Victor Ponta a trimis la Curtea Constitutionala sesizarea privind implicarea presedintelui in campania electorala

de CP     HotNews.ro
Marţi, 6 mai 2014, 14:19 Actualitate | Esenţial


 documente
(06 Mai 2014) PDF, 468KB
Premierul Victor Ponta a trimis catre Curtea Constitutionala a Romaniei sesizarea privind implicarea presedintelui Traian Basescu in campania electorala, informeaza Guvernul. Ponta anuntase inca de la inceputul sedintei de Guvern ca va trimite marti aceasta sesizare. Vezi documentul atasat.

Premierul a afirmat la inceputul sedintei de Guvern ca in sesizarea care va fi transmisa Curtii Constitutionale referitoare la implicarea presedintelui Traian Basescu in campania electorala va fi inclusa si o declaratie a lui Emil Boc din 2004. Acesta spunea in 2004, potrivit premierului, ca "implicarea sefului statului in campanie este profund neconstitutionala". Pana la urma, declaratia lui Emil Boc nu a mai fost inclusa in sesizare.

Ce solicita premierul Curtii Constitutionale

  • Sa analizeze posibilitatea existentei unui conflict juridic de natura constitutionala intre Guvernul Romaniei si Presedintele Romaniei
  • Sa stabileasca daca acest conflict este cauzat de implicarea explicita a Presedintelui Romaniei in campania electorala, prin sustinerea unui anumit partid politic la alegerile pentru membrii din Romania in Parlamentul European din 2014, respectiv la alegerile partiale pentru Parlamentul Romaniei, din 2014, ceea ce incalca dispozitiile art.80 "Rolul presedintelui" din Constitutia Romaniei
  • Sa pronunte o decizie prin care sa stabileasca in mod clar daca Presedintele Romaniei in conformitate cu prevederile constitutionale, poate face campanie electorala in favoarea unei formatiuni politice.

Potrivit sesizarii, Traian Basescu, in repetate randuri, cu ocazia unor evenimente publice si-a manifestat sustinerea pentru un anumit partid politic, atitudinea sefului statului concretizandu-se atat prin nominalizarea directa a partidului politic pe care il va vota, cat si prin popularizarea activa a insemnelor electorale ale Partidului Miscarea Populara.

Potrivit imaginilor postate pe contul de Facebook al parlamentarului Elena Udrea, in data de 2 mai 2014, presedintele Romaniei a participat la o discutie intr-un local din statiunea Neptun cu conducerea Partidului Miscarea Populara, dupa care s-a fotografiat cu aceste persoane, pe malul marii, purtand un tricou alb cu initialele PMP, sub sigla acestui partid, un mar si cu mesajul "Vote for PMP", se mai arata in sesizare.

Premierul considera ca a fost incalcat art 80 din Constitutie care prevede ca "presedintele Romaniei reprezinta statul roman si este garantul independentei nationale, al unitatii si integritatii teritoriale a tarii" si ca "presedintele Romaniei vegheaza la respectarea Constitutiei si la buna functionare a autoritatilor publice". Articolul din Constitutie mai prevede ca "presedintele exercita functia de mediere intre puterile statului, precum si intre stat si societate".

Victor Ponta considera ca a fost incalcat si spiritul art. 84 din Constitutie potrivit caruia, pe durata mandatului, Presedintele nu poate fi membru al unui partid. Chiar daca, formal, nu este membru al unui partid, prin modul sau de actiune, Presedintele Romaniei se comporta ca un agent electoral, ca un membru activ al unei formatiuni politice implicate in lupta electorala, se mai arata in sesizare.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


3651 vizualizari

  • +28 (36 voturi)    
    poanta este disperat (Marţi, 6 mai 2014, 14:43)

    Sword [utilizator]

    si incearca sa mute atentia publica pe fel de fel de subiecte inventate, in speranta ca romanii vor trece cu vederea efectele catastrofale ale guvernarii sale, minciunile si aberatiile pe care le debiteaza in continuu, clica de baroni pentru care se afla la guvern.

    cine are minim doi neuroni, chiar daca ei fac sinapsa dimineata, la pranz si seara, jucandu-se singurei in restul timpului, isi poate da seama ca victor-viorel nu guverneaza pentru binele tarii ci doar pentru binele unui anumit segment al populatiei.

    i-as recomanda celui ce se erijeaza in postura de prim ministru, lecturarea urmatoarelor articole. tot din Constitutie, evident.

