VIDEO / FOTOGALERIE Protest pasnic in Bucuresti la adresa vicepremierului Oprea: Circa 1000 de persoane au scandat in fata Guvernului si in fata MAI: 'Oprea asasin!', ''General de mucava, iti cerem demisia',  'Oprea se grabeste, politia o mierleste', 'Izmenar cu girofar'

de Catiusa Ivanov, I.C.     HotNews.ro
Duminică, 25 octombrie 2015, 12:51 Actualitate | Esenţial


Circa 1000 de persoane au protesta duminica in Bucuresti, cerand demisia ministrului de Interne Gabriel Oprea, ca urmare a lipsei de reactie si a implicarii in cazul politistului Bogdan Gigina care a murit in timp ce insotea coloana oficiala a acestuia. Manifestantii s-au adunat incepand cu ora 14:00 in Piata Universitatii, initial in numar mai mic, de unde au plecat spre sediul Ministerului Afacerilor Interne, in Piata Revolutiei, si apoi catre Piata Victoriei, unde au scandat in fata Guvernului. Numarul lor a crescut pe parcurs ajungand la circa 1000. Manifestantii au strigat, printre altele,  '"Oprea asasin!", "General de mucava, iti cerem demisia", "Oprea se grabeste, politia o mierleste", "Izmenar cu girofar" si "Nu izmana la ciolan". Pe intreg parcursul protestului, jandarmii le-au lasat cale libera manifestantilor, evenimentul fiind unul pasnic si fara incidente.



  • Vezi mai jos principalele momente ale protestului
17:32 Protestatarii s-au intors in Piata Universitatii. Pe langa faptul ca au cerut demisia lui Oprea, acestia au atras atentia si asupra faptului ca Dosarul Revolutiei s-a inchis scandand "Cine a tras in noi dupa 22?".  In piata au mai ramas mai putin de 50 de persoane.

Precizam ca pe intreg parcursul protestului, jandarmii le-au lasat cale libera manifestantilor, evenimentul fiind unul pasnic si fara incidente.

17:13
Manifestantii au ajuns inapoi in fata MAI si striga "Oprea asasin!" si "Demisia!". In drum spre minister au strigat "General de mucava, iti cerem demisia", "Oprea face crime, Ponta il sustine", si "Girofar, girofar, catre penitenciar" La aceasta ora, au mai ramas circa 150 de manifestanti.




16:39
Manifestantii au plecat din Piata Victoriei. Merg pe Calea Victoriei spre Piata Universitatii.

16:31
Oamenii au inceput sa plece. Au mai ramas in Piata Victoriei circa 500 de persoane.

16:19 Coloana de manifestanti a ajuns in Piata Victoriei. Protestatarii striga, in fata Guvernului, "demisia", "Jos Oprea". Cativa din multime au strigat "Jos Guvernul". Se mai striga "Oprea la puscarie" si "Oprea asasin".





15:58 
Se scandeaza, printre altele: "Oprea se grabeste, politia o mierleste"





15:54
S-a ajuns la Piata Romana. Se striga: "Oprea nu uita, duba este casa ta!", "Si voi, si voi veniti cu noi!", "Solidaritate!"







15:45 Se striga: "Iesiti din casa, daca va pasa". O banda de pe Bulevardul Magheru este blocata de protestatari.









15:40 Protestatarii au plecat pe Bulevardul Magheru catre sediul Guvernului, in Piata Victoriei. Numarul lor a crescut, ajungand la circa 1000.

15:35 Numarul manifestantilor a crescut la peste 500. Acestia au plecat de la minister.




15:26
Protestatarii striga: "Oprea asasin!", "Oprea, afara din minister si afara din guvern", "Iesi afara, javra ordinara", Interesul national, alipit pentru penal!","PSD, UNPR aceeasi mizerie".







15:21
Manifestantii au ajuns in fata la MAI si striga: "demisia",  "jos Oprea, "UNPR, maxima mizerie", "Oprea, nu rezisti nici cu mii de securisti", "Oprea judecat pentru sangele varsat".

15:08
Coloana a plecat acum catre Ministerul Afacerilor Interne. Numarul protestatarilor a crescut la circa 400.

 



15:03
Protestatarii si-au anuntat revendicarile. Doresc demisia lui Oprea din toate functiile executive din guvern, o ancheta transparenta si fac apel la politicini sa nu mai foloseasca coloanele oficiale.
















"Interesul national nu este ca Oprea sa mai fie acolo. Cand traficul este blocat, nu vad atat de multi politisti ca in coloanele oficiale. Suntem aici pentru a condamna aceasta aberatie si lipsa de respect", spune Cristian Soimaru, unul dintre cei care participa la protest.



Protestatarii au felicitat oamenii corecti din adminsitratie, dar si pe cei din presa care au tratat corect subiectul: "Presa e cu noi, presa e cu noi" au strigat acestia.



14:49 Numarul protestatarilor a crescut la circa 300.

"Aceasta este o adunare civica, nu este una politica, este adunarea cetatenilor. Acestia trebuie sa protesteze cand se intampla un abuz. Astazi este vorba de dl Oprea. Acesta nu conduce doar un partid, este o tumoare a democratiei. Atata timp cat acesta ocupa o pozitie cheie in guvern, nu avem garantia ca cursul anchetei nu va fi afectat. Piata Universitatii a facut numerosi politicieni sa tremure. Astazi este randul dl-ui Oprea. Suntem aici sa ne exprimam solidaritatea cu familia si colegii victimei", a declarat la portavoce Claudiu Craciun, unul dintre liderii protestatarilor.




