Traian Basescu: Tinerii au nevoie de cluburi, este gresit sa le inchida. Solutia este modernizarea lor cu credite garantate de stat, ca la Prima Casa

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 3 noiembrie 2015, 9:40 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: Mihai Ivascu / Hotnews.ro
Traian Basescu a scris dimineata pe Facebook in care a spus ca "tineretul are nevoie de cluburi" si ca prima reactie a autoritatilor, de inchidere a acestora este gresita.

"Plecind de la comanda sociala ele trebuie sa existe. Solutia este finantarea modernizarii acestor cluburi cu credite garantate de stat, la fel ca la prima casa", spune fostul sef de stat.

"Daca le vom inchide cluburile ce alternativa dam tinerilor pentru petrecerea sfirsitului de saptamina mai ales iarna? Credeti ca vor umple salile de teatru? Nu vreau sa-mi imaginez cit de riscante ar fi niste cluburi clandestine. Sunt convins ca Guvernul Romaniei poate da o solutie inteligenta pentru prezent si viitor. Tinerii au nevoie de cluburi", mai scrie Traian Basescu pe Facebook.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


9882 vizualizari

  • +11 (21 voturi)    
    idee de dreapta, clar! (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:10)

    basilicus [anonim]

    Bravo! Tot statul, săracul.....ceva ca un cenaclu, n-ar fi rău!
    • -5 (33 voturi)    
      pt spitale nu sunt bani (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:01)

      Rarinca [anonim] i-a raspuns lui basilicus

      pt sanatete, pt educatie. In schimb sa alocam de la buget pt reabilitarea cluburilor. Cata schizofrenie.
      • +8 (24 voturi)    
        just (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:46)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Rarinca

        pentru ca, nu-i asa, cluburile reprezinta decadenta occidentala?.. nici nu v-ar trece prin cap ca subventionarea activitatilor de socializare ar putea creste nivelul de cultura si sanatate al populatiei tinere care in loc sa stea in casa, cu gura cascata la tembelizor, iese sa faca un pic de miscare, sa comunice, sa descopere ceva nou..
        culmea, tinta acestor subventii ar fi tocmai grupa de varsta care platetse si va plati grosul impozitelor, dar voi insistati sa-i pedepsiti pentru asta.
        mai scoateti capul din cutie...
        • -7 (17 voturi)    
          nimeni nu a interzis "decadenta occidentala" (Marţi, 3 noiembrie 2015, 12:10)

          Rarinca [anonim] i-a raspuns lui pehash

          dimpotriva, vad ca unii vor sa o ridice la rang de cultura. N-am nimic impotriva, fiecare trebuie sa fie liber sa-si aleaga calea in viata, si sa suporte consecintele.

          Dar sa subventionezi aceasta activitate de la buget, adica din banii tuturor, in conditiile in care te plangi ca pt medici, profesori si alte categorii nu ai bani de salarii, ca faci deficit bugetar si nu accepta FMI, asta e un act de dementa.
          • +4 (8 voturi)    
            dementa.. (Marţi, 3 noiembrie 2015, 17:05)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Rarinca

            din punctul meu de vedere, la categoria "dementa" intra subventiile acordate unor categorii sociale care nu contribuie niciodata la buget in dauna celor care contribuie. mai rau, nici macar nu exista o conditionare ca aceasta situatie sa se schimbe daca tot primesc de pomana serviciile respective.
            ar fi suficienti bani pentru profesori si medici daca serviciile lor ar fi gratuite doar pentru cei care contribuie la buget si pentru copiii lor.
        • -2 (10 voturi)    
          dar agricultura ?! (Marţi, 3 noiembrie 2015, 13:28)

          Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          nu e importanta pt noi toti agricultura... ?! sa se dea si agriculturii credite cu garantii de stat...

