Tragedia din clubul Colectiv Trei raniti au decedat duminica. Bilantul mortilor se ridica la 30/ Circa 90 de pacienti sunt in stare grava si critica/ Arafat: Este posibil sa se dubleze numarul deceselor/ Nici acum nu se stie identitatea a 29 de raniti din spitale

de Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 1 noiembrie 2015, 9:39 Actualitate | Esenţial


Interventie Club Colectiv
Foto: HotNews.ro
Bilantul mortilor in urma incendiului devastator care a cuprins vineri seara clubul Colectiv din Bucuresti se ridica la 30, iar 137 de raniti sunt in continuare internati in spital, dintre care 90 in stare grava si critica. Intoxicatia cu monoxid de carbon, fum si gaze toxice este cauza principala a deceselor, au aratat primele rezultate ale autopsiilor. Secretarul de stat Raed Arafat a avertizat ca este posibil ca numarul deceselor sa se dubleze, deoarece cei 90 de pacienti aflati in stare grava sau critica "pot sa mearga mai bine sau mai rau". Unii raniti prezinta arsuri pe piele, intoxicatii, arsuri de cai respiratorii si plamani, plus traumatisme. Autoritatile cer cetatenilor sa doneze sange etapizat, de donare de piele nefiind nevoie deocamdata. Raed Arafat a anuntat ca pompierii, insotiti de politisti vor controla in perioada urmatoare spatiile unde sunt aglomerari mari de persoane - cluburi, cinematografe, biserici, mall-uri - iar legislatia privind prevenirea incendiilor este in curs de schimbare.

  • Evenimentele zilei de duminica:


02.56 Raed Arafat anunta ca legislatia privind prevenirea incendiilor este in curs de schimbare: "Degeaba dau amendă 1.000 de lei, pentru un club nu înseamnă nimic".

23.16 Unul dintre actionarii clubului Colectiv a detinut alte doua localuri devastate in trecut de incendii, fara a exista insa victime.

23.01 Sute de oameni au participat, la Iasi, la un miting al tacerii in memoria victimelor incendiului din clubul Colectiv.

22.28 Marius Rusitoru, editor de imagine la TVR, se numara printre victimele incendiului din clubul Colectiv.

21.54 Firmele care ajuta dupa tragedia din Colectiv: Se ofera cazare, transport (avion, masina, autocar), consiliere psihologica, tratamente, mancare, bauturi, servicii funerare si asistenta juridica.

21.27 In spitale mai sunt internate 137 de persoane ranite in incendiul de vineri seara

20.46 Autoritatile cer cetatenilor sa doneze sange etapizat, iar de donare de piele nu e nevoie deocamdata

20.16 Mai multe spitale private ofera ofera materiale sanitare, aparatura, personal medical, consultanta psihologica, reconstructie plastica sau ambulante pentru transportul pacientilor.

19.59 Ambasadorul Frantei: Duminica seara va veni la Bucuresti o echipa de medici specialisti din Franta

19.18 Primele rezultate ale autopsiilor: Intoxicatia cu monoxid de carbon, fum si gaze toxice, cauza principala a deceselor

18.41 Anchetatorii au ridicat documente de la Primaria Sectorului 4 

18.30 Arafat: Pompierii, insotiti de politisti vor controla spatiile unde sunt aglomerari mari de persoane. Sunt vizate cluburi, cinematografe, biserici, mall-uri etc.

18.10 Parchetul General: Inca nu a fost stabilita identitatea a 29 de raniti internati in spitale

17.59 La Spitalul Grigore Alexandrescu sunt acum internati sase minori raniti in incendiu - conducator UPU

17.35 Inca o tanara ranita in incendiu a murit la "Bagdasar-Arseni"

17.31 Bloggerul dat disparut, care iesise din clubul Colectiv dar se intorsese sa ajute, identificat duminica la INML

17.24 Spitalul de Arsi: 10 pacienti la terapie intensiva, trei in stare critica. Ce ne-ar ajuta niste colegi in plus!

17.16 Medic israelian, venit in Romania pentru a ajuta victimele incendiului din Colectiv: N-am vazut o asemenea tragedie in toata cariera mea

16.53 Medicul Ioan Lascar: Pacientul ars este considerat cel mai complex si mai costisitor tip de pacient imaginabil. Costurile pot ajunge la un milion de euro

16.42 Cameraman aflat la clubul Colectiv: Adrian Despot era ars... a inceput sa urle la mine sa car oameni

16.14 La Spitalul Grigore Alexandrescu sunt patru adolescenti in stare foarte grava - ministrul sanatatii

15.53 Raed Arafat: Este posibil sa se dubleze numarul deceselor. Cei 90 de pacienti aflati in stare grava sau critica "pot sa mearga mai bine sau mai rau". Unii raniti prezinta arsuri pe piele, intoxicatii, arsuri de cai respiratorii si plamani, plus traumatisme

15.37 Grupul de lucru de la Palatul Victoria: Numarul deceselor va creste semnificativ

15.30 Inspectia Muncii verifica legalitatea angajarii personalului clubului Colectiv

15.20  Costi Ignat, un membru al Monarchy Band, a murit in incendiul de la clubul Colectiv, dupa ce Adrian Rugina, de la trupa Bucium, cu care fusese coleg in trupa Teuton, si-a pierdut viata in tragedie.

13.50 Un numar de 140 de raniti mai sunt internati in spitalele Capitalei. Singurul ranit neindentificat se afla inca la Spitalul de Arsi

Spitalele Capitalei aveau, duminica la pranz, internati 140 de raniti in incendiul de la clubul Colectiv si doar o singura victima neidentificata, la Spitalul de Arsi, potrivit datelor Ministerului Sanatatii, unde acesti pacienti figureaza cu nume si prenume, noteaza Mediafax.

Astfel, la Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti (SUUB) sunt 24 de pacienti, la Floreasca- 15, La Spitalul de Arsi - 27, la Bagdasar Arseni - 22, la Spitalul de Copii "Grigore Alexandrescu" -cinci, Spitalul "Sf Ioan" -8, Spitalul Elias - 15, Spitalul Militar - 11, Spitalul "Sf. Pantelimon" - cinci, Spitalul Gerota -trei si la Spitalul SRI - cinci.

13.30 Starea a sapte raniti internati la Bagdasar este dramatica

Starea a sapte dintre ranitii internati la Spitalul Bagdasar Arseni este dramatica, acestia avand arsuri pe suprafete mari din corp, potrivit conducerii unitatii, citate de Mediafax.

"Situatia unui numar de sapte pacienti este dramatica. Sunt in ventilatie mecanica. Au suferit afectari de diferite grade ale cailor respiratorii. Suprafata arsa a corpului este de minimum 30%, ceea ce face ingrijirea lor o problema delicata", a spus directorul medical al spitalului, Mircea Gorgan, intr-o conferinta.

El a adaugat ca acesti pacienti pot fi tratati in conditii optime, in sali de operatie dedicate, intrucat cel mai mare risc la care sunt expusi este contaminarea externa.

13.21 Audieri la Politia Capitalei in dosarul incendiului de la clubul Colectiv

13.10 Nicolae Banicioiu: O echipa medicala din Israel opereaza la Bagdasar, urmand sa mearga si la Spitalul Universitar

12.35 Ambasadorul SUA, Hans Klemm, a venit la clubul Colectiv pentru a aduce un omagiu celor care si-au pierdut viata in tragedia de vineri seara, relateaza Digi24.

Hans Klemm a a aprins lumanari si a pus flori la locul tragediei. Ambasadorul a declarat ca a fost profund impresionat de ceea ce s-a intamplat, acesta fiind motivul pentru care a ales sa vina.

El a povestit ca, in urma cu 12 ani, in SUA s-a intamplat un incident asemanator, in urma caruia zeci de persoane au murit. Ambasadorul a subliniat ca are incredere ca ancheta ii va pedepsi pe cei vinovati.

