VIDEO Klaus Iohannis: Niste penali fac o incercare disperata sa atace si sa discrediteze DNA si conducerea sa; o incercare jalnica si neconvingatoare / M-am intalnit azi cu Dancila si Dragnea / Momentan, nu vad motive de revocare a lui Kovesi

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 15 februarie 2018, 18:29 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Presedintia Romaniei
Presedintele Klaus Iohannis a afirmat joi seara, intr-o conferinta de presa, ca acuzatiile din ultimele zile la adresa Directiei Anticoruptie sunt atacuri din partea unor "penali", de natura "sa confirme ca DNA face o treaba buna". "Niste penali fac o incercare disperata sa atace si sa discrediteze DNA si conducerea sa. Aceasta incercare este una jalnica si neconvingatoare", a spus seful statului.

Iohannis a informat totodata ca a avut in cursul zilei, la Cotroceni, o intalnire cu premierul Viorica Dancila si cu liderul PSD Liviu Dragnea, pentru a "defini cadrul colaborarii institutionale intre mine si noul guvern". Seful statului a precizat ca a discutat cu cei doi si despre Justitie, exprimandu-si "nemultumirea ca exista un nou scandal legat de DNA in spatiul public".

Jurnalista Sorina Matei l-a intrebat in repetate randuri pe Iohannis la ce se refara cand foloseste sintagma "niste penali".

_____________

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT si VIDEO declaratiile sefului statului



_____________

Declaratiile lui Klaus Iohannis:


  • Avem - oare a cata oara? - un scandal in spatiul public si cred ca, de data aceasta, destul de multa lume se asteapta sa-mi expun opinia in aceasta chestiune. Din punctul meu de vedere, lucrurile se pot rezuma la putine cuvinte. Niste penali fac o incercare disperata sa atace si sa discrediteze Directia Nationala Anticoruptie si conducerea acestei directii.
  • Dupa parerea mea, aceasta incercare este una jalnica si neconvingatoare, iar opinia mea despre munca DNA o cunoasteti, dar imi face placere sa o repet. Dupa parerea mea, Directia Nationala Anticoruptie si conducerea DNA fac o treaba foarte buna, iar acest atac, sau aceasta incercare de atac din partea unor penali, este de natura sa imi confirme ca DNA face o treaba buna.
  • Am avut in aceasta dupa-amiaza o intalnire despre care cred ca este bine sa stiti. Am primit pe doamna prim-ministru Dancila si pe domnul presedinte Dragnea aici, la Cotroceni. Aceasta intalnire a fost planificata inca din seara in care a avut loc depunerea juramantului din partea noului Guvern si rostul acestei intalniri a fost de a defini cadrul colaborarii institutionale intre mine si noul Guvern.
  • Am discutat, in cadrul acestei intalniri, despre nevoia de colaborare in unele proiecte care sunt de importanta nationala, si as mentiona cateva, pe care le-am si discutat. Primul si cel mai important: pregatirea pentru presedintia Consiliului Uniunii Europene.
  • Al doilea mare program national este, evident, Centenarul. Centenarul nu este doar al cuiva, este al Romaniei si al romanilor si cred ca este nevoie de o coordonare a actiunilor.
  • O chestiune punctuala a fost, de asemenea, discutata. I-am invitat pentru aceasta toamna, la un summit, pe mai multi presedinti din regiunea noastra, un summit care se numeste "Summitul Celor Trei Mari" si aici, varianta optimala, e nevoie de colaborarea buna cu Guvernul.
  • Si, da, am discutat si despre justitie, si despre ce s-a convenit cu ministrul Justitiei si mi-am exprimat si nemultumirea ca exista un nou scandal legat de justitie, mai exact de DNA, in spatiul public.
  • Doamna prim-ministru mi-a relatat, foarte pe scurt, desigur, ca a avut o discutie cu domnul ministru al Justitiei, caruia ii  lasa mana libera in ce priveste aceasta chestiune vizavi de DNA. Si, la putin timp dupa aceea, ati putut urmari pozitia ministrului Justitiei care ne-a informat ca ne va informa.


Intrebari si raspunsuri:


- V-ati exprimat in aceasta declaratie de presa folosind sintagma "niste penali". As vrea sa va intreb foarte specific cum definiti dumneavoastra aceasta sintagma "niste penali"? Va referiti la persoane suspecte de anumite fapte penale, la persoane urmarite penal, persoane inculpate sau la persoane condamnate definitiv? Pentru ca, potrivit Constitutiei si legilor in vigoare, toate beneficiaza de prezumtia de nevinovatie. Si, in acest context, as vrea sa va intreb, cand, in perioada mandatului dvs, pentru ca potrivit Articolului 80, alin. 2 din Constitutie, spune ca "Presedintele Romaniei vegheaza la buna respectare a Constitutiei si a functionarii autoritatilor publice". As vrea sa va intreb, in ultimii 3 ani si 3 luni de cand sunteti presedinte, cand v-ati exercitat acest rol de mediere, veghind la buna respectare a Constitutiei, in conditiile in care procurorul-sef al DNA s-a constatat ca a incalcat de doua ori doua decizii ale CCR si cand v-ati exercitat rolul de mediator intre puterile statului, precum si intre stat si societate, cand vorbim de buna functionare a sistemului judiciar?

K.I.: Asta a fost toata intrebarea? Sau mai e?

- Da, o intrebare din doua parti: cu penalii si cu rolul presedintelui potrivit Constitutiei.

K.I.: Da, asta cu penalii am explicat-o de suficiente ori, nu este cazul sa revin, iar in chestiunea cu medierea s-a atins un subiect foarte serios si care imi este foarte drag mie. De fiecare data cand apare o problema publica, desigur, m-am implicat in felul in care am inteles sa o fac la momentul respectiv sa fac medierea.

- Cum definiti dumneavoastra aceasta sintagma "niste penali"- inculpati, suspecti, urmariti penali sau persoane condamnate definitiv, pentru ca toate beneficiaza de prezumtia de nevinovatie?

K.I.: Asa este. Multumesc!



- Referindu-ma in primul rand la intrebarea colegei mele, spuneati ca v-ati exercitat acest drept, de a media, in diverse ocazii in mandatul dvs, cum anume ati mediat in acest scandal din Justitie intre dna Kovesi si cei intre care exista acest scandal, si daca dvs nu vedeti o problema reala in acest moment la DNA dupa aparitia unor inregistrari extrem de grave, care arata legaturi intre procurori din DNA si penalii despre care faceti dvs vorbire in declaratia dvs? Si chiar daca ati spus de multe ori ca nu luati in serios acele inregistrari s-a dovedit ca cele referitoare la procurorul Negulescu, spre exemplu, erau reale, nu erau facaturi.

K.I.: Justitia, dupa cum probabil va amintiti, se infaptuieste in sala de judecata. In aceasta situatie, nu ma vad chemat sa mediez intre DNA si persoane inculpate, nici nu este nevoie. In aceasta speta, judecatorii isi vor spune cuvantul, dupa care vom afla concluziile.

- Cu inregistrarile?

K.I.: M-am exprimat destul de clar in prima parte.


- Cei doi factori importanti in aceasta chestiune, ministrul Justitiei, Tudorel Toader, care a facut o declaratie mai devreme, si dna Kovesi, au fost chemati la Cotroceni la discutii, de exemplu?

K.I.: De exemplu, cu dl ministru al Justitiei voi avea in zilele urmatoare o discutie.

- Si cu dna Kovesi nu simtiti nevoia?

K.I.: Daca va fi nevoie, voi avea o discutie si cu dna Kovesi, si daca tot va mai fi nevoie, e posibil sa avem o discutie si in trei.


- Daca veti primi o propunere de revocare a dnei Kovesi, de la dl Tudorel Toader, sau vedeti in acest moment elemente pentru revocarea dnei Kovesi? Si aici vreau sa va intreb, pentru ca ati primit de curand un raport de la Parlament care face referire inclusiv la dna Kovesi, acel raport dupa analiza Comisiei pentru alegerile prezidentiale, care spune ca dna Kovesi, pe atunci procuror general, a fost acasa la un om politic si a intervenit in alegeri.

K.I.: Da, am primit acel raport, este in studiu. Multumesc!



- Ministrul Justitiei a spus in declaratia de astazi ca la preluarea mandatului a primit promisiunea ca nu vor exista presiuni politice in deciziile sale si acest lucru se respecta si acum. Dupa intalnirea pe care ati avut-o astazi si cu dna prim-ministru si cu dl Liviu Dragnea, aveti, impartasiti opinia ministrului Justitiei, aveti incredere ca aceasta analiza a activitatii DNA si a conducerii DNA se va face fara presiuni politice?

K.I.: V-am relatat care a fost pozitia doamnei prim-ministru. In toata discutia pe care am avut-o in aceasta dupa amiaza, nu mi s-a parut ca se fac presiuni asupra ministrului Justitiei.

- Deci aveti incredere ca decizia lui Tudorel Toader va fi una obiectiva si nu una politica.

K.I.: Este un profesionist renumit si, cu siguranta, pozitia cu care va iesi, atunci cand va iesi, va fi bine fundamentata juridic.



- As vrea sa va intreb in legatura cu declaratia pe care a facut-o aseara dna Kovesi si in care spunea ca Inspectia Judiciara a declarat ca fiind false acele inregistrari in care ea ar fi cerut sa se ajunga la premier, acele inregistrari celebre cu decaparea. In realitate, Inspectia Judiciara a declarat contrariul. In opinia dvs, ce legitimitate mai are un astfel de sef al unei structuri publice, in conditiile in care a mintit public in legatura cu un document oficial?

K.I.: Cred ca va referiti la chestiuni din auzite. Asa ceva nu comentez.

- Nu sunt din auzite. Procurorul sef DNA spunea ca acele inregistrari in care se cerea decaparea dosarelor...

K.I.: Cred ca va amintiti ca nu comentez spusele altora. Imi spun propriile lucruri.

- Inteleg, dar cum comentati? Ce opinie aveti in legatura cu faptul ca un sef de institutie minte in mod public?

K.I.: Nu comentez deloc. Nu va unde este minciuna si nu stiu la ce va referiti. Eu nu urmaresc toate povestile de televizor.

- Un lucru spune dna Kovesi, alt lucru spune Inspectia Judiciara. Acolo este minciuna.

K.I.: Multumesc! Daca mai are altcineva o intrebare.



- Atat dvs, cat si dna Kovesi va referiti la un atac concentrat al penalilor asupra justitiei. In Romania, coruptia este o amenintare la adresa securitatii nationale. As vrea sa va intreb daca ati primit informari din partea serviciilor cu privire la aceasta operatiune concertata de asalt asupra justitiei. In cazul in care nu ati primit, nu vi s-ar parea ca este o problema, avand in vedere, cum spuneam, ca este o amenintare la adresa sigurantei nationale?

