SONDAJ Luati in calcul sa plecati din tara?

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 23 ianuarie 2018, 11:31 Actualitate | Esenţial


Sondaj migratie
Foto: Hotnews
Actiunile guvernarii PSD-ALDE in privinta justitiei, fiscalitatii, economiei ii fac pe tot mai multi oameni sa marturiseasca, pe retelele sociale, ca iau serios in calcul sa plece din Romania daca situatia nu se amelioreaza. Subiectul migratiei masive a tinerilor a fost, de altfel, si subiectul unui reportaj al cotidianului francez Liberation, ce vorbeste despre o "hemoragie care nu pare sa ingrijoreze foarte mult puterea de la Bucuresti" si care este cauzata de coruptie si instabilitate guvernamentala. Pe de alta parte, sunt si cei care promit sa ramana si sa "lupte pana la capat".
  • Tu ce ai de gand? Participa la sondajul HotNews.ro





Citeste mai multe despre   




















13395 vizualizari

  • +18 (36 voturi)    
    Sondaj care nu are cum sa dea rezultate (Marţi, 23 ianuarie 2018, 11:45)

    Cuca [utilizator]

    Daca intreb o suta de oameni pe strada, toti de varsta intre 18 si 40 de ani "Ai vrea sa pleci din tara ?", probabil ca 50% ar spune DA.

    Daca insa le-as da biletul de avion si pasaportul si le-as spune "Drum Bun", cred ca numai 4-5% ar pleca realmente, in timp ce ceilalti ar gasi scuze de genul "Stai ca acum nu e momentul", "Stai ca nu sunt inca pregatit", "Stai ca vreau sa ma insor", etc.
    • +18 (28 voturi)    
      Pai nu e si normal? (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:16)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      Ei raman de nevoie. Nu poti pune lumea sa plece pe nepregatite decat daca se intampla vreun dezastru in tara (intoarcerea comunismului de exemplu).
    • +21 (21 voturi)    
      lol (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      da nu biletu si pasaportul sunt problema

      o tara in care sa doresti sa mergi
      un joc sigur acolo
      o locuinta
      posibilitatea sa-ti aduci catel-purcel (nevasta, copii, animale etc)
      faptul ca renunti la prieteni, locuinta etc

      si in legatura cu "ce greu pleaca oamenii din tara" la cati sunt plecati cred ca stam oricum fff prost... eram 23 mil acu suntem 20 oficial... neoficial probabil vreo 17-18
      • +20 (20 voturi)    
        Well .. eu sunt prea batran sa plec si am (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:56)

        MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Well .. eu sunt prea batran sa plec si am in grija parinti, socri si matusi si mai batrani ca mine.

        Cei tineri au plecat de la 20 de ani - in curand se va face un deceniu de cand au plecat copii.

        Le este bine acolo unde sunt !

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
        • +18 (20 voturi)    
          Nu, sa plece ei! (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:10)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

          La puscarie!
          • +8 (10 voturi)    
            nu si in romania... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:54)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            in 10-20 de ani, daca nu se intampla ceva al dracu de bun pt tara asta...
            o sa importam africani si arabi...

            sigur or sa gaseasca pesedeii o minciuna buna si atunci
            • +4 (6 voturi)    
              Lasa ca nu strica (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:11)

              2087 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              Avem nevoie de tot felul de oameni sa munceasca, cineva trebuie sa plateasca pensiile speciale.
              • 0 (0 voturi)    
                Nu strica ?? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:50)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui 2087

                Sa vezi cu cata "competenta" esti tratat acum de catre medicii arabi, care deja au navalit in spitale! Sper ca nu ai ajuns pe mana unuia, inca ! Si iti doresc sa nu ajungi vreo data !
        • 0 (0 voturi)    
          Dar tie ? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 18:20)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

          Tie cum iti este fara copii ?
      • +15 (15 voturi)    
        reply (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:51)

        buniculnicolae [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pai nici sa pleci oficial din tara nu poti:) Eu am plecat cu nevasta-mea de un an si inainte sa plecam am incercat sa depunem actele sa stie "finantele" ca plecam. La ANAF auz zis ca nu la ei (eram cu documente printate de pe site-ul lor adica ANAF in mana) apoi la evidenta populatiei au zis pai nu vezi ma ca scrie anaf pe document? du-te la ei. Inapoi la ANAF au zis nu sigur nu la noi. Apoi am plecat. M-am inregistrat aici cu tax number si le-am explicat astora problema (la nemti). Mi-au zis sa uit, ca din momentu inregistrarii mele aici ca om care plateste taxe, nicio alta tara din Europa nu ma poate bazai legal. Zic si io ce am patit:)
        • 0 (4 voturi)    
          Problema e (Marţi, 23 ianuarie 2018, 18:16)

          mdaniel [utilizator] i-a raspuns lui buniculnicolae

          Tarile membre EU nu prea discuta intre ele. Ceea ce nu ma mira la cata birocratie exista, nu doar in Romania ci si in alte tari, ca Germania. Nu as fi surprins sa te ia la ochi ca nu ai platit taxe in RO, pentru ca informatiile din Germania o sa se transmita probabil la fel ca "Telefonul fara fir"
          O alta patanie reala, a multora: te muti in Germania, cu tot cu masina din RO, o inmatriculezi acolo, predai numerele vechi acolo la politie , iti spun aia ca nu e nevoie sa o radiezi din RO, trimit ei numerele si datele la organele corespunzatoare automat. Surpriza, dupa cativa ani esti dator cu impozitul in RO pe masina. De ce? De bine ce au circulat numerele si restul datelor.
          Succes.
          • +1 (1 vot)    
            am auzit (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:15)

            buniculnicolae [utilizator] i-a raspuns lui mdaniel

            de tot felul de nebunii vizavi de lipsa de comunicare. de asta asigurarea pe care mi-am facut-o include si avocat. eu nu mai am conturi in Ro, deci poa sa mi ceara ce vor ei. Am conturi doar aici. Nu au cum sa mi ia din cont "cu forta" de aici pana nu se lamureste orice situatie...dar oi vedea ce-o fi
      • +7 (7 voturi)    
        pai asta poti peste tot in UE (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:19)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Daca ai terminat o facultate pe bune si stii bine o meserie in industrie, medicina, etc, iti gasesti relativ usor de lucru acolo. Si poti sa-ti duci si familia lejer.