11.50 Nicolae Banicioiu: 80-90 de pacienti sunt in stare grava si critica
    
Ministrul Sanatatii, Nicolae Banicioiu, a declarat duminica la Spitalul de Urgenta Floreasca ca 80-90 dintre raniti sunt in stare grava si critica. "Va spuneam aseara ca sunt 35 de pacienti in continuare in stare critica si pe langa cei 35 sunt foarte multi in stare grava. Din cei 146 de pacienti care au ramas internati si erau internati in cursul zilei de ieri, numarul celor gravi si critici este foarte mare. Adica se apropie de 80-90 de pacienti", a afirmat ministrul, potrivit Agerpres.

Potrivit acestuia, situatia de la Spitalul de Urgenta Floreasca "este stationara".

Demnitarul a spus ca o singura persoana a ramas neidentificata, unul din pacientii de la Spitalul de Arsi. "A mai ramas neidentificat pacientul de la Spitalul de Arsi, care este intubat. Neavand acte la el, este destul de greu. Exista in continuare suficient sange, plasma, tot ceea ce trebuie", a aratat demnitarul.

El a explicat ca exista o banca de piele in Romania care a fost constituita in urma cu cateva luni. "Era o alarma relativ falsa apropo de grefele de piele. Exista si banca de piele. Acum cateva luni a fost constituita si aceasta si practic toata lumea are tot ceea ce este necesar", a mai afirmat ministrul Sanatatii.

11.40 Spitalul de Arsi: O fata a decedat, mai avem 27 de pacienti, 10 sunt in stare critica

11.32 Mircea Dusa: Legislatia privind autorizarea functionarii spatiilor publice trebuie sa fie mai dura

11.20 Spitalul Universitar: 24 de persoane internate; 9 sunt in stare critica

10.50 Alte doua victime ale incendiului au decedat, duminica, una la Spitalul de Arsi si cealalta la Bagdasar, numarul mortilor ajungand astfel la 29, a declarat pentru Mediafax Raed Arafat.

Secretarul de stat in MAI a precizat ca este vorba despre doua femei, care erau in stare critica.

Decesul a survenit duminica dimineata.

Astfel, numarul persoanelor care si-au pierdut viata in urma incendiului de vineri seara din clubul Colectiv a ajuns la 29. Alte peste 140 de persoane sunt spitalizate.

10.44 Toate cele 27 de persoane decedate in incendiul de vineri noapte au fost identificate, la aceasta ora fiind in curs de desfasurare autopsiile, a declarat pentru Mediafax Abdo Salem, sef de sectie la INML.

Abdo Salem, seful Departamentului de Medicina Legala Clinica din cadrul Institutului National de Medicina Legala, a declarat ca, in prezent, toate cele 27 de persoane care si-au pierdut viata in incendiul produs, vineri noapte, la Clubul Colectiv, din Capitala, au fost identificate, ultimele trei, duminica dimineata.

El a spus ca intre victimele identificate este si un minor de 15 ani.

10.40 Spitalul Militar: Un ranit este intubat si cinci sunt in stare critica

10.29 Un ranit a decedat duminica dimineata la "Bagdasar Arseni"

10.26 Un pacient in stare critica si alti doi in stare grava la Spitalul "Grigore Alexandrescu"

10.10 INML: Doua persoane decedate au ramas neidentificate
 
10.09 Sapte raniti sunt in stare severa la Spitalul Elias

Duminica vor fi continuate activitatile de cercetare la fata locului si de identificare a persoanelor decedate si vor fi efectuate autopsiile medico-legale dispuse de procuror, potrivit unui comunicat al Parchetului, noteaza Mediafax.

Potrivit unor surse judiciare, ar urma sa fie facute aproximativ 20 de autopsii, pe corpurile identificate. Medicii legisti de la Institutul National de Medicina Legala "Mina Minovici" au identificat, pana in prezent, 23 din cele 27 de persoane decedate in incendiul din Club Colectiv, o alta victima fiind recunoscuta de parinti la Spitalul Universitar Bucuresti.

In paralel, duminica, vor fi audiate persoane care ar putea avea cunostinta despre imprejurarile si modul in care a avut loc evenimentul, mai spun anchetatorii.

Sambata, s-a efectuat prima parte a cercetarii la fata locului de catre o echipa constituita din reprezentanti ai PICCJ - Sectia de urmarire penala si criminalistica, Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti - Serviciul Omoruri, Inspectoratul General al Politiei Romane - Directia de Investigatii Criminale, Institutul National de Criminalistica din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane, Serviciul Criminalistic din cadrul DGPMB, alaturi de specialisti din cadrul Institutului National de Expertiza Criminalistica si INSEMEX Petrosani.

"In cadrul activitatilor desfasurate au fost ridicate mijloace materiale de proba ce urmeaza sa fie folosite pentru lamurirea imprejurarilor in care a avut loc evenimentul din data de 30.10.2015. Au fost realizate activitati de examinare si identificare a persoanelor decedate la INML, pana in acest moment existand date cu privire la identitatea a 21 de persoane din cele 26 transportate la INML. Au fost verificate persoanele internate in unitatile spitalicesti, stabilindu-se care dintre acestea pot fi audiate", precizeaza PICCJ.

Procurorii mai spun ca au verificat, cu sprijinul politistilor bucuresteni de la Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economico - Financiare, activitatile comerciale desfasurate in incinta clubului unde a avut loc evenimentul.

Procurorul general Tiberiu Nitu a declarat, sambata, in fata clubului Colectiv, ca ancheta este pentru omor calificat, pentru care "pedeapsa este foarte mare".

Tiberiu Nitu a mai spus ca vor fi alocate toate resursele necesare si a transmis condoleante familiilor victimelor.

Intr-o declaratie ulterioara facuta tot la fata locului, Nitu a spus ca in club imaginea este "dezolanta, ca totul este carbonizat, negru si plin de funingine", adaugand insa ca procurorii Parchetului instantei supreme, care au preluat ancheta in acest caz, sunt pregatiti sa ridice toate probele necesare din interiorul localului.

Specialistii de la Institutul National de Cercetare - Dezvoltare pentru Securitate Miniera si Protectie Antiexploziva (INCD-INSEMEX) Petrosani investigheaza, alaturi de reprezentantii altor institutii, cauzele care au dus la izbucnirea incendiului de la Club Colectiv.

Directorul INSEMEX George Gaman a apreciat ca analiza probelor, care va fi facuta la Petrosani, va dura circa doua saptamani.

"Colegii de la Criminalistica vor ridica probele pe care le-am indicat si pe care ni le vor trimite la Petrosani dupa ce vor finaliza constatarea la fata locului. Am gasit un extinctor folosit, s-a inteles gresit, si doua nefolosite. In ceea ce priveste materialele ignifuge folosite in interior, vom cerceta la Petrosani si vom face teste si pe materiale similare, sa vedem viteza de ardere, gaze degajate. In functie de cand vom primi probele, ca sa facem ceva de acuratete, cred ca vom prezenta concluzii in circa doua saptamani, pentru ca nu vrem sa ne hazardam in ipoteze", a spus Gaman.

Potrivit acestuia, echipa de specialisti de la INSEMEX pe care a condus-o la Bucuresti si-a incheiat activitatea si a plecat inapoi spre Petrosani.

Ultimul bilant al incendiului de vineri seara din Club Colectiv arata 27 de persoane decedate si alte 146 de persoane internate la acest moment la spitalele din Capitala. Vineri seara, clubul Colectiv gazduia un concert al trupei Goodbye to Gravity, pentru lansarea unui nou album - "Mantras of war". Printre cele 27 de persoane decedate se afla si doi dintre membrii trupei, si anume chitaristul Vlad Telea si chitaristul Mihai Alexandru.

Martori aflati in club au declarat pentru Mediafax ca incendiul a fost provocat de artificiile din timpul spectacolului, buretele fonic de pe un stalp al cladirii aprinzandu-se, iar ulterior focul s-a propagat la tavan. Bucati din plafon, care era capitonat si el cu burete fonic, s-au desprins si au cazut peste oameni.