Multimea a strigat "demisia", "izmenar cu girofar", "genaralul cocalar", "interesul national", "nu izmana la ciolan", "rusine, rusine, rusine sa va fie", "generale, generale, gros obrazul dumitale", dar si "jos Ponta".



14:30 Circa 200 de persoane sunt la aceasta ora in Piata Universitatii la fantana de la Facultatea de Arhitectura si strica "Jos Oprea!", transmite reporterul HotNews.ro aflat la fata locului. Sunt multi jandarmi dar atmosfera este pasnica.
 


Un protest impotriva vicepremierului Gabriel Oprea este anuntat pentru duminica, la ora 14:00, in Piata Universitatii, la fantana. "Nu abuzului de putere! Oprea, demisia!", este apelul lansat de organizatorii protestului, pe Facebook.

"Consideram total inacceptabil abuzul de putere de care se face vinovat Gabriel Oprea, ministru de interne si vice-premier in Guvernul Romaniei.Suntem indignati vazand tentativele de musamalizare a tragediei de catre reprezentanti ai guvernului, ministerului si unei parti a mass-mediei. Deplangem moartea la datorie a unui tanar politist, o moarte pentru care Gabriel Oprea se afla in culpa morala si institutionala. Dorim o ancheta libera de influenta politica si realizata in deplina transparenta. Dar inainte de acest lucru cerem demisia lui Gabriel Oprea din toate functiile executive pe care le ocupa", scriu initiatorii protestului.

"Salutam evenimentele comemorative in memoria lui Bogdan Gigina, organizate de catre Comunitatea Biciclistilor si respectiv Comunitatea Motociclistilor. Impreuna spunem NU abuzului de putere! Acesta este un eveniment ne-partizan, al simplilor cetateni care condamna abuzurile oricarui demnitar aflat in pozitie de putere. Va asteptam!", adauga acestia.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20201 vizualizari

  • -75 (95 voturi)    
    ipocrizie (Duminică, 25 octombrie 2015, 12:54)

    xanti [utilizator]

    Daca se facea "guvernul meu" PNL +UNPR era perfect nu-i asa?????
    • +74 (86 voturi)    
      Nu e nimic politic la mijloc. (Duminică, 25 octombrie 2015, 14:12)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      A murit un om! Se pare ca amanuntul asta iti scapa, la fel cum ii scapa unuia care reprezinta “siguranta si increderea”.
      • -43 (55 voturi)    
        cale lunga... ///<br> (Duminică, 25 octombrie 2015, 14:32)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

        De moartea omului se ocupa anchetatorii de profesie. Oricum un motociclist... a dat in gropi.
        Nu mai legati moartea politistului de dreptul lui Oprea de a fi sau nu insotit de o coloana oficiala.
        Pentru aceasta as veni si eu la protest. Dar ca sa urlu ca un habauc ca Oprea e vinovat de moartea politistului... e cale lunga ///
        • +43 (51 voturi)    
          Esti jalnic (Duminică, 25 octombrie 2015, 17:22)

          George [anonim] i-a raspuns lui Gustav666

          Esti un diversionist ordinar. Chiar nu pricepi ca analfabetul ala plagiator de Oprea comitea sistematic abuz in serviciu si de putere apeland la coloane oficiale la care nu avea dreptul? Personajul asta sinistru folosea coloane oficiale chiar si atunci cand se ducea la restaurant, la nunti, la intruniri de partid si in alte chestiuni personale pe care le avea de rezolvat? Personajul e unul toxic si, alaturi de celalalt plagiator, Ponta, constituie cel mai detestabil cuplu dupa cel executat la Targoviste, in decembrie 1989. Tu nu iesi in strada pentru ca esti un las, un nimic. Motivele invocate de tine sunt cel putin puerile. Nu exista absolut nici un argument de luat in seama pentru ca tovarasului Izmenar sa i treaca cu vederea abuzurile de putere si de functie si sa i se musamalizeze vinovatia nu numai cea morala, ci si penala. Aproape evidenta. Pricepi, diversionistule? Sa-ti fie rusine!
          • +1 (1 vot)    
            interesul national este inlaturarea mafiei (Luni, 26 octombrie 2015, 14:16)

            Monica [anonim] i-a raspuns lui George

            Partidele politice democratice, Societatea civila, Ziaristii, Liga Studentilor trebuie sa inteleaga ca pina cind nu vor iesi zilnic zeci sau sute de mii de persoane in strada in Bucuresti si mii de persoane in orasele din provincie, mafia, grupul infractional organizat usl, nu va pleca de la putere.
            Alegatorii trebuie sa profite de orice ocazie, fara invitatii speciale, pentru a spune clar guvernantilor actuali ca trebuie sa plece, ca trebuie sa-si dea demisia sau sa fie demisi.
    • +24 (26 voturi)    
      Ce saptamana de cacao (Duminică, 25 octombrie 2015, 16:53)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui xanti

      Bai mileniule ce nasol pentru dragii tai politicieni:
      1. Pe ilici il agatara. Ma rog, doar el este de vina, doar Ponta a fost si el golan nu-i asa?
      Pe de alta parte PSD-istii sunt asa de curati ca vor canta la toate congresele Imnul Golanilor.
      Ce dracq zic eu, n-au nici o treaba cu Ilici....

