UPDATE Nicolae Banicioiu: Vor pleca in strainatate toate victimele din Colectiv care pot fi transportate, indiferent daca sunt asigurate sau nu. Cheltuielile vor fi suportate de stat

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 8 noiembrie 2015, 12:57 Actualitate | Esenţial


Incendiu Club Colectiv (1)
Foto: HotNews.ro
Pacientii care au nevoie de tratament in strainatate vor fi transferati indiferent daca sunt asigurati sau nu, a declarat, pentru Mediafax, ministrul Sanatatii, Nicolae Banicioiu, precizand si ca toate costurile aferente transportului si tratamentului vor fi suportate de catre stat. Surse din Ministerul sanatatii declarasera anterior pentru Agerpres ca atat costurile pentru spitalizarea pacientilor asigurati care vor fi transferati in strainatate, cat si a celor neasigurati, vor fi decontate integral de Guvern.

Declaratiile au fost facute in contextul in care familia tobosarului trupei Goodbye to Gravity, Bogdan Enache, discutase cu reprezentantii unui spital din Lyon, pentru transferarea acestuia de la Spitalul de Chirurgie Plastica, Reparatorie si Arsuri din Capitala, insa a fost informata ca tanarul nu ar putea fi transferat pentru ca nu este asigurat. Managerul Spitalului de Arsi a anuntat ca Bogdan Enache urmeaza sa plece in Elvetia pentru tratament.

"Vor pleca toti pacientii, indiferent daca sunt asigurati sau nu", a declarat, pentru Mediafax, Nicolae Banicioiu.

Ministrul Sanatatii a precizat si ca toate costurile aferente transportului si tratamentului pacientilor transferati in clinicile din strainatate, la recomandarea medicilor, vor fi suportate de catre autoritatile romane, indiferent de calitatea de asigurat a pacientului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


4688 vizualizari

  • +8 (16 voturi)    
    Adica de noi, aia care platim taxe (Duminică, 8 noiembrie 2015, 13:08)

    AdrianBorza [utilizator]

    Ce frumos vine un ministru si dispune de banii platitorilor de taxe, ca doar de-aia e ministru si de-aia avem onoarea sa platim taxe, ca sa aibe ministrul ce sa cheltuie.

    O fi constitutional? In mod sigur e marxist, sa iei de la cei care au si sa dai la cei care au nevoie. Cine mai plateste taxe in Romania daca nu e nevoie, ca se ocupa "statul" de tot ce ai nevoie?
    • +6 (8 voturi)    
      unde-i corctitudinea (Duminică, 8 noiembrie 2015, 17:23)

      zoro [anonim] i-a raspuns lui AdrianBorza

      esti bolnav grav, ai cancer, nu esti asigurat...poti fi tratat in germania, pe banii statului?
      • +3 (5 voturi)    
        Visezi! (Duminică, 8 noiembrie 2015, 18:02)

        Bozi [utilizator] i-a raspuns lui zoro

        Nu te poti trata in Germania ori aiurea de cancer nici daca esti asigurat. Ceea ce se intampla este o porcarie comunistoida. Trebuie sa fim constienti odata si odata: platim taxe, avem dreptul sa pretindem de la stat ingrijire medicala. Nu ai platit, RIP!
    • +4 (4 voturi)    
      Stati linistit!! S-ar putea sa fie mai ieftin sa-i (Duminică, 8 noiembrie 2015, 17:45)

      zarea [anonim] i-a raspuns lui AdrianBorza

      trateze in strainatate !! Daca occidentalii achizitionau la preturile din Ro, ajungeau si ei pauperi ca noi!!

      Sanatatea nu este subfinantata in mod intamplator!!! Lascar, Bradisteanu, Oprescu, Arafat, Banicioiu, Nicolaescu etc stiu foarte bine de ce nu merge sanatatea
  • +15 (17 voturi)    
    adica de noi (Duminică, 8 noiembrie 2015, 13:57)

    stefan2008 [utilizator]

    Destul de parsiv anuntul surselor din Ministerul Sanatatii. Corect era sa zica "costurile vor fi acoperite de contribuabili".
    Adica... eu ma simt furat de Guvern. Nu ca n-as fi de acord cu folosirea taxelor platite de mine in scopul asta, dar de aici si pana la a spune ca sunt acoperite costurile de Guvern... suna ca si cum Guvernul ar acoperi costurile din buzunarul lor, nu din al meu.
  • +7 (15 voturi)    
    cu riscul de a fi injurat... (Duminică, 8 noiembrie 2015, 13:58)

    liviu_ [utilizator]

    eu o sa spun ca nu mi se pare corect ca si cei neasigurati vor fi stransportati in strainatate...

    sa-mi ofera statul in plus ca-mi platesc taxel?!?!?!?! hai sa nu mai platesaca nimeni taxele la stat ca vad ca si cu taxe si fara avem fix aceleasi beneficii
    • -2 (8 voturi)    
      ! (Duminică, 8 noiembrie 2015, 15:43)

