VIDEO/FOTO Protest masiv anti-amnistie si gratiere in Bucuresti. Circa 30.000 de persoane au parcurs traseul Piata Universitatii - Guvern - PSD - ALDE. Protestul a fost pasnic, dar RTV si Antena 3 vorbesc despre "lovitura de stat"

de Victor Cozmei, Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:41 Actualitate | Esenţial


Protest anti-gratiere in Piata Victoriei, 22 ianuarie
Foto: Facebook/ Dan Mihai Balanescu
Circa 30.000 de oameni (estimari ale ziaristilor) au participat duminica seara la un protest masiv impotriva proiectelor Guvernului privind gratierea si modificarea Codului Penal. Manifestatia a fost organizata pe Facebook sub sloganul "NU Legii Gratierii Si Amnistiei" - si-au anuntat participarea peste 8.000 de persoane. Oamenii s-au strans incepand cu ora 17.00 la Piata Universitatii, dupa care au marsaluit spre Guvern, mergand apoi la sediul PSD si sediul ALDE, protestul incheindu-se in jurul orei 21.30. Protestul a fost pasnic, oamenii cerand renuntarea la cele doua ordonante de urgenta. Presedintele Iohannis a venit pentru circa zece minute la miting, in Piata Universitatii.

Mitinguri au avut loc in aproape toate marile orase din tara, cu participare masiva in Cluj, Iasi, Timisoara sau Brasov. Vezi aici informatii in imagini de la mitinguri.

Duminica au fost proteste anti-amnistie si gratiere si in mari orase europene, unde romanii s-au strans si au cerut renuntarea la proiectele de OUG ale guvernului. Vezi aici imagini din Paris, Londra, Oslo, Copenhaga si Milano.

Romania TV si Antena 3, televiziunile conduse de Sebastian Ghita si Dan Voiculescu, au acuzat permanent manifestantii ca vor sa dea o lovitura de stat, sa rastoarne guvernul prin forta. Dupa ce Iohannis a aparut in Piata Universitatii, moderatori si invitati de la ambele televiziuni l-au acuzat direct pe Iohannis de tentativa de lovitura de stat.

Romania TV a fost campioana stirilor false: a relatat ca manifestantii au fost platiti cu 50 de lei, iar cei care au venit cu caini au primit 30 de lei suplimentar. A spus ca un jandarm a fost grav ranit. A spus ca intre manifestanti au fost infiltrati huligani din galeriile de fotbal. Au spus ca reporterii si cameramanii lor au fost agresati, in conditiile in care au existat doar huiduieli la adresa lor.

Romania TV a incercat si o provocare fatisa: a adus in mijlocul demonstrantilor de la Piata Universitatii cateva personaje extrem de dubioase, care au cerut tipand "respectarea drepturilor omului" si gratiere".

In ciuda tuturor acestor tentative de manipulare, la protest nu a fost inregistrat nici un act de violenta sau agresiune.

Cele mai des utilizate sloganuri:
  • "PSD, ciuma rosie"
  • "Bucurestiul cere fara gratiere"
  • "DNA, nu uita, noi suntem de partea ta"
  • Dragnea, nu uita, vrem si cartea ta!
  • "Ghiță TV, o mizerie" si "Antena 3, niște derbedei".

Imagini VIDEO cu protestul din Bucuresti:


  • Unele fotografii sau clipuri video folosite in articol au fost realizate cu echipament Nikon

Citeste mai jos transmisia LIVE TEXT a evenimentului:

________

21.50: Mitingul s-a incheiat. Cei mai multi dintre participanti au plecat din Piata Victoriei, care a fost punctul terminus al marsului

21.31: Inca o oprire la sediul PSD, cu scandari si huiduieli. O echipa a Antenei 3 e huiduita

21.23: Protestul incepe sa se stinga. Multe grupuri pleaca, altii pleaca inapoi spre Piata Victoriei

21.11: Multimea a ajuns la sediul ALDE de la Arcul de Triumf si striga "Tariceanu nu uita, asteptam si cartea ta!", "Alde și PSD, aceeași mizerie", "DNA să vină să vă ia"



21.05: Romania TV si Antena 3 rostogolesc ideea "tentativei de lovitura de stat"

21.01: "PSD, ciuma roșie" e sloganul preferat. Grupul de manifestanti s-a pus iar în miscare pe bd. Kiseleff spre Arcul de Triumf. Unii striga "Hai la ALDE!"

20.56: Se canta imnul in fata PSD. Numărul oamenilor scade încet, dar în continuare bulevardul e plin pe o distanta considerabila

20.54: Inca o imagine de sus cu Piata Victoriei plina de oameni (credit foto: Dan Mihai Balanescu)



20.51: Imagini video cu protestul PSD:



20.48: Bulevardul Kiseleff e ocupat de dinaintea Ambasadei ruse și până în dreptul Hotelului Triumf, unele grupuri părăsesc mulțimea. Oamenii scandeaza "Ghiță TV, o mizerie" si "Antena 3, niște derbedei".

20.44: O imagine exceptionala cu Piata Victoriei plina pana la refuz (credit: Cristian Vasile):



20.40: Moderatoare RTV: Sunt informatii ca manifestantii au fost platiti cu 50 lei de persoana si 30 de lei de caine

20.32: Multimea a ajuns in fata sediului PSD si scandeaza: "Iesi afara, javra ordinara!"



20.31: Cand a trecut pe langa Ambasada Rusiei, multimea a scandat: "Rusia, Moldova nu-i a ta!"



20.17: In drum spre PSD, multimea striga: "Dragnea nu uita, asteptam si cartea ta!" si "PSD, ciuma rosie!"

20.15: Multimea a plecat spre PSD, cordonul de jandarmi s-a dat la o parte in aplauzele oamenilor



20.13: Multimea merge spre sediul PSD din Bd Kiseleff

20.12: Multimea uriasa din Piata Victoriei:



20.01: Circulatia in Piata Victoriei e blocata partial, piata e plina complet, asa cum nu am mai vazut demult. Estimare noua: posibil 30.000 de oameni



19.51: Estimare noua a reporterilor HotNews.ro aflati la Piata Victoriei si pe traseul marsului: peste 20.000 de oameni

19.45: Cum arata Bd Magheru cu peste 17.000 de oameni (credit foto: Facebook/ Irina Barla):



19.38: Ce le-a spus Iohannis protestatarilor: "Am venit aici in Piata Universitatii, ca si miile de romani, ca sa-mi arat indignarea. O gasca de oameni politici cu probleme penale vrea sa schimbe legislatia din Romania, vrea sa slabeasca statul de drept. Or, asa ceva nu se poate admite. Este inadmisibil sa se schimbe legislatia si zeci, sute de politicieni certati cu legea sa se gaseasca cu dosarele curate si sa continue faradelegile. Romanii, pe buna dreptate, sunt indignati".

19.33: Imagini video din Piata Victoriei:



19.30: Manifestantii striga "Pentru hotie, sa stea la puscarie!"



19.28: Primele imagini cu multimea in fata Guvernului:



19.22: Primii manifestanti au ajuns la Guvern, in Piata Victoriei

19.14: Elefantul, unul dintre simbolurile protestului:



19.08: Estimarile reporterilor HotNews.ro: peste 17.000 de manifestanti in Bucuresti



19.04: Multimi uriase in alte orase: peste 3.000 in Cluj, peste 2.000 in Iasi

19.02: Imagini VIDEO cu coloana care trece pe Magheru:




18.50: Coloana acopera toata lungimea celui mai mare bulevard din Bucuresti, Magheru:



18.46: Imagini incredibile cu multimea stransa in centrul Bucurestiului:



18.41: Coloana de manifestanti se intinde pe tot Bd. Magheru, de la Romana la Universitate. Estimarile ziaristilor sunt de peste 15.000 de oameni in acest moment

18.40: Iohannis a plecat de la protest dupa ce a stat de vorba cu oamenii

18.34: Imagini video cu miile de protestatari:



18.30: Imagini cu Iohannis in mijlocul demonstrantilor:



18.28: Se striga "Iohannis e cu noi", "La Guvern", "Bucurestiul cere Fără gratiere!"

18.26: Coloana de peste 10.000 de oameni a plecat spre Guvern



18.22: Numarul protestatarilor a ajuns la 10.000, potrivit mai multor reporteri HotNews.ro aflati la proteste

!!!!!!!!!!!!! 18.21: Iohannis a venit la protestul de la Universitate

18.15: Protestatarii au blocat circulatia la Piata Universitatii, oamenii de la Fantana au facut jonctiunea cu cei de la Teatrul National. Peste 7.000 de oameni la protest

18.14: In Piata Universitatii sunt peste 6.000 de oameni



18.10: In piata au ajuns si Raluca Turcan (presedinte interimar PNL) si Robert Turcescu (deputat PMP), care au postat clipuri de la protest. Si liderul USR Nicusor Dan anuntase ca va participa.

