VIDEO Tragedia din Colectiv. Noua raniti au murit sambata: sapte in Bucuresti, doi in Olanda. Bilantul mortilor se ridica la 41

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 10:05 Actualitate | Esenţial


Raniti transportati cu o aeronava C-27J Spartan
Foto: MApN
Noua persoane ranite in incendiul din clubul Colectiv au murit sambata, numarul celor care si-au pierdut viata in tragedie ajungand astfel la 41. Sapte decese au fost confirmate la spitalele din Bucuresti: trei la Spitalul de Arsi, doua la Spitalul Floreasca, unul la Spitalul Universitar si altul la Spitalul Bagdasar-Arseni. De asemenea, doi dintre pacientii care au fost transportati in cursul noptii in Olanda (un roman si un italian) au decedat, unul in ambulanta spre spital si un altul la spitalul din Rotterdam. In spitalele din Capitala mai sunt internate 106 persoane ranite in incendiu, dintre care 47 sunt in stare grava si critica.

Vezi mai jos principalele momente ale zilei de sambata

------------------------

21.26
Parintii tanarului dus in Austria au mers la Bruxelles, unde li se spusese ca va fi transferat acesta

20.47 Alti doi raniti au murit la Floreasca si Bagdasar-Arseni; numarul celor decedati a ajuns la 41. Potrivit posturilor de stiri, este vorba despre o femeie si un barbat
    
Numarul celor decedati in tragedia din clubul Colectiv a ajuns, sambata seara, la 41, dupa ce alte doua persoane ranite in incendiul de saptamana trecuta au murit la Spitalul Floreasca si Spitalul Bagdasar-Arseni.

Informatiile privind cele doua decese au fost confirmate, pentru Agerpres, de reprezentanti ai celor doua spitale.

Numarul de persoane decedate in cursul zilei de sambata a crescut astfel la noua, dintre care sapte la spitale din Bucuresti, iar doua dupa ce au fost transferate in Olanda.

"Vestea trista era de asteptat. Nu este o surpriza. Asa cum am anuntat, numarul de decese era de asteptat sa creasca. Este saptamana cea mai dificila. (...) Ne aflam in etapa in care complicatiile majore sunt de asteptat", a declarat sambata seara, pentru Agerpres, seful sectiei de chirurgie plastica si reparatorie a Spitalului de Urgenta Floreasca, Ioan Lascar.

El a afirmat ca, "din pacate", lista victimelor din clubul Colectiv ar putea sa creasca.

Cea de-a noua victima de sambata, o femeie, a fost inregistrata la Spitalul Bagdasar Arseni, a confirmat pentru Agerpres medicul Mircea Carantino. "Era dintre pacientii aflati in stare critica inca de la inceput. A fost tinuta pe aparate in toata aceasta perioada. Au fost incercate mai multe operatii. Era pe hemodializa", a spus Carantino.

20.29
Andrei Galut, solistul trupei Goodbye to Gravity, printre ranitii internati in Olanda

19.25
Aeronavele cu cei doi raniti in incendiu care vor fi tratati in Austria au decolat de la Bucuresti

Cele doua persoane - una in varsta de 19 ani, care era internata la Spitalul Universitar, si alta aflata la Spitalul Militar - sunt transportate cu doua aeronave ale Inspectoratului General de Aviatie.

18.27 Managerul Spitalului Grigore Alexandrescu: Adolescenti care nu au avut nimic dupa incendiu vin acum cu complicatii pulmonare

18.06
Care sunt criteriile de selectie a ranitilor din Colectiv transferati in centrele medicale din strainatate. De ce selectia este facuta exclusiv de medicii din strainatate

18.03
O studenta italianca si bodyguardul de la Colectiv, intre cele sapte persoane care au murit sambata

17.38 INML va lucra in regim de urgenta duminica

16.40 Pe aeroportul Baneasa, doua aeronave SMURD se pregatesc sa decoleze spre Viena, pentru transferul a doi pacienti

"Cele doua aeronave SMURD, special dotate medical pentru transportul aerian al victimelor, urmeaza, in scurt timp, sa decoleze spre Viena, pentru transferul a doi pacienti raniti in incendiul de la clubul Colectiv", anunta Departamentul pentru Situatii de Urgenta pe pagina de Facebook.

"Ranitii vor fi asistati pe timpul zborurilor de echipe medicale coordonate de SMURD si sprijinite de medici si personal de specialitate", precizeaza sursa citata.

16.35 Andre Rieu, la Club Colectiv din Bucuresti in semn de omagiu pentru victimele tragediei
    
Celebrul violonist Andre Rieu a sosit, sambata dupa-amiaza, la clubul Colectiv din Capitala, artistul venind special din Olanda pentru a aduce un omagiu victimelor tragediei de saptamana trecuta, relateaza Agerpres.

La Club Colectiv, Rieu, care a sustinut o serie de concerte in acest an la Bucuresti, s-a rugat alaturi de un grup de tineri si a ingenunchiat la locul unde sunt aprinse mii de lumanari in memoria tinerilor care si-au pierdut viata in incendiul devastator.

Potrivit Digi 24, aceasta a anuntat ca va face si o donatie familiilor victimelor incendiului: toate concertele vor fi imprimate pe un DVD, iar incasarile vor fi donate familiilor.

"Singurul lucru pe care vi-l pot oferi este muzica mea. Voi compune o piesa pentru ei!", a spus Andre Rieu.

16.20 Banicioiu: Am sa imi reprosez foarte multe; eu nu am spus niciun moment ca nu avem nevoie de ajutor

16.11 Presedintele Klaus Iohannis a transmis un mesaj de condoleante:

"Sunt cu gandul si cu sufletul alaturi de familiile indoliate, care au primit astazi vestea tragica a disparitiei celor dragi, aflati in suferinta in spitale. Dumnezeu sa-i odihneasca!", a scris seful statului pe Facebook.

15.20 Ioan Lascar (Spitalul Floreasca): In cazul arsurilor de cai aeriene, indicele de mortalitate oscileaza intre 30-80%
    
Seful sectiei de chirurgie plastica si reparatorie a Spitalului Floreasca, Ioan Lascar, a declarat sambata ca datele statistice prezentate in literatura de specialitate arata ca, in cazul asocierii arsurilor de cai tegumentare si cai aeriene, indicele de mortalitate se situeaza intre 30-80%.

"Exista datele statistice din literatura de specialitate, ma refer la literatura globala, care, in cazul asocierii arsurilor tegumentare cu arsurile de cai respiratorii, imprevizibilitatea este intotdeauna prezenta, iar gradul, indicele de mortalitate oscileaza intre 30-80%. Asta inseamna ca 3 pana la 8, dupa diferite statistici, pacienti care au acest diagnostic in momentul producerii accidentului si al internarii sunt candidati la deces", a declarat Lascar intr-o conferinta de presa la Palatul Victoria, citeaza Agerpres.

15.14 Inca un pacient internat la Spitalul de Arsi a decedat; bilantul mortilor a urcat la 39
    
Inca un pacient internat la Spitalul de Arsi a murit sambata, a declarat pentru Agerpres directorul medical al institutiei, Cristian Nitescu. Potrivit acestuia, decesul a survenit la ora 14.50.

La Spitalul de Arsi din Capitala mai murisera alti doi pacienti in cursul diminetii de sambata. In total, numarul pacientilor decedati in urma incendiului din Club Colectiv a a ajuns la 39.

14.09 Sorin Cimpeanu: Vom deconta cheltuielile pentru cate un apartinator pentru fiecare pacient transferat in strainatate

12.58 Spitalul Militar: Patru raniti in sectia de Terapie Intensiva, dintre care unul in stare critica

12.40 Sorin Cimpeanu: Doua avioane SMURD vor pleca spre Austria, sambata, transportand doi pacienti raniti

    
Doua avioane SMURD vor pleca spre Austria in cursul zilei de sambata, transportand doi pacienti raniti in incendiul de la clubul Colectiv, a anuntat premierul interimar Sorin Cimpeanu.

El a mai precizat, sambata, la Palatul Victoria, ca avioanele militare care au plecat spre Belgia si Olanda in cursul noptii trecute se vor intoarce sambata in Romania si vor fi disponibile pentru a transporta alti raniti, scrie Agerpres.

Cimpeanu a multumit ambasadelor tarilor care si-au oferit sprijinul, adaugand ca, in timpul conferintei de presa, a fost instiintat ca Ungaria si-a exprimat disponibilitatea de a prelua cinci pacienti.

El a mentionat ca se deruleaza in ritm intens discutii pentru ca Norvegia si Finlanda sa preia, probabil, cate doi pacienti fiecare.

12.07
Doi dintre pacientii transportati in Olanda au decedat: un roman si un italian, a anuntat premierul interimar Sorin Cimpeanu la Guvern

Doi dintre cei opt pacienti raniti in incendiul din clubul Colectiv care au fost transportati sambata dimineata in Olanda au decedat, unul in ambulanta spre spital si un altul la spitalul din Rotterdam, a precizat secretarul de stat in MAI Raed Arafat, potrivit Mediafax.

Premierul interimar Srin Cimpeanu a aratat ca tot sambata alte patru decese au fost confirmate la spitalele din Bucuresti: doua la Spitalul de Arsi, unul la Spitalul Universitar si altul la Spitalul Floreasca.

Cimpeanu a mai spus ca in Romania mai sunt 107 persoane spitalizate, dintre care 48 sunt in stare grava si critica.

12.03 Un pacient a decedat la Spitalul Floreasca; bilantul tragediei creste la 36 de morti
    
Un pacient a murit, sambata, la Spitalul de Urgenta Floreasca, a declarat pentru Agerpres directorul medical Nicusor Luchi.

Bilantul celor decedati se ridica acum la 36 de persoane.

12.00 Raed Arafat: 16 raniti au fost transportati sambata spre spitale din Olanda si Belgia


Secretarul de stat Raed Arafat a anuntat ca 16 raniti in incendiul din clubul Colectiv au fost transferati, sambata dimineata, la spitale din Olanda si Belgia, transmite Mediafax.

Acestia au fost preluati cu doua aeronave Spartan ale Ministerului Apararii, care au decolat de la Baza Militara de la Otopeni, avand la bord cate opt persoane ranite in incendiul din clubul Colectiv.

Opt dintre pacienti vor fi tratati in trei spitale din Olanda, iar ceilalti opt la Spitalul Militar din Bruxelles.

Un alt pacient, care trebuia sa fie transportat tot sambata dimineata, nu a mai fost transferat, intrucat starea acestuia s-a agravat si a fost intubat.

Secretarul de stat Raed Arafat a spus ca astfel de misiuni vor avea loc si in zilele urmatoare.