      Natasa [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Toti tinerii din clubul ala au murit sau au fost raniti din cauza coruptiei si institutiilor statului! Au ars de vii pentru ca o societate intreaga s-a obisnuit sa corupa de la scopuri marunte pana la unele "marete". Daca ni se pare ceva incorect, atunci ar trebui sa vedem cum se cheltuiesc banii pentru sistemul medical, cum se dau aprobarile, cum orice lucru construit la noi costa de zece ori mai mult decat in alte parti! Stiu, asta e greu, ne-ar consuma timp, nervi, uneori bani! Nu se poate sa nu ne pese decat la nivel declarativ de toate mizeriile de le vedem facute zi de zi, dar sa sarim in sus cand niste copii nevinovati sunt trimisi la tratament in strainatate! Nu a fost vreunul trimis pentru operatii estetice sau pentru boli dobandite din cauza viciilor, au fost trimisi sa fie salvati dupa ce statul le-a dat foc!
      • +1 (5 voturi)    
        Ok (Duminică, 8 noiembrie 2015, 17:58)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Natasa

        Fraierii platesc si cei care beneficiaza sunt tot cei care nu platesc si merg la risc. Tipic Pe$eDist...
      • +1 (5 voturi)    
        Nu generaliza (Duminică, 8 noiembrie 2015, 18:03)

        AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui Natasa

        Nu au murit din cauza mea sau a unui cunoscut al meu; am un prieten in spital, in Romania, si plateste asigurari medicale de peste 10 ani, in schimb unul care nu plateste nimic e trimis in strainatate? Cine vrea sa plateasca pentru asta sa o faca direct, din buzunarul lui, nu din cel colectiv.
      • +1 (5 voturi)    
        deci... (Duminică, 8 noiembrie 2015, 18:05)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Natasa

        sunt de acord ca avem o mare problema cu credibilitatea si coruptia ... care TREBUIE rezolvata.
        sunt de acord ca acel dezastru s-a intamplat din cauza coruptiei (si inca am indoieli ca s-a intervenit corect . parerea mea fiind ca au trimit ambulantele mult prea tarziu).
        DAR
        asta nu inseamna ca eu care platesc taxe am aceleasi drepturi cu unu care nu le plateste. asta face plata taxelor inutile. pur si simplu eu sunt fraier ca le platesc.
        nu zic sa nu se acorde ajutor si in aceasta situatie... dar nu mi se pare corect sa beneficieze de transport in strainatate cineca ce nu plateste taxele. poate fi tratat si in romania.

        daca nu facem diferenta intre cei ce isi platesc si cei ce nu isi platesc taxele, atunci nu o sa iesim niciodata din mocirla
    • 0 (0 voturi)    
      ! (Duminică, 8 noiembrie 2015, 21:11)

      Natasa [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Si inca ceva, tot din banii aia de taxe statul plateste si milioane de euro despagubiri pentru cei care castiga procese la instante internationale! N-am vazut pe nimeni revoltat de asta, n-am vazut o investigatie, o cerere de pedepsire a celor vinovati in justitia noastra de pierderea acelor bani! V-a casunat acum pe un amarat care intre timp a si murit, era sa plateasca statul salvarea unui om pe care tot el l-a nenorocit! Si incetati sa spuneti ca nu voi sunteti de vina, fiecare e, pentru orice mica spaga, parcat pe trotuar, trecut pe galben, aruncat tigarea pe geam, trecut nepasator mai departe cand am vazut o nedreptate pentru ca nu ne privea, ocolit o taxa, mituit un profesor sau un medic, pentru orice trecut peste rand, pentru orice bascalie ieftina la adresa efoturilor unora de a schimba ceva! Pic cu pic s-a construit mizeria in care traim acum si, ne place sau nu, aia de la putere sunt ca cei de pe strada din jurul nostru, reprezinta majoritatea! Reactiile de acum sunt ipocrite, de la asa zisii crestini care i-au condamnat ca ascultau muzica "satanista", la voi care credeti ca din cauza asta merg toate prost, ca de statul ajutor unor persoane in stare grava! Nu din cauza nepasarii noastre s-a ajuns aici, sa nu cumva sa vedem asta ca doare!!
    • 0 (0 voturi)    
      He-he-he (Luni, 9 noiembrie 2015, 14:08)

      Rad-prosti [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Ce-i mai trist este ca multi ti-au dat vot negativ. Nu au inteles nimic si nu ma mira
  • +5 (9 voturi)    
    cam tarziu (Duminică, 8 noiembrie 2015, 14:21)

    pehash [utilizator]

    oare cei care au murit ieri sau azi puteau fi salvati la spitale din strainatate mai bine pregatite pentru astfel de cazuri?..
    • +2 (4 voturi)    
      Nu (Duminică, 8 noiembrie 2015, 18:03)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Pacientii cu arsuri, in stare critica, nu sunt transportabili; transportul ii poate ucide.
      • +1 (1 vot)    
        de acord (Duminică, 8 noiembrie 2015, 19:21)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        dar starea unora dintre ei s-a inrautatit abia dupa 3-4 zile, toti medicii au declarat acelasi lucru. deci? au spus ca sectia de arsi de la Floreasca este cea mai moderna din Romania. evident, asta inseamna ca toti au fost tratati in conditii cel putin inferioare celor mai bune conditii disponibile in Romania... sansele lor de supravietuire ar fi crescut daca erau mutati imediat ce au fost stabilizati.
    • 0 (4 voturi)    
      hai sa nu aberam... (Duminică, 8 noiembrie 2015, 18:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      diferenta intre romania si strainatate nu e atat de mare...
      problema e ca nu avem resurse umane sa tinem 150 de raniti timp de cateva luni.

