Rectorii a 30 de universitati din tara sustin, printr-o scrisoarea deschisa, nominalizarea lui Valentin Popa ca ministru al Educatiei

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:24 Actualitate | Esenţial


Valentin Popa
Foto: Hotnews
Un numar de 30 de rectori de la universitati din intreaga tara isi exprima, intr-o scrisoare deschisa, sustinerea pentru nominalizarea rectorului Valentin Popa ca ministru al Educatiei Nationale, afirmand ca acesta este "un cadru didactic si cercetator de prestigiu", relateaza Agerpres.

"Cu o experienta de peste 25 de ani in educatie, domnul profesor Valentin Popa a parcurs toate etapele carierei academice, afirmandu-se ca un cadru didactic si cercetator de prestigiu in domeniul sau de activitate. Activitatea manageriala a domniei sale a debutat in anul 2004, fiind incununata prin alegerea ca rector al Universitatii 'Stefan cel Mare' din Suceava, dar si ca presedinte al consortiului 'Academica Plus', care reuneste 11 universitati din Romania", se arata in scrisoarea deschisa.

Potrivit semnatarilor, Valentin Popa a reusit transformarea Universitatii 'Stefan cel Mare', care ofera "un climat potrivit pentru performanta in dezvoltarea profesionala".

"Cu o personalitate dinamica, de luptator, alaturi de intreaga comunitate academica, domnul rector Popa a reusit transformarea Universitatii 'Stefan cel Mare' din Suceava in ceea ce este astazi: un numar dublu de studenti, de patru ori mai multe programe de studii, o crestere majora a fondurilor obtinute din activitatea de cercetare si extinderea intr-un ritm alert a infrastructurii universitare. Din ce in ce mai multe cadre didactice de o valoare incontestabila au ales sa fie titulare la Suceava, inclusiv din randurile diasporei stiintifice romanesti, regasind aici un climat potrivit pentru performanta in dezvoltarea profesionala", se precizeaza in scrisoarea deschisa.

De asemenea, semnatarii afirma ca, prin punctele de vedere exprimate in cadrul reuniunilor Consiliului National al Rectorilor, Valentin Popa a sustinut excelenta si calitatea in educatie, dar si accesul echitabil la resurse, dovedindu-se "un bun cunoscator al sistemului, extrem de pragmatic si implicat, care stapaneste mecanismele de functionare si finantare universitara, cu viziune strategica, ancorata in tendintele la nivel european si global".

"Rectorul Valentin Popa s-a implicat in dezvoltarea legaturii intre educatia preuniversitara si cea universitara, inclusiv prin sustinerea unor evenimente de anvergura cum ar fi Olimpiada Internationala de Astronomie si Astrofizica, organizata la Suceava in anul 2014. Sub conducerea domniei sale, Universitatea 'Stefan cel Mare' din Suceava a dezvoltat Lectoratul de limba romana de la Cernauti, punct de reper pentru pastrarea identitatii lingvistice si culturale a etnicilor romani din Ucraina, de o deosebita importanta in contextul politic actual. Rectorul Valentin Popa este, de asemenea presedinte, al consortiului universitatilor din Moldova - Romania - Ucraina. Sustinem astfel numirea domnului rector Valentin Popa in functia de ministru al educatiei, competenta academica si manageriala, verticalitatea si implicarea profesionala si personala fiind argumentele care trebuie sa stea la baza unei astfel de decizii", au conchis semnatarii.

Documentul este semnat de:
  • rectorul Universitatii 'Transilvania' din Brasov, Ioan Vasile Abrudan;
  • rectorul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Nicolae Istudor;
  • rectorul Universitatii 'Titu Maiorescu' din Bucuresti, Smaranda Angheni;
  • rectorul Universitatii 'Aurel Vlaicu' din Arad, Ramona Lile;
  • rectorul Universitatii de Medicina si Farmacie din Targu Mures, Leonard Azamfirei;
  • rectorul Universitatii 'Valahia' din Targoviste, Calin-Dinu Oros;
  • rectorul Universitatii 'Dunarea de Jos' din Galati, Iulian Gabriel Birsan;
  • rectorul Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului din Timisoara, Cosmin Alin Popescu;
  • rectorul Universitatii 'Lucian Blaga' din Sibiu, Ioan Bondrea;
  • rectorul Universitatii 'Danubius' din Galati, Corneliu-Andy Pusca;
  • rectorul Universitatii '1 Decembrie 1918' din Alba Iulia, Valer-Daniel Breaz;
  • rectorul Universitatii din Petrosani, Sorin Mihai Radu;
  • rectorul Universitatii din Oradea, Constantin Bungau;
  • rectorul Universitatii de Medicina si Farmacie din Craiova, Ion Rogoveanu;
  • rectorul Universitatii din Pitesti. Dumitru Chirlesan;
  • rectorul Universitatii 'Ovidius' din Constanta, Sorin Rugina;
  • rectorul Universitatii Tehnice 'Gheorghe Asachi' din Iasi, Dan Cascaval;
  • rectorul Universitatii 'Vasile Alecsandri' din Bacau, Carol Schnakovszky;
  • rectorul Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara din Bucuresti, Sorin Mihai Cimpeanu;
  • rectorul Universitatii de Medicina si Farmacie 'Grigore T. Popa' din Iasi, Viorel Scripcariu;
  • rectorul Universitatii Petrol - Gaze din Ploiesti, Pascu-Mihai Coloja;
  • rectorul Universitatii de Medicina si Farmacie 'Carol Davila' din Bucuresti, Ioanel Sinescu;
  • rectorul Universitatii 'Politehnica' din Bucuresti, Mihnea Cosmin Costoiu;
  • rectorul Universitatii din Craiova, Cezar Ionut Spinu;
  • rectorul Universitatii 'Vasile Goldis' din Arad, Coralia-Adina Cotoraci;
  • rectorul Universitatii Tehnice din Cluj Napoca, Vasile Topa;
  • rectorul Universitatii 'Petru Maior' din Targu Mures, Calin Enachescu;
  • rectorul Universitatii Tehnice de Constructii din Bucuresti, Radu Sorin Vacareanu;
  • rectorul Universitatii Romano-Americana din Bucuresti, Ovidiu Folcut;
  • rectorul Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara 'Ion Ionescu de la Brad' Iasi, Vasile Vintu.


Citeste mai multe despre   


















19493 vizualizari

  • +50 (58 voturi)    
    da, este un cadru didactic de prestigiu (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:30)

    gic [utilizator]

    pacat ca nu stie sa vorbeasca romaneste.

