Dovada platii unei amenzi de circulatie poate fi trimisa de acum la Politie pe e-mail / Se elimina timbrul fiscal pentru cazierul judiciar

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 30 august 2016, 14:51 Actualitate | Esenţial


Politist
Foto: Agerpres
Dovada platii unei amenzi de circulatie sau copia actului de identitate pentru obtinerea cazierului judiciar pot fi trimise pe adresa de e-mail a fiecarui inspectorat de politie judetean sau a Politiei Capitalei, anunta Inspectoratului General al Politiei Romane (IGPR), intr-un comunicat.

Modificarea procedurilor vine dupa ce Politia Romana a pus in practica prevederile O.U.G. nr. 41 din 2016 privind stabilirea unor masuri de simplificare la nivelul administratiei publice centrale.

"Pe site-ul nostru - www.politiaromana.ro - la sectiunea Politia Romana/Unitati teritoriale, puteti gasi legaturi catre unitatile teritoriale de politie", precizeaza IGPR, in acest comunicat.

De asemenea, cetatenii nu mai trebuie sa prezinte copie xerox a cartii de identitate pentru a obtine documente eliberate de politie.

"Este suficient sa transmiteti copia scanata a documentului de identitate pe e-mailul inspectoratului de politie judetean sau al Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti.

Totodata, pentru obtinerea certificatului de cazier judiciar, nu se mai solicita timbrul fiscal in valoare de 2 lei", potrivit sursei citate.

Certificatul de cazier judiciar se elibereaza, de regula, pe loc, sau in cel mult 3 zile de la data solicitarii, in situatiile in care cererea este depusa in Romania.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















52007 vizualizari

  • -4 (8 voturi)    
    Pe email haha (Marţi, 30 august 2016, 14:57)

    gugurila [utilizator]

    De ce mai au nevoie de o copie, cand ala de la ghiseu poate foarte bine sa-mi verifice identitatea?
    • +7 (9 voturi)    
      Nu confunda persoana cu institutia (Marţi, 30 august 2016, 17:00)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui gugurila

      Cel de la ghiseu nu e Politia Romana,e un angajat. Cum face el dovada administrativa ca tu si el ati fost fata in fata la un moment dat ?
      Sa te intreb altceva. Sa presupunem ca ai o afacere, o magazie de produse si un magazioner. Prin fisa postului ii soliciti sa completeze o fisa de magazie, un aviz de expediere sau altceva ? Sau tu esti numai cu POSDRU-brichete si afise ?
      • +2 (2 voturi)    
        Tipic pentru stat... nu e nimeni responsabil (Marţi, 30 august 2016, 23:05)

        gugurila [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        De ce as face diferenta intre persoana si institutie? Ala pe care l-au pus in fata mea la ghiseu e reprezentantul institutiei. Putin imi pasa ca e politist sau nu, e problema lor interna de organizare nu a mea.

        Da' asa e organizat orice la stat, sa nu fie nimeni raspunzator de nimic...
      • 0 (0 voturi)    
        teoretic se poate (Miercuri, 31 august 2016, 13:03)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        Daca bazele de date ale primariilor ar fi interconectate, s-ar putea face automat modificarea intre ce ai platit tu acasa si ce e in evidenta primariei din cucuietii de deal unde ai inregistrata amenda. Dar cum asta nu se intimpla, si nici nu se inregistreaza amenda la domiciliul tau, e nevoie sa duci trimiti tu dovada de plata la cucuietii din deal sa te steraga de la datorii.
  • +14 (16 voturi)    
    Ramane intrebarea (Marţi, 30 august 2016, 15:17)

    serbanTeodor [utilizator]

    De ce nu e in stare politia sa-si dea seama ca i-au intrat niste bani in cont care provin de la un cnp caruia i-a fost emisa o amenda intamplator cu exact suma care i-a intrat in cont? De ce geniu e nevoie sa rezolve misterul asta?
    Sau la taxe si impozite daca +200 de la un cnp cu -200 de la o amenda politie = 0 si gata toata lumea fericita?
    • -2 (2 voturi)    
      Problema de soft (Marţi, 30 august 2016, 17:11)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

      Sunt si institutii financiare private (de exemplu banci) unde te lovesti de aceasta problema.
    • +7 (7 voturi)    
      nu constituie (Marţi, 30 august 2016, 17:21)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

      dovada legala :)
      e numai o coincidenta


      Te doare capu nu alta
      asta e legea
      asa au facut-o niste intelepti
    • 0 (0 voturi)    
      e nitel mai complicat (Miercuri, 31 august 2016, 13:06)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