          dar industria?
          turismul?
          aeromodelismul ?
          etc

          nea base te-ai dilit bre ! ... de ce nu ai facut tu cand puteai sa le faci pe toate?!... de ce nu ai facut cand erai la putere...?! de asta am stat 3 ore la coada in gara la Iasi sa te votez la -10 grade afara alaturi de mii de studenti...

          acum ciocul mic... ai avut sansa ta...
        • -3 (7 voturi)    
          nu as prea zice (Marţi, 3 noiembrie 2015, 14:06)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Inteleg sa dai bani de la stat pentru tineri ca sa isi urmeze studiile, sunt total de acord cu aceasta idee. Sunt de acord si sa dai bani de la stat ca tanarul sa isi ia prima casa, poate chiar si prima masina.
          Dar sa dea statul bani ca sa pufaie tinerii etnobotanice prin subsoluri de cladiri vechi, nu mai sunt de acord.
          • +3 (7 voturi)    
            pica drobul de sare.. (Marţi, 3 noiembrie 2015, 17:02)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            La fel putem spune ca in orice domeniu sunt irositi bani publici daca nu sunt folositi pentru scopul alocat.
            Daca suntem de acord cu principiul, si anume ca tinerii au nevoie de spatii de socializare, mai departe se poate construi un sistem de gestiune si evaluare coerent, care sa asigure o utilizare eficienta a fondurilor publice. Tinerii pot sa "pufaie etnobotanice" pe oriunde, mai putin intr-un spatiu construit si administrat corect, controlat de autoritatea publica atunci cand e neovoie.
            Este oarecum penibil ca sugestia vine de la un fost primar al Bucurestiului care nu a facut nimic in directia asta atunci cand ar fi putut, dar asta nu inseamna ca ideea nu ar fi buna.
      • +9 (13 voturi)    
        e greu cu intelegerea? (Marţi, 3 noiembrie 2015, 14:11)

        nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui Rarinca

        diferenta intre credit garantat si subventie o stii?
        pentru prima masina a subventionat statul?
        PS cate scoli care functioneaza CINCI ZILE pe saptamana respecta normele? La sate? ZERO!!!
        dar dispensare, crese, gradinite, camine satesti? ZERO!!!
        Dar pt ele nu urli?
        • -8 (10 voturi)    
          nu stiu cum poti primi plusuri pt asemenea ineptii (Marţi, 3 noiembrie 2015, 15:06)

          tio [anonim] i-a raspuns lui nelamurit

          alea sunt institutii de stat, deci statul e obligat sa le dea bani direct.

          A pune statul sa reabiliteze bodegile e echivalent ca logica cu a pune patronii de la Colectiv sa plateasca salariile educatoarelor de la gradinitele satesti.

          Dar declaratia lu basescu e logica, masa lui de votanti e cam aceasta categorie de tineri..
    • +12 (20 voturi)    
      Hai că n-a zis asta (Marţi, 3 noiembrie 2015, 12:14)

      Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui basilicus

      N-a zis să dea statul ceva bani, nu, ci numai să garanteze creditele. Credite pe care le iau și le returnează tot proprietarii cluburilor, nu statul. Statul ar garanta băncilor faptul că își vor vedea banii înapoi, atât.

      Ar fi o chestie care ar accelera procedura: dacă trebuie să gireze cu cine-știe-ce chestii pentru un credit, ar dura până proprietarul unui club ar primi banii pentru modificările astea (fiindcă de obicei ăștia nu dețin clădirea), dar dacă i-ar gira statul creditul, banca n-ar avea nicio problemă să-i dea banii mâine.