    Libertatea de exprimare ARTICOLUL 30
    (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

    Dreptul de vot ARTICOLUL 36
    (1) Cetăţenii au drept de vot de la vârsta de 18 ani, împliniţi până în ziua alegerilor inclusiv.
    (2) Nu au drept de vot debilii sau alienaţii mintal, puşi sub interdicţie, şi nici persoanele condamnate, prin hotărâre judecătorească definitivă, la pierderea drepturilor electorale.
    • +16 (20 voturi)    
      intradevar..... (Marţi, 6 mai 2014, 15:24)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Sword

      ...plagiatorul este o adevarata fumigena, incercand cu disperare captarea atentiei unei societati bolnave de care depinde bunastarea lui si a acolitilor.

      Oricum, in campania electorala pentru "euro-parlamentare" nu au ce sa promita prostimii asa ca, nu ramane decat acelasi circ ieftin.

      Cred ca indemnul dvs catre pm de a citi articolele respective va ramane fara ecou si apoi, chiar daca le citeste, le va interpreta dupa bunul sau plac.

      Nu exista cale de indreptare ci doar de schimbare !
      • +5 (23 voturi)    
        Basescu e cel disperat (Marţi, 6 mai 2014, 16:05)

        tjax [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Basescu se implica in campania electorala pentru ca stie ca nu mai are nimic de pierdut, oricum e la sfarsitul mandatului. Prin asta demonstreaza insa cat de temeinice au fost motivele incercarii de suspendare din 2012, care a pornit exact de la aceeasi implicare a presedintelui in viata politica. Iar Ponta, disperat? Ha ha ha! Voi ati vazut cat are in sondaje? Nu cred ca exista vreun sondaj facut pana acum, inclusiv dintre cele la comanda PDL, in care Ponta sa nu castige detasat prezidentialele. La fel ca si PSD-ul parlamentarele. Ma intreb pe ce lume traiesc cei care vad disperare in actiunile lui Ponta, si care inca mai spera ca PSD-ul va pleca si vom reveni la o guvernare cu Udrea, Boc, sau mai stiu eu cine. Dreapta in momentul asta e pe patul de moarte, cu toate incercarile de resuscitare ale lui Basescu.
        • -11 (15 voturi)    
          aceleasi sondaje...... (Marţi, 6 mai 2014, 17:10)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui tjax

          ...il aratau pe "bombonel" drept presedinte iar pesedimea parlamentarista s-a grabit sa prelungeasca mandatul prezidential de la 4 la 5 ani, prelungire de care a beneficiat din plin Basescu.

          Oricum, daca dreapta, care face banii "este pe patul de moarte", stanga, care cheltuieste banii facuti de dreapta, poate sa isi comande deja cavoul.

          Oricum, la un sistem politic ticalos cum este acesta, Ponta presedinte ar fi bomboana de pe coliva romaniei, ceea ce ar conveni de minune dusmanilor tarii care ne pregatesc in taina "regionalizarea".
          • +3 (3 voturi)    
            dreptei ii lipseste acum un Basescu (Marţi, 6 mai 2014, 18:10)

            endymion1 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Candidatii actuali nu au nici-o sansa sa castige in fata lui Ponta. Udrea nu va reusi niciodata asta. Iar pe MRU nu il vad votat de oamenii saraci si de cei de la tara. Dreapta pur si simplu nu are acum un candidat de talia lui Basescu, care sa il bata pe Ponta la alegeri.
        • +1 (3 voturi)    
          Despre cine este disperat si cine nu! (Marţi, 6 mai 2014, 18:28)

