​Articol actualizat

Un nou protest impotriva amnistiei si gratierii, anuntat duminica in Bucuresti. Proteste in alte 9 orase din tara, dar si la Paris, Copenhaga si in Norvegia

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 19 ianuarie 2017, 12:13 Actualitate | Esenţial


Protest impotriva legii gratierii - Pta Universitatii 5
Foto: Victor Cozmei / HotNews.ro
Un nou protest impotriva amnistiei si gratierii este anuntat pe Facebook pentru duminica la ora 17:00 in Piata Universitatii din Bucuresti. Proteste sunt anuntate duminica, deocamdata, in alte noua orase din tara: Cluj, Brasov, Iasi, Constanta, Pitesti, Piatra Neamt, Baia Mare, Suceava si Satu Mare. 3 proteste sunt anuntate si in afara tarii: in fata Ambasadei Romaniei la Paris, in fata Ambasadei din Copenhaga si in Piata Publica din Haugesund (Norvegia).

"Duminica ne strangem la Universitate incepand cu ora 18:00. Pornim in mars la ora 19:30", anunta organizatorii.

UPDATE - "Duminica ne strangem la Universitate incepand cu ora 17:00. Pornim in mars la ora 18:00", au rectificat ulterior organizatorii.

La Cluj, ora si locul nu sunt deocamdata anuntate pe pagina de Facebook a evenimentului.

La Brasov, protestul va incepe la ora 18:00, la Prefectura (Bulevardul Eroilor).

La Iasi, protestul incepe la ora 18:00, in Piata Unirii.

La Constanta, protestul este programat la ora 18:00, locul nu este anuntat.

La Pitesti, protestul este anuntat in Piata Vasile Milea, incepand cu ora 17:00, iar la Piatra Neamt in fata Teatrului Tineretului, in Piata Stefan cel Mare, la ora 18:00.

La Baia Mare protestatarii sunt asteptati in fata Palatului Administrativ - Prefectura Maramures (ora 17:00), iar la Suceava in fata Prefecturii (ora 17:00).

La Satu Mare protestul este programat incepand cu ora 17:00 in Piata 25 Octombrie.


Si romanii din diaspora vor organiza duminica proteste impotriva amnistiei si gratierii:

In fata Ambasadei Romaniei la Paris este programat un protest intre orele 14:00 - 16:00.

Romanii din Copenhaga sunt asteptati la un protest in fata Ambasadei Romaniei din acest oras, duminica la ora 17:00.

Un protest e anuntat si de comunitatea de romani din Norvegia, in Piata Publica din orasul Haugesund, la ora 18:00.


"Guvernul a incercat sa adopte miercuri Ordonanta de Urgenta cu modificari importante in legislatia penala. Acesta este un event facut in urma declaratiilor repetate si semnalelor privind posibila gratiere a unor fapte de coruptie sau schimbarii unor legi fara consultarea publica sau fara a tine cont de punctul de vedere al altor institutii",
arata organizatorii evenimentului.

Cateva mii de persoane au iesit in strada, miercuri seara in Capitala, dar si in tara - Cluj, Iasi, Sibiu si Timisoara - pentru a protesta fata de proiectele elaborate de Guvern privind gratierea unor pedepse si modificarea Codului penal.

















25649 vizualizari

  • +41 (45 voturi)    
    /// (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:20)

    hmara [utilizator]

    Mazeto si xrogo, veniti ?
    • +15 (15 voturi)    
      fac deplasarea la Focsani in regatul Caprioarei (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      dar..pentru niste vin, nu pentru proteste de strada ! in Focsani este Dictatura ! Liniste si Pace !
    • +12 (14 voturi)    
      nu vin (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:55)

      Alethea [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      ca sunt pe vine:-))
    • +14 (16 voturi)    
      Nu vin mă (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:58)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui hmara

      ei se duc la protestul organizat pentru sustinerea gratierii si amistiei. Am citit pe un site aservit multiinculpatului fugar că ar fi organizat un astfel de protest.
    • -9 (9 voturi)    
      Sa mergeti... (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:28)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Ca voi o sa platiti amenzile de la UE...
      deci asa de prosti suntem incat singuri ne taiem craca de sub picioare- nu ca Deagnea ar merita gratiat!
      • +5 (5 voturi)    
        aha (Vineri, 20 ianuarie 2017, 10:19)

        Almi [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        Pai si pana acum nu tot noi le plateam? Ca nu cred ca din ajutorul social plateste vreunul...
      • +5 (5 voturi)    
        /// (Vineri, 20 ianuarie 2017, 11:32)

        hmara [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        Cap de creta.
        Nu mai bine construim niste puscarii?
        Ce zici?
        Sau ai rude printer hoti si corupti?
  • +48 (52 voturi)    
    ROMANIA TREZESTE-TE !!!!!!!! (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:25)

    BubuTodo1 [anonim]

    Nu lasa hotii, smecherii si puscariabilii sa te conduca!!!! In strada daca vreti sa sa ii vedeti pe hotii acolo unde le e locul, daca nu, gura mare si inghiti in sec cand se pisa toti "puliticienii" in capul nostru.
  • -64 (74 voturi)    
    Degeratura placuta! (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:30)

    Marionette [utilizator]