Potrivit celor aflati la spectacol, un agent de paza a luat un stingator de incendii, insa nu a apucat sa intervina inainte ca focul sa ajunga la tavan si sa se extinda cu repeziciune. In momentul cand tavanul a luat foc, cele aproximativ 250-300 de persoane din club au fost cuprinse de panica si s-au imbulzit spre iesire, creandu-se busculada, deoarece doar una dintre usile de la intrare s-a deschis de la declansarea incendiului.

Ulterior, si cea de-a doua usa a fost deschisa, lumea a navalit afara, dar deja erau pe podea multe persoane care aveau arsuri sau se aflau in stop cardio-respirator. Martorii au mai relatat ca un fum greu, innecacios, se adunase in club, acesta "iesind in valuri" pe usa de la intrare.

Reprezentantul firmei care a facut antifonarea in Clubul Colectiv spune ca patronii localului au refuzat sa cumpere material ignifug pentru ca era "prea scump", el sustinand ca o astfel de lucrare se face in mod normal "pe baza unui proiect intocmit de pompieri, de arhitect", care insa nu a existat.

El a precizat ca tot tavanul a fost acoperit cu acel tip de material, care este rezistent doar la caldura, nu si la foc.

"Ulterior, au pus ei, nu stiu de unde, pe stalpi (n.r. - acelasi material ca pe tavan). Am vazut niste piramidal. Este ignifugat grad F, adica poate sa stea la caldura - motoare, calorifere -, nu sa ii dai foc. Si cui ii dai varianta RF, aia ignifugata, este prea scumpa", a mai spus el, precizand ca materialul ignifug este mai scump cam cu 35%.


Citeste mai multe despre   

















29082 vizualizari

  • +15 (19 voturi)    
    Vinovati?? (Duminică, 1 noiembrie 2015, 10:18)

    patrula10000 [anonim]

    Nesimtirea si hotia. Se va rezolva ceva? Nu. Va fi la fel ca in cazul bebelusilor ce au ars in maternitatea Giulesti. Toata povestea se va dilua in cateva saptamani. Hai sa aveti noroc!
    • +17 (19 voturi)    
      Mda (Duminică, 1 noiembrie 2015, 11:09)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui patrula10000

      Asta e si din cauza noastra ca ii lasam sa ne manipuleze cum vor ei.
      • +11 (13 voturi)    
        SA NE TREZIM OAMENI BUNI (Duminică, 1 noiembrie 2015, 15:40)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

        SPAGA este radacina raului!
        Fara spaga astia si altii nu puteau functiona.
        Ancheta va investiga daca s-a luat spaga la autorizare sau la controale si verificari ulterioare?
        Subtem tara spagii si astea sunt urmarile.
        REVOLTATI-VA SI FACETI MARSURI IMPOTRIVA SPAGII, din care au prosperat Udrea, Oprescu etc, etc
        • -2 (10 voturi)    
          ba puteau si fara spaga (Duminică, 1 noiembrie 2015, 19:00)

          Gicu [anonim] i-a raspuns lui Leo55

          au obtinut autorizatii, dupa cum a aratat si primarul, dar poate nu pentru toate activitatile...
          pentru fiecare concert in parte nu au dat spaga ! fiindca nu au declarat acele evenimente!! asta nu tine de spaga

          si uite aici, eveniment "in flacari" tot la acel Club:

          https://www.youtube.com/watch?v=IEpvK4JN3wY

          Crezi ca au dat spaga si pentru asta? sa ii lase sa urle si sa dea foc la cruci?


          (off-topic pentru articolul acesta)
          Din pacate in articolul despre "cultura inteolerantei" sunt interzise comentariile, dar o sa adaug in continuare aici urmatoarele:
          - daca esti ateu, de ce dai foc la cruci?
          - daca lumea ii considera satanisti, de ce e blamata si desconsiderata prin articole precum cel amintit?
          • +1 (3 voturi)    
            /// (Luni, 2 noiembrie 2015, 7:41)

            2vest [utilizator] i-a raspuns lui Gicu

            Intoleranta ta ucide la fel de mult ca si coruptia.
            Faptul ca nu intelegi (si nu e pe gustul tau) fenomenul Heavy Metal, nu iti da dreptul sa blamezi niste tineri care apreciaza acest gen.
            Esti unul din indivizii intoleranti care sunt atacati in amintitul articol.

            Cultura ta e intoleranta.

            Imi este scarba de tine la fel de mult ca si de politicieni.

            In fapt prin atitudinea ta esti si tu un mic si frustrat politician!!!
            • 0 (2 voturi)    
              tolerantule (Luni, 2 noiembrie 2015, 10:52)

              Gicu [anonim] i-a raspuns lui 2vest

              Nu am dafaimat pe nimeni, stai calm.

              Am adresat doar doua intrebari la care tu nu ai raspuns, pentru ca nu ai argumente.

              In schimb, ca un tolerant si atoatestiutor, m-ai caracterizat in profunzime, tu, care ma cunosti de o viata, dinainte si dupa.
        • +1 (5 voturi)    
          Cum sa nu fie SPAGA ? (Duminică, 1 noiembrie 2015, 19:24)

          Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

          Se stie clar ca au luat spaga ca sa ii lase sa functioneze asa. Si asta e o chestie generalizata, in tot aparatul de stat.
      • +1 (9 voturi)    
        mdeh (Duminică, 1 noiembrie 2015, 18:12)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Qwertz

        Hopa a aparut si nelipsitul MDA..isi da si el cu parerea,si ma rog cine sunt acestia care manipuleaza domnule?
        Nu cumva guvernatii?
        Mai omule sunt oameni alesi de noi,sunt romani ca si noi cu orgoliile si lasitatile noastre,ei sunt oglinda aceea ce suntem noi,altii mai buni de unde?
        Cum vrei sa fie o clasa politica mai buna cand mediul din care pleaca este viciat,gandeste-te ca in toata istoria noastra numai asa am fost ,nimic
        elaborat ,totul superficial
        • +2 (6 voturi)    
          subscriu (Duminică, 1 noiembrie 2015, 21:32)

          boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui radu

          la partea cu substanta alesilor:
          "Cum vrei sa fie o clasa politica mai buna cand mediul din care pleaca este viciat"

          dar nu sunt de acord cu afirmatia ca asa am fost in toata istoria noastra.. exagerezi si denigrezi


          dar da, fara educatie, nu schimbi nimic...
      • -1 (3 voturi)    
        bulibaseala de cifre cu raniti si morti (Duminică, 1 noiembrie 2015, 22:00)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

        Cautati nelamurirea lui Alin Pandaru in ceea ce il priveste pe Claudiu Petre. Desi acesta era nedesfigurat de incendiu, prietenii si rudele nu l-au putut gasi, nici identifica nici in spitale nici la INML. Abia astazi l-au putut identifica la INML. Nu cumva autoritatile se joaca cu cifrele? Nu cumva se acopera niste nereguli in spitale? Nu cumva se declara mai multi raniti decat morti, pentru a se acoperi cheltuielile din spitale pentru tratamentele foarte scumpe pentru cei cu arsuri sau pentru a se mai face rost de bani? Daca merge cu pretul pe pomisori si floricele din parcuri, de ce sa nu mearga si cu morti? Sau autoritatile minimalizeaza impactul? O mana se spala pe alta? De aia Banicioiu s-a plimbat din spital in spital?
      • 0 (0 voturi)    
        imi pare rau! (Luni, 2 noiembrie 2015, 9:28)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

