VIDEO George Maior: Presedintele a avut dreptate. Serviciile nu l-au informat in legatura cu raporturile dintre Bercea si fratele sau

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 24 iunie 2014, 15:31 Actualitate | Esenţial


SRI monitorizeaza "aspecte privind securitatea nationala din activitatea lui Bercea si a unor apropiati ai acestuia inca din anul 2001", iar in perioada 2001-2012 la nivelul SRI au fost derulate 8 actiuni informativ-operative referitoare la activitatile de criminalitate organizata ale clanului Bercea. Informarile SRI au fost trimise de-a lungul timpului la organele de urmarire penala, dar si presedintilor Ion Iliescu si Traian Basescu, a declarat marti directorul Serviciului Roman de Informatii, George Maior. El a precizat insa ca aceste informari "nu au continut aspecte referitoare la raporturile lui Bercea cu fratele presedintelui" si ca "presedintele, in decaratia sa, a avut dreptate cand a spus ca Serviciile nu au abordat aceasta chestiune in informarile catre el".

Seful SRI, George Maior, a declarat, marti, ca a existat o informare a presedintelui Traian Basescu privind activitatile clanului Bercea in octombrie 2009, dar ca seful statului a avut dreptate atunci cand a spus ca nu a fost informat despre legaturile dintre Sandu Anghel si fratele sau.

Directorul SRI a precizat ca in perioada 2001- 2012 la nivelul Serviciului au fost derulate 8 actiuni informativ-operative referitoare la activitatile de criminalitate organizata ale gruparii Bercea.



Maior a adaugat ca Traian Basescu a fost informat de SRI pe 29 octombrie 2009 in legatura cu probleme care tin de securitatea nationala privind activitatea clanului Bercea.

George Maior a mai spus ca acea informare nu a continut aspecte referitoare la relatia lui Bercea cu fratele sefului statului. "Nu a continut acea informatie referitoare la raportul, relatia lui Bercea cu fratele domniei sale. Presedintele, in declaratia de ieri, a avut dreptate cand a spus ca serviciile de informatii nu au abordat aceasta chestiune intr-o informare separata", a spus directorul SRI.

George Maior a precizat ca urmarirea clanului s-a referit la activitati precum perceperea de taxe de protectie in diferite judete sau controlarea directa sau prin interpusi a unor operatiuni de evaziune fiscala.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11706 vizualizari

  • +55 (67 voturi)    
    Iar v-a ciuruit Presedintele! :))))) (Marţi, 24 iunie 2014, 15:36)

    Cristiann80 [utilizator]

    Na, acum sa vedem ce mai spun haznelistii? Si cand v-am spus ca Presedintele a spus adevarul ati sarit ca arsi, ca nu si nu pentru ca asa dorea Haznaua 3! Iata ca Maior confirma tot ceea ce a spus dl Basescu: NU A FOST INFORMAT! Si nici nu era in atributia SRI sa se ocupe de cazuri particulare. Si nici a Presedintelui, fiecare face ce vrea cu viata lui, n-ai cum sa coordonezi un om de 60 de ani in deciziile sale. Fratele traieste la Constanta, Presedintele la Bucuresti cu treburi serioase nu cu astfel de telenovele! V-ati lamurit acum? Iar v-a ciuruit Basescu!!!
    • +39 (45 voturi)    
      cum ce mai spun haznelistii? (Marţi, 24 iunie 2014, 15:54)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Ce altceva te astepti sa spuna decat ca "E basist si asta"... :)
      • -28 (38 voturi)    
        pai (Marţi, 24 iunie 2014, 16:04)

        ggna [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        Exact asa si spun: ”omul vandut lui Base”! ”Ii e dator ca l-a facut om si l-a pus la SRI”
        • +26 (30 voturi)    
          Nasu' lu Poanta! (Marţi, 24 iunie 2014, 16:25)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui ggna

          Cand e vorba de Bercea si M Basescu, sariti cu gura ca e nas ca etc.. cand e vorba de Poanta si Maior, tacere...
        • +19 (21 voturi)    
          Ce zicea Melescanu ieri? (Marţi, 24 iunie 2014, 16:38)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui ggna

