Klaus Iohannis, la Consiliul Europei: Nici vorba de o presiune din partea CEDO, nu va fi niciun fel de amenda pentru Romania pentru situatia din penitenciare/ Gratierea, doar o posibila solutie dintr-un pachet amplu de masuri

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 24 ianuarie 2017, 21:40 Actualitate | Esenţial

Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
​Presedintele Klaus Iohannis a declarat marti seara la Strasbourg, unde participa la reuniunea Consiliului Europei, ca nu se pune problema unor presiuni sau sanctiuni din partea CEDO pentru situatia din penitenciarele din Romania si ca "nici nu poate fi vorba" de vehiculata amenda de 80 de milioane de euro pe care ar risca-o tara noastra, afirmand ca "aici a facut cineva un calcul pe coltul mesei".

Seful statului a precizat ca a avut discutii cu secretarul general al Consiliului Europei, cu presedintele CEDO si cu presedintele Comisiei de la Venetia despre proiectele privind gratierea si amnistia, precum si despre cerintele CEDO privind conditiile din penitenciarele romanesti.

Declaratiile acordate de Klaus Iohannis jurnalistilor pe aceasta tema:
  • In mod eronat acasa s-a vehiculat ca se cere gratierea (de catre CEDO, n.r.). Gratierea este doar o posibila solutie, o mica parte din intregul pachet care trebuie sa fie elaborat la noi.
  • O alta parte a solutiei ar putea sa fie o procedura prin care detinutii se pot plange la noi in Romania despre situatia lor si pot gasi solutii sau masuri compensatorii.
  • Deci, nici vorba de o presiune din partea CEDO, lucrurile sunt bine pregatite, sunt rezonabile si vor fi puse la dispozitia Romaniei aceste lucruri.
  • Iar despre partea de sanctiuni sau amenzi, asa ceva nu se pune in discutii acum, nu va exista o sanctiune pentru Romania.
  • (Se tot vorbeste despre o amenda de 80 de milioane de euro care va veni automat. Va veni automat aceasta amenda?) Pot sa va spun cu toata claritatea ca nu exista asa ceva si nu va fi niciun fel de amenda. Amenzile nu se dau pausal.
  • Ca sa intelegeti mai bine: daca Romania elaboreaza un pachet de masuri care satisface cerintele CEDO si ale Consiliului Europei, atunci toate dosarele pe aceasta speta vor fi returnate Romaniei, care trebuie sa le rezolve intern.
  • Doar in masura in care pachetul de masuri nu rezolva deloc problema, atunci aceste dosare ar ramane la CEDO si ar fi lucrate individual.
  • Este posibil ca intr-o speta concreta sa apara o sanctiune pentru Romania, insa despre acele 80 de milioane nici nu poate fi vorba, aici a facut cineva un calcul pe coltul mesei, folosind o informatie dintr-o speta care s-a referit la Italia si in niciun caz nu poate fi aplicat asa ceva la Romania. Nu stie nimeni cati detinuti ar avea dreptul la o compensatie, aceste calcule, pe bune, nu le-a facut inca nimeni.
  • Deci, haideti sa asteptam sa vedem ce doreste CEDO de la noi, sa ne apucam de treaba, sa elaboram un pachet serios pentru Romania si atunci nu va fi nicio amenda. Rezolvam problema acasa.
  • (Veti discuta cu partidele sau cu Guvernul despre acest pachet de solutii alternative, in afara gratierii?) Aceste chestiuni le-am intrebat (la Consiliul Europei, n.r.), m-am lamurit, fiindca este o situatie speciala la noi si fiindca altii le-au vehiculat in spatiul public, am crezut ca este bine sa dau aceste lamuriri, dar nu este nicidecum treaba Administratiei Prezidentiale sa se ocupe de aceste chestiuni. De asta se ocupa Ministerul Justitiei si cred ca se gasesc profesionisti in minister care se vor apuca, dupa ce exista aceasta hotarare-pilot, de treaba.
  • (Sub ce forma veti comunica Guvernului discutiile pe care le-ati avut cu judectorii CEDO, ca ei sa faca in regula acel pachet?) Dupa orice vizita pe care o fac, diplomatii care ma insotesc fac un raport, iar acesta este pus din oficiu la dispozitia tututor oficialilor romani, sa nu creada cineva ca eu fac asa, vizite, si pe urma nu se stie. Se comunica intotdeauna, institutional, tuturor celor interesati, fiindca asa este normal.
  • (Intentionati sa discutati cu premierul, sa il chemati la Cotroceni sau sa mergeti la Guvern?) Nu, nu intentionez asa ceva.
  • Chestiunea cu referendumul se refera la situatia noastra politica si abordarea politica, CEDO este o chestiune tehnica si se refera la o speta anume care trebuie rezolvata si unde gratierea poate eventual sa fie o parte mica din pachetul de solutii, dar nu este Solutia, asta trebuie sa inteleaga toti cei care se agita cu gratierea.
  • Iar aceasta discutie imi confirma ca la noi acasa problema s-a pus total gresit. In loc sa se incerce o solutie - fiindca ce v-am spus eu stiu si cei de la Ministerul Justitiei - printr-un pachet intreg discutat cu specialistii, discutat cu parlamentarii, s-a mers pe scoaterea unei teme din context si ambalarea pentru populatie intr-un fel care, sincer, nu mi s-a parut potrivit.
  • (Va asteptati ca ordonanta gratierii sa fie promovata de Guvern?) Nu stiu ce face Guvernul, vom vedea cu totii.
  • (Nu excludeti gratierea, deci?) Eu nu exclud gratierea, dar ea nu poate fi facuta pentru politicieni. Este o aberatie. Gratierea are sens in acest pachet daca se gratiaza cei care sunt in inchisori, nu cei care stau in Parlament si asteapta gratierea.
  • (Vorbeati despre un termen rezonabil care se va Romaniei ca sa puna in aplicare ceea ce ne va comunica CEDO) Este vorba de un termen rezonabil pentru elaborarea unui pachet de masuri. De regula, pana in 18 luni am inteles ca este termenul pentru asa ceva.
  • (Si daca nu, ce risca Romania?) Sa se faca de minune! Nu se pune problema asa, suntem oameni seriosi, din moment ce apare o hotarare-pilot, noi ne apucam de treaba, elaboram un pachet de masuri, nici nu concep sa nu facem asa ceva.