    Scorul este cam debalansat : 3.000.000 (votantiPSD) fata de 2800 (manifestanti).
    Eu voi sta acasa. Am inteles de la colegi ca black mirror este excelent si intentionez sa-l vad pe netflix in timpul manifestatiei, la caldurica!
    • +36 (40 voturi)    
      Asta a (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:17)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Ai solda mare si e interzis de regulament sa participi la proteste anti guvern, asa-i?
      • +19 (23 voturi)    
        Nu, (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:56)

        Alethea [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        el e prea tarziu la mai multe
    • +27 (31 voturi)    
      Nu cred ... (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:28)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      ca iti cunosti interesul real ! dar ceilalti vor lupta si pt. tine ...si referitor la scor : ai auzit ce-i aia turma "debalansata " ? ai vrut psd , o sa ai ocazia sa te speli cu el pe cap .
    • +31 (35 voturi)    
      Da (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:33)

      Ambalezu [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      manelele mai tare si culca-te.
    • +14 (20 voturi)    
      ma intreb daca toti (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:36)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      alegatorii psd stiu ce e amnistia si gratierea colectiva, daca au fost "corect" informati, daca sunt de acord ca veciniul lor care poate a safarsit un abuz se reintoarce doar pentru ca nu mai sunt locuri in puscarie
    • +20 (26 voturi)    
      Eu vreau hotii la puscarie, indiferent de partid (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:39)

      Mjay [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Toti votantii PSD vor sa iasa hotii din puscarie? Tu vrei sa iasa hotii din puscarie si sa fie scapati de puscarie toti cei care au furat in ultimii ani? Nu cred ca poti da o culoare politica acestui protest. Este un protest al bunului simt. Eu vreau sa stea cat mai mult inchisi. Nu este suficient ca la o condamnare de 5 ani stau maximum 1-2 la puscarie? Nu este de ajuns ca pana se da sentinta fac majoritatea condamnarii in arest la domiciliu in jacuzzi? Nu va inteleg logica. Va doriti sa fim o natie de hoti?
      • +7 (9 voturi)    
        Te contrazici! (Joi, 19 ianuarie 2017, 15:41)

        complet_ret [utilizator] i-a raspuns lui Mjay

        "Nu cred ca poti da o culoare politica acestui protest."

        Cum sa nu?! Pai chiar dumneta spui in fraza urmatoare: "Este un protest al bunului simt."

        Daca vorbesti de bun-simt, este clar ca nu poti fi decat IMPOTRIVA pedesereului, care nu are nici bun-simt, nici logica.
        Sigur ca da, votantii Dracnea si Ponta doresc o natie de hoti, nu au nimic impotriva hotiilor de zeci si sute de milioane practica de politicieni, atata vreme cat ii lasa si pe ei, pe cei "mici, sa fure cate putin!
        • 0 (4 voturi)    
          Cred ca gresiti (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:23)

          v_sile [utilizator] i-a raspuns lui complet_ret

          "Sigur ca da, votantii Dracnea si Ponta doresc o natie de hoti"

          Daca ar fi asa, de ce nu ar fi defilat PSD-ul cu aceste propuneri INAINTE de alegeri? Ca nu au pomenit in programul electoral de asa ceva.

          Pentru ca ar fi pierdut alegerile cu asemenea propuneri, asta e parerea mea.

          Nu judecati la global oamenii, daca vreti sa ii schimbati. Incercati sa le vorbiti, celor care va asculta, nu ii tratati pe toti de hoti,

          Si fiti mai intelegator cu ei: imaginati-va ca revolutia v-ar fi prins strungar la 42 de ani in IOB Bals, de exemplu (IOB inseamna Intreprinderea de Osii si Boghiuri). Oare ati fi votat sau nu PSD-ul astazi ? Grea intrebare :)

          Sanatate!
          • 0 (0 voturi)    
            Mai exista IOB? (Joi, 9 februarie 2017, 20:03)

            complet_ret [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

            Nu am fost niciodata, dar un coleg a fost repartizat la IOB!!!

            Daca eram acel stungar, sigur ca asi fi votat partidul lui Ilici in 1990, in 1992 ... dar chiar la infinit?
            Nu trebuie sa ai prea multe clase ca sa vezi ca pedesereul minte, si ca Dracnea NU doreste decat binele baronilor si al coruptilor, pensionarii sunt o masa de manevra pentru ei, NU le apara interesele!
    • +10 (16 voturi)    
      Retransmite latrian3/rahattv (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:59)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui Marionette

      Netflix ? De când ?
    • -3 (17 voturi)    
      da mai, f. debalansat (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:13)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      3 mil de fraieriti, fata de cei scarbiti de voi, dar si de sorosei, penelisti noncombatanti, politrucieni demagogi..
      corect, somnul ratiunii naste monstrii, a stat acasa, au aparut monstrii.

      adevarul mai este si ca vin amenzi grele de la cedo, pt. ca in sistemul penitentciar nu s'a facut nimic, de la al batran.
      intrarea in ioropa e musai sa fie si cu justitia, d'aia e necesar mcv, dar si cu penitentciarele.
      caci, chiar inculpat sau chiar inlauntru, oamenii au drepturi.
      puscariile romanesti sunt ca cele din tzarile bananiere.

      nu amnistia rezolva, ci reconditionarea penitenciarelor vechi si penitenciare noi.
      mai ales cand amnistia, ca in cazul asta, este cu intentia clara de a scapa de alde nicu dracnea, motocicleanu si restul cohortei de hoti si spagari.

