Mihai Lucan, intrebat de unde avea cei 5.000 de euro gasiti asupra lui la audieri: Am 70 de ani, am operat peste 75.000 de bolnavi

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 1 ianuarie 2018, 12:48 Actualitate | Esenţial


Mihai Lucan
Foto: AGERPRES
Fostul sef al Institutului Clinic de Urologie si Transplant Renal din Cluj-Napoca, Mihai Lucan, care s-a prezentat la Politie, luni dimineata, in cadrul controlului judiciar, a vorbit si despre suma de 5.000 de euro gasita de anchetatori asupra sa la momentul audierii la DIICOT, el afirmand ca avea acesti bani intr-un rucsac pe care l-a predat anchetatorilor, potrivit News.ro. Intrebat de unde avea o suma atat de mare, Lucan a raspuns: "Am 70 de ani, am operat peste 75.000 de bolnavi".

Profesorul Mihai Lucan s-a prezentat luni dimineata la Sectia 17 Politie din Bucuresti, unde este obligat sa mearga de doua ori pe saptamana, in cadrul controlului judiciar.

El a fost intrebat de jurnalisti si despre suma de 5.000 de euro care i-ar fi cazut din buzunar la audieri, raspunzand ca nu avea de ce sa tina banii in buzunar si ca ii avea intr-un rucsac pe care l-a predat anchetatorilor.

"Pai de ce sa tin 5.000 de euro in buzunar? Ii aveam intr-un rucsac pe care l-am dat anchetatorilor", a spus profesorul Mihai Lucan.

Chestionat de unde avea o suma atat de mare, el a raspuns: "Am 70 de ani, am operat peste 75.000 de bolnavi, am o clinica privata".

Intrebat cum isi explica faptul ca ii sunt aduse atat de multe acuzatii, Lucan a spus: "Asta este si intrebarea mea".

Profesorul Lucan a vorbit, luni, si despre noile acuzatii, cele de tentativa de omor, aduse de procurorii DIICOT dupa ce ar fi sectionat intentionat artera renala a unui pacient in timpul unui transplant, pentru a compromite un alt doctor.

"Sa ma anuntati atunci cand o sa il omor si pe Papa. (...) La fiecare transplant tai cate o artera renala, inseamna ca la fiecare transplant am facut o tentativa de omor? Anchetatorii nu au experienta in domeniu. (...) De ce trebuie toate sa fie facute de mine? Pentru ca transplantul asta nu a fost facut de mine", a declarat fostul sef al Institutului Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj.

El a spus ca acel transplant la care se face referire nu a fost facut de el, ci de medicul Mihai Suciu, cel care ii si aduce acuzatiile, si ca a fost primul transpalnt realizat de acesta. "S-a speriat, cred, in operatie. O fi vazut ceva cu care nu era obisnuit. Era primul transplant pe care l-a facut", a afirmat Mihai Lucan.

Procurorii au inceput urmarirea penala in rem pentru tentativa la infractiunea de omor, dupa ce colegii l-au acuzat pe medicul Mihai Lucan ca, in martie 2017, ar fi taiat intentionat artera renala a unui pacient, in timpul operatiei, astfel incat sa il compromita pe medicul care coordona interventia, potrivit stirileprotv.ro.

"Am inceput sa imi pun intrebari. Au fost putine transplanturi si taman la mine a fost. Eu am sangerat in timpul operatiei si am vrut sa stiu mai multe. Familia mea a fost socata. Eu, ca om terminal cu multe suferinte, sunt mai antrenat: ori ca fusese neglijenta, ori ca fusese criminala, dar totusi, cum se poate ajunge aici?", a declarat pacientul.

Medicii si asistentele care erau in sala au spus ca incidentul nu avea cum sa se produca altfel, din moment ce rinichiul fusese verificat si testat inainte sa ajunga in mana lui Lucan.

De asemenea, in rechizitoriu este mentionat: "Pentru a-l pune intr-o situatie dificila pe medicul Suciu, cu care se afla intr-o stare de vadita adversitate, pretextand ca doreste sa participe, in mod direct, la operatiunea ce presupunea pregatirea grefei renale, in pofida faptului ca de o mare perioada de timp nu mai facuse acest lucru, Mihai Lucan a manipulat de o asa maniera instrumentarul chirurgical, practicand o incizie asupra sinusului arterei renale, intr-o zona care nu era vizibila, dupa care l-a pus la dispozitia membrilor echipei de chirurgi condusa de catre Suciu, parasind la scurt timp sediul¬.

In 21 decembrie, Mihai Lucan, fiul acestuia, directorul administrativ al Institutului Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj, Dan Emil Fofiu - Sanpatreanu si directorul economic Sanda Rodica Baciu au fost retinuti pentru 24 de ore de catre procurorii DIICOT, pentru delapidare si constituirea unui grup infractional organizat. In 22 decembrie, magistratii Tribunalului Bucuresti au respins cererea procurorilor DIICOT de arestare preventiva a fostului sef al Institutului Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj si a fiului acestuia, hotarand sa fie plasati sub control judiciar.

Conform procurorilor, membrii grupului au prejudiciat Institutului Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj-Napoca, inclusiv prin folosirea unui aparat utilizat in tratarea diferitelor forme de cancer prin crioterapie, aparat care a fost transferat la clinica privata fara acte, consumabilele necesare find achitate tot de institut. Astfel au fost tratati 159 de pacienti, findu-le percepute sume cuprinse intre 3.000 si 6.700 euro/interventie.

Zeci de plangeri privind decontari ilegale si defavorizarea unor pacienti de catre medicul urolog Mihai Lucan au fost facute de pacienti, dar si de medici de la Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj-Napoca, a declarat fostul ministru al Sanatatii Vlad Voiculescu, precizand ca, dupa trimiterea Corpului de control la institutut, in cele sapte luni de mandat, "din fiecare plangere iesea cate un dosar care era trimis organelor de control". Voiculescu mai spunea ca medicii, colegi ai profesorului Mihai Lucan, nu au facut dezvaluiri despre ilegalitatile comise de acesta, pentru ca riscau sa isi piarda functiile, existand chiar o situatie in care un medic care a pus la indoiala autoritatea lui Lucan a fost lovit, amenintat si i-au fost sabotate operatiile.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7148 vizualizari

  • +40 (46 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 1 ianuarie 2018, 12:54)

    [anonim]

    • +3 (3 voturi)    
      nu,nu este de loc prost! (Marţi, 2 ianuarie 2018, 9:48)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui

      Isi permite sa fie infatuat si arogant deoarce are certitudinea ca scapa, ca il sustine pedesereul. Ce mia conteaza 5.000 Euro, daca pragul la abuz este de doua sute de mii?!?!

      "Am 70 de ani, am operat peste 75.000 de bolnavi" -afirmatia, corecta, denota ca ne crede pe noi prosti!
      intrebarea nu era "de unde ai 5.000 intr-un cont bancar", ci de unde are 5.000 asupra lui, preprezentand shpaga RECENTA, nu veiturile din toata activitatea dumnealui ...
  • +40 (44 voturi)    
    hot (Luni, 1 ianuarie 2018, 13:00)

    liviu_ [utilizator]

    nesimtit
    (criminal as adauga)
    plin de tupeu
    si cu gura mare

    ma mir ca nu e inca in psd...

    inca un "medic" (gen bradisteanu) care se joaca (la propriu) cu viata oamenilor , care incalca legea, alege cine traieste si cine moare... si care se da victima...
    • +22 (24 voturi)    
      Atat el cat si Tov Bradishteanu au Sectionat (Luni, 1 ianuarie 2018, 13:26)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Viitorul Medicilor din Preajma lor prin Accente Rapace Materiale si Orgolii echivalente! Mandri ca sunt din La Famiglia P$D !
    • +23 (25 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 1 ianuarie 2018, 14:30)

      [anonim] i-a raspuns lui liviu_

    • +2 (2 voturi)    
      70 de ani si inca opereaza (Marţi, 2 ianuarie 2018, 9:45)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cata experienta ai avea, la 70 de ani esti obosit si plictisit. Pariu ca multe probleme postoperatorii a pacientilor se trag de aici. Nu face nimeni o analiza ce s-a intamplat cu pacientii operati in ultimii 3 ani ??? Si l-a lasat si pe fiu-su la sacul cu bani. Caracteristic, uitati-va cati mari doctori si-au lasat copiii sa le ia locul. Exista o probabilitate mica ca si fiul sa fie bun. Dar este mica. Pentru ca sa intre o beizadea pe post, un doctor bun a fost inlaturat. La fel e cu notarii, la fel e si cu profesorii universitari. Uitati-va la Slugarel cum si-a lasat fiul cu Spiru Haret, asistent (deocamdata - cat mai e ministru o sa-l umfle cu pompa, la anul sef lucrari, peste un an conferentiar si cand iese bubosul din post-profesor).
      • +2 (2 voturi)    
        corect (Marţi, 2 ianuarie 2018, 13:11)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        cand era intrebat despre rata de supravietuire dupa 1-3-5 ani facea ca trenul :)
  • +26 (30 voturi)    
    Ne ia de prosti (Luni, 1 ianuarie 2018, 13:09)

    vlad.pe [utilizator]

    Problema cea mare este ca acei 5.000 de euro erau șpaga pe ultima luna.

    Stau si ma întreb, cei din jurul medicului de ce nu sunt anchetați ? De ce nu au făcut nimic timp de 10 ani ? Probabil primeau si ei niște firimituri.
    • +21 (23 voturi)    
      spagi (Luni, 1 ianuarie 2018, 14:29)

      NoFive [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      E o lupta de orgolii intre medici pina la urma. Victimele colaterale sint intotdeauna pacientii. Acel dr. Suciu care acum il acuza pe dr. Lucan, acum vreo 7-8 ani cind am avut de-a face cu dinsul, care la acea data mi se pare ca era medic rezident, mi-a cerut 1 milion spaga pentru a-mi face niste analize. Intre timp o fi evoluat si el. Comentariul meu nu are scopul de a-i lua cumva apararea dr. Lucan.
      • +6 (10 voturi)    
        erata (Luni, 1 ianuarie 2018, 17:53)

        anion [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

        Cred ca ati vrut sa spuneti 100 lei, pentru ca de mii si zeci de mii de lei se ocupa lucanul.
      • 0 (2 voturi)    
        scuze, dar exct asa arata! (Marţi, 2 ianuarie 2018, 9:51)

        Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

        Interventia dumitale exact ASAT sugereaza: mai sunt si alti vinovati, nu dati cu piatra, toti medicii sunt canalii, libertate pentu Lucan!
    • +17 (21 voturi)    
      Crezi ca... (Luni, 1 ianuarie 2018, 15:08)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      ...specia asta de nemernici se multumeste cu 5000 euro pe luna ? I-au gasit tariful pentru o operatie - si aia nu foarte complicata.
    • +16 (20 voturi)    
      ... (Luni, 1 ianuarie 2018, 15:32)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      pe ultima luna? Asta e om de 5000 spaga pe luna??! Concret, cand s-a operat maica-mea la Parhon ii cheama seara cica sa le explice cum va decurge treaba si atunci se dadea plicul. Opera de dimineata pana seara. Cateva mii de euro la un calcul simplu. Despre ce vorbim?
      • +7 (9 voturi)    
        pentru tirolez (Luni, 1 ianuarie 2018, 22:27)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        A fost operata de tiroida ? Ca acum este o moda la medicii endocrinologi. Trimit la operatie de tiroida tot ce prind . Si uneori chirurgii mai scot si paratiroidele. Si se chinuie pacientul toata viata sa ia calciu.
    • +10 (14 voturi)    
      ba nu, nu ai inteles bine (Luni, 1 ianuarie 2018, 16:11)

      alex562 [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      fiecare pacient a dat 15 euro
    • +3 (5 voturi)    
      ba nu, nu ai inteles bine (Luni, 1 ianuarie 2018, 16:11)

      alex562 [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      fiecare pacient a dat 15 euro
    • +9 (11 voturi)    
      5000 euro spaga pe ultima luna? (Luni, 1 ianuarie 2018, 20:41)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      poate pe ultima saptamana, daca nu cumva sunt optimist.
      Chiar bestia a povestit ca a facut 75.000 de operatii, socotiti cca 2500 de euro/operatia, cat am auzit ca era tariful mediu si se ajunge la cca 50 de mii de coco pe luna timp de 30 de ani .

      Nabab, ce mai...
      • +6 (8 voturi)    
        pentru scaraotchi (Luni, 1 ianuarie 2018, 22:28)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        Nu nabab. Porc de caine !
    • +8 (10 voturi)    
      lol (Luni, 1 ianuarie 2018, 23:18)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      aia era spaga pe ultima zi.
      Am niste cunostiinte care s-au operta de prostata prin criogenare la individul acesta. 5k de euro era spaga pentru operatie. Apoi la fiecare vizita ulterioara, la cate 2 luni, le lua 500 Ron numai pentru ca se uita 5 minute pe radiografie.
    • +2 (2 voturi)    
      esti dulce! (Marţi, 2 ianuarie 2018, 13:13)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      aia erau banii pentru O SINGURA OPERATIE, prietene !
  • +32 (36 voturi)    
    matematica simpla: (Luni, 1 ianuarie 2018, 13:10)

    Whatsupdoc [utilizator]

    admițând ca, poate, a operat in fiecare zi din an, începând de pe la 25 ani, tot sunt peste 4 intervenții pe zi... Superman!
  • -10 (18 voturi)    
    Mașinăria (Luni, 1 ianuarie 2018, 13:58)

    ipolitic [utilizator]

    de tocat mărunt și înfierat dușmanii poporului cam scârțâie.O fi comis nereguli,ilegalități, erori medicale, acest baron al rinichilor-la răcoare cu el dacă-i asa-dar cinci mii de euro???Ce și dacă avea la el orișicât?
    • +7 (9 voturi)    
      5.000 de euro ? (Luni, 1 ianuarie 2018, 22:30)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Poate voia sa mituiasca procrurorii ?!
  • +20 (24 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 1 ianuarie 2018, 14:05)

    MarianPConstantin [anonim]

    • +12 (14 voturi)    
      Stai asa, (Luni, 1 ianuarie 2018, 17:46)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      ...ca omul era, probabil, ca orice sef de spital, si profesor universitar. Tinea si cursuri, dupa cele 4 operatii pe zi.
      • +4 (4 voturi)    
        Si mai mergea la congrese prin alte tari (Marţi, 2 ianuarie 2018, 9:53)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        Probabil ca 30 de ani x 3 zile operatii/saptamana x 4 operatii/zi x 52 saptamani = cca 18.000. Tot e mult dar unul ca asta nu poate daca nu inseala cumva, pe cineva.
    • +12 (14 voturi)    
      caractere (Luni, 1 ianuarie 2018, 17:48)

      anion [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      Mitocan (vezi ce a zis de Papa), mitoman, megaloman in a-si face avere, badaran cu subalternii inclusiv cu doamnele doctor, etc.
    • +10 (12 voturi)    
      Lucan, fat frumos din Botosani (Luni, 1 ianuarie 2018, 18:06)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      Problema e ca omul nu are decat vreo 30 si ceva de ani de chirurgie, de cand a plecat din Bucuresti ca sa fie mare prof univ la Cluj - ma intreb de ce a avut nevoie sa plece la Cluj daca era asa de bun cum se lauda.
      Si alta problema: omuletul nu era numai chirurg ci mai avea multe altele: tinea cursuri la facultate, avea studenti, examene, se lauda ca scrie nu'sh cate carti si articole in reviste de specialitate, ca a fost la sute de conferinte si workshop-uri si alte zeci de chestii, se mai ocupa si de clinica lui si de Institutul de stat de care si-a batut joc ( ma rog, era platit sa se ocupe de acest institut si presupun ca asta inseamna un minim efort, nu merge sa fii director doar pe hartie, nu-i asa, nea Lucan?).
      Daca adaugi toate astea la numarul de operatii cu care se lauda, intr-adevar iti iese un super-om care munceste 24 de ore din 24, 365 de zile pe an, zeci si zeci de ani.
      Ce e dramatic e ca Lucani de-astia care cica muncesc cat 7 sunt multi in Romania, incat de miri de ce -i merge tarii atat de rau cu atatea genii. Si de ce oare geniile astea nu sunt recunoscute pe alte plaiuri decat cele mioritice?
      • +5 (5 voturi)    
        Un CV cu semne de intrebare (Marţi, 2 ianuarie 2018, 10:19)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

        Mai intai specializari cu duiumul in strainatate in vremea lui Ceasca. Dupa aceea mutarea dela Bucuresti la Cluj, daca s-a facut inainte de 89, denota niste pile grozave ale lui Luncan la momentul respectiv. Foarte probabil deci, colaborator secu. Dupa aceea isi trece in CV tot felul de balarii - spre exemplu premiul Radio Romania Actualitati pentru stiinta sau premiul Consiliului Judetean, sau Abstract Reviewer pentru un congres, ceea ce denota nivelul de intelegere a lumii stiintifice si orgoliul nemasurat.
  • +14 (18 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 1 ianuarie 2018, 14:12)

    [anonim]

  • +19 (21 voturi)    
    adevarata problema (Luni, 1 ianuarie 2018, 14:14)

    gelu antigelu [utilizator]

    Problema care se pune este cum de sistemul este atat de inept incat permite unor astfel de indivizi (Lucan, Burnei, Bradisteanu si lista e foarte lunga), cazuri cumva patologice sa ajunga si sa se mentina in varful piramidei prin astfel de metode.
    Asta este cu adevarat uluitor si ar trebui cumva disecat si clarificat. Pentru ca pleaca astia si vin altii, care ajung la fel.
  • +18 (22 voturi)    
    natura umana (Luni, 1 ianuarie 2018, 14:32)

    NoFive [utilizator]

    Prin comportamentul sau actual, care devine public, dr. Lucan se descalifica. Pe linga replici ironice si sarcasm de o calitate indoielnica, prin felul in care se comporta da dovada de josnicie si calitate umana de joasa speta.
  • +17 (23 voturi)    
    Infractorul asta, (Luni, 1 ianuarie 2018, 14:39)

    Adri70 [utilizator]

    care a lasat sa moara copii, numai pentru ca nu ii puteau satisface pretentiile financiare, ar trebui pedepsit exemplar!. El si cei ca el sunt cancerul acestei tari. Ar trebui extirpat si aruncat in puscarie, pentru cel putin 20 de ani!
  • -19 (25 voturi)    
    CE SE UITA? (Luni, 1 ianuarie 2018, 20:27)

    vigni [utilizator]

    1.ar trebui sa vorbeasca cei care au trecut prin spitale.
    2. oriunde doctorii fac o alegere cand, cum, pe cine opereaza maai intai
    3. dr. Lucan a plecat din Bucuresti si a facut o scoala la Cluj, au invatat de la el zeci de doctori care au operat mii de pacienti. Nu orice doctor are curajul, cunostintele, indemaanarea necesara sa faca astfel de operatii
    4 va referiti la 3-4 cazuri dar are caateva zeci de mii de operaatii, poate a gresit numarul dar raman cateva zeci de mii
    5 puteti sa reparaati o masina cu motorul pornit? dar o viata pe masa?
    6. daca vine infrigurat, daca are o pana la masina, daca are griji de om ca noi, credeti ca ati intra pe mana lui dupa ce a schimbat roata la masina iarna?
    7. ascultati si parerea miilor de oameni operati, nu doar carcotasi sau cei care il invidiaza
    8 EL va dispare cumva, ce vor face mii de bolnavi in viitor? v-ati gandit ca poate veti avea nevoie? DATI cu PARUL in loc sa criticati institutiile care trebuiau sa asigure echitatea si corectitudinea de 30 ani
    9 LA VALOARE si experienta lor acesti medici ar fi putut pleca in orice clipa in lume si sa ramaneti pe mana unor felceri ca acest fost angajat ajuns parlamentar USR, o rusine a tarii azi.
    • +8 (12 voturi)    
      dumneata uiti multe.... (Luni, 1 ianuarie 2018, 22:18)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui vigni

      Cred ca dumneata uiti ca Lucan a plecat din Bucuresti pentru ca nu prea era loc pentru el. Daca te uiti atent pe CV-ul doctorului vezi ca si-a inceput cariera universitara la Cluj: in 90 era un biet chirurg si cativa ani mai tariu ajungea profesor universitar la Cluj. Daca era foarte bun ajungea la UMF Bucuresti, ca doar lucra in capitala, si-a facut studiile acolo.
      Dumneata uiti de asemenea ca foarte multi dintre fostii pacienti si-au spus parerea despre Lucan si acesta din urma nu are de ce sa fie mandru. iar cei care nu si-au spus parerea probabil tac din lasitate: au dat banul ca sa sara pe un loc fruntas pe lista lui Luca, stiind ca altii fara bani au ramas de caruta.
      M-ar interesa si pe mine sa ascult parerea lui Socaciu care intr-o luna a ajuns sa beneficieze de o grefa de rinichi in timp ce copii nevinovati au continuat cu anii dializa.
      Si tot dumneata uiti ca Lucan nu e de neinlocuit desi bietul de al a ajuns sa creada asta. Sunt si alti medici chirurgi foarte buni, doar sa fie lasati sa se afirme.
      Cat despre valoarea lui Lucan e clar ca esti pe dinafara: unul ca el nu obtinea nici doctoratul intr-o universitate serioasa. Nici gand sa ajunga profesor universitar si sa-si foloseasca functia asta ca sa obtina functii de raspundere si sa impresioneze pacientii.
      Asa ca lasa dumneata gargara: lucan nu e decat un mic chirurg cu ifose care poate fi inlocuit fara probleme.
      Si cred ca-i tremura izmenele pe el cand isi da seama ca nu-i va duce nimeni lipsa. Cand spun nimeni ma refer la oameni valorosi si cinstiti, nu la leprele care-i iau apararea.
    • +9 (11 voturi)    
      Fie. (Luni, 1 ianuarie 2018, 22:38)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui vigni

      Sa zicem ca era mester si avea ceva dexteritate. Dar asta nu inseamna ca avea drptul sa fie un porc !
      Lacomia lui ce a atins dimensiuni de neimaginat l-a scos din randul oamenilor. Porci ca el distrug totul in jur. La puscarie pe zeci de ani ! Si averea confiscata !
    • +6 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 2 ianuarie 2018, 7:12)

      [anonim] i-a raspuns lui vigni

    • +4 (4 voturi)    
      usurel (Marţi, 2 ianuarie 2018, 13:22)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui vigni

      la transplantul renal nu operatia chirugicala in sine e problema (asta mi-a spus-o un chirurg excelent, tot din Cluj) ci tratamentul post-operatoriu! ei, aici e buba, fiindca numarul de esecuri a fost dramatic; regretatul dr. Bizo, care a creat sectia de Dializa la Pediatrie 2 Cluj, spunea ca ii vin enorm de multi copii transplantati care, dupa cativa ani, aveau iar nevoie de dializa; asta e hiba, nu dexteritatea chirurgicala a lui Lucan, pe are multi o au; atata doar ca el, mare specialist in a le da "oase de ros" ziaristilor, se lauda mereu cu operatiile, nu cu rata de supravietuire a transplantatilor
  • +13 (15 voturi)    
    cum ajung astfel de mizerii ... (Luni, 1 ianuarie 2018, 21:22)

    mar-vas [utilizator]

    umane sa conduca si sa se mentina la cirma unor sectoare cheie de care depind viata si moartea majoritatii romanilor necajitide?
    Medic plin de diplome si hartioage obtinute pe merite de partid si de stat, reprezentativ pentru sanatatea promovata de partididele de la guvernare, care isi permite sa dea ordine politistilor si avocatilor corupti (sic!!) sa-i faca un zid politic care sa-i garanteze libertatea si averea!
    Vi se pare cunoscuta tactiica penalilor din ultimii ani?
    fura de sting, fac toate magariile vazute si nevazute si tot ei striga in gura de sarpe ca sunt nevinovati si vanati!!
    Ei sunt cinstea intruchipata si justitia aservita statului paralel ii haituieste si nu-i lasa sa faca tot binele din lume prapaditilor care l-au votat!
    Oare ce pedeapsa merita individul asta?
  • -1 (3 voturi)    
    mare doctor, mare om, mare caracter.. (Marţi, 2 ianuarie 2018, 16:43)

    samburel [utilizator]

    da, ce sa mai zici.. specific locului.. clujul.. cel, cel mai dintre toate.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by