Melescanu preia argumentele Poloniei: Daca punem pe cantar fondurile comunitare si profiturilor companiilor europene, nu cred ca iese in pierdere UE

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 1 februarie 2018, 20:06 Actualitate | Esenţial


Teodor Melescanu
Foto: mae.ro
Ministrul de Externe, Teodor Melescanu, a preluat joi seara argumentele Poloniei pentru a respinge conditionarea finantarilor europene de respectarea statului de drept, afirmand ca, daca "punem pe cantar" fondurile comunitare primite de Romania si profiturile obtinute aici de companiile europene, "nu cred ca iese in pierdere UE".

"Romania respecta regulile jocului", a spus Melescanu, intr-o interventie telefonica la Antena 3, in care a adaugat ca si comisarul Corina Cretu este "ingrijorata" de aceasta perspectiva.

"Nu putem sa o lasam singura sa duca o batalie", a comentat Melescanu, care a respins si ideea unei Europe cu doua viteze. "Va asigur ca nu vom fi singuri in aceasta batalie", a subliniat el.

Prin aceasta declaratie, Melescanu reia practic teza omologului sau polonez, Jacek Czaputowicz, cu care s-a intalnit joi la Bucuresti.

Czaputowicz a argumentat in mai multe randuri ca Polonia, dupa aderarea la UE, si-a deschis pietele pentru societatile straine care obtin in contrapartida "profituri substantiale".

"In schimb, Polonia a obtinut dreptul la o compensatie sub forma fondurilor structurale", afirma acesta, vinerea trecuta, cand a anuntat ca Guvernul polonez "nu va accepta cu siguranta" intentia Bruxellesului de a conditiona finantarile europene de respectarea statului de drept.

















2064 vizualizari

  • +12 (14 voturi)    
    Diferenta (Joi, 1 februarie 2018, 20:18)

    mitg [utilizator]

    Dintre estici si UE se vede; in timp ce aia din vest se mai uita din cand in cand la stabilitatea judiciara, gradul de bunastare si echilibru socio-politic, noi credem ca numai banu dicteaza.

    Eh, s-ar putea sa aflam curand ca nu e asa.
    • +11 (13 voturi)    
      UE (Vineri, 2 februarie 2018, 9:24)

      CipCC [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Cred ca cea mai mare greseala a UE a fost sa primeasca statele estice in uniune.

      Sunt roman si-mi pare rau ca spun asta dar nu ne vom lecui niciodata de coruptie, comunism si imbecilitate.
      • +6 (6 voturi)    
        Ne vom lecui eventual (Vineri, 2 februarie 2018, 11:32)

        eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

        dar marea greseala facuta de UE a fost ca ne-a dat drepturi egale de la bun inceput, cand avem nevoie de cel putin inca o generatie, daca nu doua, ca sa ne revenim dupa dezastrul total numit comunism. Tocmai de-aia e absolut necesar o Europa cu doua viteze - exact asa trebuia sa fie inca din 1989.
    • -3 (5 voturi)    
      prietene (Vineri, 2 februarie 2018, 11:51)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      de data asta gresesti si te contrazici.
      ue ne ameninta tocmai cu taierea banutului.
      deci cine dicteaza de fapt?
      tu chiar crezi ca ue,vestul in general,e o asociatie de caritate si binefacere?
      interesele primeaza oricand si oriunde,iar cele financiare sunt primele puse in negocieri.
  • -16 (22 voturi)    
    fondurile europene sunt peanuts... (Joi, 1 februarie 2018, 20:21)

    demaGOGU [utilizator]

    ...pe langa cele 50-60 miliarde eur, extrase anual si nefiscalizate!, de pe teritoriul cunoscut candva sub numele de Romania.
    • +12 (16 voturi)    
      si ce vrei sa spui? (Vineri, 2 februarie 2018, 2:47)

      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ca UE ar trebui sa faca un fel de troc de genul: "miliarde obtinute" Vs. "acceptarea coruptiei"?
      • +2 (4 voturi)    
        lasa-l ca are target de postari (Vineri, 2 februarie 2018, 10:41)

        Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

        vine PSD-ul cu argumentul ca firmele romanesti fac profituri mjult mai mari decat strainii. Pai companiile romanesti fura de rup, dau salarii mici d-aia, impingand angajatii sa ia spagi pt a-si completa veniturile, sau de a "talhari" clientul. Strainii dau salarii decente, si fac investitii si atunci normal ca profitul e mai mic.
        In toate interactiunile cu firme romanesti m-am simtit si talharit si fara chitanta.