    Cu siguranta vorbeste in alte limbi
    • +57 (67 voturi)    
      Da, limba P$D (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:11)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Verificati si daca cei 30 de rectori au avut venituri peste 200.000 lei/an. Probabil ca asta-i liantul celor 30 de rectori.
      • +14 (16 voturi)    
        PCR (Duminică, 28 ianuarie 2018, 1:35)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Pescariu-Costoiu-Romania
      • +8 (8 voturi)    
        din păcate, se repetă (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:48)

        GOG [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Caligula, imperator,
        A făcut din cal, senator,
        Comuniștii, mai siniștri,
        Au făcut din boi, miniștri

        Păstorel Teodoreanu, anii 50
    • +58 (68 voturi)    
      lipsesc din liste cele mai importante UNIVERSITATI (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:23)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui gic

      - Uniersitatea Bucuresti
      - Universitatea de Vest Timisoara
      - Univesitatea Babes Bolyai CLuj
      - Universiatata de Medicina Cluj etc



      in schimb sunt multe de mana a 2-a plus cele conduse de PSD-isti (Politehnica, Ovidsiua etc)
      • +38 (44 voturi)    
        universitatea din petrosani? (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:45)

        pardalian [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        asta e un banc?!
        • +22 (30 voturi)    
          N-am inteles! (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 23:26)

          Anna O. [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

          Da' aia din Bacau ce are?
          De cea din Timisoara se stie ca e condusa de PSD de cand lumea. In rest numai universitati onorabile! Vivat pamblica academica!
        • -10 (22 voturi)    
          lol (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:18)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

          Tefeleule, ai auzit vreodată de Institutul de Mine din Petroșani, înființat în 1864 de Cuza ?

          E una dintre cele mai elitiste universități din țară.

          Ce mai căutați voi în România, din moment ce nu știți mai nimic despre ea ?

          Afară !
          • +8 (14 voturi)    
            Cuza si Petrosaniul (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:01)

            sistemulparasimpatic [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Cuza n-a infiintat nimic la Petrosani, ca nu era jurisdictia lui, Petrosaniul fiind in Transilvania.

            Acolo au mutat-o Partidul Muncitoresc Roman, prin anii ”50.
            • +5 (5 voturi)    
              Istoric Universitatea din Petroșani (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:01)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui sistemulparasimpatic

              are o lungă și frumoasă tradiție, fiind continuatoarea Institutului de Mine, care a funcționat în București peste 80 de ani, iar din anul universitar 1957 – 1958 a funcționat la Petroșani. A fost infintata prin prin decretul domnitorului A.I. Cuza din 1864 ca „Școala de Ponți și Șosele, Mine și Arhitectură”.
              http://www.upet.ro/istoric/

              Valentin Popa a obţinut nominalizarea în detrimentrul Ecaterinei Andronescu la CEx. Nu stiu cam ce au vrut PSD-isti prin acest vot pe cineva mai bun sau mai rau decat Abramburica.
              Imi amintesc de votul unor rectori la caderea guvernului MRU (o alta categorie de om fata de anonimi din PSD) Dupa votul pentru caderea guvernului au migrat de la PDL la PSD Apoi au croit un proiect de lege prin care patrimoniul universitatilor private in cazul desfintarii sa fie inpartit intre fondatori. Noroc cu CCR-ul de atunci . . .
          • +7 (9 voturi)    
            Elitistă!? (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:19)

            triciupa [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Poate ai vrut să spui etilista...
          • +3 (5 voturi)    
            mi-e si frica (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:20)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Unui cetatean roman nu i se poate retrage cetatenia.

            Imi este insa foarte teama ca daca lucrurile continua, unii ca tine se vor imbraca in camasi kaki si ne vor scoate afara din case pentru a ne duce in lagare de reeducare... Sau ne vor taia beregata pe loc, pentru economie.
          • +1 (1 vot)    
            si zi-i, (Duminică, 28 ianuarie 2018, 15:42)

            Non [utilizator] i-a raspuns lui HP

            bula, "cea mai" elitista?
          • +2 (2 voturi)    
            mai patriot de carton (Duminică, 28 ianuarie 2018, 17:24)

            pardalian [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Scoala aia fondata de Cuza in 1864 se numea „Școala de Ponți și Șosele, Mine și Arhitectură” si a functionat in BUCURESTI peste 80 de ani. NU in Petrosani. Sectia de Mine a fost mutata la Petrosani in 1957 si in 1990 a devenit Universitatea Tehnica si in 1995 Universitatea Petrosani. Cu 3 specializari, lolz.

            Ca sa nu mai zic ca rectorul acestei asa zise universitati, este fost vice-presedinte al filialei PSD Petrosani, consilier judetean, (de la PSD desigur) dar si membru al academiei de stiinte naturale din RUSIA. Si ca si cum nu ar fi suficient, acest nene mai are si dosar penal (cum altfel?!?!) pt ca a produs un accident de circulaţie, iar analizele de sânge au dat un rezultat năucitor: 2,10 la mie!

            Intradevar, Universitatea din Petrosani esto o autoritate mondiala si 100% obiectiva ca sa emita opinii despre cine trebuie sa conduca invatamantul romanesc.

            Ai vrut sa faci pe desteptul micule comunist tardiv dar ai dovedit ca esti un sub mediocru indoctrinat si mincinos. Du-te la colt si da-ti 2 palme.
        • +8 (10 voturi)    
          Universitatea din Petrosani (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:35)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

          este continuatoarea Institutului de Mine, care a funcționat în București peste 80 de ani, iar din 1957 a funcționat la Petroșani. Este atestată prin decretul domnitorului A.I. Cuza din 1864 de înființare a „Școalei de Ponți și Șosele, Mine și Arhitectură”. După anul 1990, prin diversificarea domeniilor și specializărilor universitare, Institutul de Mine din Petroșani a devenit Universitatea Tehnică (1991) și apoi Universitatea din Petroșani (1995).
          Nu va ingrijorati, psedeaua este intronata aici de securitate si de parliti, si are radacini in greva din 1977 cand toate minele au fost impanzite cu securisti si turnatori, iar munca minerilor era f. grea, la foc continuu, sustinuta de mii de soldati , care ar fi trebuit instruiti sa apere tara, nu sa moara pe capete in accidente oribile!
        • -4 (4 voturi)    
          Cică de 1948 :)! (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:59)

          Arigo Sanchi [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

          Fiinta pe când tu nu erai...
      • +21 (25 voturi)    
        grav (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:56)

        287 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Vad cu stupoare ceva centre universitare in lista aceea...care nu au nici o legatura cu fenomenul universitar romanesc.

