Cum ii raspunde Iohannis lui Dragnea dupa ce liderul PSD a anuntat, la randul sau, doua referendumuri

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:25 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Facebook
Presedintele Klaus Iohannis a declarat marti, cu privire la referendumurile anuntate de Liviu Dragnea, ca PSD s-a comportat „ca la gradinita: Vin eu cu tata! Vin si eu cu tata! Am eu un unchi! Vin si eu cu un unchi mai tare!”.

In ce priveste propriul referendum, Klaus Iohannis nu a dorit sa spuna cum va suna exact intrebarea, dar a precizat ca va avea grija sa nu fie explicit despre gratiere, avand in vedere ca, potrivit Constitutiei, ar exista riscul ca referendumul sa fie ilegal. 

„Au si cei de la PSD juristi”, a adaugat presedintele. Iohannis s-a referit astfel la articolul din Constitutie care prevede ca gratierea nu poate face obiectul unei initiative cetatenesti si, prin extensie, ar fi discutabil daca poate fi supusa unui referendum. 

Intrebat daca are informatii ca PSD intentioneaza sa declanseze procedura de suspendare, seful statului a raspuns: „PSD se gandeste intruna la suspendare de cand am iesit presedinte”. 

Klaus Iohannis a precizat insa ca nu crede ca PSD va declansa procedura de suspendare si a explicat de ce. In opinia sa, PSD nu va accepta mult timp acest mod autoritar de a conduce partidul, referindu-se evident la Liviu Dragnea, presedintele precizand ca vor exista in interiorul partidului voci care se vor revolta.

Referitor la ordonantele de urgenta privind gratierea si modificarea Codului Penal, Klaus Iohannis spus ca nu are informatii daca acestea se vor adopta in cursul acestei saptamani. Presedintele a spus ca „partidul s-a inchis foarte tare” si „cercul de decidenti s-a restrans foarte mult”. 

De mentionat ca presedintele a facut aceste declaratii, in mod neobisnuit, in avion, unde a venit sa discute cu jurnalistii. Iohannis merge marti la Strasbourg, pentru reuniunea Consiliului Europei.

Klaus Iohannis a declansat procedura privind "organizarea unui referendum national prin care poporul sa-si exprime vointa cu privire la urmatoarea problema de interes national: Continuarea luptei impotriva coruptiei si asigurarea integritatii functiei publice", a informat marti Cotroceniul. 

"Este evident ca exista un larg interes pe aceasta tema a schimbarii Codurilor penale si a gratierii. Voi incepe demersurile pentru un referendum prin care romanii vor putea sa se exprime daca sunt de acord cu aceste demersuri sau nu, fiindca atunci cand au votat aceste teme nu s-au gasit in programul de guvernare al PSD", a spus luni presedintele Klaus Iohannis. 

Seful statului a adaugat ca "Am auzit fel si fel de aberatii. Imediat dupa ce a iesit lumea in strada, activisti, agitati si agitatori au fugit la televiziunile obediente sa explice poporului ca e o noua mineriada, auzi aberatie! Cetatenii sa dea lovitura de stat? Nu, politicienii dau lovitura de stat! Dau lovitura de gratie statului de drept din Romania." 

Liviu Dragnea a anuntat luni seara, la Romania TV, ca vrea ca in aceasta primavara sa fie organizat un referendum pe tema familiei traditionale. Dragnea sustine ca isi doreste si un al doilea referendum, care sa vizeze eliminarea imunitatii parlamentarilor, dar si a presedintelui.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















42420 vizualizari

  • +45 (57 voturi)    
    Psd nu o sa renunte la sprijinirea raufacatorilor (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:36)

    zzztop [utilizator]

    Daca erau ingrijorati de conditiile de detentie dadeau pentru reconditionarea fostelor cazarmi in inchisori si o zecime din sutele de milioane de euro care le pompeaza in asa-zisele proiecte IT care niciodata nu aduc un beneficiu romanilor, in caz ca ar functiona.

