VIDEO Traian Basescu: Va garantez ca nu a existat o interventie de a mea in cazul lui Sandu Anghel / Intre nevoia de consolidare a justitiei si reflexul firesc de a-ti apara fratele, aleg consolidarea justitiei

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 19 iunie 2014, 12:13 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: Administratia Prezidentiala
Presedintele Traian Basescu a declarat joi ca intre justitie si fratele sau, Mircea, implicat intr-un scandal de santaj legat de interlopul Bercea Mondial, va alege justitia. Seful statului a afirmat ca il acuza pe fratele sau "pentru anturajul in care a intrat" dar acesta este "major, este responsabil pentru faptele lui" si va trebui sa raspunda in fata legii daca este vinovat.

"Nu ma voi transforma intr-un avocat al fratelui meu. Cu atit mai mult cu cit mi se pare ca s-a implicat intr-o zona cu oameni in care n-ar fi trebuit sa se implice. Iar faptul ca esti fratele presedintelui nu te scuteste de responsabilitate in fata legii", a spus Traian Basescu, intr-o declaratie de presa, dupa ce Antena 3 a prezentat inregistrari in care fiul lui Bercea Mondial ii reproseaza lui Mircea Basescu ca i-ar fi dat 350 de mii de euro ca sa intervina in Justitie pentru o pedeapsa mai blanda sau chiar eliberarea tatalui sau.

"Sper ca varianta fratelui meu sa fie cea reala", a comentat Basescu, inainte de a sublinia: "Va asigur ca intre nevoia de consolidare a justitiei si reflexul firesc de a-ti apara fratele, aleg consolidarea justitiei".

Traian Basescu a mai spus ca nu a facut nici o interventie pe linga vreun politist, procuror sau judecator in cazul Bercea Mondial.

Presedintele nu a dorit sa ia intrebari din partea presei.

Iata mai jos declaratiile facute de presedintele Traian Basescu



Declaratia integrala a lui Traian Basescu:


  • Vă mărturisesc că nu avem în program vreo ieşire publică în luna iunie, dar evenimentele legate de familia mea mă obligă la o astfel de declaraţie.

  • În primul rând, aş vrea să vă precizez, că niciodată nu am avut cu fratele meu, Mircea Băsescu, vreo discuţie cu privire la sprijinirea domnului Sandu Anghel (Bercea Mondial - n.red.) în procesele pe care le avea. Există suspiciunea intervenţiei mele în derularea justiţiei în acest caz sau cel puţin aşa a fost lansată public, azi-noapte sau aseară. De aceea, fac un apel public la orice poliţist, orice procuror şi orice judecător care a fost implicat în cazul condamnării lui Anghel Sandu, dacă a existat vreo intervenţie a mea pe această scară a anchetei şi a deciziei justiţiei, să o facă publică, fie că este poliţist, fie că este procuror, fie că este judecător de tribunal sau de curte de apel.

  • Proba că nu a existat o astfel de intervenţie este chiar condamnarea. Din câte ştiu, domnul Anghel a fost condamnat la ani grei de închisoare şi asta arată, că, pe de o parte, că n-a existat o intervenţie, iar dacă ea ar fi putut exista, eu fac un apel la poliţişti, judecători, procurori care s-au ocupat de acest caz, în cazul în care vreunul a primit vreo intervenţie de la mine sau din parte mea, să o spună public. Din partea mea, prin intermediari. Vă garantez că nu a existat o astfel de intervenţie.

  • Eu cunosc varianta fratelui meu în acest caz încă de anul trecut, atunci când mi-a spus că este şantajat şi i-am recomandat să se prezinte la Parchetul din Constanţa şi să informeze asupra acestui lucru, urmând ca organele statului să ia măsurile care se cuvin într-o astfel de situaţie. Nu o voi prezenta public, pentru că nu sunt dispus să cred decât în varianta justiţiei, şi nu în varianta fratelui meu. Nu pentru că nu am încredere în el, dar, într-un stat de drept, varianta justiţiei este cea adevărată. Aşa că nu mă voi transforma într-un avocat al lui, cu atât mai mult cu cât mi se pare că s-a implicat într-o zonă cu oameni în care n-ar fi trebuit să se implice.

  • În 10 ani, nu am făcut nicio intervenţie pentru nimeni, nicio intervenţie în justiţie. Mai mult, dacă au existat încercări de a mă convinge să fac intervenţii, n-am ezistat să le fac publice.

  • Plec de la premisa că în faţa justiţiei, indiferent cum ne cheamă sau ce funcţii avem, toţi suntem egali. Iar faptul că eşti fratele preşedintelui nu te scuteşte de responsabilitatea în faţa justiţiei şi a legii.

  • Sper ca varianta pe care mi-a spus-o fratele meu să fie cea reală, dar sper, varianta în care voi crede va fi cea a justiţiei. Regret faptul că fratele meu s-a implicat într-un astfel de anturaj, cu consecinţele pe care le vedem. Sunt încrezător însă că justiţia va scoate la iveală adevărul în această dispută publică, să spunem, între fratele meu şi rudele domnului Sandu Anghel.

  • Aş vrea să închei asigurându-vă că nu voi face niciun fel de intervenţie la nicio instituţie a statului pentru a-l proteja pe fratele meu. Este major, este responsabil pentru faptele lui şi dacă a săvârşit ceva ilegal va trebui să răspundă ca orice cetăţean al României în faţa legii. Eu nu-l acuz. Dacă îl va acuza cineva, aceasta va putea fi justiţia. Lucru pentru care îl acuz deocamdată este anturajul în care a intrat.

  • Şi închei asigurându-vă că între nevoia de consolidare a justiţiei şi reflexul firesc de a-ţi apăra fratele aleg consolidarea justiţiei.

  • Va multumesc (cu vocea gituita).



















