VIDEO Rezultate oficiale partiale, ora 05.00: Victor Ponta 39,57%, Klaus Iohannis 30,19%, dupa numararea a circa 56,21% din voturi

de I.B.     HotNews.ro
Luni, 3 noiembrie 2014, 2:04 Actualitate | Esenţial


 documente
UPDATE ora 05.00: Biroul Electoral Central (BEC) a anuntat luni dimineata, la ora 05.00, rezultate oficiale partiale, dupa numararea a 56,21% din voturi. Conform datelor furnizate de BEC, Victor Ponta a obtinut 39,57%, Klaus Iohannis 30,19%, CP Tariceanu 5,83%, Elena Udrea 5,17%, Macovei, 4,75%. Toti ceilalti candidati au obtinut scoruri de sub 4%.

Rezultatele partiale anuntate de BEC la ora 5 pentru voturile numarate pana la ora 3:

Kelemen Hunor - 3,87%
Klaus Iohannis - 30,19%
Dan Diaconescu - 3,84%
Victor Ponta - 39,57%
William Branza - 0,45%
Elena Udrea - 5,17%
Mirel Mircea Amaritei - 0,08%
Teodor Melescanu - 1,17%
Gheorghe Funar - 0,48%
Zsolt Szilagyi - 0,63%
Monica Macovei - 4,65%
Constantin Rotaru - 0,29%
Calin Popescu Tariceanu - 5,83%
Corneliu Vadim Tudor - 3,71%



Date statistice BEC:
  • Au fost centralizate 10.984 de sectii de votare din totalul de 18.847, reprezentand 56,21%
  • Au fost prezenti la urne 5.548.124 de votanti reprezentand 52,56% din totalul celor prezenti pe liste
  • Voturi anulate: 133.049 (2,39%)


Biroul Electoral Central (BEC) a anuntat luni dimineata primele rezultate oficiale partiale, dupa centralizarea voturilor din 17,13% din sectiile de votare. Conform datelor furnizate de BEC, Victor Ponta a obtinut 37,53% din voturi, Klaus Iohannis - 30,29%, Calin Popescu Tariceanu - 6,41%, Elena Udrea - 5,29% si Monica Macovei - 4,76%.

Din totalul de 18.847 de sectii de votare, pana la ora 24.00, s-au centralizat procesele verbale din 3.230 (17,13%), a anuntat purtatorul de cuvant al BEC, Marian Muhulet. Dintre acestea, 2,31% au fost voturi nule.

Rezultatele partiale anuntate de BEC:

Kelemen Hunor - 4,89%
Klaus Iohannis - 30,29%
Dan Diaconescu - 3,59%
Victor Ponta - 37,53%
William Branza - 0,47%
Elena Udrea - 5,29%
Mirel Mircea Amaritei - 0,08%
Teodor Melescanu - 1,26%
Gheorghe Funar - 0,51%
Zsolt Szilagyi - 0,83%
Monica Macovei - 4,76%
Constantin Rotaru - 0,28%
Calin Popescu Tariceanu - 6,41%
Corneliu Vadim Tudor - 3,74%

BEC va anunta urmatoarele rezultate partiale la ora 09.00.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















24988 vizualizari

  • +2 (14 voturi)    
    astept (Luni, 3 noiembrie 2014, 2:10)

    AndreyTanase [anonim]

    sa numer ouale din diaspora... asa de kiki..
    • +6 (10 voturi)    
      Atentie (Luni, 3 noiembrie 2014, 5:05)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui AndreyTanase

      M-am uitat pe diferentele prezentei la vot in turul 1 vs turul 2 in 2009 si am observat ca in multe din judetele controlate de baronii PSD prezenta la vot a fost cu 8-9% mai mare in turul 2.

      Tinand cont de cum se voteaza acolo, in turul 2 probabil Ponta o sa obtina cu 7-8% mai multe voturi. Cred ca asta e strategia psd.