        Petrosani? Bacau? Pitesti?
        Dumnezeule Mare... urmeaza Videle?
        O cladire pe care pui un afis cu "Universitate" nu va crea niciodata emulatia si efectele pe termen lung pe care un centru universitar de traditie le poate induce.
        Hai sa nu mai mimam actul de invatamant. Cladiri multe raportate la creiere putine...inseamna o densitate de inteligenta redusa. In continua reducere...
      • +30 (38 voturi)    
        exact! (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:57)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Exact: lipsesc universitatile unde se face inca cercetare si unde oamenii stiu ce inseamna CV-ul unui universitar.
        Cei care il sustin sunt exact ca Popa: mediocritati cu articole si carti aparute te miri pe unde, dar cu zeci de granturi nationale.
        • +17 (19 voturi)    
          De fapt, .. (Duminică, 28 ianuarie 2018, 1:34)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          ... cu alte cuvinte, membri PSD care activeaza in anumite Facultati il sustin pe alt membru PSD.. etc...
          • +15 (17 voturi)    
            CV-uri infecte (Duminică, 28 ianuarie 2018, 10:35)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            In dimineata asta am cautat pe net CV-urile catorva dintre rectorii sustinatori ai lui Popa: e JALE, jale mare! M-am uitat pe vreo 5-6 CV ( localitati si discipline diferite, ca sa am o idee de ansamblu) : maculatura stiintifica, zeci de granturi si finantari nationale ( cum le-r fi obtinut?) si aceleasi rezultate stiintifice mediocre publicate in reviste uitate de lume. Unii nici nu-si trec articolele si cartile, doar numarul acestora: asta e semn ca nu au cu ce se lauda, se bazeaza pe ignoranta oamenilor, aia fraieri care cad pe spate de admiratie ca domnu' sau doamna rector are publicate o suta si ceva de articole sivreo10 carti.
            In schimb la toti abunda participarile la conferinte in tara si strainatate si organizarea de conferinte, un numar record de doctoranzi si nu stiu cate afilieri la diverse societati (chestie fara nici o importanta stiintifica), premii locale etc.
            Unii sunt bagati in istorii de plagiat si de spaga, oricum e vorba de o adunatura de smecheri cu salarii mari si realizari extrem de mici. Daca o fi vreunul mai rasaritt intre cei 30, atunci n-avea de ce sa-si puna numele alaturi de asemenea impostori. Deci merita sa fie bagat in aceeasi oala.
            Nu ma mir ca-l sustin pe Popa: sunt de acelasi calibru stiintific adica nivel "universitatea din Suceava" si nimic mai mult.
      • +21 (23 voturi)    
        Excelenta observatia ! (Duminică, 28 ianuarie 2018, 1:00)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Marea majoritate a Universitatilor care il sustin pe agramatul viitor ministru al Educatiei sunt infiintate dupa 1989 in orase fara pic de traditie universitara iar rectorii lor sunt simpatizanti
        ai PSD.

        Pe langa o solidaritate a mediocritatii a mai fost vorba deci si de o solidaritate ideologica care a functionat din plin.

        In fond, daca nu ne este rusine ca tara sa fim reprezentati de politicieni condamnati penal, atunci de ce ne-ar fi rusine sa avem in fruntea Ministerului Educatiei un om care siluieste limba romana si gramatica acesteia !

        Omul va comunica mai putin dar va construi pe tacutelea bude in curtile scolilor satesti si va reusi sa plateasca la timp salariile invatatorilor si profesorilor. )))

        PS. Credeti ca este de colea ? :)))
        • 0 (0 voturi)    
          Problema este ca acesti rectori sunt manageri (Duminică, 28 ianuarie 2018, 17:27)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Cred ca ii doare undeva cine le da banii dar, deocamdata banii vin de la P$D, de la ministerul invatamantului, pe criterii absolut subiective. Cei 30 trebuie sa linga dosul ministrului, oricare ar fi el, ca sa primeasca bani, daca vrea sa fie un rector bun. Fara bani, trebuie sa dea oameni afara, nu poate moderniza laboratoarele, nu-si poate nici zugravi cladirile ... Nu cred ca toti 30 sunt P$D-isti, dar daca n-ar fi semnat fituica aia probabil ca erau pusi la index si la finantarea pe anul 2018 s-ar fi trezit cu 10-15% mai putin la finantare. Universitatile mari, serioase, n-au semnat ca n-au nevoie. Au destule granturi europene ca sa le mai pese foarte mult de firimiturile pe care le dau ministrii P$D-isti. Dupa plagiatul lui Ponta Universitatea din Bucuresti s-a trezit cam fara granturi - drept pedeapsa, dar nu le-a pasat prea mult. Au suficienta valoare ca sa reusesasca sa se finanteze si din alte surse. Daca ar exista o procedura de finantare bazata pe valoare, tarnsparenta, scrisoarea asta n-ar fi existat. Dar asta i-ar incurca pe hotii din P$D.
      • +10 (10 voturi)    
        ai uitat cea mai veche univ romaneasca... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 2:49)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Al. I. Cuza din Iasi.
      • +4 (4 voturi)    
        Eu gandesc si asa: (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:14)

        Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        daca dl pamblica va fi confirmat, iar cabinetul divei de teleorman va fi votat, urmeaza impartirea bugetului ministerelui invatamantului. Pai nu dai ceva mai mult la sustinatorii tai, chiar daca majoritatea au CV-uri unflate (ca sa fiu pe aceeasi linie cu Popa) cu pretioase nimicuri?
    • +8 (10 voturi)    
      Haha (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 23:55)

      cim [utilizator] i-a raspuns lui gic

      De cap sa va fie
    • +10 (14 voturi)    
      Sustinut de Kuzmin de la Pufoaika LLC (Duminică, 28 ianuarie 2018, 1:33)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Unde recent acesta a incercat re-sovietizarea
    • +15 (19 voturi)    
      Concluzia nu poate fi decat..... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 7:56)

      gigiN [utilizator] i-a raspuns lui gic

      ...aceea ca avem minim 30 plus 1 de rectori fie analfabeti,fie politruci ! Va imaginati ce "specialisti"vor scoate acele facultati !
      • +8 (8 voturi)    
        Parol (Duminică, 28 ianuarie 2018, 10:27)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

        Chit ca sunt sigur ca A.S.E. are multe uscaturi, nu poti generaliza acea idee asupra tuturor studentilor.
        Am absolvit Cibernetica (de vina...), sunt unde sunt pe munca mea doar (chit ca nu economist, cum scrie pe diploma de licenta...). Nu sunt nici analfabet, nici politruc, nici "specialist".
        Si chiar daca am absolvit-o mai acum niste ani, garantez ca la fel era situatia la nivelul conducerii institutiei precum e acum - heck, n-a fost ministru al educatiei un rector al ASE mai acum 3 ani? Si ce fel de idei crete impingea si domnia sa...
    • +8 (8 voturi)    
      Toata conducerea din universitati (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:39)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui gic

      si scoli este numita POLITIC! Nimieni nu misca in invatamant de teama directorilor, rectorilor, decanilor care se comporta ca stapanii de sclavi de pe plantatiile de bumbac!!
      • 0 (0 voturi)    
        E mai rau (Duminică, 28 ianuarie 2018, 21:29)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Sunt alesi - ceea ce spune multe despre cei care i-au votat. Un corp profesoral care viteaza pe unii ca astia e alcatuit din stim cine.
  • +39 (47 voturi)    
    Nici o sansa. (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:30)

    Tony_K [utilizator]

    Nu se cauta academicieni cu prestigiu pentru functia de ministru invatamantului, se cauta tractoristi, cizmari, soferi...
  • +40 (48 voturi)    
    PSDisti sau scoli de " renume" ! (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:31)

    Francisc 1 [utilizator]

    mediocrii se sutin intre ei
    • +21 (27 voturi)    
      si nu sunt putini... (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:52)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      nu pto rezistadaca nu opereaza in gasca...

      problema este ca acum au deja prea mult curaj...
      Pericol mortal de subcombat pentru o natie.
      • +19 (23 voturi)    
        impostura, nu doar mediocritate (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 23:03)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        E mai rau decat mediocritate e vorba de impostura!
        Daca cei 30 de rectori considera ca Popa este
        "cercetator de prestigiu in domeniul sau de activitate." atunci inseamna ca si ei sunt tot atat de "prestigiosi" si au ajuns profesori universitari platind pseudo-edituri ca Intech, unde si-a publicat suceveanul cartile. Nu e de mirare ca Sinescu-plagiatorul apare printre semnatari. Doar e amic cu Androneasca:
        In 2012: "medicul Ioanel Sinescu este propunerea Ecaterinei Andronescu pentru a deveni președintele comisiei de medicină Consiliului Naţional de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU)."