      2. Oprea este in gura presei.

      3. Culmea, pana si Halep a castigat astazi....

      Apropo, inteleg ca tie ti-au placut toti coducatorii de Ilici incoace, mai putin de Basescu...corect?

      Nu-s ce ai gasit tu la ei, mie personal ma enerveaza toti, fara exceptie (poate Isarescu).

      Spune-mi si mie cum de reusesti sa te indragostesti de acesti ciudati care tot apar la tv....pentru un amarat de venit de postac....esti mai 'simplut;' asa .....?
      • -17 (25 voturi)    
        Raspundeti la urmatoarea intrebare (Duminică, 25 octombrie 2015, 18:29)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

        Daca cineva cheamă politia pentru un nimic iar pe drum mașina organelor de ordine face un accident grav soldat cu victime, cine este de vina? Poate fi tras la răspundere cei care a chemat politia degeaba?
        • +17 (19 voturi)    
          Daca... (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:21)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          ... "cineva" da telefon la politie si spune, "vreau si eu o masina cu girofar si un motociclist antemergator, ca am intarziat la bauta cu baietii", puteti fi absolut sigur ca va primi raspuns doar o replica batjocoritoare si asta pe buna dreptate.
          Eh, daca suna dl. general, asta e cu totul altceva...
          Acu' ati priceput care-i problema? Problema e abuzul de functie.
          • +2 (2 voturi)    
            Nu intelege ca nu exista facultate de ..morala! (Luni, 26 octombrie 2015, 9:41)

            deval [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

            Si nici doctori in morala.Doar doctori in drepti !Morala e facultativa , ca si respectarea legilor, ca alea sunt pentru dobitoci ! Daca te infasori in drapel si dai cu pensii speciale in cateva categorii sociale (asa, de la "nasu") devii imparat, imparti indulgente, doctorate, liderii de sindicat iti spala picioarele (ca sica numai EL a reusit sa obtina.. stabilitatea in politie) !! A umplut de bors si interesul national !! Acum e randul lui Monta sa-si sustina nasicul ...Si tot asa ! Sa fi plecat toti barbatii din Romania la munca ?
    • +9 (9 voturi)    
      Oprea sa-si inregistreze la OSIM "interesul" (Luni, 26 octombrie 2015, 7:00)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Se însoţesc cu echipaje ale poliţiei rutiere demnitari români sau oficialităţi străine cu funcţii similare acestora, după cum urmează:
      a) Preşedintele României;
      b) preşedintele Senatului;
      c) preşedintele Camerei Deputaţilor;
      d) primul-ministru al Guvernului.
    • +2 (2 voturi)    
      Un anal-fabet, o frauda totala acest Oprea (Luni, 26 octombrie 2015, 9:19)

      SkyDan [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Discursul lui nu contine mai mult de 300 de cuvinte, si-a construit migalos, ca si Dragnea de altfel, o cariera si o reputatie pe un gol intelectual. Foloseste fraze sforaitoare crezand ca mai pacalesc pe cineva.
      Goi fiind, ei gasesc alinarea conflictelor interioare in putere, mancare si bautura. Desigur copularea a tot ce misca e un alt obicei maimutaresc.
      Asa a fost in Evul Mediu dar in zilele noastre societatea e bazata pe cunoastere si nu are ce cauta in pozitii oficiale.
      Fiind o coloana ilegala, folosind un motociclist ilegal, Oprea zis Izman Popota va trebui condamnat la ani de puscarie. Aviz amatorilor de cotzcarii si matrapazlacuri. Trebuie sa se dea o lectie aspra.
  • +19 (21 voturi)    
    semneaza si da mai departe (Duminică, 25 octombrie 2015, 12:57)

    delest [anonim]

    http://www.petitieonline.com/demisia_oprea_incetai_abuzul_de_coloane_oficiale
  • -59 (67 voturi)    
    Doar asa, ca intrebare... (Duminică, 25 octombrie 2015, 13:22)

    newlook [utilizator]

    E clar ca la "protest" vor veni - ca deobicei- cateva zeci de mitingii de profesie, fara job, fara perspective..."poate-poate se da o chifla si un mic". Treaba lor, foamea-i mare!
    Dar, in contextul asta, avand in vedere ca un protest "organizat pe feisbuk" este totusi un miting ilegal...cum se considera incitarea la ilegalitate? O fi legala, o fi ilegala?
    • +56 (60 voturi)    
      Plimbarea cu coloana o fi legala, o fi ilegala? (Duminică, 25 octombrie 2015, 14:11)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      La proteste vin oameni carora le pasa ca sunt condusi spre groapa de un individ care nu are minima decenta de a raspunde la niste intrebari desi e platit din bani publici.
      • -21 (27 voturi)    
        Vin 10? 15 mitingii de profesie? (Duminică, 25 octombrie 2015, 14:56)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

        Vin cati? 10? 15 mitingii de profesie? Personal, consider ca Oprea e o secatura, a fost la fel si cand il sprijinea pe Basescu. Si? Cati mitingii s-au solidarizat atunci impotriva lui Oprea?
        Hahaha, dupa cum deja v-ati transmis intre voi pe feisbuk, pe voi va intereseaza demisia astuia, nu reglarea vreunei probleme de fond, o ancheta serioasa, etc.
        La vot, gugustiucilor, la vot, acolo se penalizeaza oamenii politici, nu adunatura de cativa ciudati din PU. Cand se face asa, se numeste Maidan, si cu Maidanul se pierde o tara ! Nu invatati nimic din ceea ce se intampla in jurul vostru?
      • -18 (22 voturi)    
        lagala sau nu ! (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:13)

