VIDEO UPDATE Elev din Constanta, batut pe holul scolii de mamele unor colegi

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 31 ianuarie 2018, 9:11 Actualitate | Esenţial


Un elev al unei scoli din municipiul Constanta a fost batut chiar pe holul unitatii de trei femei, mamele unor colegi. Acestea l-au lovit cu pumnii in cap si in zona fetei, incidentul fiind filmat, transmite news.ro. Directoarea scolii spune ca femeile venisera sa depuna reclamatii legate de comportamentul baiatului respectiv, iar o comisie va verifica incidentul. O femeie a postat pe pagina sa de Facebook un filmulet in care se vede cum fiul ei a fost batut de trei femei. Scena a avut loc pe holul Scolii Gimnaziale numarul 28 "Dan Barbilian" din municipiul Constanta.


UPDATE 10.43
"El este ceea ce, in mod generic, educatorii numesc un copil cu probleme comportamentale si de integrare in colectivitate, fiind implicat si cercetat in mai multe situatii create chiar de el, victimele fiind colegi de-ai sai, mai mici ca varsta", a declarat directoarea scolii, potrivit Agerpres.


Cele trei persoane l-au inghesuit pe baiat intr-un perete si au inceput sa-l loveasca cu pumnii si palmele in cap si peste fata.

Directoarea scolii, Doina David, a declarat pentru News.ro, ca cele trei femei au venit pe data de 30 ianuarie la unitatea de invatamant sa depuna o reclamatie legata tocmai de comportamentul baiatului respectiv. 

"Mamele respective au depus reclamatii la secretariatul scolii si nu au asteptat sa luam masurile corespunzatoare, au considerat ca isi pot face dreptate singure. Dezaprobam acest tip de comportament, ne delimitam de el", a afirmat Doina David.

Ea a mai spus ca elevul respectiv are 14 ani si este in clasa a V-a, iar cele trei femei sunt mame ale colegilor de clasa ai baiatului lovit.
La fata locului a fost chemata si o ambulanta care i-a acordat ingrijiri medicale baiatului, acesta suferind rani in zona fetei.

Doina David a mentionat ca scandalul respectiv a fost aplanat de profesoara de sport, ulterior ajungand acolo si gardianul, cele trei femei fiind evacuate din unitatea de invatamant.

"La nivelul scolii s-au constituit comisiile pentru cercetarea situatiei de ieri, comisia de disciplina a primit sarcina sa cerceteze acest aspect, asteptam rezultatele", a mai declarat directoarea unitatii de invatamant.

De asemenea, si politistii au fost sesizati de acest incident si au inceput cercetarile in acest caz pentru comiterea infractiunilor de lovire sau alte violente si tulburarea ordinii si linistii publice.

Atentie, imagini ce pot avea impact emotional:




















8282 vizualizari

  • +14 (44 voturi)    
    Copil de 14 ani, clasa aV a..apai (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 9:16)

    un domn [utilizator]

    Mama cameraman ar trebui si ea bumbacita...Constanta after Mazare....Un Fel De Siria
    • +30 (36 voturi)    
      Bataie in Romania peste tot (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 11:57)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Pe strada la semafor, pe locul de parcare, la cozi la platit taxe, la coada la pasaport, in autobuz, etc.
      Totul pentru ca cei care ar trebui sa faca ordine (autoritatile) fac un pas in spate speriate de lipsa de forta a legii care se apleaca in functie de cine e anchetat.
      Autoritatile fac un pas in spate, oamenii umplu vidul de autoritate facandu-si singuri dreptate. Noroc ca nu avem arme.
      • -6 (14 voturi)    
        arme (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 13:17)

        Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

        Ce vorbesti .crezi ca-ti scaneaza masina sau se uita careva in bagaje cand intri pe la Nadlac? In Ro sunt multe arme detinute ilegal
      • +12 (14 voturi)    
        foarte bine punctat! (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 14:59)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

        oamenii refuleaza intre ei, in lipsa aplicarii si respectarii legii
  • +16 (74 voturi)    
    Probabil l-au batut din senin! (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 9:26)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Mamele au venit de nebune si au inceput sa dea in el. Cred ca este o groaza de informatie in aceasta povestire care nu este spusa.
    Articolul pare facut pentru cretini si special sa manipuleze.
    Daca tot ne spui o poveste explic-o. Ce-au facut mamele alea? S-au gandit ca in loc sa mearga la munca se duc la scoala sa-l bata pe ala?
    Stiri demne de dailymail sau libertatea prezentate exact ca in acele haznale ale presei, acum pe HN!
    • +17 (37 voturi)    
      evident existau probleme f grave (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 11:45)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      ... care fusesera lasate la voia intamplarii de profesori si de conducerea scolii

      in cazuri din astea, cu cate un copil repetent, care isi terorizeaza colegii de clasa sau pe cei mai mici, trebuie intervenit f serios, cu parinti, cu psiholog, cu terapie etc. - cu toate "armele"de care dispune sistemul de invatamant, si mai ales cu multa intelepciune / si pana la urma ajuns la exmatriculare daca nimic nu functioneaza

