Iohannis a declansat procedura pentru referendumul privind "Continuarea luptei impotriva coruptiei si asigurarea integritatii functiei publice"

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:16 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Klaus Iohannis a declansat procedura privind "organizarea unui referendum national prin care poporul sa-si exprime vointa cu privire la urmatoarea problema de interes national: Continuarea luptei impotriva coruptiei si asigurarea integritatii functiei publice", informeaza Cotroceniul.

In acest sens, Presedintele Romaniei a transmis o scrisoare presedintilor celor doua Camere solicitand consultarea Parlamentului cu privire la problema sus mentionata. 

Referitor la declansarea unui referendum national a fost informat si Prim-ministrul Romaniei, domnul Sorin Mihai Grindeanu, precizeaza comunicatul citat.

Parlamentul are 20 de zile pentru a se pronunta, dar avizul legislativului este doar consultativ.

Scrisoarea trimisa de seful statului:

"Stimate Domnule Presedinte al Senatului,
Stimate Domnule Presedinte al Camerei Deputatilor,

In temeiul dispozitiilor art. 90 din Constitutia Romaniei si al dispozitiilor art. 2 si 11 din Legea nr. 3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului, intentionez sa cer poporului sa-si exprime, prin referendum, vointa suverana cu privire la urmatoarea problema de interes national:

Continuarea luptei impotriva coruptiei si asigurarea integritatii functiei publice.

Avand in vedere dispozitiile legale mentionate, consult Parlamentul cu privire la organizarea unui referendum national referitor la problema sus-mentionata."
"Este evident ca exista un larg interes pe aceasta tema a schimbarii Codurilor penale si a gratierii. Voi incepe demersurile pentru un referendum prin care romanii vor putea sa se exprime daca sunt de acord cu aceste demersuri sau nu, fiindca atunci cand au votat aceste teme nu s-au gasit in programul de guvernare al PSD",a anuntat luni presedintele Klaus Iohannis.

















16134 vizualizari

  • -7 (41 voturi)    
    din pacate nu stiu daca mai se salveaza ceva (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:19)

    Francisc 1 [utilizator]

    ceausescu-dragnea ne-a spus ieri la tvr, televiziunea lui de stat , ca agenturile ca sabotorii ca iohanis a dat foc la bamboo , am mai auzit astea acum 28 de ani ,doar ca acum nu stiu daca mai reactioneaza cineva.cine pleaca ultimul stinge becul!
    • -10 (26 voturi)    
      gresit (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:45)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      La modul cum a formulat scrisoarea, din start se naste moarta toata treaba. Nu era vorba despre continuarea luptei... etc, ci era vorba despre amnistie si gratiere.
      PS Comemorare placuta de Ziua Unirii
      • -9 (25 voturi)    
        johannis a dat inapoi (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:07)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        Ce inseamna sa te pripesi.
        Normal ca lupta contracoruptiei continua dar gratierea si amnistia raman valabile.
        • -11 (25 voturi)    
          o copie palida (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:35)

          premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          originalul convoca referendum cand erau alegeri.
          copia le convoaca aiurea in tramvai
          in dec au for 7,3 mil la vot
          o sa vina 5,6 mil sa raspunda la intrebarea:
          vreti continuarea luptei anti-coruptie?
          eu cred ca nu.
          asta inseamna sa fii o copie palid-stupida
      • -5 (21 voturi)    
        Exact (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:28)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        Cum sa faci reperendum pentru asa ceva? E ca si cum ai intreba la referendum "sunteti de acord sa fie bine?"
        Probabil Presedintele stie ca Parlamentul o sa respinga o asemenea prostie si atunci el va avea motiv sa se vaite ca Parlamentul nu vrea sa fie consultat poporul si nu vrea sa continue lupta impotriva coruptiei. Penibil.
        • +8 (12 voturi)    
          Constitutia nu permite altfel (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:24)

          blackone [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

          Cred ca a ales formularea asta pentru deoarece Constitutia nu permite referendum pentru amnistie si gratiere.
          Articolul 74, aliniatul 2 care prevede că „Nu pot face obiectul iniţiativei legislative a cetăţenilor problemele fiscale, cele cu caracter internaţional, amnistia şi graţierea”
          • +1 (3 voturi)    
            Consitutia permite, a decis Curtea Constitutionala (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:17)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui blackone

            Si tie ti se pare cumva ca referendumul initiat de presedinte, ar fi cumva o initiativa legislativa a cetatenilor?

            Curtea constitutionala a fost clara, legea referendumului este deficitara, si a spus ca e de latitudinea presedintelui ce considera a fi de interes national.
            Daca vrea sa puna presiune pe Guvern, atunci intrebarea trebuie sa vizeze direct actul pe care guvernul urmareste sa-l emita.
        • +5 (5 voturi)    
          avizul parlamentului (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:07)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

          e doar consultative , parlamentul nu se poate opune , referendumul de va tine indifferent ce zice parlamentul , consultarea lui doar face parte din procedura.
    • +10 (20 voturi)    
      Guvernul asta de semi-oligofreni! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:27)

      Entiu [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      L-am subestimat pe presedintele Iohannis, este un om de stat care cunoaste interesele Romaniei. Trebuie sprijinit acum. Romanii nu au votat guvernul asta de semi-oligofreni.
      • 0 (4 voturi)    
        Oligofren esti tu (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:19)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Entiu

        Daca iti place asa mutl copy/paste, macar precizeaza sursa. Sunt cuvintele lui Cartarescu.
  • -31 (53 voturi)    
    Hopa,vazand ca a calcat in strachini cu (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:26)

    xrogo [utilizator]

    amnisita si gratierea,Johann se repliaza si schimba macazul,una spune in fata camerelor de filmat si alta in scrisoarea trimisa Parlamentului,vezi domnule daca te ia gura pe dinainte,acum trebuie sa rectifici!
    • +22 (36 voturi)    
      pai (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:10)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ce spune in fata camerelor si ci a spus in scrisoare ,nu se exclud reciproc,ba din contra,se completeaza.
      • -4 (14 voturi)    
        Nu (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:16)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Iohannis trebuia sa intrebe lumea daca e de acord ca Guvernul sa legifereze gratieri sau amnistii prin ordonante de urgenta. Prin asta batjocoreste Dragnea ordinea constituionala.