        Gica [anonim] i-a raspuns lui ouyang

        Problema cu plimbatul cu coloana trebuie sa o analizeze justitia. Dar daca e sa fim obiectivi pana la capat ar trebui sa se spuna, ca subordonat fiind este ilegal sa executi un ordin care nu respecta legea si totusi daca o faci vei fi parte in raspunderea faptei. Adica daca executi un ordin ilegal, esti la fel de raspunzator ca si cel care il da.
        Deci politistul daca a insotit o coloana ilegala inseamna ca a incalcat legea si este la fel de raspunzator.
        Faptul ca nu cunostea legea este o circumstanta agravanta si nu o scuza...
        Acum astept negativele de la gloata cu mintea spalata, dar adevarul este unul singur, chiar daca unii nu vor si nu cred....Mai bine puneti mana pe o carte si lasati fasssbuciul !
    • +11 (15 voturi)    
      hotzul striga hotzii (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:06)

      Orizont [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      vanghelie/psd e cel/cei cu micii, nu o mai intoarce
    • +19 (23 voturi)    
      pentru newlook (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:11)

      the [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Oricine poate face supozitii. Mai ales cand il incearca umorul de slaba calitate, pe baza de formule deja digerate.
      Mie imi e clar ca 90% dintre cei prezenti sunt persoane care si-au sacrificat timpul, cel in care matale iti faci digestia, ca sa sustina o idee. Chifla si micii sunt in alta parte.
      Iar mitingul a fost anuntat conform legii, de trei formatiuni civice inregistrate. Spor la flatulente...
    • +18 (22 voturi)    
      /// (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:12)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      a avea dreptul sa ne spunem parerea nu este ilegal. era ilegal pe vremea comunistilor.
      un mic si-o cifla va adea vanghelie si psd-ul. voi aveti obiceuri de acest gen.
      uita-te la nivelul votantilor psd+unpr sa vezi cine-i perspective :)
      v-a trimis generalul izmana sa dati cu laturi pe unde se mai spune ceva despre accidentul asta?
      nu suportati sa va critice lumea? nu suportati sa existe si alte pareri?
      hai demisia si produceti si voi ceva ca v-am tinut pe taxele platite de noi degeaba.
      • +7 (9 voturi)    
        Bravo! Excelent punctat! (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:45)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        bravooo! la fel si tuturor care au fost azi la miting!
      • +3 (3 voturi)    
        In 5 minute -cat am rezistat pe antena3- (Luni, 26 octombrie 2015, 9:47)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        stabilid un record in ce ma priveste -am auzit ca cei de la mitingul de duminica sunt securisti basisti (Ciuvica)!!
        Cu atat mai rau imi pare ca nu am stiut de miting ..
    • +14 (14 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:16)

      NL [anonim] i-a raspuns lui newlook

    • +18 (22 voturi)    
      Gresit, comunistule, oldlook! (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:58)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Aia de care faci tu vorbire, vin la "mitingele" usele, pesede!
      Doar acolo se freaca micu' si se uda berea!
      Se pare ca pentru astia ca tine, viata unui om nu valoreaza nimic!
      Am vazut la revolutie cati a omorat ilici, la mineriade, ...
      La voi asa se construieste viitorul; mereu cu fata la trecut si cu fundul la... tinta!
  • +18 (24 voturi)    
    O rusine (Duminică, 25 octombrie 2015, 14:42)

    George [anonim]

    Este o rusine pentru ca romanii stau in case, comozi si nepasatori fata de abuzurile si faradelegile autoritatilor... Suntem lasi si complici politicienilor penali care ne dispretuiesc si isi bat joc de noi si de tara. Stati in case, ticalosilor! Derbedei si penali ca Ponta, Oprea si altii de teapa lor jubileaza ca nu miscati un deget de revolta la adresa lor. Rusine romani! Acest govern odios, incompetent, iresponsabil si corupt trebuie sa plece. Reprezinta o pata de rusine pe obrazul tarii.
  • +20 (20 voturi)    
    Sunt de acord cu petiția împotriva coloanelor "oficiale" (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:01)

    un Revoltat [utilizator]

    Trăim intr-o era in care toți mai marii sau mai micii din politica si din administrație își permit sa sfideze traficul prin deplasarea in coloane mai mult sau mai puțin "oficiale".
    E plin orașul , la orice ora, de asemenea personaje pline de importantă, vezi-Doamne, de care "atârna" interesele naționale.
    Noi, ceilalți participanți in trafic trebuie sa ne facem mici, sa ne conformam imediat si sa facem loc. Sa facem loc pentru ca ei sa treacă nestânjeniți , fie ca merg la coafor sau la treburi importante, pe care nimeni nu le știe. Noi i-am ales. Iar dacă nu ii alegeam noi, tot ei ieșeau la conducere, pentru ca asa stau lucrurile in turma, unii sunt conduși iar alții conducători.
    Nu simpatizez pe nimeni din fauna politica, nici unii nu sunt mai breji.
    Ar trebui toți sa se gândească la acest eveniment si sa cântărească bine interesul, înainte de a mai proceda astfel.
    Pe de alta parte, regulamentele ar trebui sa fie clare: nu toată lumea are dreptul sa se deplaseze in coloana "oficială" si nu cu orice ocazie. Iar brigada rutieră ar trebui sa aibă tăria sa poată invoca acest lucru, atunci când nu este cazul sa ia parte la constituirea unei coloane.
    Pe de alta parte, vin si întreb : care este cretinul si descreieratul de constructor care nu a semnalizat corect lucrările la carosabil? Pana când trebuie sa-i mai rabdam pe acești nenorociți care capată lucrări grase pentru "întreținerea" drumurilor?
    A murit un om din cauza acestor lucruri, si nu este singurul.
    Dumnezeu sa il odihneasca in pace si sa-i ajute pe cei pe care i-a lăsat acasă!
    • +1 (5 voturi)    
      Doar Iohannis sa mearga cu coloana! (Duminică, 25 octombrie 2015, 18:36)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui un Revoltat