        Sunt nevoit sa iti dau dreptate, este vina noastra ca ii lasam!
    • +10 (14 voturi)    
      S-ar putea să plătească ceva primăria (Duminică, 1 noiembrie 2015, 12:19)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui patrula10000

      când va fi implicată în procese. De asemeni statul, dacă ISU va fi acuzat la tribunal. De fapt vom plăti noi toți, banii vor veni tot din buzunarele noastre. Iar aceste familii au tot dreptul să primească despăgubiri consistente. Viețile copiilor lor însă valorează și nu numai pentru ei, dar și pentru întreaga societate, infinit mai mult. Suntem pe penultimul loc în Europa ca număr de nou născuți, și iată, din cauza unor idioți, ne mor și aceste nestemate ale societății, tinerii. Păcat!
      • +5 (9 voturi)    
        Din interes national! (Duminică, 1 noiembrie 2015, 14:32)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

        Pe masura ce timpul trece apar date noi despre clubul Colectiv, centrul dezastrului de Vineri seara. Ca nu avea decat o singura iesire si aia mica, ca ferestrele erau acoperite de bca, ca izolatia fonica a salii nu era ignifugata si tot asa mai departe...Si ajungem inevitabil la intrebarea fireasca: De ce functiona acest club? ISU, condus indirect de Oprea ce facea?In zilele urmatoare vom afla cu siguranta de la primarul cu nume de erou de film, Piedone, regele neincoronat al kitsch-ului urbanistic dambovitean, ca vina era a celor dusi dintre noi. Dumnezeu sa-i odihneasca!
        • +7 (9 voturi)    
          Ușa deși era mică (Duminică, 1 noiembrie 2015, 15:32)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          se deschidea și pe interior. ISU n-a văzut asta?
        • +1 (1 vot)    
          De ce functiona? (Luni, 2 noiembrie 2015, 9:32)

          Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Intrebare este perfect valabila!
          nu este de loc nevoie sa se modifice legislatia, " legislatia privind prevenirea incendiilor este in curs de schimbare", necazul este ca nu se aplica!!
          Reglementari pentru PSI exista si acum, existau si inainte de 1989, doar ca acum aplicarea lor pare ca a devenit optionala!
    • +2 (2 voturi)    
      zilnic (Luni, 2 noiembrie 2015, 8:14)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui patrula10000

      zilnic mor aproape 800 de compatrioti si ne doare in cot, acuma ca au murit 30 brusc ne pasa
    • 0 (0 voturi)    
      clubul mortii (Luni, 2 noiembrie 2015, 13:04)

      Teodorescu-ionAna [anonim] i-a raspuns lui patrula10000

      solidaritate pana la capat, fratilor.. pea multi tineri am pierdut in cei 25 ani de asa zisa perpetua TRANZITIE!!
      E momentul sa ne reamintim tinerii de la Revolutia confiscata de Iliescu si gaska lui, de tinerii morti si maltratati de la mineriada din iunie 1990, de exodul de tineri care a urmat acestor masacre organizate de Iliescu si ai lui.. Romania a pierdut mai multi oameni decat au murit intr0un razboi..(Vezi Syria)>
      Bebelusii de la Giulesti au murit si a fost gasita vinovata o asistenta care avea in grija peste 50 bebelusi... Copilul mancat de caini .. vi-l amintiti ..Dar pe Dragos , motociclistul mort intr-o groapa ?? dar sutele de accidentati zilic, de ani de zile, pe soselele mortii din Romania noastra ?? SOLIDARITATE PANA LA CAPAT CA ALTFEL MURIM PUTIN CATE PUTIN , IN FIECARE ZI ..
  • -9 (13 voturi)    
    Minunat! Autopsii ! (Duminică, 1 noiembrie 2015, 11:02)

    Traian2015 [utilizator]

    O lume de ciudati la minte, domnilor intelectuali. Exact pe ce trebuiau irosite resursele si energia. Fara indoiala autopsiile sunt utile in foarte multe situatii. Dar daca voua va e util sa jupuiti de piele si sa scoateti creiere si organe din niste adolescenti dupa aia sa-i umpleti cu vata si sa-i coaseti grosolan, nu aveti decat. Ar completa macabrul noptii de haloween. Pentru cei ce nu stiu, legea (nu te joci cu legea, nu?) nu permite rudelor sa refuze macelaria. Succes la salarii groase, tovarasi (8000 pe luna nu-i decolo) si la simularea faptului ca faceti ceva pentru societate. Iar pentru germanul contrafacut, un scurt mesaj: Nu te mai da cu capul de pereti, esti in varful piramidei care ar trebui sa controleze pe cei ce controleaza calitatea cladirilor (e aparat de stat, nu?). Era momentul pentru macar o mea culpa dupa standardele balcanice si chiar o demisie dupa cele germane. Dar sa nu zici ca nu ai stiut, neamt de sibiu, ce faci sa eviti o catastrofa de 1000 de ori mai mare in caz de cutremur sau de probleme la Cernavoda ?
    • +8 (10 voturi)    
      gata, jos toata clasa politica (Duminică, 1 noiembrie 2015, 15:13)

      horus [anonim] i-a raspuns lui Traian2015

      -nu avize
      -nu autorizatii
      -toata administratia locala este corupta si pe la periferia oraselor ei sunt cei super bogati
      Va mor copii dragilor, toti coruptii au fost sau sunt eliberati.
      Gata phofta(poanta) ce-ati poftit, plecati, lasati locul celor tineri si care macar stiu engleza/germana/spaniola italiana.
      Toata clasa politica suntei outdated, nimeni in afara nu va mai baga nimeni in seama, out of date grasilor si umflatilor.
      Nu va mai ajunge!
      Traiane, pt tine la sfarsit iti spun citeste Constitutia; presedintele Romaniei nu are nici o putere(este doar de decor). Guvernul taie si spanzura.
    • +8 (10 voturi)    
      Autopsia are un rol foarte important (Duminică, 1 noiembrie 2015, 15:17)

      jj [anonim] i-a raspuns lui Traian2015

      Este important sa se demonstreze cauza mortii pentru ca urmeaza procese pentru cei vinovati. Iar in cadrul procesului, autopsia va fi una dintre probele importante in demonstrarea vinovatiei.

      Nu ma astept sa intelegi, se vede din comentariul tau ca nu esti inzestrat cu prea multa inteligenta, dar am tinut sa fac aceasta precizare pentru cei care iti citesc comentariul plin de ineptii.
      • -4 (8 voturi)    
        Tu cine esti? (Duminică, 1 noiembrie 2015, 19:30)

        Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui jj

        Un inept necrofil. La gradul tau de inteligenta iti trebuie necropsie sa demonstrezi ca pustanii erau nevinovati. Inspectorii care au luat spaga si politistii de sector care au inchis ochii nu vor fi gasiti vinovati ...
      • -3 (13 voturi)    
        Nu era importanta autopsia (Duminică, 1 noiembrie 2015, 19:48)

        George [anonim] i-a raspuns lui jj

        Zau asa? Pai cauzele mortii cuiva in caz de incendiu sunt prea binecunoscute. Intoxcatie cu monoid de carbon si alte gaze toxice rezultate ale unui proces de ardere si gradul de arsuri pe corp... Mare filosofie. Cei decedati nu trebuiau macelariti si dupa moarte. Asta ma revolta si pe mine, macelarirea trupurilor unor tineri dupa moartea lor cumplita si nedreapta. Repet, in acest caz chiar ca era inutila autopsia. Sau crezi cumva ca printre cei decedati se afla si injunghiati sau ucisi cu arme de foc?.... Si am o rugaminte, nu te mai da inteligent. Fiecare dintre noi are dreptul la opinie. Iar opiniile tale poate ca nu sunt mai inteligente decat ale altora, asa cum consideri dumneata. Clar?
  • +5 (7 voturi)    
    asteptam vinovatii... (Duminică, 1 noiembrie 2015, 11:14)

    liviu_ [utilizator]

    si prin asteptam ma refer la ani de puscarie cu executare si executati nu eliberatu dula 1/3 din pedeapsa ca au scris marea carte "cum sa tai din costurile renovarii unui club si sa omori niste oameni".
    si prin vinovati ma refer la patroni, organizatori, cei ce au dat autorizatii (eventual cei cei au facut legea daca legea chiar permite o autorizatie prin declaratia pe propria raspundere -> +modificarea de urgenta a legii).
    momentan vad ca juma din televiziuni au o problema cu piedone. cel mai probabil e si el vinovat, dar nu este singurul si nici macar principalul vinovat. as fi preferat ca televiziunile sa nu transforme si acest eveniment intr-o lupta politica. trebuie ca TOTI vinovatii sa plateasca si sa invatam ca acest eveniment sa nu se mai repete!
    • +5 (7 voturi)    
      Vinovatul este aparatul de stat roman (Duminică, 1 noiembrie 2015, 13:36)

      Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ei controleaza, ei dau autorizatii, ei sunt corupti.
      • 0 (4 voturi)    
        oare (Duminică, 1 noiembrie 2015, 23:25)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

        De ce nici unul dintre răniți nu a fost transportat la spitalele private?
        • 0 (0 voturi)    
          Nu au servicii de urgenta (Luni, 2 noiembrie 2015, 21:42)

          Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Si nici nu sunt lasati sa aiba. Daca se intampla ceva rau in spital rivat, e inchis imediat si doctorii arestati. La stat e altceva.
  • +9 (11 voturi)    
    NIMIC NU SE VA SCHIMBA ! (Duminică, 1 noiembrie 2015, 11:21)

    LegatusAugusti [anonim]

    Legislatia privind avizarea si autorizarea unor activitati este facuta IN BATAIE DE JOC LA ADRESA CETATENILOR ! De "clasa politica" - in fapt o adunatura de impostori si borfasi. Din aceste activitati :
    -se ia mita,
    -se finanteaza campanii electorale,
    -se fac rost de fetite de companie ,etc.....

    Doar asa in Europa _UE putem asista la sali de fotbal acoperite cu mase plastice sub geamurile cetatenilor in care se injura si se aut lovituri ca de gong toata noaptea, discoteci in aer liber langa spatii de locuit, nunti in corturi in imediata vecinatata a blocurilor si multe ale porcarii (inclusiv spectacole pirotehnice) - toate cu stiinta si obladuirea primariilor si guvernantilor !
    De asta se doreste "descentralizarea:: politia , protectia mediului si mule altele sa fie la mana golanilor locali (nu ca de aia centrali e ceva de capul lor) !
    Legislatia nu face decat sa favorizeze infractorii prin tergiversare: masuratori si hartii pana te lasi pagubas !!!
    TOTI fac la fel ! Si PSD, si PNL, si defunctul PDL ............................toata talharimea in par. Inclusiv taiatul padurilor care ne omoara lent.
    Iohannis mai aude ? Sau aude da nu stie ce sa spuna/faca ???
    Serviciile ? Stiu sigur tot. E ordin sa taca ? Sau sunt si ei parte in sistem ?

    NIMIC NU SE VA SHIMBA ! Epidemia asta cronica de borfasi nu o va stinge DNA-ul sau serviciile ci o revolta populara masiva si radicala ! Nu una crestineasca !
  • +4 (6 voturi)    
    mizerabilii (Duminică, 1 noiembrie 2015, 11:50)

    casiana [anonim]

    In dictionarele occidentale MIZERABILI sunt cei care ajung in strada urmare unor deficiente ale propriilor valori sau ale unui sistem.
    In dictionarul Limbii Romane, MIZERÁBIL, -Ă, mizerabili, -e, adj., s. m. și f. 1. Adj., s. m. și f. (Om) ticălos, nemernic, infam. 2. Adj. Lipsit de (orice) valoare, de însemnătate; de calitate foarte proastă. 3. Adj. Care se află într-o stare foarte proastă, vrednică de plâns; nenorocit, jalnic.
    Deci, 25 de ani mizerabili, care au distrus o tara si un popor, cu consecintele si efectele constate pana acum si pe viitor.
  • +4 (8 voturi)    
    Unde sunt demisiile? (Duminică, 1 noiembrie 2015, 12:21)

    ouyang [utilizator]

    Mai stam mult pana cad capete? Sa nu va cada de tot nu de alta.
  • +3 (15 voturi)    
    Cateva intrebari justificate... (Duminică, 1 noiembrie 2015, 12:25)

    George [anonim]

    Romania nu poate functiona fara impostorul Arafat, ale carui esecuri din ultimii ani sunt rasunatoare?

    P.S. Cum se explica faptul ca binomul catastrofal al situatiilor de urgenta, Oprea-Arafat, a fost prezent la locul tragediei chiar inainte sa apara salvarile?

    Imi este sila de reactia mizerabila a politicienilor, inclusiv de cea a lui Iohannis. Actioneaza ca niste necrofili, incercand sa-si imbunatateasca imaginea dezastruoasa pe o tragedie de care, intr-un fel sau altul, sunt si ei responsabili. Politicienii sa ne mai scuteasca cu prezentele lor nedorite.

    Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei care au pierit in tragedie de la clubul Colectiv...
  • +8 (10 voturi)    
    Cronica unei morti anuntate..... (Duminică, 1 noiembrie 2015, 12:34)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Sa se odihneasca in pace, ca s-au dus prea repede!
    Pacat ca o tragedie a fost confiscata de politic si transformata in circ. Televiziunile sint morbide, adevarati cioclii, scormonesc si aduc "in exclusivitate" tot felul de "vesti" noi. Si tot felul de invitati ce au scapat calcindu-i in picioare pe cei disparuti - ar fi trebuit sa aiba decenta sa dispara o vreme, sa vorbeasca doar cu procurorii.
    DA, adminitratorii si toata cohorta de contopisti ce au dat aprobarile sint vinovati de crima. Si trebuie sa plateasca. La fel de vinovata e si vanitatea de afi neeaparat la un club ce e acum de fite. Si abolirea completa a propriei inteligente - totul e turma si cite like-uri iei pe net: au aparut imagini cu incendiul, repectivul statea sa afiseze pe net in loc sa incerce sa organizeze evacuarea de exemplu. Generatia Y, plina de drepturi si exonerata de obligatia de a gindi.
    Nu e tipic numai Ro, e peste tot asa. Combinati asta cu dorinta de profit (o sa vina repede multi si o sa spuna "o dorinta legitima"). James Lovell inainte sa spuna chestia cu Huston... a marturisit ca primul lui gind a fost: modulul a fost construit de compania care a dat cel mai mic pret!
    Si asta e esenta consumerismului. Ard tineri de vii, mor soferi pe sosele facute prost, mor oameni in spitale fiindca asa sint regulile economice si de guvernanta, etc. In Turcia la cutremurul de la Izmir a disparut aproape o clasa sociala de rapid imbogatiti - casele lor ridicate rapid si cu aprobari obtinute pe calea scurta au cazut in proportie de peste 90%.
    Nu e decit cronica unei morti anuntate - ar trebui sa reinvatam sa traim, sa gindim, sa ne luam viata in miini si sa renuntam la surogate si false valori
    Odihneasca-se in pace!
  • -4 (12 voturi)    
    Dictatură ! (Duminică, 1 noiembrie 2015, 12:36)

    Hâtru [anonim]

    Până la schimbările legislative TREBUIE făcut un singur lucru: DICTATURĂ ! DICTATURA LEGII !!! Așa „prostă” cum e ! Și nu numai în acest domeniu !
    • +6 (10 voturi)    
      Legi și normative sunt și încă drastice (Duminică, 1 noiembrie 2015, 13:23)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Hâtru

      dar nu se respectă și nimeni nu răspunde pentru asta.
  • +11 (15 voturi)    
    Îmi pare foarte răiu de moartea acelui băiat (Duminică, 1 noiembrie 2015, 13:30)

    ploiesteanu [utilizator]

    cu inimă mare care, odată ieșit din infern, nu l-a lăsat inima să vadă pe ceilalți cum mor și a mai intrat de cinci ori să-i scoată și pe ceilalți, pe care nici măcar nu-i cunoștea. A reușit să scoată patru însă la a cincea intrare în iad, a murit și el. Eroule, de fapt, n-ai să mori niciodată!
    • +3 (5 voturi)    
      Claudiu Petre (Duminică, 1 noiembrie 2015, 15:35)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      îl cheamă.
    • +7 (9 voturi)    
      Te rog (Duminică, 1 noiembrie 2015, 16:12)

      soringusar [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Te rog sa ţmi spui la cine te referi.
      Din ce am vazut pana acum pe net sunt 2 bărbaţi care au reintrat să salveze alte vieţi şi au murit amândoi . In ordine alfabetica :
      Petre Claudiu
      Rugina Adrian
      Sa ne descoperim cu respect in fata acestor 2 eroi.
    • +5 (7 voturi)    
      Îl cheamă Claudiu Petre (Duminică, 1 noiembrie 2015, 16:28)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Dumnezeu să-l odihnească.
  • -20 (22 voturi)    
    o tragedie (Duminică, 1 noiembrie 2015, 13:40)

    millenium [anonim]