Citeste mai multe despre   



















13356 vizualizari

  • +33 (47 voturi)    
    Ipotetic vorbind... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 21:56)

    Nu Ma Face Sa Ma Ridic La Tine [utilizator]

    Chiar daca ar fi sa platim 80 milioane. Ii dam cu drag, oricum ii vor furati tot de ei, numai ca infractorii sa ramana unde le este locul, adica in puscarie.
    • -32 (54 voturi)    
      Minciuni ordinare! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:59)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Nu Ma Face Sa Ma Ridic La Tine

      Domnul Iohannis minte cu nerușinare!

      Doamna Prună a vehiculat prima cu cuvintele ei AICI într-un interviu cu domnul Tăpălagă suma de 80 de milioane de euro! Am auzit-o cu urechile mele! Nu e o invenție PSD.

      A fost un calcul făcut încă de pe vremea guvernului Cioloș!

      Nu îmi vine să cred că poate minți în HALUL ACESTA! Nu îmi vine să cred. Pur și simplu MINTE PE FAȚĂ! Este uluitor!

      Cum puteți dragi comentatori să susțineți un om care vă minte pe față?
      • -22 (46 voturi)    
        Pentru cei care dau minus-uri (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:11)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Vă rog intrați aici

        http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21101152-ministrul-justitiei-raluca-pruna-romania-risca-sanctiuni-cedo-minim-80-milioane-euro-din-cauza-conditiilor-din-inchisori-cum-incurca-parlamentul-capacitatea-guvernului-lua-masuri-cheie.htm

        și lămuriți-vă!

        Chiar în halul ăsta de părtinitori sunteți oameni buni?!!!
        • +21 (27 voturi)    
          d-na Pruna (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:41)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          a spus ca e posibil,dand exemplu cazul Italiei,a vehiculat
          avand in vedere ca presedintele a discutat cu cineva de CEDO inainte sa vorbeasca si ne prezinta ceva categoric,sigur,preferam sa-l credem pe el.
          Tu poti crede ce/pe cine vrei tu..
          • +16 (22 voturi)    
            e o masinatiune marca PSD (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 6:08)

            thatchme [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            trebuia sa se constituie motivul pentru ordonantele de eliberare a hotilor din puscarii.
        • +21 (29 voturi)    
          POATE TACI ODATA ! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:49)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          ''Deci s-ar putea sa fie mai mult de 80 de milioane de euro pe an in cazul in care primim o asemenea decizie pilot. ”
          IN CAZUL IN CARE
          si presedintele ti-a zis azi ca NU E CAZUL
        • +10 (16 voturi)    
          hai, hai... (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 0:22)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Citez:
          :"... daca pana in septembrie nu convinge CEDO ca adopta masuri pentru imunatatirea situatiei din penitenciare."

          si te-ai interesat si ce masuri s-au luat ca aceasta amenda sa nu fie aplicabila, esti convins ca inca mai este cazul? Ai citit macar metoda de estimare a acelei sume? Eu din cate tin minte, din septembrie si pana astazi CEDO a avut destul timp sa ia masuri punitive si nu a fost cazul. Punct.

          Romania a adoptat deja anul trecut o masura in acest sens , reducand pedeapsa celor care nu au conditii acceptabile in detentie. Tot ce trebuie sa faca este continuarea procesului de renovare al penitenciarelor in limita fondurilor disponibile si asta va fi suficient. dar deh, tot guvernul Grindeanu, a redus bugetul administratiei penitenciarelor in acest an. chiar le pasa de subiect sau vor doar gratierea, de fapt?
        • +2 (6 voturi)    
          ehe (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 0:22)

          vi_escu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          sunt mai rau de atat!
        • +14 (24 voturi)    
          Ti-am dat minus, sac ! (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 6:46)

          Klaus_Voievod [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          @Shaolin
          Nu suntem oameni buni, suntem nazisti care dam lovituri de stat si facem mineriade impreuna cu cateii nostri !
          • -5 (9 voturi)    
            hmmm (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 10:44)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_Voievod

            Apreciez onestitatea!