      Și nu-i un mare risc pentru stat, e foarte greu ca un club să nu producă banii pentru rata la bancă.
      • -2 (4 voturi)    
        afla ca si aceste cluburi sunt pline de datorii (Marţi, 3 noiembrie 2015, 14:09)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Maica Reteza

        la stat: Clubuil Expirat are datorii de pesre 1.3 mil euro la stat, si Clubul Colectiv era la fel de indatorat.
        In centrul istoric din Buc se inchide lunar un club, sau mai multe...asta din cauza faptului ca incasarile nu sunt pe masura asteptarilor.
        Ma indoiesc vreodata ca un bar sau club va fi in stare sa isi ramburseze creditele pt consolidarea unei cladiri (care nici macar nu este a lor).
    • -7 (15 voturi)    
      Avem nevoie de cultura (Marţi, 3 noiembrie 2015, 12:15)

      VictorS [anonim] i-a raspuns lui basilicus

      asa cum este ea (da, si muzica este o arta, daca ati uitat).

      Dar sa sponsorizezi afaceri care au in proportie de 90% legaturi cu crima organizata este o naturala continuare a politicilor mioritice post comuniste, nici o surpriza deci.

      Ca a zis-o Basescu?
      Incearca si el sa faca puncte ca multi altii zilele astea.

      Mare rusine, suntem un popor emotional calarit de niste hotomani autisti.
    • +2 (6 voturi)    
      citesc eu? (Marţi, 3 noiembrie 2015, 14:03)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui basilicus

      sau nu intelegi tu?
      La prima casa [sau prima masina] statul NU A DAT niciun ban.
      A modifica arhitectura si instlatiile in centrul istoric nu costa 2 lei si nu se face in trei zile.
      Asa ca se vor inchide cam toate.
  • -9 (25 voturi)    
    ... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:12)

    klaudyuxxx [utilizator]

    La asta s-a ajuns? Sa finantam cluburi cu credite garantate de stat? S-a lovit la cap Baselu'?
    • +13 (15 voturi)    
      precizare (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:27)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Este vorba despre imprumut nu de granturi nerambursabile.
    • -3 (15 voturi)    
      vrea Syda sa-si faca club? (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:37)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      asta vrea sa dea statul credite garantate unor evazionisti :)))
      vrea Syda sa-si faca club?
    • -7 (21 voturi)    
      a pierdut orice urma de ratiune (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:55)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Propune ajutor de stat ( ilegal) pentru evazionisti...a luat-o razna
  • +5 (23 voturi)    
    primul chef (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:14)

    cristi [anonim]

    Hai sa facem si programul "Primul chef" care sa fie platit tot de stat.
    • +4 (8 voturi)    
      da (Marţi, 3 noiembrie 2015, 13:27)

      I [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      asta ma "distreaza" cel mai tare in Romania: avem programul rabla ca sa-ti iei masina, avem prima casa si eventual si a doua casa ca sa iti iei o casa. Dar nu avem programul primul tractor, prima linie de productie, prima calificare etc. Statul sponsorizeaza consumul, nu si munca.
      • -3 (3 voturi)    
        iarna nu-i ca vara (Marţi, 3 noiembrie 2015, 15:35)

        anonimicus [utilizator] i-a raspuns lui I

        consumul nu-i ca munca
        hăhăhă
  • +2 (22 voturi)    
    Sigur (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:14)

    AdrianBorza [utilizator]

    Doar pentru cluburi nu am mai platit taxe catre stat, ca apoi sa ajunga banii la cluburi pentru consolidare. In afara de socialism pe paine mai stie ceva?
    • -7 (15 voturi)    
      Basescu ar vinde-o si pe ma-sa sa mai ia voturi (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:54)

      SkyDan [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      Vrea la ciolan din nou ca sa-i ofere protectie paparudei. Basescule, scapa-ti pielea ta si a familiei tale si lasa garantiile de stat pentru cluburi.
      Smenarii astia cu cluburi sunt multimilionari pe socoteala frustrarii tinerilor care nu mai stiu unde sa-si verse furia.
    • -7 (9 voturi)    
      ... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:57)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      asta nici socialism nu e, e destrabalare
  • 0 (26 voturi)    
    Hai bre, ne lasi? (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:15)

    bogdan1477 [utilizator]

    Credite garantate de stat? Te-ai ramolit de tot? Trebuie doar ca avizul de la isu sa fie obligatoriu inainte de inceperea activitatii, si cine e prins fara sa faca pirnaie si sa plateasca amenzi usturatoare. Iar mai departe piata va regla calitatea localurilor versus pretul de intrare.

