Bucurestiul cere ajutor european pentru deblocarea traficului

de C.G.     HotNews.ro
Marţi, 11 decembrie 2007, 9:05 Actualitate | Esenţial


Blocaj in trafic
Foto: Rompres
Timp de doua zile, experti  ai Comisiei Europene prezinta autoritatilor locale din Bucuresti solutii pentru fluidizarea traficului tot mai aglomerat din Capitala. Potrivit RFI in limba romana, ei prezinta variantele aplicate in celelalte tari din blocul comunitar, care s-au confruntat cu aceeasi problema dupa aderare.


Pe de alta parte, un studiu al ministerului Transporturilor sustine ca numarul mediu al masinilor aflate in trafic in Bucuresti a scazut in ultimi sase ani.

Potrivit site-ului Mediafax , analiza prezinta media zilnica a vehiculelor aflate în circulatie în mai multe luni din anii 2000-2005 şi 2007.

Astfel, numarul masinilor din trafic era de 85.070 în mai 2000, de 89.680 in iunie 2001, 83.610 în aprilie 2002 , 88.390 in mai 2005. In lunile august si septembrie, traficul a evoluat de la 79.040 de masini în august 2000 la 86.010 în septembrie 2001, 78.100 de unităti în august 2003, 88.270 în septembrie 2006 si 86.356 de masini în august 2007.


Studiul contrazice, insa, datele oficiale potrivit carora numarul inmatricularilor a crescut semnificativ. In plus realitatea de zi cu zi arata ca  traficul a devenit din ce în ce mai aglomerat.
Datele l-au contrariat si pe ministrul Lucrarilor Publice, Laszlo Borbely care spune ca studiul este o gluma.

 "Este o gluma acest studiu de caz. Este imposibil sa avem in anul 2004 mai multe masini decat în 2007. Va rog sa analizaţi mai bine datele. Dacă mergem cu un astfel de studiu de caz în care se spune ca în 2007 a fost un trafic mai mic decat în 2004, nu ajungem nicăieri", a declarat Borbely.

El a mai spus ca o solutie pentru evitarea blocajelor ar fi o retea rapida de transport in comun, pentru ca oamenii sa-si lase masinile acasa.

















6092 vizualizari

  • +8 (8 voturi)    
    propuneir de trafic (Marţi, 11 decembrie 2007, 9:46)

    aquariusblend-1@yahoo.com [anonim]

    Soluti ar fi multe: sensuri unice, parcari realizate sub toate parcurile publice, parcari subterane si supraterane care lipsesc in Bucuresti, pasarele etajate in toate intersectiile mari, giratorii care sa elimine semafoarele cu timpi morti( acolo unde este posibila aceast aschimbare). Si apoi incurajarea transportului in comun nu o sa reduca pofta romanului de a se plimba cu masina. Poate doar costul orei de parcare sa-i aduca aminte ca masina este totusi un lux pe care nu toti si-l permit. Apoi ar mai fi multe de zis: programul rabla este un esec total, daca guvernul ar vre asa scape de rablele care se tarasc prin Romania de azi pe maine ar schimba legea astfel incat oricine doreste isi poate casarabla cu 800 de euro. Atentie, sa o caseze, fara sa fie conditionat sa cumpere o alta masina noua. Abia atunci ne vom scapa de toate Fiat-urile 124, Lada 1200, Lada 1500, dacii de dinainte de 89, Moskvich-uri, Trabant-uri precum si alte masini starine care zac acum, ale nimanui, pe carosabil. Dar de ce trebuie sa apelam la consultanti pentru astfel de masuri? Noi chiar nu mai avem idei sau responsabilitatea este prea mare si e mai bine sa o aruncam pe umerii altora? <br/><br/>Cu stima,<br/>Un cititor
    • -5 (5 voturi)    
      @anterior (Marţi, 11 decembrie 2007, 12:05)

      Alias [anonim] i-a raspuns lui aquariusblend-1@yahoo.com

      Masina este un lux? Ori ai plecat de prea de jos, ori te crezi prea sus. Automobilul are acelasi statut ca si masina de spalat rufe. <br/>Btw, tu traiesti in lux? ha-ha-ha
      • +4 (4 voturi)    
        mersul cu masina e un lux (Marţi, 11 decembrie 2007, 13:13)

        A Stfe [anonim] i-a raspuns lui Alias

        20 Euro/zi locul de parcare, iti spune ceva. Multi parizieni considera ca masina nu e un lux, dar mersul cu masina zilnic poate fi considerat un lux.
        • -1 (1 vot)    
          @anterior (Marţi, 11 decembrie 2007, 17:15)