            Cainii insa sunt participanti involuntari.
            • +1 (5 voturi)    
              Ce te bagi tu ? De unde stii? :)) (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 11:21)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Golden retriverul meu are IQ-ul superior marii majoritati a pesedeilor si pesedacilor ! ;)
            • 0 (0 voturi)    
              Ute ca .... (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 15:07)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              ...javrele partcipa cu tot sufletelul lor negru la apararea hotilor.
        • +3 (7 voturi)    
          „Chiar în halul ăsta”, Shaoline? (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:43)

          marki [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Între „a risca sancțiuni” și a găsi rezolvarea este o diferență mare. Pe care cei cu ochelarii lu' gâdea&ghiță n-au cum s-o perceapă.
          Doamna Raluca Prună, pe care chiar a interesat-o și a studiat această problemă a oferit și o soluție rezonabilă. Citez: „In timpul mandatului meu, am constituit un grup de lucru cu participarea instituțiilor responsabile pentru a găsi soluția preluării de către minister a spațiilor Multiproduct. Raportul grupului de lucru este la minister și sper sa ii fie remis ministrului.
          Spatiile Multiproduct sunt in incinta penitenciarelor și pot fi reamenajate rapid folosind munca deținuților (care muncesc și câștiga zile care se deduc din durata pedepsei). In plus, reamenajarea este de presupus ca este mai puțin costisitoare decât construcția unui penitenciar nou și mai rapida. Win-win: se asigura dreptul la munca și se reabiliteaza spații rapid (...). Asta dacă vrem soluții. Dacă vrem pretexte, putem da grațieri și amnistia mascate prin dezincriminarea unor infracțiuni spunând ca murim de grija celor aflați in detenție. In fine, ma întreb câți din cavalerii grațierii propuse au călcat vreodată in vreun penitenciar? Nu aștept răspuns, îl cunosc din vizitele numeroase in penitenciare pe care le-am făcut in timpul mandatului.” Mai multe amănunte, aici:
          http://www.just.ro/wp-content/uploads/2016/07/20160726-document-dezbatere-publica-FINAL.pdf
        • +2 (4 voturi)    
          pana si titlul reflectat in URL (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:47)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          spune ca asta e un risc si ca Parlamentul, in majoritate psd ist, blocheaza guvernul Ciolos sa ia masuri de imbunatatire

          ".... cum-incurca-parlamentul-capacitatea-guvernului-lua-masuri-cheie.htm"
        • 0 (2 voturi)    
          hai sa presupunem (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 10:41)

          Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          prin absurd ca va impune cedo asa plata , eu zic ca pagubele produse prin politici pro-infractionale psd se masoara in miliarde si nicidecum in zeci de milioane , voiculescu singur 60 de milioane , asa ca despre ce vorbim aici?
      • +16 (30 voturi)    
        Iohannis a vorbit cu presedintele CEDO (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:12)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Ce-a zis Pruna e una, ce-ai inteles tu si alti propagandisti PSD e alta! Pana cand CEDO nu face public documentul nu ai de unde sa stii sigur dar Presedintele Iohannis a vorbit cu Presedintele CEDO

        deci propaganda PSD spune ca si Presedintele CEDO e un MINCINOS pt ca nu le convine lor ceea ce spune

        deci

        - nici vorba de amentda pt Romania daca se rezolva propblemele PANA IN 2018
        • +4 (6 voturi)    
          nu ti bate capul (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:22)

          razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          cei mentionati de tine inteleg doar stirile de pe burtiera A3, din 3 cuvinte scrise cu litere de o schioapa. Nu poti astepta rationamente logice din partea lor.
      • +14 (18 voturi)    
        Ei cum? (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 1:20)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Asa cum l-ati sustinut si voi pe tonta, cel mai mincinos dintre mincinosi, asa cum il sustineti pe dracnea, care minte cu nerusinare ca nu pentru corupti da OUG, dar are in vedere sa-i gratieze pe cei ce au condamnari cu suspendare, cica asta ca sa mai micsoreze numarul detinutilor din puscarii.

        Apropos, prin OUG se vor scopate din puscarii intre 2000 si 3000 de oameni. Dar cum sunt extra 9000 de puscariasi, Romania tot va plati acele amenzi pentru ceilalti circa 6000 ramasi, nu?

        Deci, intrebarea este: "Cum puteți dragi psd-isti/comentatori să susțineți un om care vă minte pe față?"
      • 0 (2 voturi)    
        ca sa vezi (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:26)

        razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        brusc dna Pruna e o tehnocrata de valoare. Pana mai ieri era blamata la foc continuu.
        Ideea e ca orice penalizare am primi va exista un termen de gratie pentru implementarea unor masuri, nu se plateste amenda imediat.
        Iar legile/ordonantele acestea sunt sensibile si Presedintele a cerut dezbatere pe tema lor, nu a refuzat ideea in sine de amnistie/gratiere.
        Guvernul da dovada de rea credinta micsorand bugetul alocat inchisorilor. El e cel care poate imbunatati conditiile celor de acolo si o arata deschis ca nu e interesat de asta.
    • -17 (29 voturi)    
      Și încă o chestie! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:05)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Nu Ma Face Sa Ma Ridic La Tine

      Eu înțeleg că Dragnea și PSD sunt hoți, penali, corupți, INCOMPETENȚI etc... Bun. OK. Așa să fie cum spuneți dumneavoastră domnule președinte!

