DNA: Victor Ponta creeaza o confuzie grava in opinia publica prin aceea ca pune la indoiala datele prezentate la bilantul DNA

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 4 martie 2015, 12:06 Actualitate | Esenţial


Directia Nationala Anticoruptie afirma, intr-un comunicat, ca premierul Victor Ponta creeaza o confuzie grava in opinia publica prin aceea ca pune la indoiala datele prezentate la bilantul DNA, date referitoare la confiscarea si recuperarea de produse infractionale, dispuse de instante, in dosarele penale deferite justitiei.

Procuroul sef al DNA Laura Codruta Kovesi si presedintele Klaus Iohannis au vorbit la bilantul DNA
de saptamana trecuta despre gradul de recuperare de doar 10% de catre ANAF. Despre acest lucru, Ponta a afirmat: "A fost asa, o mica pacaleala. N-ati aflat si de ce (prejudiciile aduse statului s-au recuperat doar in proportie de 10%, n.red.). Ne trebuie hotarari definitive si irevocabile", potrivit Gandul.info.

Ce sustine DNA in comunicatul, venit ca reactie la afirmatia premierului de la RTV:

In incercarea de a justifica gradul scazut de recuperare a prejudiciilor, de catre A.N.A.F. (institutie aflata in subordinea Guvernului, prin Ministerul Finantelor) premierul Victor Ponta afirma ca 'e asa, o mica pacaleala' faptul ca A.N.A.F. nu ar recupera decat 10% din prejudiciile constatate in dosarele penale, pretinzand ca, in realitate, nu ar exista hotarari judecatoresti care sa impuna aceasta recuperare, ci doar sechestre ce nu ar putea sa angajeze ANAF in recuperarea prejudiciilor.

Or, in Raportul anual de activitate al D.N.A, la a carui prezentare a participat personal si primul ministru Victor Ponta, la data de 24 februarie 2015, se mentioneaza urmatoarele:

"Hotararile judecatoresti ramase definitive in cauzele DNA in anul 2014 au inclus confiscarea si recuperarea de produse infractionale in suma de peste 310.000.000 euro, de 3 ori mai mult decat in anul 2013. Daca aceasta suma ar fi efectiv executata, ar putea fi asigurat fondul de salarii pe care statul il plateste medicilor din Romania intr-un an. Este important ca organele fiscale sa execute efectiv aceste hotarari."
Aceste hotarari judecatoresti sunt executorii, iar institutia abilitata sa le puna in aplicare, in sensul recuperarii efective prejudiciilor este A.N.A.F. (Agentia Nationala de Administrare Fiscala).

Este adevarat ca, in acelasi Raport se precizeaza, intr-un paragraf distinct, si ca ￯in 2014 valorile indisponibilizate de DNA au fost de peste 303 milioane euro, ceea ce reprezinta de peste 13 ori bugetul nostru pentru un an￯. Aceasta suma se refera la sechestrele aplicate la dosarele trimise in judecata si reprezinta o valoare independenta de cea aferenta produselor infractionale, constata prin decizii judecatoresti ramase definitive, imprejurare pe care orice fost procuror o cunoaste.

Sinteza integrala a Raportului de activitate al DNA pe anul 2014, asa cum a fost prezentata, pe data de 24 februarie 2015, de procurorul sef al DNA, doamna Laura Codruta Kovesi, este postata la www.pna.ro, sectiunea Comunicate urmarire penala, comunicat nr. 356 din 24 februarie 2015.

De asemenea, DNA publica pe pagina sa de Internet, informari cu privire la solutiile de condamnare definitive, la momentul pronuntarii acestora, sub forma de comunicate de presa. In materialele respective sunt trecute si dispozitiile instantelor privind despagubirile civile sau confiscari, dispuse in vederea acoperirii prejudiciilor constate de judecatori.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12428 vizualizari

  • +43 (49 voturi)    
    Asta am asteptat! (Miercuri, 4 martie 2015, 12:22)

    mcv [utilizator]

