Tragedia din clubul Colectiv Inca un pacient de la Spitalul de Arsi a murit, bilantul a urcat la 31 de morti. / Cei trei actionari ai clubului Colectiv, Alin Anastasescu, Paul Gancea si Costin Mincu, au fost retinuti de procurori

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 2 noiembrie 2015, 8:59 Actualitate | Esenţial


Covor de lumanari in fata Colective
Foto: Mihai Ivascu / Hotnews.ro
Peste 130 de persoane sunt internate in mai multe spitale din Bucuresti, dupa tragedia de vineri seara din Clubul Colectiv in urma careia 30 de persoane si-au pierdut viata. Starea a trei dintre pacientii internati in sectia de Terapie Intensiva a Spitalului Militar s-a imbunatatit si vor putea fi transferati la Sectia de arsi, insa alti cinci sunt in continuare in stare grava, unul continuand sa fie intubat, iar situatia pacientilor critici se poate schimba oricand. Medicii se declara insa "foarte oprimisti". Cinci pacienti sunt in continuare in stare critica la Spitalul "Bagdasar-Arseni".

Cinci pacienti sunt in stare critica la Spitalul "Bagdasar-Arseni", a declarat luni, pentru Agerpres, purtatorul de cuvant al unitatii medicale, doctorul Florin Bica.

Potrivit acestuia, starea pacientilor de la "Bagdasar-Arseni" este totusi una stationara.

"Sunt stationari. Medicii au inceput sa le schimbe pansamentele. In stare critica sunt cinci pacienti din cei 22. Sase sunt pe sectie, 16 la reanimare", a precizat medicul.
----------------------


00:30 Protectia Consumatorului (ANPC): Reprezentantii Clubului Colectiv fusesera chemati, sambata, la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor, in urma unei reclamatii legate de preturi.
Reprezentantii Clubului Colectiv fusesera invitati sa se prezinte sambata, 30 octombrie, la sediul Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, cu actele societatii, in urma unei reclamatii cu privire la neconcordanta dintre preturile de pe meniu si sumele incasate, insa nu au dat curs invitatiei, informeaza reprezentantii ANPC, potrivit Agerpres.

Stiripesurse.ro prezentase anterior un document care ar fi aratat ca ANPC a efectuat controlul si ar fi constatat ca activitatea clubului este legala.

00:10
PICCJ: Incendiul din clubul Colectiv s-a produs ca urmare a faptului ca a fost permis accesul unui numar de persoane mult peste limita admisa a localului, precum si a desfasurarii unui foc de artificii in conditiile amenajarii interioare improprii unor astfel de activitati, potrivit Mediafax.

23:15 Cei trei actionari ai clubului Colectiv, Alin Anastasescu, Paul Gancea si Costin Mincu, au fost retinuti de procurori, fiind acuzati de ucidere si vatamare corporala din culpa, in dosarul privind incendiul in care 31 de oameni au murit si alti aproximativ 200 au fost raniti. (Mediafax)

22:30 Aerul din clubul Colectiv continea o combinatie de otravuri greu de imaginat care a cauzat intoxicatie si arsuri cum medici cu o indelungata experienta nu au mai vazut, potrivit doctorilor Ioan Lascar si Dan Enescu. (Mediafax)

Şeful Clinii de chirurgie plastică de la Spitalul Floreasca, Ioan Lascăr, a declarat luni seară că Universitatea Politehnica a făcut o evaluare a compoziţiei aerului din Colectiv, ce a relevat "o combinăţie de otrăvuri cum greu şi-ar fi imaginat cineva că există", respectiv de monoxid şi dioxid de carbon, monoxid şi dioxid de azot, acid cianhidric, acid clorhidric, toluen şi xilen.21:25 Presedintele Poloniei,  Andrzej Duda, a ajuns in fata clubului Colectiv, unde a depus o coloana de flori si o candela

Acesta urmeaza sa participe la Bucuresti la o intalnire a sefilor de stat din regiune pentru pregatirea summitului NATO care va avea loc la Varsovia in 2016.

21:25 Presedintele Poloniei, Andrzej Duda, a ajuns in fata clubului Colectiv, unde a depus o coloana de flori si o candela. Acesta urmeaza sa participe la Bucuresti la o intalnire a sefilor de stat din regiune pentru pregatirea summitului NATO care va avea loc la Varsovia in 2016.

20:58
13 pacienti internati la Spitalul de Chirurgie Plastica, Reparatorie si Arsuri au fost operati luni, 6 dintre ei fiind dintre pacientii de la terapie intensiva, iar 7 dintre cei aflati intr-o stare buna. 9 raniti de la Spitalul de Chirurgie Plastica, Reparatorie si Arsuri sunt in continuare in stare critica, 6 dintre acestia fiind operati luni, ei trecand cu bine peste interventiile chirurgicale, a declarat purtatorul de cuvant al unitatii medicale, Adrian Stanculea, citat de Agerpres.

20:34
Un al doilea actionar la clubul colectiv, Catalin Gancea, a fost retinut pentru 24 de ore

19:15 Familiile lui Mihai Alexandru si a Catalinei Ionita, victime ale tragediei din clubul Colectiv, fac apel la decenta si discretie


18:36 Alin Anastasescu, unul dintre actionarii clubului Colectiv, a fost retinut luni de procurori, dupa ce a fost audiat la Parchetul Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Alin Anastasescu detine cel mai mare pachet de actiuni, dintre cei trei actionari ai clubului.

Alin Anastasescu a iesit incatusat din sediul Parchetului si a fost dus in arestul Politiei Capitalei. El nu a facut declaratii la iesire, iar marti urmeaza sa fie prezentat instantei cu propunere de arestare preventiva pentru 30 de zile.

18:20 Si Hangover Club din Bucuresti isi suspenda activitatea

17:52
Ajutoare de urgenta pentru victimele incendiului din Colectiv

17:50 Zece raniti in incendiul din clubul Colectiv, internati in spitale din Capitala, au fost externati luni, fiind inregistrat si un deces la Spitalul de Arsi, a anuntat ministrul Sanatatii, Nicolae Banicioiu, la Palatul Victoria. (Agerpres)

17:37 Ambasadele straine de la Bucuresti au coborat drapelele in berna in memoria victimelor tragediei din clubul Colectiv.

17:04 Inca un pacient de la Spitalul de Arsi a murit, bilantul dupa incendiul de vineri a urcat la 31 de morti, anunta surse medicale citate de Digi 24.

16:51 Catalin Cirstoiu, managerul Spitalului Universitar din Bucuresti: "Ganditi-va ce ar fi insemnat un astfel de incident intr-un oras mai mic. In tara sunt unitati sanitare incapabile sa asigure ajutor imediat."

16:25
Cinci pacienti de la Spitalul Universitar au fost externati, informeaza Digi24.

15:57
Brasov: Primaria va verifica cluburile si barurile

Primaria municipiului Brasov incepe marti verificarea cluburilor, discotecilor, barurilor si a altor unitati ce apartin de alimentatia publica, cu anumit potential de risc, cu privire la respectarea legislatiei in vigoare (Agerpres).

15:42: Printul Charles, "extrem de socat" de tragedia din clubul Colectiv: "Gandurile si rugaciunile mele sunt alaturi de poporul roman".

15:25
Ministerului francez al Afacerilor Externe si Dezvoltarii Internationale transmite condoleante familiilor victimelor din clubul Colectiv.
 