      El ar avea dreptul...
  • +20 (20 voturi)    
    S-a aflat "urgenta" lui G Oprea!! (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:08)

    lili [anonim]

    "Care a fost „urgenţa” vicepremierului Gabriel Oprea marţi seara când s-a produs accidentul mortal al poliţistului de la „rutieră”.
    Foarte simplu, chiar mai simplu decât se bănuia, s-a aflat un se ducea vicepremierul G Oprea cu coloană oficială.
    Se ducea ACASĂ.
    Oprea a fost dat de gol chiar de soţia sa, într-o tentativă de a-l apăra. Se ştie, martori oculari au declarat că maşina în care se afla Oprea nu s-a oprit deloc după accidentul poliţistului aflat pe post de antemergător.
    Digi24 TV a prezentat un scurt dialog dintre un reporter al postului şi soţia vicepremierului. Prezentăm transcriptul:

    - Eu am înţeles că a mai stat acolo, nu a venit direct acasă.

    - Rep: A mai stat la locul accidentului şi apoi a venit acasă?

    - Da!

    - Rep: Ați vorbit cu dumnealui?

    - Era bulversat, vă dați seama că nu a fost ușor.

    - Rep: Există momente dese la momentul plecării spre serviciu, la întoarcere totul se face cu ajutorul coloanei?

    - Nu! Aici nu este niciodată. Puteți întreba vecinii, nu a fost niciodată mașina poliției.

    Urgenţa = mersul acasă

    Reamintim, doar preşedintele României, primul ministru şi preşedinţii celor două Camere ale Parlamentului au dreptul oricând la coloană oficială. Ceilalţi miniştri, deci inclusiv G Oprea are acest drept doar „În situatii deosebite, care impun deplasarea în regim de urgenta, pot beneficia de însotirea cu echipaje ale politiei rutiere si ministrii din Guvernul României”.
    Aşa prevede legea.
    Practic, o deplasare spre domiciliu NU reprezenta o urgenţă.
    Cum nu reprezenta o urgenţă nici locaţia de unde venea Oprea,(o instituţie din zona Băneasa) unde nu a avut vreo problemă pe linie de guvern sau de minister – şi chiar dacă ar fi avut, nu exista situaţie deosebită care să impună deplasarea în regim de urgenţă.
    De altfel, Cotidianul.ro a remonitorizat toate ştirile apărute în ziua de marţi 20 octombrie, şi, atenţie, nu exista nicio ştire la „zi” cu sau despre vicepremierul Oprea. "
    http://www.cotidianul.ro/s-a-aflat-unde-se-ducea-gabr
    • -15 (23 voturi)    
      Pai (Duminică, 25 octombrie 2015, 17:21)

      Lexis [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Dacă mersul la domiciliu nu e permis, de ce nu va revoltați ca Johannis merge cu ditamai coloana săptămânal la Sibiu?????
      • +7 (13 voturi)    
        PT CA E PRESEDINTE (Duminică, 25 octombrie 2015, 17:39)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

        Panimayu?
  • -19 (27 voturi)    
    Protest politic (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:22)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Sa inteleg ca oamenii iesiti in strada inteleg ca Oprea este responsabil pt groapa nesemnalizata si lucrarile nesemnalizate corespunzator? De asta nu va fi nimic bun in Romania
    • +2 (2 voturi)    
      nici vorba (Luni, 26 octombrie 2015, 10:31)

      mrness [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      El e de vina doar ca beneficiaza ilegal de un drept rezervat doar presedintelui, presedintilor camerelor parlamentului si primului minstru. Datorita acestor abuzuri, un politist a decedat.

      Sper ca acum e desul de clar si pentru tine.
  • +15 (15 voturi)    
    Se misca tzara ca-n 89,"ilegal"dupa penalii... (Duminică, 25 octombrie 2015, 15:47)

    Plagarus [utilizator]

    .... ce ne " doftoricesc " ??!
  • -4 (12 voturi)    
    "asta era cu gandul la serviciu, cand a cazut"??!! (Duminică, 25 octombrie 2015, 16:08)

    lili [anonim]