      altfel vin trei femei distruse si ele psihic si il linseaza (ca asta nu mai e bataie) pe copil - pe principiul "daca tot e legea junglei in scoala, noi suntem 3 gorile mai puternice si iti aratam noi tie"
      • +8 (26 voturi)    
        distruse? (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 16:03)

        mumuishere [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

        Daca se atingea de fii-mea ramanea fara maini. Daca as sti ca i-a facut ceva iar institutiile oricum nu-si vor face treaba ii rupeam mainile si ma duceam la politie sa ma predau. Auzi aici ...distruse psihic! Tu esti un distrus psihic! Cum poti sa nu empatizezi cu propriul tau copil? Cum adica sa-l las sa sufere din cauza unui idiot?
  • -3 (73 voturi)    
    coalitia pentru familie (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 9:31)

    Francisc 1 [utilizator]

    asta e nivelul si a mamelor si a educatiei romanesti
    • -4 (56 voturi)    
      Felicitari! (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 10:14)

      harapalb [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Ati castigat premiul pentru cea mai penibila forma de rationament!
      • -7 (37 voturi)    
        penibil pentru cine?.. (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 13:07)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui harapalb

        Deci avem un copil cu "probleme de comportament" pentru ca este violent. Cum i se raspunde? Tot cu violenta.
        Deci Francisc are dreptate. Intr-o tara care se crede 98% crestina, este normal sa faci fix opusul a ceea ce Iisus v-a invatat?
      • +1 (19 voturi)    
        si atunci cum de iei tot tu - ? (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 15:37)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui harapalb

        esti ministrul educatiei?
        • 0 (2 voturi)    
          - (Joi, 1 februarie 2018, 8:42)

          harapalb [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          Ba dupa felul in care ai scris si te-ai exprimat cred ca TU esti viitorul ministru al educatiei.
    • -2 (38 voturi)    
      da exact (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 10:36)

      Wildschwein_007 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Fix Coalitia pentru Familie e de vina.
    • -7 (47 voturi)    
      din pacate (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 11:14)

      Adran [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      asta e nivelul tau. manipulator, spalat la creier, antrenat la scoala de vara lgbtqwerty
    • +13 (19 voturi)    
      coalitia pt vanilie!!! (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 12:05)

      asddd [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      coalitia pt vanilie!!!
    • -3 (39 voturi)    
      Mamele crestine (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 13:14)

      boink [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      indignate ca odraslele lor au fost batute au decis sa-l educe pe bataus....cu bataia, ca doar se stie ca bataia e rupta din rai. Asta e nivelul "familiei traditionale".
    • +7 (29 voturi)    
      ce armata (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 13:15)

      Wildschwein_007 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      de datatori de minus au astia frate... :-)
  • +30 (40 voturi)    
    Pff (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 9:34)

    M. G. [utilizator]

    14 ani in clasa a V-a... Ii cam placea scoala. :))))
    • -3 (47 voturi)    
      a (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 10:08)

      adrian67 [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

      Asta nu inseamna ca vin 3 idioate sa-l bata in incinta scolii. Mama baiatului trebuie sa depuna plangere penala, iar cele 3 tzoape sa stea pe la puscarie.
      • +17 (37 voturi)    
        Nu mai spune!! (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 13:11)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui adrian67

        Dar scoala si directorul scolii ce au facut? Cu siguranta cele 3 mame nu veneau de nebune sa il bata pe acest baiat (care intamplator are si 14 ani in clasa a V-a, cand ar trebui sa aiba 11).
        Eu banuiesc ca adevarul este altfel: repetentul de 14 ani isi batea colegii, conducerea scolii si dirigintele nu au facut nimic, atunci mamele au venit la scoala si si-au facut singure dreptate.
        Imi amintesc de anii cand eram la scoala, pe timpurile celelalte. Aveam o gramada de tigani in scoala, si chiar la noi in clasa (exact cu varsta de 14 ani in clasa a V-a). Ei bine, fiind mai mari, tiganii bateau la greu copiii de romani, numai asa, ca li se punea lor pata. Pana cand parintii si directoarea scolii au anuntat militia. Au venit militienii, i-au luat pe cei mai recalcitranti (care sparsasera si niste geamuri si oglinzi la toaleta in acea zi), i-au dus la sectie, si le-au tras o mama de bataie la golani...i-au batut asa de bine, ca apoi au abandonat scoala si si-au vazut de ale lor.
        In cazul de fata dreptatea s-a facut altfel: corectia nu a fost aplicata de organele de ordine, ci de parintii copiilor batuti de repetent.
      • +7 (23 voturi)    
        da (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 16:12)

        mumuishere [utilizator] i-a raspuns lui adrian67

        da, trebuia sa-l astepte afara si sa-l bata acolo. te-as vedea eu, voinicule, ce ai face daca ti-ar veni fata cu nasul spart ca unul cu 5 ani mai mare o bate constant la scoala. plangere penala...auzi la el...
  • -12 (80 voturi)    
    Puscarie pt cele 3 (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 9:35)

    calin__ [utilizator]

    Vrem o tara ca afara :)
    Uite ce specimene de oameni avem in tara noastra... cum sa lovesti in halul acela un copil de clasa a V-a? Indiferent ce a facut. Le-as face dosar penal celor 3.
  • +2 (72 voturi)    
    Administrare de lovituri cu cotul? (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 9:44)

    pedepsitorul [utilizator]

    Sa-mi spuna cineva ca aceasta individa care bate copii intr-o scoala, nu poate sa fie incadrata la infractiuni penale ...