K.I.: Aceste informari pe care le primesc de la servicii au antetul "secret" sau "strict secret" si stiti bine ca nu pot nici sa confirm, nici sa infirm astfel de lucruri.

- Atunci, daca nu doriti sa raspundeti, v-as intreba de ce l-ati chemat si pe dl Dragnea astazi la discutii, avand in vedere ca si dansul este un "penal", conform definitiei dvs si vorbeati despre colaborarea cu Guvernul. Dl Dragnea nu face parte din guvern. Sau, daca ati dorit sa vorbiti si cu sefii Parlamentului, de ce nu l-ati chemat si pe dl Tariceanu?

K.I.: Aici trebuie sa corectez un pic, apropo de chemat. Cu ocazia festivitatii de investitura, am fost intrebat daca dupa cateva zile de exercitiu al functiunii de prim-ministru voi fi de acord sa avem intalnire intre noi trei, si am fost de acord si astazi am avut aceasta intalnire.



- Ati reusit sa parcurgeti stenogramele care au aparut in media in ultimele zile?

K.I.: Nu.

- Si nu sunteti interesat de a le urmari?

K.I.: Nu.


- Ce asteptari aveti in momentul de fata de la dl ministru Tudorel Toader?

K.I.: Asteptarile uzuale pe care le am de la un ministru profesionist. Adica sa trateze domeniul cu maxima seriozitate, competenta, profesionalism si curaj.



- In contextul in care vedem acest atac al unor lideri PSD si al altor parlamentari PSD la adresa DNA si a sefei DNA, regretati faptul ca ati acordat  a treia sansa PSD de a ramane la guvernare, de a guverna tara dupa alegerile din 2016?

K.I.: Este un pic devreme pentru evaluare. Va dati seama ca astazi am avut prima intalnire cu doamna prim-ministru de cand a fost investita si va mai dura chiar un pic pana cand se poate face o analiza a guvernarii.


- Din discutia de astazi cu dl Dragnea si cu dna Dancila, cu cine ati discutat institutional mai mult despre Ministerul Justitiei si DNA? Cu dna Dancila sau cum dl Dragnea?

K.I.: Despre Ministerul Justitiei am discutat cu doamna prim-ministru, in mod natural si evident.



- Am remarcat ca ati spus ca ati avut prima intalnire cu doamna premier. Observ o schimbare a discursului in ceea ce priveste relatia institutionala cu puterea, am observat si o schimbare a discursului celor de la putere. V-as intreba daca ati conditionat cumva aceasta buna colaborare institutionala cu puterea?

K.I.: Nu stiu exact in ce sens intelegeti dvs daca am conditionat buna colaborare. Eu am colaborat cu toate guvernele si am prins suficiente. Cred ca rolul presedintelui este si acesta, sa inlesneasca colaborarea cu Guvernul, pentru a rezolva problemele tarii, nu pentru a le complica. Asta, desigur, in masura in care Guvernul abordeaza cu seriozitate si competenta toate chestiunile de care raspunde.

- Ma refeream, de exemplu, la conditionari de genul bunului mers al justitiei sau la modificari legislative la care dvs tineti si de care ati vorbit in repetate randuri in trecut.

K.I.: Cred ca nu trebuie sa amestecam lucrurile prea tare. Nu am vorbit despre legile justitiei, nici nu am de gand sa vorbesc cu premierul despre o chestiune care este demult in cu totul alta faza. Legile justitiei sunt in faza in care au fost contestate la Curte, retrimise la Parlament si la momentul oportun voi face declaratii publice despre intentiile mele. Nu am nevoie de sfatul Guvernului in aceasta chestiune si nici de colaborarea sau necolaborarea Guvernului.


- V-as intreba daca este corect, sa spunem, in momentul de fata, din ce ati vorbit pana acum, ca nu o veti revoca pe dna Kovesi, avand in vedere ca sunteti multumit de activitatea DNA si ne spuneati ca, daca va fi nevoie, veti avea o intalnire cu dumneaei si cu dl Toader si, daca va fi nevoie, si de o intalnire in trei?

K.I.: Asta cu revocarea constat ca este o preocupare intensa in spatiul public. Momentan, sincer, nu vad motive de revocare. Dar, s-ar putea sa existe unele pe care nu le cunosc eu si pe care le cunoaste ministrul Justitiei. In acest caz, cu siguranta, dl ministru va veni extrem, extrem de bine documentat, daca ar solicita asa ceva. Inca o data, acum nu cunosc motive de revocare. Cum s-a aflat ca nu a existat niciun control la DNA, altul decat cel din vara anului trecut, despre care nu s-a mai auzit mare lucru, probabil s-a terminat cu bine. Nu a existat nici macar o discutie la nivelul conducerii DNA, m-ar surprinde ca asa, cvasi peste noapte sa apara motive serioase si bine fundamentate pentru o ipotetica solicitare de revocare.



- As vrea sa va intreb, pentru ca e o intrebare la care nu ati raspuns. In momentul investirii Guvernului Dancila, ati avut o discutie cu presedintele PSD, Liviu Dragnea. Ce ati discutat in acele minute?

K.I.: Am avut intr-adevar, o discutie scurta si confirm cele relatate la momentul respectiv in spatiul media. A fost o discutie scurta, in doua puncte, despre vizita mea pe care urma sa o fac la Bruxelles, foarte scurta, si am convenit aceasta intalnire cu doamna prim-ministru.


- Cum vedeti finalizat acest scandal din jurul DNA?

K.I.: Cum il vad finalizat? Se va finaliza singur, pentru ca dupa un timp, lucrurile vor merge mai departe. Nu stiu cate casete si cate ore de inregistrari o sa mai prezinte cei care le-au prezentat pana acum, dar nu conteaza. Acest film l-am mai vazut acum cred ca aproximativ un an de zile, tot asa cu un inculpat care a disparut si au inceput sa apara casete de inregistrari si alte lucruri. Eu cred ca aceste chestiuni trebuie lasate justitiei pentru clarificare.


- Au mai fost alte dezvaluiri pe care le-a facut si Liviu Dragnea, chiar va fi deschisa o comisie de ancheta in Parlament, referitor la Serviciul pentru Protectie si Paza, Lucian Pahontu este acuzat de presedintele PSD ca ar fi folosit aceasta institutie pentru a obtine informatii in mod ilegal despre demnitari.

K.I.: Da, am auzit vehiculandu-se astfel de chestiuni in spatiul public. Mie nu mi-a relatat asa ceva. Daca veni vorba, am o opinie destul de clara si despre SPP si activitatea SPP, incepand de la director pana la ultimul angajat. SPP este un corp de profesionisti care fac o munca foarte buna, foarte grea. Ii apreciez pentru munca pe care o depun, si nu numai eu, si multi altii ii apreciaza. De exemplu, Organizatia Natiunilor Unite apeleaza frecvent la SPP pentru protectia unor demnitari care sunt trimisi in zone complicate. Parca si in Parlament exista asa, o intentie de a forma ceva, un fel de comisie pentru a verifica aceasta activitate. Activitatea SPP si a conducerii SPP este analizata de CSAT, iar acest demers in Parlament mi se pare, daca imi permiteti sa ma exprim un pic mai informal, asa o aflare in treaba politicianista. Fiindca daca s-ar fi vrut sa se analizeze activitatea SPP, se putea face fara probleme in comisiile de aparare, conform legii.

- Poate puteti lamuri o intrebare care circula in spatiul public. Daca dvs ati primit informatii de la Lucian Pahontu, informatii care sa exceada cadrul legal.

K.I.: Nu, nu am primit. Nici nu am solicitat astfel de informatii sau informari. Eu am o relatie institutionala buna, corecta, cu toata lumea din subordinea mea si nu i-as expune la asa ceva.



- Dvs ati afirmat ca sunteti multumit de activitatea DNA. Legat de activitatea DNA, dvs, in decursul acestor ani, ati venit si cu o Strategie Nationala de Aparare, in care ati inclus problema defrisarilor. Tot la fel de buna este activitatea DNA in momentul in care, de atatia ani, se discuta, exista plangeri la nivelul DNA si nu exista niciun dosar legat de taierile ilegale, de tot ce inseamna aceasta problema la nivel national?

K.I.: Imi amintesc de o afirmatie a doamnei ministru Pana, inainte sa plece din motive de sanatate de la minister, ca lucrurile au luat o turnura foarte pozitiva si ca aceste defrisari ilegale sunt sub control si datorita legii promovate de domnia sa. Am luat aceste chestiuni de bune.



- Potrivit articolului 80, alineatul 2, din Constitutia Romaniei, care se numeste, specific, "Rolul Presedintelui", adica rolul dvs, alineatul 2 spune ca trebuie sa va exercitati rolul de mediator atat intre puterile statului, cat si intre autoritati si societate. Societatea discuta de cateva saptamani despre niste lucruri petrecute in niste institutii de Parchet, si ma refer aici la Serviciul Teritorial Ploiesti al Directiei Nationale Anticoruptie, in care atat justitiabilii, nu penalii, cat si procurorii, discuta despre niste probe false, care ar trebui sa existe in dosarele penale. As vrea sa va intreb, pentru ca certificarea acestor probe false este facuta atat in ordonanta procurorilor DNA Ploiesti, cat si in incheierea instantelor de judecata, as vrea sa va intreb, ca mediator in societate, intre societate si puterea judecatoreasca, daca considerati ca buna functionare a justitiei, echilibrata, independenta, sta in prezentarea in instante de probe false?

K.I.: O intreb pe doamna consilier de stat Barsan daca mai sunt colege sau colegi jurnalisti care nu au pus acea intrebare, sa ii indrume spre microfon. Multumesc!

- Deci nu imi raspundeti la aceasta intrebare referitoare la probe false prezentate in instantele de judecata de catre procurori? Adica acuzarea, reprezentantii statului roman pe care ii reprezentati si dvs?



- Ca sa nu fie niciun dubiu, as vrea sa va rog sa ne precizati ce anume inseamna sintagma "niste penali" si sa ne spuneti daca presedintele PSD, Liviu Dragnea, poate fi considerat penal?

K.I.: Aceste chestiuni le-am explicat cu alte ocazii si mai devreme astazi, multumesc.



- In contextul ultimelor evolutii de pe scena politica, dar si dupa intalnirea pe care ati avut-o astazi cu premierul si cu presedintele PSD, cat de aproape sunteti de declansarea acelui referendum pe tema justitiei pe care l-ati anuntat inca de anul trecut?

