Comunicat: SRI a constatat ca Florian Coldea nu a incalcat legea si normele interne, dar acesta si-a dat demisia din functie. Hellvig a cerut trecerea lui in rezerva

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:02 Actualitate | Esenţial


Florian Coldea
Foto: Agerpres
SRI a dat un comunicat de presa in care a anuntat ca Florian Coldea nu a incalcat legea si normele interne, potrivit rezultatelor comisiei interne de investigare dupa aparitia acuzelor lui Sebastian Ghita. SRI anunta ca Florian Coldea a fost repus pe functia de prim-adjunct al serviciului dupa terminarea anchetei, dar acesta si-a dat demisia din functie pe motive de "demnitatea si onoarea militara si de riscul afectarii grave a activitatii institutiei".

Potrivit comunicatului, Coldea a demisionat din functie si s-a pus la dispozitia institutiei, dar directorul SRI a decis sa-i ceara presedintelui Iohannis trecerea in rezerva a lui Coldea.

Raportul comisiei de control, prezentat in Biroul Executiv al SRI, arata ca "din activitatea lui Florian Coldea, supusă verificării, nu au rezultat elemente care să se constituie în încălcări ale legii sau normelor interne în vigoare", potrivit comunicatului citat.

Ca urmare a demisiei, directorul SRI, Eduard Hellvig, i-a cerut presedintelui Iohannis trecerea în rezervă a lui Florian Coldea. Atributiile acestuia au fost preluate de Hellvig.

Reamintim ca SRI a demarat o ancheta dupa ce fostul deputat Sebastian Ghita a spus ca i-ar fi platit lui Coldea vacante in Seychelles, Italia si Disneyland Paris.

Comunicatul SRI:


În urma verificărilor efectuate de comisia constituită potrivit cadrului normativ intern, a fost întocmit un raport care clarifică toate aspectele vehiculate în spaţiul public privind activitatea domnului general-locotenent Florian Coldea, dar şi alte aspecte care ţin de activităţile unor cadre ale Serviciului care au fost vehiculate public.

Menţionăm că s-a desfăşurat o investigaţie complexă, minuţioasă, cu privire la toate afirmaţiile din mass-media din ultima perioadă, fiind analizate aspectele vizate. Persoanele verificate au oferit tot sprijinul, au prezentat documentele necesare şi au răspuns complet tuturor întrebărilor. În concluzia raportului, prezentat într-o şedinţă a Biroului Executiv al SRI, comisia specială a precizat că din activitatea domnului Coldea, supusă verificării, nu au rezultat elemente care să se constituie în încălcări ale legii sau normelor interne în vigoare. După prezentarea raportului, Biroul Executiv a decis repunerea în funcţie a domnului general-locotenent Florian Coldea.

În cadrul aceleiaşi şedinţe, Prim-adjunctul Directorului a solicitat Directorului SRI, domnul Eduard Hellvig, eliberarea din funcţie şi punerea la dispoziţia şi nevoile instituţiei, după aproape 12 ani de când exercită această funcţie. Prim-adjunctul Directorului a prezentat motive ce ţin de demnitatea şi onoarea militară şi de riscul afectării grave a activităţii instituţiei. În acest sens, Directorul SRI a solicitat Preşedintelui României trecerea în rezervă a domnului general-locotenent Florian Coldea. Atribuţiile funcţiei de Prim-adjunct al Directorului au fost preluate de domnul Eduard Hellvig, Directorul SRI.

SRI îşi reafirmă determinarea de a îndeplini asumat misiunile sale, în parteneriat cu toate instituţiile naţionale şi internaţionale cu care colaborează pentru apărarea intereselor de securitate naţională şi protejarea cetăţenilor români, la standarde euro-atlantice de profesionalism. SRI rămâne ferm în ceea ce priveşte transparentizarea instituţională şi respectarea procedurilor de evaluare şi control intern.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














23743 vizualizari

  • -32 (82 voturi)    
    patetic, penibil... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:05)

    demaGOGU [utilizator]

    ...de ce si-a dat demisia (sic) daca nu a incalcat legea&normele interne?
    • +20 (56 voturi)    
      Pentru ca n-are chef sa-si mai bata capul (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:16)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Parlamentul si guvernul pregatesc o serie de legi astfel incat combaterea coruptie sa fie mult mai dificila..asa ca de ce sa se mai streseze daca populatia i-a transmis prin votul din decembrie faptul ca fie accepta coruptia, fie i se rupe?
      • -8 (30 voturi)    
        prietene.. (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:49)

        demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui banel

        ...daca populatia iubeste coruptii dar uraste coruptia (sic) atunci iesi public si iti motivezi decizia demisia.

        nu ingrosi randurilor celor cu comportament de gheneral al izmenelor facandu-ti astfel tandari reputatia de dur.
        • +8 (24 voturi)    
          da' de ce sa iasa public bre? (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:00)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

          Ce sa zica, ca Ghita fabuleaza, ca tot scandalul e creat artiificial ca sa fie data jjos Koovesi si sa fie in sfirsit ingenuncheata justitia? Cine mama masii te crezi tu sa decizi ca cineva, oricine, trenbe neaparat sa se cobooare iin troaca porcilor si sa raspunda la acuze video facute de catre un urmarit international???
          • -5 (11 voturi)    
            măi "geniule" (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:55)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            dacă eşti bugetar, deci plătit din sudoarea contribuabililor, trebuie musai să te explici, oridecâteori ţi se cere, chiar "coborănd în troaca porcilor" cum îţi place ţie, dacă nu îţi convine asta, fă-ti bagajele şi mută-te în privat, şi asta cu speranţa că patronul nu te va întreba niciodată nimic... :))
            • +3 (5 voturi)    
              Pai... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 16:16)

              LeBec [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              Mie mi se pare ca exact asta a si facut.
            • +5 (9 voturi)    
              . (Marţi, 17 ianuarie 2017, 17:33)

