Un numar de 50 de persoane, angajati sau clienti, au fost audiate in perioada 21-23 ianuarie, in vederea stabilirii circumstantelor in care a avut loc incendiul de la clubul Bamboo din Bucuresti. De asemenea, au fost audiati reprezentantii legali ai societatii comerciale care detine clubul, precizeaza marti Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti (TB) intr-un comunicat, citat de Agerpres.

In aceeasi perioada, a fost monitorizata starea persoanelor internate si au fost ridicate inscrisuri medicale de la spitalele la care au fost transportate persoanele vatamate in incendiu, precizeaza sursa citata.

Totodata, a fost atasata la dosarul cauzei documentatia transmisa de institutiile publice cu atributii in autorizarea si verificarea activitatii clubului (Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, Politia Locala Sector 2, Primaria Sectorului 2), documentatie care este analizata la momentul actual.

Conform datelor furnizate de Parchetul de pe langa TB, cercetarea la fata locului a fost initiata in data de 21 ianuarie, cu privire la exteriorul constructiei, respectiv proximitatea zonei afectate de incendiu, insa desfasurarea acestei activitati a fost influentata de faptul ca interventia pentru stingerea incendiului a fost una de durata, data fiind amploarea acestuia, incendiul fiind declarat lichidat in data de 23 ianuarie.

In acest interval de timp, au fost analizate posibilitatile tehnice de continuare a cercetarii la fata locului de catre procurorii criminalisti din cadrul Parchetului de pe langa TB si ofiterii de politie din cadrul Serviciului Omoruri si Serviciului Criminalistic - DGPMB, activitate care presupune indepartarea unor parti semnificative din structura metalica a constructiei, in conditiile in care riscul de prabusire este extrem de mare, aspect constatat atat de catre pompierii care au actionat pentru stingerea incendiului, cat si de catre reprezentanti ai Inspectoratului de Stat in Constructii.

In acest sens, au avut loc consultari repetate la locul producerii incendiului cu specialisti din cadrul Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta si al Inspectoratului de Stat in Constructii, pana la momentul actual nefiind identificate resursele necesare pentru realizarea acestei interventii, nici in ceea ce priveste utilajele - cele detinute neavand anvergura necesara, date fiind si particularitatile perimetrului in care trebuie sa fie efectuata interventia - nici in ceea ce priveste personalul calificat pentru manevrarea unor astfel de utilaje, mai precizeaza aceeasi sursa.