VIDEO Iohannis: O lege a amnistiei si gratierii ar fi o "catastrofa". S-ar darama statul de drept si ar putea disparea democratia din Romania / Eu m-as opune cu toata greutatea functiei prezidentiale

de G.S., I.R.     HotNews.ro
Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:39 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Facebook
O legea a amnistie si gratierii ar fi o "catastrofa" pentru democratia romaneasca a declarat vineri Klaus Iohannis in sedinta CSM, seful statului adaugand ca se va opune "cu toata greutatea si puterea functiei prezidentiale". El s-a adresat direct ministrului Justitiei Florin Iordache si a vorbit si de faptul ca "presedintele Camerei Deputatilor este o persoana condamnata penal si cu o urmarire penala in curs, presedintele Senatului este o persoana trimisa in judecata pentru minciuna penala", afirmand ca "asta este ceea ce numesc eu circumstante ingrijoratoare".

"Nu pot sa ma fac ca nu vad: presedintele Camerei Deputatilor este o persoana condamnata penal si cu o urmarire penala in curs. Presedintele Senatului este o persoana trimisa in judecata pentru minciuna penala. Asta doamnelor si domnilor este ce numesc eu circumstante ingrijoratoare" a spus presedintele. 

"Unii ar putea sa spuna ca, sigur, nu e niciun fel de problema, inchisoriile sunt pline, foarte multe entitati internationale ne acuza ca nu facem nimic, bani nu avem ca ne trebuie scoli, hai sa le dam drumul. Doar ca aceste bune intentii cred ca nu sunt numai in acest domeniu, tare ma tem ca sunt politicieni urmariti penal, condamnati penal, care ar saluta o astfel de lege care i-ar scapa de toate problemele", a spus Iohannis.

"Tare ma tem ca sunt politicieni urmariti condamnati penal care ar saluta o astfel de lege care i-ar scapa de toate problemele", a spus Iohannis, care in mare parte a interventiei sale s-a uitat catre noul ministru al justitiei, Florin Iordache, caruia i s-a si adresat la un moment dat.

"Aici unii ar putea sa spuna: si ce daca?" a spus seful statului, raspunzand ca intr-un astfel de caz "s-ar darma statul de drept si ar exista riscul sa dispara democratia din Romania".

Presedintele a explicat ca, odata acceptata ideea unei legi care amnistiaza si gratiaza, precedentul creat ar duce la disparitia egalitatii in fata legii si "ar duce Romania pe o traiectorie care o indeparteaza de valorile europene, de la valorile euro-atlantice in care cred marea majoritate a romanilor cred"

"Un astfel de demers, o lege a amnistiei si gratierii  - care ar spala pacatele nu numai unor hoti care pot fi periculosi (...), dar care ar albi dosarele politicenilor - ar fi o catastrofa pentru democratia romaneasca", a acuzat presedintele.

"Daca ar exista o astfel de initiativa eu m-as opune cu toata greutatea si puterea functiei prezidentiale. Sper sa nu fie cazul si, ca sa reducem probabilitatea unui astfel de demers, am spus aceste lucruri in public in fata dumneavoastra, care cu siguranta ca le cantariti asa cum se cuvine", si-a incheiat Iohannis discursul tinut in fata membrilor Consiliului Superior al Magistraturii.

Potrivit News.ro, Iohannis si-a inceput discursul pe aceasta tema spunanu-i lui Iordache ca "spera ca nu o va lua in nume personal", dar observa ca incep discutii asupra temei gratierii si amnistierii.

Vezi aici un clip Digi24 cu un fragment din discursul lui Iohannis pe tema legii gratierii:



Alocutiunea in intregime a presedintelui:

"Daţi-mi voie, în primul rând, să vă spun «La Mulţi Ani!» şi să vă felicit pentru alegerea în Consiliul Superior al Magistraturii. Ştiu că a fost destul de dificil parcursul până aici. Aşa cum politicienii au alegerile lor care s-au finalizat recent cu constituirea Parlamentului, aşa sistemul de justiţie a avut alegeri care, iată, se finalizează astăzi cu constituirea Consiliului Superior al Magistraturii şi, desigur, cu alegerea primei conduceri în Consiliul Superior al Magistraturii.

Daţi-mi voie să bazez cele câteva idei la începutul acestei şedinţe pe un articol din Constituţie, articolul 133, aliniatul 1, care vă defineşte activitatea: «Consiliul Superior al Magistraturii este garantul independenței justiţiei».

Greu de găsit o sarcină mai dificilă descrisă în mai puţine cuvinte. Aceasta este sarcina dumneavoastră, să garantați independența justiției. De ce o fi aşa de importantă această independență a justiţiei. Nu este doar aşa importantă, este fundamentală. Nicio democraţie, niciun stat de drept nu poate să funcţioneze fără o justiţie independentă. Justiţia independentă înseamnă, şi asta înţeleg toţi foarte uşor, că nimeni nu trebuie să se amestece în treaba judecătorilor şi în treaba procurorilor, dar înseamnă în aceeași măsură şi faptul, şi asta este stipulat tot în Constituţie, că nimeni nu este mai presus de lege. Şi aici cred că ajungem la un punct la care voi reveni peste câteva paragrafe.

Nu şi-a imaginat nimeni că un simplu hoţ se poate considera sau are pretenţia să fie deasupra legii. Dar sunt unii care chiar au impresia că lor poate li se cuvine să fie deasupra legii, şi mă refer aici la persoane care, de regulă, au poziţii publice, or aşa ceva nu se poate. Statul de drept în România este o noţiune care s-a vehiculat intens în ultima vreme. Personal, sunt convins că pentru asta trebuie să ne implicăm cu toţii.

O democrație puternică, fără stat de drept, fără justiție independentă, nu există. Mi-am permis, și domnul Ministru sigur își amintește, să spun aceste lucruri și la învestirea Guvernului. Sistemul judiciar singur nu are cum să-și păstreze independența. Întregul aparat de stat, toate instituțiile statului, trebuie nu doar să conștientizeze importanța acestui lucru, ci să se implice activ pentru a sprijini sistemul judiciar în a rămâne independent. Un sistem judiciar vulnerabil este ceea ce își doresc dușmanii României, fiindcă, dacă sistemul judiciar devine vulnerabil, nimic nu mai stă în picioare în România. Dacă statul de drept devine un stat de strâmb, atunci democrația dispare în scurt timp. Stabilitatea și securitatea internă ale României sunt posibile numai într-un stat de drept și cu o justiție independentă.

Dumneavoastră cunoașteți foarte bine evoluția sistemelor judiciare în ultimii 2000 de ani și știți foarte bine că, ori de câte ori s-a încercat o variantă alternativă, rezultatul a fost invariabil dispariția statului respectiv sau al imperiului respectiv. Să nu își imagineze cineva, chit că unii din zona noastră geografică cred că își imaginează, că se poate construi un stat puternic, național, fără o justiție independentă.

Eu cred că așa ceva nu se poate și România în niciun caz nu dorește să experimenteze cu așa ceva. Pe de altă parte, sistemul judiciar nu se poate izola. Nu se poate construi ceea ce unii au numit, neînțelegând foarte bine despre ce e vorba, «republica procurorilor» sau «republica judecătorilor». Nici nu cred că cineva din sală își dorește așa ceva, fiindcă un stat puternic este un stat cu instituții puternice, care colaborează, este ceea ce se numește colaborarea loială între instituțiile statului. Și mă aștept de la dumneavoastră să aveți o colaborare loială cu toate instituțiile și autoritățile statului. Un izolaționism ar fi contraproductiv, fiindcă dumneavoastră, judecătorii, procurorii, nu sunteți doar persoanele care aplică legea și au grijă să fie respectată, ci sunteți repere morale.

Judecătorii şi procurorii sunt repere morale, şi atunci trebuie să conștientizaţi că opinia dumneavoastră nu este doar valoroasă, este importantă pentru publicul general. Ar fi greşit, după părerea mea, să vă izolaţi şi să nu comunicaţi cu celelalte instituţii şi să nu comunicaţi opinii care ţin de independenţa justiţiei şi de statul de drept.

Spuneţi aceste lucruri, spuneţi-le cu voce tare! Nu vă sfiiţi! Altfel ajungem în situaţii paradoxale, când infractorii spun cu voce tare ce gândesc şi cum vor să îndoaie statul de drept, iar cei care fac dreptate, nu reacționează din modestie. Fiţi mai vocali, sunt politicieni care au impresia că dacă nu spuneţi nimic, înseamnă că nu s-a întâmplat nimic. Sunt politicieni care au impresia că ce dacă au dosar penal, sau sunt trimişi în judecată, sau sunt condamnaţi, că ei de fapt sunt băieții buni, că au luat multe voturi, iar dumneavoastră să vă vedeţi de treabă. Aşa ceva nu accept!

Din sistemul judiciar nu trebuie să emane doar dreptate şi jurisprudenţă, ci şi moralitate, ori moralitatea trebuie spusă. Altfel nu ajunge la destinatari. România a trăit diferite faze în care s-a încercat, uneori aproape cu succes, supunerea justiţiei politicului. Asta ar fi o mare greşeală dacă s-ar repeta. Şi aici vorbim despre un contact sensibil, cu implicații multiple, între sistemul judiciar şi sistemul politic.