          Ca Serviciul de Informatii Externe se informeaza din presa (externa) si raporteaza informatiile. Cum presa o putem citi si noi pe net, la ce mai trebuie "vajnici agenti"???
          • +9 (11 voturi)    
            Basescu tot mai credibil! (Marţi, 24 iunie 2014, 19:46)

            EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

            A spus ca justitia e libera, DNA i-a arestat fratele. A spus ca SRI nu l-a informat despre relatiile fratelui lui, Maior o confirma.
            Ponta minte la fiecare propozitie, Basescu spune adevarul la fiecare propozitie. Asta va face diferenta in alegerile care vin.
            • +3 (5 voturi)    
              Lumea alege (Marţi, 24 iunie 2014, 21:17)

              Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

              plăcerea vieții, nu amarul ei. Iar adevărul e veșnic mult prea amar.
            • -3 (5 voturi)    
              Atat de credibil (Miercuri, 25 iunie 2014, 7:53)

              xrogo [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

              incat a recunoscut ca stia de santaj de 1 an,dar vezi Doamne nu l-a interesat DE CE il santajau tiganii pe Mirciulica,asta sa o spuna la prosti,si acum iese senin si spune ca nu stia nimic,asta-i mincinosul Romaniei,nu presedintele Romaniei.
            • -4 (4 voturi)    
              ce om trist este Base (Miercuri, 25 iunie 2014, 8:56)

              nellino [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

              daca este de un serviciu de informatii care sa ii spuna cu ce se ocupa fratele lui.
              Sau sa nu-i spuna.

              diferenta in alegerile care vin o vor face cei care vor vota anti Basescu minus cei care vor vota pro Basescu.
              judecand dupa voturile de pe Hotnews de la acest articol, tabara pro-Basescu va avea un scor zdrobitor. Pe Hotnews.
      • +6 (8 voturi)    
        basist sau nebasist..... (Marţi, 24 iunie 2014, 19:53)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        ....nasul plagiatorului, a spus adevarul.

        Trebuie sa recunoastem ca Basescu este ca "Guliver in tara piticilor".
        De zece ani se scereme multimea de pitici politicianisti sa il doboare cu televiziuni, presa scisa, posturi de radio, parlamentaristi, socru de partid si de stat.... si toata sleahta de huiduitori angajati dar tot degeaba.

        Nu stiu ce ma face sa cred ca abia acum ii va lua serios la suturi si parca ii vad pe toti fugind care incotro, imbolnavindu-se subit.
    • -19 (31 voturi)    
      pai (Marţi, 24 iunie 2014, 16:02)

      Bittick [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Basescu s-a ciuruit singur de fapt... Daca SRI-ul l-a informat ca acest clan Bercea are activitate infractionala ce aduce atingere securitatii nationale, atunci de ce presedintele s-a afisat in public cu ei, ba a mai si primit prima doamna o salba chiar de la seful clanului, in fata camerelor de luat vederi !!!! Ceva pute rau in povestea asta...
      • +28 (34 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 iunie 2014, 16:13)

        [anonim] i-a raspuns lui Bittick

        • +21 (25 voturi)    
          Scuza-l, era pe Antene si scria aici. (Marţi, 24 iunie 2014, 16:40)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui

          ...
        • -9 (13 voturi)    
          ntz (Marţi, 24 iunie 2014, 17:29)

          Bittick [utilizator] i-a raspuns lui

          Exact, nu a fost informat de implicarea fratelui sau deci a avut dreptate cand a spus ce a spus. In schimb a fost informat ca Bercea si ai lui fac ceea ce fac, inca de pe vremea lui nenea Ilici si cu toate astea s-a afisat in public cu ei... Asta pute rau, asa ca dezlipeste-ti poza lu' nea Base de pe fata si citeste corect comentariile :)
          • +4 (4 voturi)    
            Pai stai sa vezi cum a fost: (Marţi, 24 iunie 2014, 17:46)

            Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

            Presedintele Basescu a fost informat despre clanul Bercea in 29 OCTOMBRIE 2009, dar pe Bercea l-a intalnit la festivitatea de la Costesti in SEPTEMBRIE 2009.
      • +8 (8 voturi)    
        Confuzi cu Cioaba (Marţi, 24 iunie 2014, 17:00)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

        mai citeste si tu macar pe internet ceva, ca bani de carti ...
        • -4 (6 voturi)    
          pai da bre, pe internet (Marţi, 24 iunie 2014, 18:17)