    Generalul Oprea a avut bunul simt sa nu iasa in fata ceea ce e de laudat.
    Lacomia proprietarilor a facut posibila aceasta tragedie.
    Lacomia capitalista,Halloween si alte manifestari satanice anticrestine neromanesti au dus la ce vedem acum.
    • +6 (12 voturi)    
      Ești un idiot (Duminică, 1 noiembrie 2015, 16:10)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      Un idiot nesatanic, procreștin și foarte românesc. Un idiot tradițional, cum ar veni.
    • +5 (9 voturi)    
      probabil vezi alta realitate. (Duminică, 1 noiembrie 2015, 16:36)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      oamenii de bine vad si tin minte fix opusul.
    • +5 (9 voturi)    
      Antiprosti (Duminică, 1 noiembrie 2015, 17:14)

      liviu.n [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      Cretin irecuperabil...
    • 0 (2 voturi)    
      Esti un idiot (Duminică, 1 noiembrie 2015, 22:45)

      Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      Mare!
      • +2 (2 voturi)    
        nu e idiot! (Luni, 2 noiembrie 2015, 8:34)

        lili [anonim] i-a raspuns lui Traian2015

        E postac UNPR, concureaza pentru plimbarica de la Venetia!
        Trebuie sa posteze multe comentarii, PRO ///Gabita Oprea!
        Nu e idiot, primeste bani pentru fiecare postare PRO-Oprea!
    • +1 (1 vot)    
      perfecta (Luni, 2 noiembrie 2015, 7:58)

      fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      ingemanarea intre comunismul ce musteste din tine si bigotismul nationalist ! Am 55 de ani, am fost la Universitate si in decembrie '89 si in mai-iunie '90 si mi se face greata cand ma gandesc cum pe cadavrele celor cazuti atunci pentru libertate au aparut necrofagi ca tine ! Rusinee !!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Perestroika nu a fost in 89! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 19:49)

        Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui fanariotu

        Si nu la Bucuresti.
  • +3 (13 voturi)    
    Arafat, Oprea si Ponta sa-si dea demisia (Duminică, 1 noiembrie 2015, 15:51)

    George [anonim]

    Acesti trei indivizi trebuie sa plece. Urgent. Politicienii sa ne mai scuteasca de lacrimile lor de crocodile. Sunt falsi si ticalosi.

    P.S. Dymnezeu sa-i odihneasca pe cei decedati si sa-i ocroteasca pe cei inca in suferinta si a caror viata inca este in pericol.
  • 0 (10 voturi)    
    numarul (Duminică, 1 noiembrie 2015, 16:08)

    gopo111 [utilizator]

    va creste pt ca nesimtiti de politicieni fac biserici inaugureazza nu stiu ce manastiri in loc de sali de spital, 80% vina politicului, daca nu mai mult, hoti fura cu popi bani lumii , bagati la complicitate gunoaiele in frunte cu ponta si popa ala de se imbraca numai in aur
    • 0 (0 voturi)    
      poti sa faci zeci de spitale (Luni, 2 noiembrie 2015, 13:29)

      nemo [anonim] i-a raspuns lui gopo111

      daca n-o sa mai avem medici nu prea vad utilitatea. Avem in tara aparatura moderna care nu e folosita din lipsa de specialisti. Medicii din public raman in tara decat in masura in care pot incasa spagi, chiar daca le-ai dubla salariul tot n-ar fi suficient ca sa compenseze spaga (in franta un medic intr-un spital public ia cel putin 5-6000 euro pe luna, in privat castiga si mai mult)
  • -3 (7 voturi)    
    ce cretin (Duminică, 1 noiembrie 2015, 16:58)

    dkz [utilizator]

    pai cretinu' asta de Dusa crede ca daca inaspreste legislatia, gata, rezolva toate problemele ? O sa mareasca doar spaga
    pe care o sa o ia functionarii .
    Ce rost are sa faci legi si reguli daca oricum nu se e respecta ?!
  • 0 (6 voturi)    
    POLITICA SUBTILA - JUSTITIARII 1 (Duminică, 1 noiembrie 2015, 17:43)

    Susufler0 [utilizator]

    Ponta, Oprea Cazanciuc, Nitu sunt 4 oameni care fac politica in Romania. Primii doi, ponteza in fiecare zi o anumita cantitate de politica (variabila) la locul lor de munca, pt ca asa scrie in fisa postului fiecaruia. Cel de-al treilea face politica la ordinul primilor doi, deci-sa spunem- ca practica o politica mediata in timp ce al patrulea, caruia ar trebui sa-i fie straina politica, ei bine, acesta actioneaza in modul cel mai subtil. Sa ma explic, pt ca altfel ar parea ciudata alaturarea substantivului comun "subtilitate" de acel nume propriu Deci procurorii au inceput cercetarea penala in rem, (cu privire la fapta), urmand ca cercetarea penala a persoanei-lor suspecte sa urmeze sau nu, in functie de rezultatul cercetarilor preliminare. In cazul incendiului de la club 1500% va urma. Pt ca emotia colectiva este imensa si lumea asteapta rezultate rapide si sanctiuni severe, cum este si normal sa fie, politicianul din fruntea Parchetului de pe langa ICCJ a supralicitat si a anuntat ca cercetarile pornite de procurori vizeaza infractiunea de omor calificat. Cand a anuntat acest lucru a mormait ceva in barba in legatura cu infractiunea de ucidere din culpa si de "dificultatea" de a cataloga gradul de vinovatie a faptelor cercetate. Despre ce este vorba in realitate : Pt a putea vorbi de omor calificat trebuie sa ne gandim ca autorul ar fi actionat cu intentie directa sau indirecta ,deci ca ar fi urmarit sa omoare oameni aflati in club, incendiindu-i s-au otravindu-i cu acidul cianhidric emanat prin arderea unor materiale plastice. Pedeapsa pt omor calificat este substantial mai mare decat cea pt ucidere din culpa. Oamenii afla si au tendinta de a-i privi pozitiv pe cei care vor sa starpeasca raul cu pedepse drastice . Se creaza deci un curent mai favorabil fata de "justitiari" si se mai uita ca de fapt ei, prin lipsa unor legi ferme sant partasi la moartea celor 29 de tineri.
  • +4 (6 voturi)    
    POLITICA SUBTILA 2 (Duminică, 1 noiembrie 2015, 17:50)

    Susufler0 [utilizator]

    Nu se poate sustine cu sanse ca patronii clubului au premeditat uciderea cu intentie a celor aflat in incinta. Mult mai probabil, neglijenta criminala poate acoperi fapte de ucidere din culpa , la care se adauga vatamari corporale grave si , poate alte infractiuni din legi speciale. E o simpla parere. Un lucru e cert . Pt ceea ce s-a intamplat,pedepsele trebuie sa fie maxime , la ele sa se adauge si sporuri de pedeapsa pt circumstante agravante si despagubiri materiale si morale care sa-i aduca la sapa de lemn pe cei vinovati
    • 0 (0 voturi)    
      CLU cOLECTIV (Luni, 2 noiembrie 2015, 15:35)

