VIDEO Traian Basescu: "Victor Viorel, iti spun de acum: 'Or sa primeasca Finantele camioane de facturi pentru oameni care nu au alimentat niciodata'"/ Daca Ponta nu intelege de unde poate reduce cheltuieli, sint gata sa-i arat in 30 de minute

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 31 martie 2014, 13:32 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu, conferinta de presa la Palatul Cotroceni
Foto: Captura ecran
Presedintele Traian Basescu a sustinut luni, la ora 15.00, o declaratie de presa la Palatul Cotroceni, in care a salutat inceperea dezangajarii fortelor militare ale Rusiei de la frontiera cu Ucraina. Ulterior, Traian Basescu a vorbit despre acciza la carburant, afirmand ca acesta este o masura pentru baronii locali si transmitandu-i premierului un mesaj: “Daca Ponta nu intelege de unde poate redcue cheltuieli, sint gata sa-i arat in 30 de minute, fara sa afecteze deloc finantarea pentru functionarea institutiilor. Din buget se pot taia excesele”.
  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT si VIDEO declaratia presedintelui


Live streaming video by Ustream
Declaratii Traian Basescu:
  • Salut inceperea dezangajarii fortelor militare ale Rusiei de la frontiera cu Ucraina, este un prim semn de inceput de relaxare in regiune
  • Probabil ceeace se intimpla in aceste ore, inceperea retragerii unitatilor militare ruse de la frontiera estica a Ucrainei, e un prim rezultat al discutiilor Obama - Putin, dar si al discutiilor de la paris de ieri intre Lavrov si Kerry
  • Un semn bun, care insa nu trebuie sa ne reduca atentia cu privire la eventuale evolutii care pot fi in aceasta regiune. Federatia Rusa a probat ca poate fi impredictibila
  • Fara o legatura expresa, va pot informa ca pe 25 martie am transmis o scrisoare tuturor membrilor Consiliului European in care rugam sa analizeze posibilitatea ca acordul de asociere si cel de liber schimb cu Republica Moldova sa fie semnat pe 27 mai
  • Am adresat-o si lui Van Rompuy si lui Barroso
  • La ultuimul Consiliu, la solicitarea mea s-a obtinut o devansare din august pina in iulie, dar cred ca avem o buna oportunitate sa semnam pe 27 mai, cind avem un consiliu european informal
  • Mai avem si o problema tehnica, daca vor fi gata traducerile in cele 27 de limbi oficiale ale UE
  • Cred ca e cea mai importanta stire a ultimelor saptamini faptul ca Federatia Rusa incepe dezangajarea militara de la granita cu Ucraina
  • Politica interna, acciza la carburant:
  • Observ ca azi premierul a muncit din greu, a facut foarte multe declaratii, ceea ce inseamna munca lui de premier, si n-as vrea sa ramina fara raspuns.
  • Legat de ceremonia de marcare a zece ani de la intrarea in NATO. Am inteles ca pot sa participe doar cei care s-au implicat in procesul de aderare. Chiar daca nu mi se pare ca are dreptate, ii spun ca am fost foarte implicat in acest proces. Am fost ministru in 96-2000, am urmat toti pozitia favorabila NATO in conflictul cu Serbia
  • Ca opozant, vorbeam de axa Londra-Washington, axa pe care premierul mai incearca s-o strimbe acum, s-o mai duca si prin alte zari, dar lucrurile merg inainte
  • Daca am merge pe logica lui Ponta, ce cauta la Ziua Unirii, ca nu l-am vazut in suita lui Cuza?
  • Desi poate a luat un act al Unirii si a pus o semnatura plagiata pe el (rizind). Are fracturi de logica
  • Dar cele mai grave frinturi de logica sint cele legate de introducerea accizei pe carburant
  • Nu exista nici un document intre guvern si FMI prin care Romania sa fie obligata sa introduca acciza. Scuza pe care o spune Ponta, ca ne-a obligat FMI, e o minciuna. Asa cum nu exista in documentele cu FMI electorata, despre care vad ca nu mai vorbeste mare lucru acum.
  • Referitor la cresterea pretului la combustibil, Ponta imi reproseaza ca nu i-am scris si premierului Boc. Nu i-am scris, recunosc, dar iata motivele: in primul rind pentru ca Romania are un tratat de aderare la UE, si in acest tratat (daca nu l-a pierdut ca pe contractul cu Bechtel) la pagina 156, se gaseste un punct 4a, care spune ca Romania va introduce acciza de 359/mia de litri benzina pina la 1 ianuarie 2011. Acelasi tratat spune ca Romania trebuie sa introduca accize 330 euro/mia de litri motorina pina la 1 ianuarie 2013.
  • Deci Romania si-a respectat ce scria in Tratatul de aderare negociat in 2004 cind Victor ponta era seful corpului de control al premierului Nastase. Eu vreau sa subliniez ca nu poti sa minti in spatiul public mai ales cind esti premier. Nu se poate guverna doar cu minciuni.
  • Nu puteam sa-l cert pe Emil Boc pentru ca in criza, paradoxal, datorita scaderii masive a productiei in tarile OPEC, pretul barilului de petrol a crescut, ca si cotatia de la Bursa din Londra.
  • Vreau sa subliniez inca o data, si pentru Victor Viorel, ca eu imi asum parteneriatul cu guvernul Emil Boc, si cele bune, si cele rele. Stiu ca s-au intimplat lucruri rele populatiei in mandatul Boc, si acelea au fost solutiile care Romania sa nu mai fie in criza. Nu aveam bani de salarii, de pensii, si a trebuit sa gasim solutii. Singura solutie pe care o resping de atunci a fost cresterea TVA. Dar s-a preferat in coalitie aceasta solutie.
  • O spun inca o data: ar fi fost dramatic daca premier al Romaniei ar fi fost Victor Viorel, sustinut si de Crinut.
  • Venind la acciza pe care premierul se cramponeaza sa o introduca. Ea este o suferinta inutila pentru economie si pentru populatie. Obligatiile din tratatul cu UE ni le-am implinit, iar masura luata de Ponta este una abuziva impotriva economiei si populatiei. Nu e nevoie de ea. Poate reduce cheltuielile unde nu sint necesare, nu e nevoie de acciza. Practic, miza lui Ponta prin aceasta taxa suplimentara de 42 de bani este sa-si creeze resurse pentru alimentarea baronilor in vederea campaniilor electorale din acest an
  • Sursele pe care guvernul le are in bugetul de stat le-am mai spus: excesul de finantare de la ministerul Dezvoltarii, al lui Dragbea. Acolo are fonduri pe care le poate reduce. Poate sa ia fara grija 1,2 - 1,5 mld din bugetul care a crescut exponential in acest an
