Lia Olguta Vasilescu: Scaderi salariale intre 10% si 40% pentru "foarte putini" bugetari

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 1 februarie 2018, 17:31 Actualitate | Esenţial


Lia Olguta Vasilescu
Foto: Agerpres (editat)
Ministrul Muncii, Lia Olguta Vasilescu, a admis joi ca pentru o serie de bugetari - "foarte putini" - vor exista reduceri salariale cuprinse "intre 10 si 40%", incepand cu 1 ianuarie 2018, dar a sustinut ca este vorba despre "unii dintre bugetari", argumentand insa ca era necesar "sa corectam aceste dezechilibre".

Ea a invocat exemplul presedintelui Romaniei, al carui salariu, a spus ministrul, scade cu 40%.

"Nu e normal sa avem un director de institutie din teritoriu cu salariu de 14.000 de lei si alti directori cu 2.500 de lei", a adaugat ea.

Un alt exemplu invocat de ministrul Muncii este cel al consilierilor de la Ministerului Sanatatii, care aveau salariile mai mari decat secretarii de stat, pana la 14.000 de lei pe luna, in timp ce consilierii altor ministri erau platiti cu salarii cuprinse intre 3.000 si 4.000 de lei lunar.

"Si lor le vor scadea salariile, am incercat sa aducem un echilibru", a declarat Lia Olguta Vasilescu, intr-o interventie telefonica la Antena 3.

In ceea ce priveste majorarile de salarii, este vorba de o crestere la brut de 25% de la 1 ianuarie, echivalentul a "circa 4% net", a adaugat Vasilescu.

In ceea ce priveste politistii, nu e vorba de scaderi de salarii, a sustinut ministrul Muncii, precizand ca este vorba de eliminarea unui spor.

"Politistul era acasa si asteapta un telefon daca se duce sau nu (la serviciu). Daca se ducea primea bani dar si doar pentru ca statea acasa si primea telefonul primea un spor. Acest spor s-a eliminat", a explicat ea.

















21045 vizualizari

  • +46 (48 voturi)    
    too much LOV will kill ya (Joi, 1 februarie 2018, 17:34)

    un domn [utilizator]

    adica 2 milioane de bugetari ? da, Foarte Putzini !!!!
    • +11 (11 voturi)    
      hahahaha (Vineri, 2 februarie 2018, 9:54)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      spune cine, cine .... a votat PSD ???


      :)))))))))))))))))))
      • -4 (4 voturi)    
        scad salariile la bugetarii de lux (Vineri, 2 februarie 2018, 12:02)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        e ceva nasol? e ceva rau ca unii de prin ministere sa nu mai aiba salariul mai mare ca presedintele sau premierul?
        • +3 (3 voturi)    
          bai sincer (Vineri, 2 februarie 2018, 13:55)

          Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          la ce petarde au ajuns ministri, cred ca salariul minim pe economie e prea mult. Cei care produc cu adevarat plus valoare in tara asta nu sunt ministrii.
    • +1 (1 vot)    
      Olguta, (Sâmbătă, 3 februarie 2018, 13:13)

      Iaca [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      iaca asa:daca vorbele nu ascund gandurile atunci ,in cauza,vor fi 200.ooo bugetari dintre cei "mari " .
      A fi sau a nu fi ?
  • +55 (59 voturi)    
    Hai ma,serios???? (Joi, 1 februarie 2018, 17:42)

    vio7 [utilizator]

    Sigur nu e crestere ,fai traista goala ??Nu ne ma arati tu un grafic de ala shmecher cu triplari de salarii?Aaaaa...erau pentru voi?!!!Ne scuzati ca am indraznit,puteti sa-l luati pe tot...multumim din inima partidului si conducatorului izbit!
    • +38 (40 voturi)    
      ba da... (Joi, 1 februarie 2018, 18:37)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui vio7

      e crestere pentru toti... dar e crestere negativa...
  • +46 (54 voturi)    
    Acel politist era pregatit sa intervina, proasto (Joi, 1 februarie 2018, 17:48)

    2087 [utilizator]

    Nu era la gratar in padure.
    • +10 (18 voturi)    
      Bob (Vineri, 2 februarie 2018, 5:01)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Nu ti mai pierde vremea
      Ca n-ai cu cine
      Crezi ca daca ti faci tu nervi o sa priceapa?
      si daca tipi la un perete ai sanse mai mari sa te intelegi cu peretele (peretele are o logica = e vertical)
      Madam tanti aia e .......blana
      o coala alba (noua) de hartie format A4 proaspat scoasa dintr-un pachet nou are mai multe circumvolutiuni decat va avea vreodata Olgutza.
      EVER
      Din punctul ei de vedere poate sa l cheme me respectivul si daca era saracu la un restaurant si servea si el o cina cu familia sau bea o bere cu prietenii.....e tot aia
      ce conteaza ca a baut omul o bere
      nu se pune
      Ii interzicem dreptul sa se duca in timpul liber sa bea o bere cu prietenii.
      Nu sint in SYSTEM da mi se pare penibil sa stau la dispozitie (daca as fi fost in cazul ala) asa non stop si ...degeaba daca se poate.
      In schimb ii micsoram salariul presedintelui ca are prea mult ....da pe al hamsterului diliu care si bate joc de o tara intreaga eventual il mai triplam odata
      Se alege prafu de tot.
      Ma intreb cat anume o sa le mai mearga apa la moara la P$Draci.
      Ca limita bunului simt e depasita de mullllt
      Ca sa nu mai vorbim de veritabilele 2 camere ale pARLAMENTULUI adica Shmenatul si Camera dEPUHOTILOR ei isi mai pot tripla de vreo doua ori salariile ca muncesc mult acolo se sacrifica pentru cetateni.
      Le-as ura eu ceva din suflet da nu suporta mediul cuvintele pe care le-as transmite din tot sufletul acestei adunaturi de HOTI
      • +3 (3 voturi)    
        ...ocazional... (Vineri, 2 februarie 2018, 10:22)

        baligosul [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

        Ie aici niște ,,organe" care zice că nu e bine să se plătească acel spor doar dacă li se cere să participe la o intervenție, că nu pot și ei să bea o bere...
        La testele psiho dacă scrii altfel decît că consumi băuturi alcoolice doar ocazional...dă nasol.
        Să luăm exemplul polițistului împușcat recent de o apropiată, erau băuți bine, ținea pistolul personal încărcat și la îndemîna unei persoane neinstruite, oarece încălcări de prevederi legale, și polițistul s-a ales cu două găuri în plus în scăfîrlie.
        • 0 (0 voturi)    
          ocazional (Vineri, 2 februarie 2018, 19:11)

          MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui baligosul

          are voie sa bea o bere pe luna?
          sau nu are
          organele sa faca bine sa se simta
          aici singurul organ e unu pe care nu cred ca esti amabil daca il invoci
          asa cum iti explicam eu nu sint unu din organe
          da ma gandeam ca poate si ei sint oameni
          si daca ma ajuta redactia sa nu mai schimbe textul meu poate ca o sa ti dai seama ca te inseli
          organu e la telefon nu aici
      • +3 (3 voturi)    
        imi place tot comentariul.. (Vineri, 2 februarie 2018, 10:48)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

        ..dar cu Shmenatul si Camera Depuhotilor mi-ai facut ziua :)) .

        De cacord si cu ce spui in comentariu!
        De ar fi mai multi care gandesc asa si printre bugetari, nuar mai intra psd in parlament ever!
        • 0 (0 voturi)    
          ma bucur (Vineri, 2 februarie 2018, 23:06)

          MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          ca am reusit sa ti schimb ziua
          dar ma simt nevoit sa ti reamintesc din fair play
          ca in ultimele trei decenii cel putzin nu am fost nu sint si nici nu sint curios cumva sa devin bugetar ....EVER.
          mi se parea doar o chestie de un simt care merita comentata.
          Nu sint foarte placut impresionat de cum se comporta unii din bugetari cu restu lumii dar asta nu inseamna ca nu au drepturi
          daca o data pe luna sau o data pe an merg la un restaurant nu stiu la o nunta la ceva petrecere zi onomastica ceva sa nu poata bea o bere ca i suna shefu si le zice sa se prezinte la servici urgent si ei tre sa fie acolo no matter what.
          Madam Uolgutza greseste amarnic atunci cind zice ca sporu ala nu se mai acorda pai daca nu se mai acorda ar trebui sa se gandeasca la faptul ca poate angajatu cu pricina ar trebui sa aiba dreptul legal cumva sa i spuna lu shefsu la telefon ba nu pot sa vin ca am baut o bere daca nu stiam ca voi fi sunat e dreptul meu imi beau berea mea anuala azi si nu mi se pare ca ar fi trebuit sa va cer aprobare in prealabil sa ma lasati sa pot bea o bere in timpul meu liber.
          NOTHING ELSE
        • 0 (0 voturi)    
          si asta cu berea e doar un ex (Vineri, 2 februarie 2018, 23:34)

          MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          omu o fi ocupat
          isi scrie memoriile
          are de plecat de acasa cu "curca la raze"
          e dreptul lui
          e in timpul lui liber
          si daca legea ii da dreptul (sau ma rog stangul) lu shef su sa-l poata suna sa l cheme la serciciu din timpul lui liber sa i poata spune lu shefsu ba nu pot ca sint plecat cu curca la raze si ajung acasa maine dimineata la ora "shade fara un sfert": si de acolo o sa vin la serviciu
          adica sa l suni si sa i modifici programul doar pentru "ca poti" poate fi doar un argument in lumea paralela a P$Dracilor nu in lumea civilizata.
          Incercati sa mergeti undeva mai inspre vest asa sa vedeti cum la ora tz shpe cind se termina programul se sparge usa si toti dispar ca "magarii in ceatza"
          orele de program sint legiferate clar si doar in cazuri exceptionale se acorda modificari ....si nimeni nu zice nimic
          Modelu de imparateasa/regina impus de Duamna Uolgutza (stie toata lumea ca sint unele cuvinte care rimeaza in RO cu ....tza la sfarsit) isi permite sa si bata joc de oamenii aia care se vor trezi cu telefoane sa se preiznte la servici asa pentru ca are "viziuni" shefsu.
          il poti chema pe ala daca i ai adus la cunostinta ca poate fi chemat si daca tot poate fi chemat inseamna ca i-ai scimbat toate programarile lui de timp liber.
          In lumea civilizata asta e pe bani nu degeaba
      • +1 (1 vot)    
        seful pompierilor (Vineri, 2 februarie 2018, 15:40)

        brianduffy [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

        baieti, va duceti va dusati, va spalati, va barbieriti, va faceti fresh cat mai mult timp cu putinta ca avem o urgenta...arde parlamantul si sunt toti in el
        • +1 (1 vot)    
          mda (Vineri, 2 februarie 2018, 19:12)

          MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui brianduffy

          si noi ce tre sa facem
          sa tinem usile inchise?

          Radem glumimi da ....nu parasiti incinta nu?