K.I.: Deocamdata cred ca trebuie lamurite legile justitiei, care sunt in procedura parlamentara, respectiv, de punere de acord cu decizia Curtii Constitutionale, dupa aceea vor ajunge, probabil, la mine, dupa care, daca mai sunt neclaritati sau puncte unde e nevoie de o aplecare asupra unei modificari, voi face anunturile respective si dupa aceea, daca este cazul, putem sa discutam si de altceva.



- In mod punctual, in cazul in care va exista o cerere de revocare a procurorului-sef din partea ministrului, veti tine cont de avizul consultativ al CSM?

K.I.: CSM s-a dovedit a fi o institutie foarte dedicata, cum si in Constitutie scrie, in sensul garantarii si intaririi independentei justitiei si ca atare, iau toate demersurile CSM foarte in serios.



Citeste mai multe despre   


















19570 vizualizari

  • -79 (115 voturi)    
    ne va anuntza (Joi, 15 februarie 2018, 18:44)

    nash pandelica [utilizator]

    si dansul despre rezultatele vizitei...private, in germania si spania.
    cu cin' s'a mai vazut, ce a mai discutat, ce probleme a mai rezolvat.
    ma bucur ca, in ultima vreme strangem relatiile externe..
    e bine.
    • +14 (28 voturi)    
      Se pare ca... (Joi, 15 februarie 2018, 20:28)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      ...Iohannis a inteles ca daca nu se pozitioneaza ferm de partea DNA si a justitiei, mandatul sau e incheiat ACUM,iar de al 2-lea nici nu poate fi vorba.Trebuie sa arate ca nu degeaba a fost preferat lui Ponta.
      • 0 (0 voturi)    
        nu a inteles nimicutza... (Duminică, 18 februarie 2018, 15:53)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Crede ca inca se poate juca cu cuvintul penal sau corupt si sa faca altceva pentru a isi atinge niste obiective pe termen scurt cum ar fi:
        - cresterea bugetului alocat armatei;
        - organizarea unei conferinte internationale.

        JK nu a inteles inca ca pe plan intern este varza tara si acolo sunt bube mari si ca odata folosit cuvantul penal trebuie sa fie clar si frecvent explicat.

        Nu ma intalnesc cu penalul dar ma intalnescu cu Dragnea.

        vreau separarea puterilor in stat - dar accept intalnirea cu penalul si sefa de gubern.

        hai ca nu suntem chiar atat de prosti!
    • +24 (36 voturi)    
      Dragnea n-a lasat-o pe Vasilica singura cu Iohanis (Joi, 15 februarie 2018, 20:50)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      deci Presedintele a invitat-o pe Vasilica la o intalnire si Dragnea s-a dus cu ea....nu cumva sa o lase singura si sa fie 'compromisa :-))))
    • +7 (21 voturi)    
      Nashule, sa ne spui si noua la ce ora (Joi, 15 februarie 2018, 20:56)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      te apuci de zaibar, ca sa stim cand incepem sa-ti dam plusuri...!
      Asa pe uscat nu prea merge bibicule...!
    • +9 (17 voturi)    
      Sau ... (Joi, 15 februarie 2018, 21:06)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      ... le stricam inainte sa inceapa.

      Vezi episodul Japoniei. Dar sshhh, sa nu spunem cuiva, ca s-ar putea ca PSD sa se faca de rusine si sa traga si tara in jos. Ah, prea tarziu, stie toata lumea!

      ... oops!
    • -23 (51 voturi)    
      recunosc ca am gresit (Joi, 15 februarie 2018, 22:04)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      n'a spus nimic.
      ca de obicei.
    • +10 (16 voturi)    
      Nu, nashule, (Vineri, 16 februarie 2018, 7:57)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      tocmai ce a povestit Slugarel despre ce vanturi se mai trag in Japonia referitor la urbanismul din Telemorman!
      Esti jenant, penibil si mai ales... rosu in gat!
      Nici cu medicamente moderne nu nu va mai faceti bine.
      Chestie de creier care la voi... lipseste!
      Pe persoana fizica, zau!
    • +3 (7 voturi)    
      si ca sa extrapolam (Vineri, 16 februarie 2018, 9:31)

      programatoru [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      dragnea sa ne spuna de ce se plimba prin brazilia, pacat ca nu ramane definitiv acolo, si poate ne spune dragnea de ce se sinucid unii cand vin din brazilia prin avion ... ghita prin serbia, bica si udrea in costa rica ... stai ca unii au plecat definitiv acolo ... le-am amestecat ..
  • -91 (125 voturi)    
    La Palatul Cotroceni cântă cucuveaua (Joi, 15 februarie 2018, 18:48)

    Mazeta [utilizator]

    Klaus Werner și Iohannis și-au găsit beleaua!
    • +26 (38 voturi)    
      Mazeto, da mai incet televizorul (Joi, 15 februarie 2018, 20:00)

      Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ca se aude Ciuvica pana aici..
    • +22 (32 voturi)    
      La sediul din Kiseleff mare-i taraboiul, (Joi, 15 februarie 2018, 20:14)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Dragnea Nicu si Livache ciufulesc barzoiul!
      • 0 (8 voturi)    
        Las ca ie bun la BOR (Vineri, 16 februarie 2018, 10:24)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Manajementu BOR ie fratii cu P$D Ciuma Roshie care da bani de catedrala, acum ii critici?
    • +11 (17 voturi)    
      hai pa, trotineto! (Joi, 15 februarie 2018, 20:22)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Hai pa! Mai draga, nu mai ai bani de trotinete ?
    • +8 (16 voturi)    
      Deocamdata (Joi, 15 februarie 2018, 20:29)

      DanGavrila [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      voi faceti pe cucuvelele.
    • +10 (22 voturi)    
      Neh, nu mai e ce era odata, (Joi, 15 februarie 2018, 20:54)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mazeta e cam ...terminata...!
    • +13 (25 voturi)    
      Da? (Joi, 15 februarie 2018, 20:57)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Da? Și care-i beleaua, că nu m-am prins? S-ar putea ca beleaua s-o găsească dragnea când va primi o nouă condamnare. vâlcov de exemplu tocmai ce și-a găsit beleaua. Ce zici de chestia asta? Așa belea îmi place și mie. vâlcov are o belea de vreo opt ani. Încă o belea ca asta și Iohannis începe să danseze de bucurie.
    • +18 (30 voturi)    
      Mai bine golan,decat activist (Joi, 15 februarie 2018, 21:00)

      Grandgousier [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai bine mort,decat comunist
      • +5 (11 voturi)    
        Domnu' Paturca, d-ta esti dle...!? (Vineri, 16 februarie 2018, 9:11)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Grandgousier

        Te rugam sa te intorci ca sa ne mai acompaniezi o perioada, sa intors Ciuma Rosie pe meleagurile naostre si avem nevoie de dta.

        Respect etern...!
        • 0 (6 voturi)    
          Parca rugasem pt corectare, va rog: (Vineri, 16 februarie 2018, 11:11)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

          corectare: s-a intors...
    • -29 (53 voturi)    
      E chiar mai rau (Joi, 15 februarie 2018, 22:13)

      Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      "La Palatul Cotroceni cântă cucuveaua" e un vers care se foloseste cind inca beleaua e mica, in stadiul de morula sau blastula care avanseaza "pas cu pas".

      Asta a fost. Acum, cind beleaua lucrului bine facut e mare si bate tot mai tare la usa, versul suna asa:

      "La Palatul Cucuveni cinta cotroceaua". Asta e faza finala si, odata ajuns in halul asta, tot ce mai poate sa faca un (inca) presedinte e sa se apuce sa-si scrie memoriile.

      S-au saturat romanii de Iohannis in doi ani cit de Emil Constantinescu in patru.
      • +5 (11 voturi)    
        De când ești tu „românii”? (Vineri, 16 februarie 2018, 10:18)

        24alex24 [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

        De unde știi tu ce vor românii? Marș la latrina Antena3 cu mentalitatea asta comunistoid-psd-istă și cu limbajul ăsta de mahala copiat după Dragnea, Nicolicea, Mihăilescu și alți pușcăriabili.
      • 0 (0 voturi)    
        adevarat cuvuvea (Sâmbătă, 17 februarie 2018, 13:54)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

        era pe vreme lui ilici kaghebescu.
        el a facut cucuveaua de la cotrocesti celebra.

        pai, daca doi de her klauz sunt asa de rai, pt. voi, ce sa mai zicem noi de cei zece ai kaghebistului, inventator al fesene, pdsr, si acum psd, in descendenta directa din pcr.
        mai ales ca a avut si guvernele sale, ultimul cu bombonel ramanand de pomina, cu sipa, stanoiu, pna, dosarele scoase la nevoie, prin decizia colectiva a conducerii rosii, ilici, bombonel, tata socru, zgrebenciuca, etc. ca fura multi care fura...
  • -18 (32 voturi)    
    aaa iar vine cu impresii artistice de vacanta , (Joi, 15 februarie 2018, 19:52)

    mnicku [utilizator]

    si asta in timp de psd-ii dau foc la tara

    Cita indolenta poate sa aiba locuitorul din Cotroceni... n-am cuvinte sa-l caracterizez

    Daca visezi musiu la al doilea mandat..... dormi linistit, stiu clar ca nu voi vota un indolent si un lenes
    • -2 (10 voturi)    
      pai (Vineri, 16 februarie 2018, 11:26)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      te asteptai sa le sara la gat sau ce?
      veselul turist prin europa nu-si iese din tabieturi si obisnuinte nici in ultimul ceas.el are o menire si va face TOTUL sa o realizeze.
      el vrea PACE(mondiala) SI LINISTE(ca se doarme)
      si nu se va opri pana nu va realiza acest lucru.
      va semna TOTUL pana la ultima picatura de cerneala,numai sa-l mai lase astia sa mai faca niste ture prin lume(pe banii prostilor)
      daca inainte imi era indiferent acum imi e sila TOTALA de individul asta capatuit!!!

      remember?
      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22259714-live-video-klaus-iohannis-jean-claude-juncker-declaratie-comuna-presa-15-30.htm
  • -14 (36 voturi)    
    jenant (Joi, 15 februarie 2018, 20:22)

    cucuveauamov [utilizator]

    un discurs mai penibil nu am auzit. "penalii ataca ... bla, bla". Pai, mai Klaus, penalii impart justitia, dar te faci ca nu vezi.
    • +13 (23 voturi)    
      Pai uite ca tu Vezi (Vineri, 16 februarie 2018, 1:38)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Si-i mai si crezi, mai Buha Rosie.
    • +4 (8 voturi)    
      Mda (Vineri, 16 februarie 2018, 7:22)

      kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Vrei sa spui ca penalii fac justitia la televizor.Asta au facut latrina 3 si RTV.
  • +14 (30 voturi)    
    Daca Iohannis nu pricepe nici acum.... (Joi, 15 februarie 2018, 20:24)

    gigiN [utilizator]