    Sau mai pe scurt trebuie legi simple si clare aplicate tuturor. Iar statul, daca vrea sa garanteze credite, sa le garanteze pentru modernizarea miilor de spitale, scoli, primarii, etc, care nu au aviz de la isu.
  • -5 (19 voturi)    
    Aaa (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:17)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Pe asta l-a intrebat cineva ceva? Solutia e sa faca cluburi doar cine isi permite legal sa le faca, nu toti infractorii evazionisti si spagari ca pana acum!
  • -1 (17 voturi)    
    HA ha (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:17)

    Eugen [anonim]

    De ce nu sa se subventionieze si berea pentru studenti, plus distribuire gratuita de prezervative la intrare?

    Nu mai bine bagati la puscarie toti cei care sunt partasi la autorizari fantoma?
  • +7 (17 voturi)    
    O ideie buna (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:20)

    Vlad [anonim]

    Corect - In momentul in care statul se implica in securitatatea cetatenilor acordand credite favorizand investitiile, lucrurile se vor misca in bine.
    In acelasi timp daca eliberarea autorizatiilor se va face constient si dupa verificari atente la fel vom ajunge mai repede la standardele europene.
    • +7 (11 voturi)    
      ... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:18)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      E o idee prea indrazneata pt tara asta. Noi suntem la faza in care nu stim sa facem closete in scoli.
    • +3 (5 voturi)    
      excelent efect dar dezastroasa premisa (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:21)

      21unas [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      "daca eliberarea autorizatiilor se va face constient si dupa verificari atente" - serios?!?!? arata-mi tu un domeniu in romanica in care statul elibereaza autorizatii "constient si dupa verificari atente".
      poate doar dupa verificarea atenta a plicului cu spaga....
    • +3 (5 voturi)    
      Exista scutiri de impozite (Marţi, 3 noiembrie 2015, 12:19)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      favorizand investiile, exista chiar ceva foarte recent si foarte atractiv.
  • -2 (18 voturi)    
    ce tare (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:21)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Vrea gigi si acolitii lui sa ia credite de la stat sa faca cluburi
    Mama voastra, a fost o tragedie si la ce va ganditi voi e cum sa scoateti un ban din asta
    Rusine sa-ti fie !
  • +6 (12 voturi)    
    marea mizerie (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:22)

    Dedalus [anonim]

    Acum v-ati trezit?!

    UNDE ATI FOST 20 de ANI?

    Unde credeti ca se distreaza copiii si tinerii?!

    Unde sunt cluburile si cercurile, unde sunt casele copiilor, unde sunt formatiile din scoli si licee?! Cine se ocupa de toate astea?

    Bine ca frecati menta cu autostrazi ce nu se vor sfarsi in veci, cu polemici fara cap si fara coada despre cati migrant poate gazdui Romania, ca sa dau doar cateva exemple.

    V-ati batut joc de copii si tineri ani dupa ani, facand din educatia lor o tema de alegeri si din distractia lor o ocazie de spaga.

    Bine ca iesiti acum toti in spatial public - mai aveti nevoie de capital politic din tragedia asta, nu-I asa?

    Nu ma refer la Basescu doar, ci la toti acesti iresponsabili care formeaza Guvernul, Parlamentul si primariile.

    Vad ca nici moartea tienrilor si copiilor nu va clinteste din iresponsabilitate,

    CE ATI FACUT SA NU SE MAI REPETE?

    CE ATI FACUT PENTRU COPII SI TINERI in toti acesti ani?

