Judecatoarea Gabriela Baltag, membru CSM: Care sa fie oare mobilul dezinformarilor care nu mai contenesc, in ultimul timp, in ceea ce priveste asteptata reforma a legilor justitiei?

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 25 ianuarie 2018, 11:07 Actualitate | Esenţial


Judecatoarea Gabriela Baltag, membru al Consiliului Superior al Magistraturii, sustine, intr-o "scrisoare adresata romanilor si celor de la Bruxelles", publicata de QMagazine, ca "Claude Junker si George Soros se vad frecvent. In ultimii ani s-au vazut de cel putin patru ori. (...) Ultima data s-au vazut cu o luna si jumatate in urma, cand unul din subiectele principale ale discutiilor a fost justitia din Romania." "Care sa fie oare mobilul dezinformarilor care nu mai contenesc, in ultimul timp, in ceea ce priveste asteptata reforma a legilor justitiei?', adauga Gabriela Baltag.

UPDATE: Intr-o alta varianta a scrisorii Gabrielei Baltag, publicata de ziarul Cotidianul, nu apare nicio referire la Jean Claude Junker si George Soros.


Fragment din
scrisoarea judecatoarei Gabriela Baltag, in versiunea publicata de Cotidianul:

"Care sa fie oare mobilul dezinformarilor care nu mai contenesc, in ultimul timp, in ceea ce priveste asteptata reforma a legilor justitiei? Ascult, in fiecare zi, cu o nedisimulata uimire, 'teoriile' si 'argumentele' care vin sa ne zugraveasca 'raul' ce se va pogori peste acest popor fiindca indrazneste sa spere ca nu va mai avea niciodata judecatori, 'parteneri de nadejde' ai cuiva, judecatori despre care sa nu mai poata marturisi nimeni, nici chiar cel mai important om in stat, ca ar fi 'ai sai', ca in orice sala de judecata egalitatea de sanse intre acuzare si aparare va deveni sfanta, precum Biblia, ca, intr-un viitor nu prea indepartat, vor exista toate garantiile ca independenta justitiei, la nivel reprezentativ, sa fie asigurata numai de aceia care beneficiaza pe deplin de prerogativele de independenta.

Cine este in zilele acestea la capatul lucrurilor pline de neadevar, rostite fara nicio rezerva, care impanzesc majoritatea canalelor de comunicare, incercand sa ingenuncheze o societate inca visatoare, care indrazneste sa mai creada ca poate sa stea la masa cu Marile Puteri, asa cum se intampla altadata, in vremurile pentru care termenul 'democratie' nu era deloc consacrat!?

De dragul istoriei, ce poarta pe umerii ei sufletul poporului roman, puternic incercat de veacuri si mai grele, unul dintre judecatorii acestei tari, asemeni majoritatii celorlalti, la ceas aniversar, indrazneste sa mai spere in viitor. Pentru sacrificiul celor care nu mai sunt printre noi, dar mai ales pentru identitatea si onoarea ce trebuie sa ne caracterizeze, in timpurile de fata si in cele care vor urma, nadajduiesc ca lectiile pentru care am patimit nu au fost in zadar, iar jertfele inaintasilor au avut un rost."



Fragment din scrisoarea judecatoarei Gabriela Baltag, in versiunea publicata de
QMagazine:

"Care sa fie oare mobilul dezinformarilor care nu mai contenesc, in ultimul timp, in ceea ce priveste asteptata reforma a legilor justitiei? Ascult, in fiecare zi, cu o nedisimulata uimire, 'teoriile' si 'argumentele' care vin sa ne zugraveasca 'raul' ce se va pogori peste acest popor fiindca indrazneste sa spere ca nu va mai avea niciodata judecatori, 'parteneri de nadejde' ai cuiva, judecatori despre care sa nu mai poata marturisi nimeni, nici chiar cel mai important om in stat, ca  ar fi 'ai sai', ca in orice sala de judecata egalitatea de sanse intre acuzare si aparare va deveni sfanta, precum Biblia, ca, intr-un viitor nu prea indepartat, vor exista toate  garantiile ca independenta justitiei, la nivel reprezentativ, sa fie asigurata numai de aceia care beneficiaza pe deplin de prerogativele de independenta.