              Raid [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              mai troaca, acuzele se fac cu probe. Nu e nimeni obligat sa se justifice la vorbe in vant
            • +2 (4 voturi)    
              unele explicatii.. (Marţi, 17 ianuarie 2017, 18:16)

              akillies [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              ..nu le vei intelege niciodata si e posibil sa reactionezi gresit cand auzi o explicatie!
            • 0 (0 voturi)    
              de ce? ca asha a decis antena3??? (Miercuri, 18 ianuarie 2017, 11:24)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              Adica de ce trebuie ca cineva sa vina sa se justifice in fata unor filmulete cu un fugar urmarit international care flutura tot felul de foi a4 si filmari editate? Asa o fi la voi la socialismul stiintific. In democratie, treburile astea se transeaza in justitie. Daca urmaritul international are intr-adevar probe, poate face o plingere la parchet. Ete ca eu sunt unul dintre cei contribuabili si nu am pretentia ca cineva sa raspunda la mizeriile alea. Si ca mine sunt multi.
        • +7 (15 voturi)    
          Prietene... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:17)

          VictorasTractoras [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

          Coldea a fost seful operatiunilor SRI din Romania, nu vreun politician.
          N-are voie in primul rand sa iasa cu declaratii in presa.
          V-ati obisnuit prost.
        • +6 (10 voturi)    
          lol! (Marţi, 17 ianuarie 2017, 16:39)

          CRMS [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

          In ce tara ai vazut matale un sef de servicu secret dand explicatii publice despre propria demisie ?
      • -10 (26 voturi)    
        Stresul bată-l norocul (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:23)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui banel

        Deci să înțeleg că perspectiva unor bătăi de cap l-au făcut să își dea demisia pe acest războinic anticorupție neînfricat? E credeam că războinicii se luptă și nu fug de orice stres...

        Asta e tot ce poți scoate?! :)))))

        În fine. Cam penibilă situația... El nu a făcut nimic greșit, dar își dă demisia... Mda...
        • +3 (3 voturi)    
          pentru nesimtiti cu soriciul gros (Marţi, 17 ianuarie 2017, 19:30)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Demisia este inacceptabila pana cand nu esti condamnat definitiv si eventual bagat 20 de ani la inchisoare. Dupa cum stim o simpla condamnare cu suspendare nu e suficient ca un politician cu sorici sa fac pasul inapoi!
      • +7 (17 voturi)    
        Asta a terminat liceul la seral.... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:31)

        Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui banel

        Cum pori sa fii un asa general cu liceul terminat la seral. La facultate repetent si apoi brusc general !!! Ceva este dubios- nu vi se pare?!
        Poate aflam si ceva note la purtare?!?
        • +2 (6 voturi)    
          pt ca desigur nota la purtare este relevanta (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:03)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          mai ales daca era data intr-o perioada in care luai 8 la purtare pentru ca purtai parul lung!...
          • -4 (4 voturi)    
            8 la purtare e nota buna (Marţi, 17 ianuarie 2017, 16:10)

            Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui nellino

            Nu foarte buna insa. Si aici se fac diferentele. Sa nu fi avut 4 ... ca atunci sunt probleme ... sau daca a avut-o repetir - adica in fiecare an.
            Oricum 90% dintre elevi aveau 10 la purtare - iar daca tu au purtat par lung atunci cand ti s-a spus ca e interzis - Cum poti sa ai pretentia de general. Dar probabil ca a ajuns general asa cum Ponta a ajuns doftor.
        • +2 (6 voturi)    
          explicabil... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:17)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          în pofida multiplilor pumni aplicaţi în pieptul de aramă, generalii (sau cei mai mulţi dintre ei) cred că îşi obţin avansările în grad, exact la fel ca înainte de '89, adică mai mult pe bază de obedienţă oarbă şi servilism faţă de şefi, decât pe bază de reală competenţă... poate, sau sigur sunt şi excepţii, dar care doar confirmă regula...
    • +18 (26 voturi)    
      de ce nu citesti articolul? (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:18)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      .
      • +5 (13 voturi)    
        Nu stie (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:51)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

        E doar o trompeta inepta ce repeta ca un papagal, alaturi de alti postaci de doi bani, propaganda infractorilor si a tuterilor lor din presa.
    • -17 (43 voturi)    
      hehe (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:22)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Pensia a priori!
      • -9 (15 voturi)    
        poate va fi un contractor independent ? (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:36)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        de genul 13 Hours ? ti ai securizat IP ul ? si al lui vart tu Ghitza ? Coldea este militar..si nu va renunta pana cand indivizi ca tine nu...vor sublima in niscaiva butoiae cu acid...
        • +3 (7 voturi)    
          şi reciproca poate fi valabilă... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:23)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          crezi că intimidezi pe cineva cu secretizatul IP-ului? păi dacă vrei îţi dau şi cnp-ul (dar doar pe bază de reciprocitate!), să vedem cine de cine îi este frică...
          P.S. te-am remarcat ca un ţuţăr al "sistemului", în profund paradox cu nick-name-ul pe care ţi l-ai ales...
          • +1 (5 voturi)    
            nu e nici macar tutar (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:52)

            Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            E un biet om bolnav pe care nu l-a iubit mamica pe vremea cand era mic.
      • +1 (5 voturi)    
        :))) (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:52)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Corect! Si dosarele, compromatul...
    • +5 (25 voturi)    
      Asta a fost scopul campaniei de denigrare a PSD (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:44)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      PSD a denigrat un sef al SRI cu minciuni aberante pt ca au vrut sa scape de el ca sa-si puna ei omul in loc.

      imaginea SRI a fost afectata grav de catre propaganda PSD-ista dar sincer nu stiu daca demisia lui va conta pt imaginea SRI si nipe pe a lui pt ca pe multi romani nu-i duce capul mai mult si vor crede PSD
      • +5 (17 voturi)    
        Dezinformezi (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:41)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Directorul civil este numti de Parlament la prounerea Presedintelui. La SRI e Helvig.
        Adjunctii lui, printre care si directorul operativ, sunt numiti de Presedinte, adica Iohannis, la propunerea directorului civil, adica Helvig.
        Asa ca PSD nu are nimic de-a face cu cine va fi noul prim adjunct al SRI, Totul e in mainile lui Iohannis.
        • 0 (6 voturi)    
          ia reciteste matale (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:14)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          ce a scris Kivek si la ce ai raspuns tu? ce treaba are numirea cu denigrarea marsava care s-a intamplat in presa?
          • +2 (6 voturi)    
            Urmeaza-ti sfatul (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:28)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui g01an

