Directorul companiei de drumuri spune ca a fost stopat proiectul insulelor de calmare: E clar ca sunt construite prost
'E clar ca sunt construite prost. Intr-adevar, se pare ca proiectul produce disconfort participantilor la trafic, neobisnuiti cu aceste masuri care veneau tocmai sa atenueze si sa nu creeze probleme. Acum sunt semnalate aceste lucruri (accidente si chiar decese din cauza lor n.red.). De aceea conducerea CNAIR a luat decizia sa stopeze proiectul, am comandat un audit de siguranta rutiera care ne-a fost pus la dispozitie. Pentru contractele care inca nu au inceput acestea vor fi sistate, pentru cele in derulare vor fi emise dispozitii de santier astfel incat sa se corecteze aceste insule', a declarat Stefan Ionita, raspunzand intrebarilor jurnalistilor.
Directorul CNAIR a precizat ca acest proiect a inceput la recomandarea Bancii Mondiale si a fost implementat pe suport tehnic aferent acestei investitii, fiind avizat de Politia Rutiera. Insa numeroasele probleme create in trafic au determinat conducerea CNAIR sa comande un audit de siguranta rutiera care 'intr-adevar, sustine ca trebuie facute anumite modificari'.
'Vom da niste dispozitii de santier care vor veni sa corecteze toate aceste insule si se vor atenua astfel incat sa fie adaptate. Iar la iesirea din localitati acea sicana ar trebui sa fie numai pe sensul de intrare, nu pe sensul de iesire, sa fie un semicerc. Necesitatea lor este dovedita ca fiind buna, sunt implementate si afara si sunt menite sa protejeze pietonii de anumiti soferi care uita ca trebuie sa adapteze viteza de circulatie in localitati', a precizat Stefan Ionita.

Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Cine va plati pentru asta?
BAI IDIOTILOR CARE NE CONDUCETI, OPRITI-VA!
Povestile cu recomandarile BM si avizele de la politie sunt praf in ochii oamenilor ca sa nu raspundeti penal. Doar bani si mizerii aveti in capetele alea!
la unguri insulele astea sunt numai pentru sensul de intrare in localitate... la iesire nu are treaba
la noi le-au facut si pe sensul de intrare si pe sensul de iesire, de evident ca n-au avut loc si tot traficul se blocheaza in zona
mai ales intre oradea si huedin unde se merge bara la bara printre TIR-uri
========================
Chiar stateam si ma gandeam cum au ajuns imbecilitatile alea pe drumuri. Din toate lucrurile bune privitoare la reteaua de drumuri, romanii nu au gasit nimic; au ales in schimb o recomandare facuta de un mascarici de la BM. Iobagi-cobai.
Cu 100 la ora, il iei in plin si rezulta victime.
De ce oare in strainatate se poate si la noi se gasesc destui sa comenteze ca sunt prost facute, ca nu ne trebuie, etc.
Am condus pe Cluj- Oradea si dupa surpriza initiala (am intrat cu aproape 70 in localitate) m-am calmat rapid....