Video cu misiunea de transport al ranitilor in Belgia si Olanda


De la spitalizarea ranitilor din incendiul de la clubul #Colectiv, au existat voci care sa spuna ca ranitii nu sunt ingrijiti la cele mai inalte standarde. In primele zile dupa incendiu, pentru majoritatea dintre ei, transportul in strainatate ar fi adus un risc urias. Cu toate acestea, inca din primele zile au venit oferte de sprijin din afara tarii. In schimb, doctorii au asteptat cel mai bun moment pentru transfer. Ceea ce s-a intamplat azi noapte este una dintre cele mai mari operatiuni medicale de la cea privind repatrierea ranitilor din accidentul din Muntenegru. Departamentul pentru Situatii de Urgenta, Ministerul Apararii Nationale, SMURD au alocat resurse importante pentru ca totul sa se desfasoare fara probleme.Avioanele au decolat sambata dimineata din Baza Aeriana 90, Otopeni. Opt persoane vor fi in grija medicilor din Rotterdam si alte opt in Spitalul Militar din Bruxelles. Ranitii mutati acum in avionul de tip Spartan au arsuri de peste 30-40 la suta pe suprafata corpului.

Posted by Departamentul pentru Situatii de Urgenta on Saturday, 7 November 2015


11.17 Un alt pacient a murit la Spitalul Universitar, numarul deceselor a ajuns la 35

Un barbat ranit in incendiul din clubul Colectiv a murit, sambata, la Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, a declarat pentru Mediafax managerul unitatii sanitare, Catalin Cirstoiu, numarul persoanelor care si-au pierdut viata in tragedie ajungand astfel la 35.

Managerul Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti (SUUB), Catalin Cirstoiu, a spus ca barbatul care a decedat sambata era in stare critica. La Spitalul Universitar este internata si sotia acestuia, care a fost detubata recent, dupa ce mai multe zile a fost in stare grava.

Catalin Cirstoiu a precizat ca barbatul care a decedat avea arsuri grave, dupa ce, in urma incendiului din clubul Colectiv, s-a aruncat peste sotia sa ca sa o salveze.

Barbatul avea 27 de ani, iar sotia acestuia, care a ramas internata la SUUB, are tot 27 de ani.

10.49 Spitalul Bagdasar-Arseni: Cinci pacienti in stare critica si grava; alti trei, transferati vineri in Belgia si Israel

10.05 Alte doua persoane ranite in incendiul din clubul Colectiv au murit, sambata, la Spitalul de Arsi
, a declarat pentru Mediafax secretarul de stat Raed Arafat, numarul celor care si-au pierdut viata in tragedie ajungand astfel la 34.

Secretarul de stat in Ministerul Afacerilor Interne Raed Arafat a spus ca cele doua persoane erau internate la Spitalul de Chirurgie Plastica, Reparatorie si Arsuri din Capitala, precizand ca nu poate da, la acest moment, mai multe informatii.

Managerul Spitalului de Arsi, Mihai Marinescu, a declarat ca va fi facuta o declaratie de presa, dupa ce reprezentantii spitalului vor sta de vorba cu apartinatorii.

Totodata, directorul medical al Spitalului de Arsi, Cristian Nitescu, a precizat pentru Agerpres ca unul dintre pacienti a decedat la ora 3.50, iar celalalt la 7.35.

Numarul persoanelor decedate in urma incendiului din Clubul Colectiv a ajuns astfel la 34. Alte aproximativ o suta de persoane sunt internate in mai multe spitale din Bucuresti.

UPDATE: Potrivit unor surse, cele doua persoane decedate sambata sunt un barbat in varsta de 32 de ani din Focsani si un altul in varsta de 40 de ani din Bucuresti.

Barbatul de 40 de ani era cel pentru care se facusera toate formalitatile sa plece in Israel. Dar, din cauza starii lui critice, in ultima clipa, a fost anulat zborul, desi venise special pentru el un avion cu o echipa din Tel Aviv, unde ar fi avut 20-30% sanse sa scape cu viata.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















67327 vizualizari

  • +33 (37 voturi)    
    34 (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 10:17)

    nimrod [utilizator]

    Dupa cum se vede, Moartea nu pleaca in week-end ca unii si ca altii. Dumnezeu sa-i ierte...
    • +22 (24 voturi)    
      Moarte ne maturizeaza (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 10:24)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Este inevitabil.
      • +1 (17 voturi)    
        SA SE FACA PUBLICE CHELTUIELILE MEDICALE (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:54)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Ar fi interesant sa se faca publice conditiile reale din spitale si cheltuielile medicale pentru acesti pacienti si sa le comparam cat de cat cu cheltuielile medicale si conditiile din spitalele straine.

        Bineinteles ca pentru autoritati era de preferat sa tina aici toti pacientii, in "conditiile" (nu ma refer doar la cele materiale) pe care le stim cu totii, cu cat mai putine informatii la nivel de pacient/ruda, dar cu chletuielile la nivelul celor de afara!
        • +8 (12 voturi)    
          eu vreau sa se faca public (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 17:47)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui fit

          cati alesi si-au donat salariul pe o luna pentru amaratii astia si familiile lor
          • +4 (8 voturi)    
            sa isi adoneze averile toti 600 (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 18:49)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            la Trezorerie cu document, ect..tot..case conturi masini sa fie NATZIONALIZATE !!! sa ramana doar cu hainele de pe ei !!!!
            • +3 (9 voturi)    
              chiar (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 19:40)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              pe cand legea cu confiscarea averilor dobandite ilicit?
              • +1 (7 voturi)    
                cei 600 sunt Ilicit ei ca idee (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 19:57)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

                implicit ce detin, folosesc, exploateaza..masini case..terenuri..cine poate inghiti galusca ca au maturi tamara ? chiar toti 600 sunt fericitii de matusi tamara in Romania ?
        • +1 (3 voturi)    
          vs cheltuieli de preventie... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 18:05)

          Dr.Doc. [anonim] i-a raspuns lui fit

          Cred ca ar trebui analizate si cheltuielile medicale vs. cheltuielile de preventie.
          Concluzia va fi evidenta!
    • +4 (6 voturi)    
      Au mai murit 2 in Olanda (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:52)

      snake [anonim] i-a raspuns lui nimrod

      Din sursele mele au mai murit 2 in din cei transportati in Olanda. RIP
      • -11 (23 voturi)    
        MIEREA DE ALBINE (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:38)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui snake

        Imi pare rau ca nu am facut cunoscut mai din vreme, dar poate ar trebui sa stie mai multa lume ceea ce stiu de la o batrana (stiti ca pe vremuri existau oameni care stiau sa puna si oasele la loc, sa moseasca, sa vindece exeme de piele cu plante naturale si nu numai). Batrana a murit, dar mi-aduc aminte cum mi-a povestit cum apela la ea si medicul de la spitalul judetean de pe vremea aceea.

        A povestit cum cu o cantitate foarte mare de miere, cam un butoi, se toarna mierea pe trupul ars/oparit din partea superioara a zonelor afectate, pana pielea afectata incepe sa se desprinda. Operatiunea necesita foarte multa rabdare si foarte mult timp, probabil si pozitii inconfortabile ale celor implicati in operatiune. Pielea afectata se deprinde precum pielea unui sarpe, iar cel ranit ramane cu o piele noua, fara nici o cicatrice.
        • +11 (19 voturi)    
          lol ! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:50)

          Gen [anonim] i-a raspuns lui fit

          deci tu chiar crezi ce ai scris acolo? ai impresia ca mierea o sa iti faca o piele noua si o sa iti creasca la loc urechile si nasul? Deci unii parca aveti un singur neuron.
          Atat iti spun, pt a cauta pe net: Nicky Lauda, multimiliardar, cu cheltuieli de sute de milioane pt a rezolva problema arsurilor sale de pe fata. Vezi cum arata la 30 ani de la accident.
          • -2 (12 voturi)    
            Mere cu pere! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:10)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui Gen

            N. Lauda a fost tratat imediat cu miere?

            Dupa 30 de ani, mierea nu mai poate face nimic.
            • +1 (1 vot)    
              de unde le scoateti p-astea? (Duminică, 8 noiembrie 2015, 12:00)

              g01an [utilizator] i-a raspuns lui fit

              niki lauda a fost tratat in regim de urgenta de o echipa de chirurgi care au aplicat tratamente medicale disponibile la momentul respectiv, nu i-au dat cu miere pe arsuri...

              treziti-va bai oameni buni la realitate. medicina "de vraci" de acum 200 de ani sau mai bine este buna sa te stergi la partea dorsala si cam atat. medicina trateaza astfel de situatii in moduri in care aia nici nu visau sa le aiba la dispozitie.
              daca ar fi fost astfel de cazuri in spitalul de lupta din kandahar (unde au fost tratati si soldati romani), niciun ranit nu ar fi murit. au ajuns pana la punctul la care daca un pacient inca mai traia in momentul in care ajungea la ei, sa nu mai aiba fatalitati ulterioare.
          • +1 (7 voturi)    
            deh (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:43)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui Gen

            Eu nu am zis si nici nu cred ca mierea iti face sa iti creasca urechile si nasul, care pot fi afectate fie de focul mistuitor, fie de suprainfectiile ulterioare. Arsurile sunt de mai multe grade, iar cei de la Colectiv nu au ars precum N. Lauda.
        • -2 (10 voturi)    
          adaugare si corectie (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:26)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui fit

          Mierea se aplica imediat dupa accident, pe stratul de piele AFECTAT si "dezinfectat" de arsura/opareala. Acum la o saptamana de la tragedie este prea tarziu.