      - Trebuie sa mearga foarte multi observatori electorali in toate sectiile dar mai ales in acele judete pentru a preveni fraudele.
      - Trebuie atentionate institutiile europene pentru ca psd a aratat prin blocarea dreptului la vot al zeci de mii de romani ca este dispus sa fraudeze alegerile.

      - Si cel mai important: VORBITI cu parintii, rudele, prietenii si explicati-le ce inseamna 5 ani sub conducerea totalitara a ciumei rosii, cu eliberarea coruptilor, super-imunitatea hotilor, taxe mari care sa acopere pomenile electorale ale lui Ponta- Plagiatorul, sabotarea DNA. Amintiti-le de cate ori a mintit acest individ si de trei ori pe zi: ex. inainte de alegeri punctul 8 din promisiunile lui electorale era NU Rosia Montana, odata uns premier a dat drumul la proiect.
      • +3 (3 voturi)    
        Cam prea multe sperante ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:28)

        vaduval [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Masina de vot nici macar nu a fost pornita . Nu va mai faceti sperante . Ea va fi pornita doar in turul 2 . Daca Johannis va fi invalidat , atunci ar trebui sa fie reintrodus Crin Antonescu in locul lui in cursa electorala . Abia atunci ati mai putea spera sa nu iasa candidatul Ponta .
      • +3 (5 voturi)    
        Comment sters de user (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:31)

        qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui zzztop

      • -1 (3 voturi)    
        Ai dreptate (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:54)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Fraudarea va fi la turul II. Acum nu avea sens sa isi devoaleze metodele. Au reusit sa impiedice votul in diaspora: de acolo dreapta ar putea avea 1,5-2% in plus. E dezamagitoare prezenta Transilvaniei la vot. Structura votului arata citi pomanagii (cre au votat tonta) si idioti majori (cei ce au votat dd, tariceanu, alti nechemati). Personal ma asteptam ca vadim/funar sa aiba procente mai mari dat fiind actiunile udmr. Faptul ca sint asa jos arata ca si pe "cei mai patrioti" ii doare undeva. Voturi de dreapta au fost stricate si pe Monica/Elena. Mai rau, cei ce le-au votat (sau cel putin cei care au stat de vorba cu mine) sint talibanizati si nu vor veni la turul II. De altfel si mare parte din voturile lui tariceanu sint in aceeasi situatie. Cresterea, daca va fi, pentru drepata nu poate veni decit din diaspora si dintr-o mobilizare majora a Transilvaniei. Si ungurii vor sta acasa. Liderii lor le-au vindut sperante desarte si se simt tradati si neapartinind de Romania.
        Practic stinga a cistigat. La turul II judetele lor vor raporta in jur de 60-65% populatie iesita la vot: miza importanta i-a scos! Asta inseamna un confortabil 15% avans (fraudat) fata de Johannis. Si apoi 10 ani de mizerie, de capitalism de gasca. Si dupa cum vedeti, tot pe parandaraturi, Europa nu comenteaza nimic din ceea ce a fost evident gresit la alegeri. Bat palma cu ei si ne jupoaie toti. De cind creata a fost asa de"potrivita" in comisia Junker... Europa comunitara imi apare ca fiind o smecherie ceva mai mare. Meritocratia le este la fel de straina ca si noua (vezi asta si in multinationale). Vom fi un fel de Sud-America... Nu ne place? nu ne ramine decit sa plecam departe de tot fara sa intoarcem capul.
        • +3 (3 voturi)    
          hai ca nu-i chiar asa... (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:11)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

          eu am votat monica macovei, toata familia mea am votata astfel, crezi ca in turul doi ii dau voturile pontalaului? ori exagerezi, ori manipulezi, ca mine sunt sute de miii, milioane de romani...
          vor alege din nou raul cel mai mic... adica pe johanis...
          • 0 (0 voturi)    
            Cred ca nu ai citit cu atentie... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 20:46)

            CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

            probabil din cele 421000 de votanti (nu milioane) ai Monicai, jumatate vor veni la vot impotriva lui tonta. Apreciez ca jumatate vor ramine acasa. Dezamagiti. Au participat la un experiment nefericit si din mindrie si un soi de "autism social" s-au jucat "de-a viitorul tarii".
            Si nu, nu intentionez sa manipulez. Dar tu faci parte din nucleul dur si intransigent de drepata, asa ca vezi manipulare oriunde cineva spune ceva ce nu iti convine. Daca te gindeai inainte ai fi votat Jjohannis chiar daca asta nu corespunde dorintei tale. Eu asa am facut. Fiindca e inutil sa pierd vremea cu experimente esuate din start. Cum ar fi fost ca turul II sa fie tonta si razgindeanu? Ai fi fost linistit ca "ai votat cum iti dicteaza constiinta"?
            In timpul scurs de cind am scris primul comentariu, numaratorea si aliantele formate tind sa imi dea dreptate. Oricite minusuri as lua...
            Si NU, Monica nu ar fi fost buna de presedinte; sefa la DNA, ministru al justitiei DA!
    • +4 (4 voturi)    
      mii de oameni n-au votat (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:17)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui AndreyTanase

      Studenti, cei care erau pe drum(in alta localitate) si cei din strainatate n-au putut vota. Multe zeci de mii de voturi in minus. Dar de ce ? Procedura spunea ca trebuie sa completezi o cerere, sa spunem ca asta e in regula. Insa oamenii nu puteau completa cererea inainte, asta a fost defapt marea problema. Majoritatea presedintilor de sectii de votare au refuzat sa ofere cererile inainte spre completare. De ce ? Trebuia sa stai de 2 ori la coada sa te verifice, si sa-ti dea o foaie fara valoare(adica cererea necompletata). Dupa statul la coada, cei care au primit cererea, au constatat ca n-au cu ce sa completeze, comisia n-avea decat 2 pixuri pentru oameni, ei s-au dus fara pix la votare. Nici o televiziune, si nici un site, n-a scris ca trebuie sa ai pix la tine cand te duci la votare :). In mod normal totul ar fi fost simplu, daca puteai sa downloadezi de pe internet formularul si sa-l completezi de acasa.(Pentru cei care nu sunt pe drumuri).
      • +2 (2 voturi)    
        La alegerile din 2009 (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:03)

        RoFa [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        a fost de asemenea obligatorie semnarea unei astfel de declaratii dar se distribuia la centru de votare in timp ce oamenii asteptau la coada iar cand intrau sa voteze era deja completata declaratia. Oare nu se putea pune la dispozitie formularul respectiv pe Internet ca macar cei ce puteau sa o descarce si sa o completze acasa civilizat?!? Era hartia tiparita de BEC cumva vreuna speciala care sa nu poata fi... falsificata? Tehnica a avansat numai PSD-ul nu are interes sa o foloseasca pentru ca ar fi in detrimentul sau! Si apoi semnatura cetateanului pe lista unde ii sunt trecute datele personale nu este suficienta pentru a-l angaja din punct de vedere legal in cazul in care ar vota de 2 ori sa fie detectat??? Declaratia asta este creata doar ca sa blocheze votarea sau sa o incetineasca cat de mult posibil! Dracu confrunta vreodata declaratiile depuse la diferite centre de votare!!! Un mijloc mizerabil de a impiedica oamenii sa-si exercite dreptul de alege! Rusine!!!
  • +11 (15 voturi)    
    nu inteleg! (Luni, 3 noiembrie 2014, 2:27)

    Lucian* [utilizator]

    tinand cont de cat de jos poate sa fie omul Ponta care minte si cand doarme, cum naiba de a luat de mai mult de o treime din voturi?
    • +9 (15 voturi)    
      explicatii (Luni, 3 noiembrie 2014, 2:58)

