Cea mai mare tragedie din Bucuresti: Incendiu in clubul Colectiv - 27 de morti, cel putin 162 de raniti. Parchetul a deschis ancheta/ Numere de urgenta pentru rudele victimelor

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 30 octombrie 2015, 23:25 Actualitate | Esenţial


Incendiu in clubul Colectiv din Capitala
Foto: Agerpres
Cel putin 27 de persoane - majoritatea adolescenti - au murit si alte peste 160 au fost ranite in urma unui incendiu care a avut loc, vineri seara, in clubul Colectiv din sectorul 4 al Bucurestiului. Incendiul a izbucnit, potrivit mai multor martori, de la artificii folosite la un concert care avea loc la acel moment.

  • Desfasurarea LIVETEXT a evenimentelor:

4.50 Raed Arafat a anuntat ca la interventia de la Clubul Colectiv au participat 150 de persoane, numai de la SMURD si pompieri. 29 de masini SMURD, 29 de masini de descarcerare si trei masini pentru tratarea unor victime multiple au participat la interventie.  De asemenea, Arafat a precizat ca Armata are pregatite doua elicoptere si avioane de transport pentru victime, daca va fi nevoie.

3.15 A 27-a victima nu e inca identificata.

3.00: La aceasta ora marea problema este identificarea victimelor. La locul dezastrului au venit familiile care-si cauta copiii disparuti

02.40 Ultima informare a Ministerului de Interne cu privire la bilantul victimelor incendiului: 27 de morti, 162 de raniti

"La acest moment s-a finalizat interventia fortelor Ministerului Afacerilor Interne pentru salvarea persoanelor surprinse de incendiului din zona centrala a Capitalei. Zona este securizata de fortele Ministerului Afacerilor Interne pentru a putea permite procurorilor si echipelor de criminalisti sa efectueze cercetarea la fata locului.

Pana la finalizarea tuturor procedurilor in astfel de situatii, continuam sa sprijinim Ministerul Sanatatii in gestionarea acestei crize.

Toate persoanele care necesitau ingrijiri medicale au fost deja transportate cu ambulante si echipaje SMURD la mai multe spitale din Bucuresti. Precizam ca primul apel la 112 a fost inregistrat la ora 22.36, iar primele echipaje medicale de interventie au ajuns la fata locului la 22.43.

La interventie au fost mobilizate toate fortele MAI, iar la Guvern este monitorizata intreaga situatie de catre Comitetul National pentru Situatii de Urgenta care functioneaza 24 de ore din 24.

Vicepremierul Gabriel Oprea a anuntat ca a solicitat sprijinul Ministerului Apararii Nationale pentru utilizarea Spitalului Militar Central daca situatia o impune.

Ministrul afacerilor interne Gabriel Oprea impreuna cu secretarul de stat Raed Arafat au fost deja la Spitalul de Urgenta Floreasca, la Spitalul Municipal si la Spitalul de Arsi, unde au fost internate 93 de persoane ranite, pentru a se asigura ca exista capacitatea de interventie necesara in astfel de situatii de criza.

Vicepremierul a convocat la sediul Guvernului Romaniei, sambata, 31 octombrie a.c., la ora 7.00, Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta, unde sunt reprezentate toate ministerele si autoritati centrale cu competente in astfel de situatii.

La acest moment, 162 de persoane au fost transportate la urmatoarele spitalele: Spitalul Floreasca, Spitalul de Arsi, Elias, Spitalul Militar, Sf. Pantelimon, Spitalul Judetean Ilfov, Sf. Ioan, Bagdasar, Spitalul Municipal, Spitalul Coltea, Budimex si Spitalul Grigore Alexandrescu.

Din pacate, in urma incendiului 27 de persoane au decedat".

De asemenea, MAI a pus la dispozitie mai multe numere de urgenta: "Familiile victimelor pot obtine informatii suplimentare despre starea acestora sunand la urmatoarele numere de telefon puse la dispozitie de Ministerul Afacerilor Interne: 021/2069291, 021/3130605, 021/2069283, 021/2648704, 021/2648525, 021/2069375 si 021/3122547."

02.30 Numarul persoanelor decedate a ajuns la 27, dupa ce un alt ranit a murit la Spitalul Universitar, a declarat pentru Mediafax secretarul de stat in MAI Raed Arafat.

Arafat a spus ca o alta victima a murit la Spitalul Universitar, unde in urma incendiului au fost duse 16 persoane.

El a mai spus ca a inceput transferul ranitilor intre spitale, pentru situatiile in care unele unitati medicale sunt foarte aglomerate. Astfel, au fost transferati primii patru raniti de la Spitalul Floreasca. In total, cel putin zece dintre ranitii in acest incendiu urmeaza sa fie transferati de la Spitalul Floreasca la alte unitati, intre care Spitalul SRI, ai carui reprezentanti s-au oferit si ei sa se implice in operatiunea de preluare a victimelor, a declarat secretarul de stat Raed Arafat.

02.15
Una dintre persoanele internate la Spitalul Universitar, care nu a fost inca identificata, a murit in urma cu scurt timp, anunta Digi24.

Ceilalti raniti sunt in stare stabila, dar sunt monitorizati permanent.

Intre timp, secretarul de stat Raed Arafat face un tur al spitalelor, pentru a vedea daca medicii au nevoie de ajutor.

02.05
Ministrul Sanatatii, Nicolae Banicioiu, a anuntat ca cei care vor sa doneze sange o pot face incepand de sambata dimineata, de la ora 8, la doua centre din Capitala.

01.50
Ministrul de Interne, Gabriel Oprea, a convocat pentru sambata dimineata, la ora 7.00, Comitetul National pentru Situatii de Urgenta, dupa incendiul din clubul Colectiv din Capitala, soldat cu numerosi morti si raniti, anunta Agerpres.