          Scuze pentru greseala: eczeme in loc de exeme. Mi se parea mie ca arata ciudat...
        • +7 (9 voturi)    
          Termina cu prostiile (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:32)

          Savitar [utilizator] i-a raspuns lui fit

          Nu impresioneaza pe nimeni.
      • -3 (7 voturi)    
        plus unul la București (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:49)

        nam [anonim] i-a raspuns lui snake

        39 de oameni au murit, vreo 10 din vina lui bănicioiu și arahat.
    • +10 (12 voturi)    
      Frrumos (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:09)

      dandra [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Moartea nu pleaca in weekend/Nici noi!
      Ar trebui sa faci o pancarta si sa ne vedem din nou diseara in Piata.
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 21:35)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Nu doar ca nu pleaca in weekend dar a fost una din cele mai grele zile. Dumnezeu sa-i aibe in paza!
    • +1 (5 voturi)    
      D-lor (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 21:56)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui nimrod

      Scoateti la concurs postul de PM si ati rezolvat problema ! Formulati o metoda de examinare pentru candidati !
      Formati in P. Universitatii liste cu cei mai importanti membrii de partide si acordati-le un nivel de incredere ! Acestia vor fi persoanele recomandate pentru partide pentru a fi promovate ! Pentru ca nu conteaza cine voteaza, nici macar cine numara voturile, conteaza cine propune ! Confruntati permanent sistemul elitist al partidelor cu sistemul vostru ca referinta ! Schimbarea asteptata se va produce ! Haideti ca se poate !
  • +29 (41 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 10:21)

    intruderul [utilizator]

    Cati trebuie sa mai moara ca sa-si dea leprele parlamentare demisia in bloc?Daca erau copii lor,erau din timp mutati la clinici din strainatate!Dumenezeu sa-i odihneasca,pacat,mare pacat!
    • -24 (40 voturi)    
      Parlamentarii? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:29)

      Gigi-al-mai-tare [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

      Ce legatura au ei cu un incendiu intr-un club?
      De cind decid ei ce tratament medical trebuie aplicat si cum?
      • +20 (24 voturi)    
        toti vinovatii sa plateasca! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:33)

        adi [anonim] i-a raspuns lui Gigi-al-mai-tare

        AU MARE LEGATURA!!!!, sunt toti complici la coruptia sistemului, au pus umarul la consolidarea mafiei din RO, deci au toti,fara exceptie mainile patate de sange nevinovat!!!!!
        Nu mai manipula, te rog!
        • +6 (8 voturi)    
          Sa plateasca (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:18)

          delavrancea [utilizator] i-a raspuns lui adi

          Misiune grea cine ar putea sa "factureze"?
          :(
          Da, toti sunt complici la coruptia sistemului.
        • +3 (7 voturi)    
          Au schimbat avocatul poporului, au (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:27)

          zarea [anonim] i-a raspuns lui adi

          schimbat presedintele Senatului, au inscaunat un presedinte interimar!! Au facut TOT ce au vrut!! Politicienii au sfidat romanii fara jena!! S-au cocotat la putere democratic prin vot!! Toti cei care au votat USL sunt vinovati de dezastru!! Johannis ca si Ponta fac parte din aceeasi tabara!! Nu stiu ce asteapta cei din strada!!
      • +12 (14 voturi)    
        De ce nu ... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:34)

        gamoto [utilizator] i-a raspuns lui Gigi-al-mai-tare

        Traiesc ei intr-un turn de fildes care este sigilat impotriva stirilor, a framantarilor sociale, intr-un turn din care ei nu-si pot folosi puterea functiei prin coruptie, minciuna, influenta? Nu-si pot ei folosi ''puterea'' functiei pentru a-si ajuta prietenii, rudele, prietenii prietenilor, prietenii rudelor, rudele prietenilor DAR nicidecum interesele celor ce i-au ales, ''pulimii'' ce '' a pus botu' '' la vrajeala lor?
        Sa ne gandim cati dintre membrii guvernului sunt si parlamentari si ne dam seama ca pestele de la cap se impute, mai ales ca parlamentul este ''organul' suprem ce ne reguleaza pe toti, pe noi toti !
      • +13 (17 voturi)    
        Constitutional vorbind (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:11)

        intruderul [utilizator] i-a raspuns lui Gigi-al-mai-tare

        Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.Tot parlamentul reglementeaza starea de urgenta.Cum a gestionat parlamentul toata aceasta situatie?Stim cu totii!Din ciclul, somnul ratiunii naste monstrii sau pestele de la cap se impute.Intr-adevar, nu parlamentul decide ce tratament medical se impune, dar medicul este direct afectat de puterea decizionala din cauza lipsei resurselor sau de exemplu,coruptiei parlamentului.
      • +4 (6 voturi)    
        DE CAND????De cand dau bani (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:36)

        persuasive [anonim] i-a raspuns lui Gigi-al-mai-tare

        SANATATII si INVATAMANTULUI>de atunci,mai baiete.
    • +12 (20 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:46)

      unul [anonim] i-a raspuns lui intruderul

      Sanse de supravietuire de 20-30 % inseamna foarte putin. Stirea suna ca si cum nu tot 20-30% sanse ar fi avut si aici. Poate ca avand conditii mai bune ar fi supravietuit desi noi nu stim daca conditiile de la Spitalul de Arsi l-au omorat sau ranile. Hai sa zicem ca aici ar fi avut 10-20% sanse de supravietuire ca sa fim rai. Adica din 100 de pacienti cu rani asemanatoare cu ale lui, 80-90 de pacienti ar fi murit aici sau 70-80 in Israel. Adica mor pe capete oriunde.
      E bine ca unii vor fi transferati. Sunt mult prea multi si in plus vor fi oamenii cu constiinta impacata ca s-a facut tot posibilul pentru ei desi eu personal nu cred ca vor avea sanse mai mari in strainatate.
      Sa nu ne amagim cu sperante false si nici sa amaram si mai mult familiile carora le-au murit apropiatii in spitalele din Romania. Ca nu de aia au murit, nu acum, nu in accidentul asta.
      Solutia este tot preventia nu tratamentul. Medicina de azi nu poate sa-i salveze pe toti.
    • +1 (13 voturi)    
      niciodata (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:17)

      realist [anonim] i-a raspuns lui intruderul

      leprele parlamentare de care zici n-or sa cedeze pasnic. e evident lucrul acesta. de asta se incearca denaturarea protestelor, se primesc doar ong-urile lui sorosh in timp ce Tudor Chirila nici macar nu e chemat, baga instigatori in public si-l trimit pe Iohannis la inaintare ca sa afle ce asteptari au oamenii. De parca nu poa sa il intrebe pe Helvig cata incredere are poporul in parlament.
    • -5 (13 voturi)    
      ce legatura are parlamentul?, (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:31)

      vasile, [anonim] i-a raspuns lui intruderul

      cu tragicul accident, provocat de niste patroni inconstienti, de doua functionare "neglijente ori mituite" de la primarie, in frunte cu primarul ales, cu surle si trimbite, care se si vedea viitor primar general, asa cum se credea, de la interesul national!
      daca doriti si sustinet reforma clasei politice, solicitati alegeri parlamentare anticipate, cu respectarea referndumului din 2009, validat de cvorumul de peste 50+1%, la vot prezentind-se 50.16%, din alegatorii de pe listele elecorale permanente, iar 77.78% din cei care au votat, au votat pentru Parlament Unicameral cu 300 de persoane,
      Ponta, nu vor fi 300 de parlamentari, nu introducem parlamentul unicameral, normal ca doar el a semnat legea pentru parlament cu 588 de parlamentari, sa poata lipsi din parlament citi si cind vor, iar in situatii speciale, ca martea neagra sa aiba majoritate in orice situatie,
      dupa alegirile din care a reesit adunatura din parlamentul actual, Curtea Constitionala a Romaniei a precizat ca Parlamentul din 2012 a incalcat vointa poporului, fapt ce trebuia contestat de catre avocatul poporului, care avocat?, cel numit de parlament a fost destituit prin ordonanta de usl,ori abuzul guvernului care a redus si competentile curtii constitutionale, a dus la organizarea alegirilor dupa cum a vrut muschii plagiatorului, atunci unde? erau aparatorii democratiei, ong, vocea pietii. tinerii, ionita, guvernatorul Deltei si toti cei care se erijeaza in democrati, atunci tipau toti jos Basescu!,
      cind Basescu, care la mirosit pe Arafat, a cerut sa plece, iarasi ati strigat jos Basescu, Basescu a plecat, Arafat ce-a facut? a cheltuit dupa pofta inimii bani 2% cu ajutorul fundatiei lui voiculescu, apusenii?, Mamaia!, Planorul,mai nou ISU! etc.,
      alegeri anticipate dupa o lege batuta in cuie, in doua tururi pentru toate functiile publice,si limitarea la maximum doua legislaturi, fara clasa plitica nu exista democratie,, numai ca clasa politica trebuie urmarita si curatata de uscaturi,
      • +2 (4 voturi)    
        și oamenii lui Băsescu (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 21:26)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui vasile,

        intră în aceeași categorie de politicieni corupți, stai liniștit. Sau poate iei și matale un ban cinstit din astfel de postări?!
        Am auzit zilele trecute pe avocatul Bolcaș (printre altele propus de PSD la curtea constituțională) acuzând pe un ton vehement Poporul Român cum că el ar fi singurul vinovat de clasa politică actuală, aleasă chiar de el. E culmea imposturii acest individ. Așa se întâmplă când țara este condusă de avocați, limba lungă ascuțită, zâmbetul parșiv și viclean nu ajută industria României în nici un fel. Avocați puși să conducă în probleme economice! Miniștri de profesie avocați, pe probleme tehnice! Atunci la ce mai sunt buni economiștii și inginerii în țara asta?
  • 0 (14 voturi)    
    Dumnezeu sa-i ierte !!..... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 10:49)

    gigiN [utilizator]

    ...insa nu pe cei vinovati de aceasta tragedie !Dar dl.Arafat este cam prea bine platit pentru un furnizor de ...ferparuri.
  • +3 (5 voturi)    
    :( (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 10:57)

    Trojan.H [utilizator]

    :(
  • +1 (17 voturi)    
    Autoritati criminale si tacerea, tot criminala (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:11)

    deval [utilizator]

    a medicilor !!
    1Sigur ca administratorii firmelor sunt vinovati dar cei care trebuia sa-i autorizeze si/sau sa-i verifice sunt si mai vinovati pentru ca cetatenii platesc taxe si au o constitutie care spune ca statul apara viata si sanatatea cetatenilor !
    In Romania poate administra o firma si un analfabet si un bolnav psihic si un nemernic sau tampit ! Statul prin legi si administrare trebuia sa cenzureze, sa supravegheze activitatile acestora care au legatura cu viata si sanatatea oamenilor ! La Colectiv nu se desfasura o activitate secreta intr-un apartament ! Era publica , aveau anunturi, afise, se fuma, se putea consuma alcool de catre minori, existau riscuri si fara artificii !! Pana la condamnarea functionarilor/sefilor Primariei si ISU de catre justitie ei sunt condamnati de cetateni ca primii vinovati si apoi idiotii de la firme ! Daca legea nu va pemite acuzarea lor (ca s-au "acoperit de hartii") vinovatii sunt si in Parlament !!
    2 Nu ma indoiesc de vointa medicilor de a salva ranitii ! Ei fac ce ar fi facut oricare dintre noi daca eram medici ! Dar ceva din ce fac ei eu n-as fi facut : n-as fi mintit (asa cum au facut-o de multe alte ori) ca niste slugoi ca au toate mijloacele si ca nicaieri nu pot fi tratati mai bine !! Stiu ca ranitilor li se cer medicamente in spital si ca nu le vorbeste nimeni despre starea fiecaruia ! Familiile sunt modeste si inebunite de durere, nu stiu ca au dreptul la asistenta gratuita in strainatate (char daca nu erau asigurati) si sa faca plangeri la DNA pentru "accidentul" de la Colectiv care nu a fost o calamitate naturala !!! Autoritatile or sa spuna ca n-au cerut ! Iar ei nu cer pentru ca nu au bani si nu stiu cum se face asta !
    • +6 (10 voturi)    
      n-au mintit! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:42)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui deval

