Ponta: Daca cei trei milioane de romani din diaspora ar cotiza zece euro pe luna la bugetul social al Romaniei, ar fi o contributie pe care am simti-o

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:46 Actualitate | Esenţial


Victor Ponta
Foto: AGERPRES
Premierul Victor Ponta a afirmat joi ca o contributie de doar zece euro a celor trei milioane de romani care se afla in afara granitelor ar fi benefica pentru sistemul social din Romania.

"Avem o realitate, trei milioane din populatia dinamica cu capacitate de munca din Romania sunt in afara tarii si nu platesc niciun leu la sistemul social. Stiu, se spune ca trimit bani acasa, dar nu-i trimit la scoli, la spitale, la drumuri, la pensii sau la somaj. Ii trimit pe cai private, foarte bine acest lucru. Dar ganditi-va, daca cei trei milioane ar cotiza cu zece euro pe luna la bugetul social al Romaniei, ar fi o contributie pe care am simti-o. Deci, e o problema si cred ca cresterea numarului de contribuabili este singura solutie sustenabila pe termen lung", a afirmat premierul, citat de Agerpres.

Acesta a readus pe tapet tema impozitelor mici platite de romani, care se traduc prin servicii sociale mai reduse fata de alte tari dezvoltate.

"Intrebarea e cum putem cu 16% sa avem si scoli si spitale ca in Germania, unde platesc 48%. Discutia corecta este: un grad foarte scazut de fiscalitate, si Romania are un grad scazut de fiscalitate, presupune servicii sociale mai mici. N-a gasit nimeni solutia magica, atat timp cat nu avem petrolul din Golf si alte resurse, nu a gasit nimeni intr-o societate europeana solutia din care sa ai din ce in ce mai mici taxe si din ce in ce mai mari cheltuieli sociale. Nu ai cum acest lucru", a spus Ponta, la o dezbatere organizata de Fundatia Friedrich Ebert cu tema "Strategia Nationala privind Incluziunea Sociala si Reducerea Saraciei 2014-2020".

In opinia sa, nu poti sa ai venituri corespunzatoare pentru investitii in Sanatate si Educatie, daca ai un numar extrem de limitat de contribuabili.

"Sunt de parere ca, daca ai un numar extrem de limitat de contribuabili, cum poti sa ai venituri prin care sa investesti in Sanatate, in Educatie, in incluziune sociala. Aici ma gandesc, pe de o parte, la munca la negru, si acesta este motivul pentru care Guvernul a luat o masura de dreapta - reducerea contributiilor de asigurari sociale la angajator. In mod normal, ca un adevarat Guvern de stanga, as fi redus contributiile la angajat, nu la angajator. Noi am spus: hai sa luam la angajator, ca sa fie un stimulent pentru combaterea muncii la negru sau a salariilor la gri - jumatate pe cartea de munca, jumatate in mana. Insa si efectul pana la urma combinat, nu doar al reducerii CAS, al dezvoltarii economice, a fost acea bariera psihologica pe care am avut-o in societate, sa avem un numar mai mare de angajati fara carte de munca decat numarul pensionarilor", a aratat Ponta.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















35181 vizualizari

  • +43 (51 voturi)    
    Si nu contribuie? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:40)

    CatalinBanu [anonim]

    Oamenii astia trimit bani in tara sau ii cheltuie cand ajung aici. Ca sa contribuie cu 10Euro pe luna asta inseamna sa cheltuie de minim 40 euro, ca statul va incasa TVA-ul imediat.

    Avand in vedere ca domnul Ponta ar trbeui sa simta foarte bine acesti bani, dar de fapt nu ii simte, inseamna ca este ....
    • +41 (45 voturi)    
      pacalici-din-carti si logica... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:53)

      titiacs [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      pai io zic asa : daca pacalici-din-carti si tata-socru + bombonel ar DONA cele 347,(3) case atunci se rezolva problema locativa pentru 89765,65 familii ! Ce zici ? Sau probabil in cei 3 milioane nu i-ai inclus pe copii , pe unul din soti sau parintii care NU LUCREAZA ( sunt familii in care lucreaza doar 1 din 4-5 ) ! Posibil sa fie vreo 20 milioane de romani in diaspora ?! Scuze , de fapt cred ca i-a NUMARAT frumuselu-sova si "magister " dragnea ca la referendum ! Ia o pauza , baietas ! NU AJUNGE CA DONEAZA TOATA EUROPA FONDURI , dar noi le praduim ?
      • +17 (19 voturi)    
        imi permit sa aduc o mica revizuire (Vineri, 30 ianuarie 2015, 17:59)

        tibirk [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

        imi permit sa aduc o mica revizuire pe ceea ce ai zis, in rest e ok.
        In ghilimele citatul: "NU AJUNGE CA DONEAZA TOATA EUROPA FONDURI" PE CARE VOI LE PRADUITI?

        Suma propusa/// s-ar numi taxa pe cetatenie :))))
        • +9 (9 voturi)    
          bate toate topurile (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 4:38)

          thatchme [utilizator] i-a raspuns lui tibirk

          prostiilor cu afirmatia de mai sus. si prostia parlamentarilor din mascva cu condamnarea reunificarii germaniei e pe locul doi acum dupa ce spune pm victor necopta cu taxa pe diaspora. imbecilitate e putin spus.
        • 0 (0 voturi)    
          SOS SOS SOS LAS CA VIN AMERICANII... (Marţi, 3 februarie 2015, 20:11)

          HOHOHO [anonim] i-a raspuns lui tibirk

          taxa auto au impus-o,urmeaza taxa de ROMAN,ponta se gandeste ca asa vor renunta multi la cetatenie si poate sa ajunga si el presedinte.......vedeti sa nu inceapa cu atentate si sa zica ca au venit talibanii si la noi....PERICOL PUBLIC
      • +8 (8 voturi)    
        ineficienta (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:46)

        ovhutu [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

        Statul german tocmai a anuntat ca a adunat 600 miliarde taxe pe 2014. Ia tu exemplu si pune mana la strans/recuperat/casat taxe.
        Esti ieftin cu "daca ar contribui, s-ar cunoaste"
    • -24 (30 voturi)    
      pai atunci (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:08)

      titi [anonim] i-a raspuns lui CatalinBanu

      sa nu mai platim nici noi impozite, mergem cu salariul intreg la cumparaturi, ca oricum statul isi face incasari din TVA, nu?
      Pe de alta parte, daca beneficiezi de cetatenie romana, ai drept de vot si toate celelalte drepturi ce decurg din asta, cred ca ar trebui sa ai si niste obligatii.
      • +11 (11 voturi)    
        Nu mai aberati, va rog... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 20:32)

        Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui titi

        Cei care muncesc inafara tarii trimit oficial in Romania circa 4 miliarde de euro anual. Si mai si platesc impozite in tarile din UE, deci o alta parte din bani ajung din nou in Romania sub forma de ajutoare. Dumneata cu cat contribui?Ca eu unul, dupa 12 ani de contributie, imi fac analizele pe bani mai multi la spitalele de stat decat la privat pe motiv "ca nu sunt fonduri" decat pentru asistatii sociali si urgente? Si am un salar muuuult peste media nationala.
      • +11 (11 voturi)    
        ?!? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:45)

        ilie de la scularie [anonim] i-a raspuns lui titi

        ..."beneficiezi de cetatenie romana". Cum adica? Cetatenia e un beneficiu? cetatenia e un drept al oricarui roman. PUNCT! Asta nu inseamna sa platesti taxe, nu inseamna sa ai nici un fel de obligatie.
      • +2 (2 voturi)    
        da am obligati (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 9:30)

        gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui titi

        fata de familia mea care m-a crescut , nu am nici o obligatie fata de hoti din parlament si guvern, din bani trimisi acasa se duc si la guvern ceva prin tva, deci tot dau ceva pt tara, si daca a-si plati sa zicem impozit in romanica, atunci am sa ma duc la ponta sa il iau de git daca vin acasa si nu am sosele, spitale, scoli pt copii, pt ce sa ii dau lui, sa faca s.x ul mare el si hoti lui, sau sa dea la biserici, de fapt el vrea asa sa acopere gaura care a facut-o in campania electorala ca a dat bani in stinga si dreapta din bani poporului nu din buzunarul propriu sau de la "sponsori" , pina la urma a-si da 10 euro pt nevasta-sa si la urma daca face treaba buna ii dau si "tips" vreo 5 asa da
      • +1 (1 vot)    
        stimabile, (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 12:34)

        ovi [anonim] i-a raspuns lui titi

        bani pentru "social" dau in tara in care beneficiez de servicii. Din banii pe care Ponta vrea sa-i dau lui, nu beneficiez de nimic in schimb. De ce nu dai tu (si Ponta) 10 euro, pt romanii care traiesc in alte tari?
    • +30 (36 voturi)    
      De ce sa contribuie? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:49)

      ADRIANA [anonim] i-a raspuns lui CatalinBanu

      Dar de ce ar contribui un roman din diaspora la bugetul Romaniei? Si eu am stat cativa ani plecat intr-o tara civilizata din Europa cu serviciul si statul roman nu m-a ajutat cu absolut nimic. De ce as plati ceva statului roman? Ba din contra, pt. orice serviciu la ambasada Romaniei din tara respectiva (de exemplu emiterea certificatului de nastere a copilului care mi s-a nascut acolo), se platesc cel putin 60 de euro taxe.
      • +29 (33 voturi)    
        Mda, sau mai mult (Vineri, 30 ianuarie 2015, 14:35)

        antrax [utilizator] i-a raspuns lui ADRIANA

        Eu am platit 100 in Luxembourg pt certif de nastere. Si inca 110 pt pasaport, valabil 3 ani. A trebuit sa astept pt ambele acte, la pasaport durata poate fi si pana la 6 saptamani (la noi a venit dupa 3, dar am mai pierdut inca o saptamana pana sa-l pot recupera, pt ca nu stiu ce problema era pe undeva).
        Pe de alta parte certificatul de nastere emis de statul Luxembourg m-a costat 10 EUR , si am primit totul pe loc (am primit 5 certificate cu timbru - de fapt pt asta au fost cei 10 EUR, 3 fara si inca 2 internationale).

        Dar ca de obicei, Tonta abereaza. Multi din cei plecati din tara platesc inca impozite pe cladirile detinute in Romania. Si mai fac vizite, turism, cumparaturi, etc. Dar deh, daca statul stie sa dea pomeni electorale si nu mai are de unde aduna malai pt aia multi si pr... errr votanti.
      • 0 (0 voturi)    
        De aia (Joi, 21 ianuarie 2016, 11:44)

        Cata [anonim] i-a raspuns lui ADRIANA

        Dar la vot mureati sa votati! Ce va pasa voua? Votati unde traiti! Drepturi la greu ... obligatii mai putin ...
    • +30 (34 voturi)    
      1.000.000 (Vineri, 30 ianuarie 2015, 15:22)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      TU in campanie din 2012 parca ai promis 1 MILION de noi noi locuri de munca!
      TU la alegerile din 2014 ti-ai batut joc de cei 3 milioane din diaspora.
      TU nu ai facut nimic din ce ai promis!
      Tot TU vii acum si dai vina ca ei nu iti dau tie mai multi bani ca TU sa ii irosesti in voie.

      Ponta TU meriti la DNA, Tribunal, Puscarie, locuri dinastea selecte pentru partidul tau unde numai cei mareti si alesi ajung nu la Guvern, Parlament.