            A zis ca au vrut sa scape de Coldea ca sa-si puna PSD-ul omul lor in loc. Nu se poate.
            Conform procedurii Helvig propune iar Iohannis numeste. Simplu.
            • -1 (1 vot)    
              bai gigele (Marţi, 17 ianuarie 2017, 21:19)

              g01an [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

              tu crezi ca toti ne-am nascut postaci? multi dintre noi stim cum merge treaba in Romania adevarata...

              denigrarea institutiilor se face acum pentru schimbarile pe care au nevoie sa le faca in viitor.

              iohannis si coldea, facand aceasta schimbare acum, le scurtcircuiteaza posibilitatea pesedeilor sa-si mai justifice un eventual atac asupra SRI in cazul vreunei tentative de suspendare facuta pe sleau sau chiar si in cazul in care vor astepta pana la viitoarele prezidentiale. a fost o mutare politica buna la care cei care au coordonat atacurile de denigrare impotriva luptei anti-coruptie probabil ca nu s-au gandit.

              incurci borcanele, dar cine vrea sa inteleaga, stie mai bine care este situatia reala.
              • 0 (2 voturi)    
                Nu stii nici cum te cheama (Miercuri, 18 ianuarie 2017, 12:17)

                man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui g01an

                Nu cred ca v-ati nascut postaci, dar undeva pe parcurs unii dintre voi ati ajuns analfabeti functionali.

                Kivek a spus ca PSD a urmarit sa scape de Coldea. Repet ca sa intelegi si tu odata, SA SCAPE de seful operativ al SRI, ca sa-si puna omul lor in loc.
                Uite ca au scapat de Coldea, printr-o demisie care a intarziat deja cativa ani. Si conform procedurii acum Helvig va propune un nou prim adjunct, iar Iohannis il va numi.
                PSD nu are nicio intrare in acest proces. Nu e chiar sa de greu de inteles, fa un efort.
                • -1 (1 vot)    
                  of, of, mare ti-e gradina... (Miercuri, 18 ianuarie 2017, 15:27)

                  g01an [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

                  pai si doar nu credeai ca voiau sa-l schimbe cat era Iohannis inca presedinte?! il denigrau ca sa-si pregateasca o mutare viitoare, bai bolovane. mutare care le-a fost dejucata, daca ai avea altceva in afara de tarate intre urechi, ai putea intelege. inapoi la antene cu matale. te mai si umfli in pene...
                  • 0 (0 voturi)    
                    @ghi01ban (Miercuri, 18 ianuarie 2017, 16:17)

                    man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui g01an

                    Nu urmaresc A3 cum nu tin pasul nici cu istericalele tale de analfabet functional. In general nu ma iau de cazuri clinice, asa ca te las sa-ti cultivi paranoia in pace.

                    Eu i-am rapuns lui Kivek care evident nu cunostea procedurile de propunere si numire a adjunctilor serviciilor de informatii. Majoritatile parlamentare nu au nicio treaba acolo. Poate sa stea linistit ca Iohannis mana libera.
        • -1 (9 voturi)    
          iar mult "lăudatul" klaus (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:27)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          a preluat toate ciurucurile lui băse (kovesi, mru, coldea, stanciu, etc. etc.) - un "lucru bine făcut"...
          :)))
      • +4 (6 voturi)    
        dar când a avut sri o o imagine bună? (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:25)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        că, de 27 ani, în pofida cantităţilor apreciabile de praf în ochi, au fost mereu văzuţi drept continuatori ai securităţii comuniste.
    • -10 (14 voturi)    
      Un nou inceput... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:54)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Sub numele de demagogu se afla Udrea sau Basescu.

      Puteti sa va bucurati, a picat unul, pica si Kovesi dar cei care vin sunteti siguri ca vor fi de partea voastra?

      Eu cred ca abia acum incepe calvarul vostru. Pas cu pas!
      Vesi plati pentru tot raul facut Romaniei si alungarea romanilor scarbiti de ceea ce faceti!
      In loc sa vorbim de adevaratii mafioti, indreptam atentia tocmai catre oamenii care se opun acestui sistem.
      • +2 (8 voturi)    
        ce numeşti tu oponenţi ai sistemului (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:31)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

        sunt chiar capii mafiei, naivule!
        iar justiţia nu trebuie să fie de partea nimănui, dacă nu ai aflat asta până acum, nici de partea puterii, nici a opoziţiei, justiţia adevărată trebuie să caute adevărul cu orice preţ, iar nu să servească interese de moment, abject politice...
    • +5 (13 voturi)    
      penal (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:01)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Si daca echipa lui din SRI zice ca n-a incalcat niciun regulament, inseamna ca ei considera normal sa joace prin acoperiti si in politica si in econmie. Ce revelatie.
    • +4 (6 voturi)    
      simplu (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:38)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ptr. ca "comisia" i-a spus "noi te albim, dar du-te"...
    • -4 (8 voturi)    
      gogu saracu.. (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:58)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      mai gogule, tu crezi ca toti sunt ca sefiii tai din PSD? Sa nu-si dea demisia sub nici o forma din functiiile care asigura malai, precum Severin in parlamentul european? Poate omul a decis sa-si bage shutu' in el de SRI si sa se ocupe de altcevva ca sa nu mai fie tirit in scandaluri grotesti de fugari dati in urmarire internationala. Nu zic ca e neaparat asha si ca Coldea n-a fost demis cu forta, da' exista si posibilitatea sa te saturi in lumea civilizata. Doar la sefii tai sansa sa renunte la malai e egala cu sansa ca un ciine sa plece de buna voie din macelarie.
      • +3 (5 voturi)    
        Maior si-a dat demisia tot asa (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:53)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Povestea ta suna ca aia a lui Ponta, care ar fi lasat guvernarea ca sa nu dea apa la moara unora care ne vroiau raul.
        Si pesedistii stiu sa se joace asa. Dar le ce ne folosesc astfel de basme?