      Se refereau la situatia de urgenta, din ziua aceea. Au spus repetat ca, in zilele ce vor urma, evolutia este imprevizibila, posibilele complicatii sunt multe si vor fi necesare echipamente si dotari speciale
      • +1 (7 voturi)    
        Au mintit cand au spus ca au tot ce e (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 18:29)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        nevoie ! Au mintit cand :
        -au spus ca statul le asigura toate mijloacele (familiile ranitilor duc medicamente, nu sunt lasati sa-i vada pe cei grav raniti si nici informati de sansele lor)
        -in momentul asta nu e in Romania nici un pat dotat corespunzator pentru arsi (asa cum e sectia inaugurata si nedeschisa) adica septica. 10 dintre raniti su fost dusi initial la Coltea (vechi de 100 de ani) si plin de stafilococi de peste 30 de ani
        -au spus ca nu pot fi tratati alt-undeva mai bine!!
        Daca eram proprietarul sau salariatul uneia din cele 7 clinici celebre de arsi, ce as fi zis la asa o afirmatie ??
        Ne-a spus vre-unul adevarul fie si sub protectia anonimatului,la vre-o televiziune ?!
        (Vorbesc de corpul medical care a sustinut direct sau prin tacere minciunile lui Arafat si Banicioiu )
        Vreti sa va mai amintesc complicitatile criminale ale medicilor grajdani cu autoritatile ? Pe care le preferati , pe cele de dinainte de 1989, pe cele din timpul revolutiei, mineriadelor sau pe cele de acum ?
        Sigur ca sunt si oameni admirabili printre ei , dar cei mai multi sunt lasi si cu coloana vertebrala de carton ! Cel mai bun exemplu e ca s-au lasat condusi atatia ani de un infractor ca Astarastoaie si ca nu au fost in stare sa protesteze pentru salariile lor mizerabile, adica nici bani, nici raspundere si cu Domnu'inainte!
  • -1 (1 vot)    
    35, din pacate (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:16)

    alex [anonim]

    .
  • 0 (8 voturi)    
    Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca in liniste! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:28)

    ZAREA [anonim]

    Cea mai mare reusita a medicinii din Romnia ar fi sa-si recunoasca limitele si sa ajute familiile celor arsi in Colectiv, sa gaseasca un loc in spitalele europene!!
    • -1 (5 voturi)    
      nu medicii sunt de vină. (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:56)

      nam [anonim] i-a raspuns lui ZAREA

      nu medicii sunt de vină, ei factotul, până la epuizare.
      excrocii bănicioiu și arafat au pus în primejdia viața răniților, ei sunt de vină pentru întârzierea solicitării ajutorului extern. Frica de a se atinge de rezerva de bani puși deoparte pentru baroni și mafioți au dus la moarte a încă 7 oameni.
      • 0 (4 voturi)    
        Sunt convins ca medicii fac totul (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 17:17)

        zarea [anonim] i-a raspuns lui nam

        Dar ei trebuie sa spuna clar, daca ptr anumiti pacienti se poate face mai mult in alta tara!! De la politicieni nu ma astept sa aud adevarul, dar de la medici da!!
        Suntem toti constienti ca starea lor este grava dar tot statisticile arata ca la acelasi grad de arsura supravituirea pacientilor in anumite tari este mai buna decat in alte tari!!
        • 0 (4 voturi)    
          optiuni (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 18:35)

          ion [anonim] i-a raspuns lui zarea

          eu cred ca ei ar trebui imediat sa aleaga cea mai buna optiune pentru pacient, daca nu pot rezolva pe loc sa trimita in alta parte, sa nu astepte

          problema financiara se rezolva si ea usor, omul are asigurare, sau bani, vinde casa, se imprumuta, in aceste situatii ar trebui facilitat de banca omului sau chiar de mecanismele din spital aceste mecanisme financiare, sa mearga foarte repede

          cred ca orice om sanatos la cap sau care are copii, isi vinde si chilotii numai sa se faca bine el sau mai ales copilul

          desigur ar trebui sa fie optiune, problema este ca acuma asa optiune nu exista si se pierde timp, dupa care e tarziu ...
    • +1 (7 voturi)    
      Statul care i-a mutilat trebuie sa faca asta! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 18:55)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui ZAREA

      Ei i-au mintit ca sunt ne-transportabili ca pun familia sa-si asume familia riscul transportului si uite ca aflam cum functioneaza unul din cele 7 spitale celebre de arsi : ii soliciti, vin niste medici care spun daca sunt transportabili, ii transporta ei cu avioanele lor spital ! Familiile ranitilor nici macar nu stiu ca asistenta externa pentru raniti, care sunt victimele neglijentei criminale a statului e gratuita ! Arafat si banicioiu au balbait situatia ca sumele sunt mari si ei au asteptat ajutor gratuit de la alte guverne ! Numai ca statele civilizate au sectii specializate in spitatele lor militare sau in cele private de mijloacele carora nu dispun guvernele ! Banicioiu a zis ca accepta ajutor !!
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:32)

    AdrianKicsi [anonim]

    RIP :(
    • +1 (3 voturi)    
      Odihneasca-se in Pace! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:56)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui AdrianKicsi

      .
  • +11 (19 voturi)    
    Casa Poporului - CENTRU CULTURAL !!! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:34)

    rov [utilizator]

    trebuie redata poporului si transformata in Centru Cultural(teatre, concerte, sali de discutii) administrata de primarie, guvern si o companie specializata.
    E cea mai buna destinatie pentru aceasta constructie.
    Iar zona adiacenta trebuie transformata in parc, cu zone de recreere, cu piste de biciclete, teatre in aer liber, etc.
    Pana la urma poporul a construit acest edificiu pentru copiii lui, nu pentru 300 de politicieni. Se poate pastra o sala si pentru ganditorii neamului, noii politicieni nu trebuie sa se fereasca de cei care i-au ales...
  • -6 (22 voturi)    
    COINCIDENTE TRAGICE ? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:34)

    Susufler0 [utilizator]

    De marti nu mai murise niciun ranit si, dintr-odata, de azi noapte, de cand se hotarase transferul a 16 raniti la spitale din strainata si pana acum, s-au stins deja 3 raniti, cel putin unul dintre ei fiind propus pt. transfer. De ce asa de tarziu s-a cerut ajutor de specialitate de afara si de ce ministrul sanatatii spune ca Romania ar fi cerut sprijin pt tratarea(salvarea )ranitilor iar primul ministru interimar, il contrazice ? Cum de-au trait pana acum iar acum cand ar trebui sa fie transferati in strainatate au inceput sa moara ?
    • +11 (15 voturi)    
      Raspuns (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:01)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

      Pentru ca in cazul persoanelor cu rani grave si cu 20-30% sanse de supravietuire, mutarea lor la alte spitale in cazul asta le scade lor sansa de viata. Cel putin asta stiu din statisticile generale. Nu e recomandat sa muti persoanele in stare grava de la un spital la alatul in nici un caz dintr-o tara in alta. E posibil sa mai fi fost si alti factori. Dar acesta e destul de vizibil.
      • +1 (7 voturi)    
        IATA DE CE VORBESC DE "COINCIDENTE TRAGICE"! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:41)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        Cine a vorbit de grav raniti ? Eu ma refer la cei care au (aveau) sanse de supravietuire. De exemplu, au fost adusi in noaptea de vineri spre sambata cativa tineri arsi la spitalul Sf. Pantelimon, triati, tocmai in functie de gravitatea arsurilor ( a ranilor). S-a apreciat ca spitalul respectiv nu poate trata arsuri grave, neavand specialisti,dotari necesare, etc. Rezultatul ? Din patru oameni internati, unul a decedat. Macar acesta putea fi transferat in strainatate si salvat. Despre asta e vorba ! Iar eu , spre deosebire de tine stiu asta, nu din "statistici" ci in urma unei discutii purtate cu un medic fost la Spitalul de Arsi si dat afara pt. ca ar fi luat mita, medic care acum, alaturi de ceilalti aflati in situatia sa , fosti colegi la spitalul de arsi nu au fost solicitati sa ajute, pt ca Ministrul Banicioiu a declarat ca nu are nevoie de nimic , ca are tot ce-i trebuie. Te poti gandi un pic, daca cel mort la Spitalul Sf. Pantelimon ar fi fost ingrijit de un specialist dat afara pt. ca a primit mita ce lege s-ar fi incalcat ? Niciuna !
    • +3 (9 voturi)    
      ai zburat vreodata? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:46)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Pana si oamenii sanatosi au probleme cand zboara - dar unii care abia-abia sunt mentinuti in viata!
      FOARTE BINE ca ii evalueaza cu grija si ca sunt extrem de precauti, cand e vorba despre "mutare"!
      • -1 (5 voturi)    
        E PAREREA TA CA E "FOARTE BINE" ! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:47)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Eu nu m-am referit la cei grav raniti, ci la cei care puteau fi transferati, pt ca au existat (si exista) si dintr-astia
      • +3 (5 voturi)    
        mai vine și muntele la Mohamed (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:00)

        nam [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        puteau veni medici, medicamente performante, utilaje și aparatură modernă.
  • +1 (23 voturi)    
    Ochi pentru ochi (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:42)

    delavrancea [utilizator]

    Intrati in ISU si scuturatii, ca-s spagari si angajati cu spaga.Sa dea examene iar TOTI.

    ARAFAT-OUT !
  • +9 (11 voturi)    
    Dumnezeu sa-i odihneasca! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:01)

    Johanis [utilizator]

    Condoleante familiilor!
  • 0 (4 voturi)    
    38 deja (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:02)

    mache [utilizator]

    La digi24 ministrii lu' peste zic deja de 38...
  • -14 (18 voturi)    
    Hmmm (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:13)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    Daca nu ma afecteaza subiectul, trebuie sa-mi fac griji?
    • +8 (14 voturi)    
      ar trebui sa-ti faci griji (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:29)

      Hm [anonim] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      cu alte cuvinte nu te afecteaza acum ( asta pentru ca nu ai pic de compasiune fata de semenii tai si esti un pic cam adormit in simtul civic ) , insa exista o mare posibilitate sa te afecteze in viitor.

      poate fi cam tarziu atunci (pentru tine), though.

      somn adinc.
      • -1 (3 voturi)    
        nu te obosi (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 19:38)

        dan_bad [utilizator] i-a raspuns lui Hm

        pt unii e prea tarziu
    • +4 (12 voturi)    
      da, trebuie (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:45)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      iti recomand un psihiatru...
      lipsa de empatie arata niste boli grave!
      • +3 (3 voturi)    
        Mda... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 22:11)

        puie mutin [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Asta arata cat de spalati pe creier sunteti de mass-media. Cam cati oameni mor in tara asta ZILNIC, empaticu' lu' Peste? Aia de ce nu merita tratament special?