    "Deputatul UNPR de Timiş I. Răducanu, vicepreşedintele al partidului la nivel naţional şi vicepreşedinte al Comisiei de Apărare din Camera Deputaţilor, a recţionat, într-un comentariu pe Facebook, la adresa celor care solicită demisia lui Oprea.
    Deputatul de Timiş a declarat mai apoi, pentru „Adevărul”, ce l-a determinat să reacţioneze, dar şi care e opinia lui despre moartea poliţistului.
    Întrebat cum vede dreptul lui Oprea de a avea sau nu avea o coloană oficială, Rădunacu a explicat:
    „Nu făcea parte din coloană (n.r. - poliţistul). Coloana e una.
    Coloană înseamnă cum e la preşedinte un antemergător, un postergător, motociclete pe lateral.
    Oprea circulă cu o singură maşină. Nu e nicio coloană, iar Poliţia Rutieră este obligată să asigure intersecţiile pentru că un demnitar de rangul lui Oprea nu poate să se tamponeze în intersecţie cu altă maşină. Nu făcea parte din coloana lui Oprea. Făcea parte din echipa stabilită să deschidă, să asigure securitatea în intersecţie”. „Dumneata poţi să cazi în groapă mergând cu maşina pe stradă?” Deputatul de Timiş a mai spus că procurorii o să stabilească dacă Oprea avea dreptul sau nu la coloană, iar vinovat este oricine în afară de Gabriel Oprea. „Vicepremierul cu probleme de securitate naţională, care coordonează instituţiile de securitate naţională, care deţine informaţii şi este implicat în activităţile de securitate naţională nu poate să fie neasigurat din punct de vedere al siguranţei circulaţiei. Să întrebe IGP-ul, pe şeful Poliţiei Circulaţiei, pe şeful Poliţiei Capitalei. Asta e culmea. Te duci pe stradă, eşti în echipa lu’ ăsta şi îţi cade o piatră în cap. Aşa şi cu groapa. E vinovat ăla care a făcut groapa.

    Şi ăsta care a circulat era cu gândul la serviciu sau unde era cu gândul de a căzut în groapă?

    Dumneata poţi să cazi în groapă mergând cu maşina pe stradă? Poţi să cazi dacă nu eşti atent”, a mai declarat el."

    http://adevarul.ro/locale/timisoara/raducanu-lider-unpr-despre-moartea-politistului-coloana-oprea-
  • +2 (18 voturi)    
    Adevarul! (Duminică, 25 octombrie 2015, 16:16)

    Adri70 [utilizator]

    Adevarul este ca politistii astia sunt de o indolenta cumplita cand vine vorba de siguranta cetateanului... insa cand vine vorba sa se afirme in fata unui sef, sunt obedienti si in stare sa mearga si in genunchi in fata lui. Concluzia este ca nefericitul nu a murit ca un erou ci ca sa ne dea pe noi la o parte din fata unui nesimtit... Asta este adevarul!
    • +10 (10 voturi)    
      De acord (Duminică, 25 octombrie 2015, 17:33)

      George [anonim] i-a raspuns lui Adri70

      In MAI obedienta este considerate o virtute, nu e nici o indoiala ca lucrurile stau asa... Insa nu acesta este subiectul in acest moment. Ci responsabilitatea morala si chiar penala a analfabetului plagiator, Gabriel Oprea, fostul bodyguard al derbedeului Miron Cozma, privind moartea lui Gigina. Despre asta trebuie sa vorbim. Si despre abuzurile si faradelegile clasei politice si despre bataia de joc cu care ne trateaza acesti ticalosi. Sa nu ducem discutia intr-o alta parte decat e obligatoriu s-o facem. Adica vreau sa spun ca e obligatoriu sa aratam cu degetul inspre acest guvern penal, corupt si abuziv. Ponta si Oprea fiind cele mai toxice personaje aflate la guvernare in acest moment. Nu este admisibil sa trecem cu vederea ceea ce fac rau guvernantii. Oricare ar fi acestia. Guvernul asta mizerabil trebuie sa plece urgent.
  • +11 (13 voturi)    
    Ceilalti? (Duminică, 25 octombrie 2015, 16:21)

    pringles [anonim]

    Dar cum ramane cu restul? Oprea clar trebuie sa plece dar nicio cerere de demisie pentru Ponta, Ciorbea si toti smenarii?
  • +12 (14 voturi)    
    tempeliziunile... (Duminică, 25 octombrie 2015, 16:32)

    liviu_ [utilizator]

    exceptând digi..
    vor avea grija sa ignore acest protest... sau sa arate cat de manipulati aufost protestatariii...
    asta in numele democratiei evident
  • +7 (11 voturi)    
    Cu tot respectul dar egal cu zero (Duminică, 25 octombrie 2015, 16:38)

    hempli [anonim]

    Cu tot respectul dar acest protest e egal cu zero la fel si cele care au fost impotriva lui Ponta, protestele impotriva lui Ponta pe strada la fel si protestele online impotriva lui Ponta si alti demnitari jegosi deja e o risipa de energie, oricate proteste s-ar face astia nu se vor misca sa-si declare demisia, deja protestul pentru ei devine ceva banal ceva cea ce ei isi spun "iar ies fraierii in strada" din pacate asa e, cea mai buna solutie e ceva mai hotarat de atat de exemplu niste cocktail molotov pe guvern si pe unde mai e necesar, sau o iesire in strada dar hotarata cum a fost cea din 89. Atunci vom avea sperante la ceva mai bun. Tot respectul pentru cei care au iesit la protest.
  • +10 (14 voturi)    
    Daca (Duminică, 25 octombrie 2015, 17:07)

    batmanss [utilizator]

    nu murea bietul politist era totul ok , nu mai protesta nimeni . Curios
    ca reacționăm numai cand moare cineva , pana atunci nu ne dam seama de multe nereguli existente in tara asta. Un abuz in serviciu , dar de cand e lumea sunt abuzuri in poliție si armata in tara noastră . Am lucrat in MI al altei tari din UE si peste tot sunt abuzuri mai mici sau mai mari, întotdeauna am spus ca pana cand nu apare o jertfa umană nimic nu se schimba .
  • -18 (24 voturi)    
    de remarcat că (Duminică, 25 octombrie 2015, 17:12)