    Daca nu sunt condamnate de catre lege, alte actiuni interlope si terrorism social vor urma din partea acestor golance!
    • -5 (35 voturi)    
      De ce dati minus? (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 12:36)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Inteleg ca este vorba de un bataus nemernic!
      Dar acele duamne?
      Cu ce au fost ele mai diferite decat un copil de 14 ani?
      Profesorii care au tacut pana acum, oare nu au vulnerabilizat si alti parinti a acaror copii riscau sa aibe probleme?


      OK, nu sunteti de accord ca rad de mamicile interlope... dar ce au facut ele correct si legal pana acum?
      • +10 (30 voturi)    
        mai omule (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 14:18)

        Wildschwein_007 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        daca prin absurd ai avea copii, si ti-ar veni acasa de la scoala batuti si stresati timp de cateva luni, si absolut nimeni nu ar pune la punct agresorii tu ce ai face? Ai astepta pana cand agresorii iti baga copiii in spital?
        Daca esti tanar si nu ai copii, nu ai cum sa intelegi conflictele astea.
        • +5 (21 voturi)    
          am vrea si noi sa avem o tara (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 17:22)

          Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Wildschwein_007

          ... ca afara. Dar avem o tara "cam ca" afara, iar micile alea diferente sunt justitia, educatia, sanatatea, siguranta publica, infrastructura.

          Tot asa sunt unii oameni educati, care stie sa citeasca, da' tot foloseste dezacorduri, mata in loc de ma-ta si logica pe jumatate. D-aia se numesc semidocti. Oameni de genul asta isi imagineaza ca in lumea reala raspunsul la agresiune continua si de durata este un zambet sau o floare si ca bully-ingul pe net este okay, atata timp cat nu esti prins si aratat cu degetul.

          Repet ce am spus mai devreme: mamele au tot dreptul sa-si apere puii. Baiatul respectiv este norocos ca nu au fost niste tati care si-au luat liber de la munca sa rezolve problema asta serioasa care treneaza de luni de zile si pe care responsabilii din scoala si alte autoritati au bagat-o sub pres pana a explodat mamaliga.
          Iar referitor la baiatul de 14 ani, acest om trebuie ajutat de societate pentru ca este evident ca are probleme serioase - intamplator cunosc multe cazuri de asemenea copii ce pot avea probleme de foarte mici (de cele mai multe ori din vina familiei). Ascunsul dupa deget si alte prostii politically correct sunt imature si nu-l ajuta pe acest baiat. Noi, comentatorii de pe net ar trebui sa avem o mai mare responsabilitate a ceea ce scriem, ca influentam opinia publica.
  • +6 (44 voturi)    
    o fi spus copilul ceva.... (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 9:49)

    kingdavid hotel [utilizator]

    De cand cu pixelul albastru eu nu mai cred ca filmarile de acest tip. Viteza mainilor e prea mare, nu se poate asta in realitate.
  • +6 (22 voturi)    
    nu e ok ce au facut (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 10:01)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    dar aici se ajunge datorita pasivitatii excesive ale autoritatilor. Copii sunt batuti/umiliti constant de catre colegi violenti iar autoritatile (scoala+politie) nu fac absolut nimic sa ii protejeze. Aici se va ajunge, ca parinte sa sari la bataie sa iti aperi copilul pentru ca nu ai alta varianta decat sa il retragi de la scoala.
  • +16 (24 voturi)    
    O societate disfunctionala (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 11:06)

    independentu [utilizator]

    Scoala nu luase masuri corespunzatoare impotriva elevului violent, fiindca invatamantul e complet depasit de prezent, traieste intr-un trecut foarte imdepartat.
    Mamele (isi) bat copiii, fiindca suntem un soi de sat mai mare, unde bataia e rupta din rai.
    Iar 1/3 din scoli au WC-ul in curte.