        Nu generalitati cu lupta anticoruptie care sunt de la sine intelese. Asta e un populism lipsit de substanta si m-as mira daca Dragnea n-ar pune stampila pe DA. Dasr eu n-o sa ma obosesc sa particip la exercitii de imagine inutile.
        • +5 (7 voturi)    
          ... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:51)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Scrisoarea prezintă TEMA de interes național major care l-a determinat să inițieze referendumul. Este absolut evident că nu asta este întrebarea la care este chemat poporul să răspundă...
          • +6 (6 voturi)    
            Sper (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:25)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

            Sper sa ai dreptate si sa vina cu o formulare pertinenta in parlament. Ca asa cum suna acum e un dmers irelevant.
        • 0 (2 voturi)    
          Cum sa... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:10)

          irinapop [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Cum sa intrebe lumea daca-i de acord cu legiferarea gratierii si amnistiei prin OUG, cand in Constitutie scrie clar ca amnistia si gratierea colectiva se fac prin LEGI ORGANICE?!
          • +3 (3 voturi)    
            Exact asa sa intrebe (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:10)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui irinapop

            Pt ca fix asta urmareste guvernul sa faca.
            Nu de asta a fost precipitat referendumul, de actul guvernlui?
          • +1 (1 vot)    
            Nu prin OUG (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:00)

            Liviu2012 [utilizator] i-a raspuns lui irinapop

            Desigur, nu prin OUG, CI PRIN ORICE ALT ACT LEGISLATIV !!

            Cu un referendum validat nu vor îndrăzni aşa uşor să-şi strecoare mârşăviile nici prin Parlament...

            E ceva revoltător ce se întâmplă. Măsurile PSD pe Cod Penal nu sunt coerente cu alte acte normative, contravin politicii penale ale statului român şi din multe alte ţări, amnistiază fără justificare şi alte pedepse decât detenţia, nu sunt întemeiate pe o analiză concretă pe categorii de infracţiuni şi favorizează fenomenul infracţional.

            Ţară amărâtă, furată şi roasă de corupţie! Aţi fost pe sate să vedeţi ce-i şi acolo?
        • +1 (3 voturi)    
          Dragă MAN, nu este nevoie... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:29)

          Liviu2012 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          (1) Nu este nevoie să întrebe lumea fiindcă scrie în lege că graţieri şi amnestii COLECTIVE se pot face numai prin lege organică ŞI NU PRIN ORDONANŢE DE URGENŢĂ!
          • +3 (3 voturi)    
            Atunci (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:02)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Liviu2012

            De ce crezi tu ca s-a ajuns la referendum?

            Guvernul poate sa emita ordonante neconstitutionale, si era cat pe aici s-o faca. Ori nici vizita lui Iohannis nu era necesara, pt ca scrie in elge ca Guvernul nu poate?

            Daca am fi avut un avocat al poporului, si nu un avocat al lu iDragnea, nu mai era nevoie nici de vizite ale presedinteleui la sedintele de guvern, si nici de referendumuri.
          • +1 (3 voturi)    
            Gresesti (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:59)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Liviu2012

            Daca ar fi contat legea aia, n-ar fi fost nevoie nici ca Iohannis sa viziteze guvernul Grindeanu. Dar a fost, si este, este nevoie.
            • 0 (0 voturi)    
              Da, ai dreptate (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 4:19)

              Liviu2012 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

              M-am gândit încă odată și văd că ai dreptate.

              Acum simt că pot să facă orice mârșăvie - de aceea trebuie păzită bostănăria prin demonstrații dar și prin referendum, care nu e doar ”un exercițiu de imagine”, după cum scriai în postarea ta de la ora 12:16. Cu un referendum validat nu vor îndrăzni aşa uşor să-şi strecoare ticăloșiile nici prin Parlament.

              Totuși, chiar și o întrebare concretă la referendum ar fi la mintea cocoșului. Riscă să fie considerată inacceptabilă și chiar ridicolă. Nu ar face decât să sublinieze că da, legea trebuie respectată, adică fără grațieri prin OUG!

              Ideea ar fi să rezulte că ACUM nu sunt oportune amnestii PRIN NICI UN ACT LEGISLATIV.

              Formal, și PSD ”susține” lupta împotriva corupției dar pe ascuns disperarea este mare și vor trece un OUG rapid, joi sau vineri, pentru a-l salva pe Dragnea în principal. Atunci ar putea ieși un scandal mai mare și în multe orașe...
        • 0 (0 voturi)    
          Scuze... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:16)

          Liviu2012 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Asta e tema, întrebarea vine ea mai târziu !!
          Nu este exerciţiu...
        • +2 (2 voturi)    
          Aceste oligo-elemente... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:33)

          Liviu2012 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          (1) "Populisme lipsite de substanţă"?!

          - dezincriminarea infracţiunilor sub 200.000 lei? Aha, poţi fura 199.000 lei că nu păţeşti nimic!...

          - necesitatea plângerii părţii vătămate? Poate chiar autoritatea sau instituţia pe care o conduci ai furat-o, sau cu complicele "prejudiciat" (alt şef) cu care te înfrupţi în comun din banul public. Veţi face plângere?!