          Adicatelea se tin usile inchise si ii ajutam pe Shmenari si Deputahoti sa nu paraseasca incinta ...nu?
    • -2 (4 voturi)    
      Sau poate era in lift cu dou copii. (Vineri, 2 februarie 2018, 8:32)

      Soulless [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Zic.
  • +33 (35 voturi)    
    firmele mici in pragul falimentului (Joi, 1 februarie 2018, 17:49)

    pb80tm [utilizator]

    programul de salarizare a angajatilor nu functioneaza. patronii nu pot platii salariile angajatilor pe luna februarie din cauza nefunctionalitatii interfetei cu fiscul. au inceput sa recurga la artificii financiar pt a platii salariile. la primele calcule pt salarii scaderea netului la angajat din cauza mutarii contributiei e mult mai mare decat calculele furnizate de simulatoarele de pe internet. deja nu ne mai confruntam cu o scadere a salariilor ci cu imposibilitatea platiri lor in mod legal. daca la bugetari s-a sesizat o diminuare a netului, necompensata in vreun fel, adica la personalul din mediul judiciar, la privat situatia e mult mai critica. in cateva zile majoritatea firmelor mici nu isi vor mai platii angajatii pe luna ianuarie pt ca nu au un cadru legal.
  • +32 (34 voturi)    
    :))) (Joi, 1 februarie 2018, 17:50)

    /./ [utilizator]

    Eu din cate stiu salariile nu pot scadea decat o perioada limitata asa parca a zis faimoasa CCR sau PCR ???Sa vezi de acum procese impotriva statului.Dar ce mai conteaza ca ei oricum nu o sa mai fie la guvernare cand o sa fie platite.Oricum un lucru e clar disperarea guvernului dupa bani e mare mare si pe zi ce trece o sa fie si mai mare.
    • +38 (40 voturi)    
      eu ma bucur (Joi, 1 februarie 2018, 18:28)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui /./

      Sunt convins ca subiectii carora le vor scadea salariile, au votat PSD fiindca le-au promis ca vor creste, ca le dai ei bani.
      La fel si cresterile la benzina, gaze, mancare, vor lovi cel mai rau tot in masa de amarati care i-au votat.
      Sa lasam evolitia sa isi urmeze cursul.
      • +18 (18 voturi)    
        nu e chiar asa... (Joi, 1 februarie 2018, 18:40)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        cunosc niste bugetari care nu au votat psd...

        dar in medie ai dreptate... si poate se trezesc toti sa vada de ce e in stare psd...

        astept cu interez replica postacilor psd...

        "doar basescu a scazut salariile"
        "de fapt ce face psd e bine, ca scade doar salariile nesimtite"
        d-abia astept

        e interesant ca azi nu prea au aparut postacii pe hotnews... poate a intarziat psd plata si la ei :P
        • +6 (6 voturi)    
          Fii linistit, Liviule! (Vineri, 2 februarie 2018, 9:12)

          iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Sun t sigur ca postacii vor apare, mazeta, newlook si altii trebuie si ei sa isi castige painea!

          Nu are sens sa cauti vre-o LOGICA in replicile lor, de anul trecut auzeam "si Basescu a scazut salariile", de parca pedesereul nu a castigat alegerile promitand ca va mari la loc si chiar va creste salariile ...
          • +4 (4 voturi)    
            cred ca acei postaci.. (Vineri, 2 februarie 2018, 10:51)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

            ..au pierdut niste bani la salariu, ca nu prea mai sunt asa vocali.. Sau, si mai rau, au ramas fara job :))
            Imi amintesc in 2012 ca erau prezenti la orice articol postat pe HN..! :)
            • +2 (2 voturi)    
              apreciez optimismul! (Vineri, 2 februarie 2018, 11:45)

              iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui akillies

              Mie nu mi se pare chiar asa, dar apreciez mult optimismul tau!!!
      • +10 (10 voturi)    
        Ma intreb, oare vor intelege ceva? (Joi, 1 februarie 2018, 21:00)

        2087 [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        Vor intelege prostii ca PSD le-a tras teapa?

        Si daca printr-un miracol vor intelege, vor tine minte mai mult de o luna pana la urmatorul scandal?

        Vor tine minte pana la voturile din 2019, 2020?
        • +9 (9 voturi)    
          nu vor (Vineri, 2 februarie 2018, 9:12)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui 2087

          intelege decat ca statul paralel de care behaie pablito si tradiceanu in continuu a facut tot ce a putut sa submineze laptele si mierea promisa de printisorul baltilor.
          A si sa nu uit : Soros, guvernul incompetent de tehnocrati,, criza titeiului din Venezuela care a dus la cresterea benzinei, etc., etc.
        • +9 (9 voturi)    
          Evident, nu! (Vineri, 2 februarie 2018, 9:13)

          iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui 2087

          "Vor intelege prostii ca PSD le-a tras teapa?"

          evident ca nu vor intelege


          la Latrina 3 li se spune ca Statul paralel este de vina!
        • +6 (6 voturi)    
          eu cred ca da (Vineri, 2 februarie 2018, 10:58)

          Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui 2087

          Revolutia franceza a inceput cand a crescut pretul la vin, Ceausescu a fugit de oamenii framanzi si infrigurati. Libertatea si echitatea erau la punctul 2.
          Daca ai un venit lunar de 900 de lei si cresc preturile la mancare si utilitati, crede-ma ca simti.
          Justitia o simti la stiri, la televizor. Dar foamea si frigul le simti acasa.
          • +3 (3 voturi)    
            Depinde! (Vineri, 2 februarie 2018, 11:50)

            iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

            In Decembrie 1989, cand am iesit in strada, strigam "Jos cu dictatorul!", "Ti-mi-soa-ra!" si "Li-ber-ta-te!"
            Nu zbieram ca vrem caldura in apartamente, sau sa se desfiinteze ratiile de zahar si ulei.
            Dar desigur, si pentru mine, Libertatea ceruta era cea din anii 70: mai multe ore de program TV pe zi, pe doua canale, libertatea de a calatori in tarile socialiste invecinate, libertatea de a cumpara de la Alimentara produsele de stricta necesitate!
            • +2 (2 voturi)    
              desigur (Vineri, 2 februarie 2018, 14:01)

              Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

              Daca daca e cald in casa si burta e plina si e ceva la TV, ies mai putini oameni. E o realitate fireasca, cu atat mai mult in cazul unei societati inculte precum a noastra.
              Stomacul este primul.
              Paradoxal si trist, singura speranta de a scapa de hotii astia, este data de saracie si mizerie. Altfel ajungem ca la unguri, cu acelasi partid castigand toate alegerile 15 ani la rand.
        • +5 (5 voturi)    
          Conditionare (Vineri, 2 februarie 2018, 11:44)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui 2087

          Chiar daca-i omoara prin foame, prin otravire, prin sex non stop, sau mai stiu eu ce procedeu, votacii lor tot nu-si vor da seama, ci vor crede ca stau de-a dreapta Domnului si ca sunt alesii Lui. Domnul fiind partidul care da mai mult, se-ntelege.