    Dar tot ce vor e sa-si scoata de la parnaie si sa faca hotia la nivel inalt legala.
    • -4 (16 voturi)    
      penitenciar de 20 milioane de euro (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:31)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Se construiește cea mai luxoasă închisoare din România. Ea va fi ridicată lângă București, în localitatea Pantelimon pentru detinutii cu posibilitati. Deținuții vor avea sală de fitness, vor sta singuri în camere și își vor putea comanda ce mâncare doresc, contra cost.
      România riscă amenzi imense, peste 800 de milioane de euro, dacă nu remediază în foarte scurt timp situația din penitenciare. Beneficiind de aceasta imprejurare pesedisti s-au gandit sa dea niste ordonante . . .
      Ar fi bine pentru Romania ca Grindeanu sa se inteleaga cu cei de la CSM, Inalta curte, Procurorul general, Procurorul sef DNA asupra unui continut corect si legal a unei ordonante, agreate si de presedinte cu care sa fie rezolvate parte dintre probleme.
      • +16 (16 voturi)    
        De unde ai scos (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:55)

        alexpro [utilizator] i-a raspuns lui ty

        asta cu 800 milioane? :)))
        • +5 (5 voturi)    
          ei na , (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:38)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

          ce mai conteaza un zero in plus , 80 mil. sau 800 mil. tot aia e!
          • 0 (2 voturi)    
            poti vorbi eventual de manipularea presei (Marţi, 24 ianuarie 2017, 19:55)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui kokos

            - copy paste de la adresa indicata:
            "România riscă amenzi imense, peste 800 de milioane de euro, dacă nu remediază în foarte scurt timp situația din penitenciare."

            - Cladirea in care azi se vrea construirea celei mai luxoase temnite de la noi a fost construita dar nefinalizata in 2009 si era destinata pentru arestatii preventiv din toate sectoarele din Bucuresti. S-a oprit constructia atunci din lipsa de bani. Dupa ce psd a ajuns la putere interesele erau altele. Le vedem continuate azi.
            • +1 (3 voturi)    
              Te rog (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 6:22)

              alexpro [utilizator] i-a raspuns lui ty

              Nu te mai informa de pe Libertatea, ca te faci de ras :)))
        • -6 (6 voturi)    
          de aici: (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:47)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

          http://www.libertatea.ro/stiri/se-construieste-cea-mai-luxoasa-inchisoare-din-romania-1720265
      • +4 (6 voturi)    
        gresesti e vorba de 8 trilioane de $! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:30)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        te-ai inspirat din austin powers?
      • 0 (2 voturi)    
        /// (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 12:37)

        hmara [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Bati campii.
        Du-te si paste in continuare 800 milioane de fire de iarba.
    • -2 (16 voturi)    
      Furtuna in pahar cu apa (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:59)

      MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Realitatea e una singura:

      PSDu a fost votat de 45% din alegatori, mituind milioane de romani fraieri cu mariri de salarii, bani care in mod real, ca putere de cumparare nu va exista.

      Restul, e mai mult agitatie.
      De ce ai crede ca romanii nu vor vota la fel si la referendum? Daca se supara PSDu si le mai da marirea de salarii?
      • +6 (10 voturi)    
        60% din romani nu au votat (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:28)

        nb2k [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

        E important ca oamenii astia sa iasa la referendum. Daca se intampla asta, PSD va pierde.
        • -1 (1 vot)    
          si, surpriza! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 19:14)

          Ardiles [anonim] i-a raspuns lui nb2k

          Sa vezi ca la referendum romanii din diaspora dau buluc, nu? Oare cine-i activeaza? Sa continui?
      • +8 (12 voturi)    
        gresit (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:54)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

        psd a fost votat de 45% dintre cei care s-au prezentat la vot.
        daca ne raportam la alegatori, rezulta 18%.
        de votat au fost votati pentru promisiunea lefurilor.
        referendumul lui johannis insa, e altceva. doar nu crezi ca romanii vor fi de acord sa fie catalogati ca un popor de hoti?
    • +16 (20 voturi)    
      "Conditii mizere" (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:04)

      MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Cum dracu' la inchisoare sunt o gramada de burtosi si ceafa lata, stau toata ziua ca niste viermi la bec si nu fac nimica.

      N-ar putea sa puna mana si sa-si faca curatenie, ca oricum n-au ce face? Sa varuiasca, sa chituiasca, sa spele cu clor..