      Amenda o iei la cucuietii din vale (ca sa mai schimb localitatea) si o platesti cind ajungi acasa in Bucuresti. iar la Cucuietii din vale la primarie figurezi ca si datornic. Iar la cucuietii din vale baza de date a primariei e un caiet A4 de matematica. Daca te-ar inregistra cu amenda la localitatea de domiciliu, unde platesti, ar fi rezolvata problema. Asha... e mai dificil.
      • 0 (0 voturi)    
        De ce simplu cand se poate complicat (Miercuri, 31 august 2016, 14:24)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Ce conteaza unde ai primit amenda si unde o platesti? Daca am primit-o in "cucuietii din vale" dupa cum spui, inseamna ca trebuie platita in contul lor (daca nu exista unul centralizat). Asadar, indiferent daca o platesc la Bucuresti sau la Roma, tot in contul lor se duc banii deci pot sa vada ca s-a platit si nu mai trebuie nici o dovada. De ce in alte tari se poate? Ex. in Canada, nu trebuie trimisa nici o dovada ca am platit o amenda.
        • 0 (0 voturi)    
          Din cite stiu eu se plateste la primarie (Miercuri, 31 august 2016, 16:38)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Din cite tin minte de la ultima amenda neplatita la politai, amenzile de circulatie se platesc la primarie la ghiseu, si nu la banca. De ce e asha, asta doar functionarimea de prin primarii o sti. Dar asta e alta poveste.... Si nu spun ca nu se poate autmatiza totul, ci doar ca nu poti peste noapte sa obligi toate primariile sa incaseze amezile de circulatie prin transfer bancar.

          Cit despre Canada, e cu 50-100 de ani inatea Romaniei. La noi fiecare primarie tre sa aiba o gramada de posturi de functionari care incaseaza taxe si plimba hirtii. Ca sa fie loc pentru toate amantele, nepotii neterminati si alte categorii de ratati care altfel ar muri de foame. Inca ma mir ca se pot plati taxele locale online...
          • 0 (0 voturi)    
            Da, cred ca exemplul a fost prost ales (Miercuri, 31 august 2016, 18:40)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Sa mai spun ca, presupunand ca nu poti face ceva on-line, totul se face, inclusiv plata, la giseul unde te duci? Dar situatii din astea sunt putine... De ex permisul de conducere. Dar si aici totul e pe loc, inclusiv fotografia si plata. Iar pasaportul se poate "comanda" prin posta: Trimiti ce trebuie (formularul, pozele) prin posta si tot prin posta iti vine.
            • 0 (0 voturi)    
              cum ziceam (Vineri, 2 septembrie 2016, 13:26)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              In Canada oamenii au serviciu, copii, bani sa-i petreaca tim pul liber, etc, iar fentarea legii nu e printre preocuparile principale. Pe cin d in Romanica, daca lasi o bresa in sistem in 2 luni te trezesti ca jumate de tara o foloseste.
  • +4 (4 voturi)    
    Excelent cu timbru fiscale, dar... (Marţi, 30 august 2016, 15:19)

    TheLionKing [anonim]

    Inteleg ca tot trebuie sa ma duc la posta ca sa platesc taxa de 10+5 RON. Exact la aceeasi coada unde luam si timbrele.


    Mi se pare normal sa platesc pentru aceste "servicii" extra: cazier, pasaport, etc dar de ce nu imi pot veni direct la plata impozitelor? Asa cum semnez amenda de circulatie si ea imi apare la datorii catre stat sa pot semna o hartie cand mi se da pasaportul sau cazierul ca "Sunt de acord sa imi vina plata la taxe si impozite".
    • +8 (8 voturi)    
      hehe (Marţi, 30 august 2016, 16:00)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui TheLionKing

      pentru ca multi, asa cum nu-si platesc amenzile, nu-si vor plati nici cazierul, pasaportul sau alte cele :)
      • +6 (6 voturi)    
        Atunci hai sa nu mai dam nici amenzi (Marţi, 30 august 2016, 17:12)

        TheLionKing [anonim] i-a raspuns lui stupidu

        Daca tot nu se platesc.

