Victor Ponta: 95% dintre copii s-au inscris la religie pentru ca au nevoie de valori

de CP     HotNews.ro
Miercuri, 11 martie 2015, 12:54 Actualitate | Esenţial


Premierul Victor Ponta sustine ca parintii si-au inscris de bunavoie copiii la ora de religie, deoarece acestia au nevoie de valori. "Poate reusim sa facem lucruri mai bine analizate si mai bine gandite. Atata scandal si cearta in chestia cu religia, incat s-au inscris 95%. Credeam ca o sa fie cine stie ce dezastru, dar, de fapt, 95%...Parintii de bunavoie vor sa faca (n.red. religia), pentru ca au nevoie copiii de valori si valorile sunt importante in acest moment. Si imi doresc ca data viitoare cand vorbim despre un subiect important, sa o facem mai serios, si mai aplicat, si mai analizat, si nu asa cu hei-rup", a spus Ponta la inceputul sedintei de Guvern de miercuri.

Peste 90% dintre elevi s-au inscris la ora de religie, pana luni la pranz fiind inregistrate in sistemul informatic 2.140.238 de cereri pentru studiul acestei discipline, potrivit Ministerului Educatiei si Cercetarii Stiintifice (MECS).

Totodata, dintre cele 144.358 de cereri depuse pentru inscrierea la clasa pregatitoare, pe 135.049 (93,55%) s-a optat pentru studiul religiei.

Cererile pentru participarea la ora de religie au fost necesare dupa ce Curtea Constitutionala a decis, in 12 noiembrie 2014, ca articolul 18, alineatul 2, teza I din Legea educatiei nationale este neconstitutional. Articolul prevedea ca sunt obligati sa faca cerere elevii care nu vor sa participe la ora de Religie.

Prin decizia CCR, a deveni obligatorie cererea celor care vor sa studieze disciplina. Decizia Curtii Constitutionale a devenit executorie dupa 45 de zile de la publicarea in Monitorul Oficial, respectiv luni 9 martie.

Inscrierea pentru participarea la ora de Religie este posibila si dupa data de 6 martie, acest termen-limita pentru strangerea optiunilor fiind stabilit pentru ca in 9 martie se implinesc cele 45 de zile de la publicarea in Monitorul Oficial a deciziei Curtii Constitutionale, spunea ministrul Educatiei, Sorin Cimpeanu.

In formularul de inscriere se solicita directorului unitatii de invatamant participarea elevului la orele de religie, cu mentionarea unuia din cele 18 culte recunoscute conform Legii 489/2006, printre care: Biserica Ortodoxa Romana, Biserica Romano-Catolica, Biserica Romana Unita cu Roma, Greco-Catolica, Federatia Comunitatilor Evreiesti din Romania, Cultul Musulman, Arhiepiscopia Bisericii Armene, Bi


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4411 vizualizari

  • +17 (17 voturi)    
    exact (Miercuri, 11 martie 2015, 12:50)

    Reader [anonim]

    S Klasse, Rolex, aur, dubai, femei bagate sub sutana ... super valori
    • +7 (7 voturi)    
      care valori? cineva minte.. (Miercuri, 11 martie 2015, 14:29)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Reader

      Conform INSSE, in 2013 erau inscrisi in sistemul preuniversitar 3.217.699 elevi din care 2.519.870 erau in invatamantul primar, gimnazial si liceal (mai raman prescolarii si scolile profesionale sau postliceale).

      Daca scadem inscrierile la clasa pregatitoare, ramanem cu mai putin de 2 milioane de elevi ai caror parinti ar fi depus cerere pentru participarea la ora de religie. A scazut populatia scolara atat de tare sau cineva de la minister minte cu nerusinare?