Cine este in zilele acestea la capatul lucrurilor pline de neadevar, rostite fara nicio rezerva, care impanzesc majoritatea canalelor de comunicare, incercand sa ingenuncheze o societate inca visatoare, care indrazneste sa mai creada ca poate sa stea la masa cu Marile Puteri, asa cum se intampla altadata, in vremurile pentru care termenul 'democratie' nu era deloc consacrat!?

Claude Junker si George Soros se vad frecvent. In ultimii ani s-au vazut de cel putin patru ori. Ultima data s-au vazut cu o luna si jumatate in urma cand unul din subiectele principale ale discutiilor a fost justitia din Romania."









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















7223 vizualizari

  • +28 (40 voturi)    
    uluitor (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:14)

    bogdan1477 [utilizator]

    Tantea asta fiind judecator si membru PSD. Astia in 6 luni ne scot din UE daca nu-i scoatem noi de la putere.
    • +5 (9 voturi)    
      de unde stie PSD-ista asta ce-au discutat aia? (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:43)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Gabriela Baltag, cunoscuta ca sluga a PSD, invitata des la Antena 3, pretinde nu doar ca stie de cate ori s-au intalnit Juncker cu Soros ci si ce au discutat ei in privat...

      doar sefa Q magazine mai reusea d-astea dar ea muncea mai mult - pe spate - cu toti atasatii ambasadelor de la Bucuresti.

      Probabil informati vine de la Corina Cretu - cunoscuta pe la bruxelles ca aia care s-a culcat cu Colin Powell
      • +2 (2 voturi)    
        Chiar de la Junker ! (Vineri, 26 ianuarie 2018, 1:30)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        "President Juncker, First Vice-President Timmermans and Commissioners Moscovici, Stylianides and Moedas, did indeed each meet with George Soros, at his request, on 27 April, 31 May and 1 June 2017. ...."

        Aici e raspunsul lui Junker in urma unei interogatii SCRISE a unui europarlamentar german (culmea! din PPE).

        http://www.europarl.europa.eu/sides/getAllAnswers.do?reference=P-2017-003696&language=EN

        ====================
    • +4 (4 voturi)    
      membru CSM am vrut sa zic... (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:46)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      ...
    • 0 (0 voturi)    
      Pozitia politica a unei judecatoare CSM (Vineri, 26 ianuarie 2018, 10:30)

      breber [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      LEGE Nr. 303 din 28 iunie 2004 *** Republicată
      privind statutul judecătorilor şi procurorilor


      ART. 9
      (1) Judecătorii şi procurorii nu pot să facă parte din partide sau formaţiuni politice şi nici să desfăşoare sau să participe la activităţi cu caracter politic.
      (2) Judecătorii şi procurorii sunt obligaţi ca în exercitarea atribuţiilor să se abţină de la exprimarea sau manifestarea, în orice mod, a convingerilor lor politice.

      Dar cine s-o pedepseasca?
  • +29 (37 voturi)    
    Nebunie (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:17)

    Daniels22026 [utilizator]

    Iata, hotia si propaganda afisate ca valori morale, chiar de un judecator!!! Incredibil. Cate principii incalca acest judecator?

    Cum ajung asemenea oameni indoctrinati in functii inalte? Trebuie neaparat sa constituim o noua democratie, cea participativa. Asa nu se mai poate. Democratia parlamentara si politicianismul au devenit practic sinonime cu infractiunea organizata.
    • +4 (8 voturi)    
      nu e neaparat indoctrinata (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:51)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      ci doar foarte controlabila. Probabil un dulap plin de schelete. Niste copii care au nevoie de putin ajutor in viata,... . Probabil daca sapa cateva zile Rise ne va spune si motivul care a imbrancit-o pe duamna asta n fata tastaturii sa dea scrisorica asta.
      Daca are dovezi despre respectiva intalnire si respectiv discutiile purtate sa aduca dovezi. Altfel se umple de penibil. Comisia Europeana , surpriza, nu urmareste Antena 3 :)
  • +29 (31 voturi)    
    si persoana asta e membra CSM ?!? (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:17)

    lp [utilizator]

    vai de capul nostru
    • +5 (5 voturi)    
      sunt vreo 6-7 PSD-ist in CSM (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:44)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui lp

      PSD-ul pune stapanire pe Romania
    • +5 (5 voturi)    
      e purtatoarea de luminare (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:53)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui lp

      ca sa fiu civilizat............
  • +20 (28 voturi)    
    Da fata, ai dreptate, fata... (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:19)

    scaraotchi [utilizator]

    si cand se intalnesc se joaca de-a aruncatelea cu ...baltagu'' la tinta, pe post de tinta folosind, bineinteles poza lu' Daddy cu hamsteru' pe post de bulina rosie/neagra- adica punctaj maxim...