        Doar ca nu se mediatizeaza cazurile? Hai JET!
    • +4 (10 voturi)    
      Empaticii lui peste (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:48)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      zilnic mor in Romania 600-700 de persoane, parte din ei din cauza lipsei de asistenta medicala, conditii proasete de viata, lipsa medicamentelor, accidente de munca, samd. Pentru astia nu aveti empatie, nu? Pentru astia nu sunt bani de tratament in strainatate, nu se declara doliu national si nu va revoltati. Astia sunt cumva mai prejos? Sau nu fac parte din programul vostru de propaganda?
      • -1 (3 voturi)    
        prietene, ai dreptate (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 19:52)

        dan_bad [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        e trist si adevarat ce ai scris tu... dar pt fiecare individual nu e ceva care epateaza... acum e... si ebine ca nu ratam momentul sa incercam sa schimabm asta.....
  • -5 (11 voturi)    
    Panica (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:15)

    mlk [anonim]

    Bai dar ce se intampla?in decurs de 20 min s'au anuntat deja 6 decese?se ascunde ceva?sau e asa grea informarea asta....
  • +4 (18 voturi)    
    Chiar acum, atatia? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:20)

    mcv [utilizator]

    Cum mor bietii oameni, tocmai cand se face "inventarierea" lor pentru a fi mutati.
    Mi se rupe sufletul de mila, de revolta, de neputinta.
    D-zeu sa-i odihneasca pe ei, deveniti ingeri. D-zeu sa le usureze suferinta celor suferinzi si familiilor lor.
    Chiar acum il aud pe unu' vorbind, justificandu-se.
    Acum il aud pe Lascar, plangandu-se ca n-a avut timp sa BEA CAFEA in dimineata asta. Ce sacrificiu!
  • +8 (12 voturi)    
    inca o zi neagra (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:26)

    sentenced [utilizator]

    si din nefericire, vor mai urma. :(
    Ti se rupe sufletul.
  • -27 (37 voturi)    
    guvernul Ponta (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:27)

    xanti [utilizator]

    Asta a creeat strada ,haos .
    Vreti un guvern de rockeri ,Despot se ocupa de sanatate ,Chirila de Interne si tot asa...
    Acum cine se ocupa de saracii copii Campeanu,hai sa fim seriosi.
    Ce ministru mai face treaba stiind ca e dat jos de strada .
    Pana la urma Ponta coordona mai bine situatia de criza din spital dovada ca acum mor pe capete.
    • +14 (22 voturi)    
      Wow (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:56)

      Kevi [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Tu chiar exiști? Ai cap, picioare, mâini, ochi? Surprinzător...
    • +9 (17 voturi)    
      ce le facea ma ponta?! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ii invia?!
      nu uita ca minunatul guvern a lu ponta (bancioiu, arafat) urla ca totul a mers perfect si pana mai ieri urlau ca romania se descurca perfect cu ranitii...
    • -1 (7 voturi)    
      Phonta se destrabala la restaurant (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:37)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      la vremea accidentului din Muntenegru sau giuca baschet cand mureau aia in Apuseni...deci despre ce coordonare vorbesti?
  • +20 (22 voturi)    
    presa si medicii anunta numarul....al 38-lea.... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:29)

    lili [anonim]

    Pentru cei apropiati sunt tragedii... l-am vazut zilele astea la o televiziune pe tatal tanarului arhitect decedat, Andrei Buca din Braila, tatal este Directorul Santierului naval Cernavoda... distrus, tatal spunea ca era unicul lor copil, un tanar deosebit si ca sotia lui l-a intrebat dupa moartea baiatului: noi, pentru ce mai traim?!
    Durere fara margini, dincolo de cifrele seci...
    • +4 (6 voturi)    
      Durerea de mama (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:59)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui lili

      ... este greu de exprimat in cuvinte. Si totusi, exista formularea ca nici-o mama nu ar trebui sa traiasca nici cu o secunda mai mult decat copiii ei.
      • +2 (4 voturi)    
        da, sa-ti ingropi copilul... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:27)

        lili [anonim] i-a raspuns lui marc.andre

        E cea mai mare durere pentru un parinte....pacat, nevinovati, absolut nevinovati....
  • +11 (17 voturi)    
    articol (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:32)

    Sanda Reynolds [anonim]

    Pentru numele lui Dumnezeu, spuneti-le pe nume, au un nume, sunt OAMENI, nu cifre si statistici!!! Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti!
    • +4 (6 voturi)    
      n-au voie! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:53)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Sanda Reynolds

      Din cauza asta "trebuie sa se consulte cu apartinatorii"
  • +9 (19 voturi)    
    da (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:33)

    george [anonim]

    cimpeanu sau cum iti zice vezi ma animalule ca nu au apucat sa ti cheltuie cele 100 150 de mii de euro pe care le estimai apriori. probabil o alta formulare neinspirata. Interimarule !!! Mars nenorocitule ! Te ai lansat ca bouleanu in afirmatii. Iti pasa de bani nemernicule, n ai avut nici bunul simt sa astepti cateva zile. Animalelor !!!
    I ati mai chinuit si pana in Olanda. Acu tu sa i repatriezi din alea 100 de mii "suportate de autoritati "
    Du te in piata sa iti aratam autoritate. Sa i pupati in cur pe jandarmi ca va beleam de mult !

    " suportate de autoritati " ... NU UITATI ! NU UITATI ! NU UITATI ! Va rog sa nu uitati !
  • +2 (14 voturi)    
    cum, n-au ajutat consultarile??? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:33)

    consultat [anonim]

    Decat sa discute 90 de minute cu diversi oportunisti, carieristi si pafaristi, dl. Johannis mai bine se ducea la Spitalul de Urgenta Floreasca, la cel de arsi sau altul, ii convoca pe ministrul sanatatii si pe medicii sefi responsabili de la toate spitalele implicate si ii intrba direct: sunteti capabili sa faceti fata, cum, cand DA sau NU? Fara zambete de imagine si intonatii sfatoase.
    • +2 (6 voturi)    
      Basescu cu ciupilica si Pontache in barca (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:57)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui consultat

      Vad ca unii MOR de dragul sa-i vada pe conducatori in posturi populiste, pierzandu-si timpul DEGEABA!!

      CE se intampla daca mergea Iohannis acolo? CUI ii folosea/?1! Punea mana pe ei si zicea "ridica-te, Lazare"??!!

      bleahhh...!!
  • +15 (23 voturi)    
    INCEPEM SA NE GANDIM LA VINOVATII POST (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:43)

    Susufler0 [utilizator]

    TRAGEDIE ! 38 de victime! HN pana sa te consulti cu specialistii tai in drept, asculta si pe altii. Comentariul meu nu este un atac la persoana ministrului Banicioiu ci exprimarea unei perplexitati vis a vis de atitudinea sa din ultimele 7 zile. Cand putea Banicioiu sa ceara ajutorul medical al celorlalte state, nu a facut-o. Si el si prof. Lascar au spus ca "avem de toate, nu avem nevoie de nimic" Si dintr-o data, avem nevoie, ii trimitem in strainatate, ca sa moara si acolo ( au murit deja 2) si pregatim de transfer inca 10-15 grav raniti. Ce interes avea dl Banicioiu sa declare public ca nu avem nevoie de ajutor ? Sa arate ca e un ministru priceput care gestioneaza situatiile complexe si grave, deci un om pe care se poate baza si partidul si Guvernul, un functionar grijuliu cu banii publici, pt ca nu-i asa, plecarea din Romania in strainatate a unor romani ce trebuiesc tratatii pt arsuri grave, costa transport, decontari cheltuieli si baltele si altele. Primul Ministru interimar a declarat public ca Romania a apelat, nu din prima zi la ajutor medical extern, cum A MINTIT public ministrul Banicioiu ci abia in urma cu o zi. doua. Din punctul meu de vedere Banicioiu a savarsit infractiunea de abuz in serviciu si ar trebui ca DNA sa se sesizeze. Folosul este si personal si in favoarea "altuia". Banicioiu ar trebui sa demisioneze, Arafat, de asemeni, ( omul asta nu-si da seama ca isi prabuseste toata credibilitatea in in ochii oamenilor, de la Cazul Apuseni incoace !)
    • +5 (11 voturi)    
      total de acord... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:42)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      el probaibl a vrut sa calmeze spiritele ca deja ieseau oameni in strada.
      idem si cu arafat... arafat la orice dezastru a luat "s-a intervenit exemplar" in brate...

      nu stiu de ce nu intelegem ca primul pas sa rezolvi o problema (si unu exential) e sa recunosti ca o ai! ori noi nu recunoastem asta nici in ruptul capului!
      • 0 (6 voturi)    
        Pai, normal (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:04)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ca a vrut sa calmeze spiritele, tu care crezi ca a fost tema de discutie la intalnirea ne-planificata si ne-publicata intre Klemm (ambasadorul SUA) si Iohannis ce a avut loc in prima zi de proteste? Sa-si "reafirme sustinerea pentru valorile democratice"? Hai, sa fim seriosi... Iesirea unui popor de sub papucul sistemului nu face parte din "democratie", nu-i asa?
    • +3 (7 voturi)    
      CHELTUIELI REALE PENTRU SERVICII REALE (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:44)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Una sunt cheltuielile pentru serviciile medicale romanesti umflate si una sunt cheltuielile din strainatate reale.
      • -2 (4 voturi)    
        DEOCAMDATA STATUL SA-SI DESFACA BAIERELE LA PUNGA (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 19:42)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui fit

        oricum ar fi,tratamentele costa foarte mult si statul roman trebuie sa le suporte. Si abia a spus Primul Ministru interimar ca fondul de rezerva al Primului Ministru este de peste 1 miliard de lei.Deci bani sunt si nu trebuie precupetit niciun efort pt salvarea oamenilor raniti in incendiul de la Colectiv.
    • 0 (6 voturi)    
      "ALTUL" ESTE IN LIMBAJUL LEGII PENALE STATUL ROMAN (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:58)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      iar folosul in favoarea sa este ca Banicioiu, tinandu-i pe cei grav raniti in Romania, a "economisit" in "favoarea" statului banii pe care acesta, daca grav ranitii erau transferati la spitale de specialitate din strainatate, i-ar fi cheltuit cu transportul ranitilor, cu decontarile cheltuielilor, cu completarea Fondului de urgenta al Primului Ministru, etc. In realitate, daca Banicioiu era un adevarat ministru al sanatatii, folosul statului, ar fi constat in fiecare din romanii care ,transferati in strainatate s-ar fi intors vii si vindecati, recuperati, si cu ajutorul banilor cheltuiti de statul roman, cu transportul, cu decontarile de cheltuieli etc
    • -1 (5 voturi)    
      "Totusi"... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:38)

      delavrancea [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      A sarit in sus o tara intreaga cand s-au luat unii de pozitia lui .Nu exista altul mai bun.
      Eu cred ca inchidea ochii la multe...e doar opinia mea .
      Sa-mi dati dislaicuri cate vreti.
      Repet inchidea ochii "la multe"...da fapte de coruptie.
      Din punctul meu de vedere e slabut...ex:la un moment dat citea dupa o fituica cu cate unitati si masini si ...s-a intervenit...Hai flit Arafat!