        Mai degraba as spune ca problema e cu prietenii si familia. Desi prieteni iit faci rapid peste tot in UE la citi romani sunt plecati.
        • 0 (2 voturi)    
          Hai prietene ca nu e chiar asa (Marţi, 23 ianuarie 2018, 18:20)

          mdaniel [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Daca nu stii limba iti gasesti usor un job de "2 lei cuie". Inginerii IT si doctorii sunt privilegiati, astia gasesc usor si bine platit, pentru ca se cauta in vest. Daca esti economist si nu stii ffff bine limba locala, ajungi sa invarti placinte la ghereta de la coltul strazii, sau faci curatenie, eventual ai grija de babe. De aia multi se aduc unii pe altii, pe recomandare merge altfel.
          • +2 (2 voturi)    
            ai carte, ai parte.. (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 13:27)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui mdaniel

            suntem in 2018. engleza si franceza se predau inca din clasele primare de vreo 20 de ani.. daca nu stii cel putin o limba straina, ai trecut prin scoala degeaba si diploma ta de "economist" este probabil obtinuta in acelasi stil.
            deci bogdan zice bine - dacai ai terminat o facultate PE BUNE - iti gasesti lejer job. daca ai vrut si tu o diploma, atunci nu este economist, esti doar un dorel cu diploma si poti sa ramai linistit in tara.. ciuma rosie are nevoie de oameni ca tine pentru functiile de conducere peste ceilalti dorei, fara diploma. daca respectul de sine este suficient de scazut, poti sa ajungi si prim-ministru!
          • 0 (0 voturi)    
            cu economistii e o problema (Joi, 25 ianuarie 2018, 10:35)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mdaniel

            Eu am zis industrie... Fizician, chimist, mecanic, chiar arhitect/structurist. Si nu tre sa stii decit engleza la inceput, limba locala o inveti pe parcurs.

            Cu economistii.... nush ce sa spun. Din citi cunosc eu cam toti au recunoscut ca la facultate n-au invatat mai nimic util, de multe ori cursurile rezumindu-se la tehnici coontabile expirate sau modele economice de anii '70. Singurele povesti de succes care se preteaza la munca afara pe care le stiu sunt de utilizatori de SAP.
      • 0 (0 voturi)    
        Liviu (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:57)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pune te rog la socoteala si numeroasele avorturi. care au facut ca natalitatea sa fie mai mica decat mortalitatea.
    • +7 (7 voturi)    
      Poate ca ai dreptate (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:08)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      dar nu e si cazul meu. Mi-am dat demisia de unde lucram iar acum imi caut viata prin alte zari. Cu sotie si copil.
      Asta e. O sa continui sa ajut cum pot Romania, dar nu mai vad niciun motiv sa raman. Imi pare rau sa ma despart de prieteni si de familie, caci sunt constient ca relatiile se vor raci in timp, si sunt constient ca nici acolo unde ma voi duce nu va fi usor, dar sunt convins ca nu imi va fi frica sa intru in spital, sa umblu brabura pe la parinti pe care nu-i cunost sa aflu daca incatatoarea X e decenta (nici nu vreau sa ma gandesc cand va ajunge in clasa V-a, sa ma interesez de 10 dascali).
      Nu dau nimanui vreun sfat, dar asta pare solutia pentru mine si familia mea.
      • +3 (9 voturi)    
        Am alte doua cetatenii (Marţi, 23 ianuarie 2018, 18:02)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

        pe langa cea romana. Eu m-am intors (pe moment) din motive strict personale.

        Dar incurajez pe oricine sa incerce sa plece. E o alta lume, si chiar daca nu va place traiul acolo, macar ati incercat ceva, si ati vazut ceva diferit. Va puteti intoarce oricand. Nu va ia nimeni dreptul acesta.

        Spuneam numai ca exista o mare diferenta intre INTENTIA pur verbala de a pleca, si trecerea efectiva la fapte. Am auzit de o multime de ori oameni in jurul meu spunand "Ma gandesc sa plec" dar uite ca 90% nu au facut-o - fiecare avand, desigur, motivele lui intemeiate.

        Asta e ce spuneam mai sus. Ca sondajul va intoarce date false, in mod inevitabil.
        • +1 (5 voturi)    
          . (Marţi, 23 ianuarie 2018, 19:04)

          A.A. [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

          Subscriu.
        • -1 (5 voturi)    
          Te rog sa tastezi in alta parte (Marţi, 23 ianuarie 2018, 19:28)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

          NU exista regimul celor 3 cetatenii
  • +14 (20 voturi)    
    Am votat varianta 3 (Marţi, 23 ianuarie 2018, 11:50)

    bogdan1477 [utilizator]