        Amintesc lista de "Predatory Journals and Publishers, " lista in care apare si Intech unde publica nea rectoru' de la Suceava:

        Beall's List of Predatory Journals and Publishers:

        beallslist.weebly.com/
        • +6 (6 voturi)    
          mda (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:25)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Asta inca nu-i nimic. Exista si profesori plini si chiar cadre de conducere (nu vorbesc despre lista din articol) care habar nu au despre domeniul lor de activitate.

          Adica sunt unii complet incompetenti. Asa ca discutia despre "cercetare stiintifica" este mult prea avansata in acest context.

          Problema majora de care uita toata lumea vad este aceea a cadrelor didactice universitarte oneste. Care sunt obligate sa se "prostitueze" de catre tot felul de impostori jenanti.

          Si inca o data - nu vorbesc despre lista semnatarilor. La urma urmei, putem accepta ca o parte din rectori sa fie mai putin onesti si competenti, c-asa e viata.
        • +5 (5 voturi)    
          cazul beuran-sinescu (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:26)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Uitati-va cine este unul dintre rectorii care-l sustin pe Popa ca ministru al educatiei.

          catavencii.ro/medicina-romaneasca-se-vindeca-greu-cazul-sinescu-beuran/
        • +4 (4 voturi)    
          cazul Sinescu-Beuran (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:27)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Uitati-va cine este unul din rectorii care-l sustin pe Popa.


          catavencii.ro/medicina-romaneasca-se-vindeca-greu-cazul-sinescu-beuran/
  • +44 (50 voturi)    
    Nah, cam asta ar fi (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:33)

    Philipe [utilizator]

    Cam asta ar fi o parte din lunga lista a lingăilor pesediști. Cum naiba tu ca rector, funcție care presupune cât de cât respect totuși, sa accepți un șef agramat? Mai mult decât atat, sa-ți pui semnătura pe o scrisoare de susținere! Nici nu-i de mirare unde suntem și ma gândesc trist ca nu mai e viitor in țara asta :-(
    • +39 (45 voturi)    
      PSD functioneaza pe baza de slugarnicie (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:37)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui Philipe

      E una din cerintele de intrare in PSD.
  • +30 (36 voturi)    
    mai lispseste.. (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:35)

    Coco Whistle [utilizator]

    suportam din inima partidul si pe conducatorul lui iubit. suporterii plagiatorilor incep sa pupe mina stapinului in public, dizgratios spectacol al lacheilor.
  • +37 (41 voturi)    
    Cine a mai auzit... (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:37)

    mircea_cjn [utilizator]

    ..de Universitatea din Suceava ???

    Poate cei de la Universitatea Targoviste...
    • +26 (28 voturi)    
      Docenti... doi centi (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:03)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Amandoua au experti in termopanizarea cetatilor vechi si-n completarea arhitecturii cu beton armat.

      Freaca menta ziua, sis tudiaza noaptea-n somn.
  • +33 (37 voturi)    
    si ne mai miram ca diplomele romanesti nu (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:42)

    ilex2013 [utilizator]

    sunt recunoscute, iar unii medici au trebuit sa isi dea din nou examenele ca sa poata sa profeseze in alte tari...
    • +18 (24 voturi)    
      Uneltele (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:04)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      Pe mine m-a examinat, ditamai orl-istul, cu scule din cutia de tabla rotunda, scule jumate ruginite. Pe birou - ultimul monitor.

      Pare ca-i doare-n... unealta.
    • -3 (5 voturi)    
      de fapt sunt recunoscute in toata Europa (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:29)

      holinessdani [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      Voi astia rezistenti mintiti mai rau ca psd-ul!
    • -2 (4 voturi)    
      32 din 36 au dat like la o minciuna (Duminică, 28 ianuarie 2018, 17:36)

      holinessdani [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      La ora la care scriu sunt 32 de like-uri din 36 la comentariul lui @ilex2013 care este o mare minciuna.
      Si va si credeti mai destepti decat psd-ul!
      • -1 (1 vot)    
        Nu te supara (Duminică, 28 ianuarie 2018, 21:21)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

        PSD este compus din neica nimeni, ca si matale.
  • +33 (37 voturi)    
    un cadru de nadejde... (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:45)

    ..13 [utilizator]

    Numai bun pentru o universitate la Videle - Teleorman...

    Cum poate sa fie sustinut un asemenea personaj???
    O sa vedem si perlele din timpul audierii in parlament...

    rusinica!!!!
    evident ca si elevii din liceu pot sa il corecteze pe dansul
    • +25 (27 voturi)    
      Putin probabil. (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:34)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Foarte putini elevi si studenti se pot corecta pe ei insisi, daramite pe altii. Analfabeti functionali. Unii cu doctorate.
    • +12 (16 voturi)    
      univeristati de... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 9:18)

      Kornell [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ra..t . Adica Aradul are 2 universitati, Galati 2, Petrosani, Alba Iulia, Ploiesti- numai rase cu 100.000 locuitori, cu somaj ridicat dar cu nasul sus. A. uitam, 2-3 universitati private din Bucuresti- cautati-le
      • +5 (5 voturi)    
        aproape corect ce postezi (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:55)

        Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        doar ca in Arad somajul este ff redus.
      • +1 (1 vot)    
        Doar pentru corecta informare... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 15:29)

        matache [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        ... nu pentru ca nu ai avea dreptate cu sustinerea de doi bano pe care o are acest rector: Ploiestiul are "cam" 200000 de locuitori numai in oras si aproape 270000 de locuitori in zona metropolitana, ca sa nu mai discutam despre faptul ca Prahova este cel mai dens populat judet (de doua ori media pe tara) si al treilea ca numar de locuitori (dupa Bucuresti si judetul Iasi).
      • +1 (1 vot)    
        precum comentatorii (Duminică, 28 ianuarie 2018, 17:11)

        Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        Omul o fi foarte slab profesional. Așa or fi și cei de îl susțin. Doar că și cei care au astfel de păreri nu sunt altceva decât analfabeți funcțional. Pentru că un minim de educație ar împiedica pe cineva să aibă astfel de comentarii ce nu dovedesc decât necunoaștere. Din multe puncte de vedere.
  • -33 (45 voturi)    
    Si s-a mai distrus un cliseu! (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:55)

    holinessdani [utilizator]

    Rezistentii anti-psd au mai pierdut un cliseu cum ca sustinatorii (si votantii) psd sunt doar cei lispsiti de gandire, cultura, inteligenta, civilizatie, educatie, etc., etc.
    • +34 (40 voturi)    
      tu l-ai vazut pe noul ministru al invatamantului?? (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:20)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      iti dai seama... daca asta-i spuma rectorilor...????

      si, din contra, aceasta scrisoare nu face decat sa confirme inca odata ce inseamna pesedeul.