      Bimbo [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      la ce echipa are in spate(servicii speciale,televiziuni,imensul aparatul de partid..etc)cred ca a obtinut putin.Nu in ultimul rand trebuie tinut cont de pomenile si mituirile care le-a facut...
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns Bimbo (Marţi, 4 noiembrie 2014, 18:25)

        LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Bimbo

        Ponta & Co au sabotat intentionat votarea in diaspora Un calcul simplu
        -peste hotare siunt peste 3,2 milioane.romani
        -cu prezenta la vot de 50% ( ca in Romania) trebuiau sa voteze 1,5 mi, romani ( au reusit sa voteze mai putin de 161 000 rtomani ( cca 10%)
        = daca cele 1.5 mil votau in totalitate altul era scorul si Ponta ar fi exsit pe locul 2.
        Aceasta e o mare frauda elextorala cu incalcarea constitutiei prin inpiedicarea dreptului la vot . ca sa nu mai vorbim de faptul ca Ponta ne-a facut a N oare de ras peste hotare
    • +12 (18 voturi)    
      Ce-i de înțeles (Luni, 3 noiembrie 2014, 3:02)

      Radulaschi [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      Ponta minte frumos pe mintea găinilor. Si pt ca educația romanilor a fost pusă la pământ sistematic de cel puțin 15 ani, avem o ograda mare.
      • -15 (21 voturi)    
        nu l-am pus noi pe base si boc sa taie salariile (Luni, 3 noiembrie 2014, 6:11)

        danionescu11 [utilizator] i-a raspuns lui Radulaschi

        nu l-am pus noi pe base si boc sa taie salariile. acum vor sa puna papusa Iohannis care nu stie sa lege doua cuvinte??? lol
    • +7 (13 voturi)    
      E simplu (Luni, 3 noiembrie 2014, 3:12)

      a-politic [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      Pleci de la premise gresite. Nu supraestima inteligenta personajului colectiv care merge la vot in conditiile in care nu stie unde se duce soarele noaptea
      https://www.youtube.com/watch?v=lWjl2umKs9c
      • +2 (2 voturi)    
        ha , ha , ha ! (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:31)

        vaduval [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

        Ha , ha , ha , asta e buna cu " nu stie undfe se duce soarele noaptea " ...
    • 0 (0 voturi)    
      E simplu, (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:44)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      de kiki!!!
    • 0 (2 voturi)    
      Este simplu (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:05)

      Vasile375 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      Pensionarii de pe vremea lui Iliescu au votat in marea lor majoritate cu Ponta si daca in Ardeal sa zicem ca proportia la pensionari este 50 la 50 in zonele ciumei rosii Oltenia, Muntenia,Moldova proportia la votanti pensionari pentru Ponta este de peste 80%. Din pacate viitorul ne este hotarat de oamenii care nu ar trebui sa faca asta, spalati pe creier si de la care nu poti sa ai vreo pretentie. probabil inca vreo 2 ani ciuma rosie va conduce aceasta tara. Singura solutie ar fi o prezenta masiva la vot a celorlalte categorii de varsta, dar este o problema multi din acestia sunt la lucru in strainatate si nu pot vota.
    • 0 (0 voturi)    
      e dupa chipul si asemenare lor... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 20:47)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      e reprezentantul perfect al celor care l-au votat,
  • +9 (15 voturi)    
    Ciudat (Luni, 3 noiembrie 2014, 2:59)

    zyk [utilizator]

    cum basarabenii voteaza PSD?! Nu Iliescu nu a vrut unirea cu romania in 90? Rusine ca uitati frati moldoveni!!!
  • +10 (14 voturi)    
    Una buna, una rea (Luni, 3 noiembrie 2014, 5:32)

    Eu the first [utilizator]

    Speram ca totusi MM sa fie pe locul trei. Inca nu-s pierdute toate sperantele, ca presupun ca o sa mai capete masiv voturi din strainatate, care cel putin o parte se numara mai tarziu (pe coasta de vest a SUA abia ce s-au inchis urnele), dar totusi, la ce jigodie a fost PSD la cum a organizat voturile in strainatate, nu stiu daca e suficient.