    Desi nu stiu daca 1-2 ani.... In momentul in care imi va fi clar ca au reusit sa preia puterea total, vorba lui Voiculescu, vind si plec.
    • +4 (4 voturi)    
      Daca (Marţi, 23 ianuarie 2018, 21:34)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Daca o sa mai ai ce vinde si daca o sa mai poti iesi din tara.
      • +1 (1 vot)    
        sa stii ca m-am gindit si la asta (Joi, 25 ianuarie 2018, 10:37)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        La partea cu vindutul pierd clar. La partea cu iesitul din tara nu cred sa fie probleme atit timp cit suntem in UE si NATO. Iar o iesire nu se poate produce in 24 de ore, oricit ar vrea ciuma rosie. Si cind o fi sa simt ca e de naspa, in 24 de ore pot trece granita.
    • +1 (1 vot)    
      mai e si varianta 5 (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 13:29)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Sunt destule job-uri pentru care se lucreaza remote. Iti imparti timpul intre cele doua tari.. cu salariul si taxele acolo unde merita. Functioneaza!
      • 0 (0 voturi)    
        e si asta o varianta, dar preferabil nu (Joi, 25 ianuarie 2018, 10:40)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Daca e sa plec, plec de tot si fara sa ma mai uit in urma. Am copii mici care au nevoie de un loc staibil, o meserie suficient de banoasa incit sa pot sta cu toata familia intr-un loc si nu vreau sa-mi consum timpul departe de familie doar de dragul banilor sau a altor considerente. Decizia va fi finala si definitiva (stiu si ce ma asteapta in vest, deci mari surprize nu am cum avea).
  • +36 (40 voturi)    
    Nu plec nicaieri (Marţi, 23 ianuarie 2018, 11:52)

    2087 [utilizator]

    Cu cat pleaca mai multi, cu atat cresc sansele mele sa ajung premier. Vorbesc corect limba romana, ceea ce inseamna ca sunt deja supracalificat.
    • +26 (26 voturi)    
      daca vorbesti corect limba romana (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:12)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      le va fi foarte clar astora ca nu poti fi de-al lor si nu te vor numi... :)
    • +5 (17 voturi)    
      Mai ai o singura conditie! (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:26)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Sa te imbraci in rosu si sa iti placa mult trandafirii.
    • +14 (18 voturi)    
      nu ai nici o sansa (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:02)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      calea scruta pentru functia viselor tale e sa te muti la Videle. Si sa uiti sa vorbesti si sa scrii corect.
      Drum Bun !
    • +13 (13 voturi)    
      nu prea (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:35)

      ion-ion-ion [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      De fapt esti incompetent, dupa cum te clasifica ei. Ca sa fii competent trebuie sa termini cel mult liceul, eventual la seral daca se poate, sa faci o facultate gen Dunarea si apoi un doctorat la academia de informatii.
      Doar astea iti dau sanse reale.
      • +9 (9 voturi)    
        Vine si ziua judecatii! (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:13)

        2087 [utilizator] i-a raspuns lui ion-ion-ion

        Literalmente, vine ziua verdictului.

        Noi ne luptam cu mafia PSD si poate n-am observat ca timpul trece pana la incarcerarea finala a lui Dragnea.

        Si atunci vom incepe sa facem curatenie in administratie.
    • +9 (9 voturi)    
      pai nu e bine (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:22)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      in general nu se aleg persoane supracalificate pentru un job, iar in cazul ciumei rosii asta e chiar un handicap. Io iti propun asha: mergi repede si sparge un magazin ceva ca sa intri nitel la pirnaie. In felul asta in primul rind iti faci rost de un dosar penal, conditie obligatorie. In al doilea rind, cu putin noroc prinzi si ultimele cursuri de analfabetizare ale lui adrian severin si rezolvi si handicapul vorbitului. Dupa care incepi sa ai sanse.
  • +15 (23 voturi)    
    Pai ce-as mai pleca... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 11:53)

    blackarrow [utilizator]

    dar la 55 de ani , ar fi foarte greu sa-mi fac un rost , oricum unul din copii a plecat deja iar celalalt se mai gandeste .
    Sincer , daca aveam pana in 40 de ani, n-as mai fi stat pe ganduri , regimul asta psd-ist e criminal .
    • -13 (21 voturi)    
      Da la 25 ce faceai? (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:35)

      holinessdani [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

      In anii 90 aveai 25 si era ilici la putere, sau psd-ul de atunci era ok pt tine?
      • +10 (14 voturi)    
        in '90 (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:24)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

        In anii '90 nu puteai pleca decit trecind frontiera ilegal si te puteai angaja doar la negru. Iar pentru unii ideea de ilegal nu trece de criteriile morale.
        • +1 (1 vot)    
          partial corect.. (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 13:32)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          de plecat, plecai legal, ca turist. apoi puteai sa ceri azil politic si daca erai refuzat, lucrai le negru. partea buna este ca nu te trimitea nimeni inapoi.
          • 0 (0 voturi)    
            era trist (Joi, 25 ianuarie 2018, 10:42)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Stiu cazuri, si nu era deloc vesel. Munceai la negru pe 3 banuti, erai cazat in tot felul de baraci ca sa fie ieftin, etc. Pentru cei care doreau un minim standard de viata era inacceptabil.
      • +6 (6 voturi)    
        Psd-ul n-a fost... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 20:24)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

        niciodata votat de mine , am urat psd inca din '90 , de cand mi-am dat seama ce invarte..
        Hai sa vorbim sa ne aflam in treaba ...pai m-am casatorit, copii , etc ,ca oricare , nu mi-a trecut prin cap sa plec o perioada , tot speram , speram ...
        Am avut o incercare la loteria vizelor SUA, si chiar am trimis actele pt. Canada, dar n-am primit raspuns, prin '98-'99 , asa ca n-a fost sa fie .
        Mai e si soarta, se pare ca raman pe-aci sa-mi fac nervi cu dragnea si psd .
        • -2 (4 voturi)    
          in anii 98-99 (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 11:29)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