    Cine-i "rade'' mustata din 3 incercari da de baut...
  • +24 (26 voturi)    
    ... (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:19)

    erevan [utilizator]

    tanti nu este DECAT urmatorul ministru al justitiei...
  • +25 (33 voturi)    
    Mesajul acestei "scrisori" (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:23)

    math_2 [utilizator]

    ... este de o ticalosie rara. Daca voi inca mai credeti ca propaganda ruseasca nu are nimic de a face cu PSD+Izmene+Antene va inselati amarnic.
    Efectele vor fi dramatice. Votantii PSD chiar se cred patriotii care lupta pentru eliberarea neamului de sub jugul imperialist (NATO-UE-Soros-americani-multinationale-banci). Si sunt multi.
    • +2 (8 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:43)

      [anonim] i-a raspuns lui math_2

    • +5 (5 voturi)    
      Asa multi nu sunt, dar sunt in mod sigur (Joi, 25 ianuarie 2018, 14:28)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui math_2

      "fuduli de creier"... Vreau sa spun ca cei care sunt chiar "atasati'' sunt doar cativa, restul sunt doar ''influentabili" .

      Astfel, daca maine un partid (inconstient) din opozitie, sa zicem USR, prin absurd ar promite lapte si miere direct de la robinet, va spun sigur ca ar vota cu el.

      Noi suntem cu adevarat fraier, pt ca nu iesim in numar mare si nu-i maturam... odata pentru totdeauna ...!

      Comoditatea costa...!
  • +19 (25 voturi)    
    Dovada ! Dovada ! (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:24)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Inca o davada că Justitia română este stâlpul statului mafiot si complice la distrugerea României - aceasta mâncătoare de kkt.
    • +5 (7 voturi)    
      aceasta slujitoare a PSD nu reprezinta JUSTITIA (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:47)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      e adevarat ca sunt multe slugi PSD in justitie dar ei sunt o MINORITATE!

      sa ne uitam la cifre, cati membri au slugile PSD din AMR si UNJR? reprezentantii acestora refusa sa spuna dar se pare ca numarul lor e foarte mic: 4-5 si 10-20


      de partea cealalta, cati magistrati au semnat un memoriu impotriva legilor justitie propuse de PSD: 4.000

      deci 4.000 vs 20 de magistrati
    • +4 (6 voturi)    
      as (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:30)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Nu confunda "justitia"din Romania cu aceasta ticaloasa, politruc PSD...
  • +21 (27 voturi)    
    Judecatoarea lu' Peste (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:24)

    Idealistu [utilizator]

    Doamna are cumva serviciu de informatii personal ? Sau acum nu mai e vorbim de securisti ? Avem niste specimene in CSM, vai de Justitia din Romania !
    • +5 (5 voturi)    
      S-a dat liber la Balaceanca sau Socola? (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:05)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Nu stiu daca are cineva informatii, dar s-a dat drumul de la Balaceanca sau Socola mai multor suferinzi in ultima perioada?
      Si inca ceva, pot face judecatorii politica pentru ca se pare ca da?
    • +4 (6 voturi)    
      dovezi?!? (Joi, 25 ianuarie 2018, 13:34)

      Cocut [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Tanti are si ceva dovezi, ca asa e in justitie, trebuie sa vii cu dovezi, cu fapte dar si cu probe.

      Cum ar putea avea o astfel de parlita, dovezi despre discutia dintre 2 barosani...
      Jenant!
  • +21 (23 voturi)    
    Justitia si psihiatria (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:25)

    tahomir [utilizator]

    Sa vedeti cate intalniri la cel mai inalt nivel au ca subiect justitia din Romania. Intalniri ale expertilor psihiatrici, sa vada daca nu cumva epidemia asta de tembelism din corpul judecatoresc nu e molipsitoare.
    E cred ca e doar un efect a antenizarii si a rromaniatevelizarii, caci cucoana asta ghici ce posturi urmareste?
  • +16 (18 voturi)    
    ce pozitie (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:26)

    zicsieu [utilizator]

    politica ia aceasta judecatoare. nu am vazut noi sau judecatorii sunt in aceeasi barca cu politicul? pozitia devine din ce in ce mai evident: stat vs populatie.
  • -19 (33 voturi)    
    wow (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:29)

    tudurache [utilizator]

