Vasile Dancu, aviz favorabil la audieri: Pretul caldurii in Bucuresti trebuie marit, e cel mai mic din tara. E nevoie de reforma resurselor umane din administratia publica

de Catiusa Ivanov, Carla Dinu     HotNews.ro
Marţi, 17 noiembrie 2015, 8:49 Actualitate | Esenţial


Vasile Dancu la audieri
Foto: Hotnews
Cele doua Camere ale Parlamentului urmeaza sa se reuneasca marti, la ora 12.30, pentru a vota ministrii cabinetului Ciolos, transmite Digi 24. Initial, votul era programat sa inceapa la ora 10.00.

Marti dimineata mai sunt de audiat in comisiile de specialitate doi ministri propusi sa faca parte din Guvernul Ciolos.

Unul este Vasile Dincu, propus pentru functiile de vicepremier si ministrul al Dezvoltarii Regionale. Audierea lui fusese amanata pentru marti dupa ce luni i s-a facut rau la Parlament si a avut o cadere de calciu.


Ora 10.30: Vasile Dancu a primit aviz favorabil de la cele doua comisii de administratie publica si amenajarea teritoriului, cu o singura abtinere.



UPDATE ora 9.00 A inceput audirea lui Vasile Dincu. Declaratiile sale:


  • Chiar daca am ajuns pentru prima data la spital, entuziasmul mi-a ramas acelasi pentru ceea ce vreau sa fac in continuare
  • Vreau sa lucrez cu patru instante: cele doua comisii parlamentare, organismele administratiei locale unde am descoperit oameni multi mai competenti decat la centru
  • Mediul universitar e o mare sursa de expertiza practica (...). Acesti oameni devin parteneri foarte buni pentru administratie
  • Mi-am propus sa ducem mai departe o munca care in ultimii ani a fost de foarte buna calitate in ceea ce priveste reforma admisitratiei si cateva lucruri de strategie pentru viitoarea guvernare
  • Vom incerca sa structuram o relatie foarte buna cu Parlamentul in cadru tuturor ministerelor
  • Mi-am propus 4 puncte importante care au in spate munca unor oameni in ultimii 3 ani cu o mare forta de schimbare (...). Este vorba despre o crestere a coeziunii teritoriale si economice ce va duce la cresterea competitivitatii. Teoria polilor de dezvoltare de pana acum s-a dovedit gresita. Dezvoltarea regionala echilibrata nu e legata numai de administratia centrala, ci si de cea locala. Trebuie sa conteze si vocea comunitatii locale. Cred ca e foarte necesar un echilibru. Vom incerca sa construim si sa reparam unde nu functionaeza dezvoltarea unui pachet de servicii minim pentru fiecare comunitate locala. Vom descoperi localitati care nu au fost prinse in aceasta plasa de dezvoltare si vom gasi o rezolvare in anii care vin prin noi proiecte

Imi propun mai multe obiective:

  • managementul programelor europene care au fost inventariate si va trebui sa gasim resurse interne pentru ca sa poata fi duse pana la capat, dar si resurse externe
  • infrastructura locala care a fost privita pana acum destul de fragmentar. Avem 7 mai programe strategice la minister. 2 800 de scoli pentru care va trebui sa gasim resurse pentru ca ele sa fie autorizate. Finantarea consolidarii cladirilor cu risc seismic, investitii in locuite pentru tineri, petnru chiriasi evaluati, finantarea obiectivelor de interes sportiv
  • As vrea sa vorbim despre promovarea eticii in administratia publica, sa construiesc o cultura a integritatii
  • finantarea cladirilor cu risc seismic. In Bucuresti este o psihoza. Bucurestenii traiesc o drama si un sentiment al insecuritatii greu de imaginat. Exista si o fuga din oras spre periferie din aceasta cauza. Acolo se da o batalie care creste artificial pretul terenurilor.
  • finantarea obiectivelor sportive;
  • locuinte pentru tineri
  • finantarea unor obiective pentru sportul de masa; sportul romanesc a fost cel mai bun instrument de brand pt Romania. Nu trebuie bani foarte multi, doar o strategie foarte buna.
  • consolidarea administratiei publice. Este vorba de doua mari paliere: revizuirea procedurii de adoptare a actelor administrative in zona consultarii publice si accesul la informatie. Sunt initiator al Legii 544, legii transparentei si a petitiilor. Aceste legi trebuie revazute. Acest lucru va aduce cresterea increderii in clasa politica. Nu este vorba de lipsa de calitate din administratie ci lipsa de comunicare intre societatea civila si administratia locala
  • eficientizarea relatiei dintre cetatean si administratia locala. Acum cativa ani am facut un studiu despre cati metri trebuie sa parcurga un cetatean pt o autorizatie. Atunci erau maratonisti cetatenii.
  • reforma resurselor umane din administratia publica
  • tarifele energiei termice in Bucuresti sunt prea mici, nesustenabile