"Transmitem condoleantele noastre familiilor victimelor. In aceste momente dificile, Franta este alaturi de autoritatile din Romania si de poporul roman", se arata in acest mesaj.

15:04
Cei trei patroni ai clubului Colectiv, audiati pentru ucidere din culpa si vatamare corporala din culpa

14:41
Cristian Tudor Popescu, la Europa FM: Fiul meu a cantat de trei ori la Colectiv

14:23 Unitatea de elita pentru arsi de la Floreasca, inaugurata in urma cu 7 luni, nu a fost inca folosita. Medicul Ioan Lascar: Am optat sa nu operam in acea sala. Nu am vrut sa separam bolnavii

14:11
Al doilea dintre cei trei proprietari ai clubului Colectiv a fost adus cu mandat la Parchet, fiind urmat, la cateva minute, de cel de-al treilea proprietar. Niciunul dintre cei trei actionari nu a raspuns la intrebarile presei
Alin Anastasescu
Foto: captura Digi24


13:55
Unul dintre patronii de la clubul Colectiv, Catalin Gancea, s-a prezentat la audieri la Parchetul General, insotit de un avocat

13:16
Ambasadorul Turciei a venit la Colectiv; un student turc este internat la Floreasca

Ambasadorul Turciei la Bucuresti, O. Koray Ertas, a depus luni un buchet de flori in fata clubului Colectiv din Capitala in memoria victimelor decedate in incendiu, potrivit Agerpres.

Acesta a fost insotit la locul tragediei de parintii lui Ayberk Manci, un tanar cetatean turc, victima a tragediei de la Colectiv, in prezent spitalizat la Floreasca.

'Ne exprimam solidaritatea cu cei care traverseaza aceasta tragedie', a spus ambasadorul, adaugand ca va cere in tara sa permisiunea, conform regulilor diplomatice ale Turciei, sa coboare drapelul de la ambasada in berna.

Ayberk Manci este un student turc venit in Romania cu programul Erasmus, precizeaza reprezentanta diplomatica a Turciei.

12:49
Scrisoare deschisa de la un martor al tragediei din Club Colectiv catre Raed Arafat si Comandamentul pentru Situatii de Urgenta

12:30 Incendiul de la Colectiv: Situatia ranitilor aflati in spitale


137 de raniti in urma incendiului care a izbucnit vineri seara in clubul Colectiv se afla internati luni la pranz in spitalele bucurestene. Potrivit unui centralizator realizat de Agerpres, starea ranitilor este urmatoarea:

Spitalul de Arsi: 27 - trei in stare critica; 10 in stare grava; 14 sunt stabili;

Spitalul "Bagdasar-Arseni: 22 - cinci in stare critica; sase sunt pe sectie, 16 la reanimare;

Spitalul Municipal: 19 - zece la terapie intensiva;

Spitalul Floreasca: 15 - toti in stare critica;

Spitalul Elias: 14 - noua in Terapie Intensiva;

Spitalul Militar: 12 - trei au o stare mult mai buna si vor fi transferati in Sectia de arsi, dar cinci raman in stare grava, unul fiind intubat;

Spitalul "Sf Ioan": 8 - sase intubati, in tratamente chirurgicale, acestia fiind in stare grava iar doi stabili;

Spitalul SRI "Dr. Agrippa Ionescu": 6 - un cetatean italian si un roman se afla in stare grava; cei doi pacienti cetateni spanioli sunt transferati pe sectie si raman internati pana joi, 5 noiembrie; doi cetateni romani au o stare generala stabila.

Spitalul Grigore Alexandrescu: 6 - unul in stare critica intubat, trei in stare grava in Sectia de Terapie Intensiva; un tanar de 18 ani a fost adus de la Elias cu 40% arsuri pe suprafata corpului, respira bine; un alt adolescent, de 14-15 ani, a fost adus tot de la Elias; cel putin doi vor fi supusi unor interventii chirurgicale in aceasta saptamana;

Spitalul "Sf. Pantelimon": 5 - trei stare critica, doi stabili;

Spitalul "Gerota": 3 - sunt stabili.

12:15
Inregistrare cu prima piesa cantata de catre trupa Goodbye to Gravity in clubul Colectiv  inainte de incendiul devastator

11:45
Spitalul Sfantul Pantelimon: Trei pacienti in stare critica

Trei dintre cei cinci pacienti internati la Spitalul Sfantul Pantelimon in urma incendiului de la clubul Colectiv sunt in stare critica, a declarat luni, pentru Agerpres, managerul institutiei Gheorghe Popescu.

"Cinci pacienti sunt internati. Trei la ATI, doi in chirurgie. Unul dintre pacientii din ATI un barbat de 33 de ani, doua fete de 28 si 29 de ani. Barbatul prezinta arsuri pe 35-40% din suprafata corpului, una din fete 50%, cealalta 80%. In chirurgie o fata de 29 de ani si un barbat de 32 de ani care prezinta stare buna, sunt operati, nu au nicio problema. Suntem siguri ca in cateva zile vor fi externati. Trei pacienti sunt in stare critica, dar stabili hemodinamic, sunt sedati din cauza durerilor. Pacientul cu arsuri de 35-40% a inhalat foarte mult fum", a afirmat managerul.

El a precizat ca unitatea dispune de toate stocurile necesare pentru tratarea pacientilor aflati in ingrijire. "Controlam situatia, nu avem nevoie de nimic, avem de toate. Sper ca lucrurile sa evolueze bine", a spus Popescu

11:44 Spitalul Floreasca: 14 pacienti sunt in stare critica, starea lor nu s-a schimbat

Toti cei 14 pacienti internati la Spitalul Floreasca in urma ranilor suferite in incendiul de la clubul Colectiv se afla la Terapie Intensiva, starea lor fiind una critica, a declarat luni, pentru Agerpres, directorul medical al institutiei, Nicusor Luchi.

"In clipa de fata, pacientii se afla la Blocul operator pentru pansamente. Se va face dupa aceea o reevaluare a lor, dupa care se vor intoarce in Terapie Intensiva. Nu a aparut nimic nou pana in prezent, nu a intervenit nimic nou in evolutia lor. Pacientii isi continua ingrijirile si monitorizarea ca si pana acum. 14 pacienti sunt internati in Terapie Intensiva, toti sunt in stare critica", a precizat medicul.

11:38 Sute de persoane la Centrul de Transfuzie din Capitala. Coada ajunge pana in Piata Victoriei

11:10 Raed Arafat dezminte la RFI ca ambulantele private nu ar fi fost lasate sa intervina la incendiul de la Colectiv

11:32 Cei trei actionari ai Clubului Colectiv au fost citati luni de procurori la Parchetul General, transmite Digi24.

Cei trei actionari ai clubului Colectiv au fost citati de procurori si vor fi audiati azi la Parchetul General, informeaza Digi24. Nu este prima data cand cei trei ajung la Parchet. Li s-au luat declaratii si in noaptea incendiului, dar si zilele trecute.

Ei trebuie sa le spuna anchetatorilor de ce nu au luat minimele masuri de preventie in caz de incendiu. Clubul nu avea aviz din partea Pompierilor si nu existau suficiente extinctoare, iar clubul avea o singura iesire.

In acest moment, este deschis un dosar penal pentru omor calificat. Deocamdata, nicio persoana nu a fost pusa sub urmarire penala.

10:36 Spitalul Militar: 5 pacienti sunt gravi si unul este intubat.

5 pacienti sunt in stare grava si unul este intubat, iar situatia pacientilor critici se poate schimba oricand, a anuntat luni dimineata managerul unitatii medicale, Florentina Radu Ionita.

