Tudor Chirila, mesaj dur pentru Klaus Iohannis: Societatea civila sau strada nu trebuie sa participe la gesturile de imagine ale presedintelui / Aveti obligatia sa va justificati prin actiuni mandatul dat de romani

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:25 Actualitate | Esenţial


Tudor Chirila
Foto: Facebook/ Tudor Chirila
Tudor Chirila considera ca societatea civila sau strada nu trebuie sa participe la "gesturile de imagine ale presedintelui" si il avertizeaza pe presedinte ca are "obligatia" sa justifice prin actiuni mandatul pe care i l-au acordat romanii.

In opinia lui Chirila, care a fost nominalizat in multe postari de pe Facebook pentru a participa la consultarile de la Cotroceni cu societatea civila, anuntate de Iohannis, "ce se intamapla zilele astea la Universitate este doar inceputul culturii protestului".

"Pasivitatea noastra de douazecisicinci de ani a nascut monstrii care ne conduc. Nu putem spera ca un lider (fara ajutor colectiv) ne va rezolva problemele peste noapte", spune el, intr-o postare publicata pe contul lui de Facebook.

Tudor Chirila afirma ca este nevoie de "o forta din ce in ce mai mare care sa iasa in strada pentru lucruri mai mici decat marile tragedii, dar poate la fel de importante", si citeaza ca exemplu "mutarea judecatoarei Camelia Bogdan de la sectia penala la cea de contencios administrativ a Curtii de Apel Bucuresti".

Iata mai jos postarea lui Tudor Chirila (sublinierile apartin redactiei, n.r.)

"In cursul zilei de ieri am fost asaltat de sute de propuneri pe mail, sms sau in inboxul paginii mele care-mi cereau sa devin 'vocea strazii' la consultarile anuntate de Cotroceni cu societatea civila. As vrea sa va multumesc foarte mult tuturor celor care v-ati gandit la mine. Este gratificant sa vezi ca o mare parte de oameni te crede reprezentativ. Pe de alta parte, mi-am dat seama de cateva lucruri si as vrea sa le punctez aici:

1. Strada nu se poate organiza intr-un timp atat de scurt astfel incat sa se poata constitui intr-un organism cu adevarat reprezentativ
. Prin urmare, sunt absolut convins, propunerile care au venit catre mine reprezinta doar o parte a intregului.

2. Consultarile de la Cotroceni sunt inutile.
Presedintele Iohannis este la curent cu ceea ce doreste strada, revendicarile ei circula deja in diverse forme online, iar cea mai importanta - resetarea intregii clase politice - nu are cum sa nu fi ajuns la el. Mai mult decat atat, Cotroceniul nu a anuntat care este obiectul acestor consultari astfel incat cine merge acolo, chiar daca ar avea mandatul intregii miscari de protest, merge complet nepregatit. Dar Iohannis stie ca strada vrea ca el sa se delimiteze de partidele politice si sa fie cu adevarat de partea celor care vor o altfel de Romanie. Invitarea la negocieri presupune ca ar exista doua entitati opuse.

3. Miscarea din Piata Universitatii reclama un lider. Aseara am discutat in piata cu multi oameni care simt nevoia unui lider. Dar am avut sentimentul ca rostul acestui lider, odata ales, ar fi sa garanteze tuturor ca eforturile lor de a iesi in strada vor fi rasplatite dupa care oamenii isi pot vedea de viata. Cred ca asta este o greseala. Noi nu ne putem vedea de viata ca pana acum. Trebuie sa devenim IMPREUNA o forta din ce in ce mai mare care sa iasa in strada pentru lucruri mai mici decat marile tragedii, dar poate la fel de importante. Cum ar fi, de exemplu, mutarea judecatoarei Camelia Bogdan de la sectia penala la cea de contencios administrativ a Curtii de Apel Bucuresti. Ce se intamapla zilele astea la Universitate este doar inceputul culturii protestului. Pasivitatea noastra de douazecisicinci de ani a nascut monstrii care ne conduc. Nu putem spera ca un lider (fara ajutor colectiv) ne va rezolva problemele peste noapte. Continuarea protestelor ne va arata ce avem de facut. Nevoia de lider e liderul in sine.