01.45
Procurorii Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti au deschis un dosar penal in acest caz. Se fac cercetari pentru ucidere din culpa. O echipa de procurori si politisti de la Serviciul Omoruri din cadrul Politiei Capitalei fac deja cercetari in interiorul Clubului Colectiv, noteaza Adevarul.

De asemenea, Ministerul Sanatatii face apel catre bucuresteni sa doneze sange pentru raniti.

Nicolae Banicioiu: Din pacate, numarul victimelor este foarte mare si gravitatea arsurilor este pe masura

01.15
Raed Arafat a anuntat ca 145 de persoane sunt internate in urma incendiului
    
Potrivit lui Arafat, la Spitalul Floreasca se afla 50 de persoane, in Spitalul de Arsi - 27, in Spitalul Elias - 4, in Spitalul Militar - 4, in Spitalul Sf. Pantelimom - 3, in Spitalul Judetean Ilfov - 1, Spitalul Sf. Ioan - 9, in Spitalul Bagdasar - 24, in Spitalul Municipal - 16, in Spitalul Coltea - 7.

El a mentionat ca o parte dintre raniti au ajuns la spitale cu masini particulare sau cu taxiuri.

"In momentul acesta, o parte dintre aceste persoane, cele care au fost duse cu ambulantele mai ales, sunt in stare grava si au necesitat intubatia, motiv pentru care a trebuit sa relocam aparate de ventilat pentru spitalele respective", a completat Raed Arafat, potrivit Agerpres.

El a explicat ca in acest moment este instituit planul rosu, o conditie pe care o declara automat ISU si Ministerul de Interne atunci cand au loc accidente cu multiple victime, mai ales daca accidentul are mai multe victime decat capacitatea de prima interventie. In astfel de situatii sunt mobilizate mai multe forte.

"Sunt foarte multe victime care au ajuns la spital, sunt multi care au ajuns pe picioare. Este o chestie normala intr-o situatie de acest gen. Acum am terminat la fata locului, urmeaza sa aranjam lucrurile la spital, sa sprijinim spitalele acolo unde sunt suprasolicitate, sa mutam bolnavi de la spitalele respective la altele", a mai spus el.

"Se implica si Armata, am vorbit cu dl Dusa, a fost pus la dispozitie si Spitalul Militar", a completat Oprea.

00.36 Ministrul Gabriel Oprea a anuntat ca sunt 26 de morti.

"Din pacate, 26 de morti. L-am informat pe presedintele Iohannis, i-am transmis si premierului. Parchetul a inceput ancheta", a spus Oprea.

Raed Arafat a anuntat si un numar de urgenta - 021.206.92.91

"Pentru cei care au avut cunostinte in club... La acest numar se va putea suna pentru a cere sau transmite informatii despre cei care au fost acolo. Din pacate, majoritatea decedatilor nu au avut acte asupra lor si va fi o masura de recunoastere a cadavrelor", a precizat Arafat.

00.30
Potrivit reporterului HotNews.ro de la fata locului, martorii spun ca incendiul pare sa fi pornit de la o instalatie de scena, care a scapat o scanteie intr-un decor de polistiren, apoi totul a fost cuprins de flacari.

Reporterul HotNews.ro relateaza ca tot dispozitivul de interventie, cel putin 15 ambulante, este organizat intr-un fel de sens giratoriu, iar tot perimetul este blocat pentru a a asigura iesirea echipajelor SMURD. De altfel, sunt si foarte multi curiosi in zona.

Masini de pompieri sunt parcate si pe Splaiul Independentei, la vreo 40-50 de metri de club. Perimetrul este izolat de jandarmi, zona este foarte stramta. Vin de asemenea din ce in ce mai multi politisti.

00.10 Ministrul de Interne Gabriel Oprea si secretarul de stat Raed Arafat au anuntat ca sunt 25 de morti si cel putin 88 de raniti

"Este o mare tragedie. E alarma generala in MAI. L-am informat si pe dl presedinte Iohannis, iar la nivelul Guvernului este celula de criza. Sunt 25 de morti, toate fortele disponibile", a declarat jurnalistilor Gabriel Oprea, aflat la locul tragediei.

La randul sau, Raed Arafat a precizat ca 88 de raniti au fost transferati pana acum la spitale.

"Au intervenit 11 masini de pompieri, 28 SMURD, 29 ambulante, medici suplimentari de la Floreasca, 3 masini de transport pentru victime multiple... Au fost transportati la toate spitalele de urgenta", a mai precizat Arafat.

Gabriel Oprea si Raed Arafat, la locul exploziei din clubul Colectiv



23.45 Raed Arafat a anuntat la Antena 3 ca sunt 18 persoane au decedat.

Secretarul de stat in MAI a mai precizat ca alte zeci de persoane sunt ranite.

23.43 Sunt aproximativ 12 ambulante, unele au facut deja cate doua drumuri pentru a transporta ranitii. Doar la Spitalul Universitar au fost transportate 20 de victime. Alti raniti au fost transportati la Spitalul de Arsi. (Digi24)

23.37 "La fata locului au fost trimise echipaje de stingere si toate resursele disponibile din punct de vedere medical, atat SMURD, cat si Ambulanta", a spus Adrian Marin, reprezentant ISU Bucuresti la Digi24.

Acesta a precizat ca nu exista inca un bilant al victimelor, dar ca din primele informatii erau 40 de raniti. Cateva persoane sunt in soc cardio-respirator, din cauza inhalarii de fum, a mai spus Adrian Marin.

UPDATE: Potrivit Romania TV, cativa tineri care nu au reusit sa iasa la timp din club au murit.

UPDATE: Surse citate de Digi24 spun ca pe statiile ambulantelor se vorbeste de peste 300 de victime.

La Spitalul Universitar, la Unitatea de Primiri Urgente au inceput sa soseasca victimele. Au sosit aproximativ 15 raniti. Cei mai multi au suferit arsuri de pana la 70% din suprafata corpului.