    Mazeta [utilizator]

    Absolut toate pozele sunt făcute din unghiuri din care manifestanții să pară mulți. O fi bine, o fi rău... asta fiecare decide.
    • +6 (8 voturi)    
      cam tarziu! (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:40)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Dormisi pana acu? Iei pozitie cam tarziu (vaz ca e aia cu curu intors - esti homo? - nu ca asta ar fi ceva rau..).
      Pe de alta parte Oprea izmane cu patru stele, e doar varful icebergului de ticalosie indolenta prostie etc... Pai uitati-va la poztia sindicatelor, celor care altfel sunt vinovati de moartea colegului-DIRECT. Ei au semnalizat cuiva lucrarea nemarcata legal?
  • +8 (16 voturi)    
    E LIMPEDE ! (Duminică, 25 octombrie 2015, 18:09)

    arheopterix [utilizator]

    Oscilam intre abuz in functie si crima (omor din culpa .sau cu premeditare ) sa speram ca justitia va face lumina . Eu vreau sa semnalez altceva... importanta pe care o acorda Maica Rossia problemei detasind o echipa de lucratori experimentati (millennium , gustav 555 newlook ,lili,snitel ...),plus citeva prospaturi anonime (gica ) sub atenta indrumare a mazetei expirate pe post de incheietor de pluton .Daca ce simt eu e adevarat , generalu” izmana ..,,E una piessa importante,, si nu-l vad bine . Cred c-o sa se-nece ca romulanu*la mal... Lucru pe care il dorim din toata inima !
    • +10 (10 voturi)    
      Observatie Corecta! (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:07)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

      Pe oprea nu-l poate opri nimeni, e piesa importanta. Asa a crezut si Oprescu....
      Detasamentul Rosu e ceva mai activ, au primit un spor!
  • -7 (9 voturi)    
    Doar DIASPORA poate mobiliza! (Duminică, 25 octombrie 2015, 18:40)

    Miky60 [utilizator]

    Doar noi, cei din Diaspora care intretinem social cele 18 milioane de lenesi ramasi in tara putem sa mobilizam lenesii sa iasa din casa cum am facut la alegeri. Acum, chiar cand un biet motociclist si-a dat viata din cauza lui Ponta, Oprea si PSD nu se mobilizeaza lenesii, tot noi va trebui sa intervenim!
  • +4 (6 voturi)    
    Nu va mai agitati atata (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:01)

    Lea [anonim]

    Un lucru am invatat despre manifestatiile de strada din Romania de dupa 1989: trebuie aprobate si sustinute de sistem ca sa sa-si indeplineasca scopul. Vezi 17-22 decembrie - pana securitatea n-a deci ca e mai profitabil de partea cealalta, cei de pe strada au facut un singur lucru: au murit ca oile degeaba. Si mai aproape de zilele noastre: ianuarie 2012, manifestatiile contra proiectului Rosia Montana sunt numai cateva exemple....Cautati si voi daca nu credeti. Cat despre acum: dupa toate semnele sistemul a decis ca Oprea e mai folositor acolo unde e, deocamdata. Nu va mai agitati, va pierdeti timpul. Mai e pana cand omul de rand va putea sa ia singur decizii pentru tara sa, direct...nici macar la alegeri nu se aplica. Nu suntem decat papusi manipulate de un sistem foarte bine pus la punct si care lucreaza in folosul propriu.
    • +2 (2 voturi)    
      din pacate, (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:22)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Lea

      corect...
  • +2 (4 voturi)    
    Ceas (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:31)

    CititorulComentator [utilizator]

    Bine ca avem ceas ca in fata cladirii lui Trump in NY :) Astea sunt ceasurile lui Oprescu?
    • +3 (3 voturi)    
      ceasuri (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:59)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      de treizeci de mii de euro bucata.....
  • +7 (7 voturi)    
    OPREA=TRADATOR de TARA! (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:17)

    DreptateDeSus [utilizator]

    Ce SIGURANTA NATIONALA poate oferi Oprea romanilor cand el a fost bodyguardul CRIMINALULUI COZMA de la Mineriade, asa cum se vede in video: http://www.aktual24.ro/gabriel-oprea-cozma/
    Procurorii ARMATEI romane au CLASAT dosarul REVOLUTIEI, "Armata NU-i cu noi!", ESTE DICTATURA MILITARA! LA FEL VA FACE ARMATA IN CAZ DE RAZBOI, VA TRADA TARA? Cine ne va "apara" in caz de razboi, TRADATORII din armata? TRADATORII ne vor vinde PUTINistilor asa cum ne-au vandut STALINistilor! La "Revolutie" ati torturat, ati dat foc la cadavre ati ucis peste 1000 de oameni si ati ranit peste 3000 de oameni NEVINOVATI si ACUM sunteti marii GENERALI CARE APARATI TARA DE DUSMANI? BESTII FARA DUMNEZEU, ATEI CRIMINALI COMUNISTI KGB-ISTI ATI RASTIGNIT POPORUL ROMAN! Ati distrus popoare intregi din Europa de Est pana in China si America de Sud, ati facut CEL MAI MARE GENOCID din istorie prin deportari in Siberia, torturi in inchisorile comuniste, infometari, crime, zeci de milioane de morti, v-ati distrus propriul vostru popor rus si credeti ca istoria in Romania se intoarce iarasi in favoarea voastra? NU! S-A SCHIMBAT! Pentru ca ACUM romanii NU mai sunt singuri ci AMERICA CRESTINA este alaturi de noi si deja se vede de la arestarile facute asupra oamenilor vostri din Romania, politicienii securisti si fosti securisti corupti pe care procurorii DNA le fac fara sa le mai fie frica ca mai sunt ARUNCATI de la etaj daca acuza un securist corupt, de la construirea SCUTULUI american ANTIRACHETA pe teritoriul Romaniei desi Putin acuza de acum o saptamana Romania ca se "APARA" si pana acum 2 zile cand dupa 25 de ani SEFUL KGB-ului in Romania ILIESCU a ajuns in JUSTITIE acuzat de "infractiuni impotriva umanitatii" si DREPT RAZBUNARE KGB-istilor ati inchis azi dar pentru SCURT timp pentru ca se va REDESCHIDE DOSARUL DURERII ROMANILOR! Cate PACATE IMPOTRIVA poporului ROMAN mai vreti sa mai faceti inainte ca MOARTEA sa va duca la JUDECATA DE APOI acolo unde DUMNEZEU NU "claseaza" dosare ci trimite DIREC
  • +8 (8 voturi)    
    numai noi (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:44)