4. Pana la consultarile anuntate cu o viteza cel putin surprinzatoare presedintele Iohannis are de raspuns la niste intrebari: De ce Mihai Cimpeanu? Cum apreciaza ca Oprea este inca in guvern? Este dispus sa se delimiteze de toate figurile politice toxice? Iata motive pentru care lumea se afla inca in strada.
Daca m-as afla fata in fata cu presedintele Iohannis i-as spune asa: Oamenii din strada v-au votat presedinte si ei nu simt ca de cand ati fost investit le-ati reprezentat interesele. Aveti obligatia sa va justificati prin actiuni mandatul pe care vi l-au dat romanii. Daca doreati o consultare reala cu strada ar fi trebuit sa incepeti prin a da un semnal ca sunteti la curent cu revendicarile ei, nu sa programati de pe azi pe maine o asa zisa consultare cu societatea civila. Cred ca societatea civila sau strada nu trebuie sa participe la gesturile de imagine ale presedintelui. E mult prea grav momentul in care ne aflam.

Later edit: Gabriel Oprea a demisionat intre timp"






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


36098 vizualizari

  • +31 (57 voturi)    
    Nota 10 Chirila ! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:26)

    Velma Kelly [utilizator]

    Asa da !
    • +2 (20 voturi)    
      pai... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:41)

      jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      nu poti spune ca o incercare de a dialoga cu oamenii trebuie sa fie neaparat un exercitiu de imagine pentru presedinte. platim inca tribut inselatoriilor la care am fost supusi in toti acesti ani si nu mai avem incredere. dar nu se poate fara o doza de incredere si ar trebui sa intelegem si sa ii acordam lui Iohannis sansa de a fi un altfel de politician.

      ca revendicarile strazii sunt deja arhicunoscute e clar. poate ca presedintele doar cauta noi lideri, la asta nu v-ati gandit domnule Chirila ? ce sa faci cu actuala clasa politica ? ar trebui aruncata la cosul de gunoi ai istoriei in proportie de 99%.

      prin ce mecanisme legale vrem o resetare a clasei politice romanesti, cand partidele si oamenii din spatele lor raman aceeasi ? este nevoie de introducerea unui nou actor in scena: strada! altfel nici macar presedintele nu va avea suportul necesar pentru a declansa cu adevarat acest reset al politicii in Romania.

      nu putem spune precum Despot...sunt prea onest si nepriceput in domeniu ca sa particip la consultari. du-te domnule acolo daca ai fost invitat si pune pentru ce ai iesit in strada. atat cat poti si cum poti tu!
    • +2 (20 voturi)    
      sa va justificati prin actiuni mandatul (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:45)

      m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      Se pricepe la muzică dar e nevoie sa-i spuna cineva ca presedintele e doar o parte a puterii. Dacă Guvernul nu trage in aceeasi directie (așa cum s-a intamplat in ultimii 4 ani) degeaba vrea presedintele să facă un lucru bine făcut. Iar guvernul are sustinerea parlamentului care trebuie demis și reales (de obicei vin altii care avand aceleasi legi de rahat vor ajunge la fel ca primii). Trebuie schimbată legea inainte sa fie schimbati politicienii. Trebuie promovată perfomanta. Acum mingea e in mainile presedintelui si e bine pentru noi, speram sa aibe intelepciune sa o folosească bine dar si populatia sa aibă de unde alege, nu doar candidati penali și farisei.
    • +3 (21 voturi)    
      Domnu Tudor (Vineri, 6 noiembrie 2015, 15:32)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      Dai în cine nu trebuie, ponta e în altă parte. Iohannis e cu noi și aștepata de multă vreme o reacție populară împotriva mafiei politice care conduce țara. Acum o are, lasă-l să-și facă meseria pentru care a fost ales. Bravo Iohannis!
      • +2 (14 voturi)    
        PONTA NU MAI INSEAMNA NIMIC, VITEAZULE ! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 17:10)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

        Tu cine esti, pt ca Iohannis e cu USL -ul latit (PSD-ul, PNL- ul Traditional si PDL- Blaga). Esti dizident pontist ?
  • +13 (15 voturi)    
    simplu (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:31)

    n [anonim]

    punctul 8 de la timisoara!
    deputat senator politician 1 mandat si adio!
    depolitizarea in scoli etc...
    cine e condamnat sa plateasca!
    si a.s.m.d vise si vise... iei cainelui osul din dinti? :)
  • +4 (10 voturi)    
    da (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:33)

    george [anonim]