Potrivit paginii de Facebook a clubului unde a avut loc explozia, in aceasta seara avea loc un concert prin care o trupa isi lansa noul album. Lansarea era insotita de "un show de lumini customizat, precum si de efecte pirotehnice".

La fata locului au ajuns sase autospeciale de pompieri.

Explozia s-a produs la subsolul unei cladiri. Blocurile din jur nu par a fi afectate.

HARTA Locul tragediei de vineri noaptea: clubul Colectiv din Bucuresti, strada Tabacarilor

-------

Potrivit Digi24, din primele informatii sunt peste 40 de raniti.

Potrivit televiziunilor de stiri, explozia s-a produs in jurul orei 23.00, in clubul Colectiv, unde avea loc un concert.

Potrivit reprezentantilor Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) Bucuresti - Ilfov, in acest moment pompierii incearca sa stinga incendiul si sa evacueze persoanele ramase in incinta clubului.

Mai multe ambulante au preluat victimele si le-au transportat la diferite spitale din Capitala.

Se actualizeaza.


















317674 vizualizari

  • 0 (10 voturi)    
    condoleante familiilor celor decedati (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:03)

    alin [anonim]

    Inca odata condoleante familiilor celor decedati si revenire grabnica si cat mai usoara pentru cei care au scapat cu viata.

    PS: Stiu ca este in afara subiectului dar a mai vazut cineva un meteorit cu o traiectorie est vest cu putin timp innainte de miezul noptii in bucuresti?
    • -3 (17 voturi)    
      Da (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:50)

      Miha [anonim] i-a raspuns lui alin

      Da, am vazut eu si m am speriat , nu stiu ce era , da era parca un artificiu cd o explodat sau nici nu stiu, era foarte ciudat. Sunt in Italia langa roma, stăteam la Țigara pe terasa. Am rămas cu gura cascată. Nu am mai vazut asa ceva in viața mea.
      • +2 (2 voturi)    
        Prostia nu are margini in Romania! (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:11)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Miha

        E o tragedie ce s-a intamplat aseara la clubul "Colectiv" din Capitala. Un bilant groaznic: 27 de tineri morti si peste 180 de raniti datorita unor artificii prost manuite.
        Revoltator este insa ca in plina tragedie, Gabriel Oprea si Raed Arafat au stat in fata camerelor TV circa 20 de minute ca sa-si faca simtita prezenta, in timp ce se murea in jurul lor. Puteau sa lase cultul personalitatiii deoparte si sa coordoneze activitatea de salvare....
        • 0 (0 voturi)    
          Dreptate (Duminică, 1 noiembrie 2015, 10:01)

          Indila [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Da.. nu mai stim cui sa ii gasim vina. Daca vorbeste in fata camerelor, nu e bine. Daca nu vorbea si nu dadea informatii,nu era deloc in regula. Si cine ar fi trebuit sa anunte si sa dea informatii rudelor victimelor?? Televiziunea ,la momentul respectiv, a fost cea mai buna cale pentru a informa rudele decedatilor, ranitilor si nu numai.
          Asa-i romanul, sa dea vina pe cat mai multe persoane.
    • +3 (3 voturi)    
      De reflectat un pic (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:08)

      A.N. [anonim] i-a raspuns lui alin

      Nu am vazut meteoritul, dar parca azi noapte a fost petrecerea de halloween in acel club - halloween - rock - incendiu: soc si groaza. poate ca ar fi bine sa cautam altceva in serile noastre libere, nu socul, groaza, sperieturile... nu trebuie sa fii psiholog ca sa intelegi mai multe.

      Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei decedati si sa-i aiba in paza pe pe cei care au avut de suferit.

      ps: trupa rock care canta in club tocmai lansa piesa ”ziua in care vom muri”...
  • +22 (36 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:13)

    rocknum [utilizator]

    Oprea cred ca o sa speculeze la maxim momentul sa ia atentia de la el.
    Ca il vad ca e la tv

    Dumnezeu sa ii ierte
    • -4 (36 voturi)    
      Macar acum... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:31)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui rocknum

      Taci ma , in aceste momente dureroase ...lasa politica si dute de te culca.
      • +6 (16 voturi)    
        Sa tacem, da. (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 5:56)

        Cyril [anonim] i-a raspuns lui Ion

        Esti cumva politician? Ca numai aia ne spun sa mergem sa ne culcam sa-si poata face ei manevrele in liniste.
      • 0 (0 voturi)    
        Asa e (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:53)

        MMm [anonim] i-a raspuns lui Ion

        ...in Rromania. Toti vad politica peste tot. Oare carui politician ii vor face anti-meeting acum? Oprea l-a avut saptamana trecuta, urmeaza Ponta?
    • +20 (32 voturi)    
      deja lucreaza in slujba tarii (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:34)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui rocknum

      Bineinteles ca nu putea rata momentul.
      Vine ca nesimtitul la sparul targului. Cu toate ca nu avea nici o treaba pe acolo a fost primul care a dat declaratie inaintea lui Arafat doar ca sa anunte bilantul mortilor si ca a vorbit cu Iohanis. Confisca evenimentul ca altfel nu pot crede.
      Oricum pentru el a fost bucurie de fapt ca asa mai foloseste si el iar coloana oficiala.
    • +14 (24 voturi)    
      Oprea mai bine isi baga capul in dos (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:53)

      qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui rocknum

      Populatia oricum il stie vinovat moral pentru moartea politistului Gigina.
      El e ultima persoana de care populatie vrea sa auda in astfel de momente (cu exceptia babelor smintite si spalatii pe creier ai latrina 3).

