Inspectoratul General al Politiei Romane (IGPR) a demarat de vineri, 1 aprilie, procedura de incadrare prin concurs a 1.900 de posturi de agent ordine publica, la nivel national, anunta oficiali din cadrul institutiei, potrivit Mediafax.

Politia Romana a demarat, prin intermediul Inspectoratelor Judetene de Politie si Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti (DGPMB) procedura de angajare a 1.900 de agenti de ordine publica, dintre care 46 de posturi prin reincadrare iar restul din sursa externa.

Inscrieri se fac in perioada 1- 8 aprilie, au declarat pentru Mediafax oficiali din cadrul IGPR.

Pentru posturile de la nivelul Politiei Capitalei, candidatii care vor promova examenele isi vor putea alege sectia de politie la care vor sa-si desfasoare activitatea iar pentru posturile de agenti de ordine publica in mediul rural, cei promovati vor fi selectati in functie de optiunile lor, dar si de nevoile din teren, anunta reprezentantii IGPR.

Potrivit Politiei Romane, dupa 8 aprilie, atunci cand este ultima zi de inscrieri, la nivelul fiecarui judet va fi afisat calendarul probelor eliminatorii. Cei care vor sa se angajeze vor avea de sustinut, pentru inceput, proba medicala, examenul psihologic si proba sportiva, toate aceste fiind eliminatorii, pentru probe neexistand limita de varsta pentru cei care vor sa se inscrie.

Exemenul scris va fi sustinut pe data de 14 mai, la sediile Inspectoratelor Judetene si la Politia Capitalei iar cei care promoveaza nu vor putea sa paraseasca postul pentru o perioada de trei ani.