    ...ca trebuie sa reactioneze vehement fata de aceasta sleahta de nemernici care aproape apus mana pe intrega tara,atunci chiar ca nu mai avem nici o sansa.Cred ca trebuie sa fie constient ca va avea un sprijin enorm din partea a milioane de oameni carora le este scarba de ceea ce face si vrea sa faca psd-ul.
    • +1 (5 voturi)    
      prezumptie ridicola (Vineri, 16 februarie 2018, 12:25)

      clencix [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Unde corupția e majoritara, prezumpția de nevinovăție e un moft, o glumă, o forma de salvare a vinovaților.
      • +2 (2 voturi)    
        increderea trebuie sa scada (Vineri, 16 februarie 2018, 19:04)

        clencix [utilizator] i-a raspuns lui clencix

        In orice caz, prezumpția de nevinovăție trebuie sa înceteze după prima condamnare, nu numai după cea definitiva. Totuși, un judecător din sistemul judiciar are o părere de care trebuie sa se tină seama, măcar pentru cazul în care individul e implicat în activități în care eticul este de important - politica, armata, justiție, învățământ, sănătate, poliție.
  • -14 (36 voturi)    
    Presedintele este lipsit de fermitate, (Joi, 15 februarie 2018, 20:30)

    A_n_c_a [utilizator]

    are si un tremur in voce...
    Slaba prestatie...
    • +3 (9 voturi)    
      Tremur in voce ... (Vineri, 16 februarie 2018, 6:58)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui A_n_c_a

      Amintirile abuzurilor din copilarie?
    • +5 (9 voturi)    
      Cred ca ai nevoie de Presedinte nitelus (Vineri, 16 februarie 2018, 9:19)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui A_n_c_a

      mai jucator si cu "fermitatea'' ca la 20 de ani, ca atunci cand te loveai cu "dansa" de tocul usii...!

      Ai grija, pentru ca exista si efecte adverse, trebuie sa-ti gasesti un loc de munca unde sa stai mai mult in picioare...!
      • -2 (2 voturi)    
        Cred ca vorbeai despre tine, (Vineri, 16 februarie 2018, 14:27)

        A_n_c_a [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        caz in care nu te pot contrazice, tu stii ce-ti lipseste.

        Bafta maxima!
      • 0 (0 voturi)    
        dansul nejucatorul... (Duminică, 18 februarie 2018, 16:05)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        este nici, nici...

        Adica nici jucator si nici nu are efectele adverse - almost OUT of the GAME - si pare ca imbatraneste fara soatza in ograda proprie.

        Pe deasupra se vede si ca un Mare... - efectul arogantei asupra personltatii sale...

        parerea mea - mai bine jucator cu efecte adverse care insa pot sa fie tinute in scurt cu tratament adecvat, casnic, la domiciliu.

        Nimeni nu este perfect - rezultatele conteaza
    • 0 (0 voturi)    
      stress-u a fost maxim (Duminică, 18 februarie 2018, 15:59)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui A_n_c_a

      Nu auzea sau nu intelegea intrebarile puse - a fost necesara repetarea unora dintre ele...

      Pana la urma s=a adaptat la situatie si a livrat, dar initial parca venise la conferinta de presa fara chiloti si pantaloni pe el - regrete - asta a fost impresia mea.
  • +11 (23 voturi)    
    Klause (Joi, 15 februarie 2018, 20:33)

    Gojifruit [utilizator]

    Fa ceva, Klause, ca nu se mai poate :)
  • +18 (28 voturi)    
    . (Joi, 15 februarie 2018, 20:50)

    Evq [utilizator]

    Mor cu întrebările alea despre termenul „penali”. Ziceți și voi:

    „Poate fi considerat condamnatul penal Liviu Dragnea -un penal-?”
  • +29 (41 voturi)    
    Jurnalistii de carton au atacat in haita (Joi, 15 februarie 2018, 20:51)

    tarantella [utilizator]

    Desi li s-a permis o singura intrebare, am vazut "jurnalisti" care stateau ca disperatii la coada inca o data, pentru ca primisera prin sms alte intrebari. Era una de la B1Tv care m-a oripilat cu prostia ei. A spus, de doua ori chiar, ca "persoanele condamnate definitiv" beneficiaza de prezumtia de nevinovatie. Cat de prost trebuie sa fi, sau disperat, ca sa sustii asemenea aberatii? Ba, nu mai aveti nici un dram de orgoliu profesional?
    • +4 (10 voturi)    
      mediocritatea (Vineri, 16 februarie 2018, 10:43)

      mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui tarantella

      Daca vrei sa vezi mediocritatea in stare pura merita sa vezi astfel de conferinte de presa ,si/sau sa te uiti la canalele de stiri. Marea majoritate a reporterilor sunt mediocrii, cu facultati facute in salturi, pe la seral, de la distanta etc. A pune intrebari e o arta, pe care acestia o suplinesc prost cu fel de fel de soparle ieftine, exprimate in limba de lemn a parintilor lor.
      • 0 (0 voturi)    
        se confirma ca jurnalismul (Duminică, 18 februarie 2018, 16:07)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

        Este o meserie extrem de dificila

        De fapt si cea de presedinte de tara...
  • -22 (44 voturi)    
    Nu aș fi crezut (Joi, 15 februarie 2018, 20:55)

    CalinMircea [utilizator]

    Că poate avea un discurs mai jalnic decât al lui Kovesi de ieri (care a fost plin de minciuni), dar uite că s-a putut. Deci se încurajează de la cel mai înalt nivel falsurile și abuzurile. Nici o țară din lume nu va mai extrăda vreo persoană într - o asemenea țară cu justiția la pământ și unde nimeni nu ia nici o măsură, ba chiar sunt aplaudate fărădelegile.
    • +5 (9 voturi)    
      Gresit (Vineri, 16 februarie 2018, 7:28)

      kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Daca era o tara cu justitia la pamant cum spui ambasadorii tarilor Occidentale care au o justitie consolidata ar fi adus critici justitiei din Romania,din contra DNA-ul a fost laudat pentru munca pe care o face.Din cate stiu acestia critica "reforma " justitiei facuta de niste inculpati din politica care chipurile vor sa o reformeze.
    • +10 (14 voturi)    
      ba pesedeule... (Vineri, 16 februarie 2018, 9:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      eu zic ca m-ai batut...
      cer sa te aresteze politia, sa faci 3 ani de puscarie si daca nu esti vinovat... ghinion....

      asta e "legea" pe care o intcurajezu tu, pricepi?!

      tu esti convins ca asxta isneamna "falsuri" si "abuzuri" ai MARI probleme cu logica!

      tarile extradeaza pe dovezi, nu pe inregistrari nedovedite la o televiziune a penalilor

      Kovesi a avut cred, cel mai bun discurs al unei persoane publice din 89 incoace (mai mult ca sigur mai de mult de 89) din Romania...
      Spui "jalnic" numai pt ca ai fost platit sa o spui nu?!

      este PENIBIL!!!
      • -5 (9 voturi)    
        Mda (Vineri, 16 februarie 2018, 11:05)

        dpd [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Seful dna a avut un discurs impregnat politic, d'aia ti-a placut, asta nu inseamna ca e si bine.
    • +6 (8 voturi)    
      "Indrazneste sa crezi...!", tocmai s-au (Vineri, 16 februarie 2018, 9:30)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      tirat toti talharii prin tari exotice, care prin Costa Rica ( Bica si Udrea), care prin Madagasca (Mazare& Co), prin Serbia fratele Ghita....!

      Si e adevarat justitia e cam slaba si e calarita de infractorii care au mai ramas pe aici, cred ca s-ar impune masuri exceptionale, acum s-au macar dupa ce se va ''intoarce roata"...!

      Eu personal astept sa se intoarca roata, pentru ca atunci va fi nene loc sa ma desfasor in toata "splendoarea"...!
      • 0 (0 voturi)    
        este o culpa a politiei... (Duminică, 18 februarie 2018, 16:10)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        in cazul Ghitza si unii o sa se vada nevoit sa dea niste explicatii.

        In ceea ce o priveste pe dra Udrea este inca in stare libera dar isi pregateste retragerea pentru ca stie ce o asteapta...

        LCK a mentionat ca este o hiba care insa nu tine de DNA si aici Presu putea sa puncteze pentru a cere emiterea unor propuneri pentru a limita cazurile acestea.

        Nu a facut asta Presu - regrete!
    • +1 (5 voturi)    
      mai bine (Vineri, 16 februarie 2018, 11:17)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      tine ti copiii in casa, nu i mai trimite nici la scoala ca probele video din timpul violului nu se mai considera probe. si nu te mai uita la TV c anu intelegi mare lucru, stai si hiberneaza linistit intre alegeri cand te trezesc "baietii" sa mergi sa ti pui deshtu pe trandafir.
  • +4 (18 voturi)    
    V-am spus eu ca, Klaus nu ne lasa la greu! (Joi, 15 februarie 2018, 21:03)

    scaraotchi [utilizator]

    Sa-l numim Maresal si sa-l impingem in fruntea "ostilor" sortite sa ne scape de Ciuma Rosie...!