  • Are un excedent de circa 600 milioane lei la Serviciul datoriei externe.
  • Are excedente si la asistenta sociala, in mod cert.
  • Cred ca si un act de sadism, vrea sa-si arate puterea de premier, nu inteleg ce-l mina. Dincolo de faptul ca baronii au pus piciorul in prag si l-au amenintat ca nu scot oamenii la vot
  • Ponta a mai lansat si intelegerea pe care a facut-o cu transportatorii. E un lucru complicat. Am aflat ca Victor Viorel spune ca vor lua banii inapoi cei care vor alimenta cinstit. Victor Viorel, iti spun de acum: "Or sa primeasca Finantele camioane de facturi pentru oameni care nu au alimentat niciodata, si vei da inapoi echivalentul a 4 centi, ceea ce va fi o lovitura pentru bugetul de stat"
  • Sint convins ca imaginatia romanilor va functiona.
  • Unii vor fi prinsi, altii vor fi tolerati. Se va introduce in sistemul fiscal ceva greu de administrat. Vor fi costuri de administrare foarte mari. Vor trebui sa gaseasca functionari care sa se uite in bonurile de alimentare. Cum vor scoate atunci cind pe bon va fi si combustibil, si covrigi? Va fi o munca titanica, inc are multi oameni vor plati nevonovati cind va veni controlul in urma lor
  • Se creeaza o nisa de evaziune foarte mare
  • Vor fi foarte multi care vor face un sport din restituirea ccizei de 4 eurocenti pe seama Ministerului de Finante. Administrarea accizei va avea un cost foarte ridicat.
  • Ce preconizeaza Ponta, ca se face rambursarea o data pe trimestru, gindindu-se ca va pune la opunct in 3 luni acest sitem e o eroare. Nu va putea fi pus la punct. Si atunci are 2 alternative: ori sa-i pacaleasca pe transportatori ca le ramburseaza, ori sa nu le plateasca
  • Nu am nici o ezitare sa spun ca vor fi pacaliti si agricultorii. Inteleg ca ministrul Constantin a anuntat o compensare partiala. Dupa ce s-a introdus atitea taxe pentru agricultori, o crestere a costului la combustibil e tot ce-si mai doreau
  • Dar micile firme de curierat, cu 3-5 salariati, care nu se incadreaza la Transportatori, cum se vor descurca?
  • Societati familiale, firme mici vor fi afectate de aceasta crestere
  • De ce firmelor le acorzi o rambursare, iar populatiei nu? Sint foarte multi oameni care folosesc masina personala ca sa ajunga la servici. E o discriminare grosolana
    Pentru ce te indrepti strict asupra populatiei si firmelor mici?
  • Eu cred ca cea mai buna solutie este renunatrea, in ultimul moment, la aceasta acciza. Ajung cele 35 de taxe noi introduse de Victor Viorel, ajunge intrarea in plata a taxei pe stilp de la 1 aprilie, nu mai trebuie si taxa suplimetara de 42 de bani pe combustibil
  • Daca ar fi fost o necesitate, n-as fi spus nimic. Dar este o nevoie politica, sa dea bani baronilor. La taxa pe stilp nu a avut in mine un adversar, pentru ca demult spun ca trebuie largita baza de impozitare
  • Romania e tara cu cea mai mare resursa de combusitbil, iar motorina va fi mai scumpa decit in Germania sau Austria. E inadmisibil si economic, si moral ce face Ponta.
  • Imi permit sa-l rog, sa-i cer inca o data sa nu introduca aceasta acciza. Nu o sa moara nimeni din ea, dar in loc sa mergem spre bine dupa criza, introducem taxe, acciza suplimentara.
  • Dar cind vrei sa cumperi masini la ministere, sa dai bani la baronii locali ca sa ajunga la firmele de casa, facem asemenea excese. E o taxa inutila, care va mari si preturile, va ingropa multe afaceri mici, spre satisfactia baronilor locali.
  • Public o spun: daca Ponta nu intelege de unde poate redcue cheltuieli, sint gata sa-i arat in 30 de minute, fara sa afecteze deloc finantarea pentru functionarea institutiilor. Din buget se pot taia excesele
  • Fac un apel la premier: daca nu stie - nu l-am suspecat niciodata ca intelege bugetul - ii arat de unde sa taie cheltuielile.
  • Intrebari de la presa:
  • Q: Ministrul Finantelor a spus ca plata pensiilor si salariilor ar putea fi periclitata fara acciza.
  • A: Nu cred asta. Cred ca dna ministru a fost intr-un moment de slabiciune, dar v-a tradus Ponta, ca el e traducator. Nu e nici un pericol sa nu se plateasca pensii si salarii, puteti sa ma credeti si pe mine
  • Q: Guvernul sustine memorandumul cu Huawei. Spuneati de o plingere penala.
  • A: Daca o astfel de masura e legata de trecerea STS la guvern, e un lucru inadmisibil. Daca STS ar putea fi pus sub controlul unei astfel de firme. ALtfel, eu sint adept al consolidarii relatiilor comerciale cu China sau Rusia. Nu accept insa reorientare politica si strategica. Parteneriatul cu SUA e strategic. Nici o alta tara in afara SUA nu a trimis distrugatoare sa faca exercitii impreuna cu Romania. V-as ruga sa privit la Germania si Franta. A fost presedintele chinez in ambele tari, s-au semnat contracte de miliarde de euro, si nimeni nu a fluierat la Franta si Germania. Cheia e in alta parte: ce poti oferi. La asta ar trebuis a se gindeasca Victor Viorel, cum m-am gindit si eu, dar nu am gasit raspuns.
  • Ce putem vinde Chinei? Nemtii vind BMW si Mercedes, Franta vinde Airbus. Noi ce sa vindem? Cind vom avea ceva de vindut, vor veni. Ne-au cerut 500.000 de porci. Victor Viorel, la vapoare cu ei daca-i ai.
  • Eu as merge pe un sistem care sa ne fie bine-cunoscut in sistemul de comunicatii. Orange si Vodafone folosesc componente chinezesti. Zonele de securitate nu le putem da nici chinezilor, nici americanilor, nici britanicilor
  • Q: Cind ati semnat bugetul in care era aminata acciza, in disuctiile cu premierul, v-a promis ca se gindeste?
  • A: Nu o sa spun ce am discutat cu premierul. Bugetul Romaniei inseamna 217 miliarde lei. Este imposibil sa nu gasesc sa reduc cheltuielile cu 1,2 miliarde ca sa nu mai duc in spatele populatiei o asemenea taxa suplimentara.
  • Speram ca pina in aprilie premierul sa devina rational. E un risc cu Ponta: el cind e premier, cind e deputat, cind e cetatean simplu
  • Q: Una dintre pirghiile e prezidarea sedintelor de Guvern?
  • A: Doar pe politica externa.
  • Q: Daca totusi acciza e introdusa, ce veti face?
  • A: Asta e. Nu mai am pirghii.











Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















21604 vizualizari

  • +61 (73 voturi)    
    Rupe-i Base pe hotii din PSD care ne infometeaza! (Luni, 31 martie 2014, 14:07)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Trebuie sa scapam de acesti comunisti care ne indreapta incet sper Rusia si China pentru a scapa de puscarie. Totul se face pe spatele romanilor, multi manipulati ca vor trai mai bine daca Ponta va fura mai mult!!!
    • -1 (27 voturi)    
      asa, Base! (Luni, 31 martie 2014, 15:39)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      scoate-ne din foame!!!
      • +28 (32 voturi)    
        L-a facut KO pe Ponta! (Luni, 31 martie 2014, 16:03)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Basescu, drept la tinta: "Acciza, act de sadism din partea lui Ponta. Acciza, o suferinta inutila pentru populatie si economie. FMI nu ne obliga sa punem acciza. De ce firmelor le dai o rambursare de 4 centi si populatiei nu? Este o discrimanare grosolana pentru consumatorii de combustibil. Banii vor ajunge la firmele de casa ale baronilor locali. Ponta are fracturi de logica."
        Cine era impotriva exploatarii prin fracturare???...
      • -16 (26 voturi)    
        Penibil (Luni, 31 martie 2014, 17:10)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Inteleg si sustin orice initiativa de a reduce taxele, dar sa spui scote-ne din foame pt 0.7 la carburanti de la omul care a crescut tva cu 5% la toate produsele ( nu doar carburanti) mi se pare penibil.
        • +16 (16 voturi)    
          ?!? (Luni, 31 martie 2014, 17:39)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          OK, daca TVA-ul a fost marit in mod nejustificat de Base, de ce in decursul celor 2 ani de mandate Ponta nu s-a pus nici macar o data problema diminuarii lui?!???? O fi din cauza ca nu se poate altfel?
          In al doilea rand, sa presupunem ca aceasta crestere de TVA a fost o greseala, asa cum cred ca sustii. Urmandu-ti logica, daca s-a facut o greseala, inca una (aplicarea de noi taxe) este acceptabila?!?
          In al treilea rand, cred ca faci o confuzie intre 7 eurocenti si echivalentul in lei romanesti. Ar trebui sa compari suma rezultata cu pretul actual al motorinei / benzinei, sa intelegi ca este o crestere nu foarte mica.
          In al patrulea rand, ti se pare normal ca in tari ca Germania si Belgia motorina e mai ieftina ca in Romania?!??
          Dar imi place ca gasesc pe acest site oameni care aproba din toata inima taxele. Nu gasesc decat o explicatie: Tu sigur lucrezi la stat si ti-e teama pentru viitoarele tale salarii nemuncite.
          • -2 (4 voturi)    
            Probleme cu logica (Luni, 31 martie 2014, 18:05)

            The Special One [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            Daca nu sunt de acord cu ce a facut Base nu inseamna ca sustin ce face Ponta.

            Asa cum am spus si in prima fraza nu sunt de acord cu inca o taxa, eu ma refeream la ala care ii cerea lui Base sa il salveze de la foame.

            Nu lucrez la stat, nu lucrez nici macar in tara, deci nu banii mei ii fura, iar pe parinti imi pot permite sa le dau niste bani sa nu moara de foame, probabil de aia pot scoate capul din duopolul asta care il sugerati, nu esti cu Base neaparat trebuie sa fii cu Ponta.
            • +6 (10 voturi)    
              Problema de logica e la tine (Luni, 31 martie 2014, 18:26)

              maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

              Daca il faci penibil pe unul care a gresit si a si recunoscut asta (Base), care acum a pus tunurile pe altul (Ponta), care face aceeasi greseala, oare unde o fi problema de logica? La mine sau la tine?

              In al doilea rand, eu personal nici macar nu vorbesc despre oamenii Base si Ponta. Doar compar situatiile. Intrebare: e buna cresterea accizelor, se justifica? Parerea mea e ca NU! Pe care mi-o mentin. N-am comentat absolut nimic despre persoane, ci doar le-am consemnat actiunile (marirea taxelor).

              Unde anume mai exact am spus eu ca ai fi cu Ponta?
        • +4 (4 voturi)    
          vezi ca 0.7 = 70% sau 70 centi (Luni, 31 martie 2014, 19:03)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          depinde ce vrei sa spui, dar cu matematica, clar ca nu stai bine.
        • +5 (5 voturi)    
          Curios! (Luni, 31 martie 2014, 19:11)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          Atat de bine te definesti, ca nu poci pentru ca sa te contrazic!
          Asa e, esti penibil!
      • -6 (8 voturi)    
        Hmmmm (Luni, 31 martie 2014, 17:13)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        parca astia ai lui Base erau cu totii angajati la privati si care sustineau grasii. Ce faceti mai baieti, va demascati?
        • +3 (3 voturi)    
          mihaita, las-o! (Marţi, 1 aprilie 2014, 8:57)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

          autobuzele RATB si nu numai nefiind "transportator european acreditat" NU deconteaza acciza. Ce zici, creste biletul de autobuz? Dar la Sageata Albastra? Dar la microbuzele interurbane? dar la maxi-taxi?
      • +8 (8 voturi)    
        mai intrebi? (Luni, 31 martie 2014, 18:26)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        nellino, ia intreaba cat consuma un buldozer in santier sau un excavator!
        ei nu deconteaza acciza!
        si nici locomotivele Diesel-electrice!
        mai am un dubiu si la kerosenul de avioane...
        cele 500 000 de IMM nu sunt "transportatori acreditati in UE" si ei aprovizioneaza brutariile, fac constructii, fac taxi si NU deconteaza.
    • -19 (27 voturi)    
      O coaja de paine (Luni, 31 martie 2014, 16:01)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Hai mai Mariane ca iti dau eu o coaja de paine si un pahar cu apa daca ti-e foame. Dar trebuie neaparat sa imi explici cum e Ponta, care avea doar 17 ani in 1989, mai comunist decat Basescu care a fost demnitar PCR. Si sa ne mai explici cum se lupta Basescu cu Rusia in timp ce fiica'sa ia comisioane de zeci de mii de euro de la Gazprom. Pe bune ...cred ca o sa rad cu lacrimi la explicatiile tale.