      (poate ar trebui sa inlocuiesc TU cu Imcapabilule/Mincinosule/Plagiatorule si n alte).
    • +19 (23 voturi)    
      Daca ponta ar demisiona tot romanu ar simti o (Vineri, 30 ianuarie 2015, 16:18)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      mare usurare.
    • +5 (5 voturi)    
      E de-ajuns doar o simulare, nu? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 22:11)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      Sa roage un economist sa-i faca o simulare: Daca oamenii astia nu ar trimite bani in tara, cu care se construiesc case, se renoveaza, se mobileaza, se cumpara terenuri, se cumpara medicamente, se sustin copiii in scoli, se incep mici afaceri, se platesc impozitele pe case - si cate altele... Cum ar arata oare bugetul statului?
      Sper ca nu i-ar placea sa asiste la o greva a celor din diaspora!
  • +59 (63 voturi)    
    daca fruntashii p$d ar cotiza (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:43)

    un domn [utilizator]

    MINIM 100 mil euro de fes pana la 31.12.2015 timp de 3 luni de zile...s ar ajunge la un rezultat si mai bun !
    • +27 (31 voturi)    
      Dacă și cu Parcă ... se plimbau c-o barcă (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:24)

      Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      dacă Dacă nu era Parcă parcă se-neca.

      Dacă eu aș primi 0,1% din sumele nerecuperate de la idioții care au dat tunuri statului român nu ar mai trebui să mă ingrijorez de nimic, eu, neamul meu, județul meu pentru 100 de ani de-acum încolo și l-aș plăti bine pe Mickey Mouse să mă distreze în fiecare seară pe Disney Channel Junior.
      In situatia asta aș cotiza și eu la buget 10 euro pe lună în fondul alocat pușcăriilor (și aș face lobby să plătească și alți "Cotizația Mickey"= 10 euro / lună).
      EȘTI UN "JENIU" Mickey! Te iubesc!
  • +39 (45 voturi)    
    Bashti (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:44)

    Soljenitin [utilizator]

    La munca, cersetorule, nu la intins mana! Adica ce, nu ai simtit cele 4 miliarde de euro trimise anul trecut de disapora in Romania? Esti nesimtit, in cazul acesta, daca nu ai simtit, carlane. Iar apoi ce ar fi sa mai si stimulezi productia interna, carlanas, decat sa tot intinzi mana sa ti se dea? Ai dat de fundul sacului in urma comportamentului iresponsabil din campanie, sau ce?

    Iar apoi tot nu am inteles de ce este necesara prezenta ta in executivul Romaniei? De ce trebuie sa fii tu acolo? Sau, si mai bine, de ce trebuie sa fie psd la guvernare? Cine v-a votat pe voi?

    DEMISIA SI MARS AFARA!
    • +21 (31 voturi)    
      eu zic sa cotizam (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:34)

      gebeleizis [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Daca fiecare roman, de afara sau din tara ar cotiza 10 euro/luna, s-ar strange suficient cat sa platim bonusuri grase la DNA, sa-i salte pe absolut toti infractorii Romaniei, inclusiv politicienii care prin abuzuri sustin infractorii.
      Eu zic sa cotizam cu cate 10 euro/luna catre o forta de politie cinstita, catre un Parchet nepatat si catre judecatorii care aplica legea.

      Sunt convins ca intr-un an s-ar curata complet tara de mizerabilii care o distrug sistematic. Un vot din cand in cand nu ajunge. Zic sa cotizam si sa incepem curatenia chiar cu Prim Cersetorul...
  • +50 (54 voturi)    
    Provoci GREATĂ (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:51)

    CiprianNicolae1 [anonim]

    După ce i-ati zgornit din propria tara si i-ati trimis printre străini să isi câstige un trai decent , le-ati distrus familiile , i-ati umilit când au vrut să isi exprime un drept constitutional acum vii si le ceri să cotizeze . Cât tupeu pe acest impostor . Sper ca in 2016 , diaspora să dea de pământ cu tine si cu clica ta de mafioti , psd-ul să devină doar un partid de tristă amintire in istoria României .
    Daca nu ai fi făcut cadou 400 de mil de dolari Rompetrolului , daca nu ati fi plătit miliarde Bechtelului pe un crâmpei de autostrada , daca nu ati fi jefuit miliarde prin contracte cu statul ale clicii de partid s.a.m.d am fi avut si scoli , si spitale , si ajutoare sociale ,pensii , salarii decente si românii nu ar mai fi fost nevoiti să plece prin străini .
    SIKTIR .
    • -15 (25 voturi)    
      din cate imi aduc aminte (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:10)

      marcel [anonim] i-a raspuns lui CiprianNicolae1

      basescu ne-a indemnat sa ne gasim de lucru afara.
  • +24 (28 voturi)    
    HAHAHHA (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:52)

    abrahamlincoln [utilizator]

    mai ponta....esti nebun ?????
  • +52 (56 voturi)    
    hopa! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:52)

    Gobelin [utilizator]

    daca e vorba de contributii, brusc ai 3 milioane?
    si cand e vorba de sectii de votare, ai doar 100.000?
    dom'le, prostul e tot prost pana la capat.
    uite mai Puie: ANAF a recuperat doar 8% din prejudiciile stabilite de instante in cazuri de coruptie, marea majoritate oameni din partidul matale.
    n-ai vrea tu mai degraba sa asmuti ANAF-ul pe grangurii astia?
    • +2 (6 voturi)    
      3 milioane (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:27)

      Aramis [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

      in fiecare luna
      • +2 (4 voturi)    
        nu vorbeam de parai (Vineri, 30 ianuarie 2015, 14:56)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Aramis

        era vorba de "cotizanti"
  • +28 (30 voturi)    
    prostii (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:52)

    Jaj [utilizator]

    Din cei 3 milioane sunt si copii, care sunt asigurati din oficiu, plus platesc asigurare in alta tara fiindca au nevoie de sistemul medical unde locuiesc iar nu ai voie sa platesti in doua tari (stiu fiindca am vrut !!!) Iarasi o idee proasta, poate ar fi mai bine totul daca nu ati fura atat, nu numai in acest sistem dar nici din drumuri si autostrari, fara firme de partid, etc...
  • +25 (27 voturi)    
    N-ar vrea tontul asta ... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:53)

    mitg [utilizator]

    ... sa puna impozitul pe venit la 99%? La ce ne trebuie bani? Ne da Ponta un ulei si-o punga de faina!
  • +60 (62 voturi)    
    Nu e TNR? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:54)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Am citit stirea asta ieri, dar eram convins ca e vorba de site-ul timesnewroman.ro.
    Deci ai oameni in Romania care sug la tzatza statului fara sa faca nimic si fara sa plateasca nimic, dar tu ai pretentii de la cei care muncesc afara si platesc taxe in acel loc?

    Am si eu o propunere pt Ponta: daca toti hotii care fura din greu din bugetul statului ar fi prinsi, li s-ar confisca averile si s-ar baga la bugetul statului, Romania si-ar putea plati brusc toate datoriile si ar mai ramane si vreo cateva zeci de miliarde pentru investitii in infrastructura.

    Mickey Mouse ramane Mickey Mouse, nu ai ce sa-i ceri.
  • +49 (51 voturi)    
    cele 3 milioane.... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:55)

    tweety [anonim]

    ....au plecat din tara EXACT pt a NU contribui la umflarea buzunarelor comunistilor si hotilor care ne conduc! celor 3 milioane VOI ar trebui sa le platiti cate 10 euro/luna! nesimtitule si hotule!
  • +30 (34 voturi)    
    IDIOTULE! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:56)

    dandra [utilizator]

    Toti banii tarii ii dai catre biserici!!!!
    • +25 (27 voturi)    
      Corect IDIOT! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:36)

      Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Ce nu-si da seama cretinul, e ca noi trimitem deja vreo 100eur/luna la familie. Ce, nu-s bani suficienti injectati in economia romaneasca???

      Si-asa am de gand sa ma retrag la pensie in Romania... unde o sa traiesc pe seama pensiei adunate in urma carierei in vest. Ce-ar fii, dupa o logica similara, sa scoata o lege cei de aici, si sa ma penalizeze ca nu-mi folosesc pensia pe care mi-o dau ei, pentru a trai (si sustine economic) tara care mi-a dat serviciu.

      Noi NU avem nicio responsabilitate significanta pentru Romania, care din cauza guvernelor sale corupte a mentinut economia si calitatea serviciilor la un nivel care ne-a cam gonit din tara. Sa zica mersi pentru banii care deja ii trimitem... iar daca vor mai mult, sa se-mpuste efectiv singuri in picior (ca altfel oricum o vor face figurativ daca vin cu astfel de lege).
    • -6 (8 voturi)    
      asta e o dezinformare (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:14)

      ramona [anonim] i-a raspuns lui dandra

      politicienii trec pe la biserici si doneaza cate 3 lei doar in campanie. Hai sa ne prefacem ca nu vedem padurea de copaci.
    • 0 (0 voturi)    
      fara (Duminică, 1 februarie 2015, 19:25)

      romeo [anonim] i-a raspuns lui dandra

      Sunt de acord cu d-voastra.Acum cateva zile se vorbea la stiri ca guvernul nu mai are bani de pensii si alte ajutoare.Bisericile si inclusiv salariile preotilor sunt suportate(partial ) de guvern. Avem cca.10000 de biserici si cca.400 de spitale care arata cum arata(vedeti stirile ) .Biserica ne taxeaza de cand ne nastem pana murim dar nu plateste impozite.Aici sunt banii dumneavoastra! .........Asta ca sa nu uitati
  • +32 (34 voturi)    
    Da-mi sectie de votare si iti dau banii (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:56)

    fLoreign [utilizator]

    Dar in mod cert nu pe tine o sa te las sa-i gestionezi!
  • +28 (30 voturi)    
    asa asa (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:57)

    mikeyu [anonim]

    zi-le domnu socialist, mama lor de diasporisti. au plecat acolo sa se imbogateasca, in occidentul decadent.

    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    ― Margaret Thatcher

    Nemernicule
    • +10 (12 voturi)    
      a uitat (Vineri, 30 ianuarie 2015, 15:23)

      CJ. [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

      A uitat sa mentioneze ca sunt dusmanii poporului si tradatori de neam si tara.
      • +4 (6 voturi)    
        asa (Vineri, 30 ianuarie 2015, 16:50)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui CJ.

        multumesc, mi-era lene sa scriu toata propaganda :)
  • +15 (17 voturi)    
    michi maus (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:57)

    ion popescu [utilizator]

    incredibil ce seamana cu michi maus
  • +16 (18 voturi)    
    Daca... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 11:58)

    c026radco [anonim]

    ....gasca de penali din PSD-ul lui Ponta ar fura cu 10% mai putin de la bugetul de stat atunci fiecare roman ar simti asta.
  • +27 (29 voturi)    
    Calcul simplu ba fatza-de-tur (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:00)

    bogdan192 [anonim]

    Mama cate franturi logice la un prim ministru...

    Capsunarii trimit in tara vreo 3.2 miliarde de euro pe an. Adica vreo 100 de euro de caciula de capsunar pe luna.

    Statul incaseaza din banii astia doar din TVA 25% adica aproximativ 25 de euro per capsunar per luna.

    Domnu' fatza-de-dos prim-sinistru, vreti bani in plus la buget fara sa munciti pentru ei? De ce pana mea credeti ca au plecat aia departe de familii, casa, prieteni, in alta tara? Ca le era prea bine cu statul asta care le lua ~70% din venituri doar din taxe si impozite? Ar fi mai bine daca v-ar mai da pe langa aia inca 10% doar ca-s cetateni romani?

    Sictir ba!
  • +13 (15 voturi)    
    si inca ceva (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:00)

    mikeyu [anonim]

    daca ai fi competent ca pm, daca n-ai politiza, daca n-ar fi noapte si saraci in romania, daca... daca... daca...
  • +24 (26 voturi)    
    A prins glas plagiatorul (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:01)

    SergiuPanait [utilizator]

    A stat cuminte 2-3 saptamani dupa alegeri si iar a inceput cu obrazniciile...