    Ce tare judecatoreasa.Are curaj sa atace pe bosevicii Soros si Iunker.Sper ca si alti judecatori se vor ridica impotriva stangii neo-bolsevice.
    • +6 (12 voturi)    
      my friend (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:54)

      eduardst [utilizator] i-a raspuns lui tudurache

      perfuzii in cap, incearca.
    • +4 (10 voturi)    
      Ai vrut sa scrii: ''impotriva stangii (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:03)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui tudurache

      anti-dughiniste" dar esti inca derutat de legenda revolutiei ...maximaliste...!
    • +4 (10 voturi)    
      vai (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:32)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui tudurache

      Vai, tudu si rache, ai visat urat sau esti dus cu pluta...
  • +15 (23 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:30)

    [anonim]

  • +30 (32 voturi)    
    Ia sa vedem unde scrie d-na judecator Baltag.... (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:33)

    Observator roman [utilizator]

    ...scrie in QMagazine.
    N-ati cumparat-o vreodata. Ce-i drept, nu prea aveati de ce. Cine publica aceasta revista? Pe hartie, actionarul principal este jurnalista Floriana Jucan, care, zice Wikipedia, „in prezent urmeaza cursurile Facultatii de Studii Iudaice din cadrul Universitatii Bucuresti, Facultatea de Limbi si Literaturi Straine.” Aha. Vreau sa zic ca e bine pozitionata ca sa afle multe...
    Dar de unde va e familiar numele Floriana Jucan?
    Asa, asa, v-ati amintit! Povestea e scrisa in blogul http://www.pah.ro/floriana-jucan-a-devenit-frecventabila/

    „Floriana Jucan este o fostă ziarista necunoscuta care, la jumatatea anilor ’90, a devenit foarte cunoscuta datorita relatiei sale amantlicesti cu un ambasador al Elvetiei la București (Jean Pierre Vettovaglia e numele nefericitului)... A scris si o carte, „Ambasadorul”, in care povestea cate ceva despre relatia ei cu elvetianul, dar a carei miza era sa lase a se intelege ca marea ei dragoste (impartasita) era Virgil Magureanu.

    Floriana s-a prezentat pe ea insași drept o Mata Hari in devenire, care se imbaia ba cu ambasadorul, ba cu spionul, in cazi pline cu petale de trandafir.Ț

    Pai unde altundeva putea lansa elucubratiile sale Gabriela Baltag?
    • +9 (9 voturi)    
      nume (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:35)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Are si un nume "predestinat"... Jucan trimite la juncan, adica un bou ceva mai tanar, iar numele Florina il au multe vaci baltate din tara asta...
  • +25 (31 voturi)    
    CSM aparent e controlat de PSD (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:34)

    emil bobu [utilizator]

    Da, si? Vreti justitie in Romania? Judecatorii sunt contra-cost, se vede la fiecare baron care fuge din tara.
  • +6 (6 voturi)    
    este inspaimantator (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:38)

    loveparade [utilizator]

    cand stii ca exista oameni dinastia in CSM, adica nu o judecatorie de oras provincial.
    asta nu stie doar ca se intalnesc si ci si ce au vorbit aia (pardon...nu stie doar ca S-AR fi intalnit ci si ce AR fi vorbit). intr-un episod viitor ne va spune si ce au mancat si ce ciorapi aveau.
    femeia amesteca justitia cu biblia cu democratia cu soros cu o lejeritate care te face sa ceri imperativ control psihiatric regulat pt magistrati...
  • +4 (4 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:55)

    un_deget_de_secaturi [anonim]

  • +4 (6 voturi)    
    bla bla bla (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:56)

    razeshu [utilizator]