Politicienii, asta e bine, să ştiţi, de regulă, încearcă să acapareze tot. Aşa funcționează un politician, vrea puterea. De cele mai multe ori, trebuie să recunoaștem că vrea puterea din motive legitime. Este ales de oameni ca să exercite puterea, doar la unii câteodată, apare o nevoie excesivă de putere. Şi, aici, atunci apare un pericol. Iar dumneavoastră, în Consiliul Superior al Magistraturii sunteți chemați să preveniți aceste imixtiuni, când simțiți că presiunea devine mare.

Fiţi demni, nu obedienţi! Şi cu toată politeţea şi fermitatea care se impune, refuzați imixtiunea politicului în actul de justiţie.

Doar așa, vom putea să construim o Românie puternică, o Românie demnă, o democrație puternică, printr-o justiție puternică.

Suntem la începutul anului și, de regulă, la început de an, în afară de urările ce se cuvin, lumea se gândește la ce va fi în anul care vine, ce ar putea să fie bun, ce ar putea să reprezinte amenințări. Și despre una dintre ele trebuie să vorbesc astăzi, în acest loc, unde se conduce independența justiției, în Consiliul Superior al Magistraturii.

Este vorba despre speța nefericită care se numește amnistie și grațiere, un deziderat al unor politicieni. Dumneavoastră cunoașteți foarte bine când este bine și oportun să apară produceri de amnistiere sau proceduri de grațiere, de care sunt și eu, într-o oarecare măsură, responsabil, dacă vorbim de grațieri individuale.

Sigur, o să spună unii că Președintele, acum, bate câmpii, fiindcă nu există nicio intenție de a face așa ceva. Dar eu cred că Președintele trebuie să spună lucruri și preventiv.

Și, dacă ne uităm un pic în jur, domnule Ministru, nu mi-o luați în nume personal, dar constat că Ministrul Justiției, în vâltoarea audierilor, a spus, sper că nu am înțeles greșit, că ar fi oportună discutarea unei legi care se referă la amnistie și grațiere în Parlament.

În același timp, și nu pot să mă fac că nu văd, Președintele Camerei Deputaților este o persoană condamnată penal și cu urmărire penală în curs. Președintele Senatului este o persoană trimisă în judecată pentru minciună penală. Asta, doamnelor și domnilor, este, ce numesc eu, circumstanțe îngrijorătoare.

Unii ar putea să spună că, sigur, nu e niciun fel de problemă, închisorile sunt pline, foarte multe entități internaționale ne acuză că nu facem nimic. Bani nu avem, că ne trebuie școli. Hai să le dăm drumul! Doar că aceste bune intenții cred că nu sunt numai în acest domeniu. Tare mă tem că sunt politicieni urmăriți penal, condamnați penal, care ar saluta o astfel de lege, care i-ar scăpa de toate problemele.

Și aici unii ar putea să spună «și ce dacă?». S-ar dărâma statul de drept și ar exista riscul să dispară democrația din România. De ce? Odată acceptată ideea unei legi care amnistiază și grațiază inclusiv politicieni corupți, oricare Parlament ar putea să facă la fel. Un astfel de precedent creat ar duce la dispariția egalității în fața legii. De asta spun că ar duce la dispariția statului de drept din România. Ar duce România pe o traiectorie care o depărtează de valorile europene, pe o traiectorie care ar îndepărta-o de la valorile, cum se spune, euroatlantice, în care românii cred. Marea majoritate a românilor cred în asta.

Un astfel de demers, o lege a amnistiei și grațierii, care ar spăla păcatele nu numai ale unor hoți care pot fi periculoși pentru persoane, poate și pentru societate, dar ar albi dosarele politicienilor, ar fi o catastrofă pentru democrația românească, domnule Ministru!

Dacă ar exista o astfel de inițiativă, eu m-aș opune cu toată greutatea și puterea funcției prezidențiale! Sper să nu fie cazul.

Și ca să reducem probabilitatea unui astfel de demers, am spus aceste lucruri în public, în fața dumneavoastră, care, cu siguranță, le cântăriți așa cum se cuvine.

Vă doresc, doamnelor și domnilor membri ai Consiliului Superior al Magistraturii, un mandat de succes! Să ne vedem la anul, peste doi ani și în următorii anii, atâta timp cât va dura mandatul dumneavoastră și al meu comun, să ne vedem la început de an și să constatăm că lucrurile merg din ce în ce mai bine, politicienii sunt din ce în ce mai bine intenționați la modul cel mai serios, iar infractorii nu mai îndrăznesc să ridice capul. Vă doresc mult succes! Vă mulțumesc!"
***
"O lege a amnistiei si gratierii nu a fost promovata de noi in campania electorala, dar o astfel de lege discutata in Parlament e de bun augur", a spus miercuri ministrul desemnat pentru Justitie, Florin Iordache.

Intrebat de ziaristi daca in calitate de ministru va initia a astfel de lege, Iordache a evitat sa raspunda.  

Raluca Pruna, fostul ministru al Justitiei, a declarat joi, dupa predarea mandatului, ca nu crede ca o lege a amnistiei si gratierii rezolva problemele din penitenciare.


Citeste mai multe despre   
















28758 vizualizari

  • +129 (147 voturi)    
    deci nu suntem pierduti (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:43)

    lp [utilizator]

    Bravo, domnule presedinte !!
    • +24 (42 voturi)    
      inca nu... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:58)

      serban b [anonim] i-a raspuns lui lp

      dar il vor suspenda.
      • +21 (25 voturi)    
        La fel ca Dodon Dragne si Tariceanu nu realizeaza (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:39)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui serban b

        ca au fost votati de un procent prea mic dintre cetatenii tarii.
        • +1 (3 voturi)    
          Gratierea e buna... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 16:10)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Partea prosta e ca nu am fost instintati din timp sa putem fura, minti, viola, corupe, jegmanii, evita taxele la stat...
          Nu-i corect asa, 80 % am fost corecti si premiul il primesc doar hotii ???
          Lansati provocarea de amnistie pentru 2018 si ne pregatim.
          Eu vreau sa ma ocup de violuri asupra plagiatorilor si a tradatorilor de tara...
          Promiteti doar amnistierea si ne pregatim!!
      • +11 (15 voturi)    
        @serban b (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:51)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui serban b

        N-au curaj sa incerce

        Sunt sigur de asta.
      • +7 (9 voturi)    
        salvat Base de doua ori (Vineri, 6 ianuarie 2017, 18:15)

        Gaby51 [utilizator] i-a raspuns lui serban b

        Numa' sa' ncerce. Mai suntem si noi pe aici...
      • +5 (5 voturi)    
        Nu vor reusi (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 8:29)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui serban b

        la Referendum. Demiterea nu va putea fi facuta ,
        se va intoarce impotriva lor suspendarea.
        • 0 (0 voturi)    
          pentru adrian88000 (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 17:38)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          1. modificare psd+pnl lege referendum pragul de participare referendum 30%
          2. superiorii nostri parlamentari nu patesc nimic daca referendumul nu este validat de CCR sau nu se intruneste majoritatea de 50% +1. Vor merge linistiti la serviciu. E frumos sa bulversezi tara si daca nu reusesti sa nu patesti nimic. La fel de frumos cum este si sa nu respecti un referendum.
    • +59 (67 voturi)    
      Sa nu lasam totusi in seama altora (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:01)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui lp

      E o chestiune ce ne priveste pe toti. In lupta cu infratorii nu putem "delega". Orice incercare de blocare a justitiei si democratiei, de subjugare a justitiei de catre politic trebuie rapid si ferm blocata prin reactii din zona civila si mai ales prin directa iesire a noastra in strada. E ceea de ce se tem cel mai mult infractorii slinosi din psd. Pe Presedinte il pot ameninta cu suspendarea, pe procurori si judecatori ii pot intimida dar noi nu avem nimic de pierdut si nu putem fi cumparati cu doi lei la pensie sau salar (cum a incercat si Ceausescu in decembrie 1989). Sa nu uitam ca furturile si coruptia le platim tot noi prin diminuarea bugetului de stat.
      • +9 (17 voturi)    
        trebuia sa iesiti la vot...era cel mai simplu (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:35)

        ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        sa incercam macar sa scapam de infractori. Ar trebui sa incercam sa dam o sansa celor care intra in politica pana gasim unii care nu sunt corupti sau de o prostie crasa cum sunt acum alesii bravului popor PSD.Acum degeaba ne cainam, 18 % din populatie a decis, asta e. I-am lasat sa decida pentru noi asa ca"ciocu'mic'.
        • +13 (15 voturi)    
          Totusi (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:27)

          R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

          Mi-e greu sa cred ca cel caruia ii raspundeti n-a fost la vot. Dimpotriva, cred ca cei mai multi dintre cei care citesc hotnews au mers la vot, inclusiv cei care nu sint de acord orientarea asumata a platformei.
          Pe de alta parte, votul de incredere nu e un cec in alb: parlamentarii nu pot face chiar orice in parlament. Vorbim de un contract care poate fi reziliat in anumite situatii.
        • +5 (9 voturi)    
          Știți ce? (Vineri, 6 ianuarie 2017, 17:53)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