    Oricat ar cotiza toti romanii de prin lume, politicienii nostri tot ar ciordi banii, ca niste mega nemernici ce sunt...

    Dar ar avea probabil plagiatorul Ponta de unde sa dea mai multe pomeni gen Rompetrol si Loteria Romana.

    Hot ordinar...
  • +14 (16 voturi)    
    In concluzie, daca NU si NU, (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:05)

    ofCAER [utilizator]

    de ce nu-ti dai demisia, dr. ponta?
    De ce, acu' fo' 3 luni, cind matale erai presedintele Romaniei iar Ca.-C.-A. Tariceanu era prim- ministrul tau, ziceai ca nici gind s-o schimbi p-aia de 16 %?
    Si ce-ai face matale cu 3.000.000 x 10 = 3.000.000.000 EURO? Ii dai tu la biserici?
    Auzi, da' nu cumva le stabilesti tu romanilor din strainatate "taxa pe vot"?
    • +2 (4 voturi)    
      inmultirea (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:29)

      Aramis [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

      3.000.000 x 10 = 30.000.000
      • 0 (0 voturi)    
        fara (Duminică, 1 februarie 2015, 19:29)

        romeo [anonim] i-a raspuns lui Aramis

        Si eu am facut un calcul si tot cam 30000000 de euro inseamna salariile preotilor din Romania
    • +4 (8 voturi)    
      matematica (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:42)

      calin [anonim] i-a raspuns lui ofCAER

      putin gresit calculul, cu cateva zerouri, dar oricum, nici 30.000.000 euro nu sunt de neglijat
      • +6 (8 voturi)    
        normal ca nu-s de neglijat (Vineri, 30 ianuarie 2015, 14:33)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui calin

        cand te asteapta Olguta la Craiova sa-i aloci 48 de milioane pentru o sala de sport, nu?
    • +2 (6 voturi)    
      Mea culpa. (Vineri, 30 ianuarie 2015, 15:46)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

      Da' macar va este clar ca n-am plagiat rezultatu'!
  • +22 (24 voturi)    
    what? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:05)

    nicdan [utilizator]

    Asta e complet tembel? Nu isi da seama ca principala problema cu banii nu e lipsa lor ci GESTIONAREA lor? Sa plateasca mai multi cei plecati pentru ce? Pentru austostrada spre Comarnic? Si are pretentia asta dupa ce a vrut sa ii lase fara drept la vot si a spus ca plecati fiind de multa vreme nici nu mai prea au treaba cu tara
  • +17 (19 voturi)    
    Urale pe stadion!!! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:06)

    delavrancea [utilizator]

    Dar daca ati fi investit banii cheltuiti pentru a ii aduna pe romani (de voie sau de nevoie) pe arena nationala , in altceva...nu ar fi fost mai eficient pentru noi toti ?Dar despre sumele delapidate prin achizitii , nu spui nimic Miki?Nu achizitiile spuse la TV , ci cele zilnice.Eu unul din cretini nu va mai scot ...zi de zi de zi!Ma opresc ca sa-mi dea totusi prioritate la postare redactia.CRETINILOR! PSEUDOPOLITICIENI!
  • +13 (15 voturi)    
    3 milioane de romani (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:06)

    iAHIM [anonim]

    Aceşti 3 milioane de romani, într-un mod sau altul,
    ( ca investiţie în ţară - construcţii de imobile, întreţinerea copiilor, cadouri, sau ajutor la familie, etc.), în medie, cel puţin 100 euro pe lună, zece luni, înseamnă pe an circa 3 miliarde de euro intrări, care se consumă, în diverse moduri, din care statul încasează tva de 24% pînă acum şi care înseamnă circa un miliarde de euro, deci mai mult de zece euro cît înţelege domnul Ponta. Deasemeni trebuie a se avea în vedere situaţia ca aceşti din aceşşti trei milioane, dacă ar fi în ţară o mare parte ar putea fi încasatori de indemnizaţie de şomaj, care se plăteşte de la bugetul de stat.
  • +16 (18 voturi)    
    viclenie (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:07)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    hehe...dupa asta o sa se trezeasca un alt coministoid din PSD si o sa zica: "oh..pai cine nu cotizeaza inseamna ca nu se identifica cu tara, deci nici sa voteze nu poate, etc". ei stiu foarte bine ca nu vor primi bani care sa le finanteze statul lor social si pomana electorala. asta e doar prima miscare din ceva mai amplu...
  • +13 (15 voturi)    
    Dar de ce (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:08)

    SKLR87 [anonim]

    la bugetul social ? Sunt o gramada de fundatii, orfelinate, azile de batrani, spitale, scoli etc care sunt sigur ca accepta donatii. De ce sa dai statului 10 euro ca doar 2 sa ajunga intr-un spital, cand poti sa dai 10 euro direct spitalului ?
  • +19 (21 voturi)    
    daca.... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:13)

    danright [utilizator]

    ... cei trei milioane de romani din diaspora n-ar trimite deloc bani in tzara, atunci ai simti cu adevarat, nesimtitule!
  • +11 (13 voturi)    
    Spitalele se finanțează din CASS (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:13)

    hic sunt leones [utilizator]

    nu din impozitul de 16%.
    Iar procentul acela vehiculat pentru Germania se referă la cele mai ridicate venituri, nu la medie.

    Apoi, cetățenii români care se află în afara României - cel puțin teoretic - plătesc taxe în țările de rezidență și nu beneficiază de servicii sociale (apropo, dle Ponta, ”școli și spitale” nu reprezintă servicii sociale).
  • +11 (13 voturi)    
    Daca politicienii ar fura si risipi mai putin.. (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:14)

    Marian74 [utilizator]

    Visez si eu...
  • +12 (14 voturi)    
    Daca Ponta si colegii lui n-ar mai fura... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:16)

    gugurila [utilizator]

    S-ar strange mai mult de 30 de milioane de euro pe luna. 300? 3000? :)
  • +9 (11 voturi)    
    NERUSINARE ! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:18)

    ing. Die Nicolae Alexandru [anonim]

    ASOCIATIA "ROMENI DI PADOVA"
    Dle Prim-ministru ,NERUSINAREA DOMNIEI VOATRE NU ARE LIMITA !
    Cu buna stiinta "pierdeti" din vedere faptul ca DIASPORA contribuie direct si indirect la balanta financiara a Romaniei cu cca. 10 MILIARDE €/AN !
    Fapt pentru care ,MAFIA POLITICA pe care o coordonati ,ne "RASPLATESTE" sistematic cu UMILINTA!
    Poate in curand vom auzii si de bine !
    De la Padova
    ing. Die Nicolae alexandru-Presedinte.
  • +12 (14 voturi)    
    Hai seeeerios ... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:20)

    AnonimTM [anonim]

    Platesc 48% taxe in strainatate si sa-ti mai dau si tie, preferabil fara chitanta Gigele ... ca ar mai manca si gura voastra de politicieni / consilieri / baronei o casa ... asistati sociali incompetenti ce sunteti.
    Toti umblati cu 3 masini, da sunteti saraci lipiti pamantului si va trebe asistenta sociala ...
  • +14 (16 voturi)    
    Diaspora plateste (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:20)

    Catalin [anonim]

    Diaspora contribuie la bugetul romaniei din plin
    Stiu ca disapora trimite in tara peste 4 miliarde de euro anual, sunt bani ce intra in economie, o parte din acesti bani sunt pentru a plati impozite, taxa de proprietate, unii din ei au si asigurare pentru sanatate in tara.
    Daca am calcula doar TVA-ul aferent al acestor bani ce intra in tara, plus restul incasarilor de care beneficiaza statul prin multiplicarea acestora in economie rezulta o cifra de peste 1 miliard de euro anual contributie a diasporei la bugetul Romaniei
    E adevarat, aceasta suma nu poate acoperi cat a furat ponta si compania in 2014, dar nu pot nici ei sa trimita mai mult pentru a acoperi furtul
  • +5 (9 voturi)    
    Adica 30 milioane lunar? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:20)

    Martinezu [utilizator]

    Cu banii astia nici nu va puteti plati cotizatiile la PSD.
    Pai numai Hrebe face citeva zeci de milioane pe luna. Ma rog cind, era liber.
  • +15 (17 voturi)    
    Tocmai din cauza unuia ca asta nu vreu sa revin (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:22)

    Unul plecat din tara [anonim]

    Oare cat tupeu poate sa mai aiba maimuta asta pe nume Ponta?
    Cum se face ca in urma controalelor DNA nu s-au putut recupera sute de miliane de euro desi s-a dovedit nevinovatia celor implicati?

    Colectati acei bani mai intai, apoi colectati toti banii datorati de cei mai mari datornici ai Romaniei care sunt tot FSN-isti (incerc sa include toate partidele aici) si apoi mai vedem daca este nevoie ca cei plecati din tara sa mai cotizeze ceva.

    In plus, cei plecati trimit o gramada de bani in economia Romaniei oricum, asa ca nu vad care e problema lui.

    Ultimul comentariu, dar nu si cel din urma, mai opritiva din furat prieteni si o sa aveti bani pentru sistemul medical si pentru tot ce mai trebuie facut in Romania!
  • +11 (13 voturi)    
    Cersetorule, lasa-ne !! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:24)

    Costin Simion [anonim]

    Daca traiesc in alt stat, platesc pentru asigurare sociala, medicala, pensia, autostrazi, spitale si scoli, in acel stat, pentru ca acolo beneficiez sau voi beneficia de ele. De ce as plati unui alt stat, sume de care nu stiu daca voi beneficia vreo data. In statul (altul decat Romania) in care traiesc ceea ce faceti dumneavoastra se numeste CERSETORIE si este ilegala, sanctionata cu amenda penala sau seri la racoare!!! Cata vreme nu stiti sa fructificatii legal cei 100 EUR (in medie) pe luna pe care-i trimitem LEGAL in tara (prin viramente bancare la vedere- ca nu vine nimeni cu geanta cu bani la negru acasa) vezi scaderea procentului de recuperare TVA ... adica sa va faceti meseria de Prim Ministru, va sugerez, politicos sa lasati locul altuia care v-a fi in stare sa incaseze macar 24 de EUR, adica TVA la cei 100 EUR pe care-i trimitem noi in Romania si care ajung tot in comert la chioscuri de paine sau magazine de constructii, ca doar nu-i pune mama la saltea....
    • -8 (10 voturi)    
      pentru dreptul la vot (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:20)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui Costin Simion

      Pana la urma cetatenia romana impune si niste obligatii, nu numai drepturi. Sau, cei care s-au mutat in strainatate, ar putea renunta la ea.
      • +6 (6 voturi)    
        ?!? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 22:07)

        DT34 [utilizator] i-a raspuns lui eugen

        Cam ce obligatii ar avea? Sa-i cante ode lui Ponta? Sau ce?
        Daca maine spune ca toti cetatenii romani sa plateasca 10 Lei pentru fiecare zi cand trag mai mult de 10 guri de aer, dumneata crezi ca e obligatia dumitale sa platesti?
        Nici macar Ceausescu nu reusise sa faca asemenea afirmatii timpite.
  • +12 (14 voturi)    
    Of .. of .... mai .. mai (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:25)

    vali_s [utilizator]

    Iar a tras asta pe nas?
    Maine ne trezim cu o taxa de protectie pentru cei care au rude peste hotare, sau prieteni, daca ai plecat la munca afara si ai lasat bunicii sau parintii aici, bang o taxa de 1000 euro anual.

    Aloooooo . Mickey Mouse .... oamenii pleaca fara pt. o viata mai buna.

    Pleaca in alt stat pt. ca sunt mai bine platiti, cotizeaza taxe si impozite catre statele respective dar primesc in schimb servicii, educatie pt. copii, asistenta medicala.