          Suntem in plin proces istoric in care un popor deloc necivilizat alege voit sa o ia razna, atunci cand ar putea sa ia ghioaga-nntr-o mana si legea-n cealalta. Sloganul asta "capul cel plecat sabia nu-l taie", intarit de vorba "suntem mici, n-avem ce-i face" auzita la tot pasul, este savant raspandit. S-a mai auzit asta, "nu luptati ca n-aveti nici o sansa", sau pe romaneste "nu beti apa din fantani, ca sunt otravite".
          Conditionarea ca si situatia asta isi au originile spre est.
  • +35 (35 voturi)    
    Vacuta Olgulescu: reper public in tara oilor (Joi, 1 februarie 2018, 17:50)

    Habermas [utilizator]

    Sau: Romania sub hipnoza collectiva.
    • 0 (0 voturi)    
      Borna (Joi, 8 februarie 2018, 13:01)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Borna, borna, fratre.
  • +39 (41 voturi)    
    pai bine (Joi, 1 februarie 2018, 17:56)

    nahir [utilizator]

    holguto, ce ziceai tu acu cateva luni?
    Ca voi pesedacii nu sunteti lasati sa cresteti salariile, ca nu va avea nimeni dintre bugetari leafa mai mica, ca mariti cu 35% ca sa preia bivolul bugetar darile la stat si ca tot o sa ramana bani gramada, la netul salarial, ca doctorii vor avea 3600 euro pe luna salariul si cate si mai cate.
    Si acum? Stati sa vedeti ca vor fi scaderi salariale de 10 - 40% dar la foarte putini bugetari.
    De privati nici nu mai vorbesti, ca tu esti ministru al muncii doar la bugetari, nu pentru toata Romania.
    De ce nu va recunoasteti neputinta si nu demisionati? Incapabililor. Il faceti pe Basescu sa aiba dreptate cand va zicea acu vreo luna cu nu sunteti in stare sa guvernati.
    • +7 (7 voturi)    
      Ca orice bun politician (Vineri, 2 februarie 2018, 9:17)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      Ca orice politician de succes, Olgutza spune exact ce vor oamenii sa auda - ca le dubleaza pensiile si salariile.
      Dar pedesereul are un imens avantaj, elctoratul sau are o durata de memorare extrem de redusa - nu conteza ce au promis la alageri sau ce a zis anul trecut in vara, votantii Ilici nu tin minte nici macar ce au zis dracnea, Olgutza sau blonda cu coafura de pavian cu gluga IERI!
      Asa ca poate sa zica orice ...
  • +20 (20 voturi)    
    pai bine (Joi, 1 februarie 2018, 17:56)

    nahir [utilizator]

    holguto, ce ziceai tu acu cateva luni?
    Ca voi pesedacii nu sunteti lasati sa cresteti salariile, ca nu va avea nimeni dintre bugetari leafa mai mica, ca mariti cu 35% ca sa preia bivolul bugetar darile la stat si ca tot o sa ramana bani gramada, la netul salarial, ca doctorii vor avea 3600 euro pe luna salariul si cate si mai cate.
    Si acum? Stati sa vedeti ca vor fi scaderi salariale de 10 - 40% dar la foarte putini bugetari.
    De privati nici nu mai vorbesti, ca tu esti ministru al muncii doar la bugetari, nu pentru toata Romania.
    De ce nu va recunoasteti neputinta si nu demisionati? Incapabililor. Il faceti pe Basescu sa aiba dreptate cand va zicea acu vreo luna cu nu sunteti in stare sa guvernati.
  • +36 (36 voturi)    
    Un pas mic pentru omenire, mare pentru Olguta (Joi, 1 februarie 2018, 18:02)

    tarantella [utilizator]

    De la
    "salariile nu scad deloc, domnul Hossu interpreteaza vorbele noastre"(1 nov. 2017)
    a ajuns la
    "scaderi salariale intre 10% si 40% pentru foarte putini bugetari".
    E comedie s-o auzi spunand si ea, odata, adevarul.
    • +8 (8 voturi)    
      hulitul boc (Joi, 1 februarie 2018, 20:20)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui tarantella

      taiase salariile nesimtite la nivelul cat de cat decent.
      dar, cum a zis dottore, din secunda unu cand au ajuns la guvernare, le'au ...reparat !
      acum le duc mai jos decat indraznise boc
      nemernicu care taiase pensii (?!?) si salarii.
      cand base a anuntat reducerea salariilor cu 25%, spus ca este o reducere temporara, pana trece criza. dupa un an, deja incepusera sa revina la salariile inainte de reduceri.
      olgutza nu vorbeste de nimic temporar.

      presedintele si demnitarii au primit niste mariri ...nesimtite, prin bunavointa generalului, patru stele, groapa, pe atunci vicepremier, in lipsa premierului, plecat cu sorcova.
      de atunci, nici guvernele pesedizde, nici tehokkatii n'au catadicsit sa actioneze sau sa comenteze.
      deci, flecuta bazilescu ar trebui sa recunoasca, fatzis, ca nu avura bani, bre, nici cand ...gandira programu'....ca fura gandit de geniul in economie, valcov, in prezent cercetat penal si prim consilier la prima menistra...
      deci asta e motivul, nu trambitzata echitate sociala.
      sa fim seriosi, tovarasa cucoana !
  • +32 (32 voturi)    
    Dacă salariile vor scădea, este doar vina angajato (Joi, 1 februarie 2018, 18:03)

    vlad.pe [utilizator]

    Olguţa Vasilescu, ministrul Muncii, care a absolvit Facultatea de Litere și Istorie din Craiova si are un doctorat în Sociologie, a declarat in noiembrie 2017: 'Dacă salariile vor scădea, este doar vina angajatorului care doreşte să ia din banii angajatului'.