    Grav lucru era daca nu iesea DNA cu acest comunicat. Pe acest nesimtit nu-l trage nimeni de urechi, indiferent ce debiteaza. S-a creat deja o obosnuinta si in presa, ca atunci cand individu' debiteaza lucruri, nu-l mai taxeaza nimeni, caci e oarecum de asteptat de la el sa debiteze lucruri. Ori, asta nu e posibil. Nimeni, dar absolut nimeni nu m-a putut insulta pe mine, ca cetatean, nici pe departe, cat ma insulta aceasta rapandula. Si i se permite sa continue s-o faca.
    • +16 (20 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 4 martie 2015, 12:49)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui mcv

      • +1 (5 voturi)    
        ha,ha (Miercuri, 4 martie 2015, 16:59)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        polobic mai pune o portie de ciorba de potroace.ca te enervasi si faci riduri.
    • +12 (16 voturi)    
      Chiar asa (Miercuri, 4 martie 2015, 13:31)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      Asa resimt si eu, personal, orice minciuna a plagiatorului. Imi creeaza fluturi in stomac, ma simt jignit si umilit. Victor Ponta trebuie sa plece neaparat din functia de premier.
    • +6 (12 voturi)    
      Gogu (Miercuri, 4 martie 2015, 14:43)

      mgu [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      Un submediocru,neam prost si coate goale de PM.Are tot interesul sa nu ia,asa cum i-a promis lui Gadea, sediul Intact in primul rind.Celelalte executari sunt ale "oamenilor de bien din fotbal:Becali cu veri cu tot,Copos,MM Stoica si multi altii.De toti panglicari astia din puscarii va avea nevoie la legerile din 2016.Sa cinte pe Antene ce vrea el,sa minta fraieri cu un mic si o bere,sa-i duca pe stadion sa-l vada pe PM italian sau pe ex PM Mari Britanii.Nu poate mai mult decit sa-si plimbe"tartita aia de 100 de kg cu antemergator.Vorba cuiva...un gauzar.
    • +1 (3 voturi)    
      rapandula?o fi hermafrodit. (Miercuri, 4 martie 2015, 16:57)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      Du-ta movule si te culca,ca deranjezi.
  • -31 (39 voturi)    
    Ponta (Miercuri, 4 martie 2015, 12:23)

    xanti [utilizator]

    Nu te lua de DNA ca o baga la puscarie pe sora,mama,fica,nevasta,amanta si pe tine eventual si e pacat.
    DNA a devenit ca sfintele moaste ,de neatins nici fizic dar nici verbal ,noul gestapo.
    • +11 (15 voturi)    
      Explica-mi si mie (Miercuri, 4 martie 2015, 13:07)

      sile [anonim] i-a raspuns lui xanti

      Omul pretinde ca nu are hotarari definitive. DNA zice ca s-a referit numai la hotarari definitive.
      Cum ajungi de aici sa faci legatura cu gestapo?
      • +1 (5 voturi)    
        atentie la articol (Miercuri, 4 martie 2015, 17:31)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui sile

        Mai Sile daca era-i un pic atent ai fi inteles..Premierul a dat si un exemplu, dar probabil in ura ta pt.Ponta nu l-ai luat in considerare El spunea cam asa, ca la guvern mai precis la ministerul finantelor vin hotariri-judecatoresti irevocabile cu un anumit prejudiciu (in bani desigur) pe care guvernul le recupereaza.Mai departe el a dat exemplu cu o masina si spune dumnealui daca o masina de o suta de mii de euro prejudiciu statul recupereaza doar cinci mii nu este in regula.Domnule Sile daca tu esti prejudiciat de o suta de mii de euro si vine o instanta si spune ca ai dreptate dar nu poti recupera prejudiciul integral doar cinci mii de euro ce ai zice?asta incerca mirlanul sa zica.
    • +9 (13 voturi)    
      mentalitate de borfas (Miercuri, 4 martie 2015, 13:15)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui xanti