    Cati mai trebuie sa moara ca sa realizati cinismul ucigas cu care ocupati toate aceste functii?
  • 0 (10 voturi)    
    putem continua cu... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:26)

    demaGOGU [anonim]

    ...prima bere
    ...primul f...
    ...samd
  • -3 (9 voturi)    
    Of, tataie.. (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:30)

    Ariciu' [anonim]

    Am fost un mare fan al tau, dar ai luat-o rau de tot pe aratura. Dupa atacurile la adresa justitiei, carora le pot intelege macar motivatia (nu ca as fi de acord cu ele), uite ca la mizeria asta populista nici nu visam. Credite garantate de stat? Adica de noi toti? Pai sigur, sa le garantam noi, boboru', ca patronii au si ei greutati, deh, limuzinele de lux, shoppingu', gagicile siliconate, toate astea costa si vorba aia, obrazu' subtire de patron de club cu cheltuiala se tine. Inteleg de la matale ca societatea a decis, clubbingul va fi mai nou un domeniu de interes public. Programul "Primul Club" acum pentru toti tinerii antreprenori! Nu vrei sa legalizam si prostitutia cu ocazia asta? Asta da comandament social :)) Hai, ia un wiskey mic si fuguta la culcare!
    • -6 (6 voturi)    
      Corect ! (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:50)

      SkyDan [utilizator] i-a raspuns lui Ariciu'

      Betzivanul tot la Club 85 trage
  • -2 (10 voturi)    
    parca vroia sa privatizeze totul (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:33)

    fan Vass [anonim]

    și sănătatea, și Ambulanța, și învățământul, totul! Și parca vorbea de grașii care sunt duși în spate de slabi....
    Și erau și unii care îl credeau de dreapta....
  • -5 (7 voturi)    
    manele (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:34)

    gina [anonim]

    hai, nu fi rau! poate spera ca din cluburi va mai rasari o stea ca eba...cine stie? si e pacat sa pierdem asa valori. el se refera la cluburile gen bamboo unde se asculta manele nu la cele cu muzica buna, ca nu stie ce e aia!
    • -3 (5 voturi)    
      din pacate ai mare dreptate (Marţi, 3 noiembrie 2015, 12:22)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui gina

      .
  • +2 (2 voturi)    
    M-ai convins, ce sa mai zic... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:45)

    midufi [utilizator]

    Intelectualule, esti plin de "argumente"
    Alo, HN, va place ce se posteaza pe site-ul dvs?
  • +3 (5 voturi)    
    si altele (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:49)

    break a leg [utilizator]

    as adaga scadere de taxe pentru profitul reinvestit si constituirea unei comisii de specialisti (adevarati, nu de carton) care sa propuna solutii personalizate pentru fiecare spatiu cu aceasta destinatie sau inchiderea acolo unde nu se pot aplica solutii.

    am citit stupefiata in aceste zile si despre incendiul din State, din clubul Station: o cladire parter simplu, cu 4 iesiri, cladire in care au murit 100 de oameni, cei mai multi la O iesire. Nu erau sprincklere.
    De citit: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Station_nightclub_fire
  • -2 (4 voturi)    
    Cenaclul Flacăra (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:56)

    CititorulComentator [utilizator]

    Altceva de știe statul PSD?
  • -2 (6 voturi)    
    greu (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:05)

    radu [anonim]

    Domnu' Presedinte nu mai stie ce sa faca sa-l bage lumea in seama. Dansul propune sa cotizeze toata Romania ca sa aiba cativa neni discoteci/cluburi. Nu de alta dar poate mai pica niste voturi ratacite.