      Pesedeul inseamna politizarea tuturor functiilor pana la cel mai mic sefulet din vreo institutie oarecare.
      Adica comunismul feroce
    • +9 (11 voturi)    
      Fraierici,(n-o sa se supere HN, fiindca nu-i atac (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:01)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      la persoana), esti vai mama ta in materie de postare pro PSD !

      Daca Bombonel ar mai fi reprezentat ceva in PSD la ora asta ti-ar fi interzis sa mai postezi !

      Tocmai ce i-ai anulat pe el, pe Androneasca, pe Georgescu...

      In rest stii care a fost singurul moment in care ai avut dreptate ? La finalul commentului cand ai inceput sa enumeri "etâcâurile"! ;)

      PS. E si asta un inceput ! :))
      • +2 (2 voturi)    
        Numele @holinesdeniel (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:58)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Este eticheta grafica si comportamentala a ceoului Corporatiei BOR, la ei e vorba unde nu e..cenusie...nici Dumnezeu cere...asta este @holinesdeniel
    • +4 (6 voturi)    
      asha e ca vorbeste fix pe limba ta? (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:46)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      exact asha vorbeste tot poporul psd: cu dezacorduri, cu fracturi de logica, cu schimbare de subuect la jumatea argumentatiei.
  • -22 (36 voturi)    
    petitie rezistenta (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:56)

    tudurache [utilizator]

    De urgenta propun o contra petitie semnata de 31 de rezistenti. Ar fi bine sa semneze,Florin Bădiță,Malin Bot,Sandi Matei,baiatul ala care s-a aruncat deasupra unei masi si eventual si domnul Soros ar putea prostesta.
    • -17 (25 voturi)    
      pai da (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:21)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui tudurache

      ca si ei sunt luptatori.
      ca asa il lauda pe domnu injiner doftor ddocent, un om luptator.
      luptam pt. pace !
    • +4 (6 voturi)    
      DOMNU* GUDURACHE (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:59)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui tudurache

      Puteti sa ne esplicati * si noua ce doriti sa spuneti in fraza ,, baiatul ala care s-a aruncat DEASUPRA unei MASI ,,... rusinicaa...
      • +3 (3 voturi)    
        arheopterix, ei si tu acuma, (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:01)

        Bazil [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

        totul este ffff clar, doar ca lipsesc diacriticele. le pun eu: "băiatul ăla care s-a aruncat deasupra unei măși".
        • +1 (1 vot)    
          DON * BAZIL... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 15:40)

          arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

          O-ti fi fun* clarvazator (nu e cazul meu ) da* io tot nu inteleg ce vrea sa zica gudurache ... diacriticili * n-ajuta cu nimic... (parerea mea ).
  • +30 (34 voturi)    
    Cu asa rectori,jalea-i mare.Scapa cine poate ! (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 20:57)

    Plagarus [utilizator]

    Studiile universitare in strainatate sunt salvarea tinerei generatii. Raman doar 3-4 universitati in RO pe care mai merita sa le urmeze, in rest BALAST / LEST / GARBAGE.
    • 0 (0 voturi)    
      Studiu comparativ (Duminică, 28 ianuarie 2018, 21:25)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Suna secretariatul de la UBB Cluj, si cere-le damelor (majoritatea cu burta la gura) ceva simplu. Sa vezi cum te-njura.
      Suna secretariatul unei univ. de mana a doua din occidentul putred, sa vezi cum primesti diploma acasa.
      Publici rezultatele in reviste de studii internationale, si vezi cum creste interesul pentru sistarea de programe de cooperare. Din exp. proprie, aia din Cluj sunt cam varza, cu mici exceptii.
  • +37 (39 voturi)    
    va dati seama cati studenti au astia pe mana (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:02)

    moka [utilizator]

    suntem condamnati ca tara.
    sistemul feudal este mai puternic decat oricand. au fost chemati la oaste si au zis prezent. caci altfel unde le sunt picioarele acolo le va sta si capul.

    fugiti din tara cat mai puteti. va bateti joc de copiii dumneavoastra daca ii trimiteti la studiu si li-i dati pe mana acestor rectori.

    Cel mai rau imi pare de fostul ministru al invatamantului, Campeanu, caci, sincer, chiar daca era pesedist, parea un om foarte rezonabil. S-a dsicreditat iremediabil.
    PAMBLICARII
    • +16 (18 voturi)    
      Campeanu este capul rautatilor (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 23:32)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui moka

      El l-a sustinut pe viitorul ministru, si in culise si in colectarea acestor semnaturi.
      • +10 (10 voturi)    
        Campeanu... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 9:52)

        nlln [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

        Nu este rector la o universitate unde fostii angajati si-au adus pana la urma toata familia in posturi academice?

        Unu la mine...unu la tine...samd
  • +29 (31 voturi)    
    Hopa... (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:04)

    PedaGogu [utilizator]

    Dar Tudorel, sluga model, nu a dat cu suptsemnatul? Nu se agreează cu rectorul cel mai tare din regiunea de nord-est?
  • +28 (30 voturi)    
    Numai niste lingai pot accepta (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:10)

    ciuma.rosie [utilizator]

    niste numiri in posturi cheie dupa un an de scandal continuu sub guvernarea penalilor si banditilor din psd
  • +27 (31 voturi)    
    Mai sunt sperante (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:24)

    ber [utilizator]

    Atata timp cat Universitatea din Bucuresti, Universitatea Babes Bolyai din Cluj, Universitatea Al.I. Cuza din Iasi si Universitatea de Vest din Timisoara nu sunt pe,lista asta,
    putem spera ca mai sunt ceva sperante pentru tara asta!
    • +11 (13 voturi)    
      Cu Al I Cuza din Iasi nu-s sigur... (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 22:15)

      gugurila [utilizator] i-a raspuns lui ber

      ... pentru ca rector (momentan in concediu) e Tudorel Toader...
    • +2 (8 voturi)    
      Na, na, na! (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 22:33)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui ber

      C'esti copil?! Niente sperante, aia 30 (treizeci!) sunt zdrobitori, majoritatea!
      Sa radem nitzel! :-D
      • +2 (2 voturi)    
        alternativa (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:57)

        ber [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

        Ma gandeam ca daca mai raman in tara ceva tineri merituosi dintre cei care absolva liceul, ei pot opta
        sa se duca la o universitate in care nu se mimeaza
        buna pregatire, in care impostura nu-si are locul.
  • +28 (30 voturi)    
    Fabricile de diplome... (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:32)

    Pavel_Puiutz [utilizator]

    ... il sustin pe Valentin Popa. Cand se va face o reforma reala a invatamantului universitar din Romania? Pestele de la cap se impute. Vorba ceea: Tara tara, vrem studenti, nu conteaza ca nu stiu sa scrie si sa vorbeasca. Rusine, tovarasilor profesori!
    • +1 (1 vot)    
      Chiar si URSS prin kuzmin (Duminică, 28 ianuarie 2018, 14:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Pavel_Puiutz

      Fraternizeaza cu popa...http://www.hotnews.ro/stiri-esential-22105280-replica-rectorului-universitatii-din-suceava-dupa-ambasadorul-kuzmin-spus-armata-rusa-ajuns-din-greseala-pana-tbilisi-putea-lucra-sistemul-franare-tancurilor-rusesti.htm
  • +25 (27 voturi)    
    rusinos! (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:36)

    karula [utilizator]

