Avertisment dur din partea Comisiei Europene pentru Parlamentul Romaniei: CE cere Parlamentului sa "regandeasca" modificarea Legilor justitiei si a Codurilor penale si avertizeaza cu privire la pericolul regresarii

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 24 ianuarie 2018, 13:50 Actualitate | Esenţial


Jean Claude Juncker
Foto: Facebook
Comisia Europeana lanseaza, miercuri, un apel dur la adresa Parlamentului Romaniei in legatura cu modificarea legilor justitiei si a codurilor penale, printr-o declaratie comuna semnata de presedintele CE, Jean Claude Juncker si de vicepresedintele Comisiei, Frans Timmermans. "Urmarim cu ingrijorare evolutiile recente din Romania. (...) Comisia face apel la Parlamentul Romaniei sa regandeasca actiunile propuse, sa lanseze dezbaterea conform recomandarilor Comisiei si sa construiasca un consens la scara larga cu privire la calea de urmat. Comisia isi reafirma disponibilitatea de a coopera si de a sprijini autoritatile romane in acest proces", se arata in declaratia comuna a celor doi oficiali europeni.

  • Participa mai jos la sondajul HotNews.ro: Ce putere are UE sa opreasca schimbarile PSD-ALDE din domeniul justitiei?
"Independenta sistemului judiciar romanesc si capacitatea sa de a combate in mod eficace coruptia constituie pietre de temelie fundamentale ale unei Romanii puternice in cadrul Uniunii Europene", se mai arata in declaratia comuna a lui Jean Claude Juncker si Frans Timmermans.

"Comisia avertizeaza din nou cu privire la pericolul regresarii si va analiza in detaliu modificarile finale aduse legii justitiei, codurilor penale si legilor privind conflictul de interese si coruptia pentru a stabili impactul acestora asupra eforturilor de garantare a independentei sistemului judiciar si de combatere a coruptiei"
, se mai arata in declaratia comuna a celor doi oficiali europeni.


Declaratie comuna a presedintelui Juncker si a prim-vicepresedintelui Timmermans ai Comisiei Europene privind evolutiile recente din Romania:

"Urmarim cu ingrijorare evolutiile recentedin Romania. Independenta sistemului judiciar romanesc si capacitatea sa de a combate in mod eficace coruptia constituie pietre de temelie fundamentale ale unei Romanii puternice in cadrul Uniunii Europene.

O conditie esentiala pentru a putea renunta treptat la mecanismul de cooperare si de verificare (MCV) este ca progresele realizate pana acum in cadrul acestuia sa fie ireversibile.

In cel mai recent raport privind mecanismul, din noiembrie 2017, Comisia a subliniat faptul ca Guvernul si Parlamentul ar trebui sa asigure transparenta totala a procesului legislativ privind legile justitiei si sa tina seama in mod corespunzator de consultarile desfasurate in cadrul acestuia. De asemenea, Comisia a precizat ca un proces in care independenta sistemului judiciar si punctul de vedere al acestuia sunt apreciate si luate in considerare in mod corespunzator si in care se tine seama de avizul Comisiei de la Venetia reprezinta o conditie prealabila pentru sustenabilitatea reformelor si este un element important in ceea ce priveste indeplinirea obiectivelor de referinta stabilite prin mecanismul de cooperare si de verificare. Pozitia Comisiei a fost sustinuta de statele membre in cadrul Concluziilor Consiliului adoptate in decembrie 2017.

Potrivit ultimului raport privind MCV, legile justitiei reprezinta un test important cu privire la masura in care interesele legitime ale partilor interesate din sistemul judiciar si ale altor parti interesate au ocazia sa fie exprimate si sunt luate suficient in considerare in cadrul deciziilor finale. Evenimentele de pana acum nu au contribuit cu nimic la rezolvarea acestor preocupari.

Comisia face apel la Parlamentul Romaniei sa regandeasca actiunile propuse, sa lanseze dezbaterea conform recomandarilor Comisiei si sa construiasca un consens la scara larga cu privire la calea de urmat. Comisia isi reafirma disponibilitatea de a coopera si de a sprijini autoritatile romane in acest proces.

Comisia avertizeaza din nou cu privire la pericolul regresarii si va analiza in detaliu modificarile finale aduse legii justitiei, codurilor penale si legilor privind conflictul de interese si coruptia pentru a stabili impactul acestora asupra eforturilor de garantare a independentei sistemului judiciar si de combatere a coruptiei."


Pe agenda de miercuri a Comisiei Europene figura o discutie despre "ultimele evolutii privind situatia din Romania", potrivit agendei oficiale: "Derniers developpements sur la situation en Roumanie. Communication orale de M. TIMMERMANS".

Modificarea legilor justitiei si situatia din Romania vor reprezenta si tema unei dezbateri in Parlamentul European, care va avea loc pe 7 februarie.























13469 vizualizari

  • +12 (32 voturi)    
    Nea Jean (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 13:57)

    un domn [utilizator]

    Te Rugam sa angajezi Sleahta de la Conducerea Politica a Romaniei ..la Auditul Intern UE, astia STIU acolo unde se fura, foloseste experienta lor Malefica...culmea..pentru Binele UE! Eu asa as face daca as fi in Locul Tau! Asa vei afla Modus Operandi al URSS, P$D asa numitul Back Door
    • -22 (32 voturi)    
      Lantul si Morcovul (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 20:05)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Lantul si Morcovul

      Lantul MCV a fost instituit si ACCEPTAT de catre Romania pentru aderarea la spatiul Shenghen
      (morcovul). Romania n-a fost acceptata in Shenghen, desi a avut toate conditiile indeplinite si foarte probabil ca nu va fi acceptata vreodata.
      Acum MCV a devenit un instrument colonial pe fata. Restu-s vorbe !