          Nu-mi spuneți mie să tac, să fac ciocul mic. Eu am votat de fiecare dată când mi s-a cerut. Eu mi-am rupt sufletul și picioarele în fiecare zi a Pieții Universității și era să o încasez de la mineri dacă nu mă ferea îngerul meu. Alegeți-vă mai cu grijă cuvintele, lăsați deoparte aroganța, nu mai jigniți oameni despre care nu știți nimic. Să știți că pe lume mai există modestia și buna cuviință.
          Societatea civilă, oamenii care înțeleg cum merg treburile sunt datori să amendeze abaterile de la statul de drept ale conducătorilor, în orice condiții. Bogdan_100 are dreptate.
        • +3 (5 voturi)    
          Ce are (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 8:36)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

          Strada cu votul ?Multi nu au votat pentruca au crezut ca nu au cu cine. Nu aveau incredere in USR, fiind un partid prea nou , care inca nu isi demonstrase valoarea .
          Asta nu inseamna ca cei ce nu au votat nu au voie sa protesteze impotriva unor decizii ruinatoare pentru tara. Au voie !
          Sau e necesar sa arati stampila " votat " pe buletin ca sa poti merge la demonstratie ?!
    • -12 (36 voturi)    
      Amnistierea politicienilor (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:02)

      Grasul [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Eu n-as fi chiar atat de sigur ca Johannis va rezista la o suspendare pusa la cale de PSD+ALDE inainte de votarea legii amnistiei asa ca nu sunt chiar atat de optimist ca dumneavoastra!
      • +12 (18 voturi)    
        mmm ... depinde de motiv (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:36)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

        daca motivul e ca nu vrea sa promulge legea aia, iese lumea masiv la vot si mortii din teleorman devin irelevanti.
    • +53 (65 voturi)    
      mmm (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:04)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Sa nu uitam ca Johannis poate doar s-o retrimita la parlament, s-o primeasca inapoi la fel, si s-o reclame la CCR. daca CCR nu zice nimic, e obligat s-o promulge.

      Oricum e bine ca face vilva de pe acum, preventiv. Descurajarea penalilor din timp poate stopa aceasta lege. Desi tare ma tem ca va fi nevoie de iesit masiv in strada pentru a impiedica asha ceva
      • +13 (21 voturi)    
        mai poate sa faca apel la populatie (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:22)

        drop [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Poate sa ne ceara sa iesim in strada. Din 6 mil. de votanti se casesc cateva zeci de mii sa iasa in strada.
        • +6 (14 voturi)    
          in strada, da... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:42)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui drop

          numa' ca taman asta ar putea sa'i fie fatala.
          ar avea motive noii usl'amisti, pesed'alde, sa'l suspende pt. indemn la dezordine si destabilizarea tzarii...

          indemnu' tre sa izvorasca de la politrucieni, de la hopozitie..de la sorseii salvatori ai romaniei, sau de la tzurcani...
          nu ?!:-)

          baieti, jaba iesiti voi amu, daca la vot staturati la pomana porcului...
        • +5 (5 voturi)    
          am si eu o intrebare (Vineri, 6 ianuarie 2017, 17:03)

          spiridusa [utilizator] i-a raspuns lui drop

          grindeanu oricum face si spune tot ce-i dicteaza diavolul caracalian, de ce ar tine Dragnea mortis sa capete si functia? adica oricum si-a asezat toti pionii pe masa de sah si nu misca unul fara sa il consulte.. de ce ar vrea si denumirea de premier in sine? se crede vreun Francis Underwood de Teleorman...
      • -1 (9 voturi)    
        Exact, preventiv e bine... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:21)

        Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        ...numai ca (pentru a-l cita pe politicianul roman al carui nume nu ar trebui sa fie pronuntat pana la o eventuala exorcizare) raman cu un „gust amar”: pana acum ce „facusi”, sasule? De ce-ai tacut?

        Statul de drept nu se incalca numai acum, ci si prin sirul de potlogarii zilnice ale legislativului USL inca in viata. Ori, un picior in prag de la bun inceput poate ca nu ne-ar fi adus in situatia asta! Poporul inca recepteaza mesajele imperative, energice! Si sta de partea celui care se dovedeste 'jupan'!
        Asta e prima pagina din „manualul de guvernare a Romaniei”...
      • +11 (17 voturi)    
        Nu-l lasam singur pe Presedinte! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:34)

        insist pana la capat [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Singura cale de prevenire a jihadismului asupra statului de drept ar fi protestele in strada si sustinerea Presedintelui si dejucarea planurilor penalilor PSD-ALDE-UDMR de suspendare a acestuia in cursul verii/ toamnei.

        Mai mult, aceste proteste i-ar oferi un suport mai mare Presedintelui in lupta sa cu acesti penali, desi nu are suficiente parghii in respingerea legilor lor (in afara de retrimiterea acesteia la ei si contestarea ei la CCR).

        Din fericire, ar creste si presiunea partenerilor externi, americani si europeni (cu un nou raport MCV) care-i vor taxa fara mila pe penali, dar ii vor biciui si pe judecatorii lor de la CCR care vor fi obligati sa respinga legile lor contestate de Presedinte si/ sau grupuri parlamentare.

        Nu uit ca la precedentul lor asalt asupra justitiei (decembrie 2013) cand au adoptat "martea neagra" au primit o succesiune de lovituri din partea ambasadelor, iar judecatorii lor de la CCR au respins in unanimitate legea lor in luna care a urmat acelei adoptari neconstitutionale !
      • +4 (8 voturi)    
        Chestiunea este mult mai complicata ! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:57)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        In esenta o lege prin care sunt amnistiate faptele de coruptie sau cele asimilate cu coruptia sau sunt gratiate partial ori total pedepsele aplicate pt savarsirea unor fapte de coruptie, nu este prin ea insasi neconstitutionala, motiv pt care in fata unui control de constitutionalitate ar iesi cum se spune bazma curata si ar trebui sa fie promulgata.

        In Romania de astazi o astfel de lege(vizand fapte de coruptie) NU ESTE OPORTUNA, NU SE INCADREAZA SPIRITULUI UE !

        Acesta este motivul pt care trebuie luptat ca o astfel de lege sa nu ajunga in dezbaterea Parlamentului !

        PS. Atentie, pana acum CCR nu a fost confruntat cu un control de constitutionalitate pe o astfel de lege dar a avut suficiente legi rele si NEOPORTUNE carora nu a avut ce sa le faca, deoarece erau proaste, erau unele chiar ticaloase dar , constitutionalitate.

        De aceea luptaalaturi de Iohannis trebuie dusa de toti politicienii care sunt adeptii statului de drept. De intreaga societate civila constienta, de mass-media neaservita !

        PS. Am convingerea ca Basescu va lupta cot la cot cu Iohannis impotriva unei astfel de legi, indiferent de situatia juridica pe care o traverseaza diversi membri ai familiei sale !
    • +30 (36 voturi)    
      nu inca dar nr de infractori cresc exponential (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:05)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui lp

      si din pacate a ramas cam singurul
      • -17 (21 voturi)    
        numarul (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:28)

        sondel [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        "cresc exponential" - mate de la usr si gramatica zero
        • +3 (5 voturi)    
          corect; mea culpa (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:22)

          mnicku [utilizator] i-a raspuns lui sondel

          din graba
      • +15 (25 voturi)    
        2017 AN DE DOLIU NATIONAL (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:57)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Anul in care gruparea de crima organizata PSD+ALDE+UDMR a declansat ATAC-ul terorist IMPOTRIVA TARII SI A POPORULUI si a DISTRUS STATUL DE DREPT. Numele lor fie pe veci BLESTEMAT si pus alaturi de MARII CRIMINALI AI ISTORIEI ! SUNT CEI CARE AU NENOROCIT tara si poporul român.
        • -2 (6 voturi)    
          AMIN! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:47)

          Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          Iar ai baut apa sfintita cu tuica?
    • -29 (49 voturi)    
      CE POATE (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:13)

      EmilNae [anonim] i-a raspuns lui lp

      sa faca altceva decit sa trimita o astfel de lege la ccr, ,sa o trimeata spre reexaminare parlamentului si apoi sa o semneze ca notarul, asta daca nu vrea sa plece.Totul este foarte simplu nu are nicio putere doar sa o tergiverseze.Asa ca si ultima ta speranta moare. Daca psd-alde vrea NIMENI nu ii poate opri.Au legitimitate deplina. puteti sa demonstrati sa va tavaliti NU sinteti mai multi decit cei care au votat psd-alde. resmnati-va
      • +11 (17 voturi)    
        nu-i chiar asha (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:38)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        tergiversarea legii pentru citeva luni in paralel cu scandal in presa, iesit in strada (si se va iesi masiv), presiuni de la UE... toate astea pot ajuta.
      • +6 (14 voturi)    
        El nu, NOI da (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:58)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        Putem iesi in strada sa ii lapidam pe NEMERNICI. dei, la cut sunt de ticalosi si criminali, ne putem astepta la orice,
      • +5 (11 voturi)    
        Poate !, pentru ca si KWI are legitimitate (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:38)

        CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        conferita de votul popular iar ca numar de persoane ce l-au votat s-ar putea sa aiba mai multe voturi decat a avut Monstruoasa Coalitie psd/alde.
        Cat despre dvs. stimabile NAE, nu v-ati scarbit de propria persoana ? Nu va incearca o stare de dezgust dimineata cand va spalati pe ochi si va priviti in oglinda ? sau poate doar va priviti, ca spalatul nu-i obligatoriu :)
      • +2 (6 voturi)    
        Ia zi, dle ... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:35)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        la ce iti foloseste legea asta ? esti bandit ? ! daca nu, de ce le tii partea ? vrei sa termini de tot statul de drept ? intreb de curiozitate de ce vrei sa ne ingropam ca natie si sa rada lumea si cu dosu' de noi ...
      • +2 (2 voturi)    
        Nu ne resemnam ! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 8:50)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        Johannis a fost votat de peste 6.000.000 de romani.
        El poate refuza si a doua oara sa promulge legea. Motiv constitutional pentru a fi suspendat. Dar urmeaza REFERENDUMUL pentru demitere. Si aici escrocii pierd. Poporul va vota impotriva demiterii.
        Sah -mat la infractori !
    • -19 (43 voturi)    
      tarziu (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:16)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui lp

      deschide gura cam tarziu. Daca este adevarat si multe persoane au fost condamnate pe dosare masluite ce este de facut? Persoanele respective trebuie sa ramana inchise pentru ca asa vrea cineva, cel ce a comandat inchiderea lui? Ce facem cu actiunile pierdute de statul roman la CEDO? Cine plateste? Asta nu este justitie. Asta nu este stat de drept.
      • +11 (21 voturi)    
        chiar credeti (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:38)

        Radu75 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        Dumneavoastra chiar credeti ca au fost arestati nevinovati? Daca va uitati jur imprejurul Dvs. sunteti sigur ca nu va loviti de nenumarate cazuri de coruptie, abuz in serviciu, incompetenta etc care INCA nu sunt pedepsite. Chiar credeti ca a fost nevoie sa fie 'masluite' dosare pentru a-i inchide pe derbedeii aceia?
        • -4 (12 voturi)    
          manipulare (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:27)

          lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Radu75

          Ca orice manipulare, afirmatia dvs contine si un adevar: e plina Romania de corupti, hoti, incompetenti. Trebuie priponiti, De acord, Dar daca justitia este atat de independenta si corecta, de ce castiga oamenii la CEDO?
          • +4 (10 voturi)    
            Concret dosar masluit castigat la CEDO! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:38)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

            Altfel faceti exact ce ati scris: MANIPULARE!

            PS:
            Si nu ca a castigat la CEDO un proces in care a dat statul in judecata ca era inghesuit in celula! Ci dosarul lui pentru care a ajuns in celula sa fi fost castigat la CEDO! Adica sa fie in inchisoare pe nedrept. Hai, numar dosar si data va rog!

            PPS: M-am saturat de postaci rusi sau de inepti netezi pe creier!
            • 0 (2 voturi)    
              ai cerut, primesti (Vineri, 6 ianuarie 2017, 15:23)

              lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

              "ARON E NUMAI BUN PENTRU CURTEA CONSTITUTIONALA – Seful CSM Mircea Aron are in cazier tot atatea condamnari la CEDO ca si ex-presedinta ICCJ Livia Stanciu, numita judecator CCR pe motiv de inalta competenta profesionala. Coautor nesanctionat al imensei erori judiciare din dosarul Visan, fostul procuror comunist Mircea Aron nu a dat socoteala nici pentru incalcarile dreptului la un proces echitabil constatate de CEDO in cazurile Vaduva si Danila " Este doar un citat. Pentru documentare recomand Lumea Justitiei. Asta daca realizezi ce inseamna proces echitabil,
              • +2 (2 voturi)    
                O zguduim maestre...urat ca manipulezi in timp ce (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 11:34)

                UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

                ...strigi MANIPULARE!
                Visan e o eroare judiciara rezolvata de instantele romanesti dupa 10 ani. Regretabila dar `mneata ai spus ca "de ce castiga oamenii la CEDO" (adica un puhoi nu cazuri exceptionale prin raritate cum e si Visan). Acest caz nici nu a trecut granita :))
                Iar celelalte doua sunt exact ce te rugasem sa nu aduci ca argumente: tehnicalitati sanctionate de CEDO si NU CA AR FI FOST NEVINOVATI.
                Concluzia? Va inteleg amaraciunea ca nu avem o justitie perfecta dar NU MAI MANIPULATI = MINTITI!
      • +12 (20 voturi)    
        mai postacila (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:41)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        Unii prefera intii sa gindeasca si abia apoi sa deschida gura. Nu toti sunt ca la voi in Oltenia unde intii se vorbeste si abia apoi, daca mai e timp, se mai si gindeste.
        Si nu, nu e adevarat ca multe persoane au fost condamnate pe dosare masluite. Asta e propaganda a penalilor fara nici un suport. Si persoanele respective trtebuie sa ramana inchise pentru ca asha a stabilit justitia. Asta daca mai vrem sa fim stat de drept si nu slugi ale lui Dragnea. Da' se pare ca pentru unii modelul democratic e cam complicat...
        • -5 (9 voturi)    
          Postacila esti tu (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:29)

          lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Pentru ca nu ai raspuns la afirmatia mea cu privire la CEDO. Raspunzi numai cum vrei si la ce aspect esti pregatit de cei care te platesc
          • +1 (3 voturi)    
            Cedo nu inlatura condamnarea... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 15:23)

            Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

            ...si nu pronunta nevinovatia unei persoane, ci doar daca in procesul penal i s-au incalcat anumite drepturi.Cedo nu este o superinstanta, nu poate anula hotarari judecatoresti definitive.
            • -1 (3 voturi)    
              corect (Vineri, 6 ianuarie 2017, 15:40)

              lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

              Dar putem sa ne facem o idee despre cat de corecta si impartiala este justitia noastra. Si mai ales despre lipsa de implicare politica :) :)
      • -8 (10 voturi)    
        Ba este justitie, da pe persoana fizica! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:53)

        Ardiles [anonim] i-a raspuns lui lulu1

        Ai dreptate, intai sa se dovedeasca ca justitia nu a fost aservita unei persoane sau grup de interese si apoi mai vorbim!
        • -8 (10 voturi)    
          Corect (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:34)

          lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

          Este cel mai pertinent comentariu. Sa dovedeasca asta si cum ar putea cel mai bine. Sa vad o condamnare in cazul doamnei de la Sibiu pentru uz de fals, cel putin. Chiar daca este cu suspendare condamnarea, ma declar multumit si afirm ca justitia nu serveste interese particulare sau de grup.
      • +12 (16 voturi)    
        HAI SICTIR!! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:11)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        hai sictir ba scarba!

        Romania nu a pierdut pe fond niciun dosar la CEDO din cele intemeiate marilor corupti!

        90% din dosarele pierdute la CEDO sunt pe tehnicalitati unde legile tampite din Romania, facute de niste inculti tampiti impun masuri sau proceduri sub-standardele europene.

        de ce nu vii aici sa ne povestesti despre cum parlamentul ar trebui sa corecteze aceste aberatii in loc sa stea sa dezbata amnistii si mariri de beneficii pentru parlamentari?

        hai sictir!!
        • 0 (8 voturi)    
          frumos limbaj (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:24)

          lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui g01an

          Felicitari!!!!!
        • +1 (5 voturi)    
          sictiristule (Vineri, 6 ianuarie 2017, 15:12)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui g01an

          pe proceduri, exact. dar proceduri care au influentat deciziile de fond. caci, daca nu permiti apararii sa'si aduca probe, in schimb iei in consideratii paraciuni nefondate, normal ca judecata a fost nedreapta.
          sau daca cineva a fost arestat preventiv, tinut la beciu domnescc, apoi declarat nevinovat, cum arata ?!
          pai, taman asta este tot o forma de presiune pe justitie, oarecum forteaza judecatorii sa dea o sentinta, macar cu suspendare, spre a justifica arestul preventiv, pt. ca judecatorii sa se fereasca de necazul dinspre cedo...

          mcv trebuie sa ramana, pana cand justitia va fi lasata si va judeca drept. pe lege, fara presiuni.

          clasa politica trebuie curatat prin vot, prin vointa poporului, nu prin acte samavolnice, prin forta.
          sa se aplice forta legii, nu sa fie fortata legea.
    • +1 (3 voturi)    
      moral? corect! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:02)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui lp

      procedural? nimic. Se poate opune o singura data. Atacarea la CCR amana aplicarea. PS. evident ca daca CCR se opune legea va fi modificata. Dar nu numai presed poate ataca la CCR.
  • -7 (15 voturi)    
    curiozitate (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:47)

    frum [utilizator]

    cine ar beneficia?
  • +35 (43 voturi)    
    Bun discurs. (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:47)

    Johanis [utilizator]

    Si asta cu inginerul in fabricarea mobilei in stanga sa!

    Acest ministru al justitiei, un superdotat cu doctorat obtinut la Chisinau (asta imi aduce aminte de Radoi, fotbalistul care a incercat sa obtina licenta de antrenor la Chisinau pentru ca acolo nu se cerea sa ai bacul luat) nu are cum sa distruga tot!