      Bonus: cum va castiga mancatorul de vita Kobe pe bani publici alegerile prezidentiale.
      • +6 (8 voturi)    
        tu/voi (Luni, 31 martie 2014, 18:06)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        aveti un dictionar in fata cand scrieti sau scrieti dupa dictare de la A3?
        Ce inseamna demnitar PCR? ministru? secretar de stat? sef de institutie? director de fabrica? comandant de vapor?
        • -5 (7 voturi)    
          Era dizidend (Luni, 31 martie 2014, 20:11)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Lupta cu regimul comunist si avea emisiuni la Radio Europa Libera. A fost coleg de celula cu Coposu.
      • +5 (7 voturi)    
        Sa le luam pe rand! (Luni, 31 martie 2014, 19:10)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Nu trebuie sa fii comunist doar daca erai matur pe vremea comunistilor. E suficient sa porti un tricou si o sapca cu Che Guevara, sa spui ca preferi China Americii, sa intretii un aparat bugetar plin de lenesi care fura bugetul, sa fugi la Putin, un comunist sadea, cand Vestul il ocoleste si sa stai la masa cu Ianukovici. Sa-i pauperizezi pe romani cu gandul sa le dai de pomana doar inaintea alegerilor. Sa folosesti banii romanilor pentru interesul propriu si al baronilor rosii din tara. Sa promovezi doar vechi nomenclaturisti gen Misu Negritoiu si sa fii prieten la toarta cu Voiculescu. Sa-ti promovezi nevasta si tovarasii in functii cheie ca sa poti fura. Sa manipulezi prin televiziuni, mintind non stop.
        Cat despre comisioanele fetei lui Base, e vorba de o singura benzinarie careia i-a facut actele de vanzare cumparare. Stii tu ca a luat altceva in afara de banii cuveniti tranzactiei??? Sau ti-au spus de la partid altceva??? :))) Sau Antena 3??? :)))
        Te-am facut muci! Am 3-0, ti-am facut un hat trick de toata frumusetea. Nu mai incerca sa ripostezi la comentariile mele, n-ai argumente si nu am de gand sa-mi pierd timpul cu tine. Trimite banii inapoi la PSD, esti jalnic ca postac!...;) Sa ai o viata frumoasa!!!
      • +3 (5 voturi)    
        Hai ca-ti explic eu.. (Luni, 31 martie 2014, 20:25)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Arata-mi tu unde si cum ia Ioana Basescu comisioane de la Gazprom. Publica actele si arata-ne si nou, astia care nu murim de ras, unde scrie ca Ioana Basescu este platita de Gazprom.

        Asta a fost una. A doua e asta: "lupta" cu Rusia s-a vazut din politica facuta de Basescu. Daca nu ai vazut-o, observat-o etc, nu e vina lui Basescu. Atata poti tu si de unde nu e, nici Doamne-Doamne nu cere.

        Deci ai o coaja de paine si un pahar de apa sa dai si la altii, deci micsorarea salariilor si cresterea TVA-ului nu v-a afectat deloc, asa cum tipati pe-aici. Deci sunteti ok.
    • -6 (16 voturi)    
      Dar bokului... (Luni, 31 martie 2014, 16:38)

      TimantiusRaptor [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      ...de ce nu i-a arătat ce cheltuieli să mai taie? Poanta = Baselu = toți ceilalți politruci, noi = fraierii de jupuit, asta-i toată ecuația!!
  • -49 (55 voturi)    
    Bine Base (Luni, 31 martie 2014, 14:46)

    destanga [utilizator]

    Arata-ne de fapt cine a fost de acord ca americanii sa bombardeze Serbia.
  • +38 (38 voturi)    
    ...sincer... (Luni, 31 martie 2014, 15:34)

    un oarecare [utilizator]

    este cineva dintre oamenii de rand care sustine acciza de 7 centi la carburant? daca da ...atunci de ce?
    • +16 (16 voturi)    
      7.4 milioane de sclavi sustin neconditionat (Luni, 31 martie 2014, 15:53)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      tot ce face Puonta, ca e ficiorul lui Tatuca si sluga lui El Insusi. Cu o asemenea masa de manevra, orice prost sta cel putin o decada PM.
    • +11 (13 voturi)    
      as sustine acciza daca (Luni, 31 martie 2014, 16:12)

      maxi lopez [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      as sustine acciza daca:

      1. cu banii luati de pe ea s-ar reduce taxele pe munca, care sunt exagerate

      2. cu banii luati de pe ea s-ar construi niste spitale noi, scoli sau gradinite

      nu as sustine acciza daca banii se duc pe "bunuri si servicii" pentru diversele institutii ale statului, panselute si fantani arteziene, sau pentru tot felul de biserici si alte proiecte care nu sunt de prima necesitate.
      • +10 (10 voturi)    
        Revino-ți frate! (Luni, 31 martie 2014, 16:56)

        TimantiusRaptor [utilizator] i-a raspuns lui maxi lopez

        Doar n-ai vrea să-i vezi ducându-se și la mama dracului pentru ăia 7 cenți?!
        Evident că ăia-s bani de pomeni electorale, că doar sunt destui idioți de cumpărat cu câte o găleată, un kil de răchie, ceva acolo!
        Dar pe de altă parte: pedelicii au procedat altminteri când erau la ciolan?
        Bine că stăm noi ca copiii cretini și-i suportăm ca dobitocii ce suntem!
    • -7 (9 voturi)    
      Da, eu (Luni, 31 martie 2014, 17:17)

      miguelito [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      daca banii se duc in infrastructura sint de acord. Scumpind combustibilul, nu mai mergem cu masina proprie, rezulta reparatii mai putine, asigurari mai mici, mai merg si pe jos... mersul pe jos face bine la sanatate, deci merg mai rar la doctor, implicit scade si spaga pe care trebuie sa o las acolo. Daca stau sa ma gindesc 5 minute iti mai dau si alte motive.
      • +6 (8 voturi)    
        supozitie.... (Luni, 31 martie 2014, 17:38)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

        ...ai inceput argumentul cu "daca" .
        asta e supozitie nu argument.
        banii nu se duc pe infrastructura sau sanatate! ar face sens "daca" ar fi asa. dar nu e. deci?
        • -4 (4 voturi)    
          E supozitie (Luni, 31 martie 2014, 20:56)

          miguelito [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          in capul tau. Am spus ca o sustin "daca".... In limba romana "daca" nu are rol numai de supozitie ci si de conditionare. Ex: Sint de acord daca... Adica exact ceea ce am spus eu
          PS Sa-mi spui si mie sursa de unde stii tu ca nu se duc la infrastructura sau sanatate
      • +6 (8 voturi)    
        Pai ce?! (Luni, 31 martie 2014, 19:13)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

        Tzuica... nu e ... infrastructura?!
        Ce, kilu' de ulei ranced, ce este?!
        Infrastructura!
        usedeasca, da este!
    • +7 (9 voturi)    
      NU! (Luni, 31 martie 2014, 17:20)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      .