    O singura dilema se naste, in fruntea ostilor adverse oare ei pe cine or pune ? Dracnea are "decat" gradul de plutonier si nu se cade sa fie diferenta asa mare...
  • -13 (35 voturi)    
    antepronuntare (Joi, 15 februarie 2018, 21:21)

    dinamovist [utilizator]

    Domnul presedinte stiind ca un raport al csm respectiv ij exista si este negativ iar altul este in lucru, iar min justitiei are altul pe teava, prefera sa se antepronunte cu orice risc . Consider gestul ca o sinucidere politica, generat probabil de un santaj grosier, altfel nu imi explic modul simplist aproape ca un stereotip de analiza a evenimentelor ne tinand cont de nici un argument. Pacat probabil ca dansul este inca in vacanta si se fereste de efort .
    • +5 (7 voturi)    
      Pai, un "dinamovist", ce pretentie (Vineri, 16 februarie 2018, 9:32)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui dinamovist

      poti avea...?!
  • -18 (38 voturi)    
    Jenant (Joi, 15 februarie 2018, 21:39)

    holinessdani [utilizator]

    De la Vadim Tudor incoace n-am mai vazut o prestatie atat de jenanta din partea unui politician.
    • +6 (12 voturi)    
      eu... (Vineri, 16 februarie 2018, 9:08)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      nu am mai vazut prestatii atat de jalnice ale postacilor....

      v-au taiat salariile , nu?!
      pt ca "argumentele" voastre sunt de-a dreptul jenante
      • +2 (4 voturi)    
        le-au marit salariile ... cu 25% (Vineri, 16 februarie 2018, 14:35)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Si in mana le-au dat o plua cum ar zice Tetelu.
        D-aia e indignare mare pe postacii PSD-ului. Au si votat ,au si postat si in mana au luat(o).
    • +5 (11 voturi)    
      Si l-ai iubit mult, nu-i asa pe Tribun...? (Vineri, 16 februarie 2018, 9:35)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Mai mult decat pe Multpreasfintia sa...?
  • +8 (26 voturi)    
    Fara Iohanis si Coduruta mafia PSDUDMRALDE ar (Joi, 15 februarie 2018, 21:45)

    hopsinoi [utilizator]

    fi distrus tara.
  • +13 (41 voturi)    
    presedinte (Joi, 15 februarie 2018, 22:05)

    ------ [utilizator]

    Felicitari DOMNULE PRESEDINTE !! pentru discursul clar si raspunsurile pe care le-ati dat.Oricum era stiut ! cine se ascunde in spatele acestor atacuri ,de -a dreptul penibile.
    • +16 (30 voturi)    
      Interesante intrebari (Joi, 15 februarie 2018, 22:56)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui ------

      De acord. Desi a raspuns uneori evaziv, este lesne de inteles de ce. M-a amuzat tipa de la B1 careia ii tremura vocea cand vorbea si citea de pe foaie, aproape "executand" un ordin de la post.

      Dar daca ne uitam cu atentie la intrebari (exceptand cele unde este intrebat despre revocare), nu am putut sa nu observ atacuri voalate fie la adresa domniei sale, fie la adresa LCK.

      Pe de alta parte erau majoritatea scandalagiilor acolo (exceptand, dupa cum am spus, cativa)...
    • +1 (3 voturi)    
      "momentan" (Vineri, 16 februarie 2018, 10:51)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui ------

      "Momentan, nu vad motive de revocare a lui Kovesi" - joia viitoare, mai vedem daca merita felicitat.
  • -24 (52 voturi)    
    Jalnic (Joi, 15 februarie 2018, 22:20)

    Unforgiven [utilizator]

    Declaratia de presa sustinuta de Klaus Iohannis a fost sub orice critica, jalnica, dezastruoasa, impotenta, penibila, de tot rasul si absolut ridicola!
    Dar nu-i problema, vine #rezist sa ne spuna cum trebuie sa functioneze justitia!
    • +13 (33 voturi)    
      poate ne explici (Joi, 15 februarie 2018, 22:37)

      nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      de unde dorinta asta asa de apriga de a merge la manastire si tocmai in costa rica? daca sunt asa de nevinovati de ce o taie toti care pe unde?
      • -11 (25 voturi)    
        Poate sunt vinovati (Joi, 15 februarie 2018, 23:58)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

        Poate ca sunt vinovati toti si Portocala a facut dosare cu probe false pentru ca stia ca sunt vinovati.
        Exact asa trebuie sa functioneze justitia.
        Interesul este sa ii bagam la puscarie, nu?
        • +2 (6 voturi)    
          Sau poate nu. (Vineri, 16 februarie 2018, 7:42)

          kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          Poate nu sunt vinovati toti.Ce facem aplicam politica Latrinei 3 care vaneaza abuzurile pentru a compromite o institutie fara sa spuna in procente cat reprezinta acestea.Abuzuri sunt in toate institutiile statului si fiecare trebuie sa raspunda personal .Nu poti sa generalizezi pe baza unor cazuri izolate si sa spui de exemplu ca toti procurorii din DNA sunt un fel de Portocala.
        • +4 (6 voturi)    
          Da (Vineri, 16 februarie 2018, 8:37)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          Interesul e ca infractorii sa ajunga dupa gratii.Interesant cum la belinosi prezumtia de nevinovatie functioneaza pe criterii de partid (Valcov condamnat in prima instanta e nevinovat si mentinut in post, procurorii acuzati de televiziuni aservite unor infractori, cu probe false, sunt considerati deja vinaovati desi Institutul de Criminalistica arata ca ce au dat sectantii de prin televiziuni (secta belina-teleormaneana) e un penibil fals. Interesant program de guvernare!
        • +5 (7 voturi)    
          really?! (Vineri, 16 februarie 2018, 9:16)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          1 - nu tu decizi vinovatia sau nevinovatia (sau psdu tau), ci o instanta judecatoreasca
          2 - "nevinovat pana la proba contrarie" ar trebui sa intelegi propozitia asta... o repetati obsesiv de luni de zile... dar aparent cand acuzati voi pe cineva, brusc , aveti pierderi de memorie
          3 - ai ascultat inregistrarea?! chiar daca e adevarata inregistrarea aia nu dovedeste NIMIC!
          4 - chiar daca ar fi spus ceva in acea inregistrare(repet: NU A SPUS)), simpla gandire a unui fapt NU se pedepseste... de exemplu eu ma gandesc acum sa te bat de te bag in spital 3 luni... Atata timp cat nu trec la actiune (sau nu te amenint) NU este infractiune. Intelegi diferenta?!
          5 - daca probleme ar fi fost false... avocatii ar fi atacat asta, judecatorii s-ar fi prins etc... si procurorii ar avea dosar penal...
          as dori sa intelegi ca procurorii reprezinta 33% (sa zicem) din procesul juridic.... ei NU pot face nimic singuri... dar se arunca vina doar pe procurori pt ca avocatii ii apara si nu vor sa se buna bine, pe judecatori nu vor sa-i supere + ca judecatorii la chestii d-astea fac urat si raman procurorii,,,, care oricum sunt impotriva lor etc etc
          • -1 (1 vot)    
            Oare? (Vineri, 16 februarie 2018, 19:09)

            Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            De acord atunci, Portocala nu este vinovat.
            Toate probele aduse de procurori prin interceptari telefonice in cazul acesta:
            "4 - chiar daca ar fi spus ceva in acea inregistrare(repet: NU A SPUS)), simpla gandire a unui fapt NU se pedepseste... de exemplu eu ma gandesc acum sa te bat de te bag in spital 3 luni... Atata timp cat nu trec la actiune (sau nu te amenint) NU este infractiune. Intelegi diferenta?!" sunt toate lovite de nulitate, pentru ca ceea ce se discuta la telefon nu poate fi pedepsit.
            Totusi, multe dosare sunt fabricate pe baza interceptarilor mai mult sau mai putin scoase din context sau masluite, iar ele sunt considerate probe.
            Dar pe portocala il putem ierta, la el probele cu telefonul nu se pun.
            • 0 (0 voturi)    
              Cap ai (sper), minte ce-ti mai trebuie! (Marţi, 20 februarie 2018, 20:06)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

              1. Pana acum NIMENI nu a reusit sa prezinte vreo dovada de dosar "fabricat", deci pe baza de probe false. Si chiar daca ar fi, ma intreb ce au facut dar avocatii apararii? De ce nu au demonstrat asta? Sau judecatorii?
              2. Dovedeste ca exista macar un singur dosar in care pedeapsa sa se fi dat EXCLUSIV pe baza unei inregistrari telefonice, FARA SA EXISTE NICI O ALTA PROBA! Asa cum spuneam mai sus de cap fara acea componenta, dovada ca desi "liviu_" ti-a explicat foarte bine cum e cu inregistrarile, nu ai priceput nimic. Inca o data, o inregistrare (telefonica sau de orice natura) nu poate fi socotita ca proba doar prin ea. Poate fi folosita pentru a demara o ancheta si a aduna alte probe, poate fi folosita chiar in proces dar DOAR daca e coroborata cu alte probe, martori, etc. Clar??
        • +5 (7 voturi)    
          tu chiar crezi sincer (Vineri, 16 februarie 2018, 9:54)

          lp [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          ca toti astia sunt nevinovati ? asta e pur si simplu imposibil. Probe fabricate ?? reveniti-va oameni buni, e clar ca sunt toate reale. Din pacate, nu pot dovedi cei din DNA toate escrocheriile, mai mult ca sigur furaciunile sunt de 10 ori mai mari decat reusesc sa descopere ei
    • +16 (22 voturi)    
      ? (Joi, 15 februarie 2018, 22:54)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      Scuze, poate sunt eu mai greu de cap. Ce treaba are #rezist? orice ar fi aia... suna ca si "statul paralel". Pana la urma ce inseamna #rezist?

      Probabil confunzi "ceva" care reprezinta un grup sau persoana cu o miscare, o atitudine, o abordare. "Rezist" (si nu #rezist) a fost o atitudine dobandita si perpetuata de-a lungul proiectelor anti-justitie, care reprezenta un mesaj: faptul ca indiferent daca e frig sau viscol sau zapada, lumea rezista in frig si protesteaza, sfidand astfel persoanele corupte. Desigur este mult mai mult in spate, dar ma tem ca nu ai intelege nici din cuvinte simple.
      Hashtag-ul, propagat in #rezist, reprezinta o forma de tagging aferenta twitter care a servit la a identifica mai usor acea mentalitate: cea pro justitie, anti-coruptie.

      ... cu alte cuvinte, felul in care ai folosit-o in fraza ta denota lipsa cunoasterii. Dar acum am deviat... tineam doar sa te ajut sa nu te faci de ras.

      Legat de "cum sa functioneze", cred ca glumesti. Nu este vorba ca vine un buzzword si nici o "stare de spriit a natiunii" care sa explice cum fucntioneaza justitia. Este vorba de bun simt si ratiune. Pot mentiona Comisia de la Venetia, Bruxelles, principiile UE, principiile statului de drept si multe alte concepte, dar sunt convins ca nu le intelegi.

      O intrebare logica pun, unde poate imi explicati voi ce este cu "abuzul justitiei": in acest mandat multe tari au dat ca exemplu Romania legat de lupta contra coruptiei. UE a sustinut-o pe LCK. Brusc, cum a dat PSD legi de "eliberare" a justitiei, toate tarile au atacat initiativa. PSD se scuza spunand ca ei respecta directive europene desi UE neaga. Pana acum DNA era laudat, acum PSD e atacat.Cum explicati asta?!

      Dar acum asa, ca fapt divers: ce legatura au prostestatarii, miscarea #rezist sau presedintele cu functionatul justitiei? Aceasta conferinta de presa era strict despre niste inregistrari care sunt sau nu (pana se va da un verdict oficial) reale.