      PS: Pentru cenzor: Sunt curios: de cate ori trebuie sa pun o postare absolut decenta ca sa treaca la HN. Acum sunt la a treia incercare; din cele 53 de alt postari validate pana acum jumatate nu spun nimic si vreo zece sunt insultatoare in sensul din DEX. Bineinteles ca insultele sunt la adresa adversarilor "Sistemului".
      • +10 (18 voturi)    
        UE ar trebui sa faca asta mai des si mai dur (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 22:50)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        de mai bine de un an de zile coalitia Psd-Alde munceste de zor la legi dedicate infractorilor.

        de fraierii care muncesc cinstit adica cred ca 70-80% nu i-a interesat decat cand a fost vorba de noi biruri. pe salarii normal, ca nu pe avere ca acolo insula, conacuri, propietati in Brazila si Madagascar, conturi in Elvetia sunt greu de evaluat.

        dar intrebarea e de ce ar da UE fonduri europene ca sa ajute la formarea si intarirea unor grupari infractionale in anumite state??
        • +7 (7 voturi)    
          Mobilizare exemplara a postacilor (Joi, 25 ianuarie 2018, 9:08)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          ciumei rosii. Inseamna sau mobilizare trolilor ciumei rosii sau un ajutor discret dat de prietenii de la Moskva (ei sunt foarte reactivi cand e vorba de interesele lor). Sper ca cineva din institutiile statului sa faca o analiza de unde vine sprijinul neocomunistilor.
      • +16 (20 voturi)    
        Sugestie (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 23:17)

        EU_e_cu_noi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Incearca pe Russia Today sau Sputnik. Acolo ai avea mai multi adepti.
      • +13 (17 voturi)    
        Vrajeala (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 23:27)

        RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        1) Colonia cui? Daca eram in CS"I" in loc de UE era clar ce natie e sapanul, dar asa? Totusi, ar fi fost un stapan bun, nu? Nu ne-ar fi "asuprit" cu mecanisme pentru asigurarea justitiei...
        2) Mai bine condusi de Bruxelles decat de Dragnea&Co.
      • +8 (10 voturi)    
        Vrajeala (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 23:27)

        RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        1) Colonia cui? Daca eram in CS"I" in loc de UE era clar ce natie e sapanul, dar asa? Totusi, ar fi fost un stapan bun, nu? Nu ne-ar fi "asuprit" cu mecanisme pentru asigurarea justitiei...
        2) Mai bine condusi de Bruxelles decat de Dragnea&Co.
      • +4 (6 voturi)    
        Vrajeala (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 23:27)

        RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        1) Colonia cui? Daca eram in CS"I" in loc de UE era clar ce natie e sapanul, dar asa? Totusi, ar fi fost un stapan bun, nu? Nu ne-ar fi "asuprit" cu mecanisme pentru asigurarea justitiei...
        2) Mai bine condusi de Bruxelles decat de Dragnea&Co.
      • +9 (11 voturi)    
        Minti mai ceva ca un rus (Joi, 25 ianuarie 2018, 5:34)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Tehnic da, indeplineai conditiile, la suprapret of cors....moral NU. Asa ca mai lasa macaneala.
    • +9 (13 voturi)    
      D-le, dupa reactia haitei de postaci, bag (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 22:22)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      seama ca ai cam pus degetul pe rana...Ma gandesc sa-mi bag si eu coada prin "spartura" si sa largim putintel...

      Astept totusi ca tot d-ta sa "luminezi poteca", daca nu ti-e cu suparare...
      • +7 (11 voturi)    
        Adica sa "luminez" locul cu foc (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 22:49)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        Iar tu sa le spui Welcome? Bine, fie, sunt un Samaritan pentru Tine!
  • +18 (30 voturi)    
    Liviu Pop intreaba "Ce-i aia Comisia Europeana?" (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:01)

    2087 [utilizator]

    si "Sunt aia unde fac pariuri?"
    • -21 (31 voturi)    
      Exact! (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 19:11)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Ce e aia? Nimic, în acest moment.
      • +16 (18 voturi)    
        Ivan Turbinca (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 20:29)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Aeroflot e Dragostea Ta/Liber de Zburat In Siberia!
      • +11 (13 voturi)    
        Exact ce? Te referi la reactia lui Pop (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 22:31)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        sau la visul Cracanatului?

        Dar ce tot spun eu ?- Pop asta nu poate sa aiba o reactie, e doar un reflex involuntar si i se trage de la lovitura la ...genunche...
      • +6 (6 voturi)    
        Sureee, Belina e la putere (Joi, 25 ianuarie 2018, 7:48)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Cine-s iuropenii astia??? Niste amarati...
      • +6 (6 voturi)    
        Asa-i! (Joi, 25 ianuarie 2018, 8:37)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Aia nu e nimic pentru tine,Codrin,Liviu-cum ,care?-etc.
        Pentru noi e aia care doreste o Romanie civilizata.
      • +4 (6 voturi)    
        cum poti sustine niste hoti ? (Joi, 25 ianuarie 2018, 10:15)

        lp [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        te fura si pe tine, la fel ca pe noi toti. Banii de la buget sunt stransi de la noi toti, ce anume nu intelegi ? Cand iti intra un hot in casa si iti fura un lucru la care tii mult, nu te revolti ? te apuci sa-l lauzi ? E exact acelasi lucru, singura diferenta este ca dragnea& co. modifica legile sa nu mai fie pedepsiti.
  • +6 (14 voturi)    
    Astia... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:09)