      I-as pune punct si lui Ponta!

      Base - se poate duce si daca cetatenii devin prea galagiosi - adicalea pentru ordinea publica!

      Iesim sau nu iesim in strada pentru cresterea accizelor?

      Asta este intrebarea!

      Personal m-am pregatit pentru boicot si scandal - ma doare rau de tot la buzunar si la stomac...

      Cat despre cap - am o mare durere de cap de ceva vreme...
  • -14 (20 voturi)    
    l-ai avut in mana si l-ai lasat sa faca ce a vrut (Luni, 31 martie 2014, 15:34)

    mnicku [utilizator]

    acum urlii de nebun .
    • +12 (12 voturi)    
      Saracul de tine (Luni, 31 martie 2014, 15:54)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Poti sa detaliezi ce ai vrut sa spui, trecand peste eroarea gramaticala evidenta?
      Ar fi interesant sa aflu cand l-a avut Base pe plagiator in mana si ce anume ar fi trebuit sa faca in acel moment.
      Multumesc de raspuns.
  • +30 (30 voturi)    
    PSD versus populatie (Luni, 31 martie 2014, 15:49)

    Venger [utilizator]

    Mi-as dori ca romanii sa iasa in strada si sa protesteze impotriva masurilor guvernului.

    Dar romanilor le lipsesc:
    1. Puterea exemplului
    2. Vointa

    Asadar mai ramane o singura parghie: VOTUL.
    Tare sunt curios ce vor face romanii la urmatoarele alegeri parlamentare.
    • +12 (12 voturi)    
      Ia sa vedem ce e si cu votul asta (Luni, 31 martie 2014, 15:54)

      mithrill [utilizator] i-a raspuns lui Venger

      O parte vor sta acasa, o parte vor vota psd, iar o alta parte se vor imparti intre pnl/pdl/p....
      And the winner will be .... psd forever, din pacate.
      Hai sa vedem ce zice istoria: psd a pierdut alegerile numai atunci cand toti ceilalti au fost uniti. Ceea ce stiu si ei si au mereu grija sa nu se mai intample.
    • -13 (17 voturi)    
      Comment sters de user (Luni, 31 martie 2014, 16:16)

      Reticentul [anonim] i-a raspuns lui Venger

      • +7 (7 voturi)    
        junk (Luni, 31 martie 2014, 16:49)

        nocomment [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        doar atat
      • +8 (8 voturi)    
        ... (Luni, 31 martie 2014, 16:54)

        Stefan243 [anonim] i-a raspuns lui Reticentul

        Da, avem nevoie de autostrazi... catre Teleorman... spre Brasov, dar concesionata, Sibiu - Brasov, ca sa facem vadu' pentru Brasov, URAAAAA Ponta. Cele mai bune autostrazi, abia astept!

        As fi preferat oricand Sibiu - Pitesti, dar presupun ca nu e importanta....
        • -6 (6 voturi)    
          Daca-mi spui (Luni, 31 martie 2014, 17:20)

          miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Stefan243

          si de ce Sibiu-Pitesti sint de acord cu tine. Nu-mi spune de Dacia pentru ca Renault pleaca din Romania in 5 ani cu sau fara autostrada.
          • +1 (1 vot)    
            hai nu zau? (Marţi, 1 aprilie 2014, 12:14)

            un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

            zi tu sursa ca Dacia oricum pleaca din romania in 5 ani! iar o dam in supozitii si SF-uri care ne servesc pe post de argumente?
            autostrada pitesti sibiu este utila ca se ne conectam cu restul europei.
            DACIA produce 10% din PIB-ul tarii.
            spui ca asta nu e important ca oricum o sa plece dacia.... hai nu zau!
      • 0 (2 voturi)    
        Sansa de a (Luni, 31 martie 2014, 19:25)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        fi lipsit de sanse!
        Curioasa logica!
        La comunisti, ... logica?!
      • 0 (2 voturi)    
        Nu esti sigur.. (Luni, 31 martie 2014, 20:29)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        ..ca Poanta se va tine de cuvant, dar stii ca Basescu nu s-a tinut de cuvant. Deci pana acum Poanta tot ce a promis si a zis s-a tinut de cuvant. Bine asa. Asta e sansa ta: alegi cel mai mare mincinos, ca "nu esti sigur ca Poanta se va tine de cuvant". Buna logica.
    • +7 (7 voturi)    
      hmmm (Luni, 31 martie 2014, 16:30)

      ghitadragnea [utilizator] i-a raspuns lui Venger

      crezi ca stiu romanii ce sa faca cu votul?
  • +13 (13 voturi)    
    GRESIT ! (Luni, 31 martie 2014, 15:52)

    titiacs [utilizator]

    pacalici-din-carti chiar a participat la Unirea lui Cuza ! DOVADA : in curind pe feisbuc !
  • +10 (12 voturi)    
    Ponta va ruina Romania (Luni, 31 martie 2014, 15:57)

    Matrafirefox [utilizator]

    si va fi imparat peste maldare imense de moloz. Ar fi bine sa plecam cat mai repede din tara, pana nu cade peste noi. Mai e o singura speranta, cine vine la guvernare sa elimine aberatia asta de acciza, desi dezastru va fi. Mai e DNA-ul care il ancheteaza pe Ponta, dar mafia din parlament il va apara, va face zid in jurul lui.
  • -11 (15 voturi)    
    aceiasi placa cu acciza (Luni, 31 martie 2014, 16:04)

    demaGOGU [utilizator]