    La noi platesti o carca de bani la stat, dar copilul trebuie sa-l dai la o gradinita privata sau mai nou la o scoala privata, cand ajungi pe la un spital trebuie sa ai grija sa nu te imbolnavesti si sa te fereasca sfantul sa nu ai bani la tine pt. tot; de la hartia igienica de la WC pana la aspirina care ti-o prescrie medicul.
    La noi trebuie sa ai bani de Jeep, apropo vezi ca ministresa ta de la mediu tocmai si-a tras o bijuterie de genul, nu de alta, dar daca nu ai 4x4 ramai in zapada sau intr-o groapa de pe autostrazile suspendate, imaginare sau cine stie ce alt drum.
    La noi va bateti joc de bani, iar Curtea de Conturi care trebuia sa vegheze asupra fiecarui ban cheltuit, intcmesc niste hatii sau rapoarte la misto, altfel cum ajungea ministresa ta de la Mediu sa-si ia Jeep in loc de Duster.
    Vorbesti de masuri sociale, dar arunci cu banii in stanga si in dreapta catre baronii locali care te-au pus acolo sus, ai grija doar de ai vostri, sa aiba masini scumpe si case scumpe, halal socialism.
    Daca ii intrebui ei sunt cinstiti ca lacrima, dar fac afaceri doar cu statul si cu politrucii pusi de ei in functii de conducere.
    Mi-e scarba de sistemul politic de la noi, inca astept sa cada Casa Poporului peste voi, in plen sa fiti toti acolo si sa dispareti ...... huaaaa
  • +2 (6 voturi)    
    Si nu ca in Germania ... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:25)

    AnonimTM [anonim]

    ... dar nici ca in lumea a 3-a ...
    Tinuti in viata cu minim, scolit de popi, ca sa trudim pentru stat si biserica. Hai pa!
  • +10 (12 voturi)    
    Da' de ce??? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:27)

    C.C. (Cinste Coposu) [utilizator]

    De ce sa nu se Munceasca AICI? De ce nu exista Productie? De ce sunt atatia Hoti In Conducere? De ce atata Bataie De Joc???? Taxe mari, Impozite Uriase pentru Pensii Speciale, neacoperite de contributii pe masura... De ce se dau bani nemunciti de pomana? Si mai vor bani...
  • +11 (13 voturi)    
    Furati mai putin si vom avea suficienti bani (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:33)

    MG [utilizator]

    Furati mai putin si vom avea suficienti bani. Comunist hot pomanagiu
  • +7 (9 voturi)    
    Bai "dumneata" esti prost?? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:34)

    Nea Omu' [anonim]

    Nu cumva la asta i-au spus "prostanacul"?
  • +10 (12 voturi)    
    A innebunit prostul ! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:35)

    Ceauceau [utilizator]

    Mergi acasa mai dotore . Esti un exemplu negativ pentru societatea romaneasca .
  • +8 (10 voturi)    
    10 euro/luna / ROMÂN "înstrăinat" (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:36)

    anisoara [anonim]

    d-nul Ponta, cred că ar fi bine sa pleci şi mata un pic în diaspora ...şi să cotizezi .... aşa cât te lasă inima ..
    ce zici ?
  • +8 (10 voturi)    
    de ce sa plateasca la un buget din care (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:38)

    __alex__ [utilizator]

    se fura jumatate?
    Daca ticalosii din P$D n-ar fi furat, s-ar fi facut de doua ori mai mult cu banii existenti.

    Daca ponta tacea, nu era el...
  • +11 (13 voturi)    
    Imbecil (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:38)

    Alexandru Jecu [anonim]

    Imbecil.
  • +11 (13 voturi)    
    Greu cu diletantii (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:38)

    MPopa [utilizator]

    Dintr-un raport al BNR: in 2013 romanii din strainatate au trimis in tara peste 4,2 miliarde euro. Nu intra aici banii care au fost trimisi in tara prin alte metode decat circuitul bancar.
    Si dl. Ponta vrea sa-i puna sa cotizeze 10 euro pe luna pentru asigurari sociale ... N-ai ce sa-i ceri, e cu totul pe langa realitate.
    Ce e mai grav este ca tot incearca sa asmuta saracii din tara impotriva celor din diaspora, de parca romanii care au plecat s-au dus sa stranga bani pentru un iaht mai luxos, nu pentru a-si ajuta familiile ramase aici.
  • +9 (11 voturi)    
    Dom'le prim-ministru, (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:42)

    valy_74 [utilizator]

    Acele milioane de romani au plecat in tari straine pentru ca demagogii ipocriti din politica si guverne nu au habar cum sa le ofere un loc de munca decent. Daca ai fi muncit o saptamana la un privat, nu ai mai indrazni sa sustii asemenea populisme imbecile.
    Dottore, incaodata , in Germania impozitul este PANA LA 48%!! Incepe de la 12%. Chiar si goagalu' lu pretenu'tu' stie asta.
  • +11 (13 voturi)    
    Ce scoală a făcut Ponta? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:44)

    vali47 [utilizator]

    Ponta a chiulit și la școala elementară,dacă nu înțelege că românii din diaspora trimit în țară mai mult decât cei 10 euro milogiți și guvernul lui Ponta încasează mai mult de 10 euro de fiecare român.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu stiai? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 22:02)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      A terminat facultatea de Mitomanie cu titlul de Dr. Pinochist.
  • +13 (15 voturi)    
    Ponta tu administrezi atat de prost banii (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:52)

    emil bobu [utilizator]

    incat orice contributie in plus ar fi irosita.

    E vina ta ba hotule! Dispretul pentru diaspora e o trasatura tipica a comunistilor.
  • +13 (15 voturi)    
    si daca ati fura voi mai putin (Vineri, 30 ianuarie 2015, 12:52)

    Rumpelstilstikin [utilizator]

    "ar fi o contributie pe care am simti-o"
  • +7 (9 voturi)    
    ponta (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:00)

    gabry [anonim]

    Dar daca eu trimit 10 euro in fiecare luna , sistemul sanitar ce face pentru mine ?
  • +11 (13 voturi)    
    Alta timpenia marca Ponta (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:06)

    emigrant [anonim]

    Titlu corect al articolului ar trebui sa fie: "Alta timpenia marca Ponta" bazat pe reciprocitate: atita timp cit el sustine pe propriul cont un limbaj suburban atunci avem si noi dreptul sa-l etichetam folosind cuvinte din aceeasi categorie, inteleg ca acesta este limbajul pe care-l intelege.

    Ce pacat ca prostia nu doare.....
  • +8 (10 voturi)    
    Marea dilema... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:06)

    Johanis [utilizator]

    sa plateasca toti sau doar cei care au putut vota?
    Pacaliciule! Nu stiu cum mai te prezinti in fata copiilor tai sa le spui ca romanii nu l-au vrut pe tati presedinte, dar tati nu-i lasa pe romani sa traiasca dupa cum doresc!
  • +12 (14 voturi)    
    ESTI NEBUN ???????? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:12)

    amichele [utilizator]

    Cum dracu' faceti voi astia de la guvernare de gasiti solutii numai la cei care muncesc? Eu as propune altceva .... Lasati-va salariile de parlamentari + delegatiile + banii ptr chirie in Bucuresti desi aveti apartamente proprietate acolo + banii pentru cabinetele de parlamentar , la bugetul de stat pentru 1 an de zile si vedem ce se intampla ..... Oricum ne furati de la revolutie incat nu cred ca paguba ar fi prea mare in buzunarele voastre. La ce pana mea crezi ca am plecat din Romania ??? De bine ?????? Oricum atunci cand ma intorc in tara, apelez la cabinete stomatologice si spitale private. De ce? Pentru ca am muncit, am bani si imi permit eu si familia mea .... pentru ca muncesc 12/14 ore pe zi si pentru ca nu am avut concediu de mai bine de 2 ani. Am plecat din tara pentru ca eram satul sa va acopar gaurile si sa va umplu buzunarele. Ne calcati in picioare demnitatea si onoarea de romani !!!!!! Brucan avea dreptate si ne-am suparat pe el atunci cand a afirmat ca ne trebuiesc 20 de ani sa ne trezim ..... uite ca au trecut 25 de ani si inca suportam mojiciile voastre.
  • +7 (9 voturi)    
    Zau? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:14)

    siska [anonim]

    Nene ponta, bagati fiscul in corzi, faceti-l sa fie ca-n America (acolo le frica de fisc ca de moarte), bagati schestru pe toate averile evazionistilor si familiilor lor (unde e cazul) si recuperati toti banii furati de acestia ( ca doar ici-colo am vazut recuperati citiva bani de bomboane), dati legi antifrauda fara portite de scapare si mai vorbim dupa aia ! Te bagi ?
  • +13 (15 voturi)    
    nemernicule (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:22)

    dum_i [utilizator]

    Plange mama, plang bunicii de fiecare data cand dupa 2 zile in romania trebuie sa plec inapoi la munca afara pentru ca aici ca doctor eram cersetor la colt de strada.

    Niciodata nu o sa mai imi pot face craciunul si pastele cu familia mea de aici. Din cauta ta nemernicule.

    Tu nemernicule si ciracii tai ati dat afara 3 milioane de oameni.

    Tu nemernicule si ciracii tai ai facut atatea fete romance prostituate si barbati romani culegatori de capsuni.

    Nu cred ca HN are voie sa publice ce cred eu ca ai merita de la mine si de la cei 3 milioane de romani. Ca apropo sunt mult mai multi.
    • -8 (10 voturi)    
      sincer cred ca ai o problema (Vineri, 30 ianuarie 2015, 14:53)

      rares [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Multe situatii sunt triste, din cate vad si a ta, dar ca sa dai vina absoluta pe altcineva pe care nici nu-l cunosti personal pentru propriile neimpliniri, mi se pare absurd. Daca cei 3 mil de oameni ar fi plecat toti o data cu venirea lui Ponta la guvern as fi zis.
      Dar cu siguranta nu e asa. Imi pare rau pentru tine, dar cred ca primul pas in rezolvarea problemelor tale e sa-ti constientizezi propriile greseli. Inainte sa te ajute altii trebuie sa fii capabil sa te ajuti singur.

      Dar ai dreptate cu subfinantarea din sanatate, cam la asta te obliga, sa pleci afara. Iar in acest an bugetu sanatatii a scazut cu inca 0.2%, probabil era prea mare.
      • +5 (7 voturi)    
        Daca nu am avea probleme toti, nu am fi postaci! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 15:59)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui rares

        Asa ca, fii bun si lasa problemele personale pe care crezi ca le are dum_i si concentreaza-te pe subiectul in discutie...
        Sigur ca cei 3.000.000 sunt plecati din Romania intr-o lunga perioada, dar nimeni pina la dr. Ponta nu a avut tupeul sa le ceara sa cotizeze!
      • +3 (3 voturi)    
        multi au plecat (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:58)

        DT34 [utilizator] i-a raspuns lui rares

        din cauza lui Iliescu, altii din cauza minerilor...Ponta, Iliescu, Nastase, aceeasi palarie.
  • +7 (9 voturi)    
    frumos....? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:25)

    adi [anonim]

    acest om ne-a povestit ca a trait modest la Paris o vreme. Deci stie ca multi romani traiesc in strainatate cu mancare de 1,5 euro pe zi.
    ....si are obrazul sa spuna ca astia ar fi bine sa ne trimita 10 euro pe luna...pentru ce ? Nu suntem noi in stare sa ne producem mancarea noastra ? Si dreptul de a produce mancare a devenit un monopol? ...pe care noi nu-l avem ?
  • +8 (10 voturi)    
    Parca acum 1 sapt se critica Diaspora (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:26)

    Miky60 [utilizator]

    Acum 1 saptamana toti sareau ca "nu diaspora a salvat Romania" cum ca faptul ca noi am batut 400km ca sa votam a fost degeaba ca "numarul a fost mai mic ca diferenta intre Iohannis si ponta, dar acum toti sar "sa ne ajute"... cat de duplicitari sunt multi romani... Mai, noi din diaspora v-am mobilizat pe voi sa iesiti la vot, dac anu am fi facut noi mobilizarea acum erati condusi de ciuma rosie ilici-nastase-ponta! Asa ca trebuie mereu sa ne multumiti, cat veti mai trai!
    Cat despre propunerea plagiatorului-sef, mi-e mila de prostia lui.
  • +4 (8 voturi)    
    Nesimtit, asta vrea sa le dijmuiasca salariul! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:30)

    ..13 [utilizator]

    De ce sa plateasca statului ca din cauza Primului Mincinos si a celor de o teapa cu el au plecat romanii in afara tarii...