41339 vizualizari

  • +37 (69 voturi)    
    va fi razboi civil (Joi, 19 iunie 2014, 12:28)

    un domn [utilizator]

    Felix nu a Intrat la brutarie, Dottore nu si a dat demisia in cazul Duicu...ploaia din bucuresti va fi roshie..nu de placer..ci de manie !
    • +64 (88 voturi)    
      Toata facatura e pentru ca Felix sa scape! (Joi, 19 iunie 2014, 13:18)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Traian Basescu ar fi bine doar sa spuna clar ca justitia trebuie lasata sa mearga pana la capat in acest caz si cei vinovati sa plateasca conform legii. Nimic mai mult!
      • +41 (57 voturi)    
        Magic! (Joi, 19 iunie 2014, 13:40)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

        E mai destept decat noi toti la un loc...:
        Traian Basescu: "Sa iasa orice politist, procuror sau judecator care s-au ocupat de acest caz sa spuna public daca eu am intervenit in acest proces." (...) Cred doar in varianta justitiei. Nu ma voi transforma intr-un avocat al fratelui meu, mai cu seama ca s-a implicat intr-o zona in care n-ar fi trebuit sa se implice. Faptul ca esti fratele presedintelui nu te scuteste de justitie. Cred in varianta fratelui meu, dar mai mult in varianta justitiei." (...) Nu voi face nicio interventie la institutiile abilitate. Intre nevoia de consolidare a justitiei si reflexul firesc de a-ti apara fratele, aleg consolidarea justitiei."
        • +20 (30 voturi)    
          Un adevar! (Joi, 19 iunie 2014, 14:56)

          EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          Doar comunistii acuzau si bagau oameni in puscarie doar pentru motivul ca erau rude...
      • +14 (22 voturi)    
        chiar asta a facut (Joi, 19 iunie 2014, 13:44)

        snowflake [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

        .
    • -3 (29 voturi)    
      ... (Joi, 19 iunie 2014, 13:38)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Un razboi civil e o tragedie, prea pari incantat de un asemenea scenariu. Esti vreun agent rusnac? Razboi civil intre cine si cine? Poate intre ei politicienii... Te asigur eu ca nici un basist si nici un pontist nu se vor bate intre ei. Fiecare din ei stiu ce lichele sustin si cel mai degraba or sa iasa la o bere bine merci, intre ei, ca fratii romani.
      • +4 (12 voturi)    
        trebuie dati jos prin forta (Joi, 19 iunie 2014, 14:09)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        pe toate rutile...p ta victoriei..parlament...allege unde vrei mai departe
        • -3 (13 voturi)    
          toti ? (Joi, 19 iunie 2014, 15:56)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          si basu ?
          • +4 (16 voturi)    
            De ce sa dai jos Basu? (Joi, 19 iunie 2014, 17:18)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            Cand el pleaca oricum, in cateva luni? Sau tu ai o fixatie, ca si evoque? Fa o vizita pe la psihanalist. Sau doar fa.
            • +6 (8 voturi)    
              ura este prea mare (Joi, 19 iunie 2014, 19:44)

              Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              nu se mai pune problema cand pleaca Basescu, ci cu ce pot sa-l agate.
            • -1 (3 voturi)    
              mda .. hai fi tu ..jigneste . (Joi, 19 iunie 2014, 21:24)

              adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              nu doar dati jos , si bagati la puscarie ..asta vreau sa zic ... deaia si bas .
              • 0 (4 voturi)    
                Sunt ca si tine.. (Joi, 19 iunie 2014, 23:14)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                nu diferim. Si tu jignesti. Macar eu nu sunt ipocrit, ca tine.

                Nu ma intereseaza "ce ai vrut sa spui", ci ce ai spus.
              • 0 (0 voturi)    
                Si.. (Vineri, 20 iunie 2014, 4:16)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                invata sa scrii: "hai FII tu". Cu doi "i", ok?
      • +2 (2 voturi)    
        '' Basescu Stietot '' (Joi, 19 iunie 2014, 20:59)

        MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        Ai dreptate, dar ''orbii'' nu vad, ''surzii'' n-aud...:
        http://www.gandul.info/puterea-gandului/basescu-stietot-nu-stia-12791134
  • -65 (99 voturi)    
    solutia onorabila: (Joi, 19 iunie 2014, 12:32)

    demaGOGU [utilizator]

    ...demisie+punere la dispozitia justitiei "independente"
    • +37 (51 voturi)    
      Pentru ce? Pentru ca vrea Felix? (Joi, 19 iunie 2014, 13:42)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Sau ca sa puna Ponta mana pe justitie si tu sa furi fara sa raspunzi pentru faptele tale??? A luat el banii si tu ai dovezi?
    • +44 (62 voturi)    
      Alooo (Joi, 19 iunie 2014, 13:57)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ce treaba are TB cu faptele lui fra-su ?
      Ptr ce sa-si dea demisia si ptr ce sa se puna la dispozitia justitiei din moment ce el nu are legatura cu magariile lui Mircea ??

      Sa se dovedeasca ca exista legatura de influenta si implicare in actul justitiei si abia atunci sa te trezesti ca ceri demisie si alte nebunii.