18.06: Imaginatia protestatarilor e debordanta. Iata un nou exemplu:



18.01: Bucuresti: Protestatarii au ocupat si scuarul din fata Teatrului National, dupa ce umplusera deja piateta de la fantana. Numarul e peste 5.000



18.00: Ce striga protestatarii: "Dragnea nu uita, pușcăria e a ta", "Fără amnistie, va vrem la pușcărie", "Jos Iordache"

17.58: Klaus Iohannis ar putea ajunge la protest - surse

17.57:
Circa 5.000 de oameni la Piata Universitatii, la Fantana de la Arhitectura si in fata Teatrului National. Se striga "PSD si Antena 3, sunteti niste debedei".



17.50: RTV a adus in mijlocul manifestantilor o doamna care urla isteric ca vrea gratiere. Manifestantii huiduie puternic echipa RTV, condusa de Corin Dragotescu

17.48: La Piata Universitatii au ajuns deja peste 3.000 de oameni



17.40
Circa 300 de persoane sunt adunate pe trepte la Teatrul National. In Piata sunt in total peste 2.000 de manifestati



17.33
Aproximativ 1.500 de protestatari la Universitate. Jandarmeria face apel la megafoane ca manifestatia sa fie pasnica.

Se mai striga "Antena 3, niste derbedei" si "Ghita la puscarie"


17.22 Circa 1.000 de oameni adunati. Se striga "DNA sa vina sa va ia" si "DNA, nu uita, noi suntem de partea ta"


17.18 Sunt circa 600-700 de persoane adunate la aceasta ora in zona fantanii, care in continuare nu este curatata de zapada pe trotuar

17.14 Se scandeaza "PSD, ciuma rosie". Lumea continua sa se adune, numarul creste de la minut la minut

17.11 Romania TV este singura televiziune care transmite live din mijlocul protestatarilor. Corina Dragotescu e huiduita. Se striga: "Sclavii lui Ghita"

In acelasi timp, postul de televiziune titreaza pe burtiera: "Iohannistii ataca jurnalistii Romania TV", "Protestul iohannistilor pentru daramarea guvernului PSD", "Ei sunt iohannistii!"


17.08 Circa 300 de manifestanti sunt acum la Universitate. Se striga "Jos Guvernul" si "Fara amnistie"


17.00 Aproximativ 100 de persoane s-au adunat deja in zona fantanii de la Universitate; numarul lor creste rapid




Citeste mai multe despre   

















101294 vizualizari

  • +35 (49 voturi)    
    O sa fiu in Piata cu doi prieteni ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:46)

    Susufler0 [utilizator]

    Veniti si voi !
    • +25 (33 voturi)    
      Si unii de la Realiatea TV dezinformeaza (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:03)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      L-am auzit pe Rares Bogdan ieri si pe Claudiu Popa astazi, de la Realitatea TV, cand spuneau o mare minciuna si dezinformare: ceva de genul 'Obama a gratiat, de ce sa nu ne luam dupa el...'

      Ba chiar Claudiu Popa a zis: "OBAMA a gratit 1300 de oameni in ultiuma zi de mandat| ceea ce a o minciuna, de fapt Obama a gratiat 300 de oameni in ultima zi si in total - in toti cei 8 ani de mandat a gratiat 1715 detinuti!

      dar SUA au peste 2 milioane de puscariari deci 1700 din 2 milioane e un numar infim.

      insa cel mai impotant aspect, nespus de acesti slujitori ai PSD de la Realitatea TV, e ca Obama a avut o echipa de oameni care a analizat fiecare dosar al celor propusi pt gratiere, nu s-a facut asa la gramada cum vrea PSD
      • +18 (26 voturi)    
        Panarama aia are interes pt ca al de-l (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:37)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        plateste, patronul cu banii, Maricel Pacuraru e in puscarie, bagat pt 4 ani.

        PS. Astalaltu' , papagalu' de Cosmin Gusa e sportiv. El e intelectualu' Postului.
        • +17 (27 voturi)    
          gushe e sclav uresese (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:00)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          propovaduieste pupatul cu nea tov kuzmin
      • +5 (11 voturi)    
        dupa citi ani i-a gratiat? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:32)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        hai sa dam informatii corecte pina la capat. a gratiat si a comutat pedepse multi dintre ei au petrecut deja peste 10 ani in inchisoase si ..nu au scris carti or volume de poezii ci cu o ducumentatie serioasa si 'pocainta' ca au inteles lectia au cerut clementa. la noi e ca un dar si daca se duc la CEDO le dau si un premiu ca na a fost aplicata prost legea (tot PSD au facut asta astfel incit sa-si rasplateasca supusii) deci cine plateste? cretinii....mai animalelor.
    • +24 (38 voturi)    
      PSD trebuie sa in teleaga (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:12)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      PSD intelege doar de forta. Problema este ca 30000 de oameni in strazile Bucurestiului ar trebui sa-i SPERIE!
      • +13 (23 voturi)    
        Ar trebui sa-i faca sa treaca legile acestea prin (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:43)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        Parlament, nu sa incerce sa le scoata hoteste pe piata !

        Se spune ca democratia este o "tiranie" exercitata asupra unor oameni informati. Ei, bine, Dragnea ne pregateste o tiranie asupra unor oameni dezinformati. Vrea legiferari pe furis ! Asta nu mai e democratie !

        PS. Din cauza asta am iesit eu in strada !
      • -12 (18 voturi)    
        n-ai vazut? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:38)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        S-au scapat pe pantaloni, pantalonii vostri...
    • -16 (34 voturi)    
      atat de naivi ?? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:29)

      truly [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      oameni buni, atat de naivi putem fi, incat sa fim incapabili sa intelegem ca CE FACE "trinomul" guvern-psd-dragnea acum E ABSOLUT LEGITIM? mai oameni buni, inca o data: E LEGITIM ! sa dea legea gratierii? DA!!
      okay, sa precizez intai: am votat anti-psd. de fapt am votat anti-psd mereu, fara exceptie de la revolutie, chiar si cand iliescu a iesit cu peste 70 de procente! deci nu sunt psd'ist, nici postac! - dar ce face trinomul acum (guvernul-psd-dragnea) E PERFECT LEGITIM! sa nu ne amagim: cei ce au stat acasa in decembrie la vot (eu am votat, si am votat anti-psd, anti-stanga) S-AU TREZIT ACUM CA NU LE PLACE ce face guvernul-parlamentul-partidul iesit legitim la vot?? pai EI, CEI CE-AU STAT COMOZI ACASA, I-AU IMPUTERNICIT (prin lipsa!) PE PATRU ANI, SA DEA LEGI "sa taie si sa spanzure" dupa bunul plac, dar in limita legii. iar astia acum (psd'ul si tagma lor, parlament, guvern - ca ei au puterea) ne pot spune foarte frumos: "poporul (30 la suta) ne-a imputernicit sa chivernisim tara 4 ani, IAR NOI ASTA FACEM!"
      asadar intreb inca o data pe cei ce AU IESIT acum in strada, DAR N-AU VOTAT in decembrie: oameni buni, chiar atat de naivi is unii romani, sa nu inteleaga ca in unica zi cand poporul are puterea in 4 ani - ei au stat acasa iar acum tzipa? la cine, si de ce? ce mai poti schimba acum??
      • +21 (33 voturi)    
        PAI (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:40)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui truly

        nu se ia in discutie legitimitate ci MODUL in care prefera sa-si foloseasca aceasta legitimitate..
        intelege ca nu a fost nimeni consultat pentru acest proiect..care TREBUIAU consultati..csm,procurori,experti in drept,etc..
        legile de acest calibru nu se trec in felul asta..
        deci chiar si cei care au votat psd si alde ,trebuiau sa iasa in strada acum.
      • +31 (39 voturi)    
        dragul meu, (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:43)

        dinfranta [utilizator] i-a raspuns lui truly

        democratia se apara in fiecare zi, nu numai o data la patru ani la vot. Votul nu confera putere absoluta. Orice gest al "alesilor" trebuie supraveghiat, discutat, contestat daca e cazul. PUNCT.
      • +22 (32 voturi)    
        Nu ai dreptate ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:49)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui truly

        Nu este legitim sa dai Ordonante de URGENTA, de parca ar arde undeva ca sa ii scapi pe Dragnea, pe Voiculescu, pe Copos, pe Tariceanu, pe Sova, pe Ponta, pe Udrea si inca pe multi altii.