          Alias [anonim] i-a raspuns lui A Stfe

          &quot;masina nu e un lux, dar mersul cu masina zilnic poate fi considerat un lux&quot;.<br/><br/>aceste cuvinte ne doare. ai putea fi ales deputat fara probleme!<br/>si eu care ma revoltam cand auzeam vorba &quot;avem conducatorii pe care ii meritam&quot;.
        • 0 (0 voturi)    
          nota (Miercuri, 12 decembrie 2007, 10:42)

          aquariusblend-1@yahoo.com [anonim] i-a raspuns lui A Stfe

          Salut, am locuit in Paris 9 luni de zile si cunosc costul parcarilor Da Vinci: intre 3-6 euro pe ora( 3 euro/ora in Boulogne-Billancourt par example si 6euro/ora in Place de la Concorde sau pe Champs Elysee) sau, cum ai spus tu, 20 de euro/zi. Asta nu inseamna ca nu sunt benefice acele parcari. Inchipuie-ti ce ar insemna Pariusl fara acele parcari. Ca sunt scumpe este adevarat dar sunt necesare; cine nu-si permite sa plateasca acele parcari poate ar trebui sa se gandesca daca-si permite sa intretina o masina in Bucuresti... daca e corporate masina atunci corporate va fi si parcarea...daca e masina personala atunci si costul parcarii va fi tot personal...
    • +3 (3 voturi)    
      Despre trafic (Marţi, 11 decembrie 2007, 12:39)

      guess who [anonim] i-a raspuns lui aquariusblend-1@yahoo.com

      Solutiile amintite sunt bune si fac parte din <br/><br/>planul strategic al administratiei oricarei <br/><br/>metropole civilizate de oriunde, unde de altfel <br/><br/>au si fost puse de mult in aplicare. Ceea ce in <br/><br/>cazul Bucurestiului nici nu poate fi vorba. <br/><br/>Problema aglomeratiei infernale din Buc. are <br/><br/>insa si/sau in primul rand, alte cauze: <br/><br/>indisciplina crasa a celor mai multi dintre <br/><br/>participantii la trafic (soferi in primul rand, <br/><br/>dar si pietoni), nonsalanta ca sa nu spun <br/><br/>obraznicia cu care sunt incalcate cele mai <br/><br/>elementare reguli de circulatie dar si de <br/><br/>comportament civilizat si, nu in ultimul rand lipsa aproape totala a masurilor coercitive. Va asigur (si vorbesc in cunostinta de cauza) ca in orice metropola occidentala, trei sferturi din <br/><br/>conducatorii auto care s-ar comporta asemanator <br/><br/>celor din Buc. ar ramane fara carnet de <br/><br/>conducere si in plus cu f. mari costuri de <br/><br/>ordinul a sute de euro/dolari pentru a-si <br/><br/>recupera masinile ridicate de politie si depuse <br/><br/>undeva pe la marginea oraselor.
  • +2 (2 voturi)    
    Societati de leasing (Marţi, 11 decembrie 2007, 10:06)

    cocoshu [anonim]

    Numarul inmatricularilor a crescut, datorita faptului ca majoritatea firmelor de leasing au sediul in Bucuresti, iar autovehiculele se inmatriculeaza la Politia Capitalei, chiar daca marea majoritate a utilizatorilor sunt in judetele CJ, BV, CT, MM, SB, etc.
  • +1 (1 vot)    
    Solutii sunt, vointa ne mai trebuie (Marţi, 11 decembrie 2007, 11:46)

    realwahl [anonim]

    Solutiile sugerate sunt bune. Sunt multe idei, multe exemple... insa intre exemple si pus in practica, sunt 2 bariere importante:<br/>- jocurile politice si neintelegerile dintre primari, ministerul transportului, consilieri...<br/>- imaginea publica. Pai daca cineva se apuca de largit soselele in capitala (presupunand ca se poate), trebuie sa blocheze arterele respective o perioada. Si, cine sa o faca chiar acum, la sf. mandatului, stiind ca oricum efectele nu se vor vedea pe timpul lui si ca va fi altul care va &quot;taia panglica&quot;?
  • 0 (0 voturi)    
    nu cred (Marţi, 11 decembrie 2007, 11:51)

    eu [anonim]

    numarul masinilor in trafic a crescut, nu stiu cum au calculat ei cifrele alea. In parcarea de la blocul meu acum 4-5 ani era lejer, acum mai au putin si se aseaza unele peste altele masinile. Nu si le tin in parcare, pentru ca ziua sunt foarte putine iar seara si dimineata mai au putin si se iau la bataie proprietarii din cauza ca se blocheaza reciproc. Si in zonele unde locuiesc prieteni de-ai mei e la fel.
  • +1 (1 vot)    
    Monorail (Marţi, 11 decembrie 2007, 11:53)