      Ah dar stai, astia sunt la inchisoare pentru ca nu vor sa munceasca. Ce dilema!
  • +55 (67 voturi)    
    Are dreptate Iohannis ........ (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:57)

    cartofil [utilizator]

    Te-ai astepta la Dragnea, care a furat voturile romanilor, si-a construit castel cu iesire la doua strazi, traieste ca Hugh Hofner cu o copila de 20 de ani si este un infractor cu pedigree sa aiba o anvergura, un charm al lui (cum are de exemplu alt mare infractor, Vantu). Dar nu, el nu este decat un gainar care printr-un concurs de imprejurari a ajuns langa o gaina foarte, foarte mare. Si nu stie cum sa o ascunda intr-un sac prea mic. Meschin, jalnic, parvenit, infantil. Nu credeam ca se poate ajunge mai jos de Ponta. Ei, uite ca se poate.
    • +2 (2 voturi)    
      Just! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:30)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      nu stiu care era mai viclean, poate Ponta? In orice caz, KJ si noi sa avem grija, fiindca noi jucam fair play iar ei sunt experti in, vorba lui Ispirescu, lovirea turloaielor cand nu te astepti. NU trebuie sa jucam fair play cu Pesdeaua care nu e inteligenta, dar e foaarte hicleana.
  • +7 (9 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:13)

    Lok [anonim]

  • -23 (31 voturi)    
    Vezi domn presedinte daca te ia gura (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:15)

    xrogo [utilizator]

    pe dinainte,acum trebuie sa dregi busuiocu,aici nu se poate cu "merge si-asa",ai constrangeri constitutionale si acu dai din colt in colt cum sa iasa bine!
    • +17 (23 voturi)    
      Ti-ai (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:39)

      Salmonela [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      luat azi indemnizatia de "latrau PSD"?
      Fugi repede la ghiseu ca pierzi randul.
      Marsh de aici bai comunistule.
      • -10 (14 voturi)    
        Mai bacterie dupa numele ales,asta-i (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:47)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Salmonela

        singurul tau argument?
        • +3 (5 voturi)    
          Argumentele tale? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:14)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          1. PSD este cel mai bun.
          2. PSD este singurul partid romanesc.
          3. Cei care se opun PSD sunt antiromani.
          4. PSD are dreptate
          5. PSD are intotdeauna dreptate
          ...blablabla....

          Sa stii ca am un caine care are mai multe idei decat tine!

          Iti fac cunostinta? 30 lei!
    • +3 (11 voturi)    
      cat va da si voua mai alogenilor? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:31)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      macar traiesti decent din postarile astea ? sau e vai de .... tau?
  • +15 (21 voturi)    
    Dragnea fara miliardarul Tariceanu e mort (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:17)

    cris333 [utilizator]

    Dragnea se bucura de sprijinul miliardarului rocker pe motocicleta ,Tariceanu. Daca Tariceanu ar fi judecat si inchis pentru cate ilegalitati a facut, Dragnea va lasa coada jos .
    Printre firmele detinute de Tariceanu, sau cota parte se numara si dealerul oficial Citroen (ATS) , asa ca atunci cand cumparati o masina Citroen sa stiti ca ii faceti fundul mare lui Tariceanu.
    • +1 (1 vot)    
      Sa scrie cineva la Ambasada Frantei, sa scriem (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:32)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cris333

      la Citroen, ca sustin degeaba un gangster! Si ca vom boicota produsele daca -l mai sustin!
  • +18 (24 voturi)    
    Dragnea (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:18)

    mihai.mihaita [utilizator]

    cu puterea in mana, or sa profite la maxim!
    va amintiti de legile lui Ponta? au redus pedepsele la jumate! asa a iesit Nastase.. acum? credeti ca or sa faca ceva diferit de data asta? NU. Or sa faca tacit, pentru ca asa au stiut de la revolutie sa acioneze..
  • +16 (20 voturi)    
    Am câte un „da” pentru fiecare din aceste 3 teme (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:28)

    Nyk1 [utilizator]

    E foarte bine că se consultă populația, de fapt ar trebui să aspirăm spre un sistem de democrație directă așa cum este implementat în Elveția, o țară din afara Uniunii Europene care este mult mai prosperă decât toate țările cu care se învecinează.

    Singurul semn de întrebare este dacă se vor și pune în practică rezultatele referendumurilor, sau mergem degeaba ca la cel cu 300 de parlamentari și parlament unicameral.
    • +2 (2 voturi)    
      Dragnea și Tăriceanu nu au moralitate. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 19:17)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Să inițieze referendum despre familia tradițională, Dragnea și Tăriceanu pare o blasfemie.Dragnea nu are familie și pare musulman după numărul de țiitoare.Poate de aceia și slăbiciunea pentru musulmanca Shaideh Sevil.Tăriceanu are 5 neveste,despărțit că nu-i permite legea.În plus 75%din ALDE sunt LGBT și simpatizanți ai acestora.PSD și ALDE sunt o mascaradă cu pretenții de onorabilitate care mint cu nerușinare românii.
  • +17 (25 voturi)    
    nice and smooth (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:51)

    middle_brick [utilizator]