          Bittick [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Costesti, 2009, intilnire informala (mediatizata desigur) intre regele Cioaba, Bercea Mondialu cel proaspat uns "presedinte international al tiganilor" si presedintele Romaniei Traian Basescu aflat in campanie electorala...
    • -6 (18 voturi)    
      ma simt ciuruit de toti politicienii (Marţi, 24 iunie 2014, 16:12)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      judecand ca un om normal, fara pregatire in domeniu. inteleg ca SRI urmarea clanul bercea de mult timp, de epste zece ani. Din declaratiile lui Maior, au fost trimise rapoarte catre Basescu. Probabil in timpul urmaririlor, informatiile au inceput sa apara si in privinta lui Mircea Basesu, care facea "afaceri" cu clanul respectiv. apar cateva intrebari la care dl Maior trebuie sa dea raspunsuri:
      1. de ce a incetat furnizarea rapoartelor atunci cand Mirceaa a fost inclus in ele?
      2. De ce nu l a instiintat pe presedinte ca fratele lui s-a inhaitat cu niste mafioti tigani? sau, de ce nu l a instiintat pe presedinte sa nu se imbrace tiganeste si sa danseze pe ritmuri tiganesti cu respectivii? din cate stiu, de atata fericire, tiganii i au facut si o manea.
      da, ma simt ciuruit din toate partile ca cetatean! dintr o parte trage pesedeul-peneleul care isi apara borfasii. din cealalta parte targe clanul basescu, care apara grupuri criminale (la propriu).
      • +17 (19 voturi)    
        Pe vremea lui ceausescu (Marţi, 24 iunie 2014, 16:46)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        nu te simteai ciuruit?
        • -3 (7 voturi)    
          doar ingradit, nu ciuruit (Marţi, 24 iunie 2014, 21:15)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

          ceasca era fata mare pe langa borfasii de acum
          • +3 (3 voturi)    
            borfasii de azi (Miercuri, 25 iunie 2014, 10:37)

            soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            sunt aceeasi tovarasi 'cinstiti' / turnatori/securisti de pe vremea pcr din care se trag ei si parintii lor. N-a venit nimeni din alta tara sa ne conduca!!La 'vremuri no' tot ei!!
    • +7 (9 voturi)    
      dansul abia incepe! (Marţi, 24 iunie 2014, 18:49)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      SRI are acum perfecta ocazie sa rupa beregata lui "doi s'un sfert". Si o va face demontand facatura lui Abraham. Iar cand va vorbi Abraham atucni sa te tii....
  • -18 (40 voturi)    
    interesant (Marţi, 24 iunie 2014, 15:43)

    lulu1 [utilizator]

    Daca din 2001 s-au facut informari cu privire la clanul Bercea, de ce, multi ani mai tarziu, Mircea Basescu se inrudeste cu un mafiot? Fratele lui mai mare nu avea obligatia morala sa-i spuna "stai cuminte"? Sigur ca avea, dar inrudirea s-a facut cu acordul si poate la sugestia fratelui mai mare. Lacomia e mare! Prostia si mai mare!
    • -13 (25 voturi)    
      si ... (Marţi, 24 iunie 2014, 15:50)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      daca stia ce mafiot , interlop , evationist ..etc era berciu , atunci de ce se asocia cu el ... asa ca presedinte al statului !
      • +6 (10 voturi)    
        pentru a da răspunsul... (Marţi, 24 iunie 2014, 16:53)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        ...ar trebui întâi precizat ce înseamnă "se asocia"
        • -2 (2 voturi)    
          pai o sa raspund (Marţi, 24 iunie 2014, 20:34)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

          cu :
          "mai citeste si tu macar pe internet ceva, ca bani de carti ..."