    Suntem in Europa doar scriptic, altfel suntem foooarte departe!
  • -1 (43 voturi)    
    Cei fara copii sa se abtina de la comentarii (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 11:07)

    -aluPiguS- [utilizator]

    Pentru ca pana nu devii parinte nu ai cum sa intelegi cam ce simte o/un mama/tata cand vine copilul batut acasa de un tigan repetent cu patru ani mai mare decat toti elevii din clasa. Nu te mai gandesti decat la cum faci sa-i rupi capul de pe umeri!
    • -5 (31 voturi)    
      oare? (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 13:13)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui -aluPiguS-

      Poate ca eu sunt un caz exceptional (si acum ma bucur ca a fost asa). Cand m-am dus batut acasa, tatal meu mi-a spus ca este problema mea daca nu sunt in stare sa evit o confruntare violenta. Cand am mai crescut am inteles.
      Oare ce inteleg copiii acelor mame? Ca la violenta se raspunde tot cu violenta? Ca e normal sa-l bati pe unul mai mic decat tine? Peste 4 ani, vor fi si ei la fel?..
      • +5 (19 voturi)    
        da (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 16:15)

        mumuishere [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        da, la violenta repetata se raspunde tot cu violenta
        • +4 (14 voturi)    
          nu, (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 17:42)

          clam [utilizator] i-a raspuns lui mumuishere

          la violenta repetata se raspunde cu ani buni petrecuti in inchisoare sau centru de reeducare in cazul minorilor. doar ca romania din pacate nu e asa - in romania ori astepti sa-ti omoare un dement copilul in bataie, ori te duci tu frumos si il bati/omori pe psihopat. ca asta e situatia, e ca sa iti salvezi copilul, nu ca sa te distrezi batand pe cineva...
          • +3 (13 voturi)    
            nu e normal sa agresezi un copil (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 20:01)

            CVL [utilizator] i-a raspuns lui clam

            caci nu poti fii sigur pe ce s-a intamplat; copilul meu a mancat bataie de la bunicul unei colege de clasa pentru ca aceasta, sa fie in ton cu o prietena care nu il agrea pe al meu, a mintit ca al meu a lovit-o. Bunicul fetei i-a crapat urechea, atat de tare a tras, ca sa iasa la iveala ca nepoata sa in fapt era o mare mincinoasa. Si alta data, aceeasi fetita a facut un scandal ca baiatul meu a lovit-o de au venit invatatorii din salile de alaturi. S-a intamplat ca am ajuns la scurt timp de la incidentul in care fetita "a fost agresata" de baiatul meu ; in final, descosand baiatul, mi-a aratat ca i-a prins mana sub barbie iar fata a recunoscut ca asa s-a intamplat dar ca a tipat ca avea o bubita si a durut-o. In fapt, ea era cu mana in beregata baiatului meu, care a lasat barbia in piept, si tot ea tipa.. Si cu toate astea eu nu am luat-o la bataie, nici nu am cerut exmatricularea, ci am discutat civilizat cu mama ei. M-0am intalnit si cu bunicul dupa o vreme, si se vede ca ii parea rau pentru ce facuse, dar copilul meu nu se mai duce cu drag la el cum o facea inainte.
  • +4 (46 voturi)    
    stirea din presa locala spune asa (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 11:35)

    mmmircea [utilizator]

    Minorul bătut în Școala 28 din Constanța este un COPIL PROBLEMĂ: „A bătut groaznic și a chinuit copiii timp de 6 luni”

    Cazul minorului bătut în Școala 28 „Dan Barbilian” scoate la suprafață probleme vechi de sistem. Este vorba de un copil de 14 ani, Mustafa, care a rămas repetent de mai multe ori, a fost transferat de la o instituție la alta și de fiecare dată a avut un comportament neadecvat, devenind violent și deranjând orele

    Este vorba despre un tigan turc, aici HN putea sa apese si pedala rasismului, a ratat ocazia.
    • -5 (29 voturi)    
      pedala rasismului imbecil? (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 13:15)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      ori e tigan, ori e turc?.. daca il chema David era tigan evreu? :))
      • +8 (20 voturi)    
        vezi dacă nu cunoști istoria Dobrogei... (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 17:36)

        Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Dobrogea, dacă îți aduci aminte pînă la 1878 a făcut parte din Imperiul Otoman. Prin Pacea de la San Stefano și ulterior Congresul de la Berlin noi am obținut Dobrogea. La vremea respectivă populația musulmană a Dobrogei era destul de importantă numeric, ajungînd la aproximativ 53%. Era compusă din tătari, turci și romi de confesiune musulmană (0,5% din populația Dobrogei). Se știe că romii aderă la religia stăpînitorilor ținutului unde locuiesc ( în secolul XIX erau seminomazi iar unii sedentarizați cu forța). De exemplu în localităţile cu o populaţie predominant maghiară (în estul şi nordul Transilvaniei), rromii sunt fie romano-catolici, fie reformaţi (în funcţie de confesiunea nobililor maghiari care au deținut satele respective). În Moldova și Muntenia romii sunt de confesiune ortodoxă pentru că așa erau Domnul, vlădica și boierii (și BOR n-a făcut nimic pentru ei în secolele de robie, de aia sunt așa cum sunt) iar în Dobrogea romii care sunt acolo din vremea turcilor se numesc țigani turci. Poți să vorbești cu orice polițist sau procuror din Constanța și o să afli cam cît de integrați sunt în societate...
        • -5 (21 voturi)    
          biata limba romana.. (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 19:10)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mariicaialbastri

          tiganii sunt o etnie, turcii sunt alta etnie. nu pot fi si una si alta.
          sunt tigani musulmani, daca vrei sa fim mai exacti. stiu ca nu sunt integrati, nu trebuie sa vorbesc cu nimeni, am copilarit in Dobrogea.. stiu la fel de bine si cauza - autoritatile romane nu-si fac treaba. conform legislatiei in vigoare, serviciile de asistenta sociala ar trebui sa intervina si sa ia copiii in multe cazuri.