          - dezincriminarea infracţiunilor nepatrimoniale dar cu pericol social-administrativ evident (cel puţin 3 la număr), licitaţii trucate, contractări de 10x peste preţul pieţei? Prejudiciul POTENŢIAL, folos, produs infracţional, interese legale vătămate - toate să fie aruncate peste bord?!!

          - reducerea unor pedepse de la 7 la 4 ani SAU AMENDĂ? Pentru abuz, neglijenţă în serviciu, conflict de interese (decizi nişte "vărsăminte" către neamuri, nu? Vreo 50 de milioane?)

          - limitezi DENUNŢUL la 6 luni de la faptă? Sesizarea organelor penale este uneori chiar o obligaţie legală. Conduita pasivă uneori se pedepseşte, dacă ştii ceva şi ţii în guşă poţi face puşcărie. Alteori denuţul poate fi şi o facultate şi nu un DREPT din care să decazi după 6 luni... E un act procedural de diligenţă morală, cetăţenească, de limitare a faptelor antisociale în viitor şi în beneficiul comunităţii. De ce să-i limitezi efectele la 6 luni?!!

          Toate cele de mai sus sapă energic la temelia statului de drept şi favorizează fenomenul infracţional. Mneata clasifici opoziţia la ele ca "populism"?! Nici o grijă, întrebarea va fi concretă.

          (2) Populismul lipsit de substanţă se face cînd suprimi taxa RTV, taxele consulare şi altele. Astfel pare că "uşurezi" chipurile situaţia maselor muncitoare când în realitate ASERVEŞTI televiziunea la mila Guvernului (de la Buget, dacă nu difuzează ce vrei tu) şi îi faci pe TOŢI CETĂŢENII să plătească (prin Buget) ceea ce foloseşte doar la foarte puţini.

          Tanti Lenuţa cu 5 ouă de la ţară îţi va plăti taxa consulară, maşinuţă, bărcuţă, benzină, permis de vânătoare, tribunal, autorizaţii şi multe altele!
          • 0 (0 voturi)    
            Citeste mai sus (Miercuri, 25 ianuarie 2017, 13:55)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Liviu2012

            Cred ca e foarte clar ce-am zis mai sus. Ar fi un populism lipsit de substanta sa chemi oamenii la referendum ca sa spuna ca vor continuarea luptei anticoruptie.
            Iar Dragnea s-ar prezenta mandru si-ar sustienreferendumul fara nicio greata.

            Intrerbarea de pe buletin trebuie sa se refere concret la ordonantele pe care le propune guvernul.
    • +18 (26 voturi)    
      hopa .... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:44)

      Crist y [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      ca vazu nenea drac.nea ca e posibil ca el si motocicleanu sa nu scape tocmai curati, v-au scos la postat si azi, in zi libera! Nu ai nicio problema ca seful tau are, clar si direct, o problema cu amnistia si gratierea?....pe cand presedintele nu are o miza personala?
  • -22 (42 voturi)    
    Ce tema . . . (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:31)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . de referendum, e asta? Iarasi fund in doua luntre? Ce legatura directa are continuarea luptei . . . .cu amnistia si gratierea? Rezultatul unui astfel de referendum poate fi interpretat oricum se va vrea! Mai precis, va fi nul!
    • +20 (32 voturi)    
      de ce te agiti ? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:11)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      e logic ca nu asta va fi intrebarea la referendum..
      • +2 (12 voturi)    
        Sper . . . (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:40)

        Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        . . . . sa ai dreptate! Si nu ma agit deloc, doar imi pun intrebari legate de tema anuntata!
    • +12 (18 voturi)    
      mai draga acum ca presedintele a anuntat ca (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:00)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      declanseaza procedura privind referendumul "Continuarea luptei impotriva coruptiei si asigurarea integritatii functiei publice" mai are curaj Grindenu sa bage pe sub masa ordonantele cu gratierea in sedinta de guvern?
      • +3 (3 voturi)    
        pai grindeanu face (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:10)

        kokos [utilizator] i-a raspuns lui ty

        doar ce zice nea mustata , daca el ii ordona sa adopte ordonantele o va face.
      • +1 (1 vot)    
        nu-l (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:15)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui ty

        intereseaza nici pe dragnea si prin consecinta nici pe grindeanu, papusa lui dragnea, decat sa apuce sa fie publicata in monitorul oficial o.u.g. in exact forma pregatitat acum o saptamana.
        pentru el principalul este sa scape, cu orice risc pentru altii.
    • -4 (12 voturi)    
      O prostie! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:53)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Sper ca Iohanis achita nota de plata la aceasta emanatie.
      • +1 (3 voturi)    
        Nu zau (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:30)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

        Cum au achitat si Ponta si Antonescu notele de plata pt referendumurile de demitere a lui Basescu?

        Mai bine te-ai preocupa ca nu cumva sa-si deconteze Dragnea notele de plata din vacanta de 5 stele la Trump International, pe la biroul parlamentar. Ca asa au obiceiul.
    • -2 (2 voturi)    
      Imi tot dati minusuri . . . (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:28)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      . . . degeaba, pentru ca uite ca am avut dreptate. Presedintele se ferest sa pronunte in intrebare cuvantul gratiere pentru ca asta ar face referendumul ilegal. Asa ca, sa asteptam intrebarea si sa vedem cat de hotarator ar fi rezultatul unui astfel de referendum fara legatura cu problema in chestiune- gratiere si amnistie!
  • +36 (52 voturi)    
    Bravo, Iohannis! Suntem alaturi de tine. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:33)

    qwerasdf [utilizator]

    Nicio frica!