    Daca votantii Macovei, Udrea si Tariceanu voteaza anti-Ponta in turul doi, avem sanse sa scapam de hotul din fruntea executivului. Singura mea frica e cu Tariceanu - daca-l momeste Ponta cu postul de premier, ne-am ars.

    Asta inseamna un singur lucru: electoratul anti-Ponta tre' sa se mobilizeze si mai mult in turul doi. Altfel ne asteapta o reeditare a guvernarii Nastase.
  • +6 (12 voturi)    
    Victor & Anton (Luni, 3 noiembrie 2014, 6:14)

    barba-neagra [utilizator]

    Ne intoarcem la epocile Ilici & Vaca si Ilici & Nasty, cand nu misca nimic fara spaga, cand justitia era un biet lacheu. Cum va puteti inchipui ca DNA sau DIICOT vor mai putea sa aduca in fata magistratilor dosare grele, ca vor mai putea starpi clanuri mafiote si increngaturi politico-clientelare atata vreme cat presedintele si primul ministru vor afla din vreme de la SRI si SIE mersul anchetelor si cine e urmarit? Victor si Anton vor face un cuplu perfect pentru dezamorsarea oricarei anchete (EADS e deja istorie). Nitu, Cazanciuc, Ciorbea sunt doar niste marionete.
    A mai cazut o matryoska in estul Europei...
    • +2 (2 voturi)    
      ba chiar mai mult :DIICOT si DNA vor fi judecate (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:32)

      vaduval [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      E groasa !
    • 0 (2 voturi)    
      stai linistit (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:11)

      ladrone [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      O sa urmeze multe dosare grele: Udrea, Videanu, Basescu etc
      • +1 (1 vot)    
        sa urmeze... (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:16)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui ladrone

        dar s-au rezolvat cele ale lui bunea, oprisan, mazare, nicusor, hrebenciuc, sarbu, etc... sau sunt minore? sau trebuie sa treaca vreo zece ani pana se prescriu?
        ca asta este problema mare, nu faptul ca vor fi dosare gen udrea, videanu si basescu (aproape ca s-a terminat gasca lui basescu), ci faptul ca penalii din psd se vor pune la adapost, si sunt cu zecile pe metrul patrat...
  • +2 (4 voturi)    
    Carlanul duplicitar! (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:14)

    hotnewsfil [utilizator]

    Masinaria mafiota a partidului-stat functioneaza conform planului, chiar daca rezultatele cifrice sunt sub cele vizate (programate) : a blocat accesul la vot al unei mari parti a romanilor din afara granitelor fizice ale tarii (nu va reusi sa traseze granite ale dragostei de patrie!); a fraudat alegerile prin masuri diabolice aparent marunte - nu a infiintat nici macar 30% din sectiile necesare de votare, a trimis celor cateva existente doar cate doua, trei stamplile (cate una la mii de votanti potentiali).
    A facut la fel si in cazul votantilor din tara care, ca si cei din afara acesteia, ar fi votat 'dreapta'.
    Ministrul de externe, ambasadorii si prefectii implicati au avut sarcina de partid sa nu se abata nici cu un pas de la programul hotesc, sa reziste pe baricadele ticalosiei pesediste.
    Programul de salvare a borfasilor (inclusiv a lui Felix) cuprinde , ca prim punct - 'Ponta presedinte', dupa care sa inceapa cavalcada distrugerii DNA, taierea dintilor judecatorilor, scoaterea marilor borfasi din puscarii, punerea poporului 'cu botul pe labe'.
    Ticalosul fara limite - imoralul carlan, duplicitar cum se auto-defineste permanent, minte ca a fost in 'Piata Universitatii - 1990', dar, totodata, i-a ramas in minte si actioneaza conform conceptului 'democratia de tip nou, neo-comunist', pe care l-a anuntat Iliescu, imediat dupa revolutie, cand a infiintat FSN : 'Aceasta formatie politica democratica va permite exprimarea tuturor opiniilor politice, tara nu are nevoie de alte partide (se referea la PNTCD si PNL, cele despre care spunea populatiei ca vor ii vor aduce in tara pe mosierii care sa ia pamantul taranilor si pe capitalistii care sa ia fabbricile si uzinele facute de popor).
    In alternativa sa duplicitara, respectand 'conceptul initial Iliescu-FSN', carlanul,ondus de borfasi, anunta ca vrea sa ii uneasca, sub el, pe toti romanii, toate opiniile politice, de pe intreg cuprinsul tarii, sa fie 'o armonie absoluta', sa fie "liniste"(sa poata fura borfasii'.
  • +1 (3 voturi)    
    Istoria se repeta (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:18)