    Acum cine e de vina daca profesorii fac greva pentru ca au salarii mai mici ? Sau politistii ? Sau ...
    • +1 (1 vot)    
      Feluriti vinovati (Joi, 8 februarie 2018, 13:04)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      Se-ntelege, Soros, tehnocratii, extraterestrii. Poate si Daniel. Sau era Erdogan ?
      Eu as inclina in a-l crede pe Coposu vinovat.

      Cel putin asa ziceau cei din Divertis.

      Profetic.

      Iata ca tembela a inlocuit Coposu cu "angajatorul". Angajatorul (privat, fireste) este noul diavol al noii caracatite socialiste.
  • +21 (21 voturi)    
    PSD (Joi, 1 februarie 2018, 18:06)

    levierul [utilizator]

    Sa luam zic.
  • +25 (25 voturi)    
    xxxxl (Joi, 1 februarie 2018, 18:06)

    vorbeste lumea [utilizator]

    ehe ... de azi incepem sa ne bucuram pe bune de cresterile alea salariale mult-laudate, care din 25 la suta de fapt sunt doar de vreo 4 la suta sau chiar scaderi ... ce sa fie ...??? rautate sau prostie ...????
    • +12 (12 voturi)    
      nope corect e (Joi, 1 februarie 2018, 18:42)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui vorbeste lumea

      "e adevarat ca o sa creasca salariile cu 25%?"

      "da numai ca nu cu 25, ci cu 10-40% si nu o sa creasca, o sa scada..."
  • +25 (27 voturi)    
    Si unii IT-sti au luat-o in mana (Joi, 1 februarie 2018, 18:07)

    Je__ [utilizator]

    Cam cu vreo 6%, acolo unde firmele au fost scartare si nu au acoperit!
    • +3 (13 voturi)    
      bati campii (Joi, 1 februarie 2018, 18:41)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Scartare de ce ??Ca majoritatea IT-istilor nu au fost la vot ???Stiu o gramada care i-a durut la basca ca pe EI nu ii intereseaza politica.Astept cu nerabdare si impozitul progresiv atunci sa ii vad.
      • -2 (2 voturi)    
        Aaah.. (Vineri, 2 februarie 2018, 10:55)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui /./

        ..ITistii sunt scutiti de impozit, orice forma ar avea acesta(progresiv, cota unica etc.)..
        Astept contraargument :) !
        • +1 (1 vot)    
          pt ca putem (Vineri, 2 februarie 2018, 13:57)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          Eu zic ca nu o sa mai fie cazul sa fie scutiti de impozit pt ca PUTEM cum ar zice un clasic in viata , nu ??
    • +9 (9 voturi)    
      asa e, au luat-o pe coaja (Joi, 1 februarie 2018, 18:46)

      pepper89 [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      si IT istii, unii cu 6.5 %, altii cu jumatate din pierderea asta, stiu cazuri, atat au putut sa dea firmele.
      Ce putem sa zicem, guvernarea lui daddy e buna in africa poate, nu la noi, asa e cand iti face valcov bugetu si legile tarii! Asta au votat prostanacii, asta avem!

      Puie PSD cu toapele voastre si oamenii vostri incompetenti! Sunteti de tot r..atul !! Demisia penibililor!
      • -1 (1 vot)    
        Rezolvarea dilemei (Vineri, 2 februarie 2018, 11:47)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui pepper89

        Sunteti mai idioti decat ei daca tot repetati "demisia".
        Poate chiar asta este, in fond, problema. In tara idiotilor, prostul e rege.
    • +8 (8 voturi)    
      *** (Joi, 1 februarie 2018, 20:55)

      Joe@Black [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Numai ca ala 6-7% inseamna mult, ... poate in felul asta vor constientiza aia nepasatori cat e de importanta implicarea in viata civica...
    • +2 (10 voturi)    
      mie... (Joi, 1 februarie 2018, 23:40)

      jdoe13 [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Mi-a scazut cu vreo 8% din ce am calculat.

      In fine, nu ma plang, asta e... macar sa nu bage progresivul
      • +7 (7 voturi)    
        Foarte corect! (Vineri, 2 februarie 2018, 9:23)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui jdoe13

        La noi firma incearca sa compenseze, dar nu stiu cat timp o va face. Scaderea de 8% este neplacuta. dar mult mai rau va fi cand o sa bage impozitul progresiv. Ma tem ca este inevitabil, scopul nu este de loc crestrea incasarilor la Buget, ci pur si simplu pedepsirea celor care muncesc si castiga (si nu au votat pedesereul) si sa ofere satisfactie electoratului propriu: "ii arde la buzunar pe nemernicii aia de la privat!"
        • +1 (1 vot)    
          Curiozitati (Joi, 8 februarie 2018, 13:06)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

          Dragnea si altii au firme... private.

          In curs de inchidere... fortata.

          Coincidenta.
    • +5 (5 voturi)    
      Buna dimineata! (Vineri, 2 februarie 2018, 9:20)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Chiar mai mult de 6%, dar nu este vorba de loc, absolut de loc, de firme scartzare. Pur si simplu, daca o firma incearca sa compenseze cresterea de taxe si impozite, o sa devina NECOMPETITIVA, va ajunge in faliment!!!
      De exemplu la noi, ca sa mentina constant salariul net, ne da "prime" de 1.000-2.000 lei. Cat timp va putea sa faca acest lucru!?
  • +33 (33 voturi)    
    Mincinoasa neamului (Joi, 1 februarie 2018, 18:22)

    sareta [utilizator]