        PS. Insinuarea ca cei care au iesit acum nu au iesit pe 11 decembrie e mai mult decat naiva !
      • +20 (32 voturi)    
        Tu ce vrei? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:01)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui truly

        și ce susții? Că au voie să facă ce vor cu legile în țara asta niște neica nimeni votați de trei milioane? Du-te mă la culcare.
        • -1 (7 voturi)    
          ok (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:40)

          truly [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          ok, ok! clar ca nu modul de a intra mereu pe usa din dos a pesedeului, nu asta sustin - ci doar ca nu-si MAI are rostul, (pentru procentele ce-au stat acasa si n'au iesit la vot in dec) sa se agite ACUM DACA in ziua (o data la 4 ani) in care puteau decide - n'au facut'o... tardiv! dar, dat fiind ca ponta a cedat protestelor strazii, se poate incerca...
          insa Dragnea - nu e ponta!
          • +2 (2 voturi)    
            In strada (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:59)

            cladob [utilizator] i-a raspuns lui truly

            Sunt si cei Care au votat. Oricine e liber si are dreptul garantat de Constitutia SA Proteste pasnic.

            Dragnea Il sustine PE Ponta.
          • +2 (2 voturi)    
            este (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:23)

            TudorNicolae1 [anonim] i-a raspuns lui truly

            este mai rau ca ponta,amintesc proverbul " pisica blanda zgaarie rau " ! asta tace si face,foarte periculos sa-l lasi saa-si faca poftele !!
        • -6 (12 voturi)    
          sustine ca sunteti.. (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:47)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          imb-cili si ca sunteti buni doar de birfa si misto...si ca trebuia sa iesiti la vot daca va interesa pe miinile cui va intra soarta tarii...asa ca acum mucles!!...iar daca nu va convine chemati "revolutionarii" care l au dat jos pe cismar...
          • +4 (4 voturi)    
            Am votat si am fost si-n 21 dec.89 (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:36)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

            in fata la Inter, cand s-a tras cu trasoare in multime, in fata la Dalles, Asa ca nu-mi poti da lectii mucosule!
      • +16 (24 voturi)    
        Daca psd da oug prin care legalizeaza violul (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:01)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui truly

        Ce spui? E legitim? Si btw, la rusi se legalizeaza violenta domestica, adica liber la cafteala in familie....sesizezi cre face psd, cat de horror e?
      • +8 (12 voturi)    
        Eu sunt mai naiv de atat (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:21)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui truly

        "cei ce au stat acasa in decembrie la vot (eu am votat, si am votat anti-psd, anti-stanga) S-AU TREZIT ACUM CA NU LE PLACE ce face guvernul-parlamentul-partidul iesit legitim la vot"

        Eu spun ca acum sunt in strada nu cei care nu au votat, ci numai cei care AU VOTAT PSD si acum sunt revoltati: in programul PSD nu erau trecute legi de gratieri si amnistie a hotilor, doar majorari de pensii si salarii.

        Cum ma puteti contrazice? Ce tot aberati cu "aia care nu au votat au iesit acum in strada"? Ii cunoasteti personal pe cei 30.000 de oameni din strada?
        • +2 (6 voturi)    
          nu stiu ce ma face.. (Luni, 23 ianuarie 2017, 3:05)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          sa cred ca ai ceva dreptate..sunt departe de tara, dar logica si bunul simt ( care nu prea exista pe acolo ) spun ca cei care nu au votat nu ar fi putut sa fie majoritari la aceste demonstratii...dupa mine a fost un amestec de cei care au votat psd ul ( un nr mai mic ) si cei care au votat pnl ,pmp si usr ul...chiar as paria pe amestecul asta...
        • +1 (1 vot)    
          au iesit toti in strada (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:57)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          eu am votat dreapta, in niciun caz nu am votat cu PSD si Dragnea. Eu zic ca in strada in primul rand au iesit tot cei care nu au votat PSD-ul si sunt antiPSD (ca dovada si lozinci gen ,,PSD ciuma rosie).
          Cat despre cei care au votat PSD-ul, i-am gasit aseara la nonstopul din fata blocului, beau tuica sa se incalzeasca si imi ziceau prieteneste ,,ai vazut vecine ce tare e Dragnea? Imediat l-a pus cu botul pe labe pe Johannis''.
      • +7 (11 voturi)    
        Hai sa iti spun o poveste (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:48)

        DE:AD:BE:EF:CA:FE [utilizator] i-a raspuns lui truly

        Hitler a fost ales in mod perfect legitim si democratic. Sa intelegem ca pe parcursul mandatului el "sa taie si sa spanzure dupa bunul plac" era indreptatit.

        Te intreb: cunosti consecintele? A meritat?

        Concluzia: cand un sistem derapeaza il opresti. In viziunea ta, daca am inspectia tehnica facuta la masina si am pana de cauciuc am tot dreptul sa circul, nu?
      • +2 (2 voturi)    
        Naivi sau pacaliti sunt votantii psd (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:40)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui truly

        In strada sunt si oameni care Au votat.
        In campania electorala nici PSD si nici ALDE nu au sustinut gratierea si amnistia, acum ei le baga pe furis. De aceea ies oamenii in strada Au tot dreptul SA o faca fiindca Au fost inselati de PSD si alde
    • +10 (18 voturi)    
      24 de comentarii ale trolilor la ora 22 (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:28)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      P$D si-a mobilizat echipa de troli, cred ca in totalitate, pentru asaltul asupra presei. Asta da o masura a eforturilor depuse de disperatii din P$D pentru contracarea efectelor acestei rezistente a poporului roman in fata gruparii mafiote care a pus mana pe putere in RO.
      • +10 (16 voturi)    
        Cred ca si trolii sunt oarecum surprinsi (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:04)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        vazand ca nu are efect politica lui "ciocu' mic !"

        Trebuie sa fie oarece frustrare si in ceea ce-l priveste pe Livache. Vorba aia, ai dat mana cu Presedintele SUA iar aici acasa ti se striga "Dragnea la puscarie"!
  • -39 (57 voturi)    
    wooow... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:58)

    Gustav666 [utilizator]

    Vedeti ca va veti bucura de prezenta a doua piese grele: Nicusoros si Turcanca.
    • +24 (40 voturi)    
      au intrat trollii in forta (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:50)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui Gustav666

      nicio problema, cetatenii sunt de un miliard de ori mai multi decat voi
    • +25 (37 voturi)    
      mda (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:57)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      postacii PSD contra-ataca :DD

      iesiti in strada fratilor, va e frica ca va linseaza cei 30.000 de romani care protesteaza impotriva ciumei rosii numita PSD ?
    • +2 (2 voturi)    
      PSD si alde (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:01)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Doua entitati mincinoase. Primit uns fac alta dintotdeauna
  • -28 (42 voturi)    
    HN, ati potrivit nuca in perete (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:06)

    Gustav666 [utilizator]

    cu poza de la inceputul articolului. Nu se protesteaza impotriva DNA... si nici pentru...
  • -39 (53 voturi)    
    A început revoluția!!! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:23)

    Shaolin [utilizator]

    Oau! Sute de persoane! Literalmente SUTE!
    Clar! Vocea poporului!

    E timpul pentru „Guvernul meu”!
  • -40 (54 voturi)    
    Well .. este 17:25 .. Puicushor Dan a ajuns ? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:28)

    MiticaPalarierul [utilizator]

    Well .. este 17:25 .. Puicushor Dan a ajuns in Piata Universitatii ?

    Clo-clo si Cosette sunt si ele pe acolo ?

    Fara voi, nu venim nici noi !

    "Patria si Dreptul Meu!"
    .

    P.S. Nu pentru ca suntem de acord cu Dragnea, ci pentru ca nu vrem sa ne inghete nasul si picioarele pentru niste absenti la apel.

    .
  • -39 (55 voturi)    
    Proteste instigate (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:31)

    Shaolin [utilizator]

    Și încă o chestie.
    Cei din stradă spun (sau li s-a spus) că vor să protejeze statul de „drept”. Care stat de drept? Suntem în topul condamnărilor CEDO!

    Din toată isteria asta fabricată de securitate va ieși un mare fâs! Parlamentul își va vota legea așa cum crede de cuviința și așa cum a fost mandatat de votul românilor.

    Este evident pentru oricine nu poartă ochelari de cal că legea amnistiei este de fapt doar un pretext prin care unii vor să scoată în stradă o masă cât mai mare de protestatari.

    Din păcate pentru ei (și din fericire pentru români) nu s-a mai ivit o tragedie gen Colectiv care să scoată masele mari în stradă. Și tare sper să nu „apară” una!
    • +33 (41 voturi)    
      PSD a anticipat "instigarea" (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:50)

      C0tilli0n [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Dar a mers mai departe cu amnistia si gratierea si au incercat sa faca repede o OUG pe genunchi, de ce au incercat daca stiau ca e riscul mare ca populatia sa iasa in strada la indemnul lui Iohannis? Pentru ca asta a fost defapt miza alegerilor, sa ii scape pe unii (multi) de inchisoare si pentru a putea fura in continuare. Daca nu o faceau rapid erau sanse mici sa o faca mai tarziu, mai ales ca pentru Dragnea urmeaza al 2 lea proces si stie ca e vinovat, deci condamnarea. Nicaieri nu e perfect, si da, justitia noastra a gresit in trecut, dar nu cred ca ne dorim ca unii demnitari care ne-au luat viitorul sa le dam sansa sa mai fure ce mai e de furat.
      • -16 (28 voturi)    
        Visezi (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:35)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui C0tilli0n

        Legea are caracter general și nu e făcută așa cum crezi tu, pentru Voiculescu.

        O singură modificare trebuie făcută la ea, și anume articolul ce se referă la recuperarea prejudiciilor. În rest pare a fi bună.

        Lagărele de concentrare din România mai trebuie eliberate. Și cu timpul, vom construi și pușcării (dar nu particulare cum ar vrea anumite javre pnl-iste).

        Eu personal nu am chef ca România să plătească amenzi CEDO pentru niște lucruri ce pot fi rezolvate relativ simplu.
        • +13 (19 voturi)    
          Stiu (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:45)

          C0tilli0n [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Ca legea are caracter general, si nu, nu e facuta doar pentru Voiculescu, gratierea si amnistia viseaza eliberarea lui Voiculescu si a altora ca el, asta e problema.

          Sunt perfect de acord ca "lagarele" , cum le zici tu, mai trebuie eliberate.

          Nici eu nu vreau ca Romania sa plateasca amenzi la Cedo, dar nici nu vreau, ca cei care mi-au furat viitorul, mie si altor milioane de tineri, sa fie liberi.

          Stiu ce tara e Romania, si oricat ne-am supara, e vina noastra, am dormit pe noi ani la rand, Romania e departe de a fi perfecta, dar legea amnistiei si gratierii nu o va face mai buna, nu asta e solutia.
          • -8 (18 voturi)    
            Legea nu își propune asta (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:14)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui C0tilli0n

            Îți mulțumesc pentru răspunsul decent!

            Legea nu își propune să facă România perfectă. Nici nu are cum. Ea încearcă doar să corecteze o anumită anomalie ce ține de penitenciare. Atât!

            Nu e perfectă. Dar e pragmatică.

            Și încă o chestie: legea nu e făcută strict pentru cei condamnați pentru corupție. Are un caracter general. Și acest lucru par a-l uita unii.
            • +2 (12 voturi)    
              Despre anomalie (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:50)

              C0tilli0n [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              Nu, legea nu isi permite sa corecteze anomalia ce tine de penitenciare, daca as propunea asta nu incercau sa o faca pe ascuns.

              Cat despre aglomerarea din penitenciare, a fost un articol pe HN care prezenta solutii reale pentru a rezolva problema.

              Imi pare rau, dar gresesti, legea amnistiei si gratierii este menita in primu rand pentru Dragnea, Voiculescu, Tariceanu, etc. Ca vor profita si alti oameni, oameni de rand, asta este partea a 2 a.

              Imi pare rau ca gandesti asa, nu stiu daca esti atat de naiv sau doar esti sustinator fanatic al PSD-ului, nu merg atat de departe in cat sa zic ca esti platit pentru a posta comentarii favorabile PSD.
            • +6 (12 voturi)    
              Da nene! (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:24)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              Legea nu e pentru Dragnea si ai lui, e pentru a se mai elibera puscariile. De-aia se cere gratierea si celor condamnati cu suspendare, ca doar sunt pline puscariile de condamnati cu suspendare...

              In alta ordine de idei, voi nu aveti nici un pic de rusine? Sau sunteti idoti rau de tot? Alta varianta nu exista.
            • +2 (8 voturi)    
              Sa ne lamurim (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:32)

              v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              Hai sa ne lamurim:

              - pentru gratierea totala sunt eliminate cu grija de la exceptii anumite puncte din legea 78 (da, e legea care se ocupe de infractiuni conexe, legate de coruptie). Abuzul in serviciu de exemplu nu e pe lista, se gratiaza.

              - pentru reducerea cu 50% a pedepsei celor de peste 60 de ani sau care au copii sub 5 ani NU EXISTA NICIO LISTA: reducerea lucreaza pentru toate acuzatiile, de la violuri si talharii cu violenta si pana la marea coruptie, spalare de bani si asa mai departe.
        • +6 (14 voturi)    
          Ei, aici e problema (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:18)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Gratierea colectiva are caracter general, ceea ce nu este in regula. Trebuie studiat fiecare caz in parte.

          Cu articolul acela incepi, continui cu articolul care anuleaza amenzi neexecutate, apoi stabilesti niste criterii clare (nu ca acum, recidiva) prin care se exclude gratierea partiala. Criterii ca cele pentru gratierea completa se pot stabili fara probleme si pentru cea partiala. De modificarile Codului Penal nu vreau sa mai vorbesc..

          PS. Vrei reducerea aglomeratiei? Reabiliteaza inchisori, cazarmi, comuta pedepse usoare cu executare in unele cu suspendare sau arest la domiciliu. Ai solutii, gratierea colectiva nu e una.
          • -3 (9 voturi)    
            Te înșeli (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:45)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

            Grațierea este prevăzută în lege. ȘI pot fi date grațieri colective.

            Acum că ție nu ți se pare normal, asta e o altă chestie. Dar asta nu schimbă realitatea.
            • +2 (2 voturi)    
              M-oi fi inseland (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:28)

              UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              Dar eu n-am afirmat ca nu se pot da gratieri, ci ca NU ar trebui sa dam gratieri colective. Cu atat mai putin in forma asta perfida elaborata de actualul guvern la pachet cu modificari ale Codului Penal.

              Totusi, o sa ma opresc aici. Observ ca orice argument as aduce, care sa semnaleze perversitatea acestei initiative, este ignorat.


              Ps. Principiul de la care se pleaca e foarte bun, dar nu-mi plac mizerii ambalate in cadouri de craciun.
          • +3 (5 voturi)    
            amenzi? (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:04)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

            din nefericire, la noi nu intri la bulau daca refuzi sa-ti platesti amenzile
        • +3 (7 voturi)    
          Legea NU are caracter general (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:29)

          v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Sunt cateva puncte in ea extreme de "personale"
          - Sunt gratiate condamnarile pentru "abuz in serviciu" pana in 5 ani: sunt gramezi de politicieni, in special din administratia locala exact cu aceste condamnari. Ei merg acasa

          - sunt gratiate condamnarile cu suspendare pana in 5 ani: Dragnea iese curat

          - e redusa pedeapsa cu 50% pentru cei peste 60%, indifferent de incadrare: poti fii violator sau spalator de bani sau cu incadrari grave de coruptie cu pagube de zeci de milioane, nu conteaza: 50% reducere. Voiculescu sau Penalty sunt doar doua exemple care beneficieaza de asta

          - Pe langa gratiere, modificarea codului penal e sinistra: abuzul de serviciu e practic lichidat, si cam 30% din dosarele DNA pe asta se bazeaza. Neglijenta in serviciu e eliminata complet. Denuntul e practic lichidat si el (conditiile de utilizare il facinaplicabil), desi exista in codul penal romanesc de dinainte de razboi. Toate aceste modificari sunt pur si simplu o recatie la dosarele DNA in curs si la condamnarile curente. Cu aceste modificari un primar sau un director de spital o sa aranjeze licitatii fara sa mai tremure noapte.
          • +2 (2 voturi)    
            Multumesc! (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:21)

            UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

            Exact pe acest aspect insist si eu. Proiectul e facut cu rea-credinta fățişă. Cand "uiti" sa introduci abuzul in serviciu la criterii pentru gratiere completa, vrei sa reduci pedeapsa maxima pt abuz de la 7 la 3 ani (adica sa-l faci eligibil pt gratiere completa dupa ce ai "uitat" sa-l elimini), nu stabilesti niciun fel de criterii de eligibilitate pentru gratierea partiala (aici ma gandesc la infractori violenti in special), bagi paragraful cu eliminarea platii de despagubiri, elimini plata de amenzi penale si incerci sa reduci la absurd abuzul in serviciu, cum poti veni sa-mi spui ca unicul obiectiv e reducerea aglomeratiei din penitenciare !?

            Ma lasi?
            • +2 (2 voturi)    
              Pe 12 decembrie scriam aici ca acum (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:06)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

              Dragnea va da putea sa se ocupe si de el si de tovarasii lui si sa dea linistit legea amnistiei si gratierii iar un user, usor iritat, m-a certat ca de ce le dau idei !! :))

              "Saracii" de ei ! Cred ca aveau totul gandit, potrivit si scris inca dinainte de a incepe campania electorala!

              Lege de amnistie ? Ce naivi am fost ! Ordonante de urgenta pt gratiere colectiva si pt DEZINCRIMINARI, nu amnistii ! Asta au pregatit ca niste adevarati briganzi ce sunt !

