Aproximativ 75 de persoane din sectoarele 5 si 6, dar si din Bragadiru au participat sambata la un mars de protest pentru a solicita autoritatilor amenajarea unui parc pe terenul fostelor Sere Militari, informeaza Agerpres.

Afis_VremParcFoto: Hotnews

Potrivit Deliei Mihalache, membru al Grupului de initiativa Prelungirea Ghencea, marsul s-a desfasurat pe traseul Serele Militari - Restaurantul Latin, de-a lungul strazii Prelungirea Ghencea, pe prima banda de circulatie.

Actiunea, la care au participat senatorul PSD Gabriel Mutu si consilierul local la Primaria Sectorului 6 Ovidiu Orhei, a continuat cu consultarea participantilor pe tema amenajarii parcului si cu semnarea unei petitii colective catre autoritati.

"Cerem Agentiei Domeniilor Statului sa cedeze un teren de minim 10 hectare catre Primaria Capitalei in administrarea Primariei Sectorului 6, pentru a face parcul pe care il solicita cetatenii", a declarat Delia Mihalache, pentru Agerpres, mentionand ca petitia va fi depusa atat la ADS, cat si la primaria locala si Ministerul Agriculturii, care detine terenul concesionat unei firme private.

Oamenii cer ca o parte din terenul fostelor Sere Militari, aflat in proprietatea statului, sa fie transformat in parc public, pentru ca incasarea de catre stat a unei chirii lunare foarte mici nu justifica, spun initiatorii demersului, concesionarea acestuia si nu serveste interesului comunitatii locale.

Potrivit comunicatului, terenul fostelor Sere Militari este administrat de Agentia Domeniilor Statului din subordinea Ministerului Agriculturii, cea care a concesionat pe 49 de ani o suprafata de 98 de hectare unei firme private contra unei chirii lunare de aproximativ 20 lei/ hectar.

Terenul este lasat in paragina de mai multi ani, iar de curand au fost demontate si ultimele schelete metalice ale serelor, spun reprezentantii Grupului de initiativa Prelungirea Ghencea.

Acesta este cel de-al cincilea protest al locuitorilor din Prelungirea Ghencea. Oamenii au iesit in strada anul trecut pentru a le cere autoritatilor modernizarea infrastructurii stradale prin largirea strazii principale la patru benzi de circulatie, cu trotuare pietonale, piste pentru biciclete si pod peste soseaua de centura.