    Asta o intrece si pe madame Campeanu ! A inceput cu :noi (mincinosii) va marim salariile,a continuat cu noi(mincinosii) garantam ca niciun salariu nu va scadea si se termina acum cu noi(mincinosii, votatii neamului )recunoastem ca unele salarii vor scadea chiar si cu 40 % ......DEMISIA si la reciclare
  • +20 (20 voturi)    
    Mincinoasa neamului (Joi, 1 februarie 2018, 18:22)

    sareta [utilizator]

    Asta o intrece si pe madame Campeanu ! A inceput cu :noi (mincinosii) va marim salariile,a continuat cu noi(mincinosii) garantam ca niciun salariu nu va scadea si se termina acum cu noi(mincinosii, votatii neamului )recunoastem ca unele salarii vor scadea chiar si cu 40 % ......DEMISIA si la reciclare
  • +36 (36 voturi)    
    hai las-o... (Joi, 1 februarie 2018, 18:36)

    liviu_ [utilizator]

    1 - "nu o sa scada nici un salariu, chiar o sa creasca"
    2 - "o sa scada 3% din salarii"
    3 - "o sa scada foarte putine salarii"
    urmeaza o sa scada 50% din salarii si apoi o sa scada toate salariile....

    ce face psd acu e nesimtire si incompetent crasa chiar si dupa standardele comuniste, ceausiste, fsniste, psdiste si ale lui iliescu...

    in fine... cunosc cazuri (eu nu sunt bugetar), in care salariile au scazut salariile bugetarilor care iau 2000 lei in mana !!! (deci nici pe departe salarii mari)
    este o minciuna si o bataie de joc crasa...

    ceea ce e bun din asta e ca poate se prind si bugetarii ce le poate pielea pesedeilor
  • +11 (11 voturi)    
    azi ma duc si ma inscriu in psd (Joi, 1 februarie 2018, 18:47)

    pb80tm [utilizator]

    si o sa-i votez cu 2 maini. vorbesc cu operatorul de cablu sa-mi puna antena 1,2,3 4,...(Y) hd, fullhd ultrahd si infrahd si rtv.
    si ma inscriu pe liste sa imi dea tv color si apartament de la partid.
  • -25 (27 voturi)    
    Imi place consecventa postacilor anti PSD, (Joi, 1 februarie 2018, 18:56)

    xrogo [utilizator]

    pana acum plangeau de mama focului de grija privatilor a caror salarii vor scadea si-i acuzau pe bugetari ca au salarii mai mari si sporuri mai multe ca in privat, acu s-au convertit in sustinatorii bugetarilor si-i plang ca le vor scadea salariile, cine sa-i mai inteleaga?
    • +21 (23 voturi)    
      pai... (Joi, 1 februarie 2018, 22:46)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      daca nu ar fi doar mircea badea si dragnea in creierul tau ai intelege

      nu ne-am plans ca bugetarii au salarii prea mari, ci ca bugetarii primesc mult mai multi bani decat poate suporta economia si ca o sa fie naspa pt economie si o sa se puna totu incarca privatiilor si o sa se taie investitii (si faptul ca acu psd taie salarii si investitii e dovada ca am avut dreptate)

      acum doar facem misto de ce a declarat olguta... ca minte, o intoarce ca la Ploiesti (sau ma rog ca la Craiova) etc.

      eu stiu ca pesedeii iubesc sa se bucure de moartea caprei vecinilor... dar noi nu suntem asa... probabil de aici si nedumerirea ta
    • +15 (17 voturi)    
      }n schimb (Vineri, 2 februarie 2018, 8:01)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      în schimb e admirabilă consecvența postacilor pro-p$d: chiar și atunci când ai voștri admit că au mințit, voi ca niște furnici oarbe și lipsite de creier autonom continuați să-i urmați orbește!
      De-a dreptul admirabil. Bleah!
      • +8 (8 voturi)    
        eu stau sa ma gandesc... (Vineri, 2 februarie 2018, 9:02)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

        daca dracnea o sa fie prins cum baga cutitu in cineva ce scuza o sa ii gaseasca...
        pt ca clar ca postacii pesedei o sa-i gaseasca o scuza si atunci...
      • +10 (10 voturi)    
        Este perfect explicabil (Vineri, 2 februarie 2018, 9:30)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

        Devotamentul lor pentru cauza Partidului este perfect justificat: fii tu sigur ca postacii pedesere se numara printre bugetarii speciali, ale caror salarii chiar AU CRESCUT!
      • +8 (8 voturi)    
        Iti atrag atentia cu privire la ogresala frecventa (Vineri, 2 februarie 2018, 10:57)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

        pe care o faci (de fapt nu doar tu) !

        Nu e corect sa se scrie "postaci pro-psd" ci corect e "prostaci" pro-PSD, pro Dragnea, etc !

        PS. Cu stima ! O zi buna !
    • +5 (5 voturi)    
      Xgroho, ca de obicei ai aceiasi neputincioasa (Vineri, 2 februarie 2018, 10:49)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      metoda de a-i apara pe acesti guvernanti de doi bani ! Ii critici pe critici pt ca sunt critici !

      Bineinteles ca iti lipsesc argumentele pt a putea apara direct politica Ligutei dar fiindca nu esti un sustinator din convingere al regimului pesedist, in loc sa taci, vorbesti !

      PS. Bravo, X-ule, da-i inainte cu talent, contribuie astfel la propasirea materiala a site-ului HN, "prietenul" PSD !!! :)))
  • +11 (13 voturi)    
    Poliglota asta-i buna de Cuba Libre,cu tontul ei (Joi, 1 februarie 2018, 19:13)

    Plagarus [utilizator]

    O sa va creasca direct pe tartacutzele voastre goale, aceasta mascarada salariala.
  • +7 (9 voturi)    
    Vorbe ! (Joi, 1 februarie 2018, 20:06)

    burebista [utilizator]

    astazi spunem una ,maine alta ,a imbatat popolatia de cap ,nici EA nu mai stie ce a spus cu cateva zile in urma .Total circ . Este circul BUTZI . Foarte trist ,asta a-ti votat asa aveti ,sa va imbete cu apa rece .
  • +4 (6 voturi)    
    mincinoasa (Joi, 1 februarie 2018, 21:25)

    VaseaV [utilizator]

    ea crede ca daca iese acum si spune ca se micsoreaza salariile o absolva de minciuna, ba! cu nesimtire iesea si spunea ca salariile nu scad, in cel mai rau caz nu se maresc! minciuna, minciuna, minciuna iar madad este o minciunoasa!
  • -7 (15 voturi)    
    o lege dreapta (Joi, 1 februarie 2018, 22:00)

    tudurache [utilizator]

    La voi nicicum nu e bine.Cand cresc salariile va plangeti,cand scad bociti.
    Legea salarizarii incepe sa se indrepte,mie mi-a crescut salariul cu 50% altora le va scadea pana la 40%. Dupa cum bine stiti in Romania anului trecut unii
    castigau 1100 iar altii 10-15000 mii de lei.Nu se mai poate chiar asa.
    Hai sa acceptam o lege a salarizarii comparabila cu cea din vest unde diferenta dintre salariul minim si cel maxim sa fie ceva de genul 1 la 7 sau 1 la 10.
    • +6 (6 voturi)    
      deci... (Vineri, 2 februarie 2018, 9:05)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tudurache

      1 - e neconstitutional sa scazi salariile.... decizie CCR,,, ope care voi toti pesedeii o imbratisati si-l urati pe baselu
      2 - au scazut si salarii de 2000 ... ala e un salariu mare dupa tine?!
      3 - eu inteleg ca esti comunistofil... dar acum nu mai suntem in comunism... NU trebuie sa castige toti la fel... castiga in fucntie de ce produc

      oricum nu pot sa nu remarc cum s-au imputinat postacii pesedei la postarea asta...
  • +9 (11 voturi)    
    Mana pe furci ... (Joi, 1 februarie 2018, 22:23)

    ciuma.rosie [utilizator]

    O vizita la televiziunile care spala pe creier de ani de zile ( haznaua 3 si ghita tv ) si pe urma o vizita de curtoazie la guvern si parlament
  • +8 (10 voturi)    
    Olguta (Joi, 1 februarie 2018, 22:31)

    Caragiale2.0 [utilizator]

    Cind ma uit in ochii tai, citesc inteligenta electoratului PSD!!! Ce spui pe gura nici nu mai conteaza. Parol!
  • +12 (14 voturi)    
    Matracuca asta sustinea acum cateva (Joi, 1 februarie 2018, 22:35)

    kokos [utilizator]

    luni ca nu va scadea niciun salar in tara asta .Acum zice ca vor scadea salariile unora dintre bugetari , foarte putini.Dar nu ne zice mincinoasa si ce inseamna pt. ea "foarte putini".Legat de politisti , tzoapa asta zice ca nu le scad salariile ,"decat" se elimina un spor.Pai si din eliminarea unui spor rezulta cumva o crestere de salariu!? Daca la bugetari scad salariile , pai la privati o sa fie jale.
    • +10 (10 voturi)    
      Te-ai demascat! (Vineri, 2 februarie 2018, 9:31)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      Chiar primele cuvinte te-au demascat drept agent al Statului paralel!

      "sustinea acum cateva luni" - pai un adevarat votant pedesere nu isi aminteste nici macar ce au promis politicenii IERI, el stie numai ce vede la Latrina 3 AZI!
  • +6 (8 voturi)    
    psd (Joi, 1 februarie 2018, 23:08)

    cladob [utilizator]

    niste mincinosi
    • +4 (4 voturi)    
      "Mincinosi" e aproape un rasfat pentru ei ! (Vineri, 2 februarie 2018, 11:37)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui cladob

      Limba romana e deficitara rau !
      Sa castigi alegerile cu un program aberant, sa spui oamenilor ca le cresti salariile cu 25% la o anumita data si acestia, sa constate ca daca nu le-au scazut salariile au crescut cu cativa lei, e crima cu premeditare !
      Una e sa cresti salariile si alta e sa muti contributiile si in urma acestei actiuni sa rezulte niste efecte pe care trebuie sa si le asume altcineva deacat initiatorul !!!
  • +7 (9 voturi)    
    Cine mai crede ce spune Olguta Vasilescu? (Vineri, 2 februarie 2018, 0:11)

    Popandau [utilizator]

    Bugetari,nebugetari, presedinele lucrului bine facut a vazut ca este o tzoapa fiscal-bugetara care ameteste presa cu marile realizari.
    Parca e o poveste cu personaje tampe alese pe spranceana dintre cei mai prosti sa se joace cu tara asta.
    Nu avea si nu are psd pe nimeni mai bun decat o tzoapa inepta? Apropo marele program de guvernare dupa ureche e facut cumva de omul cu tablourile ascunse in cimitir?
    Scria la chestia cu salariile in timp ce ciordea cate ceva,
  • +6 (12 voturi)    
    Cea mai... (Vineri, 2 februarie 2018, 7:01)

    tontu [utilizator]

    LOV e cel mai mincinos ministru, minte cot la cot cu Dragnea.
  • +13 (13 voturi)    
    Cine comenteaza plateste (Vineri, 2 februarie 2018, 8:09)

    Soro [utilizator]

    - Politia a comentat (cazul Carmen Dan) si s-a rasculat asa ca le scade salariul.
    - De presedinte nu mai vorbesc. Inamicul numarul unu.
    - Medicii si profesorii nu au nici un cuvand politic de spus asa ca nu le va creste salariul.
    - Administratiile locale, judetene si centrale conduc politic in teritoriu asa ca le va creste salariul.
    - jandarmii sunt o forta de represiune foarte buna asa ca le va creste salariul si probabil vor fi angajati din ce in ce mai multi.
    - Justitia e impotriva PSD (multi dintre ei) asa ca nu le va creste salariul si li se va da in cap.
    - Toate regiile care nu sunt adanc angrenate politic li se va face o verificare ce va aduce concluzia ca au salarii prea mari.

    Ca o concluzie: "cine nu e cu noi e impotriva nostra".

    Politica de tip sovietic incepe sa se vada. Putin se intoarce spre alte probleme mai importante ca asta e deja "rezolvata".
    • +3 (3 voturi)    
      Vivandiera peremisto-pesedista, (Vineri, 2 februarie 2018, 12:56)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Soro

      Este cea mai rea creatura cu fusta care s-a nascut in
      Romania de la facerea lumii si pana astazi.Modelul
      ei Ana Pauker este o poeta suava in comparatie cu
      Volguta mincinoasa.
  • +8 (12 voturi)    
    Basescu e de vina ... (Vineri, 2 februarie 2018, 8:15)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Noi dublam salariile, dar am mostenit softul vechi de la Boc !
  • +13 (13 voturi)    
    Cinste dumneaei!!! (Vineri, 2 februarie 2018, 9:10)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Olgutza a vrut sa dubleze cu cel putin 10% pensiile si salariile, dar cei cu Statul paralel au furat banii, de aceea unii bugetari vor lua MAI PUTINI bani!

    Jos Statul paralel!
  • +6 (6 voturi)    
    Glorie eterna (Vineri, 2 februarie 2018, 10:14)

    ruskimushki [utilizator]

    Imbatraneste si oboseste, saracuta, de la atata munca. Cine stie, stafia ei si-a altor figuri istorice va colinda, plangand, holurile aurite de care nu vrea sa se dezlipeasca cu nici un chip.
    Astia muncesc si dupa moartea lor, ca spiritele stramosilor la indieni.
  • +5 (5 voturi)    
    femea rea (Vineri, 2 februarie 2018, 10:33)

    mistydo [utilizator]

    Confirma sarcasmul ieftin al unei femei , ce in prostia ei se fuduleste cu tot felul de realizari ce se intampla in jurul ei . Fudula ca olteanca rea!
  • +5 (5 voturi)    
    Si in timpul acesta... (Vineri, 2 februarie 2018, 10:36)

    GazODuct [utilizator]

    in primariile de sector salariile au bubuit. Directorii au undeva la 7500-8000 net, functiile de executie pe studii superioare au ajuns in zona de 6000lei net. Sefii servicii undeva in zona 6500-7000 net. Sa tot fii bugetar in epoca Olgutei.
  • +8 (8 voturi)    
    Firma 2017, 5 angajati (din care unul 4 ore). (Vineri, 2 februarie 2018, 10:59)

    deval [utilizator]

    2018 : 5 contracte inchise desi s-a pastrat netul. Cei tineri pleaca in bejenie ceilalti in mizerie adica la pensie......
  • +8 (8 voturi)    
    se dovedeste .... (Vineri, 2 februarie 2018, 11:40)

    astronaut [utilizator]

    inca o data , daca mai era nevoie ca sunt incapabili , incompetenti , dupa un an de ''gubernare'' au ajuns la fundul sacului ,ca totul a fost si este o MINCIUNA ELECTORALA ! , EI (ALESII) s'au crescut salariile cat au vrut , in REST luati si voi in GLUMA , caci nu mai putem AM AJUNS LA FUNDUL SACULUI !
  • +4 (4 voturi)    
    Marea teapa psd-ista (Vineri, 2 februarie 2018, 12:55)

    morometu [utilizator]

    De fapt, nimeni nu vorbeste de scaderea nivelului de trai! Acelasi net, pe care psd-lele au mintit cu nerusinare ca il vor creste, nu numai ca nu a fost pastrat in toate cazurile dar se cheltuie pe mult mai putine lucruri. Adica acel mincinos salariu ''crescut'' e atat de mic in comparatie cu inflatia, cu cresterea pretului la produsele de baza, cu cresterea pretului la gaze, la energie, cu majorarea la dobanzi...incat se duce in jos! Pentru ce ati votat, mai baieti psd??? L-ati hulit pe Boc pentru ca a limitat salariile nesimtite in perioada de criza, criza amplificata tot de psd iar acum va mandriti cu cresterea brutului din care vi se retin impozite de 45%. Sorbiti minciunile ce vi se toarna zi de zi, in loc sa luati o hartie, un creion si sa incercati sa ganditi. Nici nu mai aduc in discutie faptul ca toti analfabeti incompetenti va dau lectii...
  • +1 (1 vot)    
    Adică la vreo 80% (Vineri, 2 februarie 2018, 23:19)

    dan63 [utilizator]

    ... sau cu vreo 80%? Că nu mai știu!
  • +1 (1 vot)    
    salarii (Duminică, 4 februarie 2018, 12:17)

    Leulroman [utilizator]

    Domnilor fiantisti si nici atat care tot bateti apa in piua,daca vreti sa realizati ceva ,cat de cat fezabil,in domeniul salarizarii si pensiilor,trebuie sa tineti seama de anumite REGULI de fier ale functionarii finantelor .Sunt multe,dar va dau cateva exemple:
    a).Mediul privat isi stabileste singur salariile in functie de productivitatea muncii(forta productiv a muncii) pe ramura,pe meserii,asa cum ii cere concurenta.
    b).Personalul bugetar se salarizeaza in functie de anumiti parametric : nr. ore didactice si gradul didactic - in Educatie ; Consiliile locale in functie de numarul de contribuabili si marimea localitatii,etc.etc.
    c). fondul total de venituri salariale inmultit cu cota legala de c.a.s. trebuie sa conduca la fondul total de pensii,etc.
    La noi totul este pe dos:sunt 1.600.000 pensionari veritabili de asigurari sociale,dar mai primesc sume din acest fond (numite fals "pensii" inca 3.500.000 de altii:invalizi,medicala,anticipata,.sau 22.000 de mega-pensionari primesc jumatate din fondul national de pensii............
    Deci,faceti ordine in legile salarizarii ,ale pensionarii si ale sistemului de ajutoare-pomeni......si apoi se rezolva si celelalte. acad.C.M.
    .


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version