      Impingi catre moarte un om si apoi pozezi in marele salvator? sau ce? nici macar! e un fel dan diaconescu doar ca mai macabru- uite-o pe elodia, nu e elodia, au murit 28 de oameni.
    • +5 (13 voturi)    
      da (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:55)

      I [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      nu credeam ca Oprea poate face asa ceva dar... dupa ce un ziarist a intrebat ce inseamna exact codul rosu, Oprea se grabeste sa mai adauge "ceva", total pe langa subiect, dupa care se intoarce spre Arafat si ii porunceste: "zi-le cu codul rosu". Problema lui nu era sa informeze oamenii ci ca sa se impuna.
  • +3 (7 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:23)

    Ady [anonim]

    Alin in legatura cu meteoritul....veneam din Peris spre Otopeni si l-am văzut....credeam ca m-i s-a părut dar se pare ca nu sunt singurul care l-a vazut �� era ora 23:49
    • -3 (5 voturi)    
      meteoriti (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:31)

      CT [anonim] i-a raspuns lui Ady

      un meteorit de 470 m la 1,3 DL (Lunar Distance) - a doua cea mai apropiata distanta in ultimii 10 ani.+ efectul Haloween Metheors la care se adauga o puternica explozie solara inregstrata acum 3 zile sic are a crescut nr bombelor cu protoni solari... vezi link

      http://www.spaceweather.com/index.php
  • +12 (28 voturi)    
    oprea... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:25)

    liviu_ [utilizator]

    ce p**** masii cauta acolo?!
    de aici iti dai seama de cat de jegosi si fara scrupule sunt unii: exploateaza orice eveniment...
    nu s-a dat joc când a murit politaiu ala si acum se asteapta ca eu sa cred ca ii pasa cu adevarat de oamenii de aici?!
    hai sictir! dovedeste inca odata ca e un jeg de om!

    pacat de oamenii aia care au murit aiurea... sper sa fie niste sanctiuni pe masura! nici nu cred ca e legal sa faci efecte pirotehnice in interior
  • +5 (9 voturi)    
    Știe cineva îm momentul ăsta (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:31)

    ploiesteanu [utilizator]

    ce s-a întâmplat cu adevărat?
    • +8 (12 voturi)    
      Este un mic haos dar se creaza impresia ca (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:08)

      Zarea [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

      totul este sub control!! In 2-3 zile vom fi impresionanti de bilantul real al tragediei!!
      • -1 (7 voturi)    
        din pacate... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:53)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Zarea

        asta se intampla la orice tragediecu un numar mare de morti/raniti...
        primu bilant e optimist... si peste 2-3 zile aflii ca atunci când a inmultit numarul de morti cu 2 sau 3 ai fost, din pacate, optimist :(
        asta nu tine de romani... dar sunt alte lucruri la care sunt niste semne de intrebare si ma tem ca arafat sau guvernul nu sunt genul de persoane care sa raspunda la astfel de intrebari
  • -6 (18 voturi)    
    Stiu... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:36)

    Laurentiu78 [utilizator]

    ca sunt cinic...dar abia ACUM avea dreptul sa foloseasca o coloana...

    Condoleante...
    • +4 (14 voturi)    
      fals! (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      un ministru la locul unei astfel de tragedii nu poate decat sa incurce... e inca un bagator de seama care nu ajuta cu nimic.
      el trebuia sa faca ce trebuia facut din birou , nu de acolo ca sa-l vada lumea pe sticla si sa arate cat de mult ii pasa (nu ca am fi vazut asta saptamana trecuta)
    • -3 (9 voturi)    
      Din pacate..... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 5:13)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Ceea ce NU sti,............ este ca bati cimpii.
      • 0 (2 voturi)    
        .... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 12:16)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

        *stii
        *campii sau camp.

        Atat cat stiu, se pare ca este mai mult...
        • 0 (2 voturi)    
          Inca o data.... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 17:07)

          Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

          ...mi s-a adeverit banuiala:

          Rezultate triste ale Programei Scolare "jiji si salam"....

          P S In caz ca te-ntreaba cineva........

          ...si ca sa nu mori.....................................'naiv'

          Am fost mai mult timp in vacante decit ai fost tu la scoala.
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 20:08)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

            Zero argumentatie, folosire a literelor capitale in mijlocul propozitiei, (fara substantive proprii, si nu, nu suntem nemti) dar eu sunt jiji si salam.

            P.S. "post-scriptum" nu are spatiu intre "p" si "s", are punct.

            .
  • +12 (16 voturi)    
    si iarasi trebuie sa se mai intample cate o (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 0:40)

    qwerasdf [anonim]

    tragedie ca se mai miste lucrurile...

    asa stau lucrurile la noi, pana nu ne cade caramida in cap, nu ne sinchisim sa tencuim si punem mortar

    mic istoric:
    accident mare smecher la trecerea c.f. pipera... - masuri, bang. politia cateva saptamani prin zona la dirijat si sanctionat
    accident politist nevinovat motocicleta... politia si primaria ia la rost toate gropile din buc.. bang amenzi, controale
    incendiu nu stiu unde, ard vreo 2-3 persoane de vii... bang, toate cluburile si localurile verificate subit si de urgenta
    (lista poate continua)

    Ma intreb cati trebuie sa mai moara ca cei responsabili sa se trezeasca sa-si mai faca treburile pentru care sunt platiti.

    Pana acum ce-ati pazit bai, nenilor?!
    Traiesc printre noi, niste oameni ai statului, care sunt pur si simplu ignoranti, nu le pasa de mamele lor daramite de niste straini. Nu le pasa nici platiti... isi fac meseriile in dorul lelii.