    Dragnea vrea eliminarea imunității parlamentare, pai bravo domnu' dar la ce ar mai fi buna acea imunitate din momentul in care voi modificați codul penal astfel incat pentru corupție si furt (specialitatea casei) sa nu mai răspundeți in fata legii, actul de clementa numit amnistie sau după caz grațierea.
  • +17 (25 voturi)    
    Doua Referendumuri de la domnu' Dragnea ! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:59)

    Victor Micea [utilizator]

    Si ce o sa faca Dragnea cu aceste noi Referendumuri ? exista deja un Referendum, votat de popor si consfintit de Curtea Constitutionala si cu care Dragnea s-a sters la cur ! Este vorba despre Referendumul pentru Parlament unicameral cu maxim 300 de menbri ! A fost ignorat desi Constitutia spune ca o data validat devine obligatoriu pentru Parlament. Ei, uite ca pentru Dragnea nu a fost obligatoriu, el este peste Constitutie, gigantul lui peste prajit ! Acum vrea alte doua noi-noute... daca nu ii convin o sa le arunce si pe astea la cos. Domnilor, avem un nou Adrian Nastase.
    • -1 (7 voturi)    
      Dragnea o sa le aplice,ce sa facem daca (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:49)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Victor Micea

      Basescu nu a vrut sa-l aplice pe ala cu 300 de parlamentari,desi era cam tras de par!
      • +1 (1 vot)    
        Zau, n-a vrut Basescu? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:34)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        arata cum n-a vrut, cand el l-a organizat!
    • 0 (2 voturi)    
      3 de fapt! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:53)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Victor Micea

      Adica 3 in 1, ala de demitere a lui Iohanis se anunta maine!
    • -2 (6 voturi)    
      Cata naivitate! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:08)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Victor Micea

      Pana la urma tot la Parlament se ajunge cu votul referendumului si tot ce vrea Dragnea o sa fie. Poate sa spuna Iohanis pa,pa la imunitate!
      • +1 (1 vot)    
        Cat de ticalosi sunteti bei, (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:35)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

        si nu va crapa obrazul. Mai ascultati si voi piesa lui Lennon "Instant karma's gonna get you"...
  • +22 (28 voturi)    
    Primul Presedinte al Romaniei (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:11)

    marsur [utilizator]

    Iohannis este presedintele Romaniei pe care eu l-am asteptat din 1989 ! E parerea mea si il respect si pe cetateanul care spune ca nu si-l doreste . Noi , mutalaii , ficusii sau alte epitete , pe care le citesc in comentarii , sustinem statul asta prin munca in liniste . Era timpul sa ne reprezinte si pe noi cineva ! Trist ca restul politicienilor , aproape in corpore , sunt lasi , nedemni , lipsiti de scrupule si fara cea mai mica doza de patriotism .
  • -11 (25 voturi)    
    va mai suportati? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:12)

    cristianaxl [utilizator]

    este o zi importanta pentru romani...24 ianuarie...de-aia se sta si acasa, pentru ca e o sarbatoare inseamnata...si voi ne tot intoxicati cu ce spune unu si ce spune altul????
    nu va este rusine?...stiu ca va doare in dos de natia asta si de tara asta...si se vede si din faptul ca nici macar un singur articol nu ati scris despre manifestatiile de la iasi-focsani cu privire la aceasta sarbatoare, dar macar aveti bunul simt si terminati-o cu intoxicatia asta de idioti Iohanis-Dragnea....nu mai pot cu iohanis si cu dragnea...
    Nu mai exista alte subiecte?...nu mai avem si alte prioritati?...chiar sunteti blocati pe iohanis-dragnea?
    • -3 (13 voturi)    
      Ai dreptate... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:21)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

      Insa asta doresc trepanatii,scandal,vrajba,etc..
      Cui ii pasa de istoria adevarata in care Regina Maria(tot cu sange german ) vizita si oblojea ranitii din Marele Razboi de Reintregire?
      Regele Ferdinad il chema pe gen.Berthlot sa reorganizeze trupele romanesti?
      Ce-i aia istorie?
    • +10 (20 voturi)    
      nu te supara... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

      dar viitorul in lupta anti coruptie al acestei tari este mai important decat orice sarbatoare!