        Hai sa fim seriosi in proportie de 90% cred ca se platesc, caci nu poti face anumite lucruri fara amenzi platite
    • +2 (2 voturi)    
      Poti plati online (Marţi, 30 august 2016, 16:10)

      Andy500 [utilizator] i-a raspuns lui TheLionKing

      Pentru cazier cel putin poti plati online in contul trezoreriei de care apartine sectia la care te duci (sunt trecute conturile pe site) si te prezinti cu extrasul de cont la cazier. Astfel nu platesti cei 5 RON (50%) la Posta Romana si stai o ora.
      • +4 (6 voturi)    
        Care extras de cont? (Marţi, 30 august 2016, 17:11)

        TheLionKing [anonim] i-a raspuns lui Andy500

        Unul printat de mine sau unul de la banca stampilat?
    • +1 (3 voturi)    
      Serios? (Marţi, 30 august 2016, 17:21)

      The_Dude [utilizator] i-a raspuns lui TheLionKing

      Ti se pare normal sa platesti pentru cazier, respectiv pentru un document necesar (de ex.) la un dosar solicitat de o alta autoritate a statului, document pe care il tine o institutie platita din banii tai (de la buget) si care a angajat mai multi bugetari, platiti tot din banii tai, sa-ti inmaneze aceasta hartie?! Super.
      • 0 (0 voturi)    
        pai... (Miercuri, 31 august 2016, 13:12)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui The_Dude

        De platit oricum platesti, fie direct fie indirect prin impozite. Acuma, cum o fi mai bine, sa se impute costurile direct celor care cer cazier, sau sa se imparta la toti. Asta ca sa nu mai spun ca la costuri zero, unii pot cere cazier zilnic doar pentru a avea hirtie de aprins focul la gratar in weekend... taxele alea au rolul lor. Problema e ca ar trebui sa poata fi platite pe loc sau prin transfer bancar, nu cu timbre de 2 lei la posta si taxa de 5 lei la finante.
  • +14 (14 voturi)    
    E un pas enorm (Marţi, 30 august 2016, 16:02)

    fdaniel [utilizator]

    Si e pacat ca nu se vede asta; sunt mici caramizi luate de la baza mastodontului securisto-comunist numit "stat" si asta e mult mai important decat o mie de promisiuni desarte la TV.
    • +1 (3 voturi)    
      de acord (Marţi, 30 august 2016, 16:37)

      alex562 [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      nu m-as bucura de o amenda de circulatie, dar daca am gresit, platesc si trimit email dovada platii, m-as bucura sa imi confirme inapoi primirea, altfel ma tem sa nu raman "agatat" si sa o platesc iar
      • 0 (0 voturi)    
        pai (Miercuri, 31 august 2016, 13:13)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui alex562

        de ceva timp se poate plati direct la organ. E cel mai simplu mod de plata daca intr-adevar vrei sa platesti.
  • +4 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 30 august 2016, 16:11)

    [anonim]

  • +5 (7 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 30 august 2016, 16:14)

    [anonim]

    • -6 (10 voturi)    
      Buna dimineata (Marţi, 30 august 2016, 16:55)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui

      Ne aflam in 30 august 2016.

      La subiect si la zi ai de comentat ?
      • +2 (4 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 30 august 2016, 18:36)

        [anonim] i-a raspuns lui OvidiuTudor

      • -1 (3 voturi)    
        Minusuri (Miercuri, 31 august 2016, 8:43)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        Nu inteleg de ce ai primit atatea minusuri, observatia ta era cat se poate de pertinenta. Nici eu nu vad relevanta, in discutia de fata, unei facturi gresite emisa acum 17 ani.
    • +2 (2 voturi)    
      Si nu ai gasit inca (Marţi, 30 august 2016, 17:30)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui

      un avocat sa te sustina din punctul asta de vedere?
      eu eram de mult iesit la "pensie" pe banii celor de la electricitate
      pe bune
      ma duc sa termin dreptu sa te reprezint in process?
      • +1 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 30 august 2016, 18:34)

        [anonim] i-a raspuns lui MoemBius

        • 0 (0 voturi)    
          pai (Marţi, 30 august 2016, 19:07)

          Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui

          Pai in 1999 eram inca cu Electrica, nu? :)
          • 0 (0 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 30 august 2016, 22:13)

            [anonim] i-a raspuns lui Xorciser

            • 0 (0 voturi)    
              si in 2299 (Joi, 1 septembrie 2016, 1:46)

              MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui

              o sa fie tot astia la Electrica?
              Poate ajungem sa folosim in ~ 300 de ani ceva Quarci (or fi mai ieftineaua)
              Se poate sa existe atunci Quarcica??
              nu Electr(on)ica
  • +12 (12 voturi)    
    Wrong, in secunda in care ai platit (Marţi, 30 august 2016, 16:32)

    Savitar [utilizator]

    amenda, preferabil online, dupa ce ai apasat tasta enter, ar trebui ca pe site-ul Militiei sa apara ca "platita".
    C'monnn guyz, au trecut 26 de ani.
  • +4 (6 voturi)    
    Suntem cam carcotasi (Marţi, 30 august 2016, 16:56)

    MPopa [utilizator]

    Eu zic sa ne bucuram ca iata, tehnocratii lui Ciolos au facut in sfarsit posibila eliminarea unui drum la Politie. Poate ca intr-adevar metoda ar putea fi simplificata si mai mult dar mie mi se pare rezonabila noua procedura.
  • +5 (5 voturi)    
    nu de acum (Marţi, 30 august 2016, 17:17)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Se putea deja. Eu am platit amenda de circulatie prin ghiseul.ro si transmis prin mail catre politie prin Iunie.