      Teodorescu-ionAna [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

      coresct ..pedepse maxime , despagubiri.. Iar noi, cei ce scriem aici, sa tinem minte si : SOLODARITATEA NOASTRA SA FIE PANA LA CAPAT.. NU CATEVA ZILE ../ ASA NU SE MAI POATE..
  • +1 (11 voturi)    
    vinovati din umbra (Duminică, 1 noiembrie 2015, 19:00)

    anaerobik [anonim]

    Ne oripileaza sau nu, mortii pot atinge numarul 50!
    Imi aminresc ca in 2014, niste doctori supraspecializati de la Spitalul de arsi au fost arestati preventiv de catre denea si tinuti departe de profesie aproape un an. Kodruta gindea probabil ca chirurgia plastica e un fel de magistratura de-aia ca poti aduce oricind un alt procoror in locul altuia. Din cite stiu nu s-a dat vreo sentinta finala in proces, dar niste bijuterii de doctori au fost distrusi si, odata cu ei, sansa atitor zeci, sute de pacienti aflati in traumatisme prin ardere. Cind sanctiunile penale puteau fi rezolvate cu amenzi penale sau confiscari.
    Pentru un plastician traumatolog bun e nevoie de 10 ani de pregatire specializata. Pentru un procoror vreo trei ani la institutul de magistratura, si oricum ies niste loaze. Pune, Kodruta, in balanta, si judeca: a meritat?
    • -1 (3 voturi)    
      STAU APARATELE MEDICALE NEFOLOSITE ! (Duminică, 1 noiembrie 2015, 22:47)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui anaerobik

      Astfel se explica de ce autoritatile au luat 5 ventilatoare de la Spitalul de Arsi si le-au impartit altor spitale din Bucuresti. Pt ca vreo 2 anestezisti si inca 6-7-8 chirurgi plasticieni au fost dati afara, li s-au desfacut contractele de munca si au fost imediat angajati de spitale private. Inteleg ca totusi la cel putin unul s-a apelat in aceste zile (informatia a aparut pe B 1 TV. PS. Iti confirm ca nu s-a dat inca nicio hotarare in prima instanta.
  • +2 (10 voturi)    
    RIP (Duminică, 1 noiembrie 2015, 19:25)

    freejack [utilizator]

    "Ard îngerii-n spitale,
    Dracii dansează-n catedrale,
    Viaţa se ia pe datorie,
    Apar ziduri, bariere-ntre bogaţi si sărăcie...
    Minciuna e banalitate,
    Lăcomia-i calitate,
    Moartea se jeleste-n tabloide,
    Lupii nu mai ies în haite, se adună în partide...
    Unii vând copii cu zambetu' pe faţă
    In timp ce alţii-si vând rinichii ca să le ofere o sansă
    Că sunt tentaţii chiar la fiecare pas,
    Violenţa face victime la fiecare ceas...
    Pe stradă e care pe care,
    Se omoară între ei si pentru locu' de parcare...
    N-am alte cuvinte să descrie agonia...
    Poate unu' singur... România..."
  • -1 (9 voturi)    
    oprea (Duminică, 1 noiembrie 2015, 20:08)

    mihai [anonim]

    unde esti oprea, ultim general cu patru clase?
  • +2 (6 voturi)    
    tragedie (Duminică, 1 noiembrie 2015, 20:31)

    ic.ram1945 [anonim]

    Tragedii asemanatoare o sa mai aiba loc, deoarece din cauza SPAGILOR sau se elibereaza foarte usor autorizatiile de functionare sau nu se fac in mod serios ,controale pe linie de PSI. Imi amintesc, ca in timpul lui Nicu, pompierii, protectia muncii etc,. faceau anual controale serioase , iar de pompier scapai foarte rar fara amenda.Acum sunt multe cluburi,restaurante cu sau fara autorizatie, care nu respecta in totalitate normele de prevenire a incendiilor, exploziilor etc., din cauza unor insi cu 4 clase, cu multi bani, care rezolva problemele...
    • +3 (7 voturi)    
      Cum suntem... (Duminică, 1 noiembrie 2015, 21:11)

      C [anonim] i-a raspuns lui ic.ram1945

      Lucrez la o multinationala in vestul tarii noastre.
      Materia prima - inox si metale inalt aliate.
      Te impiedici peste tot de extinctoare si dispozitive de stingere a incendiilor.
      S-au luat pana si probe din peretele antifoc dintre hala de productie si birouri. Restul nu pot sa il povestec aici...

      CONCLUZIE:
      - cei care sponzorizeaza au parte...
      - multinationalele sunt de c... nu dau SPAGI destul;
      - daca lucrezi si tai facturi esti un prost ca multi altii...

      Imi pare rau dar indignare si starea mae sufleteasca nu imi permite sa spun mai mult.

      Sa le fie rusine celor care au autorizat ca acel club sa functioneze....

      PS - trei alarme de incendiu fals in acest an (la mine la firma) - filmate !!!
      Ca sa vedem cum am reactionat si cum grupele de interventie si-au facut treaba...
  • 0 (6 voturi)    
    prostie, incompetenta si inapoiere ca civilizatie (Duminică, 1 noiembrie 2015, 21:45)

    Razvan_M [utilizator]

    Cum pot justifica autoritatile din Romania functionarea acelui local? NU POT.
    De la ticalosii marunti care au luat spagi ca sa inchida ochii, pana la mafiotii care conduc autoritatile de control si primesc parte din spagi si pana la Guvern, unde merge o alta parte din spagi, toti sunt vinovati si in urmatoarele saptamani vor face tot posibilul sa taraganeze, sa tergiverseze, sa se disculpe, promitand ca "se va face o ancheta oficiala si pana atunci nu ne putem pronunta". Mihailesti, explozie soldata cu morti datorata coruptiei, incompetentei si prostiei; Giulesti, bebelusi morti intr-o maternitate unde se da spaga la fiecare miscare pe care o fac pacientii - vinovata a fost scoasa o asistenta; Apuseni, avion prabusit, cu autoritati ajunse la fata locului dupa mai bine de 6 ore, desi cunosteau coordonatele - vinovat a fost scos pilotul mort (dupa 2 ani); sute de morti pe sosele anual din cauza ca politia inchide ochii la spaga sau pile; defrisari ilegale de paduri in cantitati gigantice, toata lumea stie cine ce, nimeni nu face nimic; furt de metale, de multe ori cu consecinte mortale, toate autoritatile ridica din umeri etc...
    In toate cazurile astea nu am invatat nimic ca si civilizatie si este doar chestiune de timp sa se repete. Nu intelegem deloc ca suntem civilizati in masura in care suntem capabili sa invatam din greseli, preferabil ale altora.
  • -6 (6 voturi)    
    ajutor de la Domnul (Duminică, 1 noiembrie 2015, 22:05)

    Dan [anonim]

    E interesant ca, cei ce pun lumanari acolo, pun si icoane. Si tot la Dumnezeu cer ajutorul. De ce nu au cerut ajutor de la Domnul inainte de a merge la club ? Inainte de a merge la club, toti injurau, fumau, beau, radeau (radeau si de biserica ortodoxa, logic). Acum, cand Dumnezeu i-a pedepsit, s-au intors tot la El si cer ajutorul. Doar ca e cam tarziu, cel putin pentru unii.
    Preotii zic in biserica la slujbe, sa nu mergem in cluburi, sa nu ne drogam, sa nu slujim diavolului. Dar tinerii nu asculta, lumea rade de biserica, de preoti. ca ne intoarcem in evul mediu. Si mai mult s-a cerut sa se scoata regilia din scoli. Adica tinerii sa fie departati de credinta pe orice cai. Amintiti-va ce facea printesa Diana in masina cu Dodi Fayed in masina in august 1997 cand a murit.
  • +1 (3 voturi)    
    Condoleante! (Duminică, 1 noiembrie 2015, 22:44)

    CezarN [utilizator]

    Incep prin a-mi prezenta condoleantele mele familiilor indoliate!