    Si specialist in drept fiind, l-am auzit cum sustinea sus si tare ca legea care-l oprea pe Dragnea sa fie premier, este aplicabila numai pentru scrutinul prezent si nu se refera la condamnarile din trecut.
    de parca cineva poate obtine o hotarare definitiva si irevocabila intr-un interval atat de scurt, cat dureaza alegerile si validarea rezultatelor.
  • +39 (49 voturi)    
    Ieșit în stradă (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:47)

    _CK_ [utilizator]

    Pregătit să ies în stradă ! Nu-i mai suport pe PeSeDei.
    • -13 (17 voturi)    
      lopata! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:55)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui _CK_

      Ia si o lopata cu tine si fa partie!
    • -15 (17 voturi)    
      FITI ATENTI (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:05)

      EmilNae [anonim] i-a raspuns lui _CK_

      sa fiti cu unul mai mult decit ati iesit sa-l sustineti pe cilos la palatul victoria
      hihihihihihihihihihihi
      veti fi mai multi decit cei care au votat psd-alde?
      Ps Spunetii lui soros sa iasa si cu ceva parnos ca acum iarna este buna o tuica fiarta in centrul vechui
      • +7 (7 voturi)    
        Ești spălat pe creier (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:29)

        _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        Cine-i Soroș și ce treabă are cu România ?

        Peste 4 ani o să aflăm că BIG FOOT este cel mai mare dușman al României.

        Big Foot îi strivește pe cap pe români cu piciorul lui mare.

        Big Foot vrea să extermine minunatul popor român și să demoleze toată industria.

        Acest Big Foot lucrează cu necuratul, cu Satana și ne amenință ortodoxia.

        Și evident ... "Big Foot" este un nume în limba engleză. E clar că vor să ne cotropească străinii.
      • +2 (2 voturi)    
        soros iese cu ponta? (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:41)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        .
  • +41 (51 voturi)    
    Fara nici o exagerare (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:49)

    DanIonita1 [anonim]

    asta e ultima reduta care nu trebuie trecuta sub nici o forma. Cu iesit in strada, cu dizolvarea parlamentului, cu decretarea starii de urgenta pe care presedintele o poate face (suntem republica semiprezidentiala nu parlamentara), cu scoaterea armatei in strada, orice. E razboi civil daca mai incearca o data mizeria asta cu gratierea. Si trebuie curaj din partea tuturor, a noastra a judecatorilor, a procurorilor, a ambasadelor, a armatei si a presedintelui.
  • +21 (27 voturi)    
    plata/rasplata (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:52)

    ic.ram1945 [utilizator]

    Nu vreau sa par idealist, dar in baza legilor scrise si nescrise a societatii omenesti, fiecrae LOCUITOR a tarii ar trebui sa primeasca atat plata(salariu, pensie,premii etc)cat si rasplata, dupa calitatea/cantitatea muncii depuse respectiv dupa faptele lui in societate , care nu ar trebui sa fie influentate de niste legi smecheresti, facute in mod speciali, pentru cei de SUS,care in esenta au distrus tara: pensii speciale,amnistii speciale,toate pensiile fara CASS etc. Din pacate POPULATIA e atat de prostit, ca nu observa smecheriile si traieste dupa lozinca:"MAI RAU SA NU FIE!"
    • -2 (6 voturi)    
      discurs corect (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:25)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui ic.ram1945

      Dar ultima persoana care a sustinut ca rasplata trebuie corelata cu calitatea si cantitatea muncii a fost impuscata :)
  • +12 (18 voturi)    
    ciorbea (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:53)

    oaresicare [utilizator]

    voteaza aici: https://campaniamea.de-clic.ro/petitions/victor-ciorbea-te-concediem
    • +3 (3 voturi)    
      sa ne amintim: (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:58)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui oaresicare

      dupa lovitura de forta data de USL-asi in 2012 dragutul de ponta a fost invitat de Baroso. S-a ales cu o lista de vreo 8 puncte ca tema. Unele le-a indeplinit. Asta cu avocatul poporului a scaldat-o. Au pus intermediar pe Dorneanu (asta ce-i sef la CCR azi). Apoi in mai 2014 l-au votat pe PNL-istul Ciorbea ca avocat al poporului.
      Astia isi doresc asa un "avocat al poporului" pe viata.
  • +15 (23 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:53)

    polonyca [anonim]

  • +16 (30 voturi)    
    degeaba incearca (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:56)

    George50 [utilizator]

    La vot tot nu iesiti

    Va pricepeti doar sa scrieti comentarii!

    Aveti ce meritati!
  • -5 (17 voturi)    
    Am putea cere macar conditionarea...?! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:57)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    si nu sariti cu etichete ca nu are rost. Motivul formal si oficial (si din pacate e si real)-conditiile din inchisori, care ne aduc condamnari pe banda rulanta la CEDO si riscam sa ajungem sa platim multe sute de milioane de euro, rastimp in care din recuperari nici macar nu luam aceste sume innapoi de la cei condamnati. Basca intretinerea lor gratis in inchisori. Iar miliarde de euro sa dam acum ca sa facem puscarii noi, ultramoderne, ma scuzati, dar eu unul parca as vrea sa dam acesti bani pt spitale noi, decat inchisori noi, voi nu?
    Eu as pleda, pe o strategie "damage-control"- daca tot sunt asa de decisi (evident ca pentru ei, cand au dat vreodata politicienii vreo lege de dragul alegatorilor?!), atunci sa se conditioneze amnistia si gratierea de plata integrala a prejudiciului constantat de instanta+dobanzile aferente. Adica- te las sa scapi de inchisoare si de efectele penale daca returnezi tot ce ai furat innapoi. Treaba lor de unde platesc- cei mai multi au de unde, la ce averi au. Asa macar si societatea primeste ceva si am avea bani -daca platesc benevol si nu stam cu anii dupa executari silite sau deloc si pt spitale si scoli si drumuri noi si eventual si puscarii noi!
    Repet: 99 % sunt sigur ca oricum o vor pune in aplicare, mai devreme sau mai tarziu, sub forma directa sau mascata, imapchetata in alte legi si coduri. Atunci macar sa cerem si noi, cu totii, sa o faca conditionat de recuperarea prejudiciilor.
    • +2 (4 voturi)    
      corect (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:20)

      traiang [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Absolut corect si de acord problema cu penitenciarele putea fi rezolvata cu multitudinea de unitati militare dezafectate care acum sunt in paragina
      • +3 (3 voturi)    
        mda... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:55)

        Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui traiang

        Unitatea din Turnu Magurele a fost luata pe persoana fizica de Liviu Dragnea :)))
        • 0 (0 voturi)    
          Poate ca el (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 9:11)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu P

          va fi primul puscarias acolo. Dar sa o renoveze putin pana atunci.
    • +6 (8 voturi)    
      Ba nu! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:28)

      Wasile [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Nu vreau să scape dând (parte din) banii furați înapoi! Ce-i asta? Dacă nu mă prinzi, rămân cu banii, dacă mă prinzi, ia de aici ce poți dovedi că am furat, și gata, sunt curat?

      Nu asta este justiție, în care nu există nici un fel de repecursiuni pentru cei ce fură, mituiesc, șantajează, delapidează sau influențează prin puterea lor pe alții să facă cele de mai sus.

      Ai făcut infracțiunea, plătești. Corupția nu este o greșeală care să fie tratată ca o contravenție, precum depășirea vitezei legale cu 20kmph. Nu, corupția este cu intenție, premeditare, și trebuie ca atare pedepsită cu pușcărie, confiscare extinsă, îngrădirea altor libertăți pe termen mai mare (precum dreptul de a fi angajați la stat în vreun fel) și bineînțeles oprobiu public (nu să fie votați iarăși). Nu dai banii și scapi basma curată - asta este fix ce vor ei!
      • -3 (5 voturi)    
        nu sunteti atenti (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:02)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Wasile

        asa cum am zis si repet, 99 % vor da legea asta, intr-o forma sau alta. iar eu am propus un "damage control" ca macar cu atat sa ne alegem, ca societate.
        Incapatanarile astea principiale ca ale tele si ale altor comentatori ne vor aduce in situatia "si batuti si cu banii luati", adica sa nu ne alegem cu nimic- decat cu satisfactia voastra individuala ca nu ati abdicat de la niste principii - incapatanare ce oricum nu va fi folosit la nimic! in relatiile internationale asta se numeste "realpolitik"- atunci cand ai de-a face cu un adversar mult mai puternic incerci macar o negociere, sa minimizezi daunele samd, nu te tii batos pe principii!
        • +4 (4 voturi)    
          Citate (Vineri, 6 ianuarie 2017, 15:22)

          Wasile [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          He who would trade liberty for some temporary security, deserves neither liberty nor security - Franklin.

          Înțelegi "licența poetică" folosită de mine aici - am aplicat libertate și securitate vs. principii și bani - a se citi "Cine dă principiile pe bani nu este demn nici de bani, nici de principii"

          Asta nu este realpolitik, asta este coloană vertebrală. Prea mult am învățat "capul plecat sabia nu-l taie". Eu care nu fur nici biletul pe RATB nu pot accepta să fure alții, și dacă-s prinși să plătească doar biletul, fără amendă.