          asa scrie un comentator mai sus .. si a luat numai plus-uri .. deci presupun ca e foarte corect si bun acest raspuns .
          • +2 (2 voturi)    
            ar fi greșit... (Miercuri, 25 iunie 2014, 0:18)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            ...să aflu de pe internet ce ați vrut să scrieți în acest comentariu. Consider mult mai cinstit să întreb direct, evitând speculațiile.
            Este oricând preferabil ca, atunci când există o neclaritate în legătură cu intențiile unei persoane, ea să fie lămurită chiar de persoana respectivă.
        • -2 (4 voturi)    
          asa profund gandeai si daca era ponta? (Marţi, 24 iunie 2014, 23:44)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

          (asociat?). nu cred. verdictul era dat mult mai repede. mai lasati o cu analiza de texte in incercarea de a albi cioara lui base
          • +1 (1 vot)    
            Așa mi se pare corect... (Miercuri, 25 iunie 2014, 0:19)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            ...să se pună problema, indiferent cine sunt protagoniștii.
            Pentru asta, nu e nevoie de profunzime.
    • +17 (21 voturi)    
      Corect (Marţi, 24 iunie 2014, 15:57)

      alnimanui [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      Ultima afirmatie e perfecta. Noi de asta avem Presendinte ! sa-l pazeasca pe frate-su ! Ca sa zic asa pe intelesul tuturor. Ca la invatat Base pe ala micu sa testeze vigilenta procuraturi si judecatorilor. Si acu il tine cativa ani de proba si la puscarie sa vada daca e in ordine si pe acolo. Si dupa vine sa-i raporteze. Mai catre pensie. Sa dea dumnezeu minte la toata lumea.!
      • +3 (5 voturi)    
        mintea, ca mintea (Marţi, 24 iunie 2014, 19:33)

        lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui alnimanui

        dar gramatica ne omoara! Cred ca posteaza tot clanul Bercea. Au remuscari Bercenii ca si-au taiat craca si accesul
    • +12 (22 voturi)    
      mai usor cu ochestra pe scari (Marţi, 24 iunie 2014, 15:57)

      torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      Numai decerebratii A3 vin cu tot felul de contraargumente la propiile argumente...
      Asta se cheama boala psihica si se trateaza in locuri cu verdeata si veste albe.
      Da'de ce?Da'cum?Pentu ce?
      Voi aveti impresia ca SRI cauta in dosul fiecaruia care este ruda cu cineva important in stat?
      Nu mai pirata de pe Torentz ca se lasa cu sechele mai baiete.
    • +25 (33 voturi)    
      Daca si cu parca (Marţi, 24 iunie 2014, 15:59)

      LameeaCepu [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      Daca ar exista dovezi ca Traian l-ar fi avertizat pe Mircea despre clanul Bercea atunci l-ai fi acuzat pe Traian ca divulga informatii secrete de stat fratelui sau si i-ai fi cerut demisia. Acuma daca se constata ca Traian nu a impartit informatii despre securitatea statului cu frate-sau il acuzi ca de ce nu a facut-o. Daca Traian ar fi cerut serviciilor speciale sa ii urmareasca fratele si s-ar fi aflat in presa, era scandal ca presedintele foloseste serviciile in scop personal iar daca acuma se constata ca nu a facut-o, i se reproseaza ca de fapt e coautor la faptele fratelui sau. Al dracu Antena3... cade tot in picioare.
      • +1 (1 vot)    
        da (Marţi, 24 iunie 2014, 22:36)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui LameeaCepu

        ca lumea nume ti-ai luat, am ris copios. Altfel, de acord cu ce zici matale.
    • +7 (11 voturi)    
      Suferi de antenita... poulu! (Marţi, 24 iunie 2014, 17:28)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      Cu ce drept sa se bage in viata fratelui lui?!
      Pun pariu ca pe tine nici copii nu te asculta!
      De ce nu/I "dresezi" cum vrei tu?!
      La voi, la comunisti, se poarta!
      • 0 (2 voturi)    
        copiii mei (Marţi, 24 iunie 2014, 21:09)

        lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        vorbesc si scriu corect romaneste
        • +1 (5 voturi)    
          asa sunt fanaticii basisti lulule (Marţi, 24 iunie 2014, 23:48)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

          in lispa de argumente vorbesc bazaconii. n am inteles nici eu ce au copiii tai cu faptul ca el este spalat pe creier
  • -16 (26 voturi)    
    SRI nu și-a făcut datoria (Marţi, 24 iunie 2014, 15:50)