    De notat ca bietii oameni nu au adrese de mail dedicate (igp.ro sau ceva) ci folosesc gmail, clicknet, yahoo. Macar un client de email sper sa aiba ca sa nu intre pe rand...
    • +3 (3 voturi)    
      asa e (Marţi, 30 august 2016, 17:58)

      micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Eu am luat o amenda anul trecut in vara si prin decembrie am primit o recomandata in care eram invitat la administratia financiara pentru plata amenzii sau trimiterea dovezii pe mail.

      Am trimis dovada platii pe mail si s-a rezolvat. Chiar le-am scris ca sunt uimit ca se pot rezolva aceste lucruri pe mail.

      Confirm si eu ca adreasa de mail era de yahoo.

      Sigur... normal era ca amenda aia sa apara ca fiind platita in momentul in are am platit la agentia CEC.
    • +2 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 30 august 2016, 18:38)

      [anonim] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      • 0 (0 voturi)    
        ti-au dat berbecii minus (Miercuri, 31 august 2016, 0:00)

        Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui

        fiindca era mai usor decat sa dea un search sa vada daca ai dreptate :)

        Da asa este confirm, atat fiindca sunt stocate datele in afara UE cat si fiindca atunci cand sunt in cloud, trebuie sa fie un cloud proprietatea institutiei respective.
  • +2 (2 voturi)    
    care adresa de email (Marţi, 30 august 2016, 18:17)

    DorinU [utilizator]

    Am intrat pe https://politiaromana.ro/ro/structura-politiei-romane/unitati-teritoriale/bucuresti si nu-mi dau seama ce adresa de email sa folosesc? Director General? Adjunct? Sau purtator de cuvant? Altele nu sunt. Poate vin cu o precizare?
    • 0 (0 voturi)    
      adresa email (Duminică, 11 decembrie 2016, 18:19)

      markyballer [utilizator] i-a raspuns lui DorinU

      Adresa de email o gasesti in sectiunea Politia Romana / Unitati Centrale / oug41.2016.dr@politiaromana.ro
  • +2 (2 voturi)    
    Pe bune, pe mail? (Marţi, 30 august 2016, 19:23)

    bigbrother [utilizator]

    80% din mailurile trimise la nivel mondial sunt spamuri..din cate inteleg au adrese de yahoo pe care se primesc aceste confirmari..ma intreb cate confirmari ajung sa fie citite si cate sunt marcate ca spam.

    Fratilor, suntem in secolul 21, telefonul mobil este mai performant decat calculatorul care a trimis oameni pe Luna; avem internet de mare viteza, programatori de top, site-uri web care fac de toate, aplicatii pentru telefoane inteligente si asta e tot ce se poate scoate din "putul" gandirii, sa se trimita pe mail confirmarea?

    Cred ca de fapt cineva n-a vrut sa-i lase pe drumuri pe aia de confirmau manual aceste plati, altfel nu-mi explic logica acestui demers. S-ar zice ca s-a rezolvat o problema dar o face intr-un mod pueril si plin de (viitoare) probleme...
  • 0 (0 voturi)    
    civilizat ?? (Miercuri, 31 august 2016, 8:40)

    nedumeritul [utilizator]

    civilizat ar fi sa primesc raspuns pe mail ca s-a operat plata amenzii. Ar mai ramane operatia de plata a amenzii. Eu am fost amendat ca am intrat pe sens interzis la piata Obor(semnul nu se vedea de o creanga de copac)Politistul mi-a spus ca pot plati la orice oficiu postal. Nu este asa Am luat la rand toate oficiile postale din Obor pana in Chitila. Doar un mic oficiu postal din soseaua Chitilei a acceptat sa primeasca plata amenzii.Dovada platii a fost un calvar.Am mers la politia rutiera din Strada Udriste cu dovada. (inainte acolo se duceau dovezile)Mi s-a spus ca nu la ei
    trebuie sa merg, si ca amenda nu au dat-o ei ci politia locala. Am intrebat unde e politia locala si mi-au spus ca nu stiu.Mi-au spus sa astept pana ma someaza fiscul sa platesc si sa duc dovada acolo. De 4 ani pastrez dovada asteptand somatia fiscului...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by