    Greu domnule Iohannis , greu.
  • 0 (24 voturi)    
    s-a trezit si asta vorbind... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:36)

    mos ion roata [anonim]

    daca presedintele vorbeste cu lumea e doar un gest de imagine, daca nu, e un tiran / nesimtit / politruc etc etc.
    cu noi, romanii, oricum o dai, nu e bine.
    deci, pana la urma, stim ce vrem?
    • +7 (9 voturi)    
      a promulgat (Vineri, 6 noiembrie 2015, 18:11)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      a promulgat legi antidemocratice fara sa comenteze; de ex. legea alegerilor locale intr-un singur tur, care taie orice sansa unui independent sau nou venit sa castige alegerile.
      • 0 (0 voturi)    
        Pai, le-a promulgat, ca le poate respinge (Duminică, 8 noiembrie 2015, 13:16)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui vizirul

        doar o data, apoi legea-l obliga sa le promulge. SSi daca PSD-il + gasca n-au schimbat legea in parlament, el nu o poate schimba. Acum e momentul, acum are instrumente, pentru ca le cere societatea civila. Altfel, PSD+ gasca spuneau ca face asta pentru PDL, nu pentru popor.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu. Da' ce, pana acum am stiut? (Duminică, 8 noiembrie 2015, 13:14)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      astia sunt pasii,nebunie, haos, toata lumea nu e de acord cu nimeni, dupa care vezi ca nu se mai intelege nimic si incepi sa mai si asculti din ce spune alalalt. Ca Iohannis anunta de dupa alegeri ca el vrea sa fie partener cu schimbarea, ca el sustine, ca aia, ca ailalta, pana acum nu l-a chemat nimeni in ajutor. A fost mediator intre nimeni si nimeni. Partidele l-au pus la colt, mai ales alea guvernamentale, societatea civila a asteptat ca el sa faca ceva, dar nu l-a chemat efectiv, breee, aici avem probleme, mediaza intre noi si partide, ca nu fac ce vrem noi sa faca!
  • -10 (20 voturi)    
    Îi supărat că nu l-a chemat şi pe el (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:38)

    Unu' [anonim]

    Tudor Chirilă e supărat că Iohannis l-a invitat pe Adi Despot la consultări şi pe el nu...
  • +10 (12 voturi)    
    desemnare gresita (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:39)

    un iesean [anonim]

    Parerea mea despre interimarul desemnat:

    sorin campeaNU !
    • +2 (2 voturi)    
      Preferinte iohaniste: profesorii (Vineri, 6 noiembrie 2015, 19:48)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui un iesean

      am mai avut un presedinte profesor . . .
  • +12 (16 voturi)    
    corect (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:39)

    traiang [utilizator]

    Absolut corect ,revendicarile si ale ongistilor si cele mai frecvenete ale ''strazii'' chiar intr-o ordine de prioritati au fost scrise si pe hotnews de ieri Eu sper sa nu fie o abureala a presedintelui sau anturajului sau pentru ca se poate iesi f bine si pentru el Dar dincolo de aceste lucruri personal ma bucura toata aceasta luare de pozitie a populatiei si a constiintei ca sunt o forta !!!!
  • +8 (14 voturi)    
    concis! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:42)

    cristian [anonim]

    la articole si postari de genul asta trebuie sa facem share asa incat sa ajung peste tot!
  • +9 (23 voturi)    
    Felicitari lui Tudor Chirila! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:42)

    George [anonim]

    Corect, Tudor. Sunt 100 la 100 de acord cu atitudinea si afirmatiile tale. Nici unui politician nu trebuie sa-i fie cautionata imaginea prin prezenta societatii civile si a strazii alaturi de el. Iohannis deja stie prea bine care sunt doleantele strazii. Sa faca bine sa faca ceva pentru ca de mai bine de un an de zile n-a facut absolut nimic. A tacut complice si s-a plimbat aiurea prin lume impreuna cu consoarta. Pe banii nostri, ai tuturor. Iar, din cand in cand, a spus stupiditati si platitudini pe Facebook. Daca se simte inadecvat functiei sau prizonier al sistemului, sa faca bine s-o spuna raspicat si apoi sa plece. Sa ne lase. Alegem pe altcineva care stie sa actioneze si este de partea noastra, a strazii, a celor care s-au saturat de politicieni si de toata clasa politica profund corupta si imorala. Pana acum acest presedinte a dovedit ineficienta totala in toate demersurile sale si a avut o prestatie absolut lamentabila. Nota 10 pentru Tudor.
    • 0 (0 voturi)    
      Daaa, perfect! daca nu discuta cu piata, nu (Duminică, 8 noiembrie 2015, 13:18)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui George