    Mazeta [utilizator]

    A lăsat ca scandalul să apară în presă.
    • +17 (19 voturi)    
      De cand urmaresc postarile tale, (Marţi, 24 iunie 2014, 16:06)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      N-am reusit niciodata sa inteleg(vorba vine) in ce logica gandesti. Dar la tine e doar rea vointa dublata de indiferenta si lipsa de responsabilitate! Cum crezi ca ar fi putut SRI sa blocheze aparitia in presa(care ti-e atat de draga) a scandalului ?
      • +11 (11 voturi)    
        Ar fi putut daca era la comanda lui Voiculescu (Marţi, 24 iunie 2014, 17:03)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

        mai frate, ce suspans! cand scapam , pentru cativa anisori macar, de nenorocitul care nenoroceste Romania cu latrinele lui imputite?
      • +9 (9 voturi)    
        Lasa/l (Marţi, 24 iunie 2014, 17:30)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

        E doar un amarat de rosu: fara logica (ii trebuie alfabetar ca ca citeasca un disctionar), fara diiscernamant, fara... multe!
        Doar un munte de neam prostie proletara!
        • -1 (1 vot)    
          mazeta are un umor (Miercuri, 25 iunie 2014, 9:36)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          care este prea subtil pentru cei care vad rosu peste tot.

          limba ta materna este romana? ce este ala "un munte de neam prostie proletara"?
    • +9 (9 voturi)    
      da mazeto, ai dreptate (Marţi, 24 iunie 2014, 17:47)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      SRI trebuia sa-l tina pe Abraham pe etnobotanice pana dupa alegeri; si pe Gadea pe distonocalm.

      eu cateodata suspectez ca tu ai asa o duiosie pt. Base, in inima ta...
    • 0 (2 voturi)    
      Faceau... (Marţi, 24 iunie 2014, 20:06)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Faceau o perchezitie (cu mandat de la judecator, tot ce trebuie), doseau inregistrarile lu' Basica si gata, "o dadeau direct" si "era mersul facut". Asa ... Sa-ti fie rusine George Maior!
  • +18 (24 voturi)    
    Haha (Marţi, 24 iunie 2014, 15:56)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    ma amuza amar comentariile antenistilor anti-basisti.
    Unul zice: daca stia, trebuia sa se impotriveasca innasirii fratelui lui. De parca voi nu ati avea pe acasa frati rebeli cu care poate n-ati vorbit de anid e zile, care nu au nici o legatura cu voi, care au alte valori si principii. Ce anume faceti voi ca "sa-i aduceti pe calea cea dreapta", ma intreb.
    Altii spun ca presedintele e vinovat de "inrudire". bai mafioti psdisti, pai cati de-ai vostri au fost inculpati, arestati, condamnati definitiv pentru hotii, matrapazlacuri, tot ce vreti. Ar trebui sa nu mai existati ca partid pentru ca v-ar fi jena sa existati cu atatia penali. Oare chiar nu va dati seama?
    • -2 (4 voturi)    
      e amar pentru ca tu esti basist (Miercuri, 25 iunie 2014, 0:32)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

      daca erai OBIECTIV intrai in depresie vazand ce facea base in timp ce trambita cu justitia
    • -1 (3 voturi)    
      PS. cei care nu-l vor pe base nu sunt pesedisti (Miercuri, 25 iunie 2014, 0:34)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

      antenisti sau comunisti. sunt obiectivi. ceilalti, pesedistiii sau alti ...sti, sunt ca tine, spalati pe creier
  • -11 (17 voturi)    
    Procurorul Iacobescu a aflat de Mita (Marţi, 24 iunie 2014, 16:11)

    alex-1234 [utilizator]

    Procurorul Iacobescu a aflat in 2011
    de Mita de 300.000 EU primita de Micea Basescu
    din interceprarile lui Bercea Mondialu facute .....de SRI.