Reprezentantii spitalului au precizat ca a scazut foarte mult edemul facial astfel incat pacientiii pot fi recunoscuti acum.

Pacientii cu rani la nivelul cailor respiratorii au varste sub 30 de ani, au mai prezentat reprezentantii spitalului.

10:23 O comisie de medici, din care vor face parte ministrul Nicolae Banicioiu si dr. Ioan Lascar de la Floreasca, merge luni la toate spitalele din Capitala pentru a evalua starea pacientilor raniti in incendiul de la clubul Colectiv, informeaza Agerpres.

Concluziile vor fi prezentate grupului de lucru ce se va reuni la Palatul Victoria.

Acest grup de lucru a avut o prima intalnire duminica si este format din premierul Victor Ponta, vicepremierul Gabriel Oprea, ministrul Apararii, Mircea Dusa, comandantul Spitalului Militar, Florentina Ionita Radu, prof. dr. Ioan Lascar, ministrul Sanatatii, Nicolae Banicioiu, si seful Departamentului pentru Situatii de Urgenta, Raed Arafat.

Concluzia acestora, duminica, a fost ca numarul deceselor in urma incendiului va creste semnificativ in urmatoarea perioada, existand posibilitatea ca acesta sa se dubleze.

* Acestei comisii i s-au alaturat doi medici francezi, medicul Vincent de Broucker si profesorul Marc Chaouat, considerati a fi unii dintre cei mai buni specialisti in arsuri. Ei au ajuns duminica seara la Bucuresti, insotiti de reprezentanti din Ministerul francez al Sanatatii.

Medicul Marc Chaouat lucreaza la Spitalul St. Louis de la Paris (arsuri grave). Doctorul De Broucker este seful serviciului centrului de tratare a victimelor arsurilor de la Centrul spitalicesc regional (CHRU) de la Lille.

* Guvernul va decide pana la finalul acestui an infiintarea sau functionarea unui program special destinat recuperarii de care au nevoie persoanele ranite.

In ceea ce priveste cetatenii straini raniti in incendiu, autoritatile si-au exprimat disponibilitatea de a le pune la dispozitie celor care doresc sa fie tratati in afara tarii toate mijloacele necesare pentru a se deplasa, dar numai dupa acordul medicilor romani care ii ingrijesc.

* Secretarul de stat in MAI Raed Arafat a anuntat ca de luni incep controale in cluburi, discoteci, mall-uri si alte spatii care presupun aglomerari de persoane. Pompierii sunt insotiti de politisti si verifica daca respectivele locatii au planuri impotriva incendiilor si daca acestea se respecta

9:44 Clubul Expirat din Bucuresti se va inchide, anunta proprietarul: Imi cer scuze si imi asum, din 2003 am pus viata a mii de oameni in pericol. Weekend de weekend. Si cate-odata si in timpul saptamanii

9:15 Presa internationala continua sa scrie despre incendiul de la Clubul Colectiv din Bucuresti, mentionand polemica declansata de acesta si marsul la care au participat mii de persoane, dar si "altarul" creat la locul tragediei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


45682 vizualizari

  • -2 (42 voturi)    
    tipic balcanic... (Luni, 2 noiembrie 2015, 9:48)

    artistul000 [anonim]

    "au injurat si s-au rugat pentru victime"

    Inca o tragedie care ne demonstreaza ca tara asta merge din inertie.
    Cate mai trebuie sa aiba loc pentru a intelege ca NOI trebuie sa schimbam sistemul ... nu doar sa-l injuram.

    Foarte bine ca ati iesit acum in strada ... dar daca de maine ramaneti in casele voastre si continuati cu atitudinea pasiva ... atunci nu ati facut nimic altceva decat sa pierdeti o zi din viata degeaba.
    • -4 (40 voturi)    
      nu inteleg (Luni, 2 noiembrie 2015, 11:02)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

      cu atitea biseric , cu atitia popi cu catedrala mantuirii neamului si tot nu suntem feriti de catastrofe si de rele ?
      • +4 (8 voturi)    
        ingrijirea medicala (Luni, 2 noiembrie 2015, 12:03)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Sper ca serviciile medicale sa fie cele mai bune pentru cei raniti. Ma intreb daca sunt cele mai bune cu adevarat cu studenti voluntari si doctori obositi.
    • -21 (27 voturi)    
      au aprins lumanari (Luni, 2 noiembrie 2015, 17:48)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

      sa comemoreze arsii... ma trec fiorii
      • 0 (2 voturi)    
        Pun pariu.... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 17:51)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        ...ca esti neam cu jiji.

        Am cistigat...
        • -1 (1 vot)    
          cand pui pariu singur (Marţi, 3 noiembrie 2015, 18:56)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

          castigi sigur; auzi si voci?
    • 0 (4 voturi)    
      artistul si sistemul (Marţi, 3 noiembrie 2015, 1:34)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

      Dl "artistul000" ce propuneți dv. pentru soluționarea problemei ? Crearea de haos ? cu siguranță v-ar plăcea (de curiozitate, te plătesc jidanii sau altcineva ?). E interesant cum folosiți orice mijloc pentru a crea cat mai multa distrugere.
      E un eveniment nefericit ce arata ca sunt numeroase probleme în sistem dar nu unic în lume.
      Ce trebuie sa învățăm din acest eveniment e sa ne pese mai mult de ce se întâmplă in jurul nostru si sa nu mai fim indiferenți.
      • +1 (3 voturi)    
        vezi da "jidanii" (Marţi, 3 noiembrie 2015, 17:09)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        au venit la Bucuresti sambata seara sa ajute (medici si materiale de prima mana) in timp ce guvernoiu' se gandea la pomeni publice si vaicareala in direct ca sa vada lumea cat se implica
      • 0 (0 voturi)    
        ce tre' sa invatam? (Marţi, 3 noiembrie 2015, 17:13)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        cum sa ne protejam singuri, ca guvernul nostru are de furat intre timp; sa mai invatam sa actionam, asa cum aufacut cei doi eroi care au salvat oameni - in loc sa jelim in direct; sa invatam ca tre' sa existe o cale in care sa tragem la raspundere pe toti lasii care s-au ascuns dupa hartii false in loc de "marsuri mute"
  • +21 (27 voturi)    
    Sărmani de ei (Luni, 2 noiembrie 2015, 9:50)

    falcoind [utilizator]

    Cine s-a ars vreodată știe cit e de dureros, iar dacă s-a topit din haine o parte pe tine și a intrat în piele e groaznic, cine nu a pățit-o sa nici nu aibă parte vreodată doare rău , rău de tot.