    PS. Rog sa mai puna cineva lista cu cei 100 si ceva de penali ai PSD-ului.
    • +43 (55 voturi)    
      Uite-i manca-i-ar tata.. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:05)

      Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      1. Ion Iliescu, urmarit penal in dosarul mineriadelor
      2. Liviu Dragnea, presedinte PSD, condamnat definitiv la 2 ani cu suspendare
      3. Victor Ponta, premier, fost presedinte PSD, trimis in judecata
      4. Robert Negoita, primar sect 3, urmarit penal
      5. Olguta Vasilescu, ministru, urmarita penal
      6. Paul Stanescu, senator, anchetat penal
      7. Cristian Rizea, deputat, cercetat penal
      8. Tudor Pendiuc, primar Pitesti, urmarit penal
      9. Catalin Radulescu, deputat, condamnat in prima instanta
      10. Gabriel Mutu, senator PSD, urmarit penal
      11. Adrian Năstase, prim ministru, preşedinte PSD, condamnat definitiv
      12. Viorel Hrebenciuc, vicepreşedinte PSD, deputat PSD, cercetat penal
      13. Darius Valcov, ministru de Finanţe, cercetat în stare de arest
      14. Dan Sova, fost ministru şivicepreşedinte PSD, trimis in judecata
      15. Radu Mazăre, primar Constanta, cercetat în stare de arest
      16. Nicusor Constantinescu, preşedinte CJ Constanta, cercetat penal
      17. Bunea Stancu, preşedinte al CJ Brăila, condamnat definitiv
      18. Ecaterina Andronescu, vicepreşedinte PSD, cercetată penal
      19. Marian Vanghelie, primar sector 5, cercetat în stare de arest
      20. Gheorghe Nichita, primar Iasi, vicepresedinte PSD, cercetat penal
      21. Adrian Severin, europarlamentar PSD, trimis in judecata
      22. Mircea Cosma, presedinte CJ Prahova, cercetat penal
      23. Vlad Cosma, deputat PSD, cercetat penal
      24. Ovidiu Marius Isaila, senator PSD, trimis în judecată
      25. Adrian Duicu, preşedinte CJ Mehedinţi, cercetat penal
      26. Ilie Sârbu, senator PSD, urmărit penal
      27. Miron Mitrea, vicepres. PSD, vicepres. Camera Deputaților, condamnat definitiv la 2 ani cu executare
      28. Şerban Mihăilescu, senator PSD, urmărit penal
      29. Dan Nica, europarlamentar PSD, cercetat penal
      30. Ioan Adam, Senator PSD, cercetat penal în stare de arest
      31. Ion Prioteasa, şef CJ Dolj, cercetat penal
      32. Sebastian Ghiţă, deputat PSD, cercetat penal
      33. Alexandru Mazăre, senator PSD, cercetat penal
      34. Ristea Priboi, deputat PSD, trimis în judecată
    • +28 (40 voturi)    
      Uite-i manca-i-ar tata.. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:07)

      Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      36. Dumitru Ion, deputat PSD, trimis în judecată
      37. Cristinel Bîgiu, presedinte CJ Buzău
      38. Mârza Gavril, preşedinte CJ Suceava, trimis în judecată
      39. Constantin Nicolescu, preşedinte CJ Argeş, condamnat definitiv
      40. Cătălin Voicu, senator PSD, condamnat definitiv
      41. Niculae Bădălau, senator PSD, cercetat penal
      42. Ion Stan, deputat PSD, condamnat în primă instanţă
      43. Nicolae Vasilescu, deputat PSD, trimis în judecată
      44. Florin Pâslaru, deputat PSD, cercetat penal
      45. Cutean Emilian Vasile, deputat PSD, fost secretar de Stat, condamnat definitiv
      46. Constantin Contac, Preşedinte CJ Botoşani, condamnat definitiv
      47. Duță Vasile, senator PSD, condamnat definitiv
      48. Constantin Boscodeala, primar PSD Buzău, trimis în judecată
      49. Victor Mocanu, senator PSD, trimis în judecată
      50. Marian Ghiveciu, deputat PSD, trimis în judecată
      51. ADĂSCĂLIŢEI CONSTANTIN, deputat PSD, cercetat penal
      52. Alexandru Cordos, senator PSD, trimis în judecată
      53. Adrian Simionescu, deputat PSD, trimis în judecată
      54. Mircea Drăghici, deputat PSD, trimis în judecată
      55. Nechifor Catalin, presedinte CJ Suceava, cercetat penal
      56. Oana Mizil, deputat PSD, cercetata penal
      57. Dontu Ovidiu, senator PSD Suceava, cercetat penal
      58. Toni Grebla, urmarit penal
      59. Marian Neacsu, vicepresedinte Camera Deputatilor, trimis in judecata pentru conflict de interese
      60. Constantin Nita, sef al organizatiei PSD Brasov, fost vicepresedinte PSD, urmarit penal
      61. Gheorghe Nețoiu
      62, Antonie Solomon, primar Craiova, cercetat penal
      63. Marian Neacșu, fost deputat PSD
      64. Marius Oprescu, președinte CJ Olt, cercetat penal
      65. Silvian Vasile Ciupercă, președinte CJ Ialomița
      • -21 (41 voturi)    
        cand vad lista imi doresc OUG maine!!!! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:48)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

        90% au dosare fabricate de echipele mixte si ilegale sri-dna!
        • +15 (29 voturi)    
          Întrebarea e... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:09)