    lerim70 [utilizator]

    MAI DRAGA ponta, nici nu stii cat de MIC incepi sa fii.
  • -2 (2 voturi)    
    vot (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:23)

    nimrod [utilizator]

    Daca ne gandim ca de la Revolutie au trecut peste 20 de ani, pare ca si noua generatie se da in vant dupa comunism. La patru milioane de fosti ce sa ne asteptam? E despre cine naste din pisica... sau despre cei sapte ani comunisti de-acasa? Huo!
  • +2 (2 voturi)    
    CÂȚI din cei 3-4 milioane ? (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:36)

    nick24 [utilizator]

    câți au reușit să voteze?
    Sunt 3-4 milioane în diaspora și niciun candidat nu are atâtea voturi? Deci sunt f mulți plecați și care pot influența imens alegerile, dacă le dă voie să voteze...
  • +2 (4 voturi)    
    calcule!Ciuma rosie poate fi invinsa! (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:49)

    mrcarlos [utilizator]

    In turul I, Ponta obtine 3.6 milioane de voturi.In turul 2, Ponta nu poate obtine mai mult de 4 mil de voturi. Ma bazez pe faptul ca la alegerile parlamentare USL(psd+plnl) a obtinut in jur de 4.5 mil de voturi.Deci ponta cam si-a atins maximul de voturi, nu mai are potential de crestere prea mare. Johannis are acum 2.7 mil de voturi. Dar are potential mare de crestere. Teoretic poate creste cu cel putin 15%, adica inca 1.5 mil de voturi. Estimez ca in turul 2, Johannis va lua cel putin 4.2 mil voturi. Calculele sunt facute la prezenta de 52% din turul I. Sper ca in turul II, electoratul nehotarat sa aduc un plus de 1 mil de voturi care se vor duce majoritar spre Johannis. Deci, inca se poate.Ciuma rosie poate fi invinsa!
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns mrcrlos (Marţi, 4 noiembrie 2014, 18:41)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui mrcarlos

      Poate ai dreptate ciuma rosie e disperata Ponta se aliaza cu un nebun VC Tudor imăpotriva romanilor din Ardeal ( desi se crede un presedinte al tuturor romanilor) se aliaza cu Tariceanu care atunci cand a fost la guvernare a dus tara la criza impreuna cu Vosganian ( acum aparat de justitie de clica PSD ). A mai nominalizat inca 2 premieri ca aiba pe cine sa dea vina pt esecurile economice atunci cand va ajunge presedinte ( daca va ajunge) Ca sa nu mai vorbim de epitetele adresate dreptei care demonstreaza ca acest personaj paranoic nu se poate controla
      Oricum ii urez sa ramana inca premier si in 2015 printro motiune de cenzura sa dispara din viata politica impreuna cu toata clica PSD
  • 0 (2 voturi)    
    Udrea mai putin decat PMP (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:03)

    Velma Kelly [utilizator]

    Jenant


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by