Romania, infranta in cursa pentru gazduirea Agentiei Europene a Medicamentului: Bucurestiul a ratat intrarea in finala / Noul sediu EMA va fi la Amsterdam

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 20 noiembrie 2017, 18:14 Actualitate | Esenţial


Agentia Europeana a Medicamentului
Foto: Facebook
Bucurestiul a ratat intrarea in runda finala a competitiei pentru gazduirea Agentiei Europene a Medicamentului (EMA), potrivit Reuters. In urma votului de azi, Milano (Italia) e pe primul loc, urmand sa se bata pentru gazduirea agentiei cu Amsterdam (Olanda) si Copenhaga (Danemarca). Bucurestiul s-a clasat mai prost si decat Bratislava (Slovacia), care a iesit pe patru in cursa pentru agentia care se va reloca din Londra dupa Brexit. In urma acestui rezultat, Romania ramane una dintre putinele tari membre UE care nu gazduiesc nici o agentie.

UPDATE 20:05 Presedintia UE anunta oficial ca orasul Amsterdam a castigat competitia organizata luni, la Bruxelles, pentru gazduirea Agentiei Europene a Medicamentului (EMA), ce va fi nevoita sa paraseasca Londra, unde isi are in prezent sediul, dupa iesirea Marii Britanii din Uniunea Europeana.

UPDATE 19:12
Amsterdam e orasul care va gazdui Agentia Europeana a Medicamentului, anunta Reuters citand surse

UPDATE 18:40 Milano si Amsterdam au intrat in etapa finala, dupa ce un nou vot nu a condus la alegerea unui sediu, afirma Reuters, care citeaza surse

In cursa de astazi ramasesera 16 mari orase din UE, dupa ce Malta, Croatia si Irlanda s-au retras. Gazduirea EMA e o miza uriasa pentru toate orasele participante: inseamna cateva mii de angajati platiti exceptional, familiile lor, afaceri conexe in industria farma.

Reamintim ca Bucurestiul obtinuse vineri o nota proasta din partea Agentiei Europene a Medicamentului in ceea ce priveste accesul la piata muncii, accesul la servicii sociale si medicale pentru copii si sotiile/sotii angajatilor EMA, apreciindu-se ca nu indeplineste cerintele de relocare a sediului din aceste puncte de vedere.

Agentia Europeana a Medicamentului a publicat vineri evaluarea ofertelor tarilor care doresc sa-i gazduiasca sediul, dupa Brexit, si care au fost remise Comisiei Europene.

Agentia a evaluat ofertele din punct de vedere al facilitatilor oferite de cladirea propusa si al informatiilor legate de accesibilitate, existenta unor facilitati adecvate pentru educatie, accesul la piata muncii, securitate sociala si de sanatate, precum si asigurarea continuitatii activitatii.

In septembrie, Bucurestiul se clasase pe ultimele locuri in UE, alaturi de Sofia si Varsovia intr-un top al atractivitatii pentru angajatii Agentiei. Cele trei orase au devenit capitalele europene cele mai detestate de angajatii Agentiei Europene a Medicamentului, potrivit unui sondaj intern citat de Politico. Peste 90% dintre angajatii agentiei care va trebui sa se relocheze de la Londra dupa Brexit au spus ca mai degraba ar demisiona decat sa se mute intr-unul dintre cele trei orase.

Vom reveni cu amanunte






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6885 vizualizari

  • +33 (41 voturi)    
    Guvernul PSD a pierdut ambele agentii (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:22)

    Kivek [utilizator]

    Cum s-a votat in prima runda, Romania are doar 7 voturi

    Milão-25
    Copenha & Amsterdão-20
    Bratislava-15
    Barcelona-13
    Estocolmo-12
    Porto-10
    Varsóvia e Bucareste-7
    Helsinquía e Bruxelas-5
    Sófia, Bonna e Lille-3

    https://twitter.com/kamponez/status/932643101461630976
    • -3 (21 voturi)    
      Distanta Londra-Amsterdam=360 km. Mutare simpla. (Luni, 20 noiembrie 2017, 21:08)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Orasul Amsterdam a fost de la început ales pentru mutarea Agenției Europene a Medicamentului deoarece distanta pana la Londra nu depășește 360 km. Bucureștiul este la 2100 km depărtare!

      Nu vedeți ca scorul nici nu a contat. Milano a obținut 25 puncte iar Amsterdam 20. Cu toate astea a fost selectat cel din urma.