    Crede cinevai ca nu le era mai usor sa ramana in tara daca aveau locuri de munca, salarii pe masura muncii depuse si fara atatia politruci care sa le dijmareasca salariile????

    HAI PA Ponta!
  • +7 (9 voturi)    
    doctorat...dar facultate? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:30)

    adi [anonim]

    candva Ceausecu a facut un calcul: 6 stiuleti pe metru patrat, deci la un hectar vor fi..... productia pe care trebuie sa o scoatem la hectar !!!
    Ca are doctorat o stim cu totii... dar oare facultate are ??....dar liceu?
  • +6 (8 voturi)    
    rusine!!!! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:32)

    jurca cristina [anonim]

    nu vati saturat de furat vreti sa furati si pe cei din diaspora,si asa ii furati dar vreti cu acte in regula sa-i furati,rusine,reduceti salariile voastre cu 10 la suta si contribuiti la acoperirea gaurilor pe care l-ati facut!!!!rusine !!!!!
  • +9 (11 voturi)    
    Catre domnul Prim Ministru... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:33)

    Nea Omu' [anonim]

    Alias sef de c.r la moara de vant.

    Cand ai fost ultima data la un psihiatru? Cred ca ti-a c-am venit timpul...sau macar in vizita pe la DNA impreuna cu tata socru' daca nu cer prea mult!
  • +5 (7 voturi)    
    3 mil. (Vineri, 30 ianuarie 2015, 13:39)

    IVO [anonim]

    dacă plagiatorul și toți care au condus țara până acum făceau ce trebuia pt. ea și oamenii ei, nu să fure din buget, ăia 3 mili. erau acum acasă și lucrau pt.țara asta nu pt. altele! acum toți, în frunte cu Iliescu fac pe niznaiu.
  • +13 (15 voturi)    
    ma simt insultat... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 14:15)

    realn [anonim]

    de fiecare data cand il aud pe omul asta ca deschide gura. Am inceput sa o iau personal, sper sa nu ma intalnesc niciodata cu el fata in fata.

    Cat au praduit si au jefuit tara, cati bani pierduti de la UE si el spune ca oamenii domiciliati in alte tari sa contribuie la BUGETUL Ro?

    Oricat de mult tupeu ar avea, aceasta atitudine nu se explica doar prin tupeu
  • +5 (7 voturi)    
    mitul 16% (Vineri, 30 ianuarie 2015, 14:19)

    un anonim [utilizator]

    Cota mitica de 16% de care vorbesc toti in campanie dar care in realitate nu exista.
    Daca adunati toate taxele si impozitele de pe fluturasul de salariu iese undeva pe la 50%
    Iar daca vrei sa cheltui banii ramasi (ce moft!) mai scoti din buzunar TVA si accize.
    Deci, de unde minciuna asta cu impozitul de 16% platit de romani la stat?
  • +5 (7 voturi)    
    auzi la el...10 euro la bugetul social (Vineri, 30 ianuarie 2015, 14:33)

    Ion Zapada [utilizator]

    ca sa aiba el de unde da pomenile electorale...
    tataie, puna mana la munca, colecteaza banii si apoi cere bani diasporei pentru bugetul social.

    AUzi neobrazare la el...sa dea diaspora cate 10 euro pe luna, asa ca vrea Pontachel.
  • +4 (6 voturi)    
    Romani din disapora (Vineri, 30 ianuarie 2015, 15:30)

    CJ. [utilizator]

    Sunteti rai si haini. Dupa ce ca votati impotriva hotilor si le stricati planurile, nici nu vreti sa dati si voi acolo un amarat de 10 euro pe luna ca sa mai fure si omul un ban cinstit. Rusine sa va fie! O sa-i aduceti in sapa de lemn
  • +3 (5 voturi)    
    Esti prost? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 15:39)

    Sosetica [anonim]

    Mai, mai.. cand a trebuit sa votam, nu contau cele 3 milioane de oameni, nu ar fi trebuit sa avem drept de vot. Acum vrea bani si apeleaza la noi, existam, e constient de noi? Mai, manca-mi-ai ..de dobitoc infect ce esti, ca nu mai scapam de tine! Dar tu cu ce contribui mai la stat? Mai bine taci, ca faci mai mult bine. Gargara asta ne aduce la disperare. 10 euro?! Dar cand cheltuim venind acolo si bagam bani in turism si in toate cele, aia nu vezi? Idiotule! Cat m-am abtinut sa nu te injur, ca mi-ai dat si ban de pe pagina de facebook (desi am fost onesta si SIMTITA mai ales), dar le meriti.
  • +3 (5 voturi)    
    Comportamentul aberant continua! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 15:41)

    EllySt [utilizator]

    Se pare ca d-l Ponta nu poate sa scape de ura pe care o are pe diaspora pentru ca a luat PSD-ului (si dumnealui) ultimele doua mandate de presedinte.
    Mi-as dori foarte mult sa vad (pe film) cum a reactionat d-l Ponta cand a realizat ca a pierdut alegerile.

    Probabil ca prin aceasta luare de pozitie vrea sa demonstreze ca cei care nu ar fi meritat sa voteze au schimbat optiunea celor care l-au votat pe dumnealui.

    De ce ar trebui sa plateasca cineva care munceste in alta tara o suma lunara? Daca cineva vine in Romania si are nevoie de servicii medicale merge la o clinica privata si-si plateste serviciile medicale, iar statul roman primeste o parte din bani prin impozit.
    De asemenea, ceea ce revine statului din sumele trimise este extrem de important pentru bugetul tarii si acopera alte cheltuieli ale statului efectuate pentru cei plecati.

    D-l Ponta ar trebui sa-si ia o vacanta prelungita de la conducerea guvernului si sa reflecteze daca este potrivit pentru aceasta functie. Orice om normal vede ca de fapt pentru el se potriveste sa fie copilot, invitat la televiziuni, scriitor pe FB sau partener de vacante al d-lui Ghita.
    Functia de PM este o palarie mult prea mare pentru d-l Ponta.
  • +2 (4 voturi)    
    Mda (Vineri, 30 ianuarie 2015, 15:56)

    electron [utilizator]

    O noua stupizenie marca Ponta. Asta vine la tandem cu ce a zis Geoana ca da 20000 de euro la toti care se intorc in tara in urma cu ceva ani
    Sunt curios ce idee ar avea ca sa oblige oamenii sa plateasca acei bani? Asta nu i-a trecut prin cap mod sigur.
    Ce ma sperie pe mine este ca tot o tine mortis ca la noi se plateste numai 16% si ca este fiscalitate mai mica la noi decat in Germania.
    Dar specialistii in economie zic ca la noi munca este prea tare taxata; daca iei 100 de lei in mana, firma mai da la stat inca undeva la 80 de lei. Pe langa asta avem aproape cel mai mare TVA din Europa (din aia 100 de lei mai dam 24 la stat).
    Ponta tot incearca sa reintroduca cotele de impozitare, pentru el pare sa fie un mod de a castiga alegeri, din lupta asta de clasa dintre cei care castiga 1000 de lei si cei care castiga 3000 de lei. Uita ca el ii pus acolo sa gaseaca moduri ca aia care castiga 0 sa castige macar 1000 de lei si cei care castiga 1000 de lei sa castige 1500 sau 2000. Dupa ce face toate astea si ne demonstreaza ca chiar face ceva cu impozitele alea "putine" pe care le platit atunci sa vorbim de cote diferentiate
  • +5 (7 voturi)    
    From Botswana with love... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 16:00)

    Sandu Babanu [anonim]

    Eu lucrez in Botswana. Cat e cursul Euro/PL Botswaneze? Nu de alta, dar sa stiu cam cate PL sa pregatesc in contul alora 10 Euro...
    • +3 (5 voturi)    
      :-) (Vineri, 30 ianuarie 2015, 16:37)

      dan.d [utilizator] i-a raspuns lui Sandu Babanu

      exact la asta ma gandeam cand am citit shtirea :-)
      da' nu eram sigur ca " trece " comentariul :-)
      in alta ordine de idei: inaine te alegeri parca aveam mare excedent, nu trebuiau impozite noi? sau distorsioneaza presa, nu a zis el asha ceva?
  • +3 (5 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 30 ianuarie 2015, 16:27)

    [anonim]

  • +2 (4 voturi)    
    Bani (Vineri, 30 ianuarie 2015, 16:31)

    Dofi [anonim]

    De ce se cere tot de la popor?.Banii care au fost sustrasi de cei incorecti unde se capitalizeaza apoi la ce se folosesc? Poate CEI RESPONSABILI SA RASPUNDA.?
  • +4 (6 voturi)    
    raspuns pentru guvernantii nostrii (Vineri, 30 ianuarie 2015, 17:05)

    marcu [anonim]

    Daca domnul ponta (cu p mic pentru ca nu merita sa fie scris cu P mare) ar fi renegociat redeventele la petrol si nu ar fi sters datoria Kamunai Gaz de 400 mil de euro n-ar mai fi fost in situatia sa cerseasca de la romanii din diaspora!
  • +2 (4 voturi)    
    despre contributii!!!!! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 17:18)

    user [anonim]

    propun ca cei care au promis 1 mil de locuri de munca (nu nu din bugetul statului) sa contribuie cu 10 euro pe luna pentru fiecare roman plecat pentru a crea oprotunitati sa-i putem primi acasa;
    si inca 10 euro pe luna pentru cei care i-au votat si crezut in minciunile lor;
    dle ponta reduceti cheltuielile guvernamentale si parlamentare, nu mai cersiti bani pentru salariile voastre; fiecare parlamentar sa doneze 10 euro pe luna pentru sanatate, batrani si scoli!!!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    taxa (Vineri, 30 ianuarie 2015, 17:28)

    eduard [anonim]

    Daca nu distrugeatzi si nu vindeatzi fabricile , uzinele , petrolul , padurile etc, oamenii care sunt in strainatate aveau un loc de munca aici . Ei nu trebuiau sa plece din Romania si lucrau aproape de copii lor si va plateau impozite voua 600 de somnorosi care statzi in parlament . Eu va intreb pe totzi dar in primul rand pe tv. Ponta Ce ai facut dumneata ori guvernantzii Romaniei , pentru oamenii dn strainatate ca sa meritatzi cei 10 euro de persoana ?
  • +3 (5 voturi)    
    asa e (Vineri, 30 ianuarie 2015, 17:34)

    AlexRatoi [utilizator]

    Sa dea si ei 10 euro contributie sociala! Foarte bine, dar nu poti plati de doua ori contributia sociala, pentru esti o singura persoana, indiferent in ce tara lucrezi. Deci, sa semneze Ponta un acord de colaborare cu alte tari pentru ca romanii sa nu mai plateasca acolo contributia sociala. Sau sa plateasca contributia mai putin 10 euro care vor fi platiti lui Ponta. E posibil asa ceva?

    De asemeni, contributia sociala e ceva ce platesti pentru a primi inapoi. Deci ce are de gand Ponta sa ofere in schimbul a 10 euro pe luna unei persoane care locuieste in alta tara?