      in verdictele pt. delapidari, abuz in serviciu si altele in care s'au produs pagube, caci despre ele este vorba, s'ar putea ca pedeapsa sa fie detentie la domiciliu, cu conditia returnarii pagubei. cazierul si interdictiile din sentinta sa ramana. sa faca puscaria pe propria cheltuiala, timpul de executare sa ramana la fel ca si in cazul in care ar executa in penitenciar.
    • +15 (21 voturi)    
      Sa fii sanatos! (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:32)

      brado730 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Cu toti cei 3.000.000 de analfabeti functional care inghit nemestecat tot ce li se varsa de la televiziunile isterice. Cum spunea Isaac Asimov, unii au falsa impresie ca democratia inseamna ca "my ignorance is just as good as your knowledge".
    • +14 (20 voturi)    
      Somn usor ! (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:32)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Da, ai dreptate scorul este debalansat : peste 6.000.000 de votanti Iohannis vs. 3.000.000 votanti PSD. Plus, aproape 4000 de protestatari anti-PSD si impotriva legilor pentru mafioti vs. 0 sustinatori PSD si a legilor pentru hoti.

      Stai la caldurica, PSD lucreaza lucreaza ( te lucreaza ) bine !
      • -6 (6 voturi)    
        deci protest Iohanis vs PSD (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:49)

        demaGOCU [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        Si colegul tau postac ne imbata cu apa rece ca nu e un protest politic. Realitatea e ca iohanis a luat in primul tur sub 30% iar PSD in primul tur peste 45%. Hai sictir!
    • +7 (7 voturi)    
      Bai asta Prea-Tarziu, (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:15)

      Elena B. [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      nu uita, Romania nu are doar 3 milioane.cat sunt psdeii vostri .Sa va feresca Dumnezeu sa vina restul de 1o milioane peste voi, ca jar mancati.
      Va jucati cu focul !
    • +7 (7 voturi)    
      Sa-ti cumperi pusca (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:45)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      sa iti aperi casa, nevasta si copiii de hoti, violatori si pedofili.
    • +2 (2 voturi)    
      Aveți perfectă (ne)dreptate! (Vineri, 20 ianuarie 2017, 11:50)

      lukuss [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Faptul că protestează doar cîteva mii nu înseamnă că ei sunt singurii care nu sunt de acord cu legi ce favorizează infractorii.

      Iar dacă o luăm după logica dvs:
      Pp. că toți votanții PSD sunt de acord cu această lege pentru că au votat PSD, iar PSD a făcut această lege.
      Avem deci, 3 milioane de oameni.

      Pp. că toți votanții KI nu sunt de acord cu această lege pentru că nici KI nu este.
      Avem deci, 6.2milioane de oameni contra.

      Cum e scorul?
  • +37 (41 voturi)    
    Vin. (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:33)

    evita15 [utilizator]

    Sa fim cat mai multi. Nu o sa fie foarte frig.
  • +34 (40 voturi)    
    Sunt obligati sa iasa in strada... (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:34)

    Johanis [utilizator]

    toti cei care n-au iesit la vot.

    Sa invete ce inseamna indolenta!

    Sa dormi pe tine si sa-i lasi pe pensionari si bugetari sa decida pentru tine!
    • +2 (12 voturi)    
      CE (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:52)

      Cosanzeana9 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      te face sa crezi ca pensionarii si bugetarii sunt, toti, niste idioti, ca numai ei au iesit la vot si ca au votat doar cu PSD? Ce te face sa crezi ca numai cei din privat sunt destepti, ca nu au iesit la vot in marea lor majoritate (pentru ca nu aveau cu cine sa voteze) si, daca au votat, au facut-o pentru alte partide?
      Si eu sunt pensionar, am lucrat si inca mai lucrez pentru o firma franceza si nu am votat cu PSD! De ce trebuie sa ii acuzati, mereu, numai pe pensionari, pentru tot ce nu va convine?
      • +7 (9 voturi)    
        Batranetea aduce cu ea si egoism. (Joi, 19 ianuarie 2017, 15:51)

        Johanis [utilizator] i-a raspuns lui Cosanzeana9

        Din pacate. Pentru ca nu exista si mica lor majoritate, imi mentin parerea ca bugetarii si pensionarii si-au dorit sa ajunga psd-ul la putere pentru ca, intotdeauna cand acestia au condus/jefuit tara, aceste doua categorii au fost pe deplin multumiti.
        Parintii si bunicii nostri au votat psd gandindu-se numai la ei, dar ne vor duce dorul cand vor primi numai cate o scrisoare de prin alta tar in loc sa le intre nepotii pe usa.
      • -5 (5 voturi)    
        de unde nu este nici D-zeu nu cere (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:50)

        demaGOCU [utilizator] i-a raspuns lui Cosanzeana9

        uita-te ca vorbesti cu utilizatorul johanis. Ce te face sa crezi ca e o creatura rationala?
        • +4 (4 voturi)    
          Erori multiple... (Vineri, 20 ianuarie 2017, 11:01)

          Johanis [utilizator] i-a raspuns lui demaGOCU

          In primul rand nu vorbe, ci scriu sub pseudonimul "Johanis" si fac asta cu mult inainte ca adevaratul Johannis sa ajunga presedinte.
          In al doilea rand, Dumnezeu nu are abreviere.
          Presedintele a dovedit ca este o persoana rationala. Dupa mandatele de primar a lasat Sibiul cu somaj ZERO. Ceea ce nimeni nu a reusit in Romania. Un oras model.
          Ca presedinte, votat de 6,5 milioane de romani, Klaus Johannis a demonstrat ca doreste ca Romania sa-si urmeze calea fireasca indreptata catre catre o democratie sanatoasa. Ca om este o persoana culta, diplomata si calma. Uneori, poate prea calma. Si spun asta cand ma gandesc la mizeriile aruncate de catre contracandidatul sau in alegerile prezidentiale.
          Sunt ferm convins ca va ramane in istorie drept un presedinte cum putini a avut Romania.
  • +48 (50 voturi)    
    Daca nu iesiti le vor adopta pe 25 ianuarie 2017 (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:35)

    denvarel [utilizator]