      e bine, daca discuta, iar nu-i bine.
  • +9 (15 voturi)    
    ai dreptate (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:43)

    nesuferitu [utilizator]

    ai dreptate Tudore!
    Dar cum facem ca majoritatea are dreptate?
    Ebine ca s-a inceput cumva, de undeva chiar daca a fost destul de suspecta aceasta rapiditate neobisnuita a presedintelui. Si eu vrea sa se schimbe ceva. Ieri, nu azi!
    fii fara grija ca isi va rupe gatul si el daca dezamageste mai mult decat a facut-o pana acum.
    PENTRU CA PUTEM SA FACEM SI ASTA!
    • +5 (5 voturi)    
      Decat sa FACEM SI ASTA mai bine (Vineri, 6 noiembrie 2015, 20:08)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui nesuferitu

      sa-i determinam sa faca ce vrem: 300 parlamentari, vot doua tururi, vot prin corespondenta cu procurarea formularelor de pe net pentru toti romanii oriunde s-ar afla, . . .
      De ce sa mai pierdem vremea cu schimbarea? Crezi ca vor veni alti mai buni? Trebuie tinuti sub presiune permanenta pentru a face cea ce trebuie si e corect.
      Somnul ratiunii naste monstri. Noi ne-am procopsit cu ei. Sunt ai nostrii. Trebuie doar sa-i tinem pe linia de plutire.
      In ce-l priveste pe Iohanni nu stiu daca actiunile lui nu au ca tinta temperarea actiunii strazii. Vom vedea.
  • +7 (19 voturi)    
    Imi place cand vad un roman (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:46)

    scepticu [utilizator]

    corect si cu bun simt: Tudor Chirila.
    Am o adaugire pentru dnul presedinte: Nu va pune nimeni pixul cu forta in mana cand semnati legile acelea oneroase de imbogatit parlamentarii si scutit de parnaie. Daca nu le semnati, nu vor intra in vigoare. In momentul cand ati semnat ceva , inseamna ca sunteti de acord cu intrarea in vigoare.
    Si ce pot sa va faca? Daca va suspenda pe un motiv din asta, garantat sunteti inapoi in 30 de zile , si cu lumea in strada.
    Atentie - nu cred ca dnul presedinte e un nenorocit. Dar il suspectez de naivitate.
    De asemenea nu cred ca n-are ce sa faca.
    • 0 (8 voturi)    
      as mai adauga si de incompetenta (Vineri, 6 noiembrie 2015, 15:39)

      inge445@gmail.com [anonim] i-a raspuns lui scepticu

      haina de Presedinte e prea mare pt el. E un ..escu 2

      Presedintele a facut compromisuri toxice in loc sa stea drept.
    • +1 (5 voturi)    
      raspuns (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 1:46)

      liliana [anonim] i-a raspuns lui scepticu

      nu este naiv deloc,nu zic neaparat ca e un nenorocit,ci
      pur si simplu interesele sale primeaza,mai putin ale noastre,nu este un presedinte jucator cum zicea fostul ,ci mai sigure pe sistemul ciini latra caruta trece
    • 0 (0 voturi)    
      Absolut de acord (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:30)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui scepticu

      trebuie sa utilizeze si referendumul. Unii tipa ca e scump, dar cu banii sobolanului rozaliu faceam sute de referendumuri.
    • 0 (0 voturi)    
      Le poate respinge doar o data, (Duminică, 8 noiembrie 2015, 13:19)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui scepticu

      data viitoare, chiar daca nu s-a schimbat textul de lege e obligat prin lege sa le promulge.
  • +3 (17 voturi)    
    Ce e rau in asta? (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:46)

    bogdan1477 [utilizator]