      nu azi se face unirea! azi sarbatorim unirea! sa nu traim in trecut, ci in prezent! ori in prezent o adunatura de infractori vrea sa distruga lupta anti coruptie din romannia ... si odata cu ea sansa pe termen mic si mediu a romaniei de a insemna ceva in Europa si de a se dezvolta economic!
      • +1 (3 voturi)    
        Imi iau perna cu ungureni.. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 19:02)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Ca sa pot dormi,ascultand povesti.
        Tre'sa inveti de la trecut ca sa ai un viitor.
        Nu cred ca un presedinte care are 6(sase)case castigate din umila lui munca poate fi un exponent al luptei anti coruptie.
        Si imi placi,scrii Romania cu "r" mic si cu 2(doi) de "n".
        Si nu o data ci de 2 ori.
        In rest ai dreptate cu esenta luptei anti-coruptie.
  • +13 (19 voturi)    
    Mooooaaaamaaaa, ce tare e Livache ! :) (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:04)

    Susufler0 [utilizator]

    Cica organizeaza si el doua referendumuri si le pune odata cu ala al lui Iohannis.

    Foarte bine o sa fie validate toate trei si tu o sa consideri facultativ doar referendumul lui Iohannis. Pe celelalte le treci prin Parlament si apoi le transformi in legi, nu-i asa ?

    Ups ! Stai asa... stai asa ca n-o sa te lase partidele sa-l validezi pe ala cu renuntarea la imunitatea parlamentara. Te belesc colegii ! :))

    Ei, vezi ba, Livache de ce ti-a zis Neamtu' ca te comporti ca la gradinita ? :)))

    PS. Oameni buni, asta-i politica reactiva a lui Dragnea ! Una de doi bani, ca si personajul care o practica ! ;)
  • -12 (20 voturi)    
    Papusa Iohannis... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:19)

    Flinder [utilizator]

    ...daca tacea, de ras nu se facea: S-a aruncat cu capul in gard mimand pe marele aparator al justitiei (tocmai el care nu respecta hotararile ei), prin initierea unui referendum in "apararea" acesteia (praf in ochi pentru naivi). Si-a dar iar cu stangu-n dreptul fiindca chiar UNIUNEA JURISTILOR ii explica (precum la gradinita, ca tot ii place termenul) implicatia validarii referendumului cu raspunsuri majoritare "NU" (adica NU suntem de acord cu continuarea luptei impotriva coruptiei-asa cum e formulata prima parte a intrebarii) Ar insemna sa anulam toate legile anticoruptie !!! Dar cum sa se "prinda" Ioha de logica asta? Nu poti sa nu te gandesti ca asa il sfatuiesc si il conduc consilierii lui pe care singur si i-a ales si nu se "prinde" ca-si bat joc de el cu buna stiinta.
    • 0 (0 voturi)    
      Uniunea Juristilor? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:38)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      care, juristii pesedisti experti in sfatuirea datului cu jula? Baieti subtiri, great legal minds...
  • -2 (4 voturi)    
    Pentru a conduce... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:48)

    Stef_and [utilizator]

    O turma de h... si etc. din Romania- mai mult un trib decat un popor -trebuie o dictatura sau un soi de democratie a unuia- nu conteaza a cui - similar cum este in Ungaria- adica unul singur sa poata decide.
    In Romania deja unde sunt mai multi de unul - sunt probleme... faza actuala da posibilitatea de dictatura - o dictatura care sa faca bine unui trib... sa il mai educe si sa mai astepte 200 de ani ca sa intre in lumea civilizata.
    • 0 (2 voturi)    
      Romanii nu sunt un trib - aici nu e Africa (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:39)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      nici Rusia nici Asia. Aici e Europa. Pa!
  • -2 (6 voturi)    
    Incredibil... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:10)

    Skipper1 [utilizator]

    "...dar a precizat ca va avea grija sa nu fie explicit despre gratiere, avand in vedere ca, potrivit Constitutiei, ar exista riscul ca referendumul sa fie ilegal. "

    CUM?? Deci admite ca un referendum pe tema gratierilor e neconstitutional si ilegal, dar totusi il promoveaza, in formularea asta penibila si inutila, crezand ca daca evita cuvantul "gratiere" e totul OK? Daca nu e "explicit despre gratiere", ce rost are??

    Adevarata tragedie e ca alternativa la PSD e atat de penibila. Nu avem o opozitie sanatoasa.
    • 0 (2 voturi)    
      Mama, o opozitie santoasa, mujiceasca (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:40)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

      mirlaneasca v-ar placea voua, ca n-ar mai fi nicio diferenta.
  • -3 (5 voturi)    
    Referendumul cu familia nu e nou si nu e Dragnea (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:15)

    andipetre [utilizator]

    Sa ne intelegem: referendumul despre familia naturala nu e ceva nou, nu e meritul lui Dragnea cel Mare, nu are ce cauta in ping-pong-ul asta politic disperat.