      Dar și doamna Prună o fi incompetentă? Și domnul Cioloș! Din moment ce au obținut această sumă „pe colțul mesei”, nu pot decât să deduc că așa considerați!

      Chiar așa domnule? Toată țara asta e proastă și incompetentă în afară de dumneavoastră!
      • +3 (5 voturi)    
        Dezinformezi din rea vointa sau din nestiinta.. (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:55)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        dar uita -te la titlu. Parlamentul PSD atunci in Iunie 2016 bloca actiunile Guvernului sa faca ceva pentru imbunatatirea situatiei penitenciarelor. Doamna Pruna a motivat in PLUS ca exista riscul ca sa platim 80 milioane la CEDO

        De ce PSD a blocat actiunea de imbunatatire si astfel eliminarea riscului de a plati EVENTUALA suma de 80 milioane la CEDO ? Nu exista nici o adresa oficiala de la CEDO. PSD nu a reactionat atunci si au folosit aceasta informatie pentru ei. Mai mult au folosit miseria din penitenciare si bietii oameni inchisi acolo. Aia isi ispasesc o greseala, si cati au constiinta asta ii ajuta. E dur .. ca de aia e puscarie..

        Dar PSD, ALDE sa lase guvernul actual sa imbunatateasca FARA gratiere FARA amnistie.. Mai intai imbunatatirea conditiilor si apoi restul.

        Ma gandesc pe bune sa mergem voluntari sa le facem noi ca parlamentarii nostri nu sunt in stare sa aloce bani pentru asta..

        Poate obtinem ajutor de la UE daca nu sunt bani.. Sunt atatea posibilitati si nici macar nu s-au discutat..
    • +5 (11 voturi)    
      Eu zic... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:43)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Nu Ma Face Sa Ma Ridic La Tine

      Sa facem o colecta pentru amenda! Sa dea fiecare care tot striga cate 1 euro, 2 euro sau cat considera el ca poate contribui el la plata amenzii!
      Exact asa cum s-a facut colecta pentru statuia lui Brancusi!
  • +30 (42 voturi)    
    Nu e despre CEDO ! Nu a fost niciodata. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:01)

    W. [utilizator]

    Normal ca nu exista presiunea invocata de CEDO asa cum ne spune d-l Dragnea.

    Dar trebuie sa fie teribil de greu sa ai o varsta, o amanta de 24/25 de ani si sa stii ca in curand va trebui sa scrii "opere" din puscarie. Pentru ca a doua condamnare pentru el, fie si cu suspendare, inseamna puscarie. Si se apropie.
    Pai te asteapta fata 2-3 ani pana la eliberarea conditionata ?

    Doar Mirceaa Badea si Mihai Gadea isi pot astepta Varanul preferat si 20 de ani pana sa iasa la lumina.
  • +17 (29 voturi)    
    apai Pinochio Draqnea (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:01)

    un domn [utilizator]

    are o problema...80 milioane de minciuni...in euro ? amenda CEDO ? P$D este Pinochio Party !
    • -16 (28 voturi)    
      @un domn (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:56)

      Eric_Cartman [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Cele 80 de milioane au fost vehiculate de tehnocrata Pruna... (22 iunie 2016)

      De pe Hotnews citire:

      " Ministrul justitiei, Raluca Pruna: Romania risca sanctiuni CEDO de minim 80 de milioane de euro pe an din cauza conditiilor din inchisori "

      Unde-i "Pinochio Party"?
      • -8 (16 voturi)    
        Daca-i vorba de Pinochio hai sa va dau (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 0:59)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Eric_Cartman

        un exemplu de Pinochio:
        1.Dumineca Pinochio merge in multime si o aproba,fara amnistie,fara gratiere,jos coruptii,etc.
        2.Luni,acelasi Pinochio ,in fata camerelor de televiziune,la un eveniment oficial care nu avea nimic cu tema,anunta mare referendum,tema fiind amnistia si gratierea!
        3.Se trezeste Pinochio,citeste Constitutia,pe care trebuia s-o stie,si anunta oficial ca face referendum pe alta tema,fara amnistie si gratiere!
        4.Merge Pinochio la CEDO,il spala aia si-l instruiesc si iese Pinochio cu gratierea-n gura,amnistia o pierduse pe drum!
        As vrea sa vad acu fetele celor care-l adulau dumineca cand condamna cu tarie amnistia si gratierea,cum se lungesc si cad cand aud cum Johann admite ca,totusi gratierea e o parte a solutiei!
        • +6 (14 voturi)    
          alt PSD-ist hot si xrogo asta (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 6:13)

          thatchme [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          stai in vila ta pana vine dna.
        • 0 (2 voturi)    
          Daca-i vorba de PInocchio .. (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 14:30)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          ... da-ne si niste exemple de-ale lui tonta, asa ca sa vedem cat de obiectiv esti si sa ne demonstrezi ca nu ubestii hotii si hotia, ci dreptatea si adevarul.