    Pacat de cei acolo... e o veste socanta...
    • +12 (12 voturi)    
      adevaru e... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      ca nu trebuie sa fii chiar geniu sa-ti dai seama ca daca folosesti materiale pirotehnice in interior o cam cauti...
      pacat de oamenii aia!
      sper ca vinovatii sa plateasca!
    • +1 (7 voturi)    
      da (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:59)

      I [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      asa este dar de vina sunt oamenii. Adica toti stiu ce probleme sunt dar nu ar vota un candidat care tace si face. Nu. Ei voteaza unu care a zis ca le face autostrada suspendata! in conditiile in care nici centura nu exista. Oamenii se lasa usor pacaliti si care promite mai mult ala e mai interesant.
  • +8 (8 voturi)    
    Folositi telefoanele (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:02)

    Luigi Widmore [anonim]

    Folositi telefoanele victimelor pentru a ii identifica si anuntati familiile ...
    • +2 (2 voturi)    
      da? (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 5:00)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Luigi Widmore

      Crezi că era vreuna care să nu fi filmat cu telefonul deasupra capului concertul? Sau să fi apucat să-l bage înapoi în buzunar la izbucnirea haosului? Crezi că medicii sunt atât de retardați încât să nu se fi gândit la asta?
      • +2 (2 voturi)    
        Aaaa (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 9:05)

        Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Sakura

        Da la toate intrebarile tale. Mai ales la ultima. Aia competenti sunt de mult prin alte tari.
  • +17 (23 voturi)    
    peste 100 de raniti (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:04)

    Alor [utilizator]

    peste 100 de raniti si spitalele din Bucuresti au ajuns la limita.
    Cat de pregatita este Romania in cazul unor evenimente nedorite cu multe victime cu ar fi: cutremur, atentate teroriste ???
    • +4 (4 voturi)    
      Foarte pregătită. Ai văzut câte biserici avem? (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:39)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Alor

      Mai e ceva de zis?
    • +1 (1 vot)    
      Mda (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 9:08)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Alor

      Sa speram ca nu va fi altfel vom fi morti nu de la evenimentul in sine, ci de la lipsa de asistenta de dupa.
  • -13 (25 voturi)    
    Lipsa (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:06)

    Eu [anonim]

    Inca o tragedie din cauza lipsei de cunostinte/de profesionalism ! Bagameas pula ca miau dat lacrimile fututen gura rromanie!
    • +19 (21 voturi)    
      Poate nu vad eu bine (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:32)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Eu

      Cenzura opreste delictele de opinie, dar injuraturi grosolane si idioate si aluzii rasiste ca cele de mai sus sunt permise?
      • -2 (2 voturi)    
        MDa (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 9:09)

        Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        Nu cred ca e momentul sa fim pudici.
  • +20 (24 voturi)    
    Codu' lui Peste (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:28)

    RANG [anonim]

    Daca la Cod Rosu cu 145 raniti, Arafat anunta ca o parte din raniti ar putea fi transportati la spitale din afara Bucurestiului, cam ce s-ar intampla in caz de cutremur, cu sute sau chiar mii potentiali raniti, daca e sa ne gandim doar la cei care locuiesc in blocurile cu bulina? Ne trimite la bulgari?
  • -1 (9 voturi)    
    mda... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:34)

    liviu_ [utilizator]

    tot vad probleme ridicate de diversi: ba ca au ajuns echipajele de urgenta dupa 20 de minute, ba ca aia trebuiau intubati nu nu au fost etc.... ba ca nu ar trebui sa ramana bucurestiul fara locuri pt urgente dupa 150 raniti (lucru foarte corect dealtfel)...
    si mai trist e ca nu am incredere in arafat sa faca un debriefing corect si sa vada ce s-a facut bine si ce prost... el a dovedit si in apuseni si la elicopteru prabusit ca face orice ca sa apere greselile isu... lucru extrem de idiot... nu vrea lumea oameni trasi pe rug... vrem doar sa vedem ca se misca lucrurile si ca invata din greseli... stau si ma intreb daca acum ar fi in stare sa citeasca niste coordoate gps si sa le porneaca barca din prima... afarat a facut mutle pentru urgenta, nu neaga nimeni asta... dar pur si simplu nu am incredere in el ca sa imi spuna ce a mers bine si ce a mers prost. el o sa spuna maine-poimaine ca totu a mers exemplar... intr-o astfel de situatie e imposibil sa meraga totul exemplar. vreau sa se invete din greselile de aici (ale organizatorilor -> niste greseli infioratoare din punctul meu de vedere, si ale sistemului de urgenta si sistemului medical in general). trebuie sa invatam din greseli si trebuie ca asemenea lucruri sa nu se mai intample!
  • +7 (13 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:36)

    tudorr [utilizator]

    Acum o sa se vada ca e nevoie de spitale, nu de bani pentru constructia spitalelor! Vinovatii pentru ce s-a intamplat si cei care au aprobat functionarea in acele conditii merita puscarie pe viata!
    • -1 (1 vot)    
      ... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 11:49)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      ...constructia catedralelor vroiam sa zic :(. Scuze dar emotiile m-au coplesit!
  • +13 (15 voturi)    
    plm... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:49)

    liviu_ [utilizator]

    pica spitalele din bucuresti la 150 de raniti si n-au suficiente aparate de respiratie... da macar avem catedrale de sute de milioane... sa vedem daca vine daniel invie vreunu?!
    tara de rahat... bagam 400 milioane in slavirea zeilor, da nu avem paturi in spitale
  • +5 (5 voturi)    
    Asa s-a facut izolarea clubului Colectiv (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 1:58)

    Cox [anonim]

    Din pacate materialele folosite se aprind usor

    http://izolatiefonica.blogspot.ro/2013/11/tratament-acustic-renovare-si-design.html
    • 0 (0 voturi)    
      Audiotec (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:05)

      Non [utilizator] i-a raspuns lui Cox

      e calitate in domeniu acustic. Daca s-au aprins buretii asta ar putea fi din cauza proprietarului care s-a zgarcit sa mai dea un banut in plus pt varianta ignifuga. Dar, na...
  • +5 (5 voturi)    
    Tragedie (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 2:00)

    Alex [anonim]

    Foarte asemanator cu incendiul de la clubul The Station din Rhode Island, februarie 2003. Tragic...
  • +6 (8 voturi)    
    biata Romanie (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 2:24)

    unul din afara [anonim]

    Incredibil, sa nu fie locuri in spitalele din capitala tarii pt. 100 de victime ? Ce se va intampla in caz de razboi sau cataclisme naturale ? Politicienii vostri n-au facut nimic nici pt. voi, nici pt. tara. Am vazut cum intrau targile in ambulanta, ridicate cu mana de pompieri, pai n-aveti nici macar dotarile elementare corespunzatoare, care sa va permita sa actionati rapid. Am vazut in ce ritm se miscau cei de la SMURD. In cazurile astea rapiditatea cu care se actioneaza este esentiala pt salvarea vietii.
    Condoleante familiilor victimelor si insanatosire pt. tori ranitii, va doresc din suflet.
  • -1 (15 voturi)    
    catre procurori (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 2:40)

    Ion [anonim]

    Nu este vina celor care au clubul ci este vina celor din Primaria Capitalei care au autorizat un astfel de club. De fapt, majoritatea cluburilor din Bucuresti si nu numai sunt in aceasta situatie. Patronul de club face o aplicatie, cei care o aproba sunt PMB, Daca patronul de club s-a abatut de la aplicatie este vinovat, dar cel mai probabil autorizatia nu trebuia data de la bun inceput,
    • +8 (8 voturi)    
      oare? (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 5:06)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Hai să-ți spun ceva. Angajații primăriei nu sunt specialisti în toate domeniile pe care o firmă trebuie să le respecte. De asta se cer avize de la fiecare instituție specializată în parte. Printre care și pompierii, privind respectarea măsurilor de siguranță la incendiu.
      • +3 (3 voturi)    
        Asa este (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:12)

        feisbuk [anonim] i-a raspuns lui Sakura

        Ajungem din nou la generalul girofar, care prin generalii pompieri permit asa ceva. Probabil saptaman viitoare vor fi luate la control (inca o data) cluburile, spagile vor fi date din nou si totul va merge ca inainte. Mai multa panica creeaza ANAF cu restul la 1 leu.

        Este a mintea cocosului ca o aglomerare si densitate mare de persoane, tutun (in sensul de suse de foc, aprinderea tigaretelor) si bauturi alcoolice trebuie supusa unor norme de autorizare cu totul speciale. Care culmea, chiar exista. Hotelurile, restaurantele, cluburile, teatrele, etc.

        Poate vom vedea ultimul PV de control al ISU. Iasr daca nu s-a facut, cei de la ISU SUNT LA FEL DE VINOVATI ca si capul patrat care a dat foc la artificii. Si chiar daca ar fi facut un control, sa lasi sa functioneze un astfel de combo (materiale inflamabile + tutun + alcool + densitate si alomerare persoane) este crima curata. Si nici macar nu e nevoie de artificii. Un simplu incendiu de la o scrumiera ar fi fost la fel de devastator.

        Asa ca rugati-va sa nu fiti la locul nepotrivit iar daca puteti, incercati sa va construiti viitorul sau sa va traiti viata intr-o alta tara, unde se pune pret pe viata si demnitate.
  • +5 (7 voturi)    
    Pai da... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 4:46)

    xht20 [utilizator]

    "efecte pirotehnice și decoruri special create pentru a reda atmosfera SF a artwork-ului"

    Intr-adevar un eveniment special.. au ars ca sobolanii..
  • +2 (6 voturi)    
    . (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 6:25)

    Raid [anonim]

    nu vreau să-i iau apărarea jegului de Oprea, dar cam avea ce cauta acolo, în lipsa prim minstrului, el este urmatorul care trebuia să fie prezent. Dacă nu ştiaţi, ministerul lui se ocupă de "administrarea generală a țării și apărarea ordinii publice și siguranței statului"
    • +1 (1 vot)    
      pot sa intreb?.... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 21:09)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui Raid

      ... ce pana mea de siguranta a pazit MAI prin structurile sale? siguranta decalotarii... pardon... decartarii banilor acolo unde trebuie?
  • +1 (3 voturi)    
    prezent, dar unde? (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 6:49)

    Sakura [utilizator]

    Da, trebuia să fie prezent la datorie, nu prezent la fața locului. El nu făcea parte din personalul de salvare propriu-zis. Cea mai mare eficiență ar fi avut-o stând la minister și coordonând instituțiile din subordine în funcție de informațiile primite din teren de la PROFESIONISTII care știu cum să evalueze situația și ce nevoi au.

    Dar el a ales să procedeze ca și Ponta la tragedia din apuseni. În loc să coordineze instituțiile statului, își dădea cu părerea prin studiourile televiziunilor. În timpul acesta erau probleme de comunicare între Autoritatea Aeronautică, Armată și toți ceilalți.
  • 0 (2 voturi)    
    sper (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 7:22)

    Francisc 1 [utilizator]

    ca nu va incerca retardatul de oprea sa se spele cu sangele mortilor.
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 7:28)

    sentenced [utilizator]

    Ca sa va faceti o idee despre ce se intampla in astfel de momente: https://www.youtube.com/watch?v=OOzfq9Egxeo

    Oare retarzii care au organizat evenimentul nu au auzit de tragedii similare intamplate in Brazilia si SUA?
  • +1 (1 vot)    
    incendiu (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 7:30)

    ardelean iosif [anonim]

    facem pariu ca vinovata pentru tragedie va fi femeia de serviciu de la club !!!
  • 0 (2 voturi)    
    De stiut... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 7:52)

    Cristea Rares [anonim]