      Vor urma cu siguranta o gramada de scandaluri acolo unde scolile au inregistrate cereri fictive, dar si pentru cei ~500.000 de copiii care nu vor sa participe la ora de religie dar scoala nu le ofera nici o alta optiune.
    • +5 (7 voturi)    
      din multitudinea de mesaje anti-religie (Miercuri, 11 martie 2015, 14:40)

      patraulea [anonim] i-a raspuns lui Reader

      mai ca-ti vine sa ajungi la concluzia ca internetul e dracu :)
      Chiar asa, 95% din mesajele online sunt impotriva, si in viata reala 95% sunt pentru?
    • +1 (1 vot)    
      cel mai tare comentariu (Miercuri, 11 martie 2015, 14:59)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Reader

      din cele 32 de pina acum.
      scurt, clar si concis.
    • 0 (0 voturi)    
      Valorile generează plăcere! (Joi, 12 martie 2015, 9:28)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Reader

      Cele mai cerute sunt plăcerile materiale iar religia nu le poate ignora dacă vrea să rămână pe piața.
  • +18 (18 voturi)    
    Valorile se dobandesc in familie (Miercuri, 11 martie 2015, 12:59)

    Frank777 [utilizator]

    La ora de religie se vand iconite si carticele.Se face plus valaore la popi.Ponta confunda.Popi au nevoie de valori.Copii doar platesc.
  • +15 (15 voturi)    
    sigur ca da... (Miercuri, 11 martie 2015, 13:00)

    andrei [anonim]

    95% din copii s-au inscris pentru ca media de la religie, de obicei zece, le salta media generala.
    Normal ar fi ca materiile optionale sa nu fie considerate la media generala, atunci va spun eu ca procentul ar scadea semnificativ
    • +2 (2 voturi)    
      am o nelamurire.. (Miercuri, 11 martie 2015, 17:06)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      ""copiii s au inscris"" sau parintii i au inscris...ca sa nu dam vina pe saracii copii pe care cred ca ii intereseaza religia cum il intereseaza pe plagiator adevarul...
  • +11 (11 voturi)    
    Dacă doar 5% din copii (Miercuri, 11 martie 2015, 13:01)

    hic sunt leones [utilizator]

    au deja format sistemul de valori, E grav pentru România iar Ponta si guvernul sunt parte ale problemei.
  • +9 (11 voturi)    
    sa mai radem (Miercuri, 11 martie 2015, 13:02)

    deveselu [utilizator]

    Una din valori este sa faci ce spune popa și sa cotizezi altminteri arzi în iad :))
  • +6 (6 voturi)    
    fraier (Miercuri, 11 martie 2015, 13:03)

    Francisc 1 [utilizator]

    te-ai ars odata cu popa, nu mai bine stai deoparte?
  • +8 (8 voturi)    
    NU RELIGIA E VALOAREA (Miercuri, 11 martie 2015, 13:05)

    misa2002_2006 [utilizator]

    NU RELIGIA E VALOAREA, nataraule!
    Valoarea e istoria, care in manuale este scrisa intr-un mod mincinos!
    Ati facut si cu religia la fel cum ati facut cu voturile pt prezidentiale!
    furaciuni si constrangeri...cereri facute, fortati fiind de situatie..
    mama ta cand te-a facut, te-a facut mintind si furand!
  • +10 (10 voturi)    
    Daca ai fi fost si tu inscris ... (Miercuri, 11 martie 2015, 13:12)

    Radu [anonim]

    Acum stiai una din cele 10 porunci ... A NU FURA ...
    Dar acum e prea tarziu, asa ca nu-ti mai da cu parerea despre valori ...
  • +6 (6 voturi)    
    Domnul Ponta mananca protocronism pe paine (Miercuri, 11 martie 2015, 13:12)

    clint [utilizator]

    asa ca nu ma mira ca se baga intr-un domeniu in ca educatia, care, date fiind antecedentele domniei sale, nu ar trebui sa se pronunte.
  • +5 (5 voturi)    
    Astia nu vor sa priceapa nicicum!!! (Miercuri, 11 martie 2015, 13:14)

    Andor [anonim]