      Pana una alta, Ponta e inca in functie cu toate telefoanele date de Duicu direct de la el din birou...
      • +19 (27 voturi)    
        de subliniat (Joi, 19 iunie 2014, 15:52)

        pragmatism [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        Eu cred ca atat presedintele, cat si media sustinatoare a presedintelui ar trebui sa puncteze de 1000 de ori pe secunda faptul ca Bercea a fost condamnat la 9 ani de inchisoare defintiv si ... deci NICI vorba despre vreo influenta sau interventie in justitie. Faptul ca a fost deja condamnat la ani grei de puscarie demonstreaza fara dubii ca justitia a functionat fara vreo influenta. Restul e cancan ... made in Latrine!!!
      • -11 (25 voturi)    
        tacere de aur masiv... (Joi, 19 iunie 2014, 16:44)

        LiviuStoian [anonim] i-a raspuns lui AK-47

        Pentru ca stia de la inceput si a tacut, presedintele ar trebui sa demisioneze impreuna cu conducerea DNA, SRI si CCJ. Cine mai are incredere in ei ? Cu sau fara ultimele 6 luni de mandat, imaginea lor este praf. Cum sa mai dea Presedintele mana cu sefii de state cand are un frate puscariabil ? Daca le-a trecut prin cap sa cumpere CCJ, inseamna ca s-a mai intamplat, iar tolerarea acestor nenorociri nu poate fi continuata. Inseamna ca niciuna dintre aceste institutii nu functioneaza normal. Este nevoie de masuri radicale de reorganizare a statului. SRI ar trebui reconstruit de la zero pentru ca ori nu poate, ori este actor politic (in inregistrare se face referire si la el) . Paguba adusa tarii de acest scandal va fi imensa. Adio Schengen !. Romania este pestera lui Ali-Baba...
    • +18 (28 voturi)    
      il si vad (Joi, 19 iunie 2014, 14:37)

      Aramis [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      pe Moliceanu presedinte interimar gratiindu-l pe Varan...
    • +13 (21 voturi)    
      Confunzi (Joi, 19 iunie 2014, 16:22)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      In cazul Basescu fratele lui este suspectat de incalcarea legii, el nu a intervenit ba mai mult cere sa se faca dreptate indiferent de relatia celor suspectati, in cazul Ponta infractiunea e dovedita individul e in post, in cazul Voiculescu infractiunea e dovedita se asteapta sentinta, individul e peste tot si incearca sa influenteze justitia.. Cine ar trebui, pentru o minte normal;a, rationala, sa isi dea demisia si sa suporte consecinta faptelor infractionale comise ?
    • +1 (3 voturi)    
      imbe.... (Joi, 19 iunie 2014, 21:35)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Asta ti-a zis Bogdan Teodorescu? ca sa ajunga Tariceanu presedinte interimar si sa furati alegerile?
      A fost acuzat TB de ceva? de ce sa se puna la dispozitia justitiei?
      PS. Pentru calomniile pe care le scrii pe aici de ce nu te pui la dispozitia justitiei [de la 6 luni la doi ani]?
  • -66 (98 voturi)    
    ASTEPTAM (Joi, 19 iunie 2014, 12:40)

    jidanul [utilizator]

    Asteptam declaratia prin care dl. Traian Basescu isi anunta si isi depune demisia. Atat.
    • +49 (67 voturi)    
      asteapta (Joi, 19 iunie 2014, 13:08)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      si toooooot asteapta pana in toamna.
    • +23 (29 voturi)    
      alooo (Joi, 19 iunie 2014, 14:05)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      la partid au angajat universitari sau cum?auzi tu,sa folosesti ''dl'',cand vorbeste de base...pffff unde-s postacii de alta data!
      ON:daca pramatia aia de frate se baga in satra nu are decat sa suporte consecintele.la brutarie!daca base a pus o pila,desi nu cred,la brutarie!e simplu;insa astia care se grabesc sa ceara demisia,ar trebui sa-si curete cloaca in care stau, intai.
      • +2 (8 voturi)    
        Pacat (Joi, 19 iunie 2014, 15:10)

        vladf [utilizator] i-a raspuns lui Point

        Este greu sa intelegi astfel de formulari si apelative cand iti lipsesc cei 7 ani de acasa.

        Un om civilizat si politicos o sa foloseasca tot timpul apelativul de dl., mai ales fata de persoanele mai in varsta decat el.

        Tu probabil cand discuti cu o persoana, te tragi direct de sireturi si eventual ii spui si pe numele de botez.

        Din cauza unor astfel de specimen, rade lumea de noi cand iesim din tara.
      • -5 (15 voturi)    
        din cate stiu eu ... (Joi, 19 iunie 2014, 15:58)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Point

        nu numai fratele se baga cu shatra ...
        mai era unu .. care dansa si petrecea cu ei .. si era nonstop prin shatra in campanie ... dupa el a inceput si fratele sa intre in shatra ..
        • 0 (2 voturi)    
          nunta tiganeasca! (Joi, 19 iunie 2014, 21:37)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          nu tu erai cu urale cand a participat Ponta la o nunta tiganeasca? Te lasa memoria?
    • +3 (9 voturi)    
      >>>>>>> (Joi, 19 iunie 2014, 15:04)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      asteapta.
    • +10 (18 voturi)    
      Noi asteptam condamnarea infractorilor dovediti (Joi, 19 iunie 2014, 16:24)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      E vorba de ponta, voiculescu, ghita, dragnea, sova, si gasca lor nu a celor injurati de a3 pentru o fapta inca nedovedita a unei rude. Chiar pentru un jidan rationamentul ar trebui sa poata fi inteles.
    • +9 (19 voturi)    
      asteptarile dvs. (Joi, 19 iunie 2014, 16:28)

      canuta [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      ar trebui sa se implineasca in urmatoarea ordine:
      1. pronuntarea sentintei definitive in cazul Voiculescu si introducerea acestuia la mititica.
      2. aparitia motivelor SERIOASE si REALE pentru a demisiona.
      3. declaratia prin care TB isi anunta si isi depune demisia.
      Dupa cum vedeti sint de acord cu dvs.Multumit?
    • 0 (0 voturi)    
      Inteleg d-le ca sinteti antisemit pe fatza (Joi, 19 iunie 2014, 23:21)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      hotnews n-ar trebui sa admita un astfel de nick.
  • +55 (77 voturi)    
    De ce demisia? (Joi, 19 iunie 2014, 13:11)

    misa2002_2006 [utilizator]