    Asta a declarat el atunci.
    Interceptarile sunt incluse in dosarul lui Bercea Mondialu

    Raportul inspecţiei disciplinare a CSM din 2011 confirmă însă veridicitatea spuselor pe surse ale lui Iacobescu:

    "Din cercetarea disciplinară efectuată în cauză a rezultat că aceste afirmaţii au fost cunoscute de către procurorul Iacobescu din notele de redare a convorbirii interceptate în baza autorizaţiilor emise de către Tribunalul Olt".

    Prin urmare , acest Eco-Anarhist Maior -
    Minte, Minte Minte
    si mai devreme sau mai tarziu va fi tras la raspundere pentru asta.
    • +11 (15 voturi)    
      Eco-Anarhist? (Marţi, 24 iunie 2014, 16:32)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      ai dreptate. Trebuie sa te tratezi, pentru ca altfel ma tratezi pe mine de orice mandrie fata de romani si Romania
      • -1 (5 voturi)    
        Daca nu tresari la minciuna (Marţi, 24 iunie 2014, 17:16)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        Daca nu tresari la minciuna,

        la necinste si la incorectitudine

        nu mai ai pentru ce te trata ....
      • +4 (10 voturi)    
        De ce e Maior un "Eco-Anarhist" ? (Marţi, 24 iunie 2014, 18:21)

        alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        De ce e Maior un "Eco-Anarhist" ?

        1. Maior e un "Eco-Anarhist" pentru ca si-a permis
        sa-i numeasca exact cu termenul asta Eco-Anarhisti, pe bietii tineri romani care manifestau impotriva spolierii Statului Roman de aurul nostru
        Maior nu a avut nici macar bunul simt sa traduca termenul americanesc Eco-Anarhism primit la instructaj, cu un termen romanesc.

        2. Apoi Maior e "Eco-Anarhist" pentru ca darea cu 6% din 100% a intreg aurului romanesc e o hotie fara margini la care el, desi pus acolo si platit de noi sa impiedice spolierea Romaniei nu a facut nimic in toti anii astia sa impiedece aceasta spoliere
        (vezi dosarul procurorului Oancea pe tema Rosia Montana)
        3. Ba mai mult, Maior a incurajat spolierea Statului
        Roman inclusiv prin pozitia sa oficiala pro-Gold
        pe care a luat-o atunci cand s-a pronuntat
        impotriva tinerilor romani ce manifestau pe-atunci,

        Tineri romani pe care i-a numit cu tupeu
        Eco-Anarhisti (de fapt pentru cine stie terminologia americana termenul "Eco-Anarhism" e un termen strans legat de "Eco-Terrorism" (si bietii tarani batuti din Pungesti au si devenit eco-terroristi)
        Ca sa vedeti si sa intelegeti cum se raporta acest Maior la tinerii romani care au manifestat pentru Rosia Montana).

        4. Maior e un "Eco-Anarhist" si pentru ca a vrut sa faca una cu pamantul (alaturi de Basescu si Ponta & comp) Muntii din Rosia Montana sprijinand prin pozitiile sale oficiale pro-proiectul-Gold
        (desi nu era treaba lui sa se pronunte)
        si implicit sprijinind distrugerea pe vecie a acelei zone stravechi romanesti (inclusiv a muntilor si a apelor de acolo, a galeriilor romane si a asezarilor romanesti vechi de mii de ani in acele locuri).

        5. S-a ajuns pana acolo incat a iesit toata Tara Motilor intr-o adunare populara la Campeni sa declare (lucru nemaivazut de pe vremea Imperiului Habsburgic) ca nu vor permite in acea zona nici un fel de Eco-Anarhism...impotriva lor si a naturii de-acolo, indiferent ce vor hotari politrucii de la Bucuresti
    • +3 (5 voturi)    
      nu minte, doar ca Maior nu e seful DGIPI :)) (Marţi, 24 iunie 2014, 17:56)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      observatia ta e f. corecta: Iacobescu a aflat de combinatie din inregistrari; pe care le-a facut DGIPI; pe care nu-i audiaza nicio comisie parlamentara.

      ia urmareste tu pista asta si scoate-i din vizuina; sa vezi ce-o sa se bucure sefii tai.
      • +3 (5 voturi)    
        Nu DGIPI face inregistrarile ci SRI (Marţi, 24 iunie 2014, 18:55)

        alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        1. DE ce minti in public?
        DGIPI NU face inregistrari
        ci SRI-ul a facut si face Inregistrari
        atunci cand le da Procurorul de Caz Mandat de Ascultare

        (plus SRI-ul o face si fara mandat daca ai vazut declaratiile recente ale Vodafone din UK ca exista fire directe de la vodafone la servciile secrete
        din n-tari)

        ---------------------
        2. In legatura cu mine Nu mai dezinforma.....
        si nu Mai Minti in public.