    Nu ar fi mai bine sa fie un cadru legal corect si eficient si sa ii dau eu lu' ala mic/aia mica bani atata cat va costa biletul discotecii/clubului in care sa stiu ca nu ia foc? Pare mai ieftin...
  • 0 (8 voturi)    
    il respect pt T.B dar acum a deraiat! (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:11)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Vreau si eu credit garantat (DE STAT) pt "Prima Afacere"- de ce doar pt cluburi , dom' ex-president? vi se pare ca sunt cumva pe pierdere, ca sunt afaceri "sociale" sau cum? Adica ce, orice afacere are pana la urma un impact social, daca e sa o luam asa.
    Nu mai bine creditam companiile sa angajeze tinerii si sa ii ocupe ca sa stea ceva mai putin cluburi si baruri ieftine, aiurea si din salarii sa isi permita intrari mai scumpe la cluburi si baruri care sa respecte regulile?
    Ia zi matale, dupa logica "de dreapta"- cum ar fi mai oportun oare?! Ce sa sprijinim- productia (afacerile si angajrea lor) sau direct consumul (cluburile+profitul patronilor lor?).
    In afara de idei din astea fantastice (pe banii nostri, desigur, ca doar nu dau de la ei) politicienii mai au si altceva in cap? Ceva minima competenta ca sa isi faca treaba lor -de a guverna- cum trebuie?
    • +3 (3 voturi)    
      o fi! (Marţi, 3 noiembrie 2015, 14:16)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      dar, vorbind numai de Bucuresti, daca nu era acest tip de activitate centrul istoric era doar o ruina.
      Iar amenajarile acolo [nu numai ca cer muuuulte aprobari] nu dureaza nici trei zile si nu costa doi lei.
      Asta nu elimina necesitatea sprijinirii [in limitele UE - concurenta] autohtonilor.
      Tocmai de aceea NU guvernul trebuie sa se implice ci primariile.
  • +3 (13 voturi)    
    Basescu... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:15)

    Octav [anonim]

    gandeste corect! Inchiderea cluburilor va genera dezvoltarea petrecerilor "haiducesti" in conditii chiar mai dezastruoase decat cele existente.
    Totusi consider ca se poate exercita suficienta presiune asupra bancilor comerciale astfel incat proprietarii de cluburi sa acceseze credite cu dobanda preferentiala pt. upgradarea sistemelor de protectie la incendiu. Poate ca ar trebuie considerata si protectia muncii a fi inclusa in acest tip de program de finantare cu dobanda preferentiala. Proiectele si receptia lucrarilor sa fie avizate de catre institutiile abilitate.
    Denumirea programului de tip "Prima Casa" este cumva nefericita. Insa intr-adevar guvernul ar putea subventiona partial, pana la 30%, astfel de programe de siguranta pt. spatiile publice si nu numai.
    Ar mai fi o problema: TAXELE sa fie platite, bauturile sa NU fie contrafacute. Si nu uitati de drepturile de autor pt. tot ceea ce inseamna activitate muzicala si/sau artistica.
    Concluzie: sprijiniti antreprenorii care doresc sa dezvolte o afacere corecta si cu respect atat fata de cetatean-servicii si siguranta, cat si fata de stat-taxe si impozite platite.
    Depinde doar de noi, stat si cetateni, sa ne cream mediul in care ne dorim sa traim si sa...murim!
    PS: Unii din noi, nu toti, cand eram tineri eram sambata de sambata in cluburile studentesti si nu numai. Era cumva clubul Mozaic mai "safe" decat clubul Colectiv?
    Haideti sa progresam, sa ne apropiem si noi de sec.XXI, atat ca sistem cat si ca mod de viata.
    • +3 (3 voturi)    
      scuturat (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:42)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Octav

      Asa este. Doar ca dureaza foarte mult pana cand mai facem cate un pas spre normalizare.

      Mult prea mult.

      Plus ca nu poti sa carpesti doar cand se rupe cate ceva.

      Exista un dispret si o neglijenta fantastica fata de tanara generatie.

      Din partea mea, sa faca in orice fel doresc, dar sa faca intr-un fel concret.

      Masurile noastre sunt luate intotdeuana ca urmare a unor dezastre si se refera strict la efectele acestora, niciodata la cauze.