      Cele doua orașe sunt asa aproape încât totul rămâne la fel ca înainte. Este ca și cum Agenția Medicamentului nu se deplasează.
      • +8 (12 voturi)    
        Nu e scorul final (Luni, 20 noiembrie 2017, 21:40)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Aici vezi scorul din prima runda.
        Au fost trei runde. Nu l-a ales cineva cu mana, a iesit la puncte.
        • +4 (4 voturi)    
          Buucrestiul nu a avut nicio sansa (Marţi, 21 noiembrie 2017, 10:00)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

          sa fie ales. A fost pus pe lista la umplutura, ptr ca asa este in democratie, trebuie sa alegi din mai multi.
      • +13 (19 voturi)    
        Ar mai fi si alte criterii (Marţi, 21 noiembrie 2017, 2:58)

        Nadia_Ramasawmy [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Bucurestiul are
        - o infrastructura de tot rahatul: cit va ia sa ajungeti de la aeroport la Universitate ?
        - spitale in care mori cu zile infectat cu germenii lor
        - o parte a populatiei care e habotnica, homofoba, antisemita...

        Succes data viitoare
        • +5 (11 voturi)    
          ar fi castigat (Marţi, 21 noiembrie 2017, 9:01)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Nadia_Ramasawmy

          daca Bucurestiul ar fi fost prezentat intr-un film in care Firea sa defileze ca pe cat-walk, in desuuri kitschoase cum ii plac lui Pandele, printre maidanezi, gunoaie, santiere incepute si care nu se mai termina, hartoapele de pe linia de centura, ambuteiajele din centru dar si de la iesirile din capitala.
          Filmul ar trebui presarat cu flashuri in care sa apara Dragnea cu replicile sale favorite "eu nu stiu nimic, e vointa partidului, acum am auzit si eu". Tudose cu cresterile lui economice ambetante si Tariceanu cu grimasele lui pe post de zambet, cauzate de prezenta la Cotroceni a lui Johannis.
      • +3 (5 voturi)    
        mare surpriza ... (Marţi, 21 noiembrie 2017, 9:19)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        A piedut marele oras al unui popor slab cu alesi corupti ...

        De partea cealalta olandezii ... lasa ca le mancam puii ..
    • +22 (26 voturi)    
      Wow ce surpriza! (Luni, 20 noiembrie 2017, 22:54)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Pai tre sa fii nebun sa vrei sa mergi dintr-un oras civilizat in circul din Bucuresti!
    • +2 (4 voturi)    
      Dubii? (Marţi, 21 noiembrie 2017, 10:48)

      Adriana_10 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Aveati vreun dubiu ca nu va fi Bucurestiul?
      Puneti-va in papucii lor. De ce ar alege Bucurestiul si nu Amsterdam, Milano, Copenhaga?
      Ce ofera Bucurestiul nostru iubit?
    • 0 (0 voturi)    
      Mai exact. (Marţi, 21 noiembrie 2017, 20:53)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      BUCURESTI- adica nu Romania.
  • +31 (117 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:29)

    [anonim]

    • +15 (21 voturi)    
      Exact! Ce sa caute in cea mai corupta tara (Luni, 20 noiembrie 2017, 22:47)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui

      din UE? Te poti baza pe politic, pe judecatori, in caz de vreun wrong?
    • -3 (5 voturi)    
      nu e asa (Marţi, 21 noiembrie 2017, 9:52)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui

      Sigur, conteaza si oferta si ce spun angajatii, dar nu atat de mult.
      Este vorba de o decizie politica. Daca ne uitam pe lista agentiilor UE, in afara de RO, BG si SK e minim una in fiecare tara.
      Ce se intampla este ca trebuie facut si lobby ca sa obtii ceva. Nu e ca si cu ai trimite cvul si atai si astepti.
      Ai nostri insa sunt preocupati de cazinouri pe insula Belina si scapatul de puscarie si gaini evazioniste. Nu au timp si resurse pentru facut lobby la o chestie din care nu castiga si Pandele un leu...
  • +23 (107 voturi)    
    Infranta? Nici n-a luptat! (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:35)

    Habermas [utilizator]

    A facut un dosar in doru lelii.
    Sa fie clar: Bucurestiul nici nu ar fi meritat. Sa fim seriosi, comparati Comuna Primitiva Bucuresti cu Milano, Amsterdam si Copenhaga (si alte cateva) ?!