          Incearca.
  • -7 (23 voturi)    
    cedo nu amendeaza pausar (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:02)

    om simplu din multime [utilizator]

    asa a spus herr president.
    si asa este. amendeaza caz cu caz, da compensatii celor care au fost gasiti ca nedreptatiti.
    cedo este o curte de apel, un fel de curte suprema a ioropii si nu comentam hotararile.
    ar fi un atac la adresa justitiei.
    numai ca de la noi sunt multi care apeleaza la judecata cedo.
    problema este ca, cei mai multi nu pe dreptatea sentintelor, ci pe executare.
    o merge asa de departe campul tactic al gen. dumbrava ? se pare ca la unii, da...
  • +15 (27 voturi)    
    Cred că cineva (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:02)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    regretă că nu a cerut azil în State :))
  • -19 (41 voturi)    
    soluție simplă (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:03)

    Mazeta [utilizator]

    1. Ordonanțele să fie retrase 2. Dacă CEDO va amenda România, amenda să o plătească Iohannis, că are de unde.
    • -14 (26 voturi)    
      Da (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:57)

      Eric_Cartman [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Subscriu!
      • -1 (1 vot)    
        Posatq (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 12:17)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Eric_Cartman

        Te-ai gandit sa te angajezi postac la pesedeu_ Dovedesti un real talent de postac din specia troll. Roaga-l pe mazeta sa-ti dea numarul de telefon al lui Dragnea si vorbeste cu omul. N-are rost sa-ti pieryea vremea pstacind pe gratis. Succes!
  • -9 (35 voturi)    
    doamna Pruna zicea altceva, pe cine sa credem? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:05)

    fugarul ghita [utilizator]

    sunt confuz
    • -16 (38 voturi)    
      Iohannis minte (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:30)

      HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui fugarul ghita

      E o copie mult mai parșivă a lui Băsescu. României i se pregătește o penalizare record.
    • +11 (27 voturi)    
      Il crezi pe Iohannis care e la CEDO (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:13)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui fugarul ghita

      sau tu poate crezi Antena 3
    • +9 (13 voturi)    
      . (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:47)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui fugarul ghita

      ''Deci s-ar putea sa fie mai mult de 80 de milioane de euro pe an in cazul in care primim o asemenea decizie pilot. ”
      IN CAZUL IN CARE
      si presedintele ti-a zis azi ca NU E CAZUL
    • 0 (2 voturi)    
      Cum sa nu fi confuz ? (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:33)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui fugarul ghita

      Ieri te numeai "robotel................." iar astazi esti "base wannabe".
      Esti proaspat rebotezat ! Ai rabdare sa mai cresti !
  • +13 (29 voturi)    
    wait a second (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:07)

    middle_brick [utilizator]

    Domnule Iohannis ce urmăriți dumneavoastră aici? doriți cumva sa nu avem amistie si grațiere?? doriți ca justiția sa se pronunțe cumva in dosarele domnului Dragnea si acesta sa ajungă la pușcărie?..eu unul sincer îmi doresc asta.
  • +22 (36 voturi)    
    Alta demascare a minciunilor penalilor PSD&ALDE... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:10)

    UnOarecare [utilizator]

    ...bravo d-le Iohannis.
    • +13 (31 voturi)    
      PSD (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:18)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      = minciuna + demagogie + coruptie + hotie + incompetenta. Sefii acestei gasti de hoti: criminalul Iliescu, puscariasul Nastase, plagiatorul Pontac, condamnatul penal (hotul) Dragnea. Asta spune tot.
      • 0 (2 voturi)    
        :) (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:19)

        razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Saracu Dragnea da semne de disperare. A vorbit Mineriadele de rau asociindu-le cu Johanis. A uitat ca tatucu lui tocmai a trecut pe la Parhcet sa dea cu subsemnatu pe tema asta :)
      • 0 (2 voturi)    
        :) (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:19)

        razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Saracu Dragnea da semne de disperare. A vorbit Mineriadele de rau asociindu-le cu Johanis. A uitat ca tatucu lui tocmai a trecut pe la Parhcet sa dea cu subsemnatu pe tema asta :)
    • -16 (34 voturi)    
      vorbiti, dar n-aveti habar (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:19)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Suma de MINIM 80 de milioane de euro a fost avansata de Raluca Pruna la jumatatea anului trecut in urma calculelor realizate in Ministerul Justitiei.
      Iohannis abereaza ca de obicei la faza cu plata pausala.
      • -12 (28 voturi)    
        Iohannis e el însuși o aberație (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:46)

        HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21101152-ministrul-justitiei-raluca-pruna-romania-risca-sanctiuni-cedo-minim-80-milioane-euro-din-cauza-conditiilor-din-inchisori-cum-incurca-parlamentul-capacitatea-guvernului-lua-masuri-cheie.htm
      • 0 (2 voturi)    
        Adevăr grăiești... (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:53)

        marki [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        Numai că-l grăiești doar pe jumătate! Doamna Raluca Prună chiar a studiat problema și chiar a găsit SOLUȚIA! Dar cine s-o audă? (Citez):
        „Spatiile Multiproduct sunt in incinta penitenciarelor și pot fi reamenajate rapid folosind munca deținuților (care muncesc și câștiga zile care se deduc din durata pedepsei). In plus, reamenajarea este de presupus ca este mai puțin costisitoare decât construcția unui penitenciar nou și mai rapida. Win-win: se asigura dreptul la munca și se reabiliteaza spații rapid.
        Toate aceste soluții sunt explicate pe larg in documentul ministerul justiției care a însoțit dezbaterea de anul trecut. Documentul e (încă) public pe site-ul ministerului”
        http://www.just.ro/…/20160726-document-dezbatere-publica-FI…
  • +12 (28 voturi)    
    Ce ne facem ca CEDO ne spune ceva logic inca (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:12)

    deval [utilizator]

    de acum 5 ani si anume ca trebuie sa luam masuri !
    Noroc ca nu exista un CEDO pentru situatia din spitale, azile, orfelinate, a handicapatilor, a celor cu boli incurabile, a batranilor abandonati...
    Ce o sa ne spuna grangurii de la guvernare ?
    Alegeti :
    - ca si-a bagat coada Soros
    -ca nu ne spune noua CEDO ce si cum sa facem, ca noi stim mai bine
    -ca multinationalele vor sa construiasca puscarii
    -ca USR are pile la CEDO...
    • -6 (16 voturi)    
      Probabil (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:02)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui deval

      Probabil că CEDO e cu rușii...

      Nu m-ar mira să aud și această ipoteză de la susținătorii domnului președinte....
    • +1 (1 vot)    
      pai ia sa vedem (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 12:38)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui deval

      cine fura la guvernare in ultimii cinci ani, ce menistrii fura la justitie si ce facura ei!

      si ce asa mare chestie cu compensatiile date de cedo ? se dau din bujetu' statului si merg la cetatenii romani, banii vor fi cheltuiti in ro, vor intra in circuitul economic, contribuind la consum, la dezvoltarea tzarii ! :-))
  • +2 (10 voturi)    
    De unde vin cei 80 mil de euro (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:46)

    marineru_turmentat [utilizator]

    De pe coltul mesei, bineinteles:
    https://www.youtube.com/watch?v=YqG_3e5XxcE - a se vedea de la minutul 8 incolo. Cascati ochii si urechile baieti, altfel sunteti in aceeasi oala cu amaratii de la A3!!
    • 0 (2 voturi)    
      gresit (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:17)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui marineru_turmentat

      banii aia nu se iau de la Educatie si Sanatate. Pe aia i a luat deja Guvernul prin bugetul mai mic alocat.
      Banii aia trebuie luati de la cei care au furat, sa returneze prejudiciul. Problema e fix asta - ca ordonantele incearca sa ii faca scapati si sa le lase si banii neatinsi!
      In plus Presedintele a explicat ca va fi un termen de gratie pentru rezolvarea problemelor depistate de CEDO. Iar Presedintele nu e impotriva acestor legi de gratiere si amnistie ci a cerut o dezbatere extinsa pe aceste teme. In achimb PSD ul le a facut cu dedicatie si le-a strecurat pe agenda guvernului palmat asa ca intre shutzii de cartier.
      Despre asta vorbim de fapt. Dar cei care inteleg doar stirile din 3 cuvinte de pe burtiera sunt foarte usor de manipulat de televiziunile tonomat..
    • 0 (2 voturi)    
      gresit (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:17)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui marineru_turmentat

      banii aia nu se iau de la Educatie si Sanatate. Pe aia i a luat deja Guvernul prin bugetul mai mic alocat.
      Banii aia trebuie luati de la cei care au furat, sa returneze prejudiciul. Problema e fix asta - ca ordonantele incearca sa ii faca scapati si sa le lase si banii neatinsi!
      In plus Presedintele a explicat ca va fi un termen de gratie pentru rezolvarea problemelor depistate de CEDO. Iar Presedintele nu e impotriva acestor legi de gratiere si amnistie ci a cerut o dezbatere extinsa pe aceste teme. In achimb PSD ul le a facut cu dedicatie si le-a strecurat pe agenda guvernului palmat asa ca intre shutzii de cartier.
      Despre asta vorbim de fapt. Dar cei care inteleg doar stirile din 3 cuvinte de pe burtiera sunt foarte usor de manipulat de televiziunile tonomat..
  • +2 (16 voturi)    
    Raluca Prună, interviu HotNews: (Marţi, 24 ianuarie 2017, 22:49)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    „Noi va trebui, cel mai probabil, sa platim celor condamnati cu executare intr-un penitenciar, o suma de bani pe zi. In Italia a fost 8 euro. Am facut un calcul, eu am avansat o cifra - 80 de milioane, e foarte mica cifra. Deci s-ar putea sa fie mai mult de 80 de milioane de euro pe an in cazul in care primim o asemenea decizie pilot. ”
    • +7 (17 voturi)    
      Ea a dat un exemplu, din ITALIA (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:15)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      ea a dat exemplul Italiei si tu ai inteles ca e pt Romania?