          realitatea este ca toata lumea inchide ochii la abuzurile la care sunt supusi acesti copii in familie. apoi ne miram ca au crescut cum au crescut?.. macar sa nu fim ipocriti, ca sigur nu sunt prea multi crestini printre noi.
    • 0 (14 voturi)    
      serios ?? (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 19:15)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      „A bătut groaznic și a chinuit copiii timp de 6 luni”

      inteleg ca poate batea si chinuia groaznic niste copii, o data de 2 ori - pana se afla de catre parinti si profesori ! dar 6 luni ??? si cu antecedente ?

      este foarte clar ca sistemul nu functioneaza - intr-o tara normala am avea cel putin demisiile directorului scolii si inspectorului general al jud Constanta

      si chestia asta cu transferatul de la o scoala la alta e absurda - e exact ca plimbatul pacientului de la un spital la altul pana moare pe drum !
      care naiba e logica acestor transferuri ? il transferam dupa ce a terorizat o scoala, la alta scoala sa-i terorizeze si pe aia ? ABSURD

      poate ca omul efectiv nu poate functiona intr-o sala de clasa - chiar nu putem accepta (noi ca societate, dupa ce facem toate eforturile posibile) ca exista si asemenea cazuri ??
      exista Autoritatea pentru protectia copilului - ea ar fi trebuit sa intervina in asemenea cazuri (de cand a inceput deraierea grava a acestui copil) ! ei unde sunt ?
  • +7 (43 voturi)    
    ia uite de ce ajungem la justitie privata... (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 11:40)

    mmmircea [utilizator]

    Atitudinea femeilor este de condamnat chiar de conducerea instituției, iar poliția a și deschis un dosar penal pe numele femeilor. Totuși, alți părinți au precizat faptul că acel copil este un pericol social. „Am înțeles că acest specimen își sugruma colegii, îi dădea cu capul de calorifer, îi lovea brutal etc. Ca și părinte, când vezi că cei din conducere nu iau măsuri, ajungi să își faci dreptate singur”, a spus o femeie. „Îmi este rușine să-l numesc copil, acest câine a bătut 2 copii de clasa a 5-a, timp de 6 luni non-stop”, a spus o mămică. Acuzațiile nu se opresc aici! „Acest copil, care nici nu-mi vine să-i spun copil este un criminal. A bătut groaznic și a chinuit copiii de la Școala gimnazială Dan Barbilian timp de 6 luni de la începutul anului școlar care au fost chinuiți și puși la pămînt amenitându-i să nu spună nimic părinților deoarece îi va omori și încercând să sărute băieti pe gură”, a punctat o altă femeia.
  • +4 (42 voturi)    
    clasa a 5-a (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 11:45)

    Razvan_M [utilizator]

    Daca incepe scoala la 7 ani, baietul respectiv ajunge la 11 ani intr-a 5-a. Daca are 14 ani inseamna ca este de clasa a 8-a. Sa bata copii de clasa a 5-a deja mi se pare infractiune. Ca a fost lasat sa faca asta vreme indelungata este o crima in sine - fata de copiii care-i sunt victime, dar si fata de el insusi. Pentru violenta baiatului fata de alti copii raspund penal parintii, tutorii legali si personalul scolii.

    Copilul asta, la 14 ani, este intr-un moment din viata cand inca se mai poate indrepta. Dar daca societatea il ignora, cu siguranta ca va continua sa faca rau si sa-si faca rau.

    Mamele respective isi apara puii. Este cel mai normal comportament. Tocmai de aceea societatea trebuie sa ia masuri inainte de a se ajunge aici.
  • +5 (27 voturi)    
    cum s-a ajuns aici? (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 11:57)

    l000 [utilizator]

    Oarfe de ce aceste mame au fost nevoite sa recurga la aasemenea gesturi? Nu este cumva o proba a faptului caci societatea noastra nu este capabila sa gestioneze astfel de conflicte? Un sigur elev poate sa deranjeze o clasa sau o scoala intreaga . Nu prea exista modalitati de remediere (legale) pentru astfel de situatii. Pentru multi nu mai conteaza media la purtare sau stiu eu ce mustrare scrisa...
  • -10 (26 voturi)    
    Dreptate cu pumnul (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 12:47)

    giani.edmond [utilizator]

    asta e nivelul unor adulti in Romania anului 2018 ! Pai ce sa invete copii de aici, ca e bine sa-ti faci singur dreptate cu pumnii ? O nedreptate nu se rezolva cu alta nedreptate.
    • +3 (15 voturi)    
      sa tratam problema din toate punctele de vedere (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 14:08)

      l000 [utilizator] i-a raspuns lui giani.edmond

      sunt de acord cu dumneavoastra nu se poate face dreptate cu pumnii dar problema de fond care a generat aceasta situatie de ce nu se rezolva? Nu vi se pare caci elevii au prea multe drepturi fara a se tine cont si de obligatiile care le au? Pentru o categorie de elevi parghiile puse la dispozitia cadrelor didactice nu sunt suficiente ca sa-i determine sa se comporte normal.
    • +4 (16 voturi)    
      se pare (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 14:13)