    Ca vrea Ponta??
    Ponta sa se piteasca bine, ca sigur va urma, impreuna cu Felix si ceilalti acoliti ai sai, sa le tina companie lui Nastase si Becali..Si sper sa il gaseasca si pe Diaconescu cu ceva, ca prea e cusuta cu ata alba incercarea de vanzare a OLTCHIM..sau ati uitat-o??
    atunci Poanta facea niste afirmatii despre Diaconescu.. acum s-au infratit???
    pai numai cine se aseamana se aduna..
    o adunatura de infractori, care trebuie nimicita de la radacina..
    jos cu toti coruptii din tara asta..oameni de 2 bani si fara frica de Dumnezeu...
    numai cand sunt dupa gratii incep sa pise ochii si sa spuna ca sunt nevinovati si bolnavi si vor reducerea pedepsei..
    cand fura cu ambele maini, rad cu gurile pana la urechi..
  • +15 (29 voturi)    
    ... (Joi, 19 iunie 2014, 13:43)

    klaudyuxxx [utilizator]

    " Sper ca varianta fratelui meu sa fie cea reala. "
    Inseamna ca n-are incredere in frate-su, si nu e convins de nevinovatia lui
    • +29 (37 voturi)    
      Foarte bine ! (Joi, 19 iunie 2014, 14:13)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Nu a fost ales președinte ca să vedem cum are încredere în frate-său, a fost ales ca să vegheze la bunul mers al statului. Din partea mea un „Bravo”.
    • +11 (19 voturi)    
      Hai sa-ti fac o schema (Joi, 19 iunie 2014, 15:13)

      vladf [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      incearca sa silabisesti, vad ca la prima vedere nu ai inteles nimic.

      Sau obisnuiesti sa scoti doar ce-ti convine din context, exact cum au procedat cei de la A3 cu inregistrarile.

      Din 10 minute de discutie telefonica si un montaj bun, pot sa-ti prezint o inregistrare in care ne marturisesti ca nu ai IQ-ul mai mare de 20.
  • +14 (22 voturi)    
    O sa vedem ce urmeaza (Joi, 19 iunie 2014, 13:53)

    Cataleya [utilizator]

    Daca procurorii ii interogheaza, separat, pe fiecare dintre "Mondiali" o sa iasa un talmes-balmes de nu o sa mai inteleaga nimeni, nimic.
    Banuiesc ca aceste audieri se vor face in prezenta unui avocat, ca sa nu apara iar sifoane cum ca procurorii si-au suflecat manecile, i-au bagat pe "mondiali" prin beciuri si i-au snopit in bataie ca sa recunoasca ce n-au facut.
  • +20 (36 voturi)    
    De ce (Joi, 19 iunie 2014, 13:53)

    naenae [utilizator]

    Sa isi dea demisia? Pt ca fratele sau pare sa fie un mafiot combinator care a escrocat niste tigani prosti si disperati de bani?
    Eu cred ca nu are nicio legatura una cu alta.
    • +6 (14 voturi)    
      Sper (Joi, 19 iunie 2014, 14:35)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui naenae

      Ca voi nu va ganditi ca fratele este un inocent prins fara mila in plasa unei speculatii. Presedintele nu are absolut nicio legatura cu subiectul, sunt convins de asta.
      Fratele insa... nu-i tocmai usa de biserica.
      • 0 (4 voturi)    
        Pai asta a spus-o si Marinarul, (Joi, 19 iunie 2014, 19:12)

        Kappa [utilizator] i-a raspuns lui naenae

        Justitia s-o spuna.
        A mai avut incident cu fratele Dsale.si-n vremea Impuscatului.
        Si tatal Dsale.a incercat sa mediatizeze problema.
        Ghinionul mare este ca la'ntilnit pe Il Marinero pe punte, si asta e, puntea-i punte.
        I-o spus lu'tas-o : Comandant Basescu, paraseste puntea sau te arestez.
        Daca asta-i compasiunea pentru tatal Dsale.ar trebuia lasata balta cu fratele ca macane.
      • +1 (1 vot)    
        de curiozitate ... (Joi, 19 iunie 2014, 21:23)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui naenae

        cum de esti convins ?

        de ex. eu nu sunt convins de nimic .. sunt chiar foarte convins ca orice politician o sa fure daca are ocazia si stimularea necesara .

        tu cum poti sa fi atat de 'credincios' ?
  • -8 (32 voturi)    
    Vocea gatuita se intoarce (Joi, 19 iunie 2014, 14:00)

    cato [utilizator]

    Traian Basescu e din Constanta. 3 Sud Est la fel. Toti au emotii.
    • -2 (10 voturi)    
      oare mai printe la public ? (Joi, 19 iunie 2014, 16:01)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui cato

      daca baga si o lacrima .. ii da pe spate pe toti ?

      acest 'barbat' al romaniei ...
      • -2 (4 voturi)    
        Eu cred ca .. (Joi, 19 iunie 2014, 17:22)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        .era real emotionat si afectat. Stie ca daca toate sunt adevarate, al lui frate o sa intre la parnaie. Sa nu fii emotionat in fata unei astfel de perspective, ar fi cam dubios.

        Oricum, intelegem din comment-ul tau ca atunci cand o sa se intample ceva rau (o tragedie) in familia ta, tu o sa te tii tare si o sa mergi la petrecere, asa cum a facut Poanta in cazul tragediei aviatice. Toti psd-istii te admira: esti un adevarat "de-al lor", n-ai mama, n-ai tata cand e vorba de interesul tau si ai material de PM. Succesuri!
        • +1 (1 vot)    
          lol (Joi, 19 iunie 2014, 21:22)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          emotionat ? basescu ? ... cata naivitate ...

          nu avea cum sa il surprinda ..ca stia de mult de ele daca sunt adevarate (si par a fi ..ca nu degeaba il retin procurorii ) .

          eu sunt eu , dar nu plang asa ca femeile la orice discurs ... acum ce sa zic ..fiecare intelege barbatia altfel ..tu pari a aprecia barbatii plangaciosi .. poate prin asemanare ..cine stie .
          • +1 (1 vot)    
            Nu prea vad eu .. (Joi, 19 iunie 2014, 23:18)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            unde am spus ca Basescu a fost surprins. Si nu vad legatura intre a nu fi surprins si a fi emotionat. Cand ai un bolnav de cancer in fa,ilie si stii ca o sa moara curand, nu esti surrpins, dar stii trist/emotionat cand se intampla deceseul. Trebuie sa recunsoc ca nu toti sunt ca tine. BRBATI, sa fie indiferenti la astfel de evenimente.

            Eu da, cand stiu ca un frate de-al meu ar putea intra in puscarie, as fi foarte suparat, nu vesel ca tine.

            Bravo tie, la mai mare!
  • -17 (41 voturi)    
    pixelul...maro (Joi, 19 iunie 2014, 14:03)

    WatcherIndnt [utilizator]

    Hai domne, fiti seriosi! Se vede clar, cu ochiul liber, prin picselii albastri (care intre timp devin tot mai maro, scuze!) ca totu e o facatura marca Felix, ca nu pot sa-i zic altfel, cu scopul de a-l compromite pe domnu prtezident (din ce in ce mai absent!) Basescu Traian! Nu va lasati domle prezident!!! Nu lasati mafia comunisto-securisto-kgbisto-sionisto-ecologisto -corporatisto si ce mai vreti voi sa distruga marile dumneavoastra proiecte de modernizare a Romaniei, de eradicare a coruptiei, de independenta a justitiei, de crestere a nivelului de trai a populatiei saracite de liberali, psdisti, securisti si alti tristi!! NU, de trei ori NU!! Nu nu si nu!!!! Sa traiti bine, domnule prezident! Va multumim ca existati si va luptati pentru binele poporului!! (De ce sunteti rai, eu am zis doar ‘Sa traiti bine, domnule prezident!’, de ce interpretati prin scoatere din context?! Am zis eu “Sa traiti bine in puscarie,domnule prezident!?!’ Nea nea neaaaa… nu lupt eu impotriva guvernului!) FY all!!!
    • -3 (9 voturi)    
      Prin.. (Joi, 19 iunie 2014, 15:05)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui WatcherIndnt

      ."FY all" te-ai refereit la tine si la familia ta, fireste. Right? Ei, nimeni nu te opreste sa-ti duci la indeplinire urarile, deci FY all cu mult spor.
      • +3 (7 voturi)    
        te simti ? (Joi, 19 iunie 2014, 16:02)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        inclus ... sau doar asa esti gelos si vrei si tu ?
        • 0 (6 voturi)    
          Ma simt. (Joi, 19 iunie 2014, 16:30)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          ..tu? Esti mai gelos ca mine, vrei si tu repede - repede.
          • +2 (4 voturi)    
            nu , dar eram sigur ca te simti . (Joi, 19 iunie 2014, 17:18)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            dupa exprimare ...
            • -3 (3 voturi)    
              Deci nu te simti.. (Joi, 19 iunie 2014, 18:16)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              ..dar esti gelos si vrei si tu. Pai, welcome si la cat mai multa!
              • +1 (1 vot)    
                welcome la ce ? (Joi, 19 iunie 2014, 21:18)

                adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                ca altcineva oferea .. si tu ai sarit sa ..
                deci ... vise frumoase !
                • -1 (1 vot)    
                  Vise de care vrei tu.. (Joi, 19 iunie 2014, 23:20)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                  Eu nu te judec. Si "welcome" in clubul celor care sunt FY de respectivul (incluzandu-ma si pe mine, conform comentariului tau).
  • -2 (20 voturi)    
    Daca nu a intervenit poate ne explica (Joi, 19 iunie 2014, 14:14)

    The Special One [utilizator]

    De ce dosarul s-a mutat la DNA Bucuresti, pentru o infractiune comisa in Constanta (Mircea Basescu nu e deminitar nu are functioe publica e cetatean obisnuit ca si mine) nu vad nici un motiv pt care dosarul a fost mutat.
    • +6 (20 voturi)    
      Hihi (Joi, 19 iunie 2014, 14:54)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

      Si asta e dovada ca Basescu e de vina? Esti penibil. Intreaba la DNA Bucuresti de ce cazul e la ei, si probabil vei primi un raspuns. De ce ar trebui sa-ti explice presedintele de ce DNA Bucuresti sau DNA Constanta cerceteaza sau nu un caz. In capsorul tau cei citiva neuroni tebuie sa fie tare derutati.
      • -2 (12 voturi)    
        Pe principiul asta (Joi, 19 iunie 2014, 15:25)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        De ce a trebuit sa iasa sa ne spuna ca nu a intervenit pe Bercea (in orice tara normala e implicit).

        P.S Cand lumea nu are argumente incepe cu jigniri de doi lei.
        • -3 (7 voturi)    
          Pai dupa tine (Joi, 19 iunie 2014, 16:32)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          Daca nu zicea nika nu era bine, daca zice, iar nu e bine, ca asha e moda la antena 3. In orice varianta, Basescu e de vina.
          Iar argumentul tau cu mutatul procesului la Bucuresti e pur si simplu demn de antena3. Asha-i ca de acolo te informezi?
  • -20 (38 voturi)    
    "va garantez"..."va asigur".... (Joi, 19 iunie 2014, 14:17)

    evoque [utilizator]