      Coruptia ucide!Sistemul e corupt si construit in mare parte din neprofesionisti angajati pe pile si pe spagi!

      Da pentru ca ii aud bucurandu-se ca au "program de gravide"

      Si s-au facut 39...
      "We are not numbers"
      :(
      • -3 (5 voturi)    
        VINE O VREME CAND E BINE SA TE GANDESTI LA PENSIE (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 19:32)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

        Da,iti multumesc ca mi-ai reamintit...asa este ! De cand a ajuns secretar de stat la Ministerul de Interne, deci a lasat sanatatea si s-a dus sa fie subalternul Generalului Izmana, Arafat s-a transformat dupa chipul si asemanarea superiorului. A inceput sa citeasca in fata camerelor de filmat cate targi s-au folosit, cate masini au plecat, cate,alea...alea...alea... Eu unul nu inteleg ceva : daca Doamne fereste, Arafat pateste ceva fatal, in lipsa lui SMURD-ul se desfiinteaza, nu mai e nimeni in stare sa-l conduca ? Sa fim seriosi ! Ca multi altii, Arafat s-a uzat si ar fi bine sa lase locul altcuiva. Nu de alta, dar ar fi penibil sa ajunga lumea sa-i ceara demisia in strada !
  • +13 (21 voturi)    
    Mini-dezastru (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:45)

    Trojan.H [utilizator]

    6 oameni intr-o zi inseamna deja un mini-dezastru :(
    Coruptia ucide!
  • -5 (23 voturi)    
    cam repede (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:53)

    Watcherss [utilizator]

    cum plm au rezistat bietii oameni 6-7 zile si fix azi cand trebuiau sa plece in strainatate au murit? poate ar trebui sa vina si niste medici legisti din afara sa stabileasca data exacta a mortii pt ca prea pare cusuta cu ata alba toata povestea.

    sau chiar au fost morti de la inceput si stiind dezastrul, ponta & co au decis sa plece si sa lase responsabilitatea prostilor care vor urma? app, arafat mai e inca in functie?
    • +1 (5 voturi)    
      suspect suspect (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:36)

      Nea Fane [anonim] i-a raspuns lui Watcherss

      da si mie imi pare dubios. totusi ar putea fi o explicatie aici.

      - agenti infectiosi. este posibil ca plagile sa devina infectate (rani exterioare cat si interioare) si perioada de "incubatie" a agentilor infectiosi sa fie taman pe o per de 5-7 zile. repet este o pos. nu stiu fisa fiecarui pacient (cum nu o stii nici tu nici nimeni de aici). dar sincronizarea de acest gen ma poate duce cu gandul la asa ceva
      -colapsarea sistemului respirator. la fel. strict din pricina otravirii cu acid prusic sau agent infections. persoane de varste similare , afectate in acelasi mod si in acelasi timp => pot aparea coincidente de gen
      -dar as vrea sa nu uitam ceva. acesti oamenii au murit exact ca sarmanii din lagarele de concentrare naziste. au fost intoxicati cu acid prusic (a fost si CO si a fost si toluen)(compus ce se regasea si in zyklon b).sa nu uitati niciodata modul monstruos in care acesti oameni au murit
      -sa fim pregatiti sufleteste pt zile si mai negre si mai urate
      -IPS Daniel...vezi ca ai 50/50 sanse ca dupa ce inchizi ochii sa dai socoteala unei instante divine.nu stim sigur daca ea exsista sau nu...dar ai 50% sanse.nu te juca
    • +6 (12 voturi)    
      pentru ca... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:39)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

      dupa cei ce mor in primele zile... mai e o perioada naspa de 1-2 saptamani... d-asta. si acu s-a facut o saptamana!
      uitete la orice statistica despre bolnavii arsi... si o sa vezi ca din cauza infectiilor incep sa pice dupa un timp.
      asta este tristul adevar, nu trebuie sa vedem o conspiratie din orice
      • -3 (7 voturi)    
        de acord (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:27)

        Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ca din anumite cauze multi se sting dupa cateva zile (conform statisticilor), dar nu ti se pare ciudat ca intr-o singura zi (defapt, cateva ore) au murit 7 oameni?

        nu cred in teoria conspiratiei, dar daca sunt asa mari costurile cu tratarea unui pacient ars, iar unii "romani" sunt specializati in sifonarea banilor publici fara nicio remuscare / repros parca se intrevede o oportunitate de a mai castiga un ban cinstit.

        chiar as fi curios sa aflam data reala a decesului ...
  • 0 (18 voturi)    
    de ce nu au fodt trimisi in strainatate mai devrem (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 12:56)

    doctorul [anonim]

    de ce nu au fost trimisi in strainatate mai devreme. Banicioiu limbricoidul lui Ponta trebuie tras la raspundere. Au fost oferte de preluare a arsilor in UE si Limbricul nu a vrut
    • +8 (20 voturi)    
      umm (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:30)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui doctorul

      Chiar nu sunteti in toate mintile... Va place sa cotcodaciti de parca tocmai ati ouat. E la mintea cocosului ca nu poti transporta in alte tari pacienti care trag sa moara.
      Dupa tine i-ar fi luat din strada, bagat in avion si tzup un zbor de 4 ore pana in Londra.
      S-a spus de la inceput ca sansele sa mai moara multi sunt foarte mari, s-a spus ca abia dupa doua saptamani medicii vor putea spune cu o oarecare siguranta cine va supravietui. Tradus asta inseamna ca timp de doua saptamani e foarte probabil ca mai multi pacienti sa cedeze.
      Sunteti ca niste babe care se cearta la inmormantare, pentru o cana de coliva.
      • 0 (8 voturi)    
        SI..."TZUP", AI "TRADUS" GRESIT ! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:50)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Te contrazic. Lascar cu gura lui a spus ca importante sunt pt evolutia pacientilor in astfel de cazuri, primele 3-5 zile. Tot Lascar, alaturi de Banicioiu a spus ca au de toate, nu le trebuie nimic si a "explicat " jurnalistilor ca nu este folosita noua sectie ,ultra moderna, pt ca e pe alt etaj decat cel pe care se afla ranitii de la Colectiv si nu are rost sa alerge personalul "pe etaje" pt ca dupa cateva zile, incoltit de aceiasi jurnalisti, care de data asta venisera pregatiti, sa recunoasca faptul ca sectia nu poate fi inca folosita deoarece nu are tot ce-i trebuie (atentie, sectie la care se taiase pamblica la fel ca si la "Orastie -Sibiu",nu ?) E rau cand medicii se transforma in politicieni si aici ma refer la Lascar nu la politrucul Banicioiu care e atat de medic incat vorbeste de "starea pacientilor care poate evolua sau INVOLUA, de la o zi la alta" Dixit !
        • -1 (5 voturi)    
          Ponta, Banicioiu, Lascar, Oprea, (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:13)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Cautati stirile de duminica si de lunea de dupa tragedie in care Ponta si cei enumerati mai sus au aparut dupa o sedinta de lucru ca numarul se va dubla.Toti declarau la unison ca numarul se va dubla, nu se va tripla, nu se va mari. Banicioiu si Lascar luasera la rand toate spitalele.

          Parerea mea este ca Ponta de fapt pentru asta si-a dat demisia. Cititi cu atentie declaratia lui de la demisie.
          • -1 (5 voturi)    
            POT DORMI LINISTITI ASTFEL DE OAMENI ? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 20:03)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui fit

            Parerea mea este ca oamenii astia nu au actionat tot timpul pe doua paliere : interesul public, care era acela de a tine sub contol situatia, de a salva oameni, pe cat se poate cat mai multi si interesul personal care avea in vedere la Banicioiu sa faca cat mai mult cu forte proprii, fara ajutor extern, pt a putea iesi in fata iar la Lascar avea in vedere prezervarea imaginii sale. Asa se face ca Banicioiu a cerut ajutor tarziu cand lucrurile evoluasera in mod grav iar Lascar a recunoscut ca unitatea pe care o inaugurase cu Banicioiu, cu ceva vreme in urma este nefunctionala ! Cum se numesc astfel de oameni ?
            • -2 (2 voturi)    
              ERATA , CU SCUZELE DE RIGOARE ! (Duminică, 8 noiembrie 2015, 0:18)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              In primul rand al textului, in loc de "Parerea mea este ca oamenii astia NU au actionat", se va citi " Parerea mea este ca oamenii acestia au actionat ..." Scuze, graba...
    • +3 (5 voturi)    
      e hai... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:38)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui doctorul

      Sunt total de acord ca ministrul sanatatii ar trebui sa dea niste explicatii de ce urla ca avem tot ce ne trebuie când nu era asa (idem arafat) DAR...
      nu stiu cat de benefic este transportul... vorbim de niste pacienti foarte gravi... transportul in sine le poate dauna. pe langa asta trebuie sa indeplineasca niste conditii pentru a-l transporta (in mare parte sa fie stabil).
      Era de asteptat sa mai moara... si probabil vor mai muri... d-asta si conspirationistii de serviciu care urla ca de fapt sunt 60 de morti... pentru ca acolo se asteapta sa ajunga. poate avem noroc si o sa fie un bilant mai bun decat atat , dar doar asta speram

      cu cat crezi ca va creste sansa de supravietuire a unuia transportat?! si tine cont ca transportul in sine ii poate scadea sansele.
      • -1 (7 voturi)    
        EXTERNALIZAM METODA ? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:45)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Stim cu totii cum se procedeaza in spitalele romanesti cu bolnavii fara sanse : sunt externati ca sa nu moara in spital (strica statisticile, obliga pe medici sa faca fel si fel de rapoarte ,etc.) ci acasa, in patul lor. Constat ca in ultimele ore, 2 bolnavi cu arsuri grave, au murit dupa ce au fost transferati la spitale din strainatate. Sa intelegem de aici ca medicii romani, pastreaza cazurile "viabile" iar pe cele grave, cu sanse minime, le trimit peste granita Logic ar fi ca sa fie trimise in strainatate cazuri cu bolnavi care pot fi ajutati, salvati iar cei nestabilizati, cei intubati, cei asistati mecanic sa ramana in Romania pana la o eventuala stabilizare care sa permita apoi transferul lor la spitale din strainatate.. Spuneti-mi daca gresesc !
    • +2 (12 voturi)    
      unde trimiti un om cu avionul... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:43)

      numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui doctorul

      In stare atat de grava ? Daca nu i-au trimis mai repede inseamna ca nu au avut posibilitatea. Acum ii trimit, dar medicii specialisti decid pentru care nu e prea periculos sa fie transportati. Pana si la asta cautam cauze politice ? Suntem cu totii specialisti in arsuri ?
    • +4 (10 voturi)    
      ca sa intrebe [beeep!!] (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:00)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui doctorul

      Nici macar oameni sanatosi nu fac intotdeauna bine fatza la zbor - DAR niste bolnavi in stare instabila!!!