              PS. Nu te supara pe mine dar sintagma "rea-credinta fatisa" atasata la cuvantul "PSD" reprezinta o exprimare pleonastica !
        • +2 (6 voturi)    
          mai (Luni, 23 ianuarie 2017, 7:54)

          csan [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          condamnatule, si aia cu suspendare aglomereaza inchisorile? Hai ca esti ori condamnat pentru furt ori, si mai rau, esti platit sa prostesti pe cei care nu au destul creer sa gandeasca .
        • +1 (5 voturi)    
          Nici nu a fost "amendata"inca pentru aglomeratia (Luni, 23 ianuarie 2017, 8:15)

          deval [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          din puscarii ! Iar de amenintat Romania e amenintata de peste cinci ani. Si public, nu in secret. Banuiesc ca o eventuala amenda va deranjeaza iar praduirea sistematica nu ! Aia e benefica daca aveti si dvs bon de ordine la aplicat coruptia , si sperati sa va consolidati constiinta cu ceva pungi de plstic. Vreti sa reanviati epoca fanariota, sa initiati oficial Califatul Teleormania, vreti sa faceti din coruptie , obligatie a cetatenilor spuneti, sa stim si noi !!
        • +2 (2 voturi)    
          Suntem furati de Fan, oder, psd, alde (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:03)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          De 27 de ani. Stimmt cand o lege Data de Ei e rea
        • +2 (2 voturi)    
          mah, ce v-a luat pe toti de.. (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:38)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          ..c*r cu CEDO. Dar spitalele din Romania? Cate amenzi plateste statul roman de la CEDO pentru lipsa de asigurare a conditiilor minime de acordarea ingrijirilor medicale?!? Dar ca invatamantul romanesc nu ofera conditii decente pentru elevi?!??
          Tocmai puscariasii sunt cei pentur care plateste Romania in fata CEDO? (ca nici macar nu plateste Romania la CEDO ceva, dar asa merge cu propaganda de partid : se inghite pe nerasuflate si nemestecate).
      • +8 (16 voturi)    
        Daca Dragnea primea cu executare (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:58)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui C0tilli0n

        acum o piesa toxica a pesedeului era scoasa din joc. Am vazut o pancarta extraordinara:
        ”Noi furăm
        Voi furăți
        Ei fură”.
        Atenție la diacritice ;)
      • +5 (11 voturi)    
        Daca Dragnea primea cu executare (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:58)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui C0tilli0n

        acum o piesa toxica a pesedeului era scoasa din joc. Am vazut o pancarta extraordinara:
        ”Noi furăm
        Voi furăți
        Ei fură”.
        Atenție la diacritice ;)
    • +6 (16 voturi)    
      Exponent al securitatii ești tu și cu neamul tău (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:59)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Numai ăștia nu suportă mitingurile si protestele, îi ard la lingurică.
      • -3 (13 voturi)    
        Te înșeli (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:16)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Ei iubesc protestele. Alea ale lor evident. Din proteste se naște schimbarea. Aia pe care o vor ei evident.

        Să vedem dacă le merge și acum. Eu cred că nu.
  • -27 (41 voturi)    
    Am uitat complet de Ghiță (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:35)

    Shaolin [utilizator]

    Și încă o chestie! :))

    Ce coincidență interesantă că tocmai în perioada asta apar proteste și instigări la revoltă!

    Foooooarte interesant mi se pare! Mai țineți minte subiectul de ieri? Generalul SRI (marele șef) a fost scos din funcție de declarațiile unui „penal” dat în urmărire. Foarte interesant mi s-a părut subiectul la momentul respectiv.

    Dar acum se pare că nu mai contează. Avem altele mai importante! Dap...
    • +9 (23 voturi)    
      Care mai e solda unui troll? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:03)

      AKM [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Nu te mai agita atata amice, azi am vazut ca ai inrosit tastatura. Crezi ca te ia cineva in seama?
      • -11 (23 voturi)    
        Nu știu, spune-ne tu. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:40)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui AKM

        Nu îți plac alte opinii decât ale tale? Nasol! Constituția îmi dă dreptul să îmi exprim și eu o opinie chiar dacă te încurc pe tine.

        Cine ma bagă în seamă? Mulți! Un prim exemplu ești chiar tu.

        Și sper ca unii din acei mulți să își deschidă, poate, puțin gândirea și să fie onești cu ei înșiși.
    • +2 (6 voturi)    
      Daca PSD nu pregatea OUG-urile astea sinistre (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:33)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Si acum discutam de Coldea. Nu da vina pe protestanti sau pe instigari. Discuta mai bine cu Dragnea si Grindeanu
  • -27 (43 voturi)    
    Da' .... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:38)

    vitan.sandu [utilizator]

    ... cine aia a ma mii voastre sunteti voi astia din strada sa vreti sa schimbati rezultatul unui vot!? Unde erati cand s-a votat? In fond aveti dreptul sa demonstrati, dar atunci cand cereti altceva decat ceea ce au spus in campania electorala cei care au catigati, ar trebui sa va dea cineva peste bot. Ati avut sansa sa votati, ati stat ca ra hatul in ploaie, si acum nu va convine. Sa nu dea Dumnezeu sa iasa si cei care au votat, ca atunci faceti pr voi.
    • +13 (23 voturi)    
      Postăcel (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:24)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Dă-mi voie să-ți explic: votul câștigat de PSD nu le dă dreptul să încalce legea. Punct. Oamenii nu ar fi ieșit în stradă dacă PSD juca după reguli. Pentru că legile bat votul, oricând și oriunde.
      • -9 (19 voturi)    
        În ce fel încalcă legea? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:42)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Ce lege încalcă? Sunt curios. Fără nicio glumă!

        Ce lege încalcă? Ce articol și ce aliniat?

        Dacă mă lămurești mâine ies și eu în stradă!
        • +3 (11 voturi)    
          pai e clar (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:27)

          razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          legalizeaza hotia, asta e pe scurt problea. Daca nu ti ai dat seama pana acum de asta nu te mai deranja, nu iesi in strada.
          • -2 (6 voturi)    
            Articolul de lege, te rog (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:17)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

            Număr, lege, etc. Dacă îmi dai și un link aș fi foarte recunoscător. Mersi!
        • +4 (12 voturi)    
          Legea bunului simt (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:31)

          JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Iesi in strada pentru bun simt politic? Ma indoiesc.
          Cum bagi pe sub masa o ordonanta secreta facuta cu dedicatie pentru toti penalii respectiv dinamitezi si iti bati joc intr-un mod atat de josnic de toate eforturile organelor de cercetare din ultimii ani? Mai mult, ii favorizezi pe prietenii din puscarie facilitandu-le iesirea si usurandu-le pedepsele?
          Pai cum vii tu PSD, cu programul de guvernare in care ne minti ca nu exista gratiere/amnistie, dupa care vii miseleste cu ea in fata ca prima urgenta?
          Dupa ce raspunzi acestor intrebari, te asteptam in strada cu noi.
          • -2 (8 voturi)    
            Articolul? (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:17)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

            În ce articol e stipulat bunul simț?
            • +2 (2 voturi)    
              Raspunsurile? (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:24)

              JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              Nicaieri in lumea asta nu exista legi pentru bun simt. Daca am ajuns la astfel de intrebari, nu mai este nimic de lamurit pentru tine. Esti fara speranta pentru ca esti atoate-cunoscator.
              Iar raspunsurile tale?
            • +2 (2 voturi)    
              Ai amutit ? :) (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:10)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              Vezi ca te asteptam miercuri la ora 18:00 la Fantani ! :))

              PS. Sa nu intarzii ! ;)
        • +4 (8 voturi)    
          Poftim: (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:57)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          "Conform art. 73 alin. 3 din Constitutia Romaniei, gratierea colectiva se dispune prin LEGE organica. In acest domeniu nu pot fi adoptate nici ordonante de catre Guvern, potrivit art. 115 Constitutie. Legea 546/2002 arata ca numai Ministerul Justitiei poate initia o LEGE de gratiere."

          http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21540695-fost-membru-csm-gratierea-colectiva-nu-poate-dispune-prin-oug-prin-prin-lege-organica.htm
        • +4 (8 voturi)    
          Te astept de saptamana viitoare in strada! (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:44)

          v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Art. 73 alin. 3 din Constituția României, grațierea colectivă se dispune prin LEGE organică.

          În acest domeniu nu pot fi adoptate nici ordonanțe de către Guvern, potrivit art. 115 Constituție.

          Legea 546/2002 arată că numai Ministerul Justiției poate iniția o LEGE de grațiere (subliniere, o LEGE, nu o ordonanta).

          Te astept de saptamana viitoare in strada!
    • +2 (6 voturi)    
      As vrea sa vad si eu 30.000 de oameni in strada (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:41)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Manifestand pentru dreptul hotilor de a fi scosi din puscarii.

      Daca existau asa oameni, punea PSD-ul in fruntea programului electoral proiectele de gratiere colectiva inainte de alegeri.