    Am scris o logica dupa care se fac lucrurile, dar vad ca lipseste de la premier.
  • +2 (4 voturi)    
    sper (Vineri, 30 ianuarie 2015, 17:35)

    unualibro [utilizator]

    ...sa o simti undeva.
  • +2 (4 voturi)    
    tatiana_sava 19@yahoo.com (Vineri, 30 ianuarie 2015, 17:43)

    sava tatiana [anonim]

    daca ai oferi 3 milioane de locuri de munca,ai avea cei 10 euro de la fiecare ,ai avea un popor mai fericit ca ar fi mai putine familii destramate
  • +3 (5 voturi)    
    DE CE SA VA PLASTEASCA VOUA?! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 18:04)

    Vasdf [anonim]

    DACA NU LE OFERITI CONDITII AICI, de ce sa plateasca aici?!

    Pentru ca i-ati infierat ca "rumani", din nastere?! Las' ca or sa renunte si la cetatenia rumaneasca, daca-i frecati la gulie!
  • +5 (5 voturi)    
    sunt bani (Vineri, 30 ianuarie 2015, 18:10)

    geli [anonim]

    sa ia de aici:
    http://www.gandul.info/stiri/catedrala-mantuirii-neamului-110-metri-inaltime-12-lifturi-capacitate-5-000-de-pelerini-cost-400-milioane-de-euro-video-4599935
  • 0 (2 voturi)    
    ntintrepido@yahoo.com (Vineri, 30 ianuarie 2015, 19:03)

    Buhalo Elisabeta [anonim]

    Deacord noi ce lucram.Daca promiteti ca va veti interese de romani redusi in orice tip de sclavie.Iar pe acestia sa-i aduceti acasa si se le redati demnitate omeneasca.Adica casa si servici.Asistenta medicala si suport psihologic.
  • +4 (6 voturi)    
    mai intelighentule (Vineri, 30 ianuarie 2015, 19:55)

    dan.c [utilizator]

    Pai oamenii astia d-aia au plecat: sa scape de asistatii tai zdraveni si buni de munca da' care primesc "venit minim garantat". La loc, 4!
  • 0 (2 voturi)    
    ....... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 20:01)

    Cezar [anonim]

    Politicienii ar trebuii sa cotizeze, ca au de unde!!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Indiganta de o alta nerusinare a premierului (Vineri, 30 ianuarie 2015, 20:04)

    Maria [anonim]

    Cum a putut ajunge prim ministru o persoana cu asa o gandire rudimentara si fara nici o logica si bun simt? Sunt putini contribuabili pentru ca sunt putine locuri de munca . Clasa politica si guvernul au obligatia de a gandi si a pune in miscare o strategie sa imbunatateasca economia Romaniei sa creeze locuri de munca,pentru cetateni si mai ales pentru tineri . Sa adopte legi impotriva coruptiei si a sistemului de relatii si rudenii in modul ca tinerii de valoare ,sa ramana in tara nu sa ia calea strainatatii.Cum sa fie obligat un cetatean roman cu domiciliul in stainatate sa contribuie la sistemul de sanatate ,de invatamant ,la pensii ,la somaj,cand ei muncesc si traiesc in alta tara si acolo beneficiaza de toate aceste drepturi?Cu ce ajuta statul roman cetatenii sai care locuiesc in afara tarii?Cu sedii ale consulatelor si ambasadelor inadecvate,cu preturi foarte mari ale seviciilor consulare,cu cozi interminabile pentru a anumite documente,cu personal slab pregatiti si arogant?Ce asistenta gratuita ofera Guvernul Romaniei cetatenilor din diaspora ? Cum poate avea nerusinarea sa se gandeasca la o taxa lunara,pentru persoane care merg in Romania cel mult o data pe an si nu beneficiaza de nimic din partea statului roman?
  • +1 (1 vot)    
    de trei milioane de ori zece euro (Vineri, 30 ianuarie 2015, 20:38)

    bosoi cosmin [anonim]

    Contributia ar fi completa daca romanii din strainatate s-ar intoarce acasa si ar ingrosa randurile celor asistati social, ca de locuri de munca nu cred ca se pune problema.
  • +2 (2 voturi)    
    Declaratii mizerabile (Vineri, 30 ianuarie 2015, 20:51)

    smurf [anonim]

    Dupa declaratia asta eu am de gand sa renunt la cetatenie.
  • +3 (3 voturi)    
    Domnului Ponta (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:00)

    Adel Balos [anonim]

    OBRAZNICIE,CINISM sant cuvintele pe care i le pot atribuii D-lui Ponta
  • +5 (5 voturi)    
    La munca nu la intins mana. (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:32)

    dezamagitul [anonim]

    Astea sant singurele voastre solutii economice , incompetentilor .
    Dupa ce ia-ti dat afara facandu-i sclavi pe plantatiile si serviciile de salubritate din Europa , vazand ca nu va pricepeti la nimic vreti sa va trimita bani acasa ca sa va salveze pe voi ultimul guvern neocomunist . Nu-i de ajuns ca au fost umiliti sa plece si sa -si lase copii singuri acasa au trimis bani in tara care erau cea mai mare parte a cresterilor economice din ultimii ani , chiar si tariceanu se lauda ca aveam o crestre economica de i-mi era frica ca vor navali peste noi englezii , germanii,americanii de ce bine este la noi. Stateam ca bula si ma minunam "daca este asa de bine de ce ste asa de rau". Tot asa si albanezo-romanul credincios ponta care merge la biserica doar cu gura ca a ajuns sa-l faca de rusine si Johanis care merge la biserica nu numai in campania electorala. Plagiatorul ponta se lauda si se lauda prin cei de la statistica care au fost mosteniti de la ceusescu , ca aveam niste cresteri economice de speriam vestul , acum vine si intinde mana la cei pe care i-a umilit cel mai mult.
    Sa -ti fie rusine golanule .
  • +4 (4 voturi)    
    ATENTIE !!!!! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:39)

    Viorel [anonim]

    Tonta nu se asteapta sa platim si nici nu vrea.
    Urmatorul pas va fi ingradirea votului pentru cei ce nu cotizeaza.
    Se razbuna pe cei ce l-au indepartat de la ciolan si totodata pregateste urmatoarele alegeri.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu "merge'....... (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 7:13)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Viorel

      Atitta timp cit am doua pasapoarte in buzunar - unul american si unul rominesc -, am dreptul sa votez in ambele situatii electorale.

      Aceste drepturi, nu mi le poate lua nimeni;

      cu atit mai putin o "caricatura" ca victoras...

      care nu face altceva decit sa manince............ciuperci.
      • 0 (0 voturi)    
        ba merge (Duminică, 1 februarie 2015, 7:54)

        viorel [anonim] i-a raspuns lui Cadillac

        Toata lumea cu un pasaport valabil are voie sa
        voteze.
        Cand iti va expira pasaportul va trebui sa platesti taxele pentru reinnoirea lui care vor include si cei 10 euro ceruti de Tonta si aprobati in parlament.
        Atunci vei plati sau te vei enerva si vei renunta la pasaport si totodata la vot.
  • +4 (4 voturi)    
    imbecil (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:42)

    smarandita [anonim]

    acest imbecil are posibilitatea sa aduca miliarde de euro de la UE dar justificat. Acuma vrea bani pe care sa nu-i poata justifica. Minte criminala poate sa aiba acest nataflet a carui gura vorbeste fara creer
  • +4 (4 voturi)    
    Stiam ca nu este capabil dar nici chiar asa (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:45)

    Ionut [anonim]

    Sa ii spuna cineva si lui ca majoritatea romanilor din afara Romaniei baga bani gramada in tara asta. Si nu vorbim de 10 euro. Si nepregatit si cu gura mare.
  • +4 (4 voturi)    
    eu as plati 10 euro luna (Vineri, 30 ianuarie 2015, 22:02)

    sorin [anonim]

    intr-un cont pentru DNA
  • +5 (5 voturi)    
    Draga Pontachio... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 22:15)

    DT34 [utilizator]

    de ce sa ne multumim noi cu 10 Euro? Hai sa facem 100 Euro macar sa simtim si noi, na vine primavara si imi trebuiesc si mie cauciucuri noi la bmw, poate ai si tu dumneata nevoie de inca o vila ceva, sau o plimbare la Dubai (asa, Dubai nu duba), iar pentru cei care stau in tari precum Germania, Franta, Anglia, Belgia, Luxemburg, Elvetia, si alte citeva, sa platesca 1000 Euro lunar ca au de unde, cistiga domnii doctori dublu...
  • +3 (3 voturi)    
    poza-declaratie (Vineri, 30 ianuarie 2015, 22:41)

    Stefan Vasile Andrei [anonim]

    Uitati-va la poza lui din articol.Ce va inspira?
  • +1 (1 vot)    
    Ce-ar fi sa creasca veniturile ? (Vineri, 30 ianuarie 2015, 22:44)

    George [anonim]

    Ce-ar fi sa creasca veniturile romanilor si astfel ar lua impozit mai mare ??? Daca salariul creste de 10 ori, impozitul creste de 10 ori. Nu ... nici vorba ideea e sa mai ia macar 10 euro de la 3 mil. oameni degeaba ...
  • +3 (3 voturi)    
    geniul carpatilor, nu alta (Vineri, 30 ianuarie 2015, 22:58)

    Stars_and_Stripes [utilizator]

    Bine mai tovarase, geniala gindire. Si daca nu vreau sa platesc (pt ca oricum calc prin Romania odata la 4 ani) ce o sa imi faci? Si vezi ca 16% poate n-ar fi totusi putin daca nu ar fi jaful care este si n-ar ajunge banii in buzunarele baronilor. Si BTW, scoate taxa aia pe care trebuie s-o platesti daca renunti la cetatenia romana, sa stim odata un lucru.
  • +4 (4 voturi)    
    Am o idee mai buna! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 23:19)

    Basile [utilizator]

    Politicienii sa-si doneze toate averile la vedere si pe cele dosite. Ce-ar fi daca i-ati scuti pe cei de la DNA sa cheltuie resurse sa va urmareasca?
  • +2 (2 voturi)    
    . (Vineri, 30 ianuarie 2015, 23:44)

    ioana [anonim]

    Cei 30.000.000 euro lunar sa intre intr-un cont separat, si din acesta sa fie finantate constructia de scoli/gradinite/orfelinate/azile de batrani sau dotarea spitalelor. Contractele de executie sau achizitie / facturile / devizele de lucrari / pv de receptie sa fie puse la dispozitia publicului pe internet iar cei ce semneaza pentru achizitii la suprapret sa raspunda penal.
  • +4 (4 voturi)    
    NU (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 0:22)

    Alan [anonim]

    Statu are bani pt BISERICI inultile, si cei in functii mari au de unde fura miliarde, (VEZI arsturile sunt numai pe baza de FURT de la STAT). SI Mr. Ponta, cel fara creier in cap, vrea ca TOT romanul care in primul rind a plecat DIN CAUZA LOR a politicienilor, si hotilor, TOT Romanul acela sa mai trimita bani in tzara? Grosolanie? sau Idiotenie? Poate ambele.
  • +1 (1 vot)    
    buna guvernare (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 0:32)

    az [anonim]

    Guvernul Romaniei ar trebui sa publice periodic indicatori de buna guvernare. De exemplu:
    - rata de absorbtie a fondurilor europene
    - suma totala alocata de UE si ramasa neatrasa

    Stie cineva valorile pentru 2014?
    Cum stau comparativ Polonia, Cehia, Slovenia?
  • +3 (3 voturi)    
    mantarosie.mihai@gmail.com (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 0:36)

    mihai [anonim]