    Cine o sa fie scos vinovat , patronul , organizatorul maxim . Au o vina dar vina o poarta toată societatea care a acceptat șpăgile la toate nivelele , vina o poarta , "Poanta @CO, Băsescu @ CO , Iliescu @ CO , Oprea , Udrea , Cocos , Ghiță etc toți acești oameni care pentru as spori averile au accepta ca un patron sa dea mita aici, altul dincolo pentru a închide un ochi sau ambii la nereguli . Vina pentru cei morți, o port EU , TU care am acceptat de ani de zile ca acești oameni sa fie în funcții și sa își ia șpaga nederanjați . Vina o poarta aceasta societate bolnava care accepta toate aceste hoții toți acești doctori făcuți la FF . NOI purtam vina pentru moartea copiilor noștri în accidentele pe șosele proaste , în spitale nedotat, în cluburi care nu ar fi trebuit sa ia avizul de funcționare. Doar NOI și ATITUDINEA noastră e de vina pentru aceasta tragedie.
    • +5 (15 voturi)    
      Serios? (Luni, 2 noiembrie 2015, 10:22)

      vladf [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Hai sa o luam asa ... in ce sector functiona clubul?
      Tadammmm .... la suncosul de Piedone care nu si-a facut treaba.
      Acel Piedone care mergea in functie de primar pe la nu stiu ce carciumi, insotit de camere si jurnalisti, sa ne arate noua cum folosesc nenorocitii ulei ranced.
      Pai daca te duci in inspectie, ca si primar, pe la carciumi, dc. nu ai intrat si in club?
      In clubul ala au fost nenumarate concerte si nimeni nu a zis nimic, doar cand a luat foc si au murit sarmanii oameni se trezesc toti expertii sa-si dea cu parerea.
      Dar firma de protehnice nu se intreaba nimeni a cui este? am inteles ca este o apropiata a dl. Oprea.
      Artificiile erau telecomandate, nu au facut asta patronii sau trupa de pe scena.
      • +6 (10 voturi)    
        sectorul agricol (Luni, 2 noiembrie 2015, 13:35)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui vladf

        Coruptia generalizata, de aci se trage nenorocirea.

        --

        Propun totusi sa fie anchetat preasfintul tap, sef al bisercicii ortodoxe romane, pentru fals in tot ce face el si slujotorii lui, ca altfel nu se intimpla nenorocirea daca aveam pe domnul alaturi de noi ...
      • +5 (5 voturi)    
        n-ai inteles nimic.. (Luni, 2 noiembrie 2015, 14:28)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui vladf

        putea fi oriunde, in orice sector sau oras din tara asta. Ai impresia ca situatia clubului e singulara? din contra, cred ca le numeri pe degete pe cele care sunt conforme cu normele.
      • +1 (1 vot)    
        Se pare ca.... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 17:57)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui vladf

        ...n-ai priceput nimic din comentariul lui 'falcoind'!

        Da,.......e prea subtil pentru "cutiuta" ta
  • +13 (17 voturi)    
    Romania - O tara compromisa! (Luni, 2 noiembrie 2015, 10:02)

    SkyDan [utilizator]

    Nu numai clasa politica ( mafiotii cei mai bine organizati) e complet degradata moral si intelectual dar si clasa de business ( mafioti mai slab organizati). Administratia, invatamantul, medicina, producatorii - totul este stricat in Romania.
    Cauza: Criminalii care dupa iesirea din infernul comunist au permis legi laxe si neclare astfel incat tendinta naturala a omului spre furt si lene sa se manifeste deplin. Oricare ar fi fost poporul aceste otrepe l-ar fi stricat. Dar in tari serioase acesti nemernici ar fi fost spanzurati de prima grinda din piata mare.
    Lepra de Iliescu prin discursul lui duplicitar si manipulator impreuna cu o pofta nebuneasca de putere este sursa de unde a izvorat tot acest blestem peste Romania.
    Excrescentele canceroase numite Nastase si Ponta n-au facut decat sa continue acest program, acest virus, instaurat in mintile lor de batrana lepra kaghebista.
    L-ati vazut pe Ponta ce fericit e in Dubai, Caraibe sau Mexic? Un om matur evita aceste superficialitati si se concentreaza pe the greater good of the country. Niste salbatici buni de ars pe rug.
    • +2 (12 voturi)    
      eh (Luni, 2 noiembrie 2015, 11:02)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui SkyDan

      Astfel de accidente au avut și au loc în tot felul de țări, inclusiv capitaliste. Deci n-are legătură specială cu comunismul sau cu România.
      • 0 (2 voturi)    
        Ia vedeti (Luni, 2 noiembrie 2015, 21:05)

        Clovis [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Se intampla si in SUA:

        The Station nightclub fire was the fourth-deadliest nightclub fire in U.S. history, killing 100 people. It was one of the deadliest disasters in the history of New England. The fire began at 11:07 p.m. EST, on Thursday, February 20, 2003, at The Station, a glam metal and rock and roll–themed nightclub located at 211 Cowesett Avenue in West Warwick, Rhode Island.

        Si in alte tari:

        https://en.wikipedia.org/wiki/Kiss_nightclub_fire
      • +1 (1 vot)    
        Daca taceai... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 18:09)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ba da, ARE legatura!

        La fel ca-n bancu' cu Bula-n Gara Chitila...

        ".......legatura la Mizil"

        In realitate, exista o legatura; legatura PROCENTUALA! (daca sti ce-i aia....)

        In tarile civilizate, procentajul acestor accidente este MULT mai redus decit in cazul tarilor din 'cealalta' categorie...

        Asa ca..........Stai jos.
  • +1 (7 voturi)    
    Si inca ceva (Luni, 2 noiembrie 2015, 10:24)

    vladf [utilizator]

    Victimele sunt in nr. de cel putin 40, o mare parte din ei sunt in coma intubati cu sanse foarte mici sa-si revina, dar nu a vrut nimeni sa comunice nr. real.
    Om om care este tinut in viata de aparate nu este om in viata, dar dehh, daca nr. victimelor creste cu cate 2-3/zi este mai usor de ingerat.
    • +8 (8 voturi)    
      e normal asa (Luni, 2 noiembrie 2015, 11:13)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui vladf

      Afectarea este diferita, de la persoana la persoana, in functie de multi factori.

      Trebuie sa rezisti 48 de ore - lucru nu usor cu plamanii facuti taciune si cu tot felul de substante in sange , in conditiile in care si pielea e arsa in diferite grade.

      Nu e nici o intentie, pur si simplu organismele cedeaza mai repede sau mai greu, in functie de acesti factori si de rezistenta individuala.

      De regula, daca supravietuiesti 48 de ore, sansele de a scapa cresc. Dar nu e decat o orientare generala.
      • 0 (2 voturi)    
        indiferent de virsta , sex, (Luni, 2 noiembrie 2015, 23:27)

        mnicku [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

        toti cei din acel club au inhalat fum cu particule cancerigene. Particulele din fumul toxic sint depuse si acum pe pereti, pe tavan si acolo vor ramane. Sansele victimelor sa supravietuiasca sint zero, din pacate.
        Nici acum nu ar fi permisa intrarea in acel spatiu afectat fara aparate de filtrat aer individuale.

        Nu cred ca cei ce vor supravietui dupa cele 48-72 de ore critice, vor putea trai fara sechele grave. Din pacate viata lor va fi un calvar inimaginabil.
        Pacat, mare pacat.

        Este crunt dar asta e....
  • +6 (6 voturi)    
    draga Hotnews (Luni, 2 noiembrie 2015, 10:27)

    dandra [utilizator]

    incercati, va rog, sa aflati de ce grupa de sange este nevoie pentru raniti - unele grupe se intalnesc mai des, iar altele sunt mai rare, de exemplu, grupa mea b3. Stiu, ca donatiile de sange au fost substantiale, ar fi util si eficient sa stim grupele de sange necesare. Am tot vazut liste intocmite de oameni cu cele necesare la fiecare spital si ma astept ca acelasi lucru sa se intample si pentru grupele de sange. Se pare ca cei de la minister nu au aceasta centralizare. Multumesc
    • +5 (5 voturi)    
      suna si vezi (Luni, 2 noiembrie 2015, 11:17)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui dandra

      Da si tu un telefon la un centru de sange.