    Referendumul pentru familie trebuie obligatoriu organizat, daca ne aflam intr-un stat democratic.

    Demersurile au inceput de mult, s-au adunat 3 milioane de semnaturi ale cetatenilor, din toate categoriile sociale, a fost validat de CCR. A nu organiza acest referendum ar insemna ca traim intr-un stat complet corupt, nedemocratic, care pune interese ideologice obscure impotriva unei cereri legitime a cetatenilor. In democratie, cand 3 milioane de cetateni iti cer consultare publica, esti obligat sa asculti.

    Restul sunt cu totul alte teme, nu trebuie amestecate.
  • +7 (9 voturi)    
    Diversiune (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:27)

    diversiune [utilizator]

    Vechea tehnica PSD-ista de a amesteca lucrurile, ca sa nu se mai inteleaga nimic, sa relativizeze problema si sa amortizeze impactul socului produs de acest anunt. Pe de alta parte, au napustit cumva cuplurile gay la starea civila, comploteaza ei impotriva ordinii sociale, au sprijin politic? Sa fim seriosi... false probleme. Iar cuplul Dragnea-secretara de 24 de ani, el cu un divort la activ, oare cat puncteaza pe scara traditionalismului? Iar faptul ca el "vrea" si un referendum contra imunitatii dovedeste ca e doar gargara la mijloc.
  • -3 (3 voturi)    
    referendum ???? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:37)

    XXXXL [anonim]

    si iote cum facuram noi referendum si nici nu-l vazuram....
  • -2 (2 voturi)    
    Can i say something?... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:57)

    ihateyou [utilizator]

    Da' ce juristi aveti voi mah... si unii si alti ... care nu stiu ca ... initiativa legislativa a populatiei ... si interdictile de initativa pe anumita probleme ... nu are nici o treaba cu subiectele care pot fi propuse pt. un referendum. Daca poplatia, conform interdictilor legale ... nu poate avea initiativa legislativa pe anumite subuiecte ... precum amnistie, gratiere ... asta nu inseamna ca nu poate fi consultata pe aceleasi subiecte ... prin procedura constitutionala a referendumului ... care are caracter consultativ! ...:))

    Drepturile si libertatile fundamentale ... nu se adapteaza dupa ratiuni si strategii politice! Interdictile respective sunt firesti ... pt. ca nu este normal ca 50.000 de oameni (Legea vb. de minim 5.000 in minim 1/4 din Judetele tarii si municipiul Bucuresti ... nu stiu de unde ati scos 100.000) ... sa vina sa initieze un proiect de lege ... care .., spre ex .. 'Sa gratieze toti violatorii din penitenciare'! Interdictile respective ... au o logica ... si sunt preluate din legislatile lumii democratice ... ca aproape toate legile si instutile! Dar institutia Referendumului ... se refera la cu totul altceva ... nu la initativa legislativa! ...:))

    Atat doar ... ca organizarea Referendumului costa bani ... si nu se face pe persoana fizica ... din aceasta cazuza ... trebuiesc introduse un numar mai larg de probleme care macina societatea romanesca ... nu doar o singura intrebare ... care macina ... DOAR administratia prezidentiala ... adica pe d-l Werner! Sau pe d-l Dragnea ... nu 100 de referendumuri ... ci unul singur! Get it? ...:)) Atat Grupa Mare, cat si Grupa Mica? ...:))
  • +1 (1 vot)    
    coruptia (Marţi, 24 ianuarie 2017, 19:41)

    Desperados [utilizator]

    Foaie verde si-o hotie,
    Justitia la puscarie!
    Mafia libera sa fie!
    Mafia, Mafia sa traiasca,
    Pe noi sa ne jefuiasca!
  • 0 (0 voturi)    
    XZXZXZX (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 13:41)

    solar [utilizator]

    AGENTII SI AGITATII au mers pana acolo incat au dat o stire care sa îndrepte pe o pista falsa reactia opiniei publice ! Aceasta stire sustine ca JOHANNIS a purtat vesta antiglont alaturandu-se manifestantilor din P-ta Universitatii , SRI fiind avertizat de mai inainte de catre serviciile secrete ruse despre intentii de niscai ... terorism ! Deci, ia sa vedem, ce e de zis in cazul dat? E ceva sau...NU?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by