    Inainte de orice condoleante familiilor si Dumnezeu sa-i ierte pe cei plecati asa brutal si dramatic dintre noi !
    Se vorbeste de planuri si efective la fata locului , de timpi de reactie , de felul in care s-a intervenit si cu ce forte samd....putine formulari coerente din partea opinentilor , si mai putine avizate si aproape toate patimase !
    Planul rosu vizeaza doar interventia in prespital , este declansat la propunerea Inspectorului sef al pompierilor locali si aprobat si declansat de catre prefectul judetului respectiv. Din acel moment tot ce inseamna resurse logistice si umane sunt coordonate si se afla strict la dispozitia pompierilor pana la rezolvarea situatiei aparute , asta incluzind si coordonarea dispeceratului unic integrat !
    Poate include si trebuie sa cuprinda modalitati de triere avansata in prespital , cu corturi si puncte de triaj medical si/sau tratare la fata locului a cazurilor medicale !
    Problema aparuta a fost in privinta capacitatii de absorbtie a cazurilor transportate la UPU si CPU precum si a patologiei majoritare rezultate , respectiv arsuri complexe si grave !
    Este prevazuta in lege - fara sa insemne ca este si realizabila , si se stie acest lucru - declansarea planului alb - de raspuns al spitalelor in situatii de acest gen - lucru care nu s-a inatmplat !
    E de asteptat ca nr de decese sa creasca in zilele urmatoare tocmai pt ca vor lipsi modalitatile de ingrijire specifice arsurilor grave - Spitalul de arsi fiind depasit iar celelelate neavind expertiza necesara sau personalul specializat cerut de cazuistica - naveta personalului nefiind nici macar pe departe o solutie !
    Am mari indoieli ca trambitatele mijloace aeriene puse la dispozitie pt transportul victimelor in alte centre vor avea obiectul muncii , caci expertiza necesara este in Bucuresti - si nu cred ca poate cineva revendica expertiza sau specialisti similari sau existenta unor spitale cu specific in restul tarii !
  • 0 (4 voturi)    
    Semne...de Halloween... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:01)

    Un om simplu [anonim]

    Dzeu sa-i ierte si condoleante familiilor...
    Dar sa fie ,totusi, o coincidenta club - Halloween - muzica rock - "Goodbye" in denumirea trupei rock - "The day we die" titlul single-ului - al 666-lea Halloween?...
    Dzeu "nu i-a luat la El", cum scriu unii, ci El a aratat semne. Dar omului i s-a dat libertatea sa-si aleaga calea...
    Satan si-a cerut jertfa si i-a atras in club (o mini Sodoma) la al 666-lea Halloween (sarbatoare pagana, satanica), sa asiste la spectacolul unei trupe rock ( soldatii lui Satan (in)cantandu-i "muzica")...
    Ar trebui sa dea de gandit tragedia aceasta... Cine are ochi, sa vada si cine are urechi, sa auda si sa ia aminte.
    • +3 (3 voturi)    
      Ai dreptate! (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 14:21)

      ionisus [utilizator] i-a raspuns lui Un om simplu

      In Rusia halloween-ul a fost deja interzis, pe motiv ca este, in mod evident, o ''sarbatoare'' de invocare si celebrare a lui Satan.
      Nici eu nu cred ca e doar o coincidenta faptul ca aceasta tragedie a avut loc la un astfel de ''eveniment''.
      halloween-ul e un alt ''dar'' facut de ''fratii'' americani, dar, desi se cunoaste foarte bine semnificatia acestei ''sarbatori'', adica invocarea spiritelor satanice, multi o iau in gluma. Si, dupa cum se vede, nu-i de glumit!
  • -1 (1 vot)    
    Continuare... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:10)

    Cristea Rares [anonim]

    In acest context se ridica cateva intrebari , legitime si justificate zic eu , la care onor sefii nostri - sau ai lor , cum vreti - ar fi bine sa aiba raspunsuri si nu texte invocate din legi ca nu au suport real :
    1. Era necesara declansarea Planului alb ? daca da de ce nu s-a inatmplat si cine a coordonat finalmente actiunea - prezenti au fost Arafat si Oprea , au fost ei sau vor fi impinsi , eventual in fata , altii !?
    2. Cum se va desfasura in caz de cutremur o interventie de acest gen , caci indiferent ce se va incerca sa se spuna s-au vazut clar limitele capacitatilor si posibilitatilor de actiune ? Are cineva indrazaneala sa spuna mai departe ca sistemul este pregatit si face fata ? Ce solutii aveti pregatite si de cand intentionati sa le puneti in aplicare ?
    3. Cand aveti de gand sa concepeti si sa implementati un sistem capabil a functiona autonom si fara prezenta celor din minister ?
    As mai avea si alte intrebari dar sunt prea calde evenimentele si mult prea iritat de ceea ce am vazut pt a fi mai coerent !
  • -1 (5 voturi)    
    am si eu o intrebare, (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:13)

    nikolai [anonim]

    cati dintre tineri aveau asigurare de sanatate ?
    Daca nu aveau asigurare, cine deconteaza cheltuielile ? Si din ce ?
    Consumatia din acea seara, pe cap de consumator, depasea contributia minima la CNASS ?
    • 0 (2 voturi)    
      cainele moare de drum lung... (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 13:00)

      Non [utilizator] i-a raspuns lui nikolai

      iar tu de grija cnas-ului. esti ingrijorat ca ramane statul fara bani din cauza asta, asistatule?
      • 0 (0 voturi)    
        daaaa! fraateee (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 20:03)

        nikolai [anonim] i-a raspuns lui Non

        Ma intereseaza ca de banii donati de mine sistemului de sanatate romanesc, sa nu se foloseasca decat alti platitori !
        Asta e capitalismul pretene !
        In rest, nu au decat sa plateasca cu banii de pe consumatia din club . Sunt sigur ca nici macar 10 % nu aveau asigurare, nici macar platita la zi .
  • +1 (3 voturi)    
    biserici vs spitale (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:18)

    anonim [anonim]