          Geirge [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          De unde ai tu asemenea date? Chiar 90% - dosare fabricate? Ți s-au plâns Dragnea și Năstase pe umăr și încă 60 de pesediști? Nu ar fi mai bine să lăsați voi judecătorii să se pronunțe și atunci să vedem procentul de dosare fabricate?
          • -10 (18 voturi)    
            stiu de la unjr si csat si PG (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:24)

            premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Geirge

            unjr a dat raspunsul csat cu privire la ehipele mixte ILEGALE sri-dna
            Procurorul general a confirmat protocolul
            mai mult de atat ce vrei?
            sa vorbim desprea judecatoarea care era (ilegal) partenera cu echipele mixte ilegale sri-dna?
            • +7 (15 voturi)    
              Dezinformat sau postac? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:54)

              Geirge [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

              Minți, prietene, nici UNJR, nici PG nu au dat aceste date că 90% din dosare sunt fabricate.
              • -6 (12 voturi)    
                au spus ca echipe mixte ilegale au facut dosare (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:20)

                premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Geirge

                ce nu e limpede? aproape toate dosarele politicienilor sunt facute de echipe mixte ilegale sri-dna, adica sunt fabricate!
                • +5 (7 voturi)    
                  hai sa luam cea mai mare facatura (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:20)

                  cladob [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

                  sa vedem daca e asa.. Chiar daca e facatura e fapta penala si trebuie judecata penal nu prin gratieri si amnistieri. Apropo chiar astia nu au furat nici un ban public ? nici o mita ? nici un ABUZ IN ATRIBUTIILE SERVICIULUI ?

                  Daca da hai sa vedem. Alb pe negru unul cate unul pana la 90%..
                  • -3 (7 voturi)    
                    pai numara cati nu sunt condamnati (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:07)

                    premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui cladob

                    si vezi procentul
          • -9 (21 voturi)    
            ca in cazul mircia gutau? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:24)

            premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Geirge

            a stat omul in puscarie pe probe inventate!
            asta e justitie?
            asta e stat de drept?
            • -6 (12 voturi)    
              Uite intrebarea de la referendum! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:58)

              Ardiles [anonim] i-a raspuns lui premierul grivco

              Considerati ca avem justitie in Romania?
              • -4 (8 voturi)    
                nu, nu avem, e politie politica (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:09)

                premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

                facuta de echipe mixte ilegale sri-dna
            • +6 (10 voturi)    
              Minciuni! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:33)

              GhergheCostea [anonim] i-a raspuns lui premierul grivco

              Esti tampit? Mircia Gutau nu a stat pe nicio proba inventata. A fost arestat cu bani pe care sciria mita la posesor. Hai sictir!
              • -5 (9 voturi)    
                mai citeste sa vezi cine e tampit (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:47)

                premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui GhergheCostea

                http://www.evz.ro/cedo-scoate-la-iveala-proceduri-abuzive.html
            • +4 (4 voturi)    
              Ai hotarat tu ca probele sunt inventate? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:24)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

              Sau Latrina 3 si cu Ghuitza TV ? :)

              PS. In tine parca as avea mai multa incredere decat
              in jegurile alea !! :)))

              PPS. Hai, canta la alta platforma !
              • +2 (2 voturi)    
                Citeste si explicatia lui Cristi Danilet (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:51)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                si o sa iti dai seama de ce nu se va ajunge niciodata la o revizuire a procesului lui Mircia Gutau. Potrivit procedurii penale in vigoare la momentul judecarii recursului la ICCJ nu exista obligativitatea readministrarii probelor in recurs, in cazul in speta, al reaudierii martorilor. astazi daca s-ar intampla asa ceva ar fi vorba de o incalcare flagranta a dreptului la aparare si la un proces corect. Atunci nu. Cred ca judecatoarea Hermina Iancu nu poate fi considerata ca a avut dreptate. Ea se vede ca a "citit" depozitiile martorilor din aceiasi perspectiva cu ceilalti judecatori de la fond si din apel.
        • +3 (5 voturi)    
          Mda... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:23)

          Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          Sunt curios ce-o sa zica L@ba Trista cand o vedea rezultatele referendumului...
          • -6 (12 voturi)    
            o sa dea vina pe popor, ca in decembrie :)) (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:47)

            premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

            vreau sa vad cu navaleste lumea la sectiile de vot sa raspunda cu da sau la intrebarea:
            "vreti continuarea luptei anticoruptie?" :))
            la alegeri (cu miza) au fost 7,3 milioane
            la o gluma proasta a lui iohanus vor vei 5,6 mil astfel incat sa fie validata gluma proasta?
        • +9 (13 voturi)    
          Ce gluma buna (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:40)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          Daca din astia 65 ai senzatia ca 60 au dosare fabricare, traiesti intr-un univers paralel. Aici abia ca s-a zgariat putin suprafata. La fel si in cazul celor din alte partide.


          Ps. De cinstiti ce au fost astia, si nu numai ei, o duce asa bine Romania anului 2017. Niste sfinti saraci, pacat ca i-a luat DNA in vizor. Hai ca m-ai facut sa rad.
          • -6 (10 voturi)    
            sunt facute de echipe mixte ilegale sri-dna (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:21)

            premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

            adica sunt fabricate!
      • +13 (23 voturi)    
        PSD (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:05)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

        IN PSD nu pot fi decit hoti si complici la jaf. Lista e lunga, pentru ca nici un om onest nu poate fac parte din aceasta SCURSURA numita PSD - o gasca pusa pe hotie si atit. TOTI SUNT COMPLICI! PSDIST = mafiot, jot,, corupt sau complice la jaf. E partid eminamente ANTONATIONAL si CRIMINAL si istoria il va pune alaturi de PCR.
      • +5 (9 voturi)    
        PNL ????? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:02)

        LearnHowToThink [anonim] i-a raspuns lui Martha Logu

        De ce nu apare si lista celor din PNL, USR, PMP etc ???
        • +4 (10 voturi)    
          PNL i-a dat afara, USR n-are, n-ai decat (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:19)

          bdbd [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

          sa completezi tu lista pentru PMP.
        • +1 (3 voturi)    
          PNL !!!! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 20:43)

          Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

          Existe liste si pentru ceilalti snapani, stai calm ca nu-i tin in brate. Eu le-am pus doar pentru PSD ca asa cerea comentariul anterior.
  • +25 (37 voturi)    
    Sper sa fie inceputul sfarsitului pt mafia politic (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:41)

    UnOarecare [utilizator]

    a. Vreau o Romanie ca o Elvetie!
    • +10 (16 voturi)    
      Vrei prea mult . (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:50)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Eu vreau o Romanie normala cu adevarat democratica.
    • -3 (7 voturi)    
      Mda, si totusi (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:18)

      antrax [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Acolo se voteaza totul prin referendum. Dar dupa cum se poate observa, aia prosti devin din ce in ce mai multi. Asa ca s-ar putea sa ne surprinda rezultatele unor referendumuri.

      Bine, in RO problema e ca aia votati sa ne reprezinte sunt aparent dintr-un aluat special...
    • +6 (10 voturi)    
      Incepe prin a te purta ca un elvetian. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:30)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Simplu.
    • +9 (11 voturi)    
      LOL Elvetia (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:00)

      TheDudeLebowski1988 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      stii ca in Elvetia anul trecut au votat IMPOTRIVA maririi propriilor salarii?
  • +20 (40 voturi)    
    Johannis, eroul natiunii! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:43)

    BanateanulVesel [anonim]

    Perfect Johannis! Pana acuma mutarile tale au fost perfecte. Populatia este alaturi de tine, iar dupa referendum ai taiat cvoarnele acestor maimutoi. Poate scapa tara de ciuma rosie, o adunatura de escroci economici si politici. Poporul este alaturi de tine, doar impreuna se poate invinge!
    • -2 (6 voturi)    
      cind, cum, de ce? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 16:43)

      U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui BanateanulVesel

      Populatia Romaniei a ajuns 50000 de insi? Aoleu!
  • +17 (31 voturi)    
    Sa vedem (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:48)

    Ion2050 [anonim]

    ce fel de tara suntem!
  • +23 (39 voturi)    
    Problema este de mare interes national ! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:53)

    Susufler0 [utilizator]

    Nu cred ca la o intrebare (sau doua !) puse pe o astfel de tema votantii PSD ar sta acasa !

    PS. In alta ordine de idei, sunt incantat ca Presedintele si-a dat seama ca intr-un stat in care Parlamentul (in majoritate), Guvernul si o buna parte din administratia locala este pesedista, nu poate fi altfel decat un PRESEDINTE JUCATOR !
    Succes Iohannis !
    • -4 (8 voturi)    
      E doar o chestiune de timp pana (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:00)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

      o sa faca si "joc de glezne"!
      • +2 (4 voturi)    
        O sa vedem ... o sa vedem ! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:28)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

        Nu te grabi !
  • +15 (21 voturi)    
    perfect! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:06)

    Stapanu [utilizator]

    acum chestiunea s-a formalizat, ramane sa vedem in continuare cine da "lovitura de stat"/ eu cam banuiesc cine...
    • -7 (11 voturi)    
      Cine ? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:58)

      DawBiness [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      KJ ?
  • +11 (21 voturi)    
    sincron (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:19)

    gituca [utilizator]

    Presedintele face ce trebuie, dar tinand cont de faptul ca trei televiziuni de stiri din patru sunt impotriva lui nu il vad bine. Priviti cit de bine se sincronizeaza si se completeaza cap de porc si retardul Badea,
  • +15 (25 voturi)    
    Hotarâre definitiva (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:25)

    DanTeo [utilizator]

    Merg la Referendum. Am fost si la demonstratia pentru Ciolos.
  • +16 (28 voturi)    
    Ce parere aveti acum bagatorilor de seama . (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:28)

    dezamagitul [utilizator]

    Sa va vedem ce mai ziceti acum parerologilor iancu si zegrean fosti slujitori ai unei constitutii strambe creata de iorgovan si altii oamenii de incredere ai bolsevicului iliescu care a instaurat pseudo democratia cu tarnacopul . O constitutie facuta sub tereoarea tarnacopului si a lampasului in ochi este pe masura presiunii. A-ti trait bine atatia ani dupa o constitutie despre care spuneam la tipul acela,ca in mare masura era mai rea decat cea a lui ceausescu.
    Cred ca specialistilor lui iorgovan le-a scapat cate ceva nu au prevazut atunci in ea ca este aplicabila doar prostilor nu si conducatorilor comunisti si urmasilor. Demnii urmasi ai lui ceausescu au stabilit ca ei sa fie considerati dumnezeii ,avand doar drepturi nu si indatoriri. Ei pot sa se plimbe de la un partid la altul fara a tine cont de optiunea alegatorilor .Ei nu pot fi trasi la raspunere pentru proasta gestiune a functiei si pentru daunele aduse. Acum dragnea sa hotarat sa corecteze ce au uitat iorgovan cu ai lui si sa se imunizeze complet chiar cu pretul pierderii puterii .Noi cetateni buni platnici avem drepturi mai putine decat puscariasii si cainii . Singurul nostru drept este de a plati salarii si pensii nesimtite Tratorilor si Hotilor .
  • +12 (24 voturi)    
    Cred ca lumea a uitat .... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:33)

    IonutCosma [anonim]

    pentru ce s-au facut revolutiile in istorie.
    Revolutia iacobinilor (punerea capului pe ghilotina) cat si lichidarea familiei tariste au fost cauzate deoarece "unii erau mai egali decat altii".
    Oamenii sunt egali de la natura.Au drepturi egale si sanse egale.
    In Romania vedem ca exista persoane deasupra legii.
    Cand legalizezi furtul nu poti sa construiesti nimic.
    Aici nu e o vorba de un razboi politic sau o partida de sah in parc.Aici e vorba de drepturi fundamentale.
    Nimanui nu-i pica bine sa fie "cetatean de rangul 2".
    Nici chiar electoratului PSD.
    Nu exista ïncalcare a legii" atunci cand legea nu e aceeasi pentru toti.
  • +7 (17 voturi)    
    nicio problema in demararea procedurii (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:42)

    constituionalul [utilizator]

    Presedintele Romaniei, dupa consultarea cu Parlamentul poate cere parerea poporului cu privire la problemele de interes national.