    NU e vorba de altceva decat de libertatea alegerii.
    Eu nu ma consider credincios dar am sa-mi inscriu copii la ora de religie daca ei vor dori; tocmai de aceeai sunt impotriva impunerii obligativitatii cu "optiunea" de a cere sa nu frecventezi
    Adica deocamdata ii "fortez" sa mearga la gradinita.
  • +12 (12 voturi)    
    bai mincinosule (Miercuri, 11 martie 2015, 13:14)

    sucaa [utilizator]

    cati au optat pt religie pt ca nu au alta alternativa la ora aceea?
    cati au optat pt religie pt ca asa le-a spus profesorul ca TREBUIE?
    cati au optat la religie pt ca altfel sunt stigmatizati de ceilalti?
    ati oferit alternative? a fost 100% decizie voluntara a parintilor?
    ati facut reclama la tv (pe banii nostri) prin care se sugera ca se desfiinteaza ora daca nu se inscriu suficienti.
    si putem continua.
    si despre ce valori vorbim aici? ca mai marii bisricii se plimba cu masini de ultima generatie si nu platesc impozite?
    ca esti aratat cu degetul daca te declari ateu? unii chiar te condamna la flacarile iadului...
    o manipulare uriasa si acum incercati s-o aratati ca pe o realizare?
    daca exista cu adevarat un Dumnezeu pe care-l invocati, i-ar crpa obrazul de rusine sa vada cine a ajuns sa-l sustina. un mincinos si niste hoti...
    daca asta e religia pe care incercati sa ne-o bagati pe gat atunci eu spun pas. in afara ca impartim spatiul pe aceeasi planeta, nu vreau sa am nimic in comun cu tine plagiatorule!
  • +10 (10 voturi)    
    traducere (Miercuri, 11 martie 2015, 13:15)

    zicsio [anonim]

    s-au inscris pt ca multi parinti sunt dusi cu pluta in speta asta. iar cei carora le functioneaza cerebelul, nu aveau ce face, ora de religie fiind in mijlocul zilei si nefiind clar daca acei copii pot ramane in clasa in continuare. la fi-mea la scoala directorul a clarificat spunand parintilor ca e problema lor in acea ora - adica sa vina sa ia copilul si apoi sa il aduca inapoi pt ora urmatoare.

    politicieni demagogi! (stiu, e pleonasm).
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta schimba subiectul (Miercuri, 11 martie 2015, 13:16)

    Duna [anonim]

    Cam ciudata abordare despre religia. Cam tardiva. Asta ar vrea sa spuna cu zambetul sau dracesc "rabdati fraierilor" Despre increngatura mafiota din jurul sau (rude, prieteni, colegi, interpusi...conturi umflate, partidul... psihopatii care ne conduc) nimic?
    Parca altul ar fi subiectul?
  • -6 (10 voturi)    
    democratia e buna daca ma serveste (Miercuri, 11 martie 2015, 13:16)

    jackalphonse [utilizator]

    cam asa inteleg capitalistii plamaditi in graba.
    nu am inteles polemica. era vorba de o optiune. problema este ca nu exista varianta alternativa, B, daca nu optezi cu A.
    inteleg sa protestezi cand esti obligat sa faci ceva, dar sa folosesti injurii cand altii nu aleg ce ti doresti, asta nu mi se pare normal
  • +8 (8 voturi)    
    Aha (Miercuri, 11 martie 2015, 13:18)

    bogdan1477 [utilizator]

    Deci sa intelegem ca doar 5% dintre copii gasesc suficiente valori in familie si/sau societate incit sa nu aiba nevoie de orele de religie. Fain stat...