      Cel mai probabil iti vor spune ca au deja destul si te vor ruga sa vii peste cateva zile.

      Dar cel mai bine suna acolo (vezi pe net adresa etc.). Ei centralizeaza, nu ministerul.
  • +8 (12 voturi)    
    ..de mai rau (Luni, 2 noiembrie 2015, 10:38)

    Dedalus [anonim]

    Cel mai probabil acolo s-a format un nor pyroclastic.

    Materialele inflamabile fiind pe tavan, monoxidul de carbon si funinginea au format un nor "in suspensie".

    Cand usa s-a deschis, acest nor a fost alimentat cu aer (cu oxygen), conbducand la autoaprindere si expansiune.

    Nimeni nu rezista unui nor pyroclastic. Chiar si pompierii ar fi avut nevoie de costume special pentru asa ceva.

    Cauzele sunt de fapt legate de lipsa de cunostinte de cultura generala ce au dublat incompetenta tuturor celor implicate, de la patroni la firmele de izolare fonica, pana la foramtie si personalul primariei si al ISU.

    Pana cand acest system de invatamant care produce pe banda personae decerebrate nu va fi radical reformat, astfel de situatii vor continua.

    Sper doar ca dezastrele se vor limita la zeci de personae, desi tare mi-e ca vom asista destul de repede la dezastre de sute poate mii de personae.

    Lupta impotriva coruptiei reprezinta internarea in spial. Dar nimeni nu e vindecat doar ca sta in spital. Mai trebuie si medicamente. Aceste "medicamente" - citeste cunostinte de specialitate si de cultura generala, responsabilitarte si simt civic nu le da nimeni.

    ====
    Repet: sper din tot sufletul sa nu fie dezastre si mai mari, desi probabilittea este imensa. Asta, pentru ca lupta impotriva coruptiei nu inseamna nimic fara ridicarea nivelului de cunoastere general.
    ====

    PS- noi avem reactoare nucleare in tara,,,,
    • +1 (1 vot)    
      Daca.....Fereasca Dumnezeu! (Marţi, 3 noiembrie 2015, 18:15)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Intr-o zi, se da ordin sa fie impuscati toti ' telectualii din Rominia....

      Tu, mori nevinovat.
  • -14 (16 voturi)    
    vedeti mai nerecunoscatorilor (Luni, 2 noiembrie 2015, 10:54)

    millenium [anonim]

    Nu l-ati votat pe Ponta dar uite ca el,Oprea si PSD vor face dreptate pentru voi .
    Dintre toate televiziunile Antena 3 a strans bani pentru voi internautii arsi .
    Gadea ,Badea ...,pe care i-ati tot injurat in ultimii ani au facut apeluri la calm si la ajutoare ,vedeti pe cine injurati voi?
    • +6 (8 voturi)    
      revino pe pamant te rog... (Luni, 2 noiembrie 2015, 14:38)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      toate televiziunile strang bani... da o fac pentru reclama. ele au o gramada de bani, dar doneaza 1000-2000... te-ai intrebat de ce?!
      si becali urla ca le plateste tratamentul ... dupa ce i-a facut satanisti... numai reclama. toti vor sa profite!
  • +10 (10 voturi)    
    Patroni expirati (Luni, 2 noiembrie 2015, 10:56)

    Trojan.H [utilizator]

    Se intimpla sa cunosc doi patroni de astfel de "cluburi" si o spun raspicat: li se rupe!
    • -3 (5 voturi)    
      retinere (Luni, 2 noiembrie 2015, 12:00)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      De unde esti tu asa de sigur?!

      Nu cred ca un patron de club sta sa-ti explice tie - o cunoastinta- ce face cu afacerea lui.
      • +7 (7 voturi)    
        cand... (Luni, 2 noiembrie 2015, 14:39)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        ti se spune "materialu asta i ignifug, e mai bun, da costa cu 40% mai mult" si tu zici "lasa-l p-ala mai ieftin"... inclin sa cred ca intr-adevar i se rupe... si asta fara sa cunosc personajul!

        se vede din interesul pentru normele de siguranta cat de mult ii pasa de oameni!
  • +4 (8 voturi)    
    cultura generala (Luni, 2 noiembrie 2015, 10:58)

    nimrod [utilizator]

    Sambata seara m-am intersectat cu o familie de intelectuali care habar n-aveau ca fusese un incendiu devastator la Bucuresti si ca suntem in a doua zi de doliu national. De altfel, stau si ma intreb cum poate cineva intra intr-un astfel de spatiu fara sa priveasca macar o data in jur si spre tavan, dupa usi, stingatoare, sesizori de fum, stropitori de plafon... Si ultimul hotel are astfel de instalatii, la vedere, si sa nu-ti pui problema ca nu vezi nimic din toate astea intr-un perimetru plin cu oameni, cabluri electrice si artificii? Pana si eu am stingator de incendiu in apartament, fiindca e burdusit cu hartie si in cap o schema de evecuare...
    • 0 (6 voturi)    
      bunul simt ar trebui sa primeze (Luni, 2 noiembrie 2015, 11:57)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui nimrod

      Asa crezi acum, DUPA dezastru. Sunt zeci, daca nu sute de situatii similar, intestate de riscuri dar de care nimeni nu se preocupa.

      Din pacate, cei mai multi cred ca autorizatiile sunt suficeinte iar lupta impotriva coruptiei va rezolva.

      Dar nu e char asa. Nu poti cere instituytiilor de stat sa stea la usa ta sa tot verifice daca ai indeplinit tot felul de conditii care sunt pana la urma de bun simt.

      Ce lege sau normative iti trebuie ca sa nu dai cu artificii in interior?! Ce lege iti trebuie ca sa nu pui lemn si burete inflamabil pe pereti si tavan?!!

      Chiar daca nu ar fi existat nici o lege in acest sens, bunul simt iti dicteaza sa nu faci asa ceva.

      Repet: necunoastrea este cea care generaza astfel de situatii, nu corputia sau lacomia.

      ===

      De cate ori ai verificat daca branza sau carnea pe care o cumperi au autorizatie sanitar-veterinara?

      De cate ori ai stat in incinte cu nivel de zgomot superior celui sanatos pentru auz?

      Si-ti mai dau exemple de inconstienta cate vrei.

      =====

      Este imposibil sa tot astepti sa se intimple cate o catasrtofa si sa actionezi dupa aceea, prin controale. Nu duce la nimic.

      Un stat nu poate functiona daca e nevoie de cate doi funitonari ai statului paznici la fiecare afacere si cate o norma speciala pentru fiecare caz concret in parte.

      Dupa cum nici legea, oricat de buna, nu poate inlocui bunul simt izvorat din cunoastere si din luarea in considerare a riscurilor.
    • +3 (3 voturi)    
      Si eu la fel (Luni, 2 noiembrie 2015, 14:06)

      oopsie_daisy [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      In orice loc public ma duc, ma uit imediat unde sint iesirile de urgenta, si in general tind sa ma asez aproape de ele. La job stiu exact unde e cea mai apropiata scara de incendiu. In birturi nu prea stau la concerte, daca vad ca au o singura usa de acces, mica, si evit subsolurile. Acasa si in masina am extinctor. Dar toate astea-s pentru ca sint claustrofoba si probabil putin control freak (sau poate gindesc putin mai responsabil).

      Insa nu cred ca e normal ca lumea chiar sa nu aiba habar pe ce lume traieste, sa nu se preocupe ca la un concert nu sint mai multe iesiri, mai ales intr-un spatiu inchis unde imi inchipui ca si fumul de tigara la un moment dat poate deveni irespirabil.

      A! Si mai e o chestie. De la o vreme incoace, refuz sa mai stau/consum in localuri care au WCuri pestilentiale. Cred ca pe linga extinctor am dreptul si la grupuri sanitare unde sa existe semne ca proprietarul si-a dat silinta sa imi creeze conditii OK si pentru cind elimin bauturile pe care le-am platit mai mult sau mai putin piparat in localul lui.
  • 0 (6 voturi)    
    intrebari (Luni, 2 noiembrie 2015, 12:43)

    tepesvoda [anonim]

    In fiecare an domni de la servicii solicita suplimentarea bugetului insitutilor cu onor le conduc.Daca ii intrebati vor spune ca trebuie sa monitorizeze activitatile traficatior de droguri,de armament, eventualele actiuni teroriste.Daca ii intrebati pe cei de la DIICOT vor spune ce ei urmaresc pe cei care fac traffic de droguri in cluburi. Nu avut aici DIICOT-ul pe nimeni inflitrat, locatia nu era sub supraveghere? Avem pretentia ca Piedone sa stie tot dar serviciile ce au facut? Aia de la DIICOT nu au vazut ca se poate intimpla ceva acolo. Politia nu are raspundere in zona? Nu stia de existent clubului? Era un loc unde se aduna citeva sute de oameni. Cei de la antitero sau SRI nu au vazut ca locatia e o capcana , loc bun pentru un antentat? Va dati seama daca intra unul cu exploziv pe el in sala si detona asa cum fac in alte locuri , acum nu mai numaram 30 de morti ci citeva sute. Nu cred ca serviciile nu au stiut de locatie si ce pericol exista acolo.
    • +5 (7 voturi)    
      eh (Luni, 2 noiembrie 2015, 13:06)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui tepesvoda

      Asa tara, asa servicii...

      Crezi ca SRI sau DIICOT sunt incadrate cu martieni?! Tot rumani, sireacii si acolo. Si pe ei tot sistemul national de tampire I-a format.
  • +6 (6 voturi)    
    Asigurare! (Luni, 2 noiembrie 2015, 14:16)

    Ion Cranceanu [anonim]

    Vad ca nimeni dar nimeni nu vorbeste serios despre un lucru esential. Si anume ca din procesul de autorizare a acestor cluburi pe langa aspectele tehnice ele ar trebui sa aiba obligatoriu ASIGURARE pe bunuri si in special pentru PERSOANELE care le frecventeaza.
    Orisice firma de asigurari inainte de a le face asigurarea iar fi cautat si la galci inainte de a le-o face. Nici pompierii nici primaria sau politia nu ar verifica mai acerb indeplinirea conditiilor de functionare inainte de a semna. Asta pentru ca daca ar fi existat o asemenea asigurare acum platea firma, nu noi toti . Si cand e vorba de bani nimeni nu glumeste si sunt aproape sigur ca nu s-ar fi intamplat tragedia asta.
    Eu mi-am facut o asigurare de viata. Cand mi-au facut-o, aproape ca mi-au cerut si certificat de calitate a laptelui pe care l-am baut de la mama. Dupa ce-au verificat si analizat tot, mi-au fixat si valoarea asigurarii.
    Restul sunt prostii, show, rautati. Sufera si patimesc cei implicati, rude si prieteni. Ceilalti in procent de 90% e turma, care de maine va paste linistita gunoaile ce ii vor fi servite de catre televiziuni, politicieni si alti spalati pe creier.
    Felicitari tuturor celor care au intervenit si fac tot posibilul pentru salvarea acestor tineri.
    Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei morti!
    P.S. mai scriu o data ce am scris intr-o alta postare poate citeste cineva cu putere de decizie
    • +4 (4 voturi)    
      Aveti perfecta dreptate (Luni, 2 noiembrie 2015, 15:00)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Ion Cranceanu

      Acesta e solutia, e un mecanism optim si functioneaza destul de bine in Vest.
      Ceea ce lipseste: societati de asigurare serioase, despre care stii ca nu numai incaseaza, dar la nevoie si platesc. Si fiindca platesc, iau in serios verificarile inainte de incheierea unei asigurari.
      Ar trebui pedalat un pic mai mult pe ideea asta, in presa si pe retelele sociale.
    • +3 (3 voturi)    
      asta cu asigurarile e asa si asa... (Luni, 2 noiembrie 2015, 15:44)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Ion Cranceanu

      Fiica mea lucreaza in asigurari si mi-a spus ca situatii precum cea de la Colectiv unde riscul de incendiu era imens si unde nu exista nici un fel de masuri de protectie la incendiu sunt frecvente mai ales la pensiuni, cluburi, baruri, magazine aflate la subsoluri inghesuite.
      Riscurile sunt uriase, totusi firmele de asigurari le fac asigurari desi nu indeplinesc cerinte minime de securitate la incendii, eventual le cer programe de masuri(care raman uitate la sertar, in voia Domnului!) pentru ca batalia pe piata asigurarilor e dura iar daca nu i-ar asigura ei i-ar asigura concurenta lor!
      Merge si in asigurari la fel cum merge peste tot, "merge si asa", eventual firmele de asigurari platesc daunele dupa vreo nenorocire, dar firma de asigurari isi recupereaza banii din asigurarile noastre, scumpe !
      Nu plang firmele de asigurari, statistica arata ca platesc printre cele mai mari salarii...
      Iar asigurarea bunurilor nu este obligatorie, din cate stiu eu, am s-o intreb...
  • +8 (8 voturi)    
    in strada (Luni, 2 noiembrie 2015, 15:21)

    Baruc1 [utilizator]

    Simt o furie si o durere cum nu am experimentat niciodata. Ar trebui sa iesim in strada, ar trebui sa maturam conducerile din toate institutiile responsabile pentru ce s-a intamplat Vineri. Corpurile acelor copii inca fumegau iar Piedone flutura hartii aparent disculpatoare in fata camerelor de luat vederi.

    Ar trebui sa paralizam Bucurestiul pana ce vor fi trasi la raspundere toti nemernicii responsabili.
  • +1 (7 voturi)    
    "Du-te fiul meu, du-te departe" !!! (Luni, 2 noiembrie 2015, 15:32)

    lili [anonim]

    Scrisoarea unui politist catre fiul sau – Bogdan Taicutu, impresionat si revoltat in acelasi timp de tragedia din Colectiv!
    Tulburator mesaj!
    "Rânduri către fiul meu :
    Dragul meu băiat, a sosit vremea, ca în calitate de tată, să-ţi dau un sfat: învaţă, dragul meu băiat, învaţă atât de mult şi atât de temeinic astfel încât să poţi pleca din ţara asta, tara „lucrului bine făcut”, tara în care bebeluşii ard în maternităţi, tinerii mor în cluburi, sau îşi dau viaţa pentru confortul unor aşa zişi demnitari, tara în care scumpii noştri politicieni sunt surprinşi dormind în timpul şedinţelor, tara în care aceeaşi politicieni, care au depus un jurământ, acela de a sluji cetăţeanul, îşi afundă adânc mâinile în mocirla spăgilor, învârtind sume ameţitor de mari pentru oamenii simpli, iar când sunt prinşi, cei drept sporadic, sunt victimele sistemului şi a opozanţilor politici.