        Astia vor sa dam afara europenii sa aduca rusi si chinezi, atata tot. Dar primul pas e sa scapam de UE, si cum poti sa scapi mai bine decat prin sabloane ca "mandria de a fi roman", "suveranitatea" etc.. care sunt lucruri bune teoretic, dar spuse de niste oameni sinceri (chiar daca naivi). Ne gadilam ego-ul ca prostii, atat.
    • +8 (12 voturi)    
      Asa este! (Vineri, 2 februarie 2018, 3:04)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Sa dea o lege prin care sa fure ... am vrut sa zic "sa opreasca" ei cele "50-60 miliarde eur, extrase anual si nefiscalizate".

      Cat despre nume, ai dreptate si aici: teritoriul acela despre care vorbesti mataluta, se numeste acum Republica PSD.
    • +5 (7 voturi)    
      Aveti o sursa oficiala? (Vineri, 2 februarie 2018, 6:23)

      DrStrange [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Pentru aceasta cifra? Un link? Altfel ce treaba au fondurile europene - un instrument institutionalizat- cu profiturile firmelor private? Si poate gasiti o comparatie a investitiilor in Romania a firmelor private vs romanesti si taxele platite de fiecare. Veti avea o mare surpriza.
    • +5 (7 voturi)    
      deci dupa tine e mai bine (Vineri, 2 februarie 2018, 8:57)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      fara fonduri sau fara iesiri de capital din tara, ca eu nu ma prind?

      Eu as zice ca e bne cu fonduri si fara iesiri de capital din tara nefiscalizate ce zici?

      Problema e ca iubitul tau partid pune bete-n roate fondurilor ue si nu face nimic (fiind la guvernare din cate imi amintesc) legat de iesirile nefiscalizate... Deci a cui e vina?! ... stiu deja raspunsul: a UE
    • 0 (2 voturi)    
      extrase sau furate? (Vineri, 2 februarie 2018, 18:24)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      De Dragnea si mafiotii din PSD?
  • +13 (15 voturi)    
    ce retorica de prescolar.. (Joi, 1 februarie 2018, 20:29)

    Mistrelutz [utilizator]

    Da companiile romanesti..cine le opreste sa faca bani in UE ?
    Da' toti romanii plecati care trimit bani acasa,bani care intra in economie mai plecau si mai faceau asa bani fara UE ?
    etc
    etc
    O discutie despre stat de drept,democratie,onoare demnitate,corectitudine transformata in circ ieftin prin retorici de astea fara sens..
    ''Domnul'' melescan e 0 ca si diplomat..indiferent ce zic unii altii ...
  • +9 (9 voturi)    
    Minus contribuabilii din impozitele carora furati (Joi, 1 februarie 2018, 20:41)

    Plagarus [utilizator]

    Fondurile europene sunt pt. dezvoltare,nu pt. buzunarele "alesilor " politici romani.
  • +7 (9 voturi)    
    Teodor victor melescanu (Joi, 1 februarie 2018, 20:47)

    Tigertiki [utilizator]

    Ci ce au fondurile comunitare europene cu profiturile impozitate a companiilor europene ? Papagal in miniatura a lui Orban.. Nu ne a obligat nimeni sa intram in EU, dar ii bine nu ??
  • +6 (8 voturi)    
    E stupid (Joi, 1 februarie 2018, 20:48)

    Ion-i_pozitivi [utilizator]

    Cele doua (profiturile companiilor si fondurile europene) nu au nicio legatura. Asta e o gafa clara a lui Mele.
    • +8 (10 voturi)    
      Adevarat (Vineri, 2 februarie 2018, 1:36)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Ion-i_pozitivi