    Poate daca ar fi candidat Cluj-ul (poate chiar Sibiu-ul sau iasiul, desi mais lab ...), cu totul altfel s-ar fi purtat discutia - chiar daca e un oras mai mic, este mai civilizat, mai de incredere. Bucurestiul baga groaza si-n draci, da'pai in Agentia Europeana a Medicamentului.

    Bucurestiul este o mizerie stapanita de un GIO, care duce Romania in jos si o marginalizeaza in UE. Asta este realitatea.

    Este urgent sa schimbam capitala la Brasov - TarguMures - Piatra Neamt. Sau Cluj. Sau Iasi (daca ne unim cu R. Moldova). Sau Sibiu. Este urgent ca Romania sa scape de GIO si sa se civilizeze.
    • -2 (56 voturi)    
      Capitala la BV (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:45)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      asta e votul meu :)
      • 0 (30 voturi)    
        Corect! (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:10)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

        Brașovul este centrul țării și cel mai frumos dintre orașele mari ale României.
      • +9 (17 voturi)    
        . (Luni, 20 noiembrie 2017, 21:46)

        Raaa [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

        Daca vreti sa distrugeti Brasovul, doriti-va asta.
      • +2 (2 voturi)    
        Comment sters de user (Marţi, 21 noiembrie 2017, 8:49)

        un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui transalpinarum

    • +2 (46 voturi)    
      Ce sa zic... la Cluj numai politicieni de elita... (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:57)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      I-am simtit pe pielea noastra cand au ocupat functii de prim ministru, vice prim ministru, ministru de interne, etc. N-am o statistica exacta, dar Clujul este unul dintre orasele care a dat pana acum cei mai multi ministri.
      Putem muta capitala si pe luna, tot astia ne vor conduce daca oamenii nu se schimba, Si, din pacate, nu cred ca se vor schimba prea curand.
      • +11 (17 voturi)    
        Fatza de Teleorman Clujul nu fura! (Luni, 20 noiembrie 2017, 22:48)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        .
        • +1 (3 voturi)    
          De acord, maestre (Marţi, 21 noiembrie 2017, 8:47)

          IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Dar crezi ca ii va fi greu hamsterului sa isi mute gasca la Cluj? Ce, acum capitala este la Alexandria?
          • +1 (3 voturi)    
            aici ai dreptate (Marţi, 21 noiembrie 2017, 10:16)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

            Democratia presupune responsabilitate si prezenta la vot masiva. Daca iesea la vot la fel de multa lume ca la prezidentiale, acu nu ne pregateam a doua oara intr-un an de iesit in strada ca sa oprim incalecarea justitiei.
      • +1 (3 voturi)    
        pai nu prea suporta comparatia (Marţi, 21 noiembrie 2017, 10:14)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        Boc inca locuieste in apartamentul lui de 3 camere si cred ca inca mai are peugeot-ul 206, pe cind Dragnea are viloi de 1000 mp pe teren de 7000 mp in buricul tirgului. Care tirg e intr-adevar Alexandria, dar totusi... Si conduce nush ce masina de teren bengoasa facuta cadou de nushce var.

        Si pe vremea lui Boc nu se dadeau legi care sa incalece justitia. Nu ca guvernarea PDL ar fi fost prea breaza, dar a fost de 10 ori peste ce e acum. Compara-l doar pe Funeriu cu genunche sau pe Predoiu cu Tudorel, si vezi clar diferenta.
    • +7 (19 voturi)    
      Mda (Luni, 20 noiembrie 2017, 21:35)

      Raaa [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Du-te ma nene si ia-ti medicamentele cu Clujul tau cu tot.
      Eu unul chiar imi doresc sa se mute capitala intr-unul din orasele mentionate de tine, poate scapam odata de avalansa de tarani (mental) venita sa se capatuiasca aici.
      Iti garantez ca orice oras numit capitala a Romaniei va deveni un nou Bucuresti in scurt timp, doar ca mult mai sufocat.
      In orice caz, numai un fraier ar fi crezut ca Agentia se va muta in Romania, indiferent de oras.
    • +1 (3 voturi)    
      Da' cu ce-am gresit frate?!? (Marţi, 21 noiembrie 2017, 10:19)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Cluj, Sibiu, Iasi, Brasov, ce vina au? lasa-le asha cum sunt, daca au avut norocul sa nu fie capitale.
  • +37 (101 voturi)    
    Doar naivii credeau (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:37)