Intrebari

Despre urbanism: Trebuie sa legiferam de urgenta un cod de urbanism. Acesta este un trend european. Este greu sa lucrezi in Parlament cu modificari de legi, revizuiri, etc. Acest cod trebuie sa contina toate lucrurile legate de dezvoltarea urbana. Trebuie sa incercam sa inventariem tot ceea ce tine de blocaje in acest moment. Nu se pot da autorizatii de construire oriunde, fara niciun criteriu. Atributiile ISC trebuie crescute. In alte tari este un fel de DNA, amenzile sunt extraordinare. La noi, din pacate, ISC nu are destule atributii si posibilitati ca sa curme aceasta nebunie.

Despre incalzire: In acest moment este necesar sa gandim mai bine, inclusiv prin mecanisme legislative, ce inseamna posibilitatea de a da consiliilor locale posibilitatea de a gestiona problema, sa se imprumute sa isi achite datoriile.

Despre RADET: RADET devine o problema pentru Romania daca nu suntem atenti. Apare foarte des in mass-media discutia despre Radet. Eu cred ca de multe ori nu se spune adevarul sau cei care scriu despre asta nu inteleg. Conform prevederilor legale asigurarea caldurii este de competenta Primariei Capitalei. Fiind o problema locala, sigur, noi nu putem spune sa si-o rezolve fiindca este vorba de cetateni. Tariful este cuiul problemei. CGMB nu a mai actualizat de 5 ani tariful. La Bucuresti este cel mai mic tarif din tara, 169 lei. In Petrosani, Vaslui, Botosani, este mult mai mare. Cred ca CGMB trebuie sa revada acest lucru si sa optimizeze acest pret. Bucurestiul este singura zona care intra in regiunile dezvoltate a EU. Eu nu o sa spun ca bucurestenii sunt cei mai biogati, este o polarizare a veniturilor, sunt zone sarace si zone bogate. Trebuie gandit si din punct de vedere social. CGMB trebuie sa rezolve. Cred ca nu a existat o procupare in acest sens. Din banii cetatenilor din alte orase din Romania nu trebuie sa se plateasca pentru caldura in Bucuresti fiindca in tara sunt oameni mai saraci ca in Bucuresti. Se pot lua bani imprumut de la Trezorerie pentru rezolvarea problemei. Cred ca cei de la Primarie trebuie sa gandeasca un plan de revitalizare a regiei.

Despre descentralizare:
Este vorba despre ce facem cu dezvoltarea Romaniei. Sunt principii pe care acest Guvern vrea sa le promoveze, unul este aproprierea institutiilor de cetatean. Nu este normal ca un ministru sa aprobe reparatii la o scoala din Apuseni. Pentru ca nu stie ce este acolo.

Despre finantarea obicetivelor de investitii locale:
Din 2007 incoace sunt proiecte incepute de primari. Fiecare politician a venit si a propus proiecte.  Nici macar nu se stia valoarea acestor proiecte ca sa stim ce bani trebuie sa alocam. Eu cred ca inainte de a incepe lucruri noi, trebuie sa terminam ce am inceput.

Primarii veneau si spuneau, domnule ministru, baga si proiectul acesta cu 3 lei ca vad eu ce fac dupa, cum il termin. Asa s-a ajuns la o dezvoltare haotica. In 2013 s-a facut un inventar al acestor proiecte, s-au gasit 4000 de proiecte, au fost puse pe o lista.  S-a facut un calcul si s-a ajuns la o valoare de 12 miliarde lei, luate ca si credite de angajament. S-au impartit pe 4 ani, simbolic, fiindca nu se vor termina. Deci aici am mostenit o realitate. Un amestec de proiecte, dar a fost si un clasament al harniciei. Sunt judete cu multe proiecte si unele cu mai putine.