    asa incepe un om care se simte vinovat si minte, nu ca nu a mintit pana acum.... In cazul fratelui a tacut malc pana cand a ajuns dosarul la bucuresti, cum este fratele asa este si familia, aschia nu sare departe si uita ca atat de mult laudata justitie a ajuns sa muste din famiglia, acu' famiglia probabil se intreaba "ce naiba am tot batut toba cu justitia?", e uite ca roata se intoarce.
    Anturajul este cel in care a trait, cel din care provine, asa ca ..... el nu a intrat, asa a trait.
    • +16 (28 voturi)    
      evoche... (Joi, 19 iunie 2014, 14:43)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Stapanul tau e dovedit cu zeci de documente ca turnator securist si delapidator. Ba mai e si condamnat la 5 ani de puscarie de catre o instanta. Si cu toate astea. toate declaratiile Varanului incep cu "Va garantez ca, va asigur ca....n-am facut nimic rau in viata mea..."
      dar despre Varan n-ai voie sa comentezi ca te taie de la portie?
      )))))
      • -5 (11 voturi)    
        da ala nu e presedintele tarii ... (Joi, 19 iunie 2014, 15:52)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        parca nu mai e nici senator ...
        • +2 (6 voturi)    
          corect, (Joi, 19 iunie 2014, 17:15)

          canuta [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          numai ca "nimeni nu e mai presus in fata legii",
          inseamna atit ca presedintele este egalul cetatenilor,cit si ca cetatenii sint egalii presedintelui!
          • 0 (4 voturi)    
            ce ma ? (Joi, 19 iunie 2014, 21:16)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui canuta

            lasa filmele americane ieftine ...

            singurul om cu imunitate absoluta in aceasta tara e presedintele (actualmente bas).
            deci "nimeni nu e ..." e valabil pentru restul .
      • 0 (8 voturi)    
        pentru linistea (Joi, 19 iunie 2014, 16:54)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        celor orbi.
        Mircea scapa
        1. se va dovedi ca banii nu au ajuns la el si nici la presedinte, sau
        2. voiculescu a platit clanul sa il santajeze pe basescu, succesuri :))
        3. consecinta: presedintele vostru o sa fie eroul cu lacrimi in ochi. semnal sau: picatura.
    • +14 (26 voturi)    
      Te iubesc, evoque (Joi, 19 iunie 2014, 14:47)

      Printz72 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Chiar imi era dor de penibilitatile pe care le debitezi. Iti garantez si te asigur......ca ti-am simtit lipsa.
    • +10 (22 voturi)    
      In cazul fratelui.. (Joi, 19 iunie 2014, 15:08)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ."a tacut malc". Corect: trebuia sa vina la evoque si sa-i dea update-uri la ce face fratele. Si nu numai. Trebuia sa tina conferinta de presa zilnice in care sa ne puna la curent cu activitatile rudelor, toate rudele pana la rudele de gradul 3, asta ca sa nu taca malc.
      • -8 (20 voturi)    
        au, ce doareee:)) (Joi, 19 iunie 2014, 15:15)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        pai nu avea program la 18.30? cand urla ca ala este dottore , ca nu stiu care minte? insa cand a venit vremea pentru famiglia, nimic, nimic, lineste... eu stiu ca va doare insa o meritati, atatia ani in care o mare de postaci au sustinut fara sa se intrebe, la famiglia...:)), dar nu este nimic, a venit a lacrimat pe justitie si pentru voi este acelasi tata bun:))
        • -2 (6 voturi)    
          Cum sa-ti spun.. (Joi, 19 iunie 2014, 16:40)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ..putin imi pasa de durerile tale. Te doare, e treaba ta. Oricum, vad ca nu doare atat de tare, ca daca ar durea, nu ai mai pretinde ca razi de, consideri tu, glumele tale, cu tot felul de paranteze.

          "Nu stiu care minte". Ei nu stii, stii foarte bine, este idolul tau. Totusi, nu vad legatura intre atacurile si declaratiile de presa cu privire la oameni din guvern/politica si familia lui. Sau sa inteleg ca ai tai idoli vin si spun ce fac rudele lor, asta dupa ce arunca si ei cu "ala care minte, ala care face, ala care drege", dand astfel un exemplu despre cum Basescu trebuia sa spuna ce fac rudele lui.
          • -1 (7 voturi)    
            macae (Joi, 19 iunie 2014, 17:35)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            eu nu am dureri, am vorbit de durerile voastre, cei care sustineti politicieni.
            Niciodata, dar niciodata in miile de comentarii publicate nu am sustinut vreu politician in afara cred de mircea diaconu pentru care am exprimat vreo opinie pro in lupta acestuia cu sistemul.
            deci, macae toate parerile voastre, succesuri
            • 0 (6 voturi)    
              In comentariile tale.. (Joi, 19 iunie 2014, 18:23)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              l-ai sustinut pe Poanta, prin afirmatii directe. In acelasi timp, te-ai legat doar de greselile PDL si Basescu (plus cei din jurul lui) si, cum spui tu, NICIODATA, nu te-ai legat de PSD/USL si minciunile si hotiile facute de acestia. Asta este sustinere.

              La fel cum ai facut si acum, cand cu "tacerea" lui Basescu in legatura cu activitatile fratelui lui, nu ai avut niciodata o astfel de pretentie absurda de la reprezentatii PSD/USL. Asta este macaneala despre care vorbesti.

              Totodata, prin comentariile tale, ai sustinut direct toti hotii, toti arestatii de la PSD/USL.
              • +1 (3 voturi)    
                arata (Joi, 19 iunie 2014, 19:24)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                un singur rand in care am scris ca ponta este bun sau ca ce face el este bine, un rand, o fraza, ce vrei, hai sa te vad.
                • +1 (3 voturi)    
                  Ai spus cu manutele tale.. (Joi, 19 iunie 2014, 23:21)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  ..ca il preferi pe Poanta si ca de aceea nu il critici, indiferent ce ar face. O sa-ti caut comentariul sa ti-l bag pe gat.
                • -2 (2 voturi)    
                  Si arata-mi mie.. (Joi, 19 iunie 2014, 23:34)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  .unde am scris eu ca tu ai spus ca Poanta "e bun sau ca ce face el e bine". Eu am scris ca l-ai sustinut pe Poanta prin comentarii directe si prin lipsa criticilor la adresa greselilor, minciunilor si magariilor lui.