    Deci nu studiem religia din convingere (cit de absurd suna studiatul din convingere...), nu studiem pentru a invata ceva nou. Nu. Mergem la religie pentru ca in rest nu gasim nici un set de valori decent.
  • +7 (7 voturi)    
    au optat mai mult constransi (Miercuri, 11 martie 2015, 13:19)

    MrOpinie [utilizator]

    Si eu am semnat pentru ora de religie insa mai mult constrans pentru ca nu am ce sa fac. Ora de religie este pusa la finalul orelor astfel incat cei ce nu fac religie termina cursurile mai devreme cu o ora insa Afterschool-ul incepe la ora 12:00... sunt nevoit astefel sa las copilul la ora de religie sau sa vin de la servici si sa-l iau eu de la scoala.
    Eu sunt curios, daca i s-ar da parintelui o optiune in locul religiei cum ar fi: ecologie, sport, desen sau orice activitate practica cati ar mai opta pentru religie?
    • +1 (1 vot)    
      Tie iti lipseste un sistem de valori (Miercuri, 11 martie 2015, 16:25)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui MrOpinie

      Trebuia sa nu cedezi si sa obligi scoala sa rezolve problema.
    • +3 (3 voturi)    
      Merita sa-l retrageti (Miercuri, 11 martie 2015, 19:26)

      Ruxandra Ionascu [utilizator] i-a raspuns lui MrOpinie

      chiar daca el statea in clasa.
  • +5 (5 voturi)    
    VVP- Victor Valoare Ponta (Miercuri, 11 martie 2015, 13:21)

    curiosul [anonim]

    S-au inscris la religie pentru ca nu au avut alternativa reala. Nu stim daca mai erau 95% daca li se prezenta parintilor/copiilor o lista de optiuni, cu programa si profesorul pentru fiecare dintre ele. Cat despre valori , d-le PM, dvs cum va prezentati copiilor ca un exemplu de urmat sau un exemplu de "asa nu"?
  • +6 (6 voturi)    
    Religia Estului (Miercuri, 11 martie 2015, 13:21)

    Trojan.H [utilizator]

    Valori? Ce valori? Niste popi hoti, minicinosi si lacomi. Ma asteptam sa-i vad in linia intai in lupta cu ISIS-ul dar la o adica astia sunt primii care trec la Islam daca le pui cutitul la git.
    Uslamistii lui Ponta nu fac decit sa implementeze ordinele venite de la Putin.
  • +5 (5 voturi)    
    Nedumerire (Miercuri, 11 martie 2015, 13:21)

    LegatusAugusti [anonim]

    Victor Ponta: 95% dintre copii s-au inscris la religie pentru ca au nevoie de valori .
    ========================================

    Nu trebuiau sa se inscrie la PSD ? Sau PNL ? sau.......................................................................?
    Sebi Ghita - Victor Viorel Ponta - Adrian Nastase - Adriean Videanu - Elena Udrea - Dan Diaconescu -
    Roberta Anastase - si inca muuuuuuuuulti altii nu reprezinta VALORI ?
    Au PARALE , au VALOARE !
    Prostimea se multumeste cu religia si uite ca nu merge in Dubai ! Sic !
    Nici de la Academie nu merg prea multi prin Dubai. De unde si Panait Istrati a cam incurcat-o (ai CARTE, ai PARTE) !

    Ai parai, mergi in Dubai ! Vrei parai ? Hai bidon la partide ! Doamne ajuta !
  • +7 (7 voturi)    
    Sf. Pramatie (Miercuri, 11 martie 2015, 13:24)

    Colebil Clinton [utilizator]

    Nu, victoras, s-au inscris pentru ca ati dat ordin profesorilor sa se milogeasca de parinti ca sa semneze hartia. Ba nu stiti cum sa incheiati mediile, ba orele nu sunt puse la sfarsitul programului, ba nu stiti ce sa faceti cu asa-zisii profesori de religie... Mai vorbim la toamna, pezevenchiule.
  • +6 (6 voturi)    
    Minciuna ca de obicei (Miercuri, 11 martie 2015, 13:24)

    HChifteluta [utilizator]