      Un bou. Mai nou, un bou senil. Nu intelege nimic, dar i-a spus seful de partid cum sta treaba si el recita.
      Ministrul de externe al Romaniei. O rusine, un bosorog senil... Desi, daca ma uit mai atent la garnitura Vasilicai, parca nu-mi mai vine sa fiu asa aspru. La noi se poate intotdeauna si mai rau.
  • +7 (11 voturi)    
    Daca punem in balanta (Joi, 1 februarie 2018, 21:01)

    nistor.p [utilizator]

    cat ati jefuit voi din banii europeni sigur UE iese in pierdere.
  • +10 (12 voturi)    
    batran bolsevic si tradator de tara (Joi, 1 februarie 2018, 21:09)

    rov [utilizator]

    voi pendula intre piatra ta si a lui ilici...dupa partidele de bere
  • +12 (12 voturi)    
    Tovarashu Meleshcanu Profitul SOVROM (Joi, 1 februarie 2018, 21:09)

    un domn [utilizator]

    + daunele Produse de URSS in Romania...sunt priceless...asta ai uitat Tov Mele?
  • +13 (15 voturi)    
    Erata (Joi, 1 februarie 2018, 21:18)

    Arnie [utilizator]

    "Dl." Melescanu, daca tot preia si apeleaza la retorica poloneza, uita sa mentioneze ca in Polonia economia de piata functioneaza fara sa fie parazitata de sfera politica, au piata de capital care asigura finantarea sectoarelor economice importante, nu se bazeaza numai pe consum, iar gandirea aplicata in economie este sanatoasa pentru dezvoltarea pe termen lung. A se vedea comentariul facut de seful bancii centrale poloneze, cand face referire la "cresterea" economica din Romania.
  • +10 (10 voturi)    
    Romania iese in pierdere cu PSDisti (Joi, 1 februarie 2018, 21:19)

    2087 [utilizator]

    la putere.

    Asta e clar. Intr-un an ati facut praf economia si ati ridicat tara in picioare.

    Sa te tii Melescane, vin grevele, o sa paralizeze toata tara.
  • +11 (11 voturi)    
    beneficii pentru toti (Joi, 1 februarie 2018, 21:19)

    c1 [utilizator]

    1. UE nu a facut opera de caritate prin admiterea tarilor din Europa de Est. E clar e o afacere economica buna pentru ei.

    2. Dar e un lucru si mai bun pentru tarile din est. In afara de faptul ca acum est-europenii pot munci in vest fara restrictii, economiile est-europene au crescut semnificativ de la intrarea in UE.

    3. E evident ca impreuna e mai bine pentru toata lumea. De ce riscam aceste beneficii economice si politice pentru niste PSD-isti penali? Asta e intrebarea pentru Melescanu!
  • +14 (14 voturi)    
    Hehe (Joi, 1 februarie 2018, 21:48)

    Soljenitin [utilizator]

    Vocea Rusiei si nea Melescanu: aceeasi chestie!
  • +8 (8 voturi)    
    da, dar aici ai o problema. (Joi, 1 februarie 2018, 21:55)

    bogdan1477 [utilizator]

    Anumite marfuri din UE tot va trebui sa cumperi, pentru simplul fapt ca nu ai tehnologia sa le produci aici, Pe cind in momentul in care EU ti-a pus taxa vamala pe ce produci aici si vinzi acolo, macar jumate din fabricile europene se muta inapoi in tara de bastina. Daca tu crezi ca o economie ca Romania poate ameninta germania cu gainarii din astea, te inseli.amarnic.
  • +10 (12 voturi)    
    asa prostie...eu cred ca T (Joi, 1 februarie 2018, 22:30)

    CIP03 [utilizator]

    Si daca fac profit, ce?
    Doar nu vin in Romania sa faca munca voluntara ca e Romania socialista si ca asa ar vrea psd-ul.

    Platesc impozit pe profit? Taxe? Au angajati din care statul opreste 40% din el? Este o situatie win-win si nu are nicio legatura cu "compensatie sub forma fondurilor structurale". Era mai bine inainte de 2007 cu somaj 20%?

    Si un mesaj pentru melescanu: sa stiti ca profitul firmelor il fac Romanii prin munca lor, prin sacrificiul lor in numele lor si nu in numele psd-ului.

    Cred ca Czaputowicz a vorbit in engleza si Melescanu a inteles in rusa...
  • +10 (10 voturi)    
    Molusca KGB-ista a glasuit. (Joi, 1 februarie 2018, 22:38)

    scaraotchi [utilizator]

    Arata de parca in orice clipa se poate transforma intr-o insecta uriasa dupa modelul MIB. Ar trebui sa-i dea cineva urgent in bot cu killtox.