    Nu inteleg ce e rau in consultarea societatii civile si a strazii. E clar ca sunt 3optiuni, sa aleaga un premier din coalitia de la guvernare, sa aleaga un tehnocrat sau sa forteze anticipate. OK, Adrain Despot sau alti reprezentanti ai strazii nu vor avea probabil mare lucru de spus, dar e interesant de auzit si parerea lor. pentru ca un guvern de tehnocrati sau anticipatele vor avea nevoie de suportul masiv al strazii pentru a fi acceptate de parlamentul actual. Asha ca nu pricep ce nu-i convine lui Chirila.
    • +5 (7 voturi)    
      da (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:41)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      domnu' bogdan1477, te numeri printre cei carora le dau plus automat, stiu ca gindim la fel in mare masura, dar de data asta te inseli, consultarea asta e in cel mai bun un exercitiu de PR organizat de mialake, a carui demisie nu o cere nimeni, vad.
      Iar johanis nu poate, nu stie, nu prea vrea, e doar o interfata intre GIO si restul lumii. Pe placul acestui rest al lumii, spera GIO.
  • +11 (19 voturi)    
    Mult RESPECT (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:55)

    sipu [utilizator]

    Domnule Tudor Chirila .............
  • -5 (21 voturi)    
    asta-i tare (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:56)

    deville2010 [utilizator]

    Din pacate tara nu se conduce de la romanii au talent
    • -2 (2 voturi)    
      Bine si (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:33)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      inteligent punctat, un izmanar sta de vorba cu presul tarii , asta-i adevarul nu deville ?
  • +4 (22 voturi)    
    REMARCABIL ACEST TANAR... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:59)

    Lucky1 [utilizator]

    O minte clara si curata.
    Cel mai mult mi-a placut "Invitarea la negocieri presupune ca ar exista doua entitati opuse".

    Asa cum rezulta, presedintele s-a auto situat de partea opusa a protestatarilor, s-a autoeliminat. Acest presedinte este departe de a fi o solutie in acest moment sau oricand altadata, asa cum, de cand a fost uns, numai gafe a facut: fie nu a luat pozitie atunci cand se impunea sau a ignorat societatea civila cand aceasta a reprosat presedintelui alegerea unor personaje controversate, ca sa numesc cateva din lucrurile departe de a fi bine facute de domnia sa.
  • 0 (10 voturi)    
    o rima la Romania (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:01)

    MIHAI 2 [anonim]

    Psihopatia ?
  • +2 (10 voturi)    
    Asa NU (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:09)

    ana [anonim]

    Esti vertical, ai studii, ai citit si "Idiotul", ai imaginatie, esti nascut sa fii lider, nu ai inteles insa ca TREBUIA sa fii acolo, acolo sunt si inregistrari si consilieri, exact la ce tu si Despot ati putea remarca si intui. Se dorea doar informarea coerenta a presedintelui fata de manifestarile de strada.
    daca nu tu, atunci, cine? daca nu acum, atunci cand?
    e mai buna Cristina Guseth, de la Fredom House? are 56 de ani, nu cred ca poate reprezenta generatia FB si e inginer....
    • +8 (8 voturi)    
      vad (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:44)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ana

      ca de mihaiu care are 53 de ani si e tot inginer nu ai nimic de zis. Macar doamna gusseth e o femeie educata si bine intentionata.
  • -2 (14 voturi)    
    Offf (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:13)

    Je [anonim]

    Nene Chirila tu nu ai inteles nimic... Pai consultarile au fost anuntate cu viteza pentru ca nu este timp de pierdut. Te-ai uitat un pic pe cursul de schimb? A, pardon tu nu ai rate. La ora actuala tara este instabila dpdv. politic. Cu cat dureaza mai mult cu atat se transmit semnale proaste catre Europa, etc. In rest, numa' de bine
  • +10 (10 voturi)    
    Felicitari! Ai sintetizat f.b. reteta succesului. (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:16)

    CetateanLogat [utilizator]