          Canada primea pe banda rulanta!
          Era si este in continuare,o singura problema:
          cea a competentei!
          dupa criteriile lor nu te-ai calificat asa ca esti bun in Romania! Asta deoarece in Romania nu sunt stabilite criterii de competenta!
          Regret ca nu ai plecat intr-o tara din vest ca sa vezi si tu ce inseamna fiscul!
          Daca emigrai in Canada vedeai ca plata contributiilor cade in sarcina angajatului,ca impozitul pe proprietate reprezinta 1% din valoarea de piata a acesteia,iar pensia privata este chiar privata,adica este a ta,cat ai contribuit + randamentul,atat vei primi la pensionare,toata odata sau lunar cate luni apreciezi tu ca vei mai trai!
          • 0 (2 voturi)    
            Ce faci... (Joi, 25 ianuarie 2018, 7:08)

            blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

            imi ceri mie socoteala ? Vezi-ti de treaba d-tale , ti-am explicat , lasa-ma cu competenta, etc, sint inginer, am fost sef de atelier, acum sint independent , nu e problema ca nu m-as fi descurcat in Canada . Eu ti-am cerut socotela cu ceva ? Dar ce, e vreo vina daca n-am plecat din tara ?
  • +16 (16 voturi)    
    Mai trebuie niste optiuni! (Marţi, 23 ianuarie 2018, 11:57)

    CMXI [utilizator]

    Am pierdut trenul, am familie, etc...
  • +10 (16 voturi)    
    urata perspectiva (Marţi, 23 ianuarie 2018, 11:57)

    g01an [utilizator]

    mi-ar fi foarte simplu sa plec, oferte au fost si vor mai fi. iari daca as depune un minim de efort, as gasi cel mai probabil o pozitie in care sa fac cam ce fac in tara si platita la nivelul din occident. dar mereu am fost de parere ca noi, cei care am devenit adulti dupa 2000 ar trebui sa ramanem in tara sau sa ne intoarcem si sa ne gasim un rost pe aici daca vrem sa schimbam lucrurile in bine si sa putem trai civilizat la noi in tara.

    din pacate, lucrurile se indreapta in mod evident intr-o directie complet gresita, ne ignoram istoria si ii repetam greselile. in plus, cream probleme complet noi.

    exodul tinerilor pare o problema destul de evidenta, dar astia mai in varsta nu dau semne ca inteleg macar gravitatea problemei si pe ei ii afecteaza cel mai tare. de ce m-as stresa eu daca ei nici macar nu depun un minim de efort
  • +10 (12 voturi)    
    cit timp infractorii fac legile in RO.. (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:11)

    mnicku [utilizator]

    sincer viitorul RO e negru

    Greu de crezut ca se vor schimba lucrurile cu astfel de specimene in politica. Singurul interes al politicienilor este sa-si bage cit mai adinc mina in banii statului ...... iar consecintele pt RO nu conteaza.

    Cit timp condamnarea penala a ajuns criteriu de nominalizare in guvern sau parlament, cit timp nu se dau condamnari cu executare si confiscarea averii ilicite ....sincer viitorul RO e negru
  • +6 (20 voturi)    
    E rezultatul neprezantarii... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:12)

    cristian_n [utilizator]

    La vot!
    30% a fost!
    Cand lasi CS,MH,GR,TR sa se prezinte la vot si tu stai acasa si te trezesti apoi sa protestezi,numai TU esti de vina..
    Nu Dragnea si gashca sau UDMR-ul.
    E inactiunea ta care a determinat actiunea lor...
    • +12 (18 voturi)    
      Asta-i noua metoda de infiltrare a pesedistilor? (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:54)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      Newsflash: cei care au fost la protest sunt si cei care au votat.
      • +2 (8 voturi)    
        La vot (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:30)

        Lukis [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        Esti sigur? Am fost la protest si am vazut cunoscuti care nu au votat...
        • +3 (5 voturi)    
          Pai nu e un nonsens? (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:30)

          liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui Lukis

          La vot spui "imi e indiferent" si apoi te plangi?!?
          • -1 (7 voturi)    
            Nu este nonsens (Marţi, 23 ianuarie 2018, 15:30)

            2087 [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

            E plauzibil ca oamenii au adormit fiindca guvernul Ciolos a facut treaba buna si tara mergea bine.

            Nici in cosmaruri nu s-au gandit non-votantii ca Dragnea la putere va insemna distrugerea totala a economiei si subjugarea completa a bugetarilor de catre mafia TelDrum.

            Oamenii normali la cap nu se asteptau ca Dragnea sa faca totul praf, niciun om mintal stabil nu gandeste ca un sociopat PSDist din Teleorman.
            • -1 (3 voturi)    
              E plauzibil ca oamenii au adormit fiindca guvernul (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 11:59)

              miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui 2087

              da,o treaba foarte buna! dar nu pentru tine,sau si pentru tine daca esti o companie mare gen petrom,rompetrol,lukoil etc.
              astfel prin hg nr.776/2016,guvernul tehnocrat,sic! deschide calea finantarii fara dobanda,din bani publici,adica si ai tai,contribuabilule care esti,in sensul ca se acorda avans de 30% din valoare contractelor de achizitii publice de bunuri!
              adica,sa intelegi si tu:o institutie publica face un contract de achizitie de carburanti cu un furnizor din cei enumerati mai sus,sa zicem in valoare de 1000 de lei si va plati in avans,adica fara a primi nimc suma de 300 de lei.Furnizorul va livra carburanti de cei 300 de lei in timp,timp in care pretul carburantului creste iar institutia publica va primi mai putini carburanti decat ar fi primit la data platii avansului!
              Compania multinationala va primi finantare gratuita,iar bugetul consolidat se va imprumuta cu dobanda sa plateasca acest avans!
              somn usor!
              ps.regimul platilor in avans la achizitiile publice a fost reglementat prin hg 264/2003,unde pentru achizitii de bunuri avansul era zero! adica plata se efectua dupa achizitia efectiva a bunului respectiv,dar actul normativ respectiv era cazut in desuitudine ca era emis de un guvern pesedist si nu era in concordanta cu interesele salvatoarelor de neam,companiile multinationale!
          • +1 (5 voturi)    
            nu este (Marţi, 23 ianuarie 2018, 16:50)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

            sunt multi care nu au crezut ca se va ajunge aici. ce face acum PSD este dincolo de orice inchipuire. cunosc oameni care au votat PSD si acum regreta, daramite cei care au stat acasa?
            • +2 (2 voturi)    
              eu am stiut :( (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 1:39)

              dan.c [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              si le-am spus tuturor...

              O alta idee:
              Cati fosti bugetari jmekeri, descurcareti in anii 90, actuali pensionari isi taraie batranetile prin Ro singuri cuc! Copiii le-au plecat acum 10-15 ani... nepotii nici nu-i cunosc... Dar ei, deh, au fost descurcaretii tranzitiei... jmekeri de jmekeri... Stau in case mari sau in apartamente in centru. Mai au putin si mor pe-aici si nici macar n-or sa le vina toti copiii la inmormantare... de prin America sau pe unde or fi...
              Asta e trist... Oamenii astia nu-si fac bine nici lor pe termen lung... Sunt prea tampiti sa vada...

              A avea o tara nu e putin! Nu renuntati la ea! Ganditi-va doar la asta: Daca ati fi englezi si nu v-ar conveni ce ati face? Ati emigra? Unde? Sau ati ramane sa luptati? Stiu... suna tembel... dar daca ati fi engezi ce ati face?
              • 0 (0 voturi)    
                uite, (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 12:03)

                miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

                englezii "emigreaza" in ue dupa brexit,cei apti de munca si in spania-tot ue, pensionarii!
              • 0 (0 voturi)    
                ce as face (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 16:49)

                buniculnicolae [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

                acelasi lucru as face daca as fi tot eu. crezi ca englezii nu emigreaza? lol. indiferent ca m as fi nascut roman englez sau indian; e in spiritul meu sa caut un loc bun pentru mine si nevasta-mea, undeva pe planeta pe care m-am nascut, intre oamenii printre care m-am nascut. eu m-am simtit acasa oriunde am avut casa si nu am trait numai in europa. ai intrebat am raspuns. as face acelasi lucru si daca as fi fost englez. si te rog sa nu ma contrazici, ca nu ai cum sa stii ce as face eu mai bine decat mine, chiar daca vorbim teoretic. stii cum e fiecare cu "piticii" lui.
                • 0 (0 voturi)    
                  nu te contrazic (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 17:50)

                  dan.c [utilizator] i-a raspuns lui buniculnicolae

                  Si eu sunt umblat destul de mult :), am lucrat afara multi multi ani, dar navetist.
                  Eu voiam sa pun in discutie ideea “salvarii individuale”. Sper sa fii de acord ca intr-o tara, ea insasi pionier intr-ale statului de drept (cu problemele ei - nu suntem naivi), e mult mai greu de convins cineva cu argumentul: plec pentru ca aici lucrurile merg rau, situatia e asa si pe dincolo, ma duc in tara X ca acolo e mai bine.
                  Pe unde am umblat am gasit puzderie de romani. Mergeam in compania X, era poate un ceh, doi greci, cativa spanioli si 15 romani. Daca din toti romanii astia plecati 3 milioane erau in tara, si dintre ei votau 1 milion impotriva PSD-ului in 2016 deja nu mai scriam postul asta. Pentru ca nu mai aveau aceeasi majoritate care le permite acum sa faca totul harcea parcea.
                  Acuma daca noi nu luptam si plecam toti... cat de tare se vor supara ei? Care e treaba in Zimbabwe, Botswana etc. nu mai pot aia din conducere sa vanda resursele si sa traiasca in lux? Prostilor asistati care ii voteaza le pot reduce lejer ratia dupa ce oamenii care gandesc pleaca. Or sa-i tina cu juma de dolar pe zi.
                  Salvarea individuala in mod cert functioneaza. Din pacate din ce am vazut eu, nu in suficiente cazuri. Nu in 90%... Poate 40-50%... poate...
                  Eu cred ca merita sa incercam sa ne salvam colectiv.
      • 0 (2 voturi)    
        Bai,da mult esti.... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 18:56)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        "Statistician"!
        Poi si de ce a iesit PSD-ul????
    • +3 (3 voturi)    
      corect domnu (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:29)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      Doar ca eu am fost la vot tot timpul inafara de modificarea constitutiei lui nastase, cind am decis sa nu protestez impitrva campaniei timpe de incurajat mersul la vot. SI? Cit sa mai astept sa se trezeasca romanul comod? Deja am o virsta la care nu prea mai am timp de gindire daca vreau sa prind si acolo o pensie cit de cit, deja copiii ajung la virsta la care cam trebuie sa ma decid. Asha ca... deocamdata stau pina se decide cumva treaba cu legile justitiei. Inca sper ca pot fi oprite. Dupa care, daca in 2019 si in 2020 vad ca iar cistiga PSD, am plecat.
    • +3 (3 voturi)    
      bai, nu e rezultatul neprezentarii la vot (Marţi, 23 ianuarie 2018, 18:22)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      e rezultatul blatului ordinar dintre pcr-pnl, aka usl, e rezultatul reveniri la vot pe liste, e rezultatul legii electorale care ingreuneaza aparitia partidelor noi si face imposibila patrunderea in politica a candidatilor independenti, e rezultatul ingradirii si obstructionarii dreptului la vot al diasporei.
  • +13 (13 voturi)    
    am votat varianta 3... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:25)

    liviu_ [utilizator]

    da nu e chiar asa...
    varianta corecta e: cand o sa o duc prost in romania (salarii la ITsti scazute, tva mare, inflatie mare, siguranta (ma refer aici la criminalitate) etc).... la cum merg lucrurile o sa fie 6 luni :(
    nu vreau sa plec si pana in 2017 nu m-am gandit serios sa plec.... dar daca tara asta se intoarce in timp.... nu mai am timp sa astept inca 20 de ani poate-si revine...
    • +1 (1 vot)    
      salarii ITisti scazute (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 12:14)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      pai cine scade salariile ITistilor,pesedeul?este pesedeul angajator?
      de la tine ca un justitiar revolutionar care esti tu,asteptam sa spui ca atunci cand ITisti vor plati impozit pe salariu ca orice salariat din Ro,iar marile companii multinationale nu vor mai beneficia de ajutoare de stat ca eroii muncii socialiste,scutite de taxe si impozite.....
      nu pensii speciale,nu scutiri de impozite si taxe!
      nu vrei egalitate pe toate fronturile?
      cum e ?
  • +10 (12 voturi)    
    Nu iau in calcul (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:27)

    liberte, egalite, mouie pesede [utilizator]

    Am executat deja.
  • -7 (13 voturi)    
    fac apel (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:38)

    cucuveauamov [utilizator]

    catre tinerii (frumosi, liberi, educati, foarte frumosi, skiori etc) sa nu plece din tara! cineva trebuie sa plateasca si pensia d. general Coldea.
    • +6 (8 voturi)    
      hehe (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:36)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      daca s-ar pensiona toata ciuma rosie cu conditia sa le platim pensiile si ne-ar lasa sa facem o tara ca afara, inca ar fi ceva. Da' asha? Hai ca pensia lui Coldea ca pensia lui Coldea, da' salariul fetei lui Daea, sau a nevestei lui nicolicea, al tuturor secretarelor si casieritelor cocotate prin consilii de administratie doar pentru ca au prestat ceva servicii cui trebuie, asta nu prea. Si nici salariul lui Genunche cu manualele lui de sport si dirigentie, nici al ministurlui culturii care cauta bojdeuca lui Creanga pe la Botosani, nici al ministrului de finante care nenoroceste 200.000 de oameni cu declaratia 600. Si nici macar salariul unor postaci ca tine ...
  • +17 (17 voturi)    
    Am plecat deja (Marţi, 23 ianuarie 2018, 12:49)

    Lleonidas [utilizator]

    Sunt deja de 3 ani plecat din tara, dar nu stiu cum se face ca tot implicat acolo am ramas.
    In timpul guvernarii Ciolos am vazut o raza de lumina si ma gandeam ca poate n-ar fi rau sa ma intorc. Speram sa fie un start in directia cea buna si ca lucrurile vor merge din ce in ce mai bine.
    Apoi a aparut daddy si sperantele s-au naruit. Din pacate nu mai am timpul si energia necesara sa mai sper.

    Celor care ati ramas va urez multa putere sa rezistati si sa puteti totusi schimba traseul pe care se indreapta tara acum.
    • +7 (7 voturi)    
      Multi inainte (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:31)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui Lleonidas

      Dar eu sunt plecat de 15 ani, am luat si cetatenie si tot si sincer nu mai vad nici o speranta de desteptare pana cand educatia nu va reseta societatea, insa pentru acest lucru este nevoie de minim 2 generatii. Eu voi fi ori pensionar ori mort atunci. Asa ca prefer sa muncesc pentru mine si pentru tara care imi ofera conditiile sa ma dezvolt.
    • +6 (6 voturi)    
      pai noi rezistam cit e de rezistat (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:38)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lleonidas

      Da' daca astia trec legile justitiei si darama tot statul de drept, devine cam imposibil de rezistat. Pina-n 2020 fac in asha fel incit sa nu mai miste nimic prin opozitie. Asha ca... in momentul in care va fi clar ca jegile justitiei trec, iau legatura cu firmele de recrutare de joburi.
  • +18 (18 voturi)    
    am plecat deja (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:20)

    Itsoc [utilizator]

    10 ani am dat cu piciorul diferitelor oportunitati de a munci in Vest pe motiv ca tara mea, tara mea, viitor, femei frumoase, bere ieftina, va fi bine.

    Dupa Colectiv, votul din 2016 si protestele din 2017, intamplarea a facut sa primesc o alta oferta in occident pe care am acceptat-o de data asta si am plecat in primavara anului trecut. in curand fac deci un an si pot spune ca e cea mai buna decizie pe care am luat-o.
    • +4 (4 voturi)    
      Am luat aceasta decizie (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:33)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      In anul 2000 si am plecat cativa ani mai incolo. Cu mana pe inima: a fost cea mai buna decizie cu toate ca m-am despartit de iubita si parintii au ramas in tara, lucruri care sufleteste m-au afectat foarte, foarte mult.
  • +10 (10 voturi)    
    Bye, bye! (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:39)

    blackbeard [utilizator]

    Le doresc tuturor romanilor inteligenti, capabili si educati sa aiba un trai cat mai bun si sa fie respectati! Chiar daca asta inseamna sa plece din RO.
    Nu in ultimul rand, le doresc nevertebratelor si pomanagiilor sa ajunga sa se autosustina si sa manance fix ceea ce merita! :))

    Am acordat prea multe sanse, de prea multe ori, si am luat atitudine, cand a fost necesar. E timpul sa merg mai departe.
  • +14 (14 voturi)    
    Acum aproape 8 ani (Marţi, 23 ianuarie 2018, 13:51)

    Zmache a lu' Rastagan [utilizator]

    am plecat, desi puneam lunar sub saltea 1000-2000 de euro prin munca cinstita. Imi era sila de cum stateau parteneri (privati si bugetari) cu buzunarele intredeschise sa le dau spaga. Si mai sila mi-era de garda financiara care ma amenda regulat si ma intreba daca vreau chitanta. Ziceam da si se pisau pe langa wc-ul din apartament. Cu trei zile inainte sa plec definitiv, o banca renumita mi-a "pierdut" economiile pentru vreo doua zile si le-au regasit dupa ce am zbierat la sediul central.
    Acum ma trezesc in fiecare dimineata si caut sa citesc stirea: "Toti politicienii romani au crapat instant peste noapte".
    • +5 (5 voturi)    
      Stimate domn (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:34)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui Zmache a lu' Rastagan

      De cand am plecat acum 15 ani nu am dat in tara mea adoptiva NICIODATA spaga.
      • +1 (1 vot)    
        Plecati, plecati, va pierdeti viata! (Marţi, 23 ianuarie 2018, 19:21)

        NicolaeD [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

        Eu de cam am plecat [25/20] cu sotia acum 10 ani nu vazui autoritatile locale fizic decat de 5 ori, la permis de doua ori si la spital de 3 ori; orice alta interactiune se face prin telefon / internet. Nu am dat spaga vreodata si nu stiu sa existe spaga pe aici, cel mult nepotisme si mici contracte dedicate dar si asta rar. In 10 ani plecati am reusit sa-mi platesc integral o casa locala si basca avusi bani sa-mi cumpar [cash] un apartament prin RO. Acum viata aici ne urca spre niveluri profesionale si materiale mult superioare viselor noastre. Singurul regret mi-s parintii, dar voi face cumva sa-i aduc aici. CA / QC /Mtl [inginer /medic]
        • +1 (1 vot)    
          Felicitari (Marţi, 23 ianuarie 2018, 23:27)

          liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeD

          Suntem multi care am reusit sa facem ceva in viata in ciuda unor politicieni care s-au pus de-a curmezisul. Felicitari.
  • +3 (9 voturi)    
    Viata este prea scurta (Marţi, 23 ianuarie 2018, 14:48)

    Ord [utilizator]

    ca sa dam sansa unei Romanii conduse prost de hoti votati de putori sau creduli si plina prin institutii de mitomani pilosi sau cozi de partid fara nici o pregatire.
  • +1 (5 voturi)    
    Eu m-am intors ... si acum regret (Marţi, 23 ianuarie 2018, 15:27)

    Heruvim [utilizator]

    M-am intors acum aproape 10 ani. Acum regret amarnic. Nu-i nici o problema. Unde a mers odata, mai merge si a doua oara. Sincer nu as vrea sa fiu nevoit sa plec, nu as pleca de buna voie. Dar daca lucrurile nu o iau intr-o alta directie in 1-2 ani, papa. Sa se descurce altii cum pot. Mai bine cresc copiii intr-o lume civilizata si fericita decat in mizerie.
  • +5 (5 voturi)    
    . (Marţi, 23 ianuarie 2018, 16:12)

    A.A. [utilizator]

    Nu exista un raspuns universal valabil pentru aceasta intrebare. Depinde 100% de fiecare caz in parte si mai mult decat atat, depinde de perioada din viata fiecaruia atunci cand isi pune o astfel de problema. Eu am plecat afara la 23 de ani si pentru acel moment a fost o decizie foarte buna pentru mine. Acum, aproape 10 ani mai tarziu, intoarcerea in Romania reprezinta o optiune mai buna, avand in vedere situatia personala in care ma aflu.

    E mai usor pentru cei care nu au trait in alta tara sa isi faca bagajele si sa plece pentru ca nu au inca experienta unui expat. In orice caz, sunt de parere ca merita sa te zbati, sa pleci, sa capeti expereinta, sa pui poate si un ban deoparte si in cazul in care decizi sa te intorci sa aduci cu tine experienta anilor munciti afara.

    Romania are nevoie de oameni destepti ca sa se insanatoseasca, ca de lichele, puslamale si paduchi agramati nu ducem lipsa.
    • +2 (4 voturi)    
      Sacrificiu inutil (Marţi, 23 ianuarie 2018, 16:36)

      Puffinmuffin [utilizator] i-a raspuns lui A.A.

      daca ai constiinta sau principii sanatoase, civice nu te intoarce pentru ca ai sa te enervezi zilnic. Sfidarea ce o primim din partea autoritatilor e maxima.
      Cred ca e ok sa stai in Ro daca incalci legea ca atunci noua lege va fi de partea ta.
      • +3 (3 voturi)    
        . (Marţi, 23 ianuarie 2018, 17:22)

        A.A. [utilizator] i-a raspuns lui Puffinmuffin

        Uite exact asta este problema de care vorbeam mai sus. Atata timp cat nu cunosti situatia personala a fiecaruia, nu poti sa stii daca sacrificiul nu e exact invers - ramanerea in strainatate vs. intoarcerea in Romania.

        Ideea e ca situatiile oamenilor nu se incadreaza intr-un soi de matrice in care mereu raspunsul corect este "pleaca din tara" sau "ramai afara".

        Iti pot da o gramada de exemple generale, care s-ar potrivi oricui, de la pretul exagerat al chiriilor in orasele mari (pret pe care abia il acoperi dintr-un salariu mediu) pana la probleme legate de asigurarile de sanatate. Spre exemplu faptul ca daca vreau sa ajung la un medic specialist trebuie sa astept jumatate de an, pentru ca atata e de lunga lista de asteptare, in conditiile in care o asigurare de sanatate oligatorie te duce la 400 de euro pe luna (daca esti freelancer). Ajungi tot la privat si tot trebuie sa platesti din buzunar.

        Un alt exemplu este piata imobiliara care este practic blocata in multe orase din Germania (spre ex.) si pur si simplu nu iti gasesi un apartament la un pret cat de cat rezonabil. Atunci cand castigi 2000 de euro pe luna, sa platesti 1500 pe 2 camere nu mi se pare deloc acceptabil. Nu mai zic de diverse alte ciudatenii de genul proprietarilor care nu doresc sa inchirieze familiilor cu copii. Daca deschizi un ziar la pagina de imobiliare, observi cu stupoare ca 90% din pagina e ocupata de fotografii ale persoanelor care isi cauta locuinte de inchiriat.La fel se intampla ca vizionarile apartamentelor de inchiriat sa se faca in grup, la modul in care 30 de persoane vin de-a valma sa vada un apartament si "bid-uiesc" live de fata cu agentul imobiliar.

        Nici eu nu pot sti daca intoarcerea acasa este o decizie buna in acest moment, dar este cea logica in situatia in care ma aflu - este o interpretare pur personala si nu are de-a face cu autoritatile sau politica. Tocami din cauza asta e foarte greu de apreciat daca "a pleca afara" este mereu raspunsul corect pentru oricine.
  • +4 (4 voturi)    
    parerea mea este ca... (Marţi, 23 ianuarie 2018, 16:29)

    ..13 [utilizator]

    Oriunde ai fi sa dai totul din tine!

    Si daca gasesti obstacole sa incerci sa le inlaturi - si inca o data si inca o data pana cand cedeaza obstacolul. este adevarat ca educatul cedeaza mai repede decat nesimtitul.

    Dar daca este nevoie si fie numai pentru 5 minute ma transform in cel mai nesimtit si arogant personaj ca sa inteleaga mai toti prostii care ne conduc - asta este!

    Spor, oriunde sunteti!
    • +2 (2 voturi)    
      un sfat (Marţi, 23 ianuarie 2018, 17:44)

      muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      "Dar daca este nevoie si fie numai pentru 5 minute ma transform in cel mai nesimtit si arogant personaj ca sa inteleaga mai toti prostii care ne conduc - asta este!"

      ... nu stiu cat de pe bune ai scris ce ai scris - in sensul ca chiar asa te-ai comporta.. dar asta e exact motivul pt care multi din cei "la putere" se comporta asa cum ii vezi - ca sa nu fie mai prosti decit "prostii" din jur.

      Ori te mentii pe pozitii, ori esti ciuline ...si in final te ia vantul.
    • +5 (5 voturi)    
      Degeaba, they don’t care (Marţi, 23 ianuarie 2018, 20:15)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Terminat facultate, with honours, master too. Am stat o decada in tara pana nu s-a mai putut. La 35 de ani am plecat, pt ca am considerat ca nu mai e nici o speranta. O fi dar pt aia care-s mai egali decat altii.
  • +5 (5 voturi)    
    ASTA SE SI VREA (Marţi, 23 ianuarie 2018, 17:39)

    muma_padurii [utilizator]

    Nu v-ati prins?

    La 29 de ani din dec'89 au crescut deja cateva generatii care pun prea multe intrebari ! ... fac prea multe calcule!... cunosc prea multe , si pe multi altii ( social networking, ce belea , mai ales ca trece si peste granite) ...

    Pai, n-au nevoie de voi !! Ii d e ra n j a t i .

    La fel ca in anii '90 cand a fost primul mare val de plecari, sau la inceputul anilor 2000 ... cu melodia de background - "romanii nu se pot administra singuri, sunt incapabili, nu pot functiona " . Au castigat de fiecare data {-_-}
  • -1 (9 voturi)    
    O curiozitate (Marţi, 23 ianuarie 2018, 17:56)

    muma_padurii [utilizator]

    Ma intreb cati din cei care se amarasc asa mult si se lamenteaza de starea natiei (...nu contest la majoritatea buna credinta) au iesit zilele astea sa curate trotuarele de zapada? Sau locul de parcare ?
    • 0 (0 voturi)    
      ce are una cu alta (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 16:57)

      buniculnicolae [utilizator] i-a raspuns lui muma_padurii

      eu stau la nemti acum, dar am stat si in alta tara. nicaieri nu am curatat trotuarul sau strada, pentru ca sunt firme de curatenie care de asta sunt platite. ca sa faca curatenie. eu mi am platit taxele peste tot. treaba mea e sa ma duc la munca si sa mi vad de treaba, nu sa fac ceva pentru care platesc bani sa fie facut de catre altcineva. curat si trotuarul daca e nevoie, nu e vorba, dar in cazul in care eu il curat, nu e corect ca altcineva sa fie platit pentru asta, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        pai are (Sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 1:24)

        muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui buniculnicolae

        Stau nemtii sa astepte administratia locala sa le faca partie pe trotuarul din fata casei, daca a nins abundend si e nevoie de timp sa ajunga firmele de deszapezire ? ... Sau sa ii lase pe batrani sa faca patinaj artistic pe zapada care ajunge sa inghete ? ....

        Nu e vorba sa scuz niste ineptii administrative de la noi , dar nici ai nostri nu se inghesuie sa faca ceva , sorry .
  • +2 (4 voturi)    
    stau cu banii la 'ciorap' (Marţi, 23 ianuarie 2018, 23:02)

    qwerasdf [utilizator]

    am strans cu multa truda bani pentru o casa, dar nu ma indur inca sa fac achizitia, nu se stie niciodata ce biruri o sa mai puna astia pe viata noastra, aici - avand in vedere ca fac parte, ca si multi ani de pe aici, din clasa de mijloc care produce cu adevarat pentru tara asta.

    Am posibilitatea de a pleca cam oriunde in lumea asta, insa unde te-ai simti ca acasa cu adevarat?! Cu familia aici, iar tu acolo?

    Trebuie sa mai tragem un pic..
    • 0 (0 voturi)    
      unde m as simti eu sau tu? (Miercuri, 24 ianuarie 2018, 16:59)

      buniculnicolae [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      intrebi unde m as simti ca acasa cu adevarat. pai sa-ti raspund. acasa. iar la mine acasa inseamna unde am casa. si am avut casa in mai multe tari. daca vrei sa stii cum te-ai simti tu undeva, trebuie sa vezi pe pielea ta, ca ce zice xulescu ca simte cand face baie de exemplu nu e la fel cu ce simti tu cand faci baie. sunt oameni si oameni pe lumea asta. tu ce om esti? numa tu stii, omule.
  • +1 (1 vot)    
    nu se mai putea (Joi, 25 ianuarie 2018, 0:34)

    AntiMafie [utilizator]

    Eu am plecat pentru că deveniseră prea insuportabili staliniștii corporatiști. Aerul avea un miros greu de băsism și prostia galopantă pândea la toate colțurile.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version