    Hai sa gandim putin: La nivelul recensamantului din 2011, erau declarati 16.307.000 de crestini ortodoxi. Asta reprezinta cam 84 % din populatia Romaniei. Restul sunt atei si de alte relgii (Catolici, Greco-Catolici, Adventisti, Musulmani si altele). De ce parintii copiilor celor 16 % s-ar fi inscris la ore de religie ortodoxa? Seamana cu manipulare clasic bisericeasca. De ce trebuia minciuna asta? Sau la proportiile astea?
  • +6 (6 voturi)    
    Ezista o egzplicatie (Miercuri, 11 martie 2015, 13:25)

    benicio [utilizator]

    Pot sa-l aduc cu picioarele pe pamant? S-au inscis pentru ca parintii nu au avut alternativa. Unde sa stea copii in ora aia, in curtea scolii? In WC la tigara? In barul din apropiere? Nu, stau in clasa ca e mai sigur asa. Daca li se oferea alternativa, de genul ora de cultura muzicala, de ikebana sau mai stiu eu ce, poate nu se inscriau. Dar nu conteaza adevarul, important e ca premierul sa para credincios.
  • +6 (6 voturi)    
    Adevarat! (Miercuri, 11 martie 2015, 13:25)

    livius [anonim]

    Asa este! Doar ca trebuie inscris si dl Ponta.
    El are nevoie de valori mai mult decat oricine!
  • +4 (4 voturi)    
    care-s valorile alea, dle Ponta?! (Miercuri, 11 martie 2015, 13:26)

    lili [anonim]

    Chiar as vrea ca un ziarist sa-l intrebe pe plagiatorul, mincinosul si ipocritul Ponta care-s valorile alea despre care el vorbeste?!
    Ma indoiesc eu ca Ponta si anturajul lui au notiunea de VALORI, cand e vorba despre educatia tinerilor.
    Singura "valoare" in chestiunea orelor de religie ce-l preocupa pe Ponta este numarul de voturi adus de BOR, rusine Ponta!
  • +4 (4 voturi)    
    Au nevoie de valori (Miercuri, 11 martie 2015, 13:44)

    CititorulComentator [utilizator]

    Valori nule precum Victor Ponta.
  • -5 (7 voturi)    
    Piatra si prosti (Miercuri, 11 martie 2015, 13:56)

    tepesvoda [anonim]

    Un proverb spune ca "Un prost arunca o piatra in apa si 100 de intelepti se chiunie sa o scoata" e la noi s-a intimplat " Un prost arunca o piatra in apa si se gasesc alti 9 prosti care ii mai aduc un camion de pietre sa le arunce si apoi o tara intreaga se chinuie sa socata pietrele din apa"Care a fost finalitate? citeva sute de topuri de hirtie consumate din bani nostri pentru ca un idiot e comod si nu poate sa faca o cerere pentru copilul sau ca sa nu participe la ora de religie.In loc sa punem in miscare parinti pentru lucruri importante noi ne consumam energia in lucruri de nimic. Oricum un idiot sa crezut si el o zi vultur desi e in fiecare zi o biata cioara. De ce nu s-a zbatut atata pentru manualele copiilor, pentru rechizite, pentru asigurare fondurilor necesare invatamintului? Aceste lucruri nu sunt importante.
  • +2 (2 voturi)    
    ! (Miercuri, 11 martie 2015, 14:06)

    tudorr [utilizator]

    Valori la medie :)))! Valori ca si tine dottore!
  • +4 (4 voturi)    
    Si biserica (Miercuri, 11 martie 2015, 14:07)

    vasile-roaita [utilizator]

    are nevoie mare de valori. Mercedesuri bengoase, palate, si citi mai multi bani.
  • +6 (6 voturi)    
    Nu intotdeauna cifrele reflecta adevarul (Miercuri, 11 martie 2015, 14:08)

    toleranta [utilizator]