                  Asta e partea dureroasa, ca a facut numai magarii si minciuni, nimic bun, iar tu l-ai sustinut si il sustii.
    • +1 (1 vot)    
      Asta e o aberatie! Un frate poate fi genial (Joi, 19 iunie 2014, 23:23)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      si sora'sa o prostituata. Ce parere ai? Se poate?
  • -3 (21 voturi)    
    "Va garantez ca" (Joi, 19 iunie 2014, 15:51)

    adrian8 [utilizator]

    ..demisia in 5 minute .
    ..romania nu intra in criza
    ..nu imprumutam de la fmi
    ..vreau sa castig prin vot , nu la masa verde a lui mitica
    ...etc...

    deci e clar , a zis dom' pres ..e clar cum e treaba .

    ps. nasol scandalul asta .. a intrerupt tak-show-ul de la 18:30 care era din 2 in 2 zile ...
    • +2 (10 voturi)    
      cam ca (Joi, 19 iunie 2014, 16:27)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      teza de doctorat e in intregime scrisa de mine, e cel mai cinstit si curat guvern din istoria Romaniei (record de ministri la puscarie !!!), vom reduce din prima zi taxele si impozitele, nu incercam sa influentam justitia, usl traieste si cam 100% din afirmatiile plagiatorului
      • +1 (7 voturi)    
        lasa-l.. (Joi, 19 iunie 2014, 17:13)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Ca asta vede doar minciunile lui Basescu. Ale celorlalti sunt minciuni patriotice, menite sa ne salveze de dictatura basesciana si sunt mentionate doar de subversionistii basisti.

        Eu, spre deosebire de altii, nu am nevoie de cuvantul lui Basescu "Va garantez", ci de fapte: Mondialu' este la parnaie. Asta este dovada neimplicarii lui T Basescu.
        • -1 (7 voturi)    
          lol (Joi, 19 iunie 2014, 17:23)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          nu , le vad pe toate ..dar voi nu vedeti nicuna din sutele de minciuni si birjarisme basesciane .

          cat despre dovada ta incontestabila ... cand o intra frasu (daca e vinovat) atunci e dovata 80% de nevinovatia basului .. nu intrarea unui pion cu bani .
          • +1 (5 voturi)    
            Le vezi.. (Joi, 19 iunie 2014, 18:24)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            ...dar le scrii numai pe-ale lui Basescu. Deci nu le vezi.
            • 0 (2 voturi)    
              hai ma .. te faci ca nu intelegi !? (Joi, 19 iunie 2014, 21:14)

              adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              despre cine e articolul ?

              vorbim la tema articolului ..nu la ce vrem noi .. ca nu ma vezi sa comentez la articole cu rusii despre basescu sau ponta ..(ca altii) ...

              sau aici sa il injur pe putin sau pe obama .. pe bune ..
              • 0 (2 voturi)    
                Tu esti cel care face pe prostu'. (Joi, 19 iunie 2014, 23:29)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                Citez: "nu , le vad pe toate ..dar voi nu vedeti nicuna din sutele de minciuni si birjarisme basesciane ."

                Iar eu am spus: " Le vezi... ...dar le scrii numai pe-ale lui Basescu. Deci nu le vezi".

                Dupa care tu, cand nu mai ai argumente, treci la: "despre cine e articolul ?"

                Intrebarea a fost, ca sa fim mai intelesi, cand ai criticat tu minciunile lui Poanta, cat de obiectiv ai fost tu in a sanctiona la fel de mult si minciunile lui Basescu si minciunile lui Poanta?

                Chiar faci pe prostu', sau...?
      • +1 (7 voturi)    
        placa..schimba placa... (Joi, 19 iunie 2014, 17:21)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        articolul e despre bas .. atat .

        nu vorbim de iliescu , ceausescu ..sau dej ... da ?

        sigurul vostru argument e ca ponta a plagiat .. a plagiat ,da ..dar nu conform legilor in vigoare la acel moment .. si daca ar fi fost plagiat conform legii , asta ce legatura are cu faptulc a basu e mincinos ?
        daca ponta e un mincinos inseaman ca basu e bun ? ...asa logica ...
      • -1 (3 voturi)    
        deci oricum .. (Joi, 19 iunie 2014, 21:15)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        in esenta esti de acord ca putem pune la fel de multa baza in ce zice basescu , cat putem pune in ce zice ponta ... nu ? ca doar sunt 2 mincinosi de ultima speta ..
  • +8 (14 voturi)    
    Pe cat e T. Basescu de abil, (Joi, 19 iunie 2014, 16:07)

    KostasP [utilizator]

    Pe atat de papagal e frasu.
    • +5 (5 voturi)    
      nu e papagal .. e expus ..atat . (Joi, 19 iunie 2014, 17:23)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      .
      • 0 (4 voturi)    
        Pt ca s-a expus (Joi, 19 iunie 2014, 19:00)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Din prostie sau naivitate.
  • +1 (13 voturi)    
    suspiciuni ingrozitoare (Joi, 19 iunie 2014, 16:19)

    LiviuStoian [anonim]