      Dar... na!! multi care scriu fara sa gandeasca pe lumea asta...! >:
  • +9 (11 voturi)    
    s-a explicat de catre medici... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:22)

    demaGOGU [utilizator]

    cei cu arsuri pe o suprafata mai mare de 90% sunt toast dupa 6-7 zile cu o probabilitate de peste 60%

    saptamana asta vine decontul.
    • -2 (2 voturi)    
      dar... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:34)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      din cate stiu nu sunt oameni cu 90% arsuri ...

      oricum sunt niste perioade mai nasoale cu arsura prima a fost la 0-3 zile dupa incident. acu la o saptamana ...
      nustiu exact cate dara o sa mai fie... da ce sa zic... probabil nu s-a terminat :(
    • -1 (3 voturi)    
      Cineva le-a facut-o (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:10)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      bine de tot acestor cocalari tupeisti care isi spun "alesii poporului". Starea sanatatii celor aflati inca in spitale ma face sa cred ca ceea ce urmeaza de acum incolo nu ne va lasa sa uitam prea curand aceasta tragedie, poate niciodata. Intr-un mod trist, asta e bine. De prea multe ori evenimente apropiate nu au fost de ajuns ca sa ne trezim.
  • +8 (10 voturi)    
    . (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:39)

    . [anonim]

    In arsurile grave decompensarea renala apare pana in ziua 12 14, starea generala se stabilizeaza abia dupa 3 saptamani. Sa ne dam toti cu parerea ca doar tot romanu stie medicina - in afara de medici, desigur. Si nu va dati seama ce stres implica pentru organismul lor transportul la nu stiu ce spital din europa.
    • +4 (6 voturi)    
      cel mai probabil (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 17:20)

      Nea Fane [anonim] i-a raspuns lui .

      cred ca acesta e cel mai plauzibil raspuns

      nu stiam ca partea renala e la 14 zile dar e bine ca am aflat
      oricum la ei este un cumul la care au fost supusi mai toti
      -HCN - cianura cu efecte pe care le stim
      -arsuri ce impiedica schimbul de gaze si pot fi focare de infectie
      -sistem respirator compromis - am inteles ca unii din ei au deja 1 plaman compromis (poate infirma/confirma cineva?)
      -sistem excretor compromis
      -unii posibil sa fi avut diverse alte afectiuni aparent minore ce acum au prins moment oportun sa escaladeze
      -leziuni de la busculada- si ele pot deveni focare de infectie

      tot ce zic aici sunt supozitii asa de ...logica elementara(plus ce se poate citi de la alte cazuri similare)
  • -6 (12 voturi)    
    intrebare (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:51)

    vazut_din_anglia [utilizator]

    cum se intampla ca au murit 6 intr-o singura dimineata?
    mie mi s-a parut ciudat ca de marti pana sambata nu mai murise nimeni (exact cand erau organizate mitinguri), si acum dintr-o data, ca e weekend si s-a mai redus marimea manifestatiilor, au inceput sa se mai duca din ei...
    ca sa nu spun ca au cerut ajutorul in UE in extremis, sa moara prin strainatate...
    • -2 (6 voturi)    
      Exact (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:12)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui vazut_din_anglia

      Se numeste planificarea (diluarea) reactiei emotionale a multimii... Totul tine de comunicare. Asa se manipuleaza multimile.
  • +7 (13 voturi)    
    reducerea nr. de parlamentari, (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:01)

    vasile, [anonim]

    onta: “Nu vor fi 300 de parlamentari, nu introducem parlamentul unicameral”
    Un articol de: B1.ro | 16 Iul 2012, 12:05
    Foto: incont.ro
    În ciuda avertsimentelor Occidentului, premierul Victor Ponta continuă să afirme că nu va respecta legile țării. Mai nou, el a declarat explicit că nu va respecta decizia poporului de la referendumul din 2009.

    “Referendumul pentru modificarea Constituţiei îl facem probabil odată cu alegerile europarlamentare. Nu cred că vom introduce parlamentul unicameral. Nimeni nu susţine acest lucru”, a declarat Ponta într-un interviu pentru Gândul.

    De asemenea, potrivit Mediafax, Ponta a declarat: "Nu va fi un Parlament cu 300 de parlamentari, niciun grup politic, inclusiv PDL, nu a fost de acord cu această variantă."

    Numai că, introducerea parlamentului unicameral și a reducerii numărului de parlamentari nu sunt decizii facultative. Potrivit rezultatului referendumului din 2009, validat prin prezența a peste 50% din populația cu drept de vot, aproape 80% din cetățeni s-au pronunțat pentru parlament unicameral și pentru reducerea numărului de parlamentari. Cu alte cuvinte, acea decizie este obligatorie pentru clasa politică.

    Cele două întrebări de la referendumul din 2009

    “Sunteţi de acord cu trecerea la un Parlament unicameral în România?" numărul voturilor valabil exprimate la răspunsul "DA" a fost de 6.740.213, reprezentând 77,78%.

    "Sunteţi de acord cu reducerea numărului de parlamentari la maximum 300 de persoane?" numărul voturilor valabil exprimate la răspunsul "DA" a fost de 7.765.573, reprezentând 88,84%.

    Referendumul a fost validat de Curtea Constituțională, la vot prezentându-se peste 50% din populația cu drept de vot.

    Curtea Constituțională confirmă decizia poporului

    Pentru a confirma obligativitatea deciziei populare de la referendumul din 2009, Curtea Constituțională a decis în acest an că Legea votului uninominal adoptată de USL este neconstituțională, deoarece încalcă decizia poporului de la referendum.

    “Curtea admite se
  • +4 (10 voturi)    
    Odihneasca-se in pace (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:52)

    emil bobu [utilizator]

    Dand dovada pentru a mia oara de o crasa incompetenta, autoritatile au cerut ajutor prea tarziu.
  • -4 (12 voturi)    
    va dau o explicatie (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:20)

    Adi [anonim]

    Eu nu sunt doctor, sunt un amarat de contabil, dar lucru cert, prost nu sunt! Vreau sa intelegeti de ce mor oamenii in spitale: PENTRU CA NU EXISTA APARATURA MODERNA SI PERSONAL SA O MANUIASCA! Iar cauza este clara: munti de bani aruncati si de stat si de cetateni catre biserica, in loc de spitale. Cati dintre voi stiu ca pot sa doneze bani in spitale, legal?
    Am sa dau un singur exemplu: oamenii arsi la Colectiv mor pentru ca plamanii lor sunt arsi si nu mai pot baga oxigen in sange. Medicii de la terapie intensiva rezolva asta prin ventilarea pacientilor la presiuni inalte, ceea ce cauzeaza barotraume pe plamani! Adica, le rup palamnii si mai tare. Si, astfel, creierul ramanand fara oxigen, MOARE. O solutie foarte buna ar fi aparatul de ECMO, dar in RO exista doar 4: 2 in bucuresti, 1 in cluj si 1 in timisoara. Va invit sa cititi detalii despre acest aparat, care ar fi trebuit sa existe in numar suficient pentru a salva viata pacientilor din Bucuresti: https://en.wikipedia.org/wiki/Extracorporeal_membrane_oxygenation
  • -1 (3 voturi)    
    In timp ce erati plecati din Bucuresti (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:20)

    marc.andre [utilizator]

    ... au mai murit 7.
  • -1 (9 voturi)    
    sa plece cioclii (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 15:45)

    nam [anonim]

    dacă nu sunt urgent demiși cioclii arafat și bănicioiu vor muri alți 80 de răniți iar cadrele medicale vor muri de epuizare. Întârzierea cu care au solicitat ajutorul extern este de domeniul DNA, Codruța trezește-te!
  • -1 (5 voturi)    
    De ce (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:20)

    Lili_1024 [utilizator]

    atat de multi in ultimele 24 de ore?
  • -3 (7 voturi)    
    pacat (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:23)

    #SCHIMBARE [utilizator]