    Aveti mai sus lista celor 30 de rectori PSD isti! Din nefericire si Univ. Transilvania Brasov...
  • +23 (27 voturi)    
    Initiativa lui Campeanu ("Agronomie")... (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:39)

    Tzepe [utilizator]

    ...seful Consiliului National al Rectorilor si, in acelasi timp, sluga lui Ponta.
    A facut campanie electorala pt. PSD si a fost recompensat cu postul de ministru al invatamantului.
    E clar?
  • +8 (18 voturi)    
    un pas inainte (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 21:45)

    buha [utilizator]

    fata de Liviu Pop genunche e un pas inainte.
    Cati Andronescu sigur vorbea mai corect romaneste, dar nu cred ca e singurul criteriu si sigur nu as prefera-o pe ea/
  • +14 (20 voturi)    
    In un potential plagiator? (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 22:16)

    Pac-pac [utilizator]

    Lasand la o parte potentialul plagiator al acestui pesedist, ma intreb si eu de ce trebuie ca ministrul educatiei sa vina din zona universitara cand de fapt fundatia e praf.

    Altfel spus, de ce nu avem ministrii din zona invatamantului liceal sau chiar gimnazial. Chiar sunt toti retardati la acel nivel? Nicidecum...
    • +5 (5 voturi)    
      normal (Duminică, 28 ianuarie 2018, 10:23)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      Managementul educatiei are 2 nivele:
      - conducerea unitatilor scolare
      - conducerea strategica a educatiei nationale

      In principiu, e bine ca un conducator sa aiba experienta didactica respectiva. Dar nu e obligatoriu ca un prodesor genial (indiferent de nivel) sa fie si un bun conducator, mai ales la nivel national.

      De fapt, nici nu are importanta cine conduce educatia socialista, penru ca politicul socialist nu isi pune realmente problema de a avea o educatie eficeinta.

      Educatia este vazuta de socialisti doar ca un canal de a obtine mai multe voturi, iar in schimbul acestora intretin planuri cadru exagerat de lungi, cadre didactice mult mai numeroase decat e nevoie si favorizeza sindicatele.

      In aceasta schema elevul nu exista. Din pacate, multi parinti intra in acest joc al administrarii educatiei, si pentru ca singurul model pe care il au in cap este cel comunist, imping incostient spre acelasi model.

      Uita ca de fapt comunismul a cazut si ca educatia comunista era valabila doar pentru comunism.

      ===
      Numirea ca ministru a unui cadru didactic (de la orice nivel) este in acest mediu socialist doar o modalitte de a linisti spriritele, nicidecum o incercare de a garanta in vreun fel eficienta conducerii.

      Si ca sa ne intelegem, socialismul este tot un fel de comunism si peste tot in lume a dat gres in asigurarea bunastarii. Reuseste doar sa iroseasca resursele statului si ale cetatenilor in 6-8 ani.
  • +21 (23 voturi)    
    Brava, brava, brava! (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 22:30)

    Namaste [utilizator]

    Solidaritateeee!
    Pambbbblicaaaa!!!!
  • +24 (28 voturi)    
    recturi (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 22:44)

    Adran [utilizator]

    nu rectori. aveti o eroare in articol.
  • +17 (19 voturi)    
    Rusine (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 23:02)

    vlad.pe [utilizator]

    Rușine pentru semnatari, ne întoarcem înapoi la comunism când rectorii trăiau doar pentru a-i mulțumi pe cei de la conducere.

    Si când te aștepți ca acești oameni învățați sa dea dovada de coloana vertebrala.
  • +8 (8 voturi)    
    Asa... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 0:06)

    Hohey [utilizator]

    Asa universitati...asa (rect)ori...
  • +10 (12 voturi)    
    celinapetrescu@yahoo.fr (Duminică, 28 ianuarie 2018, 1:04)

    C.Petrescu [utilizator]

    Aceste asa zise universitati ar trebui desfiintate maine. Sunt niste smecherii care se autodemasca prin sustinerea unui analfabet. E clar ca semnatarii acestei porcarii sunt la fel de analfabeti ca el.
    Acum avem intreg peisajul catastrofei din invatamantul superior romanesc. Analfabeti functional care conduc niste unitati de invatamant cu statut fraudulos de universitati. Nu poti sustine un astfel de specimen daca ai un minim de demnitate ....mobilizarea psd ista este fabuloasa. SALVATI ROMANIA. SUNTEM PE MARGINEA PRAPASTIEI.
    Cine va propune in programul de guvernare curatirea invatamantului superior de o astfel de pelagra, are votul meu, indiferent de la ce partid e.
  • +10 (12 voturi)    
    Iti dai seama (Duminică, 28 ianuarie 2018, 1:10)

    Coco_papagal [utilizator]

    seama ca invatamantul in RO e praf. Proful semi analfabet din SUceava sustinut de liota doctorilor analfabeti.
    Retarzilor, din cauza voastra incep copii sa invete in occident..sunteti doctorii lu peste prajit..vai de pln cu asa semidocti.
  • +13 (15 voturi)    
    Rectori de pe la Pocreaca (Duminică, 28 ianuarie 2018, 1:32)

    Dalinar [utilizator]

    Il sustin pe unul d’al lor, de la Schiucshiava.
  • +16 (16 voturi)    
    pupin*sti (Duminică, 28 ianuarie 2018, 7:17)

    Elfu [utilizator]

    Ce inseamna partidul - inregimentarea politica ...

    Pupincuristii.

    Un ministru nu cred ca trebuie sustinut de rectori pentru ca acestia nu au nici un rol in numirea si acceptarea sa.

    Asta arata nivelul celor care conduc invatamantul romanesc si subliniaza slugarnicia fata de partid si de sef.
  • +12 (14 voturi)    
    Prestigiu de P#D-ist poate (Duminică, 28 ianuarie 2018, 8:34)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Adia un mafiot, complice la distrugerea invatamântului românesc (ca si semnatarii!!). In PSD sunt doar gunoaie si hoti... Din mafia universitara ai fac parte Androneaskova, T. Toader si alti incompetenti carieristi ca ei
    • +3 (3 voturi)    
      incompetenti? (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:47)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      interesant! banuiesc ca ai studiile si experienta necesare ca sa faci o astfel de afirmatie si nu esti la nivelul unui badita sau sendi-box, nu-i asa?
  • +14 (14 voturi)    
    CONCLUZIE (Duminică, 28 ianuarie 2018, 8:42)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    CINE SE ASEAMANA SE ADUNA....!
  • +14 (14 voturi)    
    Blestem ? (Duminică, 28 ianuarie 2018, 9:12)

    WellDone [utilizator]

    Invatamantul romanesc se duce in jos (cred ca toti care nu suntem din interiorul sistemului de invatamant, suntem deacord).
    Atunci cei 30 de semnatari sunt cei ce au contribuit semnificativ la aceasta "performanta".
    De ce ar trebui sa luam in considerare aceste semnaturi?
    • +10 (10 voturi)    
      seful educatiei falite (Duminică, 28 ianuarie 2018, 10:16)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui WellDone

      Oricum nu conteaza, intr-adevar.