    Ponta e suficient de inteligent (politic) ptr a acoperi gaurile la buget prin cresteri de taxe (care afecteaza clasa de mijloc, afluenta) si nu prin taierea salariilor/pensiilor (lovind dur in clasele de jos/lumpeni)
    • +6 (8 voturi)    
      Clasa de mijloc? (Luni, 31 martie 2014, 17:15)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Chiar crezi ca aceasta crestere a preturilor nu te va afecta? Ba mai rau, ii va afecta cel mai mult pe cei saraci, pentru ca ei traiesc de azi pe maine, in timp ce clasa de mijloc mai are niste banuti cu care sa se descurce. Dar nu-mi fac griji, Ponta va distruge in curand clasa intelectualilor si va reinstaura comunismul - deja avem o economie de redistribuire. Banii celor capabili se duc la cei incapabili, la rebuturi umane care voteaza numai P$D.
    • +1 (1 vot)    
      transport public! (Marţi, 1 aprilie 2014, 9:03)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      gogule, mai citeste [intelegerea nu e conditie]!
      RATB, maxi-taxi, locomotivele, excavatoarele, buldozerele, incalzirea pe motorina, generatoarele de curent, NU DECONTEAZA [nu sunt "transportatori europeni autorizati"]. Ce zici, cresc preturile pentru toti?
      Transportul painii la magazin NU deconteaza.
      Ce zici?
    • +1 (1 vot)    
      bai dema.gogule (Marţi, 1 aprilie 2014, 12:16)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      taxe care afecteaza clasa de mijloc.... ce frumos suna. vorbim deja de clase nu? deja te visezi intr-o lume rosie.
      hai sa fim seriosi. scumpirea carburantului o sa creasca costurile pt absolut tot si toate indiferent de clasele pe cale tu ti le imaginezi!
      tu chiar esti lipsit de orice forma de ratiune. trist e ca votezi!
  • +13 (15 voturi)    
    Meritam o asemenea caricatura de premier? (Luni, 31 martie 2014, 16:06)

    Plagarus [utilizator]

    Guvernul va înapoia, trimestrial, transportatorilor 4 cenţi din acciza la carburant pe baza facturii,,,....CE ROST ARE SA NE INVARTIM IN JURUL COZII..??
    Vom trece cu Viorel la moneda statuli Botswana si ca să nu fie discuții, vor plăti accize și cei care nu au mașină. Pentru aceștia se va stabili o sumă la pauşal, calculul fiind făcut pe un eșantion de 100 de mașini de lux ale politicienilor.
    Celor care nu vor sa dea mai multi bani pe motorina guvernul le ofera solutia:
    cetateanul trebuie doar sa-si lase masina un pic mai departe fatza de destinatie. De ex: Daca vrei sa pleci din Bucuresti la Brasov lasi masina la Busteni sau daca vrei sa pleci in Italia o lasi in Austria
    nu are semne bune pentru economia nationala, astfel ca mult asteptata relansare se lasa in continuare asteptata. In pofida cresterii economice inregistrate anul trecut de tara noastra, companiile se confrunta in continuare cu mari dificultati, fapt reflectat in numarul urias de insolvente. Totodata, puterea de cumparare a populatiei se mentine foarte scazuta, iar reluarea creditarii va fi amanata inca vreo 2-3 ani, potrivit expertilor. Nu in ultimul rand, noul val de taxe si impozite impus de guvernanti de la 1 ianuarie va afecta considerabil profitul companiilor, care au asteptat degeaba o relaxare fiscala incepand cu 2014. Managerii sustin ca noul impozit pe constructii speciale, care a intrat in vigoare la 1 ianuarie 1014, va subtia profiturile companiilor si se va transfera in costul tuturor produselor si serviciilor. In pur stil romanesc, Ministerul Finantelor Publice (MFP) nu are habar cate constructii speciale sunt in Romania si nu a putut face o estimare exacta a veniturilor care vor fi stranse din noul bir. A apreciat, insa, ca va aduna, in cel mai rau caz, circa 500 milioane de lei anual. Impozitul pe constructii speciale reprezinta 1,5% din valoarea activului taxat. Vor fi impozitate atat firmele din sectorul energetic, cat si investitiile din agricultura, de tipul serelor.
  • +8 (8 voturi)    
    Mandarina " doctorului " VVPekin(ez) DOARE! (Luni, 31 martie 2014, 16:08)

    Plagarus [utilizator]

    Accizele au crescut substantial
    Tot de la 1 ianuarie, MFP a modificat modul de calcul al accizelor, acestea fiind indexate cu inflatia. Astfel, carburantii auto, bauturile alcoolice, tigarile, bijuteriile sau armele de vanatoare si de uz personal sunt deja mai scumpe. De exemplu, bijuteriile din aur sau din platina sunt impozitate cu 1 euro sau 2 euro pe gram, in functie de numarul de carate. Pentru armele de vanatoare, taxa este cuprinsa intre 500 si 1.500 de euro, in functie de valoare. Acciza la tutun a crescut cu 67% la mia de tigarete, iar cea la bauturi s-a majorat cu 33%, de la 750 la 1.000 de euro pe suta de litri de alcool pur. Patronatele din aceste sectoare sustin ca noile accize vor duce la cresterea evaziunii si a pietei negre.
    Pretul gazelor pentru firme va creste cu 18%
    Potrivit calendarului de liberalizare a pietei gazelor naturale, convenit cu UE si FMI in 2012, se prevede o majorare de 10% a pretului pentru consumatorii casnici in 2014 si o crestere de 18% pentru industrie. Calendarul prevede liberalizarea completa a pretului gazelor pentru industrie pana la 31 decembrie 2014, insa, potrivit Legii energiei electrice si a gazelor naturale, exista posibilitatea prelungirii termenului cu un an, daca in 2014 se constata ca diferenta dintre pretul gazelor de productie interna si cel de import este prea mare.
    Asigurarile obligatorii auto, mai costisitoare
    Cum fiecare inceput de an aduce si o scumpire a politelor RCA, nici in 2014 nu s-a facut vreo exceptie. Asigurarile obligatorii auto s-au scumpit, in medie, cu 10-15 procente, din cauza cresterii volumului daunelor, afirma asiguratorii. Cea mai ieftina polita RCA, pentru o masina cu motor de 1.600 cm cubi, va costa de acum 384 de lei, cu 20 de lei mai mult ca anul trecut. Exista insa si categorii de soferi care vor plati mult mai mult pentru RCA. Astfel, tinerii care au experienta mai putina la volan, dar care detin masini puternice, ar putea plati si cu 40% mai mult.
  • -20 (24 voturi)    
    Victor Viorel are porcii (Luni, 31 martie 2014, 16:15)

    Gigi Kent [utilizator]

    Dar ce ne facem ca ai vandut tu vapoarele pe nimic...
    • +11 (13 voturi)    
      Vacacaroiu le-a vandut (Luni, 31 martie 2014, 16:35)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Mai schimba placa, e sgaraiata de ani de zile, deja.
      Voi chiar nu ganditi deloc, astia rosiori?
      • -13 (17 voturi)    
        Vacaroiu (Luni, 31 martie 2014, 16:39)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Vacaroiu nu era ministrul transporturilor. Lasa vrajeala. Voi astia basisti chiar nu ganditi deloc?
        • +11 (11 voturi)    
          FPS-ul a vandut flota, bey ignorantus ! (Luni, 31 martie 2014, 16:48)

          Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Navromul s-a împărțit în trei: Romline, Navrom și Petromin. Fiecare dintre aste trei companii a încercat să capteze fonduri cum a știut, evidențiindu-se două soluții: închiriere în Bare-Boat sau asociere cu armatorii finanțatori.
          Cazul flota se referă la 14 nave ale Petromin-ului la care soluția Bare-Boat se aplica mai greu, fiind vorba de nave mari, imobilizate pe motive tehnice grave. Petromin s-a asociat cu unul dintre marii armatori atunci, ca și astăzi, Klaveness. Unul a pus navele, altul banii pentru finanțare. Banii pentru finanțare veneau de la bănci. Banca nu finanța atunci, ca și acum, pavilion românesc. Vrei bani? Bun … îți duci nava în Liberia. Petroklav a înființat Petroklav Liberia, navele au fost transferate acolo pe un dolar, ca doar nu era să plătești bani pe taxe ca idiotul, s-a primit finanțarea, navele au circulat încă aproape 10 ani. După recuperarea investițiilor, după vânzarea navelor depășite de 25 de ani în majoritate, după ce mii de navigatori români au făcut serviciu și au fost plătiți anii ăștia, au rămas vreo câteva milioane de dolari. La Petromin. End of story.
          Navele au fost vândute pe foarte mulți dolari, în cazul unora, în contul datoriilor, în cazul altora … arestate și pierdute aproape degeaba, altele. Se putea face mai bine, banul public protejat, tonajul românesc reînnoit? Ohoho … la greu. Nu s-a întâmplat. Motivație? Simplist, s-ar putea rezuma în timing … momentul istoric parcurs de flotă imediat după 1989 a fost neprielnic din toate punctele de vedere … nu erau bani, nu era expertiză, nu erau oameni. A fost o democrație prost înțeleasă într-o lume foarte strictă, care sancționează orice greșeală. Și, după cum se vede, ne-a sancționat … Chiar și așa, adunat, navele Navrom tot au generat peste jumătate de miliard de dolari …
          • -5 (5 voturi)    
            FPS-ul (Luni, 31 martie 2014, 17:51)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

            Pai acum e FPS-ul de vina? Parca era Vacaroiu. Sa arestam FPS-ul zic atunci.
            Istoria postdecembrista a Romaniei este marcata de afaceri prin care statul a pierdut foarte mult (nave, fabrici, terenuri etc) fara ca nimeni sa aiba vreo vina. Tansferul ala pe un dolar o fi si cauza pentru care a venit Daniel Morar si a zis - avem o expertiza, prejudiciul este zero (sau ma rog 14$). O sa plateasca Basescu (si cu seful FPS si cu cu Vacaroiu daca este cazul) pentru afacerea asta la fel cum a platit Babiuc pentru smecheriile cu terenuri cu Becali si Fenechiu pentru smecheriile cu transformatoare. Trebuie doar sa I se termine "imunitatea".
            • +3 (5 voturi)    
              Ia bage-ne un Imn Pesedist (Luni, 31 martie 2014, 19:07)

              Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              sau unul Dottoresc...hai ca tre sa ai unul; refuz sa cred ca dimineata la inviorare nu va invata cantece, de glorie.
            • +5 (5 voturi)    
              Ia de-aici dosarul flota, mai parakeet. (Luni, 31 martie 2014, 20:35)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Stenogramele sedintelor PSD arata acum cat se poate de clar faptul ca actuala Putere si-a concentrat toata atentia pentru a-l "infunda" politic pe Basescu cu "Dosarul Flota". Implicat direct in vanzarea navelor comerciale romanesti, Nicolae Vacaroiu a cautat pe cat posibil sa scape de aceasta raspundere. "Cu Basescu, toata lumea a lansat-o, un vax a iesit. Dupa patru-cinci luni de zile, nimeni nu mai pomeneste, cu flota, fara flota. (...)", isi arata nemultumirea Vacaroiu in sedintele de partid.

              Presedintele Senatului il dorea pe Basescu acuzat pentru a se salva pe sine insusi de acuzatii. Caci, in 1990, in calitate de director general al Directiei Finante, costuri, preturi, eficienta economica si comert interior din cadrul Consiliului de Stat al Planificarii (CSP), Nicolae Vacaroiu a avizat instrainarea primelor nave comerciale, 24 la numar, cu o capacitate de transport de 177.900 tdw. Dintre acestea, sase erau inca functionale.

              Motivatia lui nea Nicu era ca "in tara noastra, dezmembrarea navelor se efectueaza sporadic, in santierele de constructii navale, utilizand doar unele rezerve de forta de munca si materiale, fara ca aceasta activitate sa fie evidentiata distinct in indicatorii economico-financiari". Asa ca, spre binele tarii, a decis sa scape de ele, vanzandu-le cu 2.000 de lei/tona. Ciudat este ca pana au venit cumparatorii sa le ridice, unele nave au circulat, evident pe cheltuiala statului roman.

              Multumit de afacerea cu vapoare, dupa ce a ajuns prim-ministru, Vacaroiu a inceput sa lucreze la un proiect gigantic de instrainare a flotei romanesti. In 1993, pe 27 aprilie, Vacaroiu s-a deplasat la Atena pentru a negocia preluarea navelor de care, zicea el, statul roman nu mai avea nevoie. Vacaroiu s-a intalnit, atunci, cu celebrul Stelios Katounis, personaj central in Afacerea Petromin. La scurt timp, pe urmele lui Vacaroiu a luat-o ministrul de atunci al Transporturilor, Paul Teodoru, care a detaliat negocierile sefului sau. Vizita a avut un real succes.
        • +4 (4 voturi)    
          mai rau (Luni, 31 martie 2014, 17:16)

          bullet_dodger [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          mai rau, era seful guvernului!
      • +1 (5 voturi)    
        Gramaticaaaaa!!!!!! (Luni, 31 martie 2014, 17:22)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        • +4 (6 voturi)    
          Ce-i bre? Te doare? (Luni, 31 martie 2014, 17:34)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

          Sau esti preten de pahar cu Votccaroiu?
          • -1 (5 voturi)    
            Da, ma doare (Luni, 31 martie 2014, 20:58)

            miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            cind vad agramati. Mai era unul pe aici care spunea "anagramati"
            • 0 (2 voturi)    
              Unii de pe aici (Luni, 31 martie 2014, 21:33)

              Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

              scriu excelent in engleza, nu sunt interesati de romana, care isi schimba regulile de la an la an...si nici brainwashed nu suntem ca voi astia de suferiti de dottorita.
              • -2 (2 voturi)    
                Desigur (Marţi, 1 aprilie 2014, 9:55)

                miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

                noi astia care stim romaneste, obligatoriu nu stim engleza. Ma lasi?
    • +2 (2 voturi)    
      Habar n-ai! (Marţi, 1 aprilie 2014, 11:27)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Ministerul Transporturilor (MT) nu avea cum sa vanda navele din simplul motiv ca nu el era proprietarul acestora. Flota maritima era proprietatea exclusiva a Fondului Proprietatii de Stat (FPS) aflat sub directa conducere a Primului Ministru, adica al tovarasului Vacaroiu. De altfel, ABSOLUT TOATE documentele de vanzare - cumparare pentru fiecare nava in parte au o singura semnatura: cea a lui Vacaroiu!
      MT nu avea decat rolul de a opera aceste nave sub pavilion romanesc. Dupa vanzarea acestora de catre Vacaroiu, MT a trebuit in mod firesc sa le radieze de sub pavilionul romanesc pentru a permite noilor proprietari sa le poata inscrie sub pavilion propriu. Exact aceeasi situatie ca si in cazul in care-ti vinzi masina si dupa aia o radiezi din registrul RAR de pe numele tau.

      Daca vrei sa bagi la puscarie pe cineva pentru vanzarea flotei, te sfatuiesc sa i te adresezi lui Vacaroiu. Stii unde il gasesti...!!!

      PS: Antena 3 dauneaza grav sanatatii mintale!
  • -10 (14 voturi)    
    aoleeeu mareste acciza cu 7 centi (Luni, 31 martie 2014, 17:01)

    destanga [utilizator]

    Dar Boc a taiat pensiile cu 25%,atunci nu a mai dat scrisori si nu a facut apeluri publice .
    Ba dimpotriva si-a asumat taierile de pensii.
    Acum e disperat ca Udrita nu castiga alegerile prezidentiale.
    • +8 (8 voturi)    
      ALA ERA VARFUL CRIZEI ECONOMICE (Luni, 31 martie 2014, 17:14)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      iar acum suntem dupa un an de crestere (zice ordinarul) Numai ca plagiatorul nu stie nici ce e criza nici ce e cresterea economica .El , cel nascut din 3 tatici (nastase, ilici si turnatorul) stie mai bine decat oricine insa cand sunt alegerile si cum se fura acestea !
    • +8 (8 voturi)    
      iar dvs vedeti sa nu va accidentati la locul (Luni, 31 martie 2014, 17:16)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      de munca ...In ascutimea mintii de pilda ! Nu mai sariti asa categoric in favoarea scaderii nivelului de trai ca bate la ochi !
    • +6 (8 voturi)    
      Banii sunt la Dragnea? (Luni, 31 martie 2014, 17:20)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      Sa vina Dragnea sa ne arate exact situatia financiara a ministerului lui, sa vedem daca basescu are dreptate sau nu cand spune ca la ministerul lui Dragnea sunt bani care nu se duc nicaieri. Ministrii ar trebui sa lucreze pentru noi, nu pentru ei, deci nu ar trebui sa fie nicio problema in a ne comunica situatia financiara a ministerului, daca nu are nimic de ascuns. Desi cu Dragnea nu stii niciodata, poate ascunde la minister cadavrele votantilor din Teleorman.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu stiu daca situatiile se compara (Luni, 31 martie 2014, 17:45)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      In 2010 deficitul public batea spre 10% din PIB. Adica aveai nevoie sa scoti de undeva aproape 10-15 miliarde de euro, in plina criza, ca sa acoperi cheltuielile. PIB-ul si veniturile bugetare au avut a cadere dramatica in 2009. Salarii, pensile si ajutoarele sociale ajunsesera la 70% din veniturile bugetare, mai mult decat in Suedia, procentual vorbind (stim noi cine au fost "meseriasii" care urcasera aceste cheltuieli pana la cer) Ei, ce puteai face?

      Acum, guvernul e cu deficitul bine sub 3% si indicatorii macroeconomici arata bine. Si nu e meritul lui Ponta. Deficitul de sub 3% a fost atins inca din 2012, au fost altii care au platit pentru reducerile alea, politic vorbind.

      Economia e inca deselata si nu poate sa razbeasca, iar Ponta continua sa o cocoseze cu taxe. Asta e deja a doua crestere a taxarii pe combustibil (prima a fost cand Ponta a schimbat modul de calcul a accizei, luand in considerare pur si simplu un alt curs euro/leu, de 4,73)

      La fel in ce priveste taxa de stalp. La fel in ce priveste firmele mici si nou infiintate, care au fost trecute fortat la impozitarea pe venit (ai, nu ai profit, platesti taxe, remember forfetarul?). La fel cu taxarea suplimentara a chiriilor.

      Ponta preseaza in continuu pe firmele mici si pe persoanele fizice care mai au ceva bani.

      Si nu se vede niciun efort de reducere a cheltuielilor bugetare, ca sa intelegi pana la urma eforturile. Omul are nevoie de bani acum, inainte de alegeri, si o sa ii ia de la aia care ii mai au. Si o sa cumpere voturi cu ele.
  • +8 (10 voturi)    
    Ponta - lasa-ne! (Luni, 31 martie 2014, 17:21)

    ..13 [utilizator]

    Este timpul sa ne lase de tot PONTA.

    Ponta du-te, te rog, de buna voie, la Daciana ta si LASA-NE!

    Ponta - lasa-ne, lasa-ne!
  • +8 (8 voturi)    
    pensii (Luni, 31 martie 2014, 18:57)

    Kor [utilizator]

    @destanga - m-am saturat sa tot aud prostia asta cu pensiile reduse de Boc. Boc doar a vrut, in disperare de cauza, sa reduca pensiile mari, nu toate, cu 25%. Curtea Constitutionala s-a opus, nicio pensie n-a fost micsorata. End of the story. Chiar crezi ca toti avem memoria atat de scurta?
    • +3 (5 voturi)    
      ei și-o spală (Luni, 31 martie 2014, 21:09)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Kor

      zilnic cu gadea pe antene!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by