Iohannis: Nu exista temei pentru o suspendare a presedintelui. Trebuie sa eliminam acest lucru din discutia publica

de RH     HotNews.ro
Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:12 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
"Nu exista temei pentru o suspendare. Pentru mine, cu certitudine acesta nu este un factor de decizie", a spus marti presedintele Klaus Iohannis, cand a fost intrebat de ziaristi daca s-a temut ca va fi suspendat in cazul in care nu o desemneaza premier pe Viorica Dancila.

"Incet, dar sigur trebuie sa eliminam acest lucru din discutia publica. Nu trebuie ca aceasta posibilitate de suspendare sa fie un argument in dezbaterea publica, politica", a mai spus Iohannis dupa intalnirea cu ambasadorii acreditati la Bucuresti.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















5673 vizualizari

  • +23 (37 voturi)    
    Ba exista amenintarea (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:17)

    Daniels22026 [utilizator]

    Nu stiu de ce presedintele aproape neaga amenintarea explicita a penalilor. Suspendarea presedintelui nu a fost niciodata o figura de stil. Este o amenintare rostita clar, des, pe care mafia o pune in practica sistematic.
    • +3 (15 voturi)    
      are dreptate, acu nu exista (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:46)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      dar daca o refuza pe dancila erau motive de suspendare
      • +4 (6 voturi)    
        Haida, de (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:57)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        Sa zicem ca asa e. Sa luam afirmatia "Daca o refuza pe Dancila, era motiv de suspendare". Sa consideram ca e adevarata.

        Sa ne uitam un pic in trecut: cand a fost propusa Shaideh, a respins-o.

        Daca respingerea unei propuneri de prim-ministru este motiv de suspendare, ar fi putut sa-l suspende atunci. Nu au facut asta, de unde trag concluzia ca ipoteza e gresita. Asadar, respingerea unui candidat la functia de prim-ministru NU este motiv de suspendare.

        Ah, daca refuza orice propunere si, astfel, blocheaza Executivul, da - aia e o problema, aia ar fi motiv de suspendare.

        Altfel, PSD pot sa incerce sa-l suspende si doar pentru ca respira, pentru ca asa judeca PSD-ul: daca respira si nu e cu noi, e impotriva noastra! Nu?
      • -1 (5 voturi)    
        Da, exact, asta era planul PSD (Marţi, 23 ianuarie 2018, 15:17)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        Planul PSD a fost sa-l suspende pe Iohannis dupa ce o refuza pe dna. Docila, sa vina Tariceanu presedinte si sa promulge toate tampeniile PSD.

        Acum ca a mers mai departe dna. Docila, ori cade Guvernul in Parlament, ori vine o proasta premier si PSD nu scapa de consecintele actiunilor lor.

        Bineinteles, prima OUG a slugii, pardon, a dnei. Docila va fi abolirea inchisorii ca pedeapsa, fiind inlocuita cu arest la domiciliu (dar numai 8 ore pe zi, regim deschis).

        Trebuie sa fim pregatiti sa protestam la orice OUG vine din guvernul dobitocilor, ca mai apoi sa votam cu USR sau ce partid isi face Ciolos.
      • 0 (4 voturi)    
        Presedintele e naiv? (Marţi, 23 ianuarie 2018, 15:18)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        El nu stie ca pesedistii, daca vor, il pot suspenda oricand invocand orice fapt cat de neinsemnat? Rusofilul ala cu coada care vrea sa-i ia locul poate inventa oricand un motiv chiar si ridicol, important e sa fie suspendat pentru o luna, timp in care pesedistii vor rasturna tara cum vor dori ei, avandu-l la Cotroceni pe Tariceanu.
        • +1 (1 vot)    
          Crossing the event horizon (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 11:05)

          MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

          Probabil spera ca pragul liminar al societatii relativ la nedreptatile comise de PSD va fi trecut curand, pana sa il suspende astia.

          Bravada ar face imposibila "maturizarea" societatii pana la acel punct.

          Nu stiu... de-aia e important votul - votul informat, educat. Prin el, un popor se asigura ca puterea nu este arestata de un grup infractional. Ori, cum la noi votul a) n-a fost decat 40% b) a fost prea putin informat (votand "cu inima" / pe 100% sperante, impotriva istoricului celui pe care-l votezi e la fel de rau cu a nu vota, ca esti manipulat), fix asta s-a intamplat: am dat puterea unor talhari.