          Cât de mai simplu să expun problema?
          • +1 (1 vot)    
            cat de inteligent esti (Vineri, 6 ianuarie 2017, 16:58)

            spiridusa [utilizator] i-a raspuns lui Wasile

            ai de la mine un mare "laic"
        • 0 (0 voturi)    
          Un citat (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 9:15)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          " Se poate negocia orice , dar principiile nu sunt negociabile " -Corneliu Coposu
    • +1 (3 voturi)    
      cum (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:55)

      User53221 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Cum poti spune ca "macar si societatea primeste ceva" ? Daca ei fura de la societate, si tot ce risca e sa trebuiasca sa dea inapoi ceva, o parte, doar ce s-a putut dovedi ? Cum poate fi asta mai bine ?
    • +2 (4 voturi)    
      ????? (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:18)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      bai omule, condamnarile la CEDO pe astfel de motive nu reprezinta un procent semnificativ. si daca am ajunge sa platim sute, mii de euro per detinut (ca astea sunt pedepsele impuse Romaniei), riscul social si financiar presupus de punerea lor in libertate este semnificativ mai mare decat aceasta cheltuiala suplimentara sau cat ar fi daca am mai construi unul - doua penitenciare sa reducem aglomeratia din detentie.

      principala cauza a deciziilor CEDO impotriva Romaniei se bazeaza pe proceduri de judecata (impuse de legislatia prost facuta) sub standardele actuale, posibile Romaniei fara cheltuieli suplimentare!!! De ce nu punem problema asa, parlamentul sa repare acele legi mai intai de toate, si pe urma sa ne frece pe noi grija de puscariasi.
  • +24 (32 voturi)    
    Presedintele a inceput lupta ! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 11:59)

    Susufler0 [utilizator]

    Trebuie sprijinit de toti cei care vor ca Romania sa aiba un viitor previzibil in UE !

    PS. Traian Basescu, e momentul sa faci diferenta intre lupta impotriva abuzurilor din Parchete si Justitie si lupta impotriva adversarilor luptei anticoruptie ! Fii alaturi de Iohannis si opune-te oricarei idei de lege a amnistiei si gratierii pt cei ce-au savarsit fapte de coruptie !
    • +7 (11 voturi)    
      In strada ! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:00)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Lupta impotriva TERORISMULUI PSD+ALDE+UDMR trebuie inceputa ACUM!
  • +23 (31 voturi)    
    Ne vedem in strada ... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:01)

    Carcalete [utilizator]

    ... s-o creada ei ca pot schimba legea.
  • +20 (28 voturi)    
    Ma bucur enorm ca,in sfarsit,..... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:02)

    gigiN [utilizator]

    ....presedintele s-a trezit si incepe sa fie si...jucator.Dar uitati-va la adunatura de lichele ce isi spun comentatori-doar in ultimile 3-4 minute am auzit doi-racoviceanu si rogozanu-spunand ca presedintele antagonizeaza,bla,bla.Din pacate numarul de astfel de "comentatori"a cam trecut de 80 %.Sa ne astepte o noua "epoca nastase"?Sa ne fereasca Dumnezeu ! Ca vad ca singuri nu suntem in stare !Stam ...cuminti acasa,ce sa cautam noi la vot???
  • -8 (18 voturi)    
    nu vorbeste clar (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:03)

    xanti [utilizator]

    Ce naiba e asta "eu m-as opune" adica nu esti sigur .
    Corect era un mesaj de forta "MA OPUN" restul e gargara.
    E singur si nu stie sa faca fata la mafie .il vor ingenunchia destul de usor.
    • -7 (7 voturi)    
      Pai (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:49)

      Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      mai intai sa vada ce se intampla in cazul personal, daca cumva e luat la puricat si acuzat de dobandirea unor imobile prin fals in acte... s-ar putea sa nu mai fie atat de entuziast :)... atunci probabil citatul ar fi "eu nu m-as opune"... :)
    • +6 (6 voturi)    
      Daca psd "ar face" el "s-ar opune" (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:06)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Asta e contextul.
    • +4 (4 voturi)    
      s-ar opune (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:19)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      In caz ca,chiar s-ar incerca o amnistie.
      Deocamdata nu au iesit oficial sa confirme,nu au inceput demersurile.
      E luare de pozitite preventiva.
      Poate nu stii tu sa citesti/asculti ..
  • -12 (20 voturi)    
    Nu inseamna distrugere ci reconstructia justitiei (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:04)

    IonBogatu [utilizator]

    Ca sa limpezim lucrurile si sa punem capac "tanguirilor" lui Iohanis sau ale dlui Tapalaga, privind independenta justitiei:

    „Politicul nu va face nici un pas înapoi în lupta pentru curatarea sistemului justitiei, pentru a avea o justitie eficienta si, implicit, pentru reducerea nivelului coruptiei, în mod deosebit a aceleia la nivel înalt, care a afectat din plin si sistemul justitiei românesti”
    „este obligatia politicului sa puna la punct un sistem de justitie functional, un cadru legal care sa permita Justitiei sa fie consolidata, independenta si sa serveasca interesele celor 22 de milioane de români”
    „Cei care se bat pentru o Justitie independenta în ineficienta si în coruptie au gresit adresa. Factorul politic, administratia de astazi, de la Bucuresti, va refuza sa o lase corupta si independenta in ineficienta”

    Sursa? Nu dragilor, nu e nici Dragnea, nici Ponta si nici macar Nastase sau altcineva din PSD cum si-ar dori lătracii de profesie "de dreapta" ci marele maestru (tot "de dreapta") Traian Basescu:
    http://old.presidency.ro/index.php?_RID=det&tb=date_arhiva&id=6715&_PRID=arh
    extras din
    COMUNICAT DE PRESA
    Presedintele României, Traian Basescu, a participat astazi, 30 martie a.c., pentru prima data de la alegerea sa în functia de Presedinte al tarii, la sedinta de Guvern.
    (30 martie 2005)

    Ah, sa nu uit, Il astept pe Dragnea cu o declaratie: "imi doresc un presedinte al meu, un presedinte PSD". In locul ofticatului, evident :)))
    (explicatie pentru lătracii isterici care stau in bula contului propriu de facebook, aceasta este o parafraza la Iohanis: "îmi doresc un guvern pe care pot sa îl numesc al meu, condus de PNL" http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/interviu-exclusiv-digi24-klaus-iohannis-exista-o-sansa-rezonabila-ca-printr-o-motiune-de-cenzura-sa-se-schimbe-guvernul-361711 ). Iar link-urile oferite aici sunt de la "oficine" ca sa nu fie cu suparare :)))
    • +8 (8 voturi)    
      Daca la tine (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:15)

      Joiner [utilizator] i-a raspuns lui IonBogatu

      reconstructia justitiei se poate face cu ajutorul unui condamnat definitiv care gestioneaza un guvern ( incredibil de prost pregatit) in stil "the godfather" , daca la tine un alt urmarit penal este capabil de a pune umarul la reconstructia justitiei , "romane" esti o cauza pierduta... Tu chiar nu observi ca a pus in majoritatea pozitiilor cheie numai urmariti penal ? cum poti fi atat de impertinent sa mai invoci cai verzi pe pereti ... astia vor lupta pana la moarte sa-si scape pielea , nu o mai arde aiurea in limbaj politic ... nu este nici unul din guvern, parlament sau deputati in masura sa dea vreo lege de amnistiere sau gratiere, indeosebi capi mafioti !!!
    • +2 (2 voturi)    
      Tovarase.. (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:58)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui IonBogatu

      Numele tau este Iliescu?..te stiam ion sarac nu ..bogat
      O sa te plesnim cu carnetul de partid pe gura aia..bogata
    • +2 (2 voturi)    
      Postac pesedist detected (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:42)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui IonBogatu

      Pesedist = borfash hot si corupt. Punct.
      ps: si needucat, prost si agramat.
  • +15 (23 voturi)    
    si eu (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:06)

    zicsieu [utilizator]

    ma voi opune cu toata greutatea si puterea mea. Domnule presedinte va sustin si voi da mai departe mesajul dumneavoastra.
    • -5 (5 voturi)    
      vezi sa (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:50)

      Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

      nu te ia vantul... :0
  • +21 (31 voturi)    
    Da! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:07)

    triciupa [utilizator]

    Bravo Iohannis! In sfarsit te comporti ca un adevarat presedinte.
    Statul de drept trebuie salvat cu orice pret.
    Daca se va intampla ca institutiile sa cada sub jugul penalilor, daca suprematia legii va fi abolita pentru salvarea catorva ticalosi, daca cetatenii se vor afla fara aparare in fata mafiei, atunci cu siguranta se vor gasi cativa oameni curajosi si hotarati care sa taie raul din radacina.
    Daca penalii castreaza legea pentru a se salva, atunci si cetatenii se vor simti eliberati de datoria de a respecta legea si regulile democratice. Cred ca penalii nu-si doresc sa ajunga niste tinte privite prin luneta...
  • +2 (16 voturi)    
    le e dor de "Uniti, Salvam ..." (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:09)

    sb10 [anonim]

    cine da minusuri ? o fi viorel sau liviu ?
  • +10 (20 voturi)    
    daca un pesedist castiga prezidentialele (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:09)

    jackalphonse [utilizator]