    R.Stoian [utilizator]

    ca cloaca asta de Bucuresti va fi aleasa de EMA ca viitoare casa.
  • +24 (102 voturi)    
    Hai sa fim seriosi (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:41)

    transalpinarum [utilizator]

    Bucurestiul este o mizerie de oras, poluat, cu un trafic infernal, cu un transport in comun jegos de-a dreptul (cretinii astia nu au stiu nici sa monteze corect cititoarele de cartele de la metrou!), si putem continua lista negativa pana maine! A face mare caz din cum a fost infrant Bucurestiu', e chiar pierdere de vreme!
    • +17 (29 voturi)    
      Oras poluat (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:05)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      In primul rând e poluat de gasca de hoti și complici la jaf numita Parlament, de Guvernul Hotiei Nationale si de asa-zisele partide (PSD, ALDE, UDMR) care sunt grupari de crima organizata si jaf. De aici se trag toate...
    • +10 (12 voturi)    
      ba cred ca ar trebui sa facem caz (Luni, 20 noiembrie 2017, 23:24)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      ca Bucurestiul este mizerabil administrat. Si sa-i maturam la primele alegeri, pentru ca peste 5-10 ani, cand se va discuta de alta agentie sau investitie similara sa nu ajungem din nou sa ne plangem ca am pierdut si ca nu eram nici atunci pregatiti sa fim competitori cu argumente.
      • +4 (8 voturi)    
        10ani (Marţi, 21 noiembrie 2017, 0:16)

        vasilicav [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

        in 10 ani o sa isi deschida rusia agentii la noi. poate un sediu kgb, ceva.
      • +3 (5 voturi)    
        Comment sters de user (Marţi, 21 noiembrie 2017, 8:56)

        un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui anonim3

    • +4 (6 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 21 noiembrie 2017, 8:54)

      un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui transalpinarum

      • +2 (2 voturi)    
        Siguranta nationala (Marţi, 21 noiembrie 2017, 11:53)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

        In cazul in care tara este invadata, foliile alea indicatoare pe care se arata cum se baga cartela vor fi dezlipite iar dusmanul va fi oprit la bariera, deci nu ne poate invada in metrou.
        Ca niciun dusman cu scaun la cap nu poate sa-si imagineze ca asa e normal s-o bagi
  • -30 (56 voturi)    
    adam vs milan... (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:46)

    demaGOGU [utilizator]

    ...sau momentul adevarului ptr influenta reala a lgbtprsq in deciziile-cheie ale comunitatii europene.
    • +23 (33 voturi)    
      ? (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:58)

      vasilicav [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      asta ai inteles tu, nu? probabil e si soros de vina.
    • +19 (37 voturi)    
      da (Luni, 20 noiembrie 2017, 20:22)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Poate Bucurestiul castiga sediul Agentiei Internationale a Pupatorilor de Moaste.
  • -12 (96 voturi)    
    Totul pentru vest (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:48)

    animatron [utilizator]

    E o decizie care va satisface diverse lobby-uri, de la industria pharma pana la lgbt.

    Va permite unor guverne aflate in mare dificultate (Olanda, 7 luni de negociere pt a forma un guvern din cauza nationalistilor si Italia unui guvern de centru-stanga in cadere libera la alegerile locale) sa afiseze "succesuri" in fata electorilor eurosceptici.

    Desigur, diviziunea in interiorul UE se adanceste, discriminarea tarile din Est este acum una fatisa, fara jena si asta e un real motiv de satisfactie pentru politica dictatorului de la Kremlin.

    Actualul guvern social-democrat din Romania (centrul-stanga e peste tot in deriva in Europa ultimilor ani) nu pare capabil sa fructifice circumstante foarte favorabile si in mod evident e ignorat si dispretuit de marile capitale care manevreaza in spatele usilor de Bruxelles.

    Germania, unde negocierile pt o alianta de guvernare au esuat pe tema imigratiei si centralelor pe carbune, nu ne poate ajuta acum prea mult pt ca dna Merkel a reusit simultan sa ii aduca pe nationalisti in Bundestag, sa alunge o parte din propriul electorat si sa aiba pe cap o permanenta amenintare terorista islamica (refugee welcome), zilele ei in pozitia de cancelar sunt numarate.

    Franta e in pozitia ei nombrilista traditionala, dl Macron, detestat deja de 2 treimi din electorat, lansand tot felul de proiecte pe jumatate fantasmagorice, primite cu multa retinere pe la Berlin.