A recunoaste valoarea investitiilor este o idee buna. Apoi sa dam un pic de predictibilitate. O sa facem o analiza pe judete care este situatia in acest moment. Nu stiu daca vom cheltui aceste 3 miliarde luate ca credit de angajament. Insa a aparut problema cu scolile fara autorizatie sanitara, unde este nevoie de bani. Cred ca vazand ce s-a facut, putem sa planificam mai departe dezvoltarea.

Podurile, podetele, nu sunt eligibile, trebuie sa le finantam noi. Trebuie sa avem o viziune a ceea ce se intampla.

S-a spus ca s-au dat politic aceste proiecte. S-au acumulat si proiecte politice vechi, incepand  din 2007 pana acum. Bihor, care nu este PSD, are 830 milioane lei. Tulcea are nevoie de dezvoltare si are 129 milioane lei. Teleorman, la dl Dragnea -  388 milioane lei.

Am incercat sa vad statistica la zi a numarului de primari. PNL are 35% dintre primari , PSD - 52%. Partidele mai mici au mai putin. Trebuie sa facem o cercetare si sa vedem unde a fost o finantare disproportionata. Vom face niste optimizari multicriteriale si alocarile se vor face transparent.

Despre regionalizare: Regionalizarea este un proiect complex si are nevoie de o sustinere politica majora. Sunt doua proiecte mari pe care USL le-a propus, modificarea Constitutiei si regionalizarea, care avea nevoie si ea de modificarea Constitutiei. Tine de vointa politica generala. Avem nevoie de o majoritate politica solida pentru schimbarea Constitutiei. Nu stiu daca vom gasi viziunea care sa multumeasca pe toata lumea in acest mandat, probabil va fi proiectul legislaturii viitoare. Daca mergem cu componenta de descentralizare si incet-incet construim aceste lucruri, atunci va fi mai simplu cand vorbim de principiile unei reorganizari teritoriale.

Despre PNDL.
Aceste proiecte vor muri doar daca nu sunt duse la implinire de initiatori. Pana in 2019 exista resursele financiare pentru a fi duse la capat. Noi nu vom face o selectie dupa alte criterii. Sunt proiecte pe care trebuie sa le terminam.

















13546 vizualizari

  • +2 (14 voturi)    
    vasile dancu sau militantii daech.. belgieni (Marţi, 17 noiembrie 2015, 9:08)

    un domn [utilizator]

    este cam acelasi lucru
    • +8 (8 voturi)    
      vorbe sforaitoare, adica goale... (Marţi, 17 noiembrie 2015, 9:14)

      lili [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Ma mir ca nu a inceput cu Bilantul "maretei guvernari" a lui Ponta.....
      PSDul cu periculosul Dragnea in frunte e in continuare la guvernare, nu va faceti mari sperante....
    • -2 (8 voturi)    
      de ce? (Marţi, 17 noiembrie 2015, 10:17)

      prepeleac [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Care anume dintre obiectivele lui ti se par teroriste? Descentralizarea reala? Reglementarile clare si severe privind urbanismul local? Rezolvarea situatiei RADET?
      Poate ar fi bine c inainte de a vorbi sa citesti si sa gandesti. Poti sa dai un exemplu de ministru din noul guvern care sa fi avut un program mai clar, realist si bine argumentat?
      • +3 (5 voturi)    
        Parca n-am (Marţi, 17 noiembrie 2015, 13:33)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui prepeleac

        sti indoctrinarea, nepasarea, ticalosia , traseismul acestui comunisto -psd-ist. Ce crezi ca nu traim in Romania ? Cui spui baliverne ?
        • 0 (2 voturi)    
          Well ... ehe unde esti tu Zaroni ? (Marţi, 17 noiembrie 2015, 14:01)

          MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

          Well ... iata epigonii lui Zaroni - cu eticheta de "technocrat" cum dau buzna la palat !