      romanii au vboala sa se denigreze singuri... sa fim realisti...
      de la arsuri de moare! asta e adevarul... asa e peste tot ... si o sa mai moara si din cei plecati in strainatate din pacate.
  • +8 (12 voturi)    
    cinic, dar real! (Duminică, 8 noiembrie 2015, 14:39)

    FlorinOprea1 [anonim]

    Orice romain neasigurat va putea cere de acum incolo sa ii fie acoperite toate cheltuielile cu sanatatea!
  • +14 (18 voturi)    
    nota de plata (Duminică, 8 noiembrie 2015, 14:48)

    anonim [anonim]

    Foare corect se procedeaza.
    O mica observatie… la sfarsit sa se faca un total al cheltuielilor . aceste costuri sa fie suportate de persoanele vinovate. De piedone , responsabilii Isu vinovati , patronii firmei pirotehnice , etc.

    Cam asa functioneaza un sistem corect si echitabil
  • +5 (13 voturi)    
    For the record (Duminică, 8 noiembrie 2015, 15:25)

    Gugurila [anonim]

    Declaratia asta a aparut doar pentru ca s-a facut public ca i se refuza tratamentul de urgenta uneia din victime pt ca nu e asigurat.
    Impingatorul de hartii care a refuzat mai e angajat acolo? Sau ii dai si prima?
  • +1 (1 vot)    
    Pai de ce? (Duminică, 8 noiembrie 2015, 16:26)

    MagnusLucian [anonim]

    Teoretic si noi avem spitale si suntem in Uniunea Europeana. Ori doctorii nostri sunt mai prosti, or spitalele noastre arata ca un lazaret.

    Am ajuns in asa hal in 25 de ani ca toate solutiile noastre sa fie in strainatate? Se mai mira cineva ca toti tinerii vor sa plece?

    Eu zic sa-i transportati direct la biserica; deoarece numarul mortilor va creste constant. Cand ai arsuri serioase pe o mare parte din corp, sansa de supravietuire e undeva la 30%. Deci contorul va creste zilnic.
  • +4 (4 voturi)    
    Imagine si iar imagine (Duminică, 8 noiembrie 2015, 17:40)

    athos64 [utilizator]

    Plateste Banicioiu? Nu.

    Intrebarea este insa cum de poate hotari asta, cand intr-un caz similar, dar lipsit de publictatea asociata evenimentului de la Colectiv, unei victime ASIGURATE i s-ar refuza decontarea cheltuielilor in strainatate, in absenta unor dovezi imposibil de produs, (sau doar cu spaga), ca tratamentul necesar nu se poate executa in tara...

    Poate ca pare inuman sa protestezi in urma unui astfel de anunt, insa mie nu mi se pare altceva decat INCA UN EXEMPLU DE COMPORTAMENT ABUZIV, atata timp cat regula generala este alta. Ceea ce nu inseamna ca nu ma bucur pentru victima.
  • +3 (5 voturi)    
    De aia merg . . . . (Duminică, 8 noiembrie 2015, 18:08)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . prost treburile in tara asta. Pentru ca nu se respecta legile.Nici de sfi si nici de pulime(vorba lui Nastase) Daca legea asigurarilor sociale este facuta pentru a fi respectata doar de fraieri, inseamna ca e o lege proasta si trebuie schimbata. Toata compasiunea pentru acel tobosar de trupa ,ca despre el este vorba si doresc sa aiba parte de cea mai buna ingrijire, dar acest om cand era valid si castiga bani cu sacul il durea in trei litere da CASS si nici prin cap nu ii trecea sa se asigure. Lasa ca platesc fraierii care muncesc o luna pentru salariul minim pe economie. La fel si cu asigurarile obligatorii de locuinte legea e clara pana buseste un bloc de locuinte din cauza unui ghiorlan sau vin apeie si iau casele prostilor care le-au construit in vadul apei. Imediat sar primariile si statul si le refac in timp record. Ce daca nu sunt asigurati? Lasa ca sunt altii destui fraieri care platesc. Si ne mai miram de ca traim prost in tara asta?
  • 0 (2 voturi)    
    :( (Duminică, 8 noiembrie 2015, 19:00)

    Natasa [utilizator]

    Gata, puteti sa va linistiti, baiatul neasigurat a murit, banii asiguratilor seriosi au scapat! :(


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by