          chiaburu [utilizator] i-a raspuns lui tjax

          Mai tjax(m-am exprimat asa cum se exprima{infractorul plagiator Ponta) pentru a vedea cineeste disperat era foarte simplu daca teinformai din materialul de primul loc de pe Actualitati le de azi cu titlul Stenograme de la PSD Valcea.
          Studiazale si mai discutam.
          Sa fii sanatos
    • -8 (16 voturi)    
      aici Ponta a cazut in capcana (Marţi, 6 mai 2014, 16:37)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui Sword

      Nu cred ca Ponta a inteles capcana in care a cazut.

      Basescu a pozat in tricoul partidului politic preferat, la limita constitutiei, dar lucrul asta nu a fost foarte mediatizat. Lumea nici nu stia ca s-a intamplat, cui ii pasa. Eu personal nu auzisem. In schimb, din cauza ca PSD-ul pare foarte nemultumit, de cateva zile toata presa discuta doar despre Basescu si partidul sau. Multa lume nu auzise de partidul lu' Basescu, dar acum o mai fi cineva care nu stie ? Faptul ca a facut plangere la curtea constitutionala,ca sa-i faca rau lu' Basescu, nu face defapt decat sa lungeasca subiectul pentru inca cateva zile, deci reclama gratis pentru acel partid :). Mi se pare o greseala grava de strategie, nepermis de naiva din partea cuiva care ocupa o pozitie atat de inalta. Poate ca Basescu are dreptate si avem de-a face cu multa mediocritate.
    • -1 (5 voturi)    
      basescu nu se implica in campanie (Marţi, 6 mai 2014, 16:47)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Sword

      si iarba e albastra
      si cerul e verde
      si marmota...
      • -1 (3 voturi)    
        ... (Marţi, 6 mai 2014, 19:37)

        Sword [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        mda, nici iliescu n-a facut-o, nici biserica n-o face, nici patronatele sau sindicatele, nici isarescu...

        de fapt, ma intreb cine face campanie in romania. nu de alta, dar ce citesc prin presa nu prea aduce a campanie.

        a arunca cu noroi in adversari, care la randul lor raspund cu aceeasi moneda, nu face bine nimanui. la finalul 'jocului' politicienii isi vor vedea de jocul lor iar noi vom face galerie din tribuna, fara a avea vreun cuvant de spus.

        sau, mai corect spus, nimanui nu ii va pasa de ce avem noi de spus.
        • -2 (2 voturi)    
          iliescu a avut acceptul ccr (Marţi, 6 mai 2014, 22:48)

          Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Sword

          el a participat la campanie pt ca era candidat la senat
          e altceva
      • +1 (3 voturi)    
        culori? (Marţi, 6 mai 2014, 20:20)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        are voie sa poarte o cravata portocalie sau va fi acuzat de pro-PDL? dar galbena (PNL)? dar trening albastru-verde (PMP)?
        • -1 (1 vot)    
          atat ai inteles? (Marţi, 6 mai 2014, 22:48)

          Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui cinic

          nu chiar nu intelegi sau esti absurd?
      • +1 (1 vot)    
        /// (Miercuri, 7 mai 2014, 14:36)

        hmara [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        si felix este seful tau
        si ponta este idolul tau
        si a3 este postul tau favorit.....
    • +2 (4 voturi)    
      vai de capul nostru (Marţi, 6 mai 2014, 17:01)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Sword

      In Ucraina incepe razboiul, si lui Ponta ii arde de reclamatii la Curtea Constitutionala.
      ce sa mai spun, tara arde si Ponta se piaptana.
  • +28 (32 voturi)    
    pot sa trimit si eu o solicitare (Marţi, 6 mai 2014, 14:44)

    Captain Obvious [utilizator]

    sa nu mai minta PM-ul la fiecare deschidere de gura ?
    • -10 (12 voturi)    
      De ce te deranjează că minte Ponta? (Marţi, 6 mai 2014, 16:00)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Toată lumea e în stare să deslușeacă adevărul din minciunile lui. Minciuna îți face transparentă gândirea. Adevărul e opac, nu le permite celorlalți să vadă ce-i în mintea ta.
      • +7 (7 voturi)    
        Wow (Marţi, 6 mai 2014, 16:19)

        ctrlm [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Asa te comporti tu in societate? Mi-ar fi groaza sa lucrez cu tine, sa iti fiu prieten sau ruda.
  • +23 (25 voturi)    
    dottore (Marţi, 6 mai 2014, 14:51)

    omidius [utilizator]

    Dottore isi da masura cunostintelor de drept. VVP, "ca fost procuror" - cum ii place sa se autonumeasca, ca posesor de titluri de master si doctorat in drept, scrie o sesizare de Conflict Juridic de Natura Constitutionala ata de vaga incat se poate aplica la orice.
    Desi (citez) "CJNC sesizat prin prezenta se refera la actele si actiunile concrete ale Presedintelui Romaniei prin care se afecteaza atributiile si competentele Guvernulu Romaniei", nu sunt incriminate decat declaratii si nu se precizeaza in niciun fel in ce mod sunt afectate (in)competentele Guvernului.
    In plus, conform Dottore, vorbele Presedintelui "genereaza stari conflictuale intre autoritatile publice cu privire la exercitarea votului". Care sunt acele autoritati? Care sunt acele stari conflictuale? Care e legatura logica intre declaratii si stari conflictuale? Nimeni nu stie.

    Dottore argumenteaza ca "prin sustinerea deschisa, publica a unui partid politic, Presedintele a incalcat dispozitiile art.80 din Constitutie" ("Presedintele exercita functia de mediere intre puterile statului, precum si intre stat si societate"). Sa intelegem ca PSD isi transforma porecla in renume? Partidul-stat chiar se considera o "putere a statului" asa cum e definita in Constitutie? Sau se considera "statul" insusi, aflat in conflict cu societatea?
  • +26 (28 voturi)    
    tare m-as distra (Marţi, 6 mai 2014, 14:53)

    the [utilizator]

    sà te fluiere si Curtea Constitutionalà, la unison cu ceilalti care te fluierà ...
  • +16 (18 voturi)    
    reclamatia (Marţi, 6 mai 2014, 14:56)

    zot [utilizator]

    marelui plagiator la curte
    sa-i spuna curtea daca a gresit ...bosu
  • +26 (28 voturi)    
    /// (Marţi, 6 mai 2014, 14:57)

    hmara [utilizator]

    Dar de guvernat cand ai de gand????

    Oricum, cu tricou, fara tricou, cu kilt sau fara, oricum s-ar imbraca base, cu usd tot nu votez.
  • +17 (19 voturi)    
    prin acest act ponta o confirma pe Udrea (Marţi, 6 mai 2014, 14:57)

    fosta zoezoe [utilizator]

    ca si lidera a opozitiei.......asa cum si-a dorit .Da iar o lovitura pnl bagandu-l la colt, inghesuindu-l ca el vrea sa candideze la presedintie sub sigla usl si nu psd.Nu-i asa, fa ponto ?
  • +18 (20 voturi)    
    Guvernarea funerara a " doctorului " are treaba? (Marţi, 6 mai 2014, 14:58)

    Plagarus [utilizator]

    Ponta a furat startul campaniei, facand si lucruri extrem de toxice, rele pentru Romania. Spre exemplu, apararea baronilor si parteneriatul cu turnatorul Voiculescu.