      Wildschwein_007 [utilizator] i-a raspuns lui giani.edmond

      ca toata lumea priveste strict punctual problema asta. Eu cred ca intreaga societate e bolnava rau. Corupta rau. Nu poti sa te bazezi pe nimic, nici pe directori, nici pe profi, nici pe politie, nici pe justitie. Efectiv, in Ro cand vrei sa reglementezi o situatie, nu stii de cine dai. "C-asa-i in tenis". Nu va mai mirati de reactia unor mame care au ajuns la concluzia ca trebuie sa-si faca singure dreptate.
    • +11 (23 voturi)    
      "alta nedreptate" ?! (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 14:49)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui giani.edmond

      ala saracul era nevinovat, el e "decat" recalcitrant, si aia mici se uitau urat la el, de-aia i-a caftit zilnic....
    • +1 (3 voturi)    
      sunt (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 19:41)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui giani.edmond

      curios ce ai fi facut daca respectivul ti-ar fi bagat copilul in coma, iar scoala, parintii acestuia si autoritatile nu ar fi facut nimic.
      Pe de alta parte, nici ce au facut cele 3 mame nu este corect. Trecand de faptul ca sunt 3 adulte impotriva unui singur copil de 14 ani, ce se va intampla daca tatal respectivului se asociaza cu inca 2, 3 sau mai multi indivizi si se duc peste cele 3 familii sa le aplice o alta corectie?
      Problema e mult mai complexa decat la nivelul de alba sau neagra si implica inclusiv vina profesorilor si a autoritatilor locale : protectia copilului, primarie, politie.
  • +2 (2 voturi)    
    Stiu ca voi fi condamnat de toata lumea ! (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 15:10)

    BuzzBuzzard [utilizator]

    Dat fiind aceste circumstante, cred ca singura care este de condamnat este persoana care a filmat si apoi a pus la dispozitia mass media filmul !
  • +4 (10 voturi)    
    mda (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 16:28)

    gogu_milogu [utilizator]

    din pacate aceasta este un caz care scoate la suprafata marile probleme ale societatii; din punctul meu de vedere este vina urmatorilor:
    - al scolii ca de luni de zile primea plangeri si nu a facut nimic
    - al mamelor care dau ca disperatele intr-un copil (fie el si pericol social)
    - al comunitatii care nu este in stare sa rezolve "la nivel de comunitate" aceasta problema
    - al sistemului in general ca nu e in stare sa rezolve "sistemic" astfel de probleme
    Singurele victime aici sunt copii (inclusiv cel batut) pentru ca sistemul lor de valori este complet dat peste cap (statul nu te ajuta, iti faci sungur dreptate, la violenta raspunzi cu si mai multa violenta, scoala e de kko ca nu e in stare sa rezolve situatia, etc, etc)

    Spunea cineva mai sus ca "coalitia pentru familie" e de vina....daca citim printre randuri, are dreptate; ce a vrut sa spuna "autorul" e ca ne prefacem buni crestini dar cand e sa aplicam doctrina crestina preferam sa devenim laici si sa ne facem dreptate cu pumnul....
    • -1 (3 voturi)    
      bravo (Joi, 1 februarie 2018, 1:06)

      Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui gogu_milogu

      pana acum e cel mai "sanatos" comentariu. toata lumea ridica in slavi mamele eroine, dar nu se gandesc ca poate copilul ala e abuzat acasa si e singurul lucru pe care stie sa-l faca?

      scoala aia nu are si ea un psiholog? nu exista anchete sociale la nivel de primarie? copilul ala nu a ajuns bully ca asa a vrut el, ci ca "violenta naste violenta".

      daca sunteti capabili sa pricepeti ceva, va spun urmatoarea povestioara. fi-mea are 6 ani. in primii doi ani de scoala (am dat-o de 4 ani) venea tot timpul sicanata de o colega d-a ei. de cate ori o vedeam pe fata aia, imi venea s-o bat (dar cum plm poti sa dai intr-un copil?!). apoi am inceput sa o urmaresc (nu la modul dus dupa ea acasa), ci sa vad cum se comporta adultul care o lua de la scoala. fetita aia era tot timpul certata de maica-sa. mai mult, la o serbare, cand toti parintii au venit sa-si vada copiii, mama ei nu a venit. toti copiii radeau, erau veseli, ea plangea si se uita cu ura la fi-mea pt ca ea era fericita. atunci am pus-o pe fi-mea s-o invite sa stea cu noi la masa, si sa imparta lunch bag-ul cu ea. de la faza asta, au inceput sa faca schimb de agrafe, de jucarii si au ajuns cele mai bune prietene. mai mult, datorita comportamentului de bully al fetitei respective, am dat-o pe fi-mea la karate. a fost singurul lucru pe care il putea face pentru ca ea sa se poata apara singura in viitor.

