Coalitia pentru Familie, reactie dupa cazul politistului acuzat de pedofilie: Iata unde duce drumul nesocotirii valorilor fundamentale ale civilizatiei crestine

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 11:59 Actualitate | Esenţial


Coalitia pentru familie
Foto: Facebook
Coalitia pentru Familie afirma ca recentul caz al politistului acuzat de pedofilie "demonstreaza gradul de neconceput la care s-a ajuns in ceea ce priveste domnia bunului plac si lipsa de respect pentru integritatea si demnitatea fiintei umane la nivelul institutiilor statului roman." "De trei ani, initiativa Coalitiei pentru Familie, care are ca obiectiv protejarea familiilor din Romania, este ignorata de autoritatile statului. In numele celor trei milioane de romani care au semnat pentru protejarea constitutionala a familiei, tragem semnalul de alarma: iata unde duce drumul nesocotirii valorilor fundamentale ale civilizatiei crestine", se scrie in comunicatul citat. 

Comunicatul Coalitiei pentru Familie:

"Parintii din Romania se cutremura vazand ororile la care sunt supusi copiii in foarte multe cazuri de agresiune asupra minorilor din tara noastra. Coalitia pentru Familie sustine dreptul inalienabil al copiilor la o viata demna, la siguranta si integritatea vietii lor. Coalitia pentru Familie apara demnitatea fiintei umane si a familiei prin intreaga sa actiune publica. In acelasi timp, condamnam ferm toate incercarile de musamalizare, protejare si reinterpretare a unor agresiuni cu motivare sexuala asupra minorilor.

Coalitia pentru Familie cere tuturor autoritatilor din Romania sa intervina pentru a stopa cauzele care duc la valul de abuzuri si agresiuni sexuale al caror victime sunt copiii. Dupa perioade prea lungi de acoperire si musamalizare a abuzurilor sexuale, copiii familiilor romanilor sunt victimele predilecte ale unor retele nationale si internationale de pedofili. Astazi suntem martorii neputinciosi al unui caz extrem de grav de acoperire si protejare a unui angajat al ministerului de interne, care a agresat in mod repetat minori si femei. Aceasta situatie demonstreaza gradul de neconceput la care s-a ajuns in ceea ce priveste domnia bunului plac si lipsa de respect pentru integritatea si demnitatea fiintei umane la nivelul institutiilor statului roman.

Coalitia pentru Familie este alaturi de fiecare familie care doreste o dezvoltare armonioasa a copiilor. Ne exprimam atasamentul si compasiunea fata de familiile care au fost victime ale abuzurilor impotriva copiilor. 
De trei ani, initiativa Coalitiei pentru Familie, care are ca obiectiv protejarea familiilor din Romania, este ignorata de autoritatile statului. In numele celor trei milioane de romani care au semnat pentru protejarea constitutionala a familiei, tragem semnalul de alarma: iata unde duce drumul nesocotirii valorilor fundamentale ale civilizatiei crestine.

Statul, Biserica si societatea civila trebuie sa faca toate eforturile pentru protectia copiilor, a familiei si a societatii de astfel de comportamente. Rolul primordial pe care familia l-a avut de-a lungul istoriei poporului roman are nevoie de protectia noastra, a tuturor, in fata tendintelor dezumanizante cu care ne confruntam. Numai prin intoarcerea la valorile fundamentale ale civilizatiei crestine vom avea conditiile pentru respectarea demnitatii umane si a familiei. Aceste valori pot aduce siguranta, bucurie si dezvoltare armonioasa copiilor din Romania.

Dumnezeu sa binecuvanteze Romania si pe copiii familiilor tuturor romanilor!"



















3165 vizualizari

  • +47 (83 voturi)    
    Banuiesc ca se refera (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:03)

    Teleorwoman [utilizator]

    La politistii declarati crestini si familisti care si-au acoperit colegul.
    • +28 (46 voturi)    
      sau poate la medicul care a condamnat (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 16:25)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

      doi copii la moarte refuzindule transplantul de rinichi.
    • -29 (45 voturi)    
      Ai si vreo sursa pentru afirmatie? (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 18:38)

      Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

      ...poate erau comunisti atei. Au ramas destui in tara asta si mai ales in poli-militie.
    • +5 (23 voturi)    
      De fapt... (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 23:20)

      seiomi [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

      ...asa zisa coalitie isi apara exclusivitatea, vezi aici
      un clip revelator: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=ZRS1FViHHSM. Rabdare pana la sfarsitul clipului si o sa intelegi de unde vine ravna lor...
  • +44 (84 voturi)    
    evident.. (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:04)

    pehash [utilizator]

    de vina sunt ateii homosexuali! daca politistul provenea dintr-o familie traditionala si avea la randul sau o sotie si un copil.. oops!
    de curiozitate.. oare cati copii o fi botezat prin biserici pe post de nas?
    • -22 (42 voturi)    
      De unde stii ca era traditionala? (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 18:49)

      Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Si ups, nu era casatorit! Un pic divortat de vreo 3 ani ca-si batea nevasta.
  • +40 (80 voturi)    
    valorile fundamentale ale civilizatiei crestine (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:07)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    POMOHACI!

    Cantati la alta masa!
    • -27 (49 voturi)    
      Valorile fundamentale ale civilizatiei atee (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 18:58)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      Hitler, Stalin, Ceausescu, Iliescu...
      • +27 (33 voturi)    
        mai sunt si altele (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:48)

        _eu_ [utilizator] i-a raspuns lui Anges

        Hawkings, Einstein, Merkel, presedintii USA (in fact) etc
        • -7 (27 voturi)    
          Einstein si Merkel in nici un caz (Duminică, 14 ianuarie 2018, 0:49)

          Anges [utilizator] i-a raspuns lui _eu_

          Merkel e chiar practicanta ferventa.
          Cat despre presedintii SUA...pe bune? De la Obama la Kennedy si de la Bush la George Washington toti crestini. Pana si Trump. Poate 1-2 au scapat fara religie declarata. Vad ca sint vreo 19 care chiar te-au crezut. Frate...si doar s-a inventat gugle!
          Da' ma rog, vad ca si pe baiatu' de mai sus care a spus ca politistu' e necasatorit l-au umplut de minus. De parca poti sa schimbi adevarul cu minusuri. Puteti incerca sa opriti internetul, dar cred ca nici asa n-ar merge. :)
  • +47 (89 voturi)    
    CpF (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:18)

    satyr [utilizator]

    Coaliția pentru Fascism uită că pedo-gaborul era ortodox, căsătorit tradițional și avea copii.
    • -27 (45 voturi)    
      E divortat (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:03)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      Nevasta-sa era o femeie de serviciu care si-a luat fetita si-a plecat ca o rupea cu bataia. Cat despre cat de ortodox e nu stiu de unde ai informatia; eu am gagalit si n-am gasit nimic.
  • +43 (77 voturi)    
    sunteti tari, mai coalitie; (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:26)

    Bazil [utilizator]

    decat cu baubaul nesocotirii ......., pentru ca tot sunteti 3 milioane, de ce nu va coalizati si contra mutilarii legilor justitiei de catre cei ce va ignora. Parca nu am auzit sa cereti pedepse grele, cu executare 100% pentru pedofili, traficanti de droguri. In schimb sunteti tare vocali in clanta cu "valori fundamentale ale civilizatiei crestine". Ce ar fi sa aflati ca politistul in cauza s-a declarat la recensamant "crestin ortodox" sau de orice alta confesiune religioasa?
    • +17 (33 voturi)    
      N-au ei treaba cu chestii minore (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 23:32)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      Ca furtul, coruptia. Alea-s mizilicuri. LGBTeii sunt problema societatii. Dar acolo sunt vocali, ca aia sunt o minoritate si se poate vota oricand contra lor. E usor sa-ti arati muschii. Dar coruptii sunt multi si puternici si mana-n mana cu CpF ca trebuie sa voteze impreuna in Parlament.
      Pai bre CpF, cmunicatul e ca nca-n perete. Adica ce vreti sa spuneti? Ca doar voi nu sunteti de acord cu pedofilia? Ei bine, aflaati ca nimeni nu este de acord cu pediofilia in afara de pedofili. Nici macar LGBTeii nu sunt de acord cu pedofilia. Ca atare, pedofilia este pedepsita de lege, iar cine incalca aceasta lege este pedepsit in cnformitate. Deci nu tre’ sa fii nici ortodx nici catolic nci musulman nic alb nici negru nici gay nici lesbi ca sa accepti ca pedofilia este o infractiune ce trebuie aspru pedepsita. Incercarea CpF de a monopoliza “NEpedofilia” este jalnica. “NEpedofilia” este o valoare universala si toata lumea este de acord ca pedofilia trebuie pedepsita prin lege, spre deosebire de relatiile homosexuale despre care toata lumea este de acord (inclusiv CpF) ca nu trebuie pedepsite. Deci nu intelegem care este treaba cu comunicatul. Daca unii dintre noi suntem crestini practicanti si putem accepta si iubi pe cel de langa noi (atata timp cat nu incalca legea) asa cum este, nu intelegem de ce CpF tine sa ne balacareasca in toate felurile.
      • 0 (0 voturi)    
        Pedofilia este boala (Luni, 15 ianuarie 2018, 16:09)

        Izza [utilizator] i-a raspuns lui moka

        Pedofilia nu este pedepsită prin lege și nici nu este normal să fie pedepsită, pedofilia este boala. Agresiunea sexuală asupra unui minor este pedepsită și pe nimeni nu ar trebui sa intereseze dacă o persoană este pedofilă atâta timp cât nu încalcă legea, cum nu ar trebui să conteze daca un agresor sexual de minori este sau nu pedofil, important este ce face nu ce gândeste. În rest total de acord cu ce zici.
  • +40 (74 voturi)    
    hodoronc tronc vorbira astia (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:29)

    nellino [utilizator]

    pai si prin intoarcerea la "valorile fundamentale ale civilizatiei crestine" ce facem cu aia care sunt cetateni romani de credinta iudaica sau musulamana sau care pur si simplu sunt atei si carora Constitutia le apara aceasta optiune?

    or poate vreti sa ii intoarceti cu forta la valorile fundamentale blah, blah?
  • +37 (77 voturi)    
    Jos fundamentalismul religios! (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:30)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    Toti prostii ies la iveala acum sa spuna ce au fost platiti de rusi sa spuna.

    Fundamentalismul religios de orice forma trebuie oprit, este o arma politica a lui Putin si a altor demagogi.
    • +11 (29 voturi)    
      Putin :)))) (Duminică, 14 ianuarie 2018, 7:26)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      Comunicatul e al CpF dar scrisul este al lui Putin. Se vede de la o posta. Doar in rusia ura fata de orice nu este ca tine este ridicata la rang de politica de stat.
      • -11 (27 voturi)    
        E chiar Kim Jong Un (Duminică, 14 ianuarie 2018, 8:33)

        Iomen [utilizator] i-a raspuns lui moka

        Putin scrie mai aplecat spre stanga. Pe bune? Chiar crede cineva ca daca repeta gogorita asta cu Putin si cu Rusia devine adevarata?
        BOR e in super conflict cu Biserica rusa de la disputa cu patriarhia Basarabiei. Oricine a deschis un flux de stiri stie. Acum se negocieaza; d-asta sint pe vizite la greu.
    • +10 (26 voturi)    
      Mai mult decat atat (Duminică, 14 ianuarie 2018, 8:37)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      In fata generatiilor viitoare CpF va fi direct responsabila pentru oferirea tarii noastre pe tava Rusiei.
      Cum e posibil ca ei sa negocize oferirea unei mite gigantice de 3m de voturi pesedeului si sa inchida ochii la macelarirea statului nostru de drept (atat cat e).
      Deci ei practic accepta niste abominatii care ne afecteaza intreaga societate si risca sa arunce Romania inapoi cu un veac, in schimbul unei marote si a unei himere care, in concret, sunt benigne si nu afecteaza pe nimeni. Sa-si salveze familia lor si sa ma lase pe mine sa am grija de familia mea. Nu le-am cerut nici un ajutor si nici nu am nevoie de ajutor cu forta!!!
  • +33 (67 voturi)    
    rugăciune și încredere (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:31)

    anonimicus [utilizator]

    Polițistul cu biblie și cruce la centură. Care să ne apere de diavol.
  • +37 (73 voturi)    
    Bullshit (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:32)

    Cipraen [utilizator]

    Dupa episodul Pomohaci nu tin minte ca CpF sa fi avut vreo reactie, iar acum incearca sa se urce pe valul de indignare publica de parca daca se modifica constitutia, dispar toti pedofilii din tara peste noapte.
    Familia este protejata daca legal persoanele din familie pot sa actioneze in ajutorul fiecaruia.
  • +38 (76 voturi)    
    si femeia (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:33)

    liviu_ [utilizator]

    care si-a omorat copilul in loc sa faca avort?!

    hai terminati cu balariile
    pun pariu ca asta acuzat de pedofilie era crestin...

    apropos pomohaci sa spune ceva?! sau popa ala... tanacu parca?!

    sau popii pedofili in general?!

    vrajeli ieftine ale unor habotnici care pur si simplu ignora orice este o dovada impotriva a ceea ce cred si restul le prezinta in asa fel incat sa para ca le apara cauza... desi nu o fac...

    sa-mi explice si mie cum ar fi ajutat orice in acest caz?!
    este o incalcare clara a legii si a moralitatii... nu ai cum sa opresti asta cu o adunatura de habotnici... adepri ai unei biblii care nu e chiar atat de impotriva incestului sau al pedofiliei precum cred credinciosii (Care nu au citit biblia, evident)
  • +24 (68 voturi)    
    homosexualii si soros ! (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:33)

    Francisc 1 [utilizator]

    ăștia au abuzat copiii aia ! Când ai ochelari de cal nu ai cum sa vezi !
  • +36 (76 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:34)

    CosminMaricari [utilizator]

    Ce mizerabili! Se agață cu tupeu și cinism de cazul ăsta, mai ceva decât duamna Dan. Acum se pretind mari apărători ai copiilor și ai demnității umane, dar toate acțiunile lor publice sunt discriminatorii și anti-democratice. Cum să asociezi „protejarea familiei” împotriva amenințării imaginare a homosexualității cu protejarea copiilor de pedofili? Ce ar trebui să înțelegem de aici, că homosexualii și pedofilii sunt cam tot aia?
    • -23 (41 voturi)    
      Nu sunt (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:10)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

      tot aia ca manifestare, dar din punctul de vedere al pericolului social sunt tot aia. Niste oameni bolnavi care trebuiesc ajutati. Atentie am spus ajutati, nu executati!
      • +18 (34 voturi)    
        CPF e pericol social (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 22:10)

        sucar [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

        o amenintare la adresa securitatii statului. Face jocurile Moscovei.
  • +36 (74 voturi)    
    ha ? (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:34)

    adrianbsc [utilizator]

    Politistul in cauza avea familie "traditionala", cea pentru care coalitia militeaza. Sa mai amintim de "valorile fundamentale" ale preotului Pomohaci ?
    Ce a facut coalitia asta concret pana acum ? Nimic rational. Diversiuni abjecte
  • +33 (71 voturi)    
    Hopa,au prins momentul si daca era ortodox vero? (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:35)

    Plagarus [utilizator]

    Retrograzii secolului XXI !
  • +40 (72 voturi)    
    tarziu, tarziu! (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:37)

    Bolovanul [utilizator]

    E tarziu copii! Pierdurati startul ! din prima zi trebuia sa urlati!

    PS: de copii din centrele de plasament nu ziceti nimic? Ei exista cu adevarat! Pierdurati si omenia :(
  • +35 (67 voturi)    
    Coalitia pentru Familie sa spuna adevarul (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:39)

    zzztop [utilizator]

    Unii lideri politici care ne conduc acum au DIVORAT de SASE ori sau au amante mai tinere cu zeci de ani. Asta e crestineste?

    De ce Coalitia pentru Familie tace malc? Daca vor sa fie credibili sa spuna adevarul pana la capat si sa arate prin curaj ca ei cred in ce sustin.
    • +22 (38 voturi)    
      Păi cum să nu tacă mâlc (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 16:51)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      dacă i-au votat?????? Ăștia sunt în stare să aducă vorba despre obsesiile lor și dacă le fluturi un tramvai prin față... Ei vor vedea un homosexual sau un necreștin ortodox...
  • +35 (73 voturi)    
    Vai de steaua voastra (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:39)

    Gojifruit [utilizator]

    Adica pedofilia este acum numai buna de amestecat cu homosexalitatea, ca.. ce mare diferenta e intre ele? Pedofilii e rai deci, moarte homosexualilor!

    Bine v-ati intors in Evul Mediu!
  • +34 (56 voturi)    
    . (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:02)

    adi.i [utilizator]

    Și preoții catolici tot creștini sunt.
  • +34 (70 voturi)    
    hodoronc tronc! (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:09)

    T-Ora [utilizator]

    Declaratia asta e un blablabla, ca sa se trezeasca si Coalitia lu'peste prajit! Pedofilul ala era si el tata (ce-o fi in sufletul copilului lui, chiar daca e adult acum!), Iar colegii lui dragi si scumpi care l-au acoperit de atatia ani sunt in mod sigur si ei declarati ca mari familisti. Pariem ca aia 20 care au fost pusi pe liber- de la vladica la opinca- se declara familisti pana in maduva oaselor, cu mare grija de copii etc?

    Mi se pare mai important ca aceasta Coalitie sa militeze pentru o informare corecta a copiilor despre pericolele respective. Blablabla-uri de-astea nu aduc nimic pozitiv, doar se mai baga unii in seama.
  • +35 (73 voturi)    
    O fi de ras sau de plans? (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:19)

    tarantella [utilizator]

    Pai individul incercase din plin familia traditionala. Fusese casatorit, ca orice traditional, cu o femeie, cu care avea si un copil. Erau familia perfecta. Cu doar cu 1 luna in urma, inainte de scandal, l-ati fi premiat ca model. Din ceea ce spuneti acum, inteleg ca, in succesiunea evenimentelor, tocmai familia traditionala a cauzat declicul.
  • +33 (69 voturi)    
    Manipulare (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:20)

    Alex_def [utilizator]

    Dumnezeu este iubire si pace, nu manipulare si minciuna. Din pacate, comunicatul asta e plin de erori de logica si are un mesaj manipulator - in numele lui "Dumnezeu".

    Daca tot vrem sa ne protejam copiii, hai sa-i educam, sa gandeasa pentru ei, si nu sa-i spalam pe creier cu doctrine religioase.

    Iata aici ce ne spun si psihologii: https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22221279-interviu-prof-maria-roth-copiii-din-lift-sunt-exemple-pozitive-spus-parintilor-intamplat-contribuit-astfel-mod-esential-prinderea-pedofilului.htm
  • +33 (57 voturi)    
    blah blah (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:31)

    cchris [utilizator]

    Iata unde poate sa duca un sistem in care domneste coruptia si unde regulile nu sunt urmate pt ca intotdeauna exista o portita.
    Despre asta e vorba. Valorile familiei sunt respectate atunci cand sunt respectate, iar minoritatile (religioase de orientare sexuala) trebuiesc si ele respectate - pedofilia nu e o minoritate, e o infractiune si o boala psihica, ca sa fie clar.

    Votati si tineti cu dintii de statul de drept, de o justitie corecta si ferma, de un parlament care da legi pt oameni si lucrurile vor intra in normal. Sa privim problemele de la cauza lor.
    • -21 (41 voturi)    
      exact bla bla (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:14)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      "pedofilia nu e o minoritate, e o infractiune si o boala psihica, ca sa fie clar" exact la fel cum este si homosexualitatea, cu diferenta ca nu e considerata infractiune. Oameni bolnavi, care trebuiesc ajutati.
      • +20 (38 voturi)    
        Adevaratii bolnavi sunt fanii CPF (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 22:12)

        sucar [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

        bolnavi de ura si fanatism.
  • +32 (62 voturi)    
    Anexa PSD (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:38)

    Sani [utilizator]

    Bre crestini prefacuti, dar CORUPTIA nu este contrara valorilor crestine?

    Pardon, partea asta din Biblie n-o cunoasteti...
    Pentru aducere aminte:
    - sa nu furi
    - sa nu ucizi (v. mineriadele, 'revolutia', dr. Lucan, PSD,..

    Comanda vine pe subiect. Mai departe nu va intereseaza
    Apropo, sunteti frati cu clanurile interlope?
    • +32 (62 voturi)    
      Nota (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:09)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Eu am cunoscut multi crestini de duminica, care isi bateau nevasta, copii (bataia nu-i rupta din rai natafletilor), violatori,...

      Apropo, mafiotii PSD sunt si ei mari crestini...parca si liber-cugetatorul Iliescu se dadea ba crestin, ba evreu,...

      Lasati-o jos, propagandisti de doua ruble ce sunteti.

      Pe voi va doare faptul ca drumul Romaniei spre Occident va lasa descoperiti in ceea ce priveste prefacatoria BOR & PSD + anexe!
      • +25 (49 voturi)    
        Pentru cei care dau minusuri (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:27)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Bai, voi ati citit ce am spus?

        Eu cred ca cititi primul rand, vedeti ca suntem contra...si dati drumul la minusuri..

        Pai asa va invata popa? Sa nu ganditi mai draga?
        Voi aveti ceva pareri de-ale voastre?
        Sau doar avantajele si spaimele ca ajungeti la smoala va gestioneaza actiunile?

        PREFACUTI FRAIERI!
        • +16 (34 voturi)    
          Hehe (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 22:04)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          Primele minusuri le-ai luat de la postacii CpF care apasau frenetic F5 sa vada cine posteaza si nu e de acord cu ei.
    • -21 (39 voturi)    
      Coruptia (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 17:59)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Fractura de logica in astfel de argumente este incomprehensibila inafara mintilor intortocheate ale progresistilor. Daca te intereseaza subiectul X, n-ai voie sa il aduci in discutie decat dupa ce s-au rezolvat problemele societatii de la a la Z. Ai nspe mii de ONGuri, demonstratii, proteste, initiative, institutii, inepand cu seful statului dedicate impotriva coruptiei, cu care toata lumea e de acord, cel putin declarativ, dar daca apar cateva voci plapande asupra unui subiect controversat, trebuie sa taca malc. Uite de-aia isi pierde lumea increderea in ordinea liberala: pentru ca e o minciuna.
  • +31 (63 voturi)    
    Coalitia pentru Anti-Familie (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:02)

    Daniels22026 [utilizator]

    Familia este cu adevarat sacra. Tocmai de aceea nu trebuie sa o reglementam, nu trebuie sa o atacam nicicum, nici sa o definim legal, nici sa-i atacam pe copii, pe parinti, nici diversitatea structurala a familiilor.

    De aceea Coalitia pentru Familie e malefica, vicleana, actioneaza clar impotriva familiei si sacralitatii familiei, desi se pretinde aparatoarea acesteia. Nu mai detailez. Dar Coalitia pentru Familie este si profund anti-crestina, profund imorala, generatoare de propaganda si abuzuri in societate. Vezi si preocuparile patriarhului, vizitele si agenda acestuia. Coalitia pentru Familie este sustinuta de inamicii Europei si ai Romaniei. Ma refer la Rusia, bineinteles, si la biserica acesteia.

    Sa nu credeti nici un cuvant din prefacatoriile si propaganda acestei coalitii mizerabile.
    • -28 (50 voturi)    
      Fara cuvinte (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 16:32)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Este incredibil nivelul de perversiune la care au ajuns LGBTistii, numind albul negru si negrul alb. Credeti doar ce vor ei, ca au ajuns la putere si daca nu va obliga.
      • +16 (36 voturi)    
        Tocmai invers (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 21:43)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        N-am auzit pe nimeni atacand familia, absolut NIMENI, decat CpF-ul. Direct in Constitutia tarii. O marsavie fara asemanare. Un atac asupra traditiei si familiei, sub paravanul apararii acestora.

        De cand este alcatuita familia obligatoriu dintr-un barbat, o femeie si copii? Dintotdeauna au existat tot felul de familii. Iar oamenii au fost tot mai ingaduitori. Nu le-au atacat. Mame cu copii, tati cu copii, cupluri fara copii, bunici cu copii, copii fara parinti, s.a.m.d. Lumea este diversa.

        Ceea ce faceti voi, CpF-ul, este o crima. Sunteti mai periculosi decat rusii. Sunteti niste brute insetate de violenta si mizerie.
        • -15 (31 voturi)    
          Incredibil (Duminică, 14 ianuarie 2018, 2:46)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          Sunteti niste mincinosi fara Dumnezeu si indrazniti sa pomeniti de cele sfinte, vicleni fara rusine si fara scrupule, uneltele parintelui minciunilor. Va agatati de orice absurditate doar veti prosti pe cineva.
          De unde stii ca eu sunt CPF?
          Dupa voi ce spune actualmente constitutia "familia se intemeiaza pe uniunea dintre soti" e impotriva familiei. Atunci de ce nu faceti voi campanie pentru eliminarea articolului, ipocritilor?
          Doi studenti colegi de camera nu sunt si ei familie? De ce nu faceti campanie sa-i introduceti si pe ei in constitutie?
  • +30 (54 voturi)    
    tudorel toader a eliberat 4000 de infractori. (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:21)

    ouyang [utilizator]

    Printre care si pedofili si violatori. Ati comentat ceva? Nimic. Pai de ce? Ca sunteti in aceeasi barca si cu PSD-ul si cu Putin.
    • +9 (13 voturi)    
      Exact (Duminică, 14 ianuarie 2018, 9:03)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      N-am vazut niciun comunicat atunci. Doar pentru ca Dragnea le-a promis ca-i ajuta sa voteze ceva in Parlament. Rusine. Intelegm ca CpF este perfect de acord cu ceea ce s-a votat in parlament. Curat moral si traditional.
  • +22 (50 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:22)

    tudorr [utilizator]

    De ce nu se cheama initiativa penticostala si adventista ca aia e! Si culmea, platiti si de americani si de rusi! Noroc ca romanii sunt fraieri de felul lor si pun ratul la orice!
    • +10 (26 voturi)    
      Bine punctat! (Duminică, 14 ianuarie 2018, 0:57)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Desigur ca si in diaspora romaneasca din USA sunt multe congregatiile neo-protestante avand un discurs ultra-conservator!
    • 0 (0 voturi)    
      ! (Luni, 15 ianuarie 2018, 19:09)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      N-am nimic cu nimeni, decat daca isi falfaie **** prin fata mea! Aia se falfaie acasa, in mediul privat, nu in media sau pe strazi!
  • +27 (49 voturi)    
    Politistii pedofili, complicii BOR! (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:32)

    Namaste [utilizator]

    Ei sunt complicii astora care vor o dictatura ortodox-crestina!
  • +25 (47 voturi)    
    Logica Coalitiei pentru Rusia (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:57)

    zanax [utilizator]

    Daca nu interziceti casatoriile gay prin Constitutie se vor inmulti pedofilii ! Vai de capul vostru !
  • +25 (47 voturi)    
    foarte interesant (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:04)

    Bolovanul [utilizator]

    Voi observati o treaba? Pana acum toate comentariile sunt impotriva CpF si despre ipocrizia lor.

    Totusi sunt date foarte multe minusuri. Foarte foarte multe!

    Si nici o explicatie.
    • -25 (53 voturi)    
      .... explicatie .... (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:32)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Am dat minus dar nu am timp sa combat prostiile pe care le-am citit in comentariile impotriva CpF sau BOR. Mergeti pe calea voastra si sa fiti sanatosi !
      • +24 (46 voturi)    
        ce gluma trista! (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 16:10)

        Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        Asadar nimic de declarat despre scandall cu situatia copilor din centrele de plasament?

        Nimic de declarat despre un comnicat tamp si tarziu?

        Sunt prostii astea? Mergi atunci pe drumul tau si fii ocupat!
      • +21 (43 voturi)    
        :) (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 16:49)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        Vezi că din grabă ai scris "timp" în loc de "argumente".

        Oricum, haios logo-ul coaliției.

        Îmi plac în special cum sunt stilizate cele trei litere "ili" din ”familie”, seamănă cu doi adulți care pândesc un copil :)

        Și chestia aia ca un bici care iese din ultima literă și îi înconjoară, de mare efect. Are cumva ca semnificație bătaia tradițională?
        • +22 (34 voturi)    
          E-ul ăla e dracul ce-și bagă coada. (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 18:28)

          ouyang [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          Bineînțeles în numele BOR-ului. Amuzant e și i-ul galben care pare să prindă de cur copilul roșu.
    • +21 (45 voturi)    
      Lipsă de argumente. (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:46)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Sau postaci ruși, nu le au cu limba română.
    • +23 (53 voturi)    
      explicatia e simpla (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:53)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Explicatia e simpla: ca sa dai aun minus nu ai nevoie de prea multi neuroni, ca sa dai un raspuns argumentat e nevoie de un mic efort intelectual.
      Am facut si eu aceasta remarca legata de minusurile date fara nici un argument valabil ieri, la un alt articol.
      Este adevarat totusi ca acest comunicat al CpF e atat de " limba de lemn" si aberant ( dat fiind contextul), incat e greu si pentru fanii cei mai inveterati sa adauge ceva inteligent. Daca taceau filosofi ramaneau.
      • -24 (42 voturi)    
        Ce aveti frate? Nu stiti sa cititi? (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:28)

        ids [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

        Sint tone de raspunsuri. Cat despre argumente, ma asteptam sa le vad la aia care au luat tone de plusuri zicand ca politistu' e casatorit si ortodox, cand el nu e casatorit si nu e nicio stire care zice ca ortodox. Hai, incrancenare placuta si iesiti la comentat, sa nu va dati la fund!
        • +5 (11 voturi)    
          Traieste in concubinaj (Duminică, 14 ianuarie 2018, 10:09)

          MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui ids

          cu o femeie, care are doi copii. Exact visul pedofililor: au prada direct in casa, sub ochi, o "iubeste"
          De afara tot ca familie traditionala se vede: mami, tati si copii.
          Fiica-sa naturala ar trebui intrebata. O fi si ea o adulta traumatizata de nefericitul asta.
          La voi a fi divortat nu inseamna ca ai fost casatorit, la primarie si biserica, ca popa i-a zis nevesti-tii sa fie supusa barbatului, de sfioasa ascultarica?
          Niste nenorociti, supusi unei biserici ajunse SRL, o corporatie, care stringe bani, in numele lui Dumnezeu, un bordel in care asa-zisii slujitori ai divinitatii mutileaza copii, preacurvasareasc si baga in buzunar pe tot parcursul vietii habotnicului, pe care-l jupoaie de bani de la nastere pina la moarte si dupa. Talibani ortodocsi!
          • +1 (1 vot)    
            Mda, si Elton John e in familie traditionala (Duminică, 14 ianuarie 2018, 21:04)

            Anges [utilizator] i-a raspuns lui MadameDuRecamier

            Si albul e de fapt negru. Zeci de postari despre cat de traditional e pedofilul si cand au zis 1-2, frate, las-o jos ca macane, asta e divortat si acu' traieste in concubinaj si aia 2 copii nu sint ai lui, ati sarit ca arsi si i-ati facut in toate felurile. Chiar e penibil. Ma rog, cine a avut de inteles a inteles; romanii nu sint prosti, oricat i-ar jigni unii. De fapt d-asta nu merge propaganda.
      • -3 (5 voturi)    
        Minusuri (Duminică, 14 ianuarie 2018, 15:29)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

        Am trimis un raspuns cu ideile episcopului auxiliar de Los Angeles, Robert Barron. Nu a aparut. Deci din experienta mea, raspunsurile argumentate pro familie sunt cenzurate de presa. Asta inseamna ca orice decizie favorabila LGBT nu va fi rezultatul argumentelor si dezbaterii, ci va fi rezultatul manipularii, al practicilor autoritare si impusa cu forta.
        Si mai uita-te bine care opinii iau plusuri si care minusuri.
  • +23 (43 voturi)    
    Hop si CPF-ul (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:20)

    un_carnat [utilizator]

    Quick reminder: oamenii astia ii urasc pe homosexuali si, in general, pe oricine care nu e ca ei.
    Eu unul nu cred ca astia sunt in masura sa comenteze cazul politistului pedofil, pentru ca niciodata nu au vorbit decat despre "valorile crestine" si alte fumigene, ignorand orice problema mai serioasa.
    • -16 (40 voturi)    
      pedofilia este unita cu homosexualitatea (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 21:33)

      tudurache [utilizator] i-a raspuns lui un_carnat

      "Adica pedofilia este acum numai buna de amestecat cu homosexalitatea, ca.. ce mare diferenta e intre ele? Pedofilii e rai deci, moarte homosexualilor!"

      Evident ca intre pedofilie si homoxesualitate exista o legatura profunda.Nu o spun eu,o spun toate tratatele de medicina pana in ani 80 cand s-a declansat revolutia sexuala.
      In tarile civilizate pedofilia tinde sa fie dezincriminata,vezi Canada sau Olanda. Profesorii de sexologie leaga pedofilia de homosexualitate si cer drepturi pt ea.
      Va dati progresisti dar nu sunteti!
      • +17 (35 voturi)    
        Pedofilia nu are nici o legatura (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 23:05)

        un4given [utilizator] i-a raspuns lui tudurache

        cu homosexualitatea. E una din aberatiile sustinute de coalitia extremista.
      • +14 (32 voturi)    
        Politistul e heterosexual! (Duminică, 14 ianuarie 2018, 0:53)

        Namaste [utilizator] i-a raspuns lui tudurache

        Perversitatile sexuale sunt totusi mai numeroase la heterosexuali, statistic relevant.
        Politistul are si el familie...
        • -12 (28 voturi)    
          Cum sa fie hetero, daca e pedofil!?!? (Duminică, 14 ianuarie 2018, 8:41)

          Iomen [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

          Hetero e cineva atras de sexul opus; atractia lui e fata de.copii.
          Pe nevasta-sa o batea la greu. Faptul ca a facut sex cu ea nu inseamna ca e hetero. Sint atatia homosexuali care au facut si sex cu femei la viata lor, dar orientarea/atractia lor e clara!
          • +9 (13 voturi)    
            Pai nenorocitul ala (Duminică, 14 ianuarie 2018, 9:10)

            mutantul [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

            a agresat fetite, deci ?
            • -1 (5 voturi)    
              Deci? (Duminică, 14 ianuarie 2018, 13:42)

              Altiro [utilizator] i-a raspuns lui mutantul

              Copiii agresati in lift: o minora de 9 ani si un minor de 5 ani.
            • +1 (1 vot)    
              Asta a fost categoria Liviu Pop (Duminică, 14 ianuarie 2018, 21:09)

              Anges [utilizator] i-a raspuns lui mutantul

              Amice, pentru un barbat sexul opus inseamna femeie! Nu fetite, nu baietei, nu oi. Stii ce inseamna o femeie?
              De fapt, probabil ca nu. Scuze! Mea culpa.
      • -1 (1 vot)    
        Ia uite (Duminică, 14 ianuarie 2018, 15:42)

        69Alex [utilizator] i-a raspuns lui tudurache

        Pai daca tratele de medicina au scos homosexualitatea in anii 80, tu ai ramas ianite de acesti ani...reminiscente din Evul Mediu.
        Traiesc in Canada si nu am vazut ca pedofilia e acceptata si nici nu se cere drepturi pentru ea. Ramine ca in orice civilizatie din lumea asta ( crestina sau nu), o violare a legilor morale si legale care e pedepsita.
        Si nimeni nu pune persoanele homosexuale pe acelasi plan cu pedofilii.
        Asa ceva se inimpla in mintea unor habotnici inapoiati si intoleranti: mai cititi Bilia fratilor si nu o mai interpretati cum vreti voi.
        Pedofilia nu are nici o legatura cu homosexualitatea.
  • +17 (37 voturi)    
    Coalitia asta medievala (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 21:31)

    ping_pong [utilizator]

    nu zice nimic de vizitele lui Daniei la kaghebistul Kirill. Cum sa zica cand de acolo vine lumina ?
  • -16 (36 voturi)    
    articol de infierare (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 22:21)

    Razvan_M [utilizator]

    Cand exista cativa autori ce creeaza doar articole de infierare a dusmanului de clasa, iar publicul de o anumita factura are parte de cele doua minute de ura a la 1984, orice comentariu este de prisos. O oglinda ar fi poate utila.
    • +13 (35 voturi)    
      E pe dos (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 23:52)

      petre20 [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      coalitia infiereaza si mass media informeaza.
  • +11 (31 voturi)    
    ? (Duminică, 14 ianuarie 2018, 4:44)

    uzu [utilizator]

    coalitia asta are un razboi impotriva homosexualilor. ce legatura are homosexualitatea cu pedofilia ?
  • +9 (17 voturi)    
    Cine se afla in spatele CpF ? (Duminică, 14 ianuarie 2018, 8:45)

    marius33 [utilizator]

    Dreapta ultra-nationalista, filo-legionarii, filo-rusii, anti-vaccinistii.

    https://www.vice.com/ro/article/53bkmz/cine-sunt-oamenii-din-spatele-coalitiei-pentru-familie

    https://www.vice.com/ro/article/gybxdj/legatura-dubioasa-dintre-itsy-bitsy-rusia-si-coalitia-pentru-familie

    http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/alia%E1%B9%ADii-si-membrii-si-coali%E1%B9%ADiei-pentru-familie-nu-doar-despre-hitler-ci-si-despre-codreanu-119616.html

    https://www.vice.com/ro/article/nzkwgz/cine-e-femeia-din-rusia-care-vrea-sa-ti-bati-nevasta-si-copiii

    https://www.vice.com/ro/article/9k5gjp/documentul-sters-de-pro-vita-impotriva-femeilor
    • 0 (0 voturi)    
      Si Kim Jong Un, si El Chapo (Duminică, 14 ianuarie 2018, 21:12)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui marius33

      Si cand termini de citat din aceasta icoana (scuze pt termen) a jurnalismului romanesc, poti sa te muti si la click.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version