      omule tu pricepi ca Iohannis a vorbit astazi cu Presedintele CEDO si ala i-a zis ca nu e vorba de nicio amenda cel putin 18 luni dupa ce se da decizia, daca se rezolva ceea ce vor cere ei?
    • +5 (11 voturi)    
      popor (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:53)

      GogabiiGabi1 [anonim] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      De ce sa platim noi poporul? . Sa plateasca cei care au gresit... sa plateasca PSD amenda de 80 milioane.
      • +3 (3 voturi)    
        avand (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:30)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui GogabiiGabi1

        in vedere ca acum 5 ani in urma cand CEDO a atras atentie Romaniei cu privire la conditiile de detentie, ca la guvernare se instalase mandrul tonta MTO, secondat de ministrul de la dezvoltare rurala, unul dragnea, propun ca posibila amenda sa fie achitata de acestia doi + ministrul justitiei din acea perioada.
        de atunci si pana acum, daca cei mai sus mentionati se implicau si luau masurile ce trebuiau a fi luate, inclusiv construirea de puscarii noi, acum nu se mai punea nicio problema de catre CEDO.
        dar asa le place pesedistilor. sa puna caruta inaintea cailor.
  • +6 (12 voturi)    
    Si cum manipuleaza haita A3: (Marţi, 24 ianuarie 2017, 23:58)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Haita interpreteaza asta seara afirmatia Presedintelui ca "Gratierea este doar o posibila solutie, o mica parte din intregul pachet care trebuie sa fie elaborat la noi" drept o acceptare de catre Presedinte a ordonantelor proiectate de Dragnea si haita e satisfacuta ca ordonantele nu mai intampina opozitia Presedintelui care a fost determinat de cei de la Strassbourg sa le accepte.
  • -2 (14 voturi)    
    :) (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 0:09)

    Gigi Kent [utilizator]

    "Gratierea e doar o posibila solutie ...". Aoleu? Pai eu credeam ca gratierea e o problema. Vad ca a devenit o posibila solutie?
  • +6 (14 voturi)    
    Munceste din greu Neamtul ca sa demonteze (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 0:24)

    Susufler0 [utilizator]

    minciunile si exagerarile PSD-ului care, in dorinta de a-si justifica mizeriile de OUG-uri, este dispus sa faca aproape orice : sa minta, sa inventeze, sa omita, sa cumpere, sa santajeze, sa ameninte, sa manipuleze, sa faca absolut tot-tot ce poate pt a-si salva seful si pe tovarasii de rele ai acestuia.

    PS. Aceasta munca presupune si sacrificarea unui zbor linistit spre Bruxelles prin aceea ca a acceptat sa raspunda la toate intrebarile jurnalistilor, marea lor majoritate, prostesti or provocatoare. Dar asta e !
  • +6 (10 voturi)    
    DACA ! (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 6:57)

    cris333 [utilizator]

    Daca comisia de recuperare a prejudiciilor coruptiei ,cea care poate scoate vilele si terenurile politicienilor la licitatie ar fi mai operativa si banii ar fi returnati la PRESEDINTIE ( nu la guvern sau la maimutele pesediste din parlament) intr-un fond special, din acel fond s-ar putea construi incetul cu incetul cate o inchisoare ,cate un spital sau cate o scoala. Faceti posibila asta Dle Presedinte cat mai repede si o sa vedeti ce bine o sa fie. S-au furat miliarde de euro de 27 de ani incoace de catre FSN, PDSR,PSD ..si alte diverse nume colorate care incheaga o adunatura de bolnavi mintali si se opun dezvoltarii tarii.
    • +2 (4 voturi)    
      corectii fonduri europene (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:31)

      Alynna [utilizator] i-a raspuns lui cris333

      Dragi romani,

      Din cauza incompetentei, ticalosiei, coruptiei celor pe care vor sa-i scape prin emiterea celebrelor Ordonante (vezi presedinti de cons jud, primari, oameni de afaceri - Hidroprahova, de ex, Nelu Iordache, Udrea, Cumnat Ponta, Ghita, Mircea Cosma si multi altii) s-au platit la UE sute si sute de milioane de euro corectii financiare (adica un fel de amenzi, de ex pt licitatii trucate se percep intre 5-100 din valoarea unui contract de milioane de euro!) N-ar trebui sa se ingrijoreze dumnealor pt acesti bani nu pentru cei ipotetici 80 de milioane" amenda"????
    • +1 (3 voturi)    
      Da,aici ai dreptate,terenul ICA,ala de 60 (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:39)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui cris333