    Iohannis nu a reusit decat o amanare: pe siteul ministerului de justitie este pusa, cica, in dezbatere publica pana pe data de 24 ianuarie.

    http://www.just.ro/proiectul-ordonantei-de-urgenta-pentru-modificarea-si-completarea-codului-penal-si-a-codului-de-procedura-penala/

    Astazi suntem in 19 si e joi, urmeaza o singura zi lucratoare pana sambata 21, duminica 22, 23 ian tocmai au declarat-o zi nelucratoare, 24 este Ziua Unirii. 25 o fi sedinta de guvern de adoptare. Halal timp de dezbatere...

    Cam asta este victoria de ieri asupra celor care vor sa fie scapati prin lege de puscarie. Tine pana pe 25.

    Nu e clar? Ordonanta trebuie adoptata pana se intoarce Dragnea :)
    • -18 (28 voturi)    
      se va adopta oricum (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:19)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Chiar daca se dezbate pana la primavara...
      • +13 (19 voturi)    
        sper ca unii infractori (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:37)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        sa stea cu tine in casa, sa-i gazduiesti ca nu mai au loc in penitenciar..
      • +10 (18 voturi)    
        vai de pielea ta va fi (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:41)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        violatorii te vor cauta sa te Pupe !
      • +13 (17 voturi)    
        Problema nu este ca se va adopta , (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:46)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        problema este tocmai sa nu se adopte "oricum" !

        Nimeni nu este atat de absurd incat sa nu realizeze ca anumite fapte penale marunte pot fi amnistiate , respectiv ca anumiti infractori condamnati pt fapte mai putin grave pot fi gratiati partial sau chiar total. Important insa este ca faptele de coruptie, fapte grave si cu rezonanta in societate, sa nu fie nici amnistiate si nici gratiate. De asemeni, nu trebuie sa fie dezincriminate smechereste unele infractiuni producatoare de pagube materiale insemnate.
        • -8 (14 voturi)    
          aproape "oricum" (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:43)

          Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Da, vor fi cateva mici ajustari, fara a atinge esenta.
          Dragnea nu va mai lua teapa pe care si-a luat-o Ponta.
          Indiferent cati mitingisti ar dardai in strada. Si de cate latraturi ar trage Klemm si altii.
          • +7 (9 voturi)    
            Mustatza care Intzeapa a lu Draqnea (Joi, 19 ianuarie 2017, 15:32)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

            o com pune la borcan langa Organu Lu Terente, sa isi tina de urit !
          • +4 (6 voturi)    
            Sa nu-si ia o tzeapa'n cap (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:48)

            Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

            Mare grija, ca asa si orangutanul ponta credea ca-i dzeu, de neatins.
  • -36 (46 voturi)    
    Va doresc iesire usoara,va faceti iluzii (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:38)

    xrogo [utilizator]

    desarte ca si acum guvernul va demisiona,dar miscarea e buna la sanatate,tot castigati ceva!
    • +8 (14 voturi)    
      tot asa si-au (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:46)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      facut iluzii si revolutionarii in '89
    • +7 (9 voturi)    
      Iar noi iti uram xrogo o cracanare usoara... (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:47)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ... cand toti "meseriasii" puscariilor vor defila sa-ti multumeasca pentru sustinere. Dupa cum spuneai, miscarea e buna la sanatate.
  • +30 (36 voturi)    
    Matura si cioacnul (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:46)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    CIUMA ROSIE trebuie oprita sa distruga tara si sa o transforme in TARA DE HOTI
  • +29 (35 voturi)    
    sper sa vina cat mai multi (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:48)

    xanti [utilizator]

    Este important sa fie multi pentru ca o tara care nu manifesteaza nu este auzita din exterior.
    Este clar ca fara ajutor extern nu vom reusi sa stopam mizeria asta de guvern PSD .
    Pentru ca Johannis sa aibe legitimitate sa se opuna guvernului e nevoie sa fim in strada.
    Haideti fratilor sa le aratam ca nu pot face ce vor ei.
  • +32 (38 voturi)    
    hai sa iesim (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:49)

    evita15 [utilizator]

    sa nu-i lasam sa faca ce vor din tara asta!!!
  • +31 (37 voturi)    
    protestul trebuie sa fie impotriva PSD (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:50)

    SuperBamse [utilizator]

    Protestul trebuie sa fie impotriva PSD

    Asta a fost picatura care a umplut paharul. Au dovedit ce intentii au ca partid. Nu trebuie sa mai fie nici un dubiu pentru nimeni de ce anume sunt capabili acesti mafioti.

    Trebuie sa scapam de ei acum. Altfel este ca si cum salvezi pisica din fata unui caine, O salvezi acum, dar maine o pui in acelasi perimetru ...