    Lucian [anonim]

    De monorail ati auzit? Este un sistem de transport urban sigur, rapid si mult mai ieftin decat metroul. In orasul german Wuppertal exista un astfel de sistem care functioneaza de 100 de ani cu doar doua accidente majore (unul singur soldat cu victime), ambele datorate unor erori de operare si nu unor defectiuni mecanice. In lume sunt zeci de orase mari care au astfel de sisteme de transport. Ar trebui sa le deschida cineva ochii edililor nostri.
  • 0 (0 voturi)    
    gogomanii care ne conduc (Marţi, 11 decembrie 2007, 12:37)

    Nautilus [anonim]

    Lui Jumuliceanu si Marmureanu le e mai usor sa dea cu gura si sa ameninte cu restrictii decat sa termine pasajele pe care le au in lucru (Basarab, Baneasa etc)<br/><br/> ~Nautilus
  • +1 (1 vot)    
    Eu nu inteleg..... (Marţi, 11 decembrie 2007, 12:40)

    florynn [utilizator]

    Eu nu inteleg un lucru..... in tara asta de cacao, tampitii care sunt in pozitii de conducere (administratie centrala, locala, autoritati...... etc...) nu circula pe aceleasi starzi ca si noi? In aceeasi aglomeratie?!? De ce trebuie sa ajungem noi, marea masa sa ajungem sa ne dam cu parerea despre ce trebuie facut in tara asta?!? Astia mai sus numiti chiar sunt atat de idioti incat sa nu isi dea seama ca exista probleme oriunde te-ai uita si EI TREBUIE SA LE REZOLVE?!? Asta ma nelamureste pe mine.....
    • +1 (1 vot)    
      raspuns pt "utilizator" (Marţi, 11 decembrie 2007, 13:31)

      aquariusblend-1@yahoo.com [anonim] i-a raspuns lui florynn

      Iti scapa esenta...pur si simplu nu le pasa. Altfel spus nu au sefi deasuprac lor care sa-i intrebe ce D-zeu fac toata ziua in birourile lor? Si poveste se intinde pana la primul-ministru casa confirme vorba sfanta ca pestele de la cap se impute si se curata de la coada....
    • 0 (0 voturi)    
      ei circula cu girofar si masini cu WST....degeaba (Marţi, 11 decembrie 2007, 16:32)

      eu [anonim] i-a raspuns lui florynn

      WST, WSI....
  • 0 (0 voturi)    
    studiu amator (Marţi, 11 decembrie 2007, 13:15)

    vlad [anonim]

    Studiul prezentat e ori facut de un amator, ori prezentat de un amator. <br/>Nu poti compara traficul din luna mai si aprilie cu traficul din luna august 2007. Toata lumea a observat diferenta dintre august si noiembrie de exemplu. ...
  • +1 (1 vot)    
    numarul de masini (Marţi, 11 decembrie 2007, 13:19)

    valeriu [anonim]

    86.356 de masini ????? <br/>in Bucuresti ??????<br/>oare chiar nu aveti simtul realitatii ???? sunteti asa naivi, ia inmultiti cu 10 sa vedeti realitatea
  • 0 (0 voturi)    
    METROU (Marţi, 11 decembrie 2007, 13:25)

    mede [anonim]

    L-as ruga pe nesimtitul de minstru al transporturilor <br/>ORBAN sa vina sa vada cum vin la 8 dimineata in militari la 5 minute metrourile(parca e in bronx).Mergem ca sobolanii la servici.La unirii e o inbulzeala pe pasarela aia de te sufoci.<br/>Pe magistrala cu Piata universitatii desi vin metrourile la 2 minute te calci in picioare.<br/>Ce tot o da ca e vina lui Videanu.Nu ca ii iau partea .Dar problema e la minster.D-ai se merge numai cu masina!
    • 0 (0 voturi)    
      Militari - Bronx (Marţi, 11 decembrie 2007, 18:15)

      Corneliu Toca [anonim] i-a raspuns lui mede

      Si zi asa gigi, ce te face sa crezi ca selectul cartier Militari este mai bun ca Bronx-ul?
  • 0 (0 voturi)    
    Sistematizarea (Marţi, 11 decembrie 2007, 13:58)