    "Noi nu ne putem vedea de viata ca pana acum. Trebuie sa devenim IMPREUNA o forta din ce in ce mai mare care sa iasa in strada pentru lucruri mai mici decat marile tragedii, dar poate la fel de importante. Cum ar fi, de exemplu, mutarea judecatoarei Camelia Bogdan de la sectia penala la cea de contencios administrativ a Curtii de Apel Bucuresti. Ce se intamapla zilele astea la Universitate este doar inceputul culturii protestului. Pasivitatea noastra de douazecisicinci de ani a nascut monstrii care ne conduc."
  • 0 (4 voturi)    
    eu am un feeling bun! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:19)

    bancheru83 [utilizator]

    protestele trebuie continuate si trebuie chemat presedintele in strada!eu personal vreau anticipate pina in decembrie.adi despot si liviu mihaiu sunt 2 persoane cu initiative bune.
  • 0 (10 voturi)    
    Despre confuzii (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:20)

    benicio [utilizator]

    Se fac niste confuzii tot mai des in ultima vreme, doua mai exact:
    1. Presedintele nu se implica, e apatic. Se pare ca ne-a intrat modelul Iliescu/Basescu adanc in maduva spinarii, simtim nevoia unui presedinte cu barda dreptatii in mana, unui presedinte jucator, care bate cu pumnul in masa. Nu ne plac presedintii care respecta plictisitor de nemteste litera Constitutiei. Oameni buni, cititi Constitutia Romaniei, e scurta.
    2. DNA nu isi face treaba pana la capat, dovada ca se intarzie confiscarea averilor ilicite desi exista sentinta clara judecatoreasca. Oameni buni, de executarea silita se ocupa numai ANAF, care este in subordinea Ministerului Finantelor , adica a Guvernului. Cred ca daca acest departament de executari silite a averilor dobandite ilicit ar functiona separat, pe modelul DNA sau - de ce nu? - chiar in cadrul DNA, executarile ar fi curs instantaneu. Dar nu e asa, ele depind de Guvern, adica de PSD.
  • 0 (10 voturi)    
    BINE CHIRILA ! CORECT !! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:23)

    deval [utilizator]

    Cred ca invitatia -in atat de scurt timp-a fost insidioasa ! Ii apreciez pe cativa de acolo ! Sigur si multi ok pe care nu-i cunosc dar o discutie cu atat de multi nu poate fi decat haos !Poate e bine sa existe niste martori ca sa nu fie deformate total mesajele !
    Cred ca trebuia transmisa intalnirea !!!
    Cred ca punctul 1 azi e CE SE FACE PENTRU RANITI ?! Cand arafat spune ca crede ca sunt in Romania 50 de paturi pentru raniti , o jurnalista zice ca 25 si el revine si zice ca s-ar putea..-iar inebunesc !
    Sigur ca paturi nu inseamna doar paturi ci si toata aparatura si personalul necesar ! Azi se laudau la spitalul de arsi ca au saltele speciale pentru 10 paturi pe care le-au primit ieri din donatiile de la Pro-TV ! Mai cred ca familiile trebuie sprijinite sa faca
    1 cereri ca ranitii sa fie tratati in strainatate GRATUIT de STATUL CRIMINAL ! URGENT ! CU ORICE COSTURI !!
    2 reclamatii penale la DNA -pentru tentativa de omor, neglijenta criminala, coruptie a autoritatilor (primarie/ISU) !! Acesti oameni vor avea nevoie -poate-de asistenta toata viata !!
  • +3 (3 voturi)    
    lustratia in Penalment (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:40)

    cladob [utilizator]

    iata o lista initiala a penalilor in parlamentul Romaniei:

    http://www.b1.ro/stiri/eveniment/sabin-orcan-prezinta-lista-penalilor-din-parlamentul-romaniei-120-de-alesi-sunt-cercetati-penal-trimisi-in-judecata-sau-condamnati-video-126186.html

    O astfel de lista trebuie prezentata lunar in intreaga tara. Pentru fiecare parlamentar sa se puna circumscriptia si scurta descriere a dosarelor penale in care este subiect. Astfel oamenii vor stii macar cu cine au de a face si isi vor asuma raspunderea cand vor vota. Degeaba vor schimbare doar cei mai luminati daca tara care participa la vot mai devreme sau mai tarziu traieste in intuneric. Ei cei din parlament pe asta se bazeaza.
  • +2 (2 voturi)    
    Ai dreptate dar gresesti... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:53)

    Mari.an [utilizator]