    ghilotinadiplomata [utilizator]

    bine ca s-a iesit in strada in numar semnificativ ..este un inceput bun ..
    protestele trebuie sa continue ..pana scapam de acest parazit , agramat ..., ingamfat si lipsit de orice fel de scrupule ..
    asta ..nu numai ca este in stare de orice ..dar a si facut lucruri grave, daunatoare , societatii romanesti..., doar ca este sustinut ..si este abil ..in a prezenta ca realizari niste chestiuni administrative..
    omul asta este o inselatorie de la cap la coada..
    este un patent pentru minciuna si idiotenie
    numai noi ..societatea civila ..vom determina plecarea lui ...daca vom continua protestele ...sistemul ..ponta ...nu il va demite !
  • +13 (13 voturi)    
    Un polițist căzut într-o misiune ilegală! (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:51)

    XAX [anonim]

    Măi postaci nenorociți, millenium, Gustav 555, dumitrică, newlook, Gică, Snitzelvienez, Andri 70, Mazeta, a murit un om, un polițist! În ce condiții a murit acest om? Ca deschizător al unei coloane oficiale, despre care apar elemente că ar fi fost ilegală. Și tot din informațiile care încep să abunde în media, aflăm că barosanul coloanei oficiale obișnuia să meargă astfel, oriunde: la stadion, la cârciumă și în alte astfel de misiuni „de interes național.”
    Mai înțelegem că pe barosan îl durea „în pix” de viteza legală oraș (spre cinstea lor, au început polițiștii să vorbească).
    Măi postaci nenorociți, barosanul coloanei oficiale, ca ministru de interne trebuia să vadă că motocicleta, care rula în fața lui, nu putea asigura securitatea necesară polițistului în condițiile climaterice date, mai cu seamă la viteza preferată de barosan.
    Măi postaci nenorociți, barosanul coloanei oficiale nu a catadicsit să oprească la momentul accidentului și să dispună măsurile imediat necesare pentru salvarea polițistului.
    Măi postaci nenorociți, dincolo de orice conotație politică, acest polițist era un copil (ce vârste aveți voi, nenorociților?), care am înțeles că a muncit mult să ajungă în această funcție de deschizător de coloane aficiale.
    Măi postaci nenorociți, de dragul unor pălăvrăgeli politice sau poate motivați în vreun fel, ați renunțat la orice sentiment de omenie, de bun simț!
    Sunt de acord cu disputele politice, așa trebuie să fie, nu au dreptate numai unii. Dar în acest caz. a murit un om și față de poziția voastră, nenorociților de postaci, nu pot spune decât că mi-e scârbă de voi!!!
    A murit un om, aiurea, nenorociților!!!
  • -6 (8 voturi)    
    eheeee (Luni, 26 octombrie 2015, 0:27)

    xanti [utilizator]

    Un mare fasssss si facebookul lui Johannis.
    E bine uite asa se dovedeste ca e facatura de presa.
    Lumea nu e proasta.
  • +3 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 26 octombrie 2015, 6:13)

    [anonim]

  • +3 (3 voturi)    
    Interes national (Luni, 26 octombrie 2015, 7:21)

    infoInsider [utilizator]

    http://infoinsider.ro/2015/10/26/interesul-national-ministrul-oprea-nu-opreste-la-semafor-nici-daca-se-impiedica-de-politisti-cazuti/
  • +2 (2 voturi)    
    A doua zi in loc sa dea o ordonanta prin care (Luni, 26 octombrie 2015, 10:05)

    deval [utilizator]

    sa se interzica intreruperea lucului la o lucrare in carosabil -pana la terminarea ei Monta a dat o ordonanta care l-a adus in legalitate, retroactiv pe doctorul izmana! Chiar daca a vazut omul obstacolul, la viteza aia, a fost prea tarziu !
    Pentru mersul in coloana pe ploaie cu motocicleta inteleg ca sunt interdictii in regulamente, dar cand vrea ceva imparatul ...Probabil ca are drept de viata si de moarte asupra lor daca le-a dat pensii speciale....Ca imparatul, daca familia e cuminte mai da si despagubiri si chiar un loc de munca ..


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by