      atata timp cat nu stiti ce e in viata copilului ala, nu aveti dreptul sa-l judecati. nu aveti dreptul sa dati dreptate unor mame nebune (pentru ca fix asa sunt). iar ca adult, sa te bucuri ca trei adulti au batut un copil ... e nasol. iar pentru cei cu "sa-ti vina copilul batut timp de sase luni acasa", pai bai cretinilor, tu ce parinte esti de nu iei masuri si lasi copilul sa fie batut?
      • 0 (0 voturi)    
        societate defecta (Joi, 1 februarie 2018, 9:47)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

        Intr-adevar, parintii pot repara mult relatiile dintre copii. Insa exista si cazuri extreme: am intalnit un baietel de 4-5 ani, care are un tata ce-i bate mama si-l terorizeaza si pe baietel. Copilul este deja deosebit de violent la joaca - mi-a trantit fetita intentionat chiar in fata mea... Am discutat cu el, dar acel copil traieste intr-un mediu bolnav mare parte din timp si invata de acasa ca raul este ceva normal.
        O colega de-ale fetitei de la gradi, ce-si pocnea educatoarea (si din cand in cand imi brusca fiica), a reactionat din fericire mult mai bine la vorba buna si zambea dimineata cand ma vedea ca-mi aduc fetita la gradinita.

        Copiii care sunt traumatizati in permanenta de parinti acasa ajung, cu exceptii bineinteles, sa considere ca aceasta este normalitatea. Iar societatea este ea insasi prea defecta pentru a putea corecta lucrul asta.
  • +8 (10 voturi)    
    stimati parinti (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 16:39)

    CVL [utilizator]

    problema este ca de multe ori sunt in scoala copii mai sensibili din punct de vedere emotional, iar invatatorii si profesorii nu incearca in niciun fel in marea majoritate a cazurilor sa intervina cand acestia sunt agasati/agresati/provocati de copii sau chiar de cadrele didactice (invatatori/profesori). Fenomenul bulling este foarte prezent. Copilul meu a fost agresat emotional de prima invatatoare (am facut terapie cca 1 an pana a reinceput sa zambeasca). Pe de alta parte raspunsul la provocarile copiilor sunt mai puternice si intra in categoria "raspunsurilor ciudate". Dar este reactia lor de aparare la bulling. Daca intalniti astfel de situatii, o sa va rog ca inainte sa propuneti excluderea unui astfel de copil din colectiv sa vedeti adac nu cumva puteti sa conlucrati ca parintii/invatatoarea, diriginta/ psihopedagogul sa ajutati acel copil. La toate evaluarile facute copilului meu (dupa ce am schimbat invatatoarea si lucrurile s-au armonizat in privinta asta), problema era modul cum era tratat de copiii din clasa. In acest moment inca mai e provocat de cativa dintre colegi, marea majoritate insa cauta sa il ajute si au inteles si ei ca raspunsul "ciudat" al lui este doar ca raspuns la provocarile anumitor colegi. Noi am avut din fericire suport de la doamna invatatoare si psihopedagogul scolii si lucram in continuare pentru a face singur fata bullingului. Rezultatele sunt bune, am corectat partial partea de incredere in sine. Asa incat va rog ca inainte sa izolati si infierati un astfel de copil sa vedeti ce sta in spate: o problema emotionala, un caz de agresiuni in familie, o afectiune, care cu ajutor se poate corecta.
    • +5 (7 voturi)    
      si am uitat sa precizez (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 17:26)

      CVL [utilizator] i-a raspuns lui CVL

      a avut cateva episoade "violente" in care a avut altercatii cu copiii care il provoaca, si parintii acestora erau foarte revolutionari. Cu toate acestea, restul copiilor educati si in familie si la scoala, au recunoscut ca copilul meu a fost provocat si agresat si ca s-a aparat atunci cand a ripostat. Repet, diferenta a facut-o in primul rand atitudinea doamnei invatatoare.
    • 0 (10 voturi)    
      sunteti cam rupt de realitate (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 17:52)

      clam [utilizator] i-a raspuns lui CVL

      ma scuzati, dar pana stam sa psihanalizam specimenul, poate ii crapa vreunuia capul de calorifer de nu se mai ridica... pentru ca au mai fost cazuri. si tu, ca parinte, ai obligatia sa-ti aperi copilul cand vezi ca autoritatile si persoanele responsabile nu-si fac treaba. povestea dvs e frumoasa, daca situatia e mai putin grava (copilul dvs e sensibil dar din cate inteleg nu isi snopea colegii mai mici in bataie toata ziua). altfel, la asemenea cazuri cu pb psihice grave ar trebui ani de psihoterapie, medicatie etc.cine sa se ocupe in familiile sarace, needucate? traiti pe alta lume, sincer...
      • +3 (9 voturi)    
        e usor sa iti dai cu parerea (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 18:15)

