SONDAJ Ce tip de transport in comun considerati ca este necesar pe ruta Bucuresti-Otopeni?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 12 februarie 2018, 12:21 Actualitate | Esenţial


Sondaj Bucuresti-Otopeni
Foto: Hotnews
Proiectul unei linii de tren intre Gara de Nord si Aeroportul Otopeni nu va fi finalizat anul acesta, cum era planificat, si nici mai repede de anul 2020. Autoritatile par sa dea mai multa atentie proiectului de metrou, care, desi ar oferi acces mult mai usor catre aeroport, ar fi de 13 ori mai scump decat cel usor de realizat al legaturii feroviare. Detalii – aici.


Sondaj HotNews.ro: Ce tip de transport in comun e necesar pe ruta Bucuresti-Otopeni?





Citeste mai multe despre   
















2528 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Anaflabetism editilar (Luni, 12 februarie 2018, 12:44)

    JestersTear [utilizator]

    Orice mare aeroport din tarile civilizate are metrou direct pana in centrul orasului. Noi o facem "de'an boulea" intai cu tren prin gunoaiele centurii, mai apoi cu trei schimbari de magistrale pentru a ajunge la Universitate.
    Orice edil intreg la cap urmeaza traficul de la suprafata si îi creaza varianta în subteran.
    Sudiile ale de fezabilitate pe multi bani de au spus? Unde este mai mare traficul: pe ruta Aeroport - Gara de Nord, sau Aeroport - centrul orasului? Noi facem metrou cu dedicatie pentru cei doi -trei straini rataciti ce ajung pe la noi si merg spre gara, sau pentru locuitorii orasului?
    Aaa.., dupa ce investesti pentru masa principala de oameni a orasului, atunci te gandesti la tipsii de margaritar gen metrou prin cartierul Pajura cu dedicatie pentru Gara de Nord!
    • +1 (1 vot)    
      chiar nu e adevarat. (Luni, 12 februarie 2018, 14:18)

      chillbill [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      Trenurile sunt chiar in orice oras. In primul rand orice mare oras din Europa are trenuri urbane si abia in al doilea rand o retea dezvoltata de metrou. Ambele sunt necesare, dar sa stii ca nu sunt multe orase care au metrou la aeroport. Eu stiu doua exemple: Frankfurt si Berlin (caci am locuit in ambele). In ambele exista gari foarte mari langa aeroport, cu trenuri de mare viteza conectand orase din apropiere, dar si trenuri regionale/urbane (S-Bahn). Sunt conectate chiar si intre ele pentru ca exista conceptul rail and fly.
    • 0 (0 voturi)    
      Mea culpa (Luni, 12 februarie 2018, 14:22)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      Multe greseli de tastare-viteza in mesajul meu. Din pacate nu este permis latter edit-ul.
    • +1 (1 vot)    
      pune mana pe o harta (Luni, 12 februarie 2018, 18:29)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      Daca traversezi Otopeni si Baneasa, nu poti intra in oras decat pe magistrala care leaga Pipera de Piata Victoriei sau pe la Piata Presei, de unde ajungi iar la Piata Victoriei sau la Gara de Nord. Cum la Piata Victoriei sunt deja 2 magistrale si un pasaj rutier, solutia tehnica pentru o a 3a magistrala este extrem de dificila, mai ales ca vorbim de o zona foarte intens circulata. Gara de Nord este solutia logica..
  • 0 (0 voturi)    
    pai noi de unde sa stim? (Luni, 12 februarie 2018, 12:50)

    moka [utilizator]

    Ce? Suntem experti?
    Asteptam si noi transparenta din partea guvernantilor sa ne explice cu argumente ce solutie este mai buna si dupa ce obtin consensul din partea tuturor partilor interesate si a expertilor tehnici sa si aplice repede solutia.
  • +2 (2 voturi)    
    Sa fim optimisti sau realisti? (Luni, 12 februarie 2018, 12:55)

    pehash [utilizator]

    Scenariul optimist: se redeschide aeroportul Baneasa pentru trafic intern si international (la tarife mai mari decat Otopeni, ca e mai aproape de oras), se adauga 10 garnituri noi de tramvai (produse in Bucuresti, la URAC) pe linia lui 5 care tocmai a fost refacuta. Pentru Otopeni se deschide o noua statie de cale ferata propuse de nspe ani, pe linia care leaga Balotesti de Otopeni (da, exista deja asa ceva..). Eventual gara se poate face in subteran, cu legatura la viitoarea magistrala de metrou. E mare nevoie de tren. Multi calatori nu vor sa ajunga la Bucuresti si sunt azi preluati de niste microbuze dubioase din parcarea aeroportului. E ok pt zborurile low-cost de capsunari, dar daca vrem turisti straini in Muntii Carpati si Delta Dunarii / Marea Neagra, nu putem continua asa.

    Scenariul realist: Nu se va intampla nimic in urmatorii 2 ani. In prag de alegeri se va anunta un nou studiu de fezabilitate pt metrou si se va redeschide cu fast mizeria aia de gara din Otopeni.
  • 0 (0 voturi)    
    orice (Luni, 12 februarie 2018, 13:40)

    Doru490348 [utilizator]

    Stiu ei mai bine ce trebuie facut, nu e nevoie de sondaje, de parca ar conta..
  • +1 (1 vot)    
    Carute . . . . (Luni, 12 februarie 2018, 13:55)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . .. .si cai Usor de implementat si promovam si turismul hipo! Ar fi unic in Europa si turistii vor avea amintiri de neuitat. Daca mai desenam pe fundul carutei si un Dracula, succesul va fi garantat!
  • 0 (2 voturi)    
    sa fim seriosi (Luni, 12 februarie 2018, 14:21)

    Bittick [utilizator]

    Pana la metrou sau tren, lucrari care presupun investitii serioase si indelungate, ar fi suficient daca s-ar infiinta doua, trei linii de microbuze care sa vina la fiecare 10 minute si sa lege aeroportul de gara si de centru. Daca se vrea capacitate mai mare de transport cu cost minim si fara poluare, ar merge si instalarea unei linii de troleibuz - de ex prelungirea liniei 86 de la Bucurestii noi prin sos. Odai, DN1 si Otopeni - tot ar fi mai ieftin si mai rapid
    • 0 (0 voturi)    
      exista deja (Luni, 12 februarie 2018, 18:22)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

      Presupun ca nu ajungi prea des prin Aeroportul Otopeni. Exista deja linia express 783. Foarte utila daca aterizezi seara tarziu sau noaptea. In timpul zilei se umple de calatori din Baneasa si Otopeni care nu au prea multe alternative.
      • -1 (1 vot)    
        mda, (Luni, 12 februarie 2018, 21:28)

        Bittick [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        de la inceputul anului n-am fost decat de vreo 2 ori...:)) Cursa aia express e o gluma...
        • 0 (0 voturi)    
          de ce ar fi o gluma? (Marţi, 13 februarie 2018, 11:55)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

          mie mi-e foarte utila. daca plec luni dimineata devreme si ma intorc vineri seara, ma duce si ma aduce pana la Unirii fara probleme. nu este mai rapida decat un metrou, dar la orele la care o folosesc eu DN1 e gol.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version