    Romania are inca mult de ameliorat la imaginea pe langa parteneri, are o capitala care nu e apreciata nici macar de cei care locuiesc in ea, are o clasa politica incompetenta cand e vorba de subtilitati de negociere in UE.

    Esecul de acum al PSD poate fi folosit ca referinta pentru a evita aceleasi erori intr-o viitoare competitie de acest gen, pentru institutii europene.

    Pana atunci, dna primar Firea are foarte, foarte mult de lucru daca vrea ca Bucurestiul sa devina un oras placut si primitor. Si nu, nu ajung doar niste statui suprafacturate..
    • +23 (35 voturi)    
      ... (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:28)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Una peste alta de ce ar fi fost mai bun Bucurestiul din punctul unui observator neutru, neimplicat (desi... ce influenta are lgbt in context?!) ?
      • +4 (10 voturi)    
        >ce influenta are lgbt in context?! (Marţi, 21 noiembrie 2017, 7:44)

        eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        E postac homofob rus. Faptul ca are 40 de susvoturi arata cat de invadat de idioti anti-vest e articolul asta si cat de mult mai are tarisoara noastra penibila pana sa avanseze in secolul 21.
    • +19 (31 voturi)    
      te doare capul (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:52)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      ce punct de vedere echidistant, echilibrat, frumos argumentat, desprins din manualele de ziaristica. pacat ca personajele enumerate(aia ai nostri mai exact) nu s decat niste ghiolbani needucati pusi pe furaciune fara jena. Auzi cica "dna primar F..". In primul rand enuntul incepe complet gresit. Dna in cauza nu e dna deloc. In cazul ei nu poate fi vorba decat de DNA. si paranghelie cu Pandelie cu mici , bere si mult manele la bobor. Ce nu inteleg eu e ce dreaq a fost in capul alora de au votat pt Bucale. Stau pe videochat prea mult probabil si si au zis ca daca vin la sursa se scot mai ieftin. Auzi la el, sa evite PSD ul erorile pe viitor. Mai nene, ne jignesti IQ ul. PSD nu are agenda europeana. N are decat agenda de furat. Asa ca nu mai abera ca ajungi dreaq sa si crezi ce scrii.
    • -8 (24 voturi)    
      felicitari (Luni, 20 noiembrie 2017, 21:02)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Un punct de vedere foarte bine exprimat.
      Apreciez acest gen de comentarii, o raritate pe aici, printre celelalte pline numai de jigniri si idei putine dar fixe.
      • +8 (16 voturi)    
        Va felicitati intre voi (Luni, 20 noiembrie 2017, 23:09)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

        ca in bancul cu izmenele la inchisoare. Vi le schimbati...intre voi,
  • +21 (57 voturi)    
    phiii (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:50)

    CRMS [utilizator]

    Cine s-ar fi gandit ca Bucurestiul nu poate sa " ia fatza" Amsterdamului.?
    Doar e un oras mult mai cool decat frigurosul Amsterdam. LOL!
  • -4 (98 voturi)    
    . (Luni, 20 noiembrie 2017, 18:52)

    axel8 [utilizator]

    Ar fi fost tare pacat sa castige Bucurestiul, care e de departe cea mai imputita capitala din UE. Cred ca ar trebui sa intre Somalia in UE, ca sa avem concurenta
    • +9 (21 voturi)    
      De ce nu Cambodgea? (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:07)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui axel8

      Caci Dracnea e un Pol Pot in devenire iar Ciumatii Rosii niste Khmeri Rosii in devenire?
    • +15 (17 voturi)    
      Pai avem deja (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:18)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui axel8

      Milão-25
      Copenha & Amsterdão-20
      Bratislava-15
      Barcelona-13
      Estocolmo-12
      Porto-10
      Varsóvia e Bucareste-7
      Helsinquía e Bruxelas-5
      Sófia, Bonna e Lille-3

      Bine, nu am vro explicatie logica pentru care Helsinki (poate clima?!?), Bruxelles, Bonn sau Lille au iesit sub Bucuresti, da' pe bulgari i-am batut meritat. Deci deja sunt unii mai paduchiosi ca noi... desi tragem tare sa-i ajungem din urma
    • +6 (12 voturi)    
      ... (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:45)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui axel8

      poate, dar de departe mult mai imputiti sunt postacii care se cred superiori criticand pe altii
  • +22 (30 voturi)    
    Cum putea fi la Buc? (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:00)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Intr-o tara unde bolnavii mor cu zile fiindcă lipsesc medicamente esentiale din farmacii?
  • +14 (18 voturi)    
    Poate mai bine era cu Voluntariul,daca...... (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:13)