        ----------------------------------------------------------
        Cand l-am facut pe Ponta Plagiator
        alex1234 [utilizator], Marţi, 11 iunie 2013, 3:37
        vezi
        http://m.hotnews.ro/stirecom/14972269


        ----------------------------------------------------------
        Cand am criticat lovitura de stat din 2012 data
        de Varan Plagiatoru Antonescu & comp tot "sefii mei m-au pus"?

        vezi
        alex 1234 lista faptelor penale care au dus la lovitura de stat Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:02)
        repet si 7 iulie 2012 imediat dupa da?

        http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12730847-europarlamentarii-usl-raspund-lui-joseph-daul-presedintele-grupului-ppe-domnule-daul-lovitura-stat-nu-face-prin-referendum-national.htm

        -------------------------------------------------------------
        Chiar nu ti putin jena sa spui minciuni despre mine in public?

        Dar cand exista unul care spune mereu adevarul si nu tine cu minciunile nimanui
        sunt lucruri incredibile pentru unu ca tine, nu-i asa?
        -------------------------------------------------------------
  • +8 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 iunie 2014, 16:44)

    [anonim]

    • -1 (7 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 24 iunie 2014, 17:26)

      Reticentul [anonim] i-a raspuns lui

  • -3 (3 voturi)    
    TB (Marţi, 24 iunie 2014, 17:00)

    kronk [utilizator]

    Pai daca SRI-ul e compus din interlopi,de ce sa-l informeze?
  • +4 (6 voturi)    
    Ar fi fost extra sa aiba si SRI niste contra (Marţi, 24 iunie 2014, 17:06)

    Maniu [utilizator]

    inregistrari...Dar cand stim care e calitatea personajelor de pe-acolo...Eu am un fost coleg de liceu care s-a aciuiat pe-acolo nu de destept, ci fiindca era continuatorul slujbei paterne...in slujba lui Ceausescu...Ehei, cand o sa devenim o tara europeana cu oameni capabili sa-i apere pana si pe prosti de propria lor prostie?
  • -3 (5 voturi)    
    fiecare cu interesul sau (Marţi, 24 iunie 2014, 17:08)

    evoque [utilizator]

    cea care a scris articolul i se vede clar dragostea fata de presedinte, insa acest lucru te face sa nu mai fii obiectiv, fapt care nu mai are legatura cu actul jurnalistic.
    Intamplarea face ca am auzit cand maior spunea pana cand a fost informat presedintele despre clanul lui bercea, respectiv 2009.
    Deci domnuca draga adevarul grait de matale este pe jumatate, presedintele nu o fi fost informat de catre sri despre relatia mircea si bercea, insa realitatea este dura pentru ca presedintele stia din 2009 despre clanul bercea, apoi stia de la fratiuc despre "santaj" si totusi nu a facut nimic pentru a evita cele ce se intampla acum si a ajuns sa minta cu tupeu.
    Asa ca nu mai interpretati lucrurile. Faptele sunt fapte.
  • 0 (2 voturi)    
    cred ca politicianul sef al SRI (Marţi, 24 iunie 2014, 17:41)

    aresul [utilizator]

    s-a grabit cu acest raport. Nu degeaba au cerut hienele din coalitia de guvernare acest raport.
  • -3 (3 voturi)    
    ! (Marţi, 24 iunie 2014, 19:01)

    hola [utilizator]

    Domnul Maior a fost corect. Si bineinteles nu s-a pus rau cu nimeni.
    Acum, faptul ca basescu se expune la niste critici in ceea ce priveste aparitia lui in public cu un clan mafiot despre care stia anumite informatii, e problema lui.
    Pacat ca nu se stia mai devreme acest lucru pentru ca ridica o problema de moralitate.
    Dar in societatea romaneasca moralitatea NU EXISTA deci tot scandalul acesta poate sa influenteze eventual votantul roman care se va prezenta la urne. Dar din moment ce basescu nu va mai candida la presedintie, il doare in basca.