    Bine ca sunt biserici destule
    • +2 (2 voturi)    
      spitale goale (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 16:38)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui anonim

      si daca se construiesc spitale si nu sunt medici cu ce te ajuta ? stii foarte bine ca s-au inchis sute de spitale in Romania. Mai intai tine medicii in tara apoi sa construiesti spitale..
  • 0 (0 voturi)    
    accident (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:30)

    Sisif [anonim]

    Cred ca neorliberalii nu-i vor acuza pe Ponta si Oprea de tragedie.Condoleante familiilorsi sanatate pentru raniti
  • +2 (2 voturi)    
    minori (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 8:44)

    cornel [anonim]

    Este legal sa fie minori in club? In SUA daca nu ai 21 de ani nu intri. Aici sunt victime de 14 si 16 ani.
  • +1 (3 voturi)    
    incendiul devastator (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 9:23)

    Teodorescu-ionAna [anonim]

    condoleante familiilor care si-au pierdut copiii .. tristete , disperare.. Cine sunt vinovatii ca atat de des mor tinerii nostri ?? Intr-o fosta fabrica de incaltaminte...PIONIERUL .. s-a facut inca o discoteca.. In loc de locuri de munca avem discoteci.. si ne jucam cu artificiile ca e tare frumos si bine pe aici.. RUSINE si pedeapsa celor vinovati !! Din decembrie 1989 si pana in prezent pierdem sute si sute de tineri.. Multi si-au luat lumea in cap si au plecat cat mai departe de mizeria morala si materiala de aici ..Ce facem oamnei buni ??
  • +3 (3 voturi)    
    Pe bune? (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 9:27)

    Marionette [utilizator]

    160 de raniti si Raed Arafat doreste sa-i trimita IN AFARA BUCURESTIULUI? Pe bune? Nu e o gluma??? Pai la primul cutremur serios vor muri zeci de mii de bucuresteni cu zile in cazul asta!!!
  • +1 (1 vot)    
    Norme de securitate si legi incalcate (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 11:53)

    Cineva [anonim]

    Mare scofala...."guvernul declara doliu national".
    Guvernantii trebuiau sa faca bine sa se ocupe sa dea legi sa nu apara dezastre de genul asta.
    Cite spagi dau patronii la primarie ca sa ia autorizatii de functionare , cite norme de securitate se incalca doar ca sa-si plimbe curvele de neveste si amante titele goale prin cluburi de genul asta.
    Cite tragedii si citi mai trebuie sa moara pina cind "umflatii" astia de patroni spagari si bisnitari trebuie sa realizeze ca nu mai trebuie sa se imbogateasca pe spinarea altora.
    Binenteles ca in tragedia asta nu a murit nici o ruda ,sau amanta a vreunui patron "nesimtit".
  • +1 (1 vot)    
    Incendiu Club (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 14:29)

    Costy [anonim]

    Rusine Primariei Sectorului 4, Primarului Cristian Popescu Piedone, care a avizat functionarea acestui club al mortii fara a avea autorizatiile necesare, care nu a verificat conditiile de functionare a acestui club. Poate va venii si ziua scadentei pentru acest primar, si va trebuii sa dea explicatii si cu privire la contractele firmelor de paza din sectorul 4, la inchirierea spatiilor comerciale din sectorul 4,la angajarea tuturor rudelor sale in functii cheie in acest sector, la construirea de parcuri fara noima prin care se spala banii publici....si multe alte nenorociri.....
  • 0 (2 voturi)    
    Ingrozitor (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 15:44)

    carmen [anonim]

    Dumnezeu sa odihneasca victimele si sa mangaie familiile in doliate, desi e foarte greu.
    Eo tragedie nationala, si toti ar trebui sa fim cutremurati.
    Iar romanilor sa le dea mintea cea de pe urma, sa nu mai ''serbam'' nebuniile altor popoare, ca ne-ajung belele noastre.
    Dumnezeu sa ne ierte pe noi, si sa ne apere copiii.
  • 0 (0 voturi)    
    Romania (Luni, 2 noiembrie 2015, 4:55)

    Cannabis Raul [anonim]

    Condoleante familiilor.
    Off: Mie imi place foarte mult aici in Romania, sincer :)) Mor oameni, 'babele internetului' isi dau cu parerea despre Halloween intr-o concurenta de idei religioase. Bine ca sunt mai multe biserici si preoti cu cruci de aur decat spitale, ca doar de aia o trebuit sa transfere o gramada de raniti. Dar e vina trupei rock care a cantat "The day we die" in al 666`lea Holloween, ca doar na :))
    On: Donati sange, eu sincer as vrea sa fac asta din toata inima dar nu imi permite corpul.
  • 0 (0 voturi)    
    România suntem cu voi! (Luni, 2 noiembrie 2015, 17:02)

    Cristina Costov [anonim]

    România plângem cu voi.

    Până astă noapte nu am conștientizat tot calvarul ce s-a întâmplat cu tinerii din clubul nemilos.
    Dar noaptea trecută am visat că sunt o tânără din acel club și simțeam cum îmi arde pielea și am rămas fără haină, iar pe corp erau răni adânci carbonizate și mă durea enorm și plângeam, deoarece știam că nu voi scăpa.
    Emoționată am scris această poezie. Deoarece am simțit cu adevărat, frica tinerilor, ce deja au părăsit lumea noastră din cauza iresponsabilității cuiva.
    Sper să fiu înțeleasă corect!
    https://simplygirl6.wordpress.com/2015/11/02/flacari-in-piept/
  • 0 (0 voturi)    
    "barreurs de feu" sau "coupeurs de feu" (Marţi, 3 noiembrie 2015, 0:00)

    attitude [anonim]

    http://www.epochtimes.fr/archive/front/8/8/12/n3500500/les-guerisseurs-et-les-hopitaux-suisses.html


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version