    Provance [anonim]

    mult visata de Videanu si altii nu se poate aplca in Bucuresti pentru ca semafoare corelate si zone hasurate se pot introduce oricand. Nesimtitii care trec pe rosu, depasesc coloana aflata la semafor in orice situatie si pe contrasensul de dincolo de contrasensul de tramvai, stau ca orbii pe zona hasurata nu se termina curand fara politie eficienta ca de bun simt nu poate fi vorba. Sa nu ii uitam si pe dragii de pietoni care traverseaza oricand oricum numai pe verde nu. Se intampla sa iti fie rusine la unele treceri de pietoni unde ramai singur sa astepti culoarea verde a semaforului. (se baga pui pe trotuarul celalalt?)
  • 0 (0 voturi)    
    MEGA-SUPER (Marţi, 11 decembrie 2007, 14:30)

    MEGA-SUPER [anonim]

    Si eu care credeam ca MEGA-SUPER planul lui videanu va functiona
  • 0 (0 voturi)    
    am eu solutia la deblocarea traficlui (Marţi, 11 decembrie 2007, 14:56)

    badea gheo [anonim]

    sa vina videanu si sa dirijeze circulatia si dupaia sa se duca la oi ca spunea ca bunicasu a avut oi in teleorman si sa ne lase nabii in pace....numai de ciobani aud in ultimul timp si mam saturat
  • 0 (0 voturi)    
    SOLUTII (Marţi, 11 decembrie 2007, 15:10)

    Dan [anonim]

    Ceea ce majoritatea celor care dau solutii nu stiu, este ca Bucurestiul are un sol pacatos, care face ca orice constructii subterane sa coste enorm, sunt problemele tehnice care franeaza extinderea metroului, domnilor! Asa ca parcarile subterane ar fi foarte scumpe si daca sunt facute la mantuiala vor fi mereu pline de apa! Nu avem ingineri constructori si arhitecti care sa apuce problema, asta e! La fel cu cele supraetajate, alte probleme!
    • 0 (0 voturi)    
      Se pot face parcari subterane. (Miercuri, 12 decembrie 2007, 9:38)

      aquariusblend-1@yahoo.com [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Scuze dar nu ai dreptate. Sunt orase cu parcari subterane in conditii mult mai proaste si totusi au reusit. Nu te plange de costul parcarilor, va fi suportat de anteprenori, totul e ca Primaria sa concesioneze toate terenurile de sub parcuri...Cineva trebuie sa inceapa odata de undeva, mie mi se pare ca au innebunti cu totii cu solutia salvatoare numita sensuri unice. E o amagire, n-o sa se rezolve nici 5% din trafic. ideea e ca strazile trebuiesc sa fie goale, sa nu mai fie nici o masina parcata pe ele fiindca strazile sunt facute ca oamenii sa circule pe ele nu sa stea blocate din cauza parcarilor. Inchipuit-va o strada de 10 km cu doua sensuri. Daca o singura masina este parcata pe unul din sensuri imediat spui adio la 2 sensuri de circulatie si din acel moment nu mai este important ca 10 masini sau 1000 de masini sunt parcate pe acel sens parcate....Totusi parcarile sunt foarte utile si benefice, gandigti-va ca scapati de stresul spargerilor, de degradarea automobilului din cauza ploilor si soarelui, porniri mai usore iarna in parcari inchise etc...
  • 0 (0 voturi)    
    girofare (Marţi, 11 decembrie 2007, 16:25)

    croc [anonim]

    propun ca de azi incolo nici o masina sa nu mai aiba dreptul sa folosesc girofarul cu exceptia salvarilor si pompierilor, sa vedem ce se intampla. S anu mai poate marinarul ala imputit sa goneasca el cu spp-ul, sa nu mai poate samsarul ala de masini sa se plimbe el cu mercedesul si inca 5 masini. daca s-ar face asta sa vedeti ce ar reveni politicienii nostrii cu picioarele pe pamant. Stiti ca lumini rosii nu au voie sa folosesca decat politia? cum isi permit marlarii aia ordinari d ela spp sa le folosesca, cum isi permit sa o ia pe contrasens si sa te de-a lao parte cat timp regulamentul rutier scrie clar cine trebuie sa respecte ce culori si pentru cine se aplica. Ne conduc niste marlanicare au in jurul lor numai marlai (SPP).
  • 0 (0 voturi)    
    politie corupta si incopetenta (Marţi, 11 decembrie 2007, 18:16)