          "Patria si Dreptul Meu!"
          .
      • +1 (1 vot)    
        Lasarea Bucurestiului in frig. Ti se pare Ok? (Marţi, 17 noiembrie 2015, 20:58)

        ddutz [utilizator] i-a raspuns lui prepeleac

        Vorbeste un panglicar de pretul gigacaloriei. In Bucuresti exista centrala de cartier si apropae toti sunt clientii acesteia. CU cat sunt mai multi, cu atat pretul este mai mic.
        Sau, pe intelesul lui Dancu (si al tau) la "vanzare en gros" pretul unitar este mai mic.
        Daca nu crezi, mergi la piata si cumpara 1 kg de cartofi. Apoi spui ca vrei o tona si vezi cu cat scade pretul (50%).
        Acum ai inteles terorismul lui Dancu si al PSD-ului?? Ca sa parafrazez: Ponta a murit, traiasca Dancu!
    • +5 (5 voturi)    
      Nu e (Marţi, 17 noiembrie 2015, 11:52)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Dancu e sistem 100% - politician psd, securist, profesor SNSPA in timp ce militantii islamisti sunt anti-sistem. Efectele ajungerii la putere e posibil sa fie comparabile
      • +2 (2 voturi)    
        touchee (Marţi, 17 noiembrie 2015, 12:55)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        correct PUNCTAT
    • +2 (2 voturi)    
      este acelasi lucru (Marţi, 17 noiembrie 2015, 12:21)

      _aurelian_ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ... dar e diferit
    • +1 (1 vot)    
      Am scapat de Ponta si am dat de Dancu? (Marţi, 17 noiembrie 2015, 20:42)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Vrea majorari de pret la energie? Sa majoreze la el acasa, nu in Bucuresti.
      Ce, nu mai au de furat primarii? Sunt in pericol acei 10% - 30% din spaga? Nu mai au bani "de lucrari" la care sa aplice % ???
      Dancu sa-si vada de lungul nasului.
  • +1 (7 voturi)    
    oameni buni (Marţi, 17 noiembrie 2015, 9:33)

    Mazeta [utilizator]

    Am impresia că Victor Ponta i-a întins o capcană lui Iohannis și l-a lăsat să-și facă propriul guvern.
    • 0 (2 voturi)    
      prima oara cand iti dau plus (Marţi, 17 noiembrie 2015, 12:55)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      asa e...
      • +1 (3 voturi)    
        :) (Marţi, 17 noiembrie 2015, 13:43)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        mai are si el cateva scapari pe an, a mai luat un plus si de la mine acum vreo luna
  • +7 (7 voturi)    
    serios? (Marţi, 17 noiembrie 2015, 9:43)

    Francisc 1 [utilizator]

    si cum facem reforma cu psdisti plantati peste tot de la prefect si pana la director de gradinita la tara?
  • +5 (5 voturi)    
    Asta bubuie de intelepciune (Marţi, 17 noiembrie 2015, 9:48)

    alibabasicei40dehoti [anonim]

    -managementul programelor europene care au fost inventariate si va trebui sa gasim resurse interne pentru ca sa poata fi duse pana la capat, dar si resurse externe

    Bre lasa povestile, programele europene, aprobate vin si cu fondurile de la UE, daca nu exista resurse interne pt. cofinantare inseamna ca guvernul care a contrasemnat respectivul program a fost in necunostinta de cauza sau imatur, neinformat, amnezic......
    Asa ca ce cauti tu, este miezul din dodoasca, resursele externe exista deja iar cele interne trebuiau asigurate in urma contrasemnarii respectivului program, vezi pe la finante ...... dar lasa vrajeala.

    - vreau sa lucrez cu patru instante: cele doua comisii parlamentare, organismele administratiei locale unde am descoperit oameni multi mai competenti decat la centru

    Suna a trafic de influenta ce ne spui tu aici, chiar crezi ca pune cineva botul la vrajeala asta?

    - Vom incerca sa structuram o relatie foarte buna cu Parlamentul in cadru tuturor ministerelor

    Alo, esti ministru nu prim-ministru, mai taie din ele da-le dreaq .... termina cu recitalul, incearca sa spui ceva din capsor

    - Mi-am propus 4 puncte importante care au in spate munca unor oameni in ultimii 3 ani cu o mare forta de schimbare (...). crestere a coeziunii teritoriale .... Dezvoltarea regionala echilibrata nu e legata numai de administratia centrala, ci si de cea locala. Trebuie sa conteze si vocea comunitatii locale.

    Cred ca astia din comisie sunt mai blegi decat el, cresterea coeziunii face parte din politica de coeziune UE 2014-2020 cam din acest motiv primesti bani pe mana ... ai reinventat roata?
    crezi ca a impiedicat cineva pana acum administratia locala sa depuna proiecte? Hai ca esti comic .....