    Totusi el ramane din punctul meu de vedere UN OM DE DOI LEI un nesimtit, un mitocan, un smecher, un tupeist , un om fara repere de moralitate, etica. Si acesta totusi fiind presedintele Romaniei este cu atat mai mult pacat ca a fost votat si inca este in preferintele unei parti a votantilor.Dar dupa cum se spune, cine se aseamana se aduna.
    Si da, mai exista in Europa altii ca el, Putin si Berlusconi.
    Rusine basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Nedumerire (Marţi, 24 iunie 2014, 19:09)

    Dana Bob [anonim]

    La A 3 titlul mare: Basescu a fost informat in 2009 despre clanul Bercea!
    Aici citesc atceva!
    Eu una nu mai inteleg cine minte sau mai bine zis cine minte mai mult!
    Ma ajuta cineva?
    • +2 (4 voturi)    
      Bunul tau simt ce iti spune? (Marţi, 24 iunie 2014, 19:33)

      alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

      Bunul tau simt ce iti spune?

      Ca stia Basescu ce-nvartea frate-sau sau nu?
      • 0 (2 voturi)    
        Iaca bun simt (Marţi, 24 iunie 2014, 20:42)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

        "[...] el (M.B.) e un om de 60 de ani care traieste la Constanta, eu si familia mea traim la Bucuresti [...] Ne vedem o data la doi ani. [...] Anul trecut, fratele meu mi-a spus ca este santajat. I-am cerut atunci sa mearga imediat sa informeze institutiile statului"

        "Jur ca nu am lovit copilul nici în plex, nici cu pumnul în faţă [...] Eu stiam ca l-am impins pe acel copil"
      • +1 (1 vot)    
        1234 (Miercuri, 25 iunie 2014, 5:46)

        Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui alex-1234

        Eu intrebam despre ce ne transmit televiziunile!
        Daca stia sau nu Basescu despre afacerile fratelui vreau sa-ti spun ce cred eu: NU STIA!
        M Basescu ar trebui controlat psihiatric! Un om normal nu face asa ceva!
        Si am mai spus-o :te "spovedesti" mai usor la un strain decat unei rude! Si hai sa nu fim ipocriti , toti stim asta ! Ce se intampla cu copii nostri chiar majori find aflam mai multe de la terte persoane!
        La fel si cu alte rude!
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Marţi, 24 iunie 2014, 20:05)

      hola [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

      basescu a fost informat INCEPAND cu anul 2009 despre clanul Bercea.
      In schimb NU A FOST INFORMAT ca frati-su ii tepuia si facea afaceri DUBIOASE cu ei.
      Deci basescu nu a mintit ieri cand a spus ca nu a fost informat.
      Dar s-a afisat cu clanul bercea, a dansat si a primit cadouri de la ei.
      Asta denota mult bun simt, alex 1234 ...
  • +1 (1 vot)    
    Lupta serviciilor rusesti pentru a destabiliza (Miercuri, 25 iunie 2014, 14:12)

    soundtrack [utilizator]

    statul roman este limpede pt. orice individ care rationeaza. Uzbecul ponta si 'agenturili', abraham, comunist hungaro-evreu si multi altii-nu mai amintesc de agentii bolsevici de pe site-ul acesta- au pornit juhadul, dar nici alte servicii nu stau cu bratele incrucisate!!! Pe rusi ii intereseaza justitia,statul de drept din tarile foste comuniste.Destabilizarea aceasta nu mai e subtila, e pe fata si asta din 2012! Intelectualii de marca sunt luati in tarbaca, ICR schimbat, CNA de pomina, toate metode bolsevice de schimbare a autoritatii cat de cat autentice cu incompetenta, prostia dirijata, manipulari grosiere. Legile care sa sustina justitia si dreptatea nu sunt cerute de oameni in strada, in petitii sau sub alte forme si lucrurile se rostogolesc in jos.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by