    Alfonso [anonim]

    Duminica noaptea, la ora 2.30, primesc amenda de viteza: 64km/h pe Dorobanti.<br/><br/>64km/h !!!!<br/><br/>Pentru ca politia are tupeul urias sa iasa noaptea cu radarul pe strazi. Dupa ce ziua, nu sunt in stare sa scoata decat 60 de oameni in tot Bucurestiul.
  • 0 (0 voturi)    
    Solutie simpla (Marţi, 11 decembrie 2007, 18:45)

    d&#39;coios [anonim]

    Parasiti cu toti Bucurestiul si Rominia lasati numai politicienii , militienii si hotii milionari sa se arda singuri intre ei! Bucurestiul , Clujul si alte orase nu vor scapa de trafic( de orice fel) NICIODATA!
  • 0 (0 voturi)    
    faq knows (Marţi, 11 decembrie 2007, 19:31)

    Octavian [anonim]

    Solutia ar fi sa va lasati masinile in garaj si sa mai mergeti pe jos un kilometru. Cu toate ca articolul e rahat. M-am uitat de curiozitate peste nr masinilor sa vad cum a crescut. aberant ce scrie aici.
  • 0 (0 voturi)    
    calvar auto bucuresti (Marţi, 11 decembrie 2007, 21:46)

    asociata eco-europa [anonim]

    - Cele doua milioane de locuitori ai Bucurestiului inspira zilnic resturile gazoase cancerigene ale celor aproximativ 1,5 milioane de automobile din trafic, cu tot cu cele aflate in tranzit sau venite pentru aprovizionare. Comparativ, in 1990 aveam 136.000 auto inregistrate pe aceiasi infrastructura si cam acelasi nr de locuitori.<br/>Aproape 30% din automobilele care circula in Bucuresti functioneaza inca pe baza de benzina cu plumb....Cam un Kg de plumb pe an este eliminat de fiecare masina. Aceasta substanta deosebit de nociva distruge calciul din oase, generand saturnism, decalcifieri, femeile nasc copii anemici, cu un intelect scazut si un comportament in general deviant cand cresc. In UE benzina cu Pb a fost interzisa de 10 ani&#8230;<br/>Traficul rutier bucurestean produce peste 2.000.000 tone de substante nocive anual cu efecte extrem de grave asupra starii de sanatate a locuitorilor provocand si deteriorarea accentuata a factorilor de mediu, fiind una dintre cauzele principale ale celor peste 20.000 cazuri anuale de deces datorate unor diferite stari maladive (afectiuni ale aparatului respirator, cardio-vascular, psihic), copii nascuti cu malformatii sau intoxicati cu plumb, dar si pentru cresterea temperaturii mai mult decat media pe tara;<br/>Mai nou fiecare al saptelea copil din Bucuresti sub 18 ani suferea de astm. Zilnic in traficul bucurestean peste 60% dintre autoturisme circula cu doar cu un pasager; Poluarea produsa de 50 de autoturisme o depaseste cu mult pe cea a unui autobuz si de infinite ori pe cea a tramvaielor, metroului sau troleibuzelor ELECTRICE ; Parcurg&#226;nd 1000 km, o ma&#351;in&#259; consum&#259; oxigenul necesar unui om pentru un an
  • 0 (0 voturi)    
    bucuresti - noxe auto FULL (Marţi, 11 decembrie 2007, 21:50)

    asociatia eco-europa [anonim]

    BUCURESTIUL - CEL MAI MARE ASPIRATOR UMAN DE NOXE AUTO DIN EUROPA<br/>Asociatia ECO-EUROPA atrage atentia si solicita dezbatere publica asupra fenomenului de poluare (intoxicare) excesiva la care sunt supusi locuitorii bucuresteni prin inhalarea (involuntara) zilnica de cantitati uriase de noxe auto (emisii carbogazoase cancerigene) produse de traficul auto suprasaturat si &#8220;scapat de sub control&#8221; din Bucuresti. Anual se adauga apoximativ cate 130 - 150.000 de noi automobile in Bucuresti pe aceiasi infrastructura proiectata acum 20 de ani pentru un nr de MAXIM 200.000 de automobile. Bucurestiul a devenit capitala fumului, nervilor (din cauza uriaselor ambuteiaje din intersectii), capitala zgomotului si vibratiilor (uzura parcului auto din Bucuresti depaseste 7 ani,), capitala supraaglomerarii si lipsei de spatiu (confortul - toate trotuarele marilor bulevarde din Bucuresti sint ocupate de automobile stationate sau parcate), capitala benzinarilor auto (intalnim &#8220;aroma&#8221; combustibililor auto in medie la fiecare 300 m in Bucuresti), capitala garajelor auto betonate pe spatiul verde din spatele blocurilor de locuinte (mai avem cam 100.000 de astfel de garaje neautorizate care ocupa peste 1.000.000 mp in Bucresti)&#8230;Toate acestea pe fondul reducerii drastice (peste 2/3) a zonelor verzi din Bucuresti (in 1989 aveam 37 milioane mp de spatiu verde si acum mai avem sub 13 milioane mp)
  • -1 (1 vot)    
    Solutia (Miercuri, 12 decembrie 2007, 4:53)