    - El spune "vreau sa terminam cu regimul Basescu" si sa il substituie cu ce? Cu regimul baronilor si al lui Voiculescu.
    Va dau un citat cand era fluierat la Certeze, iata ce spune acest mitoman ca sa scape de fluieraturi: "Presedintele tarii nu a putut sa vina, m-a rugat sa va transmit un mesaj".
    "Categoric nu. As vrea sa stiu si la ce se refera Victor Viorel Ponta. El plagiaza tentativele de suspendare din 2007 si 2012 pe acelasi tip de motivatie. CCR stabileste foarte clar plaja pe care presedintele se poate misca in spectrul politic.

    Se explica foarte clar ca presedintele nu vine din nori si devine presedinte, ci este sustinut de un partid. Ca atare, ramane in relatie cu acel partid sau si cu alte partide, pentru a-si sustine programul. PMP este partenerul meu politic acum", a subliniat Basescu.
    Amintiti-va cum a fost numit Grajdan mare sef doar pentru a face o adresa la ICCJ , amintiti-va cum alerga asa numitul sindicalistul ministru POP cu o dispozitie prin care schimbase comisia care verifica plagiatul lui Ponta chiar in timp ca Comisia analiza " Lucrarea de plagiat " pardon de "doctorat "! Astea sunt lucruri de care trebuie sa ne amintim zilnic pentru ca altfel va veni o zi in care SIGUR vom regreta .
    Remember : Stanoiu, stenogramele PSD, catre membrii conducerii partidului : « Odată ce ne-am pus peste tot oamenii noştri în fruntea curţilor de apel, nu-i mai sunaţi toată ziua, că, unu la mână, ştiu ei ce au de făcut şi, doi la mână, au şi ei demnitatea lor !!!!
  • +20 (22 voturi)    
    de râsu'-plânsu' (Marţi, 6 mai 2014, 15:03)

    V. Val [utilizator]

    - ce "conflict juridic de natura constitutionala intre Guvernul Romaniei si Presedintele Romaniei" consta in purtatul unui tricou in cadru privat , intr-o zi de vacanta ?
    - daca nu-i conflict, intrebarea a doua cade de la sine,
    - a treia intrebare nu-l vizeaza pe domnul Presedinte, ci este una de ordin general.

    Ce te faci daca CCR raspunde ca Presedintele nu poate face campanie electorala pentru o formatiune politica, dar ca cele reclamate de plagiator & Co nu sunt campanie electorala ?! Gasesc ei cum s-o rasuceasca pentru a incalcii mintile spalate !

    Dar, ca roman, am si eu o intrebare : este constitutitutional ca seful executivului sa bata tara si baroniile ca sa-si faca LUI caùpanie electorala, si n u pentru alegerile europarlamentare a caror campanie electorala a inceput OFICAL, ci pentru alegerile prezidentiale din noiembrie ?

    Si inca o ontrebare : este constitutional si cu respect
    pentru separarea puterilor in stat ca PM-ul sa se implanteze chiar in Marele Stat Major, sa dea conferinte de presa cu drapelele corpurilor militare in spate (nu stiu de ce presa a ocultat aceasta fapta gravissima) si, prin uzurpare, sa primeasca onoruri militare care nu i se cuvin ?
  • +23 (25 voturi)    
    Lipsa de respect fata de CCR! (Marţi, 6 mai 2014, 15:10)

    LiviuIordache [utilizator]

    Iata doua citate care denota lipsa de respect fata de Curtea Constitutionala a Romaniei, dar si o educatie precara. Am avut rabdarea ingereasca sa citesc pologhia fara cap si fara coada a premierului.
    In alin penultim al paginii 4:
    "Foarte important de mentionat este de mentionat...", iar 3 rinduri mai jos, alin ultim al pag.4 incepe asa:
    "Fata de cele mentionate...".
    Sa dai o asemenea fuseraie, ca pretins jurist, dar si doctor in stiinte juridice, denota, cum am spus, o lipsa de decenta, de respect fata de o institutie fundamentala a statului, dar si o educatie cu totul precara, la limita de jos a analfabetismului functional.
    Pe de alta parte, hirtia asta ar trebui respinsa "din scaun", cum spun juristii, pentru ca este se sesizat "un conflict juridic de natura constitutionala" intre guvern si presedintie. Or, unde este conflictul? Neexistind obiectul sesizarii, sesizarea reprezinta doar un exercitiu de scriere la dictare (macar daca ar fi slefuit putin stilul), nu un document cu consecinte juridice.
    In fine, am vazut argumentele, intre care si comparatia cu magistratii, politistii etc. Or, acestia au interdictiile nu prin constitutie, ci prin legi speciale. Compari, altfel spus,mere cu struguri...
    • +10 (10 voturi)    
      Formidabil (Marţi, 6 mai 2014, 16:08)

      EagleEye [utilizator] i-a raspuns lui LiviuIordache

      Foarte important de mentionat este de mentionat citatul de la primul Prim Ministru Plagiator,Victor Viorel:"Foarte important de mentionat este de mentionat...",.Si mai este de mentionat ca avem cel mai prost Prim Ministru pe care il putem avea.
  • +22 (24 voturi)    
    Sarmanii (Marţi, 6 mai 2014, 15:12)

    Boomper [utilizator]

    E criza de fumigene la PSD, nu mai au subiecte de distragere a atentiei de la problemele reale: inundatii, autostrazi, dosare, taxe si accize, saracie etc...
  • +10 (10 voturi)    
    :) (Marţi, 6 mai 2014, 15:35)

    za_omu [utilizator]

    tzatzaie muratura lu' nea' ponta...incearca si el pe ultima suta sa denigreze cat mai poate ca parca parca oamenii au inceput sa mai plece urechea si la ce are Basescu de zis...sezi bland pontica ca e neagra, cu par si pe alocuri prezinta umflaturi in ceea ce te priveste la alegeri :)
  • +13 (15 voturi)    
    Ponta premierul incompetent al secolului (Marţi, 6 mai 2014, 15:45)

    Matrafirefox [utilizator]

    Ponta trimite sesizari de parca asta ar fi ultima problema a tarii, ca Basescu s-a dus la mare pe o vreme oribila si a stat in tricou pentru o poza. Ponta e de pe alta lume.
  • +13 (15 voturi)    
    "Fa", felcera... esti penibila ... :( (Marţi, 6 mai 2014, 16:02)

    Herodot [utilizator]

    Art. 80, alin. 2, din Constitutia Romaniei, stipuleaza:

    "(2) Presedintele Romaniei vegheaza la respectarea Constitutiei si la buna functionare a autoritatilor publice. In acest scop, Presedintele exercita functia de mediere intre puterile statului, precum si intre stat si societate."

    Prin imbracarea tricoului cu insemnele PMP, care din prevederile art. 80, alin. 2, au fost incalcate?

    Care a fost autoritatea publica a carei buna functionare a fost afectata de faptul ca Traian Basescu s-a imbracat cu tricoul cu insemnele PMP?

    A existat un conflict intre puterile statului, sau intre stat si societate (de care nu stim noi) si prin imbracarea tricoului "fermecat", Traian Basescu n-a mai fost apt sa-si exercite functia de mediator?
  • +6 (8 voturi)    
    suspendarea (Marţi, 6 mai 2014, 16:12)

    baimarean [utilizator]

    i-ar asigura inca un mandat lui Basescu.
    Gresesc?
    Sau il vor urgent in puscarie?

    PS incapacitatea lui Ponta e dovedita din "aruncarea pisicii" in curtea CC....
    Raspunsul lor e usor de ghicit.....motivatia e interesant de urmarit
  • +10 (12 voturi)    
    dragilor, (Marţi, 6 mai 2014, 16:13)

    Ponta [utilizator]

    feriti-va de MAGARUS mai ales cand este mare dottore in prostie.
  • +1 (3 voturi)    
    mi-l amintesc pe Ilici... (Marţi, 6 mai 2014, 16:35)

    T34 [utilizator]

    ... cum urla din toti bojogii lui prezidentiali in favoarea lui Nascase si a PDSR, in 2004. Ori pe Adormitu' care, desi ocupa scaunul de presedinte interimar in timpul suspendarii lui Base, urla pe la toate posturile de tembeleziune impotriva lui... Pe astia doi nu i-a mai vazut nimeni.
    Mai mult, nimeni nu-i da un cap in gura unui asa-zis prim-ministru care, in mod constant, il insulta pe presedintele tarii sale si, in acelasi timp, se mira, ca oligofrenul, ca Romania nu e respectata in EU, ori ca SUA nu ne da viza.
    Vai de noi, cu asa lichele politice!
    • +1 (1 vot)    
      Adormitul lua cuvintul la mitinguri! (Marţi, 6 mai 2014, 19:49)

      LiviuIordache [utilizator] i-a raspuns lui T34

      Las-o pe asta cu adormitul la televiziuni, dar ca presedinte mergea la mitinguri, urla de-i sarea camesa de pe el sa-l dea joc pe presedintele ales, dupa ce el ii luase locul, desi nu a fost candidat de 2 ori in acelasi loc, ca nu aduna nici alea 5-6.000 de voturi ca deputat sau senator! Un penibil, care iti tinea bizul lui "miaela, dragostea mea" in noaptea de pomina, imbracat ca o sluga, in costumul de campanie al aluia! Astia chiar nu mai au pic de rusine!
  • +4 (6 voturi)    
    O paralela care se impune! (Marţi, 6 mai 2014, 16:58)

    hotnewsfil [utilizator]

    Cat de grave prejudicii de ordin material, spiritual, educativ, etc. a provocat, poporului, presedintele Traian Basescu, prin costumarea in care a aparut pe plaja de la mare, imaginile fiind publicate pe o retea de socializare?
    Sa comparam marimea (gravitatea) acestui eventual prejudiciu, care l-a determinat pe Ponta sa ceara interventia CCR ( in speranta ca se va emite o decizie care sa condamne costumarea presedintelui), cu faptele comise zi de zi, de catre reclamagiul Ponta.
    Reclamagiul nu este altul decat PLAGIATORUL - hotul textelor pe baza carora si-a obtinut titlul la masterat.
    Hotia plagiatorului este incomparabil mai grava, in privinta consecintelor pe care le are asupra educatiei tinerilor, a elevilor si studentilor carora acest farsor pe pretinde cinste, corectitudine.
    De ce nu ar face tinerii ca premierul tarii, daca acesta s-a ridicat furand munca altuia.
    Ce sa invete tinerii si intreaga populatie din faptul ca farsorul-reclamagiu, s-a inhaitat cu baronii care au subjugat tara, toti niste inculti pusi pe imbogatire rapida, pe cai necinstite, baroni carora reclamagiul le-a promis protectia fata de procurori si judecatori, reclamagiu care, fiind seful colosalului (numeric!) partid-stat, a dispus ca parlamentarii ce-i sunt colelegi-supusi sa voteze impotriva trimiterii hotilor pe calea proceselor penale deschise?
    Ce sa invete tinerii cand vad ca reclamagiul este un mincinos fara pereche, un las, un bascalios, un mitocan care le jigneste grobian pe femeile care ii sunt adversare politic?
    Ce rezulta, in concluzie, comparand, pe de o parte fapta lui Traian Basescu, cea care l-a "revoltat" pe plagiator (costumarea reclamatului in alb, cu inscriptii alese de el), cu ticalosiile pe care le comite permanent Ponta, pe de alta parte?
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate (Marţi, 6 mai 2014, 19:22)

      Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Subscriu la tot ce ai spus!
      Si mai e ceva : opozitie nu avem asa ca Basescu incearca sa fie din nou "locomotiva"


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by