      Pt. unii stim ca era mai bine cu PNA-ul creat de Bombo...Din fericire, era lor a cam apus, iar Romania se apropie din ce in ce mai mult de Apus. Spre ciuda tuturor puilor de comunisti, securisti, nomenclaturisti si filo-rusi.
    • +6 (10 voturi)    
      Asta a priceput capsorul tau? (Miercuri, 4 martie 2015, 13:21)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Na, fiecare judeca dupa cit il duce capul. Si de unde nu-i nici dumnezeu nu cere. Asha ca ignora minusurile, sunt date de aia de la dna toate.
    • +4 (8 voturi)    
      Tu esti ma Diaconescule? (Miercuri, 4 martie 2015, 13:28)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ti-au pus bratari si te-ai suparat pe ei ca vacaru' pe sat?
    • +4 (8 voturi)    
      mare pacat (Miercuri, 4 martie 2015, 13:42)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui xanti

      mare pacat ca nu te baga si pe tine. poate o sa aberezi mai putin dupa aia.
  • +23 (27 voturi)    
    Confuzie intentionata (Miercuri, 4 martie 2015, 12:27)

    Daniels22026 [utilizator]

    Plagiatorul nostru a mai zis o mica-mare minciunica. Omul asta minte cum respira, bine-a zis cine-a zis.
  • +16 (20 voturi)    
    Premierul (Miercuri, 4 martie 2015, 12:27)

    gigifisiune [utilizator]

    Mickey Mouse
  • +24 (28 voturi)    
    Victor Ponta e Inamicul Public #1 (Miercuri, 4 martie 2015, 12:50)

    emil bobu [utilizator]

    La cat de rai sunt ceilalti, Ponta e si prost si rau.
  • +24 (28 voturi)    
    Nu-i de mirare. (Miercuri, 4 martie 2015, 12:51)

    vali47 [utilizator]

    Victor Ponta a fost și este un reprezentant fățiș al hoților.Ponta nu și-a ascuns simpatiile pentru hoți,participând la manifestații de susținere a acestora.Nu înțeleg dacă toți susținătorii lui Ponta sunt hoți,sau sunt fraieri care cred că vor primi și ei ceva din ce fură gașca.Nu ar fi de mirare,pentru-că am întâlnit oameni care spun despre Becali că este om bun,pentru-că din ce a furat a mai dat la câte un milog sau biserică.Și apropo de biserică,nu o fi păcat să primești ca danie bani de furat?
    • -4 (8 voturi)    
      Furtul necesită mai puțin efort fizic (Miercuri, 4 martie 2015, 13:36)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      și e mult mai productiv decât munca însă trebuie să-ți pui capul la contribuție pentru a evita riscurile. Majoritatea preferă furtul, și, prin încercări succesive vom ajunge să evităm riscurile și neajunsurile provocate de furt.
      Și din comentariile de pe aici, care sunt preponderente la articolele despre hoți, îți dai seama că majoritatea dintre noi preferă să fure. La articolele despre muncă cu greu găsești vreun comentariu.
  • +24 (26 voturi)    
    Normal (Miercuri, 4 martie 2015, 12:56)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Nici nu ne asteptam la altceva de la un plagiator si seful unui partid de hoti, corupti și complici la jaf.
  • +7 (9 voturi)    
    Toti zic ce rau e Ponta (Miercuri, 4 martie 2015, 13:00)

    CititorulComentator [utilizator]

    Dar nimeni nu-l da jos...nici lumea in strada nu iese, hmm.
    • +3 (5 voturi)    
      Asta e una din probleme (Miercuri, 4 martie 2015, 14:05)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Cealalta problema e ce creatura punem in loc...

      Imi votez cactusul in rol de premier, macar nu isi bate joc de nimeni si nici nu face trafic de influenta ca Ponta.
      • +1 (3 voturi)    
        Punem in loc (Miercuri, 4 martie 2015, 16:34)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Un calculator de buzunar, e mult peste nivelul lui Ponta si nu minte :)
  • +8 (10 voturi)    
    Nu e nici o confuzie! (Miercuri, 4 martie 2015, 13:01)

    lili [anonim]

    Ponta procedeaza asa de fiecare data, una spune azi, maine alta si seara la Antena 3 sau la Romania TV spune ceea ce gandeste el de fapt despre un subiect!
    La fel a facut acum: a laudat DNA cand a mers in SUA, a laudat DNA la Bilantul pe 2014 de luna trecuta, a laudat DNA la Brussels cand a mers la UE, dar la Romania TV Ponta a spus exact ceea ce gandeste el despre DNA, adica ceea ce a gandit totdeauna:
    "Victor Ponta: DNA, ANI şi CSM să aibă grijă. Sunt percepute ca unelte ale lui Băsescu."