    Ma ingrozeste numai ideea ca un astfel de specimen poate da mana cu personalitati din diplomatia internationala. Mi-i inchipui pe bietii diplomati spalandu-se disperati pe maini dupa contactul cu o astfel de excrescenta comunistoida.
  • +9 (13 voturi)    
    UE nu iese in pierdere ?! (Joi, 1 februarie 2018, 22:47)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Dar Romania din cine face parte, mosulica-securica, din URSS ?!
  • +6 (6 voturi)    
    Nu inteleg nici in ruptul capului cum un (Joi, 1 februarie 2018, 23:00)

    scaraotchi [utilizator]

    astfel de reptilian se poate eterniza intr-o functie atat de importanta..!?
    Daca sa zicem Livache, da din clanta aici la noi, pe meleagurile mioritice si doar destul de rar mai scapa si cate o "fasaita" in exterior, babuinul asta "vomita", prin natura functiei, in mod uzual pe afara.
    Nu-mi pot imagina o rusine mai mare pentru diplomatia romaneasca, ca rusinea sa nu se poata dezbara de serviciile unei nulitati ca asta.

    Poate o fi blestemul stiu eu cui, poate o fi "darul" nostru de a scoate in fata doar nulitatile, cine stie ...!?
  • +6 (6 voturi)    
    un securist senil (Joi, 1 februarie 2018, 23:34)

    Adrian1 [utilizator]

    Un securist senil, asta e Melescanu. Tovarase, romanii chiar nu vor sa mearga pe calea ruseasca. Du-te la pensie!
  • +6 (6 voturi)    
    Nu-l intereseaza ca se da de gol (Joi, 1 februarie 2018, 23:37)

    GinaBordei [utilizator]

    Parea mult mai inteligent cand era mai tanar. Nu conteaza ca se da de gol ca intradevar PSD-ul violeaza statul de drept de dimineata pana seara, trebuia deci sa ajunga la tigania asta de argumente (scuze tiganilor, care sigur nu s-ar cobora atat de jos).
    Daca l-ati fi vazut cum argumenta despre un apartament ca ce bun ar fi pt. fiica sau nu stiu ce nepoata, ati cunoaste cu adevarat cat de meschine si bazale (materiale) sunt resorturile lui ca si ale lui Dragnea. Nimic subtil (se ascunde informatia ca sa para subtil, dar nu e, e doar truncheata informatia, ca atunci cand se afla concluziile sunt evidente: doar parandarat de 2 bani si negociere cu functii si bani, adica tabla adunarii si scaderii, nimic mai de Doamne-ajuta.
  • +7 (7 voturi)    
    melescane (Joi, 1 februarie 2018, 23:51)

    cladob [utilizator]

    bate fireul cat e cald, e o veche vorba romaneasca. EU ne-a vazut acum, ne cunoaste si daca nu-i place de noi isi arata coltii.. Sunt doua solutii, schimbare conform angajamentelor COMUNE stabilite prin aderarea Romaniei la EU sau ... cine stie mele, alde, psd au inventat ceva revolutionar ca om deveni cei mai groyavi din EU .. ce EU, din lume!
  • -4 (8 voturi)    
    e firesc! (Vineri, 2 februarie 2018, 0:26)

    srpc [utilizator]

    cand firmele occidentale care de aici profituri uriase, nu conteaza nimic; cand e sa dea ceva bani, brusc ii apuca critica statului de drept (pe care inca nu l-au definit clar, de vreme ce acelasi lucru, rolul presedintelui in numirea sefilor procurorilor, la polonezi e rau si la noi e bun)
    • +6 (10 voturi)    
      progres (Vineri, 2 februarie 2018, 1:55)

      CIP03 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Mai taie din ele (profituri uriase) da-le drac'. Doar nu ai vrea ca firmele occidentale si nu numai sa faca acte de caritate?

      Sunt sigur ca angajatii teldrum aveau salarii ca in Germania si sunt sigur ca teldrum nu exporta profitul in paradisuri fiscale si ca era imparit frumos intre statul roman si angajatii firmei....

      Si mai stiu ca firmele cu patroni romani nu-si exploateaza deloc angajatii , ca le da salariile la timp si marite macar la nivelul celor din Polonia.