    Du-te, fiul meu…du-te departe de mega-caracatita urii şi a răutăţii care a pus stăpânire pe sufletele noastre.

    Du-te departe de ţara asta a „lucrului bine făcut”, în care eşti pierdut dacă nu împingi ceva, oriunde! Ţara asta în care e mult mai uşor să cobori în bernă drapelul decât să elaborezi legile în aşa fel încât să nu se ajungă niciodată la situaţii sinistre. Ţara în care nimeni nu e responsabil pentru nimic, decât pentru îmbogăţire rapidă şi fără muncă.

    Du-te, fiul meu, acolo unde n-o să fii în pericolul de a-ţi scrânti glezna în timp ce mergi pe un trotuar care a costat milioane pe hârtie, dar în realitate e plin de găuri, unde n-o să fii în pericol de a-ţi cade în cap tencuiala de pe o clădire veche de 70 de ani, unde nu există pericolul de a te răni sau muri la volan, în timp ce faci slalom printre gropile abia „plombate” , dar care din cauza „vremii potrivnice” , s-au surpat

    Nu fi patriot şi nu mai suporta mizeriile şi minciunile folosite ani şi ani de către aceeaşi oameni, doar pentru a-şi construi ei palate şi averi.
    Du-te, fiul meu...dă-ţi şansă să creşti armonios la minte si in inima"
    • -1 (1 vot)    
      Du-te, asadar, in Germania... (Luni, 2 noiembrie 2015, 20:56)

      Clovis [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Du-te, fiule, in Germania. Acolo un pilot nebun s-a bagat anul acesta cu tot cu avion in stancile Alpilor. Au murit toti pasagerii. Du-te acolo, fiule, acolo umbla cainii cu covrigi in coada. Nici sa te sinucizi nu poti acolo...
  • +1 (1 vot)    
    Nu se fac controale ISU decat daca apar reclamatii (Luni, 2 noiembrie 2015, 17:55)

    Mirela [anonim]

    Cu toate acestea, o discoteca sau club poate sa nu se afle in evidenta ISU. In astfel de cazuri, "nu se fac controale decat daca apar reclamatii, altfel este dificil de cunoscut cand apare o noua locatie"
  • +4 (6 voturi)    
    tupeu vs. revolta (Luni, 2 noiembrie 2015, 19:02)

    un... prost [anonim]

    cititi si va cruciti! sau mai bine...

    PREOTII NU TIN SLUJBE DECAT DACA SUNT INVITATI, iar acestea se desfasoara doar in contexte anume, nu in orice conditii, a sustinut la televiziunea B1, CONSTANTIN STOICA, purtator de cuvant al BISERICII ORTODOXE ROMANE.
    Acesta a mai precizat ca SFINTIREA MASINILOR ESTE UN LUCRU NORMAL pentru ca se face la cererea proprietarilor si LANGA LACASELE DE CULT. Pe de alta parte, nu se punea problema realizarii unei SLUJBE in locul unde s-a produs o adevarata tragedie pentru ca PREOTII NU AU FOST INVITATI si nu era contextul potrivit.
    ”In primul rand acuzatiile vin din partea unor persoane care AU RUPT LEGATURA CU BISERICA. In astfel de situatii, cand semeni de-ai nostri pleaca la Domnul, slujbele se fac la biserica, in timpul Sfintei Liturghii. S-au si facut rugaciuni specifice. Apoi se fac la casele celor in necaz si la troitele celor decedati.
    Preotul nu putea veni neinvitat. Cei care doreau, puteau sa mearga la biserica si sa ceara unui preot sa se deplaseze pentru a tine o mica slujba. Preoti au trecut in acea noapte pe acolo, dar nu se face rugaciune in context de haos si de situatie emotionanta.

    si

    ARHIEPISCOPUL ROMANO-CATOLIC IOAN ROBU a venit luni la CLUBUL COLECTIV sa se roage pentru atat pentru cei MORTI, cat si pentru cei RANITI in tragedia de la sfarsitul saptamanii trecute, scrie Agerpres.
    ‘Cred ca n-am lucrat indeajuns pana acum, in acesti 25 de ani, noi, bisericile, ca sa schimbam ceva in modul nostru de a gandi si de a actiona, ca uite NOI INGHITIM FOARTE USOR neglijentele, coruptia, minciuna, smecheria si toate acestea ni se par ca sunt nimicuri, insa vedeti circumstanta aceasta ne-a aratat ca acestea POT FI CRIMINALE. De aceea spun ca n-am facut mare lucru pana acum sa schimbam, nu numai noi, Biserica, dar toata lumea, ceva, ca nu am protestat cand am intalnit si minciuna si coruptia si neglijenta, indiferenta, caci acestea, repet, pot fi criminale’, a afirmat IPS Ioan Robu.
    • -1 (1 vot)    
      cred ca... (Luni, 2 noiembrie 2015, 21:33)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui un... prost

      Cred ca BOR a rupt legatura cu Comunitatea. Dar are o stransa legatura cu Puterea, oricare ar fi ea, pe care este dispusa sa o serveasca daca, la randul ei, aceasta este dispusa sa o plateasca.
      • -1 (1 vot)    
        Nu are nicio legatura cu comunitatea (Marţi, 3 noiembrie 2015, 7:24)

        feisbuk [anonim] i-a raspuns lui vizirul

        Insa, ca politician ronan, cand vezi zeci de mii de oameni (alegatori) la coada de pupat tacamuri, cum sa nu mai dai niste milioane pentru magaoaie si sa iti bagi picioarele in educatie, sanatate sau ordine publica?

        Iar Robu a spus BISERICILE. Este un amanunt foarte important.
  • +1 (1 vot)    
    Controale in cluburi?Asta e o gluma proasta? (Luni, 2 noiembrie 2015, 20:58)

    mihai [anonim]

    Faceti tati controale la primarie si azvarliti functionarii astia in puscarii 1000 de ani. Ce controale in clubri? Controale la inspectorate, primarii, primari. E timpul sa terminam odata cu mizeria asta. Pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti!
  • -1 (3 voturi)    
    Coruptie de la A la Z (Luni, 2 noiembrie 2015, 22:08)

    Calin file din poveste [anonim]

    Sa incepem cu gradinita:

    - cadouri la doamna, gradinite cu renume bun si renume mai putin bun etc.

    Clasele 1-4, respectiv 5-8:
    - imi fac adresa de flotant unde trebuie, ca sa pot da copilul la o scoala cat de cat normala. Daca sunt mai acatarii, il dau la scoala privata

    Liceu:
    - valabil versiunea flotantul, daca am bani merge in strainatate

    Apropo spitale:
    - firme medicamente cu implicarea politicienilor
    - distributie medicamente la fel
    - farmacii la fel

    Firme constructii, auto, constructii drumuri:
    - implicare politicieni cu firme proprii

    Firme IT:
    - implicare politicieni cu firme proprii.

    Asa ca sa stam linistiti. Toate legile de 25 de ani incoace sunt facute in spiritul asta.

    Scoala sa fie slaba, pt ca altfel e bai.
    Sanatatea sa fie subreda si mafioata pt ca altfel incepe lumea sa aiba pretentii.

    Singura solutie ca la alegerile locale urmatoare sa candideze oameni tineri, dintre noi, care nu au avut tangenta cu epoca politicienilor actuali.
    Chiar daca nu au experienta, trebuie sa candideze.
    Nici rahatii actuali nu au avut experienta, dar au candidat ca pe urma sa fure.