      Am scris mai sus si pe idea ca un adormit trebuie zgaltait.
    • -3 (7 voturi)    
      și doar pentru ca a spus-o Base? (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:44)

      basilicus [anonim] i-a raspuns lui Octav

      Fascinant cum se gasesc oameni care sa contorsioneze logica și bunul simț, să facă din dreapta-stanga și invers doar pentru a ”argumenta” geniul emanatorului!
      Auzi, să se faca presiuni asupra băncilor pentru a acorda credite preferențiale!!!! O fi o măsura de dreapta la PM?

      Cum era cu statul minimalist? Cum era cu privatizarea statului? Dar a Ambulanței?
    • +3 (5 voturi)    
      Pana nu vor fi ghilotinati vinovatii (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:49)

      SkyDan [utilizator] i-a raspuns lui Octav

      ...nu se va face nimic bun in Romania.
      Analfabeti ca Oprea vor conduce ministere importante, derbedei ca Ponta vor conduce guverne, patzachine ca Gorghiu vor face opozitie.
      Afara cu limbricii si teniile care ne macina energiile!
      Angajati doar oameni instruiti si calificati.
    • -2 (4 voturi)    
      ok, dar atunci sa nu mai faceti gura (Marţi, 3 noiembrie 2015, 14:15)

      fiao [anonim] i-a raspuns lui Octav

      ca nu vine smurdul in 10 secunde sa va salveze pe voi de la distractie. Eu nu vreau sa platesc taxe la stat ca sa aveti voi unde va distra pe banii mei. Va distrati, foarte bine, faceti-o pe banii vostri. Sunt oameni care au nevoie de interventii de urgenta pt infarcte, accidente de munca si altele. Nu e corect sa blocam sistemul de urgenta pt distractie. In rest puteti sa va aruncati s-n cap de pe bloc, daca voi considerati ca asta e fun.
  • +2 (2 voturi)    
    are dreptate, numai ca (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:33)

    abc [anonim]

    prin cluburi fiecare intelege ce vrea. Ar fi normal sa existe niste locuri subventionate de stat(cum ar fi case de cultura ale studentilor), in care sa poata veni o trupa ca sa isi lanseze un album, fara sa achite mii de euro pe cateva ore.
    Asta nu inseamna ca in restul timpului locul trebuie sa geama de oameni.
    Nu e normal ca toate aceste locuri care au existat odata sa fie transformate in afaceri private(daca nu ma insel, casa de cultura a studentilor a fost transformata in clubul/discoteca Silver Church). Asta a fost cauza acestei probleme si motivul pt care trupa respectiva a stat numai prin locuri periculoase. Sunt convins ca trupa Iris de exemplu nu ar fi existat acum fara aceste locuri ce erau dedicate studentilor si tinerilor in general. Dar cei care ne conduc au avut grija de ele, si aici e problema de fapt, ca nu inteleg nevoile tinerilor.
  • -2 (6 voturi)    
    CLUB S.A (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:46)

    LEC [anonim]

    De ce nu da dl Basescu , din banii lui, vreo 500 000 euro , ca sa sponsorizeze un club , unde ar putea sa si predice doctrinele sale , destul de diverse si mult afectate de diverse evenimente.

    Dar , cati ani merge un om la un astfel de club?
    Persoanele care se simt in apele lor in cluburi , sa puna ban peste ban , in societati de genul S.A SI SA FACA CEVA " REGULA ARTIS ,"

    Acolo , vor fi in siguranta maxima , vor putea decide asupra activitatii clubului ,etc, etc
    Englezii sunt bine organizati de multa vreme , in acest domeniu. Clubul este un loc de socializare
    pentru o societate din ce in ce mai atomizata , cu perspective sanatoase de alienare sietc ( am vrut sa zic indobitocire , dar nu zic , ca nu e voie )
  • -6 (6 voturi)    
    da (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:55)

    george [anonim]

    cine e postacul ? aaa primul postac al tarii . hai lenuto ca pute pre tare, fa si tu ca in desenul ala animat "Let it go, let it go ".
  • 0 (6 voturi)    
    garantat Basescu (Marţi, 3 noiembrie 2015, 12:28)

    gabi [anonim]