    UnOmLiber [utilizator]

    Iar nu stiu sa citeasca?
    Parca au mai incercat o data sa citeasca si nu le-a iesit de a trebuie sa le traduca...
    • -2 (2 voturi)    
      apropo de citit (Joi, 25 ianuarie 2018, 11:54)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui UnOmLiber

      cum scrie in scrisoare, regandeasca, nu razgandeasca , nu ?!
      pai daca va fi ceva neconstitutional in ele, musai sa ...regandeasca.

      scrisoarea aia are valoare de bla bla, sa nu zica ca nu zic si ei ceva, ca nu sunt pe faza dupa atata zarva prin buc. daca iese bine, se vor impauna cu merite, daca nu, vor avea scuza ca ei au tras de semnal...

      o mostra de birocratie a la bruksal. de varza de bruxelles ati auzit ?
  • +20 (42 voturi)    
    cu alte cuvinte.... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:15)

    liviu_ [utilizator]

    - 0 sanse sa ridice mcv
    - scad sansele de schengen
    - sanse de zona euro nu cred ca mai pot fi aduse in discutie
    - cresc sansele de sanctiuni
    - cresc sansele sa ne taie banii

    iar o sa urle tariceanu ca e problema noastra...
    sunt curios cand o sa pice leu in cap ce o sa mai zica!
    • +14 (26 voturi)    
      Ai inteles (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:00)

      Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cum spunea Abramburica, de vina pentru imaginea proasta a Romaniei sunt protestatarii. Deci, cand se intampla tot ce zici tu acolo, avem deja suspectii de serviciu.
  • +20 (40 voturi)    
    O adunătură de borfași. (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:21)

    asavreau [utilizator]

    Parlamentul României.Parlamentarii PSD-ALDE sunt preocupați de bunăstarea infractorilor,de parcă infractorii i-au.votat.Dragnea așa a dat de înțeles când a fost întrebat,că respectă votul românilor punând miniștri indivizi cu dosare penale în curs de cercetare,unii printre care și el cu condamnări pentru furt.În România hoțul este șef.
    • +7 (7 voturi)    
      sunt incredibil (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 22:23)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      de pestilentiali !
  • +12 (24 voturi)    
    Poate daca ar purta amandoi basca , (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:24)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    i-ar durea totusi undeva pe dracul viu si pe scarbavniceanu .

    Iar o sa iasa matze oparite cu declaratia :

    " Ce te uiti in curTEA mea constitutionnala ?
    Parca tu n-ai curTEA ta constitutionala ! "

    Pariu ?
  • -21 (49 voturi)    
    Bla bla bla (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:24)

    CalinMircea [utilizator]

    Aceleași vorbe goale fără nici o referire concretă. O simplă declarație politică ca oricare alta. Limbaj de lemn fără legătură cu realitatea.
    • +13 (25 voturi)    
      serios?! (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:59)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      aceste avertismente sunt extrem de dure daca te uiti la cum vorbesc politicienii...
      eu inteleg ca tu esti obicnuit cu "BAAAA da mai ......"
      dar astia nu vb. asa!

      nu e deloc fara continut... e un mesaj clar: respectati justitia si statul de drept, altfel va ia mama naibii (aici o sa ghicesc eu putin: bun venit euro 7 lei)
      • -15 (19 voturi)    
        ce inseamna practic, "extrem de dure"? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 20:27)

        demaGOCU [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Vorbe goale ca a tale?
        • +8 (10 voturi)    
          E de rau (Joi, 25 ianuarie 2018, 1:22)

          kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOCU

          Ai dreptate Comisia Europeana trebuie sa dea mesaje mai clare de genul :alesii populimii din Romania sunt niste escroci care modifica legile justitiei pentru a devenii imuni la aceasta.
          • +3 (3 voturi)    
            Da, cam asa (Joi, 25 ianuarie 2018, 9:17)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui kiko123

            Dar poate vorbim cu secretarii semnatarilor Timmermans Culmea Shef Politic al P$D si Nea Jean pentru a evita politeturile pentru our Red Villains
    • +16 (26 voturi)    
      hehe (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:22)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Sigur. Si Dragnea e un bugetar cinstit care si-a facut VILA la Alexandria si hotel in BRAZILIA doar din salariu, nu-ai asa belinel?
    • +8 (10 voturi)    
      Ai grija, ca poate te aude Dna Vasilica (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 22:36)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      si iti scade nota la purtare...! Cum poti vorbi de funie, in ...gubernia ...spanzuratului..!?
  • +13 (23 voturi)    
    Acum s-o vedem (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:28)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    pe Duamna Vasilica Docila! Daca e o femeie religioasa si crede in sfintele moaste ca Duamna Gabi, atunci sa se gandeasca bine la ce trebuie sa faca.
    • 0 (0 voturi)    
      Moaste speciale (Duminică, 28 ianuarie 2018, 22:01)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Singurele moaste pupate de ele sunt alea care le fac sa-si perpetueze samanta.
  • +22 (36 voturi)    
    acum PSD nu mai poate spune ca nu sunt traduse (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:41)

    Kivek [utilizator]

    Comisia Europeana a primit legile asa cum au fost ele votate de majoritatea PSD in Parlament....sunt TRADUSE si verificate iar concluzia e clara: e un atact asupra justitiei