    - locuite pentru tineri
    Sa inteleg ca asta este o noutata? wow, asta chiar a descoperit apa calda
  • -1 (7 voturi)    
    Baga toate resursele la Cluj, dom'ministru... (Marţi, 17 noiembrie 2015, 9:52)

    dinica [utilizator]

    Referitor la polii de dezvoltare, continuati va rog politica guvernelor anterioare care au bagat toate resursele in Transilvania, mai ales in regiunea Cluj.

    Am incercat sa fac haz de necaz. M-am saturat de incapabilii de la Cluj si Arad, care-au impanzit Bucurestiul, adusi de Boc si Falca.

    Sper sa dovediti ca sunteti dintr-un material mai bun.
  • +7 (7 voturi)    
    Comunisti (Marţi, 17 noiembrie 2015, 9:53)

    CititorulComentator [utilizator]

    E nevoie de mai putini comunisti in administratia publica...sa inceapa cu dumnealui.
  • +3 (3 voturi)    
    Domnule ministru, (Marţi, 17 noiembrie 2015, 10:02)

    bancher [anonim]

    Reforma resurselor umane presupune in primul rand schimbarea radicala a oamenilor din management. In sistemul de stat, in prezent, totul se face pe pile: angajari, promovari, participari la cursuri in strainatate, numiri in functie, transferuri, etc. Practic, daca nu ai pile, in sistemul de stat nu existi, indiferent cate masterate si doctorate ai, inclusiv dintre cele facute in strainatate. Oamenii fara pile din sistemul de stat sunt blazati si resemnati, stiind ca nu vor promova niciodata.
    Mentalitatea promovarilor pe pile nu se poate schimba in sistemul de stat daca nu se schimba si managerii, atat la nivel de top management cat si low si midle management. Abia cand vor fi pusi in birou cu lumea de rand, fara posibilitatea de a avansa, isi vor da seama cat au gresit.
    Restul de masuri, gen coduri de etica si construirea culturii integritatii nu isi au sensul, daca se pastreaza vechii manageri.
    Va dorim mult succes!
  • -5 (11 voturi)    
    Dâncu e bun (Marţi, 17 noiembrie 2015, 10:17)

    FFF T [utilizator]

    Am ascultat parte din audierea lui Vasile Dâncu și, ne place sau nu, să recunoaștem că știe despre ce vorbește. A fost membru al Comisiei pentru Dezvoltare Regională din Parlamentul European. E profesor universitar. Este combinația optimă de profesionist și om politic (pentru că altfel, un simplu specialist pe un post pe care trebuie să porți discuții cu primarii, te mănâncă de viu).
    Cârcotașii să spună ei cine ar fi fost mai potrivit pentru asemenea funcție!
  • -7 (9 voturi)    
    Despre VASILE DINCU (Marţi, 17 noiembrie 2015, 10:33)

    dimitriu [anonim]

    un om deosebit de valoros daca stiu sa faca cu dinsul echipa .
  • +3 (11 voturi)    
    Poftim ?!!! (Marţi, 17 noiembrie 2015, 10:39)

    DanCris [utilizator]

    "Din banii cetatenilor din alte orase din Romania nu trebuie sa se plateasca pentru caldura in Bucuresti" ?!!!
    Cum isi permita sa spuna asa ceva ? Inteleg ca vine din orasul luminat de la Cluj de unde tot razbat frustrari de doi lei dar sa batii campii deja e altceva.
    Si apropo de repartizarea pe regiuni . nu e un pic dezechilibrata treaba acum ? Presedinte , prim-ministru , vicepremier din Transilvania...sper ca nu o sa mai aibe tupeul vreun ardelean sa se planga ca pana acum ca raul in tara vine de la conducere "damboviteana"...
    • +1 (3 voturi)    
      comunistul nu-si poate depasi conditia (Marţi, 17 noiembrie 2015, 17:03)