    ...va dati seama ce urma. De fapt, nici nu pot sa mi imaginez.
    Pana la urma solutia ca un presedinte sa fie dintr un partid si guvernul din alt partid este buna.
  • +11 (21 voturi)    
    Dl Presedinte (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:11)

    0_Gandalf [utilizator]

    nu a spus `m-as opune` ci `ma voi opune cu toata puterea mea` e o diferenta.
  • +23 (29 voturi)    
    Asa fiule (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:11)

    MPopa [utilizator]

    Bine Iohannis, pentru asta te-am si votat. Se pare ca doar tu si USR-ul ce mai puteti face un pic de opozitie, dar putere reala ai doar tu.
    Mai bine ai cere un referendum prin care presedintele sa aiba drept de veto definitiv asupra oricarei propuneri legislative. Asa cum e acum legea nu poti decat sa respingi prima varianta si apoi trebuie sa promulgi orice mizerie iti trimite parlamentul, sau sa o contesti la Curtea Constitutionala.
  • +7 (17 voturi)    
    exista 2 posibilitati... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:12)

    liviu_ [utilizator]

    1 - psd o sa fie obligat de oamenii care mai gandesti din tara asta sa nu faca tampeniile care vrea sa le faca.
    2 - emigram...

    urmatorii 4 ani o sa fie decisivi....
    ori supravietuim criminalilor psd... ori ne intoarcem in anii 90 si o luam de la capat. cale de mijloc nu exista!
    • +13 (15 voturi)    
      NU! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:53)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Emigrarea nu este o solutie. Asta e tara noastra, nu a lor. Plecam daca vrem noi, nu pentru ca ne obliga ei.
      Nu emigram si nu ne predam.
      Ii culcam la pamant, ii calcam in picioare dar nu cedam! Daca penalii vor razboi, atunci va fi razboi.
      Daca ei nu respecta legea si ne incalca drepturile, nici noi nu mai avem obligatia s-o respectam.
      Cu astia nu exista cale de intelegere. Sunt inutile apelurile la ratiune, atentionarile blajine si protestele anemice. Curand va fi care-pe-care.
      Daca un ticalos intra in casa mea cu un topor in mana nu o sa-i explic frumos ca nu-i democratic ce face, ca nu-i legal, ca nu-i moral. Il impusc fara prea multe vorbe.
      Sa nu lasam ticalosii sa ne calce casa in picioare.
      • +2 (2 voturi)    
        Bravo!!! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 15:28)

        Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

        Asa trebuie procedat...nu lamentari si emigrari...
      • 0 (0 voturi)    
        Da Triciupa ! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 9:35)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

        O atitudine darza , . Bravo !
  • +15 (23 voturi)    
    Partidele parlamentare aflate in opozitie, trebuie (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:13)

    Susufler0 [utilizator]

    sa i se alature lui Iohannis in lupta sa punctuala indreptata impotriva promovarii de catre guvern sau de catre Parlament a unei legi de amnistie si gratiere a persoanelor cercetate, judecate si/sau condamnate pt fapte de coruptie. Trebuiesc lasate deoparte falsele orgolii si micile sau marile ranchiuni personale si actionat coordonat impotriva asaltului pe care PSD-ALDE il va da la statul de drept, il va da impotriva justitiei independente.

    Vor reusi PNL, USR, PMP sa constientizeze necesitatea unei actiuni comune in Parlamentul Romaniei ?

    Va reusi mass-media neaservita sa inteleaga importanta sprijinirii demersului prezidential, precum si eventuala actiune coordonata a partidelor de opozitie ? Va reusi societatea civila sa nu se impotmoleasca in niste nume care nu ii suna bine, dar care e foarte important a fi atrase in aceasta lupta pt Justitie si stat de drept ?

    PS. Vom vedea si eventual ne vom bucura !
    • -1 (7 voturi)    
      La cati penali sunt in PNL+PDL+PMP (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:38)

      Johanis [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      raspunsul este NU. Aceste trei formatiuni nu se opun unei amnistii si gratieri. Si asta pentru au foarte multi deja condamnati sau aflati in curs de cercetare penala. Nu poti sa apari la tv si sa zici clar "nu vrem amnistie si gratiere" cand sponsorii partidului executa acum pedepse mari! Si cati mai urmeaza!
      • -2 (6 voturi)    
        Corect! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:24)

        Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Johanis

        Primul care o sa voteze legea cu doua maini o sa fie Basescu! (stiti voi de ce)
        • +1 (3 voturi)    
          Asta ti-ai dori tu ! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 15:02)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

          (Stii tu de ce !)
    • 0 (2 voturi)    
      Pmp e in tabara psd... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 15:29)

      Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ...cum il bagi pe basescu mafiotul in tabara projustitie?
  • +27 (33 voturi)    
    Cine zicea ca neamtu' e mut?! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:15)

    John M. [utilizator]

    Asa trebuie sa fie un presedinte ! Sa vorbeasca rar, pe lege si din bun simt si toata lumea sa ia aminte.
    Comunisti, paziti-va pielea. Nemtii au fost dintotdeauna cei mai buni tabacari din lume.
    • -10 (10 voturi)    
      Faci misto? (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:02)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui John M.

      Pe bune? Chear asa? Sa vorbeasca rar pe lege? Problema e' ca vorbeste degeaba, putere nexam.(punct!)
  • -7 (9 voturi)    
    Circumstante (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:23)

    sondel [utilizator]

    si mai ingrijoratoare cand vorbeste un presedinte cu dosar pentru fals in acte..mutat si amanat de instante ce par subordonate ...campania de acum doi ani cat a valorat
    • +4 (6 voturi)    
      ei..presedintele nu e implicat (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:30)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui sondel

      in nici un dosar PENAL, si nu este el judecat pentru fals in acte..
      mai schimba postul tv..
      • -2 (4 voturi)    
        Da? (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:54)

        Ardiles [anonim] i-a raspuns lui hot news

        Sa inteleg ca si tu ti-ai cumparat 6 case tot din meditatii? Bai da prosti ne mai credeti voi! Prosti, prosti, da multi...vorba aiea!
      • -1 (3 voturi)    
        Da? (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:54)

        Ardiles [anonim] i-a raspuns lui hot news

        Sa inteleg ca si tu ti-ai cumparat 6 case tot din meditatii? Bai da prosti ne mai credeti voi! Prosti, prosti, da multi...vorba aiea!
  • +2 (4 voturi)    
    Parerea mea, dar nu sunt de acord cu ea... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:23)

    DanTeo [utilizator]

    Iohannis e baiat bun, dar îl strica anturajul. Oare cât ne mai trebuie sa întelegem ce înseamna statul de drept si lupta împotriva penalilor?
  • -2 (4 voturi)    
    ... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:28)

    vitan.sandu [utilizator]

    "Politicienii români sunt angajaţi în reglări de conturi politice şi grave încălcări ale drepturilor omului care sunt mascate drept eforturi anticorupţie.Lupta împotriva corupţiei folosind trucuri ale escrocilor. Exista practici similare celor din perioada comunistă. Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) este un participant activ în lupta politică din România și există o corelare puternică între cei urmăriţi de DNA și interesele celor aflați la putere. Politicienii sunt capabili să își exercite influența asupra DNA prin controlul pe care îl au asupra numirilor în funcţii cheie şi prin dirijarea anchetelor în care sunt implicate persoane foarte importante. Există îngrijorări crescânde referitoare la implicarea serviciilor secrete care, alături de DNA, ar submina independenţa justiției, toate aceste aspecte având ca efect slăbirea statului de drept". Comunicat de presă al think-tank-ului britanic The Henry Jackson Society, care a dat publicităţii un raport pe tema luptei anticorupţie din România.
  • +3 (5 voturi)    
    Mai e loc? (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:30)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Mai e loc de o noua catastrofa? Eu cred ca o catastrofa s-a produs dupa 1990, cind o hoarda de securisti, mafioti si complici si-au anexat prin CRIMA statul si de atunci il jefuieste incontinuu. Ciuma rosie care a pus stapinire acum pe tara nu e decât urmasa acelor CRIMNALI, iar Dracnea e continuator al PUSCARIASULUI NASTASE si PLAGIATORULUI HOT Ponta. ROMANIA e rusinea Europei, nu are viitor, si va disparea de pe harta cit de curind, distrusa DE PCR>FSN>PSD+PL>
    USL>PSD=SLDE. UDMR e doar complice, pentru ca scopul lor adevarat a fost dintotdeauna DISTRUGEAREA ROMANIEI.
  • +6 (8 voturi)    
    amnistie pentru penali (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:39)

    dimu [utilizator]

    Daca PSD si ALDE vor promova in parlament o lege a amnisiei pt. ai salva pe penalii Dragnea , Tariceanu , Ponta , Sova , Ghita , Voiculescu si altii , ar trebui ca romanii de buna credinta sa protesteze in strada !
  • +9 (11 voturi)    
    singuratatea unui presedinte ales cu 6 milioane (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:39)

    ty [utilizator]

    voturi. In fata tavalugului parlamentar in fruntea caruia se situeaza doi oameni unul condamnat definitiv si ambii avand procese pe rol in instante. Oare cati dintre parlamentari au fost corecti pana azi? Doar in randul celor 27 de ministri avem deja vreo cativa cu bube. Cu ce intentii au fost promovati?
    In general oamenii cu probleme sunt cu mult mai multi, sunt cu mult mai hotarati si mai vocali in atingerea obiectivelor lor in general ascunse decat cei cu mult mai putini care urmaresc un obiectiv in interes national.
    In acest context presedintele este singur. Prestatia lui depinde de puterea caracterului sau. Suspendarea trambitata mereu de cei doi poate incepe doar acesti vasnici politicieni cat si acoliti lor nu patesc nimic daca esueaza. Nu patesc nimic nici daca ei cei dintai nu respecta legile tarii.
  • +6 (10 voturi)    
    Presedintele si hotii (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:41)

    takada [utilizator]

    Gratierea politicienilor penali si hoti este o forma de discriminare!!!

    De ce nu am incepe si noi sa furam,sa mintim,sa mituim,sa ne batem joc de ei (de politicieni),asa cum fac ei cu noi?

    Conducatorii nostrii vor doar pentru ei,dar toata populatia Romaniei de ce nu ar putea face ce fac zi de zi politicienii penali?

    Doar pentru populatie exista lege si coercitiune,pentru restul exista liber la faradelege.

    Stat de drept,drepturi pentru cetateni,vorbe goale pentru ei,penalii tarii.
  • -2 (8 voturi)    
    Sa-i spuna cineva si lui Obama... (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:42)

    Skipper1 [utilizator]

    ...ca gratierile si amnistia sunt o "catastrofa" care va face "sa dispara democratia".
  • +9 (13 voturi)    
    Curat program mafiot (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:42)

    valll [utilizator]

    27 de ani au furat de-au zvantat si acum isi pun de amnistie. Mai ramane ca furatul sa fie declarat legal,
  • +6 (8 voturi)    
    Strada (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:59)

    Zucker-ul [utilizator]

    ''Sac de rafie'' vrea sa fie PM, mai bine ii dam un aparat de sudura.....

    Iesim in strada....
  • +10 (14 voturi)    
    !!! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 12:59)

    neo13 [utilizator]

    Putorilor!!! Ati stat in casa in loc sa veniti la vot! Acuma va bucurati ca vine neamtu, asa sarac la minte cum pare, face umpic de scandal si sperati sa moara pesedeii si taricenii si altii ca ei!
    Am pierdut o buna si MARE ocazie sa-i ardem. Acuma ne luam papara.
    Tara de alcoolici si de putori!
    Din pacate majoritatea (aia 3.000.000 care au votat asa cum au votat) ne pune eticheta.
    Sta-le-ar in gat!!!
  • -13 (21 voturi)    
    Johann se poate opune si poate sa-si puna (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:02)

    xrogo [utilizator]

    si polele-n cap,o lege a amnistiei este necesara si se va da,problema este cine va beneficia de ea si cum se va aplica,aici trebuie o discutie aplicata a celor din conducerea penitenciarelor,a celor din justitie si a parlamentarilor,nu poti sa sari si sa te opui la o lege necesara,chit ca te numesti Johann sau altcumva!
    • +1 (5 voturi)    
      da (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:24)

      User53221 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      e absolut necesar sa primesc si eu 1 mil euro, si voi primi. de ce ? cum adica argumente ? ce e alea ? terminati ba cu intrebarile prostesti.
    • +1 (5 voturi)    
      nu inteleg exact (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:30)

      sanutevad [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      necesara de ce?
    • +3 (5 voturi)    
      de ce oare o lege de amnistie este prioritara si (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:05)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      nu o lege a sanatatii, sau reabilitarea legii educatiei macelarita de ponta si Andronescu cu ordonante?
      • 0 (2 voturi)    
        Nu prioritara, (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 13:21)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui ty

        ci necesara!
    • -1 (5 voturi)    
      Inca nu ai invatat sa scrii romaneste (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:44)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Esti agramat si dai lectii despre justitie si amnistii? Nu ti-e rusine? 99,99% ca nu.
    • 0 (6 voturi)    
      Si btw, explica-mi de ce e NECESAR (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:46)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      sa dai liber la javre penale?
      • +1 (1 vot)    
        Pentru aia, (Duminică, 8 ianuarie 2017, 9:17)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        ca sunt javre si penale si pentru ca asa se procedeaza in tarile civilizate!
  • +4 (8 voturi)    
    c e s (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:02)

    User53221 [utilizator]

    Nu inteleg, cu ce logica de tot rahatul, s-a convins lumea ca asta e o solutie. Daca nu avem locuri in inchisori, incurajam hotia ? Pai si dupa aia cand o sa avem mai multi hoti, ce facem ? Ii gratiem din nou, nu ? Ca locuri tot nu o sa avem.
  • +11 (15 voturi)    
    au trecut cate zile de la investirea guvernului? (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:09)

    Dalinar [utilizator]

    Cateva doar si psd se dezlantuie deja. Vor sa elibereze caini turbati pe strazile tarii. Bravos votaci, Xanti, ti-ai luat tara inapoi spuneai? Mie mi se pare ca ai oferit-o pe tava jumalailor sa o distruga.
  • -4 (10 voturi)    
    Experienta (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:27)

    A310 [utilizator]

    Numai cine nu a avut de-a face cu asa zisa justiție din Romania poate sa creadă ca "Judecătorii şi procurorii sunt repere morale" . Cu referire la o lege a amnistiei si grațieri , eu consider ca este oportuna pentru a evita sancțiuni din parte UE . Este vorba de câteva zeci de milioane de Euro
    • +3 (3 voturi)    
      "Repere morale"... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 6:17)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Am ascultat inregistrarea cu procurorul Negulescu, Un adevarat "reper moral". Categoric, astfel de oameni nu au interese personale, nu pot gresi si nu trebuie niciodata contrazisi. Oricine nu e de acord cu asta e "impotriva justitiei".

      Justitia e un domeniu sfint, singurul in care nu exista si nu poate exista coruptie, abuzuri sau greseli, De-aia nu exista nici vreo lege a raspunderii magistratului. Ei sunt "reperele morale". Ce fac si ce spun ei, e adevarul absolut. Ei ii fac pe altii "penali", dar ei nu pot fii niciodata "penali". Daca incerci sa te indoiesti de asta, e "catastrofa", se prabuseste democratia.
  • +4 (8 voturi)    
    Catastrofa voturilor pentru penali cere analiza! (Vineri, 6 ianuarie 2017, 13:32)

    hops [utilizator]

    In tarile civilizate justitia pedepseste vinovatii nu victimele. Trebuie pedepsiti corupatorii sistemului, ca Iliescu si Ponta, nu simpli executanti siliti de situatie sa intre in coruptie.

    In plus, in toate tarile civilizate, justitia ia in considerare si interesul public. Trebuie pedepsit Nastase pentru impunerea sistemului doctoratelor false nu profesorul de atelier care a facut si el un ciubuc dupa ore cu aparatul de sudura al scolii.

    De ce nu putem avea un proces de la Nuremberg care sa traga linia intre vinovati si victime, incluzand si considerente pragmatice?

    Trebuie cantarite faptele lui Dragnea de corupere a administratiei publice in forma continuata contra beneficiilor pentru public aduse de Dragnea afaceristul de succes. Desi dl. Condamnat si-a inclinat iarasi balanta spre nenorocire, semnalul pentru ceilalti penali ar fi ca exista o cale de iesire decenta si lenienta din cauza raspandirii coruptiei fortate.

    Altfel toti penalii se vor ralia curentului anti-justitie care poate duce foarte rapid la catastrofe de tip Teleorman, Basarabia si Siria.
  • +1 (1 vot)    
    amnistie&gratiere (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:19)

    Walking_dead [utilizator]

    Se pare ca resetul politicii romanesti este inteleasa intr-un fel de pulime si altfel de catre politicieni.
  • +6 (10 voturi)    
    Nu vor intrazni asa ceva (Vineri, 6 ianuarie 2017, 14:48)

    Ion2050 [anonim]

    O asemenea lege e suficient doar sa fie pusa pe ordinea de zi si ar chema tara la revolutie. Dragnea stie asta.
    Cat priveste suspendarea lui KJ: Cvorumul nu poate fi atins de cei care au votat PSD/ALDE. Cei care ar vota "nu" raman acasa. Dragnea stie asta. Ca-i siret nevoie mare!
  • 0 (6 voturi)    
    Lupta (Vineri, 6 ianuarie 2017, 15:07)

    Robert_Jordan [utilizator]

    E tara noastra, daca nici noi nu luptam pentru ea atunci cine?
  • +1 (5 voturi)    
    nu asteptam mai intai sa vedem (Vineri, 6 ianuarie 2017, 16:11)

    alex562 [utilizator]

    ce prevede?
    • +3 (3 voturi)    
      Cum? Sa pierdem o asemenea ocazie? (Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, 8:08)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui alex562

      ... ca sa latram, sa agitam si sa provocam revolta? Doar sunt platiti la postare.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version