        Coldea nu s-a lasat dus dupa dpua mandate, nici acum n-ar fi facut-o daca nu i s-ar fi cerut de sus.
    • -5 (5 voturi)    
      Cand urmeaza ceilalti? (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:59)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Pentru onoarea institutiei cand isi da demisia romanul hellvig (vad ca acum asa este la moda , ne conduc romanii johanis , hellvig, arafat , vosganian , vicepremierul nici nu-i tin minte numele sirian si altii , unde e hunor si verestoy care se vaita ca sant discriminati , dar noi adevaratii romani ce sa mai zicem) . Dar marele Mata Hary ghita cand isi da demisia din functia de delator si turnator provocator. Pentru onoarea lui cand se preda ca atata timp cand era in campanie si protejat de functia de parlamentar nu-l mai omora nimeni. Asa sant toti turnatori de lasi ? Unde este onoarea de acoperit cheliosule ?
  • -13 (39 voturi)    
    Acum este clar de ce PMP nu are voie (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:10)

    ty [utilizator]

    sa aibe reprezentanti in comisiiile SRI si SIE.
  • -3 (55 voturi)    
    Pai (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:11)

    CezarN [utilizator]

    Pai daca nu a incalcat legea si regulamentele, cum se explica faptul ca el insusi considera ca a pus in PERICOL GRAV ACTIVITATEA INSTITUTIEI ???

    Ce regulamente are SRI daca, FARA A LE INCALCA, poti pune in PERICOL GRAV activitatea institutiei.

    Niste securisti!
    • -8 (14 voturi)    
      AI auzit de prejudiciu de imagine? (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:31)

      alegzandru [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Dar de onoare militara?
    • -3 (19 voturi)    
      Eu cred ca tu nu pricepi ce citesti (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:50)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      in articol nu se spune ca el a pus in pericol activitatea intitutiei ci din MOTIVE DE DEMNITATEA SI ONOAREA MILITARA pt ca el a considerat ca daca ramane in functie, chiar nevinovat, Antena 3 si PSD cu comisiile lor POLITICE de asa zisa ancheta vor continua sa atace SRI si astfel exista 'riscul afectarii grave a activitatii institutiei".


      Gata, a plecat, nu mai aveti motiv sa vorbiti despre el la Antena 3 !
      • +7 (13 voturi)    
        Ha, ha, ha! (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:39)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Sa intelegem ca inlocuitorul lui Coldea va avea patalama de la Ciuvica sau Gadea?
        Sa fim seriosi!
        Mai incercati baieti, mai incercati !
        Cat despre onoare, cred ca si-a pierdut-o la Ghita in crama. Mergi si cauta-i-o!
      • 0 (16 voturi)    
        nu, baietica (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:39)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Trebuie starpit tot sistemul criminal mosit de Basescu si preluat de Coldea si Kovesi.
        Nu ne ajunge capul lui Motoc.
        • +6 (8 voturi)    
          preluat si de johanis (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:16)

          dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Sistemul preluat din mers de johanis cu pnl-ul iar psd-ul nu se da la o parte in a-i prelua din mers pe securisti. Noi credem ca serviciile sanat in favoarea noastra , ne inselam amarnic in orice sistem politic de la dictatura la pseudo democratie i-si sevesc interesele .Nu vedeti in lumea toata pe timp de pace se inmultesc armatele si structurile de securitate unele peste altele ca te impedici de ele la tot pasul iar siguranta cetatenilor este tot mai nesigura in orice colt al lumii. Este interesul lor al celor care nu le place munca , pentru niste locuri caldute si bine remunerate . Credti ca coldea o sa moara de foame , o sa ia o pensie babana cat nu visam noi contribuabilii de rand care am contribuit la nivelul maxim de 5 salarii si cu vechime de peste 50 de ani de munca. Bine zicea liberarul sa-le blocheze bugetele la servicii la nivel de avarie.
        • +7 (11 voturi)    
          mda (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:20)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          de bombonel, timofte si stanoaia, sau de ilici si magureanul n'ai auzit.

          de urzelile de la grivco, de varan care dadea calendarul demiterii lui base, urmat exact de kkrau si dottore impreuna cu tot palavramentu', de astea n'ai auzit.

          o fi contribuit si base, dar, Sistemul este acelasi, al generalului danescu, preluat de magureanu, in etapa de inceput a tranzitiei.

          o incercare de revopsire s'a facut dupa divertismentul provocat de la tg. mures.
          la cacademia sereitatii este acelasi troscota, fost decan la scoala secoritatii prin anii de dinaintea lovirtutiei. acelasi troscota care face ocolul tembeliziunilor si incerca sa tembelizeze boboru.

          bobor deja tembelizat, daca a votat un nicu dracnea la inaintare, condamnat si cercetat in acelasi timp, in cateva dosare.

          si apropo, spre rusinea penele, mustata de buzeu, preda a fost din nou pus in comitzia de control a sri, ca are experienta in apararea serciului. de ala zicea ghita c'a chefuit cu coldea la pontonul sri.
          mustata preda n'a iesit sa infirme.
          deci, oameni de baza, la cotrolul serviciilor !!

          deci, basescu e de vina si pt. agentul secret (!) ghitza, eminent membru al psd, prieten cu dottore, ex sef al partidului, co bautor prin tzara si prin dubai....

          nu uita, pe timpul lui base nu se plimbau oamenii cu catuse. nici bombonel, nici varanul, nici altul n'a fost vazut plimbat cu catuse.

          asta a inceput odata cu johanis, pas cu pas, spre schimbarea clasei politice, spre "guvernul meu" dupa gustul nemtzesc.

          mare cutra base, si'a sacrificat familia sa creeze binomul ! :-))
      • -3 (11 voturi)    
        gand (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:42)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Tu chiar crezi ce spui ?
      • -3 (11 voturi)    
        gand (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:44)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Tu chiar crezi ce spui ?
      • 0 (6 voturi)    
        incorect.... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:33)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        iliescu a plecat de 13 ani, dar asta nu îl împiedică să fie inculpat...
        :)))
        in revenge we trust!
  • +28 (50 voturi)    
    Elegant (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:11)

    Astronautul [utilizator]

    Sunt incantat de aceasta iesire din scena a lui Coldea. Nu cred ca merita toate cate i s-au imputat, chiar daca nu o fi fost vreun sfant.

    Mai bine il suspendam pe Dragnea...
    • 0 (10 voturi)    
      Absolut ! (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:55)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      Daca stai si cauti bine, cred ca vei gasi ca si repetent a fost lasat pe nedrept !
      A fost un persecutat toata viata lui, saracul.
      • 0 (6 voturi)    
        Chiar dacă ar fi fost așa (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:29)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        Chiar dacă ar fi fost lăsat repetent sunt convins că ar fi fost lăsat într-o manieră elegantă. Iar Cosmonautul ar fi fost încântat de ieșirea lui.
    • +2 (14 voturi)    
      hai sa-ti traduc articolul (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:23)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      SRI catre Coldea: "Te albim, te repunem in functie, dar iti ceri imediat trecerea in rezerva"
      Coldea catre SRI: "Nu vreau, imi dau demisia din functie si raman la dispozitia institutiei"
      Helwig catre Coldea: "Biiine, atunci iti cer eu trecerea in rezerva"
      Punct.
    • +2 (6 voturi)    
      păi dacă măcar 1/4 din ce i s-a reproşat (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:36)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      lui coldea era valabil, merita să fie tras în ţeapă (cu codruţa împreună) iar nu trecut în rezervă...
      muşamalizare scârboasă.
  • +36 (46 voturi)    
    Honorable discharge (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:12)

    marineru_turmentat [utilizator]

    Yup. Se practica peste tot, nu numai la noi. Militarilor cu probleme, dar care au avut totusi o activitate buna, li se ofera oportunitatea sa iasa elegant de pe scena. Asa e si cazul d-ului Coldea. Nu mai era necesar inca un scandal.
    • -1 (15 voturi)    
      scandalul mediatic intretinut de PSD va continua (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:54)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui marineru_turmentat

      PSD a reusit denigrarea SRI si a conducerii dar nu se vor opri aici pt ca mai au de atacat DNA !

      Acum urmeaza denigrarea DNA pt inlaturarea lui KOVESI.
      • +3 (13 voturi)    
        Săracii de ei (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:39)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        De o lună tot SRI-ul plânge! Sărăcuțul de el cum a fost el denigrat de televiziuni și de PSD!

        El e atât de nevinovat și neajutorat! Tiranii ăștia din televiziuni să lovească în cineva care să se poată apăra!
      • -1 (9 voturi)    
        Denigrari (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:52)

        Lucris [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Din nefericire, aveti dreptate...
        Pentru a castiga Mafia are nevoie sa distruga capii anti-mafie. Coldea e primul si, tare imi este, Kovesi va urma imediat...
        Multi neaveniti si spalati pe creier se bucura ca a plecat Coldea... Vai de noi... Tara asta sta pe oameni ca Coldea, Kovesi si alti cativa ca ei, nu pe lichelele politice si pe satrele tiganesti.
        Fara oameni tari in structurile de Stat, tara asta va deveni Mafiostan...
        Uitati-va cine jubileaza si veti vedea beneficiarii acestei pierderi.
        Sigur, nu putem vorbi de usi de biserica la nivelele acestea de decizie, dar nici nu te poti lua tu, Stat, dupa declaratiile unui penal ca Ghita si sa dai afara ditamai generalul fara sa ai o motivatie juridica clara.
        A fost o graba ciudata, nefireasca, scoaterea din joc al lui Coldea. Nu credeti? Prea a fost cusuta cu ata alba toata povestea. Prea a fost un uragan mediatic impotriva acestor doi oameni: Coldea si Kovesi....
        Si, ma rog, de ce nu a fost dat in urmarire generala, prin Interpol, acest Ghita? Chiar nu stie nimeni unde este acest individ? De ce nu s-a luat masura instiintarii Interpolului pentru gasirea lui Ghita? Cine este, de fapt, in spatele acestui spectacol trist? Cine il apara si il face scapat pe Ghita, de fapt?
    • 0 (10 voturi)    
      Impotenta si complicitati (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:06)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui marineru_turmentat

      Ar fi iesit elegant daca pleca dupa al doilea mandat. Dar probabil ca avea multe meciuri neterminate care au si ramas asa...
      Acum iese pe usa din spate, in urma unui scandal care a improscat cu noroi de sus pana jos tot statul.
    • +7 (15 voturi)    
      O activitate excepțională (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:34)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui marineru_turmentat

      Implicarea SRI-ului în acțiuni politice mi se pare deosebit de onorabilă! Foarte onorabil să mergi în vacanță cu un „penal”. Ce să mai... un om deosebit dintr-o instituție de neînlocuit!

      Domnului Coldea ar trebui să i se ridice o statuie! Iar dicționarul ar trebui schimbat astfel încât atunci când cauți „onorabil” să găsești o poză cu domnia sa.

      Avem o țară condusă de tot felul de onorabili!
      • -6 (6 voturi)    
        Asta e tara in care traim (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:11)

        Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        deci eu m-am convins dupa 22 de ani in care am condus tara asta numita Dacia
        auzi...sunt tot felu de agenti dubli
        Dracula lucreaza pt americani si francezi si pt Coldea
        Laurentiu numa pt Coldea
        el hotara cand nu eram platit eu
        ...
        si asa mai departe
        un adjutant mic ,un prim ministru mare de fapt
        societatea noastra va supravietui:)
        mai putini agenti secreti straini
        mai multa onoare
  • +3 (25 voturi)    
    comentariu (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:14)

    traiang [utilizator]

    Iaca dupa ce au inrosit toate televiziunile si blogurile si negative pe toate fronturile s-a vazut ca este numai o diversiune care sa-l scoata din joc ,probabil o persoana incomoda care stia multe Sa vedem acum daca ii este acceptata demisia si vom avea dimensiunea reala de unde a inceput presiunea Stau si ma intreb cu ce scop sa facut vulnerabilizarea SRI si cei care au facut prin porcariile lui Ghita inclusiv el nu dau socoteala la nimeni Nu o fi fost el usa de biserica dar ceilalti mi se par mai odiosi !!!!
    • +3 (15 voturi)    
      Diversiune e comentariul tău (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:32)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      De câte cazuri tip Ghiță sau Hexi Pharma e nevoie ca să înțeleagă toată lumea că SRI a sărit calul?

      Mai știi vreo țară din Uniunea Europeană în care serviciile secrete sunt călare pe economie și pe justiție ca în România?
      • -3 (5 voturi)    
        dle (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:13)

        Hrm [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Ah! Dom'le Harald, in sfarsit! De cand astept comentariile dvs. pe contributors.ro
        Macar v-am gasit aici.
        Dar acum trebuie sa spun ca am o alta opinie, contrara dvs.
        Zic: Dle Coldea, tot respectul!
        Totusi
        • +2 (4 voturi)    
          Nu e nicio problemă dacă avem opinii diferite (Marţi, 17 ianuarie 2017, 17:07)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui Hrm

          Însă eu am crescut într-o Românie în care Securitatea era atotputernică și făcea dosare penale în locul Procuratorii, așa că sunt total împotriva implicării serviciilor secrete în desfășurarea actului de justiție.

          Iar pe Contributors nu mai scriu pentru că mi se cenzurau (printre altele) exact comentarii referitoare la excesele lui Coldea și Kovesi.

          SRI trebuie finanțat de la buget și trebuie să adune informații, nu să desfășoare activități economice pe bani publici prin interpuși ca Ghiță.
          • 0 (0 voturi)    
            Ai (Miercuri, 18 ianuarie 2017, 9:58)

            Hrm [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            cui sunt contributors.ro? Stiti, dle Harald? Sunt cam fantomatici. Pacat de acel site. Este singurul pe care il stiu cu discutii mai acatari. Eu comentam pe acel site sub numele de mrs. La unele din articole chiar as fi vrut sa stiu parerea dvs.
            Sa aveti parte numai de bine.
          • 0 (0 voturi)    
            :))) (Miercuri, 18 ianuarie 2017, 16:26)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            Iti dau dreptate in privinta contributors, cenzura acolo e la ea acasa.
            Legat de Coldea sau Kovesi mai e cum mai e, doar sunt servicii de informatii cu acoperiti prin justitie si presa...
            Dar da-o incolo de treaba, sa nu pot sa corectez nici minciunile unor creationisti. Asta i-a pus capac pt mine.
    • 0 (8 voturi)    
      Tu crezi (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:10)

      Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      ca de persoanele incomode, care stiu prea multe si fac parte din servicii se scapa obligandu-le sa-si dea demisia? Ce varsta ai?
    • -1 (7 voturi)    
      n-ai priceput? (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:25)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Nu i-a fost acceptata demisia iar Helwig a cerut trecerea in rezerva a bagabontului.
  • +13 (29 voturi)    
    Cine crede ca asta inseamna ca a castigat (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:16)

    Susufler0 [utilizator]

    aripa Ghitza din SRI, (sau ma rog, anti-Coldea), se insala amarnic !

    De abia de-acum inainte s-a dat liber la vanarea lui sebi fugarul !

    In fine, estimez ca atunci cand se vor intampla, condamnarile in justitie pronuntate impotriva lui Ghita, vor fi extrem de mari : 8-10 ani, poate chiar mai mari !

    PS. "Prietenii stiu de ce !"
    • +1 (5 voturi)    
      - (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:16)

      Hrm [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Dar vanati-l odata!!!
      Oare nu ne-a intoxicat destul?
      Nu a vazut nimeni articolul din Romania libera? In alta tara d-alde Ghita era "incaltati" demult. Poate suntem mai "democrati"decat realizam.
  • -4 (22 voturi)    
    alba ca zapada (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:17)

    om simplu din multime [utilizator]

    si ptiticii din palavrament....

    gata, trecerea in rezerva o lovitura data luptei anticoruptie si justitiei !! :-)

    herr johanis, nu semna, nu lovi justitia ! :-)

    poate hellfig pune o potera serioasa pe urmele lui ghitzus. ca se fac dracu' de ras.
  • -6 (26 voturi)    
    e normal (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:21)

    Mazeta [utilizator]

    În multe țări după schimbarea președintelui se schimbă și șefii serviciilor secrete.
    • -2 (8 voturi)    
      sigur mazeto (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:19)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      e normal. :-)

      odata trecut la rezerva, poate fi si anchetat de parchetul penal. odata cu revenirea in tzivilie, creste posibilitatea trecerii in cantonament.

      daca era normal, pleca odata cu maioru.
      maioru civil a plecat inaintea ghinararului, dat afara de...ghitza.
      caci, asta e adevarul, ghitza l'a data afara.

      interesant e ca, exact ca mata zicea si presupusul anal_ist politic si giornalist, maestru'(hahaha !) chireac, la otv ghitza. mata, tot de acolo ?!
  • -10 (32 voturi)    
    doua picaturi (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:21)

    vodatepes [utilizator]

    Ca doua picaturi Kovesi si Coldea. Kovesi a copiat partial si lucrarea nu e de publicat iar Coldea e ok dar isi da demisia sa nu afecteze imaginea institutie adicalea esti curat dar e bine sa iti dai demisia. Cat se zbate sistemul sa isi protejeze pe capi mafiei. In popor se spune Spune cu cine te aduni ca sa iti spun cine esti. Adicalea Kovesi si Coldea se intilneau cu infractorul Ghita la distractii.
    • +2 (4 voturi)    
      adevărul supără cel mai tare... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:44)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      asta explică şi minusurile pe care le-ai primit de la securiştii de serviciu...
  • +9 (43 voturi)    
    Asta s-a si dorit (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:23)

    alegzandru [utilizator]

    Stiau penalii ca este o persoana demna, un adevarat militar, care in cazul prejudicierii imaginii proprii si a institutiei unde activa va invoca "demnitatea si onoarea militara si de riscul afectarii grave a activitatii institutiei", dandu-si demisia.

    Ce nedreapta e lupta impotriva coruptiei! Coldea pleaca fara a incalca legea, pentru prejudicii de imagine, iar Dragnea e presedintele CD cu o condamnare clara in spate. Se pare ca totusi nu poti lupta cu trandafiri contra armelor.
    • +2 (14 voturi)    
      Un adevărat militar sud-american, vrei să spui (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:37)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui alegzandru

      O persoană demnă n-ar fi făcut dosare în locul și în numele DNA. O persoană demnă nu ar fi implicat serviciul secret pe care-l conduce în spolierea de bani publici prin firme controlate de acel serviciu secret.
      • +3 (5 voturi)    
        - (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:18)

        Hrm [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Haideti, dle Harald! Cereti prea mult. De unde demnitate. Nu se gaseste la "case " mai mari si o cautati la noi. De unde? Nu e. Sa nu ne mai amagim. In Romania oamenii nu au principii.
    • +3 (9 voturi)    
      Ce limbi se dau SRI (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:09)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui alegzandru

      Poate avea dreptate Dancu cu sondajele alea de popularitate, si-o fi vreun sociolog onest.
    • +2 (4 voturi)    
      sau altfel şi mai exact spus... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:46)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui alegzandru

      nu adevăraţii vinovaţi sunt condamnaţi...
  • -2 (26 voturi)    
    albit (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:25)

    danete [utilizator]

    manevra...
  • +1 (25 voturi)    
    Exact cum ma asteptam! (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:26)

    mcv [utilizator]

    Coldea-i un inger, dar pleaca. De-acum, ciocu' mic!
  • +5 (9 voturi)    
    Sa ne explice atunci ... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:40)

    Carcalete [utilizator]

    ... unde s-au dus 10% din contravaloarea contractelor IT, sanatate, etc etc ??!!!!!

    Toate acele licitatii castigate de firme ce sunt acum in faliment sau cu patronii arestati pentru coruptie !!

    Vorbim de miliarde de euro nu de bonuri fiscale de covrigi.
  • +5 (13 voturi)    
    Trecerea in rezerva cu... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:52)

    Zummm [utilizator]

    O pensie BABANA la care rromanii nu pot decat sa viseze. Sa traiti !
  • -2 (14 voturi)    
    minciunile lui ghita duc la consolidarea (Marţi, 17 ianuarie 2017, 13:58)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    statului mafiot.
    guvernul are cativa ministrii cercetati penal dar atentia este deturnata spre institutiile care pot produce dovezi inpotriva penalilor, sa ne reamintim ca pe langa condamnare(e adevarat, cu suspendare), penalul de dragnea mai are si alte dosare in curs., si ca o ultima adaugare, parca in 2015, S.R.I. nu mai poarte ajuta D.N.A. in anchete.
    • 0 (6 voturi)    
      Statul mafiot e patronat chiar de SRI, (Marţi, 17 ianuarie 2017, 17:13)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      iar dacă a fost nevoie de minciunile lui Ghiță și de victoria PSD în alegeri pentru a se face un pic de ordine, ”opoziția democrată” ar trebui să intre în pământ de rușine.

      E unul dintre cele mai jenante momente pentru democrație și pentru statul de drept, iar pe vremea promisiunilor despre țepe pentru corupți în Piața Victoriei, în 2004, era de neimaginat că se va ajunge la așa ceva.
  • +3 (15 voturi)    
    bai securistilor! (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:04)

    LaurentiuCatrina1 [anonim]

    cum adica nu a incalcat legea? ati verificat voi ?
    un site de securisti de rit nou...
    • +3 (13 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:47)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui LaurentiuCatrina1

      SRI nu face anchete penale si cu atat mai putin poate sa dea verdicate. Nu are nicio cadere sa spuna daca cineva a incalcat sau nu legile tarii.
      E un comunicat amatorist, facut pe genunchi, care denota doar degringolada in care se afla SRI.
  • +2 (6 voturi)    
    ... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:24)

    klaudyuxxx [utilizator]

    o instanta judecatoreasca un urma unui proces poate decide daca cineva a incalcat legea, nu sri...
    • 0 (0 voturi)    
      Evident.. (Miercuri, 18 ianuarie 2017, 10:14)

      El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      dar pare ca nimeni nu vede evidenta. Tot ce a facut (sau nu a facut) Coldea trebuie anchetat si, daca este cazul, omul trebuie trimis in judecata. E greu de crezut ca ani de zile Ghita a facut sute de milioane de euro langa el si ca nea Coldea asta a salivat in sec, stingandu-si poftele cu cate un Disneyland si-un cocktail in insule exotice, din cand in cand. Tot ce a produs Ghita a produs pentru un sistem, este evident. Si nu doar Coldea s-a infruptat. Dar, ca si in cazul Hexipharma, sistemul se protejeaza. L-au extirpat matematic pe Coldea si spera ca tacerea sa se astearna. Nu am mari sperante ca PSD va vrea cu adevarat sa zgandare aceasta caracatita a serviciilor. Va fi probabil un troc, coruptii PSD scapa, lucrurile se mai relaxeaza, generalii isi vad de afaceri netulburati. Nimeni nu vrea cu adevarat un cutremur in sistem.
  • 0 (10 voturi)    
    Vai de mine ! (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:26)

    LegatusAugusti [utilizator]

    "Curat" "murdar", Coane SRI ! Si pe noi - "pe bobor" - cine ne lamureste de ce , cat, cum si pana cand taie Holzindustrie Schweighofer padurile daco-romane !?! Si daca se vor limita la paduri..............Pana atunci noi taiem frunza la caini si ne minunam de unde a avut Sebica Ghitisor bani sa plimbe maharii Daciei post-romane prin statiuni caldute, cu fatuci faine si cu decoltee lejere..............Doamne iarta-ma !
  • -5 (11 voturi)    
    A inceput restauratia PSD. (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:27)

    quietguy58 [utilizator]

    A inceput restauratia PSD.
  • -3 (15 voturi)    
    Spalatii pe creier... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:27)

    triciupa [utilizator]

    ... au convingeri de fier forjat, greu sa le mai iasa ceva din cap odata ce le-a fost varat acolo de televiziunile penalilor.
    Toti sunt convinsi ca pe Coldea l-au scos basma curata, ca de fapt e vinovat dar s-a pus batista pe tambal, ca e o conspiratie, o constipatie, ma rog, ceva urat mirositor.
    Nimeni nu poate accepta ca omul poate chiar e nevinovat, ca poate n-a incalcat nici o lege si ca SRI poate spune adevarul.
    Pentru lisencefali e de neconceput ideea ca poate Coldea si-a dat demisia pentru ca i-a ajuns. S-a saturat sa fie terfelit in fiecare zi, sa fie porcait ca la usa cortului. Poate a profitat de situatia creata si s-a cerut afara ca sa-i mai ramana o farama de viata normala.
    Noooo, in nici un caz, asa ceva nu se poate, stim noi mai bine ca e vinovat, e murdar, e la fel ca ceilalti. De unde stim? Pai asa ne-a spus ghita, asa ne-au spus salariatii lui voiculescu, nu?
    • +7 (13 voturi)    
      Nespalatule, pe creier... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:05)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Coldea aproape ca a facut 12 ani in functia aia. Cred ca doar Mugur Isarescu sa-l fi intrecut in longevitate, in fruntea une institutii ce concentreaza atat de multa putere. Paralelism care nu e o cincidenta.

      Si tu-ti imaginezi ca a plecat de bunavoie, ca s-a saturat sa fie terfelit?
      Eu chiar nu pot sa concep ca exista atat de multi adulatori ai SRI in Romania. Dar daca ne uitam ca avem cel mai obez serviciu de informatii din Europa, cu peste 15 mii de angajati oficiali, plus o armata de informatori si cartite, poate ca limbile astea se justifica pana la ultima.
  • 0 (6 voturi)    
    nevinovat, (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:32)

    victor L [utilizator]

    dar demisioneaza suna ca verdictul medical "operatie reusita, pacientul a murit" :P
  • 0 (4 voturi)    
    Helvig-Helvish (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:43)

    ...!?! [utilizator]

    Werner-Varnish, bah!
  • 0 (8 voturi)    
    corb (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:47)

    Ilidia [utilizator]

    S-a aplicat proverbul "corb la corb nu-si scoate ochii". I s-a "oferit" o retragere onorabila. Te albim dar pleaca...
  • +4 (10 voturi)    
    Punctul culminant (Marţi, 17 ianuarie 2017, 14:53)

    Gigi Kent [utilizator]

    In cadrul anchetei „profunde“ interne din SRI efectuata in vreo 2 zile (mori de ras nu alta) domnul General Locotenent Coldea a prezentat facturi (alea false pe care le-a primit de la Ghita) si poze din vacante din care reiesea ca nu au fost impreuna (sic!). Comisia de pus batista pe tambal din cadrul SRI a stabilit ca domnul Coldea nu trebuie sa ramana fara onoarea nereperata si a executat o decizie / comunicat de albire.

    Celalalt securist, Ghitisor, a aflat ca dl Coldea va prezenta poze din vacanta in care el nu apare si s-a decis sa difuzeze aseara un nou episod din filmul „Ghita cel tanar si nelinistit“ cum ca sanchi, facturile sunt de la el si sunt false.

    Dl General Coldea a sunat toti membrii comisiei si i-a amenintat ca, daca vor constatata ca Laura Kovesi a plagiat, .... aaa, nu, asta era din alta intamplare.

    Dl General Coldea s-a sunat singur si si-a cerut demisia in numele Statului de Drepti, conducerii serviciului secret strain din care face parte si pentru ca lupta anticoruptie sa izbandeasca in Romania. Cererea propriei demisii a fost insotita de amenintarea cu puscaria, moment la care Dl General Coldea a cedat si a acceptat sa demisioneze.
  • +3 (11 voturi)    
    penibil şi scârbos... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:11)

    vrempeBaselamititica... [utilizator]

    la fel ca şi în cazul plagiatoarei mov, muşamalizare pe faţă, fără pic de ruşine...
    iar culmea revoltei este că, tocmai instituţii care fac mult caz de justiţie, adevăr, dreptate, recurg la astfel de "soluţii" jalnice, de a împăca şi capra şi varza...
    repunere în funcţie iar apoi trecere în rezervă... să nu cumva să piardă ceva la bani, bestia...
    asta este ţara în care avem nefericirea să trăim şi nu ştiu dacă se va schimba vreodată...
  • 0 (10 voturi)    
    ''Demisia" (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:19)

    ionisus [utilizator]

    E un mod onorabil pentru toti cei implicati, de a pune batista pe tambal si de a salva ce se mai poate salva.
    Fiind, dupa cum spune Ghita, ofiter al unui serviciu secret strain( nu e greu de inteles despre ce serviciu e vorba), Coldea face ce i se ordona, nu ce vrea el.E sacrificat spionul tradator, Coldea,pentru a salva restul
    retelei.Intr-un stat de drept era arestata imediat intreaga retea, in colonia Romania, e inlaturat cel vizat de dezvaluiri, dar e salvata reteaua.
    Doamne, in ce....colonie(era sa zic tara) traim!
  • -1 (3 voturi)    
    golanii in actiune .... (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:40)

    TRABI [utilizator]

    Treburile vor fi rezolvate de oamenii puternici , nu de golani . Domnul Hellvig si dl. Iohannis deja au procedat si vor proceda cum trebuie in aceasta situatie . Golanii se vor sfasia unii pe altii . Si-apoi mai exista si populatia care are deja nervii intinsi la maximum . SRI , parlament , populati , nu suntem unii si altii , suntem aceiasi tara . Sa nu creada cineva ca populatia nu are voie sa faca nimc , decat o data la 4 ani . Urmeaza....
    • +3 (5 voturi)    
      Serios? (Marţi, 17 ianuarie 2017, 16:56)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

      Dl. Helvig e un golan cu epoleti. Un golan civil nici nu cred ca putea sa tina locul unui general de securitate ca director operativ al SRI. Halal control civil.

      De ce e este golan?
      Pt ca a crescut la subsuoara politica a lui Dan Voiculescu. Nimic bun nu poate sa iasa de acolo
  • +2 (10 voturi)    
    Tuturor securistilor (Marţi, 17 ianuarie 2017, 15:43)

    El Ciupacabra [utilizator]

    care tasteaza de prin beciuri in incercarea de a-l albi pe fostul lor sefulet si pe-a lor "onorabila" institutie, o intrebare: nu aveti nimic de spus despre SCANDALOASA decizie a CSAT? Unde era atunci Coldea? Ce rol a jucat personal in aceasta imixtiune grava in justitie? A cercetat comisia si acest aspect? Pai probabil ca nu, altfel trebuia sa ingroape colectiv toata institutia. Dragi fete si baieti care stati pe aici toata ziua si molfaiti slogane cu SUA cea-fara-de-cusur, anti-coruptia, sfanta Kovesi, democratia si alte asemenea, cred ca stiti ca asa ceva se intampla numai intr-o republica bananiera de mana a treia. In State ar fi razboi civil daca s-ar afla ca serviciile secrete decid cine face si cine nu face politica, respectiv ca dau sentinte in afara sistemului judiciar. Am crezut ca cei ce acuza ca ne-am intors in epoca procurorilor stalinisti exagereaza grav, dar iata ca nu. E tristul adevar. Hai, sariti cu minusurile ca atat va duce capul.
  • -1 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 17 ianuarie 2017, 17:26)

    [anonim]

  • 0 (4 voturi)    
    helvig si werner (Marţi, 17 ianuarie 2017, 17:32)

    ...!?! [utilizator]

    isi vor achita datoriile fata de voiculescu ? sau...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version