    Daca are dovezi despre respectiva intalnire si respectiv discutiile purtate sa le prezinte.
    Altfel se umple de penibil. Comisia Europeana , surpriza, nu urmareste Antena 3 :)
    Asta e un text sulfuros pentru publicul lipit de sticla A3 + RTV, sa auda ei cum romanii verzi au luat atitudine impotriva vrajmasului Soros. care l-a vazut om cumsecade pe dl Junker si l-a prostit cu ura lui anti Romaneasca.
    Asa cum spunea cineva mai sus in comentarii aici - e tragic ca cei care i asculta chiar considera ca dau dovada de patriotism nemarginit dcaa urmeaza cozile astea de topor vopsite n trei culori.
    E de aflat cu ce e (atat de) santajabila duamna de i-au dat baietii Enter cu mana distinsei la textul asta penibil. Daca l semna Rado Shantz era perfect.
  • +5 (5 voturi)    
    Si i-a spus asta (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:00)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    Ghita din Serbia, care a primit un mail de la cucuveauamov?
    Pai daca un CSM-ist a ajuns sa propage fake-news, ce asteptari sa mai avem de la Facebook?
  • -2 (10 voturi)    
    indeed!!! (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:01)

    clausS [utilizator]

    hai cu comentariul!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=FIQe9N5cH38

    https://www.express.co.uk/news/politics/794729/Jean-Claude-Juncker-EU-chief-meet-George-Soros-discuss-Hungary-legal-action
    • +1 (5 voturi)    
      Asa este ! (Joi, 25 ianuarie 2018, 17:43)

      paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui clausS

      Si eu am observat chestia asta la complotistii secolului XXI .
      A devenit o regula sa comploteze in public !
      La noi , statu' paralel complota in sufrageria lu' Oprea - cu nea Puiu , Dan Andronic si generalu' Ontanu invitati speciali ( e simplu , au ales locatia respectiva pentru ca aveau nevoie de spatiu , ei e multi si nu aveau loc in vilele SRI ) .
      La ei , Juncker se fotografiaza cu Soros dupa ce comploteaza impotriva tarisoarei noastre .
      Da' fraierilor nu le tine figura , mai ales cand au de-a face cu oameni inteligenti - ca dv , judecatoarea Baltag , intelectualii A 3 !
      Felicitari !
  • +3 (5 voturi)    
    n-am stiut, merci de informatie (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:01)

    revo [utilizator]

    cucoana, mi-ai ridicat moralul, care era la pamant. Desigur, cei doi au multe lucruri importante de discutat, totusi sper ca printre picaturi sa-si aminteasca si de Romania, poate, poate s-o gasi o solutie pentru ca tu, jivina scarbavnica, sa dispari cu PSD-ul tau odata pentru totdeauna si aceasta cumplita si neagra amenintare care apasa asupra noastra, mafia PSD-ALDE-UDMR, sa devina amintire.
  • +3 (5 voturi)    
    Daca mai avea cineva vreo indoiala (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:08)

    sucar [utilizator]

    pana acum de partea cui este aceasta coada de topor, din acest moment lucrurile se limpezesc, doamna respectiva e clar de partea mafiei rosii.
  • +3 (5 voturi)    
    fratilor (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:25)

    Bittick [utilizator]

    Grea situatie: ce o sa se intample dupa ce o muri saracu' Soros, ca deh, e si el batran... O sa ramana putorile astea fara obiectu' muncii...
  • +2 (6 voturi)    
    incet incet... (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:30)

    liviu_ [utilizator]

    csm o sa fie rosu (daca nu e deja)

    1 - cum iti permiti ca judecator sa iei apararea pe fata a unui partid?!
    2 - cum iti permiti sa vb FARA NICI O DOVATA ... esti judecatoare !!!!!!!! ce incredere sa am eu in tine cand faci asemenea declaratii?

    daca un judecator vorbeste de lucruri atat de important fara sa aiba dovezi, cum face el condamnarile?! tot pe "intuitie"?!

    DEMISIA !!!
  • +3 (5 voturi)    
    Bravo d-na ciocan, pardon, baltag (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:37)