          Ce poate face o democratie in acest caz? Revolutie, nu? E ultima masura.

          Daca nu ar fi caracatita atat de extinsa, as fi zis ca, poate, ar fi putut fi viabila o greva fiscala + greva generala din partea organelor de ordin executiv ale statului (ANAF sa refuze acordarea de amenzi unde nu e cazul, pe legile vechi, nu cele maltratate in ultimul an; Politia sa refuze arestari aiurea, la fel si Jandarmeria; procurorii si judecatorii sa refuze a deschide dosare aiurea - nu ca as considera ca fac asta, cum sustin PSD/ALDE, ci pentru ca stiu cum e natura umana: unii vor fi santajabili cat sa faca asta...).

          Dar, cand in istorie a avut romanul atata coloana vertebrala, sa iasa la inaintare si sa spuna: eu nu fac asta, uitati ce ma pune asta sa fac!? Cand?

          Vai de noi. Vai de noi...
    • +1 (1 vot)    
      Poate ca stie el ce stie cand spune asta ! (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:52)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      PS. Evident am fost rautacios !

      PPS. Basescu inainte de prima sa suspendare tot asa vorbea !
      Este insa o mare diferenta intre ce era atunci si ce este acum, in sensul ca acum PSD fiind majoritar in Parlament si formand guvernul a pus mana pe aproape tot ce inseamna institutie cu rol corectiv : CNA, Avocatul Poporului, CSM (?), CCR !

      PPPS. Si atunci intreb eu, la ce sa-l suspenzi pe Presedinte ?
  • -25 (41 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:22)

    [anonim]

    • +25 (35 voturi)    
      la cat de inteligent esti (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:35)

      Gruia.Novac [utilizator] i-a raspuns lui

      te bucuri si de intelectuala de prim ministru.
      Ce viata frumoasa ai tu idiotule. Esti un om aranjat .
      Ba da multi sunteti ba, cata frunza si iarba, mi-e ca ramaneti numai de astia ca tine pe aici, sa va bucurati o viata intreaga nu un an.
    • +20 (28 voturi)    
      super (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:38)

      eduardst [utilizator] i-a raspuns lui

      o sa fii tu si 3-4 alti obositi
    • +13 (17 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:14)

      [anonim] i-a raspuns lui

  • -7 (25 voturi)    
    Noi , Presedintele României ... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:22)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    Dublu SICTIR .
  • -23 (35 voturi)    
    nu preshul... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:28)

    demaGOGU [utilizator]

    ...ci parlamentul decide daca exista temei de suspendare (sau nu).

    altfel ar fi aproape imposibil de imaginat o situatia in care presedintele decide sa se autosuspende.
    • +10 (18 voturi)    
      Esti un papagal profund, (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:49)

      Gruia.Novac [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Debordand de "inteligenta" si suficient de prost incat sa o arati tuturor..
    • +11 (15 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:13)

      [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

  • 0 (12 voturi)    
    asta (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:58)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    era problema premierului grivco. Ca GIO distruge tara e o problema secundara.
  • +3 (21 voturi)    
    Her president (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:02)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Daca era imparatul Basescu matura pe jos cu lichelele astea psd-iste ! Ai ales varianta....concediu linistit la ski in Austria sau la mare in Florida . Din pacate in familia mea, care votam numai candidati de dreapta de 28 de ani, tocmai ai pierdut 3 voturi !
    • +3 (11 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:20)