      Tentativele voastre mi se par din ce in ce mai hilare.
      • -14 (28 voturi)    
        Lasa #rezist (Vineri, 16 februarie 2018, 0:21)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Inca de la inceput #rezist a confundat cu buna stiinta abuzul in serviciu cu furtul si coruptia.
        Oare de ce?
        Ok, la noi conform legilor actuale putem baga la puscarie pentru abuz in serviciu daca cineva, angajat de la stat, face o copie xerox in interes personal. Au fost astfel de dovezi la dosare fabricate. Este in regula asa.
        Nu ar trebui schimbat nimic, in niciun caz, definitia abuzului in justitie este perfecta, la fel ca si toate dosarele instrumentate pe aceasta speta.
        Nici nu mai trebuie sa ne gandim la nimic, este de ajuns sa ne spuna Comisia de la Venetia, Bruxelles, principiile UE ca nu este bine, la fel cum la referendumul de demitere a presedintelui Traian Basescu dreptacii nostri minteau poporul Europei ca avem o lovitura de stat pentru ca se organiza un referendum.
        Mai nou, referendum = lovitura de stat.
        La acele minciuni spuse atunci de Monica Macovei si altii catre UE, toti au spus ca la noi in tara este o lovitura de stat.
        Perfect, in 2012 am avut o lovitura de stat organizata prin referendum. UE, Bruxelles au sustinut acest lucru, deci au avut dreptate.
        Si apropo, vezi care-s pedepsele in alte state UE pentru abuzul in serviciu si vezi in cate state se face puscarie, apoi consulta si definitia abuzului in serviciu data chiar de catre Comisia de la Venetia si spune-mi daca exista vreo legatura cu definitia pe care o avem noi.
        • +5 (7 voturi)    
          Ar fi bine sa citesti integral (1) (Vineri, 16 februarie 2018, 6:33)

          opinius [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          punctul de vedere al Comisiei de la Venetia.

          Poti sa un search in materialul din link: http://www.venice.coe.int/webforms/documents/default.aspx?pdffile=CDL-AD(2013)001-e

          Comisia, de fapt, e de parere ca multe state au o legislatie care permite incadrarea multor fapte ca abuz in serviciu (deci mai usor cu practica europeana), doar ca in practica se aplica in putine cazuri, ceea ce recomanda si Comisia. Mai mult,

          Comisa zice ca sunt mai multe solutii de definire mai precisa a infractiunii:

          (i) se pot reglementa praguri, dar nici prea pari, nici prea mici;

          (ii) se pot pune conditii ca faptuitorul sa fi avut un castig personal (cum a vrut si Iordache) sau partidul lui (un exemplu pe care Iordache s-a facut ca-l uita)

          (iii) se pot pune conditii ca faptuitorul sa fi actionat cu intentie (cum a vrut Iordache) sau din grava neglijenta (cum n-a vrut Iordache).

          vezi mai jos:

          " Many national constitutions or legislations have quite wide and political rules on ministerial penal responsibility on paper, but these are not applied in practice, and if they were to be invoked then one would interpret into them a high threshold."

          "It does, however, appear that although a number of countries have rather wide and “political” rules on ministerial responsibility, these are in practice rarely invoked, and if so, normally with quite a high threshold."

          Adica multe tari au o definitie larga, dar care in baza practicii judecatoresti se aplica unor cazuri restranse. Si la noi ar putea fi la fel. Nimic nu-I opreste pe judecatori sa achite si spuna ca "fapta (chiar prevazuta de legea penala) nu prezinta pericol social". Poate fi o chestiune de practica judecatoreasca.

          "At the same time, the Venice Commission considers as equally important that government ministers should not be above the law. If a minister commits a criminal offence then he or she should be subject to criminal sanctions, the same as everyone else (although the procedures may differ).
        • +3 (5 voturi)    
          ar fi bine sa citesti integral (2) (Vineri, 16 februarie 2018, 6:45)

          opinius [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          "While there may be valid reasons for granting a certain degree of legal immunity to parliamentarians and heads of state, these reasons do not to the same extent cover government ministers" La noi, Cirobea a zis exact pe dos: ca e discriminarea intre criteriile pentru a fi parlamentar si criteriile pentru a fi ministru. Uite Comisia zice ca e OK.

          "On this basis the Venice Commission considers that national criminal provisions on “abuse of office”, “excess of authority” and similar expressions should be interpreted narrowly and applied with a high threshold, so that they may only be invoked in cases where the offence is of a grave nature, such as for example serious offences against the national democratic processes, infringement of fundamental rights"

          For cases of “abuse of office” or “excess of authority” involving economic interests a requirement of intent of personal gain, either for the person concerned or for example a political party, may also be considered appropriate. Finally the minimum and maximum penalties of such “blanket” provisions should be moderate, and should be below the penalty ranges provided by more specific offenses, like for example corruption.

          intr-un punct de vedere al secretariatului Comisiei emis pt Adevarul, s-a clarificat si faptul ca pragul nu e neaparat unul monetar:

          "the threshold to which it refers is by no means a financial one. Moreover, this threshold applies, of course, only to the general rules of criminal law on abuse of service, but not to other offenses such as corruption, money laundering or abuse of trust."
        • +4 (6 voturi)    
          Mda (Vineri, 16 februarie 2018, 7:58)

          kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          "Ok, la noi conform legilor actuale putem baga la puscarie pentru abuz in serviciu daca cineva, angajat de la stat, face o copie xerox in interes personal. Au fost astfel de dovezi la dosare fabricate." Banuiesc ca ai dovezi pentru cele afirmate sau sursa de informare este Lantrina 3?Daca ai dovezi poti sa le dai la Nicolicea sau Serban Nicolae care bucurosi o sa-ti dea o recompesa si o sa faca ei plangere penala contra celor vinovati.Cu privinta la referendumul de demitere a lui Basescu uiti sa scrii ca CCR nu a dat aviz pozitiv acestei cereri si ulterior a invalidat referendumul deoarece nu au participat la referenum peste jumatate din cei inscrisi pe listele electorale cum prevedea legea.
          • -1 (1 vot)    
            Am dovezi (Vineri, 16 februarie 2018, 19:30)

            Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui kiko123

            Ele sunt peste tot, le vezi si tu, trebuie doar sa deschizi ochii.
            Chiar si Dan Tapalaga a scris la un moment dat despre aceste abuzuri, cum ar fi in acest articol: http://mobile.hotnews.ro/stire/21628967
            Referitor la decizia CCR de a nu da aviz pozitiv pentru referendum pentru ca nu s-ar fi intrunit 50%+1 din voturi, s-a intamplat pentru ca pe listele de votanti au fost mult mai multi decat erau in realitate, listele nefiind actualizate de peste 10 ani si nu s-a vrut sa se ia in considerare situatia corecta din tara cu numarul de persoane de la INS.
            Ca urmare, in realitate au votat peste 50%, dar pe liste figurau multi care erau morti, plecati din tara etc. Poate s-a uitat acest aspect, dar legile democratiei nu mai functioneaza in fata liberalilor care fac abuz din orice si apoi se victimizeaza.
            Aoleu, lovitura de stat cu referendum, hai eu UE peste noi!
            Esti de acord cu minciunile lor? Eu nu pot fi, imi pare rau.
        • +4 (6 voturi)    
          Da? (Vineri, 16 februarie 2018, 8:16)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          "Inca de la inceput #rezist a confundat cu buna stiinta abuzul in serviciu cu furtul si coruptia."
          Si oare de ce cineva comite abuz in serviciu? De prea onest ce este sau pentru ca este corupt?

          Si abuzul in servicu? Cum ar fi de exemplu faptul ca iti iei telefon personal pe banii firmei, nu e frut de la firma?

          Ia da-mi tu un raspuns care sa ma lumineze?
          Mai sa fie cat de "confundatori" suntem.

          La scurt timp ma astept sa aud cu un gangbang cu forta nu este viol, ci sex democratic unde agresorii au votat in majoritate ca da, iar victima a votat nu, corect? Si deci nu trebuie pedepsit.
          • -2 (2 voturi)    
            Stii ce inseamna abuzul in serviciu? (Vineri, 16 februarie 2018, 19:53)

            Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            Daca esti angajat la stat si cumperi pentru companie niste obiecte pentru care pretul nu este cel mai mic de pe piata, acela este deja abuz in serviciu!
            Si ce a obtinut in interes personal sau pentru altul cel care a cumparat si a dat mai mult cu 1000 de lei sa zicem pe niste pixuri, la o valoare de 100.000 lei?
            Daca iti iei telefon in interes personal de la serviciu (de stat, ca la privat nu), acela va fi de fapt telefon in interes de serviciu, nu personal.
            Dar da, vei face si convorbiri in interes personal de pe el si treptat telefonul va fi in interes personal, asa ca vei fi pasibil de puscarie!
        • +3 (7 voturi)    
          abuzul in serviciu... (Vineri, 16 februarie 2018, 9:19)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          ESTE coruptie...
          ma rog o mare parte din el...
          nu mai minti... nu a ajuns nimeni la puscarie pt o copie xerox... au ajuns pt zeci de milioane de euro

          ma omul te rog arata o condamnare pt "dosare fabricate" sau taci dracu din gura ca abverezi...

          tu iei niste lucruri nedovedita ca fapte... pt ca asa vrei tu!

          ai niste arbumente PENIBILE... serios... revizuieste-ti comentariile...
          • 0 (2 voturi)    
            Care zeci de milioane de euro? (Vineri, 16 februarie 2018, 19:38)

            Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Definitia abuzului in serviciu permite cercetarea penala pentru abuz in serviciu, indiferent de suma obtinuta, pentru ca nu exista niciun prag.
            Prin urmare, daca iti faci o copie xerox in interes personal, acela poate fi considerat abuz in serviciu pentru ca obtii un folos necuvenit, asa-i?
            Foarte bine atunci, asta este justitia in Romania si asa trebuie sa mearga lucrurile, pentru ca legile trebuie sa fie cat mai strambe ca sa putem sa bagam la puscarie cat mai usor pe oricine, in caz ca ne sta in cale.
            Iata si articolul cu acel abuz in serviciu penibil: http://estnews.ro/2016/09/08/politia-barlad-prag-de-implozie/
            Ma rog, mai erau si alte acuzatii, dar asta era si ea una din probe.
            Derizoriu!!!
            Ce interese are #rezist? Banuiesc ca vor sa mentina aceste legi strambe ca sa se mai fabrice niste dosare in functie de cum se dicteaza de la "centru"
        • +5 (7 voturi)    
          Pai si pe flacaii care cumpara un bun (Vineri, 16 februarie 2018, 9:56)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          la un pret = cu de 10 ori pretul pietei, cu factura, cu contract, profitand de faptul ca la ei e banutul, la ce sa-i incadreze stimabile - la categoria "glume proaste"...?!

          Va dau o sugestie: realizati un catalog cu "Standarde de Cost", monitorizat de specialisti straini si cred ca puteti fi lasati in pace cu abuzul in serviciu pe partea asta....!

          Sa nu sariti, va rog cu mascarada care se numeste: "e-licitatie'' , pt ca ma apuca rasul si nu prea ma voie de la dl doctor...- a zis, citez :''prea mult ras te poate ucide, la fel ca si : prea mult sex, prea mult stres, prea mult alcool (aici il cam trag in piept)...!
    • -10 (24 voturi)    
      din patru iesiri (Joi, 15 februarie 2018, 22:59)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      la presa, dupa aparitia inregistrarilor, cea mai relevanta, cea care a dovedit ceva, a fost cea de la dna din ploiesci. am vazut si noi un sef de sectie teritoriala a dna, procuror sef dna la ploiesti, in toata splendoarea sa. o alta fatza a generalului gropea...
      un fel de satrap local..

      restul iesirilor, kotrutza, tudorel si herr klauz nu au adus nimic nou. au spus aceleasi lucruri.
      kotruta ca numai iimpricinatii fac plangeri, oamenii cinstiti nu. hahaha ! sau ca impricinatii, inculpatii, nu sunt oameni cinstiti. s'aude la bruksal, la aia cu directiva ?!
      tudorica, doar atat: joi !
      herr klauz, same old bla bla.

      deci, o s'o mai ducem asa, unii vor scoate probe, bune sau false, altii le vor nega, timpul trece, leafa merge, noi traim cu drag... in scumpa noastra patrie.
      mandri ca suntem romani !

      apoi, iar alegeri, vin a nostri, pleac'ai nostri, noi ramanem tot ca prostii, ca acum zece, douzeci sau treizeci de ani.
      secoritatea, procurorii, ciocu mic, nu'ti convine, i'ati masina mica, pleaca din tzara, etc.
      hurray !
      • +2 (6 voturi)    
        numai gadea si badea spun lucruri interesante, nu? (Vineri, 16 februarie 2018, 9:26)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        pot ca nimic nu e , mai inteligent si mai argumentat decat o injuratura si o jignire calumea, nu?!

        procuratura NU are cum sa comita abuzuri... exista avocati si judecatori!

        poti sa-mi explici te rog... cum se esti sigur ca darcnea e nevinovat si are dosaru fabricat si nu e invers (e vinovat si acuza dna ca sa scape)?!
        imi explici si mie?!
    • +2 (6 voturi)    
      Inculpati (Vineri, 16 februarie 2018, 7:31)

      kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      Mai bine sa ne spuna cei de la rezist cum trebuie sa functioneze justitia decat sa fie reformata de niste politicieni inculpati penal,nu?
      • -1 (1 vot)    
        De acord (Vineri, 16 februarie 2018, 19:40)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui kiko123

        Care sunt acei politicieni inculpati penal care fac legile justitiei?
        • 0 (0 voturi)    
          Tu chiar nu ai minte de loc??? (Marţi, 20 februarie 2018, 20:19)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          Pai unul e chiar dragnea, condamnat penal definitiv (deci nu numai inculpat). Sau crezi ca el o sa se retraga de la toate discutiile, inclusiv de la vot?
    • +4 (6 voturi)    
      mai jalnic decat atat (Vineri, 16 februarie 2018, 9:09)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      sunt "argumentele" postacilor....
      mai baieti... comentariile voastre sunt din ce in ce mai aberante....
      serios... inecercati si voi sa aveti un discurs decent... pana una alta sunteti platiti pt asta...

      sa ghicesc... discursurile lui gadea si badea su extraordinare, facute de niste mari oratori, argumentate, civilizate si aproape perfecte, nu?!
    • +3 (5 voturi)    
      Si de ce ma rog considerati declaratia (Vineri, 16 februarie 2018, 9:45)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      lui Klaus in felul asta si nu considerati si declaratia lui Daddy tot la fel "de neiertat"...? Poate pentru ca Livache v-a promis ca va scoate la pensie speciala imediat dupa terminarea studiilor ...? Pai si domniile voastre atat de fraieri sunteti si il credeti ? Cat timp credeti ca va dura toata bataia asta de jos, 6 luni, 1 an...?

      Nu v-ati prins ca e doar o manevra menita sa-l sprijine sa ajunga Mare Carmaci ...?!
  • +3 (19 voturi)    
    Mesaj fara echivoc (Joi, 15 februarie 2018, 22:44)

    motanul_gri [utilizator]

    Prin declaratia sa, presedintele a trimis un mesaj clar si ferm de sustinere a Justitiei independente. Este exact ceea ce si eu, unul din sutele de mii de cetateni care au participat la demonstratiile #rezist, speram si doream sa aud.

    Momentul ales este oportun. Anchetatilor care nutresc speranta de a pune botnita Justitiei li s-a spus raspicat "pe aici nu se trece". Romania nu este un sat fara caini, in care raufacatorii pot taia si spanzura dupa placul lor.
    • -3 (5 voturi)    
      pacat ca Udrea n-a auzit (Vineri, 16 februarie 2018, 8:46)

      kingdavid hotel [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      si a plecat sa traiasca bine in Costa Rica. Cu Bica.
      • +4 (6 voturi)    
        Vom mai lua, probabil "bot'' de la (Vineri, 16 februarie 2018, 11:09)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui kingdavid hotel

        infractori o perioda scurta de timp, dar si cand se va "intoarce roata....!", tare mi-e ca nu e loc suficient in anticamera iadului...
        • +3 (3 voturi)    
          Cand vor incapea pe mana ta (Vineri, 16 februarie 2018, 18:40)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

          ... pune o lopata de carbuni in plus la cazanul cu smoala, ca dobanda pentru perioada in care s-au eschivat de la pedepse si ne-au dat cu tifla de prin tarile calde...
          • +4 (4 voturi)    
            Nu ma murdaresc pe copite pentru (Vineri, 16 februarie 2018, 21:55)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            ei, am altceva sa le dau ca sa ma tina minte...! Numai sa nu inceapa sa le placa, pentru ca am in cantitati limitate, ca tot...era sa zic: ca tot omul...!
      • +2 (2 voturi)    
        Un motiv in plus (Vineri, 16 februarie 2018, 18:35)

        motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui kingdavid hotel

        ... ca legislatia si pedepsele penale (inclusiv confiscarile de avere) sa fie inasprite, nu diluate asa cum doreste coalitia de la guvernare!
    • -4 (8 voturi)    
      eeee, si mata (Vineri, 16 februarie 2018, 9:28)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      unu' din milionurili de romanasi care au iesti la piatza, in ultima aparitie, mai ales.
      cu cat se ascute lupta de clasa, cu atat mai rari in piata.
      o sa ramna sandi si inca vreo doi trei pe langa el.:-))
      vor lupta ca la termopile.
      • +3 (3 voturi)    
        Pulsul natiei (Vineri, 16 februarie 2018, 18:32)

        motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        In ultimele luni aud cunostinte, vechi votanti pesedisti, vorbind de rau despre partidul la guvernare. In schimb, niciunul dintre simpatizantii USR sau PNL pe care ii stiu nu si-au schimbat optiunea, ci din contra ii vad din ce in ce mai incrancenati.

        Poate ca acesti oameni nu ies mereu la manifestatii, dar vocea lor se va face auzita la viitorul scrutin electoral - sau chiar mai devreme daca aparea vreo criza.
  • +24 (32 voturi)    
    Sorina Matei (Joi, 15 februarie 2018, 22:46)

    Susufler0 [utilizator]

    este in plin proces de schimbare a stapanului, motiv pt care a largit sfera persoanelor care se bucura de prezumtia de nevinovatie si cu "cei condamnati in mod definitiv" (sic !)

    PS. Lesne de inteles astfel cine este noul stapan al jurnalistei !
    • -2 (6 voturi)    
      mda (Vineri, 16 februarie 2018, 8:25)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      tot la secoritate este, dar la aia vechi, la grivco.
      la aia noi fusese supt acoperire, agent dublu.
      formata la intact.
      secret agent women, wonder women !
      totusi, prea multa limbarita la cucoana asta, mitza baston de la ploiesci.
    • +5 (7 voturi)    
      Acu' si tu te iei de biata femeie, a primit (Vineri, 16 februarie 2018, 10:00)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      un ordin, nu e oare de inteles...?!

      PS. Si sa stii ca asta chiar nu e pe gustul meu, o raritate nu-i asa...?
      • +3 (5 voturi)    
        Lasa Scara, ca am informatii cum ca (Vineri, 16 februarie 2018, 12:35)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        incerci sa te bagi peste mine si sa abordezi si tu genul "intelectual" !

        Pana aici ! Katty e numai a mea ! :)))

        PS. In alta ordine de idei, Klaus a avut si zile mai bune !
  • +6 (18 voturi)    
    cadru constitutional (Joi, 15 februarie 2018, 23:08)

    suted [utilizator]

    Seara buna

    Cand o sa intelegem ca Iohannis nu va putea imbraca vreodata nici macar o felie subtire din tortul smecheresc si cu replica la el al lui Basescu, vom fi mai putin artagosi in comentarii la adresa presedintelui
    Pentru multi din locuitorii acestei tari, conteaza ca presedintele sa ia atitudine cand situatia o impune si sa raspunda concret si eficace la solicitarile opiniei publice...
    Tineti seama ca atunci cand isi petrece week-end-urile prin muntii nostri da dovada de rabdare, bun simt si vorba cumpatata...
  • +1 (11 voturi)    
    Mulțumesc! Dacă mai are altcineva o întrebare (Vineri, 16 februarie 2018, 2:04)

    Coco Whistle [utilizator]

    da, noi cu cine votam la prezidentiale?
    • +7 (15 voturi)    
      Cu Monta? Neah, ca e expirat (Vineri, 16 februarie 2018, 4:05)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Trendy insa este Deddy....si se califica, este idolul pomanagiilor.
      • +2 (4 voturi)    
        Daca nu cumva apare una..."ca o (Vineri, 16 februarie 2018, 10:05)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        boare" , ce nici usturoi n-a mancat si nici gura nu-i miroase..!