      Ce ar putea sa faca ministrul educatiei in Romania?

      Chiar si legile educatiei daca le schimba, tot nimic nu inseamna.

      Din simplul motiv ca intr-o tara socialista angajata pe drumul intoarcerii la comunism (de fapt un fel de national -socialism mai curand), educatia nu are nici un fel de sens. Oricum nimeni nu are nevoie de absolventi bine pregatiti.

      Iar tinerii capabili si cu caracter pleaca in alte tari, fie din dorinta proprie, fie la indemnul parintilor.

      Povestea aia cu "ce s-ar intampla daca am pleca toti!?" tine pana te pocnesti cu capul de pragul de sus. Si atunci iti amintesti din geografie de Otopeni :-)

      Puteau sa puna si un caine ministru, tot aia era.
      • 0 (0 voturi)    
        Tribul lui Ham (Duminică, 28 ianuarie 2018, 21:31)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Pai e caine, dar nu latra.
  • +12 (12 voturi)    
    Ăsta-i stilul PSD. (Duminică, 28 ianuarie 2018, 9:24)

    asavreau [utilizator]

    Dintr-o listă de nulități alegi unul mai dispus să facă escrocherii.Consiliul Național al Rectorilor este o fudulie fără sens.Nici organizație sindicală nu-i.După ce că,majoritatea semnatarilor sunt șefi peste o universitate de râsul lumii,se mai și compromit semnând o scrisoare de susținere.Pentru ce?Pare o lingușeală scârboasă.„Popa noi suntem cu tine,fii atent cum dai banii”.Scrisoarea nu are nici-o valoare.A atras atenția că Popa nu-i bun de ministru.Bucuria lui Pop.
  • +11 (13 voturi)    
    ... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 9:36)

    mihai_mi [utilizator]

    Nu pot spune despre celelalte dar pot spune despre Universitatea Pitesti: 5 ani din viata mea au fost petrecuti in calitate de student acolo. In acesti 5 ani am vazut cum mediocritatea e ridicata la rang de calitate in randul profesorilor cu functii. 5 ani irositi din viata mea de profesori care habar nu aveau despe materiile invechite pe care incercau sa le predea. Un search rapid pe google dupa numele actualului rector, semnatar al acestei scrisori de sustinere, returneaza direct acuzatia de plagiat al doctoratului dumnealui.
    Cred ca sunt indreptatit sa consider ca si ceilalti semnatari sunt in situatii similare. Ce valoare are aceasta scrisoare de sustinere??? E nula!!!
  • +9 (9 voturi)    
    Sa inteleaga toata lumea care este motivul pentru3 (Duminică, 28 ianuarie 2018, 9:43)

    nlln [utilizator]

    Aceasta scrisoare.

    Faceti o emisiune despre aceste universitati, despre studentii care merg la cursuri acolo, sa ii ascultam, cum gandesc, cum exprima ceea ce gandesc.

    Sau mai bine nu.

    Cate din aceste universitati au publicat articole de cercetare in primele 10 reviste internationale din domeniul lor de activitate?
    • +1 (1 vot)    
      Vointa de otel (Duminică, 28 ianuarie 2018, 21:33)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Ce conteaza ? E alta lume aici, aceea bizantino-sovietica. Si-apoi Domnului nu-i plac fudulii. Vorba unuia cu roba neagra, cauta-ti duhovnic. Unuldin Iasi scria in manualul aux. ca te lecuiesti de orbire daca bunica plateste slujba.
      Oamenii astia VOR sa fie tampiti.
  • +9 (9 voturi)    
    rezerva de cadre (Duminică, 28 ianuarie 2018, 10:03)

    Non [utilizator]

    fara fund a psd (ea, rezerva).
    • +6 (6 voturi)    
      Cum adică, fără fund? (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:44)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Non

      Când ai dintr-un foc 30 de recturi, ai obligatoriu și 30 de funduri..?!?
      • +1 (1 vot)    
        errr... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 15:45)

        Non [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        corect!
  • +7 (9 voturi)    
    de (Duminică, 28 ianuarie 2018, 10:26)

    andrei1232000 [utilizator]

    la Sibiu rectorul Ioan Bondrea o fi ruda cu Tov Bondrea fondatorul Spiru Haret si fost sef ce cadre de la Ministerul Invatamantului pe vremea tovarasei?
  • +6 (6 voturi)    
    ce repede s-au mobilizat (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:16)

    pb80tm [utilizator]

    buzitele de partid sa se lipeasca in dosul care promite. indiferent de calitatile unui mnistru sau orientarea sa politica todeauna provoaca scarba corul apaludacilor. daca era ana pauker propusa astia 30 ieseau cu scrisoarea. asta denota lipsa de coloana vertebrala
  • +4 (4 voturi)    
    Temă (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:25)

    munuc [utilizator]

    La o țară ca România, cu 100.000 de bacalaureați anual, nu sunt prea multe 30 și ceva de universități? Nu îngrijorează pe nimeni aspectul acesta? Tuturor vi se pare în regulă? Cum ar fi o dezbatere pe această temă? Cine se încumetă?
    • +2 (2 voturi)    
      mai multe (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:07)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui munuc

      cam 50 universitati.
    • +6 (6 voturi)    
      sunt peste 100 ... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:45)

      a_l [utilizator] i-a raspuns lui munuc

      In articol este vorba doar de cei 30 de rectori care il sustin pe cel din Suceava.
      Insa in Romania sunt 47 de Universitati publice de stat, 50 de Universitati private si 7 Institutii de invatamant superior militare.
      Deci tara asta are peste o suta de rectori. Asa ca acestia 30 care au semnat, nu sunt nici macar "o majoritate" :)

      Evident ca ne putem intreba cum poate o tara asa de saraca sa sustina atatea universitati si 'universitati'. Au vreo justificare? Au rezultate? Nu s-ar fi putut comasa ca sa nu avem atata rectorime de platit - si ma refer la cele de stat, sustinute de la buget. Iar cele private, au dotare, au performanta? satisfac niste standarde? sau sunt doar modalitati de pacalit si jecmanit tineri naivi sau de facut evaziune, spalat bani sau mi stiu eu ce alte activitati.
      • 0 (0 voturi)    
        Cine da banii (Duminică, 28 ianuarie 2018, 21:35)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui a_l

        Au descoperit o catedrala bizantina de prin sec. al V-lea, undeva langa Alba. Au ingropat-o inapoi.
        La piramida masonica din Alba au stiut sa fie prezenti, lingaii.
  • +8 (8 voturi)    
    tara fara viitor. (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:50)

    ouyang [utilizator]

    plecati care puteti cat de repede. altfel veti fi mulsi de bani pana moare toata sleahta asta de impostori. am ajuns la esalonul 4 PSD, lingai, trantori invizibili, tinatori de umbrele, secretare de liceu. ce mai poate urma? restauratia e aproape completa.
  • -17 (19 voturi)    
    Rector (Duminică, 28 ianuarie 2018, 11:52)

    ZVrk [utilizator]

    trag concluzia ca rector la o Universitate acreditata, chiar si de la Poplaca de Jos sa fie, e mult mai putin decat datator cu parerea, amator sau profesionist, pe site-ul hotnews. Se pot vedea undeva maretele realizari ale corului de contra-aplaudaci? Ca poate ma las de scoli, imi ajung cele doua clase ale mele, si trec si eu la esperti ...
    • +9 (11 voturi)    
      Deja ești espert :) (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:00)

      munuc [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

      Și ca dovadă, iată, noi, muritorii de rând, nu te putem înțelege.
    • +3 (3 voturi)    
      ioi! (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:18)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

      Intr-adevar, a fi rector intr-o universitate din Romania este cu mult mai putin decat cineva care scrie pe HN. Din simplul motiv ca macar postacii pe HN gandesc pentru ei, cu capul lor.