        CVL [utilizator] i-a raspuns lui clam

        daca nu esti in situatia sa vezi ca copilul tau, care acasa si in mediu familial se comporta foarte bine, pus in anumite situatii stresante pentru el (si nu intelegi din prima factorul de stres) clacheaza. Fac psihanaliza pentru ca de exemplu copilul meu este agresat si pentru ca, desi am mers la multi psihologi, am aflat extrem de tarziu ca are dislexie, ceea ce poate fi depasit cu antrenament; evident, pentru toti ceilalti era OK sa fie si un copil de care sa rada si pe care sa il batjocoreasca, si evident vi se pare anormal ca un astfel de copil sa incerce sa se apere, cum poate si cum se pricepe. Testele facute au dovedit ca are un IQ OK, ca intelege foarte bine, si foarte greu am descoperit ca raspunsul mai dificil la scris/citit se datoreaza dislexiei, si ca e ceva care se corecteaza. Evident, in opinia dvs trebuia sa il tin acasa. Intelegeti ca bullingul exista, si in situatia noastra este strict vorba de aparare. Iar aici trebuie sa intervina scoala si sa discearna cazurile, si evident copilul are nevoie de suportul parintilor in primul rand si apoi ajutor specializat; si mai mult, toti parintii trebuie sa inteleaga ca nu numai fizic agresezi pe cineva, ci si atunci cand iti bati joc de sentimentele unui copil, iar raspunsul poate fi similar cu raspunsul la o agresiune fizica pentru ca nu stie sa gestioneze emotiile. Este raspuns la bulling.

        Cat priveste crapatul capului de calorifer, sa stiti ca nepotul meu a avut copci ca urmare a unui incident cu un copil care nu era repetent, si nici cu ani mai mare, dar care se amuza punand piedici colegilor. Un copil si-a rupt rau mana, nepotul meu si-a spart barbia. Baiat destept si extrem de obraznic, care pare sfintisor cand vorbeai cu el. Si cu toate acestea, nimeni nu a cerut exmatricularea lui, au incercat cu discutii cu invatatorii/dirigintele sa corecteze atitudinea, iar nepotul meu a ramas bun prieten cu acest copil la sfarsitul clasei a VIII-a.
        • +1 (3 voturi)    
          asta spuneam si eu... (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 20:04)

          clam [utilizator] i-a raspuns lui CVL

          dvs sunteti un caz fericit, de parinte responsabil si implicat si ati avut norocul si de alte personae implicate si reponsabile... psihopedagog, invatatoare. si atunci lucrurile se pot remedia, cum s-a si intamplat in cazul dvs.
          dar in mediile defavorizate, ce faci? acolo unde poate copilul cu probleme este agresat si el acasa,psihopedagog nu exista... si violentele se repeta la nesfarsit... poate si parintii aceia au clacat vazandu-si copiii batuti si agresati zilnic si din frica si disperare au reactionat asa. foarte prost, ce-i drept... dar n-au stiut cum altfel. dvs ce ati fi facut? ii plateati psihologul, il infiati? cum rezolvati concret problema, asa, la modul civilizat?ca inteleg ca prin discutii la scoala, parintii aceia nu au rezolvat nimic, nu au gasit nicio intelegere, iar copiii lor veneau acasa tot batuti.
          • -2 (2 voturi)    
            cred ca (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 20:32)

            CVL [utilizator] i-a raspuns lui clam

            acolo o mare responsabilitate o are directorul si invatatoarea pe care a avut-o copilul in I-IV, plus parintii care nu a observat problemele si nu s-au implicat. Eu cand am vazut ca e in neregula la scoala de care apartineam, am mutat cat am putut de repede copilul (greu, dar am reusit). Si a fost OK. Dar si in ziua de azi mai are 2 copii care il provoaca :(. Si sufera, dar face fata mult mai bine.
        • +4 (4 voturi)    
          dar e usor sa-ti dai cu parerea (Miercuri, 31 ianuarie 2018, 20:15)

          clam [utilizator] i-a raspuns lui CVL

          si cand nu e copilul tau cel care vine acasa cu maini sau picioare rupte. desigur, totul e o problema de perspectiva. nu militez pt excluderea copiilor cu probleme, dar daca ei reprezinta un pericol pentru ceilalti, atunci, dupa mine, se impune sa fie retras o vreme de la scoala sau integrat la o scoala speciala (repet, temporar!), pentru a primi ajutor specializat. apoi, cand intelege ca nu e frumos sa-ti dai colegii cu capul de calorifer, sa revina in mijlocul lor.
  • +2 (2 voturi)    
    Ar fi trebuit luati la pumni... (Joi, 1 februarie 2018, 10:25)

    Cataleya [utilizator]

    ...directorii de scoli care permit asemenea situatii in mod repetat , fara sa ia nicio masura.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri