Viktor Orban despre o posibila taiere a fondurilor europene pentru Ungaria din cauza atacurilor la statul de drept: "Ungaria nu are nevoie de banii nimanui"

de RH     HotNews.ro
Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:13 Actualitate | Esenţial


Viktor Orban
Foto: AGERPRES
Premierul maghiar Viktor Orban a catalogat "moarta din fasa" posibila tentativa a Uniunii Europene de a corela asigurarea finantarii europene de statul de drept, deoarece aceasta corelare este interzisa de Tratatul UE si de sistemul juridic european, transmite agentia oficiala de presa MTI, citata de Rador.

Ungaria contribuie cu bani multi la bugetul Uniunii si, in acelasi timp, are acces la resurse serioase, dar acest schimb reprezinta un avantaj pentru UE, "de fapt, ei castiga de pe urma noastra", a afirmat premierul. "Nu se intampla nimic pentru care ar trebui sa fim recunoscatori", a spus Viktor Orban, adaugand ca tot mecanismul de functionare al UE este bazat pe reciprocitatea intereselor.

Premierul a afirmat totodata ca economia tarii sale ar functiona si fara fonduri europene, deoarece motorul economiei il reprezinta munca oamenilor. Ungaria nu are nevoie de banii nimanui, sta pe propriile picioare, iar economia este destul de flexibila ca sa se adapteze la o eventuala schimbare si ar avea succes si intr-o situatie noua.

Reamintim ca Ungaria este beneficiar net al fondurilor europene. Discutiile despre conditionarea fondurilor europene de respectarea statului de drept au inceput la nivel informal in UE in acest an, primele state vizate fiind Polonia si Ungaria. O decizie nu a fost luata, insa surse europene arata ca discutiile se vor inteti anul viitor la nivel european. Mai multe state net contributoare la bugetul UE sunt ingrijorate ca derapajele antidemocratice ale unor lideri precum Viktor Orban (Ungaria) sau Jaroslaw Kaczynski (Polonia) sunt practic finantate cu fondurile europene.



















6751 vizualizari

  • +30 (50 voturi)    
    ... (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:19)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    :)))))))))

    ce tari se dau comunistii ! ... si apoi aduc tara la nivelul de acum 50 de ani. Proasta e lumea care voteaza asa ceva.
    • 0 (6 voturi)    
      Din pacate (Miercuri, 27 decembrie 2017, 17:43)

      Irina25 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Din pacate, Ungaria de acum 50 de ani era deja mult peste ce-i Romanica astazi.
    • +4 (8 voturi)    
      uite (Miercuri, 27 decembrie 2017, 19:04)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      unde era ceausescu al ungurilor.
    • -9 (9 voturi)    
      Destept esti tu?!? (Miercuri, 27 decembrie 2017, 22:16)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      De 10 ani de cand Ungaria a scapat de comunisti s-a dezvoltat mai mult decat in toti 50 de ani de comunism.
      Da... 70% din unguri sunt prosti si sunt destepti niste impotenti care nu stau bine in picioare care iau salarii pe nedrept la Bruxelles.
      Orban cat e el de neungur are dreptate, Ungaria plateste mai mult decat primeste.
  • -12 (28 voturi)    
    fasss (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:20)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    fasss...la bruxelles aia n-au chef de nimic. banii vin cu gramada, munca alta data. maculatura si conferintele sunt specialitatea bruxelles-ului. pana o sa ia cineva vreo decizie barbateasca acolo, totul o sa fie deja ingropat si uitat, ca deciziile bune de pus in rama ale ligii natiunilor catre final :))
  • +25 (39 voturi)    
    pun pariu (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:22)

    sadestwank [utilizator]

    ca acelasi lucru il va spune si tov. Dragnea dupa ce se va termina masacrul pe legile justitiei.
    • -1 (9 voturi)    
      Nope (Miercuri, 27 decembrie 2017, 15:30)

      Tulth [utilizator] i-a raspuns lui sadestwank

      El le va spune mult mai rau si pe fata. Asta se intampla, cand o mare parte din populatie sunt niste clowni care voteaza ( democratie, dar nu pentru toata lumea ) iar o alta parte isi da cu stangul in dreptul, cand distruge singura opozitia. Ai zice ca traiesc in desene animate cand ma uit la situatie. Dar evident, cand trag anumite persoane semnale de alarma, toti ""centristii" zic ca se exagereza, a, si automat este troll rusnac, nazisto- homofob.
  • +22 (42 voturi)    
    Si uite asa in capetele celor din vest (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:28)

    rubberdick [utilizator]

    Se va inradacina si mai mult faptul ca extinderea UE spre est a fost o gresala.
    • +14 (26 voturi)    
      Pai a fost o greseala, una mare! (Miercuri, 27 decembrie 2017, 12:11)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui rubberdick

      Nu poti face politica comuna cu comunisti corupti, asta e clar!
    • -12 (16 voturi)    
      extinderea UE (Miercuri, 27 decembrie 2017, 14:12)

      Tulth [utilizator] i-a raspuns lui rubberdick

      hmm, ai confundat punctele cardinale, Marea Britanie este in vest.
  • +12 (24 voturi)    
    Urmeaza... (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:28)

    grongobar [utilizator]

    ...sa renunte la "clauza natiunii celei mai favorizate"...sau ,ma rog,echivalentul...
  • +14 (34 voturi)    
    Orban scate Ungaria din UE (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:31)

    albik [utilizator]

    Uniunea euro-asiatica ii face cu ochiul.
  • +19 (39 voturi)    
    Nu primim, ci dam, nu bani, ci vrajeli (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:37)

    remus2009xxx [utilizator]

    Ca de , acuma orice natie ex-comunista, odata ce are un salariu de 200 euro / caciula se crede occidental, uita faptul ca altii deschid joburi la el in tara, si altii ii asigura securitatea.

    Ungurul ca si romanul, cu doi bani in buzunar o face pe Bill Gates, la carciuma din sat
  • +21 (39 voturi)    
    Ungaria (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:39)

    Cuca [utilizator]

    Ungaria e mare, Ungaria e bogata, Ungaria este independenta, Ungaria este puternica, Ungaria este suprema, Ungaria uber alles.

    ....


    si uite asa se duc prostii de nas.
    • -3 (17 voturi)    
      studiourile Super One HD Aduc Valoare (Miercuri, 27 decembrie 2017, 12:25)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      atat in Politica Viktoriana cat si la Bugetul de Stat !
    • +3 (7 voturi)    
      Ungaria (Miercuri, 27 decembrie 2017, 19:07)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      e unica.
      Cred ca e singura tara care a avut amiral fara sa aiba nici flota si nici macar iesire la mare.
  • +11 (25 voturi)    
    Waw....!!!!!! (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:40)

    polonyca [utilizator]

    Da ce tareeeee e Ungaria asta !!!! :))))))
  • +14 (24 voturi)    
    Seamana cu Ceausescu (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:40)

    BEDE [utilizator]

    Prin 1970, dupa ce nu a trimis trupe in Cehoslovacia, s-a bucurat de sprijinul occidentului. Apoi, prin 1980, cum vazura ca el face numai dupa capul lui, nu a mai capatat nici un fel de sprijin financiar, fapt pe care l-am simtit noi toti...
  • +13 (29 voturi)    
    Comportament de parvenit comunist (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:43)

    ionelutu [utilizator]

    Eu cred ca Tratatul Uniunii Europene nu a prevazut aceste situatii extreme. Se vorbeste despre o pedepsire a Poloniei careia i s-ar suspenda dreptul de vot. Pentru aceasta este insa nevoie de un vot unanim al celorlalte state; deja stim cum se va comporta Ungaria si eventual... Romania.
    Incerc sa fac un joc de imaginatie: cred ca Europa celor doua viteze de care s-a vorbit nu este decat posibilitatea pe care unele state o iau in calcul pentru a se descotorosi de paraziti. Pregatesc deja terenul pentru o alta Uniune Europeana cu alte reguli de joc. Iar la momentul oportun aceste state vor alege in bloc calea Euro-exitului moment ce va coincide cu intrarea automata intr-un fel de Euro2 (mai putin poluant ;) :) )
  • +17 (37 voturi)    
    Ce idiot ! (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:44)

    george33 [utilizator]

    Ca sa vezi, de fapt UE profita de Ungaria. Polonia si Ungaria ar trebui sanctionate dur pentru toate magariile. UE ar trebui sa se ocupe si de Dragnea si regimul pesedist-mafiot.
    • 0 (8 voturi)    
      Asa-i, dom'le. Sa faca UE ceva cu dragnea (Miercuri, 27 decembrie 2017, 12:41)

      [ F ] + [utilizator] i-a raspuns lui george33

      ca noi asteptam nerabdatori.
    • +3 (7 voturi)    
      Asa e. Ai mare dreptate. (Miercuri, 27 decembrie 2017, 16:38)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui george33

      In plus, sa fie pedepsit exemplar functionarul de la UE care a cerut romanilor sa nu mearga la vot in decembrie 2016.
  • +12 (28 voturi)    
    Orban si Europa (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:49)

    Walking_dead [utilizator]

    Se pare proiectul de UE cu doua viteze, impotriva careia conducatorii est-europeni protestau vehement cu ceva timp in urma, se va realiza de la sine.
    Mai tineti minte sloganurile comunistilor lui Iliescu in anii 90 cu nu ne vindem tara? Cam asa vrea si Orban, altfel ce mai da lui Meszaros, oligarchul maghiar, la origine instalator de gaze, abonat la contractele cu statul, care, dupa spusele lui, este mai destept decit Zuckerberg.
  • +4 (24 voturi)    
    xxxxl (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:50)

    vorbeste lumea [utilizator]

    ca de obicei, rupt de orice fel de legatura cu ceva ...
  • 0 (26 voturi)    
    fiecare pasare pe limba ei piere (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:50)

    Paul_ [utilizator]

    Suna bine ceea ce spune. Despre partea cu tratatele UE care interzic asa ceva, nu stiu ce sa spun.

    Pe de alta parte sa spui ca nu afecteaza tara in conditiile in care esti beneficiar net al fondurilor UE este o tampenie.

    Este adevarat ca economia se va adapta. Dar altii care isi vad de treaba lor si folosesc fondurile UE, vor fi mai competitivi.

    Nu mai spun ca un investitor strain, se va gandi de 2 ori daca sa investeasca intr-o tara in care fondurile UE au fost taiate pentru ca nu este respectat statul de drept.
    • -7 (11 voturi)    
      Ungaria nu e beneficiar net in relatia cu UE (Miercuri, 27 decembrie 2017, 21:25)

      Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

      Nici Polonia.

      Si nici macar Romania.

      Sinteti trasi pe sfoara, baieti.

      "Din 2004 si pana acum, Polonia a primit de la Uniunea Europeana 90 miliarde euro. Contributia sa la bugetul comun european a fost in timpul acesta de 30 miliarde euro, asadar s-ar putea spune ca Polonia este in avantaj cu 60 de miliarde euro. Numai ca, din 2005 si pana in 2015, firmele occidentale europene care isi desfasoara activitatea in Polonia au transferat de aici catre „tarile mama” 538 de miliarde de zloti, adica, la cursul actual, 125 miliarde euro. Cele mai castigate Olanda (27 miliarde euro), Germania (24 miliarde euro), Franta (14 miliarde euro), Regatul Unit (13 miliarde euro), Luxembourg (10 miliarde euro), Italia (6 miliarde euro), Irlanda (4,5 miliarde euro), Suedia (4 miliarde euro) si Belgia (3,5 miliarde euro).

      Asadar, se observa cand se trage linie un avantaj pentru partea occidentala de 65 miliarde euro. Cifrele au fost publicate la sfarsitul lunii septembrie de ministerul polonez al Finantelor si Dezvoltarii, la cererea Partidului national-conservator aflat in opozitie."

      https://bogdancalehari.wordpress.com/2017/12/21/in-supermarketul-ue-cine-cumpara-e-obligat-sa-corespunda-ideologic/
      • +4 (8 voturi)    
        alea se numesc profituri (Miercuri, 27 decembrie 2017, 23:09)

        Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

        Alea sunt profiturile firmelor mama (profit care a fost impozitat in Polonia; daca nu s-a intamplat nu are decat sa si schimbe legislatia). Statul polonez nu are decat sa incurajeze investitiile in Polonia.

        Daca profiturile erau ale unei firme poloneze care isi deschidea o sucursala in Germania, nu se adaugau banii la cei 125 de miliarde ?

        Daca polonezii vor o parte din cei 125 de miliarde, trebuie sa incujeze firmele locale sa se dezvolte (cea mai buna metoda este prin educatie si incurajarea micilor intreprizatori). Polonezii au castigat mult lucrand in firmele occidentale. O parte dintre acestia s-ar putea sa vina cu idei noi care sa ajute la dezvoltarea economiei locale.
  • +11 (31 voturi)    
    Republik Orbanistan din URSS (Miercuri, 27 decembrie 2017, 11:57)

    un domn [utilizator]

    primeste bani de la Duma de Stat, BVC ul pe 2018 !
    • 0 (14 voturi)    
      domnule, vorbesti de parca ai locui (Miercuri, 27 decembrie 2017, 12:44)

      [ F ] + [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      in Japonia, nu in Romania. Ceva gen... ete ba la prostii aia, nu ca noi...
      • 0 (12 voturi)    
        Vorbeste si el ce a invatat (sau nu) (Miercuri, 27 decembrie 2017, 14:04)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui [ F ] +

        si ceea ce mai prinde de prin mass-media de calitate din Romania. Trist exemplu.
        Mda, de unde nu este, nici Dumnezeu nu cere.
    • 0 (16 voturi)    
      Apai lasa ca nici cu Romania (Miercuri, 27 decembrie 2017, 13:10)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      nu ma fac de minune, vazut international. Cu o democratie in stadiu embrional, permanent violata de ciumetii rosii, care sunt votati majoritar de un popor care inca nu si-a hotarat viitorul. Cei care au deschis ochii au plecat de mult din mizeria aia, restul, de calibrul tau, latra la tastatura, sau mai rau, sustin putregaiul ala de sistem. Back to the roots, ungurii inca traiesc mai decent decat romanii si nu au nevoie de vize acolo unde tu ai.
      • -1 (9 voturi)    
        radiar 200 km de Budapesta (Miercuri, 27 decembrie 2017, 13:39)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        este saracie din Forma si Stralucire Lucie ! te rog canta csradashu la alta masa
        • 0 (10 voturi)    
          Mai iesi si tu putin in lume (Miercuri, 27 decembrie 2017, 14:36)

          potaissa [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          si asta cu ochii deschisi. Compara provincia romana cu cea maghiara, intra intr-un sat din Moldova sau din Oltenia, trage o gura de aer, gandeste si mai fa dup-aia o comparatie. Apropos de saracie, uita-te unde sta Ungaria si unde Romania(Chiar si prietenii tai rusi stau cu un loc mai sus). https://en.wikipedia.org/wiki/Human_Development_Index Daca tot vrei sa discutam, atunci cu argumente, nu cu populism ieftin.
  • +17 (35 voturi)    
    alt gargaragiu (Miercuri, 27 decembrie 2017, 12:01)

    baronulmunchausen [utilizator]

    aceleasi texte le-am mai auzit la mojicii pesedisti de la noi
    ajungem la concluzia ca peste tot tine placa cu "nu ne vindem tara", "nu suntem colonie UE, sau americana" dupa caz
    Propaganda ieftina, sustinuta de laboratoarele rosii, care prinde la analfabetii din ioropa di iest
  • -20 (34 voturi)    
    ai zice (Miercuri, 27 decembrie 2017, 12:14)

    martel55 [utilizator]

    ca doar progresistii comenteza pe aici....nici o discutie despre cauzele acesteiud ecizii, doar injurii la adresa unui lier totusi patriot, si pareri bazate pe nimic despre ce se va intampla cu Ungaria....insa fondul cauzei, incercarea de diktat a Bruxellului si a catorva capitale mari in doemnii care nu fac obiectul Tratatului UE, este evitata cu grija de toti acesti comentatroi progreissati, de zici ca toti au primit ordin sa scrie aceleasi lucruri....mai bine totusi sa ai cativa ani d eprobleme economice dupa care sa iti revii decat sa ti se distruga pentru totdeauna fibra antionala prin improtul obligatoriu d epopulatii de aiurea, cu valori total diferite de ale celor din tara respectiva
    • -15 (25 voturi)    
      ... (Miercuri, 27 decembrie 2017, 12:47)

      vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Chiar asa, comentatorii sunt aproape toti la coada la slitul micului licurici! Nimeni nu vede demnitatea cu care stie sa raspunda un lider adevarat din estul Europei. Si unii mai imbacsiti chiar nu realizeaza ca extiderea ue nu a fost in avantajul celor noi intrati, ci in avantajul celor ce nu mai aveau piata de desfacere si forta de munca ieftina.
      • +9 (19 voturi)    
        Ar trebui sa se inventeze un premiu (Miercuri, 27 decembrie 2017, 13:34)

        tavu [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

        pentru pareri imbecile. Sigur ai castiga.
      • +14 (18 voturi)    
        O Doamne! (Miercuri, 27 decembrie 2017, 13:38)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

        de unde le scoateti fratilor?! Nu a fost avantajos pt Romania ca a intrat in UE?! ce fumati pe bune?!

        Hai sa iti mai zic un secret. in 2007 tot ce a fost de furat in Romania, fusese deja furat. Sau marile tunuri s-au dat tot dupa ce am intrat in UE?

        In plus, voi comparati Ungaria sau Polonia cu Romania?! voi stiti cat a fost absorbtia de fonduri in aceste tari? Stiti ca Orban mananca rahat cu polonicul cand el deja are in Ungaria rata de contractare de peste 100% pe perioada asta de programare? Cu alte cuvinte vor sa absoarba accelerat sa nu mai aiba UE ce sa le blocheze?! Dar nuuuu, ei nu au nevoie de bani...
        • +1 (3 voturi)    
          depinde (Miercuri, 27 decembrie 2017, 17:48)

          Irina25 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          "Nu a fost avantajos pt Romania ca a intrat in UE?!"
          Pentru unii a fost foarte avantajos, cu siguranta...
    • +8 (16 voturi)    
      Patriot (Miercuri, 27 decembrie 2017, 12:57)

      hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      ca si Dragnea plus Tariceanu et Co.
    • +6 (18 voturi)    
      Dupa limbajul precar (Miercuri, 27 decembrie 2017, 13:00)

      gizmo [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      nu pari roman. Cat mai e litrul de vodca ? Sau tu esti platit in hrisca ?
    • +4 (14 voturi)    
      frati (Miercuri, 27 decembrie 2017, 13:13)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Mai ai frati pe-acasa ?
  • -8 (22 voturi)    
    Normal (Miercuri, 27 decembrie 2017, 13:03)

    CezarN [utilizator]

    Inca 100 de ani sa fie RO in UE si nu va absorbi atatia bani cat a absorbit HU in 14 ani.

    Imi vne greu sa o spun(stiti, chestia cu ungurii), insa nu regret, dar Orban este unul dintre politicienii adevarati de-ai UE. Pacat sa s-a nascut intr-o tara mica.
    • +7 (17 voturi)    
      Orban e un ciumat (Miercuri, 27 decembrie 2017, 13:42)

      sucar [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      un corupt populist care si-a subordonat presa si justitia si la fel ca Dragnea canta refrenul cu patriotismul pentru fraierii care pun botul.
    • 0 (10 voturi)    
      Cred ca gresesti (Miercuri, 27 decembrie 2017, 14:30)

      Tulth [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Parerea mea este ca Orban este un pseudo-dictator si probabil si hot, dar era cea mai buna varianta la vot. Cand ma gandesc la el si la Trump, imi vad istoria voturilor pe care le-am plasat pe sigla si numele lui Basescu cu ceva timp in urma, ca sa nu vad partidul mafiotilor la putere
  • +4 (16 voturi)    
    Unde era Ungaria... (Miercuri, 27 decembrie 2017, 14:58)

    Ion Alexandru [utilizator]

    Unde era Ungaria prin anii 1995-2005 (la ani lumină de România, ca dezvoltare) și ce-a ajuns... Mizerie și sărăcie, vânzători ambulați, gara Keleti o mizerie (pe dinăuntru, pt.că pe dinafară arată superb clădirea). Noroc că au apucat ungurii să-și facă autostrăzile și infrastructura, în general, din banii europeni, înainte ca Viktor Orban să o ia razna.
  • -9 (17 voturi)    
    Eu vad o mica legatura aici (Miercuri, 27 decembrie 2017, 15:16)

    Tulth [utilizator]

    Ungaria: cca. 0 emigranti si modificari urate ale justitie
    Parerea uniunii: dictatura anti-justitie
    Solutie: taxam economic

    Polonia: cca. 0 emigranti si modificari urate ale justitiei
    Parerea uniuniii: dictatura anti- justitie, nazisti care ies in strada de zile nationale
    Solutie: taxam economic

    Romania: cateva mii de emigranti probabil, modificari dezastroase in justitie, aproape ca o tara bananiere, partid mafiot la putere
    Parerea uniunii: cri cri
    Solutie: trag americani "semnale de alarma
    • +5 (15 voturi)    
      Da' zi-ne și de Rusia, te rugăm (Miercuri, 27 decembrie 2017, 15:56)

      Ion Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Tulth

      Zi-ne și cum e la voi. E bine acolo, de unde postezi ?
      • -4 (6 voturi)    
        argument (Miercuri, 27 decembrie 2017, 17:14)

        Tulth [utilizator] i-a raspuns lui Ion Alexandru

        Asta este argumentul tau, atac la persoana? Si apropo, nu sunt anti UE, si nici pro rus, de fapt, sincer sa fiu sunt departe mult de a fi "rusnac". Nici macar minus nu are rost sa iti dau.
      • -5 (9 voturi)    
        Iti zic eu doua vorbe despre Rusia daca vrei,... (Miercuri, 27 decembrie 2017, 21:29)

        Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui Ion Alexandru

        ... dar n-o sa-ti placa:

        Date recente:

        Trade balance for the past twelve months ($ billion)

        China: +414
        Germany: +270
        Russia: +111
        Brazil: +66
        Netherlands: +66
        Italy: +52
        Saudi Arabia: +43
        Indonesia: +13

        Canada: -13
        Spain: -26
        Pakistan: -36
        France: -68
        Turkey: -73
        India: -140
        UK: -171
        US: -798

        Alta intrebare!
        • +1 (1 vot)    
          E clar, acum (Joi, 28 decembrie 2017, 12:39)

          VasilescuA [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

          Aha, acum înțeleg de ce se înghesuie lumea să emigreze în Rusia. Curge lapte, miere și democrație pe străzi.
  • +5 (13 voturi)    
    Pana acum a avut... (Miercuri, 27 decembrie 2017, 16:20)

    Olyx [utilizator]

    insa mare nevoie...De acum o sa ii ia de la prietenii rusi...
    • +6 (6 voturi)    
      Da, dar... (Miercuri, 27 decembrie 2017, 21:04)

      VasilescuA [utilizator] i-a raspuns lui Olyx

      Da, dar rușii nu-i dau moka, așa ca UE, ci la schimb cu niște chestii pe care n-am vrea să le mai vedem vreodată pe aici...
  • +8 (8 voturi)    
    Pana la urma (Miercuri, 27 decembrie 2017, 17:39)

    Grandgousier [utilizator]

    Ucraina o sa intre in UE.O buna parte din productia de marfuri se va muta in est.Ungurii se vor multumi cu ciocolatile aruncate de soferii de TIR.D'aia nu-i scade lui Orban tensiunea sub 18...
  • -7 (11 voturi)    
    Ce prosti sint ungurii! (Miercuri, 27 decembrie 2017, 20:37)

    Attila the Hun [utilizator]

    Ungaria si-a construit zid (tehnologie Israel) de-a lungul frontierei, iar mult mai progresistele Germania, Suedia, Belgia, Olanda, Franta, Italia etc. construiesc ziduri si garduri in interiorul oraselor, in jurul pietelor, in jurul magazinelor.

    In Ungaria militarii si politzaii au glont pe teava la frontiere, in Germania, Suedia, Belgia, Olanda, Franta, Italia etc. militarii si politzaii au glont pe teava peste tot prin orase, magazine, gari, restaurante etc.

    Ce prosti sint ungurii! Si cit de iliberali!!

    Ce destepti sint nemtii! Si cit de progresisti si de liberali!!

    Vrem o tzara ca afara!!!
  • +4 (10 voturi)    
    Spune premierul unei tari (Miercuri, 27 decembrie 2017, 21:39)

    un_carnat [utilizator]

    Care s-a folosit la greu de banii europeni pentru a-si dezvolta tara.
    Mai dar totusi, unor unguri chiar li s-a urat cu binele! Adica, ffs, Ungaria a devenit una dintre cele mai bogate tari din Europa de Est! Pai daca tara lor cade in extremism, noi si bulgarii ce o sa mai facem?
    Ce-i drept, noi am avut si noroc cu Iohannis si cu rolul lui ca presedinte...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version