    Probabil ca si acum, ca si in alte ocazii, vinovati vor fi niste acari paun, daca nu mortii insisi. Insa chiar de-ar fi sa fie gasiti patronii de la acest club, tot acari paun s-ar numi.

    De fapt, intr-o oarecare masura, vinovati suntem toti!
    Suntem vinovati ca tacem! Suntem vinovati ca-i rabdam, suntem vinovati ca-i votam, ca fugim din tara in loc sa luptam, in loc sa strigam "Voi sa plecati, caci tara este a noastra!"

    Oricat de mult i-am invinovati pe Ponta, Oprea, Piedone sau Parlamentul, nu trebuie sa uitam ca ei ne reprezinta, atat la propriu, cat si la figurat, dar mai ales la propriu. Ei nu ar fi existat daca cei care i-au votat nu s-ar fi regasit, partial macar, in defectele lor.

    Zeci de mii de oameni ar fi trebuit sa iasa pe strazi impotriva coruptiei si imposturii si ar fi prevenit [si] acest incident. Am fi prevenit nu doar ca victimile acestui incediu sa moara in spitale bucurandu-se de cea mai buna asistenta medicala, dar si adevarat tragedie a Romaniei, cei care mor cu zile in spitale, fara medici, fara medicamente, fara speranta, dar cu popi la cap.

    Acum, raul este facut. Legile sunt date, portitile de scapare sunt plasate in acele legi iar avocatii nu au decat sa le exploateze. Ganditi-va ca o lege simplisima, cum ar fi cea cu interzicerea fumatului in locuri publice a fost data si modificata de multe ori, iar de fumat se fumeaza in draci in mai toate restaurantele datorita portitelor lasate deliberat in lege. Daramite in atatea legi care reglementeaza functionarea unui club, legi completate cu ordinante de guvern, modificate cu OUG, schimbate cu ordin al ministrului si aplicate cu regulamente aplicare scrise de niste birocrati pusi acolo si sprijiniti pe criterii de partid; cate portite or fi fost lasate special pentru ca "ai nostri" sa ia autorizatie de functionare pe simple declaratii pe proprie raspundere, iar "ceilalti" sa se uite printre gard ca Nicusor la pomul de iarna
  • -1 (3 voturi)    
    DEMISIILE? (Duminică, 1 noiembrie 2015, 23:00)

    Geo7 [utilizator]

    Sincere condoleanțe celor îndurerați.
    Dar raspunderea politica si cea administrativă? Unde sunt demisiile primarului de sector, a sefilor de la pompieri care au acceptat functionarea unui astfel de local? IAR SE ÎNCEARCĂ MUȘAMALIZAREA? Orice bar și club care nu respectă criteriile de protecție pentru incendii trebuiesc închise până dovedesc că merită să funcționeze!
  • +1 (5 voturi)    
    Show sau teledon la Antene (Duminică, 1 noiembrie 2015, 23:52)

    MyGame1 [utilizator]

    Oamenii mor iar cei de la Antena 3 fac show (teledon) cu vedete, iar Mihai Gâdea face demonstrație de forța donând 2 euro in direct cu zâmbete permanente de parca este la Capatos. Prezenți Abramburica si Busoi ca deh a început campania electorală iar in aceasta seara vin din nou cu sfaturi si noi prostii trebui sa-i ascultam. Oamenii au murit in club si datorită politicienilor, nu numai aceștia din Colectiv, de-a lungul timpului acești așa ziși politicieni au omorât cu buna știința oameni prin înfometare, oameni carora le-au blocat accesul la sistemul sanitar, au omorât vise prin aducerea oamenilor in stare de subzistenta, au blocat accesul la sistemul de învățământ ca oamenii sa fie mai ușor manipulați. Un show de vedete vândute ce nu sunt in stare sa spună ca politicienii si corupția au omorât acești oameni si nu hazardul.
  • +2 (2 voturi)    
    Asigurare! (Luni, 2 noiembrie 2015, 7:19)

    Ion Cranceanu [anonim]

    Vad ca nimeni dar nimeni nu vorbeste serios despre un lucru esential. Si anume ca din procesul de autorizare a acestor cluburi pe langa aspectele tehnice ele ar trebui sa aiba obligatoriu ASIGURARE pe bunuri si in special pentru PERSOANELE care le frecventeaza.
    Orisice firma de asigurari inainte de a le face asigurarea iar fi cautat si la galci inainte de a le-o face. Nici pompierii nici primaria sau politia nu ar verifica mai acerb indeplinirea conditiilor de functionare inainte de a semna. Asta pentru ca daca ar fi existat o asemenea asigurare acum platea firma, nu noi toti . Si cand e vorba de bani nimeni nu glumeste si sunt aproape sigur ca nu s-ar fi intamplat tragedia asta.
    Eu mi-am facut o asigurare de viata. Cand mi-au facut-o aproape ca mi-au cerut si certificat de calitate a laptelui pe care l-am baut de la mama. Dupa ce-au verificat si analizat tot mi-au fixat si valoarea asigurarii.
    Restul sunt prostii, show, rautati. Sufera si patimesc cei implicati, rude si prieteni. Ceilalti in procent de 90% e turma, care de maine va paste linistita gunoaile ce ii vor fi servite de catre televiziuni, politicieni si alti spalati pe creier.
    Felicitari tuturor celor care au intervenit si fac tot posibilul pentru salvarea acestor tineri.
    Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei morti!
  • +1 (1 vot)    
    a doua usa de evacuare (Luni, 2 noiembrie 2015, 8:01)

    gigel [anonim]

    Sunt foarte curios daca in cazul bisericilor controalele vor inchide locasurile de cult care nu au o a doua usa de evacuare in caz de pericol. Desigur nu vorbesc de acele bisericute de la tara unde intra maxim 20-30 de persoane. Dar stiu cateva din orase mari care au doar o singura intrare.
  • -1 (1 vot)    
    nu e ciudat ? (Luni, 2 noiembrie 2015, 8:22)

    Mihai [anonim]

    Nu pare suspect faptul ca atat de multi nu aveau actele cu ei ? De regula actul se tine in portofel, iar prin cluburile aglomerate cam e regula sa-ti tii portofelul in buzunar, nu in geanta de pe scaun. Oare nu pare ciudat ca toti acesti oameni neidentificati nu aveau portofel ? Cine ar trebui sa-si puna intrebari despre aceasta stare de lucruri ? Probabil ca nu autoritatile, nu-i asa ?
  • 0 (0 voturi)    
    Sectia de arsi spital Floreasca (Luni, 2 noiembrie 2015, 9:36)

    Dodel540 [utilizator]

    Tocmai am auzit la radio (europafm) ca noua sectie de arsi de la Floreasca este de fapt inchisa de la inaugurare (din aprilie 2015 de fapt) si nu poate fi folosita.

    http://www.mediafax.ro/social/unitate-moderna-pentru-arsi-deschisa-la-spitalul-floreasca-14115965

    Ministerul sanatatii , este adevarat ? De ce? Daca da , niste demisii ceva ? Deja mor oameni din cauza asta
  • +1 (1 vot)    
    colectiv club (Luni, 2 noiembrie 2015, 12:55)

    Teodorescu-ionAna [anonim]

    fratilor ..un extraterestru a auntat ca inchide clubul ' expirat" din bucuresti.. si-a cerut si scuze ca a pus viata oamenilor in pericol... .Parca Andrei sosa.. Lista este deschisa..tuturor acestor BOMBE.. cu explozie mortala..
  • 0 (0 voturi)    
    România coruptă şi iresponsabilă (Luni, 2 noiembrie 2015, 13:24)

    dreptate şi adevăr [anonim]

    Habar nu aveţi câte autorizaţii se dau iresponsabil şi cu interes, începând cu cele de mediu şi terminând cu ce le de incendiu, trebuie să aibă loc tragedii ca să schimbăm legislaţia sau să o aplicăm corect?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version