    Articolul de mai sus modifica semnificativ sensul acuzatiilor.:
    1) In interceptari era vorba nu de o interventie a lui Mircea Basescu la justie ci la fratele sau.
    2) Nu numai fratele s-a implicat in "anturajul" in care a intrat MB ci si insusi Presedintele.
    3) Relatarea lui Capatana si unele pasaje din afirmatiile celor inregistrati conduc spre o suma de 600 mii Euro sau un milion euro dusa la "Bucuresti", cu implicarea SRI unde ar fi implicat si Presedintele care "stia" de toate acestea.
    4) Asanumitul santaj se referea la posibilitatea dezvaluirii tranzactiei ilegale si a platii efectuate, care nu fusese compensata cu contraserviciul promis, constand din eliberarea condamnatului. Dezvaluirea unui fapt penal si cererea de restituire a banilor nu ar trebui sa fie considerate santaj, ci autodenunt, urmand ca fiecare parte sa suporte rigorile legii. Dezvaluirea a facut-o avocatul doar in momentul in care aparusera suspiciuni de musamalizare, pentru a impiedica un asemenea demers (schimbarea procurorului, mutarea dosarului, etc);
    5) Modul colocvial in care discutau partile si usurinta cu care vorbeau despre o interventie a presedintelui tarii la presedinta CCJ este inspaimantator. Faptul ca niste oameni needucati precum membrii familiei de romi cunosteau pe dinafara numele judecatoarei Stanciu dovedeste ca despre aceasta se discutase anterior in detaliu, iar acest lucru trebuie ca li s-a promis;
    6) Este suspect faptul ca Presedintele sustine ca nu s-a implicat, in conditiile in care aparatul SRI cu siguranta ca l-a avertizat cu mult timp in urma, cand s-au dat banii. Dl. Basescu nu ne spune ca l-ar fi avertizat pe fratele sau sa nu se implice, ci doar ca nu il va sustine acum; Probabil ca daca de la inceput presedintele l-ar fi oblogat pe fratele sau sa restituie banii primiti (pe care MB nu ii contesta), nimic din ce am aflat acum nu s-ar fi produs. Lipsa de reactie preventiva a presedintelui il face complice. Rusinos !
    • 0 (2 voturi)    
      imbe... ingrozitoare! (Joi, 19 iunie 2014, 21:48)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui LiviuStoian

      1. autenticitatea interceptarilor? [daca te interceptez eu pe tine timp de o luna si colez ce trebuie te scot asasinul lui Kennedy]
      2. implicarea lui TB in anturaj? dovezi nu palavre?
      3. probe care sa sustina relatarea lui Capatana? imposibil ca acel Capatana sa fi furat toti banii si sa-i fi aburit pe rromi?
      4. exista tranzactia ilegala? dovezi? altfel poate fi doar o lucratura a lui Abraham
      5. E cineva din lumea puscariei care sa nu stie cine este dna Stanciu? A fost condamnat Bercea la ICCJ? poate fi depus recurs la ICCJ de altcineva decat de Cazanciuc sau Nitu? [citeste legea nea postace]
      6. daca NU s-au dat banii catre MB ce sa fi facut SRI? il acuzi pe Maior ca a refuzat interceptarea?

      Rusinoasa postaceala [opera lui Bogdan teodorescu cumva?]
  • +2 (6 voturi)    
    Nu va fi nimic! (Joi, 19 iunie 2014, 16:35)

    MihaiPop1 [anonim]

    Sa ii fie rusine, daca acest om poate simti ceva din rusine... In rest e tacere!
  • -1 (9 voturi)    
    partidul infractorilor aka psd intotdeauna cand (Joi, 19 iunie 2014, 16:53)

    yellowdog [utilizator]

    cand avea probleme cu justitia denunta lupta politca.
    Presedintetle a spus simplu, justitia sa isi faca treaba si crede numai in actul de justitie. Lepadaturile usd-iste sunt oprimate de lege si nu vor sa dea nici un fel de socoteala, asta e marea diferenta, macar la nivel declarativ...
    • +2 (6 voturi)    
      pai si ce putea sa spuna ? (Joi, 19 iunie 2014, 17:25)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      ca justitia sa il lase in pace pe frasu ... ?
      ca asa zice el ?
      • 0 (4 voturi)    
        Putea sa spuna cum spun idolii tai: (Joi, 19 iunie 2014, 19:59)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Poanta - e diversiune, o inscenare. Ceilalti hoti: dosar politic, Basescu pune procurorii pe noi etc...

        La aia nu te intrebi "pai ce putea sa spuna?". Doar la Basescu. Uite ca a spus mai bine decat hotii tai, corect si la obiect.
  • +2 (10 voturi)    
    mircica vs duicu (Joi, 19 iunie 2014, 17:48)

    barba-neagra [utilizator]

    Filmuletele marca Avramovici-Felix au aparut la momentul oportun. Nu pun in discutie imbecilitatea lui Mircica ci momentul ales:
    Ponta stie, e informat de Nitu, ca dosarul Duicu a luat o turnura periculoasa si cere Antenei sa dea pe sticla, cu orice risc pentru mersul anchetei, inregistrarea convorbirii dintre "mancati-as..." si "m-am trezit cu banii in brate".
    Intrebare: poate Ponta, cu ajutorul lui Nitu, sa ingroape telefoanele date de Duicu din biroul sau?
    L-am auzit pe debilul Rares ajuns mafalda cerand ca premierul, sefii SRI si SIE, seful de la Interne si cine mai vrea muschii lui sa mearga la Cotroceni si sa-l ia la ciomege pe Presedinte.
    Saracul, n-a uitat oferta de a fi facut senator USL...
  • +2 (10 voturi)    
    SOOOC!!!!!! (Joi, 19 iunie 2014, 20:11)

    Montesquieu [utilizator]

    Primele stenograme ale lui Mircea Basescu din declaratiile acestuia la DNA:

    "Jur ca nu am luat mita 600 de mii de euroi nici cu palma peste fata nici cu pumnu-n plex...
    Rusine Dinu Patriciu..."
  • +3 (3 voturi)    
    base, pretinul rromoilor (Vineri, 20 iunie 2014, 10:18)

    jackalphonse [utilizator]

    http://www.mediafax.ro/life-inedit/la-costesti-maria-basescu-s-a-imbracat-cu-o-fusta-tiganeasca-primita-de-la-luminita-cioaba-video-4873533
    nici cu tiganii n-ai avut treaba. ti au dat niste voturi gratis, fara sa ceara nimic la schimb. ce e un botez acolo.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version