    PSD nu mai poate spune ca ambasdadorii, ca UE ca etc nu au citit legile, ca nu erau traduse, ca nu erau votate.
  • -27 (49 voturi)    
    . (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:43)

    Jesuis.PasCharlie [utilizator]

    Are vreun onegeu curajul sa faca o paralela ,punct cu punct intre legile cu pricina si cele similare din Germania/Franta/Olanda/Austria/Belgia?
    Pariez ca nu ,because reasons.
    Cel mai raspuns raspuns oficial ar fi exact asta.
    • +11 (21 voturi)    
      pai de ce nu fci tu? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:46)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      Cine te opreste sa-ti sustii parerea? Poate faptul ca minciuna are picioare scurte?
      • -12 (16 voturi)    
        . (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 20:13)

        Jesuis.PasCharlie [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Nu am nevoie sa "sustin" parerea ,parerea MEA este bazata pe observatiile MELE.
        Nu ma opreste nimic ,nu sustin nici guvernul actual nici actuala putere europeana , era un indemn altruist la informare ( sau daca sunteti postac bruselez un indemn la a reconsidera avatajele pe termen scurt vs dezavantajele pe termen lung).
    • +12 (22 voturi)    
      sunt destul de sigur... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      ca in nici una din tarile enumerate de tine...
      nu conduce vreun partid un condamnat penal...

      nu se dezincrimineaza abuzul in serviciu, nu se pune pumnu in gura justitiei etc...
      • -12 (22 voturi)    
        . (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:53)

        Jesuis.PasCharlie [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        In exemplele pe care le stiu ( doar cele rasuflate in presa) nici nu se numesc asa pentru ca suna prea ofensiv si nu da bine. Se cheama neglijenta in cel mai rau caz si nici nu este nevoie sa se bage pumnul in gura justitiei ,se lasa cu demitere daca a aflat presa ( nu intotdeauna).
        Stai de vorba cu cineva care locuieste "pe afara" de cativa ani .
        Etc.
        • +5 (7 voturi)    
          confunzi... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 19:41)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

          intentionat sau nu

          neglizeanta si abuzu in serviciu sunt 2 lucruri total diferite!
    • +13 (19 voturi)    
      Te-ai prins (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:05)

      Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      Dragnea vrea legi ca in Germania si Austria dar Europa nu ne lasa, ca sa ne tina in saracie si nefericire.
      • 0 (0 voturi)    
        Fereste-ma Doamne de prieteni (Duminică, 28 ianuarie 2018, 22:03)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Gojifruit

        Asiatii ne baga asta cu pistolul in cap de zeci de ani si noi, natangii, nu pricepem.
        Vorba aia, las' ca ne apara ea Rusia !!
    • +9 (17 voturi)    
      huh (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:24)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      Nu, n-are. Cum sa aiba??? In alta ordine de iedei inteleg ca nu esti ciarly dar esti un belinist gata sa jure ca Dragnea e un bugetar cinstit care si-a facut VILA la Alexandria si hotel in BRAZILIA doar din salariu. Nu-i asa belinel?
      • -10 (18 voturi)    
        . (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:54)

        Jesuis.PasCharlie [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Ana are mere. Nicu e cu drujba deci propaganda ruseasca.
        ( cam asa am inteles eu brusseleza dvs)
  • +18 (32 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 14:48)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Primim avertismente periodic fie de la UE, fie de la SUA. Nu zic ca am fost membru fondator UE, cea mai importanta tara din Europa sau vreun diamant al planetei, dar nici oaia neagra nu am fost. Si totusi, USL2 a reusit sa reduca reputatia tarii la cenusa. Incepand cu (anti-)justitia, episodul cu Palestina, critica ambasadelor, episodul cu Japonia, episodul cu Polonia si lista continua.

    Multumim, dragi conducatori, ca distrugeti putinul care il mai avem. Si multumim UE ca nu renuntati la noi!
    • -2 (18 voturi)    
      si ca si cum asta nu era destul (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:42)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      In razboiul care va urma aceiasi conducatori te vor trimite pe front cu palmele goale ! Zzvvvviiiiiiiiir head !
  • -17 (43 voturi)    
    Deci intai avertizeaza si apoi analizeaza. (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 15:11)

    holinessdani [utilizator]

    Corect, pare logic si fara cusur.
    Probabil ca astia au fost si ei in piata sambata!
    • +12 (34 voturi)    
      Esti ignorant (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:40)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Sper ca ti-ai primit ratia de ulei, postacule.
    • +10 (28 voturi)    
      Ei, jandarmii? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:41)

      Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Da, intai a dat cu pumnii si apoi s-a prins ca e stresat de presiune si vreme.
    • +16 (36 voturi)    
      A trecut jumatate de zi si oile din P$D (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:41)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      nu au inceput inca sa behaie. Probabil ca fiul militianului din Teleorman nu poate pricepe cum i se opun lui niste neica nimeni de la Comisia Europeana. Ce, se compara el cu ei ???? Au ei castele, isi fac concediile pe plajele din Brazilia, pescuiesc in Thailanda peste spada, sau au in proprietate insule din teritoriul lor national ????? Hai sictir, micimanilor, nu va bagati voi in treburile Romaniei, ca-mi stricati afacerile. Si eu nu ma mai intorc la bordeiul cu podea din pamant in care am vazut lumina zilei.
    • +5 (19 voturi)    
      nu ai inteles nimic... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:03)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      dar tu esti platit sa postezi, nu sa gandesti...

      pariu ca esti pentru ce a facut jandarmul, apropos de intai faci si apoi analizezi...
      dar aici nu e cazul... vb. prostii . e vvb. de cu totul altceva....