    Bazil [utilizator]

    dati cu baltagul in ei, 'tule mama lor de sorosisti. Partea idioata a poporului este cu d-voastra. A3, Guita TV si alte cateva televiziuni patriotice va sustine!!! Aveti dreptate. Am fost de fata la discutii. Eram piciorul mesei la care au discutat tradatorii.
  • +2 (4 voturi)    
    Daca ultimul pasaj ii apartine (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:55)

    paulbutoi [utilizator]

    distinsei judecatoare , este obligata sa produca dovezi indubitabile pentru fiecare afirmatie .
    In caz contrar , avem doar un exemplu - relevant - de delir indus .
    Problema ar fi ca distinsa autoare este judecator .
    Unii vor sustine ca un judecator ar trebui sa posede un minim discernamant pentru a putea exercita aceasta profesie .
    ( Ex. - nivelul la care sa inteleaga ca astfel de afirmatii facute in public trebuiesc sustinute cu dovezi - altele decat " asa au spus la A 3 ")
    Daca distinsa nu va produce dovezi indubitabile , unii vor gasi motive sa puna la indoiala discernamantul presedintei AMR .
    Ca si discernamantul judecatorilor ( cateva sute , probabil ) care au votat-o pentru CSM .
    ( Asta nu inseamna ca cei cu dubii sunt neaparat niste oameni rai )
    Si vom avea o dovada in plus despre cine / cum imparte dreptatea in Ro .
    Si poate ca - in " dezbaterea " presei " libere " - se va depasi faza in care procurorii sunt cei rai .
    Pentru ca - in Realitate - judecatorii judeca faptele prezentate de procurori .
    Si doar judecatorii dau sentinte .
    Alo , CSM , dv ce parere aveti de isprava distinsei ?
  • +4 (4 voturi)    
    Madame Gabita Tomahawk, (Joi, 25 ianuarie 2018, 12:58)

    scaraotchi [utilizator]

    ar face bine sa se abtina de la comentarii politice, avand in vedere functia ocupata....
    Faptul ca nu poate sa se abtina, demonstreaza lipsa de personal calificat de la psdraci....
  • +3 (3 voturi)    
    ca-n balci (Joi, 25 ianuarie 2018, 13:08)

    baronulmunchausen [utilizator]

    cum naiba poate face un judecator csm astfel de comentarii ca babele in poarta casei ?
    Sa ne fereasca al de sus sa ajungem vreodata la mana unei judecatoare telenoveliste cum e dansa.
  • +5 (5 voturi)    
    s-a reincarnat vadim tudor (Joi, 25 ianuarie 2018, 13:11)

    pb80tm [utilizator]

    medicamente medicamente!!
  • +5 (5 voturi)    
    birfa de doi bani (Joi, 25 ianuarie 2018, 13:24)

    Dizidentul [utilizator]

    cu siguranta Junker si Soros au invitat-o pe doamna
    Baltag sa fie de fata la discutii.
  • -1 (5 voturi)    
    Pe ce bază legală primea Juncker un speculant? (Joi, 25 ianuarie 2018, 19:36)

    alex4321 [utilizator]

    Pe ce bază legală primeste Juncker cvasi-oficial la sediul UE (nu la el acasa) un privat care pe deasupra mai e și un cunoscut un speculant financiar cunoscut pentru prăbușirea lirei sterlinei?

    Poate ne explică șefii de la Bruxelles pe ce bază LEGALĂ și pe BAZA căror tratate UE primesc cvasi-oficial cu pupături, cu steagul UE și cu strângeri de mâini protocolare chiar în sediul UE, fel de fel de speculanți financiari care au prăbușit Lira Sterlină în Marea Britanie (încă Stat UE), în anii 90?

    Ce legături are Conducerea UE de discutat cu un speculant financiar privat cum e SOROS?

    Ia să dea un comunicat oficial Juncker și Timmermans să ne explice care e rostul acestor întâniri frecvente cu privatul Soros, nu la ei acasă, ci chiar la sediul UE?

    Nu de alta dar tot ei ne vorbesc de transparenta fata de cetateni.

    Nu Baltag are de dat explicatii, ci chiar Juncker...Pentru că Baltag a pus un VIDEO ca dovadă pe care nu-l poate nega nimeni.
  • 0 (2 voturi)    
    PSD nu se dezminte (Joi, 25 ianuarie 2018, 23:29)

    voinicu [utilizator]

    Femeia asta e dusa rau. Un membru al cosiliului superior al magistraturi care face astfel de declaratii idiferent care e forma reala a paragrafului al treilea, ar trebui sa intre automat in vederea autoritatilor sanitare.
    Faptul ca delireaza nu cred ca poate fi pus la indoiala.

    Femeia asta e judecator si are drept de viata si de moarte asupra noastra a celorlati, iar starea ei de sanatate mintala este atit de precara incit nici pe strada nu ar trebui sa umble, iar PSD ne-o trimite in Consiliul Superior al Magistraturii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by