    PONTA a plecat in Turcia pt o"zgarietura" la picior.si pe astia arshi cu zecile pe 60%+ pe corp nu au putut sa ii trimita cu prima ocazie distribuiti prin Europa:S...aud de la toti medicii ca nu au mai tratat asemenea rani...ce faci atunci ? te apuci tu sa le tratezi sau: ii trimit urgent in ziua aia la doctorii care stiu?? sau platesti bani si ii aduci in ziua aia pentru cei care nu mai pot fi transportati deloc din experienta ta
  • +3 (9 voturi)    
    k (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:40)

    ron [anonim]

    toti sunt de vina indifferent ca au luat mita, au dat mita sau au inchis ochii la ceea ce au facut mafiotii parteneri ai lor.cum poate spune cineva ca parlamentarii nu-s de vina!/????? uitati-va in ce hal a ajuns tara asta si pe cine au promovat la putere. nu exista parlamentar sa nu aiba afaceri suspecte si sa nu fie pe lista de plata a altor mafioti. in orasele mici e si mai mare mafia. oamenii multi nu indraznesc sa iasa in strada de frica sau altii iarasi multi sunt cei care ocupa locurile caldute asigurate de rudele lor sau de grupurile lor de mafioti. in timp ce tara fierbe pe plan local se voteaza taxe de zeci de ori mai mari ca anul trecut si unii alesi locali sunt pe alte meleaguri insorite.Din partea mea pot sa moara toti asa cum au murit si ai mei fara speranta ingrijiti de doctori spagari si asistente lacome incompetenti. toti cei care iau spaga sunt de vina direct sau indirect de la cel mai mic la cel mai mare pentru situatia din tara aceasta. si culmea conform studiilor britanice la noi in tara nu iau spaga cei saraci lipsiti si loviti de soarta. nuuuu. iau spaga cei din clasa mijlocie si cei cu bani multi ca nu le mai ajung sa isi finanteze stilul luxos de viata. si inca ceva si termin cu furia. citeam cu stupoare deliratiile altei anomalii a acestui system, progenitura unui hot, oana zavoranu care vrea sa isi faca partid si striga impotriva sistemului! si mai culmea ca deja are lingai gata sa o urmeze. la ce s-a putut ajunge!!
  • +2 (10 voturi)    
    Arafat(sef ISU) si oprea (seful securitatii (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 17:59)

    deval [utilizator]

    nationale) trebuie sa raspunda nu numai cu functia!
    -de ce a adus (daca a adus) 2 spitale de campanie la aceasta catastrofa ? De ce n-a adus si barcile si salteaua aia uriasa atunci...
    -de ce primii pompieri (care nu stim la ce ora au ajuns) de ce nu aveau nici un costum cu oxigen ?!
    -de ce nu aveau reflectoare , oxigen ?
    -de ce nu au fost lasati sa vina medici de la ambulanta privata si au trebuit sa faca resuscitare soferi de ambulante si jandarmi ?
    Nu au raspuns dupa Apuseni, dupa Siutghiol, dupa moartea politistului ! Nu au iesit dupa nici unul dintre aceste accidente sa spuna ceva in genul :
    -suntem niste idioti , nu ne pricepem, cerem ajutorul cetatenilor sa doneze bani, sa fie creeat un fond , sa ne ajute ca voluntri sa facem proceduri, sa contribuie la actinile de control , la imbunatatirea legilor ca uite avem doar 7% scoli autorizate contra incendiilor, functioneaza cinematografe si teatre in cladiri cu bulina ca Patria, Notara ...E nevoie de o strategie nationala si creerea unui fond special pentru dezastre, de atragere de fonduri europene ,Daca nu faceti asta acum,demisionez ca nu pot sa girez sa gestionez, hazardul care va decide cand, unde si cum vor muri oameni !!
  • +6 (14 voturi)    
    CRIMINALII!! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 18:16)

    abcd [anonim]

    romania a cerut ajutorul UE abia in a 6-a zi dupa tragedia din Colectiv!

    Tot sistemul medical este in colaps.
    De fapt nu s-a ridicat niciodata la un nivel de performanta mediu. Medicii ramasi ori se plafoneaza (chiar daca sunt buni nu avem aparatura, nu au acces la studii, cercetare,etc), ori sunt din pornire prost pregatiti si incapabili sa se perfectioneze.
    Spitalele sunt focare de infectie. Si unde s-a renovat, s-a renovat nerespectandu-se normele europene. Faianta de proasta calitate, pusa cu rosturi chituite si tot asa. Iar spitalul si sectiile de arsi sunt cu mult sub acest minim standard.
    Eu am lucrat in ...industria alimentara si nici macar acolo nu este recomandata astfel de faianta deoarece la rosturi acumuleaza mucegaiuri si bacterii.
    Cadrele medicale de la sectiile de arsi, din salile de operatii sau din blocul operator au barbi, par pe care nici nu incearca sa il acopere cu bonete.
    Fratele meu a murit la spitalul de arsi sub asa zisa ingrijire a acestui Stanculea.
    Acolo este cea mai proasta ingrijire a bolnavilor cu arsuri.
    Din prima zi trebuia cerut sprijin international. Odata instalate infectiile, aceste aproape nu mai pot fi controlate in cazul bolnavilor cu arsuri.
    Iar in Romania se moare cu infectii grave chiar si la pacienti cu arsuri pe 10% pe suprafa corpului.
    Iar BANICIOIU SI MEDICII STIAU ASTA!!!
    DAR NU LE PASA!!!

    DESTEAPTA-TE ROMANE!

    P.S. Pot sa ofer si alte exemple de malpraxis la spitalul de urgenta de la Eroilor unde pacientii stau in saloane imputite, frigiderele sunt nespalate si ruginite, sertarele pline de mizerii iar infirmierele se plimba cu mopuri imputite si nu curata decat contra cost.
  • +4 (10 voturi)    
    Cluburi inca indiferente fata de regulamente PSI (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 18:23)

    Marius [anonim]

    In acest timp, in sectorul 4 unele cluburi continua sa-si mentina atitudinea de indiferenta.
    In Sun Plazza , in clubul Oxigen, desi sunt peste tot afise cu Fumatul interzis, fumul se simte de la intrare.
    Cand am intrebat angajatii daca este voie sa fumezi mi-au raspuns surprinzator:
    - Da domnule, nu-i nici o problema !
    Si atunci ma intreb:
    - Oare pentru cine sunt puse afisele cu Fumatul interzis ???
  • +2 (10 voturi)    
    COMPLICITATE CRIMINALA (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 18:25)

    Papa H. [anonim]

    Ultimii morti sunt victimele politicului? Pana sa cada guvernul Ponta, A3 + Banicioiu inistau enervant ca nu e nevoi sa tranSporte pe nimeni in strainatate pentru ca au tot ce le trebuie. Imediat ce a picat guvernul, incep sa transporte bolnavii. AU LASAT OAMENII SA MOARA PENTRU A NU RECUNOASTE LIMITELE SISTEMULUI MEDICAL SI PENTRU A NU-SI STRICA IMAGINEA DE PASTORI AI SISTEMULUI???
  • +1 (9 voturi)    
    infrastructura (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 18:40)

    ion [anonim]

    va dati seama daca e un cutremur, sau alte calamitati, sau nu da doamne un razboi ce va fi?

    daca pe timp de pace, nu sunt in stare cu numar relativ mic de oameni sa faca ceva

    infrastructura: transport, comunicatii, medicina la punct este foarte importanta, nu mai zic de capitalul uman, ca toate astea trebuie cineva sa le si gestioneze corect
    • -1 (9 voturi)    
      autoritatile, (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 21:40)

      Zi-i Vasile zi-i, [anonim] i-a raspuns lui ion

      au fost surprinse, si din mindrie socialista, si cu penalist premier, au considerat ca se descurca,(atitudine secretoasa ca pe vremea comunismului) si de aici a scapat situatia de sub control,
  • +1 (7 voturi)    
    jos Tradiceanu (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 20:56)

    motocicleanu [anonim]

    Va imaginati ca ilici & co sunt in "war room" si stabilesc un guvern de uniune nationala.
  • 0 (8 voturi)    
    Pana aici! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 21:16)

    mcv [utilizator]

    DNA, UNDE ESTI? Fa-te auzit te rog, caci ma sufoc!
    • 0 (2 voturi)    
      Si eu simt asta (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 21:56)

      delavrancea [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      A crescut numarul la 41 ,parca as vrea ceva la schimb.
      Nu am trait niciodata senzatiile astea.

      Ahhh!
  • +3 (3 voturi)    
    colaps (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 23:01)

    bosorogul [anonim]

    ne indreptam incet spre anarhie si spre dezbinarea tarii. nici ca se putea mai rau acest dezastru in pragul sarbatorilor de iarna. societatea este suprasaturata de ura, dezbinare si tot ce e mai rau. ne asteapta vremuri foarte grele. Doamne ai grija de cei morti si de familiile lor!
  • 0 (0 voturi)    
    Dumnezeu sa ii odihneasca! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 23:45)

    Dr.Doc. [anonim]

    https://www.youtube.com/watch?v=BcfANgH4iQk
  • +2 (4 voturi)    
    Rugăminte (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 23:58)

    ploiesteanu [utilizator]

    Ascultă-mi Doamne ruga și oprește decesele.
    Oprește Doamne decesele !!!
    Lasă tinerii să-și trăiască viața.
  • -1 (5 voturi)    
    Modelul Islanda trebuie sa il avem si noi (Duminică, 8 noiembrie 2015, 0:07)

    dac [anonim]

    trebuie sa fim optimisti si sa aspiram la mai mult , altfel copii nostrii vor avea mult mai putin decat am avut chiar noi ... si este pacat ca avutia noastra a majoritatii sa fie o piesa de teatru la care au acces doar cativa parveniti care s-au terminat cu 'escu de dupa '89 ...cred ca este blestemul lui Ceausescu ''agenturile'' straine .... da ele sunt Domnule Ceausescu , daca ati fost dictator inseamna ca si cei din statele vestice dezvoltate gen UK , Germania , Austria , Italia samd au tot dictatori .Termenul acesta ne-a fost ''bagat pe gat '' de ramura tradatoare , o manipulare la care romanii au musacat momeala . Dictator = patriot ...dar numai in est sunt Numiti Dictatori , poate ca este si adevarat statele mari faurite prin sange inghit statele mai mici pasnice si isi impun politica de manipulare , saracire , analfabetizare si ura interetnica pentru o mai buna stapinire a tuturor resurselor acelui stat . Meritam mai mult pentru ca Burebista , Decebal , Mihai Viteazul , Avram Iancu , Horea-Closca-Crisan , Vlad Tepes , Stefan cel Mare , Cuza Voda , Ion Atonescu , Ceausescu si mai nou Vadim ne-au dat o sansa sa mai existam si sa vorbim aceeasi limba si nu cea a cotropitorilor nostrii ... Austriecii , Ungurii , Germanii , Rusii , Usa , Turcii smad ... daca ne meritam soarta o sa vedem . Copii nostrii nu trebuie sa mai fie sclavi in propria tara , libertatea este de fatada ...ce rost are libertatea fara restul sau ce rost are restul fara libertate , ar trebuie fiecare din noi sa fim mai uniti sa respingem sistemul corupt.Traiasca Romania Mare!
  • 0 (0 voturi)    
    De citit (Duminică, 8 noiembrie 2015, 8:29)

    Nea Fane [anonim]

    http://www.firesmoke.org/wp-content/uploads/2010/10/FireEMS_Supplement.pdf


    poate aduce ceva lumina vis a vis de ce se vehiculeaza in presa

    am citit info legat de mai multe incendii din mai multe surse.
    cei 3 agenti ce omoara in mai putin de 60-90 sec sunt

    monoxid de carbon,acid prusic si fosgen.
  • 0 (2 voturi)    
    43. (Duminică, 8 noiembrie 2015, 9:06)

    mcv [utilizator]

    Inca doi ingeri.
  • 0 (0 voturi)    
    43 (Duminică, 8 noiembrie 2015, 10:06)

    mircea_cjn [utilizator]

    Din pacate a mai crescut numarul...sunt 43 acum... :)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by