    Mai marii constitutiei afirma ca Presedinte nu poate demara o asemenea procedura, intrucat sunt depasite atributiile acestuia. Nimic mai fals, foarte multa lume, probabil, nu cunoaste Decizia Curtii Constitutionale nr. 567 din 11 iulie 2006 in care a fost declarat neconstitutional art. 12 din Legea privind organizarea si desfasurarea refendumului, prin care se arata in mod limitativ domeniile in care Presedinte poate demara un refendum.

    In concluzie, Constitutia nu defineste notiunea de interes national, asa incat, NU exista nicio piedica din partea niciunei dispozitii lege in privinta demarii refendumului pe tema aministiei si gratierii.

    Go Iohannis!
  • +5 (11 voturi)    
    Cacaia revolutie ? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:54)

    dezamagitul [utilizator]

    Lovitura de stat a lui iliescu nu poate fi numita revolutie.
  • +3 (15 voturi)    
    Moftangii (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:15)

    Ziky [anonim]

    Eu am fost in cabina de vot pe 11 dec. Nu voi iesi in strada, sa iasa acum moftangii care nu au vrut sa piarda 5 minute in cabina de vot, sa tipe si sa stea ore in frig.
    • +6 (16 voturi)    
      Felicitari pentru vot (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:36)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Ziky

      Pentru ca, nu-i asa, e suficient sa petreci 5 minute la fiecare 4 ani in cabina de vot. Restul vin de la sine.
      • +1 (9 voturi)    
        Da e suficient si democratic. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:05)

        Ardiles [anonim] i-a raspuns lui UnObservator

        E democratic sa stai si in strada pe post de "gica contra" 4 ani, nu stiu daca-i si intelept.
        • +3 (9 voturi)    
          Democratic, dar nu suficient (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:07)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

          In strada ies oameni, nu din plictiseala, nu timp de 4 ani, ci pentru a sanctiona derapaje ale guvernantilor. Daca nu consideri acest proiect de OUG in forma actuala un derapaj, esti liber sa stai acasa, dar nu justifica asta prin faptul ca ai fost la vot pe 11 decembrie.


          Ps. Sunt constant ocazii de a protesta, sunt multe masuri tembele, dar din pacate doar putine ating coarda sensibila si chiar mobilizeaza oameni.
        • +3 (5 voturi)    
          so ce e intelept ? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:12)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

          sa stam 45 de ani fara sa miscam un deget ca in comunism ?
    • +3 (7 voturi)    
      Mai (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:54)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Ziky

      gandeste. Esti in aceeasi barca cu " moftangii".
      Daca nu tragi si tu la rame , poate nu ajunge barca la mal. Si te scufunzi si tu odata cu " moftangii".
  • -6 (12 voturi)    
    KWJ va fi suspendat... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:25)

    demaGOGU [utilizator]

    ...iar cel tarziu in vara va fi uns presh Dragnea si vor urma 10 ani de "liniste" (whatever that means).
  • +2 (6 voturi)    
    cine are idei sa propuna! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:41)

    1A [utilizator]

    Presedintele trebuie sa includa in lotul de intrebari de la referendum urmatoarele:

    1-MAJORAREA si inasprirea pedepselor pentru coruptie si pentru ''elita'' hotilor cu gulere albe din politica inclusiv confiscarea averilor!


    2-rezolvarea problemei CNA, care e o mare cloaca plina cu puroi!
    3
    4
    5

    USR si cei corecti, care or mai fi din PNL, sa se gandeasca la toate masurile dure care pot fi trecute pe lista consultarii!
  • 0 (10 voturi)    
    referendum (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:58)

    bobyff [utilizator]

    o sa ma duc la referendum doar daca Basescu zice sa iesim. Altfel, stau acasa bine mersi.
  • 0 (6 voturi)    
    Pentru cei care nu inteleg intrebarea (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:02)

    mircea_cjn [utilizator]

    ... pe care o pune Johannis la referendum.

    Nu poate pune o intrebare de genul "Sunteti de acord cu gratierea penalilor? " sau ceva similar, pentru ca va fi declarata NECONSTITUTIONALA !!

    De aceea formularea, chiar daca se refera la chestiunea pentru care am iesit in strada, trebuie pusa cu mare atentie. Are compartiment de juristi la Cotroceni, nu se poate juca cu de-astea!

    Practic Johannis se refera la CONSECINTELE acestor ordonante.
    12.000 de dosare aflate acum la DNA vor fi INCHISE !!
    Dezincriminarile abuzului in serviciu va da liber la furat in toate institutiile.
    Si multe altele.
    Cititi articolele lui Liviu Avram pe blogurile Adevarul.
    • -2 (8 voturi)    
      Aiurezi (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:24)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Iohannis putea sa intrebe clar "Sunteti de acord ca Guvernul sa legifereze gratierea si modificari ale codului penal prin ordonante de urgenta?"

      Ceea ce vrea guvernul sa faca este neconstituional, nu referendumul. Exista o decizie a CCR care spune ca incadrarea aia din legea referendumului este prea restrictiva.

      Cu o intrebare la care si Dragnea raspunde afimativ, Iohannis a dus demersul in derizoriu. Asta e o gluma, nu mai e un referendum.
    • -1 (9 voturi)    
      Iohannis trebuie sprijinit acum de noi. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:32)

      Entiu [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      L-am subestimat pe presedintele Iohannis, este un om de stat care cunoaste interesele Romaniei. Trebuie sprijinit acum de noi.
      Romanii nu au votat guvernul asta de semi-oligofreni
      • +1 (7 voturi)    
        Plagiat din Cartarescu (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:28)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Entiu

        N-ai invatat nimic de la Ponta sau Kovesi?
        Trece si tu sursa citatului.
  • +2 (6 voturi)    
    oare nu s-ar putea .. ? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:17)

    sorvas [utilizator]

    face acest referendum si pe tema ridicarii imunitatii parlamentarilor ? cred ca ar fi foarte buna aceasta intrebare pentru continuarea luptei anti-coruptie si as fi o ocazie foarte buna pentru a pune si aceasta intrebare.

    personal cred ca politicienii nu ar trebui sa blocheze inceperea urmaririi penale la adapostul parlamentului.


    ce credeti?
    • -2 (4 voturi)    
      aia e propunerea lui Dragnea, comunistule (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:40)

      demaGOCU [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

      si vrea sa ridice si imunitatea presedintelui
  • +3 (7 voturi)    
    Prostia uriasa a lui Liviu Dragnea (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:40)

    Entiu [utilizator]

    Prostia uriasa a lui Liviu Dragnea de a incerca sa treaca fraudulos, printr-o ordonanta de urgenta, un decret de gratiere si niste modificari la Codul Penal si de procedura penala, folosind drept pretext supra-aglomerarea si conditiile subumane din penitenciare".
  • -1 (9 voturi)    
    Vrem si intrebarea asta !!! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:44)

    LegatusAugusti [utilizator]

    Romani, mai doriti ca padurile voastre sa fie taiate de catre austriecii de la Holzindustrie Schweighofer ?
  • 0 (2 voturi)    
    Mars la puscarie!!! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:16)

    Crisy [utilizator]

    1. Ion Iliescu, urmarit penal in dosarul mineriadelor
    2. Liviu Dragnea, presedinte PSD, condamnat definitiv la 2 ani cu suspendare
    3. Victor Ponta, premier, fost presedinte PSD, trimis in judecata
    4. Robert Negoita, primar sect 3, urmarit penal
    5. Olguta Vasilescu, ministru, urmarita penal
    6. Paul Stanescu, senator, anchetat penal
    7. Cristian Rizea, deputat, cercetat penal
    8. Tudor Pendiuc, primar Pitesti, urmarit penal
    9. Catalin Radulescu, deputat, condamnat in prima instanta
    10. Gabriel Mutu, senator PSD, urmarit penal
    11. Adrian Năstase, prim ministru, preşedinte PSD, condamnat definitiv
    12. Viorel Hrebenciuc, vicepreşedinte PSD, deputat PSD, cercetat penal
    13. Darius Valcov, ministru de Finanţe, cercetat în stare de arest
    14. Dan Sova, fost ministru şivicepreşedinte PSD, trimis in judecata
    15. Radu Mazăre, primar Constanta, cercetat în stare de arest
    16. Nicusor Constantinescu, preşedinte CJ Constanta, cercetat penal
    17. Bunea Stancu, preşedinte al CJ Brăila, condamnat definitiv
    18. Ecaterina Andronescu, vicepreşedinte PSD, cercetată penal
    19. Marian Vanghelie, primar sector 5, cercetat în stare de arest
    20. Gheorghe Nichita, primar Iasi, vicepresedinte PSD, cercetat penal
    21. Adrian Severin, europarlamentar PSD, trimis in judecata
    22. Mircea Cosma, presedinte CJ Prahova, cercetat penal
    23. Vlad Cosma, deputat PSD, cercetat penal
    24. Ovidiu Marius Isaila, senator PSD, trimis în judecată
    25. Adrian Duicu, preşedinte CJ Mehedinţi, cercetat penal
    26. Ilie Sârbu, senator PSD, urmărit penal
    27. Miron Mitrea, vicepres. PSD, vicepres. Camera Deputaților, condamnat definitiv la 2 ani cu executare
    28. Şerban Mihăilescu, senator PSD, urmărit penal
    29. Dan Nica, europarlamentar PSD, cercetat penal
    30. Ioan Adam, Senator PSD, cercetat penal în stare de arest
    31. Ion Prioteasa, şef CJ Dolj, cercetat penal
    32. Sebastian Ghiţă, deputat PSD, cercetat penal
    33. Alexandru Mazăre, senator PSD, cercetat penal
    34. Ristea Priboi, deputat PSD, trimis în judecată
  • +2 (6 voturi)    
    Dragnea - un tractorist din Gratia -Teleorman (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:33)

    Susufler0 [utilizator]

    care se viseaza prea sus si pt asta e in stare sa dea foc la tot !

    PS. In realitate Caritasul imaginat de el, a inceput sa se prabuseasca chiar dupa o luna de la inceperea "Jocului" !
  • -2 (4 voturi)    
    esti anti-european sau mujic? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 14:41)

    demaGOCU [utilizator]

    Tu vezi de lupta anticoruptie, nu te uita cine taie padurile.
  • -3 (11 voturi)    
    incapatinare neroada (Marţi, 24 ianuarie 2017, 15:16)

    U_swamp [utilizator]

    Povestea referendumului prezidential spune atit de mult despre caracterul lui Iohannis, pe care l-am intrezarit in discutii cu sibienii in 2007. Asa se comporta si ca primar. Sa referendati bine!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version