      "vom analiza" nu inseamna "vom vedea despre ce e vorba in legi" STIU DEJA ASTA... o sa analizeze cum sa actioneze, sanctiuni etc...
    • +4 (8 voturi)    
      Legea Justitiei a fost votata de PSD in Decembrie (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 21:39)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Legea justitiei a fost votata de PSD in Decembrie 2017 iar PSD-istii au declarat ca le vor traduce si le trimit ambasadelor.

      Comisia Europeana le-a tradus si le-a studiat
  • +17 (29 voturi)    
    egal cu zero (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 15:30)

    optiunea-2 [utilizator]

    este ca si cum trimiti un avertisment mafiei, sa nu mai faca lucruri iliegale ca se supara papa... cu astia se poate discuta doar in strada cu furcile, ca la 1907 sau 1989... restul este polologhie...
  • +17 (29 voturi)    
    sitatia este clara si simpla (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 15:42)

    g01an [utilizator]

    Romania a vrut aderare la NATO si UE. Pentru asta a adoptat anumite tratate si conventii internationale si s-a angajat ca le va ratifica cu buna credinta si in timp util, respectand anumite proceduri. Consultarea Comisiei de la Venetia nu este optionala conform intelegerilor pe care le-a ratificat tot Parlamentul Romaniei, in mai multe randuri - desi ar trebui sa fie doar o problema de forma, fondul este mult mai important. Nici respectarea tratatelor adoptate nu ar trebui sa fie optionala, nu din vreo obligatie pentru partenerii nostrii, ci pentru ca au fost adoptate de Parlamentul Romaniei si nu au cum sa mai fie optionale in aceste conditii. Raspunderea nu poate fi doar una politica cand sunt incalcate legi. Urmeaza vremuri interesante.
    • +7 (19 voturi)    
      Baiatul militianului din Teleorman poate nu (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:47)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      a fost de acord cu integrarea. Lui ii placea mai mult pe vremea lui ceasca, cand taica-sau , cu bulanul lui de cauciuc cu bile de rulment facea legea in sat si amaratii de cap-isti tremurau cand il vedeau. Asta a fost modelul lui de lider, el este acum militianul Romaniei si-i place grozav acest rol. Militian pe vremea lui ceasca, va cam dati seama care era originea sociala a lui taica-sau. Toti neispravitii si betivii au fost dusi la scolile de militieni pentru a se schimba jandarmii in care regimul comunist nu avea incredere. Asta a fost taica-sau, asta a fost modelul lui de viata, sa minti, sa furi si sa n-ai probleme.
      • +6 (18 voturi)    
        Corect! (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:39)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Bolsevicii erau niste sociopati fara scoala, grobieni si periculosi exact ca dracul!
        • 0 (0 voturi)    
          Succesuri (Duminică, 28 ianuarie 2018, 22:06)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

          Au fost destui cu pregatire, insa au ales sa se lase condusi de panarame, ca sa cerea renivelarea societatii.
          Astia nu se lasa pana nu reusesc.
  • -8 (38 voturi)    
    tipic (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 15:57)

    meditatorul [utilizator]

    intai avertizeaza si apoi "va analiza in detaliu modificarile finale aduse".
    • +6 (20 voturi)    
      eu inteleg ca romana "e grele" (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:04)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui meditatorul

      dar "in detaliu" ce iti zice tie?!

      ma rog nustiu d c imi pierd timpu cu postaci...
  • +7 (29 voturi)    
    Și care e problema? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 15:59)

    Gray51 [utilizator]

    Ieșirea României din UE este ceea ce își doresc, ar putea mult mai ușor să și construiască baronatele, să controleze mult mai ușor iobagii.
    • +2 (14 voturi)    
      .. (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:45)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

      Asa ar zice si ei dar totusi daca decim sa iesim o sa trebuiasca sa platim toate miliardele de euro luate asa cum o sa faca si Marea Britanie.Iti dai seama ce inseamna asta ??Pai noua doar daca ne taie astia bani de la UE suntem in colaps apai sa mai trebuiasca sa platim si ce am luat.Asta o stiu si ei ca altfel eram de multi scosi.UE trebuie sa joace mult mai dur cu ciuma rosie de acum inainte.
      • +2 (4 voturi)    
        Marea Britanie (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 21:54)

        Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui /./

        A dat mai mult decât a primit.
        • +1 (1 vot)    
          .. (Joi, 25 ianuarie 2018, 8:56)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

          Da da si totusi mai plateste vro 40-50 de miliarde pentru iesire
    • +4 (14 voturi)    
      aici te contrazic... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:05)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

      nu va fi nimic mai usor...
      totu se va duce dracu..

      vor pleca orice oameni destepti care au mai ramas...
      euro o sa fie 10-20 de lei pt incaput
      renault si multe alte firme pleaca (vreo 50% din pib asa)

      venezuela ne mananca
      • 0 (6 voturi)    
        Va fi un reset la 1990 (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 20:15)

        2087 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Am mai vazut filmul asta.
  • +13 (25 voturi)    
    Dovada (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 16:00)

    buncrestin [utilizator]

    Asta apropos de vocile care o dau in continuare cu placa stricata: "si-asa nu conteaza daca iesi in strada"....conteaza! Si ei stiu foarte bine
  • +10 (22 voturi)    
    Perfect (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 16:08)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    Dăncilă zicea că știe și înțelege cum lucrează UE și de aia e bună de PM. Acum poate să dovedească asta. UE zice ce zice, Dăncilă înțelege perfect și oprește modificarea legilor.
  • -4 (28 voturi)    
    Sper sa nu se repete situatia..... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 16:30)

    gigiN [utilizator]

    ...de acum vreo 50 de ani,cand China ajunsese la al247-lea avertisment serios ( sic !) dat SUA !!!
    • +2 (20 voturi)    
      China si SUA erau in UE acum 50 de ani? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:00)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      compari mere cu pere.

      noi vorbim de tari care fac parte dintr-o uniune nu de China si SUA care n-au fost niciodata in nicio uniune...dar tu fiind PSD-ist e greu sa intelegi
  • +5 (23 voturi)    
    Cum așa? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 16:49)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    "Comisia face apel la Parlamentul Romaniei sa regandeasca actiunile propuse, sa lanseze dezbaterea conform recomandarilor Comisiei si sa construiasca un consens la scara larga cu privire la calea de urmat."

    Cum sa fie consens? Adica sa devenim toti borfași si complici la jaf ca gunoaiele P$D+ALDE+UDMR care fac parte din PARLAMENTUL HOTIEI NATIONALE?

    Cum poate CE sa faca apel la niste MAFIOTI de care Europei ii este rusine iar noua ne e o scârbă fără margini?
    • +7 (19 voturi)    
      Juncker e foarte diplomat, (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:46)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      a crescut prin saloanele luxemburgheze, nu vorbeste el dialectul lichelelor teleormanene.
    • +7 (17 voturi)    
      Din pacate, prin neparticiparea la vot (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:47)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      a 3 din 5 romani, mafiotii au fost alesi democratic. CE nu are ce face, legal, trebuie sa lucreze cu marfa clientului.
  • +10 (26 voturi)    
    Politicos limbajul... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 16:50)

    cristidxb [utilizator]

    Mi-aș fi dorit ca Samuel L. Jackson să le citească mafioților de la putere un comunicat pe bune și nu codat în limbaj diplomatic. Vreo 15 minute catalogate PG18 pentru toate potlogăriile pe care le fac pentru a putea fura în liniște!
    • +2 (12 voturi)    
      The Hateful Eight (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:48)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui cristidxb

      Maj. Marquis Warren:
      Move a little strange, you're gonna get a bullet; not a warning, not a question, a bullet!
    • +4 (10 voturi)    
      Se lucrează peste program! (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 20:21)

      cristidxb [utilizator] i-a raspuns lui cristidxb

      Nu pot să nu remarc numărul de voturi negative la aproape toate comentariile! Cei de la PSD lucrează azi de Ziua Unirii?
      • -1 (5 voturi)    
        Da, lucreaza, se pare. (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 22:49)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui cristidxb

        Ca la alegeri, cand s-au dus mai multi sa voteze.
      • +3 (7 voturi)    
        Ora Moscovei (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 22:55)

        EU_e_cu_noi [utilizator] i-a raspuns lui cristidxb

        La ferma de trolli se lucreaza in trei schimburi
  • -11 (33 voturi)    
    hysteron proteron (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:09)

    cucuveauamov [utilizator]

    "La Commission ... examinera attentivement les amendements finaux à la loi sur la justice"

    păi n-ar fi mai normal mai întâi să examinăm atent amendamentele și apoi să ...

    "Nous suivons avec inquiétude les derniers développements en Roumanie"
    • +7 (21 voturi)    
      Un P$D care sa inteleaga franceza .... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:55)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Asta da o stire. Vezi ca o sa te dea afara, ca le strici imaginea. Ca pe Olguta am vazut cum stie limbile straine (in care are o licenta), pe europarlamentara Vasilica Viorica la fel. L-am vazut si pe ditamai ministru al invatamantului cum stie limba romana. Nu mai vorbim de Grapini. Sau de Vanghelie sau decatul lui Dragnev. La P$D sa fii agramat este o conditie obligatorie ca sa primesti formularul de adeziune !!!!! (da, cine stie, poate ca ai folosit Google translate, sa te dai mare aici - nu m-ar mira, este exact genul de fapta la care se preteaza un P$D-ist autentic)
    • +2 (20 voturi)    
      ba... (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:06)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      serios voi postacii vorbiti intre voi,. nu ?!
      ca va luati de aceesi chestie...

      dupa ce analizeaza o sa vina deja cu masuri impotriva Romaniei... masuri d-alea de vrusc de face euro 5-6 lei...
    • +3 (19 voturi)    
      hmmm (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:27)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Deci tie ti se pare grav?? Ca uite ca mai sus colegii tai belinisti putinisti zic ca e apa de ploaie. Ala de nu-i ciarli , meditatorul, holinessdani sau CalinMircea...

      Poate faceti o sedinta de grup inainte sa va apucati sa combateti?
  • +7 (21 voturi)    
    noi suntem PSD, noi suntem puterea (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:17)

    Ingwar [utilizator]

    noi PSD am fost alesi de 2 mln de cetateni, in acesti 4 ani trebue sa platim baronii, cumatrii, etc. eu L. Dragnea am nevoe de foarte multi bani ca sa-mi termin constructia vilei din Brazilia, dar stiti voi citi colegi de-ai mei au planuri similare ? fiecare coleg tre sa aiba minimum o vila undeva in Italia sau Spania, citeva masini scumpe S Class(minimum Mercedes sau Lexus), copii nostri trebue sa invete in Bolonia sau Oxford iar contractele sunt foarte scumpe si de asta avem nevoe de voi, popor roman, avem nevoe de o tara intreaga pentru a ne satisface toate poftele care nu incap nici intr-o carte intreaga. de aceea avem nevoe de tara asta minimum inca 3 ani pina la expirarea mandatului, dupa asta mai vedem noi, ca la urma urmei unii PSDisti pot pleca peste 3 ani cu sacii plini prin Maldive, Canaire pina se rezolva criza. nu va bateti capul de noi dragi cetateni, doar dati-ne pace si liniste sa ne facem treaba frumos, dupa cum spune un proverb "banii iubesc linistea", iar alt proverb kgb'ist spune "tacerea e de aur". asa ca lasatine in pace, noi suntem oameni maturi si singuri stim cum se face in tara noastra draga, tara mioritica cum nu mai gasesti printre tarile UE.
  • +11 (29 voturi)    
    Mi-e greu sa cred ca Presedintele Romaniei (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:25)

    Susufler0 [utilizator]

    nu stia la momentul desemnarii Vioricai Dancila (17 ianuarie) drept candidat la functia de PM, ca potrivit Agendei de lucru a CE, peste o saptamana Comisia urma sa discute ultimele evolutii negative inregistrate de Romania in domeniul Justitiei (al modificarii Legilor Justitiei)si ca premisele nu erau favorabile adoptarii unor Concluzii pozitive in aceasta chestiune si, cu toate acestea, s-a grabit sa o desemneze pe social democrata in functia de PM, fara ca macar la desemnare sa-si expuna parerile, nemultumirile in asa fel incat sa nu lase impresia sustinatorilor sai ca a capotat in fata lui Dragnea !

    Iata ca mai critica si mai decisa decat Iohannis pare a fi Comisia Europeana, care cere, pune conditii partidului aflat la putere in Romania, lucru pe care Iohannis nu l-a facut, nici macar nu a schitat un gest ca ar avea de gand sa il faca !

    Gestul Comisiei Europene este unic si deosebit de semnificativ !

    Iohannis trebuie acum, la randul sau, sa incerce sa puna presiune pe PSD-ALDE, fara a se gandi ca ar putea fi suspendat, cerandu-le Presedintilor Camerei Deputatilor si Senatului sa nu modifice Codul Penal si Codul de Procedura penala decat strict in limitele impuse de Hotararile CCR si ale CEDO si sa renunte la intentia lor de a modifica aceste coduri pt a scoate fara absolut nicio justificare obiectiv-rationala de sub incidenta lor o intreaga categorie de politicieni penali !

    PS. Domnule Presedinte, trebuie sa ne recastigi increderea ! Lupta cu Dragnea si Tariceanu !
    • 0 (2 voturi)    
      Cine mai e autoritatea in stat? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 23:50)

      n.dumiritu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Susufler0, ai dreptate in prima parte a mesajului tau (de obicei opiniile tale sint documentate si de foarte mult bun-simt, si le urmaresc mai ales cind privesc chitibusurile din justitie). Iohannis a demisionat grav nu pentru ca nu s-a contrat cu Dragnea, ci cind a pus in fata Comisiei o persoana fara autoritate asupra partidului si parlamentului. In momentul de fata, autoritatea in stat este a-cefala, nu mai are un cap limpede si autoritar cu care CE sa negocieze. Pentru ca prim-ministrul este seful statului la noi.

      Nu vreau sa-l critic prea virulent pe Iohannis; omul are o decenta innascuta pe care o respect; cred ca nu a vrut s-o ofenseze pe Dancila, ori femeile in general, cind a acceptat-o. Dar Iohannis trebuia sa actioneze ca un om politic, sa inteleaga ca in fruntea statului trebuia numit un om cu autoritate, inclusiv pentru a pune in fata CE pe cineva cu care CE sa poata lucra eficient. Iohannis pare neinitiat si temator sa faca politica; la precedenta numire, cu Tudose, nu a rasolit-o ca acum. "Sa faca politica" nu inseamna machiaverlicuri si manevre subterane. Are peste 6 mil. de voturi, poate afirma raspicat care ii sint obiectivele si cum se poate ajunge la ele. Poate fi exigent din prisma acelor voturi. Iohannis nu reuseste sa impuna aspiratiile acelor oameni care i-au dat increderea. Un om politic democrat autentic intelege ca nu poate demisiona nici un moment de la responsabilitatea fata de cei care i-au dat increderea.

      Acum, CE a trimis un avertisment cu adresa parlamentului, de unde s-a intors instant o replica otarita, specifica stilului celor 2 sefi "ultra-responsabili" ai institutiei legislative. La cita politica se discuta la noi, scoli superioare pt.asta, institutii conform manualului, legiuni de functionari superiori! La primele 2 reguli din politica: 1. a urmari si realiza obiective comune si 2.a acorda divergentele, noi raspundem cu o cacofonie.
  • -7 (21 voturi)    
    deep breath, stop fidgeting (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:48)

    alex562 [utilizator]

    si eu vreau legi corecte in justitie

    alarmare a fost suficienta, hai sa vedem forma finala si ce analizeaza si ce spune CE
  • -7 (27 voturi)    
    deja devine plictisitor (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:26)

    marian_ulise [utilizator]

    e a nu stiu cata oara cand vine un politician de afara si se da ingrijorat de modificarile la legile justitiei, iar dupa ce este rugat prin scrisori oficiale ca sa spuna exact ce articol il ingijoreaza se lasa linistea totala. Oare de ce???
    • +8 (14 voturi)    
      Da, unii de afara ne spun ca situatia e nasoala (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 20:20)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui marian_ulise

      fiindca politicienii din Romania sunt absolut mizerabili, hoti si tradatori si ne spun ca totul merge bine, cand mai multe localitati sunt in faliment, datoria externa a explodat, euro e la 4.7 RON, investitorii fug, investitiile sunt la minime istorice, PSD mi-a furat din pensie etc.