    Am reusit anul trecut sa achit impozitul si dobanzile aferente catre primarie si am fost nevoit sa scot din gura copiilor suma de 2500 de ron.Am inteles ca trebuie sa-mi achit obligatiile si cand am avut posibilitatea am facut-o.
    Multumesc Doamne! Am reusit sa muncesc in strainatate si pot sa intretin familia destul de greu incercata si nu este usor ca muncesti pentru fiecare banut de te ia ameteala.Acum ma imbolnavesc uitandu-ma la televizor si ma cuprinde greata cu fiecare stire mai'' senzationala'' sant mai'' informat''-cine si cat a mai furat,cine si pe cine a turnat si aflu cat de bine am fost prostiti de'' alesii'' neamului.Si daca stiu credeti ca sunt mai fericit?Ma ajuta cu ceva?Se mai poate schimba ceva in viata celor multi aflati la limita saraciei?As da din toata inima nu 10 nu 20...dau 100 dar sa stiu ca se mai poate schimba ceva si nu se vor bucura de acesti bani imbuibatii sistemului corupt pe care ii gasesti la tot pasul din ultima primarie a vasluiului si pana la securistii SRI-isti,ca mai nou aflu ca astea ne conduc.De ce pontalici nu a gasit o solutie mai pe placul nostru ?de ce nu confisca averile tuturor celor ce nu le pot justifica,ca nu a fost un contract netepuit si o privatizare onesta in tara asta,De ce penalii tuturor partidelor nu platesc ei cei zece euro drept recunostinta pentru poporul a carui sange si vlaga au supt.Cred ca cifra ar fi comparabila cu ce putem da NOI, DIASPORA!
    Ne imbolnaviti in fiecare zi cat mai ramaneti in functiile prea bine platite,NU dau 10 euro dau 1000 sa scap tara de asa lepre,dau2000 sa va vad mai repede in puscarie,dau3000 sa va ia averile si sa va vad muncind din greu pentru 10 EURO
  • +3 (3 voturi)    
    Cat de prost poti sa fii sa afirmi asa ceva (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 1:19)

    Dorin [anonim]

    Cat de prost poate fi acest imbecil cand face asemenea afirmatii ?
    Mai are ver-o ratiune ? sau vorbeste asa la plesneala ?
    Vai de tara asta, de ce jigodii e condusa !

    M-am scarbit total... vreau sa plec, sa nu mai aud de aceasta tara condusa de o haita de sacali !
  • +3 (3 voturi)    
    10 euro (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 1:33)

    costysy [anonim]

    Clasa politica in frunte cu idiotii care conduc nu-si pun problema ca vom disparea ca natie...sa zicem ca sunt 3 milioane, dar sunt 5 sau mai multi, au unul, doi sau mai multi copii care invata spaniola, italiana, franceza, germana, engleza...acesti copii vorbesc limba romana asa cum parintii lor vorbesc limbile tarilor unde lucreaza...
    Cei mai multi nu-si permit sa se mai intoarca in tara pentru ca odraslele lor trebuie sa termine scoala inceputa, mai pe scurt sunt romani care nu stiu LIMBA ROMANA.
    Alta parte din ei ramasi singuri in tara nu au invatat pentru nu a avut cine sa-i urmareasca...si uite asa in 15-20 de ani vor fi foarte putini ROMANI in ROMANIA.
    In plus se promoveaza tiganismele, subcultura, sarlatanismul, smecheria...ce 10 euro...sa-i dam ca sa-i invatam pe ROMANI...LIMBA ROMANA.
    PUNE-TI PROBLEMA ASTA DE REZOLVAT DOMNULE PONTA.
  • +2 (2 voturi)    
    E inchis la banca, da' ma duc luni... (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 2:04)

    Dorin Ciobica [anonim]

    Tov. Ponta vrea câte 10 euro de la fiecare român din diasporă; eu lucrez în Botswana, pot să plătesc în moneda de aici, pe 10 ani măcar, să nu fac atâtea drumuri la bancă ? Dacă n-am toată suma la mine, pot să rog un amic negru să mă ajute, să dau câte 35 ?...
  • +1 (1 vot)    
    toate (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 5:42)

    maria [anonim]

    10 euro pe luna? Ce tragi pe nas bai Dottore?
    Trimit tot la citeva luni intre 500 si 1000 US $ ca parintii sa traiasca acolo.
    Ma rog, nu ca Daciana care cumpara cadou de 20 de mii euro la cea mai buna prietena! De. noi aici MUNCIM pentru bani, nu-I furam bre dottore!
  • +1 (1 vot)    
    Victoras, tata... (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 6:59)

    Cadillac [utilizator]

    In caz ca te-ntreaba cineva............

    si ca sa nu mori....................................."naiv",

    eu -personal - trimit in Rominia intre 200 si 400 de Euros LUNAR! (plus hainute pentru Orfelinatul din apropierea orasului nepoteilor mei!)

    Care bani se cheltuiesc in Rominia si nu in Pago Pago.

    Iar daca tu crezi ca vei vedea de la mine 10 Euros pentru intretinerea tuturor parazitilor si 'prietenilor' tai pralea si piranda, te-nseli amarnic.

    Sa-ti fie rusina, magarule.
  • 0 (0 voturi)    
    KSBK (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 8:53)

    ksbk [anonim]

    Banii oricat de multi ar fi niciodata nu vor fi pentru toti la fel. Pentru unii sunt munciti si rasmunciti , pentru altii sunt pomana , pentru altii sunt o valoare care o poti obtine si avea prin diverse metode neortodoxe etc.. . Pentru ca cineva sa vorbeasca despre corecta gestionare a banilor in interes national acea persoana trebuie sa aibe o moralitate demonstrata prin fapte tocmai pentru a avea credibilitate. Cum in ultimi 25 de ani poulatia sa saturat de miciunile , reaua credinta , coruptia , multor politicieni , magistrati , personal din administratia publica , ministere etc ... nu poti veni acum sa spui ca daca 3 milioane de romani care sunt in afara ar contribui ( sub ce forma ? ... donatie , noi taxe etc....) ar da cate 10 euro s-ar cunoaste , si asta deoarece voi domnilor politicieni a-ti demonstrat pentru a nu stiu cata oara, ca sunteti incapabili sa doriti binele ROMANIEI sub toate aspectele asa cum este scris in constitutie . Sunteti prea mici si prea rai ca sa puteti vedea in viitor , iar cum VIITORUL ESTE INSUSI DUMNEZEU care porunceste tuturor sa se pocaiasca si sa traiasca frumos in ADEVAR si plini de fapte bune nu cred ca se va intampla acest lucru la noi in tara unde prin faptele voastre a-ti demonstrat necredinta ( fata de DUMNEZEU SI NATIUNE ) , corupie , hotie , a-ti negociat prost multe contracte de lucrari la nivel national tocmai pentru ca interesul vostru era nu calitatea lucrurilor facute ci asa cum s-a scris in media, interesul vostru a fost si este munai pentru buzunarul vostru asa a-ti devenit milionari , miliardari uitand ca populatia a indurat mizeria voastra si acum doriti la fel .CORUPTI si INCAPABILI sa faceti ceva bun si trainic pentru MARELE POPOR ROMAN pe care voi nu-l meritati chiar daca aveti pretentia ca sunteti romani . Sa va fie rusine .
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta cersetor !,ca premier n-a fost si nu e !! (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 9:23)

    andreesanu [utilizator]

    De cind au luat drumul pribegiei romanii aruncati in strada de imbogatitii peste noapte prin privatizarile dubioase trimit sistematic acasa bani ,bani atitia cit sa nu le moara de foame copii,parintii.
    Asa se face ca acei pribegi numiti capsunari trimiteau acasa cca 6-8 miliarde de euro pe an ,bani care se cheltuiau in Romania contribuind la mentinerea cit de cit a unui nivel de trai acceptabil.
    Odata cu criza s-a mai subtiat fluxul de miliarde de euro
    si guvernul na simtit-o fiind nevoit sa imprumute bani de la FMI.
    Cum hahalera de Ponta se vedea presedinte a privit bugetul ca pe orce mistocareala de derbedeu facind
    un buget de trei lulele doua surcele si care dupa prima luna e varza creata,deja sursele pe care conta
    sunt mult mai mici si asta-i inceputul.
    Ca azi Ponta a intrat in vrie ca Ceausescu ,ca vrea sa mareasca salariul minim ,Ponta trancaneste gura fara cap ca deobicei ,el da din gura ca de unde bani ? la buget n-are .
    Trancanea inconstientul asta ca no sa creasca impozitele si taxele in 2015 !,asteptati sa vedeti .
    Romani mai aveti putin si iesiti in strada fara sa va cheme careva !!!,pe bagabondul asta nu-l prinde pastele la guvern.
  • 0 (0 voturi)    
    O parere (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 10:30)

    BV [anonim]

    http://rodent-blog.blogspot.ro/2015/01/daca-cei-trei-milioane-de-romani-din.html
  • 0 (0 voturi)    
    Cersetor (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 11:05)

    Adrian [anonim]

    Nici primul ministru al Romaniei nu se dezice.... si el un mic cersetor la scara mai mare....pai ce sa invete si romanul sa faca mai bine in Europa ??????
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta, tu ne zganderi mereu (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 11:50)

    cristianmindris [anonim]

    Nu stiu cine te pune, ce consilieri ai, dar cred ca vrei sa iesi mai repede de la guvernare.
    Unde vrei sa ajungi cum era pe vremea lui Ceausescu care cerea taxa pt fiecare sas care vroia sa emigreze in Germania?
    Vezi ca e coada la DNA, ti-a pastrat rand blonda lui Base.
    Daca vrei sa-ti pui cenusa in cap, da unda verde pt. confiscari extinse pt. toti cei care au luat bani de la buget si s-au pierdut pe parcurs, chiar daca sunt din propia barca, pacat de tine si de pregatirea ta politica,te-ai bagat in banda gresita, de aici ti se trage toate sapaturile din trecutul tau.
    Si tot odata salariile bugetarilor de rang inalt trebuie reevaluate la salariul de baza din ro,nu incepeti ca nu se poate ca un ministru in eu are nu stiu cate mii de euro, uitate in jos la patura societatii care le datii salarii de mizerie.
    Nu se poate ca in 25 de ani de la "revolutie", sa nu avem o infastructura, daia nu aveti bani la buget-locuri de munca ,cati potentiali nvestitori au ales alte tari pe considerentul acesta, luam ex. o tara fost comunista Slovenia, ce autostrazi au facut tunele, si noi am ajuns ca o tara de rangul 3 si toate astea datorita coruptiei.
    Cred ca stii sigur ca la viitoarele alegeri o sa pierdeti tot, si altfel o stam de vb.
    Pe diaspora nu ai cum sa o cumperi
  • 0 (0 voturi)    
    Poporul Roman ii cere demisia lui Ponta! (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 12:19)

    Gigi [anonim]

    https://secure.avaaz.org/ro/petition/Poporului_Roman_si_Diasporei_Romanesti_Diaspora_ii_cere_demisia_lui_Ponta/
  • 0 (0 voturi)    
    mitomanu (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 12:24)

    Snitzelvienez [utilizator]

    legal n-ar avea cum sa implementeze masura.
  • 0 (0 voturi)    
    10 euro pentru dl Ponta (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 13:47)

    alina [anonim]

    Donez si eu 10 euro, dar am garantia ca vor fi spre binele Romaniei: Daca vor alimenta campaniile domnului Ponta, pot sa- i cer socoteala?
  • 0 (0 voturi)    
    Un calcul simplu (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 16:05)

    Nu conteaza [anonim]

    Tovarase Poanta:
    Daca 100% din parlamentari ar fura cu 100% mai putin, ar putea dona cate 10 € la fiecare român din diaspora.
    Asta ca o mica despagubire, ca i-ati alungat cu politica voastra din tara, ca sa-si castige painea......
  • 0 (0 voturi)    
    Da? (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 17:02)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Daca acest individ o sa fie `pa picioarele lui`, din ce ar trai? Avocat nu, doctor nu, procuror nu, ramane deci `politician`, adica hotz. Uite de-asta tine si cu dintii de ce face acum. Nu are nici o sansa in viata reala. Sau poate se duce la Panait, varianta maxima de castig pentru noi, oamenii de rand. Eliminarea fizica incepe sa sune ca cea mai buna optiune pentru anumite persoane, Cand ii aruncau din avion fara parasuta pe comunisti stiau aia din America de Sud ce faceau!
  • 0 (0 voturi)    
    Contibuim mai mult de 10 EUR (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 20:09)

    hmhm [anonim]

    Platesc impozit pe cladire, taxe la Consiliul Local si asigurarea de sanatate desi nu muncesc in Romania.