    Plagarus [utilizator]

    ......dadea Pandelica cu matura si se imbatzosa cu oaia sub brat la ie.
  • +10 (18 voturi)    
    :-) (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:17)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Suntem peste Sofia!!!
  • +35 (43 voturi)    
    Grila de salarizare (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:26)

    2016 [utilizator]

    Servus tuturor,
    Vad multe opinii, care sunt adevarate, insa nu primeaza!. Cum sunt unul dintre functionarii dintr-o agentie a Comisiei Europene, va spun pe scurt adevaratul motiv pentru care NIMENI dintr-o institutie europena nu ar veni in Bucuresti sau Sofia (Varsovia are deja o Augentie Europeana). Politicienii nu vor spune asta, niciodata, ci doar ce vor ei!
    Motivul este salariul, functie de tara unde este localizata o agentie. Va spun pe scurt cum functioneaza. Exista un "coeficient de corectie", functie de tara.
    1. agentia este localizata in Belgia: coeficientul este de 100%. Sa zicem ca salariul este 5000 euro.
    2. daca agentia este la Londra, United Kingdom are coeficientul 141.8%. Angajatul Agentiei Europene de Medicamente din Londra primeste, pentru o pozitie echivalenta ca a unui angajat de la Bruxelles: 1.418 x 5000 euro = 7090 euro. Este ceva, nu!
    3. sa zicem ca Agentia se relocheza in Bucuresti. Coeficientul Romaniei este 63.8%. Aceesi pozitie se va plati cu 0.638 x 5000 euro = 3190 euro. Ce ziceti?
    4. Un angajat platit la Londra cu 7090 euro, va fi platit la Bucuresti cu 3190 euro! Deci: 7090 - 3190 = 3900 euro mai putin la salariu!
    Acum intrebare: cine are veni la un salariu mai mic cu 3900 euro? In Bucuresti! In Sofia ar fi si mai mic!
    Daca in Bucuresti coeficientul ar fi fost 175%, fiti siguri ca veneau aici, in ciuda faptului ca nu avem mai nimic sa le oferim, la standardele londozele.
    Cine doreste, la pagina 16 in documentul pdf la linkul de jos, poate vedea coeficientii pentru fiecare tara.
    http://ec.europa.eu/eurostat/documents/6939681/7070380/Ares_2016_6003504+Maintext+EurostatRemunerationReport.pdf/c4d18763-b038-441b-a98c-19e099dd998c
    O seara buna tuturor!
    • +13 (19 voturi)    
      corecta analiza (Luni, 20 noiembrie 2017, 20:46)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui 2016

      Si totusi daca comparam costul vietii din Londra cu cel din Bucuresti s-ar putea sa traiasca mai bine la Buc cu banii primiti.
      Dar ce folos ca viata e mai ieftina cand toata infrastructura e la pamant.
    • -1 (3 voturi)    
      paraziții din UK se aciuiesc în Olanda (Marţi, 21 noiembrie 2017, 17:40)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui 2016

      Apropo, știe cineva cu ce ocupă concret, ce a făcut din 1995 când s-a înființat kibutz-ul până azi această șleahtă de ”câteva mii de angajați plătiți excepțional” după cum ne spune chiar HN-Redacția fără să aibă habar, nici ei, care-i treaba de fapt cu agenția asta €uropeană a leacurilor.
  • +18 (22 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:34)

    [anonim]

  • +15 (25 voturi)    
    Felicitari Amsterdam-ului! (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:35)

    Habermas [utilizator]

    si Olandei pentru ca stiu:
    - sa lupte, pragmatic si perseverent;
    - sa fie profesionisti, high-level si fara cusur.

    Asta inseamna sa fii bun si sa ai clasa.
    Olanda si Amsterdam-ul au meritat sa castige aceasta competitie.