        D' aia trebuie altoita din timp, ca sa nu-i treaca prin capsor sa stea la ...aspiratie...!
    • +4 (6 voturi)    
      pai.. (Vineri, 16 februarie 2018, 9:26)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      voi nu votati cu cine va spune partidu?!
  • +11 (23 voturi)    
    cel mai mila mi-a fost de corina matei (Vineri, 16 februarie 2018, 2:13)

    Doru490348 [utilizator]

    desi presedintele i-a spus ca si-a terminat ratia de intrebari, a insistat sa spuna o poveste de vreun sfert de ora, cu vocea tremuranda (probabil si-a dat seama cat e de penibila), pt ca la final sa-si mai ia o binemeritata palma peste bot...

    PS. Nu te prezinti in fata presedintelui tarii in trening.
  • +1 (5 voturi)    
    Privatizarea functiilor publice (Vineri, 16 februarie 2018, 8:56)

    kpopper [utilizator]

    De la o vreme asistam la o privatizare a functiilor publice prin achiztionarea institutiilor de catre cei din fruntea lor. Daca in cadrul unei intreprinderi private patronul/administratorul poate face ce vrea, dar numai in limitele cadrului legal, in institutiile publice vremelnicul ocupant al functiei de conducere nu poatem bu trebuie si nu are permisiunea legala de a se comporta precum un arendas. Cel din fruntea unei institutii publice are principala obligatie de a asigura functionarea institutiei in limitele strict legale si de a prezenta periodic sau la cerere rapoarte despre felul in care el si institutia pe care o conduce isi indeplineste sarcinile pentru care a fost creata. Parchetele nu au prezentat niciodata raportul anual de activitate conform legii, SPP de asemenea, presedintele,serviciile secrete la fel, iar presedintele isi permite sa nu raspunda intrebarilor ziaristilor pentru ca "asa vrea muschii lui". Sa traiasca statul de drepta si aparatorii sai infocati !
    • 0 (0 voturi)    
      se inchidea mustaria si de aceea... (Duminică, 18 februarie 2018, 15:37)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui kpopper

      JK nu a raspuns!

      cred ca romanii trebuie sa stie cand este penal si cand nu este penal DRAGNEA in viziunea Presedintelui.

      Nu se poate progresa daca Presedintele nu face aceasta distinctie clara si continua sa foloseasca cuvinte care nu sunt insotite de fapte.

      regrete eterne!
  • +5 (9 voturi)    
    Calitatea presei (Vineri, 16 februarie 2018, 9:15)

    bunicu [utilizator]

    Dupa aceste doua intilniri ale mas-mediei cu DNA-ul si Presedentia a mai iesit in evidenta inca un lucru foarte trist , "calitatea " foarte scazuta a reprezentantilor mas-mediei, aservita si neprofesionala !
  • -4 (12 voturi)    
    Deci vremelnicul individ ce ocupa (Vineri, 16 februarie 2018, 9:43)

    xrogo [utilizator]

    scaunul prezidential, pre numele sau Johann si Werner si Klaus pe deasupra, a iesit si-a tunat ca penalii ataca lupta anticoruptie si ca ofensiva lor se inteteste si el are incredere deplina in DNA!
    Toate aste spuse cu tonul ferm al cuiva care cunoste perfect situatia si stie ce spune!
    Apoi, la intrebarile ziaristilor s-a dovedit cu varf si indesat ca de fapt augustul nostru presedinte, revenit de prin tari straine unde n-a avut acces la mass-media, habar n-are despre ce s-a petrecut si se petrece in tara, adica:
    -la intrebarea ziaristilor deca a luat la cunostinta despre continutul stenogramelor cu procurorii ce falsifica probe a raspuns ca nu le stie, nu le-a citit!!!
    -la intrebarea ce parere are despre Kovesi,ce a spus ca Inspectia Judiciara ii da dreptate si ea nu a injurat si nu a dat dispozitii in dosare desi Inspectia Judiciara o contrazizese si nu-i daduse dreptate, deci Augusta mintise in direct, el a raspuns ca nu stie, ca nu comenteaza!
    In concluzie, prezidentul a iesit sa ne spuna ca nu a vazut nimic, nu a auzit nimic dar are incredere in DNA si in Kovesi dar in acelasi timp are incredere si in Toader ca va da un raport bine fundamentat juridica, adica ne-a spus nimic!
    • +1 (5 voturi)    
      greseala lui (Vineri, 16 februarie 2018, 11:10)

      Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      daca nu urmareste a3 si trv seara de seara... :)
  • -2 (8 voturi)    
    Spriitul de observație (Vineri, 16 februarie 2018, 10:19)

    Omics [utilizator]

    Una e să fii penal politician. Adică să vrei să iei comanda procurorilor. Și alta e să fii penal obișnuit, adică să observi că procurorul este mai escroc decât tine și să vrei să-l duci în închisoare cu tine.

    Observă Iohannis și Kovesi această diferență? Au dovedit că nu observă. Adică sunt și ei escroci.
  • +1 (11 voturi)    
    Vai de noi (Vineri, 16 februarie 2018, 10:22)

    VasiPRO [utilizator]

    Ca cetatean care l-a votat, cand il aud pe acest presedinte, concluzia mea este: frate, ce nemernic. Isi bate joc de doctrina liberala si practic a cedat tara socialistior.

    Ce frumos vorbea el in campanie, ce mizerabil este acum.
    • 0 (0 voturi)    
      nu imi aduc aminte sa fii vorbit in campanie (Duminică, 18 februarie 2018, 15:33)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui VasiPRO

      Curat ghinion!

      Este doar prost si las si cam atat.

      oricum este mai bun decat Monta.

      vai de capul meu cand trebuie sa spun care este mai bun nataraul prostanac sau smecherasul>>>
  • 0 (8 voturi)    
    comentariu av.pavelescu (Vineri, 16 februarie 2018, 10:52)

    gpavel [utilizator]

    Cei pe care ei ii numesc penali – unii dintre ei necondamnati, prin urmare benficiind de prezumtia de nevinovatie -, devin NISTE ANIMALE, CARE TREBUIE UCISE CU PIETRE! Acestia devin buni numai daca FAC DENUNTURI CONVENABILE STAPANILOR DE SCLAVI, PENTRU A-I FACE SI PE ALTII PENALI! Tare, nu-i asa?
    Teribil este ca multi romani aplauda calcarea in picioare a democratiei si comportamentul acesta tipic nazist, prin care unii oameni – indiferent de functiile lor – ii considera pe altii SUBOAMENI! Teribil, bestiile se bucura mereu cand vad sange!”, a explicat Pavelescu.
    • +2 (2 voturi)    
      asddd (Vineri, 16 februarie 2018, 14:46)

      asddd [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      In general este sanatos sa faci denunturi ca sa nu iei tu toata fapta :DDD
  • -2 (6 voturi)    
    Un Presedinte de doi bani (Vineri, 16 februarie 2018, 11:43)

    salvatore [utilizator]

    ... care-si apara contaranca mincinoasa. Inca doi ardeleni care se fac de ras atunci cand ies in lume.
  • +1 (9 voturi)    
    Domnule Presedinte! (Vineri, 16 februarie 2018, 12:04)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    Dati afara consilierul care se ocupa de discursurile Dvs. In mod cert Dvs, ca etnic german, nu stapaniti in totalitate limba romana si de aceia trebuie sa aveti un consilier capabil sa suplineasca acest handicap (scuzati termenul) al Dvs. Nu ati stiut sa explicati ce inseamna in acceptiunea Dvs. sintagma,, niste penali" si Sorina Matei v-a taxat imediat. Am sa incerc eu sa va spun ce inseamna in acceptiunea mea termenul de penal: Penal pote fi oricare persoana care are probleme de rezolvat cu legea penala, fie ca este urmarit penal, trimis in judecata, candamnat in prima instanta sau aflat in stadiu de apel. Asa i-as fi explicat eu Doamnei Sorina Matei! Nu ati stiut sa o faceti, din motivul aratat mai sus si astfel ati cazut in derizoriu! Imi pare sincer rau pentru Dumneavoastra!
    • 0 (0 voturi)    
      nu a fost o neintelgere de termeni - regrete (Duminică, 18 februarie 2018, 15:30)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Nu a dorit sa explice - a existat intrebarea punctuala si foarte clar expusa de Mediafax pe care JK a facut un salt peste.

      regrete!

      Daca asa considera JK ca poate conduce spre mai bine aceasta tara greseste fff mult.

      Trebuia sa spuna clar ca Dragena este un penal in baza unui dosar care s-a inchis cu o suspendare,

      Da, a facut o greseala care o sa il coste foarte mult - a facut aceasta greseala din prostie 100% - nu putea sa stea de vorba cu Dragnea si cu VVD. Prin inabilitatea Presedintelui a fost abilitat P E N A L U L D R A G N E A.

      Prenalul este extrem de abil si i-a intins o cursa Presedintelui pe care acesta cu o inocenta maxima a muscat - poate sa vina si sa spune ca NU MAI DORESTE SA VADA PENALI LA COTROCENI si chiar sa faca ceea ce trebuie sa faca.

      Este simplu dar trebuie sa ai sange in instalatie si creier - nu are nici, nici.

      O tara condusa de arogantul JK si de penali si prosti - cu stima!
  • 0 (10 voturi)    
    Iohanis este (Vineri, 16 februarie 2018, 12:19)

    justitiaru [utilizator]

    o catastrofă naţională ! Am fost cuprins de nervi când auzeam ce răspunsuri le dădea jurnaliştilor şi cu cât rânjet spunea că nu comentează. Mi-am adus aminte de Florin Iordache când spunea "altă întrebare". Ruşine d-le Iohanis ! Eşti o catastrofă a poporului român ! Dacă mi-ar sta în putere, te-aş demite pe loc împreună cu cealaltă mincinoasă Koveşi şi v-aş ţine la răcoare.
    • 0 (4 voturi)    
      Nu este (Vineri, 16 februarie 2018, 16:35)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui justitiaru

      catastrofa , ranjetul denota aroganta si dispretul unui lefegiu , votat de multi cetateni .
      • +3 (3 voturi)    
        Ba este catastroafa in caz ca nu iei la (Vineri, 16 februarie 2018, 21:59)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui A310

        timp altitudine...!
  • 0 (0 voturi)    
    total nepregatit Presedintele (Duminică, 18 februarie 2018, 14:57)

    ..13 [utilizator]

    Imi pare rau Presedintele nu si-a facut temele.

    Nu a reusit sa explice si au fost seriaose lagune de intelegere din partea Presului aflat lde Cotroceni.

    Se dovedeste inca o data ca o profesionista nu are nevoie de altii cand se apara.

    Din pacate si unii jurnalisti au fost jalnici.

    cred ca mai merita o vacanta de relaxare in munti dupa conferinta de presa aproape esuata.

    Imi este rusine ce cei care sunt in Parlament, in Gubern si uite ca acum si la Presedentie.

    regrete!

    Spor JK!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version