      Ceea ce nu s-ar putea spune despre multi "oameni de stiinta" de pe plaiurile unde ninge frumos pe culturi.

      ===

      PS - in lista de lucrari ale domnului candidat apare al doilea sau al treilea in cele mai multe. Plus 12 granturi de cercetare. Ca ministru probabil ca o sa ii para rau dupa ele :-)))
    • +4 (4 voturi)    
      O realizare.... (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:28)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

      ... a contra-aplaudacilor e capacitatea de a scrie corect (măcar) în limba română. Dacă vrei să le afli și pe CELALANTI, spune și ți le trimitem legate cu PAMBLICĂ...
    • +5 (5 voturi)    
      Din lac(POP) in put(Popa). (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:04)

      Sati [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

      Tovarase esti de la FSB(KGB) ? Mai presteaza "espertule".
    • +2 (2 voturi)    
      argumentele mele vs gargara ta (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:13)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

      @rectorasule Cand voi fi propus ca rector, minsitru sau alta inalta functie si voi accepta aceasta functie, te asigur ca -mi voi publica CV-ul si realizarile fara nici o ezitare.
      Nici unul dintre comentatori nu are de ce sa-si faca publice realizarile pentru ca nu de ei este vorba in articol, nu ei au fost propusi si acceptat postul de ministru (al educatiei, ca sa fie gluma si mai buna!).
      Daca ai avea ceva in cap ar trebui macar sa-ti dai seama ca oamenii care sunt capabili sa inteleaga si sa aprecieze ( sau nu) continutul unui CV de profesor universitar, aducand si argumente, stiu despre ce vorbesc. Nu ai decat sa iei toate comentariile mele la adresa CV-urilor celor 30 de rectori si cel al lui Popa si sa-mi spui ce nu e corect in afirmatiile mele.
      Daca nu ai argumente atunci nu inteleg de ce te bagi in discutie, neavand nimic inteligent de spus, doar gargara.
    • +2 (2 voturi)    
      Mai Popel (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:19)

      Electorul [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

      Si când erai student tot oportunist ca si acum. Unii colegi spuneau ca turnai pe la organe.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu se vede (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:39)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

      Nu se vede ca rectorii , chiar de la Universitati acreditate ( unii) sunt mai mult decat datatori cu parera.
      NU SE VEDE.

      Rusinos, dar acesta este adevarul.

      Cu un timp in urma, o universitate de drept, cu pretentii de altfel, propunea renuntarea la lucrarea de licenta prin inlocuirea cu un examen scris, pe motiv ca nu au bani sa cumpere sistemul pentru corectare( plagiat).
      Pana acum si-au luat destui licenta...

      Subiectul este vast.

      Marea majoritate au un singur merit: afilierea politica.
    • +2 (2 voturi)    
      pai vezi.. (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:49)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

      Si Paunescu si Vadim au fost intelectuali de clasa(ceea ce nu cred ca se poate spune despre multi din rectorii semnatari) dar tot ca si slugile lui Ceausescu au ramas in memoria noastra dupa multele ode si poeme inchinate "ilustrului conducator" dar mai ales dupa beneficiile de care le-au acumulat pe vremea aia.
      Poti fi intelectual cu caracter de sluga dar nu trebuie apoi sa te miri ca esti tratat ca o sluga si nu ca un intelectual.
    • -6 (6 voturi)    
      relax, ZVrk (Duminică, 28 ianuarie 2018, 13:50)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

      aici posteaza mai ales mercenarii sorosisti, pe care imi place sa-i isterizez cateodata cu contra-postari :)
      • 0 (0 voturi)    
        stai calm (Duminică, 28 ianuarie 2018, 15:55)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Stai calm ca nu isterizezi pe nimeni. Cel mult provoci mila cu postarile tale.
        Iti acorzi prea multa importanta asa cum fac micile persoane care vor sa fie luate in seama cu orice pret.
  • +3 (3 voturi)    
    ? (Duminică, 28 ianuarie 2018, 12:29)

    Dedalus [utilizator]

    Marea mea intrebare este de ce a fost nevoie de aceasta scrisoare?

    Singurul lucru la care ma pot gandi, ca logica, este ca in interiorul partidului domnul candidat nu are cine stie ce sustinere.

    Sau ca e doar un automatism fara valoare, cum se semnau in comunism petitiile pentru pacea lumii...
    • +3 (3 voturi)    
      Posibil joc politic (Duminică, 28 ianuarie 2018, 15:16)

      n.dumiritu [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Poate raspunsul e in: "...Valentin Popa a sustinut ... accesul echitabil la resurse". Rectorii sint politicieni in general, cu atit mai mult in sistemul nostru etatist, cu finantare privilegiata din pixul celui care detine puterea. Probabil Popa le da speranta ca vor primi felii mai consistente, in dauna universitatilor mai bine cotate, din bugetul si asa sarac al invatamintului si cercetarii. Poate sustinerea pe fata e o forma de revolta si de resentiment a periferiei fata de centrul favorizat. Oricum e un joc de putere din care mai mult ca sigur are de pierdut invatamintul de grade inferioare, care ar trebui sa fie principalul beneficiar al subventiei de stat si principala preocupare a intregului sistem de invatamint. Educatia se face in invatamintul mediu si liceal, iar in cel superior se face specializarea pentru cei interesati sa se califice intr-o meserie. Deci invatamintul superior ar trebui sa fie finantat de cei care aspira la obtinerea calificarii.
      • 0 (0 voturi)    
        Studii de fezabilitate (Duminică, 28 ianuarie 2018, 21:40)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

        Cercetare pe urmele lasate de melci fac astia ? ca de realizari n-am cetit nici n-am auzit.
        Probabil mai dureaza, avand in vedere faptul ca si melcii o taie spre occidentul putred.
  • 0 (0 voturi)    
    scrisoare deschisa e aberanta.. (Duminică, 28 ianuarie 2018, 19:52)

    liviu_ [utilizator]

    cel putin ce am citit eu e doar o lauda, dar fara nici o explicatie concreta pt sustinere
    doar "blablabla vai ce maret e blablabla:
    • 0 (0 voturi)    
      Behehe (Duminică, 28 ianuarie 2018, 21:42)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Specificul oii.

      Plecarea nu mai e un ideal, ci o necesitate. Vor ramane destui sa cante ode si sa faca pe doctii, intre ei. M-ar mira insa, cand vor viziona stranepotii mei imagini satelit, sa vada vreo autostrada 100% circulabila.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version