    In plus este vorba de medicamentele Europenilor. Agentia merita sa fie intr-un oras civilizat, de top mondial si eficient, ca atraga oameni de top si sa-si poata faca treaba la nivelul excelent.
  • +22 (28 voturi)    
    nu ne trebuie d-astea domne... (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:44)

    liviu_ [utilizator]

    noi avem treburi mai importante: cum sa distrugem Justitia, cum sa furam...
  • +10 (14 voturi)    
    nu era cazul (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:47)

    razeshu [utilizator]

    sa vina aia aici, noi ne indreptam spre uniunea Eur-
    asiatica, la ce bun sa si mute catrafusele aici doar pentru cativa ani ?
  • +4 (28 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:48)

    [anonim]

  • +7 (31 voturi)    
    Bineinteles ca Bucuresti n-a intrat in finala (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:52)

    emil bobu [utilizator]

    Ati vazut cum arata si mai ales cum miroase?

    Plin de poluare, zgomot, haos pe sosele. Cum sa castige Bucurestiul cand functionarii ajung atat de greu la servici?

    Anul trecut a fost greu, dar anul asta e o nebunie curata sa iesi cu masina in timpul saptamanii.

    Care a fost primarul mai prost, mai distructiv, Oprescu sau Firea?
    • 0 (2 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 21 noiembrie 2017, 9:05)

      un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui emil bobu

  • +6 (54 voturi)    
    Romania nu avea nicio sansa!!! (Luni, 20 noiembrie 2017, 19:56)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    spre deosebire de mioritica Romanie dacopat-crestinopato-homofoba, in alte tari chiar se tine cont de opinia angajatilor, iar cea a celor LGBT a iesit in evidenta, cand au comunicat clar ca e exclus sa se mute la Bucuresti sau orice alta capcitala est-europeana populata de homofobi. Nu intamplator, in finala au ramas fix 2 din cele mai LGBT-friendly orase din UE si ales chiar cel mai "libertin' dintre toate:Amsterdam.
    Dar lasatz, nu-i problema, compenseaza CaCaCoalitia pt Familia (traditionala) cu vreo Agentie, nu? aaa...nu....pai si atunci?

    PS: tocmai a aparut stirea Eurostat cu statistica saraciei- aproape 50 % din copii romani sunt in risc de saracie. Voi chiar credeati ca e nebun cineva sa se mute benevol intr-o astfel de tara, de nivel african? Bine ca asta nu ii preocupa pe romani, ci ce face Ion cu Gheorghe...
  • +12 (22 voturi)    
    Prostia (Luni, 20 noiembrie 2017, 20:06)

    schumi [utilizator]

    Prostia e ca cineva chair a crezut ca Romania va primi agentia asta, chiar daca nu este in stare sa manageruiasca cateva doze de vaccin, ca sa nu mai zic ca in acest moment este focarul de raspandire al actualei epidemii europene de rujeola.
  • -11 (17 voturi)    
    Mdeah... (Luni, 20 noiembrie 2017, 20:15)

    Nea Hoisan [utilizator]

    Oare titanu din Zalau, pe-al sau cal alb, o fi facut si iel ceva lobby pentru rumani? Ca parca i se rupea inima de iei si de Rumania...
    • +8 (14 voturi)    
      visezi (Luni, 20 noiembrie 2017, 21:55)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Nea Hoisan

      Crezi ca conteaza vreun lobby? Aia sunt oameni pragmatici: cat costa sediul, cat costa scolirea altor angajati, cati angajati raman pe salarii de doua ori mai mici, fara infrastructura medicala, drumuri, avioane din an in pasti, mult mai greu de gasit un loc bun de munca pentru sot/sotie.
      Din Amsterdam poti sa te duci la familia din UK intr-un weekend, la noi e expeditie: 1 ora prin Bucuresti, 2 ore in aeroport, se mai intarzie un zbor, vreo 3.5 ore zburat = s-a dus prima zi. Iar cu 2000 km de autostrada ajungi repede oriunde in Europa intr-un w/e
  • +3 (7 voturi)    
    Fix fleașcă (Luni, 20 noiembrie 2017, 21:50)

    syms [utilizator]

    Oricum Bucureștiul nu avea șanse prea mari, așa ca e o surpriza doar pentru visători. Iar Amsterdam :) - să mă scuzați, dar nu se schimba nimic. Cel mai probabil o mare parte din angajați nici nu se muta in Olanda - fac naveta cu avionul de luni până vineri, așa cum fac mulți între Londra și Amsterdam. 1-0 pentru UK. Sa vedem mai departe :)
  • +4 (8 voturi)    
    vise (Luni, 20 noiembrie 2017, 21:50)

    anonimicus [utilizator]

    Si unde ar fi vrut guvernantii nostri sa ridice sediul agentiei, pe insula Belina?
  • +9 (13 voturi)    
    Welcome to Romania (Luni, 20 noiembrie 2017, 21:52)

    middle_brick [utilizator]