      vladp [anonim] i-a raspuns lui DanCris

      Cica se ocupa de descentralizare si nu intelege de ce caldura in Buucuresti este mai ieftina decat in alte parti ale tarii. Gandirea maestrului este incapabila sa depaseasca sfera egalitarismului de tip cpmunistoid. In viziunea lui, bucurestenii mai bogati fiind, nu trebuie sa plateasca pe cladura mai putin decat vasluienii, de pilda. Nu intelege ca pretul l-a stabilit compania dupa o regula capitalista: profitul planificat pe zone de consum. In Bucuresti Radet-ul are mai multi consumatori decat in celelelate orase ale tarii si prin urmare, pretul este influentat de acest numar; altfel spus, in Bucuresti, . RADET-ul isi permite sa ofere un pret mai mic. Asadar, o companie miscandu-se natural in uramrirea profitului reuseste mai bine descentralizarea si regionalizarea decat ministrul numit special sa se ocupe de asa ceva.
    • 0 (0 voturi)    
      da mai, dar in fraza din ghilimele (Marţi, 17 noiembrie 2015, 20:17)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      neocomunistul de dancu are dreptate, chiar saptamana trecuta Moise G. a explicat intr-o emisiune Biziday cum prin aceea cogenerare de pe facturile de energie electrica se subventioneaza caldura in Bucuresti.
  • +5 (5 voturi)    
    Aceeasi marie cu alta palarie (Marţi, 17 noiembrie 2015, 10:42)

    Glont [anonim]

    Nicio viziune noua. Ce a prezentat dl Dancu deja se facea la minister si reprezinta viziunea dl Dragnea. Pana cand modalitatea de aplicare a criteriilor pt repartizarea banilor pt investitii nu va fi transparenta si doar se simuleaza transparenta prin publicarea unor liste de proiecte deja selectate, alocarea banilor se va face tot discretionar.
  • -3 (9 voturi)    
    in sfarsit are unul curaj sa spuna adevarul!! (Marţi, 17 noiembrie 2015, 11:00)

    lili [anonim]

    "RADET devine o problema pentru Romania daca nu suntem atenti.
    Apare foarte des in mass-media discutia despre Radet.
    Eu cred ca de multe ori NU se spune adevarul sau cei care scriu despre asta nu inteleg.
    Conform prevederilor legale asigurarea caldurii este de competenta Primariei Capitalei.
    Fiind o problema locala, sigur, noi nu putem spune sa si-o rezolve fiindca este vorba de cetateni.

    Tariful este cuiul problemei.

    CGMB nu a mai actualizat de 5 ani tariful. La Bucuresti este cel mai mic tarif din tara, 169 lei.

    In Petrosani, Vaslui, Botosani, este mult mai mare. Cred ca CGMB trebuie sa revada acest lucru si sa optimizeze acest pret. Bucurestiul este singura zona care intra in regiunile dezvoltate a EU.
    Eu nu o sa spun ca bucurestenii sunt cei mai bogati, este o polarizare a veniturilor, sunt zone sarace si zone bogate. Trebuie gandit si din punct de vedere social. CGMB trebuie sa rezolve. Cred ca nu a existat o procupare in acest sens.

    Din banii cetatenilor din alte orase din Romania NU trebuie sa se plateasca pentru caldura in Bucuresti fiindca in tara sunt oameni mai saraci ca in Bucuresti.

    Se pot lua bani imprumut de la Trezorerie pentru rezolvarea problemei. Cred ca cei de la Primarie trebuie sa gandeasca un plan de revitalizare a regiei."

    In sfarsit, apare unul care are CURAJUL sa spuna lucrurilor pe nume, ceea ce nici un politician NU a facut de 25 de ani, de frica sa NU piarda voturile bucurestenilor!

    In toata Romania, confrom LEGII, Primariile acorda subventii iarna pentru incalzire pentru oamenii cu venituri mici.
    La Bucuresti e trai pe vatrai, TOTI bucurestenii primesc subventie, acoperita de fiecare data la inceput de iarna de Guvernul, generos nevoie mare cand e vorba de voturile bucurestenilor!
    Corecta pozitia lui Dancu, subventii NUMAI pentru cei cu venituri mici si in Bucuresti iar cei cu venituri mari sa plateasca pretul gigacaloriei cel putin la pretul maxim din Romania, pentru ca au cele mai mari salarii!
    Fara BANI de la Buget!!!
  • +9 (9 voturi)    
    Dancu a crezut ca este audiat la DNA (Marţi, 17 noiembrie 2015, 11:41)

    Radu [anonim]