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/victor-ponta--dna--ani-si-csm-sa-aiba-grija--sunt-percepute-ca-unelte-ale-lui-basescu-287797

    Cine-a crezut vreodata in laudele lui Ponta la adresa DNA ?!
    Eu nu am crezut niciodata, mereu am comentat ca Ponta minte precum respira si este un oportunist de proportii ca toti politicienii romani.
    Astept sa ajunga DNA si la Victor Ponta, sa vedeti atunci cate si mai ales ce o sa ne spuna despre DNA, mai ceva ca E Udrea!!
  • +6 (10 voturi)    
    Pai trebea sa zica si el ceva (Miercuri, 4 martie 2015, 13:28)

    bogdan1477 [utilizator]

    Si pentru publicul uslamist, cit de indobitocit o fi, a recupera doar 10% din prejudicii suna rau. Asha ca a tras o minciuna cit el de mare, cum ca n-ar fi decit sechestre, ca sa aiba si antena3 ce minti vro 3 zile pina se perimeaza subiectul.
  • +2 (6 voturi)    
    Cum ajunge Ponta fara electorat (Miercuri, 4 martie 2015, 14:04)

    Caligula [anonim]

    Nu stiu ce vor vota doctorii, dar prietenii lui din puscarie ar putea beneficia de niste conditii mai bune daca banii recuperati ar fi investiti in puscarii... Dupa cum bine i-au sugerat prietenii SOV si Ciorbea...
  • +2 (6 voturi)    
    Pacaliciul plagiator... (Miercuri, 4 martie 2015, 15:26)

    hot news [utilizator]

    ... si mitoman vorbeste de mici pacaleli ale altora, cele mari fiind exclusiv in apanajul sau.
  • +1 (5 voturi)    
    jos cu ei. (Miercuri, 4 martie 2015, 17:14)

    tepes [utilizator]

    Aveti dreptate domnilor de-la DNA cum ii permiteti sa fie obraznic ,sa spuna el nemernicul ca nu e chiar asa cu prejudiciul,ca doar mesajul vostru este litera de lege..Arestat-ll imediat si inlocuiti-l cu Bica? sau Udrea? mai bine cu cineva de-al case-i ca asa-i cinstit nu-i asa?Si mai dati un comunica pt. desfintarea guvernului de ce nu si a parlamentului. Sa ramanti voi singurii legiuitori sa judecati sa condamnati de ce nu sa si executati.Jos cu tradatorii neamului la puscarie cu ei netrebnicii,sa-si permita ei asa ceva? pina unde poate merge neobrazarea unora.
    • -1 (1 vot)    
      pt tepes (Joi, 5 martie 2015, 10:50)

      ilidia [anonim] i-a raspuns lui tepes

      Daca vrei sa fii ironic, spune-ne si noua. Altfel, daca chiar crezi ce spui, esti dus rau cu pluta. Nu prost, ca prostii se mai pot "destepta", dar cei ca tine Ba.
  • 0 (0 voturi)    
    ponta nu mai stie cum sa atace (Joi, 5 martie 2015, 16:39)

    silviana [anonim]

    dna;pe fata,cu bita,n'a mers,cu ironii debile,n'a mers,se intoarce timid la glume-pacaleli de tip alba/neagra-cu cifrele,banii;transfera situatia a 303 milioane euro din dosarele nefinalizate,pe care nimeni nu'i cere sa'le recupereze,celor 310 milioane euro pe avea obligatia sa le recupere dupa sentintele definitive date in dosarele respective,finalizate;de ce,ca sa dispara coruptia,dezinteresul,incompetenta din guv.ponta care,suspect,are 10% recuperare din 310 milioane euro,paguba la bugetul public,vinovatie pe care o ascunde,mintind..senin ca picat de pe alta lume,incearca si rolul de extraterestru inocent,putin confuz,putin trist,putin speriat,intreaba-ce'aveti cu mine,cu partidu' conducator,cu poporu'-cum de nimic din ce facem,nu e bine' primit,crezut,apreciat-de pe lumea asta-uite,de'aia..pt. ca stat de drept,dna,ani,anticoruptie,justitie,domnia legii=interes public major.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by