    Da, s-au inscris 95% dintre elevi. Dar personal cunosc parinti care au fost chemati la sedinta si carora li s-a spus:
    "Mai oameni buni, deocamdata sa lasam lucrurile asa cum sunt. Acum s-au gasit, cand ne aflam la mijlocul anului scolar? Inchipuiti-va cate probleme survin de aici: schimbarea orarelor, nu ai cum sa gasesti ocupatie copiilor care nu participa la ora de religie, sunt mii de profesori care se trezesc fara catedra, asa pe nepregatite...Sa aplice hotararea asta incepand cu urmatorul an scolar. Ce naiba? Chiar o sa "moara" elevii daca stau in continuare la ora de religie? La urma urmei ii invata numai de bine..."
    Nu ii poti acuza ca au obligat, au sugerat doar. :)
    Si alta afirmatie, de data asta a unei eleve de clasa a IX-a: " am vorbit intre noi colegii si ne-am gandit ca e mai usor de invatat la religie decat la educatie civica sau la istoria religiilor."

    Desigur, mai sunt mii de parinti sau elevi care nu au citit prea multe in viata lor, care sunt manipulati/manipulabili, intr-un cuvant nu stau sa reflecteze la ce aud ( vag ) in dezbaterile de la tv. Cred ca limbajul celor care vorbesc despre "libertatea spiritului", "toleranta", "stat laic" , ideea ca biserica nu are ce cauta in politica si in scoala, este prea sofisticat pentru a-l intelege.
    E mai usor de inteles vorba mieroasa a escrocilor politici si religiosi...

    In plus, am constatat ca in cele mai multe emisiuni in care au fost invitate persoane si pro si contra, nu exista un dialog, ci mai repede monologuri si intreruperi ale monologurilor. Cu totii vorbeau "in paralel". Iar cei cu argumente solide nu se exprimau pe intelesul oamenilor simpli. Si atunci...nu e de mirare pentru ce s-au inscris 95% dintre elevi la ora de religie.
    Sa-i fie rusine d-lui Ponta ca a facut acele afirmatii de persoana fara cultura. De fapt nu e de mirare. Se adreseaza fix acelui electorat ( care inghite astfel de gogosi ).
    Poate gandeste altfel, dar trebuie sa sustina biserica si pe cei saraci "in toate felurile.
  • +8 (8 voturi)    
    RELIGIA IN ROMANIA (Miercuri, 11 martie 2015, 14:49)

    UN ROMAN SATUL [anonim]

    Mai frate, Ponta asta e pe alta lume, cred ca traieste intr-o lume paralela. Normal ca 90% dintre parinti au semnat ca primarii acele inscrieri odata ce GUVERNUL ASTA DE CACAT NU A CREAT O ALTERNATIVA PT CEI CARE NU VOR RELIGIA IN SCOLI. Ce sa faca copiii care nu se inscriu la ora de religie? Stau pe hol? In fata scolii???? Creati alternative nenorocitilor si o sa vedeti ca nici 30% nu o sa mai semneze cererile alea anul viitor.
    Biserica in Romania inseamna doar "afaceri". Abia astept sa dispara generatia de 60-80 de ani sa vedem atunci cine pana mea le mai baga bani la Ninja astia cu chip de sfinti in buzunare. Religia este buna, dar nu cum este promovata in scolile noastre. Preotii sunt agenti comercial cu target lunar la lumanari, icoane si alte porcarii de vanzare. Si stiu asta pentru ca am unghi preot, var preot si alte rude pe la Mmitropolie. 90% din preoti sunt mai putin credinciosi decat 10% din cei aflati in puscarie pt fapte grave.
  • +3 (3 voturi)    
    Ce idiot ! (Miercuri, 11 martie 2015, 14:56)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Copii au fost inscrisi nu s-au inscris ei de dragul marilor valori crestine propagate de popii avizi de bani. Si de fapt cei ce au tipat ca din gura de sarpe ca isi pierd cibucurile au fost cei din BOR. Cred ca politicienii au nevoie de valori si nu din cele predicate de excesiv de fericitul si mult prea bogatul patriarh.
  • +1 (1 vot)    
    Poti sa numesti UNA (Miercuri, 11 martie 2015, 14:58)