    Jos Guvernul! Jos PSD!
    • +26 (28 voturi)    
      PSD (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:20)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui SuperBamse

      PSD=FSN=PCR= grupare de CERIMA ORGANIZATA care trebuie declarata IN AFARA LEGII pentru subminarea tarii si luarea puterii prin CRIMA. Sa nu uitam - guvernul e a coalitiei mafiote PSD+ALDE+UDMR, adica gunoaiele politice cele mai ODIOASE.
    • -6 (12 voturi)    
      Alegeri (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:34)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui SuperBamse

      Cei care au fost interesati s-au dus la vot , acum cam degeaba faceti valuri , nu cred ca v-ati pus problema cam ce se poate intampla in situatia in care cei care au votat cu PSD si ALDE ar iesi si ei in strada impotriva voastra , nu cred ca ar fi de bine . johannis impinge lucrurile spre o zona periculoasa , nu stiu cati din dvs . cunoasteti cam ce s-a intamplat la Targu Mures in 1990 , pe fondul exacerbarii unor sentimente nocive , este absolut periculos ca ura sa se manifeste in strada . Dar puteti incerca , ca doar ne-ar prinde bine ceva morti ranit samd . Va doresc succes !
      • +2 (6 voturi)    
        Faptul ca au majoritate (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:49)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui A310

        nu le da dreptul sa-si bata joc de tara, panimaiu?
  • +23 (29 voturi)    
    Sper ca acest mesaj... (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:53)

    predator [utilizator]

    sa ajunga si la urechile lor, sa inteleaga faptul ca ei sunt in interesul cetateanului acolo unde sunt!
    Si mai sper ca data viitoare toti dintre noi sa facem tot posibilul sa ii convingem si pe ceilalti ce nu au fost la vot, sa faca efortul de a vota! Doar pentru a nu repeta aceste momente!
    • +8 (12 voturi)    
      Ei nu vor intelege prea usor ... (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:39)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui predator

      ca trebuie sa fie in interesul cetateanului , sint setati pe coordonatele de interes propriu si de partid , sint fascinati de putere si bani , in detrimentul oricaror alte ratiuni
  • +29 (33 voturi)    
    iohannis (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:57)

    Djokovic [utilizator]

    Iohannis ar trebui sa puna un referendum prin care sa se consulte populatia pe tema asta. Intra in atributiile lui, poate cere asta, si poate solicita sa nu se voteze nimic pana nu se face referendumul. Astfel nu vor avea legitimitatea sa treca nici o amnistite, si orice ordonanta ar starni un val cu adevarat urias de revolta.
    Iohannis ar castiga un imens capital politic din treaba asta.
    Are cineva numarul vreunui consilier al lui Iohannis? :D
    • 0 (14 voturi)    
      Accept (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:36)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

      Un referendum este calea democratica , nu indemnul la violente .
      • +5 (7 voturi)    
        Ai vrea tu referendum (Joi, 19 ianuarie 2017, 16:26)

        tarantella [utilizator] i-a raspuns lui A310

        Ce zici de niște furci și topoare, de data asta?
        • -3 (5 voturi)    
          Solutie (Joi, 19 ianuarie 2017, 16:54)

          A310 [utilizator] i-a raspuns lui tarantella

          Este si asa o posibila solutie , dar sa nu cumva sa regretati . Cred ca daca fortele de ordine folosesc numai tunurile cu apa or sa va racoreasca suficient , fara a fi nevoie si de alte mijoace .
    • +7 (9 voturi)    
      a mai fost un Referendum (Joi, 19 ianuarie 2017, 15:44)

      complet_ret [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

      La care am votat pentru Parlament unicameral si REDUCEREA numarului de parlamentari, si cand colo ei s-au facut aproape 700!
      De ce crezi ca acum ar binevoi sa respecte vointa poporului?
      • -4 (4 voturi)    
        incalca constitutia, (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:54)

        demaGOCU [utilizator] i-a raspuns lui complet_ret

        dar tu esti analfabet si nu stii asta. Referendumul a fost pt Basescu iar 300 de locuri a fost momeala. A prins o gramda de tonti ca tine.
    • +1 (1 vot)    
      referendum (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:17)

      Vendetta007 [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

      a fost facut referendum pentru 300 de parlamentari. S-a respectat cumva? deci? ce ne spune noua daca se face referendum, acesta va fi respectat? :)
  • +19 (25 voturi)    
    De ce Duminica? (Joi, 19 ianuarie 2017, 12:58)

    MyGame [utilizator]

    De ce Dumnica su nu in seara asta?

    Trebuie amplificat prin repetare... zi de zi
    • +6 (10 voturi)    
      poate ca e mai bine strategic (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:50)

      1A [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

      si eu ma gandeam la fel dar asteptarea poate fi ca un baraj care acumuleaza mai multa apa pana duminica !

      presa occidentala, ambasadele, CSM, procurorii, presa cinstita, opinia publica toate astea se misca intre timp.
  • +18 (20 voturi)    
    Cluj-Napoca (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:04)

    accidutzu13 [utilizator]

    https://www.facebook.com/events/1824473504462197/
  • +27 (31 voturi)    
    bravo romani (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:04)

    tenere [utilizator]

    tot respectul pentru acesti oameni, ei sunt Romania si ei sunt eroii de astazi.

    toata stima, jos comunismul!
  • +33 (39 voturi)    
    VOM FI ACOLO! (Bucuresti, Cluj & others cities) (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:08)

    Federer [utilizator]

    In ciuda tentativei malefice a coalitiei PSD-ALDE, de uzurpare a Statutului de Drept, ziua de ieri ne-a adus 3 motive enorme de bucurie:
    1) Iohannis s-a comportat ca un adevarat Presedinte. Respect!
    2) Organismele-cheie ale Justitiei (DNA, CSM, Parchetul General) s-au pronuntat fara echivoc impotriva celor 2 OUG-uri;
    3) dar mai ales Societatea Civila a regasit vocea solidara, la -5C, intru apararea democratiei. Respect!