      [anonim] i-a raspuns lui ciuma.rosie

    • -1 (1 vot)    
      Clar!! Si in cazul in care domnul " vacanta" (Marţi, 23 ianuarie 2018, 19:53)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      sau .."stabilitate" care creaza si mai multa instabilitate, va mai candida ,il asigur ca va pierde toate cele 17 voturi ale familiei mele ( include si bunici si matusi ..). Suntem foarte dezamagiti, tradati, tristi..
  • +12 (20 voturi)    
    dancila, aleasa presedintelui (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:10)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Dl. Iohannis tocmai a negat argumentul principal invocat de aparatorii sai, anume acela ca a fost constrans sa accepte propunerea pesedeului. Uite ca n-a fost, omul sincer a vrut sa dea a treia sansa pesedeului. Si o s-o dea si pe-a cincea.
    • -1 (1 vot)    
      O singura intrebare ramane (Marţi, 23 ianuarie 2018, 15:03)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      Oare numirea rapida a lu' tanti Dancila ca prim ministru s-a facut in schimbul promisiunii cuiva ca Iohannis nu va mai fi suspendat ???
      Este ceva suspect in tot ce s-a intamplat.
      • -1 (1 vot)    
        eu cred ca ..are legatura cu 2% din pib (Marţi, 23 ianuarie 2018, 19:56)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui doi si-un sfert

        .. pentru rachetele americane. Un troc de genul: Imi treceti prin parlamentul controlat de voi aceasta suma colosala,( care putea fi investita in educatie, sanatate, infrastructura),, si eu inchid ochii la toate mizeriile voastre. Populatia, romanii nu conteaza. Ei trebuie sa plateasca
    • +3 (5 voturi)    
      Surpriza (Marţi, 23 ianuarie 2018, 15:05)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      S-ar putea chiar sa-i fi luat prin surprindere pe alde/dracnea ca inainte pareau foarte grabiti iar acuma nu stiu cum s-o scoata.
      Blonda de la (petrol si) gaze s-a pus cu burta pe carte si invata programul de guvernare ca si cum nu ar trebui sa fie dintre cei care il fac; intre timp astia se dau de ceasul mortii sa-i gaseasca ministri ca si cum nu asta ar fi avut in plan.
      Pesemne ca nu credeau in planul A ci doar in planul B.

      Oricum, pentru suspendare psdalde nu ar avea nevoie de "temei". Asta ar fi ultimul lucru de care s-ar impiedica, ca n-au temei! Ha! Ha!
    • 0 (6 voturi)    
      Si daca a negat, ce? (Marţi, 23 ianuarie 2018, 15:19)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      Asta e politica, e pe viata si pe moarte, daca a negat nu inseamna ca suspendarea n-a fost o problema reala la momentul respectiv.

      Asa se joaca jocul, mai ales in vremurile astea cand lumea e atat de proasta incat nu voteaza.
    • +1 (1 vot)    
      Sliders (Marţi, 23 ianuarie 2018, 15:45)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      Gresit spus, astea sunt sansele noastre, paralel-istorice. S-o tinem tot asa si ajungem ca in serialul Sliders, numai ca tot poporul, intr-o veselie, dintr-o dimensiune in alta. Hopa Mitica ! Hop top, si-aici mitici ? Hai dincolo ! Hop top... si tot asa.
  • -1 (3 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 23 ianuarie 2018, 15:11)

    andipetre [anonim]

  • -1 (1 vot)    
    dar la Basescu a existat? (Marţi, 23 ianuarie 2018, 23:29)

    revo [utilizator]

    Nu. A contat cumva?
    Dar e bine ca iti "asumi" (ce va mai place voua cuvantul asta, complet lipsit de continut practic) guvernarea PSD, a fost alegerea ta, nu te-a silit nimeni si nimic sa accepti fara cracnire continuarea distrugerii tarii.
    Partidele de opozitie au cerut alegeri anticipate, tu ai pus din nou stop. Pentru cine lucrezi de fapt? Cine te plateste? Pe cine servesti tu acolo, in fruntea tarii? Incotro duci tara asta nenorocita?
  • 0 (0 voturi)    
    dar la Basescu a existat? (Marţi, 23 ianuarie 2018, 23:29)

    revo [utilizator]

    Nu. A contat cumva?
    Dar e bine ca iti "asumi" (ce va mai place voua cuvantul asta, complet lipsit de continut practic) guvernarea PSD, a fost alegerea ta, nu te-a silit nimeni si nimic sa accepti fara cracnire continuarea distrugerii tarii.
    Partidele de opozitie au cerut alegeri anticipate, tu ai pus din nou stop. Pentru cine lucrezi de fapt? Cine te plateste? Pe cine servesti tu acolo, in fruntea tarii? Incotro duci tara asta nenorocita?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by