      Dar ei nu au zis nimic inainte, stiau ei mai bine de ce. Pierdeau alegerile, cu asa mizerii propuse.
  • -20 (34 voturi)    
    iti vine sa rizi... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:02)

    exilatul [utilizator]

    cind vezi doar 2-3000 de oameni care protesteaza contra escrocilor...se pare ca majoritatea populatiei are pe cineva la puscarie sau le e frica sa nu ajunga acolo, fiind penali.....altfel nu vad de ce asa de putini protestatari cind tara are citeva milioane de ..."revolutionari"...
  • +23 (33 voturi)    
    Din pacate .. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:11)

    blackarrow [utilizator]

    nu poti sa manifestezi tot timpul si sa stai de paza ca nu cumva sa bage pe din dos OUG de genul asta .
    Pacat ca trebuie reparat ce au votat unii , aia care au dat cu stampila pe psd nu vad ce specimene sint Iordache sau Codrin Stefanescu , care ameninta ca merg pana la capat, indiferent de consecinte ?
  • -18 (32 voturi)    
    Vai de ei (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:14)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    În ziua votului au stat în casă cu mâna pe schimbătoru' de viteze. Ce mai caută acum în stradă? Vocea lor trebuia să se facă auzită la vot, nu acum, tardiv, în stradă.
    • +1 (13 voturi)    
      pai (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:31)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      prostestul e impotriva unei legi. de unde stii ca printre cei din strada nu sunt si votanti PSD ?
  • -18 (30 voturi)    
    Ora 18,jandarmeria declara 1500 insi in (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:16)

    xrogo [utilizator]

    Bucuresti,HN 5000,unde este adevarul?
    • +1 (5 voturi)    
      Stii sa numeri? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:16)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Pana la cat?
  • -17 (31 voturi)    
    Apare din ce in ce (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:25)

    UpNext [utilizator]

    mai clar ca demonstratiile din Bucuresti si alte centre urbane devin mai mult spre exclusiv anti PSD si mai putin, spre deloc, anti ordonanta amnistie/gratiere. Practic, se repeta scenariul "Colectiv", prin care s-a fortat demisia guvernului Ponta: un pretext utilizat de TFLi, "societatea civila" si alte grupari antisistem de a forta o noua demisie si, eventual, organizarea de alegeri anticipate. Daca nu era pretextul "ordonanta", probabil ca orice alt pretext era bun sau se crea - incendiul de la Bamboo, gerul de afara sau rasaritul soarelui la rasarit.

    Participarea presedintelui si a partidelor politice din opozitie la manifestatia din Bucuresti intareste aceasta ipoteza, in conditiile in care exista parlament, alegeri democratice si posibilitatea negocierilor, elemente-cheie ale democratiei. Exista, dar nu aici, in Romania salbatica si primitiva, care a revenit exact in anul 1990!!!..:(((
  • +20 (30 voturi)    
    Jocuri de putere (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:31)

    BanateanulVesel [anonim]

    ...pana puscariabilii dragnea si tariceanu sunt in fruntea tarii. au doar cuvinte ironice la adresa demonstrantilor. E frumos ca Raluca Turcan si Nicusor Dan sunt prezenti, dar in acest moment doar Johannis poate sa dea greutate si importanta protestului. Dupa oprirea pentru moment a legii gratierii si amnestiei, are din nou respect si recunoastere din partea lumiii "civilizate". La chemarea PSD/ALDE prostimea va navali in pta Universitatii, sustinind cu gura mare furtul si penalii. Cei doi puscariabili vor face totul ca legea amnestiei si gratierii sa treaca cat de urgent de Senat si Parlament. Reusesc?
    • +3 (11 voturi)    
      A dat greutate, a venit in mijlocul (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:54)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui BanateanulVesel

      oamenilor.
  • +19 (29 voturi)    
    Mustatacucarii si valetu (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:50)

    KostasP [utilizator]

    Nu s-au intors de la "investire"? Sa vina la p-ta universitatii sa-si ia o portie de rosii pt salata.
  • -24 (42 voturi)    
    Ridicol ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:51)

    vi_escu [utilizator]

    Mitingul are drept scop rasturnarea rezultatului alegerilor. S-a dus dracu' statul de drept. Avem un presedinte disperat si penibil.
    • +4 (6 voturi)    
      NU asta e scopul protestelor (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:34)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      Ele au un scop mai marunt si mai pragmatic. Guvernul sa retraga cele doua propuneri de OUG-uri.
  • +20 (36 voturi)    
    Romanii din diaspora - DNA sa vina sa va ia!!! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:55)

    Daniel G. [utilizator]

    Romanii din diaspora sunt alaturi de manifestanti chiar daca de la 5000 de km departare.

    Laura, DNA si orice cetatean care doreste o tara libera in care domneste legea si respectul pentru semeni, alaturativa protestului atat fizic cat si virtual.

    Go DNA. Laura nu te lasa intimidata de bolshevicii astia.
    • -16 (32 voturi)    
      Trimiti TVA? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:42)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G.

      In tara mea pt mama ta in ingrijirea mea?
      • +6 (18 voturi)    
        doamne feste (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:08)

        greatza_de_comunisti [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        sa ajunga mama mea in ingrijirea ta, ciuma rosie
    • +12 (26 voturi)    
      RESPECT (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:50)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G.

      jos P$D Ciuma Ro$hie !
      • -4 (8 voturi)    
        aha (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:08)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        deci recunosti ca voi vreti rasturnarea guvernului, iar povestea cu gratierea e un pretext penibil! QED, dar o veti incasa urat de tot daca mergeti mai departe.
  • -18 (40 voturi)    
    bravo (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:56)

    Mazeta [utilizator]

    Sunt mult mai mulți oameni în stradă de când a ars Bamboo.
    • +5 (19 voturi)    
      ambasada uresese (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:27)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      trebuie sa arda !
      • +8 (12 voturi)    
        Nu e bine ce spui. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:52)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Sa arda de ciuda, da.
  • -25 (41 voturi)    
    Se face prezenta pe lista de organizatie de partid (Duminică, 22 ianuarie 2017, 18:56)

    Miky60 [utilizator]

    Organizare obisnuita pentru membrii de partid PNL si USR (mai ales ca seful lui, Plicusor Ban a venit sa verifice daca toti membrii au dat cu prezenta), iar PNL-ul si-a mobilizat membrii de partid + cei 20 de lei obisnuiti in Regie. Prezenta cam ca la un derby de fotbal (chiar mai mica) si cam egala cu numarul de voturi, chiar mai mica. Deci nimic nou, am mai vazut filmul asta de mai multe ori, tot aceeasi, nu au castigat pe nimeni nou.
  • -21 (39 voturi)    
    La nametzi si vot, ba.... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 19:06)

    cristian_n [utilizator]

    La scandal in strada daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
  • -16 (34 voturi)    
    guvern PSD +ALDE (Duminică, 22 ianuarie 2017, 19:07)

    xanti [utilizator]

    Puteti iesi si 200 000 tot degeaba ,ati stat acasa la vot ,acum este tarziu.
    • +2 (4 voturi)    
      Din contra, in strada sunt numai votanti PSD (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:36)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Au votat PSD si acum sunt furiosi ca au fost inselati. In programul de guvernare nu zicea nimeni nimic de gratierea hotilor.

      Si pot spune asta cu siguranta, ii cunosc personal pe cei 30.000 care au fost in strada. Toti sunt votanti PSD.
  • -19 (39 voturi)    
    Ce ne facem cu domnul Johanis? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 19:26)

    Tambrian [utilizator]

    In orice tara din EU si din lumea democratica ceia ce a facut domnul presedinte Johanis depaseste limita normalului.
    • +8 (20 voturi)    
      :)) (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:50)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      presedintele este in primul rand CETATEAN ,are dreptul sa se exprime,are dreptul sa protesteze..etc..
      si are obligatia sa lupte cum poate pentru tara si poporul lui.
      • -9 (17 voturi)    
        Asta e bună (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:24)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        E ca și cum un securist ocupă sub acoperire funcția de parlamentar. Și o face pentru că e în primul rând CETĂȚEAN și are dreptul să reprezinte poporul.
        • +3 (9 voturi)    
          Ce o tot dai cu securistii cand tu, prin tot (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:52)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          ce faci, te arati ca unul din gasca de trista amintire? Securistii - dintr-un corp desfiintat odata cu impuscarea lui Ceausescu, care nu mai exista si nu mai are ratiunea aceea de a fi - o duc bine mersi, au preluat puterea in Romania, copiii lor sunt consuli la ambasade unde taie frunza la caini... Nu pot sa cred ca cineva poate pune botul la diversiunea pe care o faceti, cu ”securistii”. Va credeti prea destepti bei.
  • -22 (36 voturi)    
    Ce ne facem cu domnul Johanis? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 19:26)

    Tambrian [utilizator]

    In orice tara din EU si din lumea democratica ceia ce a facut domnul presedinte Johanis depaseste limita normalului.
  • +2 (20 voturi)    
    O intrebare ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 19:44)

    Tony_K [utilizator]

    De ce ungurii din HarCov nu ies niciodata in strada pt a apara democratia si statul de drept ? Doar intreb !
  • +23 (33 voturi)    
    Guvernul PSD (Duminică, 22 ianuarie 2017, 19:45)

    thatchme [utilizator]

    trebuie ...sa...in teleaga : Legea este lege si pentru EI. Cei care se bucura de MILIOANELE de roamani furati.
  • -30 (44 voturi)    
    NICI 200.000 persoane nu conteaza... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:09)

    Flinder [utilizator]

    ... cu atat mai putin doar 10%(20 000), si asta e cifra umflata la maxim adica sunt probabil doar 2000. Noi nici macar nu trebuie sa iesim in strada doar sa strivim cu o forta de 500.000 de oameni niste muste fara cap. Un lucru e sigur si il veti simti imediat: Veti primi lovitura legala meritata pentru iresponsabilitatea voastra sinucigasa , incat apoi, pentru cel putin 4 ani va trebui sa invatati ca trebuie doar sa jucati cum cantam NOI, PSD !, cu Iohannis in fruntea horei !
    • +23 (31 voturi)    
      Continuati asa ca va mai dam ! Nu vine iarna, (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:44)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      ci primavara !! Faceti coruptia obligatie cetateneasca in Constitutie si dati bonuri de ordine sa furati dracu pe rand , nu toate hoardele de partid odata , borfasilor !! Noi n-am fost in strada pentru 1% sau salam si nu ne reprezentam decat propriile constiinte !
      • +6 (12 voturi)    
        Bravo deval! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:51)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui deval

        .
    • +12 (20 voturi)    
      esti (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:17)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      bolnav si nu cred ca s-a inventat medicamentul care sa te vindece !
      • +6 (16 voturi)    
        Mi-ai luat vorba din gura ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:01)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

        Chiar cred ca e ceva serios in ceea ce il priveste !
    • +7 (15 voturi)    
      Asa (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:41)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      s-a gandit si Ceausescu!!! Si a a ajuns depaaarteee...pana la Targoviste! :))))
  • -28 (40 voturi)    
    NICI 200.000 persoane nu conteaza... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:09)

    Flinder [utilizator]

    ... cu atat mai putin doar 10%(20 000), si asta e cifra umflata la maxim adica sunt probabil doar 2000. Noi nici macar nu trebuie sa iesim in strada doar sa strivim cu o forta de 500.000 de oameni niste muste fara cap. Un lucru e sigur si il veti simti imediat: Veti primi lovitura legala meritata pentru iresponsabilitatea voastra sinucigasa , incat apoi, pentru cel putin 4 ani va trebui sa invatati ca trebuie doar sa jucati cum cantam NOI, PSD !, cu Iohannis in fruntea horei !
  • +17 (29 voturi)    
    Si la Sibiu au fost vreo 3000 oameni (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:15)

    JLS [utilizator]

    http://www.turnulsfatului.ro/2017/01/22/3-000-de-sibieni-protesteaza-centrul-sibiului-foto-si-video/

    http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/foto-si-video-3-000-de-sibieni-protesteaza-impotriva-gratierii-si-amnistiei-iohannis-e-cu-noi-123079.html

    http://sibiu100.ro/eveniment/87983-3-000-de-oameni-strada-la-sibiu/
    • +7 (15 voturi)    
      asa e (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:58)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui JLS

      am fost acolo
      • +3 (11 voturi)    
        ... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:41)

        John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Si eu!
  • +16 (26 voturi)    
    mda... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:30)

    liviu_ [utilizator]

    " https://www.antena3.ro/politica/mii-de-oameni-si-presedintele-iohannis-au-iesit-in-strada-la-protestele-fata-de-ordonantele-396723.html "
    conform latrina 3 sunt "Cateva mii de oameni"

    la sterile de maine o sa zica "20-30 de oameni"
    • +11 (17 voturi)    
      da (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:00)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      la ghitatv s-a anuntat acum 30 min ca cei "10000 de oameni"(ha!Ha!) se imprastie si ca protestul s-a terminat.Manipulare grosolana!!!!!
  • +18 (26 voturi)    
    Si in Sibiu (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:46)

    RaduCalin [anonim]

    Hotnews, la toate protestele de pana acum ignorati Sibiul. Azi au fost peste 2000 persoane. Presa locala a amuntat 3000. Va rog nu ne. ai bagati la categoria "si altii" ca am fost peste Timisoara cam tot timpul, desi orasul e mult mai mic. Multumesc
    • +10 (18 voturi)    
      in schimb (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:02)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui RaduCalin

      toata stima pentru Digi24 care a facut mai multe transmisii in direct de la protestul din Sibiu
    • +10 (16 voturi)    
      Multumim Sibiu! Digi v-au aratat. Si multumim si (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:50)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui RaduCalin

      Arad, Baia Mare, Cluj, Constanta, Galati, Iasi!
  • +17 (23 voturi)    
    Ce naiba.. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:48)

    Ciprian1979c [utilizator]

    ..tot ne spuneti ce zic retarzii de la RTV?!...l-am sters de pe TV sa nu ma enervez si dati citate din ei aici?!
  • +3 (9 voturi)    
    vremuri noi (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:00)

    alex562 [utilizator]

    a scazut mult media de varsta si nu mai scrie "jos" pe nici un semn, participare la cel mai inalt nivel
  • +12 (20 voturi)    
    o intrebare? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:14)

    Francisc 1 [utilizator]

    pentru postaci si pentru cei 18% din votanti care au ales psd : Credeti ca aveti toti locuri in care sa puteti ciupi 200.000 de lei ? ma indoiesc Ati votat sa fiti furati legal ? Copii vostri sa stea pe bara si ai lor sa faca punga mare?
  • -13 (19 voturi)    
    Ce protest frumos (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:32)

    sveilshaideh [utilizator]

    Ce protest frumos aveti aici. Ar fi pacat ca cineva, sa zicem proaspat emigrat din siria, sa se detoneze in multime.
    Eu zic ca data viitoare mai bine stati acasa
  • -12 (24 voturi)    
    Mineriada model 2017 (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:39)

    Miky60 [utilizator]

    Si in 90-91 la mineriade a fost la fel: presedintele a chemat niste manifestanti sa protesteze impotriva primului ministru si al guvernului ca sa il dea jos. Atunci a fost Iliescu cu Petre Roman premier, acum e Johannis cu Grindeanu premier. Dubla masura functioneaza: atunci nu era bine, acum e bine.
    • +7 (17 voturi)    
      Fa Monta , stai naibii sub pat ca nu te gratiem ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:02)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Doar daca faci parte din haita poti sa faci asa o comparatie !! Din pacate sau din fericire, cei mai multi dintre cei ciomagiti si alegati atunci sunt pribegi pe toate continentele , latura !!
    • +3 (11 voturi)    
      Fa Monta , stai naibii sub pat ca nu te gratiem ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:03)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Doar daca faci parte din haita poti sa faci asa o comparatie !! Din pacate sau din fericire, cei mai multi dintre cei ciomagiti si alegati atunci sunt pribegi pe toate continentele , latura !!
    • +3 (13 voturi)    
      Jos epoletii (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:06)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ti-au promis ca iti maresc solda, nu?
    • +2 (2 voturi)    
      Acum va descotorositi (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:09)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      De mineriada, de iliescu, Roman si altii de Ai vostrii ?:))

      Protestatarii sunt indreptam SA iasa daxa Nu le convine ce face guvernul. Mai ales ca aplica legi nediscutate Public, pt Probleme neurgente. In plus amnistia si gratierea Nu Au fost in campania electorala a PSD Sau alde, deci pana si votantii lor sunt inselati
  • +11 (21 voturi)    
    A fost magnific! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:48)

    Maniu [utilizator]

    la inceput mi-a fost teama ca n-o sa fim destui, dar in dreptul Pietei Romane cand a cotit coloana mi-am dat seama ca suntem zeci de mii. I-am vazut si pe Dl. Tapalaga, pe Tudor Chirila, pe Stere Gulea...
  • +13 (21 voturi)    
    Felicitari manifestantilor... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:56)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    ...pentru numeroasa participare, modul pasnic in care s-au comportat si pentru inaltul simt civic dee care au dat dovada!!! Guvernul sa stie ca are dreptul sa guverneze doar cu respectarea legii si a Constitutiei care proclama egalitatea cetatenilor in fata legii! Sa guverneze, nu sa gratieze politicienii penali, coruptii si sa faulteze pe viitor legislatia anticoruptie...E bine ca Romania e vie, ca oamenii sunt vigilenti si isi apara drepturile si democratia!!!
  • +9 (21 voturi)    
    Lovitura de stat... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:59)

    europeanul2 [utilizator]

    Lovitura de stat este specialitatea PSD! Mineriadele tot specialitatea lor sunt. Ciocul mic! Porcii astia nu au nicio limita!!!
  • +11 (23 voturi)    
    Mda... plin de postaci, (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:00)

    dinfranta [utilizator]

    care mai de care cu "argumentu" : ba ca au fost alegerile acum ciocu' mic, ba ca ordonantele strecurate pe furis sunt cit se poate de legale, ba cu "vointa boborului" etc..............
    Controlul democratic asupra puterii se exercita in fiecare zi, nu numai la patru ani, la alegeri. Faptul de a fi ales nu confera nimanui putere absoluta. Esti "ales" slujitor al poporului, nu vataf.
    In folosul cui sunt concepute ordonantele cu pricina ? Al poporului ? Nu. Al infractorilor ? Da.
    PUNCT.
  • -3 (17 voturi)    
    Prezent la vot (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:30)

    Captain Obvious [utilizator]

    N-am ieșit la protest că nu merită, dar mă întreb câți din ce prezenți au fost la vot și au vorbit cu familia despre situația politică din țară în zilele dinaintea votului. Protestezi cu stampila nu cu Facebook! Protestele astea trebuiau făcute înaintea votului să trezească adormitii
  • 0 (10 voturi)    
    S-au trezit (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:01)

    KostasP [utilizator]

    Da la vot, la vot de ce n-ati mers bai "scarbitzilor"? Popor de ignoranti sadea. Meritati 25 de ani de psd.
  • +4 (12 voturi)    
    Antena 3 (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:23)

    Capra [utilizator]

    In speranta ca poate-l scapa pe Voiculescu, Antena 3, in frunte cu Dana Grecu si toti trogloditii, ling la PSD de saracii li s-a subtiat pielea de pe cur. Rusine. Va credeam oameni onesti dar vorba romanului <<daca-i ordin cu placere>>
  • +3 (9 voturi)    
    trista amintire (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:12)

    razeshu [utilizator]

    PSD continua neabatut traditia din care-si trage seva. Mai exact a gratierilor din luna Ianuarie, atat de dragi lui Ceausescu (de ziua lui de nastere) odinioara. Erau si ele o alta forma de terorizare a populatiei. Inspirational, deh. Tin minte cum incepea teroarea dupa "eliberare", auzeai incontinuu de posete si caciuli furate pe strada, lantisoare smulse de la gat, .... Totul tinea o luna doua pana intrau toti la loc.
    Acum e mai groasa insa, astia pleaca direct in Vest cu un cazier imaculat. O sa reusim sa scoatem toate tarile din UE ca pe noi nu ne pot da afara. O sa iasa toti si or sa faca alta uniune. Noi ramanem cu Bulgarii. Sa ne furam singuri caciula!
  • 0 (4 voturi)    
    Dragilor (Luni, 23 ianuarie 2017, 8:04)

    Robert USA [utilizator]

    Problema se pune in felul urmator: Acesti nou-alesi au avut in programul lor de guvernare aceste masuri, da sau nu?
    E simplu, daca au fost in program, va agitati degeaba iar daca nu au fost, nu-i lasati sa faca ce doresc dupa ce s-au vazut inscaunati.
    Atata este simplu; au fost alesi pentru un program si daca programul nu convine, in mod democratic trebuie acceptat de partea adversa. Eu habar nu am daca asa ceva era sau nu in programul lor caci nu traiesc in tara si nici nu mai pot vota... Va raspundeti voi la intrebarea mea... (Sincer sper sa nu fi fost asa ceva in program si manifestarea sa fie indreptatita)
  • +1 (5 voturi)    
    ha,ha,ha (Luni, 23 ianuarie 2017, 8:05)

    csan [utilizator]

    in 2015 Dragnea l-a dat jos pe Ponta pentru si mai putini demonstranti. Acum se agata cu dintii de guvern si de ordonanta sa scape de inchisoare. Sper ca procurorii DNA sa -i gaseasca o incadrare in faptele exceptate de la gratiere. Haideti domnilor procurori ca nu-i greu. La cate magarii a facut acest infractor nu este greu sa-l ascundeti pentru totdeauna. Voi sunteti singurii care puteti scapa tara de dictatorul asta si cat mai repede, pana nu este prea tarziu.
  • +1 (5 voturi)    
    Dragnea avea termen pentru dezincriminare! (Luni, 23 ianuarie 2017, 8:21)

    deval [utilizator]

    Probabil ghita, varful de lance al puscariabililor santajeaza cel mai probabil pe dragnea/psd ! Probabil de la o anumita data, "dezvaluirile" lui ghita se pot indrepta catre EI !! Adica ghita alege daca va beneficia de statutul de denuntator sau nu dupa o anumita data !!
  • +4 (8 voturi)    
    Pentru toti cei cu nume razboinice!! (Luni, 23 ianuarie 2017, 8:50)

    KTLiN_R [utilizator]

    Va invit sa ignorati pentru cinci minute argintii ce stralucesc langa tastaura si va iau mintile astfel incat faceti sluj sau va puneti capra (dupa caz, binenteles) in fata hamsterului si a camarilei acestuia.
    Haideti sa urmam firul logic, mergand pe argumentele voastre:
    1. Puscarii supraaglomerate! De acord; in acest caz se aproba plan de investitii de catre guvern (sa se faca si marionetele utile), se traseaza buget, se preiau spatiile dezafectate de la MAPN sau MAI si cu forta de munca existenta in puscarii se trece la treaba si anume la amenajarea a noi locuri de detentie!!
    2. Condamnarile CEDO. Ufff, dureros..."we're bleeding money"... Dar de sutele de scoli si spitale fara autorizatii de functionare, nu va doare? De copiii care se duc la buda in fundul curtii, n-aveti nimic de zis? Pentru bolnavii care mor cu zile in spitale nu exista compasiune??? Daca tot e guvernul poporului, ales legimit de "milioane" de cetateti responsabili de ce nu se ingrijeste de aceste aspecte mai intai (ca tot va dati de ceasul mortii de cat de incompetent a fost guvernul tehnocrat cu Ciolos in frunte).
    3. Ce ne facem cu coruptii?? Cam cat e prejudiciul insumat la cele mai mari 3 cazuri dr coruptie din Romania ultimilor 15 ani? Cate salarii si pensii se puteau mari cu banii astia? Cate autostrazi se puteau face?
    De ce in formularile OUG in discutie nu e stipulata recuperarea prejudiciului decat in anumite conditii si de catre stat (poate la sf. Asteapta).
    Nu am o problema ca e PSD-ul la putere atat timp cat demonstreaza ca are uneltele si metodele cele mai legale de a guverna.
    Din pacate, judecand dupa alianta de guvernare, dupa membrii guvernului si dupa rapiditatea cu care apar propuneri de OUG care sa protejeze si sa salveze marii corupti, sunt obligat sa ies in strada si sa-mi strig indignarea.
    Ati ajuns prin vot la putere, dar daca nu respectati statul de drept si nu urmariti bunul mers al tarii nu meritati sa ramaneti acolo.
    • +1 (1 vot)    
      de acord, dar am mici corectari. (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:43)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui KTLiN_R

      ..pentru:
      1. se da puscariasilor materie prima si sunt pusi la treaba: reconditionarea spatiului pe care il ocupa - in felul acesta se face si instructaj pentru meserii viitoare(bine cu masurile de rigoare pentur a se evita un macel la "locul de munca/detentie"
      2.de acord.. Eu as da statul roman in judecata la CEDO, dar icna nu am copii in scoli; pentru spitale as da, statul roman in judecata!
      3.de acord. Sa se puna in legea amnistierii: prin recuperarea averii! la fel si legea gratierii: prin recuperarea daunelor si unde nu exita fonduri, munca in folosul comunitatii pana la recuperarea daunelor!
  • +6 (6 voturi)    
    Government corruption (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:18)

    RomulusX [utilizator]

    Well done people of Romania,
    This is the best way to resist government corruption.
  • 0 (0 voturi)    
    Hotii striga hotii (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:36)

    mb63 [utilizator]

    Bolsevicii psd-isti striga in gura mare-de ce nu ne miram?- ca e incercare de lovitura de stat,ca e mineriada,dar in 1990 si in 2012 de ce nu au strigat? Tipic comunist,tipic bolsevic!!! Un ticalos ca Dragnea,caruia nu i-a iesit pasenta,e primul care striga,dar am fi curiosi pe banii cui a fost in SUA? Ciuma rosie,bolsevica loveste din plin,iar pedesizarea tarii nu le iese conform calculelor. Nu trebuie sa-i lasam sa-si bata joc de noi o adunatura de ticalosi penali si abjecti care ne vrajesc cu intentii bune.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version