    Haideti cu TOTII Duminica seara la Universitate si apoi in Mars catre Guvern, cand vom avea un Protest de Proportii (ca dupa Colectiv) si vom trimite MESAJUL DE FORTA al Societatii civile: Democratia si Statutul de Drept NU SE NEGOCIAZA! Un NU categoric pentru Tentativa de Uzurpare a Justitiei si Statutului de drept!
    • +16 (20 voturi)    
      ASA e (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:23)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Federer

      Statul de drept e in MARE pericol. CIUMA ROSIE DE HOTI SI TICALOSI vrea sa puna stapinire pe tara ca sa o jefuiasca. LUAM SI PIETRE CU NOI daca nu vor sa plece de BUNA VOIE. TICALOSII TREBUIE STRIVITI: AU MINTIT CU O NESIMTIRE GREU DE IMAGINAT!
    • -10 (18 voturi)    
      Intrebare (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:39)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui Federer

      Care societate civila , niste paraziti care nu scot la iveala fondurile din care sunt finantati . In viziunea europeana conceptul de societate civila este cu totul altul decat ce se autointituleaza in Romania "sociatate civila" adica niste LATRAI paraziti .
      • +4 (10 voturi)    
        Du-te mai cu airbusurile tale... (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:54)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui A310

        ... si canta pe site-urile cu stiri de la partid.
        Pe HN oamenii gandesc si stiu sa inteleaga informatiile, nu inghit nimic nemestecat ca antenistii si PRU-TV-istii.
        • -2 (4 voturi)    
          Discenamant (Joi, 19 ianuarie 2017, 16:58)

          A310 [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

          Va felicit pentru modul in care cica ganditi , tineti-o tot asa . Va doresc multe "succesuri" .
  • +16 (22 voturi)    
    sa iasa conducerea sa convinga lumea ca procedeaza (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:11)

    igi [utilizator]

    la puscarie toti penalii, sukaaa!!!
  • +18 (26 voturi)    
    asa da (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:20)

    Robert_Jordan [utilizator]

    Eu plec maine la munte, ma intorc duminica pentru protest apoi ma intorc din nou la munte.

    Vorba aceea: Raul prospera atunci cand oamenii buni nu fac nimic
  • +23 (23 voturi)    
    o parere (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:22)

    marius_11 [utilizator]

    Din pacate, bugetar sau nebugetar, situatia e grava. Dupa 26 ani de la asa zisa schimbare, ieri si astazi am avut sentimentul ca mergem mult mai repede inapoi decat inainte. Ma gandesc tot mai des sa-mi iau familia si sa nevedem de treaba mai departe intr-o tara civilizata si serioasa. Ma indoiesc ca intro alata lume si intro alta tara acesti indivizi ar fi ajuns atat de sus. Comporatmentul care-i defineste este siretenia, actiunea subversiva si smecheria, pana ne prindem treburile trebuiesc rezolvate.
    Ma indoiesc ca strada e o solutie, dar era previzibil ca aici se va ajunge.
    • +23 (27 voturi)    
      4 milioane (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:31)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui marius_11

      4 milioane au plecat - scârbiți de CIUMA ROSIE care a jefuit tara cum a vrut.ACUM VOR SA O FURE LEGAL! TICALOSII TREBUIE SA PLATEASCA: sa plece ei - la OCNA pe viata. Sau, daca nu... Târgoviste II.
    • -2 (6 voturi)    
      logica bat-o vina (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:58)

      demaGOCU [utilizator] i-a raspuns lui marius_11

      Dupa 10 ani de Basescu(nu e de la PSD) si doi de iohanis(nu e de la PSD) si 4 de Constantinescu(u e de la PSD) din 27, tu te plangi de PSD?
      Care e diferenta intre noi si Ungaria? Ei au sustinut partide anti-europene si o duc bine mersi. Nu emigreaza ca noi. La fel sunt si celelalte tari din grupul Visegrad.
  • +28 (30 voturi)    
    felicitari ! adevarati oameni ! (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:27)

    Francisc 1 [utilizator]

    celor care au iesit pe frigul asta ca sa denunte niste hoti cinici . Imi pare rau ca nu sunt in Bucuresti sa ies si eu in strada! ( ca am ordin de la codruta ar spune jegurile de la rtv ).
    • -11 (15 voturi)    
      nu se ocupa Codruta de tine (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:53)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Dar esti usor de manipulat pentru ca esti habarnist si neinformat.
      • +6 (8 voturi)    
        lumineaza-ma tu intelept de la rasarit! (Joi, 19 ianuarie 2017, 15:26)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        .
  • +5 (15 voturi)    
    Interzis (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:28)

    DanTeo [utilizator]

    Nu va duceti în cluburi w-e asta!
    • -8 (16 voturi)    
      nu se poate (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:56)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      Asta e regula: de la miting, la club. Dupa aia, pe feisbuc.
  • +13 (15 voturi)    
    acum inteleg (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:38)

    cladob [utilizator]

    de ce revolutia la noi si schimbarile de legi organice se fac iarna..
  • +17 (19 voturi)    
    PSD ALDE impotriva statului de drept (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:39)

    indignatu [utilizator]

    Sunt pensionar , nu am votat niciodata cu PSD, fac pe promisiunile lor , se vede de la o posta ca frimiturile pe care le arunca sunt facute ca ei sa fure nestingheriti.
    Speranta este in voi cei tineri .Lupta cu pensionarii e pierduta.Toate aceste ordonante sunt cu dedicatie.
    Vai de acesta tara !!! Pacat ca in PLOIESTI nu se organizeza asemenea manifestatii .Am speranta ca demersul vostru justificat va triumfa.
    Respect pentru voi!!!!!!
    • +9 (11 voturi)    
      iata ca exista si... (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:21)

      predator [utilizator] i-a raspuns lui indignatu

      oameni ce nu sunt cumparati cu 2 lei!
      Tot respectul pentru cei ce nu isi vand sufletul!
    • +5 (7 voturi)    
      iata ca exista si... (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:21)

      predator [utilizator] i-a raspuns lui indignatu

      oameni ce nu sunt cumparati cu 2 lei!
      Tot respectul pentru cei ce nu isi vand sufletul!
  • +13 (17 voturi)    
    Este absolut falsa teza postacilor pesedaci (Joi, 19 ianuarie 2017, 13:58)

    Susufler0 [utilizator]

    cum ca nu pot fi opusi cateva zeci de mii de oameni iesiti in strada in toata tara, catorva milioane care au votat PSD-ALDE in 11 decembrie !

    Nu ar putea fi opusi daca s-ar afla fata in fata! Cum nu este cazul si cum ne amintim ca au cazut si guverne de la mai putin, eu zic ca daca vom fi multi in toata tara manifestand impotriva politicii anti-justitie a guvernului pesedist putem impiedica aparitia unor acte normative exagerate, inoportune, date cu dedicatie precisa pt doi-trei politicieni.

    PS. Pt asta insa trebuie sa ne manifestam din plin spiritul civic in manifestatii si proteste de strada !
  • -6 (8 voturi)    
    sper sa-i vad in primele randuri (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:14)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    pe I. Caramitru, dar nu cred, s- a facut ca lucreaza pe la televiziunea fosta libera, plus ca are tot felul de indemnizatii, stipendii si pensiii...
    pe Plesu, Liiceanu, pe presedintele Academiei Romane...
    deontologi din presa, CTP si...care ca aseara toti plangeau ca nu a trecut ordonanta, incepand cu Cristoiu si terminand cu ...prea multe nume, toti din presa au patroni interesati ca OUG sa fi trecut.
    observ ca dorm toate ONGeurile, probabil psd le asigura linistea....
    si studentii dorm, cam de la bataile incasate de prin 90, dorm continuu, se mai trezesc cand trebuie sa plagieze pt examene, dar adorm la loc...
    deocamdata e o singura exceptie, un moderator de la un post de radio.
    • -4 (10 voturi)    
      vorbesti de nulitatea de Guran? (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:52)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Daca-si ridica fusta, i se vede pistolul...
      • +2 (6 voturi)    
        He, he, va arde cam rau "Nulitatea de Guran". (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:30)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        Omul are 200.000 de urmaritori pe facebook, cam cat o televiziune de-a vostra, de partid si, mai rau, nu gandeste ca voi.

        De, nene, nu mai suntem in frumoasa epoca Nastase, in care trebuia sa controlezi 4 televiziuni si 3 ziare si blocai complet accesul la informatie.
  • -9 (15 voturi)    
    incepe sa semene a mai-iunie 90... (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:16)

    demaGOGU [utilizator]

    ...PSD castiga masiv alegerile iar societatea asa-zis civila (in fapt, instelata de-a binelea) decide sa continue lupta politca in...strada


    cine e interesat in destabilizarea Ro cand in jurul nostru totul e un butoi de pulbere?

    cui prodest?
    • +4 (10 voturi)    
      Alooo dar penalii de ce nu guverneaza... (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:41)

      Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ...in loc sa-si dea legi pt. ei si acolitii lor??? Daca-si vedeau de guvernare nu iesea lumea in strada!!!
    • +4 (8 voturi)    
      Iar bagi lozinci la greu auzite pe Ghitza TV ? (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:50)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Societatea civila manipulata de servicii, destabilizarea Romaniei, tarile vecine- un butoi de pulbere samd... Urmeaza sa evoci nevoia de liniste, de pe vremea lui Iliescu, daca tot faci asemanari cu perioada pt care este urmarit penal criminalul batran (Eu nu sunt judecator ca sa fiu tinut de respectarea prezumtia de nevinovatie, asa ca imi permit sa-l cataloghez ca atare.)

      PS. Tare finalul commentului tau ! :)
    • +2 (6 voturi)    
      Iar bagi lozinci la greu auzite pe Ghitza TV ? (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:50)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Societatea civila manipulata de servicii, destabilizarea Romaniei, tarile vecine- un butoi de pulbere samd... Urmeaza sa evoci nevoia de liniste, de pe vremea lui Iliescu, daca tot faci asemanari cu perioada pt care este urmarit penal criminalul batran (Eu nu sunt judecator ca sa fiu tinut de respectarea prezumtia de nevinovatie, asa ca imi permit sa-l cataloghez ca atare.)

      PS. Tare finalul commentului tau ! :)
    • +3 (7 voturi)    
      Mă întreb cui folosești tu? (Joi, 19 ianuarie 2017, 16:24)

      tarantella [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Când în jurul nostru "totul e un butoi de pulbere" PSD se ocupă de eliberarea condamnaților?
    • 0 (4 voturi)    
      Sa inteleg ca dumneata esti miner (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:31)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Si ne sugerezi "subtil" sa ne potolim?
  • +8 (12 voturi)    
    tanar frumos si liber (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:17)

    Vendetta007 [utilizator]

    care a votat si care a iesit in piata mereu cand a fost nevoie.
    Numai ca incep sa cred ca fara furci si topoare nu ii facem sa ne creada de ce suntem in stare.
    Ne vedem acolo!!!
  • -1 (11 voturi)    
    Mai bine ieseati si la vot (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:27)

    Miky60 [utilizator]

    Pe 11 decembrie au preferat sa stea in casa, pe partie sau pe facebook. Abia acum au iesit. Daca veneau la vot, nu mai trebuiau sa mai iasa din casa. Dar asta este "generatia facebook": prefera sa semneze petitii, sa faca grupuri pe facebook, sau sa iasa in strada pentru a-si da check in pozand in "mare revolutionar" sau in "rambo" desi nimeni nu ii impiedica sa protesteze, dar cand trebuie cu adevarat sa faca ceva cum ar fi sa iasa la vot, nu fac nimic.
    • -4 (4 voturi)    
      Dar ti de unde stii cine a fost si cine nu la vot? (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:34)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Crezi ca vreunul din cei 3000 de oameni care au iesit ieri sa protesteze pe ger nu ai iesit intr-o zi cu soare si 10 grade la vot?

      Asa a fost vremea pe 11 decembrie.

      Ca tot vad aberatia asta aruncata peste tot "pe 11 decembrie au stat in casa, abia acum au iesit"
  • +4 (12 voturi)    
    Hai in toata tara si in diaspora!!! (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:39)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Sa aratam ca ne pasa si ca nu pot incaleca justitia!!! Pentru viitorul nostru justitia trebuie aparata, trebuie sa fie independenta iar penalii sa raspunda pt. faptele lor. Locul penalilor e in puscarie, nu in guvern sau parlament. Hai Romania!!!
  • -9 (17 voturi)    
    poate (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:43)

    evoque [utilizator]

    mai gasiti un Colectiv de ars si inca o gramada de morti pentru binele si linistea caselor presedintelui. De data aceasta nu cred ca mai tine aceiasi vrajeala cu strada. Totala lipsa de imaginatie, oricum mai asteptam sa mai gasiti niste victime colaterale ca acesta este exemplul democratiei americane.
  • -9 (15 voturi)    
    poate (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:43)

    evoque [utilizator]

    mai gasiti un Colectiv de ars si inca o gramada de morti pentru binele si linistea caselor presedintelui. De data aceasta nu cred ca mai tine aceiasi vrajeala cu strada. Totala lipsa de imaginatie, oricum mai asteptam sa mai gasiti niste victime colaterale ca acesta este exemplul democratiei americane.
  • +6 (12 voturi)    
    Basescu (Joi, 19 ianuarie 2017, 14:52)

    blackarrow [utilizator]

    Astăzi, când România fierbe din cauza grațierii, amnistiei și ciuntirii Codului penal de către marionetele lui dragnea, l-ati văzut cumva, l-ati auzit cumva luând atitudine impotriva promovarii pe sub masă a acestei OUG, pe marele Băsescu, cel care se autointitula liderul opoziției de dreapta din Parlamentul României, opozantul vehement al psd??? Cel care tot timpul avea păreri, dădea lecții lui Iohannis, indicații la toată lumea? ?? L-ati auzit pe "marele căpitan" miorlaind ceva, măcar cu jumătate de gură?
    Tace chitic...nepotul lui tocmai a fost condamnat la închisoare cu executare, 2 ani și jumătate. Urmează Nuțica de plescoi. Și alții din jurul lui. Poate și el...
    Deci v-ati lămurit ce "opozitie" face base
    • -2 (4 voturi)    
      "Știe, mă, crezi că nu știe?" (Joi, 19 ianuarie 2017, 16:20)

      tarantella [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

      Păi una din modificările propuse ieri e o varianta a celei inițiate de Elena Udrea (aia cu denunțul în 6 luni). În acest caza, deși e mut ca o lebădă prinsă în gheață, nu pot decât să-l parafrazez pe frac'su:
      "Știe, mă, crezi că nu știe?"
      • +1 (1 vot)    
        Deci ai raspuns degeaba... (Joi, 19 ianuarie 2017, 18:12)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui tarantella

        stie , dar "nu se exprima", nu ? asta nu e stilul lui Basescu , eu despre ce discut aci ? deci ramane cum am stabilit , base e doar un oportunist , n-are nici o treaba cu democratia ...
  • 0 (2 voturi)    
    Atentie sporita! (Joi, 19 ianuarie 2017, 16:57)

    Irina25 [utilizator]

    Nu cumva ca protestul sa se suprapuna cu vreo manifestatie LGBT, pentru ca s-ar putea ca militantii anti-amnistie & gratiere sa treaca neobservati.
  • -1 (1 vot)    
    Pe ei, (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:08)

    Elena B. [utilizator]

    nu trebuie slabiti nici un pic. Sa nu uite pentru ce au ajuns acolo.
  • 0 (0 voturi)    
    meeting (Joi, 19 ianuarie 2017, 17:12)

    greentree [utilizator]

    La Berlin nu se organizeaza protest?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version