    Tzaranu&#39; din provincie (asa cum numiti voi pe cei [anonim]

    Solutia e simpla, domnilor! In stil italian, sa se interzica tranzitul tzaranilor din provincie. Ca ei sunt problema traficului infernal din Bucuresti. Sa lase masinile la intrare in oras, sa foloseasca mandrete de metrou, si alte mijloace de transport in comun, dupa ce, in prealabil, au obtinut de la Politie o autorizatie de sedere, eliberata bine intemeiat, pe baza unei invitatii emise de un bucurestean, autentificata la notar.
    • +1 (1 vot)    
      ccc (Miercuri, 12 decembrie 2007, 9:42)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui Tzaranu' din provincie (asa cum numiti voi pe cei

      Ha ha ha...si pasapoarte de intrare in &quot;Miticesti&quot; cand ne dati? Sau trebuie sa cerem viza de sedere ca sa va vizitam la voi, acolo, in hatisul de legi create tot de voi obligandu-ne sa venim la Miticesti pentru orice viza, autorizatie sau ceva mai special...si va mirati ca zone precum Ardealul si Banatul vor autonmie???
    • 0 (0 voturi)    
      EU (Miercuri, 12 decembrie 2007, 10:36)

      Un taran [anonim] i-a raspuns lui Tzaranu' din provincie (asa cum numiti voi pe cei

      Bai tarane, ti-ai luat buletin de bucuresti si acum nu mai iti recunostii consatenii.<br/>Credeam ca pe site-ul asta itra baieti destepti nu cu idei de astea imbecile!
  • 0 (0 voturi)    
    Trafic (Miercuri, 12 decembrie 2007, 10:57)

    gabi [anonim]

    Domnilor,<br/><br/>Soultia nu este nici pe departe utilizarea unor metode coercitive, gen numere cu sot si fara sot :-) <br/><br/>Nu merge asa creier de bibilica....<br/><br/>Degeaba o sa fie carca de autobuze, carca de tramvaie, benzi pentru ele, nu stiu cate tuneluri de metrou, etc. Nu se va rezolva absolut nimic. Ba din contra administrarea unei asemenea infrastructuri o sa inghita sume enorme din buget an de an.<br/><br/>Pe scurt: in acest moment sunt foarte multi care deja locuiesc in &quot;suburbii&quot;, altii lucreaza in afara Bucurestiului sau chiar in alt oras. Multi se vor muta, in scurt timp, in afara Bucurestiului.<br/><br/>Ce dracu o sa faca autobuzele RATB-ului si metroul pentru cei care vin Buc din Pantelimon, Berceni, Frumusani, Mogosaia, etc ? <br/><br/>Bucurestiul in sine are o problema... datorita modului in care a fost conceput. Cartiere dormitor, un singur centru administrativ.<br/><br/>Solutia e simpla:<br/><br/>Orasul trebuie sa se intanda pe orizontala, cu mai multe centre administrative si de business. <br/><br/>NU mai dati aprobabri de aiurea pentru MALL-uri in buricul targului si Incurajati firmele sa se mute spre periferia orasului.<br/><br/>Toate trebuiesc mutate spre periferie, in afara Bucurestiului si atunci aglomeratia dispare de la sine.<br/><br/>Ce trebuie sa faceti voi, penalilor, e simplu, bagati banu in extinderea utilitatilor, e mult mai ieftin decat sa faci nu stiu cate tuneluri de metrou.<br/><br/>Aaaaaa, si sa nu uit: mai puneti mana pe o carte, sau daca cititul va da dureri de cap, va puteti uita si la teveu, da pe Discovery, sa vedeti cum au rezolvat unii problema de genul asta acu 80 de ani.<br/><br/>Fraierilor !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version