    Ai dreptate in tot ce spui, mai putin faptul ca "strada nu trebuie sa participe". Aici gresesti amarnic. Nu trebuie ratata nici o ocazie de dialog. Nu poti continua sa urli in strada cand esti invitat sa discuti direct cu cei care trebuie sa te asculte si care pot duce la indeplinire ceea ce ceri. Mergi la intalnire si daca ti se pare ca ti se arunca in fata "nu se poate", atunci te intorci in strada si repeti mesajul in cor.
  • +3 (9 voturi)    
    Stiam eu. (Vineri, 6 noiembrie 2015, 15:15)

    mcv [utilizator]

    Tudor Chirila este exact asa cum mi-am imaginat eu ca este. Nu aluneca, nu se lasa impresionat, nu considera ca este o onoare ce i se face atunci cand de fapt i se respecta un drept, isi cunoaste drepturile si implicit obligatiile corelative ale statului, etc...
    Intr-un cuvant, este un om de nota ZECE!
    Mama ta, Tudor, are de ce sa fie MANDRA de tine!
  • +4 (4 voturi)    
    oprea (Vineri, 6 noiembrie 2015, 15:30)

    radu [anonim]

    Oprea nu a demisionat, ci "si-a delegat atributiile", e o mare diferenta. E tot acolo si face si desface... Dupa o perioada de stat in umbra o sa revina proaspat, ca doar poate santaja si pe unii si pe altii cu voturile partidului lui de 2 bani...
  • +2 (2 voturi)    
    . (Vineri, 6 noiembrie 2015, 15:40)

    Marius Muntean [utilizator]

    "Nevoia de lider e liderul in sine." Confuzia e clara ...
  • -2 (4 voturi)    
    . (Vineri, 6 noiembrie 2015, 15:47)

    Marius Muntean [utilizator]

    Tudore, iesirile in strada sunt cazuri de criza, la un pas de violenta si este o aberatie sa consideri asta o normalitate.
    Abuzurile astea care tu crezi in mod naiv ca se pot combate cu iesiri in strada tot la 2 zile se rezolva prin separatia puterilor in stat. (2 minute pe wikipedia si o sa stii tot ce trebuie sa stii despre asta).
    • 0 (0 voturi)    
      Oare cum (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 11:39)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

      separi guvernul de sri, parlamentul de sri, justitia de sri, afaceristii de toate acestea , cum ? Aaa da da cu wikipedia ...
  • 0 (4 voturi)    
    Domnule Chirila (Vineri, 6 noiembrie 2015, 15:50)

    somesanu [utilizator]

    spectacolul pe care il desfasurati plin de talent la Vocea Romaniei este pentru imaginea dvs. sau chiar credeti ceea ce spuneti? Mie personal imi place dar ce dovada avem ca nu este doar un exercitiu de imagine?
  • +1 (3 voturi)    
    Chirila (Vineri, 6 noiembrie 2015, 16:17)

    raul marius [anonim]

    Gindesti si spui lucruri minunate ,parca ai fi un vechi politician din aci politicieni onesti si iubitori ,cu adevarat de tara !!! Cu curaj ,oameni ca si tine ,nu pot sta deoparte,ticalosii pot acapara din nou ,tot ce strada a cistigat in aceste zile !!!
  • 0 (6 voturi)    
    mda... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 16:26)

    Markus [anonim]

    chirila se vrea un puric insa din pacate este limitat
  • +1 (1 vot)    
    superb iar (Vineri, 6 noiembrie 2015, 16:39)

    cristi [anonim]

    de parca am fi decidenti in patria noastra
  • -2 (4 voturi)    
    idee (Vineri, 6 noiembrie 2015, 16:50)

    ionel [anonim]

    Un noi partid,un nou guvern,o noua constitutie.
    Independenta justitiei ,controlata de cetateni volontari.
    Raspundere penala sau civila a tuturor cetatenilor indiferent de functie sau bogatie.
  • -2 (6 voturi)    
    Tudor (Vineri, 6 noiembrie 2015, 16:55)

    jerry [anonim]

    va da bombonele sa va adoarma, hehe o sa vina si in piata :-) , el stie f bine ca nu aveti timp suficient sa va organizati intr-un nou partid pt a participa la alegeri, asteapta doar sa se linisteasca treburile si sa aiba in sfarsit...,,guvernul meu"
  • 0 (0 voturi)    
    consultarile sunt bune (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 7:20)

    prenume [utilizator]

    ca la cotroceni sunt unii consilieri obtuzi n-ar trebui sa ne mire. fac parte dintre cei pe care ii contesta piata zilele astea.
    din punctul meu de vedere iohanis va deveni credibil dupa ce-l da afara pe adormitul mihalache si imi va explica de ce a decorat-o pe secretara lui oprea ori de ce a mai facut si el revolutionari dupa un sfert de secol plin de escroci revolutionari. dupa aia o sa-l cred ca liviu mihaiu (ha,ha,ha) reprezinta tinerii din piata.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu guvern tehnocrat...Guvern cinstit! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 7:49)

    safin [anonim]

    Draga Tudore,
    Presedintele e unul singur ...contra tuturor politicienilor...Acum e oarecare vid de putere...luati puterea cum a luat-o Iliescu si Roman in 1989. Alege o trupa de oameni cinstiti si formati guvenul...Oamenii o sa va sustina si o sa va voteze peste un an...Nici un politician dupa '89 nu a fost "pregatit"...Au fost toti oportunisti si afaceristi.
    Este absoluta nevoie de un nou partid in parlament. Tinerii si cei de la oras se vor mobiliza si va vor vota la fel ca anul trecut la prezidentiale. Strada nu poate sa conduca Romania, dar un nou partid parlamentar poate sa faca enorm pentru Romania. Acum e o sansa extraordinara. Nu uita Tudore de muma lui Stefan cel Mare:
    "Dacă tu eşti Ştefan cu adevărat,
    Apoi tu aice fără biruinţă
    Nu poţi ca să intri cu a mea voinţă.
    Du-te la oştire! Pentru ţara mori!
    Şi-ţi va fi mormântul coronat cu flori!"
  • 0 (0 voturi)    
    dilema zilei quo vadis (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 7:58)

    lawmasterman [anonim]

    De ce oare intr-un an intreg nu reuseste Johannis alesu' sa faca cel putin un 10% din ce a facut sibienilor?...nu vrea? Nu poate? Nu stie? Atunci sa ii aratam si sa ii desenam! Ori sa il scoatem la tabla si sa il lasam corijent!
  • 0 (0 voturi)    
    mesaj exceptional (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 10:57)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    mesajul lui Chirila este mult peste media civica ...

    de aceea comentatorii de aici spun lucruri traznite si nici HOTNEWS nu retine pozitia lui Chirila pe prima pozitie mai multe zile.....
  • 0 (0 voturi)    
    bravo (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 13:02)

    maior antiparlament [anonim]

    Broavo Tudore. Limbaj clar, elevat., exprimare sintetica.
    Problema centrala insa in opinia mea este acest parlament de borfasi, templul coruptiei! Datorita unei majoritati subculte de electori totdeuna hotii din politica prin manipulare vor obtine majoritatea in parlament. Cred ca numai o lovitura de forta mai poate misca lucrurile ca sa se faca alt parlament, in care sa nu existe imunitate pentru furat, drepturi pe care sa si le aroge singuri(vezi pensiile abuzive), etc. In modul acesta de la noi zis democratic sunt sceptic ca se poate face ceva atat timp cat parlamentul are puteri discretionare! Parlamentul trebuie doar sa faca legi in limita constitutiei.
  • 0 (0 voturi)    
    n-ati inteles nimic (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 16:57)

    ioi [anonim]

    Sunt complet impotriva acestui articol. in toate tarile civilizate exista consultari cu societatea civila, in functie de tema. La noi nu este inca acest precedent de Townhall meeting sau pur si simplu consultari. Probabil de asta aceasta consultare a facut atata valva cand ar fi trebuie sa fie un lucru pefect normal. Si poate si de asta au fost luati pe nepregatie cei care au trebuie sa trieze invitatii la consultari.
    DAR aceste consultari sunt foarte necesare. Daca totul se decide doar pe baza discutiei cu partide politicie rezultatul este directional catre interesele partidelor. Trait si vazut !
    In functie de tema dezbaterii, oamenii care iau decizii trebuie sa se consulte in mod real cu cetateni, firme, IMM-uril, ONG-uri, asociatii, think-tankuri etc in functie de subiectu legii care trebuie adoptata.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by