AFARA LEGILOR REALIZARI IN AFARA LEGILOR SUNT IN AFARA STATULUI DE DREPT...

        statul de drept inseamna DREPTURI SI OBLIGATII... ! STOP !
  • -7 (19 voturi)    
    S-a trezit neamtu' din betia de la bere (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 11:01)

    xrogo [utilizator]

    si-a scris o scrisoare, mare veste mare, oare ce functie are acest neamt in UE si cine-l baga-n seama?
  • -6 (14 voturi)    
    zi zau, hans (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 11:24)

    Jesuis.PasCharlie [utilizator]

    "Marile progrese în justiția româneasca au fost posibile doar datorita aderarii la UE și prin sprijinul instituțiilor europene."

    Planul marshall si momentul de slabiciune al lui Stalin cand s-a oprit ca proasta'n drum la jumatea berlinului - 2 momente neinspirate din istoria europeana.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version