    Pai da, sa le garanteze statul creditele...si noi sa platim, avand in vedere ca 50% din cluburile din centrul vechi se inchid in fiecare an si apar altele...wtf???
  • -2 (4 voturi)    
    Aș zice (Marţi, 3 noiembrie 2015, 12:46)

    Un cititor [utilizator]

    să le dea și o consumație minimă + un pachet de țigări.
  • +3 (7 voturi)    
    DEPINDE DE CINE VORBESTE ! (Marţi, 3 noiembrie 2015, 12:58)

    Susufler0 [utilizator]

    Daca postarea asta nu o facea Marinarul, ci Marele Mut, ce v-ati mai fi repezit (cu putine exceptii) sa-l pupati in...
  • +4 (8 voturi)    
    vad ca multi dau in basescu (Marţi, 3 noiembrie 2015, 12:58)

    andrew [anonim]

    dar sa ii vad cand o sa fie intrarea in cluburi 100 de lei si consumatie obligatorie 500 cum o sa vada numai manelisti cocalari interlopi si cea expati prin cluburi gen bamboo.

    rockerii in general nu au bani multi ca nu fura precum cocalarii interlopi. ce e rau sa se dea niste inlesniri si la aceste localuri daca tot este pentru siguranta oamenilor.

    ce e rau in a da un credit ieftin pentru o spuma ignifugabila si pentru trape de evacuare fum?
    • 0 (4 voturi)    
      . (Marţi, 3 noiembrie 2015, 13:28)

      I [utilizator] i-a raspuns lui andrew

      masurile de siguranta necesare puteau fi lejer acoperite din profitul clubului... nu lipsa banilor a fost problema.
    • +5 (7 voturi)    
      Prilejul perfect (Marţi, 3 noiembrie 2015, 13:36)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui andrew

      de a face evaziune fiscala si a nu respecta noremel de singurant sunt ingredintele care au dus la tragedia recenta. NU ai bani, nu faci club, te strangi acasa.
  • +2 (2 voturi)    
    . (Marţi, 3 noiembrie 2015, 16:01)

    clara [anonim]

    Programul "Primul club underground".
  • +2 (2 voturi)    
    De acord (Marţi, 3 noiembrie 2015, 19:20)

    ipolitic [utilizator]

    Ideile exprimate de Basescu sunt pragmatice si de bun simt. Tineretul e ca apa, curge nestavilit in directia viitorului. Daca nu-i amenajezi fluxul, te trezesti cu inundatii in spatele casei. Rock, jazz, heavy-nu conteaza.Sunt elemente ale culturii.
    Vad ca unii nu accepta ideea sprijinului prin credite garantate de stat. Cica nu pentru asta platesc taxe.
    As vrea sa fie tot asa de vocali si cu miliardele aruncate in vant prin retelele de partid, sutele de milioane date cadou Kazmunaigaz, zecile de milioane oferite BOR samd.
    Eu am peste saizeci si prefer plimbarile cu catelul in loc de cluburi si discoteci. Dar as vrea sa vad multe-multe locuri decente unde tinerii isi pot consuma energiile si sa socializeze, in conditii de perfecta siguranta. Pana la urma, e un fel de egoism din partea mea. Chiar daca nu vreau sa ma pensionez la 65 de ani, la 75 tot voi avea nevoie de o pensie. Si cine sa-mi produca, daca pleaca tineretul nostru, satul de dobitocia generalizata de sus pana in jos?
  • +1 (1 vot)    
    ... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 21:54)

    klaudyuxxx [utilizator]

    #primacrasma


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by