    Radu Banciu a spus foarte bine : "Vasile Dancu a crezut ca trebuie sa fie audiat la DNA, de aceea s-a internat de urgenta in spital", spunind ca are zeci de boli incurabile. Cind s-a lamurit ca nu la DNA era convocat sa fie audiat, s-a facut imediat bine.
    La fel s-a facut bine Oparescu, imediat dupa ce a fost eliberat de judecatoarea corupta Viorica Costiniu, cu toate ca spunea ca are 12 boli incurabile, atunci cind a fost arestat.
  • +5 (5 voturi)    
    revolutionarii lu' peste (Marţi, 17 noiembrie 2015, 12:28)

    inocentul [anonim]

    incredibil, ce se intampla, sunt blocate comentariile sau unde au disparut revolutionarii inocenti care strigau gata, schimbam totul!? asta e schimbarea la care visati?! inca o data ati fost calcati in picioare, vai de mama voastra, traiti pe alta lume, spalati pe creier ce sunteti. de ce nu reactionati la ce se intampla acum cand e clar ca de fapt nu se va schimba absolut nimic, administratia si banii raman in continuare in mana psd-ului? gata, s-a desumflat asa de repede mamaliga?
    • +5 (5 voturi)    
      De ce nu ii convingi tu? (Marţi, 17 noiembrie 2015, 12:31)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui inocentul

      Hai, fa/i sa iasa la Universitate!
      Constientizeaza/i!
      Cat despre lenea celor care au revendicat ceva, eu cred ca trebuie sa ai rabdare!
      Multora le/au tremurat chilotii si sincer, multora inca le mai tremura!
      Forta strazii este imensa!
      Nu cred ca vrei s/o vezi!
      • 0 (2 voturi)    
        convinge-i tu daca poti (Marţi, 17 noiembrie 2015, 12:58)

        inocentul [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        tare as vrea sa ai dreptate insa eu am vazut multe pana acum. din pacate forta strazii e foarte usor de manipulat, daca nu realizezi asta ar trebui sa mai citesti una' alta ... si am vazut demonstratii in strada mult mai in forta si mai mari ca cea de acum, dupa revolutie erau la ordinea zilei, nu stiu daca atunci aveai varsta necesara sa constientizezi. si imi poti spune care a fost rezultatul? iti zic eu, unul dezastruos .... probabil ca o sa argumentezi ca acum lumea e putin diferita ..... deh, ce sa zic, tocmai ce am vazut un reportaz ca cica 40% din populatia Romaniei e formata din analfabeti ... eu zic ca e manipulare, procentul e mai mare, sunt analfabeti cu diplome de facultate ba chiar cu doctorate. asa ca iti spun eu ce o sa se intample - exact nimic
        • 0 (2 voturi)    
          Asa este (Marţi, 17 noiembrie 2015, 13:39)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui inocentul

          degeaba ne zdrobim, jumatate din tara, pana nu murim cei nascuti ca si mine inainte de 1980 , nu se schimba absolut nimic , speranta este ca cei care fura sus , sa mai faca macar 10 % si pentru tara ...
          • +4 (6 voturi)    
            Sperante fara substrat... (Marţi, 17 noiembrie 2015, 14:43)

            john-doe [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

            Daca speranta ta sta in generatiile care au promovat 30% la BAC e foarte subtire.
          • -2 (2 voturi)    
            Piei Satano! (Marţi, 17 noiembrie 2015, 20:52)

            ddutz [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

            Nu mai lua si alte suflete cu tine.
        • +1 (1 vot)    
          Ai dreptate dar... (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 10:12)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui inocentul

          nu mai face niciun fel de presupuneri in ceea ce ma priveste.
          Argumentele tale, nu fac parte din paleta mea de convingeri; cat despre varsta si citit, da/mi voie sa iti spun ca am o varsta la care ar fi mare rusine sa nu fi citit macar de doua ori cat au citit cei educati din zilele noastre.
          La revolutie aveam atatia ani incat sa nu fiou de acord cu ceea ce peste 80% au votat. Stiam indeajuns de multe si aveam o vartsa cat sa/mi dau seama ca "rosii" ca siu azi, vor face orice ca sa nu scape puterea.
          Succes in deprimarea ta! Am Incredere in poporul asta, chiar daca "mamaliga" pocneste destul de rar. Cand o va face, sper sa rada tot!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version