      Daca nu ai muncit la patronul roman inainte de 2007 , iti spun eu cum era: salariu la sfantul asteapta, munca in bataie de joc pana la 12 ore pe zi si salariu / luna era = cu valoarea unei roti de cauciuc sh de la "gipanul boss-ului" (ca asa ii placea sa ii se spuna boss). Asta daca aveai noroc sa primestiu salariu, ca multi munceau 1-2 luni si erau dati fara fara nimic...Si era o practica chiar si in intreprinderile statului. Romanul are minte scurte, a uitat cand isi vindea casa ca nu mai avea bani nici sa streaca strada in anii 2000...In schimb era mandru, nu muncea pentru strain, muncea pentru Romania... Dar in fine oricum nu-i pasa prea mult caci casa oricum a primit-o gratis de la Iliescu...Daca ar fi muncit pentru ea psd-ul nu mai era azi in guvern...

      Si ma bucur ca nu comentati cand un mazare o sterge cu cateva milioane bune furate din taxele Romanilor cinstiti si ii investeste in lumea a 3-a .

      PS. cuvantul "urias" este specific Antena 3.
    • +4 (4 voturi)    
      care profituri uriase, hotarati-va (Vineri, 2 februarie 2018, 10:43)

      Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      PSD-ul ne tot zice ca firmele straine trebuie sa invete sa faca profit de la firmele romanesti
  • +6 (8 voturi)    
    daca punem in cantar (Vineri, 2 februarie 2018, 1:30)

    adrianbsc [utilizator]

    Melescanu e atat de bolovan ca daca l-am pune pe cantar cu toata rusia tot n-ar iesi in pierdere.
  • +7 (7 voturi)    
    iete nah... (Vineri, 2 februarie 2018, 2:46)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    de parca ideea Euopei cu 2 viteze se va impiedica de mucosi ca Melescanu. Bah, viteza este de data de statele dezvoltate, vrei sa tii pasul cu ele, bine, daca nu, taci dreac din gura.
  • +4 (4 voturi)    
    utopie (Vineri, 2 februarie 2018, 8:16)

    VaseaV [utilizator]

    nu imi aduc aminte ca inainte de 2004 sa fi fost mai bine in Romania, ceea ce ma face sa cred ca totusi ue a avut un rol deosebit in viata noastra .... si indezvoltarea economica .. vorba lui ctp, ne da afara si ne ducem la rusi, ne-am cam ars!
  • +6 (6 voturi)    
    Asa asa (Vineri, 2 februarie 2018, 9:35)

    A_Radu [utilizator]

    Aparam independenta si suveranitatea si pacea Romaniei. Parca am asista la discursul lui Ceausescu. Mare scarba Melescanu asta, cum s-a vopsit si revopsit el din comunist in social democrat, chiar un pic de liberal si acum comunist din nou.
  • +6 (8 voturi)    
    coane, (Vineri, 2 februarie 2018, 9:57)

    ostrogotul [utilizator]

    n-ai inteles nimic. Taierea fondurilor nu are nimic cu "balanta", ci are cu statul de drept. Taierea fondurilor este o "amenda", pt. ca voi treceti pe "rosu". Si din cate se vede, voi va luptati pt. dreptul vostru suveran de a trece pe rosu. Eu ca cetatean al tarii, vreau sa fiti amendati cand treceti pe rosu.
  • +2 (2 voturi)    
    Ciudat (Vineri, 2 februarie 2018, 10:37)

    JustinCase [utilizator]

    Nu am vazut niciun fel de efort din partea guvernelor PSD de a "repara" fiscalitatea din Romania. Marele efort mafiot este concentrat doar pe scaparea infractorilor mioritici, nasi, veri, cumnati.
  • +3 (3 voturi)    
    dilema (Vineri, 2 februarie 2018, 11:05)

    Nuzic [utilizator]

    Noi nu suntem parte a UE? De unde diferentierea Romania / UE? Ce-i mintea ta?
  • +2 (2 voturi)    
    ok (Vineri, 2 februarie 2018, 11:48)

    rezis [utilizator]

    Bun, am inteles! Demisia!
  • +3 (5 voturi)    
    Reptilianul Mele, (Vineri, 2 februarie 2018, 12:45)

    Rescator [utilizator]

    Securist batran,bolsevic convins,servitor al Moscovei
    si Budapestei,incapabil sa judece normal la cei 77 de
    ani ai sai,ne produce mai multe pagube decat toata
    Armata Rosie.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version