Incident pe Otopeni cu un avion Boeing al companiei Ryanair: Coada aparatului a lovit pista la decolare, iar aeronava a fost nevoita sa revina pe aeroport

de V.M., A.L.     HotNews.ro
Vineri, 9 februarie 2018, 23:02 Actualitate | Esenţial


Cursa Ryanair, incident la decolare
Foto: Twitter @AeronewsRO
Un avion Boeing 737-800 apartinand companiei low-cost Ryanair, care a decolat vineri seara de pe Otopeni, cu destinatia Dublin (Irlanda), a cerut sa revina pe aeroportul bucurestean dupa ce in timpul procedurii de decolare a lovit pista cu coada, informeaza site-ul specializat Aeronews.ro pe retelele sociale. Aeronava s-a invartit cateva zeci de minute in aer pentru a consuma combustibilul, aterizand apoi in siguranta pe Otopeni.

"(Avionul) Boeing 737-800 al (companiei) Ryanair consuma acum combustibilul pentru a se putea intoarce la Bucuresti. Potrivit unor surse, aparatul a lovit pista cu coada la decolare. In acest moment, pilotii pot manevra aparatul si vor reveni curand pe Otopeni", a scris Aeronews intr-o postare pe Facebook si Twitter.

Postul a fost actualizat cu informatia ca aeronava in cauza a aterizat in siguranta pe pista 26L a aeroportului Otopeni.

UPDATE: Ana State, purtatoare de cuvant a aeroportului Henri Coanda, a declarat la Antena 3 ca la bordul avionului se aflau 173 de pasageri, printre care doi copii. Acestia vor fi preluati de o alta aeronava, care ii va duce la destinatie.

Aceasta a mai spus ca aeronava a aterizat in conditii de siguranta si ca lucratorii aeroportului au verificat pista de pe care s-a facut decolarea si ca nu au fost gasite urmele vreunui incident.



Citeste mai multe despre   














Citeste pe MedLife.ro
De ce apar sangerarile nazale?







6427 vizualizari

  • +13 (13 voturi)    
    Tailstrike (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 0:42)

    Ali Mentara [utilizator]

    Probabil voiau sa plece mai repede de aici.
  • -2 (12 voturi)    
    Incepatori (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 1:09)

    Andrei.Ohha [utilizator]

    Asta e greseala de incepatori... angajeaza si astia de la Ryan.......
    • 0 (8 voturi)    
      Ce vrei sa spui... (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 8:35)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      Ca toata lumea s-a nascut experimentat.
    • +9 (9 voturi)    
      adevru e ca... (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 9:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      cei de la companiile mari nu au avut niciodata nici un incident ....
      eram ironic in caz ca nu te-ai prins
    • +19 (23 voturi)    
      Nu neaparat (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 9:56)

      Ali Mentara [utilizator] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      Poate fi cauzata de:

      1. o rafala de vant din fata care iti mareste unghiul de atac

      2. o asezare defectuoasa a marfurilor in cala ceea ce cauzeaza deplasarea centrajului spre spate

      3. un trimming setat pe valoare prea mare de tail heavy

      Evident, toate acestea ar trebui prinse de un checklist dar ... suntem oameni. Eu am peste 600 de aterizari si doua nu sunt la fel (asta ca sa vezi complexitatea zborului). Am facut unele ca puful de pasare si altele tip grand-piano. La acestea din urma constructorul a fost mai inteligent decat mine.
      • +6 (6 voturi)    
        multe inainte (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 13:09)

        gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Ali Mentara

        si fara incidente!
        • +2 (2 voturi)    
          Multumesc (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 16:37)

          Ali Mentara [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

          Am 10 ani fara incidente.
      • +4 (4 voturi)    
        corect (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 14:16)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui Ali Mentara

        dar de data asta cred că au dat zdravăn dacă au și simțit.
      • +1 (3 voturi)    
        Si decolări tot 600? (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 14:57)

        Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui Ali Mentara

        Vreau doar sa fiu sigur.
        • +4 (4 voturi)    
          Nu (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 16:35)

          Ali Mentara [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

          Doar vreo 550 motorizate. 50 sunt cu planorul si nu se pun.
  • +4 (4 voturi)    
    Mmmm! (Sâmbătă, 10 februarie 2018, 15:30)

    Sar Castic [utilizator]

    '.. verifica lampile mai mult la lumina zilei...'

    Verificarile trebuie facute la orice ora si in orice vreme, daca aeroportul e deschis.

    Filozofia 'merge si asa' continua.

    Poate a fost eroarea pilotilor, dar atitudinea asta din partea aeroportului e inconstienta!
    • 0 (0 voturi)    
      ha ha (Duminică, 11 februarie 2018, 22:45)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Sar Castic

      Mai nou verificarea primara a lampilor se face din control room - in 2 minute se afla raspunsul.. filozofia " merge si asa" e la tine se vede... plus filozofiile gen "daca taceai filozof ramaneai"..


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version