    Cu ce drept isi perminte primul-ministru sa imi bage mana in buzunar si sa folosesca cei 10 EUR cu care imi cumpar cartela telefonica?

    Cine este acest prim-ministru care isi permite sa "cheltuiasca" banii personali ai cetatenilor?
  • 0 (0 voturi)    
    Tovarășe... (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 20:13)

    miohaiham [utilizator]

    Ești idio,ho,docto mai ales in primele
  • 0 (0 voturi)    
    de tva nu ati auzit? (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 21:51)

    g01an [utilizator]

    pai si cine nu va lasa dom'le puie monta sa luati bani de la tva sa duceti unde vreti? ca banii trimisi in tara in cele din urma in asta se concretizeaza, merge omu' la magazin si isi ia de mancare.
  • 0 (0 voturi)    
    impozitati biseriaca in locul diasporei (Duminică, 1 februarie 2015, 9:12)

    Angela [anonim]

    Mai bine impoziteaza biserica! Asta s-ar simti cu adevarat. Si asta trebuie facut. Si sa nu se mai cheltuie nici un leu din banii pe care ii luati de la noi ca sa construiti biserici. Cine vrea biserica sa puna mana de la mana si sa-si faca!
    Ia sa se investeasca banii de la biserica in adevaratele servicii sociale si sa vedeti. Eu cred ca s-ar simti cu adevarat o diferenta daca acei bani s-ar directiona catre spitale si scoli.
  • 0 (0 voturi)    
    10 euro (Duminică, 1 februarie 2015, 12:15)

    Gabi Sorocianu [utilizator]

    Pai sa mai trimitem si 10 euro lunar sa aiba firmele lui Dragnea ce asfalta, sau cu banii acestia sa mai inchida ceva sectii de votare din strainatate. Da' de ce nu cotizeaza cate 100.000 de euro lunar cei care au contracte preferentiale cu statul? S-ar aduna mult mai multi bani la buget, este? Oricum guvernul a facut economie cu cele doua milioane de euro pe care nu i-a mai alocat DNA. Mai bine dam cate 10 euro pentru bugetul DNA decat pentru firmele lui Dragnea si Mazare. Ce zici, dottore: DNA se pune?
  • 0 (0 voturi)    
    iar vrajeli! (Duminică, 1 februarie 2015, 12:31)

    oct [anonim]

    ponta minte, iar. cum ne-a obisnuit. in germania impozitul pe venit (echivalentul celor 16% de la noi) este de 19% (da, e mai mare si procentual, dar nu mult). 47.3% reprezinta taxarea totala din costul angajatorului pentru un angajat. in Romania e 40.1%. si, la 40%, cu salarii romanesti si preturi nemtesti, romanii sunt deja suprataxati. nu comentez faptul ca, intr-adevar, in Romania sunt cu vreo 15% mai putini angajati (in ciuda faptului ca someri avem mai putini decat in germania, ceea ce este ilogic). sau ca un procent dintr-un salariu mediu din Romania e de vreo 6-7 ori mai mic decat un procent dintr-un salariu mediu din Germania. Si de aici vine diferenta de venituri la stat (ma rog, pe langa eveziunea pe care tot politicienii o protejeaza). Chestia e ca tocmai diferentele acestea in ceea ce priveste numarul locurilor de munca si salarizarea sunt problemele pe care trebuie sa le rezolve un guvern. asta este sarcina de serviciu a (inca) premierului Ponta, si aici pentru astea ar trebui sa gaseasca solutii.
  • 0 (0 voturi)    
    Adio cetatenie (Duminică, 1 februarie 2015, 18:07)

    Anonim [anonim]

    Daca se va ajugne la o situatie voi spune adio cetateniei romane.
  • 0 (0 voturi)    
    praf in ochii multimii (Duminică, 1 februarie 2015, 19:24)

    Iernatec [anonim]

    Ponta nu are cum sa ia 10 euro pe luna de la membrii diasporei. Si stie asta foarte bine.
    Nu asta e scopul "propunerii” lui.
    Nu e dacat o alta manevra electorala, la fel de murdara ca si toate celelalte.
    Mesajul lui nu are alt scop decat sa discrediteze diaspora - chipurile "cei care huzuresc in strainatate si nu vor sa scoata din buzunar nici macar 10 euro pe luna ca sa ajute Romania".
    Ponta a inteles insfarsit importanta internetului. Stie foarte bine ca o asemena propunere va declansa reactii, comentarii, pe care echipa lui le va putea manipula. Mare parte din comentariile de aici nu sunt reale. Sunt postate de oamenii lui Ponta, cu un singur scop: sa incite la ura impotriva diasporei.
    In felul asta, spera Ponta, va reusi sa aprinda scanteia si sa atite spiritele. BIne mentinuta, aceasta campanie are trebui sa duca, in final, la un vot masiv "impotriva diasporei". Adica pentru el.
    Nu va fi ultimul atac murder la adresa diasporei.
    Ponta si-a inceput, deja campania electorala.
  • +1 (1 vot)    
    fara (Duminică, 1 februarie 2015, 19:39)

    eu fara frica [anonim]

    Cu cat contribuie biserica la bugetul tarii d-le Ponta?Avem cca 10000 de biserici si cca. 400 de spitale care arata cum arata.Stiti ca o parte(destul de mare) din banii preotilor sunt platiti de noi contribuabilii.Las pe d-voastra sa faceti calculele
  • 0 (0 voturi)    
    ponta (Duminică, 1 februarie 2015, 23:36)

    eu [anonim]

    daca ar contribui toti politicieni in frunte cu hrebenciuc cu ce au furat din 89 pana acum nu ar mai trebuii sa impozitati oamenii pe care din cauza voastra au plecat din tara HOTILOR
  • 0 (0 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 2 februarie 2015, 0:33)

    [anonim]

  • 0 (0 voturi)    
    ponta (Luni, 2 februarie 2015, 19:07)

    un roman de peste hotare [anonim]

    Ce băiat bun ești tu mai tov. Ponta...invit soția ta sa muncească ca ajutor de casa în străinătate și sa vadă cum se câștiga acești 10 euro pe luna pe care tu ii soliciți cu doar doua cuvinte "sunt HOT"...sa spele la fundulet batraini si batrane, sa le facă de mâncare și sa facă curățenie toată ziua de luni și pana sâmbăta...și dacă o vad pe soția ta făcând asta eu îți dau 20 de euro pe luna ...10 pentru tine și 10 pentru soția ta
  • 0 (0 voturi)    
    cu respect (Marţi, 3 februarie 2015, 9:41)

    cetatean [anonim]

    https://www.youtube.com/watch?v=AisM3sgeBQ8
  • 0 (0 voturi)    
    Am incercat... (Marţi, 3 februarie 2015, 12:57)

    IVKTOR TAMPO [anonim]

    Mai copilasi, am incercat si eu.. Ce sariti asa?? A fost doar o vorba aruncata asa.. in vant, doar ca sa va distrag atentia de la autostrada.. Uppss... M-a luat gura pe dinainte...
  • 0 (0 voturi)    
    Cetatenie de vanzare (Joi, 5 februarie 2015, 2:38)

    in curand fost roman [anonim]

    Vand cetatenie romana. O dau pe gratis cine o vrea Sa o detin devine din ce in ce mai scumpa. Ofer recompensa
  • 0 (0 voturi)    
    10 € pentru ?????? (Vineri, 13 februarie 2015, 20:11)

    anonymous [anonim]

    D-le Ponta
    cetatenia este und Drept si este dobindit prin nastere nu este un benificiu cum te exprimi .

    Cin dnoi am riscat viata sa fugim si am fost prinsi si batuti cu ai contribuit sa ne ajuti.
    Suntem revolutionari deoarece am fugit pe motive politice , primim noi vreun ban de la tara noastra ca suntem Romani,
    Pe linga ca am parasit cum am parasit tara si familiile si am plecat departe pentru a reusii sa ne croim un viitor noua si copiilor nostrii precum si sa ajutam parintii ramasi in tara deoarece si ei sunt ROMANI care au muncit o viata intreaga si au o pensie cu care nici macar 2 saptamini nu sar descurca mai vii si tu cu ideea sa platim Taxa de Roman,

    Ce ar fii sa te ocupi sa faci scoli , un system eficient care funktioneaza sa dai pensii oamenilor care au muncit o viata , salarii celor ce muncesc sa poata trai decent in Romania nu ca voi in Dubai si tot felul de destinatii exotice.

    Nu este suficient ca platesc persoana ingrijitoare pentru tatal dependet la pat , Unde sunt asa zisele Case pentru batrini , cerere de ingrijitor pentru tata mia fost refuzata la primarie ,mama este dependenta de medicamente lunar , diabet , tensiune una alta , a muncit o viata ,42 de ani in schimburi pentru o pensie de 9 mil.
    Ce ar fii sa facem un Dill , D-ta preiei costurile pentru parintii mei de 250 € pe luna si eu contribui cu 10 € dar pentru DNA sa le inbunatatesc lor sallariile poate vor fii convinsi sa te ridice sa te scoate din peisaj.

    Asta nu te misca pentru ca voi parlamentariii aveti suficient pensia de mare sa va descurcati iar daca nu ajunge pentru poftele voastre ne impuneti taxa de roman sa va inbunatatim bugetul...

    La ce filme te uiti d-le Ponta cu ce visezi , cu Taxe , cu Euro ??? Nu vezi ca esti insuportabil dece nu pleci si provoci doar indispret omule?
  • 0 (0 voturi)    
    domnul fost ministru cerseste 10 euro de la diaspo (Vineri, 24 noiembrie 2017, 15:51)

    el fugitivo [anonim]

    E o rusine sa cersesti de la oamenii plecati la munca in strainatate sa-ti finanteze golurile din buget. Va ganditi cate sacrificii au facut acesti oameni? Nu le-ati asigurat nimic acestor oameni , de peste 25 de ani,cat au trecut din 89, ca sa duca un trai decent in tara ! acuma le cersiti banii munciti! Nu mai furati atata si ar f imai multi bani in buget.
  • 0 (0 voturi)    
    Fruntea tarii... (Marţi, 28 noiembrie 2017, 16:01)

    el fugitivo [anonim]

    Oameni buni, degeaba va revarsati necazul aici, ii doare-n cur pe domnii politicieni de noi, ii doare-n cur ca oamenii o duc mizerabil in tara de atatia ani si se descurca cum pot. Ii doare-n cur ca suntem milioane plecati in afara tarii pentru a duce o viata mai demna si mai normala. Tot ei sunt cei nerusinati si impertinenti....de parca noi le-am datora ceva, poate ar trebui si sa le multumim pentru grija care ne-o poarta, am mai auzit asa lozinci pe vremuri! Domnilor politicieni, aici in mijlocul Europei sunteti invizibili, nesemnificanti, niste capuse si nimic altceva! Nu v-am vazut prin diaspora, de 27 de ani, chiar pe niciunul....va este teama?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by