      de milioane de euro sta nefolosit,sediul antenelor deasemenea sta nefolosit,justitia sa traiasca!
  • +1 (3 voturi)    
    Asta cu Cedo e doar pretextul... (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:35)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    ...pt. a justifica oug de gratiere...Nu da cedo amenda asa cu una cu doua...Altor state cu aceleasi probleme le-a dat un termen de gratie pt. a rezolva problema din sistemul penitenciar insa cedo nu impune nimic...E treaba tarii cum vrea sa o rezolve...In niciun caz gratiind coruptii, evazionistii...Si ma rog, modificarea pt. viitor a Codului penal prin dezincriminarea abuzului in serviciu, a neglijentei in serviciu si a conflictului de interese, cu ce ajuta conditiile din penitenciare??? Astia de la psd mint la fel cum respira...sunt niste infractori sadea care au pus mana pe puterile executiva si legislativa si acum vor si justitia...
  • +1 (3 voturi)    
    Numai din dosarul ANRMAP... (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:43)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    ...se achita lejer acea amenda...Nu mai vorbesc de dos. voiculescu si altele...sechestrele puse doar de DNA se ridica la sute de milioane de euro...Gratiind corupti incurajezi astfel de infractiuni si pierzi mult mai multi bani...Psd vorbeste de platit amenzi dar gratiaza corupti si evazionisti si dezincrimineaza abuzul si conflictul de interese prin care se fura de la stat miliarde de euro..Despre ce vorbim aici???
  • +1 (3 voturi)    
    E f simplu (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 9:59)

    lp [utilizator]

    Din sumele recuperate de la infractori, un anumit procent sa fie folosit pentru constructia/refacerea inchisorilor. Eu cred ca sunt destui bani, totul e sa fie confiscate sumele respective, nu sa ramana in conturile hotilor
  • +1 (3 voturi)    
    Recapitulare (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 10:40)

    Gigi Kent [utilizator]

    Deci sa recapitulam ce stie CEDO despre detinutii din Romania:
    1) Stie ca avem buget pentru constructia de penitenciare de la doamna ministru Pruna
    2) Stie de la domnul presedinte Iohannis ca urmeaza o lege a gratierii

    In aceste conditii mi se pare normal sa fie exclusa plata vreunei amenzi / despagubiri de 80 de milioane de euro sau mai mult. E subtila manipularea lui Iohannis, care brusc a inceput sa vada in gratiere „o posibila solutie“.
  • +1 (3 voturi)    
    Training! (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 10:44)

    Geo6101 [utilizator]

    Stimati BORFASI, puscariile din Romania nu sunt hoteluri de 5 stele! Diferente:
    -au multe paturi inghesuite, suprapuse, cu buda in camera;
    - baile sunt comune;
    - bataile intre "locatari" sunt la ordinea zile;
    - "anumiti locatari" au parte si de viata sexuala, dar numai cu alti "locatari";
    - meniul zilei este mai saracacios;
    -curatenia v-o faceti singuri, fara camerista;
    -nu se organizeaza croaziere pe perioada sejurului;
    -in cazul in care tulburati linistea celorlalti "locatari" pentru o perioada de timp vi se schimba camera cu una mai mica numita popular "Carcera";
    - exista si un avantaj: in functie de prestatie, sejurul poate fi mai scurt, mai lung sau pe viata!

    In cazul in care v-a placut, va asteptam cu drag la prima incalcare a legii!
  • 0 (2 voturi)    
    Management defectuos(infractional) al tarii (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 10:44)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Toate partidele ascund o problema si mai grava in Romania .daca s-ar face putina agitatie pt minele de uraniu parasite neecologizate( peste 200) multe datorate exploatarii de catre rusi si apoi de Ceausescu ,tinute la secret de alesii neamului Romania ar trebui sa plateasca amenzi de miliarde , toata sleahta politicai cu tot cu SRI ar trebui sa ajunga la puscarie.
    Oile stiu de ce ..
  • +1 (1 vot)    
    Management infractional al tarii (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 11:22)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Toate partidele ascund o problema si mai grava in Romania .daca s-ar face putina agitatie pt minele de uraniu parasite neecologizate( peste 200) multe datorate exploatarii de catre rusi si apoi de Ceausescu ,tinute la secret de alesii neamului Romania ar trebui sa plateasca amenzi de miliarde , toata sleahta politica cu tot cu SRI ar trebui sa ajunga la puscarie.
    Oile stiu de ce ..
  • 0 (0 voturi)    
    viata de detinut (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 12:27)

    doarunul [utilizator]

    Eu nu pot sa inteleg de ce conditiile din penitenciare trebuie sa fie bune. Pai de-aia te duci la inchisoare, sa regreti, sa inveti ceva si sa nu mai vrei inapoi!
    Nu te duci la hotel, nici in sejur. Asa, toti oamenii strazii ar trebui sa dea in cap cuiva ca sa-si asigure un culcus si o masa calda zilnic!
    Ei sunt mai cinstiti decat detinutii, prefera sa stea in strada decat sa faca faradelegi.
    Ar trebui sa-ti fie teama sa te intorci la inchisoare si sa te gandesti de 2 ori inainte sa o comiti.
    • +1 (3 voturi)    
      Tot sistemul este din start ineficient (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 13:04)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui doarunul

      In vest au acces si la calculator ,sala, biblioteca si se impart experientele infractionale cu alti detinuti.
      De ce sa nu fie obligat condamnatul sa presteze munci de la 8 dim pana la 6 seara platiti cu 50% dintr-un salar .sa-si achite cazarea, masa si paza.
      In ce lume stramba traim?


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi