Iohannis cere retragerea proiectelor de OUG privind gratierea si modificarea Codurilor: Sunt inacceptabile si par a fi facute cu dedicatie / Iordache: Raspunsul il vom da cand se intoarce premierul

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 20 ianuarie 2017, 12:54 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis si Sorin Grindeanu
Foto: Guvern
Proiectele de Ordonante de Urgenta privind gratierea si modificarea Codurilor penale sunt neavenite, inacceptabile si par a fi facute cu dedicatie, o spun cele mai autorizate voci din Justitie, a scris vineri Klaus Iohannis pe pagina sa de Facebook.

"Parchetul General, DNA, Inalta Curte de Casatie si Justitie, DIICOT, asociatiile magistratilor si organizatii ale societatii civile s-au pronuntat ferm impotriva modificarii cadrului legislativ referitor la coruptie, abuz in serviciu si integritate, in regim de urgenta, fara analize obiective si in conditii de totala netransparenta", noteaza seful statului.

"Sunt suficiente argumente care sa determine Guvernul sa retraga aceste Ordonante de Urgenta", mai noteaza presedintele.

Guvernul va da un raspuns la solicitarea presedintelui Iohannis privind retragerea proiectelor referitoare la gratierea si modificarea Codurilor penale la intoarcerea premierului Sorin Grindeanu in tara, a declarat ministrul Justitiei, Florin Iordache, citat de Agerpres.

"Se va discuta in Guvern si raspunsul il vom da formal atunci cand vine si prim-ministrul. Daca ma intrebati pe mine, personal, le-am initiat tocmai pentru a avea puncte de vedere si observatii la aceste proiecte de legi. Daca stateau in sertar si nu asteptam sau nu aveam puncte de vedere, despre ce discutam? Rolul acestora a fost tocmai sa avem o opinie, dar punctul de vedere al procurorilor il stiam pentru ca dumnealor au instrumentat dosarele, oamenii au fost condamnati. Eu caut o solutie, daca cineva poate sa imi dea o solutie, fara indoiala o imbratisam. De aceea, este un proiect in dezbatere. Atunci cand se intoarce premierul in tara, veti avea un punct de vedere al Guvernului", a spus ministrul, vineri, la B1 Tv, intrebat cum raspunde solicitarii presedintelui Iohannis. 

Informatii de context:

Iohannis a facut miercuri o vizita supriza la sedinta de guvern la care, potrivit surselor HotNews.ro, urma sa fie adoptata o Ordonanta de Urgenta de dezincriminare a unor infractiuni si o Ordonanta de gratiere a unor infractiuni.

Iohannis a anuntat la inceperea sedintei pe care a prezidat-o ca premierul Grindeanu i-a promis ca Ordonanta de gratiere si cea de modificare a codurilor penale nu vor fi adoptate miercuri. 

Iohannis
 a mai spus ca aceste ordonante (al caror text e tinut secret) trebuie intai dezbatute public.

Ministerul Justitiei a publicat proiectele de ordonante ulterior in cursul zilei de miercuri.

















16710 vizualizari

  • +89 (105 voturi)    
    Bravo, Dle. Presedinte ! (Vineri, 20 ianuarie 2017, 12:59)

    lp [utilizator]

    si noi ne facem partea noastra de treaba. In piata, duminica !
    • +55 (69 voturi)    
      In strada (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:15)

      PopEmil [anonim] i-a raspuns lui lp

      Ne vedem in strada
    • +43 (55 voturi)    
      Corect D-ule Iohannis! (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:56)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Domnule presedinte,
      Ati inceput sa fiti seful
      • -6 (8 voturi)    
        Nu-l mai periați atâta! (Vineri, 20 ianuarie 2017, 21:20)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

        Că devine jenibil...
      • -6 (8 voturi)    
        Turmă de oi (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 0:33)

        IonIonescu4 [anonim] i-a raspuns lui paonipao

        Nu aveți nevoie decât de un șef. Pentru o democrație simplificată propun să studiați exemplul Turciei. Oricum mentalitatea e apropiată.
        Nu vă trebuie parlament, guvern, practici sau spirit european, principii sau gândire umanistă: la pușcărie cu orice preț.
        Sunteți niște taximetriști de Internet. Ocupați constant și abuziv toate locurile publice pe net și vă dați like-uri multe.
        Vreți să dați impresia că voi contați, voi aveți dreptate și majoritatea trebuie să fie de acord cu voi.
        Iată că nu e. Invit majoritatea să vă spună asta. Sunteți moraliștii imorali, cei care vor curățenia supremă dar nu sunt sinceri cu ei când se uită în oglindă. Poftiți de înjurați acum, vă rog.
        • +1 (1 vot)    
          Ipocrizie? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 15:33)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui IonIonescu4

          Nu poti acuza de ipocrizie oameni care si-au luat lumea-n cap si au plecat pe alte meleaguri ca sa poata trai civilizat si nu intr-o cocina de porci, cum a ajuns Ro. Tu chiar crezi ca tu si altii ca tine contati, numai pt ca sunteti mai multi? Cantitatea nu bate calitatea. Iar prostia, ignoranta si reaua credinta nu pot invinge permanent niciodata. Dar de unde sa stii tu aceste lucruri, tu traiesti in lumea ta de sluga. Moare stapanu', mori si tu si altii ca tine. Traiti doar ca sa faceti umbra pamantului si sa faceti viata imposibila pt alti oameni care vor sa schimbe ceva in bine.
    • +39 (49 voturi)    
      Corect domnule Iohannis (Vineri, 20 ianuarie 2017, 15:49)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Domnule Presedinte este timpul sa va implicati in apararea statului de drept, va rog s-o faceti cu mai multa forta cu mai multa hotarare de fiecare data cand este nevoie.
      Explicatile dvs. tuturor romanilor cu amanunte ce vrea sa faca guvernul actual, pe cine vrea sa scoata din puscarie, ce este cu amnistia si cu dezincriminarea.
      Faceti lucrul acesta pe intelesul tuturor...sa inteleaga si mamaita ce l-a votat pe Dragnea si gasca lui.
      A facut-o CSM, DNA, Procurorul General si altii.
      Cel mai important , asa cum am spus este sa apara Presedintele si sa ia atitudine si sa explice poporului ce nu este in regula.
      Sa auzim de bine!
      Venim duminica la ora 18.00 sa protestam!
      • +9 (15 voturi)    
        cu tot riscul (Vineri, 20 ianuarie 2017, 18:03)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

        parlamentul trebuie demis si e nevoie de un guvern responsabil ptr romania. aveti un referendum votat si constitutional care va ajuta sa schimbam tara prin soc. de ce nu respectati suveranitatea poporului?
    • +13 (19 voturi)    
      lasul de (Vineri, 20 ianuarie 2017, 18:07)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui lp

      iordache zice ca-l asteapta pe prim ministru.
      adica pe dragnea, ca altfel nu stie ce sa faca sau nu are voie.
  • -51 (61 voturi)    
    par a fi facute cu dedicatie (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:02)

    xanti [utilizator]

    Mai bine tacea daca nu e sigur.
    Se vede de la o posta ca sunt facute cu dedicatie.
  • +41 (47 voturi)    
    DEDICATIA (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:09)

    oltean50 [utilizator]

    Totul a fost gandit inca din campania electorala :

    1. Pasul 1 - mituirea mai intai a legatarilor cu cate 100-200 de lei;

    2. Pasul 2- legea care sa albeasca trecutul si care sa legalizeze abuzul si furtul in viitor .

    Mituirea alegatarilor nu a fost facuta pentru castigarea alegerilor ( oricum le castigau pentru ca prostirea unei parti a romanilor este simpla , opozitia esra slaba sau inexistenta iar indiferenta a milioane de romani care nu au vrut sa voteze impotriva lor era clara ) ci pentr ca mai intai sa le dea un os in plus ca in timp ce rod osul sa apara aceasta lege.
  • +44 (50 voturi)    
    Klaus. (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:16)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Daca nu scapa Voiculescu, Gadea isi da foc in direct, si in reluare! Dana Grecu, Fox-Kan-Kan, fara peruca!
  • +17 (23 voturi)    
    Klaus. (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:16)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Daca nu scapa Voiculescu, Gadea isi da foc in direct, si in reluare! Dana Grecu, Fox-Kan-Kan, fara peruca!
  • +49 (59 voturi)    
    Bravo K.I. (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:21)

    Rarara [utilizator]

    In sfarsit dl. presedinte sunteti cu noi ! Va rugam sa dati in psd+alde cu toata artileria !
  • +33 (37 voturi)    
    Grija mare, ca astia ... (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:28)

    za-k [utilizator]

    le retrag azi direct prin Monitorul Oficial :)
  • +38 (46 voturi)    
    Klaus a dat tonul, apoi a ascultat muzica iar (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:32)

    Susufler0 [utilizator]

    acum se poate pronunta in cunostinta de cauza : partitura dupa care canta Guvernului e gresita; muzica suna fals, o spun toti specialistii, deci Muzica trebuie oprita !

    PS. Bravo, Neamtule , te sustinem !
  • -48 (56 voturi)    
    Daca in prerogativele lui Johann e stipulat (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:33)

    xrogo [utilizator]

    ca paote sa cera Guvernului sa retraga o ordonanta,sa o cera,daca nu sa taca,mai ales daca cererea se face pe pareri!
    • +34 (38 voturi)    
      Poate cere, nu poate obliga (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:56)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      O sa fac o presupunere nesabuita si o sa afirm ca, daca ar fi stat presedintele la Cotroceni in 18 ianuarie si ar fi trecut ordonanta pe nevazute, comentariu tau ar fi aratat cam asa:

      "Halal presedinte, un mutalau, l-ati ales ca sa mearga in concediu, nu face absolut nimic, merita suspendat." Sau o variatie pe tema asta.
      • -28 (30 voturi)    
        De cate ori sa spun ca nu putea sa treaca (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:47)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

        pe "nevazute",trebuia aviz de la CSM si ICCJ,oare nu pricepeti si o tineti langa cu pe sub masa,pe nevazute si alte bazaconii!
        • +22 (24 voturi)    
          si cand o tipareau in Monitorul Oficial ? (Vineri, 20 ianuarie 2017, 16:09)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          dupa sau inainte de aviz ? :)
          • +11 (13 voturi)    
            dupa ce (Vineri, 20 ianuarie 2017, 18:10)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui cladob

            isi producea efectele, binenteles.
        • +25 (27 voturi)    
          OUG (Vineri, 20 ianuarie 2017, 16:11)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          nu are nevoie de nici un aviz , capisci ? numai ca amnistia sau gratierea se dau prin lege organica, conf . constitutiei , de-aia baietii o dadeau "pe sub masa" , acum ai inteles ? mai studiaza
        • +14 (16 voturi)    
          Indelungata noastra experienta cu pesedisti (Vineri, 20 ianuarie 2017, 18:02)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          ne-a convins ca nu ai dreptate.
          In celebra marte neagra aveau avizele?
        • +3 (3 voturi)    
          De cat mai multe ori! (Vineri, 20 ianuarie 2017, 20:14)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Maestre, repeta de cate ori vrei dumneata, dar nu uita ca de fiecare data sa mentionezi si ca avizul este pur consultativ. Conteaza aceasta mica mentiune.

          Mai mult, de ce s-a procedat atat de secretos cand vine vorba de aceste initiative? Faptul ca termenul initial pentru avize era 23 ianuarie (5 zile, dintre care 3 nelucratoare) spune iar multe despre aceasta initiativa.

          N-ai sa crezi, dar remarca ta legata de avize se incadreaza in nota precedentei despre Iohannis. In ambele cazuri se poate exprima o parere, dar nu se poate constrange o decizie. Totusi, o asemnea manevra pateaza imaginea noastra, nu doar imaginea guvernului care procedeaza astfel. Dar nu e ca si cand le-ar pasa alesilor de acest aspect.
    • +34 (40 voturi)    
      Ce imi place cum ii cautati la prerogative (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:30)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      cand nu sunt de-ai vostri ! :)

      Altfel, cand e vorba de un pesedoi care mai e si penal, faceti scut in jurul lui si-i puneti pe carcotasi sa-i numere "prerogativele", conform unei bine cunoscute golanii emise de un porc batran (de-acum) din turma voastra !
      • +4 (4 voturi)    
        yes! (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:05)

        Europiu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Imi face mare placere de fiecare data sa-ti vad comentariile, prietene sufleur! Chiar daca nu ma anunt intotdeuana.

        PS: Ce facusi la AO de iesi fata din primul tur?

        PPS: Un w/e placut!
        • +2 (2 voturi)    
          Imi pare bine sa te "aud", prietene ! (Vineri, 20 ianuarie 2017, 19:43)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

          Esti destul de scump la vorba, dar ma bucur de fiecare data sa te citesc. Cat priveste "Australianul", imi rasucisi cutitul in rana, tocmai cand sa-mi scot copcile ! :)
          Te rog sa ma crezi, Europiu ca nu mai pricep nimic in legatura cu SH. Sper doar ca ea sa stie ce se intampla.

          Da-te si tu mai des pe net ! ;)

          PS. Un w /e placut si tie !
    • +12 (12 voturi)    
      Inca nu ai invatat romana (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:35)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      De ce nu stai tu cu rusa si chirilica, sincer nu inteleg.
    • +2 (4 voturi)    
      rolul presedintelui (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:49)

      goto [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      presedintele are rolul de mediator intre institutiile statului. deci poate cere orice. in schimb institutiile nu sunt obligate sa se supuna cererilor presedintelui.
    • +7 (11 voturi)    
      Il puteti suspenda cum va-ti tot laudat (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:59)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Sau poate nu va tin curelele . . .
    • +8 (10 voturi)    
      esti (Vineri, 20 ianuarie 2017, 18:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      nesimtit doar si pentru faptul ca pocesti cu buna intentie numele presedintelui.
  • +31 (37 voturi)    
    Victima - supravietuire cu violatorul! (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:41)

    Johanis [utilizator]

    Asta este durerea cea mai mare.
    cum va supravietui victima impreuna cu cel care tocmai a incercat sa o violeze?!
    Mai sunt ceva ani de stat in aceeasi casa. Se poate asa ceva?!
    La doua saptamani dupe ce ajungi la guvernare iti bati joc de o tara intreaga, o ingonri pur si simplu si decizi ca infractorii (mai ales cei din politica) trebuie sa fie iertati.
    Dai drumul la furt organizat prin administratie.
    Fixezi o limita pana care furtul nu este infractiune (42.000 de euro) si asta numai daca exista cineva sa se constituie parte vatamata.
    Si altele...care nu cred ca pot fi usor trecute cu vederea!
    • +23 (25 voturi)    
      Se considera ca nici victima nu era chia fata mare (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:43)

      axxa [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      asa ca trebuie sa convietuiasca, n-au ce face.
      Credeti ca degeaba a facut psd-ul atatea promisiuni in 2016? Erau in stare sa o dea si pe mama lor in campanie numai sa castige alegerile (a se citi "sa prosteasca electoratul"). Diferenta intre a pierde si a castiga echivala cu a infunda puscariile sau a guverna tara .Odata castigate alegerile, au foarte clar ce urmeaza si acum le scot pe banda rulanta.
      • +14 (16 voturi)    
        Daca... (Vineri, 20 ianuarie 2017, 15:35)

        Johanis [utilizator] i-a raspuns lui axxa

        doi de "daca".

        1. daca dreapta nu era divizata

        si

        2. daca romanii ar fi iesit la vot

        nu mai exista aceasta situatie total neplacuta.
  • -33 (45 voturi)    
    Domn profesor (Vineri, 20 ianuarie 2017, 13:54)

    A310 [utilizator]

    Domn profesor "n" case , dupa sfecla ta tot ce vine dinspre guvern este inacceptabil , dupa ce ca ai ajuns unde ai ajuns cu sprijin masiv din partea serviciilor , te mai dai si in stamba , adica daca nu esti si fudul nu te simiti bine .
    • +30 (36 voturi)    
      Serviciile astea. (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:21)

      Kevi [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Mama lor de servicii, cum m-au scos ele pe mine din casa in 2014 sa votez de doua ori cu nemtalaul asta.

      In loc sa fi stat acasa cuminte sau sa-mi fi oferit votul pe tava lui Dragnea sa faca ce doreste cu el...

      Cum or fi reusit?
      • -14 (22 voturi)    
        Simplu (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:41)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Kevi

        Prin diversiunea in ceea ce priveste diaspora , si de aici s-a creeat emotie iar rezultatul se cunoaste . Acest tip de scenarii sunt explicate de catre profesionisti in arta manipulari
        Cele 5 Legi ale manipularii sunt :
        1) Legea Contrastului
        2)Legea Reciprocitatii
        3)Legea Coerentei
        4)Legea Autoritatii
        5)Legea Simpatiei

        Va doresc toate cele bune !
        • +14 (18 voturi)    
          te vad om citit (Vineri, 20 ianuarie 2017, 15:24)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui A310

          dar te rog nu ne considera pe noi prosti
          • -7 (7 voturi)    
            Scuze (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:09)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

            Doane fereste , cum puteti macar sa credeti ca eu as putea sa categorisesc despre vreun roman ca este prost .
            Eu doar am incercat sa argumentez cum s-au desfasurat alegerile din 2014 , avind posibilitatea de a vedea la Paris cum s-au desfasurat lucrurile .
            In cazul in care v-ati simtit jignit , eu imi cer scuze in mod sincer . Eu am respect si consideratie pentru toti concetateni mei indiferent de nivelul de instructie .
            • +4 (4 voturi)    
              Ironic? (Vineri, 20 ianuarie 2017, 22:14)

              KostasP [utilizator] i-a raspuns lui A310

              Eu am semne de intrebare majore in legatura cu "nivelul tau de instructie", a310.
        • +10 (14 voturi)    
          Eu cred ca d-ta ... (Vineri, 20 ianuarie 2017, 16:20)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui A310

          nu vezi padurea din cauza copacilor ! nu tot ce vine de la guvern e inacceptabil , domnule , ci se refera strict la cei doi "elefanti" .Sau te faci ca nu stii ce contin alea doua proiecte ?
          Daca el se da "in stamba " , atunci se dau in stamba si oamenii aia care au manifestat in ger,nu ? despre ce vorbim aci ? cu "argumente " de-astea vii ? infantilism feroce , prostie crasa sau poate interes (psd, alde, pru sau alti vopsiti ). Alege-ti !
          • -10 (10 voturi)    
            Precizare (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:17)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

            Din pacate , eu consider ca multi din cei care au protestat ori s-au lasat manipulati , sau nici macar nu au cautat sa se informeze din mai multe surse . Maipularea este o stiinta foarte complicata .
            Atasez urmatorul citat , pe care eu il consider elocvent .
            „De-a lungul epocilor, oamenii au încercat prin toate practicile magice să găsească un mijloc pentru a acţiona asupra celorlalţi şi a-i influenţa. Este vorba de aceeaşi vrăjitorie, de la statuetele de lut străpunse cu ace şi până la metodele moderne de propagandă”, (Serge Hutin).
            • +4 (4 voturi)    
              @ a310 Lasa, bine (Vineri, 20 ianuarie 2017, 22:18)

              KostasP [utilizator] i-a raspuns lui A310

              Mai bine raspunde de ce crezi tu ca psd-ul este bine intentionat. Si ma refer evident la oug-ul cu justitia.
        • +2 (2 voturi)    
          Rugaminte (Vineri, 20 ianuarie 2017, 20:20)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui A310

          V-as ruga sa-mi exemplificati diversiunea si sa-mi argumentati frumos de ce nu este inacceptabila aceasta initiativa in forma actuala.
        • +3 (3 voturi)    
          Diversiune? (Vineri, 20 ianuarie 2017, 22:13)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Ba baiatule, aia se numeste trezirea constiintei. Da' ce sa stie unu ca tine despre ce vorbesc eu aici.
        • +3 (3 voturi)    
          Ai uitat (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 1:55)

          Cogito nemo sum! [utilizator] i-a raspuns lui A310

          De Legea Amnistiei. Eu cu asta am treaba, nu cu celelalte.
        • +1 (1 vot)    
          dar poate exista o explicatie mult mai simpla: (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:10)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Ponta.
          Oricine ar fi candidta impotriva mitomanului avea sanse mari sa castige!
          Nu pot decat ca ati studiat bine manualul manipulatorilor! se preda in Baneasa la Gadea?
          • -1 (1 vot)    
            Arta manipulari (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:00)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Aceste cursuri se fac in alta parte , la anumite unitati de invatamant superior si mai ai nevoie si de studii postuniversitare ,
            Sunt cativa pasi pentru a realiza ca cineva doreste sa te manipuleze :

            1. Atragerea atentiei

            2. Obtinerea acordului

            3. Dirijarea emotiilor

            4. Modificarea deciziei

            5. Modificarea comportamentului

            Acesti pasi sunt valabili de la sustinerea unui interviu pentru angajare pana la calupurile publicitare .Cursul despre arta de manipularea a maselor , este este cu totul altceva .
    • +3 (3 voturi)    
      Usor cu pianul pe scari... (Vineri, 20 ianuarie 2017, 20:52)

      Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Ca mai e un domn profesor. Defapt gandul la ala mi-a zburat. Domn profesor Voiculescu ii mai zicea, Felix motanul pentru prieteni.
    • +4 (4 voturi)    
      Da, stim a310 (Vineri, 20 ianuarie 2017, 22:11)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Tu ti-l doreai pe monta "acoperitul" ala care n-avea nimic de-a face cu serviciile. In afara de psd restul (in opinia ta stramba) sunt "criminali". Ma intreb ce esti tu. Lol.
      • -1 (1 vot)    
        Precizare (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 13:27)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

        Modul dvs. de adresare imi creeaza impresia ca nu se poate face un schimb de opinii cu dvs. , eu chiar nu am nici o simpatie fata de PSD , eu am votat de multe ori cu PNL-ul vechi , nu acum cand in PNL sunt ascunsi fosti PDL-isti . Referitor la amnistie sau gratiere consider ca ar trebui ca guvernul sa se inspire de la alte guverne care s-au confruntat cu asemenea situatii . Oricum va multumesc ca ma atentionati ca am o gandire stramba , asa cum este constat ca ma descurc foarte bine aici unde sunt , oricum ma bucur ca nu sunt in tara . Nu aveti decat sa va macelariti intre voi , daca considerati ca acesta este modul de rezolvare al disputelor . Va doresc sa continuati in acelasi registru .
        • 0 (0 voturi)    
          Stai linistit (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:27)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Eu am plecat cu mult inaintea ta. Si am plecat nu ca sa o duc mai bine (pt ca o duceam f bine si in Ro). Am plecat din greata pura fata de regimul iliescu si acolitii lui. Prostiile pe care le debitezi imi dau siguranta sa spun ca esti total desprins de realitate. Baga-n continuare aiureli. N-ai nimic de pierdut.
  • +17 (27 voturi)    
    Iordache râde de Sevil. (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:12)

    asavreau [utilizator]

    Iordache spune că va da răspunsul când vine premierul în țară!Păi nu este Sevil premier?Mă face să cred că Iordache ia pus gând rău lui Grindeanu!
    • +2 (2 voturi)    
      nu , (Vineri, 20 ianuarie 2017, 22:22)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      il asteapta pe tatuca dracnea!
  • +6 (12 voturi)    
    semneaza petitia (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:23)

    petent [utilizator]

    Semneaza petitia https://petitieonline.net/petitie/67565155
  • +17 (19 voturi)    
    Felicitari (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:47)

    jacques [utilizator]

    domnule presedinte, Klaus Iohannis!
  • +23 (25 voturi)    
    Hmm (Vineri, 20 ianuarie 2017, 14:58)

    robert.b [utilizator]

    Are cineva idee cu ce avion se intoarce primul ministru dragnea in tara? Ma gandesc ca putem si noi iesi cu flori pe traseu, sa-i aratam sustinerea nemarginita. Macar atat sa facem, dupa ce el s-a extenuat in lupta cu fusul orar si cinele in format restrans sa puna inapoi romania pe harta.
    E drept ce-i cam complicat sa gasesti flori acum, dar le putem face din zapada, ca este destula pe marginea drumului. Na, cine poate. Eu mai am de exersat ca nu-mi ies flori, tot bulgari...
    • +7 (9 voturi)    
      Zborul apare in articolul cu C Dep (Vineri, 20 ianuarie 2017, 16:10)

      dynno [utilizator] i-a raspuns lui robert.b

      Apare in articolul intitulat "Cum arata memorandumul prin care Camera Deputatilor a aprobat ca deplasarea lui Dragnea in SUA ...".
      Intoarcerea este pe 22 ianuarie ora 13:25 cu zborul LH 1418.
  • -20 (22 voturi)    
    dl guvernator.. (Vineri, 20 ianuarie 2017, 15:05)

    demaGOGU [utilizator]

    ..excede din ce in ce mai des cadrul constitutional. OUG sunt prerogativa exclusiva a Guvernului

    in aceste conditii suspendare devine mai degraba o chestiune de "cand" si nu de oportunitate.
    • -11 (15 voturi)    
      Aha, evident incearca sa scoata din (Vineri, 20 ianuarie 2017, 15:50)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      amortire pe cei 60%. Nu le convin rezultatul alegerilor si vor sa rejoace meciul. Peste 4 ani, daca nu emigreaza cei din strada pana atuci, au ocazia sa arate cartile: 6,5 milioane de isteti sau mai mult.
    • +12 (14 voturi)    
      Constitutia ii impune sa se comporte astfel (Vineri, 20 ianuarie 2017, 16:34)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Iar amenintarea cu suspendarea nu mai sperie nici pe portarul de la Cotroceni. Vezi mai sus ca unul de-ai vostri sustine ca nu se intentiona OUG (interzisa pe tema unor legi organice) ci doar trimiterea in discutie publica. va cam incurcati in minciuni zilele acestea. bine ca ati reusit prin prostia voastra si graba la furat sa mobilizati societatea civila deoarece asa zisa opozitie parlamentara doarme. Poate se trezeste USR si lasa conflictele din famil;ia madame si incepe lupta serioasa in opozitie.
      • -5 (7 voturi)    
        Se trezeste, da-i mica (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:43)

        Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Apropo de USR, e cam cum te duci la femei!
  • +19 (21 voturi)    
    nu numai (Vineri, 20 ianuarie 2017, 15:08)

    Stapanu [utilizator]

    cele 2 proiecte de legi trebuie retrase, ci si ministrul de resort, fudul & impostor!!! la justitie trebuie pus ministru o personalitate reala, nu un nevertebrat tupeist.
    • -8 (10 voturi)    
      o propun pe Sevil (Vineri, 20 ianuarie 2017, 15:25)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      .
      • +6 (10 voturi)    
        Cand adoptam Sharia (Vineri, 20 ianuarie 2017, 16:35)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

        va fi prima pe lista
    • -15 (21 voturi)    
      Sigur te gandesti la Codrutza (Vineri, 20 ianuarie 2017, 15:53)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Stapanu

      care a spus ca "cine o ataca pe ea, ataca justitia", mai erau unii in trecut cu "dai in mine, dai in fabrici si uzine!".
      • +8 (14 voturi)    
        deci soarta Justitiei (Vineri, 20 ianuarie 2017, 16:12)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

        o sa e soarta fabricilor si uzinelor ? inteleg de ce inginerul a facut dreptul. A terminat cu fabricile si uzinele, iar acum continua cu Justitia
    • +2 (2 voturi)    
      un nevertebrat inginer (Vineri, 20 ianuarie 2017, 22:24)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      in lemn(tanase) si cu dreptul facut la FF
  • +12 (18 voturi)    
    Care premier (Vineri, 20 ianuarie 2017, 16:29)

    Bogdan_100 [utilizator]

    cel real cu carii si mustata sau cel de paie ?
  • +10 (10 voturi)    
    care premier? (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:20)

    gatsby [utilizator]

    tractoristul de teleormanistan? sau iobagul lui, impaiatul grindeanu?
  • +6 (6 voturi)    
    Sper ca se continua si in Timisoara (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:21)

    MihaiNeagu [anonim]

    Stie cineva daca se face duminica si in Timisoara in continuare proteste?
    Nu trebuie sa ii lasam sa ia o gura de aer.
    Altfel vine hamsterul si ne face pe toti.
  • +6 (8 voturi)    
    Dracnar si Grindcoreanu o sa fie dezamagiti (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:39)

    Dalinar [utilizator]

    cand or sa se intoarca de la chiolhan, slugile nu au reusit sa elibereze parnaiashii. Fara sa stie, pana si votacii lor or sa fie multumiti, insa.
  • +9 (11 voturi)    
    GRATIERE /AMNESTITIE : Act de INALTA TRADARE (Vineri, 20 ianuarie 2017, 17:59)

    MartinLutheran [anonim]

    presidentia are dreptul si obligatia sa formuleze plangeri penale conform codului penal inpotriva sutinatorilor de coruptie , crima si hotie care fac abuz de functie la cel mai mare nivel de stat .

    lovitura de stat , inalta tradare si atac la siguranta nationala pentru a sustine hotia -crima si coruptia in interes propiu nu are voie sa treaca nepedesita de institutile statului roman care la randul lor au obligatia de a aplica pe deplin codul penal !!!
  • -6 (12 voturi)    
    doar procurorii au sarit in sus (Vineri, 20 ianuarie 2017, 18:06)

    PanaitCristian [anonim]

    Procurorii sunt platiti ca sa bage oameni la puscarie, daca nu mai au pe cine , devin someri, le convine sa-si piarda salariile si pensiile speciale si nesimtite? De ce nu se cere parerea unor specialisti neutri cum sunt profesorii de la facultatea de drept?
    • +5 (5 voturi)    
      Profesori de la Facultatea PCR ??? (Vineri, 20 ianuarie 2017, 18:44)

      MartinLutheran [anonim] i-a raspuns lui PanaitCristian

      Profesori de la Facultatea PCR -PSD ne da expertize juridice care spune ca CORUPTIA si GRATIEREA este un DREPT fundamental al PSD-ALDE .
      • -4 (8 voturi)    
        profesorii sunt deasupra politicii (Vineri, 20 ianuarie 2017, 19:37)

        PanaitCristian [anonim] i-a raspuns lui MartinLutheran

        Profesorii de drept de la Universitatea Bucuresti sunt mult mai competenti si cu mult peste ce pot intelege niste oameni care nu au trecut pe acolo nici macar cu autobuzul prin statie. De unde si pana unde Universitatea Bucuresti este egala cu Facultatea PCR-PSD?
    • +3 (3 voturi)    
      Procurorii (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 1:58)

      Cogito nemo sum! [utilizator] i-a raspuns lui PanaitCristian

      Ar trebui sa faca legi. Nu avocatii. Cand e fac avocatii le fac ca o vesta antiglont cu gauri.
  • +12 (12 voturi)    
    Vreau proteste (Vineri, 20 ianuarie 2017, 18:55)

    batmanss [utilizator]

    si in Sibiu . D-le presedinte ,nu va sfiiti de trestia asta batuta de vant , Liviu Dragnea , poporul roman va este alături si sunteți dator să-l reprezentati cu intelepciune, curaj si demnitate.
    • +4 (4 voturi)    
      In Sibiu (Vineri, 20 ianuarie 2017, 22:36)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      au fost proteste in fiecare seara incepand de miercuri.Te asteptam duminica in Piata Mare ora 18 la cel mai mare protest de pana acum!
  • -5 (5 voturi)    
    Ciolannis, la brutărie! (Vineri, 20 ianuarie 2017, 20:36)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    La câte ilegalități ai făcut cu casele alea, locul tău e la pușcărie, nu pe Facebook.
  • -7 (7 voturi)    
    NU VA (Vineri, 20 ianuarie 2017, 22:28)

    EmilNae [anonim]

    bucurati.Guvernul are LEGITIMITATEA MAJORITATI si deci poate da ce lege doreste.Ca este o minotitate care doreste altceva este treaba voastra demonstrati dati-va cu fundul de pamint faceti ce doriti .Asta nu inseana ca guvernul este si obligat. Nu uitati POPORUL A ALES DEMOCRATIC si un urma alegerilor s-a constituit o MAJORITATE dorita de POPOR.
    nu vedeti in sua trump a fost ALES DE POPOR deci a ajuns la casa alba chiar daca o minoritate nu il doreste.Ce face demisioneaza? NU . pentru ca POPORUL A ALES. Punct
    spor la demonstrat si vedeti sa nu inghetati.rugati-l pe soros sa iasa cu ceva tare sa va incalzeasca ca are bani destui.
    • +4 (4 voturi)    
      care popor!? (Vineri, 20 ianuarie 2017, 23:46)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      cei 18% din cetatenii cu drept de vot?
      • -1 (1 vot)    
        INTRO (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 11:34)

        EmilNae [anonim] i-a raspuns lui kokos

        democratie doar cine voteaza conteaza.Restul nu exista pentru simplu fapt ca nu-i intereseaza cine ii conduce la un moment dat.Asa se traduce exact neparticiparea unora, nu cum faceti voi fara niciun argument arestindu-i pe tot de partea voastra.gresit nu se pot duce la vot oameni de toate directiile nu numai unii.
        Si apoi 18-17-20 % au fost si la celellate alegeri parlamentare si nu ati murit de grija reprezentativitatii.
        Si nica ceva 30% din cetatenii cu drept de vot l-au votat si pe johanis restul de 70% nu l-au votat.Deci daca o dam in reprezentativitate nici johanis nu se bucura de 50+1% deci este nereprezentativ.sau el este ca este cu noi si 70% nu ne intereseaza.Vedeti ca asta-i DUBLA MASURA care nu are nicio treaba cu nimic.
    • +2 (2 voturi)    
      Guvernul nu poate da legi (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 1:59)

      Cogito nemo sum! [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      Parlamentul poate. Vezi ca faci confuzii.
  • +1 (1 vot)    
    nu gratierii (Vineri, 20 ianuarie 2017, 22:57)

    PaulPetitiiGrup [anonim]

    Nu grei gratiere? SEMNEAZA PETITIA: https://petitieonline.net/petitie/67565155
  • -3 (3 voturi)    
    Si contitutia ce face? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 0:03)

    DanielaStancu1 [anonim]

    Art. 22 – Dreptul la viaţă şi la integritate fizică şi psihică
    (1) Dreptul la viaţă, precum şi dreptul la integritate fizică şi psihică ale persoanei sunt garantate.
    (2) Nimeni nu poate fi supus torturii şi nici unui fel de pedeapsă sau de tratament inuman ori degradant.
    (3) Pedeapsa cu moartea este interzisă.

    Oare acest articol din constitutie nu trebuie respectat?
    Oare constitutia este facultativa si doar lupta anticoruptie trebuie respectata?
    • +4 (4 voturi)    
      Deci (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 2:00)

      Cogito nemo sum! [utilizator] i-a raspuns lui DanielaStancu1

      Dava omor dar nu ma simt in largul meu in puscarie pot pleca acasa, nu?
      • -2 (2 voturi)    
        propaganda iohanista (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 9:52)

        NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui Cogito nemo sum!

        daca omori, FACI PUSCARIE
        Legea nu se adreseaza tie, poate mai si citetsti ce se spune in lege si cui se adreseaza, in nici un caz celor condamnati pt coruptie sau crima, viol etc
        • +3 (3 voturi)    
          prietene , mai bine (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 11:50)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

          citeste tu ordonanta(nu legea , ca nu o da parlamentul cum scrie in constitutie) , nu mai pune pe altii sa citeasca si o sa vezi ca daca ai peste 60 ani sau ai un copil sub 5 ani ti se injumatatesc pedepsele , pentru orice fapta ,inclusiv pentru crima , viol , pedofilie , trafic de droguri , coruptie etc.
  • +1 (1 vot)    
    In strada! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 17:00)

    revolution2017 [utilizator]

    Iordache, cum poti sa spui asemenea aberatii si sa te numesti si Ministru al Justitiei ? Credeai c-o sa inghitim si galusca asta. Proiectul legislativ se face inainte de toate cu consultarea societatii civile. a poporului. Dar asteptarile noastre sunt prea ridicate. Oare cat va mai rabda poporul asta ?!?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version