    Sa candidam noi, generatia tanara, sa castigam alegerile locale in toata tara, independenti, apoi sa vedeti ce se mai bat partidele pentru parlamentare, cand nu mai au primari corupti in teritoriu cu cine sa opereze in stil mafiot.

    Altfel nu putem schimba Romania.

    Sa vina tineretul curat, cel de pe facebook, hotnews etc etc. vorba aia.
    Si un tanar de 25-30 de ani poate fi primar, pe deasupra unul cinstit care sa faca treaba buna.
    E nevoie de o schimbare radicala de generatie.

    Cat mai repede, cu atat mai bine.
  • -1 (3 voturi)    
    Clasic (Luni, 2 noiembrie 2015, 23:32)

    Tom [anonim]

    Exact ca un elev dupa ce este prins copiind: invata lectia DUPA ce o da in bara deliberat.
    Actionarii clubului sunt retinuti, in timp ce administratorii locali sunt la adapostul hartiilor, iar administratorii centrali fug de responsabilitate cu coloana oficiala. Mi.e scarba...
    Principalii vinovati pentru situatiile de genul acesta suntem noi toti, statul, pentru ca am permis reprezentantilor statului sa ne calce in picioare timp de 26 de ani.
  • -1 (3 voturi)    
    The Day We Dye! (Marţi, 3 noiembrie 2015, 1:08)

    Sutcivni [utilizator]

    "MUZICA" de mai sus pentru mine este satanica si nu rock!; cum spun multi! "Piesa" chiar se numeste The Day We Dye! si aici e o mica smecherie "englezeasca": dupa cum apare scris, inseamna ZIUA IN CARE NOI VOPSIM!
    Dupa cum se aude inseamna CLAR: ZIUA IN CARE NOI MURIM! (to die = a muri si se aude identic cu to dye = a vopsi)

    Pentru cine NU stie, acest gen de muzica este sponzorizat de finanta sionista asa cum este sponzorizata si Madona si Lady Gaga…

    Wake-up!
    • +2 (2 voturi)    
      Lady Gaga? (Marţi, 3 noiembrie 2015, 7:20)

      feisbuk [anonim] i-a raspuns lui Sutcivni

      Nu pot sa cred. Aveam o parere atat de buna despre ea.

      Oricum, cred ca ai dreptate. Dracusorii aia trei din trupa, care mai sufla acum, sunt bine vopsiti in negru.

      --------
      Omule, gaseste rapid un bloc de 10 etaje.
  • 0 (2 voturi)    
    graitor la cer (Marţi, 3 noiembrie 2015, 1:36)

    popic82 [anonim]

    Asta e scopul Catedralei mantuirii neamului? Sa introape atatea suflete deodata? Cred ca Daniel isi freaca mainile de bucurie acum. Finantati BOR cu 5% din PIB ca vad ca nu le mai ajunge. Sa termine odata catedrala aia..sa mergem in puhoaie neinsufletite, sa le fie bine neavutilor blindati mai ceva ca rapperi din ani 2000 cu zabrele la gat.
    La cum stau lucrurile in tara asta, in zilele urmtoare nu ma mir sa vad familiile indurerate la Maruta. Asta vrem asta primim..can can.
    Nu stiu cat o sa mai rezistam..dar eu simt ca explodez de nervi, ca individual sunt un neputincios in sistemul asta. Cand ne adunam sa miscam putin lucrurile?
    • 0 (0 voturi)    
      Hai s-o luam in ordine... (Miercuri, 4 noiembrie 2015, 6:41)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui popic82

      - Daca sinteti asa de 'porniti' impotriva Catedralei si a Bisericii in general, data viitoare cind aveti nevoie de botez, cununie sau inmormintare, chemati-l pe salam sau pe adrian-copil-de tirfa.

      - "...sa ne adunam si sa miscam putin lucrurile" !!!
      Hai sa fim seriosi; acest lucru nu se va-ntimpla niciodata pentru ca fiecare dintre voi are ceva de pierdut...Mai mult sau mai putin ( Guvernul STIE acest lucru si ca atare, situatia existenta se va perpetua in continuare)

      - In Rominia, spiritul de sacrificiu a murit demult.....

      Revolutia, rascoala sau alte forme de miscari populare, are ca punct de 'plecare' omul nedreptatit, omul infometat, omul exploatat la singe.

      Astazi, cind aveti toate "binefacerile" democratiei (magazine pline de 'bunataturi'...masini, cacalau Maria Ta...tzoale care mai de care mai 'cool'...manele pe toate lungimile de unda....cazinouri...case cu "fete"...haznaua 3....Internet....Facebook....iPhone si alte si alte 'acareturi')......

      Crezi ca mai are cineva CHEF de "revolutii"???

      I don't think so.

      PS Cimitirele sint pline de eroi...
  • +2 (2 voturi)    
    Nu va lăsați manipulați (Marţi, 3 noiembrie 2015, 1:59)

    MyGame1 [utilizator]

    Atât ziaristii cat si formatorii de opinie se lasă manipulați! Cineva le-a spus ca autorizația de funcționare a fost emisă corect si ca primăria este acoperită. Incorect! Primaria nu putea sa emită autorizație de funcționare fără autorizație de construcție. Doua lucruri diferite. In certificatul de urbanism se menționează avizele necesare pentru emiterea autorizației de construcție : ISU, canal si apa, sanepid, ISC...
    La finalul lucrărilor primăria era obligată sa facă receptia si astfel sa constate deficientele.
    Iată ce spune legea 50/1991

    Lucrarile de constructii sunt permise numai pe baza unei autorizatii de construire, dupa cum reglementeaza Legea nr. 50/1991.

    Potrivit acestui act normativ, autorizatia de construire se emite la solicitarea detinatorului titlului de proprietate asupra unui imobil (teren si/sau constructii), cu respectarea prevederilor documentatiilor de amenajare a teritoriului si de urbanism.

    Astfel, autorizatia de construire se elibereaza pentru urmatoarele tipuri de constructii:

    lucrari de construire, reconstruire, consolidare, modificare, extindere, schimbare de destinatie sau de reparare a constructiilor de orice fel, precum si a instalatiilor aferente acestora;........"
  • +2 (2 voturi)    
    Cuget, deci sunt procuror (Marţi, 3 noiembrie 2015, 7:17)

    feisbuk [anonim]

    Cam asta este nivelul.

    "00:10 PICCJ: Incendiul din clubul Colectiv s-a produs ca urmare a faptului

    **ca a fost permis accesul unui numar de persoane mult peste limita admisa a localului**,

    precum si a desfasurarii unui foc de artificii in conditiile amenajarii interioare improprii unor astfel de activitati, potrivit Mediafax.
    "

    Feriti-va de metrou, autobuze aglomerate si mall-uri.
  • +1 (1 vot)    
    HALA CU SOLVENTI ATENTIE (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:07)

    mihnea2012 [utilizator]

    Am un coleg care a lucrat 22 ani la Pionierul. Cunoaste acea hala in care a avut loc incendiul, bineinteles.
    Are o opinie personala legat de faptul ca IN ACEA HALA S-A LUCRAT CU SOLVENTI, ACETONE SI ALTE MATERIALE DEOSEBIT DE INFLAMABILE zeci de ani, substante volatile care AU IMPREGNAT PERETII. Am coroborat ceea ce mi-a zis cu faptul ca focul s-a intins foarte repede si cu componenta gazelor rezultate din incendiu. Ar putea fi o pista pentru anchetatori. Peretii erau impregnati cu substante inflamanile.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by