      E nevoie sa ne spuna C.E. ce se intampla fiindca la noi exista Romania TV si Antena 3 si diverse emisiuni de propaganda sponsorizate de lichele PSDiste care prostesc lumea.
  • -6 (18 voturi)    
    dar mai bine (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 21:46)

    cucuveauamov [utilizator]

    sa dam cuvantul idolului HN timp de atata amar de vreme, d. Basescu:

    ”Timmermans e un anti-român. El ne-a atacat mereu țara. Care e articolul pe care îl consideră în neregulă? Care e articolul în neregulă din cele 3 legi? Comisia Europeană, în acest comunicat, bate câmpii. Noi, cei care trăim în România și suntem muritori, știm ce e. Care e articolul care duce înapoi justiția din România? E singura mea întrebare: care e articolul care e nedemocratic din cele 3 legi, unul care împiedică justiția? Tot soiul de propagandiști au dezinformat populația. E o minciună ce trebuie corectată. Noile legi fac ajustări la legile care au arătat că, după 10-12 ani, ar trebui corectat. E o propagandă, un joc al unui sistem, nimeni nu poate da un singur articol. Legile justiției, pe fond, sunt în regulă. Eu nu pot fi partenereul dezinformatorilor.”,
  • +5 (7 voturi)    
    :))) (Joi, 25 ianuarie 2018, 0:51)

    razeshu [utilizator]

    numa sa bage iar vize iar (de calatorie si de munca) si toti Tir-istii iubitori de manele cand s-or trezi returnati de la imbarcare n Blue Air in drumul lor catre locul de munca mobil sa vezi cum devine Daddy istorie n cateva ore. Toti stirbii infierbantati care injura UE cea asupritoare uita ca isi iau Eugenii si Cola din banii trimisi de copii "de afara". Ca galeata primesc doar 1 data la patru ani. Si d eobicei e goala.
    Ne- mai promis si Iliescovici democratie originala. Fara privatizari, fara schimbari, cu multa liniste si mariri de salarii. si nu ne am vandut tara. O vreme. Apoi am dat-o gratis. Dar prostii au memorie scurta. Si mult respect. Pentru hotii ridicati pana n elita milionarilor lumii cu banii luati pe painea de la gura lor, medicamentul copiilor lor, al soselelor de pamant asfaltate pe hartie in birou,...
  • +1 (5 voturi)    
    Nelu Iordache este de acord ? (Joi, 25 ianuarie 2018, 8:14)

    Soulless [utilizator]

    Intreb pentru o ambasadoare a unui stat UE in Romania.
  • +3 (3 voturi)    
    Bravo, UE ! (Joi, 25 ianuarie 2018, 10:11)

    lp [utilizator]

    presati, presati, e si in interesul tuturor ca aici sa fie o tara democratica si curata. Asta lasand la o parte ca cei doi iau atitudine din principiu. In lumea asta mai exista si principii si datorie morala, nu ca in statul perpendicular al presedintilor camerelor parlamentului roman
    • -2 (2 voturi)    
      stat perpendicular??? (Joi, 25 ianuarie 2018, 14:05)

      Juliu [utilizator] i-a raspuns lui lp

      daca exista un stat perpendicular pentru echilibru exista si unul paralel...hmmm!!... lege naturala a universului..
  • -2 (2 voturi)    
    ROMANIA "LIBERA" (Joi, 25 ianuarie 2018, 15:16)

    pician [utilizator]

    Mai exista oare ROMANIA ca tara independenta? Pana in 1990 eram sub tutela rusilor, din 1990 suntem la 2 stapani: - UE Bruxelle si SUA. Cand am o justitie asa de "dreapta" de pe urma careia trebuie sa platesc din buzunarul meu greselile comise de procurori si judecatori in urma dosarelor intoarse de la Curtea Eurpeana de Justitie, imi vine sa le dau peste nas celor doi care de ani de zile sunt cu ochii pe justitia noastra tat de "corectaaaaa" si ne trimit niste MCV-uri asa de... Unde au fost procurorii si judecatorii acum 7. 8 si 9 ani in urma cand cei care "au corupt" la vremea respectiva? In ce tara a UE s-a mai auzit de dosare intocmite pe baza unor denunturi ale unor "mesariasi" in acest domeniu? Ce fel de DNA avem noi cand la dosare alte probe concrete nu depun, decat niste denunturi si judecatorii le returneaza dosare din lipsa de probe solide? Oare ne asteptam, noi ca tara, sa se intample ca si pe timpul referendumului cu Base, cand macovei a declarat ca sunt fraudate peste 2 milioane si jumatate de voturi? Oare cati oameni mai trebuie sa stea inchisi in inchisori judecati fara o dovada incontestabila la dosar? iar altii care violeaza sa fie liberi ani indelungati? Mai sa fie!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Rasufla un pic (Joi, 25 ianuarie 2018, 17:59)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui pician

      ca ti se face rau, bre, tovarase.
      Ce propaganda sovietica...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version