    Romania înfrântă!? pe bune mah, de unde atâtea așteptări, cine naiba a crezut ca Romania cu mizeria asta de oraș Bucuresti a avut vreo șansă reala. Nu știu dacă ați reținut informația însă majoritatea angajaților din Agentia Europeana a Medicamentului au declarat ca vor renunța la job dacă agenția ajunge in Bucuresti, pai oamenii aia vin din civilizație, din Londra mai exact si nu cred ca vor sa ajungă in lumea treia. Hai pe scurt sa vedem ce au ratat pentru ca nu au ajuns in Bucuresti, pai in Bucuresti ai: traficul cel lejer si aerisit trafic din Europa, cel mai eficient si curat transport in comun, cel mai curat aer de respirat, spitale si scoli la cele mai înalte standarde, administrație locala coerenta si in slujba cetățeanului, un primar extraordinar de o calitatea cum rar găsești prin europa asta si un partid la conducerea orașului cum multi si-ar dori sa aibă dar nu au.
  • +8 (12 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 20 noiembrie 2017, 22:50)

    MarianPConstantin [anonim]

    • +3 (5 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 21 noiembrie 2017, 9:07)

      un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui MarianPConstantin

    • 0 (0 voturi)    
      Intr-adevar, (Marţi, 21 noiembrie 2017, 18:24)

      BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      Nu suporta comparatie.
      In plus, cine locuieste sau stie Bucurestiul, poate usor remarca tona de minciuni (hai sa fim dragutzi - neadevaruri) - sistem de sanatate, sistem de invatamant, transport si conectivitate, hai sa fim seriosi, ati vizitat Amsterdam????
      Comentam, argumentat, la un articol al d-lui Mixich ca nu avem nicio sansa si iata ca am avut dreptate.
      "Romania, TREZESTE-TE!"
  • +6 (8 voturi)    
    De parca (Marţi, 21 noiembrie 2017, 0:21)

    raducutu [utilizator]

    ...Romania infranta" de parca ar fi avut vreo sansa vreodata, nici macar nu poate fi considerata ca optiune, lol, :))...ce glumeti sunteti voi, astia de la Hotnews...
  • -2 (12 voturi)    
    Romania a fost acolo sa fie la numar (Marţi, 21 noiembrie 2017, 1:11)

    Parzivall [utilizator]

    Tot asa cum e si in UE, la numar.
  • +1 (5 voturi)    
    sa punem portretul lui Maduro pe manuale/ (Marţi, 21 noiembrie 2017, 9:20)

    Dedalus [utilizator]

    Mai intai sa inceem si noi sa ne dezvoltam, sa renuntam la stupizenia socialista a bunastarii tuturor, sa incepem sa reducem interventia statului, sa...

    Pe drumul reconstructiei comuniste, la brat cu Venezuela, vom ajunge tot ca ea.

    Isi inchipuie cineva o agentie a UE in Venezuela?!
  • -3 (7 voturi)    
    deci Romania (Marţi, 21 noiembrie 2017, 9:26)

    MConstantin [utilizator]

    nu poate niciodata beneficia de avantajele gazduirii unei angetii europene.

    Ban la ban trage, sintem condamnati la marginalizare.
    Capitalele bogate se pare ca au mereu prima sansa, iar orasele sarace nu se pot ridica din rahat.

    Cine crede ca Bucurestiul ar fi putut arata precum Amsterdamul daca ar fi fost Romania guvernata de altcineva si ca ar fi fost ales ca gazda e cazut in cap.

    Sigur ca nu merita Bucurestiul sa gazduiasca ceva, dar aici e vorba de politica, avem nevoie ptr ca sa mai intre bani si in Romania.
  • +3 (3 voturi)    
    Cam multe minusuri la o realitate crunta (Marţi, 21 noiembrie 2017, 11:45)

    Zummm [utilizator]

    Rromanica = Babuinia.
  • 0 (0 voturi)    
    Poate daca era ceva de furat. (Miercuri, 22 noiembrie 2017, 14:36)

    dezamagitul [utilizator]

    Insemna ca la agentiile astea nu e nimic de furat ,daca era eram primii .
    Neocomunistii de la putere sant interesati cum sa schimbe legile justitiei pentu a se proteja nu pentru niste agentii care nu le aduc mari avantaje si poate
    nu au mare lucru de furat.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by