    John M. [utilizator]

    pe care copiii s-o invete de la tine?!
  • +4 (4 voturi)    
    Bunăvoie... silită! (Miercuri, 11 martie 2015, 16:16)

    Radu I [utilizator]

    Înainte de a deschide gura și a vorbi despre „valori”, domnul Ponta ar fi trebuit să se intereseze la fața locului cât din opțiunea părinților a fost „bunăvoie”, și cât presiune, lamentări, amenințări...
    Și, a propos de „valori”, BOR ne-a dovedit (cu asupră de măsură!) că nu are nici un Dumnezeu, că nu crede decât într-o singură valoare: banul, prosperitatea proprie! Iar scopul scuză mijloacele, nu? Cum ar fi statul în genunchi, pupat moaște și icoane, într-un cuvânt ÎNDOCTRINARE, prostirea celor mulți și puțini la minte.
  • +2 (2 voturi)    
    Te avem pe tine,valoare nationala,Viorele ! (Miercuri, 11 martie 2015, 16:31)

    Plagarus [utilizator]

    Nici pochii nu-l mai cred ca ar fi sincer cucernic,bietul penal Ponta Viorel .
  • -5 (5 voturi)    
    Presa din tara asta incita la ura religioasa!!!!!! (Miercuri, 11 martie 2015, 18:58)

    Presa din tara asta nu promoveaza democratia!!!!!! [anonim]

    Presa din tara asta nu este o institutie democratica: incita la ura si intoleranta religioasa. ar trebui reclamata la CEDO!!!!!!!!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    minti! (Miercuri, 11 martie 2015, 19:13)

    Natasa [utilizator]

    Ponta, iar mananci rahat! Baiatul matale e intr-o scoala privata, fata asemenea! Lasand la o parte ca teroretic nu ai bani sa-ti permiti taxele uriase de le platesti, nu ai facut nicio cerere sa faca religie, scolile private nu-s pe lista de interese BOR (inca!). E praf in ochii prostilor ca sa arati ce plin de valori morale esti.
    In alta ordine de idei, pentru ca mai sunt 3 luni de scoala si pentru ca scoala nu ofera o alternativa, eu mi-am inscris coopilul, dar de la anul, vai de zilele directorului si inspectoratului care o sa imi spuna ca daca nu face religie sta pe hol sau la biblioteca! Si ca mine sunt multi altii!
  • +2 (2 voturi)    
    ! (Miercuri, 11 martie 2015, 19:24)

    Natasa [utilizator]

    Sa-i spuna careva unde ii sunt inscrisi copiii premierului Ponta, poate a semnat deputatul si ala are copiii in scoala de stat! Scarba mincinoasa si fara jena, mamitica aia de se vaita ca e agresata de presa nu-ti carpeste doua peste botul ala impertinent?
  • +1 (1 vot)    
    de stanga (Joi, 12 martie 2015, 9:36)

    Tritonul [utilizator]

    Cele mai mari minciuni reprezinta in viziunea individului valori. Si asta cica-i politician de stanga!
  • +1 (1 vot)    
    In Romania se instiga la ura pe motive religioase! (Joi, 12 martie 2015, 10:56)

    In Romania se instiga la ura pe motive religioase [anonim]

    In Romania se instiga la ura pe motive religioase. Nu a existat niciodata democratie, doar o manipulare!
  • 0 (0 voturi)    
    Tocmai ateii se dau eroi civilizatori (Vineri, 13 martie 2015, 10:15)

    Nica [anonim]

    Nu stiu cum se face ca exact ateii se dau drept eroi civilizatori, ei care au uitat ca au improscat lumea cu comunism. Deci, nu vorbiti voi de modernitate, ateilor! Dar se pare ca in tara asta nu mai scapam de comunism niciodata!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by